Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
HardCoreGamer schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 14:24:
Iemand al opgevallen? iPhone 4 Steve.
... >_> Kom zeg, zo kan je overal wel iets achter zoeken.

Ten tijde van de 3GS stond de S voor Speed en dat zal het nu ook wel weer zijn gok ik.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joh.. echt?! 8)7

Het is alleen een leuke woordspeling. Twitterde het vanochtend om 8:40 al, dus ik was eerder. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Proficitiat dat je eerder was! Je bent in mijn ogen helemaal de man!

Valt het meer mensen op dat we nog steeds een profiel hebben in de GM die over een 15 dagen verloopt en dat bij het checken van nieuwe software (ios5) je de melding krijgt dat er een fout is opgetreden.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:20
carpebios schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 15:40:
Proficitiat dat je eerder was! Je bent in mijn ogen helemaal de man!

Valt het meer mensen op dat we nog steeds een profiel hebben in de GM die over een 15 dagen verloopt en dat bij het checken van nieuwe software (ios5) je de melding krijgt dat er een fout is opgetreden.
Heb je een jailbreak gedaan? Daar komt die fout door volgens mij.

Wat betreft dat profiel: geen idee, waar zie je dat?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WishmasterNL schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 15:29:
[...]

voor zover ik weet tellen apps niet mee qua ruimte die je krijgt.
gezien deze gewoon rechtstreeks uit de app store komen
Het gaat natuurlijk om de bestanden van de apps. Game saves en zo. Die worden zo dus nog niet gedeeld tussen iDevices.

[ Voor 7% gewijzigd door kmf op 06-10-2011 16:00 ]

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Nee geen jailbreak!

Instellingen -> Algemeen -> naar beneden naar profiel -> verloopt 15 okt. 2011

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

carpebios schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 17:33:
Nee geen jailbreak!

Heb ik op zowel de iPhone 4 als de iPad 1 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-05 12:41

MichaelK1985

Don't you know?

Heeft nog iemand dit probleem? Als je probeert te zoeken naar een update dan krijg ik een foutmelding dat het zoeken geheel mislukt is. Ik weet dat er nog geen 5.1 uit is maar in de beta's kreeg je dan netjes te zien dat 5.0 de meest recente versie was.

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Dat heb ik dus ook in de GM.

Dat profiel heb ik ondertussen verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 01:25

Scott

Ik ben, dus ik tweak

carpebios schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 17:33:
Nee geen jailbreak!

Ben je developer? Dat is een provisioning profile (waarschijnlijk de wildcard), die heb je alleen als je je telefoon gebruikt om te developen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Ja, dat verklaard een hoop! Maar dan is het nog raar dat die een fout geeft bij het controleren op een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:17
Dat klopt helemaal, al je aankopen uit de iTunes Store tellen niet mee: boeken, muziek, films, apps etc. De 5 GB wordt alleen gebruikt voor je eigen data. Maar hier kunnen wel savegames van spellen e.d. bijzitten. Maar dan lijkt me 5 GB al gauw voldoende. Daarnaast heb ik geloof ik als MobileMe klant ook nog een periode gratis 25 GB.

Ik ben overigens wel benieuwd naar de webapps van de iCloud. Een beetje offtopic in de topic, maar een kleine upgrade zou daar ook wel mooi zijn :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 15:04

Tijn96

In speed we trust

ik kan bijna niet meer wachten op ios5 maar ik moet wel.

kijk er zo naar uit naar de dingen die komen.
wat wel irritant is dat de gm versie wel al uit is :p

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels132
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:28
Sinds gisteren iOS 5 geïnstalleerd op mijn 3GS. Het valt me op dat mijn agendapunten dubbel vermeld worden in notification center. Meer mensen met dit probleem?

Edit: heeft te maken met twee verschillende agenda's, waaronder 1 in iCloud.

[ Voor 30% gewijzigd door niels132 op 06-10-2011 21:50 . Reden: opgelost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe zetten jullie allemaal plots ios5 op jullie iphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Laatst online: 16-09 13:42
Is er eigenlijk al bekend of er Apple ID's gemerged kunnen worden?

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels132
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit t met photostream met icloud? Een foto die ik maak met mijn iphone wil ik wel op mijn ipad. Maar niet op mijn macbook. Kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Laatst online: 11:34
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 20:40:
Hoe zit t met photostream met icloud? Een foto die ik maak met mijn iphone wil ik wel op mijn ipad. Maar niet op mijn macbook. Kan dat?
Je moet ook de iCloud software voor de Mac hebben, dan pas worden ze automagisch op je Macbook gedownload ;). Kun je vinden op de bekende sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Is het iemand al opgevallen dat de iconen Videos en Music er ineens weer staan? Waar dit voorheen was samengevoegd tot iPod? Viel me ineens op (iPhone).

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SanderPS3 schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 21:18:
Is het iemand al opgevallen dat de iconen Videos en Music er ineens weer staan? Waar dit voorheen was samengevoegd tot iPod? Viel me ineens op (iPhone).
Op de iPod zijn die altijd al gescheiden geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik weet het niet hoor. de itunes voor windows is wel heel instabiel. Die ziet een iDevice wel, maar wil je synchen, dan zegt ie "looking for..." en opeens is het helemaal verdwenen uit de deviceslijst.

[ Voor 41% gewijzigd door kmf op 06-10-2011 21:25 ]

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

ik heb itunes beta 10.5 gedownload maar dat is een dmg bestand en ik draai windows.
wat is hier de oplossing voor, want via die weg kun je alleen ios 5 erop zetten voor de massa release (buiten jailbreaken) toch?

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 21:20:
[...]

Op de iPod zijn die altijd al gescheiden geweest.
Ja, dat weet ik. Op mijn iPad zijn ze ook altijd gescheiden geweest. Maar op de iPhone moest je videos altijd via de iPod opzoeken. Nu heet het ook geen iPod meer, maar Music of Muziek (NL)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Tijn96 schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 21:37:
ik heb itunes beta 10.5 gedownload maar dat is een dmg bestand en ik draai windows.
wat is hier de oplossing voor, want via die weg kun je alleen ios 5 erop zetten voor de massa release (buiten jailbreaken) toch?
De Windows-versie downloaden zal waarschijnlijk wel helpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb mijn devices ook van 5.0GM voorzien. Het valt me toch op dat de iPad2 er een stuk snappieer mee loopt dan de iPhone4, die voelt op een of andere manier soms wat traag aan ineens.

De bug's die ik had zijn er wel allemaal uit trouwens. Bv de serie bug onder video.s deze kunnen nu gewoon bekeken worden, staan op de juiste volgorde en kunnen ook zonder iTunes verwijderd worden, wat best wel handig is aangezien ik vaak series koop uit de USA store.

Ben er over het algemeen wel tevreden mee. Alleen toch maar een 4s halen om dat vlotte ook op de telefoon te behouden.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeehaw
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 07:12
Op zich is het niet heel vreemd dat de iPad 2 er soepeler mee loopt, deze is namelijk veel sneller ;) Ik vind zelf dat vergeleken met de beta de GM velen malen sneller loopt. Verder zie ik de grafische glitches en het wegvallende geluid tijdens het muziek streamen en tegelijk van app switchen niet meer terug.

[ Voor 0% gewijzigd door yeehaw op 06-10-2011 22:15 . Reden: Ik-vorm is niet +t ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik probeer up te daten naar 5 komt er een foutmelding dat het niet kan. Hoe komt dit? Ik heb itunes beta9 en alles goedstaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha ja dat snap ik wel maar had anders verwacht. @yeehaw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Hoe kan iOS 5 nu ineens niet snappy meer zijn op de iPhone 4 ?! Die was toch tijdens de meeste beta releases vlot. En er is ook niet zoveel veranderd in de basis functies, task switching en background apps zijn nog steeds hetzelfde, evenals de weergave van alles. Kunstmatige beperking misschien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxpat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-09 19:06
Phuncz schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 22:43:
Hoe kan iOS 5 nu ineens niet snappy meer zijn op de iPhone 4 ?! Die was toch tijdens de meeste beta releases vlot. En er is ook niet zoveel veranderd in de basis functies, task switching en background apps zijn nog steeds hetzelfde, evenals de weergave van alles. Kunstmatige beperking misschien ?
lol, om mensen over te laten stappen op een 4S? :P Denk het niet. Heb er zelf geen ervaring mee want ik heb geen iPhone maar ik denk niet dat ze dat opzettelijk doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik heb net iTunes 10.5.0.133 (volgens mij is dat beta 7) gedownload en geinstalleerd op mijn Windows x64 computer. Vervolgens de .dmg van de golden master voor de iPad (1) gedownload en met PowerISO de .ipsw ge-extract. Nu probeer ik iOS 5 op mijn iPad te installeren, maar krijg ik na het selecteren van het .ipsw bestand de foutmelding:

"An unknow error occurred (3002)"

Iemand enig idee hoe dit kan komen en hoe ik het oplos?

EDIT: Ow, je moet op Restore klikken ipv Update (in combinatie met de SHIFT key)

[ Voor 9% gewijzigd door monnick op 06-10-2011 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil iedereen met de simpelste probleempjes en rare error's van harte aanraden te wachten op de officiële release :)
iOS5 GM installeren is makkelijk en er zijn voldoende bronnen die aangeven hoe het moet, zelfs hier in dit topic.
Als je niet kan wachten, maak dan gebruik van je gezonde verstand (indien aanwezig) en/of Google.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2011 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ligt het nu aan mijn gsm, of zit imessage niet in de gm versie? Ik heb hem in elks geval niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 23:36:
ligt het nu aan mijn gsm, of zit imessage niet in de gm versie? Ik heb hem in elks geval niet
Wedden voor 100,- dat jij hem ook hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phuncz schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 22:43:
In beta7 merkte ik het ook al, eigenlijk is het alleen te merken als je van de iPad2 direct op de iphone4 gaat werken, iets wat met ios4 nooit merkbaar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah dat zit gewoon in sms ding. OK.
Wel echt vreselijk kut dat de fotos niet meer chronologisch staan in de albums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 23:40:
Wil je mij eventueel ook vertellen waar deze dan zit, ik kan hem ook niet vinden :?

Verder kort gespeeld met de GM versie. Vind het benaderen van de camera dmv dubbelklikken op de homebutton erg handig. Helemaal mooi is het dat je dan direct foto's kan maken met de volumeknop. Er is wel iets anders wat me opviel, als ik foto's wil bekijken vanuit de camera app met de homeknop als sneltoets kan ik geen foto's bekijken. Hij geeft dan aan "Your iPhone is locked" iemand enig idee waarom dit is?

Verder vind ik het jammer dat je de Newsstand app niet in een folder kan plaatsen.

[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2011 02:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 02:39:
[...]
Verder kort gespeeld met de GM versie. Vind het benaderen van de camera dmv dubbelklikken op de homebutton erg handig. Helemaal mooi is het dat je dan direct foto's kan maken met de volumeknop. Er is wel iets anders wat me opviel, als ik foto's wil bekijken vanuit de camera app met de homeknop als sneltoets kan ik geen foto's bekijken. Hij geeft dan aan "Your iPhone is locked" iemand enig idee waarom dit is?
Dat komt omdat het toestel dan nog locked is.
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 02:39:
[...]

Wil je mij eventueel ook vertellen waar deze dan zit, ik kan hem ook niet vinden :?
Check anders het bericht boven je eens.

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 07-10-2011 06:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 23:43:
[...]

In beta7 merkte ik het ook al, eigenlijk is het alleen te merken als je van de iPad2 direct op de iphone4 gaat werken, iets wat met ios4 nooit merkbaar was.
Dus: iOS 5 is geoptimaliseerd voor A5 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:30

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 22:53:
Ik wil iedereen met de simpelste probleempjes en rare error's van harte aanraden te wachten op de officiële release :)
iOS5 GM installeren is makkelijk en er zijn voldoende bronnen die aangeven hoe het moet, zelfs hier in dit topic.
Als je niet kan wachten, maak dan gebruik van je gezonde verstand (indien aanwezig) en/of Google.
:^ Echt he. Sinds dat de GM is vrijgegeven komen hier de domste vragen....

1. iMessaging zit in je sms app ingebakken. Kan je het niet vinden? Tik in je zoek scherm: Berichten.
2. iTunes 10.5 is nog BETA. JA HET KAN DUS ONSTABIEL ZIJN.
3. Tuurlijk is je telefoon nog locked als je via de 2x homeknop een foto maakt. Lijkt mij meer dan logisch en een security leak als het niet zo zou zijn.
4. etc etc etc.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

Scott schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 22:04:
[...]

De Windows-versie downloaden zal waarschijnlijk wel helpen ;)
Dat snap ik maar die kan ik nergens vinde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

En toch zit je met een dmg-bestand...
maar die kan ik nergens vinde
Tja, ik mag het niet zeggen, dus nog een paar dagen geduld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:22
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 07:02:
[...]

dan vrees ik het ergste voor de 3GS gebruikers ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
iOS5 doet het prima hoor, op een 3GS :D

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

dcell schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 08:22:
[...]

dan vrees ik het ergste voor de 3GS gebruikers ....
Op die manier is het natuurlijk ook nooit goed. Als je iOS 5 vanwege performanceredenen niet beschikbaar maakt voor de 3GS, klaagt iedereen daar over. Doen ze dit wel, dan heeft iedereen het er weer over dat het zo traag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 16:49
Underworld schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:18:
Crasht bij jullie de (laatste versie) van de facebook app ook steeds?
Hij loopt wel regelmatig vast en crashed idd.

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
IOS5 loopt als een tiet op mijn 3GS. Echt retesnel!

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 17:42
Donstil schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 23:40:
[...]

Wedden voor zn Iphone ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Sluuz schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 08:55:
IOS5 loopt als een tiet op mijn 3GS. Echt retesnel!
Hier draait ie ook lekker op mijn 3GS, wel iets trager dan iOS4. Met name bij tekstinvoer merk ik dat (ook terwijl ik dit typ dus).

De accu lijkt ook iets vlotter leeg te lopen.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Laatst online: 13:22
Scott schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 08:27:
[...]

Op die manier is het natuurlijk ook nooit goed. Als je iOS 5 vanwege performanceredenen niet beschikbaar maakt voor de 3GS, klaagt iedereen daar over. Doen ze dit wel, dan heeft iedereen het er weer over dat het zo traag is.
Dat klopt en daar heb je gelijk in, de 3G kreeg op een gegeven moment ook maar een "halve" iOS4 die niet bijster snel was in gebruik. Daar waren uiteraard klachten over, gaven ze de 3G geen update dan had je weer andere klagers.

Zo te zien is de uitspraak "geoptimaliseerd voor A5" met een korreltje zout te nemen aangezien er hier gebruikers zijn met 3GS die goed nieuws te melden hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:44

Royz

Kleurenblind!!

Tijn96 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 07:33:
[...]

Dat snap ik maar die kan ik nergens vinde
je kan een DMG bestand uitpakken, daar zit gewoon een ISPW in

overigens je normale agenda zoals in het berichtencentrum kan niet op je lockscreen komen?

[ Voor 17% gewijzigd door Royz op 07-10-2011 10:46 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 07:02:
[...]

Tot nu toe op de iPhone 4 geen performance verschil gemerkt ten op zichte van iOS4. Draait superlekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 01-09 22:45
Heb hem net op mijn i4 gezet. Voel nog geen verschil tov beta 7. Doe nu ook de iPad 2 (daar heb ik alleen beta 1 en 2 op gedraaid en vond ik onstabiel). Vanavond de 3GS van mijn vriendin voor het eerst. Maak me absoluut geen zorgen over performance op de 3GS, heb nog geen enkel negatief bericht gehoord. On the contrary, iedereen is lovend over het feit dat het zelfs sneller is dan 4.x

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien een "onverwacht" voordeel. Je kan nu je iDevice gewoon gebruiken terwijl ie aan het synchen/backuppen is. Of dat nou wireless (nog niet 1x gelukt) of bedraad gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Euh.. Onverwacht? Dat doettie toch al vanaf beta 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf de GM op m'n iPhone 4 gezet en merk eigenlijk geen directe performance loss ten opzichte van iOS 4.2, ook in power gebruik merk ik geen verschil.

Ben erg fan van het Notification Center en iMessage zal (als mensen in mijn contacten iOS5 gaan krijgen) wellicht een leuke afwisseling/alternatief zijn voor WhatsApp.
Het heeft me dom genoeg best wel even gekost voordat ik door had dat je in het Notification Center op je Lock Screen het icoon moest swipen in plaats van de balk. Daar voelde ik me wel even minder intelligent door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UltraSub schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 11:37:
Euh.. Onverwacht? Dat doettie toch al vanaf beta 1?
Onverwacht as in "apple heeft dit niet als feature aangemerkt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Maar als je als developer vanaf beta 1 er mee bezig bent valt dit toch wel op ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 11:41:
Ik heb zelf de GM op m'n iPhone 4 gezet en merk eigenlijk geen directe performance loss ten opzichte van iOS 4.2, ook in power gebruik merk ik geen verschil.

Ben erg fan van het Notification Center en iMessage zal (als mensen in mijn contacten iOS5 gaan krijgen) wellicht een leuke afwisseling/alternatief zijn voor WhatsApp.
Het heeft me dom genoeg best wel even gekost voordat ik door had dat je in het Notification Center op je Lock Screen het icoon moest swipen in plaats van de balk. Daar voelde ik me wel even minder intelligent door.
Welk icoon? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Naast je notificatie staat een icoon op je lockscreen. als je die swiped ga je direct naar de desbetreffende app

[ Voor 8% gewijzigd door Royz op 07-10-2011 12:13 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loopt prima op een iphone 3gs , alleen kan ik nergens meer mijn google calander toevoegen in icloud? Hij staat wel in ical maar komt niet terug in Icloud en op me iphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb van de week ook de GM op mijn iPad 2 geinstalleerd, maar nu krijg ik twitter zo nu en dan in het berichtencentrum en het hele lockscherm waar al die updates moeten verzamelen krijg ik er gewoon niet op, heb al meerdere malen (op andere fora gelezen) de iPad opgestart, maar geen resultaat. Iemand enig idee?

Denk dat ik de 12e maar een clean install doe. Verdere indruk van iOs5 is erg positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Gisteren ook een restore gedaan naar iOS 5.0 GM.

Ben er zeer tevreden over!

Werkt op mijn iPhone 4 vind ik "snappier" dan 4.3.5.

Notificatiecentrum en iCloud zijn mooie verwelkomingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Lllllllag op GoT tijdens het tikken van een post. Maar lang niet altijd? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 23:29

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Tweakers app op iOS5GM werkt vaak niet...klapt eruit. En soms doet ie het wel gewoon.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
UltraSub schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 14:10:
Lllllllag op GoT tijdens het tikken van een post. Maar lang niet altijd? :?
Gek, dat heb ik dus ook. Op andere plekken iets typen gaat weer veel sneller.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Yzord schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 14:11:
Tweakers app op iOS5GM werkt vaak niet...klapt eruit. En soms doet ie het wel gewoon.

:)
Er zijn nog redelijk veel apps die niet goed werken onder iOS 5, dat komt vanzelf wel weer goed

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t00r
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-08 11:41
Moeten we op 12 Oktober dan nog updaten naar de "echte" release?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

t00r schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 14:15:
Moeten we op 12 Oktober dan nog updaten naar de "echte" release?
Ja, want een GM is een final BETA. Geen officiele public release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

GM staat voor Gold Master, en is, als er geen enorme bugs meer worden gevonden, precies dezelfde versie die op 12 oktober gereleased wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar wel altijd gelijk aan de final release. Dus het is eigenlijk helemaal niet nodig.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Das niet altijd waar Rivanov. Het is de laatste seed naar devvers. Tenzij grote bugs worden gevonden, zal functionaliteit ongewijzigd zijn. Maar deze GM bevat wel degelijk nog debug code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Zover ik weet zit er aan een GM toch ook een afloopdatum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yzord schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 14:30:
Zover ik weet zit er aan een GM toch ook een afloopdatum?
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muthas schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 14:23:
GM staat voor Gold Master, en is, als er geen enorme bugs meer worden gevonden, precies dezelfde versie die op 12 oktober gereleased wordt.
Het staat voor Golden Master.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat werkt WiFi Sync toch heerlijk zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Rivanov schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 14:44:
Wat werkt WiFi Sync toch heerlijk zeg!
Dat heb ik nog niet werkend gekregen, wat moet je heirvoor doen? Moet itunes dan ook op je PC aan staan ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

De mijne sync om 2 uur snachts en dan heb ik echt niks geen computers meer aanstaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

RKD

Yzord schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 14:50:
De mijne sync om 2 uur snachts en dan heb ik echt niks geen computers meer aanstaan
iCloud?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ja gaat het daar niet over? Of wacht, ik snap hem al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Yzord schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 14:50:
En kan je die tijd zelf instellen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RKD
  • Nu online

RKD

Yzord schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 15:08:
Ja gaat het daar niet over? Of wacht, ik snap hem al :)
Nu je het zegt, volgens mij is Wifi Sync idd bedoelt om te syncen met je pc. Aan de andere kant, met iCloud heb je geen pc meer nodig...

Ik denk dat er bedoeld wordt dat hij dan een backup gaat maken in je iCloud ofzo?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Royz schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 15:08:
[...]

En kan je die tijd zelf instellen dan?
Nee, zover ik kan zien niet...hij wacht gewoon op een "dood" moment met wifi in de buurt en begint dan een incremental backup

En wat betreft Wifi iTunes Sync...je iphone moet wel op de oplader hangen

[ Voor 11% gewijzigd door Yzord op 07-10-2011 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Dat zou best kunnen, mijn was voor het laatst om 1.03 vannacht.

iTunes wifi sync is me nog nooit gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RKD
  • Nu online

RKD

Royz schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 15:13:
Dat zou best kunnen, mijn was voor het laatst om 1.03 vannacht.

iTunes wifi sync is me nog nooit gelukt.
Je wlan moet iig multicasting enabled hebben, dit stel je vaak in op je accespoint/router. Zonder multicasting zal bijv Airtunes/Airplay ook niet werken.

[ Voor 9% gewijzigd door RKD op 07-10-2011 15:16 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Das backup naar iCloud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 22:53:
Mee eens. Ik heb zelf zojuist iOS 5 op m'n iPad geinstalleerd (1e generatie). Eerste indruk was dat-ie wel soepel liep, maar nu alles weer aan het synchen. Als dit goed gaat volgt m'n iPhone 4.

Normaal gesproken zou ik wachten, maar aangezien ik de komende week niet bij mij eigen computer in de buurt kan komen, de week erop verder heel druk heb en de week daarop op vakantie gaat besloten het maar nu te doen.

-------------------------
Dit is trouwens ook één van de slechtste, nee rommeligste, software launches die ik in jaren bij Apple heb gezien, en dan heb ik het vooral over de nieuwe functionaliteit. Ten eerste werd er afgelopen vrijdag nog nieuwe dingen aangekondigd (prima, maar wel verwarrend voor de consument). Daarnaast vind ik dat het voor de 'gewone gebruiker' té onduidelijk is hóé iCloud werkt en waarom je het zou gebruiken.

Verder wel prima updates, maar wel wat verwarrend hoe sommige dingen nou in elkaar zitten.

Het enige waar ik nu echt een probleem mee heb is Wi-Fi synch (met de computer), omdat mijn iPad de computer niet kan vinden ook al zijn ze aangesloten op hetzelfde netwerk (via wifi).

Uiteindelijk is de oplossing makkelijk: je moet het in iTunes zelf aanzetten. Maar het is toch maar wat waar je niet overheen moet kijken en niet gemakkelijk opvalt.

[ Voor 34% gewijzigd door Uniciteit op 07-10-2011 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yzord schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 15:12:
[...]

Nee, zover ik kan zien niet...hij wacht gewoon op een "dood" moment met wifi in de buurt en begint dan een incremental backup

En wat betreft Wifi iTunes Sync...je iphone moet wel op de oplader hangen
Niet, iPad en iPhone hoeven niet aan de oplader te liggen. Liggen hier gewoon naast me. Zonder kabel o.i.d. Worden netjes weergegeven in iTunes en kan gewoon content er naar toe slepen. Alles wordt via WiFi naar de devices gestuurd. :)
Dit is dus iets anders dan iCloud Backup.

WiFi Sync is content vanaf computer (muziek, apps, boeken, films etc) wireless naar je devices sturen.

[ Voor 11% gewijzigd door Rivanov op 07-10-2011 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Rivanov schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 15:29:
[...]

Niet, iPad en iPhone hoeven niet aan de oplader te liggen. Liggen hier gewoon naast me. Zonder kabel o.i.d. Worden netjes weergegeven in iTunes en kan gewoon content er naar toe slepen. Alles wordt via WiFi naar de devices gestuurd. :)
Dit is dus iets anders dan iCloud Backup.

WiFi Sync is content vanaf computer (muziek, apps, boeken, films etc) wireless naar je devices sturen.
Het klopt wat je zegt, maar weet je zeker dat het enkel voor computer geldt? Toen ik namelijk net voor de eerste keer de iPad opstartte met iOS 5, moest ik 'm eerst configureren. Toen ik bij WiFi synch aankwam, kreeg ik de opties "via iCloud" en "via PC" (ik koos voor PC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Uniciteit schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 15:33:
[...]

Het klopt wat je zegt, maar weet je zeker dat het enkel voor computer geldt? Toen ik namelijk net voor de eerste keer de iPad opstartte met iOS 5, moest ik 'm eerst configureren. Toen ik bij WiFi synch aankwam, kreeg ik de opties "via iCloud" en "via PC" (ik koos voor PC).
Dat houdt in dat hij de backup op je PC plaatst en niet in de cloud. Dat is wat anders al WiFi Sync :).

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is de back-up terugplaatsen. Als straks je back-ups in iCloud staan kun je direct vanuit iCloud een back-up terugplaatsen op je nieuwe iOS device. Maar je hebt ook nog altijd de keuze om de back-up in iTunes te plaatsen (de oude manier dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Rivanov schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 15:34:
Dat is de back-up terugplaatsen. Als straks je back-ups in iCloud staan kun je direct vanuit iCloud een back-up terugplaatsen op je nieuwe iOS device. Maar je hebt ook nog altijd de keuze om de back-up in iTunes te plaatsen (de oude manier dus)
Maar als ik mijn iPhone in Itunes aansluit kan je neem ik aan wel naar de cloud backuppen toch?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Slasher schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 15:37:
[...]

Maar als ik mijn iPhone in Itunes aansluit kan je neem ik aan wel naar de cloud backuppen toch?
Als jij daar voor kiest dan zal hij altijd een backup in iCloud zetten, en niet naar je PC. Als je kiest voor PC is het visa versa, dan komt er dus uberhaubt geen backup in de cloud :).

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Rivanov schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 15:29:
[...]

Niet, iPad en iPhone hoeven niet aan de oplader te liggen. Liggen hier gewoon naast me. Zonder kabel o.i.d.
Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/2mnq0e1.png

Vreemd, want het wordt echt gezegd dat dat moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt. En dat wordt ook aangeraden omdat wanneer je iPhone onverhoopt leegraakt tijdens syncen, gaat dat mis. Dus het is meer een advies. Maar het is dus niet verplicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

SanderPS3 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 15:38:
[...]

Als jij daar voor kiest dan zal hij altijd een backup in iCloud zetten, en niet naar je PC. Als je kiest voor PC is het visa versa, dan komt er dus uberhaubt geen backup in de cloud :).
Oke, ik heb dus geen idee hoe dat er in itunes uitziet, daar kom ik dus pas 12 oktober achter als ik ga upgraden.

Ik wil dus mijn iPhone backuppen naar icloud, en dan incremental backups kunnen maken naar de cloud vanaf mijn iPhone.

dat moet toch neem ik aan kunnen?

[ Voor 3% gewijzigd door Slasher op 07-10-2011 15:43 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Die Synchroniseer nu van hierboven staat bij mij dus altijd op grijs. WIFI aan, itunes zelfs aan... enige wat ik dus moet doen is multicasting enabled zetten in mijn router?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Slasher: Ja.

[ Voor 62% gewijzigd door Rivanov op 07-10-2011 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Of gewoon aan kabeltje hangen ;)
Pagina: 1 ... 14 ... 34 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Het is niet toegestaan om te vragen om UDID's te registreren (of om hierin te handelen etc.)
- Links om iOS 5 te downloaden buiten Apple's site zijn niet toegestaan.
- Als de update nog niet in iTunes ziet, moet je nog wat meer geduld hebben