Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16-09 13:42
Slasher schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 15:41:
[...]

Oke, ik heb dus geen idee hoe dat er in itunes uitziet, daar kom ik dus pas 12 oktober achter als ik ga upgraden.

Ik wil dus mijn iPhone backuppen naar icloud, en dan incremental backups kunnen maken naar de cloud vanaf mijn iPhone.

dat moet toch neem ik aan kunnen?
Dat gaat automatisch :). Hij backupt automatisch naar de cloud, en zal ook incrementeel gaan backuppen vanaf de eerste volledige backup. Dus daar hoef je verder niets zelf aan te doen!

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 17:42
als ik mn phone op silent mode zet (dus knopje boven volumeknopjes) dan zie ik rechtsbovenaan geen symbool staan dat de telefoon op silent mode staat.

hoe kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:30
Staat er nooit,

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Wauw. Ik vind iOS 5 echt een stuk soepeler lopen dan iOS 4.3.5 op de iPad 1. Bij iOS 4.3 kreeg je al een beetje last dat het swipen tussen de app-pagina's niet meer zo soepel ging, maar nu loopt alles weer lekker soepel. Notificaties werken ook wel fijn (ook fijn dat je kan kiezen hoe het in beeld komt: pop-up, zo'n strookje bovenin of geen pop-up (maar bijv. wel zo'n badge).

Daarnaast is wifi-synch gewoon chill.

Wordt iCloud nog gereset op of voor 14 oktober?

Edit:
En daarnaast werken bepaalde apps ook veel chiller. Neem bijvoorbeeld Safari, naar mijn gevoel onthoud hij de pagina's langer op de iPad 1 (i.p.v. dat de pagina wordt gereset). Daarnaast zijn tabs chiller. De mail app is, zeker in portrait mode, ook veel fijner omdat het soepeler en sneller werkt.

[ Voor 25% gewijzigd door Uniciteit op 07-10-2011 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 23:29

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Omdat dat nooit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 06:12:
Check anders het bericht boven je eens.
Ja dat had ik gezien, in de message app. Maar ik zie daar niets anders dan de standaard text messages. Of zou dat mogelijk komen omdat geen van mijn contacten op iOS 5 zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 16:06:
[...]
Of zou dat mogelijk komen omdat geen van mijn contacten op iOS 5 zitten?
Yup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 16:06:
[...]

Ja dat had ik gezien, in de message app. Maar ik zie daar niets anders dan de standaard text messages. Of zou dat mogelijk komen omdat geen van mijn contacten op iOS 5 zitten?
In Settings aanzetten. Daarna zie je vanzelf een blauwe send button als iemand iOS5 draait en een data verbinding heeft. Een groene als dat niet zo is of geen dataverbinding heeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:08

NoTimeRemains

I know

Ik ben de iOS5 GM versie aan t downloaden, ik heb een backup gemaakt van mijn huidige settings etc. Als ik de iOS5 GM erop zet zijn dan ook al mijn settings, smsjes, telefoonnummers verdwenen?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

ja. totdat je de backup terugzet.

ik maak zelf nooit gebruikt van 'reserverkopie terugzetten'. Maar merkte bij mn vriendin wel dat foto's bijv. niet werden teruggezet.

settings, smsjes en telefoonnr's zijn wel weer erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
kan iemand mij helpen, krijg het niet voor elkaar met de wifi sync deze blijft uitgegrijsd. Optie aangezet in itunes, firewall uitgezet en nat functie uit in router( netgear wnr2000). Het blokje voor de wifi sync blijft uigegrijsd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online
edebee schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 17:21:
kan iemand mij helpen, krijg het niet voor elkaar met de wifi sync deze blijft uitgegrijsd. Optie aangezet in itunes, firewall uitgezet en nat functie uit in router( netgear wnr2000). Het blokje voor de wifi sync blijft uigegrijsd
Zeker weten op hetzelfde netwerk? Sluit je iPhone of iPad aan. Begin met synchroniseren (aangesloten) en zorg ervoor dat wifi synch aanstaat. Nu halverwege de synch gewoon losmaken en kijken wat-ie doet: hopelijk gaat hij meteen door over wifi synch, en daarna voortaan automatisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online
iOS 5 op de iPad bevalt me zo goed, ik zet 't ook maar meteen op m'n iPhone 4. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Uniciteit schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 17:23:
[...]

Zeker weten op hetzelfde netwerk? Sluit je iPhone of iPad aan. Begin met synchroniseren (aangesloten) en zorg ervoor dat wifi synch aanstaat. Nu halverwege de synch gewoon losmaken en kijken wat-ie doet: hopelijk gaat hij meteen door over wifi synch, en daarna voortaan automatisch!
zelfde netwerk maar zodra ik halverwege de iphone los koppel van de laptop stopt hij met syncen en zegt wacht op laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 19:46
ios 5 draait hier op 2 iphone's en 1 ipad 2 echt heerlijk soepel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online
edebee schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 17:31:
[...]

zelfde netwerk maar zodra ik halverwege de iphone los koppel van de laptop stopt hij met syncen en zegt wacht op laptop
Raar... ik weet zo één, twee, drie niet op een oplossing want ik heb iOS 5 ook pas sinds deze middag. Ik zou gewoon nog even wat kloten met de instellingen op je iPhone zelf...

Weet iemand trouwens hoe je foto's UIT je FotoStream kan halen? Ik heb namelijk net een testfoto gemaakt op de iPhone, en werd netjes op de iPad gezet maar er is geen verwijder knop :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suren01
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 21:02
Hier iOS 5 GM draaiende op een 3GS. Heerlijk dat het werkt! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online
Suren01 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 17:53:
Hier iOS 5 GM draaiende op een 3GS. Heerlijk dat het werkt! :D
Draait hij soepeler dan iOS 4? Bij mij op m'n iPhone 4 en mijn iPad 1 in ieder geval wel. Apple heeft echt flink gewerkt aan optimalisaties (ik denk dat ze het probleem met de iPhone 3G hebben willen voorkomen...).

In ieder geval, vooral mijn iPhone 4 vind ik nu net zo soepel draaien als toen hij net uit kwam op iOS 4.0.1 ofzo, en net zo soepel als de 3GS met iOS 3.0. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke_msx
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 11:43
Hier draait de GM heerlijk op een iPhone 4. Maar ook op een iPad 1 3G is het daadwerkelijk een vooruitgang. Safari was altijd al de snelste browser, maar nu tabs eindelijk ondersteund worden is de browser ook bruikbaar. :) Eindelijk kunnen browsen zonder een andere browser te downloaden in de App Store is een verademing. En inderdaad, zelfs op de 3GS van mijn vrouw draait het als een zonnetje. Als je de hardwarespecs in ogenschouw neemt, is dat absoluut bewonderenswaardig.

Macbook 2,13 GHz 4GB 120GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft de GM weer multitouch app switching op de iPad 1? Dit was in de eerdere beta's wel het geval, maar later niet. Volgens mij is het wel altijd op de iPad 2 gebleven.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke_msx
Nope, helaas geen multitasking gestures. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jalumsx schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 20:12:
Nope, helaas geen multitasking gestures. :(
iPad 1 of 2? Het is niet alsof de 1 het niet kan ofzo als de 2 het wel kan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke_msx
iPad 1, en daar zijn ze niet te activeren. Vermoedelijk trucje van Apple om de iPad 2 interessanter te maken. Jailbreak zal dat wel verhelpen, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:54
ZpAz schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 20:01:
Heeft de GM weer multitouch app switching op de iPad 1? Dit was in de eerdere beta's wel het geval, maar later niet. Volgens mij is het wel altijd op de iPad 2 gebleven.
De iPad 1 heeft in geen enkele van de iOS 5 beta's multitouch gehad. Volgens mij heeft dat alleen kort in de 4.x beta's gezeten. Wel jammer :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de iPad 1 werkt het idd heel goed! Een enorme vooruitgang! Zeker Safari!! Beste webbrowser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoedje schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 20:38:
[...]

De iPad 1 heeft in geen enkele van de iOS 5 beta's multitouch gehad. Volgens mij heeft dat alleen kort in de 4.x beta's gezeten. Wel jammer :)
Volgens mij had ik dat in het begin wel. Had idd ook de 4.x beta's gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 23:22

Royz

Kleurenblind!!

Synchroniseer knop werkt nog steeds niet:
- Delen aangezet op mijn iTunes
- Multicast staat aan op mijn router, incl MAC van mijn iPHone

Synchroniseer nu blijft grijs. What to do?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
randje schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 17:08:

ik maak zelf nooit gebruikt van 'reserverkopie terugzetten'. Maar merkte bij mn vriendin wel dat foto's bijv. niet werden teruggezet.
Dat zou wel moeten hoor, althans de foto's gemaakt met de iPhone zet hij bij mij altijd keurig terug.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 16:10
Hier draaiend op mijn iPad 2. Alles draait prima. Bij iCloud backup bepaalde apps uitgezet die x aantal MB in nemen, nu lekker kleine iCloud backup van 120MB ofzo.
Werkt prima zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online
Wordt iCloud nog gereset vóór of op 14 oktober?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
So eej. De 3GS van mijn vriendin is lekker snappy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
  • Laatst online: 15-09 19:46
*edit,
Al gevonden mijn fout!

[ Voor 86% gewijzigd door bakkie1985 op 07-10-2011 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16-09 13:42
Iemand al opgevallen dat er een x aantal emojicons zijn veranderd in iOS 5?

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik vind het stukken fijner en soepeler werken op de iPad 2. Het begon bij ios4 steeds langzamer te worden, kleine dingen hoor, maar je miste het soepele. Alles duurde net even een momentje langer.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Vraag over mail in iCloud. Bij Gmail heb je automatisch een aantal aliassen. Bijvoorbeeld tweeakters.net + tweakersnet. Hoe zit dat met iCloud. Heb je deze automatisch of kan je die aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jalumsx schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 20:36:
iPad 1, en daar zijn ze niet te activeren. Vermoedelijk trucje van Apple om de iPad 2 interessanter te maken. Jailbreak zal dat wel verhelpen, denk ik.
Idd wel te activeren via Jailbreak, maar goed; daar help je de OTA updates weer mee om zeep. Multitouch gestures is echt de enige reden waarom ik nog jailbreak onder IOS5 beta's. Jammer! Want de iPad1 kan prima die gestures aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royz schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 21:53:

Wifi sync werkt alleen als je iPad/iPhone aan de oplader zit. En omdat mijn oplader meestal m'n Mac is, heeft het weinig zin. Om mijn kamer laad ik 'm 's nachts op, maar daar heb ik geen Wifi, dus weer geen sync.
Ik moet wel zeggen dat iCloud back-up heerlijk is. Eerst stond iBooks ook nog in iCloud, was een back-up van 2GB, en toen was iCloud al 50% gevuld, iBooks dus maar even uitgezet.
Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 11:28:
[...]

Idd wel te activeren via Jailbreak, maar goed; daar help je de OTA updates weer mee om zeep. Multitouch gestures is echt de enige reden waarom ik nog jailbreak onder IOS5 beta's. Jammer! Want de iPad1 kan prima die gestures aan.
Bedoel je dat je geen OTA updates meer kan doen als je iPad is gejailbreaked op iOS 5?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2011 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 11:38:
Wifi sync werkt alleen als je iPad/iPhone aan de oplader zit. En omdat mijn oplader meestal m'n Mac is, heeft het weinig zin. Om mijn kamer laad ik 'm 's nachts op, maar daar heb ik geen Wifi, dus weer geen sync.
Ik moet wel zeggen dat iCloud back-up heerlijk is. Eerst stond iBooks ook nog in iCloud, was een back-up van 2GB, en toen was iCloud al 50% gevuld, iBooks dus maar even uitgezet.
Ik dacht dat Wifi Sync ook gewoon zonder oplader werkte? Ik meen me te herinneren dat ik dat wel eens gedaan heb in een van de beta's. Is toch ook het hele idee achter wifi sync? Zonder kabeltjes?
Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 11:38:
Bedoel je dat je geen OTA updates meer kan doen als je iPad is gejailbreaked op iOS 5?
Nee, OTA updates starten niet eens als je gejailbreaked bent, Apple doet een controle van het filesystem wat door de jailbreak is aangepast, dat kunnen ze dus redelijk simpel herkennen waardoor de update wordt afgebroken.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2011 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is jammer! Ach dan maar gewoon via de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-05 12:41

MichaelK1985

Don't you know?

Royz schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 21:53:

WiFi sync werkt gewoon zonder oplader hoor. Je moet wel eerst je telefoon aansluiten en iTunes openen en dan "Synchroniseer met deze iPhone via WiFi". Als je dat hebt aangevinkt moet je hem even syncen (met kabel) en dan de volgende keer kan je gewoon via WiFi synchroniseren.

Ik had wel eerst een restart van m'n Mac nodig :)

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah dat had ik niet eens gezien! Thanks, zal een stuk makkelijker zijn!
Ik merk trouwens dat ik Reminders al heel veel gebruik op m'n iPad. wat een simpele en goed werkende app! Zeker in combinatie met notification center. Weet iemand of het mogelijk is om widgets (weer maar ook 3rd party) te activeren op de iPad 1? Ik zie de standaard nergens staan, en heb er een paar via Cydia gedownload maar zie die ook nergens. Ik heb de gestures ook al aangezet. En de multitaskbar is simpel maar effectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

De Gold Master is nog niet de final btw, bij de GM van iOS 4, had je GameCenter, die je later pas in iOS 4.1 kreeg. Maar nu ff updaten dan maar. :D

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheThomas
  • Niet online
werkt op mijn itouch 3g 32gb erg goed, volgens mij gaat de batterij ook langer mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:10
HardCoreGamer schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 12:55:
De Gold Master is nog niet de final btw, bij de GM van iOS 4, had je GameCenter, die je later pas in iOS 4.1 kreeg. Maar nu ff updaten dan maar. :D
Dat van dat GameCenter klopt volgens mij, maar dat wil niet zeggen dat de Gold Master niet de final versie is. In principe is de Gold Master volgens mij gewoon een release candidate (en dan niet zoals Microsoft dat vaak deed, waarbij het eigenlijk gewoon een late beta is). Als er geen showstopper bugs meer boven water komen, dan zal de 5.0 update die je straks downloadt identiek zijn aan de GM.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaccoes
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-11-2023
Ik meen me te herinneren dat ik eerder eens gelezen heb dat het met ios 5 mogelijk is om álle geluiden via Airplay te streamen, maar kan hier niets meer over vinden... Iets specifieker: ik bedoel dan dat naast muziek het ook mogelijk is om het geluid van de browser of van apps te streamen. Als ik dan iets op Youtube bekijk dan wordt ook dit geluid via mijn Hifi afgespeeld. Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online
Het is wel bloedirritant dat iTunes steeds vergeet of je WiFi synch bij een apparaat aan of uit hebt gezet (Windows).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Uniciteit schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 14:34:
Het is wel bloedirritant dat iTunes steeds vergeet of je WiFi synch bij een apparaat aan of uit hebt gezet (Windows).
Daar heb ik geen last van. Maar: het is nog een beta-versie van iTunes (zeker die voor Windows is al wat ouder). Een dezer dagen zal de definitieve versie wel uitkomen.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin.heukels
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-12-2020
ik sta op de wip-wap om de iPad aan te schaffen en wellicht val ik nog voor zo'n iPad 1 nu die voor 399 te leveren zijn met 64Gb opslag. alleen geen idee of iOS5 dan beetje soepel draait. of is de A4 ipv A5 en helft aan RAM nu echt een bottleneck aan het worden?

one life, live it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
erwin.heukels schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 15:20:
ik sta op de wip-wap om de iPad aan te schaffen en wellicht val ik nog voor zo'n iPad 1 nu die voor 399 te leveren zijn met 64Gb opslag. alleen geen idee of iOS5 dan beetje soepel draait. of is de A4 ipv A5 en helft aan RAM nu echt een bottleneck aan het worden?
Persoonlijk zou ik liever een flinke performance boost willen hebben dan meer opslag. Waarom heb je veel opslag überhaupt nodig? Ga je het ding als iPod gebruiken ook?

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin.heukels
Datafeest schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 15:23:
[...]

Persoonlijk zou ik liever een flinke performance boost willen hebben dan meer opslag. Waarom heb je veel opslag überhaupt nodig? Ga je het ding als iPod gebruiken ook?
dat is inderdaad waar ik met mijn 16Gb iPhone tegenaan loop... kan niet al mijn muziek meenemen en wil juist ook meer foto's / video mee kunnen nemen met alle vakantie-foto's en filmpjes...

ben dus vooral benieuwd of iOS5 beetje soepel draait op een iPad 1

one life, live it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
HardCoreGamer schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 12:55:
De Gold Master is final, tenzij er nog een serieuze bug tevoorschijn komt. Bijvoorbeeld, er was ooit een bug die WiFi in essentie onbruikbaar maakte in een GM voor een iPad. Daar is toen een 2e GM voor uitgekomen. Dat was de eerste en tot dusver laatste keer.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrhp
  • Laatst online: 16-09 12:12
Is iOS5 al beschikbaar voor mn iPod Touch 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

mrhp schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 15:53:
Is iOS5 al beschikbaar voor mn iPod Touch 4?
OMFG! heb je überhaupt wel iets gelezen?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrhp
  • Laatst online: 16-09 12:12
Ik zie veel reacties dat het zo fijn werkt. Ik dacht eerst dat het volgende week uitkwam ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

mrhp schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 15:56:
Ik zie veel reacties dat het zo fijn werkt. Ik dacht eerst dat het volgende week uitkwam ofzo?
http://tinyurl.com/5suz9l8

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suren01
Is de GM versie. Maar is gewoon final. Werkt heel erg lekker op mijn iPhone 3GS.

Het enige waar ik nog niet achter ben gekomen, is waar iMessage is :P Nergens terug kunnen vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Suren01 schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 16:14:
Is de GM versie. Maar is gewoon final. Werkt heel erg lekker op mijn iPhone 3GS.

Het enige waar ik nog niet achter ben gekomen, is waar iMessage is :P Nergens terug kunnen vinden?
Met het gevaar dat ik in een dikke troll trap: dit is al 100x gevraagd (en beantwoord) in dit topic. iMessage zit gewoon geïntegreerd in de SMS app.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suren01
Ja, maar hoe verstuur ik dan iets, of zie ik iets? Ik zie gewoon bovenin staan:
Wijzig en Nieuw Bericht... En dan zie ik mn smsjes. Verder niks bijzonders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985

MichaelK1985

Don't you know?

Suren01 schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 16:14:

Als je berichten Blauw zijn dan is het via iMessage verstuurd. Zijn ze groen, dan sms je :)

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suren01
MichaelK1985 schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 16:25:
[...]

Als je berichten Blauw zijn dan is het via iMessage verstuurd. Zijn ze groen, dan sms je :)
Duidelijk, thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985

MichaelK1985

Don't you know?

You're very welcome :) Zat er gisteren ook even naar te kijken van :/

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Met google had je het antwoord al direct....
Hier zelfs een visuele uitleg , http://www.redmondpie.com...es-a-hands-on-demo-video/

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Ook al zit het achter een TinyURL, er is eerder in dit topic al aangegeven dat LMGTFY-linkjes hier niet gewenst zijn. Ik begrijp je frustratie overigens wel ;)

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:06
Peabz21 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 21:09:
Bij mijn 3GS kan ik ook geen locatie instellen in Reminders. Valt me nu pas op na al die beta's. :z Nooit geprobeerd.
Beetje stil geworden hierover, maar hebben anderen dat ook of niet.

Zie: http://www.apple.com/ios/features.html#reminders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solidsnake380
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-11-2023
Peabz21 schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 17:27:
[...]

Beetje stil geworden hierover, maar hebben anderen dat ook of niet.

Zie: http://www.apple.com/ios/features.html#reminders
Had ik ook, je kunt het oplossen door bij al je mail accounts het vinkje bij synchroniseer met herinneringen uit te zetten. Dan verschijnt ook locatie bij de reminder app. Een bugje waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumuhtsop
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
IOS5 Draait wel lekker zeg, op me iphone 4 :)

Ben nog niets tegengekomen dat niet werkt. Alles gaat ook vlotter vind ik. Erg tevreden. Notification center is echt TOP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin.heukels
wat doe ik verkeerd? ik heb mijn iPhone 4 aan de laptop (windows) gekoppeld en hij wordt keurig gesynced met iTunes, maar krijg geen iOS5 upgrade aangeboden. Als ik handmatig check roept hij dat 4.3.5 de nieuwst beschikbare versie is... moet ik langer geduld hebben? why?

one life, live it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Laatst online: 11:13
12 oktober komt hij pas uit, wil je hem eerder moet je even zoeken op www.appletips.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels132
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10:12
solidsnake380 schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 17:36:
[...]

Had ik ook, je kunt het oplossen door bij al je mail accounts het vinkje bij synchroniseer met herinneringen uit te zetten. Dan verschijnt ook locatie bij de reminder app. Een bugje waarschijnlijk.
Als ik dat doe kan ik helemaal geen herinneringen meer aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

erwin.heukels schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 17:59:
wat doe ik verkeerd? ik heb mijn iPhone aan de laptop (windows) gekoppeld en hij wordt keurig gesynced met iTunes, maar krijg geen iOS5 upgrade aangeboden. Als ik handmatig check roept hij dat 4.3.5 de nieuwst beschikbare versie is... moet ik langer geduld hebben? why?
Why?! omdat je niet gelezen hebt

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
erwin.heukels schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 17:59:
wat doe ik verkeerd? ik heb mijn iPhone aan de laptop (windows) gekoppeld en hij wordt keurig gesynced met iTunes, maar krijg geen iOS5 upgrade aangeboden. Als ik handmatig check roept hij dat 4.3.5 de nieuwst beschikbare versie is... moet ik langer geduld hebben? why?
Heb je überhaupt iets in dit topic gelezen? Hij komt officieel pas volgende week uit.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin.heukels
ooow.... heb inderdaad 'slechts' 5 pagina's teruggebladerd en lees daar dat iedereen roept 'dat het zo fijn draait'... hoe doen die dat dan? anyway; dan wacht ik wel tot de officiële release...

one life, live it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

:') Het staat zelfs een paar posts boven je eigen post

[ Voor 52% gewijzigd door Fietsbel op 08-10-2011 18:24 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:06
solidsnake380 schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 17:36:
[...]

Waar moet je dat instellen? Niet op het device toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solidsnake380
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-11-2023
Peabz21 schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 18:12:
[...]

Waar moet je dat instellen? Niet op het device toch?
Instellingen>mail>accounts> en daar kan je aanvinken wat je allemaal wilt syncen

Op de device dus.

[ Voor 3% gewijzigd door solidsnake380 op 08-10-2011 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, I want the same assistant! Straks kan je stemmen downloaden via Cydia!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

ik denk niet alleen via cydia maar ook de app store, allemaal stemmen kopen zoals je bij een tomtom ook kan doen

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik weet niet of Apple dat wel wil, het is Apple he... Zou me wel leuk lijken, maar zal het alleen uitproberen, en daarna gewoon de standaard weer terug zetten.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2011 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach als ze er geld aan kunnen verdienen is Apple wel bereid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat hadden ze ook met themes kunnen doen! En die hebben we nog steeds niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Vandaag een iPhone 4 gekocht, meteem updaten naar iOS5 dan maar. Zijn er nog beperkingen op? Ik weet nog dat de 3Gs niet alle funcites van de 4 kreeg toen, is dat nu, op Siri en een paar 'kleine' dingen na, wel hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
HardCoreGamer schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 22:31:
Vandaag een iPhone 4 gekocht, meteem updaten naar iOS5 dan maar. Zijn er nog beperkingen op? Ik weet nog dat de 3Gs niet alle funcites van de 4 kreeg toen, is dat nu, op Siri en een paar 'kleine' dingen na, wel hetzelfde?
Volgens mij kan, op Siri na, de iPhone 4 met iOS5 hetzelfde als de 4S. Welke 'kleine' dingen bedoel jij?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

posttoast schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 22:38:
[...]

Volgens mij kan, op Siri na, de iPhone 4 met iOS5 hetzelfde als de 4S. Welke 'kleine' dingen bedoel jij?
Frutsel functies waar je uiteindelijk niks aan hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
HardCoreGamer schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 22:38:
[...]

Frutsel functies waar je uiteindelijk niks aan hebt :P
Haha, maar kun je het specificeren? Ik ben wel benieuwd namelijk. Op WikiPedia wordt volgens mij alleen Siri genoemd als unieke 4S feature.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

posttoast schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 22:40:
[...]

Haha, maar kun je het specificeren? Ik ben wel benieuwd namelijk. Op WikiPedia wordt volgens mij alleen Siri genoemd als unieke 4S feature.
Ah oke, niet dat ik er een wist, ik wou weten of deze alleen minder functies had of niet... :P
Maar Siri, die is niet eens in het Nederlands, en Apple kennende kun je Siri dus ook niet gebruiken wanneer je de menu taal op Nederlands hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:44

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Iemand een idee waarom ik geen location based reminders heb op mijn 3GS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Laatst online: 11:13
Ja vroeg het mij ook af in de eerste versies van de beta was dit wel actief op de 3GS maar later niet meer, overigens werkte ze nooit in de beta. Wellicht is de hardware niet krachtig genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBurger
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-08 23:05
Ik wil graag een Amerikaanse iTunes account aanmaken. Heeft iemand dat hier al voorelkaar gekregen? Dollar/euro koers lijkt me voordelig nl.

[background: heb de iPhone net een dag].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat kan.

Open de iTunes store.
1. Log uit met je NL account.
2. Scroll helemaal naar beneden en klik op het vlaggetje.
3. Je kan dan een land/regio kiezen en kies dan voor United States.
4. Zoek een gratis app in de store. (bv Remote ( http://itunes.apple.com/us/app/remote/id284417350?mt=8 ))
5. Klik op "Free App" en kies Create New Account (Engelse versie iTunes)
6. Klik op Continue
7. Accepteer de licentie.
8. Vul je account gegevens in. Klik op Continue.
9. Kies None bij Credit Card - zie je None niet, dan heb je geen gratis app geselecteerd bij 4 - en vul een niet bestaand Amerikaans adres in. Let op de Zipcode, City en State moeten wel bestaan :)
10. Rond de inschrijving af als gewoon.

Je moet dan US iTunes giftcards kopen, gebruik Google om die te vinden.

Je kan echter geen Nederlandse credit card of paypal account gebruiken ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2011 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe moet je eigenlijk een backup restoren vanaf icloud? Itunes geeft zo te zien nog alleen maar de optie om te restoren van lokale backup

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij kan dat als je je iPhone voor het eerst opstart. Dan kan je kiezen om 'm terug te zetten vanaf iCloud, iTunes of als een nieuwe iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-08 18:42
Klopt, maar de iTunes beta geeft dat ook aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBurger
Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 00:50:
Ja, dat kan.
...
9. Kies None bij Credit Card - zie je None niet, dan heb je geen gratis app geselecteerd bij 4 - en vul een niet bestaand Amerikaans adres in. Let op de Zipcode, City en State moeten wel bestaan :)
....
Apple heeft de "optie none" weggehaald en dit werkt dus jammer genoeg niet meer.

Toch dank voor je snelle reply man. Het is echt relax als je zo een US iTunes accounts hebt gefixed. Ik ben op zoek naar een andere oplossing. Als iets vind rapporteer ik wel terug. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985

MichaelK1985

Don't you know?

Wat bij mij in iOS 5 nog niet werkt is iTunes in de cloud. Had begrepen dat als je een nummer op je iPhone koopt, dat deze ook op je iPad komt te staan.

Of dat je reeds aangeschafte muziek ook via iCloud kon downloaden op je iPad. Zou deze functie pas 12 oktober komen?

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBurger
Even een korte vraag:

Kan je apps aanschaffen van verschillende iTunes accounts en die allemaal op je iPhone installeren? Dus, stel ik koop wat van de Nederlandse store; blijven die apps dan staan als ik nieuwe apps van de US store haal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
iBurger schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 13:53:
Even een korte vraag:

Kan je apps aanschaffen van verschillende iTunes accounts en die allemaal op je iPhone installeren? Dus, stel ik koop wat van de Nederlandse store; blijven die apps dan staan als ik nieuwe apps van de US store haal?
Ja dat is geen probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Benny schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 13:57:
[...]

Ja dat is geen probleem :)
Is dat wel helemaal zo? Volgens mij als je gaat synchroniseren en hij ziet er een app op staan die met een andere account erop is gezet dan met degene met welke je sync, wordt deze toch gewoon verwijderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Bij mij gaat het al jaren goed.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Pagina: 1 ... 15 ... 34 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Het is niet toegestaan om te vragen om UDID's te registreren (of om hierin te handelen etc.)
- Links om iOS 5 te downloaden buiten Apple's site zijn niet toegestaan.
- Als de update nog niet in iTunes ziet, moet je nog wat meer geduld hebben