Dat is iTunes Match, en die is - dankzij vervelende auteursrechten in Europa - voorlopig US only. En tevens niet gratis.MichaelK1985 schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 13:50:
Wat bij mij in iOS 5 nog niet werkt is iTunes in de cloud. Had begrepen dat als je een nummer op je iPhone koopt, dat deze ook op je iPad komt te staan.
Of dat je reeds aangeschafte muziek ook via iCloud kon downloaden op je iPad. Zou deze functie pas 12 oktober komen?
Zo vreemd, elke keer als ik gebeld wordt dan gaat mijn telefoon automatisch op luidspreker. Heb ik een optie gemist in iOS5?
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Volgens mij is iTunes Match iets heel anders dan iTunes in de Cloud. iTunes Match klopt idd, dat is nog niet beschikbaar. Het gaat mij ook niet om het uploaden van m'n database met muziek maar als ik een nummer aanschaf dat het ook op m'n iPad komt. Volgens mij was dit gewoon een iCloud functie.Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 14:34:
[...]
Dat is iTunes Match, en die is - dankzij vervelende auteursrechten in Europa - voorlopig US only. En tevens niet gratis.
Zoals je in de App Store, Aangeschaft hebt staan. Zo moet dit toch ook in iTunes komen?
Everything Can Help!
Onder Accessibility bij Incoming callsRoyz schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 14:48:
Zo vreemd, elke keer als ik gebeld wordt dan gaat mijn telefoon automatisch op luidspreker. Heb ik een optie gemist in iOS5?
Thx muthas
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Verwijderd
Oh ja, iTunes Match is een onderdeel van iTunes in de Cloud.MichaelK1985 schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 14:56:
[...]
Volgens mij is iTunes Match iets heel anders dan iTunes in de Cloud. iTunes Match klopt idd, dat is nog niet beschikbaar. Het gaat mij ook niet om het uploaden van m'n database met muziek maar als ik een nummer aanschaf dat het ook op m'n iPad komt. Volgens mij was dit gewoon een iCloud functie.
Zoals je in de App Store, Aangeschaft hebt staan. Zo moet dit toch ook in iTunes komen?
Dan zal je hem wellicht gejailbreaked hebben en appsync erop hebben staan, want normaliter doet hij dat niet. Zoals ook de heerlijke aanbiedingen op marktplaats "iphone met tomtom erop". Een keer syncen met je eigen account en hoppa, tomtom is eraf.fsfikke schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 14:21:
Bij mij gaat het al jaren goed.
Ik heb zelf 2 iTunes accounts, USA en NL en heb van beiden apps op m'n iPhone en iPad staan. Geen enkel probleem. Geen jailbreak oid, ik doe daar niet aan. Maar updaten van apps is wel gedoe, je moet dan eerst uitloggen, inloggen op de juiste store, updaten, uitloggen, inloggen op de andere store en weer updaten.
Zo doe ik het ook met twee verschillende stores. Helemaal geen problemen levert dat op.sebastius schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 16:10:
Ik heb zelf 2 iTunes accounts, USA en NL en heb van beiden apps op m'n iPhone en iPad staan. Geen enkel probleem. Geen jailbreak oid, ik doe daar niet aan. Maar updaten van apps is wel gedoe, je moet dan eerst uitloggen, inloggen op de juiste store, updaten, uitloggen, inloggen op de andere store en weer updaten.
Waarschijnlijk komt het doordat je niet geauthoriseerd was met die iTunes account waar TomTom op stond. Dan gooit hij hem er wel af na sync als het goed is.Yzord schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 16:00:
[...]
Dan zal je hem wellicht gejailbreaked hebben en appsync erop hebben staan, want normaliter doet hij dat niet. Zoals ook de heerlijke aanbiedingen op marktplaats "iphone met tomtom erop". Een keer syncen met je eigen account en hoppa, tomtom is eraf.
Hmm dat zou ook kunnen ja
Ik heb ook een US account, maar toch kan ik geen gebruik maken van iTunes Match?Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 15:43:
[...]
Oh ja, iTunes Match is een onderdeel van iTunes in de Cloud.Wat dan wel gratis is, maar ja voorlopig wel US Account only
(Mijn US account heeft het iig (Muziek, TV Shows, Apps en Boeken), mijn Nederlandse account alleen voor Apps en Boeken)
Ik kon dat wel.ProfoundValue schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 17:39:
[...]
Ik heb ook een US account, maar toch kan ik geen gebruik maken van iTunes Match?
USA account inloggen in iTunes beta 9 en iTunes match kiezen, ff betalen (bv met prepaid cards) en hopla.
Nu de beta van iTunes match gebruiken leverd straks nog 2 maanden gratis gebruik op ook trouwens.
Je betaald nu al maar zodra hij live gaat krijg je 14 maanden ipv 12.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Jeeeeeuj. Blijven er ook nog "wereld veranderende" dingen over voor ons? Siri krijgen we ook al niet.Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 14:34:
[...]
Dat is iTunes Match, en die is - dankzij vervelende auteursrechten in Europa - voorlopig US only. En tevens niet gratis.
Love my iPhone, maar begin nu toch wel een beetje bored te raken.
Siri krijgen we wel alleen wordt de nederlandse taal (nog) niet ondersteund!UltraSub schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 06:41:
[...]
Jeeeeeuj. Blijven er ook nog "wereld veranderende" dingen over voor ons? Siri krijgen we ook al niet.
Love my iPhone, maar begin nu toch wel een beetje bored te raken.
Het is nog een Beta product!
Power to the beat.
Persoonlijk denk ik juist dat Siri wat gaat worden....er zullen steeds meer apps komen die daar gebruik van gaan maken en ik kan me enkele hilarische momenten bedenken
Optie none bestaat nog steeds:iBurger schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 13:39:
[...]
Apple heeft de "optie none" weggehaald en dit werkt dus jammer genoeg niet meer.
Toch dank voor je snelle reply man. Het is echt relax als je zo een US iTunes accounts hebt gefixed. Ik ben op zoek naar een andere oplossing. Als iets vind rapporteer ik wel terug.
http://support.apple.com/kb/ht2534
http://support.apple.com/...locale=nl_NL&locale=nl_NL
Interessant. Ik heb twee dagen geleden geprobeerd in met de iTunes build-in browser. (windows versie van iTunes) en die optie was weggehaald.Eppo © schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 10:26:
[...]
Optie none bestaat nog steeds:
http://support.apple.com/kb/ht2534
http://support.apple.com/...locale=nl_NL&locale=nl_NL
Lukt het jou wel in iTunes?
ja, maar je moet het wel via een gratis app doen. Bij alleen een account maken heb je de optie niet...
Ik heb even gezocht hier maar niet gevonden:
Hoe kun je er voor zorgen dat zowel 'Calendar' op je iPhone synct met iCloud en dat iCal op je mac synct met iCloud? Zodat mijn agenda dus overal altijd hetzelfde is?
Beetje onzin dat ik nu eerst naar icloud.com moet gaan om mijn up-to-date agenda te kunnen bekijken op m'n macbook. Als ik in m'n dock op iCal klik zou ie dat eigenlijk gelijk moeten laten zien.
Waarschijnlijk is het iets heel makkelijks maar kom er na lang zoeken nog niet uit...
Hoe kun je er voor zorgen dat zowel 'Calendar' op je iPhone synct met iCloud en dat iCal op je mac synct met iCloud? Zodat mijn agenda dus overal altijd hetzelfde is?
Beetje onzin dat ik nu eerst naar icloud.com moet gaan om mijn up-to-date agenda te kunnen bekijken op m'n macbook. Als ik in m'n dock op iCal klik zou ie dat eigenlijk gelijk moeten laten zien.
Waarschijnlijk is het iets heel makkelijks maar kom er na lang zoeken nog niet uit...
Volgens mij is dat op dit moment alleen mogelijk als je ook de Lion Beta hebt draaien. Ik heb het ook geprobeerd maar het is mij ook niet gelukt.jpboere schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 16:57:
Dan moet je de iCloud beta voor Mac instaleren en dan aangeven dat je calendar wilt syncen met iCal.jpboere schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 16:57:
Aah dus toch wel. Zoiets dacht ik al. Neem al dat er overmorgen dus ook een Lion-update komt?sajoku schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 17:04:
[...]
Volgens mij is dat op dit moment alleen mogelijk als je ook de Lion Beta hebt draaien. Ik heb het ook geprobeerd maar het is mij ook niet gelukt.
Heb jij de Lion bèta draaien?
Thanks, Peabz21!
[ Voor 3% gewijzigd door mrfunk op 10-10-2011 17:08 ]
Goede tip! het werkt inderdaad! thanks man.Eppo © schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 15:30:
ja, maar je moet het wel via een gratis app doen. Bij alleen een account maken heb je de optie niet...
Ja dat snap ik ook. Maar daar koop je zo weinig voor. Wanneer.. Over een paar maanden? Een jaar? Twee jaar? Luister, als Apple voornemens was dat over 3 maanden op de markt te zetten, hadden ze wel een slide laten zien met supported talen over een tijdje. Niet laten zien, alleen dat het "later" komt. Yeah. Ik heb weinig hoop op een vroege release.ronaldm3 schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 07:38:
[...]
Siri krijgen we wel alleen wordt de nederlandse taal (nog) niet ondersteund!
Het is nog een Beta product!
Ik denk dat het je vies gaat tegenvallen. Zie het alleen gebruikt worden als je echt prive bent. Daarnaast duurt het veel te lang als je de home-knop moet inhouden. (Probeer maar met voicecontrol nu). Nog erger, ik vrees dat het niet eens zo accuraat gaat zijn. En das het ergste. Vallen er missers, dan heb je er niks aan, want dan ben je sneller met tikken. Waarop ik dat baseer? Download eens ff snel die app van Nuance. Werkt voor geen meter. 4 man getest hier, dus ligt niet aan mijn stem of articulatie. Ik zie me daar niet snel een bericht mee versturen. En dat zijn dezelfde algoritmes in de basis.Yzord schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 09:39:
Persoonlijk denk ik juist dat Siri wat gaat worden....er zullen steeds meer apps komen die daar gebruik van gaan maken en ik kan me enkele hilarische momenten bedenken
(Als je het wil proberen, moet je opschieten, vanaf de 12e verdwijnt die app uit de store).
/edit
Ik hoop overigens dat het goed gaat werken. Lijkt me überhandig tijdens woon-werk verkeer in de auto!
Maar ik heb er een hard hoofd in.
[ Voor 4% gewijzigd door UltraSub op 10-10-2011 19:20 ]
http://www.iphoneclub.nl/...-4s-en-siri-instellingen/UltraSub schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 19:19:
[...]
Daarnaast duurt het veel te lang als je de home-knop moet inhouden. (Probeer maar met voicecontrol nu). Nog erger, ik vrees dat het niet eens zo accuraat gaat zijn.
Raise to speak
Even een vraag aan allen
Hoelaat kunnen wij a.s. woensdag de update naar iOs 5 verwachten via iTunes?
Zal dat al om 1 over 12 's nachts zijn of pas na een paar uur?
Power to the beat.
Dat is 12 oktober Amerikaanse tijd, en waarschijnlijk in de ochtend (dus niet 's nachts), dus pas ergens in de middag/avond in Nederland.ronaldm3 schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 21:50:
Even een vraag aan allen
Dus gewoon vergelijkbaar met het apple event.Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 22:17:
Zulke releases zijn meestal rond 19:00 uur onze tijd
Power to the beat.
Is het iets nieuws van safari? Dat je dingen kan downloaden tegenwoordig? Bestanden worden gedownload en je wordt dan gevraagd in welke app je het wilt openen.
Dit had ik nooit eerder opgemerkt in eerdere iOS versies omdat ik altijd met icab surfde
Dit had ik nooit eerder opgemerkt in eerdere iOS versies omdat ik altijd met icab surfde
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Hmm, dat ken ik ook niet...eindelijk linux iso's downloaden
Morgen mijn iPad 2 en iPhone 4 (die nog maar 16 dagen na morgen in gebruik zal zijn) updaten naar iOS5.
Ik kijk met name uit naar de iMessage optie.
Weet iemand hoe dat werkt, stel iemand stuurt mij een iMessage-message krijg ik die dan op het zelfde moment op beide devices binnen?
Ik kijk met name uit naar de iMessage optie.
Weet iemand hoe dat werkt, stel iemand stuurt mij een iMessage-message krijg ik die dan op het zelfde moment op beide devices binnen?
Ja dat klopt, je krijgt hem op alle 2 de devices binnenUnbreukable schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:08:
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Ik las in dit topic dat we onze IOS5 GM morgen toch moeten upgraden naar de IOS5 RTM versie. Mijn iTunes 10.5 beta 7 gaf gisteren aan dat hij bijna expired is.
Zal ik straks eerst iTunes 10.5 moeten installeren en kan ik dan gewoon een restore doen of wordt dat dan een update?
Zal ik straks eerst iTunes 10.5 moeten installeren en kan ik dan gewoon een restore doen of wordt dat dan een update?
[ Voor 5% gewijzigd door Sumuhtsop op 11-10-2011 10:24 ]
Er zal ook wel een nieuwe iTunes worden uitgebracht, dus die zal je dan moeten installen denk ik
Verwijderd
Idd lijkt me een nieuwe feature, je kan bv een bestand downloaden en die naar Dropbox uploadenkmf schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 08:23:
Is het iets nieuws van safari? Dat je dingen kan downloaden tegenwoordig? Bestanden worden gedownload en je wordt dan gevraagd in welke app je het wilt openen.
Sjeesh. Een 3GS op iOS5 is sneller dan een iPhone 4 op iOS4. Dat is best wel ehm... indrukwekkend.
http://www.anandtech.com/...ly-slower-gpu-than-ipad-2
Hmm.. welk bestand is dat, ik kan niet "open in" naar dropbox doen..Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 11:02:
[...]
Idd lijkt me een nieuwe feature, je kan bv een bestand downloaden en die naar Dropbox uploaden
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Hmmm 3GS sneller? "lower is better" & " higher is better" staat in de grafiek heb je wel goed gekeken?kmf schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 11:16:
Sjeesh. Een 3GS op iOS5 is sneller dan een iPhone 4 op iOS4. Dat is best wel ehm... indrukwekkend.
[...]
Hmm.. welk bestand is dat, ik kan niet "open in" naar dropbox doen..
Hmm geklokt op 800mhz...beetje boring voor een dualcore.
Gast.. WTF?Yzord schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 11:24:
De iPhone 4S met -nog belangrijker- iOS 5, VERPLETTERD letterlijk de concurrentie. Waarom meer Mhz als dat niet nodig is? Less is more.
Als je dit boring vindt snap je duidelijk niet hoe Apple in elkaar steekt.
Simpelweg omdat ik er iets meer van had verwacht? Jemig zeg, we zijn allemaal niet zo begaafd als jou. Sorry dat mijn iq niet zo ver reikt als die van jouJanvdVeer schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:10:
[...]
Gast.. WTF?
De iPhone 4S met -nog belangrijker- iOS 5, VERPLETTERD letterlijk de concurrentie. Waarom meer Mhz als dat niet nodig is? Less is more.
Als je dit boring vindt snap je duidelijk niet hoe Apple in elkaar steekt.

Gaat totaal niet om intelligentie. Je denkt teveel als Tweaker imhoYzord schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:11:
[...]
Simpelweg omdat ik er iets meer van had verwacht? Jemig zeg, we zijn allemaal niet zo begaafd als jou. Sorry dat mijn iq niet zo ver reikt als die van jou
![]()
Ik kan het niet beter uitleggen als John Gruber dat kan
Was geen persoonlijke aanval overigens, excuses als dat wel zo over kwam.
Klopt het dat er geen multi-touch gestures is iOS5 zitten? Dacht dat Apple wel van plan was om die er in te stoppen. Kan ze alleen nergens vinden in de settings oid...? Had ze eerste wel op iOS4 door een kleine hack toe te passen op mijn (niet gejailbreakte) iPad 1. Vond ze best fijn werken
In sommige gevallen (rightware browsermark) is de 3GS met ios5 sneller geworden dan de i4 op ios4. Dat bedoelt hij volgens mij. Dat is inderdaad indrukwekkend te noemen.stormfly schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 11:21:
[...]
Hmmm 3GS sneller? "lower is better" & " higher is better" staat in de grafiek heb je wel goed gekeken?
[ Voor 3% gewijzigd door hpt870 op 11-10-2011 12:30 ]
Helaas een iPad 2 exclusive inderdaad. Het staat -vreemd genoeg- niet gespecificeerd op de website van Apple, maar als je een query doet op Google zie je genoeg artikelen die erover reppen.monnick schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:25:
Klopt het dat er geen multi-touch gestures is iOS5 zitten? Dacht dat Apple wel van plan was om die er in te stoppen. Kan ze alleen nergens vinden in de settings oid...? Had ze eerste wel op iOS4 door een kleine hack toe te passen op mijn (niet gejailbreakte) iPad 1. Vond ze best fijn werken
Met jailbreak van iOS5 GM op mn iPad1 is het wel aan te zetten en werkt het prima. Wel vreemd dat het standaard uit de iPad1 word gelatenJanvdVeer schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:35:
[...]
Helaas een iPad 2 exclusive inderdaad. Het staat -vreemd genoeg- niet gespecificeerd op de website van Apple, maar als je een query doet op Google zie je genoeg artikelen die erover reppen.
Ik heb gezocht op Google en in dit topic en heb geen antwoord gevonden op mijn vraag.
Ik draai iOS 5 GM en ben hier heel tevreden over. Mijn oude situatie van iOS 4.3.5 is teruggezet naar iOS 5 GM.
Op 4.3.5 deed Gmail push het wel, maar op 5 niet meer.
Meer mensen last van? Het balkje in email staat op push.
Ik draai iOS 5 GM en ben hier heel tevreden over. Mijn oude situatie van iOS 4.3.5 is teruggezet naar iOS 5 GM.
Ik ben benieuwd wat ik er qua performance op mijn 3GS van ga merken...
Ik begrijp dus dat morgenavond waarschijnlijk de update naar iOS5 beschikbaar is, is het slim om hem meteen te updaten of even een paar dagen wachten ivm het feit dat iedereen op hetzelfde moment zijn apparaten gaat bijwerken?
Ik begrijp dus dat morgenavond waarschijnlijk de update naar iOS5 beschikbaar is, is het slim om hem meteen te updaten of even een paar dagen wachten ivm het feit dat iedereen op hetzelfde moment zijn apparaten gaat bijwerken?
Life is what happens while you're busy making other plans
Gewoon doen wanneer jij wilt, hij gaat pas updaten als heel de update gedownload is. Dat zal vast wat langer duren, omdat iedereen aan het downloaden is, maar dat lijkt me geen ramp.
The devil is in the details.
Het nieuwe serverpark word morgen in ieder geval goed getest, iTunes,10.7.2,iOS5,iCloudHahn schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:19:
Gewoon doen wanneer jij wilt, hij gaat pas updaten als heel de update gedownload is. Dat zal vast wat langer duren, omdat iedereen aan het downloaden is, maar dat lijkt me geen ramp.
Sinds iOS5 -vanaf beta 1 al- kan ik niet meer printen via Airprint (via gewone netwerkprinter). Heb het al geprobeerd met Airprint Activator (for Windows), maar daar krijg ik het helaas ook niet aan de praat. Heel irritant.
Meer mensen last van?
EDIT: voor Lion schijnt dit te werken. Helaas niet voor windows
Meer mensen last van?
[ Voor 21% gewijzigd door JanvdVeer op 11-10-2011 13:40 ]
Geen probleem hier. Net een printje gedaan naar m'n hp CP1525 vanaf mijn iphone4 met iOS5GM.JanvdVeer schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:34:
Sinds iOS5 -vanaf beta 1 al- kan ik niet meer printen via Airprint (via gewone netwerkprinter). Heb het al geprobeerd met Airprint Activator (for Windows), maar daar krijg ik het helaas ook niet aan de praat. Heel irritant.
Meer mensen last van?
Vraag over het berichtencentrum in iOS5 op iPad. Werkt het op de iPad anders dan op een iPhone? Op mijn iPhone krijg ik meldingen van de Mail App te zien, terwijl dit op de iPad niet het geval is. Beide zijn het zelfde ingesteld.
Bij mij stond mail standaard onder Niet in berichtencentrum op de iPad._AN schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:32:
Vraag over het berichtencentrum in iOS5 op iPad. Werkt het op de iPad anders dan op een iPhone? Op mijn iPhone krijg ik meldingen van de Mail App te zien, terwijl dit op de iPad niet het geval is. Beide zijn het zelfde ingesteld.
Nothing to see here
Dit is ingeschakeld.itsme schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:33:
[...]
Bij mij stond mail standaard onder Niet in berichtencentrum op de iPad.
Hmm.
Een herstart heeft het probleem opgelost.
[ Voor 10% gewijzigd door _AN op 11-10-2011 14:42 ]
Reboot van de iPhone deed wonderen. Las verderop in dit topic dat dit had geholpen bij een ander euvel.Roodey schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:41:
Ik heb gezocht op Google en in dit topic en heb geen antwoord gevonden op mijn vraag.
Over het algemeen bevalt ios5 gm goed, en lijkt hij niet langzamer te zijn dan 4.3.x, misschien zelfs snappier tijdens algemeen gebruik.
Maar wat me wel tegenvalt is de game performance. Een voorbeeld zijn de intensievere graphische games zoals fifa 12 en real racing 2. Deze zijn noemenswaardig verslechterd tov 4.3.
(regelmatig hakkelende animaties)
Aangezien fifa 12 pas 1.5 week uit is zal hij vast op ios 5 zijn getest en is mijn enige conclusie dat ios5 meer cpu cycles gebruikt voor achtergrond processen dan ios 4.3.x. Opzich niet gek natuurlijk als je denk aan notification center, maar toch jammer imo.
Maar wat me wel tegenvalt is de game performance. Een voorbeeld zijn de intensievere graphische games zoals fifa 12 en real racing 2. Deze zijn noemenswaardig verslechterd tov 4.3.
(regelmatig hakkelende animaties)
Aangezien fifa 12 pas 1.5 week uit is zal hij vast op ios 5 zijn getest en is mijn enige conclusie dat ios5 meer cpu cycles gebruikt voor achtergrond processen dan ios 4.3.x. Opzich niet gek natuurlijk als je denk aan notification center, maar toch jammer imo.
@SpX
Geen conclusies aan verbinden. Als straks iOS5 GA komt, DFU en setup as a new phone. Wedden dat hij sneller wordt?
Geen conclusies aan verbinden. Als straks iOS5 GA komt, DFU en setup as a new phone. Wedden dat hij sneller wordt?
Wanneer komt hij ongeveer uit? Is dat vannacht 12u of morgenvroeg ergens?
Beetje lezen. Morgen richting eind van de avondBobbyDgtl schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 17:09:
Wanneer komt hij ongeveer uit? Is dat vannacht 12u of morgenvroeg ergens?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Wat is eigenlijk beter/zit er verschil in morgen? Je telefoon configureren als nieuwe iPhone en dus volledig formatteren en dan het nieuwe OS erop? Of gewoon upgraden? M'n apps terugzetten is geen probleem en m'n contacten ook niet, raak je echter meer dingen kwijt? In game progress data bijvoorbeeld? Moet ik weer in lvl 1 beginnen bij Angry Birds? Nog meer noemenswaardige dingen?
there's no tweak without the tweaker
Hmm, raar.kmf schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:53:
[...]
Geen probleem hier. Net een printje gedaan naar m'n hp CP1525 vanaf mijn iphone4 met iOS5GM.
Ik heb het zojuist geprobeerd op m'n MacBook Air met Airprint Activator v2.1b2 (de meest recente) en dan werkt het als een zonnetje. Volgens mij is er alleen nog geen Windows alternatief daarvan...
Kan je eens aangeven wat er precies 'boring' is aan een dualcore op 800MHz? Ik mis in je statement namelijk alles dat aantoont dat 800MHz 'boring' is, voor een dualcore. Het aantal megahertzen van 'een dualcore' zegt immers niets over de snelheid.Yzord schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 11:24:
Voorbeeld:
Ik heb een servertje, met een 1.6GHz dualcore. Die server heeft echter een performance die in het niet valt bij mijn laptop, die slechts 100MHz meer heeft. Hoe dat kan? We vergelijken een 1.6GHz dualcore Atom tegen een 1.7GHz dualcore Core i5.
Dus, wat is er 'boring' aan een 800MHz dualcore in een telefoon waarvan je de CPU niet direct kan vergelijken met de concurrentie? Kloksnelheid boeit niet, performance boeit
Launching containers into space
Lees net op macrumous dat itunes 10.5 uit is. Dat scheelt morgen weer
Elect a clown, expect a circus.
Waarom moet je AirPrint gebruiken op een air? Dan gebruik je toch de standaard bonjour installeren manier?JanvdVeer schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 17:40:
[...]
Hmm, raar.
Ik heb het zojuist geprobeerd op m'n MacBook Air met Airprint Activator v2.1b2 (de meest recente) en dan werkt het als een zonnetje. Volgens mij is er alleen nog geen Windows alternatief daarvan...
En wat heeft de air met iOS te maken?
Ik had helemaal geen tooltje nodig voor AirPrint trouwens, alleen Firmware van printer geüpgrade
Juiste link:Slasher schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 19:16:
Lees net op macrumous dat itunes 10.5 uit is. Dat scheelt morgen weer
http://www.apple.com/itunes/download/
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
op mn pc krijg ik 10.5 te zien en op mn mac nog 10.4 lol?
Hmm iTunes zegt zelf dat er geen update beschikbaar is (10.4 is de nieuwste).
Hoop dat de update morgen een beetje vroeg is, kijken of dan mijn accu weer wat beter houd met push mail...
Hoop dat de update morgen een beetje vroeg is, kijken of dan mijn accu weer wat beter houd met push mail...
Het kan even duren voordat de link begint met de download, bij mij wil de iMac niet updaten maar de MBA wel...even de update file over het netwerk blazen en nu draaien ze beide 10.5 (141)
Verwijderd
Ok ik heb iOS 5 GM ook op m'n iPhone en iPad gezet en ik vind het allemaal briljant enzo. Maar 1 ding, de functie van het muziek wissen vanaf je iPhone snap ik niet helemaal. Allemaal leuk en aardig dat je het kunt verwijderen, maar zodra ik weer ga synchroniseren wordt die muziek er doodleuk weer opgezet.
Moet ik nu gaan onthouden wat ik verwijder en dit allemaal uit m'n playlist gooien of is er een simpelere oplossing?
Moet ik nu gaan onthouden wat ik verwijder en dit allemaal uit m'n playlist gooien of is er een simpelere oplossing?
Ik heb even gecheckt en iTunes 10.5 is hier ook beschikbaar. Is het zo dat je dan ook meteen op 12 oktober om 0:00 Nederlandse tijd iOS 5.0 kan downloaden? Of is het gewoon tegen de middag pas wanneer hij uitgerold wordt? (Of later voor ons
)
Verwijderd
itunes upgraded van beta 7 naar de net released versie en nu werkt wifi sync niet meer.
kan hem met kabel aan de pc syncen en dan op iphone kan ik op de wifi sync knop drukken.
trek ik hem los en plug hem in de muur aan stroom zoals normaal en dan is de verbinding weg..
werkte met beta 7 wel prima..
kan hem met kabel aan de pc syncen en dan op iphone kan ik op de wifi sync knop drukken.
trek ik hem los en plug hem in de muur aan stroom zoals normaal en dan is de verbinding weg..
werkte met beta 7 wel prima..
Meestal rond 19:00Amps schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:42:
Ik heb even gecheckt en iTunes 10.5 is hier ook beschikbaar. Is het zo dat je dan ook meteen op 12 oktober om 0:00 Nederlandse tijd iOS 5.0 kan downloaden? Of is het gewoon tegen de middag pas wanneer hij uitgerold wordt? (Of later voor ons)
Verwijderd
Je verwijderd het nummer van je iPhone, je verwijderd het nummer niet direct van je computer. Dit is iets voor mensen die nooit met een computer zullen syncen, of die handmatig de muziek op hun iOS device beheren (zoals ik).Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:11:
Ok ik heb iOS 5 GM ook op m'n iPhone en iPad gezet en ik vind het allemaal briljant enzo. Maar 1 ding, de functie van het muziek wissen vanaf je iPhone snap ik niet helemaal. Allemaal leuk en aardig dat je het kunt verwijderen, maar zodra ik weer ga synchroniseren wordt die muziek er doodleuk weer opgezet.
Verwijderd
bah, kunnen andere windows users dit ook checken.
windows 7 x64
AppleMobileDeviceService.exe gebruikt hier permanent 13% cpu usage vergeleken met 10.4....
windows 7 x64
AppleMobileDeviceService.exe gebruikt hier permanent 13% cpu usage vergeleken met 10.4....
Verwijderd
Hier helemaal niet, maar heb je toevallig een Apple Mobile Device aangesloten?
(bedraad of nu via WiFi)
(bedraad of nu via WiFi)
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2011 21:13 ]
Verwijderd
nope niet meer, na reboot gelijk op 13% weer..Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 21:12:
Hier helemaal niet, maar heb je toevallig een Apple Mobile Device aangesloten?
schiet ik het af, sluit itunes af reconnect iphone en hop 13% cpu usage..
disconnect iphone en process blijft 13% gebruiken.
alleen bedraad, wifi sync werkt hier niet meer in 10.5 final. denk maar itunes verwijderen en clean install doen van itunes.
achteraf lijkt het alleen te gebeuren als itunes zelf draait dat proces op 13% blijft draaien, als ik itunes afsluit na seconden of 30 is de load weg.
itunes start bij mij automatisch op dus vandaar dat het terug komt na reboot.
vind het nog niet correct dat itunes 13% usage heeft op dat proces terwijl het niets doet...
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2011 21:19 ]
Verwijderd
idd klinkt als een corrupte iTunes installatie. Deïnstalleer ook de service 
Zie deze handleiding: http://support.apple.com/kb/HT1923
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2011 21:20 ]
Toevallig 8 cores? Dan zou het best kunnen dat iTunes corrupt is en een volledige core belast.
Verwijderd
clean install van itunes, na installatie itunes gestart en hoppa 13% usage.Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 21:19:
idd klinkt als een corrupte iTunes installatie. Deïnstalleer ook de service
en op de vraag eronder, 8 cores volgens windows, i7 2630QM, dus quad met HT = 8
Beetje giswerk maar je bent niet toevallig bezig met iets converteren? Al lijkt het me dan sterk dat het niet weg is na een clean install..
[ Voor 33% gewijzigd door Foxpat op 11-10-2011 21:39 ]
Verwijderd
uhh nee, itunes staat zelfs nu uit, itunes.exe niet meer actief in taskmanager en nog steeds 13% nu zelfs als itunes uit staat, zucht. klote is nu dat ik ook niet meer terug kan naar 10.4 want itunes DB is nu ook al upgraded naar 10.5 en niet meer in te lezen in 10.4.Foxpat schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 21:39:
Beetje giswerk maar je bent niet toevallig bezig met iets converteren? Al lijkt het me dan sterk dat het niet weg is na een clean install..
word maar weer apple forum afzoeken..
nogmaals clean install itunes, alles eraf tot quicktime en bonjour zoals apple het zegt, reboot en reinstall. start itunes en bam 13% cpu. bleg ben het nu zat.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2011 21:50 ]
Nee. 4S only.Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 21:49:
Weet iemand of ik siri ook op m'n iphone 4 kan gebruiken??
Om de iPhone aan achterzijde netjes te houden maar ik geen case wil een metalen achterzijde bestellen. Hierop is een krasje meer of minder toch niet te zien en blijft originele glasplaat toch intact in de doos!
Heeft iemand ervaring met achterzijden zoals hiernaast: -klik-
Zullen deze ook op de i4S te monteren zijn?
net ios5 gm geïnstalleerd nu mn reservekopie terugzetten, en dan nog ff ermee spelen.
na alles filmpjes en ervaringen van andere ben ik toch beniewt hoe het nu echt is.
ik zal mijn everaringen hier niet posten want dat is al veelvoudig gedaan
na alles filmpjes en ervaringen van andere ben ik toch beniewt hoe het nu echt is.
ik zal mijn everaringen hier niet posten want dat is al veelvoudig gedaan
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Ik heb ervaring met die dingen...passen best goed en voelt ook goed aan, je iphone wordt wel iets dikker.Mini Poeper schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 22:10:
Om de iPhone aan achterzijde netjes te houden maar ik geen case wil een metalen achterzijde bestellen. Hierop is een krasje meer of minder toch niet te zien en blijft originele glasplaat toch intact in de doos!
En tip: zoek op Ebay, die prijzen op de site die je gaf zijn absurd.
Zelf heb ik een brushed metal plate gehad voor mijn iPhone 4.Mini Poeper schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 22:10:
Was echt in minder dan een minuut gemonteerd en zag er heel netjes uit! De benaming en het apple logo waren wel van redelijk simpel verf/lak, dus het kan bij intensief gebruik wel langzaam afbladderen.
Ik denk dat het wel op de iPhone 4S gaat passen, maten zijn immers hetzelfde..
Voordat je besluit op die site iets te kopen voor 30,-. Zou ik eens rondkijken op deze site:
iPhone 4 cellular accesories
Prijzen zijn flink goedkoper en waarschijnlijk gaat het om dezelfde producten
Excuus, dit gaat wel beetje off-topic.
helaas.... zelfs met de final iTunes voor windows raakt ie de wifi-connectie met m'n ipad en iphone kwijt...
"looking for ipad" en dan ipad verdwenen uit de list.
"looking for ipad" en dan ipad verdwenen uit de list.
[ Voor 20% gewijzigd door kmf op 11-10-2011 22:22 ]
Ik heb een i7 2600, en net geupdate naar 10.5 maar nergens last van.Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 21:34:
[...]
clean install van itunes, na installatie itunes gestart en hoppa 13% usage.
en op de vraag eronder, 8 cores volgens windows, i7 2630QM, dus quad met HT = 8
Ff cclean gedaan na de install van itunes?
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Vraagje, kan je IOS5 op een ipad2 zetten zonder dat de data en de apps verwijdert worden? Zoals ik het nu een beetje lees is dit de manier van updaten:
1. Download update itunes (heb ik gedaan)
2. Download IOS5 als hij beschikbaar komt
3. Backup ipad2
4. Installeer update (waarmee de ipad2 gewiped wordt, oftwel alles wordt verwijdert)
5. Zet backup terug
Dus ik raak ik op mijn ipad2 kwijt omdat dat onderdeel is van de update. Ik wil graag dat ie alleen een update doet. Is dat zometeen mogelijk of niet?
(P.S.: ik maak geen backup van mijn ipad2 aangezien ik zo'n 60gb aan data en apps er op heb staan, dit past niet op mijn C schijf en ik kan niet vinden hoe ik de plek van een backup verander in itunes)
1. Download update itunes (heb ik gedaan)
2. Download IOS5 als hij beschikbaar komt
3. Backup ipad2
4. Installeer update (waarmee de ipad2 gewiped wordt, oftwel alles wordt verwijdert)
5. Zet backup terug
Dus ik raak ik op mijn ipad2 kwijt omdat dat onderdeel is van de update. Ik wil graag dat ie alleen een update doet. Is dat zometeen mogelijk of niet?
(P.S.: ik maak geen backup van mijn ipad2 aangezien ik zo'n 60gb aan data en apps er op heb staan, dit past niet op mijn C schijf en ik kan niet vinden hoe ik de plek van een backup verander in itunes)
Verwijderd
ik begrijp dat wanneer iOS5 uitkomt morgen we nog niet direct al onze muziek in de cloud kunnen zetten en draadloos synchroniseren naar mijn ipad. op kunnen we al wel draadloos synchroniseren? als dit niet kan is er al een datum wanneer dit wel kan.
http://www.redmondpie.com...ssive-as-it-sounds-video/
Hier de link naar een betere review van Siri. Indrukwekkend to say the least!
Ik zit net weer even die keynote van vorige week te bekijken en vroeg me af of het klopt dat ik nu eindelijk alle muziek aankopen die ik in het verleden gedaan heb maar ooit ben kwijt geraakt nu eindelijk weer opnieuw zonder kosten kan downloaden...
@knm
Ik verwacht dat de GA van morgen gewoon een update is. Wat je hier in dit topic ziet is het installeren van bèta's
Ik verwacht dat de GA van morgen gewoon een update is. Wat je hier in dit topic ziet is het installeren van bèta's
Zodra iTunes in the Cloud hier beschikbaar is, dus zodra er overeenkomsten zijn tussen Apple en BUMA/STEMRA en zover ik weet zijn die er (nog) niet. Al heb ik wel begrepen dat Apple alles eraan doet om dat zo snel mogelijk rond te krijgen (ook in alle andere landen buiten de VS waarin de iTunes Store is uitgerold trouwens)Unbreukable schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 23:31:
Ik zit net weer even die keynote van vorige week te bekijken en vroeg me af of het klopt dat ik nu eindelijk alle muziek aankopen die ik in het verleden gedaan heb maar ooit ben kwijt geraakt nu eindelijk weer opnieuw zonder kosten kan downloaden...
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Toch vraag ik me af wie dat echt gaat gebruiken. Ik ga toch echt niet in het publiek tegen mn telefoon staan praten..Janusz schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 23:30:
http://www.redmondpie.com...ssive-as-it-sounds-video/
Dit topic is gesloten.
Let op:
- Het is niet toegestaan om te vragen om UDID's te registreren (of om hierin te handelen etc.)
- Links om iOS 5 te downloaden buiten Apple's site zijn niet toegestaan.
- Als de update nog niet in iTunes ziet, moet je nog wat meer geduld hebben
- Het is niet toegestaan om te vragen om UDID's te registreren (of om hierin te handelen etc.)
- Links om iOS 5 te downloaden buiten Apple's site zijn niet toegestaan.
- Als de update nog niet in iTunes ziet, moet je nog wat meer geduld hebben