Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 21:41:
[...]

uhh nee, itunes staat zelfs nu uit, itunes.exe niet meer actief in taskmanager en nog steeds 13% nu zelfs als itunes uit staat, zucht. klote is nu dat ik ook niet meer terug kan naar 10.4 want itunes DB is nu ook al upgraded naar 10.5 en niet meer in te lezen in 10.4.
word maar weer apple forum afzoeken..

nogmaals clean install itunes, alles eraf tot quicktime en bonjour zoals apple het zegt, reboot en reinstall. start itunes en bam 13% cpu. bleg ben het nu zat.
Wat zorgt er dan voor dat ie op 13% zit, want je zegt dat iTunes.exe niet draait, dus iTunes is het probleem niet (misschien wel bonjour?)

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Unbreukable schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 23:31:
Ik zit net weer even die keynote van vorige week te bekijken en vroeg me af of het klopt dat ik nu eindelijk alle muziek aankopen die ik in het verleden gedaan heb maar ooit ben kwijt geraakt nu eindelijk weer opnieuw zonder kosten kan downloaden...
Je kon toch altijd al in iTunes onder purchases klikken op "Download previous purchases"?

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knm
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-07-2023

knm

UltraSub schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 23:35:
@knm
Ik verwacht dat de GA van morgen gewoon een update is. Wat je hier in dit topic ziet is het installeren van bèta's
Ah.... phew! pak van me hart. :)

Overigens ben ik zelf er achter gekomen dat het wel mogelijk is om itunes een backup op een andere plek te laten maken dan c:\documents and ... bladiebla\ . Door gebruik te maken van junction kon ik de directory naar een externe hd laten wijzen, waar nu een backup wordt gemaakt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 15:40
fsfikke schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 23:42:
[...]

Je kon toch altijd al in iTunes onder purchases klikken op "Download previous purchases"?
Niet voor muziek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Laatst online: 20:57

Exirion

Gadgetfetisjist

Foxpat schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 23:40:
Toch vraag ik me af wie dat echt gaat gebruiken. Ik ga toch echt niet in het publiek tegen mn telefoon staan praten..
Hint: 4 wielen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:52
4 wielen inderdaad...

Ik kan niet wachten tot bv TomTom dit kan gebruiken... hoe geweldig is dat :P (Of meer dat Siri dus gebruik maakt van je aanwezige apps... dus bij navigatie indien TomTom of een concurrent aanwezig is. Zo niet bv. automatisch Google Maps!

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Bij mij wel? Ik heb iig op m'n MacBook nooit muziek aangeschaft, op het knopje "Download Previous Purchases geklikt" en nu heb ik al m'n aangeschafte muziek weer.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
iOS 5 nog altijd niet te updaten via iTunes :(

Maar paar uurtjes slapen dan :D

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikeman225
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-06 14:23
Voor IOS5 mag je lang wachten vandaag las ik op twitter vanochtend:
Afbeeldingslocatie: http://p.twimg.com/AbhzCiWCQAAy2bN.jpg

"For me there's only one music: good music" || WoW: Kazzak: Isímode (100 Pala); Al'Akir: Lolalock (90 Lock), Strikeman (Mage), Sherpepunt(Warrior), Dadruid(Druid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Hier krijg ik 'm nog niet binnen.... Al wel iTunes 10.5 geïnstalleerd, maar hij zegt dat 4.3.5 de nieuwste versie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkeey
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-09 22:34
Beatboxx schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 07:33:
Hier krijg ik 'm nog niet binnen.... Al wel iTunes 10.5 geïnstalleerd, maar hij zegt dat 4.3.5 de nieuwste versie is.
Hierboven staat een post met een afbeelding die dient als uitleg. De uitrol in NL zal later op de dag zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

:'( Is dat 19:00 Nederlandse tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitfighter
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-07 15:16

Bitfighter

To Switch Or Not To Switch

waarom zo laat?
om dat tijdstip ben ik alweer een uur aan het werk tot half één s'nachts.

that suck's, big time

PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazurr
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-09-2020

Hazurr

wannabe

19:00 Californié tijd, dat is dus morgenmiddag.

Pessimism is the foundation of survival

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom denk je dat al die landen erbij staan? :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Ja, een halve dag extra wachten op een stukje software. Wat een ramp :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04:32
Ik kom vanavond pas na 21.00 uur weer thuis, Als ik dan te moe ben zal ik pas op donderdag die update aanzetten. Itunes 10.5 staat wel al op mijn PC.

Ik ben wel nieuwschiering naar iOS5... ;)
Mijn iPad 1 loopt al zo soepel, met iOS5 gaat hij nog soepeler lopen. :)

Dat is iets wat je bij Windows niet ziet, nieuwer is zwaarder/trager dan. (Behalve Vista --> Win7 dan :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 15:15

chromeeh

the Gnome

Mja, er zit wel een idee achter om het time released te doen...
Ik had ook niet graag ineens de hele wereld aan het downloaden op m'n servers :P

Ach ja, dan downloaden / installen we vanaaf wel :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ben benieuwd vanavond! Ben om 8 uur thuis! Gelijk updaten! Ipad2 hier :D

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
fsfikke schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 01:22:
[...]

Bij mij wel? Ik heb iig op m'n MacBook nooit muziek aangeschaft, op het knopje "Download Previous Purchases geklikt" en nu heb ik al m'n aangeschafte muziek weer.
Waar zit dat knopje dan? Als ik in de store op aankopen klik zie ik alleen Apps en boeken. Op de help pagina van Apple staat het ook ongeveer zo omschreven als jij zegt (zelfs vanaf een iPad, iPhone of iPod).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh handig. Merk ik pas nu met zoveel app-updates. Er worden nu meerdere updates in 1x gedownload en geinstalleerd met iOS5. Dus niet meer wachten tot die ene GB-grote download klaar is voordat je verder kan.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03

silitek

Tubes Only

Richub schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 08:13:
Ik kom vanavond pas na 21.00 uur weer thuis, Als ik dan te moe ben zal ik pas op donderdag die update aanzetten. Itunes 10.5 staat wel al op mijn PC.

Ik ben wel nieuwschiering naar iOS5... ;)

Dat is iets wat je bij Windows niet ziet, nieuwer is zwaarder/trager dan. (Behalve Vista --> Win7 dan :P)
Draai iOS5 GM al een tijdje...echt sneller is het niet op m'n Ipad2.
Buiten multi touch technieken ,iCloud en nog wat aardigheden is het niet zo spetuculair hoor... ;)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
chromeeh schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 08:13:
Ik had ook niet graag ineens de hele wereld aan het downloaden op m'n servers :P

Het lijkt er juist op dat het overal op hetzelfde moment beschikbaar komt. Dus dat iedereen wel op hetzelfde moment kan beginnen met downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Unbreukable schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 08:28:
[...]

Het lijkt er juist op dat het overal op hetzelfde moment beschikbaar komt. Dus dat iedereen wel op hetzelfde moment kan beginnen met downloaden.
Elke major update van iOS is op de dag van release altijd nog rond de klok van 19.00u in Nederland te downloaden geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Richub schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 08:13:
Hopelijk geldt dat ook voor de battery life. Ik ben heel lang op 4.21 blijven zitten, tussendoor een paar keer 4.3.x versies geprobeerd, en ik blijf merken dat 4.21 nog altijd het langste met de accu doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumuhtsop
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
silitek schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 08:27:
[...]

Draai iOS5 GM al een tijdje...echt sneller is het niet op m'n Ipad2.
Buiten multi touch technieken ,iCloud en nog wat aardigheden is het niet zo spetuculair hoor... ;)
Op mijn iPhone 4 met ios 5 GM is er toch wel degelijk een snelheids winst te merken! Zeker een verschil met ios versie 4.3.5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Edward Kingma schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 08:37:
[...]

Elke major update van iOS is op de dag van release altijd nog rond de klok van 19.00u in Nederland te downloaden geweest.
Ja precies, daarom klopt het niet wat crashoverride zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 22:37:
[...]

Ik heb een i7 2600, en net geupdate naar 10.5 maar nergens last van.
Ff cclean gedaan na de install van itunes?
al 2x uitgevoerd, ga van weekeinde maar eens een format doen en fresh install van win 7.
kan om de zoveel tijd ook geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Mijn iTunes heeft opeens problemen bij het verbinden met de 'iPhone-software-updateserver' bij het zoeken naar updates. Zou hij er toch nu al aankomen ?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Papa Hotel
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-04 09:24
chromeeh schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 08:13:

De tijden in de tabel zijn allemaal hetzelfde moment, omgerekend naar de lokale tijd per stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Papa Hotel
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-04 09:24
Hazurr schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 07:59:
19:00 Californié tijd, dat is dus morgenmiddag.
Niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04:32
Exirion schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 08:40:
[...]

Hopelijk geldt dat ook voor de battery life. Ik ben heel lang op 4.21 blijven zitten, tussendoor een paar keer 4.3.x versies geprobeerd, en ik blijf merken dat 4.21 nog altijd het langste met de accu doet.
Ik heb mijn iPad pas sinds vrijdag, veel tijd om dat soort dingen te doen heb ik nog niet gehad. Ben veel te druk geweest met die iPad te leren kennen en apps installeren/uitproberen.

Dat tweaken komt nog wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Ik had gewoon niet verwacht dat iTunes update er zou zijn voor iOS 5 beschikbaar zou zijn :P

Dan na mijn werk (23:00) maar nogmaals :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-09 14:28
virtualJac schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 17:35:
Zit er verschil in? / Wat is beter? Je telefoon configureren als nieuwe iPhone en dus volledig formatteren en dan het nieuwe OS erop? Of gewoon upgraden? M'n apps terugzetten is geen probleem en m'n contacten ook niet, raak je echter meer dingen kwijt? In game progress data bijvoorbeeld? Moet ik weer in lvl 1 beginnen bij Angry Birds? Nog meer noemenswaardige dingen?
Iemand?

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikeman225
IOS upgrades zijn meestal inplace (oftewel, je hoeft niets opnieuw te doen, ze worden gewoon overschreven). Het is wel handig om een extra backup te maken (een keer te synchroniseren vóórdat je gaat updaten), voor het geval de update mislukt (heb ik een keer gehad). Vanaf IOS5 zijn alle updates delta's ipv full installs.

Met betrekking tot je data: Als niets fout gaat met de update, dan blijft al je 'content' (de eigen data, zoals het angry birds level waar je het over had) bewaard.

De update wordt gepushed naar alle IOS apparaten zodra je 'm met ITunes connect (ik weet niet of je voor IOS5 zelf al via OtA werkt, maar iig wel alle updates daarna). Je kan 'm weigeren, maar daarmee verlies je naar verloop van tijd (een week dacht ik, kan iemand dat bevestigen) je koppeling naar de appstore/itunes store, omdat hun verwachten dat je bij bent.

[ Voor 20% gewijzigd door Strikeman225 op 12-10-2011 10:16 . Reden: Wat duidelijkheden + data vraag ]

"For me there's only one music: good music" || WoW: Kazzak: Isímode (100 Pala); Al'Akir: Lolalock (90 Lock), Strikeman (Mage), Sherpepunt(Warrior), Dadruid(Druid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Ik blijf er bij.. Major upgrades, altijd beter om een keer setup as a new phone te doen. Denk er aan dat je altijd troep meeneemt. Gaan we weer de eeuwige discussie in, maar ik zou zeggen, probeer het eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Raak je dan nog vitale dingen kwijt? Bijvoorbeeld je in-game-progress. Oftewel, moet ik weer opnieuw beginnen bij Angry Birds ;) ?

Behalve dat nog zaken die je kwijt raakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikeman225
UltraSub schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 10:19:
[...]

Ik blijf er bij.. Major upgrades, altijd beter om een keer setup as a new phone te doen. Denk er aan dat je altijd troep meeneemt. Gaan we weer de eeuwige discussie in, maar ik zou zeggen, probeer het eens ;)
Jammer genoeg zie ik geen optie binnen IOS anders dan een remote wipe van je toestel. Maar imho is die procedure niet bedoeld voor upgrades, van geen enkel product.
virtualJac schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 10:22:
Raak je dan nog vitale dingen kwijt? Bijvoorbeeld je in-game-progress. Oftewel, moet ik weer opnieuw beginnen bij Angry Birds ;) ?

Behalve dat nog zaken die je kwijt raakt?
Strikeman225 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 10:09:
[...]
Met betrekking tot je data: Als niets fout gaat met de update, dan blijft al je 'content' (de eigen data, zoals het angry birds level waar je het over had) bewaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
@ Strikeman
Ik snap dat je die gegevens niet kwijt bent als je een upgrade doet. Mijn vraag was richting naar Ultrasubs antwoord, die voor een complete restore zou kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Laatst online: 16-09 15:55
Thalaron schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 09:32:
Ik had gewoon niet verwacht dat iTunes update er zou zijn voor iOS 5 beschikbaar zou zijn :P

Dan na mijn werk (23:00) maar nogmaals :P
je hebt de nieuwe itunes nodig om IOS5 te installeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Dat snap ik ook wel, maar ik had verwacht/gehoopt dat 10.5 pas uitgerold zou worden wanneer iOS5 beschikbaar wordt ;) (dus gelijktijdig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumuhtsop
  • Niet online
Thalaron schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 10:42:
Dat snap ik ook wel, maar ik had verwacht/gehoopt dat 10.5 pas uitgerold zou worden wanneer iOS5 beschikbaar wordt ;) (dus gelijktijdig)
Je zal in iTunes 10.4.* ook geen melding krijgen dat IOS5 uit is. Eerst moet idd iTunes 10.5 geinstalleerd zijn. Dan pas zal de IOS5 update melding door komen. ( voor zover ik weet )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Dat zeg ik toch ook niet...

Ik bedoel dat ik had verwacht na iTunes 10.5 geinstalleerd te hebben direct erna iOS 5 voorgeschoteld te krijgen.

Maar we weten inmiddels... 19:00 uur!!! (dus in mijn geval 23:10!!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ik weet niet of ik dit hier mag vragen maar : Weet iemand hoelang het duurt voordat de tethered jailbreak methode voor de iOS5 final op internet word gezet? Want die methode is er al, maar houden ze nog achter zodat Apple het niet snel nog even kan patchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 23:29

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Dat zal pas gebeuren wanneer de 4S op de markt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Yzord schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:07:
Dat zal pas gebeuren wanneer de 4S op de markt is.
Dat is hij toch al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biatch
  • Laatst online: 05-07 09:53
Thalaron schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:00:
Dat zeg ik toch ook niet...

Ik bedoel dat ik had verwacht na iTunes 10.5 geinstalleerd te hebben direct erna iOS 5 voorgeschoteld te krijgen.

Maar we weten inmiddels... 19:00 uur!!! (dus in mijn geval 23:10!!!)
Fijn dat al jullie tweakers zo laat thuis zijn wellicht dat mijn downloadsnelheid om 19 uur dan sneller is :)
Zonder gein ik ben best benieuwd gelijk mn iphone en ipad naar de nieuwe OS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medic112
  • Laatst online: 16-09 16:41
ik kan nu al inloggen op icloud.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Hoe gaat dat wanneer het beschikbaar komt. Je meldt je aan voor icloud en dan krijg je een me.com adres? Kan ik die dan gebruiken ipv mijn huidige hotmail apple id en mijn aankopen en itunes credit behouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Nee je kan gewoon met je huidige itunes account inloggen. No need for a new one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10
Is Facetime over 3G uit iOS5 geschrapt of laat Apple deze funcionaliteit over aan de carriers? Kort geleden stond dit als feature op wikipedia en nu staat dit er niet meer bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerbek312
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 23:17
Bij mij zegt ie, als ik inlogt op icloud.com, dat ik het eerst moet instellen op Lion systeemvoorkeuren. Daar staat nog geen icloud. Als ik mobileme gebruik, dan geeft ie een foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 19:11
C00KW4US schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:45:
Is Facetime over 3G uit iOS5 geschrapt of laat Apple deze funcionaliteit over aan de carriers? Kort geleden stond dit als feature op wikipedia en nu staat dit er niet meer bij.
Carriers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Laatst online: 02-09 20:37
Apple heeft gister de final van iTunes 10.5 online gezet, hoort hier niet ook een final versie bij van iCloud control panel ? Of kunnen we deze vanavond verwachten tegelijk met iOS5 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10
Mobile phone operator, carrier service provider (CSP), wireless service provider, wireless carrier, or cellular company, or mobile network carrier.
Zo beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:40
Heeft iemand de Find My Friends functionaliteit al gevonden? Het zou in de Maps applicatie moeten staan, maar daar zie ik hem niet. Of zou dat pas vanavond live gaan?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
posttoast schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:56:
Heeft iemand de Find My Friends functionaliteit al gevonden? Het zou in de Maps applicatie moeten staan, maar daar zie ik hem niet. Of zou dat pas vanavond live gaan?
Is dat niet een losse app?

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Is het Over-the-air updaten ook uit te schakelen? Ik heb er een hekel aan als software dat voor me gaat beslissen, en ivm jailbreak doubly so.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaverion
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 19:22
Magic schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:59:
Is het Over-the-air updaten ook uit te schakelen? Ik heb er een hekel aan als software dat voor me gaat beslissen, en ivm jailbreak doubly so.
Vast wel en anders is daar wel iets voor in Cydia als het toch om het jailbreaken gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:14
Hoezo, ze beslissen niks.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
ZpAz schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:58:
[...]

Is dat niet een losse app?
Dat dacht ik ook, maar die heb ik er niet opstaan. Na even rondgezocht te hebben las ik dat het in de Contacts en Maps app geïntegreerd zou moeten zijn.
Als je jailbreakt disable je automagisch het over-the-air updaten.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben benieuwd of NewStand in Nederland ook gaat werken. Want in de beta's zat je tot nu toe met een 'leeg mapje' waar je niets mee kon.

Lijkt me niet dat dit zo blijft in de uiteindelijke release.

edit: Wooo, iCloud mail werkt via www.icloud.com 8)

Maar eens kijken of ik mijn 2926MB aan mail kan verplaatsen van Gmail naar @me.com

[ Voor 19% gewijzigd door ZpAz op 12-10-2011 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Newstand werkt bij mij al, met wired magazine, popular science etc.
De apps moeten worden geupdate door de devs om in newstand te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 19:46
ik heb hier een jailbreaked 3g toestel. kan ik die gewoon gebruiks om ios5 op te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
bartkoper schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 12:47:
ik heb hier een jailbreaked 3g toestel. kan ik die gewoon gebruiks om ios5 op te zetten?
Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
ZpAz schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 12:06:
Ben benieuwd of NewStand in Nederland ook gaat werken. Want in de beta's zat je tot nu toe met een 'leeg mapje' waar je niets mee kon.

Lijkt me niet dat dit zo blijft in de uiteindelijke release.

edit: Wooo, iCloud mail werkt via www.icloud.com 8)

Maar eens kijken of ik mijn 2926MB aan mail kan verplaatsen van Gmail naar @me.com
Even uit nieuwsgierigheid: waarom zou je je mail overzetten van Gmail naar @me.com?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

posttoast schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 12:48:
[...]

Even uit nieuwsgierigheid: waarom zou je je mail overzetten van Gmail naar @me.com?
Ik ben ook wel benieuwd hoe het straks loopt, ik heb een MobileMe account, en mijn iTunes account is op mijn Gmail... spannend ;)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:35
ReCreator schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 13:53:
[...]

Ik ben ook wel benieuwd hoe het straks loopt, ik heb een MobileMe account, en mijn iTunes account is op mijn Gmail... spannend ;)
zou het wel fijn vinden als je idd je gmail account kon samenvoegen met het @me account... Zodat je gmail en agenda's meteen met iCloud gesynct zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CzMichiel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-08 19:54
Brm-G schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 13:57:
[...]

zou het wel fijn vinden als je idd je gmail account kon samenvoegen met het @me account... Zodat je gmail en agenda's meteen met iCloud gesynct zijn.
Ga er maar niet vanuit. Een ME account koppelen aan een Android device gaat ook voor geen meter.
Ben zelf ook zeer benieuwd hoe dat gaat met mijn bestaande ME account en mijn Apple ID. Ik las dat samenvoegen niet mogelijk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
CzMichiel schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 14:04:
[...]

Ga er maar niet vanuit. Een ME account koppelen aan een Android device gaat ook voor geen meter.
Ben zelf ook zeer benieuwd hoe dat gaat met mijn bestaande ME account en mijn Apple ID. Ik las dat samenvoegen niet mogelijk was.
Ik had ergens gelezen dat ze daar wel aan zouden werken. Of in ieder geval 2 verschillende Apple ID's samenvoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CzMichiel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-08 19:54
If I use different accounts for iTunes and MobileMe, can I merge them into a single account and use it with iCloud?

No. You cannot merge two accounts into one. However, you will be able to move your MobileMe account (yourname@me.com) to iCloud and, if you choose, you can continue to use a different iTunes account for store purchases and iTunes in the Cloud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:39
Stomme vraag wellicht, maar is Siri iOS5-related of iPhone 4S-related? Of beiden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

ja en ja en ja :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Blik1984 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 14:11:
Stomme vraag wellicht, maar is Siri iOS5-related of iPhone 4S-related? Of beiden?
Stomme vragen bestaan niet, gemakzuchtige vragen wel... ;)

Het is al heel vaak in dit topic voorbij gekomen: Siri werkt alleen op de 4S.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nalufrank
  • Laatst online: 13-08 20:54
nvm. Posttoast was me voor. :P

[ Voor 170% gewijzigd door nalufrank op 12-10-2011 14:14 ]

Iedereen wist dat het niet kon, tot er iemand kwam die dat niet wist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Strikeman225 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 10:26:
[...]

Jammer genoeg zie ik geen optie binnen IOS anders dan een remote wipe van je toestel. Maar imho is die procedure niet bedoeld voor upgrades, van geen enkel product.
2 opties. DFU mode en met restore de .ipsw kiezen van iOS5 GA, of gewoon shift-click op restore en dan de .ipsw kiezen met iOS 5 GA. Die komt heus wel als volledige download beschikbaar straks. Daarna setup as a new phone. NIET restoren. Want dan komt vanalles wel weer terug!
virtualJac schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 10:30:
@ Strikeman
Ik snap dat je die gegevens niet kwijt bent als je een upgrade doet. Mijn vraag was richting naar Ultrasubs antwoord, die voor een complete restore zou kiezen.
Zie hierboven. Geen complete restore, maar setup as a new phone! Helemaal blanco.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFT0570
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-09 20:16
Komt iOs 5 pas vanavond in iTunes? Er staat nog steeds dat 4.3.5 de laatste versie is! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 19:46
Ik heb de ios5 al een week op mijn toestel staan. gaat itunes vanavond dan alsnog zeggen dat er een update beschikbaar is? of moet ik hem los gaan downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
AFT0570 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 14:37:
Komt iOs 5 pas vanavond in iTunes? Er staat nog steeds dat 4.3.5 de laatste versie is! :(
Na 19.00 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foxpat schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 23:40:
[...]

Toch vraag ik me af wie dat echt gaat gebruiken. Ik ga toch echt niet in het publiek tegen mn telefoon staan praten..
hoe doe je dat nu dan als je aan het bellen bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

posttoast schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:56:
Losse app, ga maar eens naar icloud.com op de iPhone. Dan krijg je een link naar de app die nog niet bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het wordt niet automatisch gedaan, pas als je op 'update' drukt wordt er gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

ZpAz schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 14:58:
[...]

Het wordt niet automatisch gedaan, pas als je op 'update' drukt wordt er gekeken.
Nop. Ie download automatisch na bepaalde tijd. Installeren moet je wel approven.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

AFT0570 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 14:37:
Lees het topic nou eens........ :F

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Snake schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 15:03:
[...]

Nop. Ie download automatisch na bepaalde tijd. Installeren moet je wel approven.
Prima :) Dan approve ik niks :P En waarschijnlijk zal er wel een leuke jailbreak app komen die de updates blokkeert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endness
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-09 14:11
DennusB schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 15:05:
[...]

Prima :) Dan approve ik niks :P En waarschijnlijk zal er wel een leuke jailbreak app komen die de updates blokkeert :)
Staat een paar posts hierboven dat bij 't jailbreak automatisch over-the-air geblokkeerd wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 00:24
Ik weet nog niet precies wat ik moet en kan doen.

Ik heb nu een Gmailadres als hoofdmail. (omdat contacten en agenda zo fijn syncen, niet speciaal voor mail)
Voor thuis heb ik een iPad, voor onderweg een blackberry.
Mijn contacten en agenda bewaar ik in gmail, welke worden gesyncd naar de ipad en blackberry. Als ik nu op de Berry iets wijzig, staat het met een kleine vertraging ook op de pad en vice versa. Mijn Apple-ID is weer van Hotmail. Als er nu nog een mobile-me bij komt, ben ik helemaal de draad kwijt.

Het liefst zet ik alles (mail, agenda, contacten) over naar iCloud. Maar dan moeten ze wel auto syncen met mijn blackberry. Is het mogelijk via bijvoorbeeld IMAP de iCloud-mail, contacten en agenda op een non-apple device te krijgen?

Zo nee, wat zijn de andere opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Laatst online: 00:00
Zo laten, althans dat ga ik doen. Ik heb een vergelijkbare situatie, waarbij ik nog een Android telefoon heb van mn werk en een google agenda deel met mn vriendin (ook android). iCloud laat ik voorlopig gewoon links liggen, totdat het ooit open wordt gezet voor andere devices (als dat ooit gebeurd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awenger
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 21:21
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 14:47:
[...]

Losse app, ga maar eens naar icloud.com op de iPhone. Dan krijg je een link naar de app die nog niet bestaat.
Inmiddels is de link wel actief. De app is nu aan het downloaden bij mij.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Laatst online: 18:11

Fab1Man

Live life to the fullest

Dennisdn schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 15:10:
Ik weet nog niet precies wat ik moet en kan doen.

Ik heb nu een Gmailadres als hoofdmail. (omdat contacten en agenda zo fijn syncen, niet speciaal voor mail)
Voor thuis heb ik een iPad, voor onderweg een blackberry.
Mijn contacten en agenda bewaar ik in gmail, welke worden gesyncd naar de ipad en blackberry. Als ik nu op de Berry iets wijzig, staat het met een kleine vertraging ook op de pad en vice versa. Mijn Apple-ID is weer van Hotmail. Als er nu nog een mobile-me bij komt, ben ik helemaal de draad kwijt.

Het liefst zet ik alles (mail, agenda, contacten) over naar iCloud. Maar dan moeten ze wel auto syncen met mijn blackberry. Is het mogelijk via bijvoorbeeld IMAP de iCloud-mail, contacten en agenda op een non-apple device te krijgen?

Zo nee, wat zijn de andere opties?
Als ik hier kijk, zou het moeten werken. De vraag is alleen de contacten en agenda's, dat weet ik niet. Je kunt je Gmail adres ook als Apple ID gebruiken, dan kun je daar ook alle Documents & Data enzo mee syncen, behalve dus email, contacten en agenda's.

Ik heb het nu als volgt:
Ik heb een iCloud account om alles, iPad, Mac OS X en iPhone 4 in sync te houden. De email gebruik ik echter niet, omdat ik daar m'n Gmail voor heb.
Als Apple ID voor m'n aankopen heb ik een ander account, dat ook alleen daarvoor fungeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

awenger schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 15:16:
[...]

Inmiddels is de link wel actief. De app is nu aan het downloaden bij mij.....
Bij mij ook gedownload (find my friends), maar hij pakt mijn account niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awenger
  • Laatst online: 12-09 21:21
Yzord schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 15:25:
[...]

Je moet een iCloud account hebben. Die heb ik, alleen geen vrienden..... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Ik heb als iCloud account gewoon mijn gmail (=Apple ID op iTunes) genomen?

Waarom maken jullie allemaal een nieuw adres voor iCloud? (moest wel een alternatief @me adres kiezen ofzoiets maar dat gebruik ik niet...)

Ik kan zowel met xxxx@gmail.com als xxxx@me.com inloggen bij iCloud en dan kom ik op hetzelfde account volgens mij...

[ Voor 91% gewijzigd door SquareOne op 12-10-2011 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:04
Wanneer kwam iOS5 vanavond nou in iTunes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Laatst online: 18:11

Fab1Man

Live life to the fullest

Valandin schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 15:28:
Doe eens lezen, bovenaan de pagina...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Again. 19:00 Nederlandse tijd!

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

-O- :')

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Yzord schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 15:25:
[...]

NL app store? US? Want in de BE staat hij niet...

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd ik zie iOS 5 nog steeds niet in iTunes.
Pagina: 1 ... 17 ... 34 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Het is niet toegestaan om te vragen om UDID's te registreren (of om hierin te handelen etc.)
- Links om iOS 5 te downloaden buiten Apple's site zijn niet toegestaan.
- Als de update nog niet in iTunes ziet, moet je nog wat meer geduld hebben