Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
*zucht*Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 15:31:
Vreemd ik zie iOS 5 nog steeds niet in iTunes.

Had ik ook gelezen
Maar er werd voorderest niet op in gegaan dus who knows, misschien was het maar een rumor.
Anyhow, thanks. Na't werk dan maar even updaten.
Dan doe je vast iets foutVerwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 15:31:
Vreemd ik zie iOS 5 nog steeds niet in iTunes.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Verwijderd
Ik zal iTunes even opnieuw installeren, het geeft wel vaker problemen hier. Heb al sinds iOS 4.2 geen nieuwe updates meer gezien.
Ik sinds 4.3.5 al niet meer...Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 15:39:
[...]
Ik zal iTunes even opnieuw installeren, het geeft wel vaker problemen hier. Heb al sinds iOS 4.2 geen nieuwe updates meer gezien.
Achterhoek | Loxone | PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D | 12.200wp PV | Zehnder Q600
raar zou er gewoon tussen moeten staan....Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 15:39:
[...]
Ja dat was hier ook de oplossing! Heb net iOS5 geinstalleerd op mijn iPad 3 !!!Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 15:39:
[...]
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
?bartkoper schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 14:40:
Ik heb de ios5 al een week op mijn toestel staan. gaat itunes vanavond dan alsnog zeggen dat er een update beschikbaar is? of moet ik hem los gaan downloaden
Ik dacht dat je voor iOS 5 minimaal een iPad 3S nodig had?DennusB schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 15:41:
[...]
Ja dat was hier ook de oplossing! Heb net iOS5 geinstalleerd op mijn iPad 3 !!!
[ Voor 0% gewijzigd door bimm op 12-10-2011 15:44 . Reden: Spelling ]
Ik ook, jij niet?
IPad 3...jij loopt achter man! Das zoooo 2012. Hier al IPad 5. 8-Core op 2,5Ghz. Met 3D schermDennusB schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 15:41:
[...]
Ja dat was hier ook de oplossing! Heb net iOS5 geinstalleerd op mijn iPad 3 !!!
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Verwijderd
Voor de iphone 3G is 4.2 de nieuwste en laatste. Je hebt een 3GS nodig, en geduld om tot 7 uur vanavond te wachten.Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 15:47:
Vreemd, iTunes helemaal schoon geïnstalleerd op mijn laptop maar nog steeds alleen iOS 4.2 als ik me iPhone 3G erop aansluit. Moet ik soms Mac OSX hebben om iOS 5 te ontvangen?
[ Voor 72% gewijzigd door Magic op 12-10-2011 15:49 ]
Inderdaad, dit is het IOS5 topic en de knakker met zijn iPad 5 met 3D scherm draait IOS36.Yzord schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 15:45:
kunnen we ontopic blijven?
IOS5 komt pas en zal pas en niet eerder dan...19:00 uur komen.Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 15:47:
Vreemd, iTunes helemaal schoon geïnstalleerd op mijn laptop maar nog steeds alleen iOS 4.2 als ik me iPhone 3G erop aansluit. Moet ik soms Mac OSX hebben om iOS 5 te ontvangen?
4.3.5 is de laatste versie. Er is nu en zal nog niet en niet eerder dan....19:00uur de nieuwe OS komen.
Lees. Het. Topic.Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 15:47:
1. iOS5 is nog niet uit, vanavond komt hij pas (mensen die hem wel al hebben, hebben hem op een minder "officiële" manier gekregen)
2. Je hebt een 3G, iOS5 is beschikbaar vanaf de 3GS.
En niet voor de 3G...Xtr3me4me schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 15:48:
[...]
IOS5 komt pas en zal pas en niet eerder dan...19:00 uur komen.
4.3.5 is de laatste versie. Er is nu en zal nog niet en niet eerder dan....19:00uur de nieuwe OS komen.
Hoe wist jij dat ik IOS36 hadBamSlam_ schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 15:47:
[...]
Inderdaad, dit is het IOS5 topic en de knakker met zijn iPad 5 met 3D scherm draait IOS36.
Verwijderd
Er is ook niet gemeld dat het niet mocht.Ik geloof niet dat we hebben gemeld dat slowchat toegstaan was hier
Er is ook niet gemeld dat hier posts geplaatst mogen worden dus dat dan mag zeker ook niet?
Maar ontopic: Wat is de reden dat iOS5 niet op de 3G werkt? mijn iPhone 3G is pas 2,5 jaar oud en voor de prijs die ik ervoor heb betaald verwacht ik na 2,5 jaar eigenlijk gewoon nog wel updates..
Hoe lullig het ook klinkt, de 3G is niet echt meer van deze tijd. De eerste Iphone die in NL te koop was.Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 15:54:
[...]
Er is ook niet gemeld dat het niet mocht.
Er is ook niet gemeld dat hier posts geplaatst mogen worden dus dat dan mag zeker ook niet?
Maar ontopic: Wat is de reden dat iOS5 niet op de 3G werkt? mijn iPhone 3G is pas 2,5 jaar oud en voor de prijs die ik ervoor heb betaald verwacht ik na 2,5 jaar eigenlijk gewoon nog wel updates..
Ze pushen je eigenlijk om te gaan richting 3GS en up.
Je kan hier verder niks tegen doen.
Stuur Apple een mail zou ik zeggen, waarom verwacht je dat wij dat weten?Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 15:54:
[...]
Verwijderd
Te traag, het model is al bijna 3,5 jaar oud overigens. Overigens heb je helemaal geen updates te verwachten na 2,5 jaar. Je hebt gewoon het model dat je gekocht hebt en kunt niet verwachten dat je continue gratis nieuwe mogelijkheden blijft krijgen.Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 15:54:
[...]
Nee de GM is de final versie ;-)Remco Tr schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 15:56:
Moet ik mn GM vanavond nog updaten?
Everything Can Help!
Is dit zeker? Zal wel weer schelen aangezien je anders eerst alles via recovery moet gaan doen
Komen nu wel een shitload aan app-update`s aan.
I am the great Cornholio!
Ik ben met mijn 2010-auto terug naar de Volkswagen-dealer gegaan omdat ik ook het advance- en prolinepakket en ledlampen erbij wil hebben die nu op 2011-golfjes standaard zijnVerwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 15:54:
[...]
Maar ze keken me toch wel vreemd aan....
[ Voor 4% gewijzigd door Dennisdn op 12-10-2011 16:05 ]
Waar heb je die vandaan dan? Als ik in de store zoek naar "airport utility" staat hij er niet bij. Of heb jij een Amerikaans account?Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 15:53:
Airport Utility is ook uit voor iOS5 nu.
Verwijderd
Dat is jammer, omdat de iPhone zo prijzig is was ik er vanuit gegaan om er toch wel 4 jaar mee te kunnen doen. Misschien toch maar een android volgende keer dan voor de helft van de prijs, hoewel ik android een stuk minder prettig vind werken dan iOS.Xtr3me4me schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 15:55:
[...]
Hoe lullig het ook klinkt, de 3G is niet echt meer van deze tijd. De eerste Iphone die in NL te koop was.
Ze pushen je eigenlijk om te gaan richting 3GS en up.
Je kan hier verder niks tegen doen.
@dennisdn: Wat een domme vergelijking, auto's en telefoons zijn niet te vergelijken of verwacht jij bij de bakker hetzelfde als bij je auto?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2011 16:07 ]
Verwijderd
Ik kan 'm via iTunes al downloaden met NL account, op de iPhone nog niet. Zal wellicht nog geüpdatet moeten worden.posttoast schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:04:
[...]
Waar heb je die vandaan dan? Als ik in de store zoek naar "airport utility" staat hij er niet bij. Of heb jij een Amerikaans account?
Bij android werkt het net zo...Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:05:
[...]
Dat is jammer, omdat de iPhone zo prijzig is was ik er vanuit gegaan om er toch wel 4 jaar mee te kunnen doen. Misschien toch maar een android volgende keer dan voor de helft van de prijs, hoewel ik android een stuk minder prettig vind werken dan iOS.
Maar terug on-topic!
Maf hoor, hier staat hij er ook in iTunes nog niet bij. Nou ja, even afwachten dan maar.Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:05:
[...]
Ik kan 'm via iTunes al downloaden met NL account, op de iPhone nog niet. Zal wellicht nog geüpdatet moeten worden.
Verwijderd
Yup alleen een android van 300,- na 2 jaar vervangen is iets minder pijnlijk dan een iPhone van 600,- na 2 jaar te moeten vervangen.Unbreukable schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:06:
[...]
Bij android werkt het net zo...
Maar terug on-topic!
Waar zou dat moeten staan in iTunes?Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:05:
[...]
Ik kan 'm via iTunes al downloaden met NL account, op de iPhone nog niet. Zal wellicht nog geüpdatet moeten worden.
Het is overal hetzelfde hoorVerwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:05:
[...]
Dat is jammer, omdat de iPhone zo prijzig is was ik er vanuit gegaan om er toch wel 4 jaar mee te kunnen doen. Misschien toch maar een android volgende keer dan voor de helft van de prijs, hoewel ik android een stuk minder prettig vind werken dan iOS.
2,5 jaar is in smartphone jaren héél veel, zeker als je ziet hoe de hardware evolueert.
Ik heb op iphoneclub.nl een directe link gevonden: iTunes - AirPort Utility.
Verwijderd
Ik kan deze met mijn NL account downloaden via deze link :
http://itunes.apple.com/u...-utility/id427276530?mt=8
Lijkt wel een US link te zijn.
Is je iPhone dan nu ineens stuk nu je hem niet kan updaten? Nee toch? Je hebt hem al 3,5 jaar naar alle tevredenheid kunnen gebruiken, dus dan kan je hem makkelijk nog een lange tijd gebruiken...Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:09:
[...]
Yup alleen een android van 300,- na 2 jaar vervangen is iets minder pijnlijk dan een iPhone van 600,- na 2 jaar te moeten vervangen.
Kan je na vandaag je iPhone niet meer gebruiken dan? Je kan er volgens mij prima 4 jaar mee doen.... IOS 4 houdt er na vandaag echt niet mee op hoor!Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:05:
[...]
Edit: spuit 11: zie hierboven dus....
[ Voor 3% gewijzigd door tpas op 12-10-2011 16:13 ]
Ja, dat kan als het goed is hier: http://ios.e-lite.org/simon14 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:14:
iemand enig idee of ik ios5 vanavond via apple kan downloaden en op mijn usb stick kan zetten en thuis met itunes (itunes10.5 heb ik al) mijn telefoon kan updaten? (heb namelijk geen internet op het moment....grrrr)
Ik heb dit namelijk een keer mis zien gaan bij een kennis die ging met ze iPhone 3G van een veel lagere versie naar iOS 4 gevolg was dat iOS 4 de back-up niet wilde pakken.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Niet geprobeerd, maar wat let je om nu even naar 4.3.5 te updaten?Jumpman schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:15:
Iemand al geprobeerd om een back-up van iOS 4.1 te importeren in iOS 5?
Ik heb dit namelijk een keer mis zien gaan bij een kennis die ging met ze iPhone 3G van een veel lagere versie naar iOS 4 gevolg was dat iOS 4 de back-up niet wilde pakken.
- Links om iOS 5 te downloaden buiten Apple's site zijn niet toegestaan.
Staat er toch duidelijk
[ Voor 7% gewijzigd door Fietsbel op 12-10-2011 16:17 ]
39
Ik ben momenteel nog aan het werk, dus nadat ik gegeten heb zal het druk zijn, maar iTunes zal iOS 5 presenteren.posttoast schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:16:
[...]
Niet geprobeerd, maar wat let je om nu even naar 4.3.5 te updaten?
Dit zijn gewoon links naar de Apple site hoorFietsbel schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:17:
[...]
Staat er toch duidelijk
excusesposttoast schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:19:
[...]
Dit zijn gewoon links naar de Apple site hoor
39
Verwijderd
Ik heb thuis ook een iMac, maar zoals gezegd is deze niet gesynct met beide apparaten. Is het voor mij mogelijk de update uit te voeren zonder data verlies, dus alleen de update?
Vind het een echte toevoeging aan de iphone en aan het hele besturingssoftware maar er is 1 ding. Stel nou dat je bijvoorbeeld een aantal apps op je mac hebt gedownload, een paar albums etc.
Dit wordt dan, als ik het goed heb begrepen, meteen draadloos op jouw iphone gedownload.
Gaat dit dan alleen als je met je iphone op wifi bent aangesloten of ook via je internet abbo.
Want stel nou dat er opeens 1 gb aan bestanden op je iphone wordt gedownload via je abbo. Ik heb maar recht op 1 gb data per maand. Dat zou dus betekenen dat ik of heel veel bij moet betalen, of de rest van de maand niet meer kan internetten op me telefoon.
Iemand weet hoe dit zit?
En je kan die instelling perfect afzetten.
[ Voor 27% gewijzigd door Snake op 12-10-2011 16:23 ]
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
YEA!!!Note: iTunes 10.5 no longer requires or includes QuickTime.
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Oke, dat scheelt al weer een hoop. Weet je toevallig ook of apps groter dan 25 mb wel op je iphone gedownload worden (als je dat wil) want je kan geen app uit de app store downloaden via je mobiele data als de app groter is dan 20/25 mb.Snake schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:22:
Muziek wordt met non US accounts niet automatisch gedownload.
En je kan die instelling perfect afzetten.
Je kan is iOS5 aangeven of je het ook wilt downloaden via het mobiele data netwerk ;-) Als je dat uit zet gaat het enkel via WiFiAlcides schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:22:
Even een vraagje over iCloud.
Vind het een echte toevoeging aan de iphone en aan het hele besturingssoftware maar er is 1 ding. Stel nou dat je bijvoorbeeld een aantal apps op je mac hebt gedownload, een paar albums etc.
Dit wordt dan, als ik het goed heb begrepen, meteen draadloos op jouw iphone gedownload.
Gaat dit dan alleen als je met je iphone op wifi bent aangesloten of ook via je internet abbo.
Want stel nou dat er opeens 1 gb aan bestanden op je iphone wordt gedownload via je abbo. Ik heb maar recht op 1 gb data per maand. Dat zou dus betekenen dat ik of heel veel bij moet betalen, of de rest van de maand niet meer kan internetten op me telefoon.
Iemand weet hoe dit zit?
Everything Can Help!
Nu bezig, gaat vooralsnog niet erg vlot. Ik laat weten wanneer die klaar is.
Ik neem aan dat je hier toestemming voor moet geven? Zal toch niet automatisch gaan??Alcides schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:22:
Even een vraagje over iCloud.
Iemand weet hoe dit zit?
Inderdaad...dat kl@terige QT daar werd je echt niet goed van.
Uh wat precies...toch niet Ios5 neem ik ff aan. Ondertussen wacht ik "geduldig" tot nineteenhundredhoursMahone schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:26:
Ja hoor hij is online.
[ Voor 43% gewijzigd door dafmay op 12-10-2011 16:29 ]
Is ie er?Mahone schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:26:
Ja hoor hij is online.
ja alleen ik weet niet hoe ik hem nu op mn ipad zet, kan iemand mij daarmee helpen?
Officieel om 19.00u. Of gaat nu iedereen reageren als iemand ook maar iets zegt in de trant van: hij is er
Verwijderd
Heeft iemand hier enige kennis vanVerwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:22:
Mijn mac waarmee mijn iPhone 4 en iPad 2 mee zijn gesynct is vorige week gevallen (gevolg: hardware defect) en deze wordt momenteel gerepareerd. Echter wil ik wel graag iOS 5 installeren vanavond zonder dat ik data van mijn iPhone of iPad verlies.
Ik heb thuis ook een iMac, maar zoals gezegd is deze niet gesynct met beide apparaten. Is het voor mij mogelijk de update uit te voeren zonder data verlies, dus alleen de update?
Afaik niet... Je zult toch je data kwijtraken..
Verwijderd
Raak je je data sowieso kwijt bij een upgrade naar iOS 5, of alleen in mijn geval wanneer ik een upgrade vanaf een andere computer wil uitvoeren?Beatboxx schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:35:
[...]
Afaik niet... Je zult toch je data kwijtraken..
Als je je iphone op een andere itunes aansluit, dan rechtsklikken en "backup maken" klikken, vervolgens itunes machtigen via "store => machtig deze computer" je computer voor je account machtigen. Dan kan je na het installeren van ios5 kiezen welke backup je wil herstellen. Dit zou moeten werken (geen garanties though). Voor de ipad werkt dit niet voor zover ik weet.
[ Voor 7% gewijzigd door Magic op 12-10-2011 16:38 ]
iOS 5 is toch een PC Free iOS? Oh wacht, moet je eerst natuurlijk nog wel van iOS 4.X naar iOS 5. Hier heb je de volgende keer waarschijnlijk geen last meer van.Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:22:
Mijn mac waarmee mijn iPhone 4 en iPad 2 mee zijn gesynct is vorige week gevallen (gevolg: hardware defect) en deze wordt momenteel gerepareerd. Echter wil ik wel graag iOS 5 installeren vanavond zonder dat ik data van mijn iPhone of iPad verlies.
[ Voor 7% gewijzigd door Swoooon op 12-10-2011 16:41 ]
Fortnite Shop - fnitemshop.com | Apex Legends Store - apexitemstore.com | CoD MW Store- codmwstore.com
Thx ! Staat idd niet in de iTunes maar via die link wil ie wel downloaden.posttoast schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:11:
[...]
Ik heb op iphoneclub.nl een directe link gevonden: iTunes - AirPort Utility.
Hmm ik vroeg me al af waarom de installer een hele hap kleiner was... Oh well, ik hoop dat we begin volgend jaar gezegend worden met een compleet nieuwe iTunes en geen Quicktime meer voor PC.Snake schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:24:
Note: iTunes 10.5 no longer requires or includes QuickTime.
Er zijn tevens vrij veel app updates doorgevoerd vandaag. Bij mezelf zie ik bv. Real Racing 2 HD, Swords & Sorcery, WD2go, PULSE, Soundhound, WeatherHD Pro and iBooks.
Kan ik iOS 5 er gewoon op zetten zonder gegevens te verliezen of werkt dat niet?
Verwijderd
Deze vraag stelde ik een kwartier geleden ook...Tc-Chub schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:54:
Het is mij nog steeds niet duidelijk. Ik ben vanavond niet thuis maar wil graag iOS 5 op mijn telefoon zetten. Nu is de laptop die ik bij me heb nog niet gesynchroniseerd met mijn telefoon. Ik weet ook niet hoe ik dat wel moet doen, want iTunes ziet je computer als "master"apparaat.
Kan ik iOS 5 er gewoon op zetten zonder gegevens te verliezen of werkt dat niet?
Ik zou gewoon lekker wachten tot je weer thuis bent. Zo wereldschokkend is iOS 5 nou ook weer nietTc-Chub schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:54:
Het is mij nog steeds niet duidelijk. Ik ben vanavond niet thuis maar wil graag iOS 5 op mijn telefoon zetten. Nu is de laptop die ik bij me heb nog niet gesynchroniseerd met mijn telefoon. Ik weet ook niet hoe ik dat wel moet doen, want iTunes ziet je computer als "master"apparaat.
Je verliest geen data als je daarvoor synct met je pc.Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 17:04:
[...]
Deze vraag stelde ik een kwartier geleden ook...
Dan installeert ie eerst IOS5 en dan zet ie je apps, instellingen en data terug.
Het is Apple he gebruiksvriendelijk
Hierdoor maakt iTunes voordat IOS5 erop komt een reservekopie en behoudt je als het goed is alle instellingen. Mits je instellingen niet goed erop komen kun je altijd je reservekopie terug zetten. (reservekopie die iTunes maakt voordat je upgrade (update))
tikfouten? tjah..m..
Verwijderd
Zojuist eerst even een update naar 4.3.5 gedaan via iTunes van een andere mac. Het is gelukt, het OS is geupdate zonder gegevensverlies. Nice.Remco Tr schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 17:08:
[...]
Je verliest geen data als je daarvoor synct met je pc.
Dan installeert ie eerst IOS5 en dan zet ie je apps, instellingen en data terug.
Het is Apple he gebruiksvriendelijk
EDIT: Dit gaat om een iPhone 4
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2011 17:17 ]
Dat ken.Amps schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 17:30:
Ik heb momenteel nog 4.3.3 op mijn iPod Touch staan. Als iOS 5.0 released wordt, dan kan ik toch meteen updaten naar 5.0 zonder 4.3.5 er eerst op te zetten? Op het moment is hier 4.3.5 nog steeds laatste versie. Over paar uur dan maar weer proberen
tikfouten? tjah..m..
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
(m'n vader, vanuit zijn werk)
Sorry, kon het niet laten. #flauw
Onzin. Als je op herstel / restore duwt, krijg je net zo goed de kans om daarna je reservekopie terug te zetten. Die wordt altijd eerst aangemaakt. Immers, als je niet wilt updaten, maar je toestel wilt herstellen, wil je daarna toch ook je telefoon weer zoals die was?fatihbatur schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 17:09:
Je moet gewoon upgraden(updaten) en niet restoren (herstellen)
Hierdoor maakt iTunes voordat IOS5 erop komt een reservekopie en behoudt je als het goed is alle instellingen.
Ik zet mijn iPhone altijd eerst in DFU, waarna ik altijd voor 'herstel' kies (geen keus) Zo wordt de bootloader van de iPhone niet gebruikt, maar de bootloader uit de nieuw te installeren firmware (ipsw). en is volgens mij een net iets anders en betere manier van je toestel opnieuw installeren.
bron: http://forum.iculture.nl/wiki/DFU
[ Voor 133% gewijzigd door autoreverse op 12-10-2011 17:40 ]
zal net als de eerste update van de iphone 4 flink traag zijn met veel connection loss.
ben benieuwd
Weetje wat updaten en herstellen in houd?autoreverse schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 17:33:
Hij is er!![]()
(m'n vader, vanuit zijn werk)
Sorry, kon het niet laten. #flauw
[...]
Onzin. Als je op herstel / restore duwt, krijg je net zo goed de kans om daarna je reservekopie terug te zetten. Die wordt altijd eerst aangemaakt. Immers, als je niet wilt updaten, maar je toestel wilt herstellen, wil je daarna toch ook je telefoon weer zoals die was?
Ik zet mijn iPhone altijd eerst in DFU, waarna ik altijd voor 'herstel' kies (geen keus) Zo wordt de bootloader van de iPhone niet gebruikt, maar de bootloader uit de nieuw te installeren firmware (ipsw). en is volgens mij een net iets anders en betere manier van je toestel opnieuw installeren.
bron: http://forum.iculture.nl/wiki/DFU
Als je update behoudt je iphone de gegevens
tikfouten? tjah..m..
Ik begrijp niet waarom je het een verkeerde vergelijking vind. Je koopt een telefoon net als een auto of een brood zoals hij op dat moment is. Je hebt gekozen voor die specs en niet voor de specs uit de toekomst. Elke update is mooi meegenomen, maar je hebt er geen recht op. Veiligheidsupdates zijn een ander verhaal, daar heb je m.i. Wel een tijdje recht op.Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:05:
[...]
@dennisdn: Wat een domme vergelijking, auto's en telefoons zijn niet te vergelijken of verwacht jij bij de bakker hetzelfde als bij je auto?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verwijderd
Ook met een iPad 2 is het gelukt.Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 17:16:
[...]
Zojuist eerst even een update naar 4.3.5 gedaan via iTunes van een andere mac. Het is gelukt, het OS is geupdate zonder gegevensverlies. Nice.
EDIT: Dit gaat om een iPhone 4
Jij wel?fatihbatur schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 17:44:
[...]
Weetje wat updaten en herstellen in houd?
Als je update behoudt je iphone de gegevens, dus hoef je NIKS terug te zetten. begrijpend lezen.
Bij het updaten wordt je iPhone toch echt compleet gewist / ge-herinstalleerd , hoor. Het ingeladen ISPW bestand wordt als een soort image uitgepakt en geinstalleerd op je iPhone. Elke update / ISPW bestand was tot nog toe altijd een paar honderd MB groot: het bevatte het complete OS.
Dat iTunes vanzelf na die herinstallatie, je reservekopie terugplaatst, wil niet zeggen dat alle gegevens rustig blijven staan op je iPhone tijdens het proces.
Pas vanaf iOS 5 is het mogelijk om (over-the-air) zogenaamde incremental updates te installeren.
[ Voor 29% gewijzigd door autoreverse op 12-10-2011 18:04 . Reden: iets met zinsbouw en begrijpend lezen. ]
Apple

Lion 10.7.2 ook nog niet helaasPlankton schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 17:59:
Druk elke 10 seconden op 'check for update' maar hij is er nog steeds niet...
Apple
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
BIJ MIJ WEL ja. weet niet hoe jullie het doen maar ik behoudt mijn zooi gewoonautoreverse schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 17:57:
[...]
Jij wel?
Bij het updaten wordt je iPhone toch echt compleet gewist / ge-herinstalleerd , hoor.
Dat iTunes vanzelf na die herinstallatie, je reservekopie terugplaatst, wil niet zeggen dat alle gegevens rustig blijven staan op je iPhone tijdens het proces.
Pas vanaf iOS 5 is het mogelijk om (over-the-air) zogenaamde incremental updates te installeren.
tikfouten? tjah..m..
Met deze reactie heb ik inderdaad wel moeite met begrijpend lezen. Ik begrijp niet wat je nu precies bedoelt met "bij mij wel" (...) en met "ik behoudt mijn zooi gewoon"fatihbatur schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 18:01:
[...]
BIJ MIJ WEL ja. weet niet hoe jullie het doen maar ik behoudt mijn zooi gewoon
Enieweetjes, lamaar.

[ Voor 5% gewijzigd door autoreverse op 12-10-2011 18:07 ]
gozer pak een kop koffieautoreverse schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 18:06:
[...]
Met deze reactie heb ik inderdaad wel moeite met begrijpend lezen. Ik begrijp niet wat je nu precies bedoelt met "bij mij wel" (...) en met "ik behoudt mijn zooi gewoon"
Enieweetjes, lamaar.
[ Voor 12% gewijzigd door forzabesiktas op 12-10-2011 18:09 ]
tikfouten? tjah..m..
[ Voor 37% gewijzigd door autoreverse op 12-10-2011 18:13 ]
Dit topic is gesloten.
- Het is niet toegestaan om te vragen om UDID's te registreren (of om hierin te handelen etc.)
- Als de update nog niet in iTunes ziet, moet je nog wat meer geduld hebben