Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.
Nee, Siri is alleen voor de 4S -.-ElmarNieser schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 18:27:
Kan ik straks als ios5 uit is ook op mijn 3gs Siri proberen?
Als ik bij iCloud en inlog met xxxx@me.com kom ik toch op mijn Apple ID xxxx@gmail.com...-_-
HK-reacties mag je voor de HK bewaren...
[ Voor 146% gewijzigd door Whieee op 12-10-2011 18:51 ]
Pessimism is the foundation of survival
Echter zie ik nergens een "aankopen" knop in iTunes op de iPhone / iPad.
Kan iemand bevestigen of hij/zij al het aankopen knopje ziet?
[ Voor 7% gewijzigd door Alpha89 op 12-10-2011 18:50 . Reden: Typo ]
Verwijderd
Zie: Whieee in "[iOS 5] Ervaringen en Discussie"
[ Voor 51% gewijzigd door Whieee op 12-10-2011 18:52 ]
Ja, TuurlijkVerwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 18:48:
Is iTunes 10.5 nodig om te updaten naar iOS 5?
Deze vraag is ook al meerdere malen beantwoord.Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 18:48:
Is iTunes 10.5 nodig om te updaten naar iOS 5?
Zelfs als je naar de help pagina op de cloud gaat krijg ik een 404 op de apple website. Volgens mij zijn er dingen nog niet helemaal af.Alpha89 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 18:47:
Ik lees net op Macrumors dat iTunes in de Cloud in Nederland zou moeten werken.
Echter zie ik nergens een "aankopen" knop.
Ik zie hem in mijn iTunes Store op de pc gewoon staan. Samen met een shiny "nieuw" logootje.Alpha89 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 18:47:
Ik lees net op Macrumors dat iTunes in de Cloud in Nederland zou moeten werken.
Echter zie ik nergens een "aankopen" knop.
Misschien heb je gelijk. Dit lijkt mij een vrij forse onderneming waar Apple mee bezig is!funkeey schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 18:48:
[...]
Zelfs als je naar de help pagina op de cloud gaat krijg ik een 404 op de apple website. Volgens mij zijn er dingen nog niet helemaal af.
Ik wacht rustig af. Lijkt mij alleen maar meegenomen als wij ook iTunes in the Cloud krijgen!
Opent de hoop een beetje op iTunes Match!
Verkeerd omschreven sorry. Bedoelde op de iPhone / iPad. Muziek aankopen niet apps en booksFarid_A schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 18:49:
[...]
Ik zie hem in mijn iTunes Store op de pc gewoon staan. Samen met een shiny "nieuw" logootje.
[ Voor 24% gewijzigd door Alpha89 op 12-10-2011 18:51 ]
HK reacties bewaar je maar voor de HK.
[ Voor 76% gewijzigd door Whieee op 12-10-2011 19:46 ]
Verwijderd
En de OSX update ook inmiddels!
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2011 19:05 ]
[ Voor 33% gewijzigd door Whieee op 12-10-2011 19:50 ]
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Panasonic 7kW J-Series Split + 190 liter SWW, 2750+2100Wp Oost-West
sjimmie schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 19:04:
Grr, iTunes meldde dat er een update was: 5.0, toen ik klikte op downloaden en installeren kwam de melding dat mijn huidige 4.3.5 de meeste recente is!
Windows Veteran turned Apple Addict
[ Voor 58% gewijzigd door Whieee op 12-10-2011 19:50 ]
Damn, denk je niet dat Apple druk bezig is?!The Great HooD schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 19:02:
inb4
OMG, 7 uur, hij is er nog steeds niet, WTF, OMG, Apple wat doe je?!!
Waarschijnlijk is Apple nu bezig met het uitrollen en is hij binnen een paar minuten klaar om te downloaden
C64 met datarecorder (Giana Sisters 4ever)
[ Voor 24% gewijzigd door World Citizen op 12-10-2011 19:06 ]
FreeReef.nl
Yep, hij is bezig!michelzwarts schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 19:05:
blijven proberen terwijl alle servers het beschikbaar maken...
[...]
Panasonic 7kW J-Series Split + 190 liter SWW, 2750+2100Wp Oost-West

hmmm. nu nog maar 2 uur....
[ Voor 29% gewijzigd door TDB op 12-10-2011 19:08 ]
PSN: TDBtje
[ Voor 22% gewijzigd door Sonnve op 12-10-2011 19:08 ]
never mind, krijg nu de ios5 update voorgeschoteld*DaMastX* schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 19:06:
ik zit nu op 4.3.3. moet ik eerst naar 4.3.5 voordat ik de update van iOS5 te zien krijg? nee toch?
Zo te zien niet... Ik zit ook op 4.3.3, en hij komt nu met 5.0 is beschikbaar*DaMastX* schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 19:06:
ik zit nu op 4.3.3. moet ik eerst naar 4.3.5 voordat ik de update van iOS5 te zien krijg? nee toch?
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Power to the beat.
Ik zou het doen!
ik heb het idee dat het wel eens druk kan zijn op de servers!
Life is what happens while you're busy making other plans
Welke buildversie heeft de correcte ios5? Ik heb 9A334 maar dacht dat dat de GM was. Heb ik dan toch iOS5 er al op staan?
Welles
.
Het lijkt er wel op, wat ik heb precies hetzelfde. Heb jij hem viavia gedownload een paar dagen geleden? Blijkbaar was dat dan toch al de goede huidige versie dus.ProfoundValue schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 19:09:
Ik heb de Gold Master versie op mijn iPad staan en iTunes blijft maar aangeven dat deze versie de nieuwste is. Ik lees ook van meerdere mensen dat die datzelfde ondervinden. Misschien is de versie die wij hadden dus al gewoon de final version?
Welles
idem hier, dat was overigens met de DEV versie van LION ook zoProfoundValue schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 19:09:
Ik heb de Gold Master versie op mijn iPad staan en iTunes blijft maar aangeven dat deze versie de nieuwste is. Ik lees ook van meerdere mensen dat die datzelfde ondervinden. Misschien is de versie die wij hadden dus al gewoon de final version?
Ik zou het doen!
Toch maar een keertje opruiming houden denk ik
Life is what happens while you're busy making other plans
Verwijderd
Dat is altijd zo dus je hoeft niets te doen.ProfoundValue schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 19:09:
Dat geeft ie aan bij mijn iPad, dus dat kan je niet tegelijk downloaden, dat is dan weer jammeriTunes is currently downloading software for the iPhone "iPhone".
20*350ZO45°
MBP i5 2,7 GHz 8 Gb RAM / iMac 21,5" i5 2,7Ghz 12Gb RAM / iPhone XS / Ipad Pro / Apple Watch 2 (Nike) / ATV3
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Wat had je dan verwacht, dat beiden met de snelheid van het licht tegelijkertijd werden geupdate?MTBS schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 19:11:
ik hang tegelijk mijn ipad en iphone aan itunes en blijkbaar kan ie maar 1 nieuwe IOS tegelijk downloaden... is nu bezig met ipad... valt nog mee qua snelheid...
@DennusB: Bij mij ook, denk dat de servers last hebben van fanboy-kuren!
[ Voor 9% gewijzigd door ProfoundValue op 12-10-2011 19:12 ]
Ik was eerderMTBS schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 19:11:
ik hang tegelijk mijn ipad en iphone aan itunes en blijkbaar kan ie maar 1 nieuwe IOS tegelijk downloaden... is nu bezig met ipad... valt nog mee qua snelheid...
20*350ZO45°
Ik krijg al dagen, zoeken naar updates mislukt
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Want ios5 had ik al op mn iphone maar ik wacht eigenlijk het meest op itunes match, ik dacht dat die tegelijk met ios5 gelanceerd werd.
[ Voor 98% gewijzigd door MTBS op 12-10-2011 19:14 . Reden: dubbele post ]
MBP i5 2,7 GHz 8 Gb RAM / iMac 21,5" i5 2,7Ghz 12Gb RAM / iPhone XS / Ipad Pro / Apple Watch 2 (Nike) / ATV3
denk niet dat ie hem vind als je al 5.0 hebt. druk op herstellen en hij gaat hem downloaden.DennusB schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 19:12:
M'n iPhone 4 met de GM van iOS 5 geeft bij het zoeken naar OTA updates nu constant "Zoeken naar updates mislukt.". Overbelast bij Apple?
Uhhh Ja.. Gisteren nieuwe iTunes binnen gehengeld, Nu iOS 5 aan het binnen hengelen 774 MB en Lion Update 10.7.2 aan het downloadencarpebios schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 19:13:
Zijn er mensen die wel de software update kunnen gebruiken?
Ik krijg al dagen, zoeken naar updates mislukt
A Soldiers manual and a pair of boots.
Hoe zit het nu met iTunes match dan ??
Want ios5 had ik al op mn iphone maar ik wacht eigenlijk het meest op itunes match, ik dacht dat die tegelijk met ios5 gelanceerd werd.
[/quote]
Als je dit al enkele dagen hebt denk ik dat er ander probleem speelt in jou itunes!
Heb je m al eens geherinstalleerd?
*edit verkeerde bericht gequote! ik bedoelde die van DennisB
[ Voor 8% gewijzigd door Hydrosine op 12-10-2011 19:16 ]
Word nog even geduld hebben dus!
heb wel direct link gevonden via google maar dat is 5.0_9A52 is dat de nieuwste ?
[ Voor 36% gewijzigd door marco282 op 12-10-2011 19:16 ]
3X Multiplus II 10KVA, 2x MPPT RS 450/200, 48v 82kWh LiFePO4, 21kwp PV
👉🏻 Blog 👈🏻
Hoe wilde je dat gaan doen ?funny pluto2 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 19:16:
Moet je eerst 4.3.5 er opzetten voor je IOS 5 er op kunt zetten?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
nee.funny pluto2 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 19:16:
Moet je eerst 4.3.5 er opzetten voor je IOS 5 er op kunt zetten?
Build van GM is trouwens 9A334. Ik ben benieuwd wat dit zometeen is.
[ Voor 24% gewijzigd door Fonta op 12-10-2011 19:19 ]
Helaas gaat ie dus een back-up maken, restoren, en ook weer alle nrs opnieuw erop zetten. Incl. coderen naar AAC, aangezien er dan meer op past (had ik toch maar 32 ipv 16gb moeten kopen...)
De GM is dezelfde versie als die nu uitgekomen is... (9A334) dus dat is niet nodig.Fonta schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 19:17:
Je kan als je de iOS 5 GM op je foon hebt staan ook kiezen voor herstellen, dan haalt hij ook iOS5 naar binnen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Lekker nuttig als je al 9A334 draaid...Fonta schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 19:17:
Je kan als je de iOS 5 GM op je foon hebt staan ook kiezen voor herstellen, dan haalt hij ook iOS5 naar binnen.

Tubes....It's what make music music!
Bij mij zei hij ook 4.3.5, ik klik (eigenwijs als ik ben) op bijwerken en toen zei hij: om 5.0 te downloaden moet je iTunes 10.5 hebben
Dus eerst iTunes maar eens updaten
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Verwijderd
Jup de GM en officiele versie zijn precies hetzelfde (9A334)bartkoper schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 19:22:
ik had ook de gm versie en hij zegt nu dat de huidige de nieuwste is. ik hoop het niet want had toch best nog wel wat probleempjes oa vastlopen
LG-HM071MR-U44
niet zo blij mee. toestel loopt dagelijks tot 5 x aan toe helemaal vast...Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 19:22:
[...]
Jup de GM en officiele versie zijn precies hetzelfde (9A334)
Verwijderd
word er moe van. zelfs na reinstall van windows dezelfde ellende. ik ga terug naar 10.4 als ik ios heb upgraded.
Oja, dit topic begint nu echt op een slowchat/chatroom te lijken.
Dan zou ik toch nog even een herstel doen als hij zo vaak vast loopt... want ik heb namelijk geen enkele probleem met de GM!bartkoper schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 19:24:
[...]
niet zo blij mee. toestel loopt dagelijks tot 5 x aan toe helemaal vast...
Iets met sarcasmeProfoundValue schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 19:05:
[...]
Damn, denk je niet dat Apple druk bezig is?!
Waarschijnlijk is Apple nu bezig met het uitrollen en is hij binnen een paar minuten klaar om te downloaden
Eerst een backup maken lijkt mij.funny pluto2 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 19:26:
Gaan de apps echt weg als je update?
PSN: TDBtje
Er is maar 1 manier om erachter te komen...funny pluto2 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 19:26:
Gaan de apps echt weg als je update?
Naast 10.7.2, staat er ook een opmerkelijke Lion Herstelupdate bij.
De Lion-herstelupdate bevat verbeteringen met betrekking tot de Lion-herstelfunctie en verhelpt een probleem met 'Zoek mijn Mac' bij het gebruik van een firmwarewachtwoord.

De 10.7.2-update wordt aanbevolen voor alle gebruikers van OS X Lion en bevat algemene verbeteringen van het besturingssysteem die de stabiliteit, compatibiliteit en beveiliging van uw Mac vergroten. Daarnaast bevat deze update ondersteuning voor iCloud, een aantal revolutionaire, gratis cloudvoorzieningen die uw materiaal automatisch en draadloos op iCloud bewaren en het naar al uw apparaten pushen. iCloud op OS X Lion bevat de volgende functies:
iCloud bewaart uw e-mail, agenda's, contactgegevens, Safari-bladwijzers en Safari-leeslijst en pusht deze gegevens automatisch naar al uw apparaten.
Terug naar mijn Mac maakt uw Mac via het internet op afstand toegankelijk vanaf een andere Mac.
Zoek mijn Mac helpt bij het opsporen van een verloren Mac door de locatie ervan op een kaart aan te geven, waarna u de Mac op afstand kunt vergrendelen of wissen.
U kunt in een handomdraai met iCloud aan de slag. Nadat u de update hebt geïnstalleerd, verschijnt er automatisch een iCloud-configuratiescherm. U voert uw bestaande Apple ID in of maakt een nieuwe Apple ID aan en volgt vervolgens de instructies op het scherm. Meer informatie over iCloud vindt u op http://www.apple.com/nl/icloud.
Verder bevat de 10.7.2-update Safari 5.1.1 en oplossingen voor de volgende problemen:
Het is nu mogelijk om de volgorde van bureaubladspaces en schermvullende programma's in Mission Control te wijzigen.
Het is nu mogelijk om bestanden tussen bureaubladspaces en schermvullende programma's te verslepen.
Er is een probleem verholpen waarbij de menubalk niet verscheen in schermvullende programma's.
De synchronisatie van Google-contactgegevens vanuit Adresboek is verbeterd.
Er is een probleem verholpen waarbij Keynote tijdelijk niet reageerde.
De compatibiliteit van VoiceOver met Launchpad is verbeterd.
Er is een probleem verholpen waarbij het even duurde voordat er verbinding met het netwerk werd gemaakt nadat de computer uit de sluimerstand was gehaald.
Het is nu mogelijk om in Lion Recovery op te starten vanaf een lokale Time Machine-reservekopieschijf.
Er is een probleem verholpen waarbij er niet meer kon worden in- en uitgezoomd op het scherm.
De integratie van Active Directory is verbeterd.
Meer informatie over Safari 5.1.1 vindt u op deze website: http://support.apple.com/kb/HT4922?viewlocale=nl_NL.
Meer informatie over deze update vindt u op deze website: http://support.apple.com/kb/HT4767?viewlocale=nl_NL.
Meer informatie over de beveiligingsaspecten van deze update vindt u op deze website: http://support.apple.com/kb/HT1222?viewlocale=nl_NL.
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Nu we toch bezig zijn... Hier ook...M a r c o schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 19:23:
Bij mij ging hij in no-time naar 500 mb van de 707 (in 3 minuten ofzo) en nu gaat het opeens maar met 0,5MB/sec
👉🏻 Blog 👈🏻
Dit topic is gesloten.
- Het is niet toegestaan om te vragen om UDID's te registreren (of om hierin te handelen etc.)
- Links om iOS 5 te downloaden buiten Apple's site zijn niet toegestaan.
- Als de update nog niet in iTunes ziet, moet je nog wat meer geduld hebben