http://www.apple.com/nl/icloud/setup/pc.html
Verwijderd
Als je de directe link aanklikt (klik) dan kan ik de snelheid gewoon in mijn internet browser zien
Edit: \\
Na 300MB binnen te hebben zakt ook via de directe link de snelheid..
Vraag me af waarom Apple geen mirrors heeft met dit soort grote update's.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2011 19:38 ]
Thanks!Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 19:36:
[...]
Als je de directe link aanklikt (klik) dan kan ik de snelheid gewoon in mijn internet browser zien
Edit: \\
Na 300MB binnen te hebben zakt ook via de directe link de snelheid..
Vraag me af waarom Apple geen mirrors heeft met dit soort grote update's.
Kan dat ook met 10.7.2? Ik zie daar iig geen link van, dat klopt?
Bij elke Update maakt iTunes een Full Back-Up.. Alle tussen tijdse back-ups zijn incrementalFireSonus schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 19:37:
Vanmiddag al een reservekopie gemaakt juist om ervoor te zorgen dat ie het nu niet zo doen (of dat het in ieder geval niet zo lang gaat duren), maar nee hoor, reservekopie wordt gemaakt en het duurt laaaaannngggg...
A Soldiers manual and a pair of boots.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Edit: De snelheid van osxdaily kakt hier ook rap in.
[ Voor 19% gewijzigd door ikke26 op 12-10-2011 19:44 ]
Verwijderd
Denk het niet, althans ik gebruik zelf geen OSX.Scirocco schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 19:38:
[...]
Thanks!
Kan dat ook met 10.7.2? Ik zie daar iig geen link van, dat klopt?
Misschien dat Google het weet
Oooh ok, dat wist ik niet, weer wat geleerdTo_Tall schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 19:38:
[...]
Bij elke Update maakt iTunes een Full Back-Up.. Alle tussen tijdse back-ups zijn incremental
In DFU modus zetten helptTLRnZ schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 19:38:
This device isn't eligible for the requested build -> ofzo, hij wil mijn iphone 4 niet updaten
Maak een topic report aan?carpebios schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 19:39:
Kan een mod niet ingrijpen tegen de kinderlijke berichten die dit topic vervuilen?
[ Voor 32% gewijzigd door harrald op 12-10-2011 19:41 ]
Wat is de DFU modus ?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Wat is Google ?
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Na de update gaat ie heel je iPhone backuppen. En dat had ik net voor de update nog gedaan, maar hij lijkt nu een volledige backup te maken. In mijn geval zal dat +/- 20 minuten duren (hij is nu op de helft). Neem dus de tijd
GooGle is your Friend..
Bij OSXDaily wordt de download ook tergend traag. Zat net nog op 3 MB nu op 700Kb590Kb
A Soldiers manual and a pair of boots.
Launching containers into space
- Iemand een idee hoe ik de 'aandelen/yahoo finance' uit kan schakelen in het 'berichten centrum'?
- Missen jullie ook imessage?
[ Voor 21% gewijzigd door Sonnve op 12-10-2011 20:19 ]
notification center /stockSonnve schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 20:18:
Na update IOS5: Iemand een idee hoe ik de 'aandelen/yahoo finance' uit kan schakelen in het 'berichten centrum'?
Ik zou het doen!
[ Voor 42% gewijzigd door Elwood Blues op 12-10-2011 20:21 ]
Thanks!Elwood Blues schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 20:20:
iMessage zit verwerkt in de sms-app. Zie je niks van, behalve de kleur van de berichtjes.
gewoon nee.
Instellingen - BerichtgevingSonnve schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 20:18:
Na update IOS5:
- Iemand een idee hoe ik de 'aandelen/yahoo finance' uit kan schakelen in het 'berichten centrum'?
- Missen jullie ook imessage?
Ik weet nu niet zeker of die wel of niet geupdate is...
Grafisch Ontwerper, 999 Games
Dat kan ik bevestigen ;-)themeparktommy schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 20:23:
Kan iemand mij bevestigen dat de versie code van Final iOS5 9A334 is?
edit: op basis van het feit dat de manuele download hier: http://osxdaily.com/, de naam iPad_5.0_9A334 heeft.
[ Voor 16% gewijzigd door Torrentus op 12-10-2011 20:25 ]
Net een iPad geupdated van 4.3.? naar 5 en het is 9A334.themeparktommy schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 20:23:
9A334=GM=Final....dus jathemeparktommy schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 20:23:
Tubes....It's what make music music!
Thanks!Torrentus schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 20:25:
[...]
Dat kan ik bevestigen ;-)
edit: op basis van het feit dat de manuele download hier: http://osxdaily.com/, de naam iPad_5.0_9A334 heeft.
edit: allemaal

[ Voor 4% gewijzigd door themeparktommy op 12-10-2011 20:27 ]
Grafisch Ontwerper, 999 Games
Homeknop twee keer kort achter elkaar indrukken.Lekkerbek312 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 20:26:
ik zie de foto knop niet als ie "vergrendeld" is.
iOS 5 herkent de backup van 4.3.5 wel, dus als je dingen in die backup hebt staan die je wil hebben, dan kun je gewoon herstellen vanaf die backup.Michielodc schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 20:27:
Een vraagje over de configuratie! Ik kan de iPhone configureren als nieuwe iPhone, wat die niet is, of reserve kopie terugzetten. Maar dat is toch 4.3.5? Dus wat moet ik nu doen?
[ Voor 50% gewijzigd door Scott op 12-10-2011 20:28 ]
[ Voor 90% gewijzigd door Hoedje op 12-10-2011 20:38 ]
Telefoon geeft aan: Verbind met iTunes, terwijl deze al aan mijn laptop hangt. Ik zie in iTunes wel iPhone onder Apparaten staan.
iTunes geeft aan: iPhone-apps terugzetten, helaas nergens een balkje met hoe lang het nog duurt. Moet ik hier op wachten? Hoe lang duurt dit?
Ik heb net al op Stop proberen te drukken, maar toen liep heel iTunes vast.
Hopelijk gaat het vanavond nog lukken. Ik blijf 't een kutprogramma vinden.
[ Voor 10% gewijzigd door bram1984 op 12-10-2011 20:32 ]
Bij mij zo'n 15 minuten, paar keer aan uit, en toen was het klaar.bram1984 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 20:30:
iOS5 staat er inmiddels op
Telefoon geeft aan: Verbind met iTunes, terwijl deze al aan mijn laptop hangt. Ik zie in iTunes wel iPhone onder Apparaten staan.
iTunes geeft aan: iPhone-apps terugzetten, helaas nergens een balkje met hoe lang het nog duurt. Moet ik hier op wachten? Hoe lang duurt dit?
Goed, iTunes weer vast dus. Niemand anders hier last van?bram1984 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 20:30:
Ik heb nu in mijn iPhone gekozen voor configuratie als nieuwe iPhone. Kijken wat er dan gebeurt. Ik ga er vanuit dat ik mijn oude profiel weer kan herstellen.
Heb je de facebook app nog geupdate sinds gisteren? Daar kwam een update voor waarbij een hoop mensen niet verder dan het logo kwamen, een paar uur later was er een update die dat verhielpmr.DJ95 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 20:40:
ik kan geen facebook en twitter opstarten op mn ipad 2
De downloads gaan hier verrekte traag

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
heb je hier wat aan?djpdjpnl schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 20:43:
Twee keer een 3200 error (kon niet vinden wat dat betekende). DFU geprobeerd, kreeg ik die error weer... wat nu?
http://webcache.googleuse...&cd=3&hl=nl&ct=clnk&gl=nl
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
Thanks, dat was de handleiding die ik volgde waarop ik 'm ik DFU heb gezet. Daar wou ie dus niet meer uit, maar nu gelukkig weer wel.Elwood Blues schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 20:45:
[...]
heb je hier wat aan?
http://webcache.googleuse...&cd=3&hl=nl&ct=clnk&gl=nl
edit; nog steeds 3200
Edit: zie net ene andere handleiding en die zegt dat je eerst 3 sec power button met doen ipv home en power meteen beide, dat maar eens proberen dan
Edit2: werkt ook niet, iPhone blijft normaal opstarten en weigert in DFU modus te gaan...
[ Voor 30% gewijzigd door Dipsausje op 12-10-2011 21:01 ]
@ Michielodc: je bedoelt dat ik moet wachten tot de melding "iPhone-apps terugzetten" klaar is? Dat geeft 'ie nu namelijk weer aan, na een reïnstall van iTunes. Hoe lang duurt dat dan? Haalt iTunes deze apps van de Apple server vandaan ofzo? Ik zie namelijk niet op mijn iPhone een optie tot annuleren o.i.d. staan.
Ik had dit dus ook. Op een of andere manier had Itunes niet door dat de Iphone weer in een setup menu gaat. Dus ik ben (met de kabel er nog in) gewoon door de setup heengegaan, heb alles ingesteld (zoals backup naar Icloud e.d.), nadat de setup afgelopen was bleef het balkje lopen in Itunes dat hij de apps wil terugzetten. Kabel eruit getrokken en daarna er weer in. Itunes gaf de foutmelding dat de Iphone opnieuw contact gemaakt had en of ik door wilde gaan met de herstelprocedure. Vanaf dat punt begon hij weer de apps uit de reservekopie terug te zetten.bram1984 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 20:30:
Ik weet niet of dat nu specifiek voor deze update is, maar het komt vaker voor dat vrijwel alle apps crashen. Oplossing is meestal om een willekeurige app even eraf te mikken en weer vanaf de store te laten installeren. Als het goed is, werken ze daarna allemaal weer.bram1984 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 20:56:
Echter crashen ze allemaal als ik ze opstart.
[ Voor 16% gewijzigd door Armada op 12-10-2011 21:00 ]
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Het is bedoening, niet bedoeling
Maar dat icloud.com is erg fijn en een goede toevoeging!
Vooral de agenda en de contactpersonen zo makkelijk toevoegen.
Nu de rest nog ontdekken qua nieuwe features
ispw downloaden via torrent, en dan gewoon 4 of 5 keer openen in iTunes. Na een aantal keer schiet hij er ineens wel doorheen. Zal wel met verificatie op de Apple servers te maken hebben.martijntjuhh schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 20:57:
Voor de 2e keer een 3200 foutcode, iemand hier oplossing voor?
Oke bedanktTorrentus schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 20:58:
[...]
ispw downloaden via torrent, en dan gewoon 4 of 5 keer openen in iTunes. Na een aantal keer schiet hij er ineens wel doorheen. Zal wel met verificatie op de Apple servers te maken hebben.
Het is bedoening, niet bedoeling
Heb je de verwijzing naar gs.apple.com in je hosts bestand toevallig verandert/laten veranderen?martijntjuhh schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 20:57:
Voor de 2e keer een 3200 foutcode, iemand hier oplossing voor?
Thanks, nu gebeurt er iets. Kijken of mijn iPhone straks weer als vanouds werkt.Armada schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 20:57:
[...]
Ik had dit dus ook. Op een of andere manier had Itunes niet door dat de Iphone weer in een setup menu gaat. Dus ik ben (met de kabel er nog in) gewoon door de setup heengegaan, heb alles ingesteld (zoals backup naar Icloud e.d.), nadat de setup afgelopen was bleef het balkje lopen in Itunes dat hij de apps wil terugzetten. Kabel eruit getrokken en daarna er weer in. Itunes gaf de foutmelding dat de Iphone opnieuw contact gemaakt had en of ik door wilde gaan met de herstelprocedure. Vanaf dat punt begon hij weer de apps uit de reservekopie terug te zetten.
[...]
Ik weet niet of dat nu specifiek voor deze update is, maar het komt vaker voor dat vrijwel alle apps crashen. Oplossing is meestal om een willekeurige app even eraf te mikken en weer vanaf de store te laten installeren. Als het goed is, werken ze daarna allemaal weer.
Heb hetzelfde probleem, gewoon een plain vanilla iPad 1 met de vorige iOS versie...
Ik wacht maar met de updates tot e.e.a. wat uitgekristalliseerd is, zoveel haast heb ik niet. Hij doet het gelukkig nog wel gewoon met de oude versie.
slowchat en download-status berichten -> [iOS5] Release party! (slowchat/kroeg)
[ Voor 87% gewijzigd door Whieee op 12-10-2011 21:11 ]
Life is what happens while you're busy making other plans
Gewoon proberen, bij mij was de 4e poging raak.frumper schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 21:03:
grrrrr ook de 3200 foutmeldingnog maar een keer proberen
Als ik wil updaten geeft hij echter weer dat er geen nieuwere versie gevonden is? Volgens mij staat beta 7 er nog op? Hoe kan ik toch de GM erop krijgen?
'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'
Ik had toevallig iets in Host staan, dat heb ik verwijderd. De bonjour service stond uitgeschakeld(die ingeschakeld). En itunes opnieuw gestart en het heeft als een zonnetje gewerkt. Dit is in Windows 7 HP.
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
Elect a clown, expect a circus.
maar dat nieuwe notification gedoe moet toch ook kunnen in de lock screen.
als ik me iphone4 uit doe en weer aan zegt ie slide to unlock maar krijg niet de notification center als ik van boven naar beneden slide. meer mensen last van of mis ik iets?
Grote kans dat als je even disconnect, en dan weer usb-verbinding maakt met iTunes, dat deze dan daarna alle Apps terug gaat zetten.Slasher schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 21:07:
Grmbl, ben al mijn apps kwijt, wel daarvoor een backup gemaakt, meer mensen last van?
Daar issie nu bij mij mee bezig. Duurt wel errrrg lang...
overigens ging updaten naar ios5 in 1x goed
Leeg - Sinds 20180907
Eerst ging de reservekopie eroverheen, en nu nog los de iPhone apps. Kan wel de iPhone gebruiken, zie steeds een app erbij komen.
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
maar goed, ik blijf proberen en geef de moed niet op
Life is what happens while you're busy making other plans
Dit met een normale iPhone 3GS, de nieuwste iTunes en OS X Lion 10.7.2...
Zelfde probleem hierDipsausje schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 21:14:
Nou 4 verschillende manieren voor DFU-mode willen niet werken, en iTunes blijft maar zeuren dat "An internal error occurred" wanneer ik iOS5 probeer te installeren. Dit gebeurt nadat iTunes de update heeft gevalideerd, en iTunes al een tijdje zegt dat ie de iPhone aan het voorbereiden is.
Dit met een normale iPhone 3GS, de nieuwste iTunes en OS X Lion 10.7.2...
Die heb ik al gedownload en geïnstalleerd, probleem met updaten naar iOS5 is daarna nog exact gelijk...Jan Laros schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 21:16:
[...]
Zelfde probleem hier. Ben nu de Lion update van 888MB maar aan het downloaden.
:)
Jammer dat het home-knop probleem nog steeds niet verholpen is..
Nu mezelf eens trakteren op een nieuwe game
Moet wel zeggen, alles werkt echt stuk vlotter.
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Andere vraag: ik kan niet op iCloud inloggen met mijn Apple id, maar alleen met een me id geeft hij aan. Er staat toch echt Apple id bij het invulveld Maar hoe kom ik aan een me id?
http://appletips.nl/probl...ne-home-button-verhelpen/Scirocco schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 21:23:
Leuk, leukBeetje spelen met iOS 5.
Jammer dat het home-knop probleem nog steeds niet verholpen is..
Na de update + backup ben ik namelijk alle muziek kwijt. Als dit normaal is, ga ik toch maar music ook syncen via de iTunes library (waardoor ik dus niet van andere computers dan muziek erop kan zetten).
Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.
Aan de Apple forums te zien hebben nogal wat mensen hier last van ja. Een tip die voor sommigen lijkt te werken is om je firewall uit te zetten, echter bij net zoveel mensen (mij incluis) heeft dat geen enkel nut en blijft de error verschijnen.Dekay schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 21:27:
Ik heb het probleem dat na de back-up maken ik de melding krijg "An internal error occured". Als ik dan op meer info klik dan gaat 'ie naar deze pagina: http://support.apple.com/kb/TS1275?viewlocale=nl_NL. Iemand anders ook dit probleem?
Ik heb het constand opnieuw geprobeerd en nu pakt hij hem wel ineens... erg vreemd, maar dus gewoon blijven proberen. Het lijkt toch iets met de serverdrukte van apple te maken te hebben, okal lijkt het daar niet op aangezien de error met de restore te maken heeft.Gino schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 21:31:
Hier ook foutmelding 3200 (OSX Snow Leopard). grrr...
Dacht even vlug te installeren, niet dus.
Enige minpunt voor mezelf was dat ik alle apps niet had gesynced met iTunes en ze nu volgens mij foetsie zijn helaas.
Tevens mocht dit iemand anders ook zijn overkomen, via je iPhone kan je in de Store bij Updates wel al je ooit geïnstalleerde apps weer in 1 keer terugzetten. Helaas moet je alles dan wel weer groeperen en de apps die je niet gebruikte er weer afgooien. Anders moet je ze 1 voor 1 installeren. Wat je het makkelijkst vindt.
http://support.apple.com/kb/DL1455
Staat de juiste pagina online, is het bestand niet bereikbaar..
Dit topic is gesloten.
- Het is niet toegestaan om te vragen om UDID's te registreren (of om hierin te handelen etc.)
- Links om iOS 5 te downloaden buiten Apple's site zijn niet toegestaan.
- Als de update nog niet in iTunes ziet, moet je nog wat meer geduld hebben