Zo, na 10 keer op herstellen te hebben geklikt binnen DFU, is het mij ook eindelijk gelukt! (afkloppen)
Heb idd ook 4 of 5 keer Internal error 3200 gekregen. De 6e keer liep ie gewoon in 1x door. Lees overal: error 3200 means overloaded errors.
Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....
even in de settings naa notification center gaan en de beurs uitzettenElmarNieser schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 21:37:
Weet iemand trouwens of er een mogelijkheid is het Notification Center te customizen? Ik heb bijvoorbeeld geen behoefte aan de beurkoersen die er ook tussenstaan...
Ik heb dus problemen met het vinden van de settings van het notification center. ik zie het nergens bij "Settings" (waar je zegmaar al je iphones settings vind).robertobadjo schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 21:38:
[...]
even in de settings naa notification center gaan en de beurs uitzetten
Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.
"Instellingen"->"berichtgeving"ElmarNieser schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 21:40:
[...]
Ik heb dus problemen met het vinden van de settings van het notification center. ik zie het nergens bij "Settings" (waar je zegmaar al je iphones settings vind).
Ohh ja! Zucht, ik maar zoeken...
Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.
np, ik had hetzelfde probleem. Tot iemand hier hetzelfde postte als ik net deed
Ik krijg ook de notifications niet in mijn lockscreen. Iemand die weet hoe ik dit doe? Ze zijn wel in het pulldown menu wanneer ik gewoon in het beginscherm ben.robertobadjo schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 21:09:
hier ook ios5 erop.
maar dat nieuwe notification gedoe moet toch ook kunnen in de lock screen.
als ik me iphone4 uit doe en weer aan zegt ie slide to unlock maar krijg niet de notification center als ik van boven naar beneden slide. meer mensen last van of mis ik iets?
Ik heb helemaal geen firewall op m'n mac.Dipsausje schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 21:29:
[...]
Aan de Apple forums te zien hebben nogal wat mensen hier last van ja. Een tip die voor sommigen lijkt te werken is om je firewall uit te zetten, echter bij net zoveel mensen (mij incluis) heeft dat geen enkel nut en blijft de error verschijnen.
Bij mij exact hetzelfde. Op het punt dat hij bij Apple gaat checken of het allemaal wel mag wat mijn iPhonetje wil doen. Ik denk dus een overbelaste verficatieserver bij Apple of een FireWall-probleem. Ik neem mijn MacBook morgen wel even mee naar de zaak om het daar te checken.Dipsausje schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 21:29:
[...]
Aan de Apple forums te zien hebben nogal wat mensen hier last van ja. Een tip die voor sommigen lijkt te werken is om je firewall uit te zetten, echter bij net zoveel mensen (mij incluis) heeft dat geen enkel nut en blijft de error verschijnen.
Edit: Oeh! Bij de nieuwe poging gaat hij nu wel verder
[ Voor 6% gewijzigd door Jan Laros op 12-10-2011 21:50 ]
Mwah... Ik wacht nog maar 'n nachtje met updaten, steeds 3200 errors hier.
Komt nog goed uit ook, btw. Kan ik lekker vroeg gaan pitten.
En mijn iPad 'ns goed opladen.
Komt nog goed uit ook, btw. Kan ik lekker vroeg gaan pitten.

Inmiddels de download voor iOS5 in iTunes voor de derde keer laten hervatten, na wat foutmeldingen. 't Is echt druk op de servers. Ben al sinds 19:00u bezig.
Irritante is, dat als dit bij de OSX update gebeurt, de download weer gewoon verder gaat waar hij gebleven is. Maar de ISPW in iTunes begint gewoon telkens weer "bezig met downloaden van 4kB van 669MB...."
Irritante is, dat als dit bij de OSX update gebeurt, de download weer gewoon verder gaat waar hij gebleven is. Maar de ISPW in iTunes begint gewoon telkens weer "bezig met downloaden van 4kB van 669MB...."
[ Voor 5% gewijzigd door autoreverse op 12-10-2011 21:49 ]
iPhone succesvol geupdate, werkt goed en de telefoon is gelukkig nog snel.
Ik hoop wel dat Apple met een optie gaat komen om 'standaard' applicaties te verwijderen, met elke update worden het er meer en Kiosk is ook weer zo'n app die ik niet ga gebruiken. Tot overmaat van ramp kan ik Kiosk ook niet in mijn 'Apple junk' folder slepen...
Ik hoop wel dat Apple met een optie gaat komen om 'standaard' applicaties te verwijderen, met elke update worden het er meer en Kiosk is ook weer zo'n app die ik niet ga gebruiken. Tot overmaat van ramp kan ik Kiosk ook niet in mijn 'Apple junk' folder slepen...
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
pfff, geen multitouch gestures voor app switchen op de iPad 1.... dat is een tegenvaller.
Met een jailbreak kan je dat wel heel makkelijk doenXyritZz schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 21:49:
iPhone succesvol geupdate, werkt goed en de telefoon is gelukkig nog snel.
Software uitpakken...Herstel van iPad bij Apple controleren.. klinkt allemaal goed.. en dan..BAM 3200 error :<
Ik heb maar effe de ispw gedownload omdat een update niet werkt, hoe kan ik deze aan mijn iPhone voeren?
Gewoon steeds weer proberen, bij mij pakte hij hem op een gegeven moment wel.Queros schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 21:51:
Software uitpakken...Herstel van iPad bij Apple controleren.. klinkt allemaal goed.. en dan..BAM 3200 error :<
'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'
Verwijderd
Op een of andere manier heb ik sinds m'n update geen toegang meer tot m'n internet. In safari kan ik geen internetpagina's meer openen en bepaalde apps doen het ook niet meer. Ik kan wel whatsappen en twitteren, maar de overige apps doen het eigenlijk niet.
Iemand anders die hier ook last van heeft? Heb al geprobeerd te herstellen via itunes, en meerdere malen uit-aan gezet, maar niks werkt.
Iemand anders die hier ook last van heeft? Heb al geprobeerd te herstellen via itunes, en meerdere malen uit-aan gezet, maar niks werkt.
Inderdaad de aanhouder wint. Bij poging 10+ werkte het bij mij eindelijkStefSOFT schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 21:52:
[...]
Gewoon steeds weer proberen, bij mij pakte hij hem op een gegeven moment wel.
Distributed.net, the only reason my computer is on right now !
shift inhouden en dan op herstellen drukkenguppie schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 21:51:
Ik heb maar effe de ispw gedownload omdat een update niet werkt, hoe kan ik deze aan mijn iPhone voeren?
[ Voor 12% gewijzigd door harrald op 12-10-2011 21:58 ]
Vraagje over updaten naar iOS 5.
Ik heb Mijn iPhone gesynchroniseerd met mijn iMac thuis. Nu kom ik de komende 2 maanden niet thuis. Ik wil natuurlijk niet zo lang wachten op alle iOS 5 goodness. Kan ik gewoon via een andere PC installeren of ben ik dan al mijn data kwijt?
Ik heb Mijn iPhone gesynchroniseerd met mijn iMac thuis. Nu kom ik de komende 2 maanden niet thuis. Ik wil natuurlijk niet zo lang wachten op alle iOS 5 goodness. Kan ik gewoon via een andere PC installeren of ben ik dan al mijn data kwijt?
Ik krijg ze wel gewoon in mijn lockscherm..bijv. van facebook of wordfeud. En dan kan ik sliden om te bekijken. En dit op een ipad 2.Droned schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 21:44:
[...]
Ik krijg ook de notifications niet in mijn lockscreen. Iemand die weet hoe ik dit doe? Ze zijn wel in het pulldown menu wanneer ik gewoon in het beginscherm ben.
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
kan wel maar moet je eerst even een keer synchroniseren op die pc. na de update heb je al je data weer op je telefoon.EgoPro schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 21:58:
Vraagje over updaten naar iOS 5.
Dit kan je instellen in je instellingen menu->notificaties-> desbetreffende appDroned schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 21:44:
[...]
Ik krijg ook de notifications niet in mijn lockscreen. Iemand die weet hoe ik dit doe? Ze zijn wel in het pulldown menu wanneer ik gewoon in het beginscherm ben.
[ Voor 26% gewijzigd door harrald op 12-10-2011 22:00 ]
Die van mij doet helemaal niets meer. Meteen na het opstarten een ronddraaiend logo. Zelfs iTunes herkent mijn iPhone4 niet meerbeerns schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 21:38:
Heb idd ook 4 of 5 keer Internal error 3200 gekregen. De 6e keer liep ie gewoon in 1x door. Lees overal: error 3200 means overloaded errors.
http://www.xbmcfreak.nl/
Net getest en werkt. Kwestie van "als er geen (nieuwe) notifications zijn, zie je ze ook niet", gok ik.MrJoker1985 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 21:59:
[...]
Ik krijg ze wel gewoon in mijn lockscherm..bijv. van facebook of wordfeud. En dan kan ik sliden om te bekijken. En dit op een ipad 2.
Daar is die van mij nu (bijna helemaal) weer overheen. In DFU mode zetten en dan net zo lang proberen te herstellen tot je die 3200 error niet krijgt. Soms schiet ie dan weer terug naar dat laad icoontje, dan zet je 'm weer naar DFU.Erhnam schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:01:
[...]
Die van mij doet helemaal niets meer. Meteen na het opstarten een ronddraaiend logo. Zelfs iTunes herkent mijn iPhone4 niet meer
internal error occured blijft die zeggen..djpdjpnl schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:02:
[...]
Daar is die van mij nu (bijna helemaal) weer overheen. In DFU mode zetten en dan net zo lang proberen te herstellen tot je die 3200 error niet krijgt. Soms schiet ie dan weer terug naar dat laad icoontje, dan zet je 'm weer naar DFU.
Iemand die al iTunes in de cloud heeft? Bij mij komt het maar niet te voorschijn
Verwijderd
Hebben vooral mac gebruikers last van de 3200 error? Ik had vroeger een vergelijkbaar probleem, waarbij mijn iPod Touch niet wilde updaten op Snow Leopard. Vreemd genoeg verliep het update proces op windows xp gewoon goed
echt super onprofessioneel dit!!!
Wat moet ik precies verstaan onder itunes in de cloud? waar herken ik dat aan?Good Fella schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:06:
Iemand die al iTunes in de cloud heeft? Bij mij komt het maar niet te voorschijn
http://www.macrumors.com/...ling-out-internationally/harrald schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:07:
[...]
Wat moet ik precies verstaan onder itunes in de cloud? waar herken ik dat aan?
http://www.apple.com/nl/itunes/whats-new/
[ Voor 7% gewijzigd door MoietyMe op 12-10-2011 22:21 ]
ik zal wel geluk hebben, maar mijn iphone ging in de 2e poging al naar 5.0 vanaf 5.0 GM. heb 1x 3200 gehad
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
5.0 GM is het zelfde als wat je nu kunt downloaden
Ik kreeg net een paar keer de melding dat ik m'n iPhone niet kon updaten, iOS was gedownload, en er werd een reserve kopie gemaakt, daarna kreeg ik de melding dat er ergens iets fout ging en ik het opnieuw moet proberen (geen fout nummer).
Ik heb inmiddels de MacOS update die tegelijkertijd ook aan het downloaden was nu geinstalleerd,kijken of dat helpt, iTunes is nu bezig met de reservekopie.
Ik heb inmiddels de MacOS update die tegelijkertijd ook aan het downloaden was nu geinstalleerd,kijken of dat helpt, iTunes is nu bezig met de reservekopie.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Ja als ik een iPhone 4 had zou ik gewoon de GM downloaden en die via een herstel erop gooien.
Ik zit hier nog met een 3GS die afhankelijk is van een Unlock dus ik moet nog maar even wachten.. zijn er trouwens mensen die hem al op een 3GS hebben draaien en wat kunnen zeggen over de performance?
Ik zit hier nog met een 3GS die afhankelijk is van een Unlock dus ik moet nog maar even wachten.. zijn er trouwens mensen die hem al op een 3GS hebben draaien en wat kunnen zeggen over de performance?
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Verwijderd
anyone??Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 21:54:
Op een of andere manier heb ik sinds m'n update geen toegang meer tot m'n internet. In safari kan ik geen internetpagina's meer openen en bepaalde apps doen het ook niet meer. Ik kan wel whatsappen en twitteren, maar de overige apps doen het eigenlijk niet.
Na een paar uur prutsen en gezeur met DFU is het nu eindelijk gelukt, heb iOS5 op m'n 3GS en hij is nu de apps aan het terugzetten.
Echter meteen iets wat ik niet snap: waarom is "herinneringen" een losse app, had volgens mij netjes in de agenda geïntegreerd kunnen worden. Wordt nu allemaal wel een beetje onoverzichtelijk met het aantal standaard apps wat Apple nu meelevert.
Echter meteen iets wat ik niet snap: waarom is "herinneringen" een losse app, had volgens mij netjes in de agenda geïntegreerd kunnen worden. Wordt nu allemaal wel een beetje onoverzichtelijk met het aantal standaard apps wat Apple nu meelevert.
Nogsteeds dezelfde melding hier 
De software word uigepakt na de reservekopie, iTunes maakt verbinding met de store en dan krijg ik de melding:

De software word uigepakt na de reservekopie, iTunes maakt verbinding met de store en dan krijg ik de melding:
Enig idee waar dat aan ligt?De iPhone 'iPhone van Spike_wolf' kan niet worden hersteld. An internal error occurred.
Humankind… be both.
servers van apple zijn overbelast.Spike_wolf schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:15:
Nogsteeds dezelfde melding hier
[...]
Enig idee waar dat aan ligt?
Nog meer mensen problemen met hun geluid op iOS5? Alleen de standaard muziek app kan nog geluiden produceren, de rest van de apps dus niet meer. Ook kraakt het geluid nu wanneer m'n speakers zijn aangesloten via m'n dock 
Edit: iPad 2 gaat het om.

[ Voor 6% gewijzigd door babbaloerie op 12-10-2011 22:26 ]
@Spike_Wolf: Je kan gewoonweg geen contact krijgen met de servers van Apple, zo kan je gedwonloade software niet worden geverifieerd door Apple en geeft iTunes een foutmelding.
Tip: blijf proberen, bij mij deed 'ie na een keer of acht.
Ah op die fietsSpinvis schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:17:
@Spike_Wolf: Je kan gewoonweg geen contact krijgen met de servers van Apple, zo kan je gedwonloade software niet worden geverifieerd door Apple en geeft iTunes een foutmelding.
Fijn dat ze dat dan ook in die melding zetten
Wel irritant dat je bij elke poging eerst een reservekopie moet maken..
[ Voor 7% gewijzigd door Spike_wolf op 12-10-2011 22:20 ]
Humankind… be both.
Still trying... al een stuk of 20x geprobeerd...
Wat ook wel wil helpen is 'm op 'vliegtuigmodus' zetten. En probeer 'restore' ipv 'update'.Spike_wolf schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:19:
[...]
Ah op die fiets
Fijn dat ze dat dan ook in die melding zetten
Wel irritant dat je bij elke poging eerst een reservekopie moet maken..
Hier ook... ga het opgeven, morgen eens opnieuw proberen als de amerikanen gaan slapen zijn!Nilsepils schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:22:
Still trying... al een stuk of 20x geprobeerd...
Ik heb hem afgelopen week al op een 3GS gezet (de GM) en hij draait flink soepel. Op een aantal punten leek het wel wat trager, bijvoorbeeld bij het invoeren van tekst hier op GoT in Safari.dreameater schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:12:
Ja als ik een iPhone 4 had zou ik gewoon de GM downloaden en die via een herstel erop gooien.
Met ook elke keer een reserve kopie wat een eeuwigheid duurt?Spinvis schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:17:
Kan het kloppen dat bij het synchroniseren, ookal is een app al wel geinstalleerd, deze alsnog crashed?
Ik heb vanavond mijn ipad 1 met ios5 opgefrist en nu doet de Muziek app helemaal niks, geen geluid helemaal niks. Het progess balkje van de app beweegt ook niet meer terwijl de app wel aangeeft dat ik op play gedrukt hebt. In de itunes store kan ik wel previews van nummer beluisteren.babbaloerie schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:17:
Nog meer mensen problemen met hun geluid op iOS5? Alleen de standaard muziek app kan nog geluiden produceren, de rest van de apps dus niet meer. Ook kraakt het geluid nu wanneer m'n speakers zijn aangesloten via m'n dock
Nog meer mensen die op hun ipad 1 met ios5 geen muziek meer kunnen luisteren?
Het duurt nu wel een tijd voordat iTunes begint met het overzetten van de apps en de muziek die hij eerst er af heeft gehaald... iOS staat er op en het laad icoon is al erg lang bezig...
Hey, alsof je over de duivel spreekt.. Het synchroniseren is net begonnen
Hey, alsof je over de duivel spreekt.. Het synchroniseren is net begonnen
[ Voor 19% gewijzigd door MixT2311 op 12-10-2011 22:32 ]
"I'll leave the party in style and not to be carried out"
Kreeg ook steeds die error, toen maar eerst naar Lion 10.7.2 geupgrade. Daarna ging hij in een keer los.
Kan je notificatieschrrm ook oproepen in het toegangsscherm bij de iPad? Lukt namelijk niet door hem naar beneden te schuiven.
zet hem in DFU heb je daar iig geen last meer vanwrcveen schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:28:
[...]
Met ook elke keer een reserve kopie wat een eeuwigheid duurt?
nee kan niet bij iPhone dus lijkt me ook niet op iPad, maar daar komen wel al die sliders te staan toch?Untouchablezz20 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:32:
Kan je notificatieschrrm ook oproepen in het toegangsscherm bij de iPad? Lukt namelijk niet door hem naar beneden te schuiven.
Lang leve de 3200 code:@
Power to the beat.
ja dat dacht ik ook?jip_86 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:38:
Is je toegangsscherm (lockscreen toch?) niet al je notificatiescherm?
Eerst 3200, opgelost. Toen 3104. Opgelost.
Nu iPhone cannot be found; http://cl.ly/2y0F2v3U0T2h0k2u2o1Z
...Iemand nog ideeen?
...Iemand nog ideeen?
FYI: Ik heb wel degelijk een verschil gemerkt tussen de GM en de huidige versie, bij de officiele versie werkt personal hotspot niet meer. Als ik dat wil activeren zal ik met Vodafone contact op moeten nemen aldus de iPhone.
Geen drama, ik wacht op de jailbreak en unlock dat wel weer. Maar voor de mensen die zeggen dat hetzeflde versie is, dat is het dus niet.
Geen drama, ik wacht op de jailbreak en unlock dat wel weer. Maar voor de mensen die zeggen dat hetzeflde versie is, dat is het dus niet.
Gaan slapen en morgen weer een keer proberenValandin schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:40:
Eerst 3200, opgelost. Toen 3104. Opgelost.
...Iemand nog ideeen?
Ik zit met een probleem denk ik..
Ik heb op dit moment een MobileMe-account en een Apple-ID account voor alle aankopen. Ik heb dus 2 verschillende IDs. Nu heb ik iOS5 op mn iphone staan en ben ik alles aan het instellen. Nu wel ik iCloud instellen, maar dan moet ik dus kiezen uit 1 van deze 2 accounts. Maar MobileMe moet dus gemigreerd worden naar iCloud, omdat ik anders straks alles kwijt ben. Het nadeel er van is dus het feit dat ik mijn aangekochte materiaal niet in de cloud heb. Klopt toch?
Het wordt eens tijd dat Apple het samensmelten van meerdere IDs gaat toelaten, zeker nu je bijna verplicht bent om een me-account aan te maken. Dit geldt voor ontzettend veel mensen!
Of heb ik wat gemist? Het liefst zet ik alles over naar mn MobileMe, maar dan ben ik alle Apps kwijt. En om alles weer opnieuw aan te schaffen vind ik nogal word. Dat wordt dan namelijk een duur grapje, met navi etc.
Het mag van mij wel allemaal een tikkeltje duidelijker..........
Ik heb op dit moment een MobileMe-account en een Apple-ID account voor alle aankopen. Ik heb dus 2 verschillende IDs. Nu heb ik iOS5 op mn iphone staan en ben ik alles aan het instellen. Nu wel ik iCloud instellen, maar dan moet ik dus kiezen uit 1 van deze 2 accounts. Maar MobileMe moet dus gemigreerd worden naar iCloud, omdat ik anders straks alles kwijt ben. Het nadeel er van is dus het feit dat ik mijn aangekochte materiaal niet in de cloud heb. Klopt toch?
Het wordt eens tijd dat Apple het samensmelten van meerdere IDs gaat toelaten, zeker nu je bijna verplicht bent om een me-account aan te maken. Dit geldt voor ontzettend veel mensen!
Of heb ik wat gemist? Het liefst zet ik alles over naar mn MobileMe, maar dan ben ik alle Apps kwijt. En om alles weer opnieuw aan te schaffen vind ik nogal word. Dat wordt dan namelijk een duur grapje, met navi etc.
Hmm, ik dacht even dat het gelukt was, de melding bleef weg, m'n iPhone werd gereed gemaakt om te updaten, het scherm van de telefoon werd zwart en de appel kwam in beeld.... en toen weer dezelfde error 
telefoon was even weg uit iTunes, komt nu net weer terug, en nog maar een poging wagen

telefoon was even weg uit iTunes, komt nu net weer terug, en nog maar een poging wagen

Humankind… be both.
Meer mensen met het probleem dat iTunes & iOS een foutmelding geeft over de sim kaart?!
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Ja maar er staat ook wat je moet doen, er onder in het klein.
Tegenvallend vind ik iOS5 tot nu toe. Minder veranderingen dan ik had verwacht zo op het eerste gezicht.
@ wopper, is dat bericht op mij bedoeld?
Slaat nergens op, deze sim kaart is echt nog geen jaar oud... Daarbij hebben m'n vriendin en zwager het zelfde probleem..
ik & vriendin beide KPN (KPN/HI)
Zwager telfort.
Heb het idee dat iOS gewoon geen verbinding kan krijgen met de masten van KPN/Hi/Telfort
Slaat nergens op, deze sim kaart is echt nog geen jaar oud... Daarbij hebben m'n vriendin en zwager het zelfde probleem..
Zwager telfort.
Heb het idee dat iOS gewoon geen verbinding kan krijgen met de masten van KPN/Hi/Telfort
gewoon pincode invoeren op je iPhone that's it?Toppe schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:42:
Meer mensen met het probleem dat iTunes & iOS een foutmelding geeft over de sim kaart?!
Gehad, iphone losgekoppeld en toen weer verder gegaan geen probleem.Toppe schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:42:
Hier ook de foutmelding 3200 op een iPad1...
Waardeloos!
Waardeloos!
Blijven proberen, hij pakt hem vanzelf, server is zwaar belast.Arjant2 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:46:
Hier ook de foutmelding 3200 op een iPad1...
Waardeloos!
Nog meer mensen met error 37 tijdens herstellen van iPad? Komt dat ook door de servercapaciteit of heb ik nu een ander probleem?
Alles werkt weer soepel, was echt toe aan een clean install 
Enige waar ik van baal is dat als je foto's maakt met de volume buttons de foto's op zn kop staan als je ze mailt iod.
Erg irritant, eerst hadden linkshandige er vooral last van. Rechtshandige houden automatisch de iPhone met de volume buttons naar beneden.
Dat is nu niet meer het geval.
Het gebruik van deze functie resulteert dus in foto's op zn kop.
Enige waar ik van baal is dat als je foto's maakt met de volume buttons de foto's op zn kop staan als je ze mailt iod.
Erg irritant, eerst hadden linkshandige er vooral last van. Rechtshandige houden automatisch de iPhone met de volume buttons naar beneden.

w00t
Vreemd, ik heb ook de GM en bij mij zegt ie dus wél dat ik contact met Vodafone op moet nemen. Letterlijke tekst: "To enable Personal Hotspot on this account, contact vf nl".J3roen schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:40:
FYI: Ik heb wel degelijk een verschil gemerkt tussen de GM en de huidige versie, bij de officiele versie werkt personal hotspot niet meer. Als ik dat wil activeren zal ik met Vodafone contact op moeten nemen aldus de iPhone.
Tip: houd ook even je device in de gaten bij het terugzetten van de apps. Op een gegeven moment is hij bijna klaar, maar dan moet je dus nog wat gegevens invoeren op je apparaat.
Gewoon bij messages net als 1000x gezegd hier.timwijn schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:49:
Waar is iMessage?
gewoon nee.
Is inderdaad wel niet zo handig. Maar kun je de afbeelding niet draaien op de iphone zelf en dan pas mailen? Of lukt dit niet?FireStarter schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:48:
[afbeelding]
Ik wacht sowieso totdat iOS 5 untethered te jailbreaken is.
Ik dacht dat je hem bij lockscreen ook kon oproepen maar dat is inderdaad niet het geval.
Haha reageer nog onvriendelijker. Weet je hoeveel berichten hier per 3 minuten binnenkomen?SanderPS3 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:51:
[...]
Gewoon bij messages net als 1000x gezegd hier.
Bij mij staan de foto's gewoon goed hoor als ik ze mail? Anyway, wat je zou kunnen doen:FireStarter schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:48:
[afbeelding]
als de foto genomen is klik je op wijzig (rechtsboven als je de foto in beeld hebt) en dan krijg je nieuwe bewerk knopjes (ook nieuwe functie van iOS 5), waaronder een draaifunctie
Erg veel last van crashes op de appstore (de app zelf), kan niet syncen met itunes op podcasts en muziek na, als ik nieuwe terms of use moet accepteren moet dat via itunes zelf gezien de appstore app ook daar op crashed.
Mijn batterij wordt leeg gezogen, zelfs al heb ik airplane mode aan en niks geen apps geinstaleerd en alles uitstaan wat maar uit kan, iOS 5 is echt een ramp voor mij momenteel!
Mijn batterij wordt leeg gezogen, zelfs al heb ik airplane mode aan en niks geen apps geinstaleerd en alles uitstaan wat maar uit kan, iOS 5 is echt een ramp voor mij momenteel!
De zoek functie gaat er niet minder door werken toch?timwijn schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:53:
[...]
Haha reageer nog onvriendelijker. Weet je hoeveel berichten hier per 3 minuten binnenkomen?
gewoon nee.
PIN code op je toestel invullen daarna kabel eruit en erin en het werkt bij iedereen.Toppe schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:46:
@ wopper, is dat bericht op mij bedoeld?
Zwager telfort.
Had ook gelijk foutmelding over de simkaart..ging gelijk weer herstellen vanaf backup. Vreemd, eerste keer zn rare actie...
Rapapa...
Precies hetzelfde probleem. Maar heb nog geen oplossing gevonden.mikevdzanden schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:41:
Ik zit met een probleem denk ik..
Op de iPhone zelf merk je het probleem niet kom ik nu achter. Alles staat gewoon goed.glennvho schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:52:
[...]
Is inderdaad wel niet zo handig. Maar kun je de afbeelding niet draaien op de iphone zelf en dan pas mailen? Of lukt dit niet?
Ik wacht sowieso totdat iOS 5 untethered te jailbreaken is.
Het probleem zit hem in de Windows picture / Explorer viewer.
Picasa detecteert bijvoorbeeld WEL dat de foto's omgedraaid dienen te worden.
Op de MAC staan de foto's ook goed.
Jammer dat 99% van mijn contacts Windows gebruiken...
w00t
Meende dat je die in de toekomst kan gaan mergen. Vooralsnog zo veel mogelijk werken met het account waar het meeste opstaat/wat je wilt behouden was het advies. Volgens mij stond dat op MacRumors.Ravnoss schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:56:
[...]
Precies hetzelfde probleem. Maar heb nog geen oplossing gevonden.
[ Voor 32% gewijzigd door jip_86 op 12-10-2011 22:59 ]
Wellicht onder het kopje "MobileMe Accounts" onder aan...http://www.apple.com/mobileme/transition.html het kan niet maar geven wel een soort van alternatief met een link.Ravnoss schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:56:
[...]
Precies hetzelfde probleem. Maar heb nog geen oplossing gevonden.
http://support.apple.com/kb/HT4895
[ Voor 4% gewijzigd door stormfly op 12-10-2011 22:59 ]
Danke. Ik duik er even instormfly schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:58:
[...]
Wellicht onder het kopje "MobileMe Accounts" onder aan...http://www.apple.com/mobileme/transition.html het kan niet maar geven wel een soort van alternatief met een link.
http://support.apple.com/kb/HT4895
Hoe bedoel je? Zitten er functies in die ze aangekondigd hadden maar er nu niet in zitten?timwijn schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:45:
Tegenvallend vind ik iOS5 tot nu toe. Minder veranderingen dan ik had verwacht zo op het eerste gezicht.
Heb juist de pincode uitgeschakeld.stormfly schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:54:
[...]
PIN code op je toestel invullen daarna kabel eruit en erin en het werkt bij iedereen.
Maar even voor het idee,
Zodra iedereen hier update naar 5 krijg je de melding dat de simkaart niet goed is, code invullen en dan werkt het wel?
Ik krijg nu nog steeds geen services te zien. Erg jammer
Voordiegenen die een iCloud back-up terug willen zetten: General -> Reset -> Erare all Content and Settings. Daarna kan je via de wizard een iCloud backup terugzetten, Ik hoop dat het mogelijk wordt om via iTunes een iCloud back-up terug te zetten. Maakt het net even iets makkelijker.
Zojuist IOS5 gedownload en geïnstalleerd op mijn iPad2. Binnen 35 minuten en zonder enkel probleem of foutmelding. Het enige probleem is dat ik alle apps opnieuw moet downloaden en of je dat een probleem moet noemen weet ik nog niet eens!
Nou, ik geef het op, inmiddels 42 keer geprobeerd zonder succes 
Morgen weer een dag...

Morgen weer een dag...
Humankind… be both.
Dit topic is gesloten.
Let op:
- Het is niet toegestaan om te vragen om UDID's te registreren (of om hierin te handelen etc.)
- Links om iOS 5 te downloaden buiten Apple's site zijn niet toegestaan.
- Als de update nog niet in iTunes ziet, moet je nog wat meer geduld hebben
- Het is niet toegestaan om te vragen om UDID's te registreren (of om hierin te handelen etc.)
- Links om iOS 5 te downloaden buiten Apple's site zijn niet toegestaan.
- Als de update nog niet in iTunes ziet, moet je nog wat meer geduld hebben