Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knm
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-07-2023

knm

knm schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 00:17:
[...]

Ah.... phew! pak van me hart. :)

Overigens ben ik zelf er achter gekomen dat het wel mogelijk is om itunes een backup op een andere plek te laten maken dan c:\documents and ... bladiebla\ . Door gebruik te maken van junction kon ik de directory naar een externe hd laten wijzen, waar nu een backup wordt gemaakt 8)
GVD! De update naar IOS5 kan dus niet zonder backup te maken. Mijn C schijf heeft niet genoeg ruimte om 50 GB aan data op te slaan, iTunes zegt vrolijk dat ik alle data kwijt raak als ik geen backup maak.

Goed, via junction dan maar. Nou laat maar, 3 GB in 2 uur gebackupped. Dat schiet totaal niet op! :'(

Heeft iemand wellicht nog een tip voor me voordat ik alles wegdonder?

Ik heb nog een oudere backup van alle data, kan ik die na updaten naar IOS5 gewoon gebruiken om de boel terug te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Lang leven de GM versie! :D
Ik wacht nog wel even met updaten naar 'dezelfde' verse. :P

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkAboutIt
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-09 15:07
Ik blijf steken bij Zoek iPhone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Kun je nu wel of niet je aankomende agenda items in je lockscreen weergeven? Kan het nergens vinden.

edit: Als ik ze op z'n minst in het berichtencentrum zou kunnen zien, net als Herinneringen.

[ Voor 32% gewijzigd door bram1984 op 12-10-2011 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:10
knm schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 23:11:
[...]

GVD! De update naar IOS5 kan dus niet zonder backup te maken. Mijn C schijf heeft niet genoeg ruimte om 50 GB aan data op te slaan, iTunes zegt vrolijk dat ik alle data kwijt raak als ik geen backup maak.

Goed, via junction dan maar. Nou laat maar, 3 GB in 2 uur gebackupped. Dat schiet totaal niet op! :'(

Heeft iemand wellicht nog een tip voor me voordat ik alles wegdonder?

Ik heb nog een oudere backup van alle data, kan ik die na updaten naar IOS5 gewoon gebruiken om de boel terug te zetten?
Je kunt toch gewoon instellen dat je itunes data in een andere locatie wordt opgeslagen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-09 19:42
Vanavond om half 8 begonnen met downloaden voor mn iPad (1, 16G), om even voor 10 uur was dat klaar. Installatie ging niet vlekkeloos, kreeg 4x de verwijzing naar http://support.apple.com/kb/TS1275?viewlocale=nl_NL. Alle apps afgesloten, nog een keer geprobeerd, geen verschil. Softreset gegeven en update liep door :)

Na de installatie was die alleen leeg. Itunes begon vervolgens te syncen en heb nu mn apps en data terug, alleen mn podcasts zijn nu pleite... Niet heel erg maar moet even zoeken wat daar fout gegaan is.

Tot nu toe ziet IOS5 er wat frisser uit en lijkt paddie sneller te reageren. Direct de App Store geopend en 7 updates binnen gehaald. Geen problemen in 'oude' apps, geluid werkt, geen rare dingen te zien.
Dekay schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 21:27:
Ik heb het probleem dat na de back-up maken ik de melding krijg "An internal error occured". Als ik dan op meer info klik dan gaat 'ie naar deze pagina: http://support.apple.com/kb/TS1275?viewlocale=nl_NL. Iemand anders ook dit probleem?
Ff een soft of hard resetje geven?
Erhnam schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:06:
echt super onprofessioneel dit!!!
Als je denkt dat jij een wereldwijde software release beter kunt plannen kun je het beste even een mailtje sturen of bellen, zie http://www.apple.com/contact/ :/

[edit] Grappig, de AD app is opgenomen in de kiosk, nieuwe feature?

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 16:01
Of je huidige reserve kopie naar andere partitie kopieren?

Op een Mac:
/Gebruikers/[gebruikersnaam]/Bibliotheek/Application Support/MobileSync/Backup/

In Windows XP:
\Documents and Settings[gebruikersnaam]\Application Data\Apple Computer\MobileSync\Backup\

In Windows Vista en Windows 7:
\Users[gebruikersnaam]\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup\

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01:25

Scott

Ik ben, dus ik tweak

bram1984 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 23:15:
Kun je nu wel of niet je aankomende agenda items in je lockscreen weergeven? Kan het nergens vinden.
Niet op het lockscreen, wel in het berichtencentrum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MixT2311
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-09 22:19
Ben al mijn muziek kwijt.. ook de reserve kopie heeft mijn muziek niet terug gezet :'(

"I'll leave the party in style and not to be carried out"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Bij mij download hij de hele 707,2 MB, om daarna helemaal aan het eind te zeggen dat de server een time-out heeft, en hij alles weer weg gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Scott schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 23:17:
[...]

Niet op het lockscreen, wel in het berichtencentrum.
Maar moet ik dan per se een melding aan de afspraak hangen? Dat wil ik dus niet. Ik wil gewoon zien wat bijvoorbeeld de komende week op de planning staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

MixT2311 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 23:17:
Ben al mijn muziek kwijt.. ook de reserve kopie heeft mijn muziek niet terug gezet :'(
Een reservekopie bevat geen muziek. Muziek moet je gewoon opnieuw syncen vanuit iTunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart Meerdink
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-03 09:08
De update naar iOS5 heeft wel een fors nadeel voor degenen met een iPad 1 die gewend waren aan de multitasking gestures die nu ook officieel in iOS (en gedeeltelijk zelfs in OSX Lion) zitten, maar ook onder de vorige versie van iOS geactiveerd konden worden.

Apple heeft die functionaliteit voor de iPad 1 kapot gemaakt.

Misschien dat het met een jailbreak terug te krijgen is, maar dat is ook weer zowat.

Ik kan dit bepaald niet waarderen, wacht nog maar even met iOS5...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefSOFT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 23:22

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Iemand anders last van crashes in safari op ipad 1. Heb ze nu eigenlijk constant als ik de desktopversie an google+ wil bezoeken. Ook al een keer gehad toen ik nieuwe forumberichten wilde ophalen van Tweakers

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MixT2311
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-09 22:19
Scott schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 23:18:
[...]

Een reservekopie bevat geen muziek. Muziek moet je gewoon opnieuw syncen vanuit iTunes.
Oh, OK. Dan had ik dat verkeerd begrepen 8)7 Thanks Scott

"I'll leave the party in style and not to be carried out"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

bram1984 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 23:18:
[...]

Maar moet ik dan per se een melding aan de afspraak hangen? Dat wil ik dus niet. Ik wil gewoon zien wat bijvoorbeeld de komende week op de planning staat.
"Komende week" kan niet, alleen "morgen", en daarvoor hoef je geen melding te koppelen aan het item, hij komt er ook zonder melding in te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Laatst online: 12-09 16:01
Info van voor mensen die niet weten wat de reserve kopie precies backupped / inhoud:

http://support.apple.com/kb/HT1766?viewlocale=nl_NL

nu w88 op untethered jb :>

[ Voor 9% gewijzigd door Phyt_ op 12-10-2011 23:20 ]

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Scott schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 23:19:
[...]

"Komende week" kan niet, alleen "morgen", en daarvoor hoef je geen melding te koppelen aan het item, hij komt er ook zonder melding in te staan.
Ik heb in WeekCal een gesynchroniseerde weerkalender staan, maar die zie ik toch echt niet terug in het berichtencentrum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Vraagje...
In iTunes heb ik al die iOS apps staan (worden elke keer gesynct). Die ben ik liever kwijt dan rijk (hoef ze niet m'n mijn computer, kan er niks mee). Wat mij betreft rot dat hele item op uit mijn iTunes. Alleen als ik bij de devices (m'n iPhone of iPad) het vinkje 'synchronize apps' uit zet, dan wil ie alle apps ook verwijderen van m'n iPhone/iPad.
Hoe fix ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Volgens Tmobile zou er vanaf vandaag personal hotspot mogelijk zijn. Kan het echter nergens activeren op de Tmobile site.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

bram1984 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 23:21:
[...]

Ik heb in WeekCal een gesynchroniseerde weerkalender staan, maar die zie ik toch echt niet terug in het berichtencentrum.
Als je met WeekCal naar een andere app refereert dan de standaard kalender, dan komt-ie inderdaad niet in het berichtencentrum. Ik had het over de standaard agenda.
Tom schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 23:21:
Vraagje...
In iTunes heb ik al die iOS apps staan (worden elke keer gesynct). Die ben ik liever kwijt dan rijk (hoef ze niet m'n mijn computer, kan er niks mee). Wat mij betreft rot dat hele item op uit mijn iTunes. Alleen als ik bij de devices (m'n iPhone of iPad) het vinkje 'synchronize apps' uit zet, dan wil ie alle apps ook verwijderen van m'n iPhone/iPad.
Hoe fix ik dat?
Niet, ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teak
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-08 22:15
Mijn eerste korte ervaring met IOS5.

iMessage
Bij het e-mailadres waarmee ik berichten wil ontvangen wordt aangegeven dat het al in gebruik is. Dat lijkt mij sterk aangezien ik mij hiervoor nooit heb aangemeld. Misschien weet iemand hoe dit komt?

Multitasking-gebaren
Dit werkt ideaal om snel tussen apps te kunnen switchen. Jammer dat je er alleen 4 of 5 vingers voor nodig hebt. Ik krijg een lomp gevoel als ik met al mijn vingers over het scherm heen gaat. Dat werkt toch het lekkerste dan met 4 vingers. Al zou voor mij persoonlijk 3 vingers ook goed zijn.

iCloud
Nog niet kunnen testen omdat ik een mail zou moeten krijgen. Tot op heden nog niets gekregen, wat ik wel jammer vind. iCloud is volgens mij gescheiden van de het updaten en zou toch meteen moeten werken. Hopelijk komt de mail vannacht nog binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Maar Apps kan ik toch altijd weer van de Apple servers downloaden? Net als de rest. Waarom zouden ze telkens gesynct worden met m'n MBP? Dacht eigenlijk dat het hele syncen nu niet meer nodig was en m'n dock puur voor het opladen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knm

knm

glennvho schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 23:15:
[...]

Je kunt toch gewoon instellen dat je itunes data in een andere locatie wordt opgeslagen? ;)
Het gaat niet om de data... het gaat om de backup die iTunes zelf maakt. Die zet ie op je C schijf neer als je windows gebruikt. Het vervelende is, ik heb 50 GB aan data op mn ipad staan en maar 8 gb aan ruimte. Dat gaat niet passen. Als ik via junction naar een externe hdd (met genoeg ruimte) wil backuppen heeft iTunes dit niet door en zegt toch dat er geen genoeg ruimte is op de C schijf. Gewoon stug backuppen wil ie wel, alleen 1 GB per uur... Dus dat schiet voor geen meter op. Ik vrees niet dat iemand mij kan helpen en dat ik weer lekker opnieuw kan beginnen.

Ze zullen dit vast allemaal erg goed bedacht hebben bij Apple en het zal vast beter zijn voor ISO5 als het op deze manier gebeurt, maar blij ben ik niet. En dan druk ik me nog zacht uit. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:40
Krijg mijn iPad 2 niet echt geupdate, blijf maar foutmeldingen krijgen.

Wat kan ik nou precies met het me.com adres wat ik halverwege heb aangemaakt en wat is de link van dit adres tov mijn apple id (wat een hotmail adres is).

En kan ik bij accountgegevens mijn hotmail adres aanpassen naar de me.com zodat dat mijn apple id wordt?

[ Voor 19% gewijzigd door Unbreukable op 12-10-2011 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:30
Werkt wifi sync onder xp? Krijg het namelijk niet. Heb wifi sync in itunes aangevinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:10
knm schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 23:29:
[...]

Het gaat niet om de data... het gaat om de backup die iTunes zelf maakt. Die zet ie op je C schijf neer als je windows gebruikt. Het vervelende is, ik heb 50 GB aan data op mn ipad staan en maar 8 gb aan ruimte. Dat gaat niet passen. Als ik via junction naar een externe hdd (met genoeg ruimte) wil backuppen heeft iTunes dit niet door en zegt toch dat er geen genoeg ruimte is op de C schijf. Gewoon stug backuppen wil ie wel, alleen 1 GB per uur... Dus dat schiet voor geen meter op. Ik vrees niet dat iemand mij kan helpen en dat ik weer lekker opnieuw kan beginnen.

Ze zullen dit vast allemaal erg goed bedacht hebben bij Apple en het zal vast beter zijn voor ISO5 als het op deze manier gebeurt, maar blij ben ik niet. En dan druk ik me nog zacht uit. :(
En als je de locatie van de map mijn documenten veranderd in windows zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Tom schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 23:26:
[...]

Maar Apps kan ik toch altijd weer van de Apple servers downloaden? Net als de rest. Waarom zouden ze telkens gesynct worden met m'n MBP? Dacht eigenlijk dat het hele syncen nu niet meer nodig was en m'n dock puur voor het opladen was.
Nouja, technisch gezien kan het wel, maar echt simpel is het niet. Wat je kunt doen, is "Sync apps" uitschakelen, en effectief daarmee alle apps van je device verwijderen. Je kunt ze dan stuk voor stuk opnieuw downloaden via de App Store app en dan heb je die apps dus niet meer op je MBP. Dan ben je denk ik wel je app data kwijt, dus als je die terugwil, moet je een backup maken voor je "Sync apps" uitschakelt, dan al je apps opnieuw installeren en dan je backup terugzetten, waarna je alles weer opnieuw moet syncen (muziek enzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je bij iOS5 dit keer wel kan voorkomen dat de hotspot functie verdwijnt zodra je de t-mobile settings accept?
Beetje zonde van me tijd om nu iedere keer me simkaart moet overprikken, terwijl bij me collega met KPN de functie gewoon werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-08 13:34

Yintha

We'll stay gold forever

Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 23:37:
Weet iemand of je bij iOS5 dit keer wel kan voorkomen dat de hotspot functie verdwijnt zodra je de t-mobile settings accept?
Beetje zonde van me tijd om nu iedere keer me simkaart moet overprikken, terwijl bij me collega met KPN de functie gewoon werkt.
op iOS5 > settings > network > Set Up Personal Hotspot > 'To enable Personal Hotspot on this account, contact T-mobile NL.

Dus helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
M a r c o schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 23:18:
Bij mij download hij de hele 707,2 MB, om daarna helemaal aan het eind te zeggen dat de server een time-out heeft, en hij alles weer weg gooit.
om hier op terug te komen. Hierbij geeft hij foutmelding 3259.
Het blijkt dat de virusscanner dit veroorzaakte. (Kaspersky 2011).
Dus wie dit ook heeft, virusscanner en/of firewall even uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Teak schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 23:25:
Mijn eerste korte ervaring met IOS5.

Multitasking-gebaren
Dit werkt ideaal om snel tussen apps te kunnen switchen. Jammer dat je er alleen 4 of 5 vingers voor nodig hebt. Ik krijg een lomp gevoel als ik met al mijn vingers over het scherm heen gaat. Dat werkt toch het lekkerste dan met 4 vingers. Al zou voor mij persoonlijk 3 vingers ook goed zijn.
Die Multitasking-gebaren komen naar mijn idee toch beter tot zijn recht op de iPad. Ikzelf gebruik de gebaren bijna nooit omdat ik teveel gewend ben om te werken met de home-knop, maar de gebaren werken op de iPad redelijk goed.

Ik moet ook wel dat het misschien een beetje lomp staat om met 4-5 vingers over je iPhone heen te vegen + het feit dat de helft van de tijd de gebaren niets uithalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 15:46
Hier ook mensen die zich niet kunnen aanmelden op de iCloud??? Ik heb mobile me.. Nou ja jammer dat je mac niet meer kan syncen dat is wel een gemis.. Lang leven Time Capsule dan maar??

Zeker met het ook op de KEYCHAIN!!

Anyway. kan dus niet moven naar iCloud.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

To_Tall schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 23:42:
Hier ook mensen die zich niet kunnen aanmelden op de iCloud??? Ik heb mobile me.. Nou ja jammer dat je mac niet meer kan syncen dat is wel een gemis.. Lang leven Time Capsule dan maar??

Zeker met het ook op de KEYCHAIN!!

Anyway. kan dus niet moven naar iCloud.
Ik heb me hier gisteravond voor aangemeld, waarschijnlijk hebben de servers het druk of heb je een iets specifiekere fout / foutmelding voor ons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:04
Yintha schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 23:41:
[...]

op iOS5 > settings > network > Set Up Personal Hotspot > 'To enable Personal Hotspot on this account, contact T-mobile NL.

Dus helaas.
Iemand wellicht ervaring met welke provider dit wel toestaat (en het ook functioneel heeft gekregen?)... Zou nice zijn om met mijn iPhone 4(straks) mijn iPad wifi te voorzien van "gratis" internet :)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mahone
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-08 06:47
Ik krijg foutmelding 3200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
:X nu krijg ik weer steeds een error als hij een reservekopie gaat maken. 3194
So far voor apple's slogan "It just works.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Laatst online: 09-11-2021
Ik heb mijn toestel in Flight Mode gezet, daarna kreeg ik 3200 niet meer.

Vantevoren heb ik een backup gemaakt. Daarna heb ik iOS5 geupdatetet. Toen heb ik de backup teruggezet.

Mijn instellingen zijn nu wel terug, maar alle apps zijn weg :S
Hoe vaak ik ook een backup terugzet, de apps blijven weg. Is er een manier om een corrupt backupbestand te herstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mahone
Trommelrem schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 23:58:
[...]

Ik heb mijn toestel in Flight Mode gezet, daarna kreeg ik 3200 niet meer.

Vantevoren heb ik een backup gemaakt. Daarna heb ik iOS5 geupdatetet. Toen heb ik de backup teruggezet.

Mijn instellingen zijn nu wel terug, maar alle apps zijn weg :S
Hoe vaak ik ook een backup terugzet, de apps blijven weg. Is er een manier om een corrupt backupbestand te herstellen?
is dit een grap zoals je vroeger had met www.klikhierniet.nl? want ik heb het geprobeerd en ik krijg nog steeds een foutmelding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devinet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 20:57
Okay vraagje: (misschien weet hier iemand mij te vertellen hoe dit zit.)

M'n iphone 4 is origineel, geen jailbreak etc. ik heb altijd netjes geupdate tot ik naar een nieuwe laptop ging (+/- half jaar geleden) Wat ik ook doe het lukt me niet om m'n iphone te updaten. Elke keer weer krijg ik zo'n beetje alle foutmeldingen die er bestaan. Altijd krijg ik de foutmelding nadat die een behoorlijk lange tijd doet over, 'iphone voorbereiden voor herstel'.

Vorige week ben ik is naar een Apple store hier in de buurt gegaan en zij wilde wel eens mijn iphone proberen te updaten en ja hoor in 1x installeerde zij IOS 4.3.5.

Uiteraard probeer ik vandaag IOS 5 via mijn laptop op m'n iphone te knallen en weer dezelfde error. Mijn Conclussie... het moet dus aan mijn laptop liggen. Maar wat kan dan het probleem zijn? Bij de Apple store hadden ze geen idee.

Heeft hier iemand dit ook mee gemaakt of beter nog weet iemand hier wat ik kan doen om het probleem te verhelpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knm

knm

glennvho schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 23:33:
[...]

En als je de locatie van de map mijn documenten veranderd in windows zelf?
Hele goede tip!

Alleen werkt dit helaas even "snel" als een junction.... 1GB backuppen per uur.... :(

Terwijl een "handmatige" backup (dus niet via de update) 2,5 uur kost. Ik weet niet waarom het backuppen in het update proces zo ontzettend langzaam gaat.

Ik ga gewoon updaten zonder backup (als me dat al lukt), dan maar kijken of ik kan terugzetten van een oudere backup die ik gisteren heb gemaakt. En if all else fails helemaal wipe en opnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:27
Bij mij doen de multi touch gebaren het niet op de iPad 1. Werkt dat alleen op de iPad 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mahone
Ik krijg nu foutmelding 3014 in plaats van 3200. Erg raar allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:20
Ik heb de boel inmiddels voor elkaar. (2 iPads en 1 iPhone met 20x error 3200)
Mijn eerste indruk:
iMessage moet ik aan wennen, ik zou het handig vinden dat ik kan zien of iemand ook iMessage heeft voordat ik een bericht typ, dan kan ik namelijk nog kiezen voor whatsapp bijvoorbeeld. Whatsapp heeft netjes een lijst, evenals viber.

Notificaties op het lockscreen zijn erg handig, je kunt dan de notificatie sliden en dan opent je de app. Echter... De normale slider is dan ook "antwoord" geworden. Wat als ik niet wil antwoorden, maar bijvoorbeeld eerst even wil bellen of iets anders doen voordat ik naar berichten ga. Ik heb hier geen instelling voor kunnen vinden, iemand een idee"?

[ Voor 3% gewijzigd door rinkel op 13-10-2011 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-09 10:32
2x iOS 5 geinstalleerd vanavond, vanaf Windows en Mac. Allebei de keren vlekkeloos (Iphone 4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Plankton, met welke provider is dit?!

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomaniusDranius
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-05 14:45
Plankton schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 00:28:
2x iOS 5 geinstalleerd vanavond, vanaf Windows en Mac. Allebei de keren vlekkeloos (Iphone 4)
Dan ben je een van de weinigen.. heb het op iphone4 gedaan en nu op ipad2.. allebei met 3xxx error's..(op 2 verschillende pc's.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij is de update nu bezig op mn ipod touch 3e gen, en m'n ipad 2 gaat nog niet. Heb op de iPad de GM versie van iOS5 staan, maar iTunes ziet de update nog niet? nja dan maar even wachten nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhrulez23
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-11-2019
harrald schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 21:59:
[...]

kan wel maar moet je eerst even een keer synchroniseren op die pc. na de update heb je al je data weer op je telefoon.

[...]

Dit kan je instellen in je instellingen menu->notificaties-> desbetreffende app
Dit heb ik ingesteld maar krijg ze nog steeds niet in mijn lockscreen. Heb de iPhone ook al een keer uit en aangezet maar nog steeds niks in mijn lockscreen. Iemand een idee wat ik fout doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-09 16:32
Bij lukte de update in 1 x ( iPhone 4)

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-09 10:32
Toppe schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 00:29:
Plankton, met welke provider is dit?!
Vodafone

Heb wel na installatie Itunes opnieuw moeten opstarten om de apps, foto's en telefoonboekje terug te laten zetten. In zowel windows iTunes als mac iTunes. iTunes gaf aan dat er een pin op de simlock zat (klopt)

[ Voor 39% gewijzigd door Plankton op 13-10-2011 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-06 10:37
Ben vanaf 7 uur al bezig met het hele gebeuren..downloaden, backup, restoren, reboot, restore etc. Daarna mn MB geupdate met Icloud etc. Heb na een hoop gedoe alles aan de praat. Enige wat ontbreekt is het "quick photo" icoontje. Hoe krijg ik dit aan de praat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-09 16:32
dubbel klik op de home button in het lockscreen.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietertie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:01
Kreeg bij de eerste keer na de software uitpakken een foutmelding. De tweede keer ging het vlekkeloos! Heb t-mobile. Data wordt nu weer op m'n iPhone 4 gepompt :-)

 MacBook Pro 13'' (2016 TB) 512gb SSD |  iPhone 6s | Synology DS213+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 18:03
Wel lame dat Zinio van Apple een update moest uitbrengen voor IOS5 waarin de Zinio backup weggehaald is. Mocht je ooit een keer moeten restoren dan ben je dus al je tijdschriften kwijt :(
Ja, je kunt ze wel opnieuw downloaden, maar probeer maar eens uit te vinden waar je was gebleven met lezen.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

M'n zus ook, daar ging het goed.

Ik weet totaal niet waar het probleem momenteel ligt... Mooi kut dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:35

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Euhm :X
Volgens iTunes heb ik 3,3 GB MEER data op m'n iPhone staan dan dat er op past :X
Hoe kan dat? :P

Onder de categorie "overig" valt nu 7,3 GB, dat zal wel niet kloppen denk ik.

[Edit]
lol wut O_o

[Edit 2]
Ah, na het syncen los gekoppeld en weer aangesloten, en na de volgende sync was het weer okay, nu heb ik weer 4,9 GB beschikbaar :P
Dat is meer dan ik vanmiddag vrij had.

[ Voor 73% gewijzigd door Spike_wolf op 13-10-2011 00:47 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-06 10:37
Punkbuster schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 00:34:
dubbel klik op de home button in het lockscreen.
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol @ Spike_wolf :P dat is wel een beetje vreemd ja... :P

Helaas krijg ik ook de melding 3200 met mn 3e gen ipod touch, nogmaals proberen dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 00:35:
Euhm :X
Volgens iTunes heb ik 3,3 GB MEER data op m'n iPhone staan dan dat er op past :X
Hoe kan dat? :P

Onder de categorie "overig" valt nu 7,3 GB, dat zal wel niet kloppen denk ik.

[Edit]
[afbeelding]
Deze melding had ik ook. Ik heb ook nog steeds de melding ''an internal error occurred''... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Ik krijg het gevoel dat er niks lokaal meer is opgeslagen... mijn iPad2 laat namelijk af en toe een lege contactenlijst zien. Verder lijkt het allemaal wel goed te werken.

iMessage werkt dus eigenlijk alleen op apple id (anders is het gewoon sms). Dat is wel een min tov whatsapp.

[ Voor 24% gewijzigd door Unbreukable op 13-10-2011 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:39
euh waar zit de photostream op iCloud.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Kan iemand mij even wat uit leggen?
Als ik op YouTube kijk naar de 4S en Siri, dan zegt iemand bijvoorbeeld: sms mijn moeder. Maar hoe weet dat ding wie zijn/haar moeder is? Waar kun je dat bijvoorbeeld instellen?

Of van: herinner na vertrek van werk dat ik mijn vrouw moet bellen. 1. Hoe weet dat ding wie zijn vrouw is? En 2, hoe weet dat ding dat hij van zijn werk vertrekt?

Deze functies (allemaal) heb ik niet op mijn iPad 2 of iPhone 4 met iOS 5.0.
Dus hoe kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mahone
Mahone schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 00:25:
Ik krijg nu foutmelding 3014 in plaats van 3200. Erg raar allemaal
Ja nu doet hij het. Vreemd omdat ik niets heb veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:02
HardCoreGamer schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 00:50:
Kan iemand mij even wat uit leggen?
Als ik op YouTube kijk naar de 4S en Siri, dan zegt iemand bijvoorbeeld: sms mijn moeder. Maar hoe weet dat ding wie zijn/haar moeder is? Waar kun je dat bijvoorbeeld instellen?

Of van: herinner na vertrek van werk dat ik mijn vrouw moet bellen. 1. Hoe weet dat ding wie zijn vrouw is? En 2, hoe weet dat ding dat hij van zijn werk vertrekt?
Dan zullen die personen wel als 'moeder' en 'vrouw' in de telefoon staan :P
Deze functies (allemaal) heb ik niet op mijn iPad 2 of iPhone 4 met iOS 5.0.
Dus hoe kan dat?
Hoe dat kan? Omdat Siri alleen op 4S komt.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Hahn schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 00:51:
[...]

[...]
Hoe dat kan? Omdat Siri alleen op 4S komt.
Dat zal dan wel :P
En met je Siri komt alleen op de 4S, ik had het over de andere functies. Ik kan ook een herinnering op mijn iPhone of iPad zetten, maar niet van: bij vertrek van mijn werk een herinnering geven dat ik mijn vrouw moet bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Aan de hand van gps kijkt hij dat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Hahn schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 00:51:
[...]
Nope, je kan dat ding vertellen dat Pietje je vader is en dan onthoud ie dat vervolgens :)

Zo werd het iig tijdens de keynote verteld.

[ Voor 7% gewijzigd door fsfikke op 13-10-2011 01:04 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Unbreukable schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 00:48:
Ik krijg het gevoel dat er niks lokaal meer is opgeslagen... mijn iPad2 laat namelijk af en toe een lege contactenlijst zien. Verder lijkt het allemaal wel goed te werken.

iMessage werkt dus eigenlijk alleen op apple id (anders is het gewoon sms). Dat is wel een min tov whatsapp.
iCal lijkt ook nog niet helemaal lekker te werken... qua cloud sync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Ik blijf maar de melding krijgen:

The iPad "naam" could not be restored. An internal error occured....

Heb via de iPad een full reset gedaan en daarna blijft hij dit geven???

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thalaron schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 01:05:
Ik blijf maar de melding krijgen:

The iPad "naam" could not be restored. An internal error occured....

Heb via de iPad een full reset gedaan en daarna blijft hij dit geven???
+1 hopelijk komt er iemand met een oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0pe
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:20
Ik heb nu na een 3200 error een rondraaiend cirkeltje op mijn iPhone 4 en iTunes ziet em ook niet meer :(

Reboot zichzelf ook na 2 minuten. Wake/Sleep+home knop reset heeft ook geen zin.

Na 10 keer proberen gelukkig weer in DFU mode gekomen...

[ Voor 41% gewijzigd door n0pe op 13-10-2011 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietertie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:01
Net al m'n apps teruggezet, maar kan 90% niet openen.... zo maar is opnieuw opstarten

 MacBook Pro 13'' (2016 TB) 512gb SSD |  iPhone 6s | Synology DS213+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shark.Bait
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-09 13:50

Shark.Bait

deze zin geen werkwoord.

"To anyone getting “An internal error occurred.” (3200) while installing iOS 5.0, Apple’s servers are swamped, and failing half the requests."

en deze:

"Errors 3000-3999 (3002, 3004, 3013, 3014, 3018, 3164, 3194, and so on): Error codes in the 3000 range generally mean that iTunes cannot contact the gs.apple.com server on ports 80 or 443. This may be because out-of-date or incorrectly configured security or firewall software is interfering, an old version of iTunes is installed, an entry in your hosts file redirecting requests to gs.apple.com (see error 1004 above), or because of your Internet proxy settings."

Error 48 (or -48): Quit iTunes and discard the .ipsw file. Then, open iTunes and attempt to download again. See the steps under the heading "Rename, move, or delete the iOS software file (.ipsw)" below for .ipsw file locations.

http://support.apple.com/kb/TS3694

[ Voor 77% gewijzigd door Shark.Bait op 13-10-2011 01:12 ]

Nikon, Fujifilm en Apple zooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knm

knm

Wellicht een tip voor degene die er ook tegenaanloopt. Bij mij liep het backup gedeelte van de update procedure heel traag. Wat bleek? ZoneAlarm zat op een of andere manier in de weg. ZoneAlarm uitschakelen deed bij mij wonderen (de backup loopt nu niet zo traaaag).

Alhoewel, terwijl ik dit nu type loopt iTunes weer vast met de backup. Grrrrrrrr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
voor zover ik weet heb ik niets aanstaan waardoor het traag zou moeten verlopen... TOMY draait, verder enkel iTunes en Safari (kan dit immers niet typen anders he!)

"To anyone getting “An internal error occurred.” (3200) while installing iOS 5.0, Apple’s servers are swamped, and failing half the requests."

Bij mij staat er geen Error: ***** bij... enkel dat er een interne error plaats gevonden heeft..

[ Voor 44% gewijzigd door Thalaron op 13-10-2011 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shark.Bait
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-09 13:50

Shark.Bait

deze zin geen werkwoord.

Thalaron schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 01:11:
Bij mij staat er geen Error: ***** bij... enkel dat er een interne error plaats gevonden heeft..
Komt op hetzelfde neer volgens sommige mensen...

Nikon, Fujifilm en Apple zooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Toch vreemd dat als het op hetzelfde neerkomt, de error vermelding er niet bijstaat? Zal wel aan mij liggen...

Anyway, het is beetje jammer dat iTunes niet even checked van... heb ik niet al een verse backup ipv dit elke poging doodleuk opnieuw te gaan doen..

Bij mijn error wordt ik doorverwezen naar deze pagina: http://support.apple.com/kb/TS1275

Kan iemand aangeven of dit inderdaad dezelfde is dan de genoemde error?

[ Voor 24% gewijzigd door Thalaron op 13-10-2011 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-06 09:27

Roland

Schnitt!

Same here!

Nu alle apps gekilled, flight modus en poging 6.
OSX 10.5.8, juiste updates.

Heb mijn hosts gechecked die is in orde, geen verwijzingen van 127.0.0.1 naar iets van apple.
De installatie start nu wel.

...Make every cut count, even if it is one frame...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 14:23

Booster

Superuser

Als dit echt is, is Siri pretty awesome:
http://thisismynext.com/2...i-weird-things-iphone-4s/

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Laatst online: 14-09 15:46
Nope... Kan nog niet aanmelden bij iCloud...

Melding: We could not move your account on this moment. Please try again later..

Morgen maar weer proberen.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Tip! Gewoon blijven proberen bij die errors, ik heb verschillende errors gehad maar na een keer of 7 á 8 lukte het.

Iemand gemerkt dat er album art ontbreekt na het updaten? Mis bij ongeveer 10% de album cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Ik heb al 40+ keer een error gehad... iTunes doet in elk geval niet aan voortrekken maar puur geluk -.-

Grootste grap is nu uiteraard dat iPad in restore mode zit en daar niet eens uit lijkt te komen... al dat hij nu restore wel pakt... ben benieuwd of hij dan meteen iOS 5 meepikt...

[ Voor 47% gewijzigd door Thalaron op 13-10-2011 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Laatst online: 18:30
Iemand voor 3194 een oplossing of gewoon blijven proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Verifying iPad software bij restore.... en tsja... hij doet het :D
Nu al mijn Apps nog restoren, kan ik mooi meteen uitzoeken wel ik niet meer gebruikte lol...

Edit: iPod Touch 3G nu ook iOS5 Powered!

Wireless Sync _/-\o_ @ agenda!!

[ Voor 20% gewijzigd door Thalaron op 13-10-2011 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ingmaronline
  • Laatst online: 13-09 10:38
Mijn iPad kwam er zonder 3200 gezeur doorheen ( gelukkig ) ik ben maar gestopt met het proberen met mijn iPhone.. Morgen maar als ze slapen in de VS :)

''it's the shitty kind where your girlfriend stops talking to you and she says "nothing" when you ask her what's wrong'' Maddox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Even testen vanuit iOS 5 op iPad..

Werkt clothes tot nu toe!

Wel nog even auto correct uitzetten..... :D

[ Voor 28% gewijzigd door Thalaron op 13-10-2011 02:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knm

knm

knm schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 01:10:
Wellicht een tip voor degene die er ook tegenaanloopt. Bij mij liep het backup gedeelte van de update procedure heel traag. Wat bleek? ZoneAlarm zat op een of andere manier in de weg. ZoneAlarm uitschakelen deed bij mij wonderen (de backup loopt nu niet zo traaaag).

Alhoewel, terwijl ik dit nu type loopt iTunes weer vast met de backup. Grrrrrrrr.
Tjonge jonge jonge, ik stop ermee en probeer het morgen wel nog een keer.

Backuppen lukt voor geen meter, iTunes loopt steeds vast.
Restore (ik was desperate) lukt ook niet, Verificatie process lukt niet.

Weet je wat, ik blijf nog wel ff 4.5.3 draaien. Bekijk het maar Apple.

Welke genius dit update proces heeft bedacht moet voor straf iets doen wat ik hier niet ga neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-09 12:47
knm schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 02:14:
[...]

Tjonge jonge jonge, ik stop ermee en probeer het morgen wel nog een keer.

Backuppen lukt voor geen meter, iTunes loopt steeds vast.
Restore (ik was desperate) lukt ook niet, Verificatie process lukt niet.

Weet je wat, ik blijf nog wel ff 4.5.3 draaien. Bekijk het maar Apple.

Welke genius dit update proces heeft bedacht moet voor straf iets doen wat ik hier niet ga neerzetten.
Geduld. weetje hoeveel mensen nu op de Apple servers rammen :'(
1ste keer werkte het niet bij 'werk bij' 2de poging en anders gewoon herstellen 8)7

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm nou op mijn ipod touch staat iOS 5 eindelijk geinstalleerd dan, maar ik heb nog steeds problemen met de wifi-sync. Al sinds de beta's op mijn iPad 2 kan ik gewoon niet wifi syncen, en ik snap niet wat ik fout doe! Het vakje staat aangevinkt, ik heb de goede software versies, ik zit met beide apparaten op hetzelfde netwerk, alles opnieuw opgestart etc... het weigert gewoon. Zodra ik mijn ipad 2 of ipod uit mn laptop trek na een sync verdwijnt hij gewoon uit mijn apparaten lijst, ook wanneer ik hem op het lichtnet aansluit! Werkt dus niet zo goed bij mij, iemand een idee waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rex
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-07 14:11

Rex

Wolven zijn mooie dieren

Untouchablezz20 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 01:36:
Iemand voor 3194 een oplossing of gewoon blijven proberen?
Zorgen dat je iTunes 10.5 hebt en dan blijven proberen. Ik kreeg die error ook en na een paar keer pakte ie het.
Also, in je hosts file moet je de verwijzing naar gs.apple.com verwijderen als je die hebt.

Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Laatst online: 17:26
Uiteindelijk kon ik mijn iPad 1 updaten. Dat ging royaal sneller dan de vorige (4.2 --> 4.3.5) update.

Eeerste bevindingen:
Safari met tabs is _/-\o_ . Het surfen gaat ook duidelijk sneller nu.
De nieuwe music map is IMHO ook beter dan de oude.
De snelheid van mijn iPad lijkt ook verbeterd, niet dat ik te klagen had voorheen... ;)
Wireless updaten/syncen werkte ook meteen.

So far, I like it. :) Het is duidelijk een verbetering. Echte bugs ben ik nog niet tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Laatst online: 15:34
Vraagje waarvan ik het antwoord nergens kan vinden: iTunes zegt dat al je apps worden verwijderd bij een update. Nu vraag ik mij af of je sms berichten bewaard blijven en dus verschijnen in iMessage. Blijven deze erop staan of ben je die ook kwijt?

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumuhtsop
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Sluuz schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 06:47:
Vraagje waarvan ik het antwoord nergens kan vinden: iTunes zegt dat al je apps worden verwijderd bij een update. Nu vraag ik mij af of je sms berichten bewaard blijven en dus verschijnen in iMessage. Blijven deze erop staan of ben je die ook kwijt?
Heb jij wel update aangeklikt en niet toevallig restore?

Als je VOORDAT je de update doet eerst een backup laat maken in iTunes, daarna de update naar ISO5 doet en dan de backup terug zet gaat er NIETS verloren. Zo is het bij mij ( eigenlijk elk IOS update ) gegaan.

iMessage is onderdeel van de sms applicatie.

[ Voor 8% gewijzigd door Sumuhtsop op 13-10-2011 06:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Ik kreeg zelfs netjes en waarschuwing dat er apps nog niet gesynct waren. Daarna heb ik dus even gesynct, toen de update gedraaid, en na de update stonden alle apps mooi in icloud klaar om teruggezet te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Erg frustrerend dit, iPhone blijft maar aangeven dat de simkaart niet juist is.

Ik snap echt niet wat voor actie dit is. Elke simkaart zou toch gewoon moeten werken!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Zit er geen pincode op je simkaart?

Toen ik mijn sim in m'n iPad stak kreeg ik daar ook meldingen over. Na die pincode verwijderd te hebben was dat over.

Na de update kan je je pincode dan weer aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Simcode verwijderd via een Nokia telefoon.
Vervolgens simkaart er in en nu komt er links boven in even "Zoeken" te staan en een aantal seconden daarna Geen service.

Het lijkt wel of KPN de verbinding tegen houd ouzo. Gekke is, mijn vriendin is zo eigenwijs geweest ook direct te upgrade'n en die zit nu met het zelfde probleem...

Edit: Simkaart werkt overigens in een ander toestel wel gewoon...

Zometeen maar eens kijken of ze bij de shell simkaarten hebben. Zou het toch wel prettig vinden als m'n telefoon het zou doen.

Mocht hij het namelijk niet gaan doen, dan zit er eigelijk weinig anders op dan terug te gaan naar Apple om hem te laten omruilen. Dat zou mooi kut zijn.

[ Voor 35% gewijzigd door Toppe op 13-10-2011 07:12 ]

Pagina: 1 ... 22 ... 34 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Het is niet toegestaan om te vragen om UDID's te registreren (of om hierin te handelen etc.)
- Links om iOS 5 te downloaden buiten Apple's site zijn niet toegestaan.
- Als de update nog niet in iTunes ziet, moet je nog wat meer geduld hebben