Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Mahone schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 00:10:
[...]

is dit een grap zoals je vroeger had met www.klikhierniet.nl? want ik heb het geprobeerd en ik krijg nog steeds een foutmelding
Ik heb ook de firmware files handmatig gedownload van Apple.com. Toen bleef ik overigens 3200 houden, maar nadat ik de Flight Mode had geactiveerd toen kon ik wel updaten.

Ben echter alle apps kwijt, ondanks dat ik een backup heb teruggezet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:43

Toppe

Oké ✅

Zo, nu mijn 'contact' persoon binnen Apple geraadpleegd. Vorige week zaterdag nog 6 appeltaarten mee genomen dus hopelijk dat ze me wéér kunnen helpen

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:27
Hmm, ik heb op mijn iphone4 en ipad1 hetzelfde probleem. Ik kan ze zonder update prima bereiken en backupen etc maar wanneer ik de update uitvoer, moet er een backup gemaakt worden en die faalt met error 35, alsof mijn kabel niet werkt.. Ik snap em niet. Firewall is uit, AV is uit, extra backups zijn van te voren gemaakt, ik blijf dezelfde fout krijgen. Iemand hier een idee? Via google kom ik alleen op 35 fouten bij aankoop van muziek in itunes.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:24

World Citizen

FreeReef.nl

Ik snap het even niet...

Ik moet toch mijn past purchases in iTunes (op de iphone) kunnen zien...
Ik kan nergens op de site van Apple vinden dat iTunes in thé Cloud enkel voor bv US is...

Wij moeten toch ook Itunes in thé Cloud kunnen.... ?!

Voor de rest werkt het heerlijk dat draadloos syncen !! Wat een vrijheid!

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 14:44
Ik vind de 4/5 finger gestures erg handig. Geen home button meer nodig.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 19:18
World Citizen schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 08:21:
Ik snap het even niet...

Ik moet toch mijn past purchases in iTunes (op de iphone) kunnen zien...
Ik kan nergens op de site van Apple vinden dat iTunes in thé Cloud enkel voor bv US is...

Wij moeten toch ook Itunes in thé Cloud kunnen.... ?!

Voor de rest werkt het heerlijk dat draadloos syncen !! Wat een vrijheid!
Je zou het wel denken want hier (http://support.apple.com/kb/HT2519?viewlocale=nl_NL) staat dit:

Eerder aangeschafte muziek downloaden naar uw iPhone, iPad of iPod touch

Open de iTunes Store op uw apparaat.
Zorg ervoor dat u bent ingelogd bij de account waarmee u de oorspronkelijke aankoop hebt gedaan.
Tik op Aankopen in de onderste navigatiebalk.

Op de tab Aankopen tikt u op de naam van de artiest van de inhoud die u opnieuw probeert te downloaden.
Zodra u de gewenste muziek hebt gevonden, tikt u op de downloadknop.

Opmerking: als u alle nummers van een aangeschaft album wilt downloaden, tikt u op de schakelknop van het album om de weergave Album weer te geven.

Maar dat werkt dus niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ben eigenlijk wel een beetje teleurgesteld. Ik had verwacht dat ik op het toegangscherm ten alle tijde alle informatie zou krijgen te zien. Nu moet je dus een swipe doen op het beginscherm om die info te zien, gemiste kans of zie ik iets over het hoofd?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-09 21:24
:s bij mij lijkt m'n Ipad 2 te zijn gecrashed.......
Ios 5 staat er volgens itunes op (die herkent hem dus wel), maar de Ipad's scherm blijft in iedergeval hangen bij een update/load scherm -.-" kreng reageert ook niet meer op commando's.
Ik kan niet echt iets online vinden.

Itunes crashed als het automatisch de apps porbeert te syncen...
knoppen reageren niet.
loskoppelen ook niet.
herstellen blijft hangen bij de reserve kopie -.-"

Kan iemand een tip geven?
(ga zo proberen te herstellen zonder die kopie, want daar blijft ie nu hangen)

Update:
Het lijkt dat herstellen zonder reserve kopie het gefixed heeft :p
werkt nu wel

[ Voor 7% gewijzigd door DCG909 op 13-10-2011 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:49
Gunner schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 08:31:
Ben eigenlijk wel een beetje teleurgesteld. Ik had verwacht dat ik op het toegangscherm ten alle tijde alle informatie zou krijgen te zien. Nu moet je dus een swipe doen op het beginscherm om die info te zien, gemiste kans of zie ik iets over het hoofd?
Je kan bij berichtgeving voor verschillende notificaties kiezen, waaronder als het goed is ook nog een midden op scherm melding ipv de status bar bovenaan, misschien als je die aanzet?

Ik heb er niet zo'n moeite mee dat ik ff moet swipen voor een status update voor alles wat ik heb gemist. Krijg in ieder gaval met 1x swipen al meer te zien dan ik voor heen deed :)

Ik zag overigens wel in de zeg maar patch notes dat ook de led flash ingezet kon worden voor notificatie maar die functie ben ik nog niet tegengekomen.

Hier met updaten ging alles vrij vlot. 2x een iPhone 4 en 2x een iPad 2 gedaan, zonder de 3002 error, kreeg bij allen wel een fout tijdens het maken van de reservekopie, maar nadien het proces opnieuw gestart te hebben werkte alles als een zonnetje.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

SpoekGTi schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 08:38:
[...]

Je kan bij berichtgeving voor verschillende notificaties kiezen, waaronder als het goed is ook nog een midden op scherm melding ipv de status bar bovenaan, misschien als je die aanzet?

Ik heb er niet zo'n moeite mee dat ik ff moet swipen voor een status update voor alles wat ik heb gemist. Krijg in ieder gaval met 1x swipen al meer te zien dan ik voor heen deed :)
Maar hoe krijg je dit dan?

Afbeeldingslocatie: http://www.tech-exclusive.com/wp-content/uploads/2011/06/iOS-Notifications.jpg

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-03 05:57
[...]

Dat is voor mij zeker een pluspunt. Scheelt weer een klik op de home knopt om daarna weer de app te starten.
Hier met updaten ging alles vrij vlot. 2x een iPhone 4 en 2x een iPad 2 gedaan, zonder de 3002 error, kreeg bij allen wel een fout tijdens het maken van de reservekopie, maar nadien het proces opnieuw gestart te hebben werkte alles als een zonnetje.
Ook hier ging het updaten zonder problemen. Alleen fout gekregen bij het maken van een backup. Opnieuw iTunes starten en hij liep weer door.

Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Niet. Dat is alleen marketing materiaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Nope, m'n toegangscherm blijft gewoon leeg.

Ik verwacht dit;
]What happens when I receive a notification in iOS 5?

If your device is running iOS 5, then one of two things will happen. If your device is locked (the screen is off), then the screen will turn on temporarily, and the notification will be shown. If you do nothing or are away from your device, notifications will form a list so you can see them all at once.

[ Voor 40% gewijzigd door Gunner op 13-10-2011 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Heb je al wel notificaties ontvangen dan? Als je niks ontvangt staat er natuurlijk gewoon niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ja, iMessages krijg ik 2x een melding van (maar dat was in iOS 4 ook al), maar daarna blijft m'n toegangscherm gewoon leeg.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/x8FC8qPuCJSWdEhGwFdbwHTe/full.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gGPNbaP5pjlBguznxFxfSXl4/full.png

[ Voor 74% gewijzigd door Gunner op 13-10-2011 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:01
Postjuh schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 06:51:
[...]

Heb jij wel update aangeklikt en niet toevallig restore?

Als je VOORDAT je de update doet eerst een backup laat maken in iTunes, daarna de update naar ISO5 doet en dan de backup terug zet gaat er NIETS verloren. Zo is het bij mij ( eigenlijk elk IOS update ) gegaan.

iMessage is onderdeel van de sms applicatie.
Ik heb twee iPhones waarvan ik er eentje vorige week heb voorzien van de 5.0 GM. Dit heb ik met een Restore gedaan omdat ik een schone iPhone wilde. Nu wilde ik de tweede iPhone op de "officiele" manier gaan voorzien van 5.0 en kreeg ik bij het kiezen voor Update dus de melding dat alle apps verwijderd zouden worden. Aangezien de tweede iPhone van mijn vriendin is en zij perse niet wilde dat haar smsjes verloren zouden gaan (dus of Update, of Restore + backup terugzetten), en ik het bericht dat alle apps verwijderd werden verwarrend vond, twijfelde ik of de smsjes wel bleven staan. Maar dat gaat dus gewoon goed.

Mooi!
Gunner schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 09:07:
Ja, iMessages krijg ik 2x een melding van (maar dat was in iOS 4 ook al), maar daarna blijft m'n toegangscherm gewoon leeg.

[afbeelding]

[afbeelding]
Als je de melding ontvangt terwijl je bezig bent met je telefoon (dus als je voorbij het lockscreen bent), verschijnt deze niet meer in je lockscreen. Alleen als je telefoon gelocked is en je krijgt een melding, verschijnt deze op je lockscreen.

[ Voor 23% gewijzigd door Sluuz op 13-10-2011 09:17 ]

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Oké, dus je iPhone is gelocked. Je krijgt een melding van iMessage (of iets anders, dat maakt niet uit) en dan? Als je dan je telefoon weer locked dan zou het er de volgende keer zo uit moeten zien:

Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/2k1x2y1m462l2R1U0W0e/IMG_0087.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:17
Zijn de google contacten te synchroniseren met de iCloud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:54
kraades schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 08:24:
Nogmaals: Mijn iPad 1 met de GM versie heeft dat niet. Zijn die gestures alleen voor de iPad 2 of zie ik een instelling over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
hoe is het met jullie batterij? ik heb hem nu 2 uur van de oplader af en heb nog 42% batterij :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgimi
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-08 10:16
Wat een bagger zeg. Na installatie van IOS5 (dat is dan wel goed gegaan gisteravond) krijg ik nu error melding -34 voor mijn kiezen bij een restore. Als ik mijn iphone aansluit zegt ie namelijk dat een eerder restore niet goed is afgesloten, dus moet de restore opnieuw.

Na de restore procedure krijg ik de melding:
an error occurred while restoring this iphone (-34)

Bedankt Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:17
Peabz21 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 09:21:
[...]

Nogmaals: Mijn iPad 1 met de GM versie heeft dat niet. Zijn die gestures alleen voor de iPad 2 of zie ik een instelling over het hoofd?
Die zijn -voor zover ik weet, ik heb me rotgezocht op google- alleen voor de iPad 2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09 14:17
Peabz21 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 09:21:
[...]

Ik vrees dat die optie niet werkt op de iPad 1, heel jammer ik keek hier juist naar uit. Ook fijn dat Apple hier geen woord over rept... Blijkbaar werken ook de nieuwe foto opties niet op de iPad 1... dat heb ik zelf (nog) niet gecontroleerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Laatst online: 12:54
deBennie schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 09:22:
[...]

Die zijn -voor zover ik weet, ik heb me rotgezocht op google- alleen voor de iPad 2...
Ok, Apple had wel even opde site kunnen zetten dat het only iPad 2 is. Kleine moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Good Fella schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 09:17:
Oké, dus je iPhone is gelocked. Je krijgt een melding van iMessage (of iets anders, dat maakt niet uit) en dan?
Ik krijg wel een melding, als een korte strook, net zoals normaal.
Als je dan je telefoon weer locked dan zou het er de volgende keer zo uit moeten zien:

[afbeelding]
Bingo. Volgens mij mis ik iets ofzo.

[ Voor 8% gewijzigd door Gunner op 13-10-2011 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:44

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Niet. Dat is het ouwe logo ;)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:13
Totale installatie met restore heeft tot 21.30 geduurd. Verder alles wel goed teruggezet, alleen de fotos staan nu in willekeurige volgorde wat best vervelend is.

Alleen de volgorde van push berichten onthoud die niet.. WhatsApp al meerdere malen bovenaan gezet, later staat die toch weer onderaan... Meer mensen laat van?

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
okee, ff serieus, wat de foque is mijn iphone nu in godsnaam aan het doen dat mijn batterij zo snel leeg gaat?

Afbeeldingslocatie: http://www.bramstege.nl/zooi/wtfiphone.PNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Location Reminders?

@Gunner: heb je het bovenste vinkje "Notification Center" wel aanstaan?

[ Voor 66% gewijzigd door MoietyMe op 13-10-2011 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:50
Mijn 3e poging is gisteren goed verlopen, alle apps staan er weer op en volgens iTunes ook alle muziek er weer op gezet.
Ik zie dat ik nog 2,4GB over heb, dus het staat er inderdaad op. Alleen kan ik het dus niet terugvinden op mijn telefoon... Zijn er meer die hun muziek niet terug kunnen vinden?

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Good Fella schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 09:34:
@Gunner: heb je het bovenste vinkje "Notification Center" wel aanstaan?
Uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertobadjo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-08 12:16
Fubaruba schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 09:33:
okee, ff serieus, wat de foque is mijn iphone nu in godsnaam aan het doen dat mijn batterij zo snel leeg gaat?

[afbeelding]
het viel mij vanmorgen ook op dat de batterij wat eerder leegloopt. :?

iemand hier een oplossing voor?

Suggesties wat hier te plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Good Fella schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 09:17:
Oké, dus je iPhone is gelocked. Je krijgt een melding van iMessage (of iets anders, dat maakt niet uit) en dan? Als je dan je telefoon weer locked dan zou het er de volgende keer zo uit moeten zien:

[afbeelding]
Ik heb hetzelfde probleem als Gunner, dit plaatje zoals jij hem geplaatst heb, heb ik maar 1x gezien. Daarna is het toegangscherm gewoon leeg bij het 2e keer unlocken, en niet in een klein balkje onder de tijd.

Notificatie heb ik aanstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat iemand van jullie hier iets slims over kan roepen, maar ik ben een beetje verbaasd over het volgende;
In het Notification Center zie ik o.a. mijn opkomende agenda items staan. Ik zie er hier echter maar 4 staan.
Als ik in de settings kijk, staat het aantal items op 5. Ook als ik deze ophoog naar 10, zie ik in het Notification Center slechts 4 items staan.
Ik heb bijvoorbeeld vandaag 3 en morgen 3 items in mijn agenda, maar ik zie alleen die vandaag + de eerste van morgen.

Begrijp ik het 'aantal items' nu verkeerd, of had ik gewoon 10 items moeten zien in mijn Notification Center?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

[afbeelding]
Waar the foque haal je die stats vandaan? over CPU usage enzo ? :|

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

[afbeelding]
Heb je veel push mailboxen?
Heb je veel gps apps constant draaien?
Zit je heeeel veel te spelen ermee nu?
etc etc etc etc.

(Maar ik denk dat je gps notification aan staat)

Maar ander vraagje, welke app is dat????

edit: deze dus ;) http://itunes.apple.com/u...activity/id401457165?mt=8

[ Voor 12% gewijzigd door Tylen op 13-10-2011 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
Gisteren back-up gemaakt, vandaag geupdate, natuurlijk alles kwijt. Back-up terug gezet, duurt ongeveer 10 min, nog steeds alles weg. Geen Apps, geen muziek.

Zelfde een 2e keer gedaan en nog een 3e... Nog steeds niets.

Lijkt erop dat ik alles met de hand terug moet zetten of zie ik iets over het hoofd?

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 09:41:
Misschien dat iemand van jullie hier iets slims over kan roepen, maar ik ben een beetje verbaasd over het volgende;
In het Notification Center zie ik o.a. mijn opkomende agenda items staan. Ik zie er hier echter maar 4 staan.
Als ik in de settings kijk, staat het aantal items op 5. Ook als ik deze ophoog naar 10, zie ik in het Notification Center slechts 4 items staan.
Ik heb bijvoorbeeld vandaag 3 en morgen 3 items in mijn agenda, maar ik zie alleen die vandaag + de eerste van morgen.

Begrijp ik het 'aantal items' nu verkeerd, of had ik gewoon 10 items moeten zien in mijn Notification Center?
Kan je neit scrollen door de agenda widget? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DennusB schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 09:41:
[...]

Kan je neit scrollen door de agenda widget? :)
Als je gewoon met 1 of 2 vingers scrollt gebeurt er niets met de agenda, maar gaat het hele center naar boven/beneden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hmmm, ik begrijp ook niet helemaal hoe de "lock screen notification" feature werkt.
Ik ging er vanuit dat ik de eerstvolgende afspraken uit mijn agenda nu zou kunnen zien op dat scherm, maar dat is dus niet het geval? Ik heb (nog) een 3GS.

Ik heb bij Settings, Notifications, Calendar de optie enabled en op Banners staan en view in Lock Screen staat ook aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:50
Mijn mail via iCloud word op de een of andere manier niet gepucht.

Ik moet handmatig mijn mail controleren. Dit is best gek. Alle instellingen staan op push

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Bitbron schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 09:45:
Hmmm, ik begrijp ook niet helemaal hoe de "lock screen notification" feature werkt.
Ik ging er vanuit dat ik de eerstvolgende afspraken uit mijn agenda nu zou kunnen zien op dat scherm, maar dat is dus niet het geval? Ik heb (nog) een 3GS.

Ik heb bij Settings, Notifications, Calendar de optie enabled en op Banners staan en view in Lock Screen staat ook aan.
Dat kan neit nee. Wil je dat wel. Moet je een notificatie in je afspraak zetten. Dan kijg je op het moment een notificatie en die is weer zichtbaar in je lock scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Tylen schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 09:46:
[...]
Dat kan neit nee. Wil je dat wel. Moet je een notificatie in je afspraak zetten. Dan kijg je op het moment een notificatie en die is weer zichtbaar in je lock scherm.
Dat is wel jammer dan, ik ga eens spelen met de notificatie optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Iemand enig idee in hoeverre de versie die gisteren gereleased is anders is als de GM?

Want dan hoef ik niet allemaal omslachtige dingen te doen als het toch niks scheelt.

Iemand de naam van de .ipsw van gisteren?

[ Voor 11% gewijzigd door Tha BasZ op 13-10-2011 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Zelfde built :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Tha BasZ schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 09:47:
Iemand enig idee in hoeverre de versie die gisteren gereleased is anders is als de GM?

Want dan hoef ik niet allemaal omslachtige dingen te doen als het toch niks scheelt.
GM is exact dezelfde als die gisteren gereleased is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakema
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04-06 07:42
kraades schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 08:24:
Werkt dat nou wel @ iphone? Heb al van allerlei bewegingen geprobeerd( :') ), maar werkt niet bij mij...
Op youtube krijg ik enkel iPad filmpjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.apiooo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06 11:28

J.apiooo

FWN

deBennie schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 09:19:
Zijn de google contacten te synchroniseren met de iCloud?
Hier ben ik ook erg benieuwd naar! Iemand meer info hierover?

Jaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gediminas
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-09 21:36

Gediminas

recovering stagiair marketing
Misschien een rare vraag, maar is het mogelijk om een 'google widget' te hebben? Om gelijk in google te zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 13:46
Nice, vanochtend ontdekt dat mijn ipod(iphone4) alleen nog maar de muziek afspeelt welke daadwerkelijk in iTunes is aangeschaft ....

Is dit intended of ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
DennusB schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 09:41:
[...]

Waar the foque haal je die stats vandaan? over CPU usage enzo ? :|
app heet System Status.

enne, mijn "setting time zone" was constant aan het GPSsen... nu uitgezet, hopelijk stopt het dan,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
J.apiooo schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 09:48:
[...]
Hier ben ik ook erg benieuwd naar! Iemand meer info hierover?
Kan je niet eerst instellen dat je je contacts eerst synced met google en daarna insteld dat je je contacts wilt sync'en naar icloud, zodat je contacts vanuit je phone worden geupload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:50
TLRnZ schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 09:51:
Nice, vanochtend ontdekt dat mijn ipod(iphone4) alleen nog maar de muziek afspeelt welke daadwerkelijk in iTunes is aangeschaft ....

Is dit intended of ?
Dat zal mijn probleem ook verklaren... maar zal toch niet?

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:52
Wat een gedoe zeg dat notificationcenter. Als je dan iets jat van Android doe het dan goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Bij mij speelt hij gewoon alle muziek af. Ook die ik van CD's heb afgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Laatst online: 04-09 08:39

SpX

Wanneer je het bericht tijdens het gebruik al hebt gezien ( geldt ook voor de popup. en het wegklikken ervan) dan verschijnt hij niet meer op het lockscreen. Dus alleen wanneer je hem in je broekzak hebt gedaan en dan aanzet staan de verschillende berichten op je lockscreen. Nadat je op het springboard bent zijn ze weer gewist.

Wat ik persoonlijk vind tegenvallen is dat dit ook het geval is voor reminders. Via notification center zijn ze wel constant te zien, maar niet op je lockscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

lama

[ Voor 99% gewijzigd door Slasher op 13-10-2011 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Unbreukable schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 08:24:
[...]

Je zou het wel denken want hier (http://support.apple.com/kb/HT2519?viewlocale=nl_NL) staat dit:

Eerder aangeschafte muziek downloaden naar uw iPhone, iPad of iPod touch

Open de iTunes Store op uw apparaat.
Zorg ervoor dat u bent ingelogd bij de account waarmee u de oorspronkelijke aankoop hebt gedaan.
Tik op Aankopen in de onderste navigatiebalk.

Op de tab Aankopen tikt u op de naam van de artiest van de inhoud die u opnieuw probeert te downloaden.
Zodra u de gewenste muziek hebt gevonden, tikt u op de downloadknop.

Opmerking: als u alle nummers van een aangeschaft album wilt downloaden, tikt u op de schakelknop van het album om de weergave Album weer te geven.

Maar dat werkt dus niet...
Ik was ook al op zoek.
Iets verder naar beneden staat dit, en daar baal ik van:

Aanvullende informatie
Automatische downloads en het downloaden van eerdere aankopen zijn niet compatibel met iPhone 4 (CDMA-model). Automatische downloads en het downloaden van eerder aangeschafte muziek en tv-programma's worden alleen ondersteund in de VS en zijn niet compatibel met iPhone 4 (CDMA-model). Eerdere aankopen zijn mogelijk niet beschikbaar als deze zich niet langer in de iTunes Store bevinden. Voor het downloaden van eerder aangeschafte tv-programma's is iTunes 10.4 of hoger vereist.

Andere vraag: Als ik met Itunes mijn muziek probeer te syncen, laat ie zien dat alles gesynct is.. Ook balk laat zien dat er 5 GB muziek op mijn iPhone aanwezig is. Als ik echter op mijn iPhone kijk, staat er niks, behalve een paar podcasts. Iemand dit ook tegengekomen?

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyclaws
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-08 13:26
TLRnZ schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 09:51:

Is dit intended of ?
Net ff gecontroleerd, maar ik kan gewoon al mijn muziek afspelen hoor. Ik heb eigenlijk niks via iTunes gekocht, dus schrok een beetje.

Maar mijn hele verzameling is gewoon te beluisteren

Onder de grote rots, naast die kleine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
Bitbron schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 09:52:
[...]

Kan je niet eerst instellen dat je je contacts eerst synced met google en daarna insteld dat je je contacts wilt sync'en naar icloud, zodat je contacts vanuit je phone worden geupload?
Nee contacten (of afspraken) gemaakt in google en dan gesynct via osx komen niet mee over icloud, rottig dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:06
Mooie update Ios5, en alles werkt naar behoren...behalve Exchange Push mail. Alle settings staan goed, maar email wordt alleen ge-synced wanneer ik de Email app open, anders niet. Vreemd, omdat het altijd goed heeft gewerkt. Iemand anders dit probleem ook binnen Ios5 en eventueel een oplossing of tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 23:29

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

jip_86 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 09:53:
Wat een gedoe zeg dat notificationcenter. Als je dan iets jat van Android doe het dan goed.
Whaha, zeker net een dag bezig? over 2 weken mag je je eigen reactie nog eens reviewen om dan te roepen dat je wat te voorbarig bent geweest lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:50
dafmay schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 09:56:
Mooie update Ios5, en alles werkt naar behoren...behalve Exchange Push mail. Alle settings staan goed, maar email wordt alleen ge-synced wanneer ik de Email app open, anders niet. Vreemd, omdat het altijd goed heeft gewerkt. Iemand anders dit probleem ook binnen Ios5 en eventueel een oplossing of tips?
Dit is bij mij ook met iCloud

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Werkt hier prima :)

Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/0M0q3G1I0h340L2K352p/IMG_0093.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/1R2B1B1d022H0F412A3F/IMG_0097.jpg

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/0l3I3X0S3o39341z1E1A/IMG_0098.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ireyon
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online

Ireyon

Zelf klevend memo stickertje

Heerlijke update, veel te tweaken. Merkte wel dat ineens alle apps niet meer gerangschikt waren, en dat in de homescreen alle standaard Apple apps (agenda, instellingen, contacten etc etc) op 1 grote hoop zaten links bovenin. Ik kon de icoontjes wel weer rangschikken, maar ze waren niet 'snap-to-grid'. Met andere woorden, ze zaten niet netjes op 1 lijn en ik kon ze op elke willekeurige plek op de homescreen neerzetten.

Via instellingen de homescreen gereset leek het euvel te hebben opgelost, echter warren nu alle apps ook gereset, dus niet meer gegroepeerd in een map, maar 50+ apps verspreid over 4 schermen...

Vanavond verder stoeien, maar eerste indruk was (op bovenstaand na) goed.

Optimisten zijn slecht geïnformeerde pessimisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
SpX schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 09:55:
Wanneer je het bericht tijdens het gebruik al hebt gezien ( geldt ook voor de popup. en het wegklikken ervan) dan verschijnt hij niet meer op het lockscreen. Dus alleen wanneer je hem in je broekzak hebt gedaan en dan aanzet staan de verschillende berichten op je lockscreen. Nadat je op het springboard bent zijn ze weer gewist.

Wat ik persoonlijk vind tegenvallen is dat dit ook het geval is voor reminders. Via notification center zijn ze wel constant te zien, maar niet op je lockscreen.
Hoe dan? Ik heb gisteren 2 herinneringen in de app gezet, ik zie ze nergens terug. Ik wil dat ze constant in mijn berichtencentrum komen, totdat ik ze afvink als zijnde voltooid.

Ook agenda items zie ik nergens terug. Niet in mijn lockscreen en ook niet in het berichtencentrum. Wat is dat voor onzin dat je dit niet zelf kan bepalen?

Valt me tot nu toe erg tegen, deze update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
airplane mode aan >> praktisch geen cpu usage.
airplane mode uit >> 100% usage.

location services uit >> 100% usage

alle icloud services uit >> 8% usage...

hmmmmm....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Ik heb het nu in de gaten, als je naar je springboard bent geweest zie je dus je toegangscherm altijd leeg staan, het is zoals boven gezegd, als je hem 1 of 2 keer aanzet zonder naar je springboard te gaan krijg je hem zo netjes onder elkaar in een klein vakje onder de tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
De eerste afbeelding die je hebt geplaatst is gewoon een push notificatie van een agenda herinnering, dat is het probleem niet. Ik wil het inderdaad zoals op de 2e afbeelding, zonder dat ik bij ieder item een melding oef in te stellen.

Als ik zondag naar een verjaardag ga, wil ik die continue in mijn lockscreen hebben staan, totdat 'ie voorbij is.

[ Voor 14% gewijzigd door bram1984 op 13-10-2011 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 19:18
bram1984 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 10:01:
[...]

Ik denk niet dat jij helemaal snapt wat er bedoeld wordt. De afbeeldingen die je hebt geplaatst is gewoon een push notificatie van een agenda herinnering, dat is het probleem niet.

Als ik zondag naar een verjaardag ga (zonder een melding in te stellen graag), wil ik die continue in mijn lockscreen hebben staan, totdat 'ie voorbij is.
Dat kan niet, hij staat wel constant in je notification center.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

bram1984 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 10:01:
Als ik zondag naar een verjaardag ga (zonder een melding in te stellen graag), wil ik die continue in mijn lockscreen hebben staan, totdat 'ie voorbij is.
Jij en ik verwachtten idd dat het zo werkt maar dat is helaas niet zo. Dat vind ik ook een gemis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

@bram1984 ik snap het.

@Slasher Ja als je eenmaal naar je homescreen bent gegaan komen ze niet meer in je Lockscreen, maar daar heb je het notification center voor :)

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/0K1O3P0n3T0a062H3I1Q/IMG_0099.jpg

Photo Stream is overigens echt geniaal _O_ Helemaal binnen dit soort topics. Alle screenshots komen netjes in Aperture terecht 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
  • Laatst online: 11-09 13:10
Ze hebben wel slim nagedacht over het backuppen van je iDevice in de iCloud. Meeste apparaten hebben minimaal 16GB storage. Als je redelijk wat data op je iDevice hebt staan dan kom je met 5GB gratis storage natuurlijk te kort. Je zou je cameraroll kunnen excluden van de backup maar hey, dan ist geen volledige backup meer :)

Nee voor mij geen iCloud backup, ik laat dit lekker lokaal staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik heb net in Week Cal een fictief item aangemaakt én er een alarm aangehangen, maar ik zie 'm dus niet terug in het berichtencentrum. Hoe kan dat? Het staat ingeschakeld bij berichtgeving, en ook weergeven op lockscreen staat ingeschakeld.

Hetzelfde geld voor herinneringen. Ik heb er net een tijd (morgen) aangehangen: niet aanwezig in berichtencentrum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Die 5GB is niet voor je muziek enzo. Dus die 5GB is méér dan genoeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

C00KW4US schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 10:06:
Ze hebben wel slim nagedacht over het backuppen van je iDevice in de iCloud. Meeste apparaten hebben minimaal 16GB storage. Als je redelijk wat data op je iDevice hebt staan dan kom je met 5GB gratis storage natuurlijk te kort. Je zou je cameraroll kunnen excluden van de backup maar hey, dan ist geen volledige backup meer :)

Nee voor mij geen iCloud backup, ik laat dit lekker lokaal staan.
Daar hebben ze zeker slim over nagedacht, want ze hebben je alsnog de mogelijkheid gegeven om het niet te hoeven gebruiken. Maar ik exclude sowieso alle persoonlijke dingen op een cloudomgeving alsmede bedrijfsgevoelige informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

Als je Siri zoekt op youtube krijg je allemaal filmpjes over een gratis ap die het ook al deed op de iphone 3gS heeft apple dat bedrijfje overgenomen en het exclusief voor de iphone 4gS gemaakt? lame!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
  • Laatst online: 11-09 13:10
Good Fella schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 10:07:
5GB is gewoon weinig als je veel foto's en video's maakt. Video gaat best hard op een iPhone 4(S).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

640kb was toch al genoeg? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

hmr schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 10:13:
Als je Siri zoekt op youtube krijg je allemaal filmpjes over een gratis ap die het ook al deed op de iphone 3gS heeft apple dat bedrijfje overgenomen en het exclusief voor de iphone 4gS gemaakt? lame!
Yup. En hier is waarom: http://daringfireball.net/2011/10/iphone_4s
WHY IS SIRI LIMITED TO THE IPHONE 4S?

The cynical answer, of course, would be that Apple is withholding it from other iOS devices in order to spur additional upgrades to the iPhone 4S.

A non-cynical answer would be that Siri depends on certain hardware in the iPhone 4S that doesn’t exist on any other iOS device. But what, exactly? The iPad 2 has the same CPU (A5) and same amount of RAM (512 MB), but no Siri, no text dictation. No one at Apple has an answer for this other than to say that Siri was developed alongside and specifically for just one device: the iPhone 4S. And as good as Siri is, I get the impression that Apple is far from satisfied with where it stands today. The Newton was killed by that “egg freckles” stuff — it never recovered from the public perception that its handwriting recognition wasn’t good enough. If Siri is any less accurate on older iOS devices than it is on the 4S, Apple isn’t going to allow it.

Don’t forget that there’s a server/cloud-based backend that is required for Siri to function. I can’t help but suspect there’s some truth to this tweet from Mark Crump, speculating that Apple might be limiting Siri to the 4S simply to restrict the server load while the service is “beta”. There could be 100 million iOS 5 users by the end of this weekend; there will only be 1 or 2 million iPhone 4S users.

[ Voor 65% gewijzigd door MoietyMe op 13-10-2011 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Niet dus. Heb in mijn account een iPhone 4 32GB, iPad 16GB en iPad 2 64GB. De iPhone ging goed, gebruikt 3.5GB. iPad 2 krijg ik meteen de melding kan niet, want is vol.

/edit
Ja tuurlijk, je kunt camera roll's excluden, maar dat is toch net wat je wel gebackupped wil hebben.

[ Voor 13% gewijzigd door UltraSub op 13-10-2011 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Laatst online: 04-09 08:39

SpX

Er zit natuurlijk een verschil tussen een app en een app integreren in het besturingssysteem. Hierbij moet het veel sneller toegankelijk zijn en vraagt dus ook meer resources dan wanneer het los moet worden opgestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Er zijn al handige mensen bezig om te kijken of ze Siri kunnen porten van de 4S naar andere iOS-devices :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gasemans
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:22
C00KW4US schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 10:15:
[...]

5GB is gewoon weinig als je veel foto's en video's maakt. Video gaat best hard op een iPhone 4(S).
Ze moeten die dienst toch ook verkopen?

Gelijk hebben ze.
Reken even uit hoeveel opslag ze dit alleen al wel niet kost
5GB per Iphone/Ipad user.

Ik heb eindelijk kunnen updaten.
Duurde wel lang.

Nu uitvinden hoe ik wat instel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ik gebruik voor elke device een andere account. En daar heb ik mijn persoonlijke redenen voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakema
BamSlam_ schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 10:16:
[...]

Er zijn al handige mensen bezig om te kijken of ze Siri kunnen porten van de 4S naar andere iOS-devices :)
Word waarschijnlijk erg lastig omdat het hele gebeuren niet op je iPhone gebeurt, maar ergens op een Apple/Siri server. Maar wie weet, ik hoop het wel.

Lijkt me toch wel erg tof als je dit leest ;
"
Me: “Set an alarm for 9 AM.”

Siri: “It’s set for 9 AM.”

Me: “Change that to 10 AM.”

Siri: “I changed your alarm to 10 AM tomorrow.”

Me: “Cancel that alarm.”

Siri: “I deleted your 10 AM alarm.”

Me: “Thank you, Siri.”

Siri: “Your wish is my command.”"
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msniekers
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
Ik krijg nog steeds error 37 bij herstellen van de iPad, dat kan toch niet meer met de Apple servers te maken hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
BamSlam_ schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 10:16:
[...]

En er is ook al gemeldt dat dat verrekte moeilijk gaat worden:
@MuscleNerd
Anyone hoping for a "port" of Siri from iPhone4S: pending a very low-level A5 exploit, it likely can't be done without piracy :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

RKorenberg schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 10:19:
[...]

Lijkt me toch wel erg tof als je dit leest ;
Afbeeldingslocatie: http://1876.voxcdn.com/wp-content/uploads/2011/10/siri_weird_verge19.jpg

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

UltraSub schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 10:16:
[...]

Niet dus. Heb in mijn account een iPhone 4 32GB, iPad 16GB en iPad 2 64GB. De iPhone ging goed, gebruikt 3.5GB. iPad 2 krijg ik meteen de melding kan niet, want is vol.

/edit
Ja tuurlijk, je kunt camera roll's excluden, maar dat is toch net wat je wel gebackupped wil hebben.
Wat heb je er dan in godensnaam allemaal opstaan?

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/0R2d2u1j2O1E1N412b3N/IMG_0102.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakema
_/-\o_

die gast die dat geprogrammeerd heeft moeten ze echt huldigen :D
nog even rustig afwachten en anders toch maar eens kijken wat ik moet bijleggen voor een 4s :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Het enige wat ik nu nog irritant vind is dat het kiosk icoon niet te verplaatsen is, daar ga ik dus helemaal nooit wat mee doen, en zonde van de ruimte op je eerste pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinky-H9
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10-2023
SpX schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 10:16:
[...]

Er zit natuurlijk een verschil tussen een app en een app integreren in het besturingssysteem. Hierbij moet het veel sneller toegankelijk zijn en vraagt dus ook meer resources dan wanneer het los moet worden opgestart.
Dan verklaart het nog steeds niet waarom de IPAD 2 Siri niet heeft :)
Deze draait 20% sneller als de 4S maar mag het wel zonder Siri stellen. Afijn lang leve de JB scene die lossen dat vast en zeker wel weer op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gasemans
Slasher schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 10:29:
Het enige wat ik nu nog irritant vind is dat het kiosk icoon niet te verplaatsen is, daar ga ik dus helemaal nooit wat mee doen, en zonde van de ruimte op je eerste pagina.
Ehh ik zou het dan nog eens proberen, Ik heb die juist verplaatst namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

gasemans schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 10:30:
[...]

Ehh ik zou het dan nog eens proberen, Ik heb die juist verplaatst namelijk.
Ik bedoelde eigenlijk in een map slepen :)

Stom je kunt hem natuurlijk gewoon naar de 2e pagina slepen :+

[ Voor 13% gewijzigd door Slasher op 13-10-2011 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi OS maar kan nou niet zeggen dat updaten smooth ging. Hele telefoon is leeg getrokken, dacht dat de backup gemaakt was bleek dus niet achteraf... Nu alles van scratch weer opbouwen. Itunes mag van mij mee de hemel in samen met de heer Jobs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gasemans
Slasher schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 10:31:
[...]

Ik bedoelde eigenlijk in een map slepen :)
Dat is inderdaad niet mogelijk helaas.

Ik gebruik daarom de laatste pagina alleen voor dingen die ik nooit gebruik.
Heb ik er tenminste geen last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:38
Hoe krijg jij die "Slide to unlock" ?
Ik krijg alleen maar "Slide to view"

Ik wil graag een notificatie skippen en even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

rinkel schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 10:33:
[...]

Hoe krijg jij die "Slide to unlock" ?
Ik krijg alleen maar "Slide to view"

Ik wil graag een notificatie skippen en even bellen.
Hoe bedoel je? Als ik een bericht krijg. Ik negeer dat en ga daarna weer naar mijn lockscreen krijg je het gewoon zoals in het derde plaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:38
Kan mn vinger er niet helemaal opleggen, ik krijg nu wel "ontgrendel"
Had al 3keer mn telefoon aan en uit gezet om te kijken of ik het dan zou krijgen, maar bleef "slide to view"
Vreemd
Pagina: 1 ... 23 ... 34 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Het is niet toegestaan om te vragen om UDID's te registreren (of om hierin te handelen etc.)
- Links om iOS 5 te downloaden buiten Apple's site zijn niet toegestaan.
- Als de update nog niet in iTunes ziet, moet je nog wat meer geduld hebben