Acties:
  • 0 Henk 'm!
C00KW4US schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 10:06:
Ze hebben wel slim nagedacht over het backuppen van je iDevice in de iCloud. Meeste apparaten hebben minimaal 16GB storage. Als je redelijk wat data op je iDevice hebt staan dan kom je met 5GB gratis storage natuurlijk te kort. Je zou je cameraroll kunnen excluden van de backup maar hey, dan ist geen volledige backup meer :)

Nee voor mij geen iCloud backup, ik laat dit lekker lokaal staan.
Applicaties en Muziek uit iTunes wordt niet meegerekend. Dat scheelt al heel veel GBtjes.

Goed, wat mij tegenvalt, ik heb al langere tijd met iOS 5 gespeeld.

1: Geen Multitouch gestures op de iPad 1, like waarom niet?
2: NewsStand, ik had verwacht dat dit een centrale plek was voor magazines (dat is het) waar elke magazine in een zelfde omgeving draait, niet dat het gewoon losse applicaties met andere icoontjes in een speciale folder zijn. Ik dacht dus dat Newstand zelf ook de viewer aanbood, maar dat is dus niet het geval. Elke magazine applicatie ziet er dus weer anders uit.

Een beetje lame imho.

[ Voor 30% gewijzigd door ZpAz op 13-10-2011 10:45 ]

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBurger
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-08 23:05
Unbreukable schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 01:33:
Tip! Gewoon blijven proberen bij die errors, ik heb verschillende errors gehad maar na een keer of 7 á 8 lukte het.

Iemand gemerkt dat er album art ontbreekt na het updaten? Mis bij ongeveer 10% de album cover.
Het is wel f*cking scary dat je opeens geen iPhone hebt die het doet. Had net een error 1601. Maar het lijkt nu goed te gaan. (derde poging)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:49

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Als je een badge krijgt heb je slide to view ;) (je slide open direct in je app)
Als je een notification hebt (balkje dus strak onder je klok) heb je slide to unlock. (je slide open naar je springboard)

Je kan natuurlijk ook een notificatie open sliden en dan zit je direct in je app.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MClaeys
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-06 16:58
Slasher schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 10:31:
[...]

Ik bedoelde eigenlijk in een map slepen :)

Stom je kunt hem natuurlijk gewoon naar de 2e pagina slepen :+
Dat is omdat hij die kiosk als een soort map ziet, dat merk je als je hem aanklikt.

Ik stoor me een beetje aan het feit dat mijn kalenderitems dubbel in mijn notifications staan. In mijn agenda blijkbaar ook maar daar kon ik iCloud afvinken waardoor ze niet meer dubbel staan. In mijn notifications blijft het dubbel :s

En alle covers van men ebooks zijn weg blijkbaar

[ Voor 4% gewijzigd door MClaeys op 13-10-2011 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddddd
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06:02
Na van alles te hebben geprobeerd kan ik mijn iPad2 nog steeds niet voorzien van iOS5. Ik krijg telkens 3194error. Is er iemand hier die wellicht een oplossing heeft?

Mijn dank is groot.

p.s. Mijn iPad2 is wel voorzien van een jailbreak, weet niet in hoeverre dit meespeelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06:52
Zijn er hier meer mensen met problemen ivm iOS 5 en iPhone 3GS ? Ik heb hem dan ook gejailbreakd. Ik kan Cydia niet openen, crash on launch, zelfde geld voor Safari. Spellen heb ik nog niet geprobeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12:34
Eddddd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 10:49:
Na van alles te hebben geprobeerd kan ik mijn iPad2 nog steeds niet voorzien van iOS5. Ik krijg telkens 3194error. Is er iemand hier die wellicht een oplossing heeft?

Mijn dank is groot.

p.s. Mijn iPad2 is wel voorzien van een jailbreak, weet niet in hoeverre dit meespeelt?
Is mij gelukt door de iphone in dfu modus te zetten en dan herstellen.

[ Voor 74% gewijzigd door Untouchablezz20 op 13-10-2011 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn dank is groot.

al geprobeert om alle apps uit te zetten en dan uit te voeren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 12:43
je moet hem backupen met itunes en dan ios5 downloaden en restore doen word hij gerestored met ios5 en dan je apps terug zetten opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinky-H9
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10-2023

Mijn dank is groot.

Host file ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Dylan93 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 10:50:
Zijn er hier meer mensen met problemen ivm iOS 5 en iPhone 3GS ? Ik heb hem dan ook gejailbreakd. Ik kan Cydia niet openen, crash on launch, zelfde geld voor Safari. Spellen heb ik nog niet geprobeerd...
Dan heb je niet goed gelezen wat er duidelijk staat, je moet na je jailbreak je mobiel dmv tethered mode opstarten.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
weet iemand hoe je dat find my iphone gebruikt in ios5

ik heb het aan staan maar je kan dus niet zien waar die is hoe doe je dat een app nodig ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 12:51

YoVla

Yoghurt met vla

Mijn dank is groot.

Deze had ik gisteren ook, even je iPad in DFU modus zetten en dan kiezen voor herstellen!

[ Voor 37% gewijzigd door YoVla op 13-10-2011 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
jorisw86 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 10:53:
weet iemand hoe je dat find my iphone gebruikt in ios5

ik heb het aan staan maar je kan dus niet zien waar die is hoe doe je dat een app nodig ofzo?
Jup, te vinden in de market
"Find my phone"

ook te zien via iCloud.com

[ Voor 64% gewijzigd door rinkel op 13-10-2011 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Nu online
Tylen schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 10:45:
Als je een badge krijgt heb je slide to view ;) (je slide open direct in je app)
Als je een notification hebt (balkje dus strak onder je klok) heb je slide to unlock. (je slide open naar je springboard)

Je kan natuurlijk ook een notificatie open sliden en dan zit je direct in je app.
Het lijkt nu netjes te werken, de eerste keer "Slide to view", daarna "slide to unlock"

Vind het wel mooi werken zo! Die notificaties sliden werkt prachtig, voor mij de mooiste aanpassing in os5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MClaeys
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-06 16:58
Is er nu eigenlijk al een jailbreak voor ios 5 op de ipad 2 (3G)? Als ik rondkijk is het precies het enige toestel zondr jailbreak momenteel, maar misschien kijk ik op de foute plaats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

rinkel schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 10:56:
[...]

Het lijkt nu netjes te werken, de eerste keer "Slide to view", daarna "slide to unlock"

Vind het wel mooi werken zo! Die notificaties sliden werkt prachtig, voor mij de mooiste aanpassing in os5
Ook leuk als je een hele lijst notificaties onder elkaar hebt ;) Kan je scrollen om te kiezen welke je open wilt sliden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddddd
YoVla schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 10:54:
[...]

Deze had ik gisteren ook, even je iPad in DFU modus zetten en dan kiezen voor herstellen!
Heb ik meerdere malen gedaan. DFU mode --> Herstellen --> Herstellen en bijwerken
Vervolgens krijg ik weer de 3194error :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddddd
Wat bedoel je hier precies mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 14:44
Eddddd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 10:59:
[...]

Wat bedoel je hier precies mee?
Of er misschien nog verwijzingen staan in je hosts file die je voor de JB hebt toegevoegd...

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
ik kan die app find my phone via zoeken in de app store niet vinden hoor iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

jorisw86 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 11:03:
ik kan die app find my phone via zoeken in de app store niet vinden hoor iemand?
Omdat hij in de Nederlandse store te vinden is onder "Zoek Mijn iPhone".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
  • Laatst online: 17-06 10:37
Zoek op "Zoek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
thnx gevonden:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon14
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-06-2023
Iemand enig idee of ik mijn 3GS kan updaten zonder internet?
Ik heb itunes 10.5 al geupdated;
Ik heb de goede ipsw van http://appldnld.apple.com...,1_5.0_9A334_Restore.ipsw
Maar is er een internetverbinding nodig om alles te activeren? Iemand er enige ervaring mee. Mijn modem is namelijk kapot, dus heb geen internet (grrrr.... Online)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:47

PBP

Wat ook irritant is, als je apps download uit de appstore. Gaat hij constant terug naar je homescreen. Ik dacht dat dit in iOS5 juist niet meer het geval was? En dat je gewoon in de appstore bleef :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla

YoVla

Yoghurt met vla

simon14 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 11:08:
Iemand enig idee of ik mijn 3GS kan updaten zonder internet?
Ik heb itunes 10.5 al geupdated;
Ik heb de goede ipsw van http://appldnld.apple.com...,1_5.0_9A334_Restore.ipsw
Maar is er een internetverbinding nodig om alles te activeren? Iemand er enige ervaring mee. Mijn modem is namelijk kapot, dus heb geen internet (grrrr.... Online)!
iTunes keek bij mij wel op servers van Apple tijdens het installeren.
(daardoor kregen veel mensen ook de 3200 fout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omoe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-07 09:03
Gisteren IOS 5 eropgezet. Ging goed. Kreeg error dat het tijdelijk niet lukte (maar na 3 keer ging de update door).
Kreeg ook een melding dat mijn herstel opeens was onderbroken. Maar alle settings staan er op.

Wat ik gemerkt heb...... is dat ik niet meer een album kan afspelen via voicecommands.
Vroeger zei ik: Play album XXX. En dan werd het afgespeeld.
Moet zeggen dat dit wel via bluetooth in mijn auto gaat.

Hebben jullie dit ook?
Verder zie ik nu opeens wel song titles in mijn auto, waarschijnlijk dankzij de nieuwe bluetooth profiel.
En het werkt goed, lijkt iets sneller dan ios 4.3.3 op Iphone 3GS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddddd
kraades schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 11:01:
[...]

Of er misschien nog verwijzingen staan in je hosts file die je voor de JB hebt toegevoegd...
wanneer ik naar system32 --> drivers --> etc ga, staan er 2 hosts bestanden. Namelijk:
- hosts
- hosts.umbrella

Moet ik hierin iets wijzigen of verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 23:29

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

PBP schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 11:08:
Wat ook irritant is, als je apps download uit de appstore. Gaat hij constant terug naar je homescreen. Ik dacht dat dit in iOS5 juist niet meer het geval was? En dat je gewoon in de appstore bleef :?
Dat heb ik idd ook ergens gelezen, maar hier gaat ie ook netjes terug naar homescreen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 23:29

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Eddddd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 11:11:
[...]

wanneer ik naar system32 --> drivers --> etc ga, staan er 2 hosts bestanden. Namelijk:
- hosts
- hosts.umbrella

Moet ik hierin iets wijzigen of verwijderen?
De hosts moet je wijzigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakema
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04-06 07:42
jorisw86 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 11:03:
Zit bij iCloud ingebouwd nu :)

icloud.com, erg handig. Kun je dus een berichtje naar je iPhone versturen mocht die kwijt zijn(opzich niks nieuws, maar wel alles op 1 plek :) ) je contacten/agenda etc bekijken.

Gelijk nog een vraagje over het Wifi Syncen..Werkt super! maarrrrr, kun je ook vanaf je PC dus draadloos je foto's bekijken van je iPhone? zoja; hoe:P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omoe
Ik had bij updaten wel dat ik terug naar springboard ging.
Maar toen ik Find Your friends installeerde bleef ik wel in de App store. Misschien is het alleen bij nieuwe downloads?
Yzord schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 11:12:
[...]

Dat heb ik idd ook ergens gelezen, maar hier gaat ie ook netjes terug naar homescreen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaSw85
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 14:22
hmr schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 10:13:
Als je Siri zoekt op youtube krijg je allemaal filmpjes over een gratis ap die het ook al deed op de iphone 3gS heeft apple dat bedrijfje overgenomen en het exclusief voor de iphone 4gS gemaakt? lame!
Ik heb gisteren de app Dictatio gekocht, die kan d helft van wat Siri ook kan en ook nog eens in het Nederlands :)

Heb zelf al een tijdje iOS 5 in beta lopen en sinds een week ofzo de GM versie. Bevalt allemaal prima!

Komoot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omoe
is dat dragon dictation?
Waus26 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 11:13:
[...]

Ik heb gisteren de app Dictatio gekocht, die kan d helft van wat Siri ook kan en ook nog eens in het Nederlands :)

Heb zelf al een tijdje iOS 5 in beta lopen en sinds een week ofzo de GM versie. Bevalt allemaal prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:17
Kan ik met 2 verschillende apple ID's inloggen op 1 iCloud account?
Of met andere woorden, kan ik 2 apple ID's koppelen aan 1 account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddddd
Oke, Zou je ook kunnen vertellen hoe ik dat precies moet wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Nu online
Waus26 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 11:13:
[...]

Ziet er leuk uit ja, maar om nu op "Ja" te drukken bij de bewuste vraag... kweet t ff nie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Eddddd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 11:19:
[...]

Oke, Zou je ook kunnen vertellen hoe ik dat precies moet wijzigen?
Dit is niet het juiste topic hiervoor. Graag ontopic graag..

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bpow
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-09 19:44
Ik heb met iPhone 4 geupdate naar IOS 5 en wilde iCloud in gaan stellen, maar deze is "greyed out" dus ik kan er niet op klikken (is ook zo bij Twitter). Iemand ideetje wat ik moet doen. Heb overigens wel iCloud in kunnen stellen op mijn Macbook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla

YoVla

Yoghurt met vla

Bpow schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 11:24:
Ik heb met iPhone 4 geupdate naar IOS 5 en wilde iCloud in gaan stellen, maar deze is "greyed out" dus ik kan er niet op klikken (is ook zo bij Twitter). Iemand ideetje wat ik moet doen. Heb overigens wel iCloud in kunnen stellen op mijn Macbook.
Bij Twitter (iCloud nog niet gedaan) moest ik eerst installeren (via Settings)
Misschien dat het dat is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Nu online
Oeh, die herinneringen is ook een leuke toevoeging, met name dan de herinnering voor vertrek of aankomst op een locatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bpow
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-09 19:44
YoVla schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 11:34:
[...]

Bij Twitter (iCloud nog niet gedaan) moest ik eerst installeren (via Settings)
Misschien dat het dat is?
Dat is dus het probleem, bij settings staan ze op grijs en kan ik er niet "in"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla

YoVla

Yoghurt met vla

Bpow schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 11:42:
[...]
Dat is dus het probleem, bij settings staan ze op grijs en kan ik er niet "in"
Probeer anders eens via Appstore Twitter te downloaden.. en kijk of je er dan wel in kan!
Heb je toevallig bij Intro (bij al die vragen) gekozen voor "niet op dit moment"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmz net iOS op een iPad 1 gezet maar krijg iCloud backup niet werkende, volgende melding komt steeds.

"iCloud reserve kopie mislukt. Er is een probleem met het inschakelen van een iCloud-reservekopie "

Hij geeft aan dat gewoon nog 5GB vrij is, iemand een idee? Op me iPhone werkte het gewoon in 1 keer allemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:53

Scrummie

Think different

Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 11:46:
Hmmz net iOS op een iPad 1 gezet maar krijg iCloud backup niet werkende, volgende melding komt steeds.

"iCloud reserve kopie mislukt. Er is een probleem met het inschakelen van een iCloud-reservekopie "

Hij geeft aan dat gewoon nog 5GB vrij is, iemand een idee? Op me iPhone werkte het gewoon in 1 keer allemaal goed.
Heb hetzelfde, maar dan andersom. iPad succesvol ingesteld met de iCloud back up functionaliteit. iPhone geeft dezelfde melding als jij op je iPad krijgt.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
  • Laatst online: 06:52
Fietsbel schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 10:52:
[...]

Dan heb je niet goed gelezen wat er duidelijk staat, je moet na je jailbreak je mobiel dmv tethered mode opstarten.
Dit doe ik, de iPhone word in DFU mode geboot door middel van iBooty...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:44
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 11:46:

Het hetzelfde, alleen dan op mijn iPhone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiostu
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-08 06:43
Met deze iOS5 release maakt Apple maar weer eens goed duidelijk hoe slecht hun support voor oudere devices is. Waarom nou weer bepaalde features niet laten werken op een device wat net ander half jaar oud is. Voor mij het laatste Apple product wat ik koop. Ik wacht wel op de Windows 8 devices en koop die 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:01

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Shark.Bait schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 01:09:
"To anyone getting “An internal error occurred.” (3200) while installing iOS 5.0, Apple’s servers are swamped, and failing half the requests."

en deze:

"Errors 3000-3999 (3002, 3004, 3013, 3014, 3018, 3164, 3194, and so on): Error codes in the 3000 range generally mean that iTunes cannot contact the gs.apple.com server on ports 80 or 443. This may be because out-of-date or incorrectly configured security or firewall software is interfering, an old version of iTunes is installed, an entry in your hosts file redirecting requests to gs.apple.com (see error 1004 above), or because of your Internet proxy settings."

Error 48 (or -48): Quit iTunes and discard the .ipsw file. Then, open iTunes and attempt to download again. See the steps under the heading "Rename, move, or delete the iOS software file (.ipsw)" below for .ipsw file locations.

http://support.apple.com/kb/TS3694
Ik had de 3194 error ook, en had ooit die Umbrella applicatie nodig om een hangende update te fixen (foon is nota bene niet eens jailbroken). Daarbij is een record in m'n hosts file gekomen, COMPLEET vergeten natuurlijk inmiddels. Gezien backup echt 20-30 minuten duurt hier ben ik je eeuwig dankbaar voor deze reply Shark.Bat _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

hiostu schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 12:04:
Met deze iOS5 release maakt Apple maar weer eens goed duidelijk hoe slecht hun support voor oudere devices is. Waarom nou weer bepaalde features niet laten werken op een device wat net ander half jaar oud is. Voor mij het laatste Apple product wat ik koop. Ik wacht wel op de Windows 8 devices en koop die 1.
Wat werkt er niet op welke device dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:50
Die 1

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devinet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 20:57
Het lukt mij nooit om te updaten! (kamp al dik een half jaar met dit probleem)

Ik krijg altijd een foutmelding na langdurig wachten op "Iphone voor herstel voorbereiden."

Vaak 1604, 1602 eigenlijk bijna alles wel. Dan blijft mn iphone hangen en moet ik 'm eruit kicken met umbrella.

Was laatst bij de apple store en die lui updaten 'm in 1x zonder problemen naar 4.3.5.

Iemand enig idee????? ik heb het host bestand van m'n laptop al een keer venieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
Het feit dat je alles kan kwijtraken met deze update maakt het echt slecht.

Waarom hebben ze niet gewoon automatische back-up en herstel ingesteld? 99,9% van de mensen wil dit?

Zeer gebruiksonvriendelijk en zeer Apple (user experience op 1) onwaardig.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Scrummie @Blik1984 hopelijk komt het doordat iedereen tegelijk een backup will aanmaken, probeer het morgen nog wel eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greekmaster
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
rnenator schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 12:16:
Het feit dat je alles kan kwijtraken met deze update maakt het echt slecht.

Waarom hebben ze niet gewoon automatische back-up en herstel ingesteld? 99,9% van de mensen wil dit?

Zeer gebruiksonvriendelijk en zeer Apple (user experience op 1) onwaardig.
Hoezo alles kwijtraken, je maakt toch een reserve kopie voordat je met updaten begint??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
  • Laatst online: 17-08-2024
Bij mij werkte de update prima.
Eerst een backup, toen updaten, daarna settings + apps + music restoren.
Allemaal zonder tussenkomst van mijzelf. (behalve dan bij het activatie stukje van iCloud)

Enige min is dat ik al m'n apps weer opnieuw moet indelen in folders en het feit dat er geen notifications in m'n lock screen staan. :)

PSN ID: Ancta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonAalscht
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 16:37

VonAalscht

Raaaar

Hoezo alles kwijtraken, je maakt toch een reserve kopie voordat je met updaten begint??
Bij mij maakte iTunes ook een backup van m'n telefoon voor de update begon, maar na de update ben ik al m'n apps kwijt ;w Nog geen manier gevonden om ze terug te krijgen. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 23:58
Staan ze wel in de Itunes?

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonAalscht

VonAalscht

Raaaar

Nope, daar zijn ze ook uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VonAalscht schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 12:22:
[...]

Bij mij maakte iTunes ook een backup van m'n telefoon voor de update begon, maar na de update ben ik al m'n apps kwijt ;w Nog geen manier gevonden om ze terug te krijgen. Iemand tips?
Als je in ITunes op je IDevice klikt, kun je in de dropdown toch 'restore backup' selecteren?
Ik heb dit gisteren tijdens het configureren van IOS5 gedaan, toen kon je kiezen uit restore from icloud en restore from itunes.
Hoe dan ook, er *is* een backup gemaakt, dus er is vast wel een manier om die te restoren :)
(het restoren kan overigens wel even duren ..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkAllMan
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
Mijn iPad1 zelfde verhaal! Na de update naar IOS5 alle apps kwijt.. Ik weet zeker dat ik alle apps heb overgezet naar de PC voordat ik de update begon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 12:26:
[...]

Als je in ITunes op je IDevice klikt, kun je in de dropdown toch 'restore backup' selecteren?
Ik heb dit gisteren tijdens het configureren van IOS5 gedaan, toen kon je kiezen uit restore from icloud en restore from itunes.
Hoe dan ook, er *is* een backup gemaakt, dus er is vast wel een manier om die te restoren :)
(het restoren kan overigens wel even duren ..)
En anders via de Appstore de historie van je aankopen opvragen.
Ben alleen bang dat je dan 1 voor 1 alles moet aanklikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkAllMan
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
Ghostley schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 12:29:
[...]

En anders via de Appstore de historie van je aankopen opvragen.
Ben alleen bang dat je dan 1 voor 1 alles moet aanklikken.
Dat ben ik idd nu aan het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonAalscht

VonAalscht

Raaaar

Dat (aankoop historie) zie ik als een laatste oplossing. Ik wil gewoon m'n apps terug met de instellingen en resultaten (save games..) zoals ik ze had :( Nu wordt het gewoon een principe kwestie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:59
DJ Randall schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 12:33:
[...]

Dat ben ik idd nu aan het doen!
heb ik helaas ook moeten doen.. hoop dat die update wel beter omgaat met muziek.. moet vanavond de iPad van me pa doen, staan nogal wat albums op..

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: mijn ipad 2 heeft nog de GM versie van iOS 5 erop staan, maar iTunes geeft niet aan dat er een update is. Ook als ik via mn iPad 2 check dan zegt ie dat de meest recente software er al op staat. Lijkt me toch niet dat de GM versie precies hetzelfde als de volledige versie is toch? doe ik iets fout hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 12:36:
Vraagje: mijn ipad 2 heeft nog de GM versie van iOS 5 erop staan, maar iTunes geeft niet aan dat er een update is. Ook als ik via mn iPad 2 check dan zegt ie dat de meest recente software er al op staat. Lijkt me toch niet dat de GM versie precies hetzelfde als de volledige versie is toch? doe ik iets fout hier?
Assumptions are the mother of all fuckups ;)

Ja de GM is hetzelfde als de versie welke is uitgekomen. En de GM is ook een volledige versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:59
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 12:36:
lees het topic ff goed door aub :)

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm hij doet het nu wel aangezien ik op herstellen heb geklikt gaat ie ineens wel de nieuwe iOS 5 software downloaden, nou ja dan maar op deze manier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Kan geen liedjes meer synchroniseren met itunes en iphone 4? Meerdere hier last van? Vertikt het gewoon om ze erop te zetten. Heb de functie handmatig beheren aangezet, maar na een synchronisatie zet hij deze automatisch weer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiostu
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-08 06:43
PBP schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 12:06:
[...]

Wat werkt er niet op welke device dan ?
Toen de iPad2 uitkwam en de update voor de iPad1 uitkwam begon de ellende al. Alles reageert een stuk trager, Safari crashed met grote regelmaat (en andere apps). En nu heb je een feature als Multitask Gestures die niet werkt (zonder te jailbraken). Van deze feature is nooit aangegeven dat dit niet gaat werken op de iPad1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kurt15
  • Laatst online: 02-09 12:55
Gevolgen ios 5: al mn muziek is weg, ordening icoontjes moest overnieuw, kiosk knop die niet in een map wil , traagheid en telefooncode die ik opnieuw moest instellen (dus blijkbaar als iemand een telefoon steelt met code erop hoeft ie alleen maar ios 5 installeren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

hiostu schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 12:47:
[...]

Toen de iPad2 uitkwam en de update voor de iPad1 uitkwam begon de ellende al. Alles reageert een stuk trager, Safari crashed met grote regelmaat (en andere apps). En nu heb je een feature als Multitask Gestures die niet werkt (zonder te jailbraken). Van deze feature is nooit aangegeven dat dit niet gaat werken op de iPad1.
Traagheid en crashen van Safari heb ik eigelijk niet op mijn iPad1. Ik heb juist het idee dat hij sinds 5.0 sneller is geworden. Vooral in safari komt het 'schaakbord' niet meer voor. Gestures is wel vreemd dat ze dat eruit hebben gehaald ja. Draait op de jailbreak gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msniekers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:36
Mijn iPad doet ondertussen helemaal niks meer: gaat niet meer aan (ook niet na reset), en als ik hem aan de pc hang dan geeft iTunes de melding dat herstel nodig is. Maar herstellen resulteert vervolgens weer in fout 37. Ik heb al zo'n 30 pogingen gedaan.
Wat nu, kunnen ze dit een appstore oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:00

Pixeltje

Woo-woohoo!

Ghostley schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 12:21:

Enige min is dat ik al m'n apps weer opnieuw moet indelen in folders en het feit dat er geen notifications in m'n lock screen staan. :)
Dat van die apps vond ik ook al schijtirritant. Waarom kunnen die niet gewoon in folders blijven staan? Trouwens ook vervelend dat die kiosk niet in een map kan...

Die notificaties op je lockscreen hebben toch niets te maken met het restoren, of wel?

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokxie
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Kan ik mijn gejailbreakte iPhone 4 rechtstreeks updaten naar ios5, of moet ik eerst de jailbreak verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
gewoon bijwerken dan gaat de jailbreak zelf ervan af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

KillerX42 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 12:58:
Kan ik mijn gejailbreakte iPhone 4 rechtstreeks updaten naar ios5, of moet ik eerst de jailbreak verwijderen?
Je kan rechtstreeks updaten, je bent dan wel je jailbreak (en 'minder legale' apps) kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokxie
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonnve
  • Laatst online: 03-09 06:44
Msniekers schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 12:56:
Mijn iPad doet ondertussen helemaal niks meer: gaat niet meer aan (ook niet na reset), en als ik hem aan de pc hang dan geeft iTunes de melding dat herstel nodig is. Maar herstellen resulteert vervolgens weer in fout 37. Ik heb al zo'n 30 pogingen gedaan.
Wat nu, kunnen ze dit een appstore oplossen?
Had het zelfde probleem op mijn iPad1; heb hem in herstel moeten zetten. 10 seconden Power en home button inhouden, en dan power loslaten, dan gaat ie in restore en kan je hem wel werkend krijgen op IOS5. Let op! je bent wel alles kwijt op je iPad.

Dan aanlinken via itunes en op herstel drukken ;) (mits je IOS5 al hebt gedownload).

[ Voor 6% gewijzigd door Sonnve op 13-10-2011 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonnve
Iemand enig idee hoe ik 'Kiosk' in een map krijg/ kan verwijderen? Mijn tabs moeten zo clean mogelijk zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen met de iPhone 4 + T-Mobile: is de tethering optie nu beschikbaar op iOS 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msniekers
Sonnve schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:00:
[...]

Had het zelfde probleem op mijn iPad1; heb hem in herstel moeten zetten. 10 seconden Power en home button inhouden, en dan power loslaten, dan gaat ie in restore en kan je hem wel werkend krijgen op IOS5. Let op! je bent wel alles kwijt op je iPad.

Dan aanlinken via itunes en op herstel drukken ;) (mits je IOS5 al hebt gedownload).
Dat heb ik al heel vaak geprobeerd. iTunes geeft ook aan dat de iPad in herstelmodus staat, maar als ik dan ga herstellen dan krijg ik op een bepaald moment opeens error 37.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:03:
Voor mensen met de iPhone 4 + T-Mobile: is de tethering optie nu beschikbaar op iOS 5?
nee

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Niet online
Untouchablezz20 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 12:42:
Kan geen liedjes meer synchroniseren met itunes en iphone 4? Meerdere hier last van? Vertikt het gewoon om ze erop te zetten. Heb de functie handmatig beheren aangezet, maar na een synchronisatie zet hij deze automatisch weer uit.
Ja, ik heb hier ook last van. Volgens iTunes op de Mac (die balk, met verschillende kleuren) staat mijn iPhone ram-vol muziek maar als ik op de telefoon zelf kijk staat er niks op. Heb niet verder kunnen testen want zit nu op mijn werk.

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonnve
Msniekers schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:03:
[...]

Dat heb ik al heel vaak geprobeerd. iTunes geeft ook aan dat de iPad in herstelmodus staat, maar als ik dan ga herstellen dan krijg ik op een bepaald moment opeens error 37.
De 4e keer lukte het bij mij, heb ook elke keer macbook/itunes opnieuwe opgestart. Misschien kan je dat nog proberen... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Nope klopt moet je eerst aanzetten bij t-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
Pixeltje schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 12:57:
[...]

Die notificaties op je lockscreen hebben toch niets te maken met het restoren, of wel?
Weet niet, maar ik zie overal screenshots zoals hieronder.
Maar ik krijg dat maar niet voor elkaar. (terwijl ik wel degelijk zaken heb, vandaag en in de toekomst, die weergegeven zouden moeten worden.

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/0l3I3X0S3o39341z1E1A/IMG_0098.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satoer
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-07 17:16
Ik lees dat er een nieuwe weer (weather) app is in iOS5, ik kan het alleen helemaal niet vinden op mijn iPad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

satoer schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:08:
Ik lees dat er een nieuwe weer (weather) app is in iOS5, ik kan het alleen helemaal niet vinden op mijn iPad?
Is alleen voor iPhone/Pod vreemd genoeg |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddddd
Inmiddels iOS5 op mijn iPad2 gekregen (Bedankt Yzord)

Nu is ie al 30 minuten bezig om iPad-apps te herstellen.
Mijn vraag is of dit ook normaal is? Hoelang neemt het ongeveer in beslag? (Had voorheen +/- 6gb in gebruik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonnve
satoer schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:08:
Ik ook niet op iPad1. Wel op mijn iphone4, het is gekoppeld aan de standaard weer app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakema
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04-06 07:42
Sonnve schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:02:
Iemand enig idee hoe ik 'Kiosk' in een map krijg/ kan verwijderen? Mijn tabs moeten zo clean mogelijk zijn ;)
Niet mogelijk helaas....Straks met een jailbreak SB settings installeren en dan kun je ze mooi verstoppen(ben ff de naam van die app kwijt maar komt met SB Settings), ga dat toch niet gebruken(geen nederlandse content? )

Komt omdat het in feite een soort map is van zichzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kurt15
  • Laatst online: 02-09 12:55
Ghostley schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:06:
[...]

Weet niet, maar ik zie overal screenshots zoals hieronder.
Maar ik krijg dat maar niet voor elkaar. (terwijl ik wel degelijk zaken heb, vandaag en in de toekomst, die weergegeven zouden moeten worden.

[afbeelding]
Inderdaad dat probleem heb ik ook. Maar ik heb ook het probleem dat in het notification center geen herinneringen staan (agenda punten staan er wel).

EDIT: Voor de duidelijkheid. Ik had bij instellingen al aangezet dat bij berichtgeving moeten verschijnen.

[ Voor 8% gewijzigd door kurt15 op 13-10-2011 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonnve
RKorenberg schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:10:
[...]

Niet mogelijk helaas....Straks met een jailbreak SB settings installeren en dan kun je ze mooi verstoppen(ben ff de naam van die app kwijt maar komt met SB Settings), ga dat toch niet gebruken(geen nederlandse content? )

Komt omdat het in feite een soort map is van zichzelf.
Thnx! ff wachten op JB dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
kurt15 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:10:
[...]

Inderdaad dat probleem heb ik ook. Maar ik heb ook het probleem dat in het notification center geen herinneringen staan (agenda punten staan er wel).

EDIT: Voor de duidelijkheid. Ik had bij instellingen al aangezet dat bij berichtgeving moeten verschijnen.
Krijg het helaas ook niet, alleen een melding op lockscreen die vervolgens weer weggaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msniekers
Sonnve schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:05:
[...]

De 4e keer lukte het bij mij, heb ook elke keer macbook/itunes opnieuwe opgestart. Misschien kan je dat nog proberen... O-)
Ik heb het al zo'n 20 keer geprobeerd, ook regelmatig opnieuw opgestart, op 2 pc's geprobeerd enz. Jij had dus ook error 37?
Hij geeft steeds op hetzelfde moment die error;
- iPad software herstellen
- iPad software controleren
- iPad firmware herstellen -> halverwege de melding 'De iPad iPad kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (37)'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• er0mess
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-07-2024
Weet iemand waar ik me ringtones kan vinden ?
Heb na de update alles weer terug gezet/gesynct (inc ringtones) maar kan zie niet vinden bij geluiden/beltonen in het instellingen menu..
Ook als ik in de appstore kijk bij de ringtones (die ik dus al eens heb gedownload en betaald) staat er niet dat ik ze al een gekocht heb.. aka dat ik er weer 1.59 voor moet betalen..

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonnve
Msniekers schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:15:
[...]

Ik heb het al zo'n 20 keer geprobeerd, ook regelmatig opnieuw opgestart, op 2 pc's geprobeerd enz. Jij had dus ook error 37?
Hij geeft steeds op hetzelfde moment die error;
- iPad software herstellen
- iPad software controleren
- iPad firmware herstellen -> halverwege de melding 'De iPad iPad kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (37)'.
Ja exact dezelfde error, en had ook 3002 geloof ik. De mijne was btw wel gejailbreaked, misschien dat dat het probleem was/is. Ik heb het echt vele malen geprobeerd. Paar keer de: home + power ingedrukt gehad, moet echt precies 10 seconden, en dan power loslaten (home niet). Toen sprong mijn ipad op zwart, en kreeg ik een melding in iTunes. Via herstel toen her-installatie gedaan (+- 20min).
Pagina: 1 ... 24 ... 34 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Het is niet toegestaan om te vragen om UDID's te registreren (of om hierin te handelen etc.)
- Links om iOS 5 te downloaden buiten Apple's site zijn niet toegestaan.
- Als de update nog niet in iTunes ziet, moet je nog wat meer geduld hebben