Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satoer
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-07 17:16
Ik heb een vraag over photostream met iCloud onder windows. Ik kan kennelijk maar 1 map aangeven die gesynct moet worden. Aangezien ik de meeste foto’s maak met mijn dslr en deze netjes in mapjes categoriseer lijkt het mij niet mogelijk deze foto’s te syncrhoniseren met de photostream? Of zoekt photostream ook alle submappen door?

Het kan toch niet zo zijn dat Apple verwacht dat iemand zijn complete fotocollectie dumpt in 1 enkele map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:40
jammer dat je bij herinneringen niet een locatie kunt bepalen via maps, maar door adres toe te voegen aan je contactenlijst.

edit: is het normaal dat als je herinneringen zet op aankomst dat die de hele dag op gps zoeken blijft?

[ Voor 30% gewijzigd door Untouchablezz20 op 13-10-2011 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
Eddddd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:09:
Inmiddels iOS5 op mijn iPad2 gekregen (Bedankt Yzord)

Nu is ie al 30 minuten bezig om iPad-apps te herstellen.
Mijn vraag is of dit ook normaal is? Hoelang neemt het ongeveer in beslag? (Had voorheen +/- 6gb in gebruik)
duurde op mijn telefoon ook bijna een uur... komt vanzelf goed ;)

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msniekers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:30
Sonnve schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:19:
[...]

Ja exact dezelfde error, en had ook 3002 geloof ik. De mijne was btw wel gejailbreaked, misschien dat dat het probleem was/is. Ik heb het echt vele malen geprobeerd. Paar keer de: home + power ingedrukt gehad, moet echt precies 10 seconden, en dan power loslaten (home niet). Toen sprong mijn ipad op zwart, en kreeg ik een melding in iTunes. Via herstel toen her-installatie gedaan (+- 20min).
Ik krijg error 37 dus bij het herstellen, waarschijnlijk kreeg jij deze bij updaten? Bij mij lukt herstellen dus niet.
Vanavond maar eens naar een apple store.
Mijn iPad springt trouwens op een wit scherm als ik home + power indruk |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonnve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03-09 06:44
Msniekers schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:27:
[...]

Ik krijg error 37 dus bij het herstellen, waarschijnlijk kreeg jij deze bij updaten? Bij mij lukt herstellen dus niet.
Wit scherm lijkt me niet goed, zou idd naar een apple store gaan.Good luck!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 19:18
- Ik ervaar dat mijn devices niet altijd syncen via wifi, mijn iPhone heeft het 1 keer gedaan en mijn iPad iets vaker allebei zonder dat ze aangesloten waren op externe stroomvoorziening. Zitten hier voorwaarden aan? Zoals accu minimaal boven de xx%? Ik heb ook geen manier gevonden om het handmatig te doen.

- Hebben jullie ook het gevoel dat bijvoorbeeld alle notities in contacten gewoon helemaal niet meer lokaal bewaard worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Msniekers schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:27:
[...]

Logisch, je maakt daarmee namelijk een screenshot ;). En dat is een witte flits van het scherm.

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er0mess schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:16:
Weet iemand waar ik me ringtones kan vinden ?
Heb na de update alles weer terug gezet/gesynct (inc ringtones) maar kan zie niet vinden bij geluiden/beltonen in het instellingen menu..
Ook als ik in de appstore kijk bij de ringtones (die ik dus al eens heb gedownload en betaald) staat er niet dat ik ze al een gekocht heb.. aka dat ik er weer 1.59 voor moet betalen..

thnx
tja zo ben ik de mist in gegaan en 3x zelfde ringtone gekocht.
apple heeft op ringtones op een of andere manier geen history van wat je heb gekocht.
heb mooi ticket ingeschoten en 2x teveel betaald terug gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• er0mess
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-07-2024
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:30:
[...]

tja zo ben ik de mist in gegaan en 3x zelfde ringtone gekocht.
apple heeft op ringtones op een of andere manier geen history van wat je heb gekocht.
heb mooi ticket ingeschoten en 2x teveel betaald terug gehaald.
en dat kan ik hoe/waar doen ?
thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
frumper schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:22:
[...]

duurde op mijn telefoon ook bijna een uur... komt vanzelf goed ;)
Ik ben er al zo'n 6 uur mee bezig. Maar browsen door die App Store gaat niet echt snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-08 19:30
Gister heb ik iOS5 erop gezet, er ging alleen iets fout. Ik ging mijn reservekopie erop zetten. Voor 15min lang bleef het balkje laden zonder echt er iets op te zetten. Het balkje maakte geen progress. Ik drukte toen op stoppen. Daarna wou ik het opnieuw doen en vond die alleen de reservekopie uit juli! Nu mis ik 100 foto's en nog aardig wat apps...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:53

Scrummie

Think different

Hm. Irritant probleem:

iCloud op Mac, iPhone, iPad ingesteld. Via iCloud wat afspraken gemaakt, staan er allemaal goed in. Kijk ik op mijn iPhone, zijn alle afspraken te zien, alleen dan een halve dag later :S. Voor vanavond een afspraak ingesteld op iCloud.com van 18:00 tot 23:00, en volgens mijn iPhone is dat voor aankomende nacht van 03:00 tot 08:00. Iemand die dit probleem ook heeft?

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonnve
SanderPS3 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:29:
[...]

Logisch, je maakt daarmee namelijk een screenshot ;). En dat is een witte flits van het scherm.
Haha je dat klopt, een enkele klik. Maar 10 seconden is een full wipe/herstel modus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gediminas
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-09 21:36

Gediminas

recovering stagiair marketing
Scrummie schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:33:
Hm. Irritant probleem:

iCloud op Mac, iPhone, iPad ingesteld. Via iCloud wat afspraken gemaakt, staan er allemaal goed in. Kijk ik op mijn iPhone, zijn alle afspraken te zien, alleen dan een halve dag later :S. Voor vanavond een afspraak ingesteld op iCloud.com van 18:00 tot 23:00, en volgens mijn iPhone is dat voor aankomende nacht van 03:00 tot 08:00. Iemand die dit probleem ook heeft?
Ja! hierzo precies hetzelfde!
wachtend op oplosing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-06 16:42
Hoe is het batterijverbruik op een iPhone 4 met iOS 5???
Ik hoor dat het bij sommige zeer snel gaat aan stroomverbruik...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Gediminas schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:35:
[...]

Ja! hierzo precies hetzelfde!
wachtend op oplosing!
Ik dacht, laat ik eens kijken wat voor tijdzone Cupertino in zit: -7 van hier als ik het goed heb. Alle afspraken zijn +7 bij mij :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Scrummie schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:33:
Hm. Irritant probleem:

Misschien een domme vraag, maar staat je icloud account wel in de correcte time zone? Lijkt me dat als ie daar op cupertino tijd staat en je vervolgens naar de afspraak kijkt die in de NL tijdzone staat er een verschil van 9 uur inzit...

Je hebt al gekeken zie ik :-)

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Apache4u schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:38:
[...]

Misschien een domme vraag, maar staat je icloud account wel in de correcte time zone? Lijkt me dat als ie daar op cupertino tijd staat en je vervolgens naar de afspraak kijkt die in de NL tijdzone staat er een verschil van 9 uur inzit...
Goeie, maar waar kan ik dat aanpassing? Het is me nergens gevraagd namelijk, en ik kan geen opties vinden in iCloud :S.

Gevonden. Als je op de iCloud homepage zit, waar de iconen staan, klik je rechtsboven op je accountname, en dan kan je daar je tijdzone aanpassen. *voelt zich blond en dom*

[ Voor 15% gewijzigd door Scrummie op 13-10-2011 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:14
Geïnstalleerd! Kreeg 1x een error, maar na de iphone opnieuw aansluiten en terugzetten van backup ging het goed. Ook muziek en alles staat er op, en apps waren nog netjes gesorteerd. Wat me wel opviel, dat alle apps nog werden geïnstalleerd terwijl ik de iphone alweer kon gebruiken.. duurde dus even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
iOs 5 staat er hier ook op (2 ipads en 1 iphone 4).

Photostream werkt ook :) Gaaf! Jammer genoeg alleen vanaf nu (nieuwe foto's). Ik krijg alleen de upload optie vanaf mijn windows pc niet aan de praat (foto's in een upload map zetten en hij zou automatisch moeten uppen).

Kan iemand testen of dit bij hem of haar ook niet werkt? Het gaat dus om de icloud control panel software op je eigen pc (lastig te vinden maar wel te downloaden).

[ Voor 20% gewijzigd door Workaholic op 13-10-2011 14:14 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

babbaloerie schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:17:
Nog meer mensen problemen met hun geluid op iOS5? Alleen de standaard muziek app kan nog geluiden produceren, de rest van de apps dus niet meer. Ook kraakt het geluid nu wanneer m'n speakers zijn aangesloten via m'n dock :/

Edit: iPad 2 gaat het om.
Even mezelf quoten, ik heb dit opgelost. Aan de zijkant zit een schakelaartje om de automatische schermkanteling bij het draaien van het apparaat uit te schakelen. Blijkbaar is de functionaliteit van dit schakelaartje gewijzigd naar het aan het uit zetten van het geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 20:30
babbaloerie schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:42:
[...]

Even mezelf quoten, ik heb dit opgelost. Aan de zijkant zit een schakelaartje om de automatische schermkanteling bij het draaien van het apparaat uit te schakelen. Blijkbaar is de functionaliteit van dit schakelaartje gewijzigd naar het aan het uit zetten van het geluid.
Dat kan je zelf kiezen, de standaard instelling is inderdaad mute, maar je kan het weer terugzetten naar rotatielock.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omoe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-07 09:03
Heb iets doms in Notification Center.
In settings kan je bij notifications de volgorde instellen van de applicaties in de Notifcation center. (Edit en dan schuiven en drukken op Done)
Maar dit slaat hij niet op.... Ik vind het super irritant dat Weather bovenaanstaat en stocks onder, Whats app komt ergens ertussen.....
Ik wil Weather en Stocks boven en daarna de rest.... kan blijkbaar niet de volgorde aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Meer mensen problemen met activeren van reservekopie via icloud? Foutmelding is dat er problemen zijn met het inschakelen van icloud reservekopie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokxie
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ben op dit moment mijn gejailbreakte iPhone 4 aan het updaten naar ios 5.
Tijdens het maken van de reservekopie tijdens het updaten, krijg ik een foutmelding (-43). iTunes geeft aan dat ik al het materiaal op mijn iPhone zal verliezen als ik doorga..

Wat nu??

EDIT:

Toch maar op 'doorgaan' geklikt, en naderhand reservekopie teruggezet. Alles doet het nu perfect, enkel mijn apps en muziek verloren, wat geen probleem is!
Toch wel erg leuk om nu die notifications fatsoenlijk te hebben. Voor mij is vooral de 'reader' functie in Safari ontzettend handig, aangezien ik vaak lang teksten op websites lees!

[ Voor 58% gewijzigd door Brokxie op 13-10-2011 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-06 10:37
KillerX42 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:52:
Ben op dit moment mijn gejailbreakte iPhone 4 aan het updaten naar ios 5.
Tijdens het maken van de reservekopie tijdens het updaten, krijg ik een foutmelding (-43). iTunes geeft aan dat ik al het materiaal op mijn iPhone zal verliezen als ik doorga..

Wat nu??
Eerst volledig syncen daarna pas updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biatch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-07 09:53
Oppie schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:53:
[...]

Eerst volledig syncen daarna pas updaten.
Jupz en daarna gewoon de stappen volgen. Mensen die vinden dat apps overzetten lang duurt moeten hun idevice eens aanzetten en alle stappen eerst doorloprn om ios te activeren. Daarna zet itunes vanzelf alles keurig terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:49

ijskonijn

Now MOVE!

Untouchablezz20 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:20:
edit: is het normaal dat als je herinneringen zet op aankomst dat die de hele dag op gps zoeken blijft?
Heb de functionaliteit nog niet uitgeprobeerd, maar dit lijkt me logisch toch? Hij moet je waarschuwen als je op die locatie bent dus dat moet hij dan de hele tijd bijhouden

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Ja klopt, maar dat vreet natuurlijk wel batterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10
mobile625 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:36:
Hoe is het batterijverbruik op een iPhone 4 met iOS 5???
Ik hoor dat het bij sommige zeer snel gaat aan stroomverbruik...?
Volgens de stats op m'n iPhone heb ik hem nu 4:30 uur gebruikt sinds de de full charge van vanochtend. Nog slechts 37% batterij... De accu gaat inderdaad sneller leeg, dit had ik namelijk niet met iOS4.

edit: Location Services heb ik altijd uit staan, ook bij iOS4

[ Voor 6% gewijzigd door C00KW4US op 13-10-2011 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Laatst online: 26-08-2024
Hier staat gps heel vaak aan precies, zal wss daar aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Ik zit een beetje vast met de update voor mijn iphone 4.
Ik krijg de update niet gedownload via itunes, ik krijg constant de melding (aan het eind van het downloaden), dat er een timeout is opgetreden.
Ondertussen dus al 7x die update helemaal gedownload, maar steeds met die foutmelding aan het eind.

Meer mensen die hier last van hebben gehad, of weten hoe dit opgelost kan worden? (ik blijf ondertussen proberen, maar vervelend is het wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lorddusk
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-07 14:09
RonnieB82 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 14:13:
Ik zit een beetje vast met de update voor mijn iphone 4.
Ik krijg de update niet gedownload via itunes, ik krijg constant de melding (aan het eind van het downloaden), dat er een timeout is opgetreden.
Ondertussen dus al 7x die update helemaal gedownload, maar steeds met die foutmelding aan het eind.

Meer mensen die hier last van hebben gehad, of weten hoe dit opgelost kan worden? (ik blijf ondertussen proberen, maar vervelend is het wel)
De link van apple zelf, buiten iTunes om te downloaden : http://appldnld.apple.com...,1_5.0_9A334_Restore.ipsw (LET OP IPHONE 4 (GSM) ONLY)

En dan met Shift ingedrukt op Update klikken en dan die aanwijzen. rest is verder hetzelde

[ Voor 3% gewijzigd door lorddusk op 13-10-2011 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiostu
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-08 06:43
PBP schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 12:54:
[...]

Traagheid en crashen van Safari heb ik eigelijk niet op mijn iPad1. Ik heb juist het idee dat hij sinds 5.0 sneller is geworden. Vooral in safari komt het 'schaakbord' niet meer voor. Gestures is wel vreemd dat ze dat eruit hebben gehaald ja. Draait op de jailbreak gewoon goed.
Safari is hier al weer een keer gecrashed. Ook is hij al een paar keer unresponsive geweest als ik een website bekijk met een youtube filmpje wat aan het afspelen is.

Ook kan ik niet meer reageren op nieuwsartikelen op de frontpage van tweakers. Iemand anders met dezelfde bevinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

lorddusk schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 14:17:
[...]

De link van apple zelf, buiten iTunes om te downloaden : http://appldnld.apple.com...,1_5.0_9A334_Restore.ipsw (LET OP IPHONE 4 (GSM) ONLY)

En dan met Shift ingedrukt op Update klikken en dan die aanwijzen. rest is verder hetzelde
Geweldig! Hij is nu bezig met updaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een hele domme vraag: hoe zet je gewoon alle push (berichtgeving) nu uit? Dat was gewoon een schakelaar, die ben ik kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 14:32:
Even een hele domme vraag: hoe zet je gewoon alle push (berichtgeving) nu uit? Dat was gewoon een schakelaar, die ben ik kwijt.
Bij berichtgeving?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:57
toch ook maar m'n iPhone 4 updaten naar iOS 5.. Ik was nog aan het twijfelen ivm Tomtom, maar dr eenmalig voor betalen geeft me wel alle ondersteuning enz.. Dus toch maar doen!

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Laatst online: 22-08 19:30
Bij iOS5 zit ook een weerwidget, wat kan ik hier mee? Want het staan aan voor berichtencentrum, maar kan ik dat dan op het lockscreen zetten?

Heb het al gevonden, gewoon waar alle apps staan naar beneden slepen.

[ Voor 22% gewijzigd door Michielodc op 13-10-2011 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonnve
Michielodc schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 14:51:
Bij iOS5 zit ook een weerwidget, wat kan ik hier mee? Want het staan aan voor berichtencentrum, maar kan ik dat dan op het lockscreen zetten?
Het weer zien ;), zodra je er op klikt ga je naar de standaard 'weer'-app. Je kan hem niet op je lockscreen krijgen (teminste niet standaard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Michielodc schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 14:51:

Heb het al gevonden, gewoon waar alle apps staan naar beneden slepen.
Ja, maar dat is dus niet het lockscreen.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
iOS 5.1: informatie op lockscreen zoals komende agenda items, mail, berichten en het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-09 11:13
iMessage werkt toch alleen via 3G en Wifi. Maar bij werkt die ook via Edge (ik heb 3G en Wifi uitgeschakeld)..

Is dat bij jullie ook...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

C00KW4US schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 14:57:
iOS 5.1: informatie op lockscreen zoals komende agenda items, mail, berichten en het weer.
Apple heeft dat nu nog niet geintroduceerd want met ios 5.1 willen ze dit als revelutionair en magisch gaan aankondigen :P
Appo schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 15:03:
iMessage werkt toch alleen via 3G en Wifi. Maar bij werkt die ook via Edge (ik heb 3G en Wifi uitgeschakeld)..

Is dat bij jullie ook...?
Ja, ze hadden het beter kunnen stellen: Via mobiele date en Wifi

Dat zo completer zijn geweest.

[ Voor 35% gewijzigd door Slasher op 13-10-2011 15:06 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Is dat serieus een nieuwe feature van 5.1 of zit je wat te dollen?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat bedoel ik, daar staat die schakelaar dus niet meer. Ik kan alleen voor elke app de instellingen veranderen, dat is nogal een werk elke ochtend en avond :) Ik moet iets over het hoofd zien, maar wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 11:06
En een normalizer voor mijn muziek zou ook erg welkom zijn. :P

Heb de halve dag zitten kloten om pushmail aan de praat te krijgen. Had deze functie namelijk gewoon ingeschakeld, maar het werkte niet. Telefoon rebooten deed de truc. Beuh.

[ Voor 25% gewijzigd door DJTimo op 13-10-2011 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 15:07:
[...]

Ja dat bedoel ik, daar staat die schakelaar dus niet meer. Ik kan alleen voor elke app de instellingen veranderen, dat is nogal een werk elke ochtend en avond :) Ik moet iets over het hoofd zien, maar wat?
Het lijkt er inderdaad op dat je hem niet kunt "muten" met één switch. Zou wel een handige optie zijn in sommige gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
Gunner schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 15:07:
Is dat serieus een nieuwe feature van 5.1 of zit je wat te dollen?
Ik verwacht dat Apple daar wel mee gaat komen aangezien iedereen dit nu mist en ook vooral had verwacht dat het al mogelijk zou zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Nou dat geloof ik niet je kan het message center toch oproepen waarom zou je daar een homescreen mee vervuilen is meer Apple's gedachte. Alles wat je noemt heb je in het message center zitten nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
DJTimo schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 15:08:
[...]

En een normalizer voor mijn muziek zou ook erg welkom zijn. :P
Die zit er toch in?? Onder Instellingen -> Muziek -> Geluidscontrole

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
stormfly schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 15:15:
Nou dat geloof ik niet je kan het message center toch oproepen waarom zou je daar een homescreen mee vervuilen is meer Apple's gedachte. Alles wat je noemt heb je in het message center zitten nu?
Nee in je notification center krijg je enkel unread items of items die op de dag zelf moeten gaan plaatsvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevanov
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-09 10:54
Heb vandaag ook IOS 5 op mn ipad (1e) gezet, nu claimen ze dat je als alles in het zelfde netwerk zit geen sync meer nodig is, Maar nu sluit ik de ipad aan, kies vervolgens om wifi sync aan te zetten. Maar als ik dan de boel unplug zie ik de ipad vervolgens niet in itunes.
Hij heeft er op een gegeven moment even gestaan. Maar het lijkt allemaal erg instabiel. Ik zal waarschijnlijk wel wat fout doen, maar geen idee wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Laatst online: 11:18
Je moet in iTunes eenmaal aangeven dat je via wifi wilt syncen

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevanov
carpebios schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 15:18:
Je moet in iTunes eenmaal aangeven dat je via wifi wilt syncen
Ja dat heb ik ook gedaan maar ik krijg niks te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 11:06
sundace schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 15:15:
[...]

Die zit er toch in?? Onder Instellingen -> Muziek -> Geluidscontrole
Je zou zeggen dat die inderdaad het geluidsniveau gladtrekt. Heb die een tijdje ingeschakeld gehad, maar het lijkt alleen de meeste nummers zachter te maken. Ik moet dan mijn volume op max zetten en hoor dan nog alle herrie om me heen. Dus ja, het zit er soort van wel in, maar het werkt niet naar behoren wat mij betreft.

edit: en nee, ik ben niet doof aan het worden. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door DJTimo op 13-10-2011 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Stevanov schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 15:17:
Heb vandaag ook IOS 5 op mn ipad (1e) gezet, nu claimen ze dat je als alles in het zelfde netwerk zit geen sync meer nodig is, Maar nu sluit ik de ipad aan, kies vervolgens om wifi sync aan te zetten. Maar als ik dan de boel unplug zie ik de ipad vervolgens niet in itunes.
Hij heeft er op een gegeven moment even gestaan. Maar het lijkt allemaal erg instabiel. Ik zal waarschijnlijk wel wat fout doen, maar geen idee wat.
moet je om via wifi te syncen niet op netstroom zijn aangesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevanov
Palomar schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 15:19:
[...]

Ja dat staat inderdaad in het menu, dat heb ik ook geprobeerd maar tevergeefs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:03:
Voor mensen met de iPhone 4 + T-Mobile: is de tethering optie nu beschikbaar op iOS 5?
Daar moet je een extra abonnement voor afsluiten a 15 euro.
Dan wordt Tethering geactiveerd

(of jailbreaken en TetherMe runnen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Laatst online: 09:32
Ik heb me iPhone 4 hersteld (wel daarvoor aankopen over gezet en een reservekopie gemaakt) echter ben ik vergeten al me foto's te synchroniseren. Kan ik deze op een of andere manier uit me reservekopie halen? Of ben ik nu al me foto's kwijt?

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
[...]

Lekker dan.. hoezo draadloos syncen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 16:12
[...]

nee hoeft niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donny007
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 24-08 17:07

donny007

Try the Nether!

Een tegenvaller: op de iPad 1 kun je met iOS5 de multitask gestures niet meer aanzetten. De multitask gestures waren al sinds iOS 4 aanwezig, je kon ze aanzetten met een jailbreak, of met een ontwikkelaarsaccount.

Apple adverteert de nieuwe gestures voor alle iPads, niet voor alleen voor de iPad 2, vreemd..... bugje of misser?

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knm
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-07-2023

knm

Het is mij eindelijk gelukt om m'n iPad2 weer helemaal te krijgen zoals hij was voor de upgrade van iOS5.

Mijn god wat een ellende update was dit zeg.... Ter leering ende vermaek mijn verhaal hieronder.

Ingredienten van ellende:
1. 50 GB op je ipad2 backuppen (via junction op een externe hdd, want wie heeft er nou 64 GB vrije ruimte op z'n C schijf) duurt normaal zo'n 2,5 uur.
2. Tijdens de installatie van iOS5 duurt backup van 1GB een uur.
3. iTunes die helemaal vast loopt en backup vanzelf weer weggooit.

1+2+3 maakte dat ik al mn comicbooks heb weggegooid en "maar" 10 GB over hield.

Die 10GB kon ik gelukkig wel op mn C schijf kwijt. Maakte natuurlijk geen biet uit, 1 GB backuppen duurde al 1 uur. Dus maar naar bed.

Installatie (of zal ik zeggen het backup gedeelte van de installatie procedure) aangezet en de hele nacht laten draaien. Was vanochtend klaar om 8 uur. (<sarcasme> Toch netjes, een backup van 6 uur ipv de verwachte 10 uur </sarcasme>).

Fijn zo! Installatie IOS5 kon eindelijk beginnen op de iPad2. Werkte gewoon zomaar in 1 keer goed! Redelijk rap, half uurtje of zo.

Maar wacht, backup nog terug zetten. Dit duurde slechts 1 uur, en 1 uur van overzetten muziek + foto's. Dat ik geen muziek en foto's op mijn aparaat heb/had, laat me afvragen wat ie in godesnaam aan het terugzetten was in dat uur, maar goed.

Na 2 uur de boel terugzetten kon ik mn iPad2 weer gebruiken.

Alles werkt bij mij wonderwel gewoon goed. Ik heb geen last van apps die ontbreken of mapjes die ontbreken ofzo, alles is er weer. Behalve mn comic books. Maar goed, die heb ik met de hand vrij snel kunnen terugzetten.

Grootste vraag die ik heb: wtf duurt die backup in het installatie proces zo ontzettend lang, terwijl het handmatig backuppen vele malen sneller verloopt. Upload ie data tijdens het backuppen of iets dergelijks? In mn iCloud staat helemaal niets dus dat kan het niet zijn.

Apple mag de volgende update weer een tijdje uitstellen van mij, want dit gedoe kan m'n hart (en m'n innerlijke kind) niet vaak aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBS
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-07 18:19
Waar is op de iPhone met iOS 5 de hotspot functie naartoe? Ik heb Proximus (België) en zie die functie nergens meer beschikbaar...

Edit: zelf gevonden... Was mijn tethering instellingen vergeten instellen bij "mobiel datanetwerk"... Deed het en plots zag ik de optie terug...

[ Voor 36% gewijzigd door MTBS op 13-10-2011 15:52 ]

MBP i5 2,7 GHz 8 Gb RAM / iMac 21,5" i5 2,7Ghz 12Gb RAM / iPhone XS / Ipad Pro / Apple Watch 2 (Nike) / ATV3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07:10

PBP

donny007 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 15:35:
Een tegenvaller: op de iPad 1 kun je met iOS5 de multitask gestures niet meer aanzetten. De multitask gestures waren al sinds iOS 4 aanwezig, je kon ze aanzetten met een jailbreak, of met een ontwikkelaarsaccount.

Apple adverteert de nieuwe gestures voor alle iPads, niet voor alleen voor de iPad 2, vreemd..... bugje of misser?
Al meerdere keren langsgekomen. Op de iPad1 is het zonder jailbreak (nog) niet mogelijk. Waarom? Geen idee :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Niet online
Volgens mij zitten de network settings van Vodafone NL nu standaard in het ios meegebakken..
Ik had mijn ios in het verleden nooit geupdate omdat ik mijn tethering functie graag wilde behouden.
Ook de provider updates dus nooit geaccepteerd.
Nu is mijn tether-functie pleite...helaas.

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Laatst online: 26-08-2024
Ik zie van facebook niks in het notification center? En alles staat aangevinkt!
Iemand die dit probleem heeft gehad en heeft kunnen oplossen?

Ook zie ik in de notification agenda's die ik niet wil zien, die bij de kalender zijn uitgevinkt. Mogelijkheid om die ergens te verbergen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BobbyDgtl schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 16:06:
Ik zie van facebook niks in het notification center? En alles staat aangevinkt!
Iemand die dit probleem heeft gehad en heeft kunnen oplossen?

Ook zie ik in de notification agenda's die ik niet wil zien, die bij de kalender zijn uitgevinkt. Mogelijkheid om die ergens te verbergen?
maak eens een screenshot van je settings...

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firefly III
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III
Ik lees dit meer mensen hebben, maar ik zie nog geen oplossingen voorbij komen. Iemand?

Ik probeer iMessage te activeren, maar het mislukt constant. "Could not sign in. Please check your network connection and try again."

- Verschillende wifi netwerken al gehad, helpt allemaal niks.
- Via 3G ook niks.
- Tetheren hielp ook niets.
- Google als DNS instellen deed het hem ook niet.

Iemand tips?

Hulp nodig met Firefly III? ➡️ Gitter ➡️ GitHub ➡️ Mastodon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shark.Bait
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-09 13:50

Shark.Bait

deze zin geen werkwoord.

knm schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 15:35:
Het is mij eindelijk gelukt om m'n iPad2 weer helemaal te krijgen zoals hij was voor de upgrade van iOS5.
---8<------
Ik heb het gisteren na meerdere pogingen opgegeven. Vandaag was het in een vloek en een zucht gebeurd.

Nikon, Fujifilm en Apple zooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Slarioux schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 16:23:
Ik lees dit meer mensen hebben, maar ik zie nog geen oplossingen voorbij komen. Iemand?

Ik probeer iMessage te activeren, maar het mislukt constant. "Could not sign in. Please check your network connection and try again."

- Verschillende wifi netwerken al gehad, helpt allemaal niks.
- Via 3G ook niks.
- Tetheren hielp ook niets.
- Google als DNS instellen deed het hem ook niet.

Iemand tips?
ik had hetzelfde probleem.

ik had via mijn Galaxy S2 wifi hotspot geconnect en toen deed ie het opeens wel, via mijn eigen wifi werkte het niet...

Facetime heeft het zelfs nog nooit gedaan op mijn iPad2, zowel via de hotspot als wifi... erg vreemd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devinet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 20:57
Hebben jullie ook dat als je een foto maakt met je iphone en je daarna in de map Albums of fotostream je bij de foto op verwijderen drukt dat de foto gewoon blijft staan in beide albums?

en iemand enig idee waar ik imessenger vind? en waar icloud m'n photo's op m'n pc stored?

***edit***

imessenger is natuurlijk een app DOOH!

[ Voor 9% gewijzigd door Devinet op 13-10-2011 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Laatst online: 07:43

Toppe

Oké ✅

Bout ding, mag dus vermoedelijk naar Duitsland, er zat een 'regio' lock op, waardoor je alleen kan activeren met een provider uit het land waar de iphone gekocht is.

Contact persoon bij Apple zou dit hebben opgelost, iOS netjes opnieuw gedownload maar probleem is nog steeds aanwezig... :-(!

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 23:39

Convoy

g44p

Devinet schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 16:38:
Hebben jullie ook dat als je een foto maakt met je iphone en je daarna in de map Albums of fotostream je bij de foto op verwijderen drukt dat de foto gewoon blijft staan in beide albums?

en iemand enig idee waar ik imessenger vind? en waar icloud m'n photo's op m'n pc stored?

***edit***

imessenger is natuurlijk een app DOOH!
imessenger zit gewoon in je messages verwoven, sms berichten zijn groen en imessenger berichten zijn blauw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devinet
freekweb schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 16:49:
[...]

imessenger zit gewoon in je messages verwoven, sms berichten zijn groen en imessenger berichten zijn blauw ;)
Thnx ;)

Iemand al enig idee waar icloud foto's op je pc neer zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:57
Meer mensen die problemen hebben met icloud? ik krijg voortdurend de melding iCloud-reservekopie mislukt er is een probleem met het inschakelen van iCloud-reservekopie.

alle instellingen gecontroleerd, staan allemaal goed. Probleem op iPhone4 en op de iPad 2 sinds vandaag. iPad deed het gisteren nog goed. iPhone vandaag pas geupdate. Account verwijderen uit devices en opnieuw instellen werkt niet

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devinet
crazylegs schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 16:58:
Meer mensen die problemen hebben met icloud? ik krijg voortdurend de melding iCloud-reservekopie mislukt er is een probleem met het inschakelen van iCloud-reservekopie.

alle instellingen gecontroleerd, staan allemaal goed. Probleem op iPhone4 en op de iPad 2 sinds vandaag. iPad deed het gisteren nog goed. iPhone vandaag pas geupdate. Account verwijderen uit devices en opnieuw instellen werkt niet
Ik kreeg icloud ook al niet aan de praat met reservekopie en ik krijg dezelfde melding als jij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07:10

PBP

Devinet schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 17:03:
[...]

Ik kreeg icloud ook al niet aan de praat met reservekopie en ik krijg dezelfde melding als jij.
Zal wel te maken hebben met de grote drukte

Zie: http://www.cultofmac.com/...already-working-on-a-fix/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Laatst online: 07:43

Toppe

Oké ✅

Is er iemand voor mij die het ipcc bestand van KPN kan doen toe komen?

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsie
  • Laatst online: 20-12-2021
Tallguy schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 21:18:
Kunnen jullie entries maken/toevoegen in de agenda? Ik zie ie optie niet meer
Ik heb hetzelfde probleem, of is het bij jou inmiddels opgelost?

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 23:39

Convoy

g44p

Matsie schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 17:13:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem, of is het bij jou inmiddels opgelost?
gewoon op het +je rechtsbovenin klikken of een event/agendapunt openen en dan edit rechtsbovenin.

[ Voor 4% gewijzigd door Convoy op 13-10-2011 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamond4ever
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-08 13:28
Heb mijn ipad2 geupdate na een hoop foutmeldingen... Alles gaat goed nu en werkt goed..

Behalve infinity blade.. Die draaid nogal bagger nu.. Heel veel schokken enz... Meer mensen hier last van? Heb andere games nog niet geprobeerd

Specs PCtjuh - Specs File Servertjuh - Specs Encode Servertjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrAcid schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 15:10:
[...]

Het lijkt er inderdaad op dat je hem niet kunt "muten" met één switch. Zou wel een handige optie zijn in sommige gevallen.
Ja echt superonhandig dit. Ik wil 's nachts, en soms als ik werk, studeer, bij mijn vriendin ben etc. geen pushberichten maar wel telefoon en SMS. Erg vreemd dat je het niet meer met 1 schakelaar uit kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsie
freekweb schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 17:16:
[...]

gewoon op het +je rechtsbovenin klikken of een event/agendapunt openen en dan edit rechtsbovenin.
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/h.vandelinden1/IMG_1058.PNG
Het +je is dus weg. De puntjes die er in staan zijn erin gezet vóór de update

[ Voor 8% gewijzigd door Matsie op 13-10-2011 17:38 ]

Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd, bij mij staat het plusje er gewoon nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Vreemd inderdaad, lijkt wel of je geen schrijfrechten hebt ofzo. Geen idee hoe je dat aan kunt passen overigens, maar dat is wat ik denk.

Heb je de iCal app al een keer helemaal afgesloten?

---------

In de Reminder app ontbreekt bij mij de "At Location" optie. Hebben meer mensen dat? Zit op een iPhone 3GS.

[ Voor 24% gewijzigd door MrAcid op 13-10-2011 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 13:57
Vandaag maar eens IOS5 op mijn Iphone 4 gezet. Ging helaas niet helemaal lekker.
Kreeg na het updaten de melding dat mijn Iphone opnieuw geactiveerd moest worden etc. Alsof het een nieuwe Iphone was.

Hierna meerdere keren een back-up moeten terugzetten om al mijn gegevens terug te krijgen.
1e backup poging -> contacten
2e backup poging -> apps
3e backup poging -> klein gedeelte van mijn muziek

Icloud werkt nog niet helemaal goed. Kan wel via de website mijn contacten etc. zien maar een back-up maken lukt nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Laatst online: 09:32
virtualJac schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 15:30:
Ik heb me iPhone 4 hersteld (wel daarvoor aankopen over gezet en een reservekopie gemaakt) echter ben ik vergeten al me foto's te synchroniseren. Kan ik deze op een of andere manier uit me reservekopie halen? Of ben ik nu al me foto's kwijt?
Als ik nou de reservekopie terug zet van vanmiddag, zijn dat mijn foto's nog te kopiëren naar mijn PC? Om vervolgens weer de reservekopie van nu terug te zetten?

Of kan ik me foto's op een andere manier terughalen?

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SehudeKoza
  • Laatst online: 14-09 12:42
Hallo

Gisteravond iPod geupdatet, ging helemaal goed, alleen heeft mijn vriend vanochtend even op zijn twitteraccount ingelogd op mijn iPod.
Even later gewoon zijn account verwijderd vanuit twitter onder de instellingen.
Alleen blijf ik notificaties ontvangen van zijn mentions.
Weet iemand hier een oplossing voor?

Ik gebruik de gewone Twitter-App
iPod Touch 4G
Ik heb al gekeken in de app en onder instelling of zijn account er nog stond, maar nee. Ik heb hem ook al ge-reboot.

Alvast Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:06
Ik kan geen contacten meer syncen van Gmail. De optie is gewoon niet aanwezig. Mail, agenda kan ik wel aanvinken, maar contacten staat niet meer in het rijtje. Als ik de account van iCloud probeer staat daar wel de optie contacten. Iemand enig idee waarom hij geen gmail contacten wil syncen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-09 22:59

World Citizen

FreeReef.nl

Apache4u schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 09:55:
[...]

Ik was ook al op zoek.
Iets verder naar beneden staat dit, en daar baal ik van:

Aanvullende informatie
Automatische downloads en het downloaden van eerdere aankopen zijn niet compatibel met iPhone 4 (CDMA-model). Automatische downloads en het downloaden van eerder aangeschafte muziek en tv-programma's worden alleen ondersteund in de VS en zijn niet compatibel met iPhone 4 (CDMA-model). Eerdere aankopen zijn mogelijk niet beschikbaar als deze zich niet langer in de iTunes Store bevinden. Voor het downloaden van eerder aangeschafte tv-programma's is iTunes 10.4 of hoger vereist.

Andere vraag: Als ik met Itunes mijn muziek probeer te syncen, laat ie zien dat alles gesynct is.. Ook balk laat zien dat er 5 GB muziek op mijn iPhone aanwezig is. Als ik echter op mijn iPhone kijk, staat er niks, behalve een paar podcasts. Iemand dit ook tegengekomen?
Thanks! heb ik toch niet voor niets 3 pagina's gelezen opzoek naar een reactie op mijn vraag :)

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
donny007 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 15:35:

Inderdaad, ik vind dat ook wel raar dat ze dat niet zeggen in hun reclame. Flinke tegenvaller.

Ik gebruik die multitasking gestures ontzettend veel en ik kan eigenlijk niet meer zonder. Dus dan hou ik het maar bij 4.3.3 (ik heb ook een jailbreak om het scherm meer te kunnen dimmen).

Overigens schijn je het wel te kunnen doen door een bestand aan te passen, maar dan is een jailbreak nodig. En die is er natuurlijk ook nog niet (tenminste niet untethered).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Vanochtend kon ik alleen maar de muziek afspelen op mijn iPhone 4 welke daadwerkelijk via iTunes was gedownload (albums + podcasts). Heb zojuist opnieuw een volledige sync gedaan maar hetzelfde issue blijft zich voordoen.

Iemand hier toevallig hetzelfde issue ?
(niet itunes aankopen staan wel op mijn telefoon, maar spelen simpelweg niet af ...)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48

M_V

Matsie schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 17:37:
[...]

[afbeelding]
Hij staat wel op "alle agenda's", dus misschien moet je eerst een agenda kiezen. Anders weet de iphone niet in welke agenda hij hem moet zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsie
Probleem is opgelost, onder instellingen --> e-mail, contacten agenda's --> iCloud stond het schuifje achter agenda's op 0. Toen ik hem op 1 zetten kwam het plusje weer terug bij mijn agenda :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-09 08:39

SpX

Matsie schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 17:37:
[...]

[afbeelding]
Ik heb precies hetzelfde. In zowel de reminders als de calendar app kan ik niets toevoegen en ontbreekt het +'je.

Volgens heeft het te maken met de jailbreak..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:02
Wat een geweldig systeem toch.... niet!

Gisteravond een reservekopie gemaakt. Vanmiddag begonnen met het updaten naar iOS5.

Alles gaat goed, tot het moment ik mijn reservekopie wil terug zetten. (terugzetten vanaf reservekopie....)

Nou... leuk.. Al mijn apps weg, mijn games incl scores worden niet terug gezet. (zoonlief had smurfs tot rank 24 gespeeld)

Wel de contacten, email adressen, muziek, agenda met afspraken.

Heerlijk systeem toch! :(

Heeft iemand nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo-nl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-09 23:03
Als je iPhone gelockt is en je klikt dubbel op de Home-knop dan start de Camera-app, maar ik gebruik Camera+, is deze instelling te wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Krijg de hele tijd de volgende foutmelding:

Afbeeldingslocatie: http://db.tt/nL4aROa3

Wat kan ik hieraan doen? Op de iPad werkt het tevens wel.
Pagina: 1 ... 25 ... 34 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Het is niet toegestaan om te vragen om UDID's te registreren (of om hierin te handelen etc.)
- Links om iOS 5 te downloaden buiten Apple's site zijn niet toegestaan.
- Als de update nog niet in iTunes ziet, moet je nog wat meer geduld hebben