1 dag verder: status batterijverbruik?
Gaat de batterij korter mee, zuipt iOS 5 energie?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Macbook 2,13 GHz 4GB 120GB SSD
Zie mijn reactie boven jouSpX schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 18:53:
[...]
Ik heb precies hetzelfde. In zowel de reminders als de calendar app kan ik niets toevoegen en ontbreekt het +'je.
Volgens heeft het te maken met de jailbreak..
Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...
Dat heeft met je iTunes-account te maken. Log in met een Nederlands iTunesaccount en hij switcht naar de Nederlandse versie.glennvho schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 19:49:
Ik heb echt iets raars voor. Ik heb mijn broer zijn ipod touch mogen upgraden naar iOS 5 en alles goed verlopen. Het enige probleem dat ik momenteel heb is dat mijn iOS in het Nederlands is maar dat de app store volledig in het Frans is.
Zou het graag allemaal in het Nederlands hebben als het voor apple hetzelfde is.Iemand enig idee?
2weken verder iOS5 op iPad2 battery-use geen verschil met 4.3.5..mobile625 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 19:22:
1 dag verder: status batterijverbruik?
Tubes....It's what make music music!
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Ik heb vandaag mn Ipad 1 met iOS 5 ook even gejailbraked en multi gestures werken gewoon.Wel even aanvinken tijden het jailbreaken.GekkePrutser schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 18:38:
[...]
Inderdaad, ik vind dat ook wel raar dat ze dat niet zeggen in hun reclame. Flinke tegenvaller.
Ik gebruik die multitasking gestures ontzettend veel en ik kan eigenlijk niet meer zonder. Dus dan hou ik het maar bij 4.3.3 (ik heb ook een jailbreak om het scherm meer te kunnen dimmen).
Overigens schijn je het wel te kunnen doen door een bestand aan te passen, maar dan is een jailbreak nodig. En die is er natuurlijk ook nog niet (tenminste niet untethered).
Hier hetzelfde. Alles ging perfect, totdat de kopie teruggezet moest worden. Eerst lukte het niet doordat de reservekopie beschadigd was. Daarna stonden ineens alle Apps die ik ooit heb gedownload op een boel burobladen. Tussendoor vrijwel alle door jou genoemde foutmeldingen. De laatste poging een reservekopie te plaatsen, leverde weer een volledig schone iPad op. Ik heb het maar opgegeven en begin maar met een als nieuwe iPad.Kassad schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 20:01:
Ik heb de laatste en de naarste upgrade meegemaakt nu, ben blij dat itunes nu nooit meer gebruikt hoeft te worden. Eerst wilden mijn iphone 4 en ipad1 beide niet updaten, fout 35 (wel syncen en backups maken, allemaal geen probleem, alleen niet updaten. opnieuw gedownload, itunes opnieuw geïnstalleerd, helaas).
Ik heb uiteindelijk een herstel uitgevoerd waardoor ze nu beide ios5 hebben. Een reservekopie terugzetten is echter niet gelukt, bij beide apparaten niet. Verschillende foutmeldingen, van timeouts tot geen rechten hebben. Een 'gewone' reservekopie maken is geen probleem, terugzetten is onmogelijk. itunes opnieuw geïnstalleerd, meerdere malen geprobeerd de reservekopie terug te zetten met verschillende kabels, het is niet gelukt.
Ongelooflijk dat een Apple product, dat altijd zo met usability schermt, zo'n enorme zooi maakt van upgraden via itunes. Is ook niet de eerste keer, gelukkig wel de laatste.
Yup, ik ook. I put hoop uit het feit dat ik itunes nooit meer hoef te gebruiken. De iphone en ipad zijn super maar god, wat HAAT ik itunes.Dennisdn schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 20:19:
[...]
Hier hetzelfde. Alles ging perfect, totdat de kopie teruggezet moest worden. Eerst lukte het niet doordat de reservekopie beschadigd was. Daarna stonden ineens alle Apps die ik ooit heb gedownload op een boel burobladen. Tussendoor vrijwel alle door jou genoemde foutmeldingen. De laatste poging een reservekopie te plaatsen, leverde weer een volledig schone iPad op. Ik heb het maar opgegeven en begin maar met een als nieuwe iPad.
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair
Ik merk dat er storing is wanneer ik muziek afspeel over mijn Voiis, niet veel maar wel meer dan voor de update. Het lijkt ook meer te zijn wanneer de dataverbinding actief is, wanneer ik de ipad gebruik voor surfen oid. Had ik eerder nooit.Darkstar schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 20:41:
Gisteren naar iOS5 geupdate en vandaag gemerkt dat de bluetooth compatibiliteit met de carkit van m'n wagen (Focus 2010) helemaal om zeep is. Audio afspelen via bluetooth lukt zelden en stopt na 5 min afspelen. Hoewel de iPhone gepaired is lukt het gewoonweg niet om het na 5 min terug aan het werken te krijgen.
Bellen lukt wel, maar ik krijg de naam of het nummer van mijn contact niet meer op het scherm in de wagen te zien. Ook het bereik van het netwerk wordt niet meer weergegeven.
Best zonde aangezien ik veel in de wagen zit en bijna uitsluitend muziek luisterde via mijn iPhone over bluetooth.
Nog iemand gelijkaardige problemen?
http://www.onemorething.n...oud-boven-north-carolina/Kassad schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 20:01:
Ik heb de laatste en de naarste upgrade meegemaakt nu, ben blij dat itunes nu nooit meer gebruikt hoeft te worden. Eerst wilden mijn iphone 4 en ipad1 beide niet updaten, fout 35 (wel syncen en backups maken, allemaal geen probleem, alleen niet updaten. opnieuw gedownload, itunes opnieuw geïnstalleerd, helaas).
Ik heb uiteindelijk een herstel uitgevoerd waardoor ze nu beide ios5 hebben. Een reservekopie terugzetten is echter niet gelukt, bij beide apparaten niet. Verschillende foutmeldingen, van timeouts tot geen rechten hebben. Een 'gewone' reservekopie maken is geen probleem, terugzetten is onmogelijk. itunes opnieuw geïnstalleerd, meerdere malen geprobeerd de reservekopie terug te zetten met verschillende kabels, het is niet gelukt.
Ongelooflijk dat een Apple product, dat altijd zo met usability schermt, zo'n enorme zooi maakt van upgraden via itunes. Is ook niet de eerste keer, gelukkig wel de laatste.
Ik gebruik geen iCloud. I sync alleen met Google (dus ben geen belangrijke data kwijt). Dit is echt een itunes probleem. Vandaag ook de hele middag geprobeerd de crap aan de praat te krijgen, helaas.
Volgens mij heb je het bericht niet goed gelezen. Bv dit is iets waar veel gebruikers die naar ios5 hebben willen updaten last van hebben gehad:Kassad schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 21:01:
[...]
Ik gebruik geen iCloud. I sync alleen met Google (dus ben geen belangrijke data kwijt). Dit is echt een itunes probleem. Vandaag ook de hele middag geprobeerd de crap aan de praat te krijgen, helaas.
De errors die gebruikers ondervinden hebben vaak te maken met het verifiëren van hard- en software en Apple-ID’s op activatie-servers van Apple. Wanneer een server niet snel genoeg reageert, dan stopt de installer ermee. Een tweede installatie-poging werkt meestal wel.
Ik heb je bericht prima gelezen en geef je aan dat dat dit niets met updateservers te maken heeft maar met itunes. Ook na de geslaagde update wil een restore niet lukken, dat is een itunes probleem, geen updateserverprobleem.deBennie schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 21:10:
[...]
Volgens mij heb je het bericht niet goed gelezen. Bv dit is iets waar veel gebruikers die naar ios5 hebben willen updaten last van hebben gehad:
[...]
www.vdzande.com
Agenda-items worden 24 uur van tevoren in het berichtencentrum gezet, verder in de toekomst kijkt-ie niet. Voor de overige apps: zijn daar wel notificaties van binnen gekomen? Staan je instellingen goed (that is, heb je wel ingesteld dat die apps in het berichtencentrum moeten komen)?Dieter schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 21:30:
Ik begrijp het notificatie center niet goed. Ik krijg enkel de agenda items van het huidig moment te zien. Geen in de toekomst. Ik zie ook geen mails of facebook meldingen. Op de lockscreen komt ook niets tevoorschijn ... doe ik nu iets fout ?
Thx dat is duidelijk... En de lockscreen?Scott schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 21:34:
[...]
Agenda-items worden 24 uur van tevoren in het berichtencentrum gezet, verder in de toekomst kijkt-ie niet. Voor de overige apps: zijn daar wel notificaties van binnen gekomen? Staan je instellingen goed (that is, heb je wel ingesteld dat die apps in het berichtencentrum moeten komen)?
[ Voor 17% gewijzigd door FUBAR op 13-10-2011 21:42 ]
To be, or not to ...ehh.... what was the question?
[ Voor 35% gewijzigd door valkenier op 27-10-2011 16:59 . Reden: update ]
Lockscreen geeft alleen notificaties weer die jij krijg als je telefoon "uit" (niet volledig, maar sleep mode) staat. Zodra je je telefoon dan ontgrendelt, zijn de notificaties weg van het lockscreen.Dieter schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 21:37:
[...]
Thx dat is duidelijk... En de lockscreen?
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Ja dat begrijp ik niet, waarom ze daar voor gekozen hebben, het is net zo makkelijk op dat foto knopje standaard naast de slider te hebben en de ipod controls boven in het scherm.FUBAR schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 21:39:
Ik krijg geen fotoknop op mijn lockscreen. (foto nemen met de volumeknop werkt wel)
Moet ik dit zelf ergens activeren?
ahh gefixed: 2x homeknop![]()
lama...
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!
Ik zou het doen!
Ja, ik baal als een stekker. Mijn broertje heeft mijn oude 3gs gekregen die ik natuurlijk even netjes als nieuwe telefoon wilde instellen. Nou, dat ging voor geen meter. iTunes-account aanmaken lukt niet, iCloud-account aanmaken lukt niet... Beetje jammer dus.jalumsx schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 19:24:
Apple lijkt de piek in iCloud gebruik gedurende de eerste dagen dat iOS5 beschikbaar is wat te onderschat hebben... Slechte beurt, het regent klachten op diverse fora.
[ Voor 91% gewijzigd door Hoedje op 14-10-2011 22:18 ]
Ik heb hetzelfde probleem met Find My Friends. Hij zegt nu continu dat mijn wachtwoord onjuist is. Ik weet 100% zeker dat dit niet zo is. Volgens mij komt dit gewoon door serveroverbelasting.
Niet met IOS, maar wel met mail icm icloud in OSXthomgun schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 22:11:
M'n systeem crasht op m'n iPad als ik mij mail probeer aan te passen bij de instellingen... Kan nu dus geen ander mail adres toevoegen... Meer mensen hier last van met ios5?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Krijg de melding dat deze iPhone een SIMkaart heeft die met een PIN gelockt isposttoast schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 22:11:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem met Find My Friends. Hij zegt nu continu dat mijn wachtwoord onjuist is. Ik weet 100% zeker dat dit niet zo is. Volgens mij komt dit gewoon door serveroverbelasting.
Inderdaad, zo verwarrend. Of gebruiken ze de term edge niet in Amerika... Al met al, blij dat iMessage ook via edge werktSlasher schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 15:06:
[...]
Ja, ze hadden het beter kunnen stellen: Via mobiele date en Wifi
Dat zo completer zijn geweest.
Verwijderd
Ik had ook problemen met m'n ringtones... Heb ze helemaal moeten verwijderen, zelf uit iTunes, daarna opnieuw toevoegen en daarna de ringtone maken (30 seconden AAC versie maken, en extensie hernoemen). Daarna ging het weer goed met m'n ringtones.crack_en_hack schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 21:52:
Klopt het dat er problemen zijn met het toevoegen van ringtones en muziek op de iPhone?
Als ik in iTunes muziek/ringtones in me bibliotheek zet en ga synchroniseren gebeurd er helemaal niks.
Wat een gekut is dit toch bij Apple
Verwijderd
Mijn ringtones verschijnen ook niet op me iphone na het terugzetten, en in Itunes staan ze alsof ik ze nog nooit gekocht heb..Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 23:31:
[...]
Ik had ook problemen met m'n ringtones... Heb ze helemaal moeten verwijderen, zelf uit iTunes, daarna opnieuw toevoegen en daarna de ringtone maken (30 seconden AAC versie maken, en extensie hernoemen). Daarna ging het weer goed met m'n ringtones.
[ Voor 58% gewijzigd door er0mess op 14-10-2011 01:54 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Je kunt accounts helaas niet samenvoegen , wel je MobileMe omzetten naar iCloudstormfly schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 08:18:
Lijkt erop dat samenvoegen van accounts nu mogelijk is, kan het helaas niet testen door het ontbreken van een mobileme account.
http://m.itworld.com/mobi...icloud-service?q4148060=1
Zet internet af?Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 17:37:
[...]
Ja echt superonhandig dit. Ik wil 's nachts, en soms als ik werk, studeer, bij mijn vriendin ben etc. geen pushberichten maar wel telefoon en SMS. Erg vreemd dat je het niet meer met 1 schakelaar uit kan zetten.
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Mijn vriendin had gisteren een soortgelijk probleem. Ze kon de contacten niet meer wijzigen omdat de 'wijzig' knop verdwenen was net zoals jouw agenda knop.Matsie schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 17:37:
[...]
[afbeelding]
Het +je is dus weg. De puntjes die er in staan zijn erin gezet vóór de update
Ik heb de backup destijds gemaakt in een virtual machine, omdat ik weiger om iTunes op mijn standaardinstallatie te hebben. Dat kan toch nooit de reden zijn dat mijn backup is mislukt? Of is de USB support van VMware misschien niet goed genoeg voor iOS en iTunes?Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 07:30:
Klinkt meer als een corrupte installatie. Verwijder je oude backup niet, en voer een restore uit.
Maar dan moet ik alle apps een voor een aanklikken. Dat doe ik nu ook al via "alle aankopen," en daar ben ik gisteren de hele dag mee bezig geweest en ik ben nog niet eens op de helft.Daarbij kan je via iCloud al je downloads opnieuw downloaden.
[afbeelding]
Ik heb m'n telefoon nooit gesyncd. Ik heb alleen een backup gemaakt van de telefoon. De belangrijke data staat namelijk op een Exchange Server en die wordt gebackupt.Of gewoon via iTunes installeren (als je ze gesyncd had)
Haha, wordt net een aantal reacties boven je gezegd, en ook de reactie van Matsie kan jou verder helpen:Yzord schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 09:14:
Hebben jullie dat ook dat je geen agendapunten aan kan maken in iCal. Bij mij staat er Geen Agenda en kan ik ook nergens een nieuwe agenda punt aanmaken
[afbeelding]
Matsie schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 18:52:
Probleem is opgelost, onder instellingen --> e-mail, contacten agenda's --> iCloud stond het schuifje achter agenda's op 0. Toen ik hem op 1 zetten kwam het plusje weer terug bij mijn agenda
[ Voor 28% gewijzigd door FireSonus op 14-10-2011 09:19 ]
FireSonus schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 09:17:
[...]
Haha, wordt net een aantal reacties boven je gezegd: naar instellingen->icloud en dan je agenda weer activeren.
Ik heb dit ook gemerkt inderdaad, de AppStore is echt traag. Denk dat de servers bij Apple op volle toeren draaienknm schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 01:09:
Hebben jullie ook last ervan dat de appstore af en toe zeer traag is? De ene keer floept ie van app naar app die ik bekijk, de andere keer is mn ipad2 zo'n 30 seconden aan het "laden" voordat de pagina met de app verschijnt.
Zou dat wellicht te maken hebben met overbelasting van de apple servers?
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
[ Voor 23% gewijzigd door vulliw op 14-10-2011 10:20 ]
Vulliw
Dit klopt, dankje
Vulliw
Waarschijnlijk zijn dat eerdere versie van iOS?vulliw schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 10:48:
[...]
Dit klopt, dankje
maar waarom staat het dan niet in instellingen berichten ???
Ik zie afbeeldingen op internet waar het wel bij staat ???
[ Voor 18% gewijzigd door FireSonus op 14-10-2011 10:54 ]
Elect a clown, expect a circus.
Dankje voor deze heldere verklaringsajoku schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 10:50:
[...]
Waarschijnlijk zijn dat eerdere versie van iOS?
Het is opzich logisch omdat het onder de Berichtgeving valt en niet in de instellingen van Berichten zelf
Vulliw
Verwijderd
Ik gok eerder dat met iCloud en dergelijke de telefoon vaker dingen over internet aan het syncen is en er meer processen op de achtergrond blijven draaien.FireSonus schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 10:51:
Pfff, iOS 5 heeft hier een serieus hoger batterijverbruik dan iOS4 (op iPhone 4). Normaal zit ie op een dag als vandaag op dit moment nog zo rond de 90-95%. Maar heb nu nog maar 81%
.
Zouden ze stiekem de A4 iets opgeschroefd hebben?
Panasonic 7kW J-Series Split + 190 liter SWW, 2750+2100Wp Oost-West
Verwijderd
Ja dat is nu het handigst, maar als ik even iets wil googelen oid dan moet het dus weer aan. Niet het einde van de wereld, maar ik begrijp gewoon niet waarom ze de push schakelaar hebben weggehaald.
Ik heb het als volgt opgelost. Ik deel samen met mijn vriendin account X voor aankopen in de iTunes Store. Op die account staat dus de gehele historie van aankopen die mijn vriendin en ik hebben gedaan. Verder had ik MobileMe met account Y. Hierop syncte ik mijn agenda, mail, contacten enz. Nu is account Y dus omgezet in een iCloud account en werkt bij mij alles naar behoren.UltraSub schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 09:59:
Zijn er al mensen met ervaring met meerdere iTunes accounts in huis?
Heb hier 4 iDevices. 2 iPhones en 2 iPads. Tot nu toe gebruikten mijn vriendin en ik hetzelfde account. Met iCloud en iOS5 is dat irritant aan het worden. Dus denk je, ach wat, splitsen we ze toch. Zij een nieuw account, ik houdt mijn oude aan. Maar dan komen meteen een aantal dingen in me op.
- Syncen. Niet zo handig he. Een iTunes library. Sync een telefoon tegen het verkeerde account, en je hebt een probleem. Uitloggen en inloggen met het juiste account van te voren, en niet vergeten. Wordt ik niet zo vrolijk van.
- Wireless syncen. Ik dacht een VM te gaan draaien op mijn ESX die permanent actief is om draadloos te syncen. Maar dat kan natuurlijk niet zo simpel als ik dacht, gezien mijn eerste punt. Moet ik nou werkelijk 2 VM's gaan draaien om dit te regelen? Dus twee VM's met ieder hun iTunes, gekoppeld aan dezelfde library, maar met een verschillende login?
Of zie ik nou beren die er niet zijn. Kan me namelijk niet voorstellen dat Apple hier niet over heeft nagedacht. Dit kan toch nooit de bedoeling zijn?
PSN: Sluuz
Misschien gebruik je je iPhone ook weer wat intensiever op dit moment?Dipsausje schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:16:
[...]
Ik gok eerder dat met iCloud en dergelijke de telefoon vaker dingen over internet aan het syncen is en er meer processen op de achtergrond blijven draaien.
Contacten met Gmail syncen kan enkel via een Exchange account. Als server vul je m.google.com in en voor de rest je Google credentials.Dennisdn schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 18:21:
Ik kan geen contacten meer syncen van Gmail. De optie is gewoon niet aanwezig. Mail, agenda kan ik wel aanvinken, maar contacten staat niet meer in het rijtje. Als ik de account van iCloud probeer staat daar wel de optie contacten. Iemand enig idee waarom hij geen gmail contacten wil syncen?
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
[ Voor 35% gewijzigd door McChouffe op 14-10-2011 12:03 . Reden: Vermelding iPhone & iOS versie ]
dafmay schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 09:56:
Mooie update Ios5, en alles werkt naar behoren...behalve Exchange Push mail. Alle settings staan goed, maar email wordt alleen ge-synced wanneer ik de Email app open, anders niet. Vreemd, omdat het altijd goed heeft gewerkt. Iemand anders dit probleem ook binnen Ios5 en eventueel een oplossing of tips?
[ Voor 26% gewijzigd door mgizmo op 14-10-2011 12:47 ]
Verwijderd
Dat, of de iPhone gebruikt GPS wat intensiever.sajoku schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:34:
[...]
Misschien gebruik je je iPhone ook weer wat intensiever op dit moment?
Werkt!! Met grote dank, eindelijk dat rotding weg...deBennie schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 12:19:
'HOW TO: Put Newsstand In A Folder On iOS 5 [Without Jailbreaking]'
http://thecodingmassacre....older-no-jailbreak-ios-5/
Nice!
Klopt, die opmerking was al vaker gemaakt...heb je debug console aanstaan? wellicht dat je daar wat uit kan halen?rinkel schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 12:29:
[...]
Werkt!! Met grote dank, eindelijk dat rotding weg...
Merk overigens dat een reply maken hier op tweakers een stuk langzamer gaat in safari op de iPhone
Gebruik de iphone daar niet zo vaak voor, maar soms wel handig als je in de wachtkamer zitYzord schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 12:30:
[...]
Klopt, die opmerking was al vaker gemaakt...heb je debug console aanstaan? wellicht dat je daar wat uit kan halen?
Nog niet, ik gebruik wel background killer om in 1 keer alle openstaande dingen te sluiten.Yzord schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:05:
iemand al een werkende multitask disabler voor de iOS5 gevonden? Ik vind dat multitasken echt 100 keer niks.
Ook gehad, iphone loskoppelen en er weer aan hangen gaat hij als het goed is prima verder. dat was ten minste bij mij het geval.Basjuuh schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:57:
Heel heel heel apart. Ios5 gedownload, alles gaat goed, maar hij wil niet activeren....
Hij zegt zonder itunes dat de activeringsserver tijdelijk niet beschikbaar is... en dan als klap op de vuurpijl als ik het via itunes wil doen (wat hij zelf ook aangeeft) .. zegt hij dat er geen simkaart in m'n telefoon zithaha... zit er gewoon in.
Iphone onbruikbaar oleole.. Iemand dezelfde kuren?
BarryMel
Hoe vaak heb je dat gedaan? Want doe dat nu denk ik al 5-6 keer...timwijn schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:18:
[...]
Ook gehad, iphone loskoppelen en er weer aan hangen gaat hij als het goed is prima verder. dat was ten minste bij mij het geval.
[ Voor 10% gewijzigd door Basjuuh op 14-10-2011 14:28 ]
Verwijderd
Hier 2 iPhones en een iPad. Voor allemaal heb ik een eigen login aangemaakt op de laptop waar iTunes op staat. Syncen gaat daardoor zonder problemen, gewoon 3 iTunes instanties creëer je op die manier (klote oplossing, maar dat is even minder belangrijk, het werkt).UltraSub schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 09:59:
Zijn er al mensen met ervaring met meerdere iTunes accounts in huis?
Ik ben ook geen voorstander van multitasking op een telefoon (zie het nut niet, maar kwaad dan goed), maar wat is er dan zo anders dan ? Ik heb nog geen gekke dingen meegemaakt eigenlijk.Yzord schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:05:
iemand al een werkende multitask disabler voor de iOS5 gevonden? Ik vind dat multitasken echt 100 keer niks.
Waarom niet gewoon via de kabel? WiFi sync is prima voor contacten, bladwijzers een app hier en daar, maar om nou 10 gig aan MP3's over te gaan zettenHyperBart schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:30:
GAAAADVERDAMME, dat Wifi syncen gaat baggertraag zeg... 2200 liedjes ofzo heeft volgens mij een paar uur geduurd, en ik stap vanmorgen in de auto met mijn iPod, denk van "oh lekker die gaat mooi vol zitten met mijn HEEEEULE iTunes library", begin ik door die library te scrollen, merk ik dat heel veel liedjes grijs zijn...
WTF? Natuurlijk is dat ding megasnel plat gegaan op zijn batterij en vanaf 20 percent stopt ie er mee denk ik... Straks nog maar eens opnieuw proberen...
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq