Toon posts:

Het grote PlayStation Vita topic OverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 42.832 views

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-05 12:51
Toch eindelijk de knoop doorgehakt en bestelling gedaan bij Amazon.de. Nog nog bedenken welke games. Ik denk sowieso Uncharted, en tweede ga ik nog een nachtje over slapen.

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 01-06 08:09
Robolokotobo schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 00:47:
Als je kijkt naar de prepaid 3g kosten op de Vita is het volgens mij behoorlijk duur. 33 cent per mb. Als ik het goed begrepen heb kost een internet pagina laden al gauw 1,5 mb. De prepaid kaartjes gaan via Vodafone. Of zijn er ook nog andere manieren om 3g op de Vita te krijgen?
Is 1 pagina laden echt 1,5 mb? Jeetje dan wordt het wel erg prijzig om af en toe een beetje mail the checken of wat sites te lezen als er op dat moment geen Wifi in de buurt is....

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-05 10:30
Baatje schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 13:02:
[...]

Is 1 pagina laden echt 1,5 mb? Jeetje dan wordt het wel erg prijzig om af en toe een beetje mail the checken of wat sites te lezen als er op dat moment geen Wifi in de buurt is....
Nee dit is zeer zeker niet correct. 1,5mb is wel heeel erg veel. Vergeet niet dat de cache ervoor zorgt dat je niet constant dezelfde website opnieuw moet downloaden.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

• Baatje
Wat zou dan wel een "correcte" weergave van de kosten kunnen zijn.

Vond op www.hi.nl wel een MB verbruikstool.Is deze een beetje logisch?

http://mbadvies.hi.nl/

[Voor 17% gewijzigd door Baatje op 09-02-2012 14:00]

• Vinand
Baatje schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 13:57:
Wat zou dan wel een "correcte" weergave van de kosten kunnen zijn.

Vond op www.hi.nl wel een MB verbruikstool.Is deze een beetje logisch?

http://mbadvies.hi.nl/
Dat is heel erg lastig aangezien website enorm kunnen verschillen in content van elkaar. kijk je bijvoorbeeld op www.waarmaarraar.nl dan verbruik je hooguit enkele kilo bytes maar kijk je bijvoorbeeld een website met veel grafische afbeeldingen dan kan dat inderdaad oplopen naar een hogere data verbruik... Alhoewel je natuurlijk waarschijnlijk/hopelijk wel de optie krijgt om de websbrowser dusdanig in te stellen dat je afbeeldingen niet geladen word. (Bij blackberry browser kun je zelfs javascript uitschakelen.)

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-06 02:36
Vinand schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 05:59:
[...]

Een post boven je word je vraag al beantwoord. Oftewel: simlockvrij = waarom zou het niet kunnen?
Oke. Maar gaat er dan een gewone simkaart in of moet er zo'n nieuwe micro-sim in?

i5 10400F GTX 1660 Super

• huyanglee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-06 19:40
Had m'n Vita eerst bij Amazon.de geplaatst nav de gratis 8 GB Memory Card & een game voor 15 €.
Gezien de games echter in het Duits zouden zijn heb ik deze terug gecancelled.

Ben nu voor de Amazon.fr deal gegaan. 229 € voor de Vita + gratis Mem Card + preorder box. Games haal ik bij amazon.co.uk of bij goedkope lokale webshops.

Nog 2 weken wachten grrr

• Baatje
Vinand schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 15:29:
[...]

Dat is heel erg lastig aangezien website enorm kunnen verschillen in content van elkaar. kijk je bijvoorbeeld op www.waarmaarraar.nl dan verbruik je hooguit enkele kilo bytes maar kijk je bijvoorbeeld een website met veel grafische afbeeldingen dan kan dat inderdaad oplopen naar een hogere data verbruik... Alhoewel je natuurlijk waarschijnlijk/hopelijk wel de optie krijgt om de websbrowser dusdanig in te stellen dat je afbeeldingen niet geladen word. (Bij blackberry browser kun je zelfs javascript uitschakelen.)
Hi.nl spreekt over een gemiddelde van 0,5 MB per pagina. Als ik hier vanuit ga en ik ben lekker aan het surfen kom je al snel op een site of 20. Dan 20 * 0,5 = 10MB. En dat is dus 10 * € 0,33 = € 3,30 voor misschien een half uurtje internetten. Maar ja Vodafone heeft natuurlijk ook niet voor niets die voordeelbundels in het leven geroepen 8)7 Want een dagbundel kost dan € 2,50.... aan de andere kant heb ik dan weer niet de hele dag 3g nodig want thuis heb ik Wifi.....

Ik vraag me nu hard op af of die € 50,-- verschil + internet kosten het dan wel waard zijn. Want het is natuurlijk ook maar de vraag hoe goed de browser werkt en hoe snel het internet in de praktijk erop is.

Lastig hoor die keuzes ;)

Ik vraag me ook af hoeveel een uurtje online gamen kost en verbruikt via 3G.
Met veel online titels in de maak gaat dat redelijk wat kosten via 3G.

Ik heb de wifi versie besteld , dus mij kost internetten en online gamen weinig.

• misterd11
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-05 08:11
je kan niet online gamen via 3g!!!, en websites laden is ongeveer 0,5mb per pagina, dus ik vind de 3g zijn geld niet waard. Kan je beter besparen en een spel van kopen, en als je toch besluit later de vita te verkopen levert de 3g geen meerwaarde op t.o.v. de wifi versie!

• Baatje
Ik denk dat je ook gelijk hebt. Die € 50,-- verschil in aanschaf kan je beter besteden aan een 16GB geheugenkaartje. Ben in ieder geval blij met dit soort topics want meningen en adviezen van anderen is altijd heel fijn voor het maken van een besluit!

• misterd11
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-05 08:11
ik zou eerst de 3g ook halen, maar na de prepaidprijzen te hebben gezien, heb ik toch besloten het uit te sparen, koop ik denk ik unit 13 voor :P

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-02 13:32
Ik zat ook een beetje te twijfelen tussen 3g en Wifi, vooral doordat eerder in dit topic was aangegeven dat je met een t-mobile duo-sim gewoon 3g tegelijk kan gebruiken (op bijv. een ipad) met de normale gsm functie op je telefoon. Ik heb het geprobeerd, maar op mijn ipad viel de verbinding mooi weg toen ik aan het bellen was. (T-mobile gaf trouwens zelf in de brief die bij mijn duo sim werd geleverd ook al aan dat het niet tegelijk zou werken). Een aparte abo voor de vita ga ik ook niet aanschaffen en ik wil mijn mobiele bereikbaarheid ook niet opofferen, dus vandaag op amazon.de maar een vita wifi besteld :)

• RDMA
  • Laatst online: 11-05-2021
Daarnaast is de 3G dekking in Nederland verre van perfect. Ga maar eens met het OV en zie hoevaak de verbinding wegvalt, niets frustrerender dan een online game die wegvalt door een 'connection-lost'.

Daarnaast zijn er zoveel Wifi spots tegenwoordig dat het (voor mij) nauwelijks loont. :)

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-06 11:57

Phntm

Tlingelingeling

nioz schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 16:38:
Ik zat ook een beetje te twijfelen tussen 3g en Wifi, vooral doordat eerder in dit topic was aangegeven dat je met een t-mobile duo-sim gewoon 3g tegelijk kan gebruiken (op bijv. een ipad) met de normale gsm functie op je telefoon. Ik heb het geprobeerd, maar op mijn ipad viel de verbinding mooi weg toen ik aan het bellen was. (T-mobile gaf trouwens zelf in de brief die bij mijn duo sim werd geleverd ook al aan dat het niet tegelijk zou werken). Een aparte abo voor de vita ga ik ook niet aanschaffen en ik wil mijn mobiele bereikbaarheid ook niet opofferen, dus vandaag op amazon.de maar een vita wifi besteld :)
WiFi is goed genoeg. Ik vind dat 3G handheld gedoe maar niks, kost ons alleen maar meer geld en je zit tenslotte vast aan een mobiele data limiet. Wat ook nog vervelender is dat ze niet eens een sterkere accu leveren bij de 3G versie, dus je batterij raakt sneller leeg. En zoals de poster boven me al zei, wi-fi hotspots vind je bijna overal, dus 3G zegt weinig.

• Jochem Boom
Raimon89 schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 17:07:
Daarnaast is de 3G dekking in Nederland verre van perfect. Ga maar eens met het OV en zie hoevaak de verbinding wegvalt, niets frustrerender dan een online game die wegvalt door een 'connection-lost'.

Daarnaast zijn er zoveel Wifi spots tegenwoordig dat het (voor mij) nauwelijks loont. :)
Gamen via 3G zou ik sowieso niet op rekenen. Is ook wat ze op Gamekings zeggen in de previews.

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Enige voordeel dat de 3G ook nog heeft is GPS. Alleen heb ik daar nog niet echt een toepassing voor gezien. Als bijna niemand een 3G-versie haalt zal dat ook wel niet zo snel gebeuren.

PSN: Shiver23

Anoniem: 130302

huyanglee schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 15:47:
Ben nu voor de Amazon.fr deal gegaan. 229 € voor de Vita + gratis Mem Card + preorder box.
Van Amazon.fr gesproken: wie nog twijfelt, over 3 dagen is het afgelopen met het gratis pre-order pack.
De gratis memory card krijg je wel nog tot 21 februari.

Amazon.fr - PS Vita précommandée = carte mémoire 8 Go offerte
Wie weet versturen ze het wat vroeger. De Canadese Amazon verstuurt het ding nu al. 8)7
Vita Wifi just arrived from Amazon.ca, yay for broken street dates!

http://www.neogaf.com/for...p=34979904&postcount=3539

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Hmm ik vind het verschil tussen de VS en de EU wel erg groot. First Edition in de VS: week eerder krijgen, mooie case, 4gb kaartje, little deviants. Allemaal inclusief.

Ik hoop echt dat ze in Nederland nog iets uit de hoed toveren. Die pre-order van 30 euro had ik beter niet kunnen doen, want zit er nu maar mooi aan vast.

• nioz
first edition in the US kostte wel extra dacht ik? in ruil daarvoor dus wel 4gb en little deviants en een week eerder, maar toch... Zoveel beter is dat nu ook weer niet? zeker niet dankzij de gratis 8gb card van amazon :) in de us krijg je die volgens mij alleen bij een vita 3g.

Shiver23 schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 18:14:
Hmm ik vind het verschil tussen de VS en de EU wel erg groot. First Edition in de VS: week eerder krijgen, mooie case, 4gb kaartje, little deviants. Allemaal inclusief.

Ik hoop echt dat ze in Nederland nog iets uit de hoed toveren. Die pre-order van 30 euro had ik beter niet kunnen doen, want zit er nu maar mooi aan vast.
Allemaal inclusief... maar wel voor 349 dollar. En da's exclusief sales tax (btw). In bvb. New York (kleine 9% btw) kost het je dus in totaal 380 dollar.

$380 ... 3G Vita + 4GB + Little Deviants
$325 ... 3G Vita + 8GB
$270 ... WiFi Vita

Bij Amazon.fr :

€340 ... 3G Vita + 8GB + Uncharted
€280 ... WiFi Vita + 8GB + Uncharted
€280 ... 3G Vita + 8GB
€240 ... WiFi Vita + 8GB

(zelfs €10 goedkoper voor België)

Zelfs al zou je de Amerikaanse prijzen omrekenen - profiterend van de voor ons zeer gunstige koers, geraak je niet onder de €200 of €250 * voor respectievelijk een WiFi Vita of 3G Vita... zonder enige extra's, zoals een 8GB memory card van €35, een PSN prepaid card van €5 en earphones. Om het nog niet te hebben over de garantie.

* Áls je het ding ergens kan kopen zonder sales tax, ze het voor minder dan €15 naar Nederland versturen én je bovendien zonder kleerscheuren door de douane heen komt.
Bovendien is de import van het 3G-model eigenlijk geen optie, want het ding is in de USA sim-locked.

[Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 130302 op 09-02-2012 20:24]

• cypress3d
  • Laatst online: 02-06 11:12
misterd11 schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 16:12:
je kan niet online gamen via 3g!!!, en websites laden is ongeveer 0,5mb per pagina, dus ik vind de 3g zijn geld niet waard. Kan je beter besparen en een spel van kopen, en als je toch besluit later de vita te verkopen levert de 3g geen meerwaarde op t.o.v. de wifi versie!
Ik heb het even voor de grap getest op mijn iPhone met 3G. Alleen een pagina inladen van vg247 kost je al bijna 1 mb! Echt wtf hoor, maar waar moet je nou naar kijken als je wilt bekijken hoeveel data je gebruikt? Want ik heb na bezoek van 1 site al verbruik onder zowel: verstuurd als ontvangen...

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ok, iets te vroeg geklaagd. Lastig feit blijft dat ik nog een pre-order kit heb van 30 euro... Iemand enig idee of je die ook kan inzetten voor bijv. games ipv een Vita? Haal ik liever een 3G via Amazon.fr

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-05 21:44
Shiver23 schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 20:38:
Ok, iets te vroeg geklaagd. Lastig feit blijft dat ik nog een pre-order kit heb van 30 euro... Iemand enig idee of je die ook kan inzetten voor bijv. games ipv een Vita? Haal ik liever een 3G via Amazon.fr
Dat zou mooi zijn als dat kan, maar vrees het ergste...

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-06 17:00
Amazon.it verkoopt de vita+8GB kaart voor 233 inclusief verzendkosten.
Geen idee of daar de pre-order box bij zit.

Bij het selecteren van de pre-order box, zit echter wel de actie van vita + 8GB pontificaal in tekst van het product.

Pre-order kit moet je los bestellen voor 30euro en je krijgt dan vervolgens 30euro korting op geselecteerde titels (7stuks) waaronder uncharted.

Ik heb trouwens geen ervaring met .it maar ik hoop eigenlijk dat ze gewoon vanaf een nederlands distribtiecentrum sturen.

Ik laat mijn order bij amazon.fr staan voor die 7euro meer.
Wil sowieso Super star dust aangeschaffen en daar zit een coupon van 5euro bij.
Bovendien word er beweerd dat er bij de versie die uit italie en frankrijk komt een vita portomonnee zit ipv oordopjes.

Zie bron:
http://blog.eu.playstatio...n-vita-pre-order-goodies/

[Voor 61% gewijzigd door Sinned123 op 09-02-2012 23:07]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-06 06:22

Nitai

Feels good man

nioz schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 16:38:
Dan deed je iets niet goed op de iPad en je telefoon, maar dat kan je voorleggen in de desbetreffende iPad Ervaringen topic. Het werkt hier bij mij en bij meerdere collega's gewoon prima (T-mobile Duo sim).

Je dient je iPad op cellular data off te hebben staan. Op je telefoon zet je vervolgens 3G ook uit. Als je op je iPad vervolgens cellular data aan zet, dan kan je gewoon bellen op je telefoon en internetten op je iPad.

Op deze manier gebruik je het dus niet tegelijk, het is 3G op je telefoon OF op je iPad.

Overigens heb ik zelf gewoon een Wifi Vita gepreordered.

Vinnu#2173 | Thats all folks!

Sinned123 schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 22:39:
Amazon.it verkoopt de vita+8GB kaart voor 233 inclusief verzendkosten.

Pre-order kit moet je los bestellen voor 30euro en je krijgt dan vervolgens 30euro korting op geselecteerde titels (7stuks) waaronder uncharted.
Ik weet niet waar/hoe jij dat voor elkaar krijgt, maar ik krijg enkel de korting voor de 8GB stick. Geen pre-order pack, geen (korting op) games.

Ik blijf bij Amazon.fr, voor mij (BE) komt het op €280 voor een Vita, 8GB stick, alle pre-order goodies én Uncharted. Inclusief verzending.
Mooie deal.
Sinned123 schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 22:39:Bovendien word er beweerd dat er bij de versie die uit italie en frankrijk komt een vita portomonnee zit ipv oordopjes.

Zie bron:
http://blog.eu.playstatio...n-vita-pre-order-goodies/
Daar staat enkel dat je de keuze hebt uit oortjes of een portemonnee, maar dat die laatste enkel in Frankrijk (en nog enkele landen) beschikbaar is. Het verschilt van winkel tot winkel denk ik. Bij Amazon zijn het iig de oortjes, staat ook duidelijk op de site, zowel in afbeeldingen als beschrijvingen.

[Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 130302 op 10-02-2012 02:20]

• mauwz
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-05 07:10
Anoniem: 130302 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 02:18:
[...]
Ik weet niet waar/hoe jij dat voor elkaar krijgt, maar ik krijg enkel de korting voor de 8GB stick. Geen pre-order pack, geen (korting op) games.

Ik blijf bij Amazon.fr, voor mij (BE) komt het op €280 voor een Vita, 8GB stick, alle pre-order goodies én Uncharted. Inclusief verzending.
Mooie deal.

[...]
Daar staat enkel dat je de keuze hebt uit oortjes of een portemonnee, maar dat die laatste enkel in Frankrijk (en nog enkele landen) beschikbaar is. Het verschilt van winkel tot winkel denk ik. Bij Amazon zijn het iig de oortjes, staat ook duidelijk op de site, zowel in afbeeldingen als beschrijvingen.
Begrijp ik nu goed dat je al die dingen voor €280 hebt bij Amazon.fr? _/-\o_ Als ik dit wil bestellen, kom ik ruim over de €300 bij Amazon.fr. Is trouwens wel alles in het Engels als je daar koopt? (verpakking en handleidingen etc).

• MisterMaze
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-05 18:24
mauwz schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 08:39:
[...]

Begrijp ik nu goed dat je al die dingen voor €280 hebt bij Amazon.fr? _/-\o_ Als ik dit wil bestellen, kom ik ruim over de €300 bij Amazon.fr. Is trouwens wel alles in het Engels als je daar koopt? (verpakking en handleidingen etc).
Bij Amazon worden de kortingen pas op het allerlaatste moment verwerkt in het te betalen bedrag, dus pas nadat je je adres en betalingsgegevens hebt ingevuld, maar voordat je de definitieve bevestiging doet.

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ook maar besteld bij Amazon.fr. Ben bang dat ik de pre-order kit vergeten ben er bij te klikken, of komt die vanzelf?
Zie later wel wat ik met die 30 euro van de pre-order bij Mediamarkt kan regelen...

• haroldso
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-05 13:32
Nitai schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 23:43:
[...]
Overigens heb ik zelf gewoon een Wifi Vita gepreordered.
Heb ik ook gedaan, waarom een 3G versie kopen als je via de mobiele telefoon ook mobiel kan internetten met de PS Vita. Voorbeeld van mij is dat ik een iPhone heb (jailbreak) en met TetherMe kan ik andere devices via mijn iPhone laten internetten, werkt perfect. Kan ik voor die 50 euro weer wat leuke spellen kopen ;) .

[Voor 6% gewijzigd door haroldso op 10-02-2012 10:45]

• huyanglee
De pre-order kit bij amazon.fr volgt.

Op de pagina van de vita zelf staat er: preorder de Playstation vanaf vandaag en in de dagen volgend op de release ontvangt U een reservatiepack.

De losse pack komt niet meer voor op amazon.fr dus je kon hem sowieso niet mee in je mandje gesmeten hebben.

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

haroldso schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 10:45:
[...]

Heb ik ook gedaan, waarom een 3G versie kopen als je via de mobiele telefoon ook mobiel kan internetten met de PS Vita. Voorbeeld van mij is dat ik een iPhone heb (jailbreak) en met TetherMe kan ik andere devices via mijn iPhone laten internetten, werkt perfect. Kan ik voor die 50 euro weer wat leuke spellen kopen ;) .
GPS

• haroldso
GPS heb ik niet nodig op de PS Vita, daar heb ik toch de iPhone voor? In iedergeval voor de mensen die geen smartphone hebben met GPS is het wel een handige optie.

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-05 19:52
haroldso schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:47:
[...]

GPS heb ik niet nodig op de PS Vita, daar heb ik toch de iPhone voor? In iedergeval voor de mensen die geen smartphone hebben met GPS is het wel een handige optie.
Ik denk dat hij GPS noemde omdat er GPS specifieke software/games uitgebracht gaan worden. Sommige applicaties/games werken alleen op een Vita met GPS.

• Sinned123
Dat is gauw over denk ik.
Bijna iedereen neemt de wifi versie.

• rdjnl
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-06 16:12
Zojuist gelezen dat niet alle PSP games uit de store speelbaar zullen zijn op de Vita.

In de lijst op http://blog.us.playstatio...o-ps-vita/comment-page-2/ mis ik nog een aantal aansprekende PSP games die ik wel zou willen blijven spelen op de Vita, zeker als de besturing met de twee sticks mogelijk wordt gemaakt.

Ik kan beter nog even afwachten met overstappen, denk ik nu.

• nioz
Tja, dan kan je inderdaad beter op je psp blijven spelen. Overigens schijnen er wel meer games al te werken, maar nog niet alles is getest

Ik snap persoonlijk dat gedoe rond backwards compatibility nooit zo. Ik speel mijn oude games wel gewoon op mijn oude consoles waar ze voor gemaakt zijn. Nieuwe consoles schaf ik aan voor nieuwe games :) Maargoed, ieder zo zijn ding.

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-06 16:27
De PS Vita backwards compatibiliteit is natuurlijk wel erg vet. De games worden mooier door een bepaalde filter techniek en je kunt de rechter analoge stick gebruiken in bijvoorbeeld shooters. Zorgt ervoor dat veel PSP games spelen hoe ze ooit bedoeld waren!

Die lijst wordt wel aangevuld trouwens. Veel games werken gewoon al.

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03:28
Disfigured schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 01:30:
De PS Vita backwards compatibiliteit is natuurlijk wel erg vet. De games worden mooier door een bepaalde filter techniek en je kunt de rechter analoge stick gebruiken in bijvoorbeeld shooters. Zorgt ervoor dat veel PSP games spelen hoe ze ooit bedoeld waren!

Die lijst wordt wel aangevuld trouwens. Veel games werken gewoon al.
Moeten de games dan niet lichtelijk worden aangepast?

Kijk trouwens ook heel erg uit naar de Vita, maar wacht nog op een prijsverlaging.

• Baatje
Heeft iemand enig idee waarom bijvoorbeeld de nieuwe Fifa Street en de nieuwe SSX niet op de Vita komen volgende maand? Dat vind ik nou heerlijke games om bijvoorbeeld onderweg op de Vita te spelen.

Fifa 12 komt natuurlijk wel maar over een paar maanden komt vast Euro 2012 uit. Dus ja ga nu niet voor een 3e (Wii versie voor mijn zoontje + 3ds versie) keer Fifa 12 kopen.....

• nioz
Een google search op "ssx vita" laat wel wat nieuws berichten zien uit oktober. Blijkbaar hebben de ssx devs in een interview gezegd dat als ssx succesvol is, ze hem misschien ook naar de vita porten. Het is natuurlijk wat meer werk dan een simpele port omdat de vita wat minder krachtig is dan een ps3 en dat kost wat meer tijd/geld.
Maar meer dan wat vage ideeen zijn er dus nog niet helaas.

Edit: interview van 27 jan 2012:
http://www.nowgamer.com/f...or_speed_dlc_ps_vita.html

Onderaan wordt de vita nog even genoemd, maar ik denk niet dat we op ssx vita hoeven te rekenen.

[Voor 23% gewijzigd door nioz op 11-02-2012 09:51]

• Baatje
Vind ik persoonlijk erg jammer. Juist dit soort titels zijn leuk om tussendoor op bijvoorbeeld de Vita te spelen.

• raishel70
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 25-05 11:36
Dames en Heren,

Met nog een 1,5 week te gaan voor de launch lijkt het me wel leuk om te weten welke games en eventueel accessoires jullie hebben gekocht. Zo houden we de thread ook nog een beetje in leven aangezien er vrij weinig gepost word en VEEL OF TOPIC !!!!

Console:

Ps Vita wifi (pe-order bij e-plaze)

Mijn games zijn:

Fifa 12
Marvel vs capcom 3
Uncharted
Virtua tennis4
Rayman orgins

accessoires tot nu toe:

32gb memory card

Wie volgt ?! 8)

[Voor 7% gewijzigd door raishel70 op 11-02-2012 10:13]

90710

De 32GB Memory card komt (voorlopig) niet naar Europa.

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 26-03 10:04
Console:

Vita WIFI

Games:

Ridge Racer Vita
WipeOut 2048

Accessoires:

16gb memory card
Pre-order kit (oordopjes)

mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/s1nsane; PSN: s1nsane

90710

Console:
Vita WiFi

Games:
Little Big Planet

Accessoires:
4GB Memory Card
Pre-Order kit :)

• raishel70
90710 schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 10:04:
www.planetaxel.com 69 euro exclusief 4 euro verzend en douane kosten !!!

[Voor 19% gewijzigd door raishel70 op 11-02-2012 10:10]

• haroldso
Console:

- Vita WIFI + Pre-order kit bij consoleshop.nl

Games:

Nog geen één besteld, zal ik waarschijnlijk wel volgende week doen via planetaxel.com (bij bestelling van 2 spellen krijg je een Sony PS Vita Card Case er gratis bij)

- Uncharted Golden Abyss
- Rayman Origins

Accessoires (besteld bij solarisjapan.com):

- PlayStation Vita Leather Case and Strap (origineel van Sony)
- PS Vita Memory Card 32GB

• Sinned123
Ik heb zelf vita+ 8GB van amazon.fr
En 32GB van planetexel voor 72eu, ik had een kortingcoupon van 5euro omdat ik daar al eerder had bestelt. (paypal rekent echt veel extra kosten)

Games nog niet besteld, maar wil bij de launch superstardust delta en Fifa halen.
Verder eerder al final fantasy tactics uit de psp store aangeschaft

• Cubic X
Ik heb momenteel alleen een PS Vita besteld en niks erbij. Ik denk dat ik voor een 16GB kaart ga en Uncharted en WipEout. Moet ook nog een mooie case/pouch zien te vinden en een screenprotector.

• Sinned123
Ik had trouwens begrepen dat ridge racer vita slechts 5autos en 3 banen heeft.
Wat de lage prijs van 18euro verklaard

• Kooj1980
  • Laatst online: 09:05
Sinned123 schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 10:31:
Ik had trouwens begrepen dat ridge racer vita slechts 5autos en 3 banen heeft.
Wat de lage prijs van 18euro verklaard
De eerste bestellers krijgen echter en DLC-code waarmee gratis extra banen en auto's zijn te downloaden:
Eurogamer-link

Verder heb ik mijn bestelling zojuist van amazon.de naar amazon.fr geswitcht. Voor 276 euro krijg ik nu de Vita Wi-Fi, een 8 GB-kaart en Fifa 2012. Ik weet niet of hier nog een preorder pack bij zit, maar de content daarvan boeide me toch al niet zo.
Wipeout en Lumines wil ik ook snel binnenhalen, dat zal wel via amazon.co.uk gaan als de prijzen iets zijn gezakt.

Daarnaast is amazon.co.uk weer lager gaan zitten met de prijs van de Vita, dus die blijf ik ook in de gaten houden. Fijn dat je bij de verschilende amazon-sites zo makkelijk kunt annuleren :)

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

• KWM
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-04 22:05
Kooj1980 schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 10:37:
[...]

De eerste bestellers krijgen echter en DLC-code waarmee gratis extra banen en auto's zijn te downloaden:
Eurogamer-link

Verder heb ik mijn bestelling zojuist van amazon.de naar amazon.fr geswitcht. Voor 276 euro krijg ik nu de Vita Wi-Fi, een 8 GB-kaart en Fifa 2012. Ik weet niet of hier nog een preorder pack bij zit, maar de content daarvan boeide me toch al niet zo.
Wipeout en Lumines wil ik ook snel binnenhalen, dat zal wel via amazon.co.uk gaan als de prijzen iets zijn gezakt.

Daarnaast is amazon.co.uk weer lager gaan zitten met de prijs van de Vita, dus die blijf ik ook in de gaten houden. Fijn dat je bij de verschilende amazon-sites zo makkelijk kunt annuleren :)
Zullen de spellen uit frankrijk ook in het engels te spelen zijn?

[Voor 6% gewijzigd door KWM op 11-02-2012 10:43]

• Kooj1980
  • Laatst online: 09:05
KWM schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 10:43:
[...]

Zullen de spellen uit frankrijk ook in het engels te spelen zijn?
Daar ga ik wel vanuit, spellen hebben meestal gewoon meerdere talen 'onboard'. De verpakking is waarschijnlijk wel in het Frans, maar om de een of andere reden vind ik dat al minder hinderlijk dan Duits :).

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

• Kev7381
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 00:32
haroldso schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 10:18:
Console:

- Vita WIFI + Pre-order kit bij consoleshop.nl

Games:

Nog geen één besteld, zal ik waarschijnlijk wel volgende week doen via planetaxel.com (bij bestelling van 2 spellen krijg je een Sony PS Vita Card Case er gratis bij)

- Uncharted Golden Abyss
- Rayman Origins

Accessoires (besteld bij solarisjapan.com):

- PlayStation Vita Leather Case and Strap (origineel van Sony)
- PS Vita Memory Card 32GB
WooW deze solarisjapan.com vraagt wel de hoofdprijs voor een 32GB kaart 96 euro :|
vergelijke met andere websites

• haroldso
Kev7381 schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 11:08:
[...]

WooW deze solarisjapan.com vraagt wel de hoofdprijs voor een 32GB kaart 96 euro :|
vergelijke met andere websites
Ja dat klopt, kwam er pas later achter dat je ze ook ergens anders voor minder kon bestellen. Ik staarde mij eigenlijk alleen blind op die leather case, die vind ik zo mooi en kan je nergens anders kopen.

• YaYo86
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-06 16:07
raishel70 schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 10:02:
Dames en Heren,

Met nog een 1,5 week te gaan voor de launch lijkt het me wel leuk om te weten welke games en eventueel accessoires jullie hebben gekocht. Zo houden we de thread ook nog een beetje in leven aangezien er vrij weinig gepost word en VEEL OF TOPIC !!!!

Console:

Ps Vita wifi (pe-order bij e-plaze)

Mijn games zijn:

Fifa 12
Marvel vs capcom 3
Uncharted
Virtua tennis4
Rayman orgins

accessoires tot nu toe:

32gb memory card

Wie volgt ?! 8)
90710 schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 10:04:
Zal wel via een internationale webshop zijn dan :)

[Voor 3% gewijzigd door YaYo86 op 11-02-2012 12:45]

• Jochem Boom
PS Vita Wifi met pre-order kit en 8gb (Amazon.de)

Games ga ik gewoon in de winkel halen. Sowieso Uncharted Golden Abyss. Misschien nog een tweede game. Wil of Lumines of Wipeout er wel bij. Maar zou ook best een maandje kunnen wachten tot ik een tweede game koop.

• Benny
  • Laatst online: 23:12
PS Vita WiFi
Pre-order kit
Starter Kit
16GB memory card

FIFA Football
Uncharted
Escape Plan

Twijfel nog over WipEout.
Misschien Unit 13 en Gravity Rush als die er zijn.

Hoop dat ze alles hebben bij de Media Markt, heb daar pre-order kit gekocht. Wat ze niet hebben haal ik wel ergens anders, bijv. e-plaza, dynabyte, dixons ofzo

• huyanglee
PS Vita WiFi

8GB Memory Card (Amazon.fr deal)
Starter Kit

Te kopen op launch op psn (wil ik altijd kunnen spelen dus geen cartridge)
Lumines Electronic Symphony

+ een tweede game: kans groot dat het Rayman Origins wordt.

• nioz
Vita wifi, 8gb card en pre-order kit van amazon.de
Uncharted haal ik wel bij media markt, ik wil geen duitse versie en de prijzen zijn toch nergens geweldig (misschien zavvi, maar dan kan je 3weken wachten als je pech hebt).
Yesasia heeft eergisteren mijn vita pouch en hori screenprotectors verstuurd, dus die zijn ook mooi op tijd. (die pouch zit ook in de starterkit, maar dan zit je voor 30euro weer met zooi die je niet wil, ik heb liever hori screenprotectors dan van Sony)

Ik zit verder nog te twijfelen of ik fifa zal halen (maar 37euro bij mycom) en mijn vriendin wil rayman graag (ondanks dat we die al op de ps3 hebben). Eerst uncharted maar even uitspelen :) en hopelijk kom gravity rush een beetje snel uit. Op launchdag hou ik het in ieder geval wel bij uncharted, tegen de tijd dat ik daar klaar mee ben zullen er wel wat meer reviews van de rest zijn, kan ik daar nog even over nadenken.

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
Die pre order kit kun je nu op steeds meer plekken voor 10 euro halen.

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-06 11:57

Phntm

Tlingelingeling

Vita Wi-fi
D3mon screenprotector
Uncharted
16GB memory kaartje
Persona 3 Portable via PSN :)

Pre-order boxje met oordopjes.

Ik ga waarschijnlijk een hoes kopen want tegenwoordig komen die zonder.

• RDMA
WiFi Vita, 8GB kaartje en Pre-order Kit van Amazon.

Daarnaast haal ik waarschijnlijk Fifa en Virtua Tennis bij een online shop. :)

[Voor 3% gewijzigd door RDMA op 11-02-2012 15:45]

• KWM
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-04 22:05
psvita wifi
8gb kaart
pre-order kit
fifa

bij amazon.fr

ucharted
marvel vs capcom

bij planetaxel.com

kan niet wachten!

• YaYo86
PS Vita Wifi
8GB kaartje
Pre-order kit

Uncharted
Maandje later Unit 13 denk ik.

@ Bart Smit

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:50
Zeg jongens, volgens mij is het hier geen "Prijzen en levertijden topic" ofzo... Nou mag ik er niet zo heel veel over zeggen want ik heb hem al ruim 1.5 maand maar elke keer als ik in het topic kijk zie ik alleen maar een waslijst aan bestel informatie...

Anyway, Uncharted: GA al 2x totaal uitgespeeld. Bijna de platinum trophy binnen. Nu benieuwd naar de reviews van FIFA en WipeOut dan haal ik die zodra hij hier gelanceerd is :)

• haroldso
Rctworld schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 15:55:
Zeg jongens, volgens mij is het hier geen "Prijzen en levertijden topic" ofzo... Nou mag ik er niet zo heel veel over zeggen want ik heb hem al ruim 1.5 maand maar elke keer als ik in het topic kijk zie ik alleen maar een waslijst aan bestel informatie...

Anyway, Uncharted: GA al 2x totaal uitgespeeld. Bijna de platinum trophy binnen. Nu benieuwd naar de reviews van FIFA en WipeOut dan haal ik die zodra hij hier gelanceerd is :)
Sorry maar ik vind het persoonlijk wel nuttige informatie voor de mensen die hem nog niet hebben. Goede tips zijn altijd welkom in de voorverkoop fase. Na de 22e zul je deze informatie minder tegenkomen, dus nog even volhouden ;).

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-05 09:22
Modbreak:Dit topic gaat de verkeerde kant op, het is geen opsom topic met wie wat heeft besteld. Hou het dus over de Vita en de games zelf.

• JoJo nl
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-06 17:03
lees de bovenstaande waarschuwing even door.

[Voor 92% gewijzigd door Sn0wblind op 11-02-2012 18:50]

• ffb
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-02 16:19
Ik ben wel nieuwsgierig waarom mensen voor bepaalde spellen kiezen. Ik ben zelf echt totaal niet onder de indruk van uncharted, geen id of het op de vita beter is, maar ik vind het veel te lineair en gescript. Spellen zoals heroes might and magic op de ds vind ik al stukken interessanter ivm het puzzel element, maar daar is wat minder afwisseling qua verhaal. Waar ik erg benieuwd naar ben is of er een beetje spellen komen met goede verhaallijnen, dus meer dan alleen gaaf grafisch geweld. Spellen die je direct boeien. Iemand een idee?

• raishel70
Als er problemen zijn met de moderatie kan er een topicreport aangemaakt worden of feedback worden gegeven in het Feedback op moderatie binnen Spielerij topic.

[Voor 132% gewijzigd door Sn0wblind op 11-02-2012 19:03]

• nioz
ffb schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 18:52:
Ik ben wel nieuwsgierig waarom mensen voor bepaalde spellen kiezen. Ik ben zelf echt totaal niet onder de indruk van uncharted, geen id of het op de vita beter is, maar ik vind het veel te lineair en gescript. Spellen zoals heroes might and magic op de ds vind ik al stukken interessanter ivm het puzzel element, maar daar is wat minder afwisseling qua verhaal. Waar ik erg benieuwd naar ben is of er een beetje spellen komen met goede verhaallijnen, dus meer dan alleen gaaf grafisch geweld. Spellen die je direct boeien. Iemand een idee?
Ik denk dat het redelijk persoonlijk en smaak afhankelijk is. Als voorbeeld van een spel met goede verhaallijn is het eerste waar ik aan denk namelijk uncharted, ik mocht ze op de ps3 van mijn vriendin zelfs niet zonder haar verder spelen omdat ze wilde meekijken.
Is gravity rush iets voor je? Of zoek je echt iets richting het puzzel of rpg genre?

• raishel70
Wat begrijp je niet aan: raishel70 in "Het grote PlayStation Vita topic" :?

[Voor 93% gewijzigd door PWM op 12-02-2012 20:07]

• haroldso
Helemaal mee eens!

[Voor 73% gewijzigd door PWM op 12-02-2012 20:08]

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:51
De prijzen zijn zeker handig om te weten in deze voorverkoop periode.
Als het ding in de winkel ligt dan kun je de pricewatch gebruiken, maar voor nu is dat best handig.

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-05 16:51
en dan tig verschillende winkels erbij neer zetten, nee dank je. Als er ff wordt neergezet over de aanbiedingen op Amazon is meer dan zat, aangezien 9/10 mensen het daar bestellen.

imo ben ik het eens met de Mods. Gewoon weer terug over de software/hardware praten in plaats over de prijzen.

• ffb
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-02 16:19
nioz schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 19:37:
[...]

Ik denk dat het redelijk persoonlijk en smaak afhankelijk is. Als voorbeeld van een spel met goede verhaallijn is het eerste waar ik aan denk namelijk uncharted, ik mocht ze op de ps3 van mijn vriendin zelfs niet zonder haar verder spelen omdat ze wilde meekijken.
Is gravity rush iets voor je? Of zoek je echt iets richting het puzzel of rpg genre?
Mijn ervaring net unch. Is beperkt tot de 2e, misschien dat het daarin zit. Maar op de pc speel ik meestal dragon age 2 en een enkele keer een shooter. shooters vind ik qua verhaallijn nooit super, maar ze dagen je wel uit dingen op een bepaalde manier te doen, bf3 vind ik bv erg goed. Maar rpgs liggen me het best denk ik. Ff vind ik daarentegen snel saai door de vele battles. Wie weet is gravity rush wat inderdaad.

• Vinand
Nog maar een anderhalve week... Ik kan al bijna niet meer wachten... Kom op Sony, het mag nu wel eens tijd gaan worden voor wat goede reclame. Eerst kwamen jullie met dat gelul van "grootste marketing campagne ooit " LOL... Het begint eigenlijk echt de grootste marketing blunder ooit te worden. Ze moeten net zoals Samsung het marketing budget voor de grap eens keer 25 doen. Zal Sony als bedrijf echt wonderen gaan doen. Ze hebben al zoveel producten die gefaald/zwaar ondergewaardeerd zijn door te weinig of geen marketing terwijl het eignelijk uitstekende producten waren. (Sony S tablet/Vaio Z anyone?)

• Cubic X
Vinand schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 20:41:
Nog maar een anderhalve week... Ik kan al bijna niet meer wachten... Kom op Sony, het mag nu wel eens tijd gaan worden voor wat goede reclame. Eerst kwamen jullie met dat gelul van "grootste marketing campagne ooit " LOL... Het begint eigenlijk echt de grootste marketing blunder ooit te worden. Ze moeten net zoals Samsung het marketing budget voor de grap eens keer 25 doen. Zal Sony als bedrijf echt wonderen gaan doen. Ze hebben al zoveel producten die gefaald/zwaar ondergewaardeerd zijn door te weinig of geen marketing terwijl het eignelijk uitstekende producten waren. (Sony S tablet/Vaio Z anyone?)
Sony en marketing...die twee gaan écht niet samen :') . Volgens mij hoopt Sony het met mond-op-mond reclame te halen, maar daar gaan ze jammerlijk in falen denk ik. Mensen die niet op gamefora komen hebben hoogstwaarschijnlijk nog nooit van de PlayStation Vita gehoord.

• nioz
Een marketing kerel van Sony in de US had aangegeven dat ze pas flink gaan adverteren als de console ook daadwerkelijk te koop is. Opzich slim, want dan kunnen mensen hem ook echt direct kopen in plaats van dat de aandacht in de maand richting launch verslapt. Daarnaast vind ik dat ze met de demopods goed bezig zijn, er zijn er flink wat verspreid.
Het soort mensen dat pre-ordered, dat zijn wij en wij zijn toch wel op de hoogte van de vita zonder marketing acties.

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:39
Vandaag maar weer eens op een demopod gespeeld....
Wipeout en tennis vind ik er het mooiste uitzien, dus die haal ik sowieso.
Superstardust misschien ook wel ff met die 5 euro kortingsbon.

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-06 16:27
Zojuist m'n 3DS verkocht. Nu ben ik klaar voor de Vita! Let's get it on!

90710

Waarom moet je eerst je 3DS daarvoor verkopen? Ik heb straks gewoon beide, waardoor ik ook voor beide de beste exclusives heb. :)

• YaYo86
Omdat er hier mensen zijn die geen cent te makken hebben en elke stuiver moeten omdraaien denk :)

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik lees dat veel van jullie games meebestellen. Ik was in de veronderstelling dat veel ook als download beschikbaar komt bij launch. Klopt dat?

• Cubic X
Shiver23 schreef op zondag 12 februari 2012 @ 10:59:
Ik lees dat veel van jullie games meebestellen. Ik was in de veronderstelling dat veel ook als download beschikbaar komt bij launch. Klopt dat?
Alle Vita games zijn ook via PSN te downloaden, dus je gedachte klopt helemaal :) .

• nioz
Volgens mij zijn de games als download iets goedkoper dan de adviesprijzen voor de fysieke exemplaren. Maar veel online shops zitten ook onder die adviesprijzen, waardoor download wat prijs betreft niet zo interessant is (modnation racers is bijv. minder dan 25 euro bij planet axel). Daarnaast is bijv. Uncharted al tegen de 3gb, dus die heb ik dan liever niet als download. Ik bewaar mijn mem card ruimte wel voor games die ik altijd bij me wil hebben: lumines of virtua tennis ofzo.

• matthijst
En je kan games in doosjes weer verkopen als je ze uitgespeeld hebt, dat gaat niet lukken met de gedownloade versies neem ik aan.

90710

Ze zouden een digitale ruilhandel kunnen opzetten. Maar ik denk niet dat Sony dat snel zal doen.

• Sinned123
Sportspellen krijg je toch niet meer verkocht.
Puzzle spellen als lumines speel je eigenlijk nooit echt uit.
Dus voor dat soort spellen kan het prima.

• RDMA
Sinned123 schreef op zondag 12 februari 2012 @ 11:32:
Sportspellen krijg je toch niet meer verkocht.
Puzzle spellen als lumines speel je eigenlijk nooit echt uit.
Dus voor dat soort spellen kan het prima.
Fifa en Virtua Tennis krijg je zonder problemen verkocht hoor. :)

• matthijst
Travel kit:
http://nl.playstation.com...ion%C2%AEVita-Travel-Kit/

Starter kit:
http://nl.playstation.com...on%C2%AEVita-Starter-Kit/

Travel kit lijkt me irritant, met die rits in de case.
Starter kit zou ik denk ik alleen die sleeve van gebruiken.

• Sinned123
Raimon89 schreef op zondag 12 februari 2012 @ 12:02:
[...]

Fifa en Virtua Tennis krijg je zonder problemen verkocht hoor. :)
Met een nieuwe versie worden ze anders best wel waardeloos.

• nioz
matthijst schreef op zondag 12 februari 2012 @ 12:25:
Travel kit:
http://nl.playstation.com...ion%C2%AEVita-Travel-Kit/

Starter kit:
http://nl.playstation.com...on%C2%AEVita-Starter-Kit/

Travel kit lijkt me irritant, met die rits in de case.
Starter kit zou ik denk ik alleen die sleeve van gebruiken.
Het begint een beetje op spam te lijken (heb het volgens mij al twee keer gepost :o ), maar die sleeve/pouch is in japan ook los te koop. Ik heb hem op yesasia besteld voor 18euro (volgens mij). Wel iets duurder in verhouding dan de starterkit (die is 30euro?), maar ik had geen interesse in de rest...scheelt dan toch weer 12euro :) Misschien heb jij er ook iets aan.

• Cubic X
Zit toch te twijfelen of ik een 32GB geheugenkaart zal bestellen bij PlanetAxel...ik dacht eerst dat 16GB wel genoeg zou zijn maar meer ruimte = beter. Ik zal games toch voornamelijk via het PlayStation Netwerk aanschaffen, dus een kaart met veel ruimte is wel handig :) .

Hoe zit het eigenlijk met de leverdatum als ik zo'n kaart bestel bij Axel? Hij released op 15 februari volgens de website, het verzenden naar NL duurt +/- 7 dagen dus dan zou ik hem 22 februari binnen hebben? Wel zo handig als de Vita en de kaart gelijktijdig binnenkomen :P .

• matthijst
Starterkit is 25 euro.
Dealextreme heeft een pouch voor 2 euro:
http://www.dealextreme.co...-for-ps-vita-black-116805

• haroldso
Cubic X schreef op zondag 12 februari 2012 @ 16:22:
Zit toch te twijfelen of ik een 32GB geheugenkaart zal bestellen bij PlanetAxel...ik dacht eerst dat 16GB wel genoeg zou zijn maar meer ruimte = beter. Ik zal games toch voornamelijk via het PlayStation Netwerk aanschaffen, dus een kaart met veel ruimte is wel handig :) .

Hoe zit het eigenlijk met de leverdatum als ik zo'n kaart bestel bij Axel? Hij released op 15 februari volgens de website, het verzenden naar NL duurt +/- 7 dagen dus dan zou ik hem 22 februari binnen hebben? Wel zo handig als de Vita en de kaart gelijktijdig binnenkomen :P .
Als je toch de 32gb versie wilt, dan zou ik de gok maar wagen, goedkoper vindt je hem in iedergval niet. Of je moet er 1,5 x zoveel voor willen betalen, dan kan je hem nu al bestellen bij solarisjapan.com en heb je hem over 3 dagen via fedex.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-06 06:22

Nitai

Feels good man

Die pouch is identiek aan die van de NDS en PSP van Dealextreme. Alleen de letters verschillen. Gebruik straks gewoon de pouch van mn PSP.

Vinnu#2173 | Thats all folks!

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is geen opsom topic met wie wat heeft besteld. Hou het dus over de Vita en de games zelf.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee