"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Hopen dat er nog andere acties komen.
Daarnaast vind ik uncharted niet echt een game die ik op mijn kaartje zou houden* (1 á 2 keer uitspelen en hij mag op de plank
*ik ben sowieso niet van plan om uncharted via PSN aan te schaffen. Ik had ergens gelezen (kotaku.com ?) dat games vanaf een eigen kaartje ietsjes sneller laden dan wanneer ze gedownload zijn en vanaf zo'n sony-sd-kaartje worden gespeeld.
Vraag wilde ik ook al stellen.crazytaxi819 schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 17:04:
En ik zie op Amazon.de niet de aanbieding, iemand een direct linkje? Thkx!
Op die actiepagina staat alleen de Vita 3G, maar als je de Wi-Fi-versie in je mandje doet, werkt het ook. Ik hoop zelf dat amazon.co.uk of .fr ook nog met een actie komt.
[ Voor 26% gewijzigd door Kooj1980 op 27-01-2012 17:15 ]
PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister
[ Voor 94% gewijzigd door maartend op 27-01-2012 17:17 ]
In japan is dat ding al een paar maanden uit, hier over een paar weken...
Kan je nou bijv. gewoon fifa op je ps3 starten en remote spelen op je vita zonder problemen?
Burp
Bij de starter kit zit ook nog een €5 kortingsbon voor één van een aantal geselecteerde psn games. Waaronder escape plan en super stardust. Was ik even vergeten...
PSN: Geengrenzuh
Verwijderd
Voila, alle info:crazytaxi819 schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 17:04:
Dus als ik het goed begrijp, moet je eigenlijk als je UC wil spelen ook verplicht een leeg kaartje halen? En ik zie op Amazon.de niet de aanbieding, iemand een direct linkje? Thkx!
Directe links naar wat je in je mandje moet stoppen:
---------------------------------------------------------------------------
1x Vita (maakt niet uit welke, al kost een 3G uiteraard €50 meer)
Sony PlayStation Vita Konsole
1x 8GB memory card
PS Vita Speicherkarte (8 GB)
1x pre-orderkit (kies de juiste, afhankelijk van de consoleversie)
WiFi-versie
3G-versie
1x game te kiezen:
Rayman Origins
FIFA Football
Dungeon Hunter Alliance
Virtua Tennis 4 - World Tour Edition
Lumines: Electronic Symphony
Dan afrekenen en helemaal op het eind krijg je een heleboel kortingen:
-€35 voor de memory card
-€30 voor de pre-orderkit
-€15 voor de game
------------------------------------------------------------------------------------------
De prijs komt uiteindelijk op (inclusief verzending naar NL/BE):
€253,18 voor een Vita + 8GB kaartje
€278,80 voor een Vita + 8GB kaartje + game
(50 euro bijtellen als je 3G-versie wil)
Aanbod geldig tot 14 februari.
Console is dezelfde als hier in de Benelux, zelfde taalkeuzes, regio, etc.
Ook garantie is geen probleem, dat verloopt toch via SCEE. Bij defect krijg je van Sony een e-mail die je op een doos kan plakken, dan gewoon afgeven bij de post.
.
Het browsen gaat toch erg goed zo te zien in tegenstelling tot het filmpje dat ik laatst zag in dit topic.. Heel apartBatcompu schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 01:43:
Uit het filmpje van Gamekings Blijkt dat de Sim kaartjes idd bij elke 3G worden geleverd.
Wenn das XMB auf der PS3 auf English gesetzt ist, dann starten alle Spiele (pegi/usk) automatisch in English. Ich würde sagen, dass man das auch auf die Vita beziehen kann.
Haters everywhere but I don’t really care
Verwijderd
De console is identiek aan wat hier in de winkel komt. Zelfde regio, zelfde taalkeuzes, zelfde garantie, etc. Kortom, hetzelfde.Jochem Boom schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 18:52:
Oja, je krijgt als je bij Amazon.de koopt zeker wel games met duitse hoes en boekjes? En ook duitse censuur wat betreft bloed? Of zouden ze daar gewoon internationale versies verkopen?
Wat de games betreft, deze hebben zeker geen censuur.
Al ben je niet verplicht er een game bij te bestellen, als je geen Duits doosje wil en/of niet zeker bent dat je de game in het Engels of zelfs Nederlands kan spelen.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2012 20:46 ]
Ja, inderdaad dat viel me ook op. Ik denk dat er waarschijnlijk een update is geweest die het alemaal gefixt heeft... Toch niet slecht die browser volgens het filmpje. Maar alsnog geen html5 support... Dat is wel teleurstellend dus ik vraag me eigenlijk af of dat mogelijk is of ze het misschien met een update zullen gaan verhelpen.. "Dear sony..."YaYo86 schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 18:34:
[...]
Het browsen gaat toch erg goed zo te zien in tegenstelling tot het filmpje dat ik laatst zag in dit topic.. Heel apart
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
Verwijderd
Verwijderd
Bij video games heb je er iig niets aan. Er staat gewoon of er Duits beschikbaar is, en nooit specifiek wat precies. Handleiding, ondertitels, audio. Staat er nooit duidelijk bij.Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 15:47:
Als het goed is staat het erbij vermeld (ergens links in het midden) of de game in het Duits is of niet als je bij Amazon.de besteld. Ik wilde daar een flippergame voor de PS3 bestellen maar heb dat uiteindelijk niet gedaan omdat ik gigantisch afknap op een Duitstalige flipperkast die ik zelf als de Engelse versie heb gehad.
Maar nogmaals, je moet er geen game bij kopen.
Is er toevallig hier een tweaker (incl. CC) die hem voor mij kan bestellen/toch al besteld? Kunnen we misschien verzendkosten besparen, want dit is hopeloos zo...
Ik helemaal blij hier!
Ik bestel niet voor mezelf, maar wil best wel helpen.Crazy-Al schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 23:47:
Balen, balen, doe ik nou iets fout of moet je perse bij Amazon.de met kreditkard betalen? Die heb ik niet en gaat er ook niet komen...
Is er toevallig hier een tweaker (incl. CC) die hem voor mij kan bestellen/toch al besteld? Kunnen we misschien verzendkosten besparen, want dit is hopeloos zo...
Ik helemaal blij hier!Joh lekker dan
prachtigmaartend schreef op zondag 29 januari 2012 @ 00:49:
[...]
Ik bestel niet voor mezelf, maar wil best wel helpen.
Dus ik denk niet dat die zo snel met cc gegevens aan de haal gaan
Op teamhww.nl staat trouwens een item over 3v cc, is een echte plastic cc waar je bij primera of via ideal geld op kan zetten. Het is dus prepaid. Helaas pas in maart beschikbaar geloof ik, maar wel een fijn alternatief als je bang bent voor skimmer etc.
In Amerika krijgen ze trouwens ook een bundel incl gratis 8gb memcard, in combinatie met de vita 3g en dan krijgen ze er ook nog een psn game bij.
http://www.eurogamer.net/...ita-3g-memory-card-bundle
Ben benieuwd wat ze verder nog voor europa gaan aankondigen dan.
[ Voor 28% gewijzigd door nioz op 29-01-2012 09:17 ]
Ben benieuwd of die prutsers bij Sony voor Europa ook nog iets gaan regelen. Die First Edition Bundle was ook alleen voor de VS en CanadaWe're chasing Sony Europe to find out whether it plans on offering a similar deal.
Beste deal tot nu toe is Amazon, maar ik hoopte eigenlijk 'm de 22e gewoon ergens in de winkel op te kunnen pikken (neem aan dat ie van Amazon.de rond de 25e bezorgd wordt ofzo?).
[ Voor 28% gewijzigd door matthijst op 29-01-2012 10:11 ]
Ja, helaas.YaYo86 schreef op zondag 29 januari 2012 @ 10:18:
Hoe zit het dan als je al een pre-order hebt geplaatst bij bv Bart Smit? Dan val je dus buiten eventuele acties?
Ik raak toch steeds meer gehyped!
En ik zie levertijd over 1 week...
Zou hij stiekem toch eerder komen vanwege de tegenvallende resultaten in Japan?
Ze zouden wel een flink overschot moeten hebben schat ik zo.
Ik zie op amazon.com in ieder geval voor sommige producten release datum 15feb staan.
[ Voor 17% gewijzigd door Sinned123 op 29-01-2012 12:29 ]
22 Februari zal Sony er wel iets moois van maken, hij komt dan immers ook uit in de USA.
Ik heb trouwens een WIFI model besteld met 16 Gig en Ridge Racer in de winkel ben ik nog van plan om WipeOut mee te pakken.
Ik wacht met het bestellen van WipeOut want Sony heeft in de USA al games verlaagd voordat ze zijn gelanceerd. WipeOut is met 10 Dollar verlaagd.
Kijken of dat hier ook gebeurd.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Nou dat preorder mensen buiten de boot gaan vallen lijkt mij erg sterk. JUIST mensen met een preorder hebben eerste keus, dus als er een bundel oid komt kan je aangeven dat je die wil ipv alleen een losse vitaCubic X schreef op zondag 29 januari 2012 @ 10:51:
[...]
Ja, helaas.
Ik raak toch steeds meer gehyped!. Moet nu nog opzoek naar een case/hoesje voor de Vita en screen protector voor de voor én achterkant
.
Daar zit wat in ja, mensen met een pre-order hebben te slotte alleen een aanbetaling gedaan en aangegeven welke versie Vita zij willen.superericje schreef op zondag 29 januari 2012 @ 12:58:
[...]
Nou dat preorder mensen buiten de boot gaan vallen lijkt mij erg sterk. JUIST mensen met een preorder hebben eerste keus, dus als er een bundel oid komt kan je aangeven dat je die wil ipv alleen een losse vita
Juist..matthijst schreef op zondag 29 januari 2012 @ 13:31:
“Day-one [buyers are] going be our good old core gaming demographic: mid-20s, largely male. What we will look to do is go younger rather more quickly and more deliberately than we did with PSP,” Ryan explains. “You won’t see that so much in 2012, and in 2013 we’ll still be very much at the core of it, but shortly after that a lot of the business strategy will be [based] around targeting a somewhat younger demographic.”
Over 2 jaar is de aanschaf gezakt naar 130-150eu.
Ja snap ik dat je dan je doelgroep aanpast...
@ YaYo: wehkamp
[ Voor 8% gewijzigd door SkyStreaker op 29-01-2012 15:03 ]
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
En de android developers motiveren om hun spellen naar de ps store te porten dan heb je die ipad/iphone/android gezeik niet meer.
Aangezien dit dus cross-platform is, vermoed ik dat de Vita onder water wel een aantal Android libraries heeft draaien.PlayStation Suite is an upcoming software framework that will be used to provide downloadable PlayStation content for devices that meet the forthcoming PlayStation Certified requirements. Currently, this includes devices that both run Android 2.3 and meet specific unannounced hardware requirements, and the Sony PlayStation Vita.
Tegen welke beperkingen kan ik aanlopen met een US model (bijv. garantie)?
Garantie kan een probleem zijn, belasting @ douane, stekkertje etc.Raimon89 schreef op zondag 29 januari 2012 @ 17:47:
Ben van de 16e tot en met de 22e in NYC, begint steeds meer te kriebelen om er op de laatste dag toch eentje mee te pikken.
Tegen welke beperkingen kan ik aanlopen met een US model (bijv. garantie)?
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Belasting zal geen probleem opleveren aangezien je tot 430 euro mag invoeren zonder belastingheffing.Chester schreef op zondag 29 januari 2012 @ 17:49:
[...]
Garantie kan een probleem zijn, belasting @ douane, stekkertje etc.
Ben wel benieuwd of je qua garantie ook gewoon gedekt bent door Playstation Europa..
[ Voor 15% gewijzigd door RDMA op 29-01-2012 17:51 ]
Lijkt mij een goede deal!
Je kunt overigens kiezen uit de volgende gratis games:
Ridge racer
Touch my Katamari
Formule 1
Asphalt injection
Link:
http://www.toysxl.nl/p/ga...rted-golden-abyss-ps-vita
[ Voor 37% gewijzigd door Erik-1980 op 29-01-2012 19:44 ]
Maar als je toch al van plan was direct Uncharted aan te schaffen dan is het een super deal.
Misschien wel beter dan die van amazon.de
Bij Amazon 50 euro (35 voor 8GB en 15 euro op ander spel).
Jammer dat je bij Toys XL niet uit alle spellen kunt kiezen.
Ik begreep dat het PSP gedeelte al gekraakt was, omdat het dezelfde gaten in de beveiliging had als de orginele PSP.
Verder kan je games uit de store er gewoon opzetten.
Er zijn nu trouwens aanbiedingen de FF 1 t/9 van de PSX en Final Fantasy tactics van de PSP voor 5euro per stuk.
Ik twijfel nog om Final Fantasy Tactics aan te schaffen
Zou hem zelf ook weer bijna kopen, maar ik heb hem al op umd liggen (en de gba en ds edities
Nee, andersom. Andere apparaten die een certificering van Sony krijgen kunnen ook Playstation games spelen. Wat mij betreft een erg logische (en misschien noodzakelijke) stap om er een succes van te maken. Vraag me af of dit PSX en PS-mini's betreft of volledige Vita-games. Wel een mooi extra verdienmodel voor Sony om zelf niet te kosten te hoeven dragen voor de hardware, maar ondertussen wel het geld verdienen met licenties op de software.Cubic X schreef op zondag 29 januari 2012 @ 16:40:
Volgens mij is het de bedoeling dat de Vita op den duur ook Android ondersteuning krijgt door het uitbrengen van de 'PlayStation Suite SDK':
[...]
Aangezien dit dus cross-platform is, vermoed ik dat de Vita onder water wel een aantal Android libraries heeft draaien.
PSN: Shiver23
Deel 1 t/m 6 laat ik liggen. (De rest had ik inderdaad al).nioz schreef op zondag 29 januari 2012 @ 21:05:
Als je tactics nog niet hebt, dan mag je die echt niet laten liggen voor 5euro!
Zou hem zelf ook weer bijna kopen, maar ik heb hem al op umd liggen (en de gba en ds edities)
Ondanks de ideeen dat deel6 het beste uit de reeks is.
Maar ik ben ooit begonnen met FFVII en een 2d Final Fantasy gaat er bij mij niet helemaal in.
Alsnog FF tactics gekocht voor 4,50 (als plus lid was hij nog goedkoper)
Ik dacht dat war of lions een compleet nieuw deel was.... De orginele had ik ooit al in keer in de Amerikaanse psn store gekocht.
[ Voor 17% gewijzigd door Sinned123 op 30-01-2012 00:20 ]
De prijzen zijn niet slecht, en we kunnen er vanuit gaan dat de save files per game tussen de 200~500 mb zitten? Misschien zelfs minder, want afhankelijk van dat kan ik kiezen voor een 8gb of 16gb(Wordt toch waarschijnlijk de 16)JorisTheWise schreef op maandag 30 januari 2012 @ 16:05:
Rond de 35 euro voor de 8 en 50 euro voor de 16 gigabyte.
Dan zal ik het economisch bekijken en voor de goedkopere 8 gb gaan! Dank je wel.JorisTheWise schreef op maandag 30 januari 2012 @ 16:12:
Ik denk dat de save files relatief klein zullen zijn en Sony ze vooral in die grootte aanbiedt om de online downloads via PSN aan te moedigen. Uncharted is bijvoorbeeld al bijna 4 gig.
Ik was ook vergeten te vragen over iets: De PS vita gebruikt geen traditionele M2 meer toch?Geengrenzuh schreef op maandag 30 januari 2012 @ 17:13:
Ik denk dat je daar sowieso wel tot de feestdagen genoeg aan zult hebben. Helemaal als je voor de fysieke releases gaat. Tegen die tijd verwacht ook wel wat 3rd parties die mem cards aanbieden mocht je toch nog willen upgraden.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Nou als je weet dat je zelf vertrekt voor een paar uur en je krijgt net een vraag in je gedachte in de laatste paar seconden voordat je je pc afsluit en je zit toevallig op dit forum.. dan stel je hier toch lekker je vraag? Of is dat niet on-topic genoeg voor jou?Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 08:38:
Kon je dat nou ECHT niet zelf googlen?
Nee dus. GoT is geen vraagbaak
[ Voor 6% gewijzigd door PWM op 31-01-2012 12:31 ]
Er is meer dan wel eens een screenshot langsgekomen en tevens diverse verbolgen reacties dat huidige kaartjes niet bruikbaar waren.
Er is een nieuw filmpje opgedoken over Fifa soccer Vita. Op het eerste gezicht mist alleen FuT en zijn de online modes iets uitgekleed (geen head-to-head seasons bv.), maar is het verder qua features op gelijke hoogte met de console versies. Zelf hoop ik op een console/vita versie met cloud saves in september (ala MLB the show), maar dit ziet er al veelbelovend uit.
Edit:
En nog één met gameplay, ziet er wel strak uit hoor...
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=s5XPcUFfNAM&feature=player_embedded]
[ Voor 13% gewijzigd door Geengrenzuh op 31-01-2012 13:13 ]
Een echte PSP port, maar de gameplay is niet veel verandert.
Ik weet nog toen ik heel erg verslaafd was aan Persona 3 Portable en Tales of the world.
Inderdaad, my bad!
http://findapsvita.com/
1. PS Vita Wifi of 3G
2. 8GB Memory Card
3. Spel voor 15 pond
Keuze uit de volgende spellen:
- Asphalt Injection
- Michael Jackson: The Experience
- Rayman Origins
- Dungeon Hunter Alliance
- Lumines Electronic Symphony
- Virtua Tennis 4
Verschil tussen Duitse en Engelse aanbiedingen zit in het verschillende aanbod in meegeleverde spellen.
Daarnaast krijg je bij Amazon.de de pre-order box met oortjes, die je in Engeland niet krijgt.
[ Voor 16% gewijzigd door MisterMaze op 02-02-2012 03:15 ]
Daar zat ik te wachten!!!matthijst schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 21:31:
Vita demo units in de buurt?
http://findapsvita.com/
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
Ik begreep dat tactics orge, final fantasy tactics, god of war goede titels zijn.
Maar zijn er nog andere aanraders?
Mooi helder en gedetailleerd schermpje ook!

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Welke game had je precies gespeeld als we mogen vragen O:LuPo schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 12:16:
Vandaag even op de PS Vita gespeeld bij MediaMarkt Groningen. Ik moet zeggen: "i'm impressed".![]()
Mooi helder en gedetailleerd schermpje ook!
[afbeelding]
Heb hier ook nog een gewone PSP liggen maar daar heb ik eigenlijk maar 1 dag op gespeeld. Was dus een beetje een miskoop...
Met een breed scala aan Westerse launchgames was dit natuurlijk niet te verwachten ...Dennis Lammers schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 12:29:
en de Vita het in Japan niet al te best doet, wacht ik nog even met kopen....

De prijs zal alleen dalen als de Westerse verkoop tegenvalt.Misschien daalt de prijs van de Vita wel snel.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Fifa.Phntm schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 12:24:
[...]
Welke game had je precies gespeeld als we mogen vragen O:
Geen last van gehad. Ik heb natuurlijk maar even kort staan spelen, maar m'n eerste indruk is zeer positief. Mooi scherm, mooie graphics en een soepele besturing.Benny schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 15:18:
[...]
Hoe beviel FIFA ? Lees verhalen over framedrops ?
Ik zal in het vervolg wel niets meer posten.Cubic X schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 15:26:
Van alle goede launch games kiezen ze juist Fifa uit voor de demo......wat mankeert die mensen toch.

[ Voor 28% gewijzigd door LuPo op 02-02-2012 15:47 ]
Lol, ik bedoelde niet de mensen die het spelen...maar het feit dat Sony/MediaMarkt Fifa gebruikt om hun nieuwe product te promoten. Of kan je dit zelf kiezen?LuPo schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 15:47:
[...]
Geen last van gehad. Ik heb natuurlijk maar even kort staan spelen, maar m'n eerste indruk is zeer positief. Mooi scherm, mooie graphics en een soepele besturing.
[...]
Ik zal in het vervolg wel niets meer posten.
Je kunt zelf kiezen. Er stond vast wel meer op het apparaat maar ik moest snel verder dus ik keek ff 1 minuutje ofzo.Cubic X schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 16:10:
[...]
Lol, ik bedoelde niet de mensen die het spelen...maar het feit dat Sony/MediaMarkt Fifa gebruikt om hun nieuwe product te promoten. Of kan je dit zelf kiezen?
Ah oke, mijn excuses voor de (achteraf) domme opmerking over Fifa.LuPo schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 16:19:
[...]
Je kunt zelf kiezen. Er stond vast wel meer op het apparaat maar ik moest snel verder dus ik keek ff 1 minuutje ofzo.
Morgen maar eens de MM binnen wandelen om te kijken wat ik over twee weken binnen krijg
Ik heb er ook mee gespeeld. Ze hadden ook wipeout, gravity rush demo en dat spel in het zwart/wite met die dikke en die dunne. (Was de naam effe vergeten).Cubic X schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 16:55:
[...]
Ah oke, mijn excuses voor de (achteraf) domme opmerking over Fifa.
Morgen maar eens de MM binnen wandelen om te kijken wat ik over twee weken binnen krijg.
Er zijn echt lui die dat spel kapot hebben gespeeld op de ps3.
Ze kunnen dan vrij snel en makkelijk bepalen of het op de vita net zo lekker speelt.
Lijkt mij een belangrijk argument voor het slagen van dit apparaat.
Bron: http://www.nu.nl/games/27...roberen-in-nederland.html
[ Voor 4% gewijzigd door Vinand op 02-02-2012 21:48 ]
Bij de Mediamarkt in Eindhoven was hij vorige week ten minste al uit te proberen. Was onder de indruk van de kwaliteit van het scherm en de Vita lag zover ik kon zien goed in de hand. Het enige waar ik de bruikbaarheid niet van weet is de touchscreen aan de achterkant. Denk alleen dat je daar het gevoel voor moet krijgen.Erik-1980 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 21:44:
Zou vanaf 4 februari moeten zijn. Wellicht dat sommige winkels eerder zijn.....
Bron: http://www.nu.nl/games/27...roberen-in-nederland.html
Weet nog niet of ik een Vita ga kopen, maar zit in ieder geval serieus over te denken.
zit te twijvelen 32GB te nemen via yesasia.com voor 80 euro incl verzend

[ Voor 94% gewijzigd door crazytaxi819 op 04-02-2012 00:59 ]
Dit topic is gesloten.
Het is geen opsom topic met wie wat heeft besteld. Hou het dus over de Vita en de games zelf.