modern.nl geeft 25 euro korting op laptops deze week. Daar is hij nu € 324.
De eerste indrukken zijn positief.
Het draadloos netwerk is hier vlot aanwezig, als het inlogscherm verschijnt zie je hem al verbinding maken.
Scherm is goed, heel soms zie ik een groene subpixel maar dat valt binnen de marge van max 5 of 8 subpixels aldus het boekje van Toshiba.
De kleuren zijn iets warmer dan een Dell U2713H met calibratie-certificaat

Met ctrl-shift-plus/min kan je de resolutie aanpassen, mijn oogjes zijn ook een dagje ouder dus staat meestal op 125% (1536x864), Het spiegelt ook niet opzichtig.
Ik heb ook een Dell DM3 maar daar vind ik het scherm altijd zo'n drama.
1080p filmpje van youtube afspelen ging goed op 1920x1024.
Batterij duur valt heel erg mee, openklappen en de browser staat aan.
Processor snelheid valt mij mee, bij maps.google.com merk je het wel dat het niet de vlotste is maar het gewone surfen is goed te doen.
Opstarten en eerste update was een verademing, speel veel met Linux e.d. daar is het updaten al beter geregeld dan bij Windows en OSX en het continue updaten van Android gaat ook wat vervelen.
Heeft iemand hem al eens open geschroefd? De trackpad zit een beetje scheef. Schroefjes los aan de achterzijde hielp niet, Bij een Macbook pro til je dan zo de deksel eraf hier lijkt het of er ook wat clipjes aanzitten.
Trackpad doet het verder goed, toetsenbord ook, alt-pijltje is pgup/pgdown. alt-backspace is delete.
[
Voor 70% gewijzigd door
bouwfraude op 25-07-2015 14:41
]