Ik wil geen acer, zeer slechte ervaring met garantie.
Geen garantie op een kapotte harde schrijf door een krasje op de behuizing
Geen garantie op een kapotte harde schrijf door een krasje op de behuizing

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door iPodKiller op 26-08-2011 12:34 ]
Verwijderd
Verwijderd
iPodKiller schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:12:
@ dralion13,Het is maar net wat je ermee wilt gaan doen, die GT520m is sowieso een zwakke kaart om mee te gamen.
Als je zegt wat je ermee wilt, dan kan ik je verder helpen.
@ ad patat, Maar raakt je laptop nou de 70-80 graden bij het spelen of niet? (of heb je amper de 1e level gespeeld?)
Verwijderd
Die wil ik ook graag, maar ik kan hem nergens vinden, bij de bedrijven die ik gebeld heb zouden ze mogelijk binnen 5 dagen binnenkomen, maar dat was nog niet zeker, en ik heb hem binnenkort nodig.iPodKiller schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:58:
Oh dan, voor video en photoshop kan deze nog wel. Dan zou ik voor deze gaan.
Maar ga gewoon voor de k53sv man, als je toch 600 uit te geven hebt dan heb je een gt540m + i5 2410m dan hoef je niet te twijfelen.
En ik had net Crysis 2 weer gespeeld, nu ging die wel netjes onder de 70 graden blijven, vind het vreemd maar goed
iPodKiller schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 19:06:
Nog steeds probleem met de codes??
[ Voor 8% gewijzigd door ad patat op 26-08-2011 19:17 ]
Waarvoor wil je hem aanschaffen? Gamen? Studie? Beeldbewerken? Als je dat eventjes erbij vermeld kan ik je misschien helpenpwnage2 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 20:02:
welke laptop zouden jullie aanraden voor max 500 euro? merk liefste een asus. Met laptops niet zoveel ervaring qua kopen. met PC's dan weer wel...
iPodKiller schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 19:43:
Komt deze probleem in dit topic overeen met de jouwe?
Want daar staat als het goed is een link bij met een oplossing. Maar laten we niet teveel off topic gaan, als er probs zijn vraag het via dm aan mij of via game topics.
Verwijderd
iPodKiller schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 22:43:
@dralion13 Moet je echt een laptop deze maand nog hebben?
@ad patat, graag gedaan hoor.Maar heb je nu ook Crysis 2 geprobeerd dan ?
[ Voor 13% gewijzigd door ad patat op 26-08-2011 23:01 ]
Verwijderd
Verwijderd
JaiPodKiller schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 22:43:
@dralion13 Moet je echt een laptop deze maand nog hebben?
@ad patat, graag gedaan hoor.Maar heb je nu ook Crysis 2 geprobeerd dan ?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
hoeft geen videokaartje in te zitten. hardeschijf hoeft ook niet erg groot te zijn. meer dan 320GB zoiezo niet nodig. liefste een i3tje... of iets goeds iigiPodKiller schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 20:19:
[...]
Waarvoor wil je hem aanschaffen? Gamen? Studie? Beeldbewerken? Als je dat eventjes erbij vermeld kan ik je misschien helpen
Verwijderd
Verwijderd
Zien er allebij goed uit. thnx zal eens gaan kijken voor hoeveel ik deze kan krijgen.iPodKiller schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 13:10:
@pwnage2, wat vind je van deze Toshiba ? Precies 449,- bij de BCC ,op vooraad en komt met redelijk goede specs.
pricewatch: Toshiba Satellite C660-1J2
Heeft een i3 380m, intel hd, 4gb en 320gb hd
Of deze voor een tientje meer :
pricewatch: Asus K53E-SX095V
Verwijderd
Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 16:48:
Heeft elke laptop zo'n vrij plooibaar scherm?
Ik kwam net van de media markt, gewoon want gekeken en alle MSi's en HP's, kon je het scherm zien plooien als je het toe of open doet.
Als je het mooi in't midden open doet heb je dat niet, maar als je de laptop bewoo was het scherm ook wat wobbelig. Vreemd
Verwijderd
Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 17:06:
YouTube: Acer Aspire 4820tg - FULL REVIEW - YouTube
Kijk naar 08:10
Die MSi's en HP's dat ik heb gezien die hadden een iets grotere flex dan in dit filmpje. Bovendien zie je in dit filmpje dat het gewoon opendoet, niet flexed, terwijl bij die HP's en MSi's wel zo is.
Verwijderd
Is geen slechte eigenschap:Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 16:48:
Heeft elke laptop zo'n vrij plooibaar scherm?
Ik kwam net van de media markt, gewoon want gekeken en alle MSi's en HP's, kon je het scherm zien plooien als je het toe of open doet.
Als je het mooi in't midden open doet heb je dat niet, maar als je de laptop bewoo was het scherm ook wat wobbelig. Vreemd
Verwijderd
''The difference is one of perception and its opposition to a lowest-common-denominator consumer’s expectations. The Sony is designed to flex. The Apples are not. As a wise old Kung Fu master undoubtedly said to the student in some bullshit movie, 'bend like the bamboo shoot, little grasshopper' before taking down some guy superficially built like a brick outhouse.Quote:
Originally Posted by fuzzybabybunny
That screen flex doesn't inspire me with confidence.
All I can say is that mine dropped two feet while inside a laptop bag and the result was me not having a laptop for a week and a half while it was away for warranty work.
EDIT: And the replacement screen had a dead pixel to boot.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2011 20:23 ]
[ Voor 24% gewijzigd door iPodKiller op 27-08-2011 21:20 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2011 05:49 ]
Is een bekend probleem met Windows 7 en CCCP/Media Player Classic. DirectX 9 móet geinstalleerd zijn voor de installatie, anders gaat 'ie tearen. Dit is op te lossen door de CCCP settings te resetten na installatie van DirectX 9 of zoals jij hebt gedaan, gewoon te reinstallen, wat ook de settings reset
Verwijderd
Binnenkant is volgens mij gewoon van aluminium hoor, dan heb ik het verkeerd gezegd
[ Voor 6% gewijzigd door Msniekers op 28-08-2011 22:44 ]
Verwijderd
Kan je toch zo zelf zienVerwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 09:18:
Wat is het verschil tussen deze:
pricewatch: Asus X53SC-SX081V-NL
en deze laptop:
pricewatch: Asus K53SV-SX146V
behalve de prijs en de harddisc?
Bedankt!
Ik heb de standaard Asus install één dag gebruikt en daarna format c: gedaan en handmatig Windows 7 geinstalleerd. Voor mijn gevoel is hij nu veel sneller als met de Asus installatie. En ik ben meteen van al die Asus crap, spelletjes van een half uur etc afVerwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 20:22:vraagje though. is een clean install een goede optie om alle useless shit van asus te ontwijken zonder te onderzoeken wat alles nou precies is en of ik t mag weghalen of niet etc.?
[ Voor 35% gewijzigd door urk_forever op 29-08-2011 11:32 ]
Hail to the king baby!
Verwijderd
Ja, die Asus 15.6" X53SC-SX081V komt beter uit de bus volgens mij. Maar iedereen is erg enthousiast over de K53 en daarom vroeg ik mij af of ik iets mis waarom de K53 beter zou zijn.urk_forever schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 11:30:
[...]
Kan je toch zo zelf zienhttp://tweakers.net/pricewatch/compare/496/280112;288274
[...]
Ik heb de standaard Asus install één dag gebruikt en daarna format c: gedaan en handmatig Windows 7 geinstalleerd. Voor mijn gevoel is hij nu veel sneller als met de Asus installatie. En ik ben meteen van al die Asus crap, spelletjes van een half uur etc af
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2011 12:16 ]
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Bierdopje120 op 29-08-2011 17:22 ]
[ Voor 85% gewijzigd door iPodKiller op 29-08-2011 17:38 ]
Verwijderd
Heb je ook een link of typenummer?! Nu ben ik wel heel nieuwsgierig namelijk!Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 18:47:
Voor €50 meer heb je hem met 3D scherm en GT555m... De xps lijn is echt onverslaanbaar rond dat prijspunt, concurrenten kosten €300 meer, terwijl je minder krijgt.
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2011 21:56 ]
[ Voor 7% gewijzigd door mitsumark op 29-08-2011 22:12 ]
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door iPodKiller op 29-08-2011 23:25 ]
Verwijderd
Hier kan je verschillende iso's downloaden van Windows 7:Mitashi schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 16:31:
Kan iemand mij helpen? Ik heb Windows fresh geinstalleerd, maar volgens mij is dit een precracked versie van Windows. Dit wil ik helemaal niet, ik wil een Windows 7 Home Premium zonder crack bende, waar kan ik deze vandaan halen? Ik heb namelijk geen Windows 7 DVD. Volgens mij is het wel legaal om een Windows 7 versie te downloaden en er een legale key op te zetten?(diegene van de laptop)
Hail to the king baby!
hey bedankt voor de links, ook ik was al een poosje opzoek naar een retail versie van win 7.urk_forever schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 09:46:
[...]
Hier kan je verschillende iso's downloaden van Windows 7:
http://techpp.com/2009/11...al-direct-download-links/
http://www.mydigitallife....ssional-and-home-premium/
Je kan toch aan de links zien waar de bestanden staanfuqua schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:18:
[...]
hey bedankt voor de links, ook ik was al een poosje opzoek naar een retail versie van win 7.
de links op die sites, die plukken het rechtstreeks bij windows weg ? zijn ze dan ook al helemaal up to date met upgrades ?
Hail to the king baby!
Verwijderd
Duurder zijn ze iddVerwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:23:
Als je in België woont is de Dell XPS echt lame, geen HD scherm, duur tov Nederland. Kutland, serieus
Dure elektronica, dure internetverbinding, data-limieten,... -__-
Voor de mensen die willen gamen tegen een deftige prijs. In de media markt in Nederland vind je een HP dv6 met een 6750m kaart voor 555€. Enige nadeel is dat het geen intel-processor is, maar eentje van AMD. Deze is wel snel genoeg voor spellen...
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq