Als ik nu een nieuwe E6 aanschaf, is het dan wel mogelijk om de firmware up te daten naar de laatste Anna versie ipv de nieuwste Belle?
en dit is dus de reden waarom Nokia keihard terrein heeft verloren als nummer 1 mobieltjes maker. Wat een gedrocht van een OS voor de E6! Totaal niet geoptimaliseerd of wat dan ook. Heb je zo'n mooi zakelijk toestel met zo'n mooi beeldscherm met hoge resolutie, gaan ze doodleuk alles 2x vergroten en kingsize balken boven en onder gebruiken.
En dat notificatie balkje haha, staat standaard helemaal vol waardoor je altijd mag scrollen voor meer info
[/rant]
vanavond maar eens proberen om terug te gaan naar Anna met de tut hierboven
En dat notificatie balkje haha, staat standaard helemaal vol waardoor je altijd mag scrollen voor meer info
[/rant]
vanavond maar eens proberen om terug te gaan naar Anna met de tut hierboven
Nieuwe E6 gekocht hier, dinsdag gekregen, als ik via *#0000# de huidige versie bekijk vind ik daar;mhofstra schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 10:31:
Als ik nu een nieuwe E6 aanschaf, is het dan wel mogelijk om de firmware up te daten naar de laatste Anna versie ipv de nieuwste Belle?
- Release: Symbian Anna
- SW versie; 025.007
- datum sw versie; 2011-09-16
- Aangepaste versie; 025.007.00.01
- datum aangepaste versie; 2011-09-16
- ingestelde taal; 025.007.01.01
- Productcode; 059H0M1
- Model; E6-00
- Type; RM-609
- Laatste update: niet bijgewerkt
- Browserversie: 7.3
- Flash-versie: 4.0
- Java-versie: 2.2
Als ik zoek naar updates zegt deze 'Geen updates beschikbaar'. Kijk ik bij toepassingen > sw-update dan zegt deze dat er een E6-00 Apparaatsoftware beschikbaar is die bijgewerkt moet worden met de pc.
Volgens http://www.developer.noki...okia_firmware_change_logs is SW versie 025.007 de laatste Anna update.
Hou mn nieuwe tel nog wel even bij de 'oude' versie als ik het zo eens lees overal
Whoop!
Anoniem: 263040
Dan is het duidelijk. Ik ga niet updaten naar Belle. Het lijkt me op het kleine scherm van de E6 inderdaad helemaal niets. Voor de E7 van mij vader en de C7 van mijn zus lijkt het me dan wel wat.
Jammer van de eye candy, maar het op een scherm kunnen zien van mijn afspraken, mijn belangrijkste mailbox, meestgebruikte short-cuts en gemiste oproepen weegt daar ruimschots tegenop. Bovendien vind ik de menustructuur eerder een plus dan een min.
Helaas, want dat betekent dus ook nooit meer verdere updates installeren....
Jammer van de eye candy, maar het op een scherm kunnen zien van mijn afspraken, mijn belangrijkste mailbox, meestgebruikte short-cuts en gemiste oproepen weegt daar ruimschots tegenop. Bovendien vind ik de menustructuur eerder een plus dan een min.
Helaas, want dat betekent dus ook nooit meer verdere updates installeren....
Niet op een gemakkelijke manier. Zie mijn eerdere posts. Je hebt dan Phoenix Service Software nodig om een specifieke firmware naar je toestel te flashen. Ovi Suite pakt automatisch de laatste versie wat dus Belle is.mhofstra schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 10:31:
Goeie kans als je nu een e6 koopt dat hij gewoon nog anna heeft.
Dat denk ik sowieso wel, Belle is namelijk pas net uit, en denk dat er een hoop voorraad is..
Heb net even mijn homescreens bekeken, maar ik heb op dit moment:
1 = 4 snelkoppelingen naar apps, daaronder 2 Email accounts
2 = 2 x 4 snelkoppelingen naar apps, daaronder de Wlan widget.
3 = 3 Widgets, radiospeler, msn, en nog iets.
4 = 3 x 4 snelkoppelingen naar apps.
Zoals ik het zie kom ik daar met belle niet eens mee in de buurt..
Heb net even mijn homescreens bekeken, maar ik heb op dit moment:
1 = 4 snelkoppelingen naar apps, daaronder 2 Email accounts
2 = 2 x 4 snelkoppelingen naar apps, daaronder de Wlan widget.
3 = 3 Widgets, radiospeler, msn, en nog iets.
4 = 3 x 4 snelkoppelingen naar apps.
Zoals ik het zie kom ik daar met belle niet eens mee in de buurt..
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Anoniem: 366460
niemand???Anoniem: 366460 schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 07:23:
als ik mails (hotmail) lees op de pc dan blijven deze mails ongelezen op mijn telefoon. Ook als ik handmatig synchroniseer. Bij symbian anna werkte dit wel goed. Iemand ideeen/tips om dit te verhelpen?
Hoe haal je je mail binnen? Via Hotmail of via Mail for Exchange?
Hotmail. Mail for exchange doet het wel goedApaat schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 13:48:
Hoe haal je je mail binnen? Via Hotmail of via Mail for Exchange?
Dus je probleem is opgelost door MfE te gebruiken?
nee ik gebruik hotmail EN Mail for exhange . (2 verschillende mail accounts, werk en prive). MfE werkt goed. Hotmail dus niet. Mails blijven ongelezen ondanks dat ik ze via de pc heb gelezen.
ik heb dat ook met hotmail btw. was eerst niet.
Gezien de horror verhalen over batterij, prestaties en stabiliteit op tweakers en nokia discussions stel ik de update wel even uit.
En zou verwachten dat een update er meestal is om een telefoon beter te maken dan tevoren.
En zou verwachten dat een update er meestal is om een telefoon beter te maken dan tevoren.
Pessimism is the foundation of survival
Ik heb na de belle update mijn e6 nog 2 dagen gehad (en toen verkocht) maar welke horror verhalen? liep hier als een zonnetje, batterij ging bijna de volle 2 dagen meeHazurr schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 21:28:
Gezien de horror verhalen over batterij, prestaties en stabiliteit op tweakers en nokia discussions stel ik de update wel even uit.

Even mijn 2 centjes: ik vind het eigenlijk wel prima! Het ziet er lekker fris uit en het reageert een stuk vloeiender dan Anna. M'n E6'je voelt weer als nieuw!
De kritiekpunten kan ik echter wel inkomen. De afmetingen van de widgets zijn onhandig voor het schermpje van de E6 waardoor je meer swipes bezig bent dan voor de update. Dat kan een dealbreaker zijn voor de zakelijke gebruiker.
ook is het knap vervelend dat je niet meer kunt zien over hoeveel energie de batterij nog beschikt. Of zit dat nu ergens in een diep menuutje verstop?
Edit: nog een klein vraagje: als ik een sms aan het typen ben, loopt er ook geen tellertje meer mee. Ik weet dus niet hoeveel tekens ik nog aan één sms'je kan spenderen. Zit dit misschien ook ergens verstopt of dit weer een van de kleine offers die we moeten brengen voor het slicke Belle?
De kritiekpunten kan ik echter wel inkomen. De afmetingen van de widgets zijn onhandig voor het schermpje van de E6 waardoor je meer swipes bezig bent dan voor de update. Dat kan een dealbreaker zijn voor de zakelijke gebruiker.
ook is het knap vervelend dat je niet meer kunt zien over hoeveel energie de batterij nog beschikt. Of zit dat nu ergens in een diep menuutje verstop?
Edit: nog een klein vraagje: als ik een sms aan het typen ben, loopt er ook geen tellertje meer mee. Ik weet dus niet hoeveel tekens ik nog aan één sms'je kan spenderen. Zit dit misschien ook ergens verstopt of dit weer een van de kleine offers die we moeten brengen voor het slicke Belle?
[ Voor 21% gewijzigd door TheFireThief84 op 14-02-2012 14:07 ]
Ik las elders dat die teller alleen zichtbaar wordt bij gebruik van het onscreen toetsenbord... handig
Ik krijg steeds meer het idee dat deze versie van Belle te snel is geport naar de Nokia E6 die zich er eigenlijk niet voor leent. De E6 heeft een landscape scherm en een toetsenbord in tegenstelling tot alle andere Belle toestellen. Belle is er gewoon niet voor gemaakt....kippetje01 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 11:24:
Ik las elders dat die teller alleen zichtbaar wordt bij gebruik van het onscreen toetsenbord... handig
Anoniem: 219986
[ verwijderd door gebruiker ]
[ Voor 129% gewijzigd door Anoniem: 219986 op 23-05-2018 08:01 ]
Wat zijn de bekende hardware issues met dit toestel?
AFAIK alleen dat het notificatie-lichtje onder de D-pad niet goed zichtbaar is. Hier schijn je bij een servicepoint een vervangend toetsenbordje (met beter doorschijnend knopje) voor te kunnen krijgen.Xmoo schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 13:44:
Wat zijn de bekende hardware issues met dit toestel?
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
hebben jullie ook dat de toetsen soms niet geregistreerd worden ?
Ik twijfel sterk of ik nu Belle wel moet installeren op mijn E6....
Is iedereen er nu ontevreden mee, of valt 't stiekem toch wel mee?
Welke voordelen zijn er naast het nadeel van weinig widgets / icons per scherm?
En zijn er nog andere nadelen?
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Valt reuze mee, de batterij die gaat nu langer mee, de interface is vloeiender.Exar schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 10:54:
Ik twijfel sterk of ik nu Belle wel moet installeren op mijn E6....
Alleen de enorme widgets storen me.
Pessimism is the foundation of survival
Voor de zakelijke gebruiker is het eigenlijk gewoon een afrader.
Voor prive gebruik is het te overwegen.
Voor prive gebruik is het te overwegen.
Ik heb van de week de verplichte update moeten uitvoeren van Whatsapp op mijn Symbian Anna toestel (op 2 toestellen zelfs) en beide toestellen kunnen nu geen nieuwe chats meer starten, alleen nog antwoorden op reeds bestaande chats.
Nog meer mensen dat probleem? Whatsapp versie 2.6.72
Nog meer mensen dat probleem? Whatsapp versie 2.6.72
[ Voor 129% gewijzigd door Anoniem: 219986 op 23-05-2018 08:01 ]
Anoniem: 88453
Ik kan op mijn werk kiezen tussen een E6, HTC Desire, Galaxy S2, iPhone 4 en een iPhone 4s.
De eerste 2 toestellen zijn gratis, voor de andere moet ik een bedrag bijbetalen.
Ik heb privé al een Motorola met Android en overweeg daarom de E6 te nemen.
De lange accu duur (max 11 dagen?) en de goede camera spreken mij wel aan.
Het BB uiterlijk en het kleine scherm vindt ik wel een nadeel.
Ondanks de kleine knopjes vindt ik de toetsen toch goed te bedienen en werkt het toestel lekker vlot, zeker vergelijken met Symbian toestellen die ik eerder heb gehad. (E65, E66 en N79)
Is de E6 een goede keus?
De eerste 2 toestellen zijn gratis, voor de andere moet ik een bedrag bijbetalen.
Ik heb privé al een Motorola met Android en overweeg daarom de E6 te nemen.
De lange accu duur (max 11 dagen?) en de goede camera spreken mij wel aan.
Het BB uiterlijk en het kleine scherm vindt ik wel een nadeel.
Ondanks de kleine knopjes vindt ik de toetsen toch goed te bedienen en werkt het toestel lekker vlot, zeker vergelijken met Symbian toestellen die ik eerder heb gehad. (E65, E66 en N79)
Is de E6 een goede keus?
11 dagen haal je zeker niet. 2-3 bij niet al te heftig gebruik. Puur stand by zonder data red je een week.
Of het een goede keus is is de vraag, je hebt lovers en haters. Ik vind het best een prima toestel, mijn eisen zijn ook niet echt heel hoog, ik wil kunnen mailen (exchange), internetten, navigeren, filmpjes kijken etc. Apps interesseren me geen biet.
Of het een goede keus is is de vraag, je hebt lovers en haters. Ik vind het best een prima toestel, mijn eisen zijn ook niet echt heel hoog, ik wil kunnen mailen (exchange), internetten, navigeren, filmpjes kijken etc. Apps interesseren me geen biet.
Ik zou de E6 of iphone kiezen. Zelf vind ik BB-achtige toestellen stoerder dan zon iphone, verder doen ze allebei ongeveer hetzelfde.
Als je verder niet al te veel wensen hebt mbt Apps wel. Het aanbod aan Apps voor de E6 vind ik bedroevend laag. Ik mis het niet echt, maar zo af en toe een mooie game kunnen spelen zou niet verkeerd zijn.Anoniem: 88453 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 23:10:
Is de E6 een goede keus?
Voordelen zijn voor mij absoluut de navigatie en batterij. Misschien geen 11 dagen, maar zeker wel een paar dagen normaal gebruik. Dat zie ik met een iPhone niet gebeuren.
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Ha de belle update is eindelijk beschikbaar voor de mijne... Nu nog even bedenken of ik wel of niet over ga

Oh 1 vraag, hoe ziet eigenlijk Facebook/Twitter eruit op het toestel? Ik kan het namelijk nergens vinden en dat is toch wel handig om te weten.
Heb uiteindelijk inderdaad geheel verwijderd eerst en daarna opnieuw geinstalleerd.Anoniem: 219986 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 14:10:
[...]
Verwijderen, opnieuw opstarten, opnieuw installeren verhielp het probleem bij mij. (2.6.71 -> 72 was wel bij mij de feitelijke situatie)
Werkt weer, thanx.
heb nu toch wel 3 p week dat hij de toetsen niet meer pakt. Hoop dat ze die bug nog een keer verhelpen. Telefoon wipen helpt naar het schijnt.
Zo ongeveer: http://store.ovi.com/cont...lickSource=homepage&pos=7tiswat schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 21:43:
Oh 1 vraag, hoe ziet eigenlijk Facebook/Twitter eruit op het toestel? Ik kan het namelijk nergens vinden en dat is toch wel handig om te weten.
Je kunt ook Gravity downloaden, prachtige applicatie!
Gravity is mooi, maar echt veel te duur. Wie betaalt er nou €9,- voor een Twitter/FB-client?
bah, een bug in belle gevonden... Ik heb een reminder gemist van een agenda item en nu staat er in dat slide down menu een notification van. Als ik daar op klik krijg ik een "memory full" melding, ik kan die notificatie dus niet meer weg krijgen.
Ik las op het nokia forum al dat mensen hun mailboxen hebben gedelete om de notificaties weg te krijgen...
Ik las op het nokia forum al dat mensen hun mailboxen hebben gedelete om de notificaties weg te krijgen...
deze avond kreeg ik de melding dat er een update was. Hiermee kun je nu zien hoeveel tekens je hebt in een sms, verder geen wijzigingen denk ik. toch wel handig om dit terug te hebben.
Of het door de updatemelding kwam of niet maar iets daarvoor kon ik geen input meer geven, touchscreen werkte wel nog half. Het is trouwens niet de eerste keer dat ik zoiets heb. Soms helpt het om het toetsenbord even te vergrendelen en ontgrendelen maar deze keer moest ik herstarten
Zelfs na het herstarten werkte de telefoon nog niet... Kon mijn pincode ingeven maar niet bevestigen. Dan maar batterij uitgehaald en terug gestart
Beetje triestig voor zo'n dure telefoon, het is niet de eerste keer (ook met Anna meermaals) en hey levert nogal wat frustraties op als de telefoon niet meer reageert en je een belangrijk telefoongesprek binnenkrijgt.
Onlangs was ik vergeten mijn telefoon stil te zetten in een vergadering en iemand belde me op... Op geen enkele manier kon ik de telefoon stil krijgen, het scherm bleef gewoon zwart en de schuifknop gaf als reactie gewoon een trilsignaal. Na 15 seconden (en een hoop boze gezichten) dan maar mijn batterij uitgehaald en de telefoon af moeten laten voor de rest van de vergadering.
Of het door de updatemelding kwam of niet maar iets daarvoor kon ik geen input meer geven, touchscreen werkte wel nog half. Het is trouwens niet de eerste keer dat ik zoiets heb. Soms helpt het om het toetsenbord even te vergrendelen en ontgrendelen maar deze keer moest ik herstarten
Beetje triestig voor zo'n dure telefoon, het is niet de eerste keer (ook met Anna meermaals) en hey levert nogal wat frustraties op als de telefoon niet meer reageert en je een belangrijk telefoongesprek binnenkrijgt.
Onlangs was ik vergeten mijn telefoon stil te zetten in een vergadering en iemand belde me op... Op geen enkele manier kon ik de telefoon stil krijgen, het scherm bleef gewoon zwart en de schuifknop gaf als reactie gewoon een trilsignaal. Na 15 seconden (en een hoop boze gezichten) dan maar mijn batterij uitgehaald en de telefoon af moeten laten voor de rest van de vergadering.
Blog (Linux-related)
@DSK Dat heb ik nog nooit gehad met de mijne... wellicht een keer terug naar fabrieksinstellingen oid?
Had je je hand/vinger niet toevallig voor de lichtsensor? Dan blijft je scherm namelijk zwart?DSK schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 23:38:
deze avond kreeg ik de melding dat er een update was. Hiermee kun je nu zien hoeveel tekens je hebt in een sms, verder geen wijzigingen denk ik. toch wel handig om dit terug te hebben.
Of het door de updatemelding kwam of niet maar iets daarvoor kon ik geen input meer geven, touchscreen werkte wel nog half. Het is trouwens niet de eerste keer dat ik zoiets heb. Soms helpt het om het toetsenbord even te vergrendelen en ontgrendelen maar deze keer moest ik herstartenZelfs na het herstarten werkte de telefoon nog niet... Kon mijn pincode ingeven maar niet bevestigen. Dan maar batterij uitgehaald en terug gestart
![]()
Ik heb er overigens nog nooit last van gehad op Anna.
Net ook een gesprek niet kunnen opnemen tot 3x toe doordat de microfoon automatisch in mute stand ging. Drukte ik de volume omhoog ging die weer rap naar beneden. En zoals hierboven ook vaak met moeite uit lockscreen kunnen krijgen, echt bagger gewoon.
Ik ga de E6 wegdoen, dan maar een dummy phone als tweede toestel.
Begin februari heb ik er Belle opgezet, dan ben ik ook naar fabrieksinstellingen teruggegaan. Het probleem trad ervoor ook op en nu nog steeds. Nog eens resetten zal niet veel helpen denk ik maar het valt te proberenkippetje01 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 00:42:
@DSK Dat heb ik nog nooit gehad met de mijne... wellicht een keer terug naar fabrieksinstellingen oid?
Vinger niet op de lichtsensor. Heb het trouwens ook soms met herinneringen voor dingen in mijn agenda. Ik hoor het geluid wel maar zie niks op het scherm en de telefoon reageert niet tot de melding stopt.Only schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:32:
[...]
Had je je hand/vinger niet toevallig voor de lichtsensor? Dan blijft je scherm namelijk zwart?
Ik heb er overigens nog nooit last van gehad op Anna.
Zoiets heb ik ook soms, dat de telefoon denkt dat ik een toets (of het scherm) blijf indrukken. Dan flipt de telefoon helemaal en gaat door alle menu's heen. Enige oplossing is dan de telefoon vergrendelen en ontgrendelen met het schuifje. Meestal is alles dan terug ok.SYQ schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:49:
Net ook een gesprek niet kunnen opnemen tot 3x toe doordat de microfoon automatisch in mute stand ging. Drukte ik de volume omhoog ging die weer rap naar beneden. En zoals hierboven ook vaak met moeite uit lockscreen kunnen krijgen, echt bagger gewoon.
Ben zelf ook serieus aan het overwegen om de telefoon te verkopen en te kijken voor iets anders. Alleen geen idee wat...
Zaken die me verder irriteren (zonder bovenstaande problemen dewelke veruit het grootst zijn)
- veel keren dat ik de telefoon erop betrap dat hij verbinding maakt met 3G terwijl er wifi is (en die aanstaat).
- mail openen van gmail gaat extreem traag en in 1/2 gevallen krijg ik gewoon een leeg bericht te zien (kan ik me serieus aan ergeren als ik ergens ben en info nodig heb)
- te grote widgets (ik zou kunnen teruggaan naar Anna)
- Whatsapp die een stuk van het menu laat zien (ik kan er zelfs in scrollen
- batterij gaat maar 2 dagen mee
- trage browser (vergelijk eens met een android toestel en huiver...)
- gebrek aan apps en als ze er al zijn dan zijn ze duidelijk niet geoptimaliseerd voor de E6 (bijvoorbeeld scrollen in de Facebook app met de D-pad naar beneden stopt plots (als de pointer op het einde van het scherm is) en enkel scrollen met het touchscreen werkt nog.
Blog (Linux-related)
[ Voor 137% gewijzigd door Anoniem: 219986 op 23-05-2018 08:00 ]
- wifi access points staan bovenaan maar de helft van de keren dat ik thuis ben en bijvoorbeeld opera start wil hij toch verbinden met 3g, als ik dan zoek naar wifi netwerken gaat hij wel over naar wifi.Anoniem: 219986 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 19:02:
[...]
- wifi acces points boven je 3g verbinding plaatsen in connectiviteits instellingen kan helpen. Bepaalde apps (bijv. berichten, kaarten) maken soms heel even verbinding via 3g, maar schakelen daarna direct over op wifi of verbreken de 3g verbinding
- mijn gmail, zowel geprobeerd via exchange als via nokia messaging, vertoont deze problemen niet. Mijn andere 3 mail boxen ook niet.
- widgets, dat is persoonlijk, ik vind het geen vooruitgaan, maar ook geen achteruitgang.
- je hebt een oude versie van whatsapp. Download de nieuwe via www.whatsapp.com/nokia en je probleem is opgelost (simpel googlen of terugscrollen in dit topic en je had dit al kunnen weten!)
- batterij gaat 'maar' 2 dagen mee? iphone met whatsapp + active exchange / push email haalt nauwelijks 1 dag, denk dat je relatief blij mag zijn met 2 dagen.
- trage browser? -> http://m.opera.com/ download opera mobile 12 en het werkt een stuk sneller.
- weinig apps, correct, maar dat weet je als je een symbian telefoon heden ten dage aanschaft. Daarnaast werkt fascinate / gravity / kaspovokus / fMobi / touch.facebook.com / m.facebook.com prima.
Heb het idee als ik bovenstaande teruglees, dat je je vooral ergert aan dingen, maar niet echt zoekt naar een oplossing (nofi!). Ik hoop dat bovenstaande een beetje helpt ;-)
p.s. als je telefoon (met 2 jaar garantie) zoveel problemen heeft (unresponsive, volume knoppen die automatisch iets doen) waarom ga je dan niet naar een nokia-care point? Of is dit alles het gevolg van waterschade, de symptonen lijken er namelijk wel een beetje op...?
- gmail, ik heb gemerkt dat de trage reactie enkel voorkomt over 3G maar zelfs met wifi is de snelheid nog niet denderend (bij mijn Exchange mailbox heb ik dit niet)
- whatsapp is de laatste versie, net nog even opnieuw geinstalleerd maar het probleem blijft
- batterijduur van een iPhone ken ik niet maar mijn vrouw doet ook leuk 2 dagen en doet ongeveer hetzelfde als ik met haat Galaxy Ace. Wel een verschil van €200 in prijs... Met mijn E71 kon ik gemakkelijk de GPS gebruiken tijdens een motorrit van 4u, nu haal ik zelden 3u met GPS op batterij.
- ik heb Opera en Opera mini staan en gebruik die ook maar het probleem blijft... Het is traaaag en bij Opera moet je er dan nog het opstarten en afsluiten van Opera bijrekenen.
Nog niet heel lang geleden ben ik bij een Nokia care in de buurt langsgeweest. Conclusie: je heb een deukje bovenaan de telefoon = geen garantie meer.
Blog (Linux-related)
Sinds afgelopen zondag heeft mn E6 geen 3G verbinding meer, hij staat nu op GPRS en zie onderweg af en toe een E bij het netwerkicoontje staan maar niet meer de 3 of 3,5G die er voorheen stonden. Spaarstand staat uit, netwerk op dualmode en ik heb de batterij en sim er al eens uit gehad. Iemand enig idee hoe dit kan? Heb een Vodafone abonnement en een collega met hetzelfde abonnement heeft wel een 3.5G verbinding momenteel. Vorige week op vakantie heeft er bijna heel de week een 3G icoontje in het beeld gestaan en zaterdag bij retour in NL kwam dit ook weer terug maar nu is het er dus niet meer. En GPRS is traag
Whoop!
Afgelopen week wéér gehad dat ik per ongeluk 112 heb gebeld terwijl de telefoon in mijn broekzak zat. Je kan dus inderdaad gewoon 112 intypen als het toetsenbord gelocked is en dan krijg je idd emergency call in je oproeplijst te zien...WVL_KsZeN schreef op maandag 21 november 2011 @ 12:19:
[...]
FFUUU! Ik had dit gisteren ook!
Al iets gevonden om dit uit te schakelen? Heb zelf nog geen idee hoe dit nu precies gebeurt, maar wil er ASAP iets aan doen
Ben dit helemaal zat en heb Nokia gevraagd hoe ik dit op kan lossen. Ik wil helemaal geen 112 bellen als mijn toetsenbord geblokkeerd is, wat een onzinnige functie zeg..
/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..
Tja.. die zit al in een hoesje

/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..
[ Voor 165% gewijzigd door Anoniem: 219986 op 23-05-2018 07:59 ]
Herken dit probleem ook totaal niet. Misschien proberen de telefoon voortaan omgekeerd in je broekzak te doen? Dus als je hem nu met scherm & toetsen naar je been toe draagt, nu eens een tijdje met scherm & toetsen van je af?
Juist handig dat die functie er op zit, zonder beveiliging of codes ofzo, stel jij bent niet in staat om zelf te bellen dan kan iemand anders dat met jouw mobiel doen. Leuk als die eerst 5m bezig is om uit te vinden hoe het ding werkt...
Heb er zelf geen last van in ieder geval. Gewoon in je jaszak doen?
Overigens heb ik ineens weer 3G op mn mobiel... Tot Vodafone er mee stopte
Overigens heb ik ineens weer 3G op mn mobiel... Tot Vodafone er mee stopte
Whoop!
Iemand enig idee hoe ik de instellingen voor smtp kan aanpassen zonder het hele account te verwijderen? Kan het tussen de instellingen niet vinden en wil graag weten wat er nu is ingesteld (deze gegevens werken nu niet, geen foutmeldingen ook...) en wijzigen naar de Vodafone mailserver.
Lijkt me toch wat krom dat ik daarvoor het mailaccount moet verwijderen
Fijn ook dat het hele woord smtp niet voorkomt in de handleiding...
Lijkt me toch wat krom dat ik daarvoor het mailaccount moet verwijderen
Fijn ook dat het hele woord smtp niet voorkomt in de handleiding...
Whoop!
Wellicht heb je hotmail account gekozen? Als je een exchange account hebt kun je het gewoon vinden als in in de inbox naar settings gaat, je email acc selecteert en vervolgens advanced settings. Bij een hotmail account kan dat dus niet, want die staat al ingericht.
vanochtend mijn E6 opgeladen tot hij piepte omdat hij vol was, en nu is hij weer compleet leeg..... heb 3 telefoontjes van 10 minuten gepleegd vandaag... raar! Vorige week ging hij nog 2 dagen mee....
iemand tips?
iemand tips?
hola,
Sinds vrijdag ben ik ook eigenaar van een E6. Na een 3310, 6310, N73, E52 enzovoort. Zag helaas vandaag pas dat er een E6 forum was. Niet dat ik dan iets anders had gekocht, maar wellicht niet meteen Symbian Belle geinstalleerd.
Nou ja, eerste ervaringen zijn redelijk. Qwerty is handig, touchscreen ook, maar knoppen van de E52 waren makkelijker in gebruik (groter). Heb Belle geinstalleerd, en kaarten van half europa. Verder nog nergens echt aan toegekomen, maar toch alvast een vraagje:
- binnen een dag had ik ook per ongeluk 112 gebeld. Kan gebeuren, want volgens mij is het idd verplicht om dit te kunnen bellen zonder ontgrendeling eerst.
- Wel viel het me op dat de vergrendelknop, als je hem volledig naar beneden duwt, meteen de telefoon ook weer ontgrendelt. Scherm wordt dan even zwart, toestel trilt twee keer (ipv 1) en scherm gaat weer aan.
Lijkt dus alsof die vergrendeltoets op dit toestel niet lekker in elkaar gezet is. Hebben meer mensen daar last van?
Sinds vrijdag ben ik ook eigenaar van een E6. Na een 3310, 6310, N73, E52 enzovoort. Zag helaas vandaag pas dat er een E6 forum was. Niet dat ik dan iets anders had gekocht, maar wellicht niet meteen Symbian Belle geinstalleerd.
Nou ja, eerste ervaringen zijn redelijk. Qwerty is handig, touchscreen ook, maar knoppen van de E52 waren makkelijker in gebruik (groter). Heb Belle geinstalleerd, en kaarten van half europa. Verder nog nergens echt aan toegekomen, maar toch alvast een vraagje:
- binnen een dag had ik ook per ongeluk 112 gebeld. Kan gebeuren, want volgens mij is het idd verplicht om dit te kunnen bellen zonder ontgrendeling eerst.
- Wel viel het me op dat de vergrendelknop, als je hem volledig naar beneden duwt, meteen de telefoon ook weer ontgrendelt. Scherm wordt dan even zwart, toestel trilt twee keer (ipv 1) en scherm gaat weer aan.
Lijkt dus alsof die vergrendeltoets op dit toestel niet lekker in elkaar gezet is. Hebben meer mensen daar last van?
Het niet altijd vergrendelen met de vergrendelknop heb ik ook last van, niet altijd maar ongeveer in 1/3 van alle vergrendelingen, best wel irritant.dj1981 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 23:01:
hola,
Ook ik heb wel eens per ongeluk 112 gebeld met de E6, via het bekende broekzak bellen...
ps, als je trouwens de vergrendeltoets een paar tellen naar beneden houdt gaat de flitser branden (zaklamp) met dezelfde handeling gaat ie weer uit (alleen in de energiezuinige modus werkt dit weer niet
12x 315Wp GCL mono 10gr op zuid SMA SB 5.0
waarneer kunnen we nou eindelijk weer normaal alle filmpjes afspelen op dit os ....
Anoniem: 88453
Ik heb nu ook al tot 3 keer toe een compleet lege batterij gehad.miel schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 19:02:
vanochtend mijn E6 opgeladen tot hij piepte omdat hij vol was, en nu is hij weer compleet leeg..... heb 3 telefoontjes van 10 minuten gepleegd vandaag... raar! Vorige week ging hij nog 2 dagen mee....
iemand tips?
De aan/uit schakelaar bleek te blijven hangen, waardoor het toestel nauwelijks was aan en uit te schakelen.
Het kleine scherm en het vaste toetsenbord gingen me ook steeds meer tegenstaan.
Dus toch maar besloten de E6 in te ruilen voor een Galaxy S2.
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 88453 op 25-04-2012 15:55 ]
Ook ik heb ondertussen een Sony Xperia Arc S gekocht. Zelfde prijsklasse, wereld van verschil. Ik had het eerder moeten doen.
Jammer want de E6 zag er op papier wel leuk uit maar de tijd is duidelijk blijven stilstaan bij Nokia/Symbian. Het gebrek aan apps, de traagheid en gewoon de kleine dingen worden op den duur één grote irritatie. Zeker als je ziet wat andere telefoons wel kunnen.
Jammer want de E6 zag er op papier wel leuk uit maar de tijd is duidelijk blijven stilstaan bij Nokia/Symbian. Het gebrek aan apps, de traagheid en gewoon de kleine dingen worden op den duur één grote irritatie. Zeker als je ziet wat andere telefoons wel kunnen.
Blog (Linux-related)
Ik heb momenteel nog de Nokia E72. Wat ik als een zeer fijn toestel ervaar. Ik gebruik hem voor bellen/msn/whatsapp/email en sms. En daar is die perfect voor. Hij is snel genoeg en batterijduur is uitmuntend.
Zou wel graag een opvolger willen die hem in de zelfde lijnen kan opvolgen. Ik zie hier en daar veel verschillende meningen betreffende de E6. Is het een upgrade waard? Want er zijn nog al wat mankementen lees ik hier en daar.
Ik vind zelf dat de E6 qua uiterlijk en functionaliteit meer naar een BB 9900 neigt. Dat vind ik minder. Ik heb nu een E72 metal grey en die heeft een zeer chique uiterlijk icm een hard case.
Zou wel graag een opvolger willen die hem in de zelfde lijnen kan opvolgen. Ik zie hier en daar veel verschillende meningen betreffende de E6. Is het een upgrade waard? Want er zijn nog al wat mankementen lees ik hier en daar.
Ik vind zelf dat de E6 qua uiterlijk en functionaliteit meer naar een BB 9900 neigt. Dat vind ik minder. Ik heb nu een E72 metal grey en die heeft een zeer chique uiterlijk icm een hard case.
[ Voor 18% gewijzigd door H.Boss op 29-04-2012 16:57 ]
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
Ik zelf heb mijn redelijk versleten E72 nog kunnen verkopen voor 60 euro en een relatief goeie E6 kunnen terugkopen voor 150 euro. 90 euro was de upgrade in mijn ogen wel waard.MrJoker1985 schreef op zondag 29 april 2012 @ 16:53:
Ik heb momenteel nog de Nokia E72. Wat ik als een zeer fijn toestel ervaar. Ik gebruik hem voor bellen/msn/whatsapp/email en sms. En daar is die perfect voor. Hij is snel genoeg en batterijduur is uitmuntend.
Er zitten meer bugs in de E6 voor mijn gevoel dan bij de E72. Echter werkt gewoon net alles weer wat soepeler. Enige wat me echt tegenviel was de accuduur vergeleken met de e72, maar dat heb ik opgelost door een 3G schakelaar op mijn homescreen te zetten die ik alleen incidenteel en tijdens thetering met laptop inschakel.
Tussen door ook tijdelijk nog even heen en weer naar een iPhone, maar het hardware toetsenbordje blijft toch wel geniaal hoor.
Hier staat wat
Ja, dan is het in principe wel een goede deal.Flappiewappie schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 15:56:
[...]
Ik zelf heb mijn redelijk versleten E72 nog kunnen verkopen voor 60 euro en een relatief goeie E6 kunnen terugkopen voor 150 euro. 90 euro was de upgrade in mijn ogen wel waard.
Er zitten meer bugs in de E6 voor mijn gevoel dan bij de E72. Echter werkt gewoon net alles weer wat soepeler. Enige wat me echt tegenviel was de accuduur vergeleken met de e72, maar dat heb ik opgelost door een 3G schakelaar op mijn homescreen te zetten die ik alleen incidenteel en tijdens thetering met laptop inschakel.
Tussen door ook tijdelijk nog even heen en weer naar een iPhone, maar het hardware toetsenbordje blijft toch wel geniaal hoor.
Ja, heb toevallig gister even met de E6 zitten spelen. Het is inderdaad wel wat soepeler. Al moet ik zeggen dat whatsapp/msn/bellen en smsen (wat ik hoofdzakelijk allemaal doe met de E72) perfect en supersnel werken op de E72. En de batterijduur is echt een groot pluspunt. Ik krijg de accu van de E72 echt gewoon niet leeg. Ik kan echt 1,5-2 dagen intensief whatsappen/smsen/internetten/Facebooken etc. Heb de Ion battery timer app waarmee ik dat dan test.
En daarbij is het toetsenbordje ideaal!
De E6 is daarintegen een heel mooi toestel. Alleen steekt die nav knop zo extreem uit. En dat touchscreen (overbodig) en accuduur houden mij tegen. Voornamelijk de accuduur. En las hier rond van een wat buggy systeem.
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
Ik heb sinds de update naar Belle regelmatig last van een niet werkend toetsenbord. Het toestel reageert dan niet meer op het toetsenbord, enkel nog op het touchscreen. Zover ik weet is een restart van de telefoon dan noodzakelijk. Dit gebeurt me minimaal 2 keer per week.
Hebben meer mensen hier last van? Is hier een oplossing voor?
Ik heb hier geen last van. Misschien is er een en ander niet goed gegaan met de upgrade en kan je een factory reset proberen?brambond schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:59:
Ik heb sinds de update naar Belle regelmatig last van een niet werkend toetsenbord. Het toestel reageert dan niet meer op het toetsenbord, enkel nog op het touchscreen. Zover ik weet is een restart van de telefoon dan noodzakelijk. Dit gebeurt me minimaal 2 keer per week.
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Die toetsenbord bug kun je verhelpen door op de control toets een aantal keer te drukken.
Ik gok dat het een vergrendeling is die misschien ergens in een boekje staat oid.
Ik gok dat het een vergrendeling is die misschien ergens in een boekje staat oid.
Anoniem: 435441
Op welke manier kan ik twee agenda's van verschillende hotmail accounts zien op de E6?
Volgens mij kan je maar 1 exchange calender instellen en dus maar 1 agenda zien?
Als ik mail instel via de hotmail functie, werkt de synchronisatie met de kalender volgens mij niet.
Volgens mij kan je maar 1 exchange calender instellen en dus maar 1 agenda zien?
Als ik mail instel via de hotmail functie, werkt de synchronisatie met de kalender volgens mij niet.
ik heb de laatste weken last van een slechte gps fix, met name bij navigeren. Als ik de kaart alleen bekijk dan zie ik de correcte positie, met de melding dat het een fix is. Wanneer ik vervolgens ga navigeren naar een bestemming is het voorbij. Eerst de mededeling dat de positie bij benadering is, daarna verspringt de locatie. Vreemd genoeg meestal naar omgeving Kazachstan. Kan dit een hardwareprobleem zijn?
Ik ben inmiddels ook overgestapt van de E6 naar een Galaxy Nexus, geen spijt van, Miste vooral apps die niet voor symbian geport zijn (wordfeud en dat soort zooi), groot scherm is ook wel erg fijn, gebruik hierdoor mijn tablet ook vrijwel niet meer..
Maar mis wel echt het toetsenbordje, ik kan gewoon niet normaal typen zonder vaste toetsen...
En de gratis offline navigatie is ook gewoon enorm fijn op nokia, vele malen beter dan op android..
Ik heb mijn E6 dus ook weer gewoon gebruikt tijdens vakantie in Frankrijk!
Ga nu dus maar even helemaal stock maken en geupdate en dan kijken wat ik er nog voor kan vangen, en als ik er niet genoeg voor terug kan krijgen dan hou ik hem maar als backup/navigatietoestelletje.
Valt me wel op dat internet via wifi/3g gewoon zoveel sneller is op mijn nieuwe toestel..maar misschien dat het met Belle erop allemaal weer net wat soepeler draait..
Maar mis wel echt het toetsenbordje, ik kan gewoon niet normaal typen zonder vaste toetsen...
En de gratis offline navigatie is ook gewoon enorm fijn op nokia, vele malen beter dan op android..
Ga nu dus maar even helemaal stock maken en geupdate en dan kijken wat ik er nog voor kan vangen, en als ik er niet genoeg voor terug kan krijgen dan hou ik hem maar als backup/navigatietoestelletje.
Valt me wel op dat internet via wifi/3g gewoon zoveel sneller is op mijn nieuwe toestel..maar misschien dat het met Belle erop allemaal weer net wat soepeler draait..
Ik heb er na ongeveer een maand overal regelmatig te koop te zetten nog krap €160 voor gekregen. Nog geen jaar oud... Vond ik zonde maar om hem te laten liggen niks doen is ook zondeOnly schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 23:28:
Ik ben inmiddels ook overgestapt van de E6 naar een Galaxy Nexus, geen spijt van, Miste vooral apps die niet voor symbian geport zijn (wordfeud en dat soort zooi), groot scherm is ook wel erg fijn, gebruik hierdoor mijn tablet ook vrijwel niet meer..
Blog (Linux-related)
Anoniem: 137382
Hoe krijgt men bij de E6-00 eigenlijk dat beschermklepje van de sd-kaart open?
Tot nu toe is iedere poging dat ding te openen gefaald.
Tot nu toe is iedere poging dat ding te openen gefaald.
Linksboven (van voren gezien) zit er een inkeping waar je je nagel tussen kunt steken en dan het klepje naar boven kunt trekken. Wel voorzichtig en het gaat inderdaad niet vanzelf 
Kan iemand anders eens proberen Nokia Suite te updaten naar de nieuwste versie en dan de usb kabel aan te sluiten, ik krijg nu de melding dat de telefoon niet is aangesloten terwijl Windows verkenner de telefoon/geheugenkaart wel ziet
Kan iemand anders eens proberen Nokia Suite te updaten naar de nieuwste versie en dan de usb kabel aan te sluiten, ik krijg nu de melding dat de telefoon niet is aangesloten terwijl Windows verkenner de telefoon/geheugenkaart wel ziet
Whoop!
Ik kreeg vandaag Microsoft Apps 2.01 door via de software update. Het downloaden wilde niet echt lukken, pas na een reboot ging het downloaden en installeren goed.
Vooralsnog weinig nieuws tegengekomen. Er zitten wat extra Office apps (Word, Excel, Powerpoint) bij, een Lync client en Onenote. Alleen die gebruik ik allemaal niet. Mailclient is ook een klein beetje bijgewerkt maar niet echt schokkend.
Vooralsnog weinig nieuws tegengekomen. Er zitten wat extra Office apps (Word, Excel, Powerpoint) bij, een Lync client en Onenote. Alleen die gebruik ik allemaal niet. Mailclient is ook een klein beetje bijgewerkt maar niet echt schokkend.
Je moet een beetje op passen met die update; bij mij duurde het een dag voordat de telefoon weer goed functioneerde. Hij was de hele tijd traag en sloom. Maar uiteindelijk was alles prima en goed.
Vage update inderdaad. Gisteren kon ik geen reminder meer openen wegens een 'out of memory'. Na een nachtje slapen gaat dat weer prima. Heb in een paniek-zet wel meteen zoveel mogelijk van die nieuwe apps eraf gegooid om geheugen vrij te maken, dat was dus misschien niet nodig geweest. Vreemd hoor.
Anoniem: 137382
Is die Microsoft Apps 2.01 eigenlijk wel te installeren?
Heb het inmiddels een aantal maal via Nokia Suite 3.4.49 geprobeerd maar telkens na de voorbereiding wordt de USB verbinding verbroken en komt Nokia Suite met het verhaal dat de software niet goed is.
Ook via SW-update via Instellingen op het toestel zelf is de software niet te installeren en wordt het toestel vrijwel aan het begin van de installatie gereset.
Heb het inmiddels een aantal maal via Nokia Suite 3.4.49 geprobeerd maar telkens na de voorbereiding wordt de USB verbinding verbroken en komt Nokia Suite met het verhaal dat de software niet goed is.
Ook via SW-update via Instellingen op het toestel zelf is de software niet te installeren en wordt het toestel vrijwel aan het begin van de installatie gereset.
Anoniem: 467043
Ik heb mijn nokia E6 nu al een jaar. Een half jaar geleden had ik een beveiligingscode ingesteld maar omdat ik het niet echt handig vond ookweer uitgezet. Sinds ik de nieuwe update had geïnstalleerd blijft hij maar vragen naar de beveiligingscode, helaas weet ik die dus niet meer. Kan iemand mij helpen hoe ik mijn beveiligingscode terug kan vinden, of zelfs helemaal uitzetten?
Anoniem: 467643
Goedenavond,
Ik heb sinds eergister een nokia E6, maar mijn internet verbinding met wifi is wel redelijk als ik facebook open maar als ik gwn mn 3G KPN gebruik geeft hij steeds de melding geen verbinding enz. Terwijl mijn internet browser gewoon snel werkt.
Wie kan hier mij aan helpen of het aan de E6 ligt of aan mn instellingen?
Alvastbedankt.
Ik heb sinds eergister een nokia E6, maar mijn internet verbinding met wifi is wel redelijk als ik facebook open maar als ik gwn mn 3G KPN gebruik geeft hij steeds de melding geen verbinding enz. Terwijl mijn internet browser gewoon snel werkt.
Alvastbedankt.
Anoniem: 415527
Iemand ervaring met de nieuwe firmware upgrade die er voor de E6 is? Aangezien ik Belle nog steeds een ramp vind twijfel ik of ik deze nieuwe versie moet installeren. Ben benieuwd naar ervaringen
Als je Belle een ramp vind dan zou ik de nieuwe niet installeren, dat is toch gewoon een kleine upgrade van Belle?
De voornaamste problemen (bij mij in ieder geval: te grote widgets voor het scherm en verwijderen van webdav client) zullen nog steeds niet opgelost of aangepast zijn.
De voornaamste problemen (bij mij in ieder geval: te grote widgets voor het scherm en verwijderen van webdav client) zullen nog steeds niet opgelost of aangepast zijn.
In dit geval moet je even je G3 verbinding toevoegen aan je vaste toegangspunten. Zie handmatige instellingen van HI/KPN. daar staat het uitgelegd.
Anoniem: 467643 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 20:25:
Goedenavond,
Alvastbedankt.
Mijn abonnement loopt bijna af dus heb evt de optie om mn E6 te gaan vervangen. Probleem is alleen dat ik niet weet waarvoor deze vervangen kan gaan worden... Qwerty foons zijn er zowat niet meer... Na wat ervaringen met Android foons ben ik er over uit dat ik dat iig niet wil, vind het niet fijn om mee te werken. Apple vind ik persoonlijk veel te duur vwb specs en Nokia heeft niet echt interessants meer, de Lumias vind ik niet mooi en WM lijkt me niks. Blackberry heb ik geen ervaringen mee maar is hem ook niet echt meer schijnt? Ben mn E6 nog niet echt zat maar hij begint wat buggy te worden, loopt nog wel eens vast en is niet zo gek meer op zn geheugenkaartje, batterij is ook niet meer wat het geweest is dus eigenlijk wel aan vervanging toe. Las ook ergens dat er geen nieuwe telefoons gaan uitkomen met qwerty toetsenbord dus ben ik aangewezen op oudere toestellen? En ja, het liefst weer een met qwerty toetsenbord, touchscreen hoeft er nog niet eens op te zitten. Beetje mailen browsen en bellen is prima voor mij... iemand een opvolger?
Whoop!
Mijn GF heeft een BB en die is er wel redelijk blij mee. Voor zover ik ermee heb gespeeld ziet het er altijd wel snel en stabiel uit. Er komen nog steeds nieuwe toestellen uit dus echt einde is het nog niet. Waarschijnlijk was Nokia ook al zowat op omgevallen toen je de E6 kocht :-) Als een toetsenbord een eis is en je niet veel om apps geeft zou ik zeker eens een BB proberen.
Anoniem: 147126
Ja alleen jammer dat je BIS of BES of een blackberry account nodig hebt om fatsoenlijk van een BB gebruikt te kunnen maken, wat IMO belachelijk is. Ander alternatief?
Yep het gehele BIS verhaal is precies dat wat de ondergang van RIM heeft gestart. Een aantal jaar terug had het inderdaad zin aangezien push mail nog niet aanwezig was bij veel services, tegenwoordig is het een standaard die iedere aanbieder van mail ondersteund. Dus dan gooi je 10 euro per maand in de maas voor functionaliteit die je niet gebruikt.
Echter een telefoon met een toetsenbord is de laatste tijd ook een uniek iets wat je zelden tegenkomt jammer genoeg
Echter een telefoon met een toetsenbord is de laatste tijd ook een uniek iets wat je zelden tegenkomt jammer genoeg
Weet iemand waar je deze telefoon nog kan kopen, in België?!
Vind hem nergens meer, en vorige maand stond hij nog op elke site.. (pdashop.be/phonehouse/van den borre/ etc...)
Mvg
Vind hem nergens meer, en vorige maand stond hij nog op elke site.. (pdashop.be/phonehouse/van den borre/ etc...)
Mvg
Ik denk dat Nokia hem sowieso al niet meer produceert. Volgens de pricewatch is 'ie nog te koop in Terneuzen (maar daar wel voor te veel geld) en een aantal shops in NL. Verder denk ik dat het marktplaats.nl en ebay afgaan wordt...
Gisteren mijn E6 vernietigd.
Hij bleef weer eens hangen op het "volume naar beneden" knopje. Dit is erg irritant als je wilt bellen. Toen is ie op de grond gevallen en ben ik er op gaan staan.
Zo next
Het gorillaglas blijft trouwens heel.
Ik denk dat het nu een Lumia 620 of 720 gaat worden. Telefoons met toetsenborden verkopen ze niet meer.
Hij bleef weer eens hangen op het "volume naar beneden" knopje. Dit is erg irritant als je wilt bellen. Toen is ie op de grond gevallen en ben ik er op gaan staan.
Zo next
Ik denk dat het nu een Lumia 620 of 720 gaat worden. Telefoons met toetsenborden verkopen ze niet meer.
Anoniem: 93248
Die van mij wordt vanavond ook uitgezwaaid, twee keer in een half jaar opsturen voor reparatie is niet goed....wmeester schreef op woensdag 17 april 2013 @ 12:51:
Gisteren mijn E6 vernietigd.
Zo next
Lekker terug naar het vertrouwde Blackberry nest
Ik denk alleen dat ik er niet op ga staan, zal wel de kast in verdwijnen om vervolgens over een jaar of 5 weggepleurd te worden
Helaas begint mijn E6 ook kuren te vertonen, hangt af en toe en herstart uit zichzelf. Gisteren bleek dat 2 rijen toetsen ineens uitgevallen waren, kon daardoor de pincode niet meer intoetsen. Heb hem uit elkaar gehaald en schoon gemaakt, ik denk dat het probleem in het keypad zit, de verbindingen lijken niet helemaal zuiver meer, output matcht niet met het toetsenbord. Ik denk dat dit komt doordat ik nog wel eens bel als ik aan het fietsen ben, zweetdruppels komen dan vanaf het scherm in het toetsenbord terecht... Na een uurtje drogen weer in elkaar gezet en uiteindelijk werkt ie weer, sommige letters moet ik alleen harder op drukken. Nu kan ik natuurlijk een nieuw keypad kopen, al is er weinig aanbod.
Beetje in dubio, een gebruikte/betere van Marktplaats oid halen of toch overstappen op volledig touchscreen
En dan... de Lumia's hebben niet echt vergelijkbare specs (oa geen lichtsensor, 8MP camera/dual led, hoog ppi scherm, front cam, notificatielichtje). Ben nog prima tevreden met het toestel ondanks dat veel 'apps' niet meer werken of niet bestaan, kan deze tenminste laten vallen, doe dat maar eens met je dure hippe nieuwe toestel
Iemand nog een donor E6 over?
Beetje in dubio, een gebruikte/betere van Marktplaats oid halen of toch overstappen op volledig touchscreen
Iemand nog een donor E6 over?
Whoop!