Kun je de Google Calendar ook synchroniseren met de E6
Anoniem: 298530
haha, linkje staat in mijn posting....Exar schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 14:43:
[...]
Waar haal je dan een versie die op de E6 werkt? OVI store wil emoze niet tonen als je de E6 selecteert en de emoze site zelf kan je de E6 ook niet selecteren in de dropdown van telefoons.
Hahaha wat leuk. Dat is een link naar een blog waar ik nou niet echt een download uit kan halen.Anoniem: 298530 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 17:46:
[...]
haha, linkje staat in mijn posting....
Maargoed ik heb niet aandachtig elk woord gelezen en op elk linkje op die drukke pagina vol met ads geklikt...
Bovendien gaat het voor zover ik tussen de irritante popups kan zien over de S60 versie...

[ Voor 11% gewijzigd door Exar op 15-09-2011 22:17 ]
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
De titel: "Emoze for Nokia N8 and other Symbian^3 "Exar schreef op donderdag 15 september 2011 @ 22:15:
[...]
Hahaha wat leuk. Dat is een link naar een blog waar ik nou niet echt een download uit kan halen.
Maargoed ik heb niet aandachtig elk woord gelezen en op elk linkje op die drukke pagina vol met ads geklikt...
Bovendien gaat het voor zover ik tussen de irritante popups kan zien over de S60 versie...
Onder aan het stuk: "Download Emoze Push Client"

Probeer het maar, het werkt echt. Tenminste op mijn E6 heb ik het draaiend.wimjongil schreef op donderdag 15 september 2011 @ 22:50:
[...]
De titel: "Emoze for Nokia N8 and other Symbian^3 "
Onder aan het stuk: "Download Emoze Push Client"
Symbian^3 is volgens mij gewoon een nieuwere S60 versie die downwards compatible is voor de meeste software. Ik kan diverse software van mijn oude E72 ook gewoon draaien op de E6.
Heeft er iemand ervaring met het programma "Remind me"?
Ik lees op deze site dat je hiermee andere lampjes dan het huidige (te dimme) notificatielampje kunt gebruiken. Ik krijg dat alleen niet goed ingesteld.
Ik lees op deze site dat je hiermee andere lampjes dan het huidige (te dimme) notificatielampje kunt gebruiken. Ik krijg dat alleen niet goed ingesteld.
Even getest en bij mij lukt het ook niet. Ik heb het net zo ingesteld als daar aangegeven wordt (op Indicator (2)) maar het resultaat is niks. Zou het misschien weer zo zijn dat je eerst een unlock code moet invoeren voordat dit goed werkt?Apaat schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 16:25:
Heeft er iemand ervaring met het programma "Remind me"?
Hier alleen maar problemen met de E6. Na aankoop was het niet mogelijk om emailaccounts op te slaan. Na het opslaan was die binnen 30 seconden automatisch weer verwijderd. Naar de winkel gebracht waarna er nieuwe software is opgezet.
Vandaag de telefoon weer terug en geprobeerd om een emailaccount in te stellen. Midden in de installatieprocedure valt de telefoon opeens uit! Daarnaast is hij vaak traag (kan niet veel hebben) en werkt het internet erg slecht. (kan aan KPN liggen)
Nee, hier geen positieve ervaring met de E6.
Vandaag de telefoon weer terug en geprobeerd om een emailaccount in te stellen. Midden in de installatieprocedure valt de telefoon opeens uit! Daarnaast is hij vaak traag (kan niet veel hebben) en werkt het internet erg slecht. (kan aan KPN liggen)
[ Voor 5% gewijzigd door GuitarJJ op 17-09-2011 15:12 ]
https://www.booksformanagers.nl
Vreemd. Lijkt me dat je een kapot exemplaar hebt, want die van mij is nog nooit uitgevallen en ik heb meerdere emailaccounts in kunnen stellen zonder opslagproblemen.GuitarJJ schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 15:11:
Hier alleen maar problemen met de E6. Na aankoop was het niet mogelijk om emailaccounts op te slaan. Na het opslaan was die binnen 30 seconden automatisch weer verwijderd. Naar de winkel gebracht waarna er nieuwe software is opgezet.
Garantie claimen?
Het is mij gelukt om Remind Me in te stellen. Belangrijkste is dat je Light Period op een korte tijd instelt. Ik heb hem nu op 3 seconden staan.
Edit:
Weet iemand wat het rode lampje naast het speakertje aan de voorkant betekent?
Het begint bij mij te branden als ik Skype opstart, dus ik dacht: dat is de front-facing camera die actief is. Maar als ik in de gewone foto-applicatie de front-facing camera gebruik, gaat 'ie niet aan.
Het is het derde cirkeltje rechts naast de speaker.
Edit2:
Zie nu dat dat rode lampje ook brandt als ik een telefoongesprek voer,
Edit:
Het begint bij mij te branden als ik Skype opstart, dus ik dacht: dat is de front-facing camera die actief is. Maar als ik in de gewone foto-applicatie de front-facing camera gebruik, gaat 'ie niet aan.
Edit2:
[ Voor 61% gewijzigd door Apaat op 20-09-2011 14:52 ]
Nou, eindelijk is de Mugen Power 1800mAh Extended Battery binnen. Hij ligt nu zijn eerste oplaadcyclus can 8 tot 12 uur in mijn oude E72 te doen. Als die opgeladen is morgenochtend, dan gaat ie in de E6. Ik ben benieuwd.Exar schreef op woensdag 07 september 2011 @ 22:10:
[...]
Hee ik (en met mij vast meer E6-bezitters) ben wel benieuwd of dat echt merkbaar verschil levert.
We horen graag je bevindingen!
In de bijgevoegde handleiding staat dat ik 4 tot 5 keer de batterij bijna helemaal leeg moet laten gaan en dan 8 tot 12 uur weer moet laden. Daarna kan ik laden wanneer het me uitkomt.
I'll keep you informed....
Is dat rode lampje niet een soort sensor die detecteert of je de phone tegen je oor houdt, dat ie dan het scherm uit zet als dat zo is. Vroeger had ik een HTC die dat niet had en dan zit je met je oor tijdens het bellen het hele menu door te gaan met alle gedonder van dien.Apaat schreef op zondag 18 september 2011 @ 22:58:
Het is mij gelukt om Remind Me in te stellen. Belangrijkste is dat je Light Period op een korte tijd instelt. Ik heb hem nu op 3 seconden staan.
Edit:
Edit2:
en hoe lijkt het tot nu toe?Anoniem: 298530 schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 21:35:
[...]
Nou, eindelijk is de Mugen Power 1800mAh Extended Battery binnen. Hij ligt nu zijn eerste oplaadcyclus can 8 tot 12 uur in mijn oude E72 te doen. Als die opgeladen is morgenochtend, dan gaat ie in de E6. Ik ben benieuwd.
In de bijgevoegde handleiding staat dat ik 4 tot 5 keer de batterij bijna helemaal leeg moet laten gaan en dan 8 tot 12 uur weer moet laden. Daarna kan ik laden wanneer het me uitkomt.
Anoniem: 291105
Ik ben tevreden over mijn e6, hoewel niet alle toepassingen/websites even snel starten/laden. Mijn enige echte irritatie is dat ik steeds bij het starten van een online-app (nu, mijnTVgids, facebook etc) de melding krijg: verbinding met netwerk toestaan. Ik moet dan elke keer handmatig bevestigen dat de toepassing op internet mag. Kan deze melding niet verwijderd worden?
kijk eens onder instellingen -> connectiviteit -> instellingen
En wat wil je dat ik daar doe/zie?kippetje01 schreef op maandag 26 september 2011 @ 15:40:
kijk eens onder instellingen -> connectiviteit -> instellingen
Hebben jullie er ook last van dat de helderheid van het scherm soms even te laag is en daarna weer terugspringt naar een normale waarde? Ik hou dan niet mn hand voor de lichtsensor ofzo...
Ik moet de laatste tijd steeds opnieuw inloggen op mijn Nokia account... meer mensen daar last van?
Reboot heeft niet geholpen. Beetje vaag dit want ik vink elke keer weer aan dat ie mijn account moet onthouden...
Reboot heeft niet geholpen. Beetje vaag dit want ik vink elke keer weer aan dat ie mijn account moet onthouden...
Je moet daar even kijken hoe je instellingen staan, je kan daar namelijk kiezen voor 'altijd vragen' bij gegevens gebruik in eigen land. Als je dat instelt zal hij dus vragen om toestemming om data verbindingen te mogen opzetten.Anoniem: 291105 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 17:20:
[...]
En wat wil je dat ik daar doe/zie?
Ja daar heb ik ook last van ja, best irritant.Exar schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 18:12:
Ik moet de laatste tijd steeds opnieuw inloggen op mijn Nokia account... meer mensen daar last van?
[ Voor 32% gewijzigd door kippetje01 op 28-09-2011 12:51 ]
Instellingen staan op 'automatisch', dus van mij hoeft hij het niet te vragen 
En ook ik moet steeds opnieuw inloggen bij nokia, anderen ook last van?
Wat vraagt hij precies dan? Heb je onder bestemmingen een standaard bestemming gedefinieerd? (internet bijvoorbeeld)Anoniem: 291105 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 17:05:
Instellingen staan op 'automatisch', dus van mij hoeft hij het niet te vragen
Als ik een oproep krijg springt het scherm niet aan. Ik hoor enkel de beltoon maar moet dan ik zelf het scherm inschakelen om de beller te zien.
Hoe maak ik dat het scherm aanspringt?
Geen idee, bij mij gaat dat automatisch.JVDE schreef op woensdag 28 september 2011 @ 21:24:
Als ik een oproep krijg springt het scherm niet aan. Ik hoor enkel de beltoon maar moet dan ik zelf het scherm inschakelen om de beller te zien.
bij mij begint het scherm uit bij het overgaan en dan twee seconden later gaat hij wel aan.. Alsof hij knippert!JVDE schreef op woensdag 28 september 2011 @ 21:24:
Ik heb twee mailaccounts ingesteld. Het hotmail account verzend en ontvangt prima. Maar mijn tweede account wil opeens niet meer verzenden. Ik ben er bijna zeker van dat dit eerst wel zo was. Ontvangen doet hij wel.
Heb alle instellingen nagelopen en verschillende gebruikersauthenticatie-methodes uitgeprobeerd, maar niets wil baten...
Er blijft bij 'verzenden en ontvangen' ook een soort groen cirkeltje (ovi?) linksboven naast 3g staan. Bij mijn hotmail account niet..
Heb alle instellingen nagelopen en verschillende gebruikersauthenticatie-methodes uitgeprobeerd, maar niets wil baten...
Er blijft bij 'verzenden en ontvangen' ook een soort groen cirkeltje (ovi?) linksboven naast 3g staan. Bij mijn hotmail account niet..
Iemand anders die ook via de applicatie "Software update" op het toestel firmwareversie 025.007 aangeboden krijgt, maar deze niet via Ovi Suite kan downloaden? Mag hem niet OTA installeren volgens Software Update..
Edit: Een paar minuten later ineens wel via OVI Suite, nu installeren en maar eens kijken wat het brengt.
Edit2: Weinig verandering.. Misschien een update die voorbereidt op Belle?
Edit: Een paar minuten later ineens wel via OVI Suite, nu installeren en maar eens kijken wat het brengt.
Edit2: Weinig verandering.. Misschien een update die voorbereidt op Belle?
[ Voor 30% gewijzigd door Apaat op 13-10-2011 23:02 ]
Ik draai nog steeds op deze firmware versie en heb ook nog nooit de optie gehad om via software update(toestel of pc) maar iets te upgraden.Jasmargalagam schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 10:50:
Vreemd, ik kan met geen mogelijkheid ergens een optie vinden om de firmware te upgraden 021.014 is volgens mijn toestel en de pc software de meest up to date zijnde firmware.
Ik heb ook maar eens gekeken gisteren maar ook ik krijg de melding dat er geen updates zijn (via pc en ota)Jasmargalagam schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:11:
[...]
Ik draai nog steeds op deze firmware versie en heb ook nog nooit de optie gehad om via software update(toestel of pc) maar iets te upgraden.
Hebben jullie wel eens dat hij zomaar uitvalt? Bij gaat regelmatig het scherm op zwart... Dan na een paar seconden boot ie weer. (niet het hele opstarttraject, maar hij moet alles weer opnieuw laden). Het is wel altijd als ik iets goed gebruik(druk whatsappen, browsen of navigeren). Ik word er zo moedeloos van dat dit zo regelmatig gebeurd en heb er dan echt spijt van symbian nog een kans gegeven te hebben.. Is dit bij jullie ook soms zo? Ben benieuwd of belle dit oplost.
Ik heb dit heel zelden, ik kan me de laatste keer niet echt herinneren maar het gebeurt dus wel.BKNDY schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 16:16:
Hebben jullie wel eens dat hij zomaar uitvalt? Bij gaat regelmatig het scherm op zwart... Dan na een paar seconden boot ie weer. (niet het hele opstarttraject, maar hij moet alles weer opnieuw laden). Het is wel altijd als ik iets goed gebruik(druk whatsappen, browsen of navigeren). Ik word er zo moedeloos van dat dit zo regelmatig gebeurd en heb er dan echt spijt van symbian nog een kans gegeven te hebben.. Is dit bij jullie ook soms zo? Ben benieuwd of belle dit oplost.
Ik krijg zojuist wel de melding dat deze update er is, dus maar eens updaten. Eens kijken of er wat veranderd is.Jasmargalagam schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:11:
[...]
Ik draai nog steeds op deze firmware versie en heb ook nog nooit de optie gehad om via software update(toestel of pc) maar iets te upgraden.
voor mij nog steeds geen update optie.
Heb trouwens ook nog nooit spontane uitval gehad van het toestel.
Net ook de update gedaan naar 025.007. Lijkt op het eerste zicht iets sneller te werken maar ik kan het me ook inbeelden.
In het algemeen heb ik nog maar enkele keren gehad dat het toestel vastloopt. Volledig vastlopen nog nooit denk ik, het is eerder alsof het toestel even moet slikken en alles wat vertraging oploopt.
Verder ook toevallig ontdekte dat door de knop voor het ontgrendelen ingedrukt te houden, de flash aangaat
Had al enkele keren een telefoon met fel licht uit mijn zak gehaald en moest toen de telefoon uit/aanzetten om dit weg te krijgen (beetje lui om op te zoeken). Handig want het is nu niet meer nodig om hiervoor een app te installeren enzo.
Iemand nog tips qua gratis apps/games uit de Ovi store? Er zijn maar heel weinig dingen die willen werken op de E6 heb ik de indruk...
In het algemeen heb ik nog maar enkele keren gehad dat het toestel vastloopt. Volledig vastlopen nog nooit denk ik, het is eerder alsof het toestel even moet slikken en alles wat vertraging oploopt.
Verder ook toevallig ontdekte dat door de knop voor het ontgrendelen ingedrukt te houden, de flash aangaat
Iemand nog tips qua gratis apps/games uit de Ovi store? Er zijn maar heel weinig dingen die willen werken op de E6 heb ik de indruk...
Blog (Linux-related)
Wat is jouw product code? Ik heb ook nog altijd geen update namelijk en mijn product code is 059h6f1.Jasmargalagam schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 16:19:
voor mij nog steeds geen update optie.
Die code kan ik verder ook niet terug vinden in allerlei lijsten op het internet.
Ben erg benieuwd naar jouw ervaring met de Mugen batterij.Anoniem: 298530 schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 21:35:
[...]
Nou, eindelijk is de Mugen Power 1800mAh Extended Battery binnen. Hij ligt nu zijn eerste oplaadcyclus can 8 tot 12 uur in mijn oude E72 te doen. Als die opgeladen is morgenochtend, dan gaat ie in de E6. Ik ben benieuwd.
Wil zelf ook een E6 aanschaffen met Mugen batterij pak. Is het overigens de batterij voor de E71 die je gekozen hebt?
"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards
Gisteravond maar eens aan het zoeken gegaan om te kijken of de product code te wijzigen is, maar dit lijkt niet het geval... Ik lees overal dat alle ^3 devices niet vatbaar zijn voor product code wijzigingen (ik heb het overigens ook zelf getest met phoenix, j.a.f. etc)
Ik las zelfs dat als je een andere rom flasht (van een andere product code) dat de flash programma's aangeven dat je code gewijzigd is maar dat dat in werkelijkheid niet zo is.
Ik ben een beetje bang dat het wel eens een tijd zou kunnen duren voor we een update zien.
Ben net langs een Nokia Care Point geweest: vanaf morgen hebben ze nieuwe keyboardje waar het notificatielicht wel zichtbaar doorheen zou moeten schijnen! Binnenkort maar eens laten verwisselen.
Dat is wel super goed nieuws! Ik ga dat ook maar eens checken dan.Apaat schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 19:05:
Ben net langs een Nokia Care Point geweest: vanaf morgen hebben ze nieuwe keyboardje waar het notificatielicht wel zichtbaar doorheen zou moeten schijnen! Binnenkort maar eens laten verwisselen.
Interessant! Maar kan je dan zo'n nieuw toetsenbordje krijgen of moet je dat kopen? Ik bedoel voor een defect als deze in een telefoon van honderden Euro's is dit toch gewoon service hoop ik?Apaat schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 19:05:
sinds zaterdagavond krijg ik geen hotmail meer binnen. kan ook niet handmatig ophalen. Is dat bij andere mensen ook zo?
Hij vraagt 'verbinding met netwerk toestaan?' als ik de nu.nl app start. bij de facebook-app vraagt hij steeds toestemming om netwerk te gebruiken gegevens te verzenden/ontvangen.kippetje01 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 17:32:
[...]
Wat vraagt hij precies dan? Heb je onder bestemmingen een standaard bestemming gedefinieerd? (internet bijvoorbeeld)
Weet iemand of het mogelijk is om tijdens het opladen het geluid/trilfunctie van de E6 in te schakelen? Blijkbaar wordt dit standaard uitgeschakeld wanneer je de telefoon aan de lader hangt (waarom?!?). Echt heel irritant, maar ik kan er in de instellingen nergens iets over vinden...
Ik heb de E6 ook sinds gister ter vervanging van mijn E71, vind het een geslaagde upgrade! Kijken hoe die zich kan meten tegenover de iPhone4 qua batterijverbruik.
Nav dit topic heb ik contact gehad met een Nokia Care Point, en ik kan mijn toestel achter laten zodat ze het probleem met communicatielampje kunnen fixen. Enig idee of ik bepaalde apps kan koppelen aan het communicatielampje? Bv een twitter app of whatsapp
Nav dit topic heb ik contact gehad met een Nokia Care Point, en ik kan mijn toestel achter laten zodat ze het probleem met communicatielampje kunnen fixen. Enig idee of ik bepaalde apps kan koppelen aan het communicatielampje? Bv een twitter app of whatsapp
Ik weet dat bij m'n E75 het notificatielampje ook automatisch werkte met WhatApp. Dat zal op de E6 ook wel zijn!
Edit: ik heb het getest, 't lijkt toch niet zo te zijn, jammer!
Edit: ik heb het getest, 't lijkt toch niet zo te zijn, jammer!
[ Voor 23% gewijzigd door Apaat op 09-11-2011 12:47 ]
nope niks nada, ook scherm licht niet op als die in standby is wanneer ik melding krijg. wel de standaard piepje. in settings van whatsapp staat ook optie light en dergelijke op on.
naja, heb er op dit moment toch niks aan. eerst langs de nokia care center voor de tobo fix
naja, heb er op dit moment toch niks aan. eerst langs de nokia care center voor de tobo fix
Ik heb het nieuwe toetsenbordje laten installeren. Het notificatielampje is nu inderdaad veel beter zichtbaar, helaas nog niet zo goed als bijvoorbeeld bij mijn oude E75. Zie onderstaande foto's: op de eerste foto is 't lampje uit, op de tweede foto is 'ie aan.

[ Voor 8% gewijzigd door Apaat op 11-11-2011 12:26 ]
toch wel een significante verbetering, ook maar eens een gaatje zien te vinden om langs zo'n punt te gaan.Apaat schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 12:25:
Ik heb het nieuwe toetsenbordje laten installeren. Het notificatielampje is nu inderdaad veel beter zichtbaar, helaas nog niet zo goed als bijvoorbeeld bij mijn oude E75. Zie onderstaande foto's: op de eerste foto is 't lampje uit, op de tweede foto is 'ie aan.
[afbeelding][afbeelding]
Anoniem: 282062
Ik wou eerst een blackberry gaan halen, maar omdat je daarvoor BIS nodig hebt om hem volledig te gebruiken haak ik af. Ik kwam via youtube uit op de E6.
Iemand die niet tevreden is over deze telefoon? Het lijkt mij het ideale toestel. Ik wil geen spelletjes, gewoon mailen, wat fb + twitter en bellen. Whatsapp etcetera gebruik ik niet.
Kan ik de oerdegelijke Nokia kwaliteit en batterij verwachten ?
Iemand die niet tevreden is over deze telefoon? Het lijkt mij het ideale toestel. Ik wil geen spelletjes, gewoon mailen, wat fb + twitter en bellen. Whatsapp etcetera gebruik ik niet.
Kan ik de oerdegelijke Nokia kwaliteit en batterij verwachten ?
Ik wil van de e71 naar deze telefoon gaan overstappen, iemand die me kan vertellen waarom ik dit niet zou moeten doen? ik zou het zonden vinden als de upgrade het niet waard is door te weinig verbeteringen bijvoorbeeld. thx
youtube.com/@hisrep
@DeNachtwacht. Puur vanaf de E71 zou dit theoretisch een goede overstap zijn. Je krijgt in januari trouwens de nieuwe Symbian Belle erop. Maar je kan in hd-ready filmen, goed foto's maken, snellere browser, snellere overall performance. Echter hoor ik dat de E71 beter ligt. Ik vraag me dan ook af: is er iets erg negatiefs aan de E6 ?
Waar ik bang voor ben:
Trage GPS
Nog altijd vrij trage browser
Geen facebook of twitter apps buiten standaard app
Geen stabiel systeem - al betwijfel ik dit
Waar ik bang voor ben:
Trage GPS
Nog altijd vrij trage browser
Geen facebook of twitter apps buiten standaard app
Geen stabiel systeem - al betwijfel ik dit
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 282062 op 15-11-2011 19:25 ]
Ik ben zelf vooral bang dat symbian belle een end of life besturingssysteem is, nu nokia gaat overstappen naar windows mobile? Vooral op het gebied van nieuw te verschijnen apps twijfel ik een beetje of nog een jaartje met de e71 en dan in 1x een goede upgrade doen geen goed idee is.
youtube.com/@hisrep
Symbian blijft verder bestaan heb ik gehoord. En er zijn geen plannen voor een Windows Phone 7 toestel in de E series (heb dit gevraagd aan Nokia als pers)DeNachtwacht schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 23:24:
Ik ben zelf vooral bang dat symbian belle een end of life besturingssysteem is, nu nokia gaat overstappen naar windows mobile? Vooral op het gebied van nieuw te verschijnen apps twijfel ik een beetje of nog een jaartje met de e71 en dan in 1x een goede upgrade doen geen goed idee is.
Je kan ook gewoon voorlopig een tweedehands E6 aanschaffen en daar anderhalf jaartje mee doen en zien wat er op de markt is. Sowieso zou ik wachten. Nokia staat nog altijd voor superieure kwaliteit. De e6 heeft trouwens gorilla glass heb ik gehoord.
Je kan nog altijd beter een spijker met een Nokia inslaan dan met een Hamer.
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 282062 op 16-11-2011 00:00 ]
Inderdaad: http://www.corninggorilla...oducts-with-gorilla/nokiaAnoniem: 282062 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 23:47:
[...]
De e6 heeft trouwens gorilla glass heb ik gehoord.
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Wat ik er van begrepen heb gaat Nokia WP gebruiken voor de high end telefoons en blijft men Symbian gebruiken voor low en middle end. En daar worden er, denk ik, genoeg van verkocht om het voor de app makers aantrekkelijk te houden om voor Symbian te ontwikkelen.DeNachtwacht schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 23:24:
Daarnaast doe je met een telefoon toch max 2 jaar (ik in ieder geval
Zelf ben ik overgestapt van de E52, die me goed beviel, behalve het typen en het internetten.
De E6 bevalt me goed, ook het internet is een stuk beter te doen op dit scherm. Het touch scherm
vind ik ook een goede toevoeging in het dagelijks gebruik. Het systeem is lekker snel om mee te werken
is mijn mening.
Als je van de E52 overgaat, is het batterij verhaal een minpunt, na 2 dagen moet hij bij mij zeker aan
de lader, en dan gebuik ik hem voornamelijk voor bellen sms en mail bekijken.
Is het iemand ook gelukt om een teletekst versie van een andere telefoon op de E6 werkend te krijgen?
Deze applicatie mis ik het meest, via internet is teletekst geen handige site.
De E6 bevalt me goed, ook het internet is een stuk beter te doen op dit scherm. Het touch scherm
vind ik ook een goede toevoeging in het dagelijks gebruik. Het systeem is lekker snel om mee te werken
is mijn mening.
Als je van de E52 overgaat, is het batterij verhaal een minpunt, na 2 dagen moet hij bij mij zeker aan
Is het iemand ook gelukt om een teletekst versie van een andere telefoon op de E6 werkend te krijgen?
Deze applicatie mis ik het meest, via internet is teletekst geen handige site.
Om precies diezelfde reden stap ik nu ook over van de E52 naar de E6. Vrijdag krijg ik hem binnen, ben erg benieuwd!TheInsider schreef op woensdag 16 november 2011 @ 12:14:
Zelf ben ik overgestapt van de E52, die me goed beviel, behalve het typen en het internetten.
Zit alleen nog te twijfelen: ik kan mijn huidige (oude) Vodafone abo houden. Daar heb ik onbeperkt internet en dan moet ik het toestel gewoon cash afrekenen (260 euro ofzo). Of verlengen naar een nieuwe vorm met zelfde aantal minuten maar slechts 400mb internet zonder whatsapp. In dat geval is het toestel gratis.
Ik heb werkelijk nog steeds geen idee hoe lang ik doe over 400mb, heb dat nooit kunnen bijhouden.
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Probeer eens 3g uit te zetten, met mijn gebruik (niet veel dat geef ik toe) red ik 4 dagen met 4-6 uur fm radio (per dag), whatsapp en uurlijkse exchange synchronisatie.TheInsider schreef op woensdag 16 november 2011 @ 12:14:
Het toestel heb ik los gekocht via marktplaats, heb ook onbeperkt internet, een iphone 150 abbo van T-mobile.Boss schreef op woensdag 16 november 2011 @ 13:06:
[...]
Zit alleen nog te twijfelen: ik kan mijn huidige (oude) Vodafone abo houden. Daar heb ik onbeperkt internet en dan moet ik het toestel gewoon cash afrekenen (260 euro ofzo). Of verlengen naar een nieuwe vorm met zelfde aantal minuten maar slechts 400mb internet zonder whatsapp. In dat geval is het toestel gratis.
Waarschijnlijk kom ik ook niet aan bijvoorbeeld 500mb verbruik, maar wil de gok nog niet nemen. Bevalt het je toestel je niet, verkoop je hem gewoon weer.
@kippetje01 : Ik heb de energiebesparing al aan staan. Die zet ik dan uit als ik ergens zonder wifi toch van
3g gebruik wil maken. Whatsapp heb ik er alweer afgegooid, die kan dus ook niet in de weg zitten.
Mail synchronisatie heb ik op per kwartier staan, zal dat eens testen op een uur.
Ik doe er 1,5 dag mee gemiddeld, bij intensief gebruik is het 's nachts laden 's avonds laat weer lader nodig.
Zodra ik whatsapp niet meer aanheb doe ik er 3 dagen mee ofzo, gebruik is dan af en toe een spelletje en serie kijken.
Opzich is het wel een fijne telefoon, alleen merk je dat er toch minder apps zijn, ook vanwege dat het een rare schermresolutie is voor nokia (vaak 360x640 en nu 480x640), niet alle apps zien er dan ook goed uit of hebben problemen. De bouw kwaliteit is echter wel geweldig.
Mail synct hier om het uur overigens.
Ik heb het toestel overigens mede ook gekocht voor de navigatiesoftware waar ik heel blij mee ben.
En voor een smartphone is de batterij ook niet super slecht, ligt meer aan whatsapp hier die geen echte afsluitknop heeft, en killen via een app kan ik wel maar doe je toch ook niet zo snel als dat het zou moeten kunnen.
Minpuntje is overigens wel de camera, die is gewoon ronduit slecht, geen autofocus is gewoon ruk.
In vergelijking met mijn vorige 3 toestellen, waaronder 2 nokia's (6500 slide en n97mini) is het gewoon een rotding, mede door de afstand van ong. 50 cm voordat een foto pas scherp kan worden.
Zodra ik whatsapp niet meer aanheb doe ik er 3 dagen mee ofzo, gebruik is dan af en toe een spelletje en serie kijken.
Opzich is het wel een fijne telefoon, alleen merk je dat er toch minder apps zijn, ook vanwege dat het een rare schermresolutie is voor nokia (vaak 360x640 en nu 480x640), niet alle apps zien er dan ook goed uit of hebben problemen. De bouw kwaliteit is echter wel geweldig.
Mail synct hier om het uur overigens.
Ik heb het toestel overigens mede ook gekocht voor de navigatiesoftware waar ik heel blij mee ben.
En voor een smartphone is de batterij ook niet super slecht, ligt meer aan whatsapp hier die geen echte afsluitknop heeft, en killen via een app kan ik wel maar doe je toch ook niet zo snel als dat het zou moeten kunnen.
Minpuntje is overigens wel de camera, die is gewoon ronduit slecht, geen autofocus is gewoon ruk.
In vergelijking met mijn vorige 3 toestellen, waaronder 2 nokia's (6500 slide en n97mini) is het gewoon een rotding, mede door de afstand van ong. 50 cm voordat een foto pas scherp kan worden.
[ Voor 14% gewijzigd door Only op 16-11-2011 21:22 ]
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Nadelen zijn het kleine scherm in vergelijk met adroid phones. Notificatie lichtje dat niet voldoende werkt. en de interne browser, waar ik niet zo weg van ben. Maar dit valt eenvoudig op te lossen door de opera mini browser te installeren. En dan nog is de ovistore niet te vergelijken met de android market.Anoniem: 282062 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 08:15:
Om dan meteen in te haken in mijn vraag: zijn er grote nadelen aan deze foon ?
Voordelen te over. Super bouwkwaliteit. super batterijduur (al zijn de meningen hierover verdeeld, ik houd het bijvoorbeeld met gemak > 3 dagen uit met dagelijks bellen, mailen en surfen) super keyboard. en de combo keyboard tochscreen wat zeer goed werkt, met name omdat je niet meer door menu's moet scrollen met het D-pad om ergens te geraken. Super schermPJE. Goeie selectie van applicaties die je al niet hoeft bij aan te schaffen omdat ze er al bij zitten, maar k heb er wel een paar nuttige bij aangeschaft. En als je gmail hebt kun je die instellen als exchange account om je mail etc te syncen. Ook nog nokia maps erbij.
Ander voordeel is GEEN android market, waardoor je geen "gratis" apps download met verdacht veel rechten die je eigenlijk toch niet nodig bent (uiteraard afhankelijk van je gebruikersprofiel). En nog een voordeel is symbian ( dat OS waar iedereen zo op kakt, maar wat eigenlijk zeer overzichtelijk is plus zeer makkelijk restricties toe te passen op apps en internet toegang zodat je met iets meer zekerheid kan zeggen dat je data op je gsm blijft, en niet wordt doorverkocht door de makers van die "gratis"apps)
delete account
Ik las op het Nokia-forum dat je bij een Nokia-servicepoint gratis een nieuw toetsenbord kan laten monteren waarbij het notificatielichtje het beter doet.denPes schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 01:57:
[...]
Nadelen zijn het kleine scherm in vergelijk met adroid phones. Notificatie lichtje dat niet voldoende werkt. ...
Ik heb als tweede toestel (prive) een e71 gehad, de nokia e6 is echt wel een mega verbetering! Heck, ik ping en sms nu veel vaker met m'n prive telefoon als dat ik doe met mijn werktelefoon (iphone4). Vind hem veel fijner in gebruik, en ik doe er makkelijk 1,5dag tot 2dgn mee (bluetooth carkit is de boosdoener bij mij)
Nog helemaal geen nieuws mbt Belle op de E6? Als ik de beelden zie wordt de E6 nog fijner in gebruik, dus kan niet wachten
Nog helemaal geen nieuws mbt Belle op de E6? Als ik de beelden zie wordt de E6 nog fijner in gebruik, dus kan niet wachten
Ik heb vandaag in de Media Markt in sint-lambrechts-woluwe de E6 geprobeerd.
Wat is dat toetsenbord een verbetering ten opzichte van de E71, E72 en E5 zeg... Vond alleen dat het niet zo vloeiend was, is volgens mij geedeeltelijk te wijten aan de trage 600 MHZ processor (die volgens mij underclockt is door Nokia). Was wel wennen, zo terug een nokia in mijn handen.
Enorm goede bouwkwaliteit.
Wat is dat toetsenbord een verbetering ten opzichte van de E71, E72 en E5 zeg... Vond alleen dat het niet zo vloeiend was, is volgens mij geedeeltelijk te wijten aan de trage 600 MHZ processor (die volgens mij underclockt is door Nokia). Was wel wennen, zo terug een nokia in mijn handen.
Enorm goede bouwkwaliteit.
Hebben er meer mensen last van het vastlopen van de mail/facebook widgets na een aantal dagen/weken? Ook zijn mijn foto's dan niet meer benaderbaar, lijkt wel of het geheugen niet meer toegankelijk is. Dit heeft mijn telefoon om de zoveel dagen/weken, waardoor ik de telefoon opnieuw moet opstarten om dit probleem te verhelpen. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Misschien dat het iets met een vol geheugen te maken heeft, maar als ik dan kijk welke programma's geopend zijn (door de home toets ingedrukt te houden) staat daar maar 1 programma, dus daar ligt het dan niet aan lijkt me?
Misschien dat het iets met een vol geheugen te maken heeft, maar als ik dan kijk welke programma's geopend zijn (door de home toets ingedrukt te houden) staat daar maar 1 programma, dus daar ligt het dan niet aan lijkt me?
FFUUU! Ik had dit gisteren ook!Exar schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 19:52:
[...]
Ja tuurlijk weet ik dat, maar in je broekzak 112 in typen lijkt me nogal lastig... en zou er dan ipv "emergency call" niet gewoon 112 in de history staan?
Hoopte dat dit een sneltoets ofzo was die ik uit kan zetten ofzo...
Al iets gevonden om dit uit te schakelen? Heb zelf nog geen idee hoe dit nu precies gebeurt, maar wil er ASAP iets aan doen
/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..
Helaas, geen idee hoe het kwam en hoe je dit voorkomt....WVL_KsZeN schreef op maandag 21 november 2011 @ 12:19:
[...]
FFUUU! Ik had dit gisteren ook!
Al iets gevonden om dit uit te schakelen? Heb zelf nog geen idee hoe dit nu precies gebeurt, maar wil er ASAP iets aan doen
Wat ik wel gemerkt heb, is dat je makkelijk bij het in je broekzak stoppen of eruit halen per ongeluk die switch aan de zijkant overhaalt, waardoor de telefoon weer helemaal unlocked is!
Ik vind die switch leuk om te locken, maar voor unlocken is het voor mij voldoende om de menu-toets in te drukken en daarna op het touchscreen unlock te drukken.... weet iemand of die switch aan de zijkant ingesteld/aangepast kan worden?
GPS werkt bij mij tot nu toe betrouwbaar en snel, maar heb er niet extreem veel gebruik van gemaakt, mijn auto heeft navigatie ingebouwd...Anoniem: 282062 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 12:52:
Hoe is trouwens de GPS? Ik wil namelijk de GPS relatief vaak gebruiken

[ Voor 7% gewijzigd door Exar op 23-11-2011 19:28 ]
@ brambond, Nee, maar kan het niet enkel met de facebook apop te maken hebben? Ik heb die problemen niet en ik gebruik geen facebook, maar met de mail widget ken ik dit probleem niet. Ik heb bovendien niet zoveel widgets, en heb maar 2 homescreens.
@ mathiask GPS werkt hier ook goed. Beter dan mijn garmin GPS in de auto. De E6 heeft gewoon een snellere fix.
BTW, als iemand bescherming nodig heeft voor zijn/haar E6 zou ik absoluut het nokia draaftasje CP-525 aanbevelen. (filmpje hier --> http://www.youtube.com/watch?v=prs3zcyAFfo )'k heb die sinds gister binnen, en past perfect, plus alle knoppen zijn te gebruiken, en camera+leds zijn vrij.
Ik had dit weekend wel een vreemd probleem. Ik heb mijn phonememory en de 8 GB storage geencrypt. Toen besloot ik mijn 4 GB micro sd kaartje ook te encrypten. Dit duurde vrij lang, en ondertussen wilde ik snel wat bestanden, via usb, op mijn 8 GB storage zetten (dus niet de MCSD die ik aan het encrypten was). Resultaat, een drama. Blijkbaar zijn die bestanden unecrypted op de encrypted drive terecht gekomen, en hele schijf corrupt. Kon ik opnieuw formateren, encrypten plus alle apps weer opnieuw installeren.
Dit zal een niet veel voorkomende situatie zijn (ene schijf encrypten, en tegelijkertijd bestanden zetten op een al geencrypte schijf), maar goed om te weten.
btw, weet er iemand nog een aardige weather widget voor de E6?
@ mathiask GPS werkt hier ook goed. Beter dan mijn garmin GPS in de auto. De E6 heeft gewoon een snellere fix.
BTW, als iemand bescherming nodig heeft voor zijn/haar E6 zou ik absoluut het nokia draaftasje CP-525 aanbevelen. (filmpje hier --> http://www.youtube.com/watch?v=prs3zcyAFfo )'k heb die sinds gister binnen, en past perfect, plus alle knoppen zijn te gebruiken, en camera+leds zijn vrij.
Ik had dit weekend wel een vreemd probleem. Ik heb mijn phonememory en de 8 GB storage geencrypt. Toen besloot ik mijn 4 GB micro sd kaartje ook te encrypten. Dit duurde vrij lang, en ondertussen wilde ik snel wat bestanden, via usb, op mijn 8 GB storage zetten (dus niet de MCSD die ik aan het encrypten was). Resultaat, een drama. Blijkbaar zijn die bestanden unecrypted op de encrypted drive terecht gekomen, en hele schijf corrupt. Kon ik opnieuw formateren, encrypten plus alle apps weer opnieuw installeren.
Dit zal een niet veel voorkomende situatie zijn (ene schijf encrypten, en tegelijkertijd bestanden zetten op een al geencrypte schijf), maar goed om te weten.
[ Voor 9% gewijzigd door denPes op 23-11-2011 22:58 ]
delete account
Anoniem: 127386
Hier staat een werkendedenPes schreef op woensdag 23 november 2011 @ 22:49:
Weet iemand nog goede app tips? Ik moet zeggen dat het aanbod in de Ovi Store voor de E6 bedroevend is.
Verder ben ik een tamelijk groot fan van mijn E6, alleen is er een euvel dat ik maar moeilijk kan verkroppen: de belabberde vibratie. Niets waarmee je een opgewonden vrouw een plezier mee doet, laat staan dat mijn met eelt belegde bovenbeen gevoelig genoeg is om de summiere trilling op te vangen. Zou het een hardware- of een softwareprobleem zijn? En zal het ooit gefixt worden?
Verder ben ik een tamelijk groot fan van mijn E6, alleen is er een euvel dat ik maar moeilijk kan verkroppen: de belabberde vibratie. Niets waarmee je een opgewonden vrouw een plezier mee doet, laat staan dat mijn met eelt belegde bovenbeen gevoelig genoeg is om de summiere trilling op te vangen. Zou het een hardware- of een softwareprobleem zijn? En zal het ooit gefixt worden?
@lvn dank je. accuweather werkt.
@TheFireThief84
Ligt eraan wat je nodig hebt. Ik heb er eigenlijk niet veel geinstalleerd. Er staat een hoop rotzooi in de ovistore.
bij lonelycatgames.com (de makers van Profimail) staan er een paar goeie die niet in de ovistore staan. Die lui bestaan al meer dan 10 jaar, en maken goeie software. Ik heb daar bijvoorbeeld LCG jukebox gekocht. echt een super mediaplayer app, die zelfs tracker music (mods) afspeeld. k heb daar ook photobook van gekocht, die beter werkt dan de interne photo app van symbian(vooral wat betreft zommen ed). en uiteraard X-plore. Dit zijn helaas geen gratis apps, maar wel kwalitatief goeie software.
Als je meerdere apps tegelijkertijd koopt krijg je korting. maar als je ze echt wilt, en geld wilt besparen, kun je misschien wachten tot x-mas sales, en voorlopig de apps als demo gebruiken.
@TheFireThief84
Ligt eraan wat je nodig hebt. Ik heb er eigenlijk niet veel geinstalleerd. Er staat een hoop rotzooi in de ovistore.
bij lonelycatgames.com (de makers van Profimail) staan er een paar goeie die niet in de ovistore staan. Die lui bestaan al meer dan 10 jaar, en maken goeie software. Ik heb daar bijvoorbeeld LCG jukebox gekocht. echt een super mediaplayer app, die zelfs tracker music (mods) afspeeld. k heb daar ook photobook van gekocht, die beter werkt dan de interne photo app van symbian(vooral wat betreft zommen ed). en uiteraard X-plore. Dit zijn helaas geen gratis apps, maar wel kwalitatief goeie software.
Als je meerdere apps tegelijkertijd koopt krijg je korting. maar als je ze echt wilt, en geld wilt besparen, kun je misschien wachten tot x-mas sales, en voorlopig de apps als demo gebruiken.
delete account
heb mijn e6 sinds zondag, kom van een HTC touch HD, en moet zeggen dat ik het een heel fijn toestel vind. Niet zo lomp als de meeste huidige toestellen en het fysieke toetsenbord is een echte plus.
Wel een vraagje: kan ik het ook zo instellen dat als hij mijn wifi vind dat hij er automatisch naar connect? Nu moet ik telkens handmatig dit aangeven en dan weer mijn hele 26 cijferige wep key intoetsen.....beetje annoying
Wel een vraagje: kan ik het ook zo instellen dat als hij mijn wifi vind dat hij er automatisch naar connect? Nu moet ik telkens handmatig dit aangeven en dan weer mijn hele 26 cijferige wep key intoetsen.....beetje annoying
toevoegen onder toegangspunten, maar dat zou volgens mij vanzelf moeten gaan.
mhh hij doet het nu idd wel automagisch, eerste 2 keer niet....ach ja zal nog wel even hebben moeten wennen
ooh wat heerlijk om niet meer elke dag je telefoon te hoeven opladen :-)
ooh wat heerlijk om niet meer elke dag je telefoon te hoeven opladen :-)
Vraagje: ik hem op mijn E6 een Exchange account voor mail etc. Bij het synchroniseren worden de mailberichten niet volledig overgenomen, ze worden allemaal afgekapt. Ik kan nergens een optie vinden om de rest van de mail op te halen of om de hele berichten te synchroniseren.
Voor GMail accounts heb ik de keuze tussen alleen headers / hele bericht kunnen vinden, maar die optie lijkt niet aanwezig te zijn bij Exchange.
Iemand dit ook meegemaakt en een oplossing voor gevonden?
Voor GMail accounts heb ik de keuze tussen alleen headers / hele bericht kunnen vinden, maar die optie lijkt niet aanwezig te zijn bij Exchange.
Ik heb niks speciaals ingesteld volgens mij en ik krijg gewoon volledige berichten met attachments etc. binnen.Boss schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 08:41:
Vraagje: ik hem op mijn E6 een Exchange account voor mail etc. Bij het synchroniseren worden de mailberichten niet volledig overgenomen, ze worden allemaal afgekapt. Ik kan nergens een optie vinden om de rest van de mail op te halen of om de hele berichten te synchroniseren.
mhh bij mij gmail kan ik inderaad instellen header of alles, echter bij mijn exchange kan dit niet zover ik kan zien.
Hij laat bij mij in het preview scherm alleen de headers zien, pas als ik op een mail klik download hij de rest (incl bijlagen)....
Hij laat bij mij in het preview scherm alleen de headers zien, pas als ik op een mail klik download hij de rest (incl bijlagen)....
Attachements krijg ik ook binnen, alleen het bericht wordt afgekapt. Merk het alleen bij langere berichten, zou je eens kunnen kijken of lange berichten bij jou ook volledig doorkomen?kippetje01 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 11:23:
[...]
Ik heb niks speciaals ingesteld volgens mij en ik krijg gewoon volledige berichten met attachments etc. binnen.
Ik heb het even getest met zo'n belachelijk lange linked-in group update. Ik krijg in eerste instantie een gedeelte te zien, maar hij begint direct het bericht verder te downloaden.Boss schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 12:46:
[...]
Attachements krijg ik ook binnen, alleen het bericht wordt afgekapt. Merk het alleen bij langere berichten, zou je eens kunnen kijken of lange berichten bij jou ook volledig doorkomen?
Het bericht is daarna volledig beschikbaar.
Is dat Symbian Belle? Wat zijn de veranderingen dan?
marijnz0r schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:08:
[...]
Is dat Symbian Belle? Wat zijn de veranderingen dan?
- http://conversations.noki...eatures-and-the-pictures/
- http://www.portablegear.n...n_Belle:_wat_is_nieuw.htm
- http://www.mobilecowboys.nl/videochannel/symbian/2719
Is het iemand gelukt om de E6 in gebruik te nemen zonder dat er zo'n belachelijk OVI account aangemaakt moet worden. Ik heb en wil geen OVI/Nokia account en daardoor mag ik dus blijkbaar deze telefoon niet gebruiken. Althans ik kom niet om de verplichte activatie heen. Zo erg maakt Google het met Android niet eens.
edit:
Activatie opgelost door er een fake sim in te plaatsen. Dit veroorzaakt een time-out waarna je in het telefoon menu terecht komt en de telefoon gewoon kan gebruiken. Maar echt rap is de E6 niet, in ieder geval een stuk trager dan de E72.Daarom gaat de E6 sowieso retour. Dus heb je een E72, laat de E6 voor wat het is. Behalve een wat mooier scherm en touch is het niet bepaald een serieuze upgrade te noemen, althans dat is mijn mening.
Activatie opgelost door er een fake sim in te plaatsen. Dit veroorzaakt een time-out waarna je in het telefoon menu terecht komt en de telefoon gewoon kan gebruiken. Maar echt rap is de E6 niet, in ieder geval een stuk trager dan de E72.Daarom gaat de E6 sowieso retour. Dus heb je een E72, laat de E6 voor wat het is. Behalve een wat mooier scherm en touch is het niet bepaald een serieuze upgrade te noemen, althans dat is mijn mening.
[ Voor 41% gewijzigd door regmaster op 08-12-2011 18:07 ]
Ik heb eigenlijk haast gedachtenloos die Ovi-account ingevuld. Die had ik nog van eerdere Nokia's.
Wat vinden jullie van de vibratie op de E6?
Wat vinden jullie van de vibratie op de E6?
Lukt zonder problemen hoor, alleen kun je dan de winkel niet gebruiken. ik heb later pas een keer mijn ovi account aangemaakt.regmaster schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:41:
Is het iemand gelukt om de E6 in gebruik te nemen zonder dat er zo'n belachelijk OVI account aangemaakt moet worden. Ik heb en wil geen OVI/Nokia account en daardoor mag ik dus blijkbaar deze telefoon niet gebruiken. Althans ik kom niet om de verplichte activatie heen. Zo erg maakt Google het met Android niet eens.
edit:
Er is een versie van Belle voor de E6 uitgelekt! Zie http://ne6t.wordpress.com
Leuk dat we er nu toch zeker van kunnen zijn dat er een update komt. Het lijkt het wel of je met Belle minder informatie tegelijk op je scherm kan toveren en dat vind ik wat jammer. De grote klok hoeft voor mij niet, die mag gewoon ergens in een hoekje blijven zoals nu met Anna). De drop down menu daarentegen is een echte meerwaarde.
[ Voor 9% gewijzigd door Baritee op 12-12-2011 19:14 ]
hoeverre verschilt de E6 van N8 op een hardware niveau, op de resolutie na dan? Is de 3g module zuiniger bijv? Of is het exact dezelfde hardware? Er zijn toch ook twee versies van e6, een vroege en een revisie ? thanks
De mijne heeft het witte scherm des doods gekregen (vraagt pincode van SIM, geeft je alleen maar een wit scherm terug) nadat ik hem rebootte omdat Shazam vastliep, het toetenbord is ook echt fins vakmanschap dat ze het led probleem nog steeds niet willen constateren en verhelpen.
Pessimism is the foundation of survival
Op het nokia-forum lees ik dat je in veel landen bij een service-point kan langsgaan om het toetsenbord te laten vervangen door eentje waarbij de led beter zichtbaar is. Kostenloos. Heb niet gekeken of het ook in NL wordt gedaan inmiddels.Hazurr schreef op maandag 12 december 2011 @ 21:21:
..., het toetenbord is ook echt fins vakmanschap dat ze het led probleem nog steeds niet willen constateren en verhelpen.
staat ook slechts een keer of 4 op dit forum dat dat kan.Boss schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 08:06:
[...]
Op het nokia-forum lees ik dat je in veel landen bij een service-point kan langsgaan om het toetsenbord te laten vervangen door eentje waarbij de led beter zichtbaar is. Kostenloos. Heb niet gekeken of het ook in NL wordt gedaan inmiddels.
Heb nu Belle draaiend op m'n telefoon. De eerste indruk is erg goed, de software lijkt veel soepeler te draaien (maar dat zou ook kunnen omdat ik hem nu helemaal opnieuw geinstalleerd heb en hij dus weer lekker leeg is).
Dit bestand downloaden: http://remote.utorrent.co...328599096/torrent/89036b9
En hier heb je de handleiding: http://j.mp/BelleOnE6
En hier heb je de handleiding: http://j.mp/BelleOnE6