Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Toetsenbord is wel iniminiwini in vergelijking met mijn mini hoor! En net wel wat problemen met instellen, foutmelding hier..foutmelding daar..maar kom er wel :P Rebootje tussendoor voor het instellen en gaan! Iets met verkeerde datum enzo..maar hij voelt wel sjiek aan.

Edit: Wel jammer van de zojuist aangekondigde prijsverlaging.......

Weet iemand trouwens of je open apps in 1 keer kunt opvragen? Op de mini is het zo als ik de menu knop vasthou dat dan geopende apps worden weergeven, op de E6 kom ik niet verder dan Opties -> Open toepassing

[ Voor 34% gewijzigd door Only op 05-07-2011 18:36 ]

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmeester
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-06 09:52
Only schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 17:07:
Toetsenbord is wel iniminiwini in vergelijking met mijn mini hoor! En net wel wat problemen met instellen, foutmelding hier..foutmelding daar..maar kom er wel :P Rebootje tussendoor voor het instellen en gaan! Iets met verkeerde datum enzo..maar hij voelt wel sjiek aan.

Edit: Wel jammer van de zojuist aangekondigde prijsverlaging.......

Weet iemand trouwens of je open apps in 1 keer kunt opvragen? Op de mini is het zo als ik de menu knop vasthou dat dan geopende apps worden weergeven, op de E6 kom ik niet verder dan Opties -> Open toepassing
-> de Home knop (huisje) lang ingedrukt houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterg
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-05 09:07
Net een zwarte E6 gehaald bij de Media Markt voor 344 euro. Eerste indruk is positief, is nog even klooien qua configuratie maar de touchscreen voelt goed aan, interface werkt snel, configuratie van de mail is wat irritant maar dat komt nog wel goed :)

Hoe zit het met die prijsverlaging? Ik kan hem binnen 2 weken terugbrengen als hij niet bevalt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy1980
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08-2012
Ik heb de E6 na een jaar de E72 gehad te hebben, ik mis net als iedereen het notificatie lampje erg! Daarnaast ook dat een nieuwe email niet door een scherm melding weergegeven word net als bij een gemiste oproep/sms. Dus om te weten of ik mail heb kan ik het niet zien als ik de mailwidget niet voorop heb staan of als de toetsblokkering aanstaat (of aan het notificatielampje) en dat bij sms en gemiste oproep wel. Vinden meer mensen dat lastig? ook mis ik dat je bij een contact de labels niet kan hernoemen. ik bedoel, een contact heet bij mij: beveiligingsbedrijf met daaronder 6 personen waarvan ik bij de E72 de labels kon hernoemen met hun voornamen, nu bij de E6 heten alle 6 de personen "telefoon" etc. Niks aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasio7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-05 13:54
walterg schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 19:48:
Net een zwarte E6 gehaald bij de Media Markt voor 344 euro. Eerste indruk is positief, is nog even klooien qua configuratie maar de touchscreen voelt goed aan, interface werkt snel, configuratie van de mail is wat irritant maar dat komt nog wel goed :)

Hoe zit het met die prijsverlaging? Ik kan hem binnen 2 weken terugbrengen als hij niet bevalt ;)
Krijg je dan je geld terug als je niet tevreden bent met het toestel ?
(lijkt me sterk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02:28
Ik zie geen plaatjes meer in emails. Ik heb ze eerder wel gezien, dus wellicht heb ik een instelling verkeerd aangepast...
De instelling in het mailprogramma "Message display --> Download images" staat op Yes.
Iemand een idee hoe dit te fixen is?

Edit: never mind, is opgelost door frequentie van mail ophalen aan te passen van iedere 15 minuten naar 'soonest'.
Dit lijkt me wel een bug. Nu kun je dus alleen continue mail ophalen, of om de zoveel tijd maar dan heb je geen plaatjes in je mail. :?

[ Voor 53% gewijzigd door Exar op 06-07-2011 13:32 ]

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmeester
tommy1980 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 01:03:
ook mis ik dat je bij een contact de labels niet kan hernoemen. ik bedoel, een contact heet bij mij: beveiligingsbedrijf met daaronder 6 personen waarvan ik bij de E72 de labels kon hernoemen met hun voornamen, nu bij de E6 heten alle 6 de personen "telefoon" etc. Niks aan te doen?
Je kan toch ieder contact los opslaan en dan een label "bedrijf" toevoegen. Althans, zo heb ik het gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterg
Fantasio7 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 03:15:
[...]

Krijg je dan je geld terug als je niet tevreden bent met het toestel ?
(lijkt me sterk)
Dat is wel het geval, standaard policy van MediaMarkt, heb ik nog specifiek naar gevraagd. De telefoon moet dan wel in nieuwstaat zijn.

Helaas heb ik hem vanochtend al op de grond laten kletteren dus zitten er al wat plekjes op |:(

Ah well, dan hebben we de eerste krassen gehad, dan kan ik hem nu "echt" gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Zo..ben denk ik wel gereed,zoek alleen nog een goede gratis zaklamp. Op mijn minihad ik Phonetorch, maar daar kan ik geen goede meer van vinden...
Whatsapp staat er ook op,en zojuist ook NetQin Mobile Guard om whatsapp te kunnen killen wanneer ik dat wil..werkt prima vooralsnog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Only schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 16:23:
Zo..ben denk ik wel gereed,zoek alleen nog een goede gratis zaklamp. Op mijn minihad ik Phonetorch, maar daar kan ik geen goede meer van vinden...
Whatsapp staat er ook op,en zojuist ook NetQin Mobile Guard om whatsapp te kunnen killen wanneer ik dat wil..werkt prima vooralsnog :)
De lock-schuif 3 seconden ingedrukt houden is toch een zaklamp? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Pffff..staat dat allemaal in de handleiding joh :P Is inderdaad zo, wel handy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasio7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-05 13:54
walterg schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 13:22:
[...]

Dat is wel het geval, standaard policy van MediaMarkt, heb ik nog specifiek naar gevraagd. De telefoon moet dan wel in nieuwstaat zijn.
Wat bedoel je met nieuwstaat?
Dus jij zegt dat wanneer je het toestel een paar dagen hebt gebruikt, en hij ziet er nog als nieuw uit dat je hem als nog mag terug brengen naar mediamarkt + geld terug ??

Als dat waar is, petje af voor mediamarkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterg
Binnen 14 dagen mag je in principe no questions asked alles ruilen bij de mediamarkt.

https://service.mediamark...ticket_faq&ticketcatid=71
1. De klant moet gelijktijdig de originele kassabon overleggen.
2. Het product dient aangekocht te zijn in een in Nederland gevestigde vestiging van Media Markt.
3. Het product moet compleet en onbeschadigd in de originele verpakking zijn verpakt.
4. Het product is ongebruikt.
Ze letten normaal gesproken meer op 3 dan op 4. Zo lang zij het toestel weer in de winkel kunnen leggen doen ze niet moeilijk.

Nu is dat met telefoons niet altijd even makkelijk... bij mij blijkbaar niet tenminste *kuch*

Overigens heb je ook telefoonwinkels die met de mogelijkheid om een telefoon te proberen adverteren (kan me de reclame met biker en zijn roze telefoon herinneren... de naam van de winkel niet. Toch slechte reclame dus ;) ).

[ Voor 14% gewijzigd door walterg op 07-07-2011 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-06 15:48
The Phone House. Ruilen van telefoons is wel leuk en aardig, maar ze verkopen 'm gewoon weer rustig door als nieuw. Vertrouw dat echt niet.

Binnenkort maar even langs de MM of een andere telefoonzaak om even het toetsenbord te proberen.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-05 09:07
nadroJ schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 08:17:
The Phone House. Ruilen van telefoons is wel leuk en aardig, maar ze verkopen 'm gewoon weer rustig door als nieuw. Vertrouw dat echt niet.

Binnenkort maar even langs de MM of een andere telefoonzaak om even het toetsenbord te proberen.
Bij MM precies hetzelfde hoor! Jij brengt een toestel met een probleem terug en zij verkopen hem dood leuk gewoon weer!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-05 09:07
Toestel net getest in de MM maar mij kwam die vrij ttraag over. Of zou dat zijn gekomen doordat het toestel nog ingesteld moest worden?
Hoe is jullie ervaring met het toestel qua snelheid?

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 227936

Wat vinden jullie van de accu?

Ik moet eerlijk zeggen dat mijn oude Nokia E72 een veel langere stand-by tijd had dan de E6 wat ik nu heb.
De zelfde programma's draaien op mijn E6 en toch kan ik er maar 1.5 dag mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-05 15:31
Weet iemand hoe ik liedjes kan zoeken in de muziekspeler. Als ik de muziekspeler open en optie ''tracks'' kies dan krijg ik alle liedjes te zien, dan wil ik bijvoorbeeld 1 liedje zoeken, maar het lukt me maar niet om een liedje te zoeken door simpelweg de naam in te typen, bij de E72 ging dit heel makkelijk. Ik typte gewoon de naam van het liedje in die ik wilde zoeken in mijn tracklist en ik kreeg het zo voor me. Of doe ik wat verkeerd?

Ow en nog iets, hoe kan ik manueel mijn mails vernnieuwen. Ik kan het nergens vinden. Ik stuurde me zelf een e-mail via de pc, maar ik kan dus niet vernieuwen om dat mailtje te kunnen lezen.

bedankt

[ Voor 17% gewijzigd door JaxTeller op 07-07-2011 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
E-mail account openen is hier al controleren, anders je E-mail openen --> opties --> verzenden & ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knot
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-06 22:37
Anoniem: 227936 schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 19:30:
Ik moet eerlijk zeggen dat mijn oude Nokia E72 een veel langere stand-by tijd had dan de E6 wat ik nu heb.
Staat niet toevallig BT nog aan bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmeester

Wat mij voornamelijk is opgevallen is dat navigeren heel veel stroom verbruikt. Ook als je foto's maakt icm GPS verbruikt aardig wat.

Verder: gebruik de energiebesparingsstand. :)

btw: hiervoor had ik een E51 en die deed 5 dagen met een accu, daarmee deed ik echter niet email ophalen etc. (geen smartphone immers)

[ Voor 11% gewijzigd door wmeester op 08-07-2011 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
wmeester schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 09:41:
[...]

Wat mij voornamelijk is opgevallen is dat navigeren heel veel stroom verbruikt. Ook als je foto's maakt icm GPS verbruikt aardig wat.

Verder: gebruik de energiebesparingsstand. :)

btw: hiervoor had ik een E51 en die deed 5 dagen met een accu, daarmee deed ik echter niet email ophalen etc. (geen smartphone immers)
Mierenneukerij, maar de E51 is wel degelijk een smartphone ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Only schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 07:19:
E-mail account openen is hier al controleren, anders je E-mail openen --> opties --> verzenden & ontvangen.
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee, absoluut niet.

Alles uit staan.
Alleen de mail wordt 1x per 4 uur gecheckt.
Knot schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 08:38:
[...]

Staat niet toevallig BT nog aan bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Ik kreeg net twee smsjes van de KLPD dat ik 112 heb gebeld, terwijl de E6 locked in m'n broekzat zat? :?
En inderdaad, in de call log stond "emergency call" (dus niet 112...).
WTF is dit voor brak systeem, ik durf die telefoon bijna niet meer in m'n broekzak te doen. :X
Is dit een bug/feature in de E6 of van Symbian? Iemand een idee hoe je dit kan voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Je weet wel dat elke telefoon 112 kan bellen terwijl deze op lockstand staat he? Druk maar eens 1 1 in dan komt het geloof ik al in beeld..

En de telefoon kan maybe unlocked zijn gegaan? Schuifje per ongeluk? of menutoets + pad?
Toevallig iets van een harder stukje in je broekzak op dat punt?
(Probeer alleen even mee te denken wat er misschien gebeurt is he)

En anders zou een hoesje wel uitkomst voor je kunnen bieden?

[ Voor 53% gewijzigd door Only op 08-07-2011 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Only schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 19:32:
Je weet wel dat elke telefoon 112 kan bellen terwijl deze op lockstand staat he? Druk maar eens 1 1 in dan komt het geloof ik al in beeld..

En de telefoon kan maybe unlocked zijn gegaan? Schuifje per ongeluk? of menutoets + pad?
Toevallig iets van een harder stukje in je broekzak op dat punt?
(Probeer alleen even mee te denken wat er misschien gebeurt is he)

En anders zou een hoesje wel uitkomst voor je kunnen bieden?
Ja tuurlijk weet ik dat, maar in je broekzak 112 in typen lijkt me nogal lastig... en zou er dan ipv "emergency call" niet gewoon 112 in de history staan?
Hoopte dat dit een sneltoets ofzo was die ik uit kan zetten ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Klinkt misschien gek, maar toen ik net 1 1 probeerde kwam er 911 in beeld, misschien staat dit in de telefoon als emergency call. Misschien zet hij dat om als emergency call ?
Daarom vroeg ik of er niks in je broekzak zit? Misschien een stiksel precies rond de toetsen? En aangezien hij alleen op de 1 reageert maakt het geloof ik niet uit of hij daarnaast een andere raakt tussendoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Only schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 20:14:
Klinkt misschien gek, maar toen ik net 1 1 probeerde kwam er 911 in beeld, misschien staat dit in de telefoon als emergency call. Misschien zet hij dat om als emergency call ?
Daarom vroeg ik of er niks in je broekzak zit? Misschien een stiksel precies rond de toetsen? En aangezien hij alleen op de 1 reageert maakt het geloof ik niet uit of hij daarnaast een andere raakt tussendoor?
Ik wil ook wel 911 dan. Waar stel je dat in? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die van mij gaat morgen weer op Marktplaats.
Ik ga weer terug naar mijn oude E72 want dit is niet wat ik er van had verwacht.

Er wordt dan wel geschreven dat dit de opvolger is van de E71 en E72 maar dat zie ik nog niet zo gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Anoniem: 227936 schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 21:45:
Ik ga weer terug naar mijn oude E72 want dit is niet wat ik er van had verwacht.

Er wordt dan wel geschreven dat dit de opvolger is van de E71 en E72 maar dat zie ik nog niet zo gebeuren.
GSMArena heeft vandaag een review geplaatst en vertelt:
In real life, the battery lasted two and a half days of really heavy usage: playing videos and music, continuous Wi-Fi connection and 3G data transfers, browsing, social networking, document editing, heavy camera action, etc.
Misschien heb jij een maandagmorgen model?

[ Voor 4% gewijzigd door dreester op 09-07-2011 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-06 10:13
Anoniem: 227936 schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 21:45:

[...]
"weer op Marktplaats", komt ie ook vandaan?

Stuur me even een DM wat je er voor wilt hebben ;)

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
dreester schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 13:53:
[...]

GSMArena heeft vandaag een review geplaatst en vertelt:

[...]

Misschien heb jij een maandagmorgen model?
Nou 2en halve dag zwaar gebruik red ik ook echt never nooit hoor.
Heb heel de dag 3g of Wifi aan en ik heb hem gisteren nacht opgeladen maar nu moet hij eigenlijk in de lader, zegmaar echt tops 2 dagen. Eerder 1,5. Komt vooral ook door Whatsapp, maar deze zet ik snachts uit zodat de verbinding met 3g en wifi uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee, nee.

Hij komt niet van Marktplaats.
Netjes bij een echte internet shop gekocht.
Reaper.JA2 schreef op zondag 10 juli 2011 @ 13:26:
[...]

"weer op Marktplaats", komt ie ook vandaan?

Stuur me even een DM wat je er voor wilt hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Only schreef op zondag 10 juli 2011 @ 14:42:
[...]

Nou 2en halve dag zwaar gebruik red ik ook echt never nooit hoor.
Heb heel de dag 3g of Wifi aan en ik heb hem gisteren nacht opgeladen maar nu moet hij eigenlijk in de lader, zegmaar echt tops 2 dagen. Eerder 1,5. Komt vooral ook door Whatsapp, maar deze zet ik snachts uit zodat de verbinding met 3g en wifi uit is.
Kan whatsapp dan uitgezet worden?, dacht het niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Zouden we het toestel in de nacht moeten uitzetten of aanlaten? (wat is beter voor de accu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexmaster
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-04 21:56
Ik haal nu ongeveer 2,5 dag ermee. Begin was het inderdaad stukken minder. 3G heb ik eigenlijk de hele dag door aan (whatsapp + e-mail om het uur).

Het testen in de winkel is meestal ook alleen maar een test model waar tig mensen al mee heeft staan klooien. Ik vind het systeem bijzonder snel ondanks de 680mhz proc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
emreorhan schreef op zondag 10 juli 2011 @ 23:25:
[...]

Kan whatsapp dan uitgezet worden?, dacht het niet?
Ja dat kan, daar heb je taskmanagers voor...
Ik heb NetQin hiervoor, kan je die 3 processen uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmeester
Heb nu ook al een paar keer gehad dat de toetsenblokkering eraf was.

Heb sinds kort ook zo'n siliconen hoesje besteld. Deze was van Nokia zelf maar ben er niet echt tevreden mee, is wat dik en niet zo strak. Zou liever een iets dunnere en strakkere willen hebben. Iemand al ervaring met andere hoesjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Klopt het nu dat wij veel minder apps/widgets kunnen gebruiken dan de N8/E7?
Komt dat door de resolutie van het scherm of doordat die apps/widgets nog niet geschikt zijn voor Anna?

Er zijn momenteel echt maar heel weinig widgets beschikbaar... of mis ik een truc om er meer te krijgen?
Als ik bij widgets op ovi druk dan krijg je in de OVI store ook maar een handjevol widgets te zien, terwijl er veel meer moeten zijn voor Symbian^3 volgens mij.
Een weer widget is in elk geval niet te vinden. :|

[ Voor 19% gewijzigd door Exar op 14-07-2011 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeMoederr
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-05 13:25
Exar, voor het weer gebruik ik gewoon here & now dat is eigenlijk een webpagina van nokia geloof ik.

ook zonder apps vind ik de e6 ontzettend mooi.. 2.5d battery life mét push email en whatsapp? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
JeMoederr schreef op maandag 18 juli 2011 @ 15:06:
Exar, voor het weer gebruik ik gewoon here & now dat is eigenlijk een webpagina van nokia geloof ik.
Uhm, een webpagina kan je toch niet direct op je homescreen zetten of wel?
Overigens is het aantal beschikbare apps ineens aardig toegenomen, alleen zijn er nog steeds bijna geen widgets zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WVL_KsZeN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:03
Ik heb nu ook een E6 als vervanger voor mijn E71 die toch al wel oud werd. Ik vind het een fijne telefoon, alleen vind ik dat de trilfunctie te zacht is. Hetzelfde geld voor het notificatielampje...

Verder ben ik alleen maar blij met het ding!

/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy1980
Heeft er iemand een tip voor een internet-radio app? de standaard OVI app klinkt heel blikkerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Exar schreef op maandag 25 juli 2011 @ 11:41:
[...]

Uhm, een webpagina kan je toch niet direct op je homescreen zetten of wel?
Overigens is het aantal beschikbare apps ineens aardig toegenomen, alleen zijn er nog steeds bijna geen widgets zo te zien.
Webpagina kun je wel plaatsen, teminste je kan bookmarks plaatsen als snelkoppeling.
tommy1980 schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 08:58:
Heeft er iemand een tip voor een internet-radio app? de standaard OVI app klinkt heel blikkerig
Ik heb nergens last van? Kijk anders eens bij details tijdens het afspelen of de bitrate wel beetje normaal is.

Nu na een paar weken gebruik kan ik denk wel wat meer zeggen over batterij gebruik: 1,5 dag en echt meer krijg ik er niet uit, gebruik hem dan ook wel hele dag door maar toch, had stiekem wel gehoopt op 2 volle dagen.

[ Voor 13% gewijzigd door Only op 28-07-2011 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Only schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 18:37:
[...]

Webpagina kun je wel plaatsen, teminste je kan bookmarks plaatsen als snelkoppeling.
Ja, ik had het over widgets, die direct iets laten zien op je homescreen (dacht dat dat de definitie van widget was...).
Maar ik heb inmiddels een nieuwere versie van Accuweather gevonden (1.1.6), die heeft wel een widget die direct het weer toont op je homescreen (de versie uit de OVI store is 1.0 en doet dat niet).

Edit: ik gebruik ook de Nokia Internet Radio en die klinkt bij mij gewoon goed (collega dacht dat het een echte radio was :+)

[ Voor 10% gewijzigd door Exar op 28-07-2011 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Exar schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 19:34:
[...]

Ja, ik had het over widgets, die direct iets laten zien op je homescreen (dacht dat dat de definitie van widget was...).
Maar ik heb inmiddels een nieuwere versie van Accuweather gevonden (1.1.6), die heeft wel een widget die direct het weer toont op je homescreen (de versie uit de OVI store is 1.0 en doet dat niet).

Edit: ik gebruik ook de Nokia Internet Radio en die klinkt bij mij gewoon goed (collega dacht dat het een echte radio was :+)
Stond in dat bericht wat ik quote ook niks over widget;) alleen of je webpagina ook op je homescreen kan zetten! En dat kan in de vorm van een bookmark ;) Accuweather had 2 jaar geleden al een widget die werkte (op n97 weliswaar).
En die Forecaweather? Is dat misschien niet wat, die zie ik ook regelmatig in de store langskomen. Geen widget dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter1706
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-04-2024
Exar schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 19:34:
[...]

Waar heb je die nieuwere versie van Accuweather gevonden? Ik heb gegoogled, maar kan hem nergens vinden? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Peter1706 schreef op zondag 31 juli 2011 @ 13:35:
[...]

Waar heb je die nieuwere versie van Accuweather gevonden? Ik heb gegoogled, maar kan hem nergens vinden? 8)7
Bij dreamstrikes.com. :)
Voor directe link: google "accuweather symbian anna", tweede link is als het goed is de download van dreamstrikes.
Helaas moet je een account aanmaken om te mogen dowloaden daar maar dat was het mij wel waard.
Ik blijf het vreemd vinden dat de OVI store zo'n oude niet goed werkende versie aan blijft bieden (1.0).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter1706
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-04-2024
Exar schreef op zondag 31 juli 2011 @ 18:22:
[...]

Bij dreamstrikes.com. :)
Voor directe link: google "accuweather symbian anna", tweede link is als het goed is de download van dreamstrikes.
Helaas moet je een account aanmaken om te mogen dowloaden daar maar dat was het mij wel waard.
Ik blijf het vreemd vinden dat de OVI store zo'n oude niet goed werkende versie aan blijft bieden (1.0).
tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscardt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 22:33
Nieuwe firmware 022.014 is uit volgens dit bericht: http://discussions.europe...ware-022-014/td-p/1098977

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Nice, net maar even binnengehaald. Ben benieuwd wat de changelog is... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 306003

Ik ben zelf aan het kijken voor dit toestel. In mijn speurtocht kwam ik via een webshop op een stuk lagere prijs dan hier aangegeven staat in het pricewatch overzicht. (Mogelijk wordt er in dit forum ook al ergens iets over gemeld, heb het niet helemaal door gelezen ;))
Prijs is €299 voor zowel wit/ zilver en het bedrijf is gsmtrack

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasmargalagam
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-04-2024
Vreemd, ik kan met geen mogelijkheid ergens een optie vinden om de firmware te upgraden 021.014 is volgens mijn toestel en de pc software de meest up to date zijnde firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Jasmargalagam schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 10:50:
Vreemd, ik kan met geen mogelijkheid ergens een optie vinden om de firmware te upgraden 021.014 is volgens mijn toestel en de pc software de meest up to date zijnde firmware.
Dat is zeker vreemd, ik kon het in de telefoon zien bij Applications - Software Update, maar daar stond bij dat ik op de pc moest updaten. Dus netjes via Ovi Suite gedaan en die vond hem ook...
Ze zullen deze update toch niet terug geroepen hebben hoop ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Er is zelfs al een 22.0.14 versie, voor de volgende producten:

059H0M1: belgium_netherlands_black
059H0M4: belgium_netherlands_silver
059H0M7: belgium_netherlands_white

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
PinokkioTV schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 19:32:
Er is zelfs al een 22.0.14 versie, voor de volgende producten:
Ummm ja daar hadden we het ook over... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Exar heeft iets verder gelijk, zie oscardt in "Nokia E6" ...

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Laten we het erop houden dat het laat was :+

Aan de bezitters: is er nog iets gebeurd met die notification led? Toch wel een serious issue als je het mij vraagt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
wimjongil schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 10:42:
Laten we het erop houden dat het laat was :+
Geeft niet hoor, je moet gewoon 'goed lezen', ook als het laat is... :+ ;)
wimjongil schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 10:42:
Aan de bezitters: is er nog iets gebeurd met die notification led? Toch wel een serious issue als je het mij vraagt...
Nee, is nog niets officieels aan gebeurd. Het schijnt dat er users zijn die het voor elkaar hebben andere lampjes deze functie te laten vervullen, maar dit is geen oplossing vanuit Nokia.

[ Voor 23% gewijzigd door Exar op 06-08-2011 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:07
Op 2 telefoons wordt de update gevonden (hij was blijkbaar vorige week teruggetrokken, nu staat hij er weer), op het moment dat ik wil installeren gaan beide telefoons uit, geeft ovi suite aan dat de verbinding is verbroken en dat de telefoon handmatig moet worden opgestart weer, waarna dit zich herhaalt.
Op beide telefoons met geen mogelijkheid de update te installeren. Meer mensen met dit probleem?

Edit: andere pc lijkt de oplossing te zijn

[ Voor 5% gewijzigd door Arjant2 op 08-08-2011 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscardt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 22:33
Mocht iemand last hebben van het gebrek aan notification light en wat willen tweaken hier: http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=50082.15 staat een mod om andere ledjes als notification light te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrigi
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 09:44
Vorige week donderdag pakketje aangekregen, deze telefoon overgekocht van iemand anders. Paar appjes geinstalleerd, kaarten gedownload enzo.. leuk allemaal. Tot er opeens een rare error kwam dat ik een programma niet kon installeren. Goed, flash met nieuwe firmware en werkt allemaal weer.. eventjes.

Daarnet nogmaals geflashed, zowel harde (prefs + data) als zachte (data) reset geprobeerd, doet allemaal niets. Maps is ook geheel verdwenen. Ovi suite kan de support software niet eens installeren en biedt wel aan om maps/social/videos te installeren maar slaagt er niet in.

Losse .sis bestandjes, .jad/jar of apps via de store werken allemaal niet. Simpele error "unable to install".

Backup die ik heb gedaan voor het flashen daarnet en de restore erna heeft ook een deel van de data niet teruggezet. Nu vraag ik me zelfs al af of die wel degelijk in de backup zat (met zekerheid wel aangevinkt).

Dus nu heb ik een kale E6 zonder maps en zonder optie om ook maar iets te installeren. Surfen gaat wel, bellen ook, smsen, fototjes maken.. Maar maps bvb heb ik dus al niet.

Binnenkort dus maar eens mee naar een care point gaan.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeMoederr
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-05 13:25
Arrigi, surf naar fixqt.com. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrigi
Bedankt, maar die helpt niet. Die website is voor mensen die problemen ondervinden met enkel Qt en op oudere firmwares (pre-Anna). De E6 is bij levering al voorzien van Anna en hoort die problemen niet te hebben (staat ook niet tussen de apparaten vermeld). Verder werd ik al bang toen ik .sis installers zag staan.. Eentje gedownload maar zoals verwacht doet die geheel niets! "unable to install" is al dat ik krijg. Tips blijven welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrigi
Nog eventjes hoe het afgelopen is: na NOG een volledige reset kon ik wel weer dingen installeren en sindsdien heeft het probleem zich niet meer voorgedaan. Maps is er ook weer. Na een vervelende start ben ik tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 342476

Hoe ervaren jullie de standby-tijd van de E6? Aan het eind van de 2e dag is mijn toestel echt leeg. Bel hooguit 10-15min per dag, meestal minder. Wel tijdens werktijd continue MfE sync en ik schat een half uur webbrowsen per dag (afwisselend wifi en 3G). Heb 't idee dat m'n E72 het langer uithield bij hetzelfde gebruik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrigi
So far veel bezig geweest met wifi/GPS+Maps/met appjes spelen dus ik kan geen goed oordeel vellen. Hier en daar heb ik wel wat rustige momenten van een paar uren gehad, maar vreemd genoeg lijkt de accu bijna even snel te drainen of ik nu wel of niet met het ding bezig ben. Na een dag is de batterij leeg..
Het langste tot nu toe was zaterdagmiddag tot maandagmiddag met elke dag een beetje (max een uur) laden (met een lader die veel trager laadt dan de meegeleverde). Heeft gedurende die dagen wel ongeveer de helft van de tijd als GPS actief aangestaan. Iets voor maandagmiddag viel ie uit.

Morgen eens zo min mogelijk gebruiken en kijken op het eind van de dag, al hou ik m'n hart vast bij het lezen van andere fora..

• Jasmargalagam
Batterij duur is ronduit slecht. Komt totaal niet in de buurt van wat er geadverteerd werd. Ik hou het in de energie spaarstand 2 dagen uit, zonder is hij in een dag leeg en dan heb ik alle settings nog getweaked.

Op het Nokia forum is de reactie van Nokia hierop dat de lange standby tijd alleen gehaald is in het laboratorium zonder ook maar enige belasting van een applicatie op de telefoon. Yeah right, en dat dan wel doodleuk adverteren.. Aardig genept door Nokia als je deze telefoon voornamelijk hebt gekocht vanwege de lange batterij duur

http://discussions.europe...201/highlight/true/page/2

• Reaper.JA2
Jasmargalagam schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 08:46:
Op het Nokia forum is de reactie van Nokia hierop dat de lange standby tijd alleen gehaald is in het laboratorium zonder ook maar enige belasting van een applicatie op de telefoon. Yeah right, en dat dan wel doodleuk adverteren.. Aardig genept door Nokia als je deze telefoon voornamelijk hebt gekocht vanwege de lange batterij duur
Dat is altijd zo. Een standby-tijd is dan ook zonder gebruik. Je dacht toch niet echt dat de telefoon 744u (volgens Tweakers specs) meeging? :P

Desalniettemin ben ik het wel met je eens dat de accu duur anders gepresenteerd mag worden. Maar Nokia is wel de sterkste op het gebied van accuduur :)

• Arrigi
De genoemde standbytijd ligt wel hoger dan die van zijn voorganger, de E72. Dat die vervolgens dan veel lager zou uitvallen in de praktijk is allesbehalve leuk.

• Jasmargalagam
Dat je niet de gestelde standby tijd haalt die zij in hun lab halen snap ik ook nog wel maar je verwacht dan toch langer met je batterij te kunnen doen dan 1 dag. Verder raakt mijn E6 tijdens de nacht 2 streepjes batterij kwijt terwijl ik hem uit heb staan. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy1980
Op mijn E72 gebruikte ik regelmatig sports-tracker, een gps app om je fiets/wandel route bij te houden en later via internet terug te zien welke route je hebt afgelegd. Voor E6 is deze nog niet beschikbaar. Heeft iemand een alternatief? of een manier om 'm toch te gebruiken op de E6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chapie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 14:28
tommy1980 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:18:
Op mijn E72 gebruikte ik regelmatig sports-tracker, een gps app om je fiets/wandel route bij te houden en later via internet terug te zien welke route je hebt afgelegd. Voor E6 is deze nog niet beschikbaar. Heeft iemand een alternatief? of een manier om 'm toch te gebruiken op de E6?
Sportstracker komt binnenkort beschikbaar voor de E6, er moeten nog enkele kleine aanpassingen aan de GUI gedaan worden.

Ik zit er ook op te wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrigi
Terwijl de E6 eventjes op powersaving laten lopen en er vrij weinig mee gedaan:
  • enkele smsjes
  • paar minuten bellen
  • kwartiertje? surfen
  • skype heeft een half uur gedraaid, tevens enige moment dat 3G aanstond
  • ~45 minuten muziek gespeeld, vooral via headset
Wel af en toe gemerkt dat het ding stiekem een wifi-connectie had opgezet (wifi scanning staat uit). Widgets die data ophalen (social, chat) waren verwijderd en mail werd niet opgehaald.

Resultaat: Gisteren is ie rond 10 smorgens van de lader gegaan, uurtje geleden heb ik hem weer aan de lader gehangen omdat ik nog een lange nacht tegemoet ga en bang ben dat de batterij leeg zou lopen.. Zat dus op ongeveer een derde van de accu na quasi NIETS te doen. Mijn vorige telefoon met originele batterij (Nokia E61, voorganger van de E71) zou met een gelijk gebruikspatroon in ieder geval nog niet leeg zijn (skype draait er niet op, klein detail gezien die niet zo lang draaide). Die deed 1 dag met voor mij veel gebruik en zeker 2 dagen met occasioneel gepruts..

Ik had zeker meer verwacht, best wel teleurgesteld :(

Hopelijk is het niet hardware-gebonden maar software, al vrees ik ervoor.

[ Voor 10% gewijzigd door Arrigi op 12-08-2011 21:02 . Reden: beetje layout toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSK
  • Laatst online: 03-06 22:23

DSK

boeiend...

Heb de E6 van dinsdag en ben er tot nu toe wel tevreden over. Hiervoor had ik (chronologisch): E71, N97 mini (slechts één maand), E52.
De E71 heb ik eigenlijk altijd gemist en de N97 was een grote miskoop. De E52 was op zich wel ok maar door de slechte bouwkwaliteit was ik genoodzaakt om iets nieuw te kopen (lees: scherm zat los & speaker kapot). Vandaar mijn keuze voor de E6.

Ik zie dat iedereen hier klaagt over de batterij maar daar heb ik totaal geen last van. Ik speel nu nog veel met de telefoon en ik ben ondertussen bezig aan dag drie.
- regelmatig korte telefoontjes
- af en toe wat Skype
- 10-15 sms'jes
- 1,5u surfen
- 10 foto's
- mail ophalen elke 30min. (2 accounts)
- wat apps installeren en uittesten
- film gekeken als ik aan het wachten was
- joikuspot een halfuurtje aangehad
- ovi maps 2-3x getest (kort).

Batterij staat nu nog op 2 streepjes en ik heb het gevoel dat ik het einde van de dag wel haal als ik de telefoon normaal gebruik.

Verder bevalt de telefoon heel goed. Het is een beetje jammer dat qua looks alles wat meer afgerond is (zo lijkt hij kinderachtiger) en ik slaag er ook niet in om maar één spelletje goed te krijgen. Alles van de Ovi-store heeft de verkeerde schermverhouding, stopt plots met werken of kan niet worden geïnstalleerd.
Met de n97 had ik eigenlijk dezelfde ervaring mbt. de Ovi Store.

Mail ophalen gaat perfect, agenda is zoals gewenst, browsen gaat goed (met Opera ipv. de standaard browser), GPS heeft heel snel ontvangst, Camera werkt redelijk goed, ...

Blog (Linux-related)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-06 15:36

hilgo

Clear your mind of can't.

Ik gebruik Endomondo, doet hetzelfde.

Edit: Sorry, zie nu dat die app niet op de E6 werkt, ovi stond nog op de E7 :F

[ Voor 7% gewijzigd door hilgo op 14-08-2011 12:44 ]

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247281

Even een vraagje, ik heb al zitten zoeken maar kom er niet uit. Hoe zet ik nou simpel dataverkeer uit? Heb al bij instellingen,connectiviteit,netwerk gekeken en hem op gsm modus gezet,maar ik blijf linksboven in de hoek de twee pijltjes zien, en het 3G logo.......iemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrigi
De applicatie die data gebruikt uitzetten misschien? Je kan in de connection manager ook wel verbindingen uitzetten maar als die applicatie iets wil doen is die zo weer terug..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirius
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-07-2019
Hoe ervaren de ex-E72 gebruikers de snelheid van de E6??

M'n huidige E72 is traag, heeft een irritante lag en is net een diesel die maar niet op gang wilt komen. Idem bij bijv. het willen gebruiken van de camera, ik ben zo'n 4 sec verder voor ik uberhaupt een foto/ filmpje kan maken.

Uiteindelijk blijft bellen en makkelijk kunnen tikken essentieel voor mij en dat gaat helemaal perfect dus ik blijf graag bij de E serie. Een Blackberry gaat er hier i.i.g. niet komen.

Prepare to worship again: http://luzifer.bandcamp.com/releases

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 342476

Anoniem: 247281 schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 13:41:
Even een vraagje, ik heb al zitten zoeken maar kom er niet uit. Hoe zet ik nou simpel dataverkeer uit? Heb al bij instellingen,connectiviteit,netwerk gekeken en hem op gsm modus gezet,maar ik blijf linksboven in de hoek de twee pijltjes zien, en het 3G logo.......iemand??
Als je kijkt bij instellingen - connectiviteit - instellingen, dan kun je apart voor binnen- en buitenland aangeven welke data-connecties gebruikt mogen worden. Als je die beide op 'alleen WLAN' zet, dan moet het volgens mij goed gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy1980
wat ik me ook nog afvraag: hoe kun je scherpe close-up fotos maken? bij de E72 kon je dat instellen maar bij de E6 flitst de camera meteen zonder eerst scherp te stellen op het voorwerp dichtbij de camera.
Of heb ik de gebruiksaanwijzing niet goed gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
tommy1980 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:54:
wat ik me ook nog afvraag: hoe kun je scherpe close-up fotos maken? bij de E72 kon je dat instellen maar bij de E6 flitst de camera meteen zonder eerst scherp te stellen op het voorwerp dichtbij de camera.
Of heb ik de gebruiksaanwijzing niet goed gelezen?
Dat gaat niet. In tegenstelling tot de E72 heeft de E6 een EDoF camera en geen Auto Focus camera. EDoF heeft als voordeel alles vanaf 50 cm afstand scherp te hebben. Vandaar ook dat hij direct een foto schiet zonder te hoeven focussen, sterker nog de lens heeft geen bewegende onderdelen dus valt er ook niet te focussen. Groot nadeel is dat alles in een afstand van grofweg 50 cm niet valt scherp te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy1980
dreester schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:11:
[...]

Dat gaat niet. In tegenstelling tot de E72 heeft de E6 een EDoF camera en geen Auto Focus camera. EDoF heeft als voordeel alles vanaf 50 cm afstand scherp te hebben. Vandaar ook dat hij direct een foto schiet zonder te hoeven focussen, sterker nog de lens heeft geen bewegende onderdelen dus valt er ook niet te focussen. Groot nadeel is dat alles in een afstand van grofweg 50 cm niet valt scherp te krijgen.
thanx duidelijk antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 419784

Bij facebook kan je vertellen wat je aan het doen bent... Nu kan iedereen er een foto bij plaatsen maar ik niet. :( Komt dat doordat de Nokia met Symbian werkt of heb ik gewoon een verkeerde app? Vrienden en familie hebben Android en hebben nergens last van :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
Anoniem: 419784 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:09:
Bij facebook kan je vertellen wat je aan het doen bent... Nu kan iedereen er een foto bij plaatsen maar ik niet. :( Komt dat doordat de Nokia met Symbian werkt of heb ik gewoon een verkeerde app? Vrienden en familie hebben Android en hebben nergens last van :?
Vanaf Social 1.3 is dat wel mogelijk. Waarschijnlijk dat je een oudere versie hebt of via de browser surft? Dus, Versie 1.3 downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Zijn er nog meer mensen die problemen hebben met hotmail sync? Al een week ofzo word hotmail slecht en nu zelfs niet meer gesynct, nu de even account verwijderd en nu krijg ik hem er geen eens meer in..
Bij me vriendin komen er ook geen nieuwe mails meer binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:07
Is een algehele storing. Hier zelfde probleem.
Op Nokia forum wordt er ook volop over geklaagd.

Ik heb zelf de hotmailbox er ook afgegooid.
Opnieuw via de wizard toegevoegd.
Je krijgt dan 2 meldingen waarbij je akkoord moet gaan met de servicevoorwaarden.
Als je de 2e (die van hotmail) weigert dan maakt hij toch de box aan en krijg je wel je emails.
Dit gebruikt echter wel pop3.

[ Voor 88% gewijzigd door Arjant2 op 22-08-2011 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chapie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 14:28
Sportstracker is nu beschikbaar in de ovi-store :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy1980
Yes thanx voor het doorgeven! ik heb 'm erop staan!
chapie schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 11:40:
[...]

Sportstracker is nu beschikbaar in de ovi-store :)

• Only
  • Niet online
Hotmail werkt overigens weer naar behoren! Sinds gisteren kwamen de mails weer normaal binnen bij mijn vriendin, dus op mijn eigen toestel ook weer via de normale manier laten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasmargalagam
Nu eind augustus heb ik nog steeds geen optie gehad om mijn firmware aan te passen. 21.014 is nog steeds up to date volgens mijn toestel.

Meer mensen die dit hebben of draait iedereen ondertussen 22.014?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Jasmargalagam schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 11:27:
[...]

Nu eind augustus heb ik nog steeds geen optie gehad om mijn firmware aan te passen. 21.014 is nog steeds up to date volgens mijn toestel.

Meer mensen die dit hebben of draait iedereen ondertussen 22.014?
Heeft bij mij ook heel lang geduurd, maar afgelopen week (vrijdag denk ik) was deze er opeens voor mij ook, dus heb nog even geduld? Overigens geen biggie hoor deze update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

377973

Ik heb zojuist een test telefoon gehad van een leverancier.
Tis een mooi ding alles werkt fijn en ik vind touch een goede aanvulling.

Maar toestel gaat wel terug om dat ik niet direct mijn exchange agenda (werk) en gmail agenda kan mixen zoals iphone dat wel kan. als ik vrij ben wil ik geen werk afspraken zien dus een nuovasync oid is geen optie HELAAS!
ik had hem graag gehad.
Ook kan ik niet exchange contact personen mixen met gmail contact personen.
Jammer echt!

• Exar
Ik heb sinds kort dat het Bluetooth icoontje zichtbaar is rechtsboven, terwijl Bluetooth uitstaat... :?
Als ik dan naar Bluetooth instellingen ga kan ik zien dat deze inderdaad echt uitstaat.
Maar waarom staat dat icoontje daar dan? Bug? Misschien een probleem met Nokia Situation?
Overigens lost BT echt aanzetten en daarna weer uit het op (icoontje is dan weg), maar het probleem keert na een tijdje terug.

Nokia Situations is trouwens wel een aanrader. Deze kan automatisch profielen voor je wijzigen op bepaalde tijdstippen bijvoorbeeld, en dan ook bv Bluetooth aanzetten. Wat mij betreft had Situations standaard in het profielen gebeuren mogen zitten van de firmware.

[ Voor 10% gewijzigd door Exar op 01-09-2011 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 298530

Niet dat ik ontevreden ben over de batterij van mijn E6, maar omdat het kan heb ik net op WWW.MugenPowerBatterijen.NL de "Mugen Power 1800mAh Extended Battery For Nokia E72" besteld voor €21,81 incl. BTW en verzenden. De E6 heeft de zelfde batterij als de E72, dus die past.
Ben heel benieuwd of die 300mAh extra het leven nog aangenamer zullen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Anoniem: 298530 schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 13:14:
Niet dat ik ontevreden ben over de batterij van mijn E6, maar omdat het kan heb ik net op WWW.MugenPowerBatterijen.NL de "Mugen Power 1800mAh Extended Battery For Nokia E72" besteld voor €21,81 incl. BTW en verzenden. De E6 heeft de zelfde batterij als de E72, dus die past.
Ben heel benieuwd of die 300mAh extra het leven nog aangenamer zullen maken.
Hee ik (en met mij vast meer E6-bezitters) ben wel benieuwd of dat echt merkbaar verschil levert.
We horen graag je bevindingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 298530

Eindelijk een Exchange mailclient gevonden waarmee ik nu dus mijn 2e exhange mailbox op mijn telefoon kan uitlezen. Op http://www.nokian8blog.in...8-and-other-symbian3.html
Deze software heet Emoze.

Vroeger op mijn E72 gebruikte ik Roadsync, dat was perfect maar helaas werkt die niet op de E6. Ik kreeg allemaal foutmeldingen en de app startte helemaal niet. Diverse andere forums afgezocht en ergens zelfs het antwoord gelezen dat Roadsync zelf niet weet of ze Symbian Anna op korte termijn gaan ondersteunen. Daarom dus de zoektocht naar een alternatief begonnen en dus met resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Anoniem: 298530 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 07:22:
Eindelijk een Exchange mailclient gevonden waarmee ik nu dus mijn 2e exhange mailbox op mijn telefoon kan uitlezen. Op http://www.nokian8blog.in...8-and-other-symbian3.html
Deze software heet Emoze.
Waar haal je dan een versie die op de E6 werkt? OVI store wil emoze niet tonen als je de E6 selecteert en de emoze site zelf kan je de E6 ook niet selecteren in de dropdown van telefoons.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste