Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Anoniem: 35775 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 23:42:
Ik heb sinds het heuglijke nieuws nog geen reboot gehad dus het lijkt erop dat het probleem opgelost is,
jammer dat nog niemand heeft kunnen/mogen/willen vertellen wat nu ECHT de oorzaak was.

In ieder geval ... voor iedereen hier een DIKKE THUMBS-UP voor het reageren hier en het melden van de problemen aan Vodafone en HTC !!!
Idem dito, heb ook nog na de update geen nieuwe soft reboots meegemaakt.
Ze zullen overigens nooit zeggen wat het was, dit kan nogal gevoelig liggen namelijk en zou dus dom zijn om het naar buiten te brengen (werk in hosting wereld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ees
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-07 08:38

Ees

Het lijkt bij mij ook opgelost. Ik had 'm gister voor de zekerheid zelf nog een keer gereboot (schone lei). Sindsdien uptime van 18 uur 43 minuten, gewoon met 3G enabled. Excellent...

En het lijkt me toch ook wel gepast om even Vodafone/HTC te complimenteren. Het kan best zijn dat ze in eerste instantie iets vrij stoms hebben uitgehaald om het probleem te veroorzaken, maar ze hebben er redelijk open over gecommuniceerd, en het probleem tamelijk snel ook weer opgelost. Hulde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35775

Topicstarter
@Ees ... dat is zeker zo ... ik denk dat veel andere partijen het anders opgelost hadden of eerst een spelletje 'dat was ik niet, dat was die neger' gedaan hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Nou ik had er weer 3 achter elkaar hoor :(

Wat wel op valt is dat het nu op dezelfde locatie gebeurd waar het eerder ook gebeurde. Misschien toch een ander probleem?

Tjielp... een vogel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dpj789
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:31
nvm

[ Voor 87% gewijzigd door dpj789 op 03-06-2011 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghys
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-12-2022
Lees dit topic omdat ik op zoek ben naar nieuw toestel. Reden: het hinderlijk vaak restarten. Denk dat het slijtage is, omdat het gaat om een MDA (HTC P3300) en dus niet van Vodafone maar van T-Mobile.
Soms herstart het toestel vanzelf, soms pas nadat ik even de batterij uitneem en terugzet. Las dit ook in dit topic bij anderen.

Het gaat hier wel niet om komkommers, maar zolang je niet weet waar het zit, sluit ik niets uit. Ook hier niet.
Ben benieuwd of het echt alleen Vodafone abo's zijn die het probleem hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-07 13:30
Ik heb ook een Desire S die af en toe reboot. Als de telefoon herstart is staat er een melding in de notificatiebalk dat de telefoon gecrashed is en dat HTC op de hoogte gesteld moet worden. Ik heb wel T-Mobile ipv Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvanm
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-12-2024
Helaas net weer 3 reboots gehad. Net zoals de vorige keer op zo'n beetje dezelfde plek. In de trein van Eindhoven naar Den Bosch, ongeveer 5min voor het station. 3g uitschakelen lost het probleem dan op. Inmiddels op weg naar Utrecht en geen problemen meer..

Met een HTC Desire en uiteraard een vodafone sim, maar wel de customrom rcmix s v2.0. Verder nooit een reboot alleen dus onderweg met de trein..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

tot nu toe geen reboots gehad na de update... problem solved for me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloody
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-07 07:37

bloody

0.000 KB!!

Hier een galaxy S met alle bekende symptomen, behalve het rebooten. Dus wel snel accu leeg etc.

Ik zoek al een week naar de oplossing totdat ik hier lees dat HTC toestellen met een vodafone abo hier last van hebben, dus ik denk: ach laat ik ook maar eens een reset uitvoeren :)

En inderdaad: problem solved ;)

nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gunnie_nl
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:35
blij te lezen dat het met de vodafoon klanten op gelost is.

gezien ik bij YES zit al dagen 6 a 10 shutdown,s per dag.

maar blij om te zien dat men DHD niet gebricked is.

zo men sim maar in men N95 prikken,
denken wat is het rustig op de zaak terwijl je foon uit staat werkt ook niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

guys,

Over welke reset hebben jullie het?
Las eerst ook dat er nog een manier was om het toestel hard te rebooten ipv de bovenste knop waarmee je hem kan uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkAllMan
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-07 15:34
Vorige week donderdag toch weer een aantal reboots gehad op 1 specifieke lokatie.
Zaterdag thuis ook enkele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

heeft iemand van jullie toevallig al is een Live account via Exchange goed kunnen instellen?
Mij lukt dit namelijk niet, krijg steeds een melding dat me username/ ww niet goed is wat ik betwijfel...

Tips zijn welkom!

*Oplossing*

http://www.htc.com/nl/how...?id=65629&type=1&p_id=399

[ Voor 14% gewijzigd door donvalentino op 06-06-2011 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Hebben sommige mensen overigens ook soms problemen om de ring te bewegen wanneer hij gelocked is?
Is dit op te lossen?

Vaak als ik op de ring klik gaat er een snelkoppeling bewegen en pas na een paar keer de Ring. (was op het begin niet).

verkeert artikel! :)

[ Voor 5% gewijzigd door donvalentino op 06-06-2011 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkAllMan
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-07 15:34
Zojuist weer spontane reboot..........
Blijft raar dat het zo af en toe nog blijft gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:12

MeNTaL_TO

The future is not set

De Desire's zijn natuurlijk boos omdat ze geen update naar 2.3 krijgen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XX7
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-07 17:31

XX7

In Turkije komen de reboot problemen nog wel voor heb netwerkverbindingen op alleen GSM gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t!mP
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-07 21:19

t!mP

is inflatie gevoelig

Ik zie dit topic nu voor het eerst. De laatste tijd heb ik ook bijna elke dag wel een reboot. Hij reboot meestal terwijl die gewoon in de broekzak zit. Wil je het toestel gebruiken, moet je weer de simkaart unlocken...

En ja: Ik ben ook Vodafone klant (+ Desire)

edit: Harde reset heeft niet geholpen bij mij.

[ Voor 9% gewijzigd door t!mP op 20-06-2011 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06 00:28

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

MeNTaL_TO schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 20:13:
De Desire's zijn natuurlijk boos omdat ze geen update naar 2.3 krijgen.
De Desire krijgt wel een update naar 2.3

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Niet online
Nou ik heb er nog steeds last van: gisteren 19:40, 2x achter elkaar binnen 10 min.

Is er een manier om dit te loggen? Ik heb alogcat geinstalleerd, maar kan het moment van de crash niet achterhalen. Is er een manier voor, of een betere programma?

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clueless
  • Laatst online: 06-07 17:38
Heb exact hetzelfde probleem. Vanmiddag ook weer 3 reboots achter elkaar.

Betreft ook een HTC Desire + Vodafone.

I Don't Know, So Don't Shoot Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:12

MeNTaL_TO

The future is not set

FrankGuthrie schreef op maandag 20 juni 2011 @ 14:46:
[...]

De Desire krijgt wel een update naar 2.3
Dat was toen nog niet bekend, maar zou deze niet eind deze week uitgerold worden? Het is inmiddels donderdagavond.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:50
Ondertussen zijn we een aantal weken verder en helaas heeft vodafone nog geen oplossing gevonden. (iig niet voor mij....) Ik draai 2.3.4 en spontane reboots. (miui) :(
Is er uberhaubt wel schuld aan vodafone? Ik wordt er afentoe wel wat moe van. Bij mij komt het ook echt alleen voor zodra ik hem uit de standby wil halen.

[ Voor 11% gewijzigd door BurnerT op 24-06-2011 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doogster
  • Niet online
Zojuist weer een reboot op mijn Desire met Android 2.2. Vorige week ook een stuk of 2 reboots gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-07 15:56
Heb er momenteel 1 a 2x per week last van maar dacht dat het aan GingerVillain lag (versie 2.6) maar blijkbaar hebben er dus nog meer (en steeds) mensen last van.

Ik heb het niet als ik hem uit standby haal maar tijdens gebruik. Vorige week tijdens navigeren aan de lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Het heeft niet zoveel zin om hier te melden of je wel of geen reboot hebt gehad. Telefoons rebooten wel eens, dat is niets nieuws. Dit topic gaat alleen over door Vodafone veroorzaakte reboots op HTC-toestellen. Het heeft daarom ook weinig zin om reboots te melden als je custom software draait. Voorkom aub dat dit een loos opsomtopic wordt en post alleen als je daadwerkelijk wat over dit specifieke probleem te melden hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:40

RaJitsu

B.S.U.R.

Ik ben via via op dit topic gekomen. Ik dacht dat mijn toestel gewoon gaar was geworden, goed te zien dat het kennelijk aan Vodafone ligt.

Wat ik me afvroeg, hoe is het met jullie bereik in het algemeen? ik heb namelijk het idee dat dit ook minder is geworden. Ik woon in Den Bosch (geen probleemgebied voor Vodafone) en heb zeker niet altijd de volle vier reepjes, en de snelheid wanneer ik surf via HSDPA lijkt het ook minder snel te gaan dan voorheen.

Ik heb overigens een HTC Legend (unbranded) met gewoon de standaard ROM met alle updates.

[ Voor 5% gewijzigd door RaJitsu op 28-06-2011 00:07 ]

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ees
  • Laatst online: 03-07 08:38

Ees

RoD schreef op maandag 27 juni 2011 @ 17:37:
post alleen als je daadwerkelijk wat over dit specifieke probleem te melden hebt :)
Even kort door de bocht: dit specifieke probleem is gewoon al opgelost. Dat is eigenlijk het enige wat er nog over te melden valt.

Reboot je toestel nu nog steeds? Tja, dat doet die van mij ook wel eens.
Reboot je toestel heel vaak? Dan is-ie stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Niet online
Voor de mensen die reboot problemen hebben met hun Desire en op custom roms draaien:

Probeer je Radio (niet je RIL) te flashen naar 32.41.00.32U_5.08.00.04, dat is een van de eerste radio's die uitkwam voor de Desire. Ik denk dat dit voornamelijk helpt bij PVT1 en misschien PVT3 toestellen.

Ik heb nu deze radio 2 dagen in gebruik en het ziet er veelbelovend uit. Van 3x per dag naar 0x.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=687464

p.s. Ik post het toch hier omdat mensen mogelijk via dit topic zoeken naar een oplossing.

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Laatst online: 23:04

4POX

Everybody is wired

Mijn HTC Wildfire heb ik toen die begon te recette terug gebracht naar de winkel. Een maand later kon ik hem weer ophalen.

Vorige week had ik opeens weer een paar reboots. Ik ben naar de Vodafone winkel geweest en heb gevraagd om een nieuwe sim. Sindsdien geen enkele herstart meer gehad.

Nu weet ik niet of het verband met elkaar heeft. Maar mijn geweten is indergeval gesust.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clueless
  • Laatst online: 06-07 17:38
Hmmm ik heb vanmiddag 6 resets achter elkaar gehad. Als een nieuwe SIM inderdaad de oplossing is dan ga ik van de week even langs een Vodafone-winkel...

I Don't Know, So Don't Shoot Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 360043

Volgens mij is het oude probleem weer opgetreden... Vanochtend al 2 spontane reboots op mijn HTC Desire (april 2010). De laatste keer dat ik dit had was dacht ik in mei dit jaar, toen erg veel branded toestellen er last van hadden nadat Vodafone een netwerkwijziging had doorgevoerd.

Hebben andere mensen er ook weer last van of ben ik de enige?

HTC Desire, Vodafone netwerk.

Gr,
Jurgen

Edit: Heb ook een bericht gepost op het Vodafone forum (http://forum.vodafone.nl/...fire-reboot/m-p/4531#M825).

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 360043 op 29-07-2011 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01:47
@zoetermeerman19.
Zelf heb ik sinds vannacht ook dit probleem weer! (overigens kom ik ook uit Zoetermeer....)

Vodafone gebeld en deze wisten nergens van en ik moest het in mn telefoon zoeken..
(Die dan dus schijnbaar vanaf half 3 spontaan dingen doet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben dus niet de enige met het probleem. En typisch dat je ook bij Vodafone zit en in Zoetermeer woont. Mijn telefoon is inmiddels al zeker 6 keer gereboot, als het niet vaker is.

Ik wacht geduldig af tot ik bericht van Vodafone krijg...

Mijn postcode is overigens 2712 CC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
2712GB hier..

Heb nu 2 dingen gedaan eigenlijk;
- netwerkmodus naar alleen gsm gezet ivm gsm/wcdma
en verder zit ik op mijn werk in Rotterdam.. dus als het via de mast fout gaat zou ik het nu sowieso niet hebben..
Sinds ik de aanpassing heb gedaan geen reboots meer.. zal het weer even terug zetten maar zit nog wel de hele dag in Rotterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je deze reactie nou ook bij het vodafone forum zet, dan weten ze dat het in dezelfde wijk (= dezelfde cel) plaatsvindt, en het dus een netwerkstoring betreft.

Heb na 10 minuten in de wacht staan de verbinding met vodafone verbroken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
Overigens als ik naar twitter: http://twitter.com/#!/search/vodafone_nl
kijk, lijkt het toch weer een groter probleem te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowan073
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-06 14:06
ik denk dat veel mensen over de post heenlezen die ik weken geleden gepost heb.
de fout zit m in de SIMKAART ik heb nu een simkaart die begint met t cyfer 0 en nergens problemen mee
voorheen met kaartjes met een 4 of een 7 alleen maar problemen.
bij vodafone winkel kan je gratis een nieuwe simkaart krijgen dus ga dr heen en vraag een andere simkaart aan en wijs ze op t beginnend nummer dat het geen 4 of 7 moet zijn.. probleem opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
vodafone heeft hiervoor 2 leveranciers gaven ze aan, de ene produceren alleen met een 4 en de andere.. je raadt het al, met een 7.

Dat is wat mij door meerdere medewerkers van Vodafone verteld werd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowan073
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-06 14:06
dat is dan wel raar.. ik heb een kaartje met een 0 dus die moeten ook gemaakt worden toch?.. doe t simkaartje met de 4 die in de nokia zit in de HTC bam meteen weer reboots.

[ Voor 12% gewijzigd door jowan073 op 29-07-2011 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
ok, op twitter reageren ze erg snel. Dat is opzich een pluspunt.
Zijnde het niet dat ze reageren met: ons niets bekend. Gebeurt het nog een keer laat het ons weten...

edit: ze maken er toch een melding van

edit2: Zojuist bericht gehad van Vodafone. Er was toch iets fout! Dit is verholpen.

[ Voor 28% gewijzigd door MisterEagle op 29-07-2011 15:48 . Reden: nieuwe reactie van vodafone ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@msdl Fijn!!! Ik heb inderdaad geen reboot meer gehad vanmiddag dus ik ga er vanuit dat het hiermee verholpen is.

Ik ga alleen wel goed nadenken over welke provider mijn volgende provider wordt... Ik vind 2 x dezelfde soort problematiek toch wel iets te veel van het goede........

In welke straat woon je dan? En weet je waar 'onze' zendmast staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuka
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:15
Idem probleem hier met Vodafone internet+bel abonnement in combinatie met Samsung Galaxy S 9000i. 3 a 4 keer een herstart gehad op verschillende momenten en plekken. Sinds afgelopen donderdag een nieuwe (gratis) sim-kaart gehaald naar aanleiding van deze topic.Tot op heden nog geen reboot meer gehad.

Xbox Series X "The Tower Of Power" - Skoda Enyaq iV80 Sportline '22 "The Beast"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Laatst online: 22:40

RaJitsu

B.S.U.R.

Een tijdje geen reboots gehad. Maar sinds een paar weken wel weer met enige regelmaat. Gisteren tweemaal, en vandaar ook al een keer.

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-07 11:04

Eboman

Ondertitel

Zondag 3x een soort van reboot gehad zodra ik op de aan knop drukte startte het toestel op ipv ontgrendelen.
Alleen op een locatie rest van de dag geen problemen, het betreft een desire s.

Signature

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-07 08:16

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Heb sinds vandaag ook spontane reboots op m'n HTC Desire (originele firmware, Android 2.2) icm Vodafone, elke 3 min. zo ongeveer. Het lijkt af te hangen van de zendmast, vooralsnog alleen in Leiden...

Is het aannemelijk dat dit aan de SIM-kaart ligt? Hebben ze dan iets aan het netwerk veranderd?

[ Voor 19% gewijzigd door Neman op 10-09-2011 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06:21

Polariteit

Fietsende fotografeur

Ook hier weer last. Niet alleen met de desire, maar ook met een acer iconia a501. De desire hd heeft geen last.

Allen Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wim-vdv
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-07 13:04
Sinds een paar dagen weer spontane reboots (10x per dag ongeveer). Echter alleen op mijn werk en niet thuis of onderweg. Dan lijkt het mij echt aan de zendmast te liggen (Rotterdam-IJsselmonde/Barendrecht).
En ook ik heb ook HTC Desire, Android 2.2 met Vodafone.

• Polariteit

Polariteit

Fietsende fotografeur

Dan hebben we het over praktisch de zelfde regio, ik woon namelijk in Alblasserdam. Op het werk in Den Haag heb ik er juist weer veel minder last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231418

Ook ik ondervind nog steeds veel problemen met het opnieuw vragen van de pincode.
Vooral tijdens mijn vakantie op Ibiza was het een groot drama met dagelijks een keer of 6 de pincode melding. Wel erg fijn dat je, zolang je niet doorhebt dat het toestel om een pincode vraagt, onbereikbaar bent. Zeker als je voor het thuisfront bereikbaar wil blijven in geval van.. :?

Ik denk alleen dat mijn probleem anders is aangezien iedereen het hier heeft over het herstarten van zijn/haar toetsel. Dit doet mijn toestel dus niet al ! Hij springt (tijdens het bellen/als ik gebeld word, aan het internetten ben) ineens op het pincode scherm. Hij herstart dus niet.

Mijn sim is inmiddels al vervangen voor een nieuwe. Dit was dus geen oplossing.

Momenteel weet ik t even niet meer.
Ik hoop maar dat er een Vodafone/HTC update komt die dit probleem oplost. Ben er zo langzamerhand wel een beetje klaar mee. met een keer of 5 per dag een pincode scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Laatst online: 06:22

Sorcerer8472

Mens sana?

Zijn er mensen die last hebben en die 2.3 draaien op hun toestel, of betreft het allemaal Android 2.2?
Het kán ook nuttig zijn om de regio erbij te noemen in het geval het deze keer een regionaal probleem betreft.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_flat
  • Laatst online: 08-07 16:01
Ik heb een HD2 met hollandsnieuwe (ook vodafone netwerk) en winmo 6.5. Constant reboots met verschillende roms (en schone bootloader). Wanneer de simkaart verwijdert is, blijft hij stabiel. Simkaart code; 2de serie begint met een 7. Vanavond zet ik hem op 2g modus (naar aanleiding van dit topic), want ik gebruik nu maar tijdelijk mijn oude HTC HD die dit probleem niet heeft (??). Hopelijk zorgt dit niet voor reboots.
Locatie - Hoofddorp.
Ook vraag ik hollandsnieuwe naar een nieuwe simkaart.

Update;
- Nu na 24 uur nog geen reboot gehad na het zetten op 2G. Het is nog geen oplossing maar een workaround (ben wel van de reboots verlost).

Update;
- Overzetten naar 2G verminderde het aantal reboots wel, maar uiteindelijk reboote de telefoon wel weer.
- Nieuwe simkaart van hollandsnieuwe heeft geen verschil gemaakt. Wel top van hollandsnieuwe. Simkaart bevat overigens weer een -7. Telefoon nu laten ophalen door HTC. 8)7

Update (off topic)
HTC heeft het er niet beter opgemaakt. Dynafix constateerde vochtschade wat buiten de garantie valt. Voor 35 euro kreeg ik mijn telefoon ongerepareerd terug of ze scrapte hem gratis. Voel me aardig beetgenomen, namelijk heb ik mijn toestel nooit aan vocht blootgesteld. Ik heb het gevoel dat HTC op deze manier onder hun garantie probeert uit te komen. :(

[ Voor 46% gewijzigd door M_flat op 24-10-2011 11:43 ]

Anoniem: 292839

Bij mij hetzelfde probleem, niet vaak maar de afgelopen tijd toch wel regelmatig een reboot. Vodafone als provider en een HTC desire hd.
Dit is zeer storend gezien je bereikbaar wilt blijven, vooral ook omdat de telefoon naar privé ook zakelijk gebruikt wordt. Heb een aantal reacties gelezen, maar is nu het advies om een nieuw simkaart aan te vragen? En dan bij voorbaat 1 zonder de begincijfers 4 of 7? Of bestaan er andere oplossingen? Bedankt

• Polariteit

Polariteit

Fietsende fotografeur

Nadat het probleem eergisteren beperkt bleef tot 2 resets gedurende de hele tijd dat ik thuis was, had ik gisteren opeens weer last van 5 reboots in 1 uur. TOen was ik het zat, en heb een andere simkaart in de telefoon gezet (ook vodafone). en voila: geen reboots meer gehad nadien.

Ik ga dus asap een nieuwe simkaart aanvragen bij vodagone, zodra de wachttijd < 20 minuten is :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wim-vdv
  • Laatst online: 09-07 13:04
Ik heb in een Vodafone winkel een nieuwe simkaart gehaald en het reboot probleem is voor mij opgelost. De nieuwe simkaart begint ook met een 4 (derde rij), maar mijn HTC Desire werkt nu weer prima. :)
[Update] Nu ruim 2 maanden later en ik heb nog steeds geen last van reboots. Ik zou een ieder aanraden om een nieuwe simkaart te halen als je nog last hebt van dit probleem.

[ Voor 30% gewijzigd door wim-vdv op 12-12-2011 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 424469

Is het ondertussen al bekend waar dit probleem vandaan komt? Ik heb Hi als provider en de simkaart is ook van Hi... bij mijn HTC Wildfire zijn de problemen twee maanden geleden begonnen, toen is het toestel 'gerepareerd', maar vrijwel meteen kreeg ik weer te maken met het automatische herstarten. De frequentie verschilt, voor de 'reparatie' was dit 5x op een dag, nu gebeurt het eens in de paar dagen.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 424469 op 27-09-2011 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkPiet
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:29
Tot gisteren is mn desire maar 3 keer in 3 maanden spontaan gereboot. Helaas gisteren na een volledige koude start zijn de problemen begonnen. Al 6 keer herstart in een dag, telkens als de telefoon minstens een half uur ongebruikt op tafel ligt. Dus straks maar naar de winkel voor een andere sim. Hopelijk blijft het daarna beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Heb 2.3.3 op mijn Desire (officiele HTC rom) maar sinds ik hem rooted heb een paar weken terug reboot hij ook spontaan. Soms meerdere keren per dag, soms niet. Regio Zuid-Limburg.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deknog
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-07 14:34
@HenkPiet/ @redfoxert
Hebben jullie Vodafone of bv KPN? Dit ging eerst voornamelijk over Vodafone maar ik lees nu dat mensen met KPN/Telfort er ook last van hebben soms? Ik volg het al een tijdje, maar ben laatst geporteerd van Vodafone naar KPN en had laatst ook een paar keer weer een reboot van mijn Wildfire net als toen ik bij vodafone zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
deknog schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 14:53:
@HenkPiet/ @redfoxert
Hebben jullie Vodafone of bv KPN? Dit ging eerst voornamelijk over Vodafone maar ik lees nu dat mensen met KPN/Telfort er ook last van hebben soms? Ik volg het al een tijdje, maar ben laatst geporteerd van Vodafone naar KPN en had laatst ook een paar keer weer een reboot van mijn Wildfire net als toen ik bij vodafone zat.
Vodafone, daar gaat het topic over :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnr17
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-07 21:02
Mijn vriendin heeft het ook op de htc wildfire met KPN. En volgens mij zijn er meer mensen die het nu ook met KPN hebben, zomaar ineeens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YSK
  • Laatst online: 29-05 18:45

YSK

De laatste tijd wanneer ik voor mijn werk in Havelte kom, krijg ik ook een spontane reboot:

HTC Desire S - 2.3.3

3 rijen met nummers op de simkaart. Onderste rij begint met een 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:04
YSK schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 20:03:
De laatste tijd wanneer ik voor mijn werk in Havelte kom, krijg ik ook een spontane reboot:

HTC Desire S - 2.3.3

3 rijen met nummers op de simkaart. Onderste rij begint met een 4
Mijn vriendin heeft er ook last van in Steenwijk (vlak bij Havelte). Ga morgen even haar simkaart nummer checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:06

MsG

Forumzwerver

Ik heb een HD2 die ook constant uitvalt. Het rare is dat als ik de pin niet invoer, hij tot nog toe niet is gereboot. Maar als ik dus wel de simpin heb ingetoetst en bereik heb, hij wel kan uitvallen.

Heb nu maar even 3G uitgeschakeld, en alleen dus 2G, ook nog niet uitgevallen :S.

Het is een HD2 op Android.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Bah, ik heb het nog steeds vreselijk vaak met Hollandsnieuwe. Jullie allemaal niet meer?

Niks met een 4 in de simkaart.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dundee1216
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-05-2012
Ik heb net mijn HTC Sensation voor de 3de keer laten ophalen, vanwege spontane reboot Eerst is er een software update gedaan en de 2de keer een boardswap heeft niets geholpen. Ook een aantal test die ik in overleg met HTC heb uitgevoerd gaf geen duidelijkheid. Ik heb nu een Samsung Gt-I5800 te leen en wat denk je? Hier gebeurd precies hetzelfde in eens..... het enige wat ik heb over gezet is de KPN sim...... Dit was ook iets wat al was aangegeven bij HTC om uit te testen, maar ik had natuurlijk ff geen andere zomaar in bezit. Ik ga nu( mijn vrouw heeft ook KPN, maar GEEN uitvallen) eens omruilen met haar telefoon en mijn simmetje en eens kijken of het probleem mee verhuist.
Laten we zeggen: " wordt vervolgd"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:20

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik ben pas overgestapt van Vodafone naar Simyo (KPN), en kan gelukkig mededelen dat ik ook hier geen problemen heb met reboots :)

HTC Wildfire
Cyanogenmod 7.1 nightly
Android 2.3.7

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-03 12:35
Het probleem is een hele tijd weg geweest maar op dit moment gaat mijn HTC Desire weer continue rebooten.
- Had Android 2.2 er op staan. Dacht misschien met een update naar 2.3 het probleem te verhelpen, dus niet.
- Zodra ik mijn telefoon van wcdma naar GSM netwerk zet heb ik hier geen last meer van.. Maar dat is niet vooruit te branden.

Iemand een idee wat ik hier tegen kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-05 13:27

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Tja, ik moet zeggen dat mijn desire de laatste tijd ook af en toe reboot, niet heel vaak maar toch wel 1x per dag

edit: vodafone

[ Voor 15% gewijzigd door Pinin op 26-01-2012 11:17 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
Mijne gaat op het kwartier/half uur. Dus niet mee te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spitie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Spitie

Ondertitel

Mijn Desire S doet ook gezellig mee hiermee. Vroeg me al of waar het oppeens vandaan kwam.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik heb hem gewoon op 2G, en als ik bezig wil zet ik hem op 3G. Wil ik hem weer op standby dan komt hij weer in 2G-mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMDC
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik heb het ook al een hele tijd (Desire, Android 2.2, nog met een Libertel(!!!) simkaart, maar als ik een nieuwere Vodafone kaart er in doe heeft hij het ook). Voornamelijk op het traject Amsterdam zuid - Hoofddorp - Leiden. Soms heb ik er een tijd geen last van, andere keren reboot hij spontaan meerdere keren na elkaar. Wat me opvalt is dat het probleem samen lijkt te hangen met de 3G-verbinding, zoals anderen hier ook geschreven hebben. Voor het uitvallen stokt de internetverbinding en probeert de telefoon contact te maken (icoontje 3G, pijltje naar boven knippert sporadisch, pijltje naar beneden blijft gedoofd, internetverbinding ligt dan plat). Ik kan dan aftellen want onherroepelijk reboot hij daarna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josh64
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-01-2024

Josh64

iOS aangedreven

Ook hier weer problemen. Vodafone en HTC Legend. Zeer random gebeurt het, soms om het kwartier, soms met drie uur pauze. Heb er nu een dag of 3 last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasermen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-07 01:14
Zelf heb ik een HTC Desire met Vodafone.
Als ik in Amsterdam west ben (in de buurt van sloterdijk) heb ik zo beetje elk uur, terwijl als ik in Amsterdam oost ben (in de buurt van muiderpoort) heb ik helemaal nergens last van.

Ik heb nog niet geprobeerd in 2g modus een dag te draaien. (ga ik morgen doen)

Ik heb een simkaart die begint met een 4.
Daarnaast merk ik ook dat m'n telefoon de afgelopen weken veel sneller leeg is dan normaal.
Wellicht toch het vele schakelen tussen 2g en 3g?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik heb alleen nog nooit gehad dat hij rebootte als ik hem bediende. Dat vind ik zo raar. Jullie wel? Weleens een vastloper, maar volgens mij is dat iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMDC
  • Niet online
MsG schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 02:24:
Ik heb alleen nog nooit gehad dat hij rebootte als ik hem bediende. Dat vind ik zo raar. Jullie wel? Weleens een vastloper, maar volgens mij is dat iets anders.
Jep, ik wel tijdens het bedienen. Maar ook meerdere malen toen hij gewoon in mijn zak zat. Wat me wel opvalt is dat de onderkant van de telefoon erg warm wordt tijdens zo'n reboot-reboot-reboot cycle...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
lasermen schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 23:39:
Zelf heb ik een HTC Desire met Vodafone.
Als ik in Amsterdam west ben (in de buurt van sloterdijk) heb ik zo beetje elk uur, terwijl als ik in Amsterdam oost ben (in de buurt van muiderpoort) heb ik helemaal nergens last van.

Ik heb nog niet geprobeerd in 2g modus een dag te draaien. (ga ik morgen doen)

Ik heb een simkaart die begint met een 4.
Daarnaast merk ik ook dat m'n telefoon de afgelopen weken veel sneller leeg is dan normaal.
Wellicht toch het vele schakelen tussen 2g en 3g?
Ik woon in de buurt van Sloterdijk, en sinds ongeveer twee weken heb ik precies dit probleem. Ook een HTC Desire met Vodafone!!!

Als ik op me werk zit ( Regio Duivendrecht ) heb ik nergens last van..... Zet ik me tel op GSM ipv WCDMA heb ik in Amsterdam nergens last meer van.

Erg irritant 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 300747

Ik heb sinds drie dagen ook last het spontane reboots. Ik dacht aanvankelijk dat het aan een van de laatste apps-updates kon liggen. Na het terugzetten van de fabrieksinstellingen ging het weer fout. Zelfs als ik 3G en WiFi uit heb staan, gaat 'ie nog vanzelf rebooten. Gisteren gemerkt dat het telkens om uu:56 gebeurde.
Zou een andere sim-kaart uitkomst kunnen bieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasermen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-07 01:14
Confusius-nl schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 09:38:
[...]

Ik woon in de buurt van Sloterdijk, en sinds ongeveer twee weken heb ik precies dit probleem. Ook een HTC Desire met Vodafone!!!

Als ik op me werk zit ( Regio Duivendrecht ) heb ik nergens last van..... Zet ik me tel op GSM ipv WCDMA heb ik in Amsterdam nergens last meer van.

Erg irritant 8)7
Exact dezelfde situatie hier. Ook ongeveer 2 weken last van.
Dan vraag ik mij af, wat heeft Vodafone uitgespookt op hun netwerk dat dit opeens gebeurd.

Ik heb ook paar keer gehad dat ik tijdens het tikken van een smsje, opeens rebootte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
lasermen schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 09:59:
[...]

Exact dezelfde situatie hier. Ook ongeveer 2 weken last van.
Dan vraag ik mij af, wat heeft Vodafone uitgespookt op hun netwerk dat dit opeens gebeurd.

Ik heb ook paar keer gehad dat ik tijdens het tikken van een smsje, opeens rebootte.
Klopt, situatie is nu ongeveer twee weken bezig. Weet dus nu zeker dat het niet aan me tel ligt maar aan Vodafone.

Wellicht zou een andere SIM kaart het probleem kunnen verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

MsG schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 12:49:
Ik heb hem gewoon op 2G, en als ik bezig wil zet ik hem op 3G. Wil ik hem weer op standby dan komt hij weer in 2G-mode.
Kunnen jullie eens proberen om hem op 3G vast te zetten (WCDMA only) en kijken of het dan nog steeds gebeurt? (dan zou het aan de 3G->2G-switch liggen)

Wat ik merk is dat mijn telefoon rond de middagspits ineens om het kwartier ofzo naar 2G switcht terwijl hij gewoon op het bureau ligt met goede 3G-ontvangst; netwerk zal dan wel druk zijn ofzo. Hoor ik trouwens doordat hij dan op de speakers van de computer te horen is.

Grappig is dat dit gebeurt terwijl de telefoon idle is en ook de dataverbinding uitstaat (die zet ik pas aan als ik van huis ga ivm accu).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Prima, alleen lijkt me niet blijvend werkbaar als je dan geen 3G-dekking hebt?

Hmm, met de Nexus One rom op mijn HD2 kan ik al die WCDMMA-zooi enzo niet specifiek instellen.

[ Voor 38% gewijzigd door MsG op 27-01-2012 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb op de HTC Legend de netwerkmodus gewijzigd van "Gsm/wcmda automatisch" naar "Aleen gsm. Heb nu al twee uur geen reboot meer gehad, terwijl het voorheen nog minstens 1 x per uur optrad.
Om zekerheid te verkrijgen zal ik 1 dag wachten en mijn bevindingen updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
Anoniem: 300747 schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 14:11:
Heb op de HTC Legend de netwerkmodus gewijzigd van "Gsm/wcmda automatisch" naar "Aleen gsm. Heb nu al twee uur geen reboot meer gehad, terwijl het voorheen nog minstens 1 x per uur optrad.
Om zekerheid te verkrijgen zal ik 1 dag wachten en mijn bevindingen updaten.
Dat is wel zeker dat hij niet meer gaat rebooten.. Probleem is allang duidelijk dat het aan WCMDA ligt..

Alleen is GSM niet vooruit te branden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Duidelijk. Zoeken op wcdma en Vodafone levert genoeg hits op. Maar nu: Wat kan er aan gedaan worden? Ik bedoel, ik heb een abonnement waarvan je mag verwachten dat de provider een goede netwerkverbinding levert voor dat geld. Dat is nu dus niet meer het geval. Wat voor mogelijkheden heb je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149105

Ook ik heb al enige tijd het onverwachts rebooten met mijn Desire, Het lijkt dat het deels plaats afhankelijk is in een grote stad in Spanje provider daar movistar, maar buiten de stand nauwelijks problemen . In het vliegtuig op de vliegtuig stand (is m.i alle zend en ontvangapp. uitgeschakeld) ook soms een reboot.
Maak geen langdurig of intensief gebruik van het toestel. Reboot vind vaak plaats bij het bladeren met sense.
Gezien de vele reacties op Google met verschillende toestellen lijkt het wel een structureel probleem
Wie heeft de echte oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-07 16:27
Jongens,

Zie ik net dit bericht op Vodafone staan:

Hoi rdmeijer,

Welkom op het Forum!

Er is 27-01-2012 een netwerkaanpassing gedaan wat ertoe leidde dat vooral HTC toestellen spontaan rebootte.

Deze aanpassing is diezelfde dag rond 14:45 ongedaan gemaakt.

Ondervind je nog problemen dan had ik graag je mobiel nummer via een Private Message.

Weet je niet hoe een PM te versturen, geen probleem.

Hoe verstuur ik een PM

Groet - Kind regards,

Chris
Moderator

Smartphone Crew - Forum NL

Standing by,

http://forum.vodafone.nl/...Wildfire-reboot/td-p/3127

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
Klopt, ik ben rdmeijer :P

Ik had er twee weken last van maar sinds die aanpassing op het netwerk werkt het weer :D

Dus het posten op het forum van Vodafone heeft blijkbaar geholpen.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMDC
  • Niet online
Het zal vast niet alleen deze ene aanpassing van 27-1 zijn, ik heb er al bijna een jaar last van. Gister ook nog, trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
TMDC schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 12:18:
Het zal vast niet alleen deze ene aanpassing van 27-1 zijn, ik heb er al bijna een jaar last van. Gister ook nog, trouwens.
Ik had er rond de zomer last van, en nu twee weken... Sinds die aanpassing op 27-1 heb ik er geen last meer van.

Wellicht moet je ook een account aanmaken op Vodafone.nl en je situatie uitleggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nokia6230i
  • Laatst online: 01-05-2024
Heb er ook last van als ik roam op het Vodafone netwerk in Nederland of SFR in Frankrijk (=Vodafone) met een HTC HD2 (Windows mobile). Ben blij dit topic gevonden te hebben, weet ik in iedergeval waarom ie af en toe opnieuw opstart. Probleem is wel dat Vodafone dit niet opgelost lijkt te hebben?

• MsG

MsG

Forumzwerver

Hebben mensen het nog steeds? Ik heb het nog altijd met Hollandsnieuwe :(.

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Nokia6230i schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 22:36:
Heb er ook last van als ik roam op het Vodafone netwerk in Nederland of SFR in Frankrijk (=Vodafone) met een HTC HD2 (Windows mobile). Ben blij dit topic gevonden te hebben, weet ik in iedergeval waarom ie af en toe opnieuw opstart. Probleem is wel dat Vodafone dit niet opgelost lijkt te hebben?
En als je hem in Frankrijk vastzet op Orange/Bouygues?

• Nokia6230i
  • Laatst online: 01-05-2024
Dan heb ik geen problemen, zelfde als ik m handmatig op KPN zet. Lijkt dus echt Vodafone (partner) related.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wallum
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-03 00:58
Voor de volledigheid: rebootproblemen met de HTC Desire kunnen veroorzaakt worden door netwerkinstellingen van Vodafone, zoals hierboven staat (afgelopen zomer en in januari opnieuw), maar als het goed is heeft Vodafone dit inmiddels opgelost.

Maar de reboots kunnen ook komen door een hardwareprobleem in de HTC Desire. Bij het gebruik van mobiel internet raakt het toestel oververhit en reboot, steeds vaker waardoor hij in een loop kan komen. Je merkt dit doordat de Desire erg warm wordt. Als je mobiel internet uitschakelt verdwijnt het probleem. Dit is een bekend hardwareprobleem dat HTC gratis oplost door vervanging van het moederbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jiazzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 30-09-2024
Ik heb de laatste tijd dat mijn Sensation willekeurig uitgaat, terwijl het niet heet is en met een volle batterij.
Ik heb hem al een keer helemaal leeg laten lopen en weer helemaal opgeladen, batterij verwijderd en weer teruggeplaatst, maar het gebeurt nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-07 08:46
Heb sinds paar weken dit probleem: meerdere keren per dag een spontane reset.

Het is een HTC Desire Z, met Gingerbread 2.3.3, op T-mobile.

Lijkt niet aan de hitte te liggen, maar heb de tips in deze thread gevolgd (tijdelijk even op 2G gezet).

Andere tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het is niet de bedoeling een oud topic te kicken met een ongerelateerd probleem. We verwachten dat je daarvoor een eigen topic opent. Verder gaat dit topic dicht, omdat het inmiddels een oude koe is geworden.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.