Ik heb een HD2 met hollandsnieuwe (ook vodafone netwerk) en winmo 6.5. Constant reboots met verschillende roms (en schone bootloader). Wanneer de simkaart verwijdert is, blijft hij stabiel. Simkaart code; 2de serie begint met een 7. Vanavond zet ik hem op 2g modus (naar aanleiding van dit topic), want ik gebruik nu maar tijdelijk mijn oude HTC HD die dit probleem niet heeft (??). Hopelijk zorgt dit niet voor reboots.
Locatie - Hoofddorp.
Ook vraag ik hollandsnieuwe naar een nieuwe simkaart.
Update;
- Nu na 24 uur nog geen reboot gehad na het zetten op 2G. Het is nog geen oplossing maar een workaround (ben wel van de reboots verlost).
Update;
- Overzetten naar 2G verminderde het aantal reboots wel, maar uiteindelijk reboote de telefoon wel weer.
- Nieuwe simkaart van hollandsnieuwe heeft geen verschil gemaakt. Wel top van hollandsnieuwe. Simkaart bevat overigens weer een -7. Telefoon nu laten ophalen door HTC.
Update (off topic)
HTC heeft het er niet beter opgemaakt. Dynafix constateerde vochtschade wat buiten de garantie valt. Voor 35 euro kreeg ik mijn telefoon ongerepareerd terug of ze scrapte hem gratis. Voel me aardig beetgenomen, namelijk heb ik mijn toestel nooit aan vocht blootgesteld. Ik heb het gevoel dat HTC op deze manier onder hun garantie probeert uit te komen.
[
Voor 46% gewijzigd door
M_flat op 24-10-2011 11:43
]