Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35775

Topicstarter
@SumBeam ..

2 maar ??
ik denk dat je er wel iets meer gehad zou moeten hebben... bij mij was het ieder uur zeker wel 1 keer raak.

Of je op wifi zit zou niet uit moeten maken, als je daarnaast nog op 3G zit gebeurt het ook (tenminste bij mij dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkAllMan
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-06 10:20
Nog steeds geen reboots hier vandaag.......
Merkte wel dat het 3G netwerk bij een collega op zijn iPhone 4 niet meer werkte totdat hij een reboot deed.
Wellicht is er een wijziging doorgevoerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@DjRandal ...

Ik volg je redenering mbt die iPhone niet ... staat volgens mij allemaal enigszins los van elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charleybaak
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-08-2022
n0pe schreef op zondag 29 mei 2011 @ 21:27:
[...]

Kan je met zekerheid zeggen dat er maar 2 types zijn. Een wordt geproduceerd door gemalto, de andere fabrikant kom ik zo even niet op.
charleybaak schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 16:41:
Bij mij begint 3e regel op de sim met 601.

Afgelopen 2 dagen ruim 25x bij elkaar aan reboots voor mijn oren gekregen.
En die van mij begint met een afwijkende 6? :?
Hele weekend op GSM only gehad en 1x een reboot gehad.
Zojuist op auto gezet. Ben benieuwd wanneer de volgende reboot volgt. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-06 08:01
Anoniem: 35775 schreef op zondag 29 mei 2011 @ 23:55:
@Kazu ... zou het wel even doen ;) Dit is voor degene die echt getroffen zijn door het probleem wat ik schetste (random reboots sinds afgelopen dinsdag/woensdag) ... er melden zich ook allerlei mensen die al maanden zo af en toe een reboot hebben ... dit topic was daar echter niet echt voor bedoeld.

Mij lijkt de 'moeite' wel te overzien te opzichte van de toch wel heel irritante reboots.
Even terugkomend op deze discussie: Ik heb bij wijze van testen gisteravond mobiel internet op mijn telefoon uitgeschakeld en alleen WiFi aangehouden. Vandaag wederom twee reboots gehad, dus ook met alleen WiFi aan doet het probleem zich voor.

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkAllMan
Anoniem: 35775 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 13:44:
@DjRandal ...

Ik volg je redenering mbt die iPhone niet ... staat volgens mij allemaal enigszins los van elkaar
Ik beheer hier een aantal zakelijke telefoons.
Ik bemerkte dat het 3G netwerk voor mijn mensen niet meer werkte, totdat ze een reboot van hun toestel deden.
Kan het zijn dat er een wijziging heeft plaatsgevonden op het 3G netwerk van vodafone, waardoor deze pas weer werkte na een reboot? Zouden deze wijzigingen te maken hebben gehad met wijzigingen van Vodafone om HTC reboots te voorkomen?

Ik weet het natuurlijk niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 408549

Kazu schreef op maandag 30 mei 2011 @ 14:06:
[...]

Even terugkomend op deze discussie: Ik heb bij wijze van testen gisteravond mobiel internet op mijn telefoon uitgeschakeld en alleen WiFi aangehouden. Vandaag wederom twee reboots gehad, dus ook met alleen WiFi aan doet het probleem zich voor.
Dat had ik ook al geconstateerd *reboot ook met alleen WiFi aan* (Voor de duidelijkheid: mobiel internet had ik dus ook handmatig uitgeschakeld !! )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@DJ Randal

Wijzigingen in het netwerk of instellingen zijn in mijn ogen de enige logische verklaringen, gezien dat de ENIGE veranderde factor in het geheel is/kan zijn. Terwijl de simkaart dat niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06:15

Bullet NL

Eigen Wijs

Erg vreemd, ik heb hier met mijn Desire HD geen enkel probleem. Ik heb wel last van het probleem dat de klok voor loopt, maar dat heb deze heb ik handmatig maar op de juiste tijd gezet.

Het probleem doet zich dus beslist niet voor bij alle toestellen van HTC

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charleybaak
Bullet NL schreef op maandag 30 mei 2011 @ 14:27:
Erg vreemd, ik heb hier met mijn Desire HD geen enkel probleem. Ik heb wel last van het probleem dat de klok voor loopt, maar dat heb deze heb ik handmatig maar op de juiste tijd gezet.

Het probleem doet zich dus beslist niet voor bij alle toestellen van HTC
Misschien heb je een andere simkaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Ik heb er ook last van, HTC Sensation incl. Vodafone simkaart.
Graag z.s.m. oplossing wanneer mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Sentinel=-
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-05 15:46

-=Sentinel=-

*zucht...*

Hele weekend geen last gehad, maar vandaag weer 4x herstart. Het lijkt erop dat mijn telefoon alleen op mijn werk herstart. Heb er thuis geen last van... (HTC Desire, simkaart begint met een 7)

Ashes to ashes, dust to dust... Rest in peace dear AMD 1800+... MAAR IK HEB NU WEL EEN MOOIE SLEUTELHANGER!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-06 08:01
-=Sentinel=- schreef op maandag 30 mei 2011 @ 14:41:
Hele weekend geen last gehad, maar vandaag weer 4x herstart. Het lijkt erop dat mijn telefoon alleen op mijn werk herstart. Heb er thuis geen last van... (HTC Desire, simkaart begint met een 7)
Hier had ik ook al een theorie over. Mijn telefoon heeft zich nu al meermaals herstart terwijl ik op de campus van mijn uni zat, maar nog nooit terwijl ik op mijn kamer zat. Misschien is het vergezocht, maar kan het zijn dat zendmasten onderling van elkaar verschillen?

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbond_008
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 22:34
Ik had een half jaar terug na aankoop van m'n Desire Z er ook al een tijdje last van dat m'n telefoon zomaar uitviel terwijl ik hem niet eens aan het gebruiken was en dat ik eerste batterij eruit moest halen voordat hij weer wilde starten. En nu sinds begin vorige week is dit probleem weer terug. Zit ook bij Vodafone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 06:15

Bullet NL

Eigen Wijs

charleybaak schreef op maandag 30 mei 2011 @ 14:30:
[...]

Misschien heb je een andere simkaart?
Het laatste deel van mijn simcard (de laatste 9 cijfers) begint met een 7.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieuwe15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:42
Ik heb het idee dat als je bereik niet heel erg goed is, dat hij hem dan snel in de reboot gooit. Thuis en op het werk heb ik er eigenlijk zo goed als geen last van, maar zondag tijdens een rit door het land heen heeft hij een aantal keren opnieuw gestart.
Ook bij mijn ouderlijk huis waar het 3g bereik altijd slecht is, heeft hij het meerdere malen gedaan.
Weet zo het nummer van de simkaart niet en heb momenteel geen zin om de accu eruit te halen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkAllMan
Lieuwe15 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 14:55:
Ik heb het idee dat als je bereik niet heel erg goed is, dat hij hem dan snel in de reboot gooit. Thuis en op het werk heb ik er eigenlijk zo goed als geen last van, maar zondag tijdens een rit door het land heen heeft hij een aantal keren opnieuw gestart.
Ook bij mijn ouderlijk huis waar het 3g bereik altijd slecht is, heeft hij het meerdere malen gedaan.
Weet zo het nummer van de simkaart niet en heb momenteel geen zin om de accu eruit te halen ;).
Hier op mijn werk geen reboots......
Gisteren thuis slecht bereik... en vele vele reboots...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 408461

Net bij de vodafone winkel geweest, die zeggen ook niets nuttigs... Ik moet hem maar langs brengen met de bon en sturen ze hem wel even op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@Pan1cNL

Ik zou 'm niet zomaar op laten sturen, gezien het niet gaat om een hardware-defect. De gemiddelde lutser in de Vodafone store heeft over het algemeen nergens een echte oplossing voor dus ik had je ook wel kunnen vertellen dat ze met die conclusie zouden komen ;)

@Iedereen... vooral het vodafone forum (http://forum.vodafone.nl/...3357/highlight/false#M749) en hun twitter kanaal (@vodafoneNL) aanspreken, hoe meer druk er op de ketel komt ...hoe beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dpj789
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-12-2024
volgens mij gaat het fout tussen de overschakeling van 2g naar 3g, als ik op zolder zit reboot hij vaak (1 keer per uur) en hij schakelt hier altijd tussen 2g/3g. nu 3g geblokeerd en ik heb geen last van reboots meer. ivm wildfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@dpj789 .. is jouw bijnaam toevallig Captain Obvious ? :P .. .no offense maar als je enigszins de moeite genomen had de thread te lezen had je gezien dat deze conclusie al een 'paar' keer getrokken was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 408461

Net gebeld met de klantenservice, ze hebben al heel veel berichten zoals deze binnen gekregen. Hij heeft nu een casus ofzo doorgezet en dan gaan ze het zsm oplossen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dpj789
haha nee sorry, 3g was duidelijk natuurlijk dat dat fout gaat. maar dit was even speciaal voor de overschakelingen. ook verschilt het misschien per regio? hier in nieuwegein problemen maar mijn neef met desire en vodafone heeft in biddinghuizen geen last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Anoniem: 35775 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 15:15:
@Pan1cNL

Ik zou 'm niet zomaar op laten sturen, gezien het niet gaat om een hardware-defect. De gemiddelde lutser in de Vodafone store heeft over het algemeen nergens een echte oplossing voor dus ik had je ook wel kunnen vertellen dat ze met die conclusie zouden komen ;)

@Iedereen... vooral het vodafone forum (http://forum.vodafone.nl/...3357/highlight/false#M749) en hun twitter kanaal (@vodafoneNL) aanspreken, hoe meer druk er op de ketel komt ...hoe beter
Done!
Nu hopen op een snelle oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 408311

Ik heb een HTC wildfire S van nog geen 5 dagen oud die dus ook spontaan reboote. Afgelopen weekend heb zonder reboots in "GSM only" mode gewerkt. Maandagmorgen heb ik dat weer teruggezet op "WCDMA only" en zo een beetje elk uur een spontane reboot. Vanmiddag om 15u30 ben ik bij de Vodafone winkel geweest en heb daar mijn simkaart omgewisseld. Sinds die tijd geen spontane reboots meer. Misschien is het nog wat te vroeg om te juichen maar so fare so good.

Voor ongeduldige mensen is het omwisselen van de sim mogelijk wel een oplossing maar natuurlijk is het niet zo dat opeens een hele partij simkaarten stuk zijn. Het is een van de variabelen van dit probleem en kan mogelijk de hint zijn naar het vinden van de root-cause. De meest waarschijnlijke oorzaak van dit probleem is denk ik toch dat Vodafone iets aan de 3G netwerkinstellingen heeft veranderd en dat dit mogelijk een verborgen bug triggert specifiek voor HTC met bepaalde simkaarten.

Update dinsdag 8 uur: nog steeds geen spontane reboots gehad :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 408311 op 31-05-2011 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 360043

Heb mijn gegevens doorgespeeld aan Vodafone (pm aan Marc via Vodafone forum). Hoop dat het snel is opgelost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:27

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Hey,de tijd loopt bij mij weer goed,en sinds vanmorgen geen reboots meer..... Looking good :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-06 16:19
Bij mij is de Desire vanavond nog een aantal keer overnieuw opgestart. Hoop toch dat Vodafone of HTC dit snel opgelost krijgt, want dit is echt heel storend. Afgelopen weekend hebben een aantal mensen me gewoon niet kunnen bereiken omdat mijn telefoon opnieuw opgestart was en ik dus niet ieder kwartiertje controleerde of deze nog aan stond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:03
Spurlie schreef op maandag 30 mei 2011 @ 23:06:
Bij mij is de Desire vanavond nog een aantal keer overnieuw opgestart. Hoop toch dat Vodafone of HTC dit snel opgelost krijgt, want dit is echt heel storend. Afgelopen weekend hebben een aantal mensen me gewoon niet kunnen bereiken omdat mijn telefoon opnieuw opgestart was en ik dus niet ieder kwartiertje controleerde of deze nog aan stond...
Moet je even je pincode eraf halen, dan start hij meteen helemaal op. Is misschien minder veilig, maar dan ben je wel bereikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charleybaak
chrisborst schreef op maandag 30 mei 2011 @ 23:13:
[...]

Moet je even je pincode eraf halen, dan start hij meteen helemaal op. Is misschien minder veilig, maar dan ben je wel bereikbaar.
Kan je hem beter gewoon op Gsm zetten als je hem niet in gebruik hebt. Als hij toch maar in je broekzak zit maakt het niet uit of je 2G of 3G hebt op dat moment. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 408325

chrisborst schreef op maandag 30 mei 2011 @ 23:13:
[...]

Ik zie niet zo goed in wat daar minder veilig aan is. Bij verlies of diefstal van een ingeschakeld toestel met pincode, kan een vinder of dief ook grenzeloos veel wegbellen, tenzij passwordbeveiliging actief is.
Als je je toestel kwijtraakt zul je de simkaart sowieso onmiddellijk moeten laten blokkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 408325

charleybaak schreef op maandag 30 mei 2011 @ 23:28:
[...]

Kan je hem beter gewoon op Gsm zetten als je hem niet in gebruik hebt. Als hij toch maar in je broekzak zit maakt het niet uit of je 2G of 3G hebt op dat moment. ;)
Maar telkens als je dan wilt gaan internetten, moet je een instelling wijzigen.
Schakel je de pincode uit dan merk je er niets van, al herstart je telefoon 100 keer in je broekzak en je blijft bereikbaar.
Verder... zie m'n vorige reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisborst
  • Laatst online: 11:03
charleybaak schreef op maandag 30 mei 2011 @ 23:28:
[...]

Als het op GSM staat reboot hij net zo hard bij mij, dus dat is niet de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 408412

In reactie op de posts hierboven: ik ben er niet van overtuigd dat het wat met 3g te maken heeft, mijn telefoon reboot ook steeds terwijl ik internet (zowel 3g als WiFi) standaard uitgeschakeld heb staan, en regelmatig niet eens aan heb gehad tussen twee reboots...

Gisteren in de trein heb ik trouwens ook regelmatig het HTC opstart geluid gehoord en ik was het geen enkele keer. Ik weet natuurlijk niet of diegene op vodafone zit, maar zo ja dan lijken de reboots nog meer random dan ik al bang voor was :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wim-vdv
  • Laatst online: 15-05 15:39
Anoniem: 408412 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 07:57:
In reactie op de posts hierboven: ik ben er niet van overtuigd dat het wat met 3g te maken heeft, mijn telefoon reboot ook steeds terwijl ik internet (zowel 3g als WiFi) standaard uitgeschakeld heb staan, en regelmatig niet eens aan heb gehad tussen twee reboots...
Heb je je data verbinding uit staan ("Menu>Instellingen>Draadloos en netwerken>Gegevensverbinding" uit gevinkt) of heb je de netwerkmodus ("Menu>Instellingen>Draadloos en netwerken>Mobiele netwerken>Netwerkmodus") op "Alleen GSM" staan?
In eerste geval blijf je de reboots houden, in tweede geval geeft iedereen aan dat de reboots er niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-03 09:10
Hier net een 1e reboot gehad op m'n Desire.. Benieuwd of het vaker gaat gebeuren.....
Vanaf morgen 5 dagen in Barcelona.. Speelt het probleem in het buitenland ook of is het puur het NL-netwerk?

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flaskk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07:44
Kreeg een mailtje met een net verhaal dat de problemen bekent zijn en dat je een andere simkaart moest proberen etc,

In het mailtje ook,
"De klanten die wij hebben gesproken gebruiken allemaal een Vodafone simkaart. Wij zijn inmiddels op de hoogte van dit probleem en wij zijn druk bezig met een onderzoek."

Dat is toch goed nieuws ?

[ Voor 4% gewijzigd door flaskk op 31-05-2011 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@SmithNL

Dat is niet bekend ... maar in Barcelona heb je je telefoon toch niet nodig ;) Veel te veel om te zien en doen ... je 3G kun je sowieso beter uitlaten omdat je kosten dan toch flink de pan uit rijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charleybaak
dr.flaskkk schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 10:03:
Kreeg een mailtje met een net verhaal dat de problemen bekent zijn en dat je een andere simkaart moest proberen etc,

In het mailtje ook,
"De klanten die wij hebben gesproken gebruiken allemaal een Vodafone simkaart. Wij zijn inmiddels op de hoogte van dit probleem en wij zijn druk bezig met een onderzoek."

Dat is toch goed nieuws ?
Mailtje komt van HTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@Dr.Flaskk ....

een mailtje ? van wie ? ik neem aan van HTC ?

Best logisch dat iedereen een Vodafone simkaart gebruikt... het probleem doet zich namelijk op het Vodafone netwerk voor ... captain obvious anyone ?

@Charleybaak : hahaha ...

[ Voor 80% gewijzigd door Anoniem: 35775 op 31-05-2011 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flaskk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07:44
Van HTC [eu-no-reply@htc.com]

Hier het hele mailtje
Hartelijk dank voor uw email met betrekking tot uw toestel.

Ik begrijp dat u momenteel problemen ondervindt met uw Android toestel.

Sinds een paar werkdagen hebben verschillende gebruikers problemen met de Android toestellen. Problemen zoals het overnieuw opstarten, batterij die erg warm word, batterij die snel leeg loopt enz. De klanten die wij hebben gesproken gebruiken allemaal een Vodafone simkaart. Wij zijn inmiddels op de hoogte van dit probleem en wij zijn druk bezig met een onderzoek.

Mocht een soft en een hard reset het probleem niet verhelpen, dan willen wij u vragen om een andere simkaart (van een andere provider) in het toestel te testen. Mocht dit het probleem verhelpen, dan is een reparatie natuurlijk niet nodig.

- Een zachte reset uitvoeren door de batterij uit het toestel te verwijderen terwijl deze ingeschakeld is.

- Voer een harde reset uit:

(alles opgeslagen op de SD-of SIM-kaart zal niet worden beïnvloed ) Het apparaat zal terug te keren naar de oorspronkelijke fabrieksinstellingen. Met deze handeling zal alle gegevens op uw toestel verloren gaan.

Ik voeg de link toe om u te helpen door elk van deze stappen:
http://www.htc.com/nl/how...x?id=6364&type=1&p_id=316

Wij zullen in dit geval een aantal gegevens willen noteren wat het onderzoek naar een oplossing zal helpen:

- IMEI of serienummer van het toestel
- Softwareversie (Buildnummer). Menu -> Instellingen -> Over de telefoon -> Softwareinformatie
- Uw provider
- Telefoonnummer

Ik kan een melding plaatsen zodra ik deze gegevens ontvangen heb.

[ Voor 96% gewijzigd door flaskk op 31-05-2011 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mooi dat HTC nog reageerd op vragen ... Van vodafone krijg ik niet meer terug dan 'we zijn ermee bezig'

Ik heb daarom ook net via Twitter het volgende bericht gestuurd :

@vodafoneNL : een beetje interactie of een update mbt het HTC herstart probleem zou fijn .. hierbij volstaat 'we zijn ermee bezig' niet !

graag iedereen dit copy pasten en Twitteren .. worden ze er vanzelf gek van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

dr.flaskkk schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 10:07:
Van HTC [eu-no-reply@htc.com]

Hier het hele mailtje
Hartelijk dank voor uw email met betrekking tot uw toestel.

Ik begrijp dat u momenteel problemen ondervindt met uw Android toestel.

Sinds een paar werkdagen hebben verschillende gebruikers problemen met de Android toestellen. Problemen zoals het overnieuw opstarten, batterij die erg warm word, batterij die snel leeg loopt enz. De klanten die wij hebben gesproken gebruiken allemaal een Vodafone simkaart. Wij zijn inmiddels op de hoogte van dit probleem en wij zijn druk bezig met een onderzoek.

Mocht een soft en een hard reset het probleem niet verhelpen, dan willen wij u vragen om een andere simkaart (van een andere provider) in het toestel te testen. Mocht dit het probleem verhelpen, dan is een reparatie natuurlijk niet nodig.

- Een zachte reset uitvoeren door de batterij uit het toestel te verwijderen terwijl deze ingeschakeld is.

- Voer een harde reset uit:

(alles opgeslagen op de SD-of SIM-kaart zal niet worden beïnvloed ) Het apparaat zal terug te keren naar de oorspronkelijke fabrieksinstellingen. Met deze handeling zal alle gegevens op uw toestel verloren gaan.

Ik voeg de link toe om u te helpen door elk van deze stappen:
http://www.htc.com/nl/how...x?id=6364&type=1&p_id=316

Wij zullen in dit geval een aantal gegevens willen noteren wat het onderzoek naar een oplossing zal helpen:

- IMEI of serienummer van het toestel
- Softwareversie (Buildnummer). Menu -> Instellingen -> Over de telefoon -> Softwareinformatie
- Uw provider
- Telefoonnummer

Ik kan een melding plaatsen zodra ik deze gegevens ontvangen heb.
Beste,

Moet nu elke gebruiker mailen met hun info naar HTC of ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-03 09:10
Anoniem: 35775 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 10:04:
@SmithNL

Dat is niet bekend ... maar in Barcelona heb je je telefoon toch niet nodig ;) Veel te veel om te zien en doen ... je 3G kun je sowieso beter uitlaten omdat je kosten dan toch flink de pan uit rijzen.
Allemaal waar! ;)

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
offtopic:
@SmithNL ... vergeet niet even te gaan eten bij Cerveceria Catalana

@DonValentino : Ik heb al deze gegevens ook al bij Vodafone neergelegd dus lijkt me ook overkill om dit bij HTC te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkAllMan
Ik heb nog steeds geen reboots meer gehad sinds gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warforged
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-06-2024
Van het Vodafone Forum
Hallo iedereen,

Goed nieuws!

Het lijkt erop dat de problematiek rondom het spontaan rebooten van HTC toestellen is opgelost!

Vannacht is er een wijziging doorgevoerd in het netwerk die dit probleem moet oplossen.

Als er forumgenoten zijn die na vannacht nog problemen hebben zou ik graag willen weten wanneer de laatste onvrijwillige reboot is geweest.

Meldingen kunnen via PM of telefonisch bij Technical Support/Data Support.

Thanks!

Chris

Vodafone Forum Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Sentinel=-
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-05 15:46

-=Sentinel=-

*zucht...*

Ik heb idd vandaag nog geen reboot gehad in tegenstelling tot 5x gisteren..

Ashes to ashes, dust to dust... Rest in peace dear AMD 1800+... MAAR IK HEB NU WEL EEN MOOIE SLEUTELHANGER!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Fingers crossed ... instellingen gewijzigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkAllMan
Ben toch wel benieuwd wat het probleem dan precies is geweest....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-06 21:30
Ik heb er gisterenavond nog een gehad op mijn HD2 met WP7, daarvoor vrij weinig en sinds dien ook nog niet weer. Ben benieuwd of dit zo blijft. Hoop het in ieder geval wel.

Vraag me trouwens wel af wat het kan zijn dat het netwerk er ineens voor zorgt dat toestellen crashen en dus vervolgens maar opnieuw opstarten.

LinkedIn
BlackIntel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charleybaak
So far so good...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wim-vdv
  • Laatst online: 15-05 15:39
Lijkt er dus op dat we van dit probleem af zijn! :P

[ Voor 82% gewijzigd door wim-vdv op 31-05-2011 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-05 13:27

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Laten we het hopen, het was wel irri.
Gisteren om 17:10 mijn laatste reboot gehad

[ Voor 38% gewijzigd door Pinin op 31-05-2011 14:12 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-03 02:55
Natuurlijk lees ik dit net nadat ik een nieuwe simkaart heb gehaald maar ja...

Wel belachelijk die winkel hier. Ze moesten alleen mijn telefoonnummer hebben en ik hoefde ook mijn oude simkaart niet te laten zien. Ik kreeg zo een nieuwe simkaart mee met mijn nummer zonder dat gecheckt werd of ik wel de eigenaar van dat nummer ben, lekker te misbruiken die methode.

En wat er gebeurde toen ik daarvoor stond te wachten slaat echt helemaal alles. De klant voor mij had een 2 jarig abonnement waarvan pas 1 jaar was verstreken. Ze was uitgekeken op haar huidige telefoon en vroeg of ze geen andere telefoon kon uitzoeken. Dat kon natuurlijk niet maar volgens de medewerker van de Vodafone winkel kon ze als ze echt een nieuwe wou het beste zorgen dat haar telefoon kapot gaat of aangifte doen bij de politie van diefstal. 8)7 Zal Vodafone blij mee zijn, een medewerker die klanten aanraad om valse aangifte doen bij de politie en Vodafone zelf op te lichten. :/

[ Voor 85% gewijzigd door 1shot1kill op 31-05-2011 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tj3u
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02-02 18:20
Na een aantal weken met spontane reboots, en de laatste dagen wel 5-6 keer per dag, heb ik vandaag nog geen reboots gehad. Lees dat meer mensen vandaag nog geen problemen hebben ervaren. Hopelijk blijft dit zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-06 09:16

jacobras

Developer

Nou kan het aan CyanogenMod liggen (draai de nieuwste nightly), maar ik heb vandaag al een stuk of 7 reboots gehad.

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pnoob
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-06 12:20
Gisteren leek het de hele dag goed te gaan, 's avonds toch nog 3 reboots gehad.
Vandaag lijkt het wel goed te gaan, maar de dag is nog niet voorbij.
Netwerk staat op GSM / WCDMA auto
HTC Wildfire Android 2.2.1
Vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb sinds het heuglijke nieuws nog geen reboot gehad dus het lijkt erop dat het probleem opgelost is,
jammer dat nog niemand heeft kunnen/mogen/willen vertellen wat nu ECHT de oorzaak was.

In ieder geval ... voor iedereen hier een DIKKE THUMBS-UP voor het reageren hier en het melden van de problemen aan Vodafone en HTC !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Anoniem: 35775 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 23:42:
Ik heb sinds het heuglijke nieuws nog geen reboot gehad dus het lijkt erop dat het probleem opgelost is,
jammer dat nog niemand heeft kunnen/mogen/willen vertellen wat nu ECHT de oorzaak was.

In ieder geval ... voor iedereen hier een DIKKE THUMBS-UP voor het reageren hier en het melden van de problemen aan Vodafone en HTC !!!
Idem dito, heb ook nog na de update geen nieuwe soft reboots meegemaakt.
Ze zullen overigens nooit zeggen wat het was, dit kan nogal gevoelig liggen namelijk en zou dus dom zijn om het naar buiten te brengen (werk in hosting wereld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ees
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-06 14:02

Ees

Het lijkt bij mij ook opgelost. Ik had 'm gister voor de zekerheid zelf nog een keer gereboot (schone lei). Sindsdien uptime van 18 uur 43 minuten, gewoon met 3G enabled. Excellent...

En het lijkt me toch ook wel gepast om even Vodafone/HTC te complimenteren. Het kan best zijn dat ze in eerste instantie iets vrij stoms hebben uitgehaald om het probleem te veroorzaken, maar ze hebben er redelijk open over gecommuniceerd, en het probleem tamelijk snel ook weer opgelost. Hulde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@Ees ... dat is zeker zo ... ik denk dat veel andere partijen het anders opgelost hadden of eerst een spelletje 'dat was ik niet, dat was die neger' gedaan hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Nou ik had er weer 3 achter elkaar hoor :(

Wat wel op valt is dat het nu op dezelfde locatie gebeurd waar het eerder ook gebeurde. Misschien toch een ander probleem?

Tjielp... een vogel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dpj789
nvm

[ Voor 87% gewijzigd door dpj789 op 03-06-2011 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghys
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-12-2022
Lees dit topic omdat ik op zoek ben naar nieuw toestel. Reden: het hinderlijk vaak restarten. Denk dat het slijtage is, omdat het gaat om een MDA (HTC P3300) en dus niet van Vodafone maar van T-Mobile.
Soms herstart het toestel vanzelf, soms pas nadat ik even de batterij uitneem en terugzet. Las dit ook in dit topic bij anderen.

Het gaat hier wel niet om komkommers, maar zolang je niet weet waar het zit, sluit ik niets uit. Ook hier niet.
Ben benieuwd of het echt alleen Vodafone abo's zijn die het probleem hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-06 22:03
Ik heb ook een Desire S die af en toe reboot. Als de telefoon herstart is staat er een melding in de notificatiebalk dat de telefoon gecrashed is en dat HTC op de hoogte gesteld moet worden. Ik heb wel T-Mobile ipv Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvanm
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-12-2024
Helaas net weer 3 reboots gehad. Net zoals de vorige keer op zo'n beetje dezelfde plek. In de trein van Eindhoven naar Den Bosch, ongeveer 5min voor het station. 3g uitschakelen lost het probleem dan op. Inmiddels op weg naar Utrecht en geen problemen meer..

Met een HTC Desire en uiteraard een vodafone sim, maar wel de customrom rcmix s v2.0. Verder nooit een reboot alleen dus onderweg met de trein..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

tot nu toe geen reboots gehad na de update... problem solved for me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloody
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06 21:40

bloody

0.000 KB!!

Hier een galaxy S met alle bekende symptomen, behalve het rebooten. Dus wel snel accu leeg etc.

Ik zoek al een week naar de oplossing totdat ik hier lees dat HTC toestellen met een vodafone abo hier last van hebben, dus ik denk: ach laat ik ook maar eens een reset uitvoeren :)

En inderdaad: problem solved ;)

nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gunnie_nl
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:25
blij te lezen dat het met de vodafoon klanten op gelost is.

gezien ik bij YES zit al dagen 6 a 10 shutdown,s per dag.

maar blij om te zien dat men DHD niet gebricked is.

zo men sim maar in men N95 prikken,
denken wat is het rustig op de zaak terwijl je foon uit staat werkt ook niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

guys,

Over welke reset hebben jullie het?
Las eerst ook dat er nog een manier was om het toestel hard te rebooten ipv de bovenste knop waarmee je hem kan uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkAllMan
Vorige week donderdag toch weer een aantal reboots gehad op 1 specifieke lokatie.
Zaterdag thuis ook enkele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

heeft iemand van jullie toevallig al is een Live account via Exchange goed kunnen instellen?
Mij lukt dit namelijk niet, krijg steeds een melding dat me username/ ww niet goed is wat ik betwijfel...

Tips zijn welkom!

*Oplossing*

http://www.htc.com/nl/how...?id=65629&type=1&p_id=399

[ Voor 14% gewijzigd door donvalentino op 06-06-2011 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Hebben sommige mensen overigens ook soms problemen om de ring te bewegen wanneer hij gelocked is?
Is dit op te lossen?

Vaak als ik op de ring klik gaat er een snelkoppeling bewegen en pas na een paar keer de Ring. (was op het begin niet).

verkeert artikel! :)

[ Voor 5% gewijzigd door donvalentino op 06-06-2011 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkAllMan
Zojuist weer spontane reboot..........
Blijft raar dat het zo af en toe nog blijft gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:31

MeNTaL_TO

The future is not set

De Desire's zijn natuurlijk boos omdat ze geen update naar 2.3 krijgen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XX7
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:58

XX7

In Turkije komen de reboot problemen nog wel voor heb netwerkverbindingen op alleen GSM gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t!mP
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-06 22:30

t!mP

is inflatie gevoelig

Ik zie dit topic nu voor het eerst. De laatste tijd heb ik ook bijna elke dag wel een reboot. Hij reboot meestal terwijl die gewoon in de broekzak zit. Wil je het toestel gebruiken, moet je weer de simkaart unlocken...

En ja: Ik ben ook Vodafone klant (+ Desire)

edit: Harde reset heeft niet geholpen bij mij.

[ Voor 9% gewijzigd door t!mP op 20-06-2011 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06 00:28

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

MeNTaL_TO schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 20:13:
De Desire's zijn natuurlijk boos omdat ze geen update naar 2.3 krijgen.
De Desire krijgt wel een update naar 2.3

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Niet online
Nou ik heb er nog steeds last van: gisteren 19:40, 2x achter elkaar binnen 10 min.

Is er een manier om dit te loggen? Ik heb alogcat geinstalleerd, maar kan het moment van de crash niet achterhalen. Is er een manier voor, of een betere programma?

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clueless
  • Laatst online: 08-06 18:40
Heb exact hetzelfde probleem. Vanmiddag ook weer 3 reboots achter elkaar.

Betreft ook een HTC Desire + Vodafone.

I Don't Know, So Don't Shoot Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:31

MeNTaL_TO

The future is not set

FrankGuthrie schreef op maandag 20 juni 2011 @ 14:46:
[...]

De Desire krijgt wel een update naar 2.3
Dat was toen nog niet bekend, maar zou deze niet eind deze week uitgerold worden? Het is inmiddels donderdagavond.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
  • Laatst online: 13-06 18:35
Ondertussen zijn we een aantal weken verder en helaas heeft vodafone nog geen oplossing gevonden. (iig niet voor mij....) Ik draai 2.3.4 en spontane reboots. (miui) :(
Is er uberhaubt wel schuld aan vodafone? Ik wordt er afentoe wel wat moe van. Bij mij komt het ook echt alleen voor zodra ik hem uit de standby wil halen.

[ Voor 11% gewijzigd door BurnerT op 24-06-2011 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doogster
  • Niet online
Zojuist weer een reboot op mijn Desire met Android 2.2. Vorige week ook een stuk of 2 reboots gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-06 21:17
Heb er momenteel 1 a 2x per week last van maar dacht dat het aan GingerVillain lag (versie 2.6) maar blijkbaar hebben er dus nog meer (en steeds) mensen last van.

Ik heb het niet als ik hem uit standby haal maar tijdens gebruik. Vorige week tijdens navigeren aan de lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Het heeft niet zoveel zin om hier te melden of je wel of geen reboot hebt gehad. Telefoons rebooten wel eens, dat is niets nieuws. Dit topic gaat alleen over door Vodafone veroorzaakte reboots op HTC-toestellen. Het heeft daarom ook weinig zin om reboots te melden als je custom software draait. Voorkom aub dat dit een loos opsomtopic wordt en post alleen als je daadwerkelijk wat over dit specifieke probleem te melden hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:21

RaJitsu

B.S.U.R.

Ik ben via via op dit topic gekomen. Ik dacht dat mijn toestel gewoon gaar was geworden, goed te zien dat het kennelijk aan Vodafone ligt.

Wat ik me afvroeg, hoe is het met jullie bereik in het algemeen? ik heb namelijk het idee dat dit ook minder is geworden. Ik woon in Den Bosch (geen probleemgebied voor Vodafone) en heb zeker niet altijd de volle vier reepjes, en de snelheid wanneer ik surf via HSDPA lijkt het ook minder snel te gaan dan voorheen.

Ik heb overigens een HTC Legend (unbranded) met gewoon de standaard ROM met alle updates.

[ Voor 5% gewijzigd door RaJitsu op 28-06-2011 00:07 ]

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ees
  • Laatst online: 04-06 14:02

Ees

RoD schreef op maandag 27 juni 2011 @ 17:37:
post alleen als je daadwerkelijk wat over dit specifieke probleem te melden hebt :)
Even kort door de bocht: dit specifieke probleem is gewoon al opgelost. Dat is eigenlijk het enige wat er nog over te melden valt.

Reboot je toestel nu nog steeds? Tja, dat doet die van mij ook wel eens.
Reboot je toestel heel vaak? Dan is-ie stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Niet online
Voor de mensen die reboot problemen hebben met hun Desire en op custom roms draaien:

Probeer je Radio (niet je RIL) te flashen naar 32.41.00.32U_5.08.00.04, dat is een van de eerste radio's die uitkwam voor de Desire. Ik denk dat dit voornamelijk helpt bij PVT1 en misschien PVT3 toestellen.

Ik heb nu deze radio 2 dagen in gebruik en het ziet er veelbelovend uit. Van 3x per dag naar 0x.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=687464

p.s. Ik post het toch hier omdat mensen mogelijk via dit topic zoeken naar een oplossing.

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Laatst online: 13-06 16:35

4POX

Everybody is wired

Mijn HTC Wildfire heb ik toen die begon te recette terug gebracht naar de winkel. Een maand later kon ik hem weer ophalen.

Vorige week had ik opeens weer een paar reboots. Ik ben naar de Vodafone winkel geweest en heb gevraagd om een nieuwe sim. Sindsdien geen enkele herstart meer gehad.

Nu weet ik niet of het verband met elkaar heeft. Maar mijn geweten is indergeval gesust.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clueless
  • Laatst online: 08-06 18:40
Hmmm ik heb vanmiddag 6 resets achter elkaar gehad. Als een nieuwe SIM inderdaad de oplossing is dan ga ik van de week even langs een Vodafone-winkel...

I Don't Know, So Don't Shoot Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij is het oude probleem weer opgetreden... Vanochtend al 2 spontane reboots op mijn HTC Desire (april 2010). De laatste keer dat ik dit had was dacht ik in mei dit jaar, toen erg veel branded toestellen er last van hadden nadat Vodafone een netwerkwijziging had doorgevoerd.

Hebben andere mensen er ook weer last van of ben ik de enige?

HTC Desire, Vodafone netwerk.

Gr,
Jurgen

Edit: Heb ook een bericht gepost op het Vodafone forum (http://forum.vodafone.nl/...fire-reboot/m-p/4531#M825).

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 360043 op 29-07-2011 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11:32
@zoetermeerman19.
Zelf heb ik sinds vannacht ook dit probleem weer! (overigens kom ik ook uit Zoetermeer....)

Vodafone gebeld en deze wisten nergens van en ik moest het in mn telefoon zoeken..
(Die dan dus schijnbaar vanaf half 3 spontaan dingen doet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben dus niet de enige met het probleem. En typisch dat je ook bij Vodafone zit en in Zoetermeer woont. Mijn telefoon is inmiddels al zeker 6 keer gereboot, als het niet vaker is.

Ik wacht geduldig af tot ik bericht van Vodafone krijg...

Mijn postcode is overigens 2712 CC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
2712GB hier..

Heb nu 2 dingen gedaan eigenlijk;
- netwerkmodus naar alleen gsm gezet ivm gsm/wcdma
en verder zit ik op mijn werk in Rotterdam.. dus als het via de mast fout gaat zou ik het nu sowieso niet hebben..
Sinds ik de aanpassing heb gedaan geen reboots meer.. zal het weer even terug zetten maar zit nog wel de hele dag in Rotterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je deze reactie nou ook bij het vodafone forum zet, dan weten ze dat het in dezelfde wijk (= dezelfde cel) plaatsvindt, en het dus een netwerkstoring betreft.

Heb na 10 minuten in de wacht staan de verbinding met vodafone verbroken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
Overigens als ik naar twitter: http://twitter.com/#!/search/vodafone_nl
kijk, lijkt het toch weer een groter probleem te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowan073
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-06 19:08
ik denk dat veel mensen over de post heenlezen die ik weken geleden gepost heb.
de fout zit m in de SIMKAART ik heb nu een simkaart die begint met t cyfer 0 en nergens problemen mee
voorheen met kaartjes met een 4 of een 7 alleen maar problemen.
bij vodafone winkel kan je gratis een nieuwe simkaart krijgen dus ga dr heen en vraag een andere simkaart aan en wijs ze op t beginnend nummer dat het geen 4 of 7 moet zijn.. probleem opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
vodafone heeft hiervoor 2 leveranciers gaven ze aan, de ene produceren alleen met een 4 en de andere.. je raadt het al, met een 7.

Dat is wat mij door meerdere medewerkers van Vodafone verteld werd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowan073
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-06 19:08
dat is dan wel raar.. ik heb een kaartje met een 0 dus die moeten ook gemaakt worden toch?.. doe t simkaartje met de 4 die in de nokia zit in de HTC bam meteen weer reboots.

[ Voor 12% gewijzigd door jowan073 op 29-07-2011 13:18 ]

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.