Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• uulhaa
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 10-12-2017
Ik heb een HTC Desire Z. Sinds een week enkele malen per dag spontane reboot. Klok loopt 11 minuten voor. T-Mobile... Interessant.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• maikelf
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 11-04 14:17
Ik heb 3G uitgezet, maar kreeg net toch weer een reboot...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MaZeLe
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 20:26
quote:
uulhaa schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 22:17:
Ik heb een HTC Desire Z. Sinds een week enkele malen per dag spontane reboot. Klok loopt 11 minuten voor. T-Mobile... Interessant.
Same here. Toevallig ook een Sim-kaart uit de 8 serie?

MaZeLe wijzigde deze reactie 27-05-2011 23:57 (5%)

• Twilightzone
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 10-12-2015
Hier ook zelfde probleem, steeds reboots op mn Desire met de 2.3.4 rom van Villan er op. Het gebeurde steeds bij mij nadat ik even het internet had gebruikt. Ookal was het een webpagina bezoeken. Ik dacht dat het aan de rom lag, was namelijk net een update uit voor villan rom, dus geupdate maar dat hiep niet, en nu lees ik dit dan.

• moby008
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 28-04-2013
Hier hetzelfde probleem met de HTC Desire. Heb ik voor niks de telefoon gereset, want hij blijft erna gewoon opnieuw opstarten. Draai op Android 2.2 Softwarenummer 2.29.405.5

• racinfo
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 14-10 09:20

racinfo

OFF-ROAD E-MTB

quote:
@uulhaa schreef op: vrijdag 27 mei 2011 22:17
Vreemd, ik hoor er nu ook over maar heb zelf met VF en een HDZ (nog) geen last ervan ;)
Overigens ben ik NIET geroot; wellicht ligt daarin de oorzaak?

• immerzl
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 29-06-2011
Ik heb donderdag nieuw een HTC Wildfire S gekocht bij de Media Markt voor gebruik met mijn bestaande Vodafone SIM kaart. Heb alleen Buienradar en flashlight geïnstalleerd als extra apps. Vrijdag kreeg ik diverse spontane restarts, ook gewoon tijdens het laden. Ik heb deze omgeruild omdat ik dacht dat het aan het toestel lag. Dit 2e toestel heeft zaterdag al 2x een spontane restart gedaan. Ik ben blij dat ik nu weet dat het niet aan mijn toestel maar het is wel KL*TE

Android version: 2.3.3
HTC Sense version: 2.1
Software number: 1.33.401.2

• Diomedus
  • Laatst online: 28-05-2011
Ik heb al sinds een tijd last van een rebootende htc Desire. laten opsturen en gisteren terug gekregen met een totaal nieuwe hoofdprintplaat. Helaas gaat het rebooten nu nog sneller dan voor de reparatie

@racinfoMobiel is niet geroot

• TMoose
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 11-10 13:48

TMoose

Mooooooose !!

Hier hetzelfde als Groentenboer. Heb een paar dagen last gehad van een stevig hogere battery usage. Met matig gebruik haalde mijn desire de avond niet, terwijl mijn ervaring was met deze hoeveelheid gebruik dat een krappe 48 uur nog net ging.

Tevo Tarantuls & Anycubic Photon

• 1shot1kill
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 26-09 12:29
Ik heb te vroeg gejuicht, nadat het een paar uur goed was gegaan ging hij weer vanzelf opnieuw opstarten rond half 12 gisteravond en toen ik vanochtend wakker werd was hetzelfde weer gebeurt, misschien wel meerdere keren vannacht.

• ST3V3N
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 06-02-2017
Met desire op vodafone ook last van hetzelfde probleem, random reboots. Was deze week in het buitenland waardoor ik internet bij roaming uit heb gehad. Ook heb geen WiFi nodig gehad. Bij aankomst kreeg ik gelijk de melding van een Google maps update en vrijwel daarna begon de ellende met rebooten! Is er wellicht een verband met maps? Mijn zus belde een paar dagen eerder al dat haar htc wildfire steeds opnieuw opstartte, ik dacht toen aan een hardware probleem. Toen kreeg mijn desire het dus ook. Allebei Vodafone, standaard htc roms.

• ShortOnMyDo
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 09-05-2013
Hallo

Inmiddels komt bij dit illustere rijtje ook een Acer BeToch E130 bij met de zelfde problemen.........Ook niks aan veranderd of updates gedaan. Uit het niets! Android 2.1.1 en natuurlijk Vodafone klant. :O

Gr Short

• Mister I
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online

Mister I

-=XPS1330=-

Ik heb nu sinds gisterenochtend geen reboots meer gehad. Het gaat bij mij dus weer helemaal goed.
Tijd blijft ook goed staan en batterijverbruik is ook hetzelfde weer.

• Ijsklont
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 15-10 13:36
Sinds donderdag een HTC Sensation met vodafone (verlening) en geen problemen.

• ETM
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 20-11-2018

ETM

E=TM²

quote:
maikelf schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 23:52:
Ik heb 3G uitgezet, maar kreeg net toch weer een reboot...
Heb je je apn uitgezet of heb je alleen gsm netwerk gekozen?

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

• Hmmbob
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 23:08
quote:
thioz schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 21:57:
@groenteboer ... gebruik je een data verbindingen/mobiel internet ? ... mijn vriendin had precies hetzelfde en enige verschil tussen haar en mijn phone is dat ik wel mobiel internet heb en zij niet ... lijkt op dezelde fout maar met een ander symptoom
Overdag tijdens werktijden 3G, thuis Wifi. Nogmaals: het gedrag is echt niet veranderd: heb geen nieuwe app waar ik veel mee speel, etc etc. Al lijkt het merendeel van het accu-verbruik (hoe verrassend) tijdens de werkdag te gebeuren, op 3G dus. Vol ontvangst, dus dat kan het ook niet zijn. Ik blij erbij: geen verandering in gebruik / locatie, wel steviger accuverbruik.

Edit: geen reboots, maar dus wel fors hoger batterijverbruik. En mijn SIMKaartnr (3e regel) begint met, jawel, een 7...

Hmmbob wijzigde deze reactie 28-05-2011 15:21 (7%)

"Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys;
look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death." - Sun Tzu, The Art of War

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 13-10 17:16
quote:
Narmolanya schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 17:43:
Ik heb tot dusver nog geen last van een herstartende telefoon, maar mijn klok loopt wel sinds vanmiddag ruim 10min voor. Tevens merk ik dat m'n sms'jes erg laat of zelfs niet aankomen... 1 jaar oude Desire..
Klopt, en niet alleen android zoals het lijkt. Zoals hierboven al gepost, ik heb een HD2 met WP7 die er last van heeft. Iemand anders melde al een Trophy met problemen en nog weer iemand anders een Touch 2.

LinkedIn
BlackIntel

• frado47
  • Laatst online: 23-12-2014
Ik heb sinds een dag of 10 hetzelfde probleem. De HTC Desire HD reboor spontaan een aantal keren per dag. Provider is Vodafone. Heeft iemand al naar Vodafone gereageerd?

• Thralas
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 23:12
Wat misschien wel interessant is voor een rooted telefoon (zeker met Cyanogenmod zou 't wel moeten werken), is om even de laatste kernel log te checken mbv. adb (dus nadat je telefoon spontaan gereboot is).

adb pull /proc/last_kmsg

Thralas wijzigde deze reactie 28-05-2011 14:01 (10%)

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 22:20
Zowel ik en mijn broertje draaien een Desire met RC Mix S 1.6.1 en hebben GEEN last van reboots op Vodafone, mijn nichtje en neefje (wildfire stock en n97) hebben er WEL last van.

Ik had last van reboots als ik mijn toestel op 1152mhz liet lopen, iets wat voorheen geen probleem was, momenteel is het wel een probleem, binnen een uur nadat ik setcpu instrueer 1152mhz aan te houden als max heb ik wel een reboot, als deze op 998 staat heb ik geen reboots.

Het kan zijn dat de kernel in de rom die ik gebruik gewoon niet ingesteld is op 1152mhz en dat het daaraan ligt? Of zou setcpu dan sowieso niet 1152mhz kunnen selecteren?

• Twilightzone
quote:
Thralas schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 14:00:
Wat misschien wel interessant is voor een rooted telefoon (zeker met Cyanogenmod zou 't wel moeten werken), is om even de laatste kernel log te checken mbv. adb (dus nadat je telefoon spontaan gereboot is).

adb pull /proc/last_kmsg
Ik heb een rooted desire met het reboot probleem maar hoe krijg ik dat te zien die adb?

Trouwens net bij de Vodafone winkel geweest met de vraag of er al een oplossing zou kunnen zijn. Het enige wat ze doen is verwijzen dat je toestel stuk is. En het kan niet aan Vodafone liggen van wege dit en dat enz. Terwijl Vodafone wel bezig is met onderzoek. Het lijkt mij ook handig als ze daar in de winkel van op de hoogte zijn. Zelf bij de Belcompany waren ze op de hoogte van het probleem

• Pinin
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 13-10 15:47
Volgens mij heb ik geen resets gehad vandaag, weet het natuurlijk niet zeker.

There is no such thing as too much coriander.

• Cubic X
  • Laatst online: 04-10 11:39
Nooit last van gehad. Unbranded HTC Desire op het Vodafone netwerk.

• selocan
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 13-10 14:01
quote:
Pinin schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 16:25:
Volgens mij heb ik geen resets gehad vandaag, weet het natuurlijk niet zeker.
Ik volgens mij ook nog niet, zouden ze dan iets opgelost hebben ?

• ibico
  • Laatst online: 03-03-2018
Hallo allemaal. Ik ben op dit forum terecht gekomen omdat ik ook een probleem heb met een HTC.

Ik heb zins 30 april 2011 een HTC Wildfire CallYa van Vodafone. Dit is een in Duitsland gekochte Prepaid, met een Duits Vodafone nummer. Deze telefoon heb ik altijd in Nederland thuis liggen met 3G uit.

Sinds woensdag heb ik er last van dat het toestel 1 a 2 keer per uur herstart, heeft i net nog weer gedaan. Telefoon is nog steeds als nieuw uit de doos. Geen aps of zo geïnstalleerd.

HELP?????

• kantineboy
  • Laatst online: 15-09-2015
hier net nog een reboot gehad.....sinds 15uur

• selocan
quote:
kantineboy schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 17:18:
hier net nog een reboot gehad.....sinds 15uur
O ja ik nu net ook weer een

• Compizfox
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 23:52

Compizfox

I use Arch, btw

Vreemd allemaal, die problemen die iedereen plotseling heeft.

Ik heb zelf ook een HTC Wildfire op Android 2.2, niet geroot. Simlockvrij gekocht en toen een Blyk-simkaart ingestopt. Blyk is van Vodafone.

Ik heb gelukkig geen problemen.

There is no system but GNU and Linux is one of its kernels

• Kazu
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 13-10 23:30
quote:
ibico schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 17:11:
Hallo allemaal. Ik ben op dit forum terecht gekomen omdat ik ook een probleem heb met een HTC.

Ik heb zins 30 april 2011 een HTC Wildfire CallYa van Vodafone. Dit is een in Duitsland gekochte Prepaid, met een Duits Vodafone nummer. Deze telefoon heb ik altijd in Nederland thuis liggen met 3G uit.

Sinds woensdag heb ik er last van dat het toestel 1 a 2 keer per uur herstart, heeft i net nog weer gedaan. Telefoon is nog steeds als nieuw uit de doos. Geen aps of zo geïnstalleerd.

HELP?????
Wij zijn allemaal even radeloos als jij, helaas. D'r is nog steeds een mogelijkheid dat je toestel kapot is, maar de kans hierop is (gegeven de huidige situatie) erg klein.

PS4 PSN: UnrealKazu

• kantineboy
  • Laatst online: 15-09-2015
zou wel een stunt zijn allemaal je toestel naar htc opsturen voor reparatie :lol:

• basst85
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 14-10 09:31
quote:
Twilightzone schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 15:54:
[...]

Ik heb een rooted desire met het reboot probleem maar hoe krijg ik dat te zien die adb?

Trouwens net bij de Vodafone winkel geweest met de vraag of er al een oplossing zou kunnen zijn. Het enige wat ze doen is verwijzen dat je toestel stuk is. En het kan niet aan Vodafone liggen van wege dit en dat enz. Terwijl Vodafone wel bezig is met onderzoek. Het lijkt mij ook handig als ze daar in de winkel van op de hoogte zijn. Zelf bij de Belcompany waren ze op de hoogte van het probleem
ADB betekend "Android Debug Bridge" en is onderdeel van de Android SDK. De SDK kun je hier downloaden: http://developer.android.com/sdk/index.html

Na de installatie staat adb.exe in de map \android-sdk-windows\platform-tools\.

• sellh
  • Laatst online: 12-08-2011
Sinds woensdag heb ik de beschreven problemen op mijn HTC Legend. Ieder moment spontaan een reboot.

In eerste instantie dacht ik het op te kunnen lossen met een harde reset, waarna ik m'n applicaties en instellingen via een backup terugplaatste, maar dat loste de problemen niet op.
Toen een harde reset gedaan en alles opnieuw geïnstalleerd. Maar daarna opnieuw spontane reboots.
Uiteindelijk vanmorgen een harde reset uitgevoerd met het doel het apparaat leeg bij Vodafone ter reparatie aan te bieden.

Toen ik op het punt stond richting Vodafone te gaan, las ik de berichten op Tweakers.net. Daar ben ik erg blij mee, want nu weet ik dat aan m'n apparaat niets mankeert en ben ik deze niet weken kwijt.

Maar wat ik knap a-sociaal vind, is dat Vodafone blijkbaar af weet van het probleem, maar de klanten niet op de hoogte stelt. Dat zou een hoop onnodige herinstallaties en reparatieverzoeken schelen. Ook zou Vodafone wel eens mogen zorgen dat het voltallige personeel op de hoogte is.
Maar in communiceren is Vodafone heel duidelijk niet goed.

Vandaag overigens tussen ca. 12 uur en 20 uur geen reboot gehad, maar om 20 uur was het weer raak en werd zelfs m'n sim kaart "ongeldig" genoemd en gevraagd naar de puk-code. Na een herstart was dat probleem weer opgelost.

• Blokker_1999
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 15-10 10:09
Ik heb hier in België een collega en die klaagt sinds enkele dagen ook over het regelmatig rebooten van zijn toestel. Alleen gaat het niet om een HTC maar om een Xperia X10 mini pro op het proximus netwerk.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 23:00
krijg nou alles... ik heb dit de afgelopen dagen ook al een aantal keer gehad... en ik maar denken dat m'n telefoon (hardware) niet helemaal 100 meer was!
simkaart er al een paar keer uit gehad, gaat het weer een tijdje goed, en ineens wil je kijken of er nog wat nieuws is, staat je telefoon weer te wachten op je PIN...

AARGH.

hopelijk wordt het snel gefixed

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vaisor
  • Laatst online: 31-05-2011
quote:
ST3V3N schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 12:18:
Met desire op vodafone ook last van hetzelfde probleem, random reboots. Was deze week in het buitenland waardoor ik internet bij roaming uit heb gehad. Ook heb geen WiFi nodig gehad. Bij aankomst kreeg ik gelijk de melding van een Google maps update en vrijwel daarna begon de ellende met rebooten! Is er wellicht een verband met maps? Mijn zus belde een paar dagen eerder al dat haar htc wildfire steeds opnieuw opstartte, ik dacht toen aan een hardware probleem. Toen kreeg mijn desire het dus ook. Allebei Vodafone, standaard htc roms.
ik heb een HTC Wildfire van 7 weken oud die sinds een paar dagen ook per 5 minuten reboot, soms meer.
ook bijna opgestuurd ter reparatie, maar toch vanaf gezien. Draai op Vodafone abonnement, Android 2.2

Wat inderdaad bij mij ook zo is, is dat sinds ik Google Maps geupdate heb, er een enorme battery drain is ontstaan, en de reboots zijn begonnen. Ik maakte nog geen gebruik van 3G netwerk, aangezien ik eerst mijn Vodafone Sim Only moet uitzitten. Ik heb nu ( DANKJE VOOR DE TIPS, JULLIE HEBBEN HET LEVEN VAN MIJN HTC GERED ) de instellingen op GSM (dus 2G) gezet en tot zover geen uitvallen voor een klein uurtje, ik kan je vertellen dat is bij mij een zeer goed teken!!

Overigens begint de 3e regel van mijn simkaart met en 4, maar ik heb niet echt het idee dat het hieraan ligt, ik zie eerder een connectie met Google Maps, misschien nog meer mensen die zich plotseling herinneren een "onschuldige" update te hebben uitgevoerd hiervan?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: december 2003
  • Niet online
quote:
sellh schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 20:43:
Sinds woensdag heb ik de beschreven problemen op mijn HTC Legend. Ieder moment spontaan een reboot.
Ik heb daar afgelopen week ook last van gehad , maar laatste paar dagen niet meer eigenlijk.
Betreft wel op het HI-Netwerk

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Judaz
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

Is het wel een volledige reboot? Ik heb hem nog niet zien rebooten. Hij schiet wel de hele tijd in simlock en dan moest ik mijn pin intikken. Die heb ik nu maar even uitgezet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SumBeam
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 16:24
quote:
Judaz schreef op zondag 29 mei 2011 @ 09:33:
Is het wel een volledige reboot? Ik heb hem nog niet zien rebooten. Hij schiet wel de hele tijd in simlock en dan moest ik mijn pin intikken. Die heb ik nu maar even uitgezet.
Bij mij wel, ik zag iedere keer het opstart scherm langskomen.

Ik heb er *gelukkig* sinds de twee keer op woensdag geen last meer van gehad, heb geen instellingen gewijzigd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pluizje
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 27-06-2015
Ik heb net nog een reboot gehad met mn HTC Desire. Ik heb het mobiele netwerk al op GSM only staan, maar hij zat net op mijn WiFi. Maar toch nog een reboot. Is het de foon of Vodafone? :?

pluizje wijzigde deze reactie 29-05-2011 10:44 (5%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 22:39

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Mijn vrouw heeft net ook een reboot gehad op haar Desire ( netwerk T-mobile ) bij het opstarten kwam ook de melding dat het google password niet meer geldig was.. Volgens google waren er verdachte omstandigheden aangetroffen en moest we een nieuw password aanmaken.. Beetje weird..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Desi
Ik heb me ook maar even aangemeld omdat ook ik met hetzelfde probleem zit.

Ik heb net (ook om 10.44, net als de poster hierboven!!) ook weer een reboot gehad. Ik heb zowel WiFi als mobiel internet uit staan en sinds de vorige reboot (zo rond half 10) ook niet aan gehad. Ik heb - uiteraard - ook Vodafone, en een HTC Desire sinds juni 2010, waar ik overigens verder nog nooit problemen mee heb gehad.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ibico
  • Laatst online: 03-03-2018
Ik heb het probleem dus ook sinds een paar dagen. Ik heb er een Duitse vodafone kaart in. Telefoon is een HTC Wildfire 2.2.1. Nadat ik hier zoveel over Vodafone heb gelezen, dacht ik: Ik log in op het KPN netwerk. (Buitenlandse vodafone kaart) en wat denk je??? Geen spontane Reboots meer voor meer als 12 uur. Dus weer terug inloggen op Vodafone NL, nog geen 5 minuten eerste Reboot weer.

Ligt dus toch aan het Vodafone net?????

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jamnub
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 04-10-2012
Ik heb een Vodafone HTC Desire HD met de stock rom erop en ervaar reboots nadat ik geupdate heb naar Gingerbread. Soms als ik mijn telefoon uit de oplader haal besluit hij om te rebooten, waarna ik een pop-up krijg met de vraag of ik de fout aan HTC wil melden.

http://youtube.com/TheJamnub

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pluizje
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 27-06-2015
quote:
Desi schreef op zondag 29 mei 2011 @ 10:49:

Ik heb net (ook om 10.44, net als de poster hierboven!!) ook weer een reboot gehad. Ik heb zowel WiFi als mobiel internet uit staan en sinds de vorige reboot (zo rond half 10) ook niet aan gehad. Ik heb - uiteraard - ook Vodafone, en een HTC Desire sinds juni 2010, waar ik overigens verder nog nooit problemen mee heb gehad.
Het is me eerder opgevallen met meldingen dat ze regelmatig tegelijk voor lijken te komen. Mijn HTC Desire is iets jonger April 2010. Ik heb sinds vanochtend geen reboot meer gehad, maar verwacht niet dat het probleem is opgelost. Er zit soms best wat uren tussen de reboots.

Ik heb overigens rond half 10 geen reboot gehad.

PS. never mind was een smsje aan het typen net en *boom* herstart mopper!

pluizje wijzigde deze reactie 29-05-2011 13:57 (4%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Desi
Pluizje, die van mij heeft sinds vanochtend weer zo'n 3 keer gereboot, waarvan de laatste twee keer in de afgelopen 5 minuten. Ik word er echt knettergek van... Heb zelfs maar een oude Nokia uit de UK weer opgeladen zodat ik tenminste zeker weet dat er morgen ochtend een wekker af gaat... :/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ton03
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 21-12-2014
Ik heb met mijn HTC Legend (Vodafone, Standaard rom versie 2.2) ook sinds woensdag reboots. Vandaag al weer 4 keer. De derde regel op mijn simkaart begint met een 7. Is dat zo bij iedereen met reboots?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 15-10 10:07
quote:
Ton03 schreef op zondag 29 mei 2011 @ 15:40:
Ik heb met mijn HTC Legend (Vodafone, Standaard rom versie 2.2) ook sinds woensdag reboots. Vandaag al weer 4 keer. De derde regel op mijn simkaart begint met een 7. Is dat zo bij iedereen met reboots?
Ja, en bij mensen met een 4. Ik heb er zelf ook last van en die van mij begint met een 4. Ik heb ook maar mijn pincode uitgezet en de app silent boot geinstalleerd, zodat ik er geen last meer van heb, maar het blijft vreemd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hayo
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 25-05 14:43
Ik heb zelf ook last van reboots en de derde regel op mijn Vodafone Simkaart begint inderdaad ook met een 7...ik ben echt benieuwd wat de reden is van de spontane reboots van mijn/onze HTC Desire's (maar natuurlijk ook van andere HTC toestellen die er last van hebben). Vandaag weer 2 reboots gehad, hij reboot wel helemaal en gaat niet alleen maar op het vergrendelen van de sim-kaart, er wordt een volledige reboot doorlopen. Telefoon wordt hierbij niet warm en reboot vindt plaats, ongeacht de telefoon gebruikt wordt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pan1cNL
  • Laatst online: 16-06-2011
Ook ik heb een HTC Legend bij Vodafone, 3e regel een 7 als eerste cijfer... reboot bla bla... 8)7
vraagje: Is het beter om het af te wachten wat vodafone gaat doen of om hem gewoon naar de winkel te brengen/op te laten sturen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tj3u
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 11-05 21:19
Hier veel reboots met Desire op vodafone, eerste cijfer van derde regel simkaart is een 4...

tj3u wijzigde deze reactie 29-05-2011 17:11 (39%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bas_Pierik
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 06-10 15:19
1x in de week reboots, htc legend, hi. Als de telefoon niet reboot heb ik geen ontvangst!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pluisje2004
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 10-05 21:35
Hier ook een HTC Desire rebootend sinds afgelopen woensdag. Ding helemaal terug naar stock geflashed en dezelfde problemen. Echter: sim in ander toestel (SGS2) en daarin geen problemen. Vodafone-SIM van mijn vriendin in de HTC en ook geen problemen. Lijkt dus echt een relatie tussen SIM en toestel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sellh
quote:
chrisborst schreef op zondag 29 mei 2011 @ 15:47:
[...]

Ja, en bij mensen met een 4. Ik heb er zelf ook last van en die van mij begint met een 4. Ik heb ook maar mijn pincode uitgezet en de app silent boot geinstalleerd, zodat ik er geen last meer van heb, maar het blijft vreemd.
Mijn kaart begint inderdaad ook met een 4.
Dat van die pincode uitzetten is een goede tip. Het rebooten op zich vind ik namelijk niet zo irritant, want dat gebeurt tot nu toe telkens als ik het apparaat niet gebruik. Maar het steeds opnieuw de pincode in moeten tikken en niet bereikbaar zijn als je dat niet doet, is ontzettend irritant.
Geluid bij het booten maakt mijn apparaat sowieso niet, trilt alleen heel kort. Maar dat zal wel een of andere instelling zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Twilightzone
Hier ook een kaart die begint met een 4. Zou daar dan het probleem in liggen net als bij de iPad problemen van een tijdje geleden dat er ook een specefiek simkaart nummer het niet dee.

Morgen maar even naar de Vodafone winkel gaan en vragen om een nieuwe simkaart.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• selocan
ik vraag me af of Vodafone wel iets gaat doen of niet. Dit is mijn zakelijke nummer dus ik denk dat ik op de zaak hem om laat ruilen ofzo

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ton03
quote:
Pan1cNL schreef op zondag 29 mei 2011 @ 16:30:
Ook ik heb een HTC Legend bij Vodafone, 3e regel een 7 als eerste cijfer... reboot bla bla... 8)7
vraagje: Is het beter om het af te wachten wat vodafone gaat doen of om hem gewoon naar de winkel te brengen/op te laten sturen?
Zou hem niet op sturen, want ligt niet aan je mobiel, maar waarschijnlijk aan Vodafone. Heb eerder gelezen dat iemand met zijn simkaart die met 7 begint heeft gewisseld met eentje die met 0 begint en die had daarna geen reboots meer. Blijkbaar hebben alleen mensen met simkaarten die met 4 of 7 beginnen een probleem. Ga zelf morgen naar een Vodafone winkel voor een andere simkaart...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 26-09 12:29
sinds ik hem op GSM only heb gezet heb ik geen reboots meer, nu al meer dan een dag.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wim-vdv
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 14-10 17:18
Ik dacht dat het vandaag misschien voorbij was en mijn HTC Desire weer op "gsm / wcdma automatisch" gezet, maar om 19:45 weer een spontane reboot. Toestel maar weer terug naar "alleen gsm".
Ook loopt mijn HTC 3 minuten in tijd achter als ik de tijd op automatisch ingesteld heb.

@1shot1kill: Het is een bekende workaround om je telefoon op "alleen gsm" te zetten, dan heb je geen reboots.
@Ton03: Gisteren ben ik ook langs Vodafone winkel geweest en ze vertelden mij daar dat het een HTC probleem was en dat HTC met oplossing zou komen. Moet dat eerst nog eens zien, dan pas geloven. Ben benieuwd of het mensen lukt om een andere simkaart te krijgen.

wim-vdv wijzigde deze reactie 29-05-2011 20:56 (40%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sellh
quote:
Ton03 schreef op zondag 29 mei 2011 @ 19:58:
[...]

Zou hem niet op sturen, want ligt niet aan je mobiel, maar waarschijnlijk aan Vodafone. Heb eerder gelezen dat iemand met zijn simkaart die met 7 begint heeft gewisseld met eentje die met 0 begint en die had daarna geen reboots meer. Blijkbaar hebben alleen mensen met simkaarten die met 4 of 7 beginnen een probleem. Ga zelf morgen naar een Vodafone winkel voor een andere simkaart...
Je mag toch verwachten dat Vodafone het probleem op korte termijn oplost? Het vervangen van de simkaart is geen oplossing maar een symptoombestrijding. En wat dan als volgende week de simkaarten beginnend met een 0 problemen gaan geven?

Vodafone moet het probleem gewoonweg oplossen en wel snel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• thioz
  • Laatst online: 06-11-2018
@Sellh,

Er was toendertijd ook een probleem met iOS en bepaalde Vodafone simkaarten dus dat kan wel degelijk een echt oorzaak en dus ook oplossing zijn .... toen konden iPhone gebruiker niet op 3G

Echter is het wel vreemd dat het pas sinds afgelopen dinsdag/woensdag is en het dus al maanden gewoon goed werktte.... er moet dus haast wel iets veranderd zijn aan de kant van Vodafone.

I feel like i've been taking crazy pills

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zonereaver
  • Laatst online: 19:07
Even tussendoor, er zijn maar twee types simkaart(2 fabrikanten) bij de een begint de derde regel met een 4 de ander met een 7. Het lijkt dus geen simkaartprobleem aangezien beide types hier last van hebben.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 22:59

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Terug in nederland,en ik heb er ook last van met mijn htc hd7 simnr weet ik nog niet,maar een reboot gehad tijdens wachten op bagage,en toen ik net al in dit topic zat.:P Tijd loopt hier ook paar minuten achter :/

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ton03
quote:
jowan073 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 17:53:
Mensen.. kijk eens welke simkaart jullie hebben.. als de eerste cijfer begint met een 7 probeer dan eens een simkaart van vodafone die met een 0 begint. ik had ze omgezet en hij reboot niet meer..
heb belcomany (waar de telefoon gerolen was) en vodafone winkel op de hoogte gebracht.
Er zijn blijkbaar ook simkaarten waarbij de 3de regel met 0 begint en de reboots niet voorkomen...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zonereaver
  • Laatst online: 19:07
quote:
Ton03 schreef op zondag 29 mei 2011 @ 21:12:
[...]

Er zijn blijkbaar ook simkaarten waarbij de 3de regel met 0 begint en de reboots niet voorkomen...
Kan je met zekerheid zeggen dat er maar 2 types zijn. Een wordt geproduceerd door gemalto, de andere fabrikant kom ik zo even niet op.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ton03
Wel jammer als de simkaartnummer-theorie niet klopt. Ik ken iemand met een Desire bij Vodafone zonder problemen en die blijkt nu ook een simkaart te hebben waarvan de 3de regel begint met een 7. Morgen dan maar eerst met Vodafone bellen...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kazu
quote:
Zonereaver schreef op zondag 29 mei 2011 @ 21:27:
[...]

Kan je met zekerheid zeggen dat er maar 2 types zijn. Een wordt geproduceerd door gemalto, de andere fabrikant kom ik zo even niet op.
Zo'n vermoeden had ik al. Er werd blindelings aangenomen dat het aan de simkaarten lag met een bepaald serienummer, zonder na te gaan of het niet zo was dat simkaarten altijd met dat nummer beginnen :P

Ik heb vanmiddag maar even een kleine test gedaan, aangezien mijn Desire nog steeds blijft rebooten. De wekker van MIUI gaat ook af als je geen pincode hebt ingetoetst. Dus ik kan rustig slapen vannacht :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• thioz
@Kazu

Blijft de telefoon ook rebooten als je je netwerkmodus op allen GSM zet ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kazu
quote:
thioz schreef op zondag 29 mei 2011 @ 23:45:
@Kazu

Blijft de telefoon ook rebooten als je je netwerkmodus op allen GSM zet ?
Geen idee. Ik meende hier ergens in het topic gelezen te hebben dat er iemand was met 3G uit en WiFi aan, en nog steeds last van reboots had. Dus ik heb toen niet meer de moeite genomen om het te testen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• thioz
@Kazu ... zou het wel even doen ;) Dit is voor degene die echt getroffen zijn door het probleem wat ik schetste (random reboots sinds afgelopen dinsdag/woensdag) ... er melden zich ook allerlei mensen die al maanden zo af en toe een reboot hebben ... dit topic was daar echter niet echt voor bedoeld.

Mij lijkt de 'moeite' wel te overzien te opzichte van de toch wel heel irritante reboots.

thioz wijzigde deze reactie 29-05-2011 23:56 (22%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mesasander
  • Laatst online: 06-02-2018
Zoals eerder verteld had ik op mijn desire sinds woensdag last van veel reboots, zo'n 20 per dag... Zaterdag naar de Vodafone winkel in Breda geweest, ik legde ze het probleem voor, ze zeiden dat ik een factory reset moest doen. Wilde ik niet, want wat ik las was het geen softwareprobleem. Ik wilde een simwissel proberen. Na wat discussie een nieuwe sim gekregen.

Alle problemen zijn daarmee opgelost :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 20:51

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Hmm...sinds afgelopen week spontane reboots op mijn X10 met Vodafone en dan kom ik net dit topic tegen.

Simkaart komt trouwens overeen..

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0Henk 'm!

• flaskk
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 11-10 17:28
Goede zet van vodafone had een topic gemaakt met uitleg en linkje hier naar toe, maar het beste is dat gewoon te verwijderen he lekker professioneel gewoon doen dat je neus bloed en het probleem niet oplossen

http://forum.vodafone.nl/...eboot-problemen/td-p/3271

Trouwens sim kaart nummers lijken het niet te zijn, namelijk wij hebben hier 20 wild's en alle wilds hebben de simkaart wie met een 7 begint maar alleen 3 telefoon's hadden/hebben problemen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• thioz
@Dr Flaskkk

volgens mij bedoelde je :
http://forum.vodafone.nl/...3273/highlight/false#M708

Acties:
  • 0Henk 'm!

• flaskk
Hahaha kwam er net achter eerst flamen en dan kijken :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DarkAllMan
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 14-10 15:28
Ik heb een HTC Desire ( 1 jaar ).
Vandaag nog geen "reboot" gehad.

Wel geef ik het volgende mee: Ik heb het vermoeden dat ik geen volledige reboot heb gehad tot nu toe.
Wel moet ik dan mijn pincode opnieuw ingeven.
Mijn apps werken niet en ik krijg veel proces fouten zodat ik alsnog handmatig moet herstarten.
Ik draai Starburst classic.
SIM begint met 6

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BurnerT
  • Laatst online: 15-10 14:04

BurnerT

Pizza is klaar :P

quote:
Kazu schreef op zondag 29 mei 2011 @ 23:30:
[...]
De wekker van MIUI gaat ook af als je geen pincode hebt ingetoetst. Dus ik kan rustig slapen vannacht :+
Lang leve MIUI !

Ontopic: Ik had al een tijdje last van reboots (dacht dat het aan mijn brakke dhd lag (ivm loskomende schroefjes en niet afsluitende kapjes en naar binnen vallend aanuitknopje :P ) Echter na een update van MIUI -> 1.5.xx was dit nog niet verholpen. Ik ben eigenlijk wel blij dat ik dit topic lees wilde men dhd al bijna terug sturen ^^

Driven By Hate, Consumed By Fear

Acties:
  • 0Henk 'm!

• thioz
quote:
BurnerT schreef op maandag 30 mei 2011 @ 09:54:
[...]

Lang leve MIUI !

Ontopic: Ik had al een tijdje last van reboots
Define 'al een tijdje' ... dit topic is dus eigenlijk voor mensen die sinds afgelopen dinsdag/woensdag problemen ondervinden

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BurnerT

BurnerT

Die reboots is toch wel al een tijdje voor dinsdag ik vermoed al zo een week of 3 tot 4. Ik merk wel dat het steeds minder begint te worden. Nu is het meestal als ik hem aan een USB poort heb aangesloten of op de auto 12v -> usb. En dan heb ik het gevoel dat hij niet uit zijn slaapmodus wilt komen. Dus dan bij het indrukken van de powerbutton trilt hij en boot hij plots

Acties:
  • 0Henk 'm!

• thioz
@BurnerT ...

Lijkt me toch een ander probleem ... brakke dhd lijkt me in jouw geval geen slechte gok ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

👌👀 good shit ✔💯

HTC Desire, niet gebrand, Vodafone zakelijk, derde regel van de simkaart begint met het nummer 4. De sim is ongeveer een jaar oud. Ik heb met deze telefoon geen problemen met spontaan rebooten.

CodeCaster wijzigde deze reactie 30-05-2011 11:06 (24%)

As always, we are nailed to a cross of our own construction.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BurnerT

BurnerT

quote:
thioz schreef op maandag 30 mei 2011 @ 10:49:
@BurnerT ...

Lijkt me toch een ander probleem ... brakke dhd lijkt me in jouw geval geen slechte gok ;)
Dat zou best eens kunnen. Bij aankomst (medio februari) had ik al het idee dat het accu klepje niet netjes afsloot en dat het sim klepje iets boller was als het toestel zelf. Maar ik had zo iets me nieuwe tellie O+ dat zal wel zo horen. Vervolgens vaak ruzie met het aan uit knopje dat naar mijn idee wat ver naar binnen zit en niet fijn reageert (in tegenstelling tot de dhd van me madre die hem sinds een halve maand heeft) Voor de rest werkt het ding rete fijn.

Het enigste wat me erg teleurstelde was dat ik anderhalve week gelede mijn accu klepje eraf nam en dat er een schroefje uitgevallen kwam :?

Maar dat van die reboots dat kan denk ik alleen maar aan de kant van vodafone liggen. Afentoe doet hij het voorbeeldig maar erg vaak is het dat hij niet uit de standby stand komt (lees: oppeens uitstaat meestal tijdens het opladen)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wim-vdv
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 14-10 17:18
Ik heb nu wel vernomen dat mensen met een andere (of nieuwe) Vodafone simkaart van de problemen af zijn.
Het schijnt dus toch een combinatie te zijn van:
1) instellingen op het Vodafone netwerk die afgelopen week zijn veranderd,
2) bepaalde serie Vodafone simkaarten
3) Voornamelijk HTC telefoon toestellen (ook weer niet alle typen en alle series,
maar ook wel de Nexus One die door HTC is geproduceerd).

Als één van deze drie zaken wordt aangepast zijn we van de problemen af. Als Vodafone de netwerk instellingen niet terug veranderd, lijkt het mij het beste dat de klanten met de problemen een nieuwe simkaart wordt aangeboden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 14-10 16:48

Zewatanejo

Fine Thanks!

Las van de week op de frontpage over dit probleem. Vanochtend rebootte mijn HTC ook spontaan. Voor het eerst.
Ook ik heb Vodafone als provider.

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• immerzl
  • Laatst online: 29-06-2011
Na vele spontane reboots het ik zaterdagmiddag mijn HTC Wildfire S op "GSM only" netwerk gezet en verder zonder enige reboot mijn toestel kunnen gebruiken. Maandagochtend heb ik mijn toestel weer op "WCMDA only" gezet en heb nu al weer 3 spontane reboots. Dit is natuurlijk geen oplossing maar voor dit moment wel bruikbaar.

MIjn toestel is 4 dagen oud en heeft geen enkele mod

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bl0m5t3r
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 10-10 23:21
had zelf ook last van de reboots vorige week (tot wel 10 per dag, verschilde een beetje per dag).
maar sinds ik zaterdag naar aanleiding van het FP artikel en deze thread mijn telefoon op 2G netwerk heb gezet is er geen reboot meer geweest.

het is natuurlijk geen oplossing, maar ben tot er een echte oplossing komt iig blij met deze omweg.
het grootste deel van de tijd heb ik toch wifi beschikbaar, dus zal er weinig last van hebben.

vodafone, htc desire, villian rom 2.4 (android 2.3.4)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HTC_Legend_Sab
Ik heb last van het continu rebooten van mijn telefoon (HTC-Legend).
Omdat er op dit forum al een vermelding stond over dit probleem heb ik geprobeerd of het probleem zich ook voordeed met andere inernetinstellingen (alleen 3G, alleen 2G en alleen WiFi), maar in alle gevallen doet het probleem zich voor. De telefoon heeft alle software-updates gehad, heeft dus nu Android 2.2 (3.15.405.3). Het serienummer van de simkaart (3e regel) begint met een 7 :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 12-10 14:54

fulgore

Waarom ? Daarom !

Bij mij doet het probleem zich ook voor in alleen 2G. Desire ... :(

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pnoob
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 12-10 09:31
Ik had er ook al een aantal dagen last van, maar het lijkt er op dat het vandaag goed gaat, geen reboot meer gehad.
HTC Wildfire sinds ongeveer een half jaar met standaard Froyo (2.2.1)
Vodafone klant

Acties:
  • 0Henk 'm!

• thioz
@HTC_Legend_Sab & @Fulgore

Is dit ook sinds afgelopen week ... of was dit al langer het geval ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fulgore

fulgore

Waarom ? Daarom !

quote:
pnoob schreef op maandag 30 mei 2011 @ 12:00:
Ik had er ook al een aantal dagen last van, maar het lijkt er op dat het vandaag goed gaat, geen reboot meer gehad.
HTC Wildfire sinds ongeveer een half jaar met standaard Froyo (2.2.1)
Vodafone klant
Niet te vroeg juichen ! Ik dacht gisteren er ook geen last meer van te hebben maar het is vandaag weer in alle hevigheid losgebarsten. Vandaag alweer zo'n 6x gereboot.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fulgore

fulgore

Waarom ? Daarom !

quote:
thioz schreef op maandag 30 mei 2011 @ 12:00:

Sinds vorige week woensdag ongeveer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• thioz
@Fulgore ... dan is het inderdaad hetzelfde probleem ... maar dat het niet 'opgelost' is met het instellen van je netwerkmodus op GSM only is erg vreemd... dit lijkt bij bijna iedereen te werken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HTC_Legend_Sab
quote:
thioz schreef op maandag 30 mei 2011 @ 12:00:

Sinds vorige week ;( (daarvoor gebeurde het zo nu en dan, maar dat kan ook gewoon een vastloper zijn geweest...)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• flaskk
Als ik zo bekijk zijn er geen mensen met nieuwe wildfire's ? ik bedoel volgens mij zijn het alleen mensen met een telefoon van 5 maand of ouder ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• thioz
@DrFlaskkk .. ook mensen met een WildfireS ... die toch redelijk nieuw is. Maar sowiezo, wat is nieuw ? .... Nieuw gekocht of nieuw geproduceerd ?

Kan best zijn dat als je er nu 1 koopt dat ie al een half jaar in een magazijn gelegen heeft natuurlijk.

Vodafone kan/wil in ieder geval nog geen update geven ... 'we zijn ermee bezig' is het enige wat ik te horen krijg. 'beetje' jammer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HTC_Legend_Sab
quote:
thioz schreef op maandag 30 mei 2011 @ 12:04:
@Fulgore ... dan is het inderdaad hetzelfde probleem ... maar dat het niet 'opgelost' is met het instellen van je netwerkmodus op GSM only is erg vreemd... dit lijkt bij bijna iedereen te werken.
Ik heb zelfs mijn mobiele internet helemaal uitgezet (na de andere opties ook eerst geprobeerd te hebben). Ook dan reboot de telefoon... Lijkt me dus niet de oplossing.
Je internet is op de netwerkmodus GSM-only (2G) ook mega-traag. Lijkt me niet de bedoeling ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• thioz
@HTC_Legend_Sab ...

Is inderdaad traag als dikke stront door een dun rietje, maar als workaround (geen oplossing dus) vind ik dat beter dan die random reboots.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ton03
Dan weet je alleen niet of het al opgelost is. Had gisteren een stuk of 7 reboots, vandaag nog geen 1. Blijft een raar verhaal...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• thioz
@Ton03

Natuurlijk probeer ik om de zoveel tijd wel even of het opgelost is, maar hecht net iets meer waarde aan bereikbaar zijn dan aan 3G

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SumBeam
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 16:24
Ik snap er ook geen drol meer van. Ik heb woensdag 2 reboots gehad, sindsdien niet meer, hoe hard ik ook probeer om ze te krijgen... Heb ook helemaal niets veranderd aan de instellingen :?

Ik krijg als het goed is morgen mijn nieuwe simkaart binnen, zul je zien dat ik het juist met die nieuwe weer krijg... :|

Als we het over de duivel hebben... Ik ben dit berichtje aan het typen en het gebeurd weer terwijl ik op Wi-Fi zit... Nu ben ik helemaal de weg kwijt :/
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True