Goeie vraag, ik vind het ook wel soort van jammer dat dit handmatig moet. Bij sickbeard en couchpatato deed de ene het automatisch geloof ik, en voor de andere hoefde ik alleen maar in de webinterface op een knopje te klikken.dnhelle schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 09:34:
Weinig leven in dit topic... Heeft iemand al de ervaring gehad om SABnzbd te upgraden? Ik zie in het scherm dat er een nieuwe versie beschikbaar is, is dit alleen maar een kwestie van de tutorial volgen, maar dan met de veranderende tar/gz & versienaam?
Ik ben vooral bang dat m'n api keys veranderen en dan moet ik helemaal

Mijn gok zou zijn dat als je "~/.sabnzbd" backup-ed, de tutorial uitvoerd met de nieuwe versie en je "~/.sabnzbd" weer terugzet alles weer goed zou moeten zijn, maar is er misschien een betere manier om te updaten? (misschien is het niet eens nodig om het terug te zetten)
<edit> Het is net zo simpel als ik dacht. </edit>
@chippie777: jij zoekt naar "rsync" en "crontab", het proces dat crontab uitvoerd wordt standaard niet opgestart op de nas, moet je even op letten.
--edit--
Het crontab stuk zit geloof ik iets ingewikkelder. Zo te zien bestaat er een script dat crond uitzet als de machine in sleepmode is. maar dat script is aan te passen
[ Voor 11% gewijzigd door MaffeMaarten op 11-01-2013 10:16 ]