Dan gaan ze verder met de 360 versie. Of de PC versie? Het is Rockstar, daar lukt dat heus wel bij
Maar het zijn in ieder geval allemaal nog steeds geruchten. Er zal ook geen ontwikkelaar zijn die publiekelijk maakt dat men een voorkeur heeft voor console X of Y en meer snelheid kan halen uit X of Y. Zowel Edge als dat andere artikel zijn beiden "ik heb gehoord via via dat ..."
Ik geloof zelf ook niet dat er nog een grote boost uit gaat komen. Enige wat ik kan bedenken is dat ze via de cloud nog wat gaan doen, maar dat lijkt me eigenlijk ook nog wel wat vroeg.
Een RDR kan prima exclusive zijn trouwens. Het is geen game waar tientallen miljoenen van verkocht worden als GTA en kan daarom ook prima afgekocht worden. Het is volgens mij wel bekend dat Microsoft een goede relatie heeft met Rockstar. Die zijn ook niet dom, die developer moet je gewoon hebben. Verder kan het prima dat MS een grote zak geld heeft gegeven aan Rockstar voor een exclusiviteit van die game. Mogelijk tijdelijk, mogelijk langer. We zullen het overigens de komende maanden toch niet vernemen, gezien Rockstar momenteel teveel met GTA bezig is. Mogelijk eind dit jaar een trailer, maar dat lijkt me eigenlijk ook vrij sterk. In ieder geval is het prima mogelijk van MS om die 3 miljoen mogelijk verloren verkopen van de PS af te kopen.
En of GTA naar next-gen komt? Ik denk niet dat het nodig is, maar waarom zou Rockstar dat niet doen? Veel gamers kopen hem dan dubbel en het omzetten kost ze nou ook weer niet zo gigantisch. Als je verder bekijkt hoeveel missies erin zitten, dan moet het ook goed mogelijk zijn om er wat bij te doen voor die lancering. Ook de map is er groot genoeg voor. Het laatste van wat de next-gen/pc geruchten laten horen is dat er begin 2014 een mogelijke lancering is, maar we zullen zien.
[
Voor 68% gewijzigd door
Martinspire op 15-09-2013 11:46
]