~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Die krijgen hem ook. Hij zei niet exclusive.BM schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 01:55:
[...]
Grote kans dat X360 en 720 'm dan ook wel krijgen.
Verwijderd
Zei ik ook al inderdaad.Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 01:56:
Alles wijst erop dat dit een gehaaste pressconference is. Bijna geen enkele developer kan ook maar iets laten zien wat op echte gamplay lijkt.
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 18-09 23:52
Professioneel boekemantsje
:strip_icc():strip_exif()/u/17239/crop586cd04bb358c.jpeg?f=community)
Vandaar deze reanimatie?Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 01:55:
Diablo 3 was dat niet half dood al ?
Als d3 al flopt als pc game is het logisch dat blizzard ook consoles gaat proberen.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Activision... BURN HIM. BRING THEM PITCHFORKS.
Via welke stream kijken jullie? Die ik nu gebruik (http://www.guardian.co.uk...playstation-4-launch-live) is nogal ruk qua kwaliteit

[ Voor 88% gewijzigd door D4NG3R op 21-02-2013 01:59 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 3% gewijzigd door AdmiralSnipe op 21-02-2013 01:59 ]
Verwijderd
+1 had er zoveel van verwachtVerwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 01:58:
Dit is denk ik de slechte console aankodiging sinds de Sega Saturn.
Verwijderd
Verwijderd
Condoleren denk ik eerderVerwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 01:59:
Mag hopen dat Nintendo en MS morgen ook nog wat tweets de lucht in sturen om Sony te "feliciteren" met deze presentatie. Werk van een stagiare om het nu al te organiseren?
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 18-09 23:52
Professioneel boekemantsje
:strip_icc():strip_exif()/u/17239/crop586cd04bb358c.jpeg?f=community)
Gast, Destiny is zoveel interresanter dan de zoveelste BF...Quad schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 01:59:
Wat een deceptie, geen PS4 gezien, geen BF4, maar wel Bungie
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Je moet de concurrent natuurlijk wel in de waan laten dat ze een geweldige presentatie hebben neergezet!
Verwijderd
BF, COD >>> PC ook gewoonChaoss schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 02:00:
[...]
Gast, Destiny is zoveel interresanter dan de zoveelste BF...
Nu komt EA met The Sims 3 remake
Verwijderd
Maar komt wel op de 360, PS3, PS4 en Wii U uit. Dus waarom laten zien, programmavulling?Chaoss schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 02:00:
[...]
Gast Destiny is zoveel interresanter dan de zoveelste BF...
Nee, Destiny is geen game wat ik ooit zal gaan spelen..Chaoss schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 02:00:
[...]
Gast, Destiny is zoveel interresanter dan de zoveelste BF...
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd

[ Voor 15% gewijzigd door D4NG3R op 21-02-2013 02:02 ]
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
En wrm zaten die andere tsjappies erbij. Zijn matties?
[ Voor 45% gewijzigd door Relief2009 op 21-02-2013 02:03 ]
Mischa_NL schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 02:02:
Nr 3 van links is knetterlam...

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
⏩ PVOutput☀️
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
Console komt pas iig halverwege dit jaar.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Eind van het jaarQuad schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 02:03:
Is PS4 niet eigenlijk vervanging van het PSN?
Xbox
Holiday is Kerst in USA.Quad schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 02:03:
Zou MS het op een akkoordje met EA hebben gesloten???
Cogitationis poenam nemo patitur
Weinig bijzonders gezien en al dat social geneuzel kan me gestolen worden.
Ik ga maffen.
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Verwijderd
Als ze nu niets meer dan dit kunnen laten zien zou ik daar maar niet op rekenen. Op z'n vroegst eind van het jaar.Quad schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 02:03:
Ho ho niet overdrijven nu hè? Nintendo sloeg echt alles...Trekfolie schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 02:05:
En dan zei men dat de presentatie van de Wii U op de E3 slecht was. Man man man, wat een afgang.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Xbox
Verwijderd
Ik zie jullie over een aantal maanden wel weer, bij de de presentatie van de console zelf...AdmiralSnipe schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 00:34:
[...]
Misschien komt de presentatie van de console zelf over een paar maanden?
A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT
Ze hebben wel gewoon de specs verteld, dat is meer dan ik had verwachtFlex0r schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 02:04:
Ik ga m'n 2 uur slaap bij Sony terug eisen.
Weinig bijzonders gezien en al dat social geneuzel kan me gestolen worden.
Ik ga maffen.
Ah oké, weten we dat ook weer.
⏩ PVOutput☀️
Details van nieuwe versie Kinect duiken op
[ Voor 11% gewijzigd door Razr op 21-02-2013 02:07 ]
Inderdaad, dit was gewoon zielig, geen wonder dat het slecht gaat, doe dan gewoon geen presentatie.Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 02:06:
Bij MS liggen ze met scheurbuik van het lachen met z'n allen op de grond te rollen
Verwijderd
Ja die hoeven zich nog niet echt zorgen te maken. Geen enkele unique selling point viel op te maken uit deze presentatieVerwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 02:06:
Bij MS liggen ze met scheurbuik van het lachen met z'n allen op de grond te rollen
dus het komt er op neer dat pc gaming nog altijd de beste graphics leverd
Laten we eerst afwachten hoe MS hun Xbox 720 presentation zal zijnVerwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 02:06:
Ben benieuwd naar wat Microsoft te bieden heeft, maar voorlopig plan ik nog steeds men geld uit te geven aan een custom steambox.
Soit, ik had de laatste 2 uur liever in bed gelegen dan hiernaar te kijken
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
Slechter kan het niet worden, hoewel die Tom Cruise look-a-like ook een drol is.Asgaro schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 02:08:
[...]
Laten we eerst afwachten hoe MS hun Xbox 720 presentation zal zijn
Verwijderd
Het mooie voor MS is, dat ze een presentatie kunnen geven en helemaal niets laten zien, en het dan toch niet veel slechter doen.Asgaro schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 02:08:
[...]
Verwijderd
MS hoeft niet te haasten, dat is wel duidelijk want Sony is nog lang niet klaar voor een release. Doe het dan gewoon in een half uurtje met een filmpje op youtube, dan maak je jezelf niet zo belachelijk ook.Asgaro schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 02:08:
[...]

Ik had ook meer van de presentatie verwacht. Maar de hype online was echt through the roof. Dan is de kans ook groot dat het voor velen niet voldoet...max913 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 02:07:
had er meer van verwacht eingelik,
dus het komt er op neer dat pc gaming nog altijd de beste graphics leverd
Ik wou dit toch al gezien hebben:
- de prijs
- de layout vd console
- de nieuwe GUI, dus de store, hoe je chat, ingame voicechat, etc.
- zal MP nu gratis blijven of betalend worden??
- en toon wat die nieuwe controller dan allemaal kan via gameplay
Het kon dus heus beter. Maar de E3 is zeker in juni?
Dit topic is gesloten.
Extra streng beleid
De sfeer verpesten, uitlokken of op de man spelen kan zeer snel tot een ban op Tweakers leiden. U bent gewaarschuwd.
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken. Reageer zelf niet op herriemakers!