Dat de console de processorkracht heeft, wil nog niet zeggen dat alle ontwikkelaars er gebruik van weten te maken.Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 01:18:
Ja dit ziet er fantastisch uit maar zoals een kameraad al zei; Waarom zien we het dan niet in bijv de nieuwe Killzone?
Ik snap nog steeds niet hoe ze dit soort presentaties zó ontzettend saai kunnen maken. Ik mag Apple dan wel niet, maar dat was lekker straight to the point, zonder dit soort rare tekeningetjes.
Verwijderd
Lijkt mij dat als je je nieuwste console presenteert je juist dit soort dingen wil uitlichten. Zoals Mischa al zei; Het lijkt op een farce/leugenKid_Stevie schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 01:20:
[...]
omdat ze er anders nog 20 games tussen kunnen verkopen die telkens er iets beter uitzien.
als ze gelijk al de top in games stoppen, moeten ze na een paar jaar al met een nieuwe console komen en voornamelijk.. verkopen ze veel minder games
Ik kijk er naar, maar denk bij mezelf "waar gaat dit eigenlijk over"? #komopmetdievettegames
Verwijderd
Kan mij niet voorstellen dat geen enkele ontwikkelaar het niet zou kunnen.RocketKoen schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 01:21:
[...]
Dat de console de processorkracht heeft, wil nog niet zeggen dat alle ontwikkelaars er gebruik van weten te maken.
Tis gene farce of leugen. Dit kan wel, maar niet met een hele game eromheen. Dit gezicht zijn 10.000en polygonen en animaties. Dat gaat niet als je daar een game omheen hebt.Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 01:21:
[...]
Lijkt mij dat als je je nieuwste console presenteert je juist dit soort dingen wil uitlichten. Zoals Mischa al zei; Het lijkt op een farce/leugen
Leuk voor cut-scenes though!
Verwijderd
Welnee. De gezichtsuitdrukkingen in Heavy Rain heb ik ook nergens anders op de PS3 terug gezien. Dat het kan wil niet zeggen dat het iets toevoegd aan elke game.Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 01:21:
[...]
Lijkt mij dat als je je nieuwste console presenteert je juist dit soort dingen wil uitlichten. Zoals Mischa al zei; Het lijkt op een farce/leugen
HAHA *gefluit in publiek
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Woohoo Paint Move
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Gaan ze de move nou laten trouwen met de PS4 controller...
M'n verwachtingen dalen instantly.
M'n verwachtingen dalen instantly.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Digitaal kleien, wtf??
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
awesome
I served in a company of heroes.
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 23:52
Moderator Spielerij
Professioneel boekemantsje
:strip_icc():strip_exif()/u/17239/crop586cd04bb358c.jpeg?f=community)
Is dit nou LBP3 of een nieuwe IP?
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Nou, als dit de toekomst van sony is blijf ik lekker bij de pc.
Sony, your breaking my balls here...
Verwijderd
Altijd leuk dit soort dingen. Maar mensen die zo creatief zijn als ik, maken hier nooit iets moois mee.
Dit zijn wel techdemos he, wat er eventueel mogelijk is. Dit zijn geen games die op de markt komen, hou daar rekening mee
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
ljwilliam88 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 01:24:
ze laten het nu zien op deze manier en de games zien er net ietsjes beter uit dan op de ps3Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 01:21:
[...]
en tuurlijk, aan de andere kant kan dit nooit in een game gestopt worden, maar ik geloof wel dat dit op een ps4 draait (of zou kunnen draaien) alleen kan je er verder niet veel mee
Verwijderd
uDraw faalde heel hard (na 1 maand was de game voor 2 tientjes op te pikken) waarom trekt een Sony daar geen lering uit? Dit verkoopt niet op een console.
OMG
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
Het begint er inderdaad wat op te lijken...Relief2009 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 01:21:
Playstation Casual 4
oooo shit
Techdemo, geen game....Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 01:24:
uDraw faalde heel hard (na 1 maand was de game voor 2 tientjes op te pikken) waarom trekt een Sony daar geen lering uit? Dit verkoopt niet op een console.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
*you're sorry, had to do itljwilliam88 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 01:24:
Als dit een techdemo is, dan ziet het eigenlijk nog best goed uit. (Qua models)
Verwijderd
Move heb het ook gehad eerlijk is eerlijk Kinect werkt nog steeds 10x beter best jammer dat ze daar geen inhaalslag hebben weten te maken.
*proest* HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA
Wat een dikke faal
Wat een dikke faal
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Shakeweight 2.0 Schud ermee en je kan alles. De serieuze blikken van die gasten bewijzen het.
En bij Microsoft lachen ze zich nu ook de ballen uit de broek.
Daar hebben ze de tijd van hun leven!Trekfolie schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 01:26:
Verwijderd
Ze willen duidelijk een bredere doelgroep (hadden ze 5 jaar geleden al moeten doen). Waar blijven klappers als Crash Bandicoot voor de kids etc? Dat willen ze wel kopen! Vinden ze geweldig!Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 01:26:
Sony wil niet dat zijn doelgroep naar deze presentatie kijkt, valt tegen tot nu toe.
Trekfolie schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 01:26:

Ik heb mijn wtf moment weer gehad voor vandaag..
⏩ PVOutput☀️
Bij Microsoft juichen ze allemaal omdat Sony zojuist haar hele geloofwaardigheid heeft verloren. Zag overigens Valve niet tussen de supportende developers staan.Trekfolie schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 01:26:
Vanaf nu mag er weer gezeurt worden over de games
Xbox
[ Voor 67% gewijzigd door Vuvuzela op 21-02-2013 01:28 ]
god of war?
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
neee! die wil ik gewoon nog voor mn ps3tjeTheBleeder schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 01:27:
Doe GTA V eens even. Hoorde bij Gamekings dat er Rockstar gasten aanwezig zijn.
Zou wel vet zijn.
Wtf een ginger chinees.. no offence..
- Chaoss
Moderator Spielerij
Wat een accent
japanneesljwilliam88 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 01:28:
Wtf een ginger chinees.. no offence..
Daar versta ik dus geen loempia van!
Blablalbla Resident Evil blalblabla?
Blablalbla Resident Evil blalblabla?
[ Voor 37% gewijzigd door Hompu op 21-02-2013 01:29 ]
Die Ono mag ik wel, hij probeert er maar wat van te maken.
WTF, Geen Engels sprekende spreker kunnen vinden..???
⏩ PVOutput☀️
- Chaoss
Moderator Spielerij
Ja dus..giganielsie schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 01:28:
Tolk in de zaal?
Dat Japans is beter te verstaanRelief2009 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 01:28:
Godu Moning Everynyan.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Waarom staat hier geen Engelstalige PRmeneer?
Verwijderd
Mwaa, het is natuurlijk ene Japans bedrijf. Het moet geen compleet westers feestje worden.Quad schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 01:29:
Die Ono mag ik wel, hij probeert er maar wat van te maken.
Japans blijft cool. Maar engrish, pls no
- Chaoss
Moderator Spielerij
Precies capcom is nou eenmaal erg japans
Hallo, wereld pers is aanwezig, heel de US kijkt mee 90% verstaat Engels..Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 01:29:
[...]
Mwaa, het is natuurlijk ene Japans bedrijf. Het moet geen compleet westers feestje worden.
⏩ PVOutput☀️
Deze aziaat komt altijd wel joviaal over vind ik zelf.
Leuk om een keer een biertje mee te drinken!
Praystation fohl
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Shit, je bent me voor!NotSoSteady schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 01:30:
Ridggeeeeee Raccccerrrr
Hoorde ik hem nu net "Usher" zeggen? Oh god NO.

- Chaoss
Moderator Spielerij
Azijnpisser... oplossing met tolk is prima..Quad schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 01:31:
[...]
Hallo, wereld pers is aanwezig, heel de US kijkt mee 90% verstaat Engels..
Neem wel een tolk meeAdmiralSnipe schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 01:31:
<aar inderdaad, minst saaie gast.
⏩ PVOutput☀️
Denk dat je net zulke interessante gesprekken gaat hebben als wanneer je met je hond naar de bar gaat.. toch niet te verstaan dit?AdmiralSnipe schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 01:31:
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Als Microsoft nog eens zo'n grap uit haalt stap ik over op Apple.Asgaro schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 01:32:
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Kan zeggen wat je wil wel spectaculairder als dit zakelijke koffietafeltjeAsgaro schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 01:32:
[afbeelding]
[afbeelding]
Apple had de laatste keer de Foo Fighters als afsluiter.Thomasx4 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 01:32:
[...]
Als Microsoft nog eens zo'n grap uit haalt stap ik over op Apple.
Working title, maar ziet er goed uit!
⏩ PVOutput☀️
Is dit nu realtime of niet?? Ziet er wel héél goed uit namelijk. Kan Killzone nog een puntje aan zuigen.
Dit lijkt me toch echt geen ingame... helaas.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Extra streng beleid
De sfeer verpesten, uitlokken of op de man spelen kan zeer snel tot een ban op Tweakers leiden. U bent gewaarschuwd.
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken. Reageer zelf niet op herriemakers!
Extra streng beleid
De sfeer verpesten, uitlokken of op de man spelen kan zeer snel tot een ban op Tweakers leiden. U bent gewaarschuwd.
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken. Reageer zelf niet op herriemakers!