Wel dus
Verwijderd
Conclusie PS4 en Xbox ook waarschijnlijk zijn een soort tussenconsoles, kunnen we dat zo stellen?
http://i.imgur.com/6j6tF8A.jpgMilou schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 00:49:
Zouden ze ook nog iets van bf4 laten zien?
Als het goed is wel.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Lol, en jij denkt dat de nieuwe Xbox het beter zal doen dan?Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 00:44:
[...]
Nee hij heeft gelijk. Als je grootspraak houd kom dan ook met iets heel vets en vernieuwend en dat mogen we ook verwachten na 5 jaar ofzo te hebben gewacht vind je niet? Dan hadden ze net zo goed nu niks uit kunnen brengen. Heb het idee dat ze de PS4 maar vlug vlug uitbrengen om Xbox voor te zijn. Zie echt te weinig vernieuwends. Facebook heb ik al, hoef ik niet op mijn console
Wat ik nu al van de presentatie zag, maakt me niet bepaald negatief.
Ik weet de keywords voor Xbox conference daar al...
- casual market
- KINECT
- for your mom, dad, sister and brother!
- play with your granny!
- KINECT
- ads
- gaming is irrelevant, its all about the ads and Netflix & KINECT
- insert random pop star on stage!
- CALL OF DUTY VERSION 23
- HALO 10
- casual
Wat verwacht je dan dat ze over 2 a 3 jaar extra's zouden kunnen uitbrengen, en denk je dat die nieuwe xbox dan zo revolutionair zal zijn? Wordt waarschijnlijk jouw facebookmachine 2.0... Damn wat kun jij zeuren. Wat had je dan graag gezien?Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 00:51:
[...]
We zijn al 7 jaar verder he. 2 a 3 jaar had een wereld van verschil gemaakt ja.
Moet zeggen dat ik de graphics niet eens zó fantastisch vind inderdaad. Heb even naar de HD stream geswitcht en zó ongelofelijk indrukwekkend is het niet. Doet me allemaal een beetje denken aan Crysis 3. Ik zie zelfs schaduwen waar anti aliasing niet op is toegepast, wat dat betreft doet mijn inmiddels aardig gedateerde game PC het nog beter...
Dus jij wilt zeggen dat 2-3 jaar later er WEL revolutionaire technologie zou bestaan die goedkoop genoeg was om te implementeren in de ps4?Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 00:51:
[...]
We zijn al 7 jaar verder he. 2 a 3 jaar had een wereld van verschil gemaakt ja.
Hey niet zo haten, want ik zag al 3 casual games voorbijkomen bij PS4. Oh snapAsgaro schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 00:52:
[...]
Lol, en jij denkt dat de nieuwe Xbox het beter zal doen dan?
Wat ik nu al van de presentatie zag, maakt me niet bepaald negatief.
Ik weet de keywords voor Xbox conference daar al...
- casual market
- KINECT
- for your mom, dad, sister and brother!
- play with your granny!
- KINECT
- ads
- gaming is irrelevant, its all about the ads and Netflix & KINECT
- insert random pop star on stage!
- CALL OF DUTY VERSION 23
- HALO 10
- casual
En je console straks met je stem besturen gaat toch wel een stapje hoger dan de PS4
[ Voor 6% gewijzigd door Relief2009 op 21-02-2013 00:54 ]
Verwijderd
Killzone graphics laat crysis graphics zo slecht uitzien als off door kleuters gemaakt is.
vooral physx brengt het tot leven
Ik vind de geluiden niet cool.. graphics vind ik prima
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Verwijderd
Omdat ik Xbox in mijn naam heb staan ben ik nog geen fan heBlackthunderAwf schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 00:52:
[...]
Wat verwacht je dan dat ze over 2 a 3 jaar extra's zouden kunnen uitbrengen, en denk je dat die nieuwe xbox dan zo revolutionair zal zijn? Wordt waarschijnlijk jouw facebookmachine 2.0... Damn wat kun jij zeuren. Wat had je dan graag gezien?
Weet niet of de Xbox vernieuwend zal zijn maar vind 400 euro knap geld voor een Facebook-console
Wel mooi stukje nederlands werk
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Wel mooi trouwens dat ze met deze video hun hele imago waarmaken. Zo van.. we doen niet aan techdemo's voor op presentaties, gewoon gameplay, bam!
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
wie zegt dat het 400 euro gaat kosten?Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 00:53:
[...]
Omdat ik Xbox in mijn naam heb staan ben ik nog geen fan heIk heb een Playstation geen Xbox
Weet niet of de Xbox vernieuwend zal zijn maar vind 400 euro knap geld voor een Facebook-console
Vind de particle count bijvoorbeeld aardig bijzonder.Thomasx4 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 00:52:
Moet zeggen dat ik de graphics niet eens zó fantastisch vind inderdaad. Heb even naar de HD stream geswitcht en zó ongelofelijk indrukwekkend is het niet. Doet me allemaal een beetje denken aan Crysis 3. Ik zie zelfs schaduwen waar anti aliasing niet op is toegepast, wat dat betreft doet mijn inmiddels aardig gedateerde game PC het nog beter...
Grote textures, depth of field, flares...
Denk dat je niet helemaal goed kijkt
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Kunnen de XBOX fanboys gewoon zwijgen, het is een nutteloze discussie om nu al te speculeren over wat de xbox gaat brengen.
Het is nu de aankondiging van de PS4, laat het daar dan ook lekker bij....
Het is nu de aankondiging van de PS4, laat het daar dan ook lekker bij....
Love de focus op " play games everywhere ". Dat filmpje ! Echt iedereen als een zombie aan de telefoon gekluisterd...
Also : stop eens met die social media crap . Een dedicated share button ? Waarvoor , zodat ik nóg meer 1090 degrees noscope vids kan zien ?!
Also : stop eens met die social media crap . Een dedicated share button ? Waarvoor , zodat ik nóg meer 1090 degrees noscope vids kan zien ?!
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Verwijderd
Zou kunnen ja, goedkoop of niet dan pressen ze de prijs wel omhoog met 50-100 euro als dat het waard is.Ortixx schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 00:53:
[...]
Dus jij wilt zeggen dat 2-3 jaar later er WEL revolutionaire technologie zou bestaan die goedkoop genoeg was om te implementeren in de ps4?
Valt gewoon op dat de brokstukken zo vierkant zijn soms..
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Heb je enig idee hoe snel het tegenwoordig gaat? Ik heb 3 jaar terug een GPU van om en nabij 400 euro gekocht die je nu voor een paar tientjes zou kunnen krijgen. Het gaat allemaal zó ontzettend hard tegenwoordig. Kijk maar naar mobiele telefoons; 3 jaar terug was een 1ghz processor de bom, waar we nu afschuwelijk snelle quadcore's hebben met absurd indrukwekkende GPU's.Ortixx schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 00:53:
[...]
Dus jij wilt zeggen dat 2-3 jaar later er WEL revolutionaire technologie zou bestaan die goedkoop genoeg was om te implementeren in de ps4?
Maar je lijkt iig wel op een fanboy van de xbox. Alleen maar zeuren, niks positiefs. Nu ontloop je nog steeds de vraag, wat had je dan wél graag willen zien in de nieuwe consoles. Of wat ga je verwachten?Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 00:53:
[...]
Omdat ik Xbox in mijn naam heb staan ben ik nog geen fan heIk heb een Playstation geen Xbox
Lol touw trekken, maar zelf niet hoger komen.
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 22:10
Moderator Spielerij
Professioneel boekemantsje
:strip_icc():strip_exif()/u/17239/crop586cd04bb358c.jpeg?f=community)
Niet zeuren eerst hele persconferentie afwachten, alsof ze in een 2 uur durende presenatie alle hoogtepunten, vette trailers en ingame beelden in het eerste half uur stoppen.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
Veel betere processor, betere videokaart zomaar 2 voorbeeldenBlackthunderAwf schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 00:54:
[...]
Maar je lijkt iig wel op een fanboy van de xbox. Alleen maar zeuren, niks positiefs. Nu ontloop je nog steeds de vraag, wat had je dan wél graag willen zien in de nieuwe consoles. Of wat ga je verwachten?
Alleen dan dus maar (2013-2007) 6 jaar telaat !Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 00:53:
Killzone graphics laat crysis graphics zo slecht uitzien als off door kleuters gemaakt is.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Oetlul, hoe is betere hardware revolutionair?Thomasx4 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 00:54:
[...]
Heb je enig idee hoe snel het tegenwoordig gaat? Ik heb 3 jaar terug een GPU van om en nabij 400 euro gekocht die je nu voor een paar tientjes zou kunnen krijgen. Het gaat allemaal zó ontzettend hard tegenwoordig. Kijk maar naar mobiele telefoons; 3 jaar terug was een 1ghz processor de bom, waar we nu afschuwelijk snelle quadcore's hebben met absurd indrukwekkende GPU's.
die touw trek scenes laten overigens wel mooi de grafische kwaliteit zien.
Dat is waar ja. Ik merk dat Renderdistance, textures, bepaalde effecten (particles, overall belichting) en de complexiteit van de objecten wel erg mooi is.OMD schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 00:54:
[...]
Vind de particle count bijvoorbeeld aardig bijzonder.
Grote textures, depth of field, flares...
Denk dat je niet helemaal goed kijkt
Jeroenneman schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 00:56:
[...]
Alleen dan dus maar (2013-2007) 6 jaar telaat !
Forza?
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Schelden lijkt mij niet nodigOrtixx schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 00:56:
[...]
Oetlul, hoe is betere hardware revolutionair?
Ach, zo slecht zag die killzone footage er ook weer niet uit, die reflecties op de gebouwen leken vanaf m'n blokkerige stream wel mooi hoor.
Betere hardware maakt meer mogelijk, en maakt de console meer futureproof.Ortixx schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 00:56:
[...]
Oetlul, hoe is betere hardware revolutionair?
- Chaoss
Moderator Spielerij
Vet een nieuwe IP, driveclub
Verwijderd
Consoles houden pc gaming ook achter wel jammer, het meest irritante vind ik dat geen anti aliasing wordt gebruikt nog op consoles, off dit ook geval is met playstation 4 weet nog niet.Jeroenneman schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 00:56:
[...]
Alleen dan dus maar (2013-2007) 6 jaar telaat !
Verwijderd
Heeft die gezegd dat het een IP is dan?Chaoss schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 00:57:
Vet een nieuwe IP, driveclub
Er zit toch goede shit in? Moet ie dan nog duurder worden terwijl de graphics dan nauwelijks met 5% omhoog gaan? Wat zijn features die je graag wilt zien?Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 00:55:
[...]
Veel betere processor, betere videokaart zomaar 2 voorbeeldenMeer vernieuwing in de games zelf, zien eruit als een PC game van vorig jaar qua graphics etc.
Betere hardware maakt geen zak uit. Dat heeft de Wii wel getoond. Het gaat uiteindelijk om de spelbeleving.Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 00:57:
[...]
Schelden lijkt mij niet nodigDat is zeker revolutionair mits de games ook sterk verbeterd worden uiteraard.
Maar ben wel eens met je dat de impact minder groot is dan gehoopThomasx4 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 00:56:
[...]
Dat is waar ja. Ik merk dat Renderdistance, textures, bepaalde effecten (particles, overall belichting) en de complexiteit van de objecten wel erg mooi is.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
zal een game nu makkelijker crossplatform worden?? of wordt het weer zo een ramp als bij de ps3?
GTA op een PC spelen was echt niet leuk, hopenlijk zal dit met ps4 beter zijn, ik ben als pc-gamer excited.. Waarom? game developers gaan nu weer nieuwere engines gebruiken, veel van de games die nu uitkomen zijn voor ps3 ontwikkeld, en dus zijn grafisch voor pcgamers niet meer interessant..
GTA op een PC spelen was echt niet leuk, hopenlijk zal dit met ps4 beter zijn, ik ben als pc-gamer excited.. Waarom? game developers gaan nu weer nieuwere engines gebruiken, veel van de games die nu uitkomen zijn voor ps3 ontwikkeld, en dus zijn grafisch voor pcgamers niet meer interessant..
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
Verwijderd
Ken jij eerdere versies van Driveclub?Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 00:58:
[...]
Heeft die gezegd dat het een IP is dan?
Naja oetlul vind ik niet echt schelden maar accepte. Maar snellere hardware gaat echt geen betere games opleveren. Als je kijkt naar hoe radicaal bijvoorbeeld Halo 4 is veranderd ten opzichte van Halo 3 kwa graphics, denk ik niet dat 2-3 jaar aan hardware ontwikkeling iets revolutionairs naar de game wereld gaat brengen.Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 00:57:
[...]
Schelden lijkt mij niet nodigDat is zeker revolutionair mits de games ook sterk verbeterd worden uiteraard.
Wat zijn klobs
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Verwijderd
http://www.eurogamer.nl/a...-playstation-meeting-2013 Als iemand zoekt voor stream en site die niet gehamerd wordt, zelfde stream als op officieele blog.
Verwijderd
HOEZO duurder? Die processors krijgen een heel andere prijs he als je er 10 miljoen inslaat. Tevens zijn de processoren niet veel duurder dan van een pc. Ze hebben ook groot gelijk want ze doen eht expres stapje voor stapje, maar ze kunnen al veel verder gaan als ze willen alleen dat doen ze niet want nu pakken ze 2x geld anders maar 1x want dan koopt iedereen de beste console die er is en nu koopt iedereen de PS4 en dan de 5, 6 etc. Maar ga niet zeggen dat dit de max is wat ze kunnen want dat is lariekoek.BlackthunderAwf schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 00:58:
[...]
Er zit toch goede shit in? Moet ie dan nog duurder worden terwijl de graphics dan nauwelijks met 5% omhoog gaan? Wat zijn features die je graag wilt zien?
- Chaoss
Moderator Spielerij
Somige mensen kunen zelf redeneren en conclusies trekken, natuurlijk is dit een nieuwe IP!Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 00:58:
[...]
Heeft die gezegd dat het een IP is dan?
Moet jij niet op bed van je moeder?
Nieuwe killzone op de PS4...instant buy!!!
Nu BF4 nog.
Nu BF4 nog.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
De xbox zal het beste zijn voor crossplatform. Maar het zou in principe minder moeilijk moeten zijn. Maar ik durf te wedden dat porten van nieuwe xbox games naar pc zo makkelijk zal zijn dat de xbox weer de multiplatform knaller zal zijn.MikeVM schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 00:58:
zal een game nu makkelijker crossplatform worden?? of wordt het weer zo een ramp als bij de ps3?
Club driveVerwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 00:58:
[...]
Ken jij eerdere versies van Driveclub?

Zozo, die man kan wel veel dure woorden in 1 zin stoppen zeg!
Dit is nog maar het begin. Je moet eens comparison screens tussen Uncharted 1 en 2 bekijken: redelijk groot verschil! De developers moeten nog veel leren doorheen de jaren op dit nieuwe platform.Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 00:55:
[...]
Veel betere processor, betere videokaart zomaar 2 voorbeeldenMeer vernieuwing in de games zelf, zien eruit als een PC game van vorig jaar qua graphics etc.
Maar die Killzone vid zag er toch al zeer goed uit.
Verwijderd
Komt zeker weten nog wel op de stream als die geplant staat.Jackal131 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 00:59:
Nu BF4 nog.
http://www.gamer.nl/nieuw...mogelijk-vannacht-getoond
wauw so good moddold
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Ik heb wel stukjes van het quicktime event virus gezien.Jackal131 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 00:59:
Nu BF4 nog.
en erg lineaire vooruitgang.
Eigenlijk gewoon CoD met een ruimte sausje
Wil die kerel auto's verkopen ofzo?
⏩ PVOutput☀️
EensJackal131 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 00:59:
Nu BF4 nog.
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
Hij komt letterlijk klaar.Quad schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 01:01:
Pablo Francisco: "Would you like a mint before we head into the showroom?"Quad schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 01:01:
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Still not as good as Project Cars ...
Lolllllllll goeie ouwe pabloMichael Knight schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 01:02:
[...]
Pablo Francisco: "Would you like a mint before we head into the showroom?"
Hier ben ik eerlijk gezegd ook niet zo gecharmeerd van... zijn we dan toch een beetje verpest/verwend?
Kwam de Tablet S daar ook nog even langs?
Nou, als jij betere hardware verwacht, zijn de kosten ook groter. 10 miljoen stuks met de duurste hardware zou misschien wel een prijs opleveren van 500/600 euro per playstation, maar als je er iets minder in doet, waardoor misschien de rekenkracht een klein beetje naar beneden schroeft, zou je misschien de console kunnen verkopen voor 400/500. Wat misschien meer kopers trekt.Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 00:59:
[...]
HOEZO duurder? Die processors krijgen een heel andere prijs he als je er 10 miljoen inslaat. Tevens zijn de processoren niet veel duurder dan van een pc. Ze hebben ook groot gelijk want ze doen eht expres stapje voor stapje, maar ze kunnen al veel verder gaan als ze willen alleen dat doen ze niet want nu pakken ze 2x geld anders maar 1x want dan koopt iedereen de beste console die er is en nu koopt iedereen de PS4 en dan de 5, 6 etc. Maar ga niet zeggen dat dit de max is wat ze kunnen want dat is lariekoek.
En dit is toch een slimme strategie van Sony. Jij hebt toch ook liever dat iemand 2x een product van je koopt van 400 euro dan 1x een product van 600?
Juist... PS4 PRE ORDER CANCELLED.Relief2009 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 01:01:
Lamp zag er heel lelijk uit.
Euh dat kan beter. Reactie publiek zegt genoeg.
- Chaoss
Moderator Spielerij
Als ik doorde kwaliteit vande stream heenkijk ziet dit er beter uit dan GT5!
BF4!
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Ja zag ook nog net.AdmiralSnipe schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 01:03:
Kwam de Tablet S daar ook nog even langs?
Social all over the place

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Oh, leek er wel een beetje op die eerste shot.
⏩ PVOutput☀️
- Chaoss
Moderator Spielerij
Yes Wachdogs !
Watchdogs!
Daar dacht ik ook net aan.
Daar dacht ik ook net aan.
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Het kan nog!Quad schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 01:04:
Oh, leek er wel een beetje op die eerste shot.
BF4 met superpowers!
[ Voor 6% gewijzigd door AdmiralSnipe op 21-02-2013 01:05 ]
Zou best kunnen
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
... and with the PS4 we are adding a few more cameras!
YupsAsgaro schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 01:05:
Kijkende Honden.
Other half is a social life?Thomasx4 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 01:05:
Weet je hoe ze interesse zouden wekken?.
Half Life 3.
⏩ PVOutput☀️
+10000Thomasx4 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 01:05:
Weet je hoe ze interesse zouden wekken?.
Half Life 3.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Extra streng beleid
De sfeer verpesten, uitlokken of op de man spelen kan zeer snel tot een ban op Tweakers leiden. U bent gewaarschuwd.
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken. Reageer zelf niet op herriemakers!
Extra streng beleid
De sfeer verpesten, uitlokken of op de man spelen kan zeer snel tot een ban op Tweakers leiden. U bent gewaarschuwd.
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken. Reageer zelf niet op herriemakers!