• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Mischa_NL schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 00:50:
[...]

Ik geloof niet dat dit Real Time is.
Wel dus ;)

Verwijderd

Conclusie PS4 en Xbox ook waarschijnlijk zijn een soort tussenconsoles, kunnen we dat zo stellen?

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:01
Milou schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 00:49:
Zouden ze ook nog iets van bf4 laten zien?
http://i.imgur.com/6j6tF8A.jpg

Als het goed is wel.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 00:44:
[...]

Nee hij heeft gelijk. Als je grootspraak houd kom dan ook met iets heel vets en vernieuwend en dat mogen we ook verwachten na 5 jaar ofzo te hebben gewacht vind je niet? Dan hadden ze net zo goed nu niks uit kunnen brengen. Heb het idee dat ze de PS4 maar vlug vlug uitbrengen om Xbox voor te zijn. Zie echt te weinig vernieuwends. Facebook heb ik al, hoef ik niet op mijn console ;)
Lol, en jij denkt dat de nieuwe Xbox het beter zal doen dan?
Wat ik nu al van de presentatie zag, maakt me niet bepaald negatief.

Ik weet de keywords voor Xbox conference daar al...
- casual market
- KINECT
- for your mom, dad, sister and brother!
- play with your granny!
- KINECT
- ads
- gaming is irrelevant, its all about the ads and Netflix & KINECT
- insert random pop star on stage!
- CALL OF DUTY VERSION 23
- HALO 10
- casual

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:00
Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 00:51:
[...]

We zijn al 7 jaar verder he. 2 a 3 jaar had een wereld van verschil gemaakt ja.
Wat verwacht je dan dat ze over 2 a 3 jaar extra's zouden kunnen uitbrengen, en denk je dat die nieuwe xbox dan zo revolutionair zal zijn? Wordt waarschijnlijk jouw facebookmachine 2.0... Damn wat kun jij zeuren. Wat had je dan graag gezien?

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Moet zeggen dat ik de graphics niet eens zó fantastisch vind inderdaad. Heb even naar de HD stream geswitcht en zó ongelofelijk indrukwekkend is het niet. Doet me allemaal een beetje denken aan Crysis 3. Ik zie zelfs schaduwen waar anti aliasing niet op is toegepast, wat dat betreft doet mijn inmiddels aardig gedateerde game PC het nog beter...

• Ortixx
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-06-2023
Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 00:51:
[...]

We zijn al 7 jaar verder he. 2 a 3 jaar had een wereld van verschil gemaakt ja.
Dus jij wilt zeggen dat 2-3 jaar later er WEL revolutionaire technologie zou bestaan die goedkoop genoeg was om te implementeren in de ps4?

• Relief2009
Asgaro schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 00:52:
[...]

Lol, en jij denkt dat de nieuwe Xbox het beter zal doen dan?
Wat ik nu al van de presentatie zag, maakt me niet bepaald negatief.

Ik weet de keywords voor Xbox conference daar al...
- casual market
- KINECT
- for your mom, dad, sister and brother!
- play with your granny!
- KINECT
- ads
- gaming is irrelevant, its all about the ads and Netflix & KINECT
- insert random pop star on stage!
- CALL OF DUTY VERSION 23
- HALO 10
- casual
Hey niet zo haten, want ik zag al 3 casual games voorbijkomen bij PS4. Oh snap ;)

En je console straks met je stem besturen gaat toch wel een stapje hoger dan de PS4 ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Relief2009 op 21-02-2013 00:54 ]

Verwijderd

Killzone graphics laat crysis graphics zo slecht uitzien als off door kleuters gemaakt is.
vooral physx brengt het tot leven :D

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:09

scorpie

Supra Addict

Ik vind de geluiden niet cool.. graphics vind ik prima :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Verwijderd

BlackthunderAwf schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 00:52:
[...]

Wat verwacht je dan dat ze over 2 a 3 jaar extra's zouden kunnen uitbrengen, en denk je dat die nieuwe xbox dan zo revolutionair zal zijn? Wordt waarschijnlijk jouw facebookmachine 2.0... Damn wat kun jij zeuren. Wat had je dan graag gezien?
Omdat ik Xbox in mijn naam heb staan ben ik nog geen fan he ;) Ik heb een Playstation geen Xbox ;)

Weet niet of de Xbox vernieuwend zal zijn maar vind 400 euro knap geld voor een Facebook-console ;)

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:04

BM

Moderator Spielerij
Wel mooi stukje nederlands werk :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:09

scorpie

Supra Addict

Wel mooi trouwens dat ze met deze video hun hele imago waarmaken. Zo van.. we doen niet aan techdemo's voor op presentaties, gewoon gameplay, bam! :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 19:36
Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 00:53:
[...]

Omdat ik Xbox in mijn naam heb staan ben ik nog geen fan he ;) Ik heb een Playstation geen Xbox ;)

Weet niet of de Xbox vernieuwend zal zijn maar vind 400 euro knap geld voor een Facebook-console ;)
wie zegt dat het 400 euro gaat kosten?

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:42

OMD

Thomasx4 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 00:52:
Moet zeggen dat ik de graphics niet eens zó fantastisch vind inderdaad. Heb even naar de HD stream geswitcht en zó ongelofelijk indrukwekkend is het niet. Doet me allemaal een beetje denken aan Crysis 3. Ik zie zelfs schaduwen waar anti aliasing niet op is toegepast, wat dat betreft doet mijn inmiddels aardig gedateerde game PC het nog beter...
Vind de particle count bijvoorbeeld aardig bijzonder.
Grote textures, depth of field, flares...

Denk dat je niet helemaal goed kijkt

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

• Oulewappeur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 16:30

Oulewappeur

OmNomNom

Kunnen de XBOX fanboys gewoon zwijgen, het is een nutteloze discussie om nu al te speculeren over wat de xbox gaat brengen.

Het is nu de aankondiging van de PS4, laat het daar dan ook lekker bij....

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Love de focus op " play games everywhere ". Dat filmpje ! Echt iedereen als een zombie aan de telefoon gekluisterd...

Also : stop eens met die social media crap . Een dedicated share button ? Waarvoor , zodat ik nóg meer 1090 degrees noscope vids kan zien ?!

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Verwijderd

Ortixx schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 00:53:
[...]

Dus jij wilt zeggen dat 2-3 jaar later er WEL revolutionaire technologie zou bestaan die goedkoop genoeg was om te implementeren in de ps4?
Zou kunnen ja, goedkoop of niet dan pressen ze de prijs wel omhoog met 50-100 euro als dat het waard is.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:13

Quad

Doof

Valt gewoon op dat de brokstukken zo vierkant zijn soms..

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ortixx schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 00:53:
[...]

Heb je enig idee hoe snel het tegenwoordig gaat? Ik heb 3 jaar terug een GPU van om en nabij 400 euro gekocht die je nu voor een paar tientjes zou kunnen krijgen. Het gaat allemaal zó ontzettend hard tegenwoordig. Kijk maar naar mobiele telefoons; 3 jaar terug was een 1ghz processor de bom, waar we nu afschuwelijk snelle quadcore's hebben met absurd indrukwekkende GPU's.

• BlackthunderAwf
[...]

Maar je lijkt iig wel op een fanboy van de xbox. Alleen maar zeuren, niks positiefs. Nu ontloop je nog steeds de vraag, wat had je dan wél graag willen zien in de nieuwe consoles. Of wat ga je verwachten?

• Relief2009
Lol touw trekken, maar zelf niet hoger komen.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:10

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Niet zeuren eerst hele persconferentie afwachten, alsof ze in een 2 uur durende presenatie alle hoogtepunten, vette trailers en ingame beelden in het eerste half uur stoppen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Verwijderd

BlackthunderAwf schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 00:54:
[...]

Maar je lijkt iig wel op een fanboy van de xbox. Alleen maar zeuren, niks positiefs. Nu ontloop je nog steeds de vraag, wat had je dan wél graag willen zien in de nieuwe consoles. Of wat ga je verwachten?
Veel betere processor, betere videokaart zomaar 2 voorbeelden ;) Meer vernieuwing in de games zelf, zien eruit als een PC game van vorig jaar qua graphics etc.

Verwijderd

Ik vind het er wel redelijk gelikt uitzien. In ieder geval goed genoeg.

• Jeroenneman

Jeroenneman

Killzone graphics laat crysis graphics zo slecht uitzien als off door kleuters gemaakt is.
vooral physx brengt het tot leven :D
Alleen dan dus maar (2013-2007) 6 jaar telaat !

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Ortixx
Thomasx4 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 00:54:
[...]

Heb je enig idee hoe snel het tegenwoordig gaat? Ik heb 3 jaar terug een GPU van om en nabij 400 euro gekocht die je nu voor een paar tientjes zou kunnen krijgen. Het gaat allemaal zó ontzettend hard tegenwoordig. Kijk maar naar mobiele telefoons; 3 jaar terug was een 1ghz processor de bom, waar we nu afschuwelijk snelle quadcore's hebben met absurd indrukwekkende GPU's.
Oetlul, hoe is betere hardware revolutionair?

• ieperlingetje
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
die touw trek scenes laten overigens wel mooi de grafische kwaliteit zien.

Tijdmachine | Nieuws trends

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

OMD schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 00:54:
[...]

Vind de particle count bijvoorbeeld aardig bijzonder.
Grote textures, depth of field, flares...

Denk dat je niet helemaal goed kijkt
Dat is waar ja. Ik merk dat Renderdistance, textures, bepaalde effecten (particles, overall belichting) en de complexiteit van de objecten wel erg mooi is.

• Asgaro
Jeroenneman schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 00:56:
[...]

:P

• Quad

Quad

Doof

Forza?

PVOutput☀️

• Mischa_NL
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-02-2023
Mooi 'filmpje'. allemaal pre-recorded.

Verwijderd

Ortixx schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 00:56:
[...]

Schelden lijkt mij niet nodig ;) Dat is zeker revolutionair mits de games ook sterk verbeterd worden uiteraard.

• AdmiralSnipe
Ach, zo slecht zag die killzone footage er ook weer niet uit, die reflecties op de gebouwen leken vanaf m'n blokkerige stream wel mooi hoor.

Verwijderd

Nieuwe titel nice

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ortixx schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 00:56:
[...]

Betere hardware maakt meer mogelijk, en maakt de console meer futureproof.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Vet een nieuwe IP, driveclub

Verwijderd

Jeroenneman schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 00:56:
[...]

Consoles houden pc gaming ook achter wel jammer, het meest irritante vind ik dat geen anti aliasing wordt gebruikt nog op consoles, off dit ook geval is met playstation 4 weet nog niet.

Verwijderd

Nieuwe IP. Dat zie ik graag

• Milou
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:32
Killzone zag er heel goed uit

Verwijderd

Heeft die gezegd dat het een IP is dan?

• BlackthunderAwf
Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 00:55:
[...]

Veel betere processor, betere videokaart zomaar 2 voorbeelden ;) Meer vernieuwing in de games zelf, zien eruit als een PC game van vorig jaar qua graphics etc.
Er zit toch goede shit in? Moet ie dan nog duurder worden terwijl de graphics dan nauwelijks met 5% omhoog gaan? Wat zijn features die je graag wilt zien?

• Relief2009
Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 00:57:
[...]

Schelden lijkt mij niet nodig ;) Dat is zeker revolutionair mits de games ook sterk verbeterd worden uiteraard.
Betere hardware maakt geen zak uit. Dat heeft de Wii wel getoond. Het gaat uiteindelijk om de spelbeleving.

• OMD

OMD

Thomasx4 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 00:56:
[...]

Dat is waar ja. Ik merk dat Renderdistance, textures, bepaalde effecten (particles, overall belichting) en de complexiteit van de objecten wel erg mooi is.
Maar ben wel eens met je dat de impact minder groot is dan gehoop :)

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 12:41

MikeVM

- Baloo -

zal een game nu makkelijker crossplatform worden?? of wordt het weer zo een ramp als bij de ps3?

GTA op een PC spelen was echt niet leuk, hopenlijk zal dit met ps4 beter zijn, ik ben als pc-gamer excited.. Waarom? game developers gaan nu weer nieuwere engines gebruiken, veel van de games die nu uitkomen zijn voor ps3 ontwikkeld, en dus zijn grafisch voor pcgamers niet meer interessant..

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 00:58:
[...]

Ken jij eerdere versies van Driveclub?

• Ortixx
Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 00:57:
[...]

Naja oetlul vind ik niet echt schelden maar accepte. Maar snellere hardware gaat echt geen betere games opleveren. Als je kijkt naar hoe radicaal bijvoorbeeld Halo 4 is veranderd ten opzichte van Halo 3 kwa graphics, denk ik niet dat 2-3 jaar aan hardware ontwikkeling iets revolutionairs naar de game wereld gaat brengen.

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Wat zijn klobs :+

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Verwijderd

Dus geen GT6 voor 2015 als ze met deze game komen

Verwijderd

http://www.eurogamer.nl/a...-playstation-meeting-2013 Als iemand zoekt voor stream en site die niet gehamerd wordt, zelfde stream als op officieele blog.

Verwijderd

BlackthunderAwf schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 00:58:
[...]

Er zit toch goede shit in? Moet ie dan nog duurder worden terwijl de graphics dan nauwelijks met 5% omhoog gaan? Wat zijn features die je graag wilt zien?
HOEZO duurder? Die processors krijgen een heel andere prijs he als je er 10 miljoen inslaat. Tevens zijn de processoren niet veel duurder dan van een pc. Ze hebben ook groot gelijk want ze doen eht expres stapje voor stapje, maar ze kunnen al veel verder gaan als ze willen alleen dat doen ze niet want nu pakken ze 2x geld anders maar 1x want dan koopt iedereen de beste console die er is en nu koopt iedereen de PS4 en dan de 5, 6 etc. Maar ga niet zeggen dat dit de max is wat ze kunnen want dat is lariekoek.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

[...]

Somige mensen kunen zelf redeneren en conclusies trekken, natuurlijk is dit een nieuwe IP!

Moet jij niet op bed van je moeder?

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:58
Nieuwe killzone op de PS4...instant buy!!!
Nu BF4 nog.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Relief2009
MikeVM schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 00:58:
zal een game nu makkelijker crossplatform worden?? of wordt het weer zo een ramp als bij de ps3?

GTA op een PC spelen was echt niet leuk, hopenlijk zal dit met ps4 beter zijn, ik ben als pc-gamer excited.. Waarom? game developers gaan nu weer nieuwere engines gebruiken, veel van de games die nu uitkomen zijn voor ps3 ontwikkeld, en dus zijn grafisch voor pcgamers niet meer interessant..
De xbox zal het beste zijn voor crossplatform. Maar het zou in principe minder moeilijk moeten zijn. Maar ik durf te wedden dat porten van nieuwe xbox games naar pc zo makkelijk zal zijn dat de xbox weer de multiplatform knaller zal zijn.

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:09

nFo

[...]

Ken jij eerdere versies van Driveclub?
Club drive :P
Afbeeldingslocatie: http://www.atariage.com/Jaguar/screenshots/s_ClubDrive_1.jpg

• AdmiralSnipe
Zozo, die man kan wel veel dure woorden in 1 zin stoppen zeg!

• Asgaro
Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 00:55:
[...]

Dit is nog maar het begin. Je moet eens comparison screens tussen Uncharted 1 en 2 bekijken: redelijk groot verschil! De developers moeten nog veel leren doorheen de jaren op dit nieuwe platform. :)

Maar die Killzone vid zag er toch al zeer goed uit. :9~

Verwijderd

Jackal131 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 00:59:
Nu BF4 nog.
Komt zeker weten nog wel op de stream als die geplant staat.
http://www.gamer.nl/nieuw...mogelijk-vannacht-getoond

• Relief2009
Lamp zag er heel lelijk uit.

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:51

F.West98

Alweer 16 jaar hier

wauw so good moddold

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:38
Nu BF4 nog.
Ik heb wel stukjes van het quicktime event virus gezien.
en erg lineaire vooruitgang.

Eigenlijk gewoon CoD met een ruimte sausje

TheS4ndm4n#1919

• Quad

Quad

Doof

Wil die kerel auto's verkopen ofzo?

PVOutput☀️

• ikookhier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:56

ikookhier

>hijdiehieris<

Nu BF4 nog.
Eens _/-\o_

PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch

• Relief2009
Quad schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 01:01:
Hij komt letterlijk klaar.

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Pff... Vind dit er niet impressive uit zien. Kijk naar de handen, textures binnen in de auto...

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:40

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Quad schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 01:01:
Pablo Francisco: "Would you like a mint before we head into the showroom?" :+

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• Jeroenneman

Jeroenneman

Still not as good as Project Cars ...

• Mischa_NL
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-02-2023
zieke popup....

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Oh god, wordt de gameplay ook echt interupted door social crap

Social social social social.

• Relief2009
Michael Knight schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 01:02:
[...]

Pablo Francisco: "Would you like a mint before we head into the showroom?" :+
Lolllllllll goeie ouwe pablo

• OMD

OMD

Hier ben ik eerlijk gezegd ook niet zo gecharmeerd van... zijn we dan toch een beetje verpest/verwend?

Verwijderd

Valt me nog mee nog geen nieuwe ridge racer nog op stream.

• AdmiralSnipe
Kwam de Tablet S daar ook nog even langs?

Verwijderd

Snap nog niet helemaal de unique selling point van deze game

• BlackthunderAwf
Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 00:59:
[...]

HOEZO duurder? Die processors krijgen een heel andere prijs he als je er 10 miljoen inslaat. Tevens zijn de processoren niet veel duurder dan van een pc. Ze hebben ook groot gelijk want ze doen eht expres stapje voor stapje, maar ze kunnen al veel verder gaan als ze willen alleen dat doen ze niet want nu pakken ze 2x geld anders maar 1x want dan koopt iedereen de beste console die er is en nu koopt iedereen de PS4 en dan de 5, 6 etc. Maar ga niet zeggen dat dit de max is wat ze kunnen want dat is lariekoek.
Nou, als jij betere hardware verwacht, zijn de kosten ook groter. 10 miljoen stuks met de duurste hardware zou misschien wel een prijs opleveren van 500/600 euro per playstation, maar als je er iets minder in doet, waardoor misschien de rekenkracht een klein beetje naar beneden schroeft, zou je misschien de console kunnen verkopen voor 400/500. Wat misschien meer kopers trekt.
En dit is toch een slimme strategie van Sony. Jij hebt toch ook liever dat iemand 2x een product van je koopt van 400 euro dan 1x een product van 600?

• Asgaro
Juist... PS4 PRE ORDER CANCELLED.

• Relief2009
Euh dat kan beter. Reactie publiek zegt genoeg.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Als ik doorde kwaliteit vande stream heenkijk ziet dit er beter uit dan GT5!

• Quad

Quad

Doof

BF4!

PVOutput☀️

Verwijderd

AdmiralSnipe schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 01:03:
Kwam de Tablet S daar ook nog even langs?
Ja zag ook nog net.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:04

BM

Moderator Spielerij
Social all over the place :X

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Quad

Quad

Doof

Oh, leek er wel een beetje op die eerste shot.

PVOutput☀️

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Potver, hou eens op met die verhaaltjes :').

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:48
Security camera's, Watchdogs?

• Farid_A
  • Laatst online: 11:59
watch dogs?

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Yes Wachdogs !

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Watchdogs!
Daar dacht ik ook net aan.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

• Relief2009
Hij moet huilen.

Verwijderd

1 dingen kunnen we wel vaststellen fuk Wii U :P

• AdmiralSnipe
Quad schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 01:04:
Oh, leek er wel een beetje op die eerste shot.
Het kan nog!

BF4 met superpowers!

[ Voor 6% gewijzigd door AdmiralSnipe op 21-02-2013 01:05 ]

• ikookhier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:56

ikookhier

>hijdiehieris<

Zou best kunnen :P

PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch

• Asgaro
Kijkende Honden.

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Weet je hoe ze interesse zouden wekken?.

Half Life 3.

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Jaaaaaaa watchdogs!

Zonnepanelen

• Docho
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 23:57
... and with the PS4 we are adding a few more cameras!

• AdmiralSnipe

• Quad

Quad

Doof

Thomasx4 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 01:05:

Half Life 3.
Other half is a social life?

PVOutput☀️

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:09
Thomasx4 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 01:05:

Half Life 3.
+10000 :+

Verwijderd

Crash Bandicoot 6 gewoon BAM die game moet sowieso terug wat een bazengame

• Farid_A
  • Laatst online: 11:59
Nee, nieuwe ip van Sucker Punch
Pagina: 1 ... 13 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Extra streng beleid
De sfeer verpesten, uitlokken of op de man spelen kan zeer snel tot een ban op Tweakers leiden. U bent gewaarschuwd.

Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken. Reageer zelf niet op herriemakers!