Toon posts:

Released: Tweakers Videoproject Double Exposure en BTS video OverzichtLaatste deel

Pagina: 1 ... 33 34 35 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• GerardHenninger
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 00:01

GerardHenninger

Pruts0r eerste klas

Topicstarter
Jaap-Jan schreef op maandag 19 december 2011 @ 00:12:
[...]
Hoezo 'krijgen' de andere helft? Youtube is degene die op de één of andere manier geld kan verdienen met de video (ad's enzo), dus het enige wat ze doen is een deel uitbetalen van hun eigen inkomsten. :)
Dat is wat ik van andere partners hoor. Volgens mij betalen adverteerders dus minimaal $1.50 per 1000 views. Logisch dat Youtube daar dan de helft van wilt hebben. En sommige adverteerders willen alleen bij een bepaalde Youtuber adverteren (RWJ, FreddieW etc) en betalen daar dan meer voor.

• Jaap-Jan
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 23:23

Jaap-Jan

Geen IPv6- ready check meer :(

GerardHenninger schreef op maandag 19 december 2011 @ 00:14:
[...]

Dat is wat ik van andere partners hoor. Volgens mij betalen adverteerders dus minimaal $1.50 per 1000 views. Logisch dat Youtube daar dan de helft van wilt hebben. En sommige adverteerders willen alleen bij een bepaalde Youtuber adverteren (RWJ, FreddieW etc) en betalen daar dan meer voor.
Aah, op die fiets. Was me niet helemaal duidelijk Had ik niet aan gedacht. :)

[Voor 6% gewijzigd door Jaap-Jan op 19-12-2011 00:22]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 18:18
Volgens de channelviews van Gerards kanaal zitten we net voorbij de 500.000!!!!

en 85.000 shares op facebook!

[Voor 17% gewijzigd door Gh0stw4lk3r op 19-12-2011 07:58]

Mijn paludarium // iRacing Profiel

• M a r c o
  • Registratie: april 2006
  • Niet online

M a r c o

are you looking at me?

lijkt me dat het toch op zijn minst genoeg zal opbrengen voor 30x McDonalds. ;)
Dat was het doel toch?

• yzf1kr
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 06-12 10:37
30 euroknallers moet je wel redden. :+

https://www.facebook.com/hausbrandeck

• Roadrunner
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 12-11 12:05
Heren en dame(s), allereerst gefeliciteerd met het succes van jullie filmpje. Erg tof gemaakt. Ik had hem doorgestuurd naar mijn zwager, die bij Canon in Amstelveen werkt. Hij heeft 'm doorgestuurd naar de "Managing Director" die hem op zijn beurt weer naar het MT heeft gestuurd. Het krijgt dus de nodige aandacht, ook binnen Canon d:)b

• Gh0stw4lk3r
Gerard!!!!
YouTube: Double Exposure Canon vs. Nikon.mp4
Kill it with fire..

• Quad
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 00:02

Quad

Selectief doof

yzf1kr schreef op maandag 19 december 2011 @ 11:30:
30 euroknallers moet je wel redden. :+
Ik doneer er 10..

spoiler:
aan mijzelf O-)

Geluk heeft geen groot huis nodig, maar wel een deur om binnen te gaan.
PVOutput
WK Darts 2022 - Tweakers.net Editie
❤️Liefde is gratis!❤️

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 06-12 09:57

Gutteguttegut

CEO of TFD

Van deze website: klik.
Zelfs op zn facebook gezet...

[Voor 12% gewijzigd door Gutteguttegut op 19-12-2011 13:11]

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• Jaap-Jan

Jaap-Jan

"And it's gone!"

[Voor 4% gewijzigd door Jaap-Jan op 19-12-2011 13:22]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• citruspers
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 07-12 13:49
Lol, Gerard

Edit: die gekke italiaan heeft het inmiddels alweer verwijderd.

@Wildcat1: bedankt!

[Voor 43% gewijzigd door citruspers op 19-12-2011 14:24]

I'm a photographer, not a terrorist

• Gh0stw4lk3r
zie ineens allemaal japanse tweets voorbij komen, volgens mij worden ze in japan ook eindelijk wakker :)

• citruspers
Ook twee arabische comments:

ممتازه جدا جدا
"Heel erg goed"

مشكورة على المقطع الجمل وفكرة مرة روعة
"Lovenswaardig sectie over de kameel en het idee van eenmaal pracht en praal"

Persoonlijk vond ik de kamelen scene niet zo boeiend, maar Gerard wilde het zo graag....

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 06-12 09:57

Gutteguttegut

CEO of TFD

citruspers schreef op maandag 19 december 2011 @ 18:50:
Ook twee arabische comments:

ممتازه جدا جدا
"Heel erg goed"

مشكورة على المقطع الجمل وفكرة مرة روعة
"Lovenswaardig sectie over de kameel en het idee van eenmaal pracht en praal"

Persoonlijk vond ik de kamelen scene niet zo boeiend, maar Gerard wilde het zo graag....
Als je hier kijkt zie je nog veel meer vreemde talen :*)
Teveel om te vertalen.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• Servertje
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 21-05 15:47
Bijna 500K views! Duurt niet lang meer! 492930 at the moment

Just living my happy life! Young beginning entrepreneur

• BtM909
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

BtM909 schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 15:45:
[...]

Kunnen jullie wellicht ook naar Herbert Blankesteijn (@hmblank) tweeten... Doe doet elke dag een stukje op BNR :)
Ondertussen heeft Dhr. Blankesteijn ook gereageerd :)
Ja die stond al op de radar, dankjewel!
Binnenkort dus waarschijnlijk ook op BNR ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Gh0stw4lk3r
en 100.000 shares op facebook!!

• Jaap-Jan

Jaap-Jan

Chat copier (copycat in het frans :P): YouTube: Double Exposure Canon vs Nikon.

En waar blijft de BTSV? Het is 20-12-2011 damnit. :+

[Voor 17% gewijzigd door Jaap-Jan op 20-12-2011 00:59]

• GerardHenninger

GerardHenninger

Pruts0r eerste klas

Topicstarter
Jaap-Jan schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 00:57:
Chat copier (copycat in het frans :P): YouTube: Double Exposure Canon vs Nikon.

En waar blijft de BTSV? Het is 20-12-2011 damnit. :+
En weg issie! :)

De vimeo-copycat is inmiddels ook offline; na dagen views ingepikt te hebben (3800 volgens mij) heb ik gewoon een DMCA gedaan, ik was het zat! Ik maak mezelf niet populair op internet... (maar dat wisten de mods al).

We zijn nu bezig met de BTS (Behind the Scenes / Backstage) video. Trickster (Daan) is druk bezig met het renderen van de special effects, is beelden aan het motion tracken en gaat het geheel vannacht renderen.

Aangezien er in de BTS video muziek zit van anderen hou ik m'n hart vast; hoop niet dat de BTS video offline gehaald wordt en ik hoop ook niet dat het invloed heeft op de normale video -> Als Youtube partner hoort heel je kanaal clean te zijn wat betreft copyright-crap.....

• DefLite
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 04-12 21:10

DefLite

Why so serious?

Hmm wat een boel onwaarheden over YouTube hiero..

Dat de view counter nogal achter loopt waren jullie inmiddels achter ;)
Qua geld, het varieert nogal, hangt heel erg af van je content. Als je ook pre-rolls en post-rolls bij je video hebt kan het enorm hard gaan, kunnen zo paar dollar per view opleveren.

Als YouTube partner kan je prima copyright strikes hebben op je kanaal alleen op het moment dat je er 3 hebt heb je 7 dagen om dat op te lossen voordat je account offline gaat.
Wij hebben op dit moment ook 1 strike die we druk bezig zijn op te lossen maar het is geen probleem om er een te hebben.

Overigens is het wel af te raden om van dingen waar je niet de rechten van hebt te uploaden.

• GerardHenninger

GerardHenninger

Pruts0r eerste klas

Topicstarter
DefLite schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 01:19:
Hmm wat een boel onwaarheden over YouTube hiero..

Dat de view counter nogal achter loopt waren jullie inmiddels achter ;)
Qua geld, het varieert nogal, hangt heel erg af van je content. Als je ook pre-rolls en post-rolls bij je video hebt kan het enorm hard gaan, kunnen zo paar dollar per view opleveren.

Als YouTube partner kan je prima copyright strikes hebben op je kanaal alleen op het moment dat je er 3 hebt heb je 7 dagen om dat op te lossen voordat je account offline gaat.
Wij hebben op dit moment ook 1 strike die we druk bezig zijn op te lossen maar het is geen probleem om er een te hebben.

Overigens is het wel af te raden om van dingen waar je niet de rechten van hebt te uploaden.
Welke onwaarheden lees je dan? Alles wat je noemt is hier ook al eens genoemd.

• Jaap-Jan

Jaap-Jan

Zouden we geen rechten kunnen afdragen bij Buma/ Stemra? Voor gebruik op een website ('webcasting'), kost het 390 ex. btw bij een omzet van 3000 euro per jaar. Wellicht dat zoiets ook beschikbaar is voor een Youtubevideo, veel duurder zal het niet zijn. 3000 is wel een schatting, op 7 januari weten we pas het exacte bedrag.

We kunnen ook gokken en hopen dat het niet voor 1 januari ontdekt wordt, dan hebben we tijd om alsnog bij B/S te informeren en eventueel te betalen.

Om welke liedjes gaat het eigenlijk? Naast de Nikon- tune uiteraard..

• GerardHenninger

GerardHenninger

Pruts0r eerste klas

Topicstarter
Goed, over Youtube gesproken, dit kreeg ik net in m'n inbox :(

Youtube vindt onze video niet leuk

Dus ik een formulier ingevuld waarin ik duidelijk heb uitgelegd dat alles in de video door ons zelf is gemaakt (is niet helemaal waar, want de Nikon tune in het begin is niet van ons, maar die is maar 4 secs).

15 minuten later zie ik dit :

http://temp.servervangerard.nl/forum/doublee/mon02.jpg
Eerst stond hier "Under Review"

M'n complaint hebben ze dus snel gezien.... denk ik. Want......... *tromgeroffel* :

Eerst een advertentie kijken jij, voordat je ons meesterwerk mag bewonderen!

Volgens mij is de video (na 7 dagen) goedgekeurd! *O*

Nou weet ik toevallig dat er in de afgelopen dagen af en toe al eens ads te zien waren, maar nu zie je dus ook de grotere (en irritante) ads voor de video. Ik gok alleen dat Youtube dus vanaf vandaag pas gaat rekenen qua inkomsten, oftewel : De video moet nog even 500.000x bekeken worden! ;)

Ik hou jullie op de hoogte, want ik vind het maar vaag allemaal.

[Voor 9% gewijzigd door GerardHenninger op 20-12-2011 01:41]

• DefLite

DefLite

Why so serious?

GerardHenninger schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 01:38:
Ik gok alleen dat Youtube dus vanaf vandaag pas gaat rekenen qua inkomsten, oftewel : De video moet nog even 500.000x bekeken worden! ;)
Klopt inderdaad, je verdient pas vanaf het moment dat een video geclaimed is, adds aanstaan en is gemonitized.
GerardHenninger schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 01:20:
[...]

Welke onwaarheden lees je dan? Alles wat je noemt is hier ook al eens genoemd.
Ik zal het wat verder toelichten dan maar...

Die getallen die hierboven zijn genoemd van 1,50 per 1000 views zijn complete bullshit. Ik heb videos die 100,000 zijn bekeken, die zouden dus 15,000USD150USD moeten hebben opgebracht.
Maar nee die brengen soms net 100USD op, soms minder en zo nu en dan een stuk meer. Wat er daarvoor op die site is nog veel meer bullshit zoals daar ook in de comments te lezen valt.

Ugh zat lekker te falen, tijd voor slaap...
GerardHenninger schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 01:10:

Aangezien er in de BTS video muziek zit van anderen hou ik m'n hart vast; hoop niet dat de BTS video offline gehaald wordt en ik hoop ook niet dat het invloed heeft op de normale video -> Als Youtube partner hoort heel je kanaal clean te zijn wat betreft copyright-crap.....

[Voor 13% gewijzigd door DefLite op 20-12-2011 01:47]

• GerardHenninger

GerardHenninger

Pruts0r eerste klas

Topicstarter
DefLite schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 01:43:
[...]

Ik zal het wat verder toelichten dan maar...

Die getallen die hierboven zijn genoemd van 1,50 per 1000 views zijn complete bullshit. Ik heb videos die 100,000 zijn bekeken, die zouden dus 15,000USD moeten hebben opgebracht.
Maar nee die brengen soms net 1000USD op, soms minder en zo nu en dan een stuk meer. Wat er verder wordt geroepen op die site is nog veel meer bullshit zoals daar ook in de comments te lezen valt.
100.000 views = $150 ;)

Die "vuistregel" is toch echt wat ik van m'n klanten (artiesten/platenmaatschappijen) hoor. Ook als je erop Googled kom je die cijfers tegen.
[...]

Maar dat zeg ik toch, je kanaal moet "clean" zijn. Zomaar materiaal van anderen gebruiken/uploaden zit er niet in, de kans is groot dat er iets mee gedaan wordt.

• Jaap-Jan

Jaap-Jan

Anders gezegd: we hadden 'm net zo goed 'gewoon' in een eigen kanaal kunnen zetten. :)

• DefLite

DefLite

Why so serious?

GerardHenninger schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 01:46:
[...]

100.000 views = $150 ;)

Die "vuistregel" is toch echt wat ik van m'n klanten (artiesten/platenmaatschappijen) hoor. Ook als je erop Googled kom je die cijfers tegen.
Wups reken faal inderdaad. Ik zit door onze videos te kijken (5012 op het moment) en het varieert enorm. Dat er een minimum van 1.50/1000 is klopt dus niet.
GerardHenninger schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 01:46:
Maar dat zeg ik toch, je kanaal moet "clean" zijn. Zomaar materiaal van anderen gebruiken/uploaden zit er niet in, de kans is groot dat er iets mee gedaan wordt.
Het kwam op mij over als "Als je een copyright strike hebt gaat je kanaal offline" maar als je dat niet bedoelde dan klopt het inderdaad.

• GerardHenninger

GerardHenninger

Pruts0r eerste klas

Topicstarter
Jaap-Jan schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 01:54:
Anders gezegd: we hadden 'm net zo goed 'gewoon' in een eigen kanaal kunnen zetten. :)
Nee hoezo? Vanaf nu worden er inkomsten gegenereerd. Met de BTS release krijgt hij nog een boost.

• Jaap-Jan

Jaap-Jan

Youtube dus vanaf vandaag pas gaat rekenen qua inkomsten, oftewel : De video moet nog even 500.000x bekeken worden! ;)
Of ik lees verkeerd, of je zegt hiet dat pas vanaf nu nieuwe views inkomsten gaan opleveren. Of tellen de eerdere 500.000 nu ook mee?

En ik zeg dat omdat ik denk dat het grootste gedeelte van de publiciteit achter de rug is nu. Het aantal loopt nog gestaag op, maar niet meer zo hard als in het begin. :)

[Voor 24% gewijzigd door Jaap-Jan op 20-12-2011 02:25]

• DefLite

DefLite

Why so serious?

De eerste 500,000 views tellen niet mee.

• G-Tus
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 27-11 07:42

G-Tus

Doe gewoon jij

Hoe staat het eigenlijk met de backstagevideo? Ik dacht dat ie er vandaag op zou gaan?

Flickr | Instagram

• bouncing_tom
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 28-01-2013

bouncing_tom

Neeeee....

G-Tus schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 09:02:
Hoe staat het eigenlijk met de backstagevideo? Ik dacht dat ie er vandaag op zou gaan?
Vandaag is nog lang ;) We hebben wat ambitieuze ideeen toegevoegd die iets meer tijd kosten dan verwacht, maar hij komt waarschijnlijk gewoon online vandaag.

Danspolitie.nl - Twitter - Double Exposure

• Servertje
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 21-05 15:47
Hoppa! Meer dan 505K views en 7000 likes!

Just living my happy life! Young beginning entrepreneur

• McMiGHtY
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 17:49
Ben zeer benieuwd naar de BTS :) Keep it coming!

Ardennen Social Ride Weekeinde!

• LethalInnocence
  • Registratie: maart 2007
  • Niet online
En als ik op een advertentie klik, krijgen jullie dan nog meer centjes?

Canon EOS 30, 100D, 6DII, 7D met 17-500mm, DJI Mavic Pro, Dell XPS13

• Muthas
  • Registratie: december 2005
  • Niet online
Nee, dat gaat allemaal naar Gerards vakantiehuisje in Mozambique.

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 21:30
Jaap-Jan schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 02:24:
[...]
Of ik lees verkeerd, of je zegt hiet dat pas vanaf nu nieuwe views inkomsten gaan opleveren. Of tellen de eerdere 500.000 nu ook mee?

En ik zeg dat omdat ik denk dat het grootste gedeelte van de publiciteit achter de rug is nu. Het aantal loopt nog gestaag op, maar niet meer zo hard als in het begin. :)
Maar een eigen kanaal zou nog geen partner zijn en dan zou je dus helemaal geen inkomsten hebben. Nu krijg je alsnog wel inkomsten, alleen wel jammer dat de eerste 500k niet meetellen, maar alsnog beter iets dan niets.

The devil is in the details.

• yannickie111
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 20:03
LethalInnocence schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 15:55:
En als ik op een advertentie klik, krijgen jullie dan nog meer centjes?
Ja, maar die advertenties van te voren moet volgens mij helemaal afgespeeld worden voor het wat oplevert?

Ik had laatst ook een adsense account aan mijn youtube kanaal (klein kanaal maar, was maar 2-3 euro eerste maand :+ ), maar ook op een kleine website.
Was toch al 25-30 euro per maand, nooit iets ontvangen, want toen is mijn account geblokkeerd, omdat iemand uit de andere kant van nederland (ik ken hem niet), ff flink wat ads aan had zitten klikken... En ho maar dat je het account ooit terug gaat krijgen :/

[/adsense rant]

• _trickster_
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 05-12 21:40
Ik heb Goed nieuws en Slecht nieuws.

Het Goede nieuws,
De backstage video schiet al aardig op.

Het Slechte nieuws:
Ziggo liet mij helaas gisteravond en vanochtend in de steek waardoor ik helaas niet alle files optijd binnen heb kunnen halen, dus de release wordt uitgesteld tot morgen, maar daardoor wordt hij wel weer extra goed.

• walletje-w
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 22:42
Dat is jammer, maar er valt niets aan te doen. We(ik) wacht(en) met spanning af. :)

• Steeefie
  • Registratie: februari 2007
  • Niet online

Steeefie

Product prutser

_trickster_ schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 22:04:
Het Slechte nieuws:
Ziggo liet mij helaas gisteravond en vanochtend in de steek waardoor ik helaas niet alle files optijd binnen heb kunnen halen, dus de release wordt uitgesteld tot morgen, maar daardoor wordt hij wel weer extra goed.
Balen zeg... heb er al die tijd op zitten wachten. Dan maar morgen! Succes nog even met de laatste loodjes!

[Voor 10% gewijzigd door Steeefie op 20-12-2011 23:12]

Automatiseren kun je leren

• 2mb
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 07-12 12:39
Gerard gaat (naar verluidt) de nacht doorhalen om morgen de video online te krijgen, inclusief de juiste gebruikte cameramerken, bleeps, credits, gemotiontrackte vliegtuigjes, dollytypes en gesyncte audio :P

Mijn muziek op SoundCloud

• dodge_911
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
2mb schreef op woensdag 21 december 2011 @ 00:53:
Gerard gaat (naar verluidt) de nacht doorhalen om morgen de video online te krijgen, inclusief de juiste gebruikte cameramerken, bleeps, credits, gemotiontrackte vliegtuigjes, dollytypes en gesyncte audio :P
Go, go, gadget-Gerard!!! ;)

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

• Polariteit
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 19:42

Polariteit

Testende fotografeur

grappig filmpje, mooi gemaakt zeg!

Apparatuur: Canon 6d, Canon 24-70f4.0, Sigma 150-500, Sigma 105 mm, canon 16-35f4.0, canon 40f2.8 | Mijn website | Flickr fotostream

• G-Tus

G-Tus

Doe gewoon jij

Staat dus ook op de website van De Pers: http://www.depers.nl/opme...ldslag-met-de-camera.html

Flickr | Instagram

• Leevmeister
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 22-11 18:53

Leevmeister

Analoge fotografie gek

Er staat alleen weer dat ie enkel door gerard gemaakt is. Klopt niet eh? :P

• Muthas
  • Niet online
Daar gaan we weer!!

Nog een vette video die online gaat. De making of video is vanaf nu te bekijken! We verwachten uiteraard niet dat deze video ook binnen een week de half miljoen views bereikt maar hopen toch wel op wat extra (double) exposure!

Vind je de video tof? Like en favorite hem even en deel hem daarna verder!
  • Share hem dus op Facebook!
  • Plaats er even een tweet over
  • Breng hem onder de aandacht op alle plekken waar Double Exposure zelf ook gepubliceerd is. Zet hem dus in de comments bij alle nieuwsberichten over Canon vs. Nikon, stuur Spitsnieuws en De Pers een emailtje, en vraag ook Petapixel even of ze hem tof vinden! Trap daarna Gizmodo onder hun kont dat ze nog steeds onze video nog steeds niet geplaatst hebben...
Veel plezier en alvast bedankt voor het delen! *O*

• G-Tus

G-Tus

Doe gewoon jij

Joepie, delen for life!

Flickr | Instagram

• the mod man
  • Laatst online: 02:11

the mod man

iets van beeldmaker

Nou nog een blooper video over een maand tijd oid :9 }:O

I can't wait to shoot!

• loser180
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 05-11 16:26
Muthas schreef op woensdag 21 december 2011 @ 14:55:
Daar gaan we weer!!

Nog een vette video die online gaat. De making of video is vanaf nu te bekijken! We verwachten uiteraard niet dat deze video ook binnen een week de half miljoen views bereikt maar hopen toch wel op wat extra (double) exposure!

[video]

Vind je de video tof? Like en favorite hem even en deel hem daarna verder!
  • Share hem dus op Facebook!
  • Plaats er even een tweet over
  • Breng hem onder de aandacht op alle plekken waar Double Exposure zelf ook gepubliceerd is. Zet hem dus in de comments bij alle nieuwsberichten over Canon vs. Nikon, stuur Spitsnieuws en De Pers een emailtje, en vraag ook Petapixel even of ze hem tof vinden! Trap daarna Gizmodo onder hun kont dat ze nog steeds onze video nog steeds niet geplaatst hebben...
Veel plezier en alvast bedankt voor het delen! *O*
Top weer!

Jouw naam in onder mijn Post

• the mod man
  • Laatst online: 02:11

the mod man

iets van beeldmaker

Misschien moet gerard er even zo'n youtube link in zetten naar de de echte double E en vica versa

I can't wait to shoot!

• Muthas
  • Niet online
Even een dikke special thanks naar bouncing_tom die alle footage voor de making of geschoten heeft en verantwoordelijk is voor het grootste gedeelte van de post-production :)

• S401
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 06-12 10:22
Kudos voor de The making of. Echt super gemaakt!

• GerardHenninger

GerardHenninger

Pruts0r eerste klas

Topicstarter
the mod man schreef op woensdag 21 december 2011 @ 15:12:
Misschien moet gerard er even zo'n youtube link in zetten naar de de echte double E en vica versa
Volgens mij heb jij niet de volledige backstage video bekeken ... Grrrr!
Muthas schreef op woensdag 21 december 2011 @ 15:14:
Even een dikke special thanks naar bouncing_tom die alle footage voor de making of geschoten heeft en verantwoordelijk is voor het grootste gedeelte van de post-production :)
Nou zeg! Trickster en ik waren anders tot 4 uur bezig vannacht met het editen van de backstage video! :P

Nee maar serieus, het is echt geweldig om te zien hoe iedereen samenwerkt! Doet me goed! Een echte community!

• G-Tus

G-Tus

Doe gewoon jij

Hij is heel vet geworden, het enige wat ik een beetje mis is nog een shot die uit de RC plane genomen is van het gehele terrein.

Flickr | Instagram

• Quad

Quad

Selectief doof

Heeft dit nu wel kans op een FP plekje? :D

PVOutput
❤️Liefde is gratis!❤️

• Pixeltje
  • Laatst online: 21:32

Pixeltje

Woo-woohoo!

Hij is weer gaaf! :) Erg leuk om te zien hoe jullie bezig zijn geweest met het maken van DE, maar ook deze video is gewoon tof om naar te kijken. Enne.. die pizza's _/-\o_ Welke pizzaria heb je zo gek gekregen dat ze 30 pizza's tegelijk (en warm!) afleveren?

* Pixeltje doet van facebook sharen, youtube liken en z'n sig aanpassen

[Voor 13% gewijzigd door Pixeltje op 21-12-2011 15:22]

Zu Risiken und Nebenwirkungen fragen Sie ihren Arzt oder Apotheker

• bouncing_tom

bouncing_tom

Neeeee....

Inderdaad, alle lof voor Gerard en _Trickster_, super bedankt voor de support en de hulp bij de laatste loodjes! Blij dat ik op jullie kennis van AE etc. kon rekenen, en er tot in de late uurtjes aan hebben willen werken! Super :D

• G-Tus

G-Tus

Doe gewoon jij

Pixeltje schreef op woensdag 21 december 2011 @ 15:21:
Hij is weer gaaf! :) Erg leuk om te zien hoe jullie bezig zijn geweest met het maken van DE, maar ook deze video is gewoon tof om naar te kijken. Enne.. die pizza's _/-\o_ Welke pizzaria heb je zo gek gekregen dat ze 30 pizza's tegelijk (en warm!) afleveren?

* Pixeltje doet van facebook sharen, youtube liken en z'n sig aanpassen
The King op het Buikslotermeerplein.

Flickr | Instagram

• Pixeltje
  • Laatst online: 21:32

Pixeltje

Woo-woohoo!

G-Tus schreef op woensdag 21 december 2011 @ 15:25:
[...]

The King op het Buikslotermeerplein.
Nice, zou eigenlijk ook best in de aftiteling mogen :+ Lokale pizzaria hier wilde niet eens 10 tegelijk warm garanderen.

Zu Risiken und Nebenwirkungen fragen Sie ihren Arzt oder Apotheker

• 2mb
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 07-12 12:39
Quad schreef op woensdag 21 december 2011 @ 15:18:
Heeft dit nu wel kans op een FP plekje? :D
Tweakers maakt rond deze tijd liever ruimte op de FP voor op afstand bestuurbare kerstbomen :+

Over de video: iedere keer dat ik 'm zie heb ik weer spijt dat ik niet eerder aan dit project heb meegedaan. Het ziet er uit als een geslaagde dag. :)

Mijn muziek op SoundCloud

• LinuX-TUX
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 07-12 15:40
YES :Y)

Kicken gedaan, nu maar hopen dat er weer een hele storm aan hits op de video komen. Kunnen jullie EINDELIJK een patatje met & broodje frikandel met Gerard gaan scoren :> (toch?)

Of investeert Gerard dat stiekem in een renderfarm zodat de volgende productie maar 1/10 van de post-processing time nodig heeft :+

[Voor 28% gewijzigd door LinuX-TUX op 21-12-2011 15:30]

• BtM909
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• G-Tus

G-Tus

Doe gewoon jij

Mis ik hier iets? Ik doelde erop dat als die in de papiere variant stond, dat die dus ook online staat.

Flickr | Instagram

• GerardHenninger

GerardHenninger

Pruts0r eerste klas

Topicstarter
G-Tus schreef op woensdag 21 december 2011 @ 15:36:
[...]

Mis ik hier iets? Ik doelde erop dat als die in de papiere variant stond, dat die dus ook online staat.
Dat is geregeld door Herbert Blankestijn, ik had in m'n inbox vanmorgen een berichtje van hem (De Pers) ;)

• MandySpaan
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 18-04-2014
Leuk, de backstage video :D

[Voor 19% gewijzigd door MandySpaan op 21-12-2011 15:39]

• LinuX-TUX
Zeker een feest van herkenning dat stukje: "*what a bunch of nerds, OMG!*" :p

• MandySpaan
LinuX-TUX schreef op woensdag 21 december 2011 @ 15:42:
[...]

Zeker een feest van herkenning dat stukje: "*what a bunch of nerds, OMG!*" :p
Uitteraard! Maar dat is niks negatiefs, toch? :p

• LinuX-TUX
MandySpaan schreef op woensdag 21 december 2011 @ 15:44:
[...]

Uitteraard! Maar dat is niks negatiefs, toch? :p
N0pe, denk eerder dat de meesten zich gevleid voelen. Het "Penny, Penny, Penny" gehalte is hier immers hoog :Y)

Ben er geen uitzondering op :+

• MandySpaan
LinuX-TUX schreef op woensdag 21 december 2011 @ 15:46:
[...]

N0pe, denk eerder dat de meesten zich gevleid voelen. Het "Penny, Penny, Penny" gehalte is hier immers hoog :Y)

Ben er geen uitzondering op :+
I fucking LOVE Sheldon Cooper! :D

• GerardHenninger

GerardHenninger

Pruts0r eerste klas

Topicstarter
[DON'T WANNABE MOD(BREAK)]

Niet teveel slowchatten! Promoten die video's!

Edit Moby: dat moet zo

Modbreak:Niet teveel slowchatten! Promoten die video's!

:P

[Voor 40% gewijzigd door Moby op 21-12-2011 16:05. Reden: Ik help wel even]

• ruben_dee
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 25-09-2012
lekker bezig heren! kritische noot: making of is veeeeel te lang. Houd de aandacht niet vast al die minuten. Gebeurt echt veeeeel te veel 'niks'. voor de makers is dit een leuke behind the scenes, maar als buitenstaander zie ik liever iets dat beknopter is en waar meer informatie uit te halen valt. of iets dergelijks..

anyway.. gewoon tof!

• LinuX-TUX
MandySpaan schreef op woensdag 21 december 2011 @ 15:50:
[...]

I fucking LOVE Sheldon Cooper! :D
/me Who's the biatch N3RD nowww :Y)
Sorry Gerard _O_ ga gelijk weer verder met promoten :*)

Wel deels eens met ruben_dee kwa lengte. Maar niet dat ik me aandacht er niet meer bij kan houden door de duur. Anderzijds, geef toe, als je een "making of" van iets kijkt, doe je dat meestal uit interesse om de techniek erachter te zien & wat voor werk er allemaal ingestoken is en vooral "HOE". In dat opzicht dekt deze "making of" wel degelijk de lading.

Ben je daar niet in geinteresseerd en heb je liever iets wat makkelijk wegkijkt, dan kijk je naar DoubleE zelf met een verhaaltje en niet de "making of" IMHO

• yannickie111
ruben_dee schreef op woensdag 21 december 2011 @ 16:06:
lekker bezig heren! kritische noot: making of is veeeeel te lang. Houd de aandacht niet vast al die minuten. Gebeurt echt veeeeel te veel 'niks'. voor de makers is dit een leuke behind the scenes, maar als buitenstaander zie ik liever iets dat beknopter is en waar meer informatie uit te halen valt. of iets dergelijks..

anyway.. gewoon tof!
Niet mee eens...

Ik vind het een vet filmpje, wat een werk zit erin zeg! Maar het resultaat van 500K views in een week is toch wel behoorlijk netjes te noemen.

Maar in de BTS zie ik dat de meeste beelden geschoten zijn met een videocamera, en niet met een DSLR?

• bouncing_tom

bouncing_tom

Neeeee....

Tja dat is natuurlijk wat ik een tijdje geleden al riep, het is meer een behind the scenes dan een making off, de techniek etc wordt niet in detail aangehaald, we laten gewoon het opnamen proces en de lol er achter zien.

• yannickie111
Tweakers heeft net iig een tweet geplaatst over de BTS:
Vond je de Double Exposure video gaaf? (twk.rs/P9y) "The Making Of..." is nu ook te bekijken: youtu.be/eoUhtW_m2u4

• Moby
  • Registratie: november 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? DM me

Maakt iemand ook nog even een tweakblog aan? Die worden ook goed gelezen namelijk

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

• Ch3cker
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 07-12 00:20

Ch3cker

Testlab Teamlead
Ja, had t net even in IRC gegooid hier. Kudos voor de video, leuk geworden. :)

• Muthas
  • Niet online
Moby schreef op woensdag 21 december 2011 @ 16:41:
Maakt iemand ook nog even een tweakblog aan? Die worden ook goed gelezen namelijk
Geen Kusje: The Making Of Double Exposure

• leonvw
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 22-10 22:52
Complimenten voor de Backstage Video!!!!

Krijgen jullie nu dan wel eindelijk de Tweakers.net FP aandacht die jullie verdienen??
Als zelfs astronauten dat al krijgen, dan jullie ook :P

• Milo.
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 19:59

Milo.

klik

Erg leuke video! (net als de uiteindelijke versie)

Inderdaad hopelijk dat jullie nu eindelijk wat aandacht op Tweakers.net krijgen.

|| Flickr || 500px || Apple || Windows || Nikon || Canon ||

• Muthas
  • Niet online
304 views *O*

• GerardHenninger

GerardHenninger

Pruts0r eerste klas

Topicstarter
Ik vind de BTS persoonlijk ook te lang; na het WC shot (met de uitleg over het project) had het moeten stoppen vind ik. Maar dan hadden we de edit weer aan moeten passen en dan waren we pas met kerst klaar.

Wat LinuX-TUX ook zegt, het is leuk voor de mensen die meer (nerd info) willen weten over de video.

Ik ben meer dan tevreden over, het ondersteunt het totale project goed.

• walletje-w
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 22:42
Ik denk dat ook een boel kritische mensen toch even anders naar het filmpje gaan kijken als ze dit gezien hebben.

Mooi filmpje en goed ge-edit. Zo voor een filmpje van 7 minuten pakt het goed uit. Ook positief ontvangen bij vrienden :) !

• diedazz
  • Registratie: juli 2003
  • Niet online
Ik vind dit echt niet kunnen jongens, de behind the scenes video moet echt offline gehaald worden want ik ben ontiechelijk hard geschrokken van de eindscene waarin op een van de foto's Gerard zijn bilspleet net iets te mooi is uitgelicht.

:D

Nee, ook kudo's voor de BTS video, knap hoe het allemaal in elkaar zit en lang leve UAV's!

Just for the record:

[Voor 17% gewijzigd door diedazz op 21-12-2011 17:58]

Get Airflow, save the world.

• Minkie
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 22:52

Minkie

Groazers Unite.

Ik vind de BTS leuker dan de Double Exposure video.

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

• Phehistyr
  • Laatst online: 30-11 17:43

Phehistyr

De Epische Lurker

diedazz schreef op woensdag 21 december 2011 @ 17:52:
Ik vind dit echt niet kunnen jongens, de behind the scenes video moet echt offline gehaald worden want ik ben ontiechelijk hard geschrokken van de eindscene waarin op een van de foto's Gerard zijn bilspleet net iets te mooi is uitgelicht.
Het valt me dan nog mee dat je niet valt over de terrorist die je duidelijk op het toilet kunt zien zitten. ;)

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

• citruspers
diedazz schreef op woensdag 21 december 2011 @ 17:52:
zijn bilspleet net iets te mooi is uitgelicht.
Nou ja, hij heeft zich natuurlijk wel uit de naad gewerkt voor dit project :+

Die angry birds poepsequence heb ik gedaan met Gertjan, maar geen idee met wiens camera. Hebben we daar het beeldmateriaal nog van?

• G-Tus

G-Tus

Doe gewoon jij

Was dat niet met de 7D van _trickster_?

Flickr | Instagram

• Jaap-Jan

Jaap-Jan

Jaap-Jan, citruspers. ;)

En ik dacht dat het een 550d was, maar ik kan het mis hebben.

• TelefoniQ
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 21:49

TelefoniQ

Moderator

Indien er nieuwe film gemaakt gaat worden (Mw3 style alla Freddiew anyone?), I wanna join!

• citruspers
Jaap-Jan schreef op woensdag 21 december 2011 @ 18:54:
Jaap-Jan, citruspers. ;)

En ik dacht dat het een 550d was, maar ik kan het mis hebben.
Nee jij zat op de plee toch? Gertjan duwde de dolly dacht ik, terwijl ik de camera/crane deed.

• Mig29
  • Laatst online: 16-02-2014

Mig29

Sowieso schrijf je zo!

:N

Teveel nerds, te weinig Mandy!

:+

Nice gedaan mannen!

The answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything

• citruspers
Ben ik de enige die niet kan reageren op het filmpje?

Heb hem ook maar weer gereddit naar /r/photography. Graag upvoten als je een account hebt: http://www.reddit.com/r/p...r_video_a_week_ago_heres/ :)

[Voor 65% gewijzigd door citruspers op 21-12-2011 19:59]

• Roadrunner
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 12-11 12:05
Hele toffe making of! Minstens zo leuk om naar te kijken als het origineel. "What a bunch of nerds OMG!" _/-\o_

Ik heb ook deze weer even doorgestuurd naar m'n zwager @ C.A.N.O.N.

• AW_Bos
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 02:34

AW_Bos

Waar ga je heen? ☀

Op 3:42 van de BTS. Hoe zit die camera eigenlijk vast :P? Je ziet hem zelfs vallen.

[Voor 66% gewijzigd door AW_Bos op 21-12-2011 20:06]

Waar ga je heen?

• citruspers
Gerard hield de camera strap gewoon vast ;)

• Quad

Quad

Selectief doof

AW_Bos schreef op woensdag 21 december 2011 @ 20:05:
Op 3:42 van de BTS. Hoe zit die camera eigenlijk vast :P? Je ziet hem zelfs vallen.
Hij heeft hem gewoon nog in de hand?

PVOutput
❤️Liefde is gratis!❤️

• _trickster_
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 05-12 21:40
G-Tus schreef op woensdag 21 december 2011 @ 18:51:
Was dat niet met de 7D van _trickster_?
Dat is helemaal Correct,

er is 1 goed belichte schot daarvan overgebleven, maar het was zo slecht te zien dat uiteindelijk die shot niet is gebruikt.

ik wou dit shot namelijk eerst helemaal aan het einde van de making-off video plaatsen maar heeft het dus om die redene niet gehaald.
Pagina: 1 ... 33 34 35 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee