En weer een copycat:
YouTube: Canon 'đại chiến' Nikon như phim hành động
Zijn het nu de hele tijd dezelfde???

En deze stond in de related videos:Pi0tr schreef op donderdag 15 december 2011 @ 20:38:
En weer een copycat:
En offline in 3 secs....Pi0tr schreef op donderdag 15 december 2011 @ 20:38:
En weer een copycat:
En offline in 6 secs...Jk_W schreef op donderdag 15 december 2011 @ 20:40:
[...]
En deze stond in de related videos:
YouTube: Double Exposure- Canon vs. Nikon
Volgens mij bekijken ze die video's niet eens meer...GerardHenninger schreef op donderdag 15 december 2011 @ 20:45:
[...]
En offline in 3 secs....
[...]
En offline in 6 secs...
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output
[ Voor 21% gewijzigd door Xilonz op 15-12-2011 22:02 . Reden: edit ]
Mijn google chrome vertaal kunsten komen er niet uit, sorry !Xilonz schreef op donderdag 15 december 2011 @ 21:53:
Hier valt vast niet veel tegen te doen maar toch, wie kan er chinees? wat vinden ze er van?
http://v.youku.com/v_show/id_XMzMyMzI1OTAw.html
[ Voor 16% gewijzigd door ExploitSolo op 15-12-2011 21:57 ]
Zo te zien kunnen we er wel 200 comments en 15000 views bijtellen.Xilonz schreef op donderdag 15 december 2011 @ 21:53:
Hier valt vast niet veel tegen te doen maar toch, wie kan er chinees? wat vinden ze er van?
http://v.youku.com/v_show/id_XMzMyMzI1OTAw.html
edit: Aan de smileys te zien kunnen ze jullie film wel waarderen
Zou er eigenlijk niet zoveel aan doen. Kunnen ze uberhaubt youtube bekijken?Knopsje schreef op donderdag 15 december 2011 @ 22:05:
Een vriend van mij is Chinees en heeft een klacht ingediend. Duimen!
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
We zijn toch allemaal 'n beetje nerd, dudeEthirty schreef op donderdag 15 december 2011 @ 23:11:
Klinkt misschien stom, maar is het geen continuiteits foutje dat de c.a.n.o.n eerst aan komen rennen, en pas daarna hun veters strikken en zich klaarmaken gaan voor de battle?
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Eens, ik zou waarschijnlijk nog over mijn eigen veter gestruikeld zijn ookdodge_911 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 23:47:
[...]
We zijn toch allemaal 'n beetje nerd, dude
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
I made a short with the same idea, but uploaded 5 days before this clip.I don't think this is fair!!! Any suggestions?!?! Check me channel the clip is "Click and Boom"
Heb m net bekeken en het idee is zeker leuk maar het is gewoon niet zo goed uitgewerkt als DE. Toch gaaf om te zien dat dit soort filmpjes zo kort op elkaar uitgebracht worden. Zal wel een beroepstick zijnGh0stw4lk3r schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 05:27:
wel lullig voor YouTube: Kanaal van kankiorcheto die een paar dagen geleden zijn filmpje heeft gepost en overduidelijk niet aan promotie heeft gedaan.
Het is namelijk best een cool filpmje, iets andere insteek dan ons, iets te langdradig (imho) maar zeker niet verkeerd.
Anyway, hij vindt het niet fair dat wij tegelijk met zijn filmpje een filmpje hebben uitgebracht
[...]
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Maakt het uit? Technisch klopt misschien niet alles, maar het resultaat is geweldig, en daar gaat het toch om?G-Tus schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 08:35:
Het valt me nu pas op, maar waarom wordt de lens van Angel00008 veranderd na het bullettime shot? Eerst heeft ie de 100-400 als shotgun en daarna opeens een 70-200 2.8?
EDIT: misschien is het een 70-200 f/4...
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
Niet fair???? Wat is hier niet fair aan dan? Dan had hij meer promotie moeten maken ervoor.. Als je na 5 dagen pas 150 views hebt, heb je er volgens mij ook 0,0 aan gedaanGh0stw4lk3r schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 05:27:
wel lullig voor YouTube: Kanaal van kankiorcheto die een paar dagen geleden zijn filmpje heeft gepost en overduidelijk niet aan promotie heeft gedaan.
Het is namelijk best een cool filpmje, iets andere insteek dan ons, iets te langdradig (imho) maar zeker niet verkeerd.
Anyway, hij vindt het niet fair dat wij tegelijk met zijn filmpje een filmpje hebben uitgebracht
[...]
Verwijderd
Wut? Ik was net te laat?Moby schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 10:00:
We zitten nu op de webcam bij 3fm!
[ Voor 38% gewijzigd door Moby op 16-12-2011 11:25 ]
Whahaha, eigenlijk maar 1 ding : GoT POWAH!Maxonic schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 06:42:
Hehe, ja wat kan je daarop zeggen...
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Mooie bumper stickerdodge_911 schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 10:27:
[...]
Whahaha, eigenlijk maar 1 ding : GoT POWAH!
The birds turned into The Flying Dutchmen!
dodge_911 schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 10:27:
[...]
Whahaha, eigenlijk maar 1 ding : GoT POWAH!
[ Voor 22% gewijzigd door Quad op 16-12-2011 10:59 ]
⏩ PVOutput☀️
http://beeldspraak.tumblr...gemaakt-door-nl-fotograafQuad schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 10:58:
[...]
Echt super gaaf dat t filmpje ook bij 3FM voorbij is gekomen! Geen beelden van tijdens de uitzending? :-)
[ Voor 23% gewijzigd door Pixeltje op 16-12-2011 11:10 ]
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Zit je nou stiekem je eigen video te spammen ?X-G schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:13:
Erg cool filmpje geworden, leuk om te zien wat een groepje enthousiastelingen kan maken![]()
Laatst overigens ook zoiets gemaakt, best leuk geworden: YouTube: DreamHack Battlefield
Good morning! And in case I don't see you: good afternoon, good evening and good night!
Zou 3Fm even mailen, denk wel dat jij het moet doen, als ik aan zou geven dat de credits verkeerd zijn dan trapt niemand daar in natuurlijk;) Als je er zelf om vraagt is het zo geregeldGerardHenninger schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:17:
[...]
Zit je nou stiekem je eigen video te spammen ?Geeft niet hoor, we kunnen wel wat views kwijt.
Waarom kan ik op die Beeldspraak-Tumbler niet commenten? Die credits moeten effe aangepast worden, irritant.
Ook even gekeken, die is wel erg gaaf gemaakt ook, met die mensen die in de lucht blijven hangen. Daar heeft ook behoorlijk wat werk in gezeten.Gh0stw4lk3r schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 05:27:
[...]
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Oh neeGerardHenninger schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:17:
[...]
Zit je nou stiekem je eigen video te spammen ?Geeft niet hoor, we kunnen wel wat views kwijt.
Waarom kan ik op die Beeldspraak-Tumbler niet commenten? Die credits moeten effe aangepast worden, irritant.
Heb hem ook gezien. Maar ik vind het een beetje over de top. Het hele filmpje zit echt vol met die slowmotions. Word een beetje to much op een gegeven moment.Gh0stw4lk3r schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 05:27:
[...]
Verwijderd
Done, heb wel een afgeschermd account dus hoop dat je hem in de mentions voorbij ziet komenVerwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:39:
Stuur anders zelf even een tweet naar het account van Tweakers...
Verwijderd
Ik heb geen twitter en ik zou niet weten hoe bovenstaande werkt, dus ik zal hem zeker niet voorbij zien komenVerwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:50:
[...]
Done, heb wel een afgeschermd account dus hoop dat je hem in de mentions voorbij ziet komen
⏩ PVOutput☀️
Het Tweakers account heeft de tweet van Wilbert de Vries geretweet als promotie voor Double ExposureVerwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:37:
Kan er trouwens ook geen Tweet vanaf op het account van Tweakers?
verder zijn er toch best wel veel fotografen die alleen het geweld zien en bang zijn dat ze zelf neergeknald worden door de politie als ze een foto maken...I am 57 and I enjoyed the video for the technical aspects. Along with my love of photography I have a son that is majoring in graphic arts and video production so I am highly tuned into different technical ways of doing video. So I didn't really focus on the terrorist and gun play as much as I did thinking the whole time how they choreographed the actions of camera to coincide with the projecyile action as well as trying to figure out what they were using for projectiles. The story ending made me smile because it wasn't "real" after all.
[ Voor 9% gewijzigd door Gh0stw4lk3r op 16-12-2011 12:49 ]
Verwijderd
Laat jij er een stapeltje drukken?
[ Voor 3% gewijzigd door sapphire op 16-12-2011 13:16 ]
Ik had deze nog helemaal niet gezien: YouTube: Photographers vs. Videographers Epic Battle: Episode IVBunch of boys rescue helpless girl with help of gigantically overgrown lenses.... um, ahem, is that glass compensating for something guys?
[ Voor 33% gewijzigd door Aight! op 16-12-2011 13:32 ]
Ja. Ik probeerde me te registreren om te reageren, maar helaas liep ik aan tegen het feit dat het alleen bedoeld is voor NYIP students en graduates. Je moet apart toegang vragen tot de forums.Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 12:52:
Die negativiteit over camera's als wapens... Je weet gewoon dat deze mensen ook tegen dingen als geweld in games zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door Jaap-Jan op 16-12-2011 13:40 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Slapstick op 16-12-2011 13:47 ]
Doe hem de groeten, hij heeft me een keer weggestuurd op een photoshootSlapstick schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:46:
Ach, had ik hier maar eerder van gehoord. Had jullie goed kunnen helpen met Radio Kootwijk. Degene die er bewaakt is een bekende van me.
Zo onzinnig vind ik dat anders niet. Je zet bewust een terrorist neer door hem te stereotyperen als arabier. Ja ik heb een theedoek in mijn kast liggen, maar die draag ik niet over mijn hoofd. Ik denk dat je zelf ook wel begrijpt dat er niet voor niets voor dit beeld is gekozen: iedereen maakt meteen vlot de bedoelde associatie.sapphire schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:16
Zo is er nog een opmerking die ik een aantal keer gehoord heb en ook compleet onzinnig is. Namelijk: "Dus arabieren zijn terroristen" Omdat de Nikon terroristen die doeken om hun hoofd hebben vinden mensen dat jullie arabieren als terroristen labelen. Jammer genoeg vergeten ze zelf dat ze mensen die een hoofddoek dragen direct labelen als arabier terwijl de halve wereld zo'n ding in de kast heeft liggen.
ofwel, huiliehuilie
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
En er wordt ook gedaan alsof dit verheerlijking is van geweld en racisme, terwijl het gewoon overduidelijk humoristisch is bedoeld.BtM909 schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:16:
Ja, bivakmutsen had ook gekund, maar it is what it is... Soms moet je ff naar creatieve vrijheid kijken
Zal ik doencitruspers schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:57:
[...]
Doe hem de groeten, hij heeft me een keer weggestuurd op een photoshoot
Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB
The devil is in the details.
[ Voor 34% gewijzigd door Gh0stw4lk3r op 16-12-2011 15:39 ]
Kom je nu mee aan! Ik heb serieus mijn contacten binnen de boswachterij gebruikt om er een shooting dag te krijgen hiervoor. Niet gelukt, want staatsbosbeheer wilde niet mee werken aan dit project!Slapstick schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:46:
Ach, had ik hier maar eerder van gehoord. Had jullie goed kunnen helpen met Radio Kootwijk. Degene die er bewaakt is een bekende van me.
Binnen een paar dagen 250.000 views. Denk dat voor een evt. vervolg dat de sponsors in de rij zullen staan. Radio kootwijk is trouwens niets vergeleken met wat er voor gebouwen zijn op Arnhem buiten. Daar zitten echt parels tussen voor urbex filmen. Heel erg surrealistich omdat er nog onderdelen staan die vroeger bij hoog voltage testen gebruikt werden. Zoals een leeg zwembad in een hal (cod4 anyone?), mansgrote transformatoren. Een hal waar een boing 747 inpast.
Verwijderd
[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2011 15:42 ]
Kunnen jullie wellicht ook naar Herbert Blankesteijn (@hmblank) tweeten... Doe doet elke dag een stukje op BNRBtM909 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 17:49:
Heb 't ook maar ff naar Herbert Blankesteijn getweet. Hij doet namelijk elke dag grappige of opmerkelijke filmpjes op BNR. Als 't niet linksom is, dan rechtsom de media in
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Giel zoekt de punchline maar laat net even te weinig zien. Wel tof dat we erin zittenVerwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 15:42:
Exposure bij 3FM, kijk dan mogen we niet klagen! Toch iets voor DWDD dus eigenlijk
Mijn muziek op SoundCloud - Speel online rikken - Maak muziek in je browser
En de enige man die ze credit geven is 'Gerard Henniger', whoever that may be.2mb schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 15:52:
[...]
Giel zoekt de punchline maar laat net even te weinig zien. Wel tof dat we erin zitten
Vet!Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 15:42:
Exposure bij 3FM, kijk dan mogen we niet klagen! Toch iets voor DWDD dus eigenlijk
Het spijt me, maar je hebt nu eenmaal mensen die niet buiten de hk komen.Zandpad schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 15:31:
[...]
Kom je nu mee aan! Ik heb serieus mijn contacten binnen de boswachterij gebruikt om er een shooting dag te krijgen hiervoor. Niet gelukt, want staatsbosbeheer wilde niet mee werken aan dit project!
FixedSlapstick schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 16:36:
[...]
Het spijt me, maar je hebt nu eenmaal mensen die niet buiten de hk komen.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Wat is de bedoeling van dt plaatje? is het een grap of dreigement?Ch3cker schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 23:27:
Kreeg daarnet als reactie op Double Exposure de volgende foto toegestuurd.. klik
Tjonge , als DE op 3fm komt halen we straks het landelijk nieuws nog.yannickie111 schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 16:05:
[...]
Vet!
En Gerard, je hebt goed werk verricht in je eentje![]()
offtopic:
Giel heeft het over die hagedis die mieren op een iPad vangt?
Volgens mij is dit een HTC Desire HD, en geen iPad, wel?[afbeelding]
ora et labora
Mijn persoonlijke doel voor Double Exposure is :mrc4nl schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 10:30:
[...]
Tjonge , als DE op 3fm komt halen we straks het landelijk nieuws nog.
Welke show is voor jullie het hoogtepunt?
bbc?
ja dat is geen ipad maar een htc desire hd.
[ Voor 8% gewijzigd door GerardHenninger op 17-12-2011 12:31 ]
Jah joh, makkelijk man!angel00008 schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 13:25:
en nu zelfs 400+k views ben benieuwd of we de 500k gaan doorbreken voor de bts video komt!
Kan nergens een knop vinden om die video te flaggen.. heb dus maar een mailtje gestuurd naar vimeo, maar vraag me af of ze daar wat mee doen.GerardHenninger schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 12:28:
Oh en zucht! Wie wil deze copycat even helpen flaggen : http://vimeo.com/33773409
Dat kan als je ingelogd bentPixeltje schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 16:24:
[...]
Kan nergens een knop vinden om die video te flaggen.. heb dus maar een mailtje gestuurd naar vimeo, maar vraag me af of ze daar wat mee doen.
[ Voor 33% gewijzigd door Gh0stw4lk3r op 17-12-2011 17:30 ]
In ongeveer 7 uur is hij dus 4 duizend keer gedeeld via facebook. Ik denk dat toch ieder filmpje snel weer bekeken word door 10 man. Dan zit je dus al weer op 40.000 views.Gh0stw4lk3r schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 17:08:
Heb in ieder geval Gizmodo en Strobist getipt
(al 71.000 keer gedeeld op facebook![]()
)
[ Voor 33% gewijzigd door rusman op 18-12-2011 11:38 ]
Dit was vannacht, na de laatste screenshot ook maar aan de lader gehangen.. Maar jongens, 10% eraf binnen een uur is behoorlijk wat!
To modify or not to modify that's the quest... It's no question! Always modify!!
Ctrl+k
[ Voor 16% gewijzigd door Jaap-Jan op 19-12-2011 00:14 ]
Tuurlijk mag dat, ik ben daar gewoon open en eerlijk in. Had het er net toevallig over met MRusssssman :Sibylle schreef op zondag 18 december 2011 @ 23:56:
mag ik vragen wat de inkomsten zijn van Youtube? Na die hele discussie ben ik toch wel erg nieuwsgierig wat het nu heeft opgeleverd!
Nergens staat het bedrag vast, sommige Youtubers schijnen $8 te krijgen per 1000 views. Maar niet vergeten dat je het door twee moet delen: Youtube/Google krijgt de andere helftJaap-Jan schreef op maandag 19 december 2011 @ 00:07:
Als je deze pagina mag geloven tussen de $2,50 en $5,- per 1000 views. Tussen de $1162,50 en $2325 dus.
Al is het afwachten wat het gaat worden met maar één video die goed scoort.
Het is in ieder geval genoeg voor een leuk avondje uit met de crew.
[ Voor 22% gewijzigd door GerardHenninger op 19-12-2011 00:10 ]
Hoezo 'krijgen' de andere helft? Youtube is degene die op de één of andere manier geld kan verdienen met de video (ad's enzo), dus het enige wat ze doen is een deel uitbetalen van hun eigen inkomsten.GerardHenninger schreef op maandag 19 december 2011 @ 00:09:
(..)
Nergens staat het bedrag vast, sommige Youtubers schijnen $8 te krijgen per 1000 views. Maar niet vergeten dat je het door twee moet delen: Youtube/Google krijgt de andere helft
[ Voor 10% gewijzigd door Jaap-Jan op 19-12-2011 00:13 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq