Released: Tweakers Videoproject Double Exposure en BTS video Overzicht Laatste deel

Pagina: 1 ... 23 ... 35 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-09 08:00
Hahn schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 18:40:
[...]
Nou, als T.net het als een spotlight op de frontpage zet, dan heb je al snel 50.000+ views te pakken, dat noem ik niet vrij weinig :P
Marten doelde niet op de promotie maar meer op een eventueel budget.

Ennuh, T.net zet het niet op de frontpage.... en het wordt ook geen nieuwsitem. Qua promotie/budget hoef je niet heel veel op T.net te rekenen voor dit project :)

Ondanks dat we T.net credits geven, is dit echt een project van ons, van de crew, van dit topic.

[ Voor 10% gewijzigd door GerardHenninger op 09-12-2011 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noodels
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Als buitenstaander is mijn beknopte mening dat een gebruiker een filmpje bekijkt, skipt in het filmpje en uiteindelijk decredits ziet. Slechts weinig mensen hechten waarde aan het feit op welk account het staat.

Of het op het Tweakers account moet is aan de makers, maar Tweakers staat hier vrijwel compleet buiten. Het is leuk dat de crew "achter de schermen" werkt aan deel 2 maar dat staat geheel los van deze video. Dat Tweakers deel 2 wil aanpakken met sponsors is leuk, maar niet erg relevant voor deze versie.

Kortom laat Gerard het op zijn acoount zetten en geef de mensen het verdiende colatje en laat Tweakers deel 2 regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-09 16:06
Ik wist niet dat tweakers een YT account had. Dan ga ik toch voor het tweakers account. Een nieuw account zou ik iig niet doen. Het probleem is dat tweakers nu niet deel twee zou willen sponsoren, maar wie zegt dat Gerard bij een deel twee mee zou doen (ook mogelijk natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Muthas schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 18:37:
Ik ben benieuwd op wat voor manier het investeren is als we de video nu op het YouTube-account van Tweakers.net zetten. Tweakers.net kan op dit moment voor het eerste deel vrij weinig betekenen. Wat biedt het ons dan als wij de video bij hun plaatsen en hierdoor wel inkomsten mislopen? Wat maakt het uit dat de eerste video bij Gerard staat en de volgende bij Tweakers.net? Ja, het is inconsistent, maar wat heeft dat voor concreet gevolg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06:25

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

GerardHenninger schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 18:22:
[...]

Maar dan zitten we dus voor een volgend project vast aan hetzelfde idee en dat is niet handig, want dat beperkt de vrijheid. Dit ging allemaal zo goed omdat iedereen van alles kon verzinnen, bijna niets was onmogelijk.

En stel er komt een volgend deel en die krijgt sponsoring, dan is die video ook meteen van de samenwerkingspartner, dus dan komt de video op het YT-kanaal van dat bedrijf/die onderneming.

Nee, ik zie echt geen voordelen in een eigen website/YT-kanaal. Dat wordt pas leuk als we om de week/maand een video van dit niveau uitbrengen en we dus aan branding willen doen.

[...]

Klopt, het is een community-project voor de lol, maar is het niet nog meer lol als we weer kunnen afspreken met z'n allen onder het genot van een drankje/hapje bekostigd door het harde werken van de video? Tuurlijk kunnen we alles zelf betalen, hell, Marten zou alles voor ons kunnen betalen, maar ik zie niets slechts in een beloning waar we hard voor hebben gewerkt/geschoten. Die beloning is in eerste instantie inderdaad exposure, maar waarom een extra beloning tegenhouden? Al zou die beloning maar $100 zijn, wat dus neerkomt op $3 per persoon, dan is dat toch een leuke ervaring. Nogmaals, het gaat mij niet om het geld, anders zou ik nu wel werken ipv hier teveel hangen. Het gaat mij erom dat we een leuke community hebben (opgebouwd) en dat die alleen maar sterker kan worden met een extraatje.

[...]

Wikipedia :
"Public relations (pr) is het stelselmatig bevorderen van het wederzijds begrip tussen een organisatie en haar publieksgroepen."

Sorry, maar de viewers van deze video zijn niet mijn publieksgroepen. Nogmaals, ik word hier persoonlijk niet wijzer van op 10 followers/subscribers na. Mijn doelgroep (in tegenstelling tot veel andere fotografen) is heel specifiek: portretten en commercial advertising in de dance muziek.
Al verkocht je aardappelen in timboektoe, met potentieel 2 miljoen views (en ja dat is niet gegarandeerd dat je het haalt, maar dat gaat de community wel proberen) helpt dat je omzet altijd en is het dus zeker niet correct om aan te geven dat je hier niet "wijzer" van wordt.
Jij mag mij uitleggen wat voor financieel/pr-gewin ik uit de video haal.

[...]

Tuurlijk kan ik een colaatje voor iedereen kopen, er mag zelfs een McMenu bij, maar daar gaat het niet om. Ik zie graag dat de community iets terugkrijgt voor hetgeen waaraan ze (hard) hebben gewerkt. Dat is natuurlijk de exposure, dat is al een heleboel voldoening. Maar als er een kans/mogelijkheid is op meer, waarom mogen we daar geen gebruik van maken? Jij doet liever een gratis fotoshoot, ook als je weet dat je er 50 euro voor kan vragen?
De community wordt niet heel veel rijker verdeelt over 30 man, als je het gaat hebben over googleadwords op je video, maar daar ligt dus ook niet de waarde van deze video laten zien.
Beter nog, ik wil wel 200 euro betalen naar DE voor de onkosten en het dan laten zien op mijn youtube, vol met mijn reclame. Ik ben overtuigd dat ik die 200 euro wel terug verdien. Voor 200 euro kunnen 30 man die cola en mcmenu ook halen, geef je evenveel aan de community, toch?
(ben het niet van plan, maar meen het wel serieus. Het wordt afgedaan dat Gerard er niet "wijzer" van wordt, terwijl ik overtuigd ben van wel en dat zeker niet correct vind naar de community van DE)
[...]

Leuk dat een modje/admin dit even met de crew deelt ipv wij zelf |:( Ach, nu hoeven we niemand meer in te lichten in de mailing voor de release, want het staat al in het topic.
In commentaar naar ons toe (moderator feedback topic) gaf je aan dat we niet transparant waren en niet open waren, dus ik ging er 100% vanuit dat de "producers" wel continu de community, voor wie zij de communicatie verzorgen, op de hoogte houden. Het filmpje is van 30 man, en niet van de producers, dus ik nam aan dat iedereen samen aan het overleggen is (via jullie, om orde te houden) naar tweakers.net over een eventueel vervolg en sponsoring.
Ik heb ook niets teveel gezegd, niets is rond maar er lijkt een hoop mogelijk, een mooie basis voor een deel 2. Als ik dan al teveel gezegd heb, hebben jullie als producers mijn inziens gewoon te weinig gezegd naar de community.
[...]

Ze zegt dat dit je persoonlijke mening is, maar dit voelt toch als een dialoog met een T.net medewerker aan.
Als verdient tweakers.net hier een miljard euro mee, daar gaat geen cent van naar mij toe, niet direct en niet indirect. Dus mij in de hoek schuiven van belangenverstrengeling of wat dan ook vind ik dan vrij cru, sinds de enige die ik hier voordeel uit proberen zie te halen ben jij.
Er staat niets vast voor deel 2, misschien is het geen deel 2 maar gewoon een volgend nieuw project. Dat kan dus van alles zijn, zolang het maar weer iets is van de community. Wat maakt het dan voor verschil of deze video onder T.net valt, of onder een DoubleE-YT-kanaal, of onder het YT-kanaal van een andere sponsor. Feit is dat T.net helaas niets voor deze video kan betekenen, maar dat we desondanks toch eindigen met T.net credits.

Waarom zouden wij zomaar deze video weggeven als we er als community misschien meer uit kunnen halen? Kijk, als mensen problemen hebben met mij(n account) dan begrijp ik dat de video ergens anders online moet komen en dat was de vraag nou juist.
Je erkent dus zelf ook dat die exposure naar jou YT wat vreemd overkomt en misschien niet helemaal fair is.
Er zit dus blijkbaar wel waarde aan, terwijl je hierboven aangaf dat je er niet beter op zou worden.
[...]

Nee, weinig mensen zijn up-to-date wat betreft een vervolg, daarom vind ik het zo fijn dat Nomad het hier effe in het topic gooit.

Maar zover ik weet wordt een eventueel budget voor deel 2 niet groter als we deel 1 nu aan T.net geven. Sterker nog, onze contactpersoon bij T.net had er geen moeite mee als we het zelf ergens anders zouden uploaden, hij kon tenslotte geen budget vrijkrijgen voor dit deel en dat is niet zo vreemd aangezien het jaar bijna over is.
heb je bij deze toch nog een sponsor gevonden :), die 200 euro is voor een bedrijf peanuts en wil ik jullie best betalen (donaties zijn ook nog eens prettig aftrekbaar, kost me effectief misschien een honderdje).

Ik ben vrij pissed en daarom reageer ik ook niet als admin zozeer, maar als user die al vele jaren hier komt in FG / F&V en vind echt dat mensen hier dingen beweren en afdoen als "weinig wijzer van", terwijl ik dat zeker niet zo zie.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Ondertussen begin ook ik vrij pissed te worden Nomad. Je bent zoals het nu lijkt als enige echt duidelijk tegen. Daar is niks mis mee áls je daarvoor ook goede redenen had. Die zie ik niet. Het begint vanuit mijn ogen ondertussen meer op een persoonlijke vete richting Gerard te lijken.
Nomad schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 20:38:
[...]

Al verkocht je aardappelen in timboektoe, met potentieel 2 miljoen views (en ja dat is niet gegarandeerd dat je het haalt, maar dat gaat de community wel proberen) helpt dat je omzet altijd en is het dus zeker niet correct om aan te geven dat je hier niet "wijzer" van wordt.
Helpt dat je omzet altijd? Hoe dan! Kom eens met concrete voorbeelden. Ja, hij zal wat volgers er bij krijgen, ja, zijn kanaal krijgt wat followers. Maar verder?
[...]

De community wordt niet heel veel rijker verdeelt over 30 man, als je het gaat hebben over googleadwords op je video, maar daar ligt dus ook niet de waarde van deze video laten zien.
Beter nog, ik wil wel 200 euro betalen naar DE voor de onkosten en het dan laten zien op mijn youtube, vol met mijn reclame. Ik ben overtuigd dat ik die 200 euro wel terug verdien. Voor 200 euro kunnen 30 man die cola en mcmenu ook halen, geef je evenveel aan de community, toch?
Het gaat hier niet om het bedrag maar om de poging die we doen om de video te benutten voor inkomsten. Vallen de views tegen dan vallen de inkomsten tegen, so it be. Wordt de video een miljoen keer bekeken, dan hebben we flink wat meer dan die 200 euro en kunnen wat leukers doen dan met z'n allen in de ballenbak bij de MCD gaan spelen. Die kans laten schieten is gewoon zonde.
[...]

In commentaar naar ons toe (moderator feedback topic) gaf je aan dat we niet transparant waren en niet open waren, dus ik ging er 100% vanuit dat de "producers" wel continu de community, voor wie zij de communicatie verzorgen, op de hoogte houden. Het filmpje is van 30 man, en niet van de producers, dus ik nam aan dat iedereen samen aan het overleggen is (via jullie, om orde te houden) naar tweakers.net over een eventueel vervolg en sponsoring.
Ik heb ook niets teveel gezegd, niets is rond maar er lijkt een hoop mogelijk, een mooie basis voor een deel 2. Als ik dan al teveel gezegd heb, hebben jullie als producers mijn inziens gewoon te weinig gezegd naar de community.
Het is erg mooi dat je je neus in zaken steekt waar je blijkbaar maar de helft van af weet. Als je onze communicatie met Tweakers.net dan toch volgt weet je ook dat er nog niks concreet is dus ik zie niet in hoe wij de crew op dit moment moeten blij maken met een dode mus.

Weet je hoe je het geheel ook kan zien? We gaan een samenwerking met Gerard aan. Hij biedt ons het gebruik van een YouTube-account met partnership en we krijgen de volledige inkomsten. Hij krijgt de followers op Twitter en z'n kanaal. Het lijkt mij een goede deal. Het is naar mijn idee in ieder geval het beste alternatief van alle andere opties die we hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Hoe helpt dat in godsnaam mijn omzet? Al het geld wat binnenkomt via AdSense gaat naar DoubleE, ik was zelfs al aan het kijken hoe ik m'n account kon delen met de producers (mocht je het niet geloven, vraag jvdgeest). Dus waar word ik dan nog wijzer van? Wees eens duidelijk.
(ben het niet van plan, maar meen het wel serieus. Het wordt afgedaan dat Gerard er niet "wijzer" van wordt, terwijl ik overtuigd ben van wel en dat zeker niet correct vind naar de community van DE)
Gast, waar heb je het over? Wat is niet correct dan? We zijn in de eerste post eerlijk geweest over wat de voor- en nadelen zijn. Sterker nog, we gooien het vraagstuk in dit topic.
In commentaar naar ons toe (moderator feedback topic) gaf je aan dat we niet transparant waren en niet open waren, dus ik ging er 100% vanuit dat de "producers" wel continu de community, voor wie zij de communicatie verzorgen, op de hoogte houden.
Pardon?! Dus jij bepaalt even vrolijk hoe en wanneer wij communiceren? Er gaat een mailing uit over hoe en wat m.b.t. de release en de toekomst. Wie ben jij om dat hier even lekker onduidelijk in het topic te gooien terwijl je er echt helemaal niets mee te maken hebt. Het is nu iets tussen T.net HQ en de producers. Zodra alles duidelijk, concreet en compleet is communiceren we dat via een mailing/in dit topic. Maar het is nog niet duidelijk, dus zolang wij nog geen compleet beeld hebben bij de toekomst (en de mogelijkheden) is er weinig te vertellen. Maar als admin/mod heb jij daar NIETS mee te maken, al zit je 100 jaar op GoT.
Het filmpje is van 30 man, en niet van de producers, dus ik nam aan dat iedereen samen aan het overleggen is (via jullie, om orde te houden) naar tweakers.net over een eventueel vervolg en sponsoring.
Zie hierboven. Volgende keer iets meer nadenken voordat je dingen typt waar je niets mee te maken hebt. Nu gooi je wat dingen in het topic waar de nodige gaten inzitten en die mensen zelf op een verkeerde manier kunnen invullen. Pas als dingen compleet/helder/concreet zijn dan komt communicatie kijken. Daarnaast is communicatie fijn als we met een probleem zitten waar we niet meteen uitkomen. Neem Johan z'n vraag als voorbeeld. Wij zijn transparanter dan jullie hoor. Zit het je zo dwars joh, dat Feedback Topic?

Maar als je zo van de transparantie/communicatie bent, waarom dan niet eerst even reageren op m'n TR? Of tenminste OOK reageren op m'n TR.....
Als verdient tweakers.net hier een miljard euro mee, daar gaat geen cent van naar mij toe, niet direct en niet indirect. Dus mij in de hoek schuiven van belangenverstrengeling of wat dan ook vind ik dan vrij cru, sinds de enige die ik hier voordeel uit proberen zie te halen ben jij.
Je kan ook voor een organisatie kiezen zonder dat er geld mee verdient wordt, dus jij kan prima in het voordeel van T.net praten zonder dat je er wijzer van wordt. Dat is precies hetzelfde als dat ik nu voor de crew/community kies terwijl het mij alleen maar kostbare tijd en energie kost.
Je erkent dus zelf ook dat die exposure naar jou YT wat vreemd overkomt en misschien niet helemaal fair is.
Er zit dus blijkbaar wel waarde aan, terwijl je hierboven aangaf dat je er niet beter op zou worden.
Nee, je leest wat je wil lezen. Ik zeg alleen dat als mensen het vreemd over vinden komen dat ik dat dan kan begrijpen, ik kon dat van JvdGeest ook begrijpen. Mij maakt het niets uit, zolang de keuze maar logisch is en vooral: zolang het merendeel er maar achterstaat.
heb je bij deze toch nog een sponsor gevonden :), die 200 euro is voor een bedrijf peanuts en wil ik jullie best betalen (donaties zijn ook nog eens prettig aftrekbaar, kost me effectief misschien een honderdje).
Prima, zullen we nog een keer de vraag stellen hier hoeveel mensen dan willen verdienen? Ik zeg minimaal 500 euro, want we willen natuurlijk wel luxe kunnen eten/drinken op de kosten van een admin/moderator.
Ik ben vrij pissed en daarom reageer ik ook niet als admin zozeer, maar als user die al vele jaren hier komt in FG / F&V en vind echt dat mensen hier dingen beweren en afdoen als "weinig wijzer van", terwijl ik dat zeker niet zo zie.
Nogmaals, kom eens met concrete voorbeelden dan... Hoe word ik er wijzer van. Ik daag je uit, kom met iets specifieks. Het geld gaat naar DoubleE, die followers/subscribers ben ik weer kwijt als mensen zien dat ik voor de rest geen boeiende FreddieW-achtige filmpjes upload. Dus wat houd ik er dan aan over?
Weet je wat ik er aan denk over te houden (en waar ik op hoop)? Een beetje inkomsten zodat we met z'n alleen iets leuks kunnen doen, niets meer en niets minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Mannen, ik kon er helaas niet bijzijn bij de opnames, en Gerard weet maar wat goed dat ik er graag bij wou zijn...
Ik heb het hele project gevolgd via dit topic, en ben erg benieuwd naar het resultaat...
Nu is alles in kannen en kruiken, en gaan jullie verdomme kwebbelen over welke account het zou mogen gaan publiceren... En oooh oooh ooh, als er iemand ook maar een beetje meer voordeel uit haalt dan de anderen...
Ik weet dat dit me niet populair zal maken bij menigen onder jullie maar :
Grow the fuck up and make it happen! Het is een te mooi project om nu door geëtter op 'n dood eind te laten komen.

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-09 14:44
[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

Grappig dat je zelf aangeeft dat je het wel terugverdient als je het volgooit met reclame, je vergeet alleen dat dit dus niet gedaan word het is alleen voor het youtube account.

Ok zou zo de film bij jou willen dumpen zonder dat je er eigen reclame inzet (dat doet gh nml ook niet)

Dit laat overigens zien dat dit voor jou een persoonlijk dillema is, en het komt over dat je gerard de mogelijke views niet gunt.

als voor mij de film maar gepost word en als we er wat leuks mee kunnen doen top, dat er een deel 2 komt was nog niet zeker maar ik lees nu dat dat dus al redelijk ver is, dat zoiets niet verteld is kan ik best wel begrijpen deel 1 is nog niet uit geen idee wie er nog zin heeft aan een eventueel nieuw project maar met het oog op sponsoring snap ik wel dat kost tijd en moet goed geregeld zijn. interesseert mij niet hoever/waar dat is als het straks maar bekend is wie/wat/waar..

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 00:19
dodge_911 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 21:33:
Mannen, ik kon er helaas niet bijzijn bij de opnames, en Gerard weet maar wat goed dat ik er graag bij wou zijn...
Ik heb het hele project gevolgd via dit topic, en ben erg benieuwd naar het resultaat...
Nu is alles in kannen en kruiken, en gaan jullie verdomme kwebbelen over welke account het zou mogen gaan publiceren... En oooh oooh ooh, als er iemand ook maar een beetje meer voordeel uit haalt dan de anderen...
Ik weet dat dit me niet populair zal maken bij menigen onder jullie maar :
Grow the fuck up and make it happen! Het is een te mooi project om nu door geëtter op 'n dood eind te laten komen.
QFT, te mooi om te laten gaan jongens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

angel00008 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 21:33:
[...]

Grappig dat je zelf aangeeft dat je het wel terugverdient als je het volgooit met reclame, je vergeet alleen dat dit dus niet gedaan word het is alleen voor het youtube account.

Ok zou zo de film bij jou willen dumpen zonder dat je er eigen reclame inzet (dat doet gh nml ook niet)

Dit laat overigens zien dat dit voor jou een persoonlijk dillema is, en het komt over dat je gerard de mogelijke views niet gunt.

als voor mij de film maar gepost word en als we er wat leuks mee kunnen doen top, dat er een deel 2 komt was nog niet zeker maar ik lees nu dat dat dus al redelijk ver is, dat zoiets niet verteld is kan ik best wel begrijpen deel 1 is nog niet uit geen idee wie er nog zin heeft aan een eventueel nieuw project maar met het oog op sponsoring snap ik wel dat kost tijd en moet goed geregeld zijn. interesseert mij niet hoever/waar dat is als het straks maar bekend is wie/wat/waar..
Ik heb het niet over reclame in het filmpje, maar de youtube pagina zelf. Die staat vol met GH dingen, dus dat is zeker wel reclame.

Ik heb niets tegen GH zelf, maar wel tegen opmerkingen als: post het maar bij GH, hij verdient er namelijk niets aan en levert ons nog wat op (clicks van googleadword). En dat is gewoon niet waar wat mij betreft en wil ik duidelijk maken. Mijn punt is dat 30 man hieraan gewerkt hebben en ze allemaal evenveel er uit terug moeten krijgen.

Verder ben ik het geheel met Dodge eens en maakt hij zich er niet ongeliefd mee wat mij betreft, dit is super kinderachtig qua discussie, maar blijkbaar nodig.
Dit is een 30 man community ding en dat hoort niet op 1 van die 30 zijn site waar reclame op staat van die 1 van de 30.

Dus maak of een eigen site aan, of verkoop het aan een bedrijf die het graag op zijn youtube wil hebben voor de exposure. In het eerste geval kies je voor je eigen reclame als community en heb je iets moois om op door te bouwen, of cash het door het via een bedrijf te laten lopen. En indirect cash je door het bij tweakers.net neer te zetten en daarom noemde ik het eerder...want zij laten zien wel sponsor te willen zijn bij deel 2 en daar kan je dan goodwill naar laten zien en hun overtuigen van sponsoring door te laten zien hoe populair filmpje 1 al is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 23:01
Nomad schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 21:55:
[...]

Dit is een 30 man community ding en dat hoort niet op 1 van die 30 zijn site waar reclame op staat van die 1 van de 30.
Het is van 30 man, maar jouw voorstel was om het bij T.net te plaatsen, dat is imo nog schever, want T.net heeft er weinig mee te maken.

Laat de 30 man zelf bepalen hoe en waar het online komt, zou ik zeggen. Wordt dat bij Gerard, dan wordt het bij Gerard.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Hahn schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 22:04:
[...]
Het is van 30 man, maar jouw voorstel was om het bij T.net te plaatsen, dat is imo nog schever, want T.net heeft er weinig mee te maken.

Laat de 30 man zelf bepalen hoe en waar het online komt, zou ik zeggen. Wordt dat bij Gerard, dan wordt het bij Gerard.
*is mijn laatste post, het is inderdaad niet mijn beslissing verder :).

Mijn voorstel om het bij tweakers.net te posten is omdat zij mogelijk sponsor worden en goodwill creëren levert je later gewoon geld op in veel gevallen. Komt er geen deel 2, dan zou ik het zeker niet bij tweakers posten, schiet je niets mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Nomad schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 21:55:
[...]
Ik heb het niet over reclame in het filmpje, maar de youtube pagina zelf. Die staat vol met GH dingen, dus dat is zeker wel reclame.
Ik heb nergens reclame staan hoor, ik heb überhaupt weinig op Youtube staan. Als je goed kijkt dan link ik op Youtube veelal naar video's van anderen die ik toevallig heb gefilmd. Nou poe poe, vette reclame. Wat kan ik trots zijn met m'n Britt Dekker. Het enige dat je duidelijk ziet is een gay-fotograaf met een gay-hondje. Maar ik wil best alles op private zetten hoor, zodat alleen DoubleE te zien is, geen probleem. Zolang jij maar lekker kan slapen.
Ik heb niets tegen GH zelf, maar wel tegen opmerkingen als: post het maar bij GH, hij verdient er namelijk niets aan en levert ons nog wat op (clicks van googleadword). En dat is gewoon niet waar wat mij betreft en wil ik duidelijk maken.
Okay, maak dat eens duidelijk dan.... want je hebt nog steeds geen concrete voorbeelden genoemd.
Mijn punt is dat 30 man hieraan gewerkt hebben en ze allemaal evenveel er uit terug moeten krijgen.
Prima, maar het is dus of we krijgen er allemaal alleen views door of we maken allemaal kans op een uitje met als neveneffect dat ik er een paar subscribers bij krijg (die voor een deel vertrekken omdat ik niet regelmatig content upload)
Verder ben ik het geheel met Dodge eens en maakt hij zich er niet ongeliefd mee wat mij betreft, dit is super kinderachtig qua discussie, maar blijkbaar nodig.
Nou poeh zeg! Zet een nieuwe opmerking in z'n user notes.
Je valt in de herhaling.... ik ook : zie hierboven.
Dus maak of een eigen site aan
Zie topic waarom we dat niet doen op dit moment.
, of verkoop het aan een bedrijf die het graag op zijn youtube wil hebben voor de exposure
Die hebben we niet kunnen vinden, zoals we ook al eens eerder gezegd hebben.
In het eerste geval kies je voor je eigen reclame als community en heb je iets moois om op door te bouwen
Een community opbouwen met 1 video gaat wat lastig. Dan zouden we dit om de maand moeten doen en dat lijkt me niet bepaald realistisch. De community bestaat nu uit gezellig GoT mensen die een leuk resultaat hebben neergezet. Helaas niets meer dan dat.
of cash het door het via een bedrijf te laten lopen. En indirect cash je door het bij tweakers.net neer te zetten en daarom noemde ik het eerder...want zij laten zien wel sponsor te willen zijn bij deel 2 en daar kan je dan goodwill naar laten zien en hun overtuigen van sponsoring door te laten zien hoe populair filmpje 1 al is.
Nogmaals (zucht, lastig om te reageren op mensen die niet goed lezen) T.net zei zelf moesten weten wat we met deze video gingen doen, zij kunnen ons in ieder geval niet helpen met dit project. Goodwill is er zeker, anders zouden we niet met T.net communiceren en dan zouden we ook geen T.net credits opnemen in de video. Het enige logo in de video is van T.net. Alle exposure die we krijgen verwijst naar de community van T.net. Maar een eventueel volgend project heeft gewoon een andere aanpak waar T.net wel compleet bij betrokken is.

Maar goed, ik krijg net een DM van je leidinggevende dat we zelf gewoon de knoop door moeten hakken want deze discussie slaat gewoon nergens meer op. Dus bij deze, de mazzel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KopjeThee
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Edit, maar weer weg dan...

[ Voor 96% gewijzigd door KopjeThee op 09-12-2011 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
KopjeThee schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 22:23:
Doe er mee wat je wilt...
Poll: Welk account moet er worden gebruikt?
GH, ik hoor bij DE crew
Tweakers, ik hoor bij DE crew
Anders, ik hoor bij de DE crew
GH, ik hoor niet bij DE crew
Tweakers, ik hoor niet bij DE crew
Anders, ik hoor niet bij DE crew
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier

Ik hoop in ieder geval dat er vlot een besluit wordt genomen. Ik word inmiddels wel erg nieuwsgierig. Even uit interesse, wie neemt/nemen uiteindelijk het besluit?
Lol.... dit wilde we dus juist NIET doen. Daarnaast zijn deze polls (dezeserver.nl) niet betrouwbaar omdat er makkelijk fraude te plegen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KopjeThee
  • Niet online
GerardHenninger schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 22:24:
[...]
Lol.... dit wilde we dus juist NIET doen. Daarnaast zijn deze polls (dezeserver.nl) niet betrouwbaar omdat er makkelijk fraude te plegen is.
OK, maar weer weg dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:36

Quad

Doof

Heey kissibissies.
Juist jullie professionele houding en de leuke posts waren erg enthousiast en enorm motiverend voor dit project!
Dat jullie qua lancering van de video de locatie en account moeilijk gaan doen is not done en klinkt oudewijvenachtig.

Het is een project genaamt DoubleExposure.
Lanceer het onder die naam op dat account en einde gezeur :+.

Is mijn mening, maar voorkomt een hoop discussie.

Stop met zeuren en lanceren die hap! O-)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Waarom wordt er überhaupt openbaar hierover gediscussieerd? Dit is iets dat alleen de crew van DoubleE hoeft te bespreken. Daarom zeg ik bij deze: mail/dm de crew, doe desnoods met de crew een (anonieme) poll en zeg hier niets meer daarover.

Maak direct even misgebruik van JvdGeest z'n nieuwe positie om hier een modbreak neer te knallen dat deze discussie op het forum is aflopen en intern de crew overlegt pleegt.

En nu moet ik ook stoppen om mij ermee te bemoeien. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:00
Jongens, het is volgens mij wel duidelijk hoe erover gedacht wordt. Zo te zien komen we er in dit topic niet helemaal uit, dus ik stel voor dat jullie nu via DM een beslissing nemen en het liefst gister de video al gelanceerd hadden. Dit soort discussies kosten alleen maar tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Zo wat een discussie. Even een puntje om helder te krijgen;

Ik vulde toevallig net ook zo'n overeenkomst in. Maar daar vink ik expliciet aan dat je niet mensen mag aanmoedigen om te klikken op de link naar de video. Als het hier straks overal heen gepushed gaat worden vraag ik me af of je wel legaal bezig bent volgens de regels van Youtube?

Anders posten jullie hem maar op mijn kanaal als onafhankelijk persoon. Ik heb iets van 3 video's ofzo. Heb er niets bij te winnen dus. Maar gooi dat ding nu aub online.

[ Voor 4% gewijzigd door jip_86 op 09-12-2011 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Het gaat er gewoon om dat het genuine views zijn, mensen die daadwerkelijk geïnteresseerd zijn in de content en daarom bekijken. Dat is ook gewoon waar we voor gaan. Wat wel gaan pushen is dat zoveel mogelijk mensen de video publiceren en sharen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muthas schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 23:47:
...Wat wel gaan pushen is dat zoveel mogelijk mensen de video publiceren en sharen.
Als het filmpje goed genoeg is heeft het totaal geen publiciteit nodig, en laat het zelf viral zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06:35

Pixeltje

Woo-woohoo!

Het lijkt me niet de bedoeling dat er ruzie ontstaat over de lancering van de film. Ga nu voor de exposure en ga lekker met z'n allen eten voor eigen rekening. Volgende keer eerst over geld praten en dan uitbrengen. Het is zonde om dit project te laten verzieken door geruzie om geld. Als jullie lekker willen eten stel ik mijn huis ter beschikking. Als iedereen een euro inlegt bakken we een prima maaltijd en is het eerste krat bier op mijn kosten.

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 23:52:
[...]

Als het filmpje goed genoeg is heeft het totaal geen publiciteit nodig, en laat het zelf viral zijn..
Als het op een plek terechtkomt waar nooit iemand kijkt (bijvoorbeeld een nieuw kanaal) en je geeft het géén publiciteit, dan kan het nog zo goed zijn als een body-to-body massage door Cameron Diaz, maar dan gaat er geen ene fuck gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kortom, post de video op Youtube, plaats de link hier en zie maar hoe het verloopt. Vooralsnog is er nog NIETS geplaatst en word er alleen maar over gepraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Denk je dat die video vanzelf in elkaar valt? :)

Ben het niet eens met je stelling. Recent voorbeeldje, die Jonah Mowry met z'n huilie-huil video (YouTube: Jonah Mowry: 'Whats Goin on..') kreeg opeens na al vier maanden online te hebben gestaan een enorme bak views toen het door Paris Hilton werd opgepikt.

Nu gaat het even niet om de soort video en personen, maar om wat er gebeurde: de video werd opgepikt en vanuit daar door andere personen opgepikt en verder verspreid. Mijn gevoel zegt dat wij die eerste verspreiding moeten aftrappen. Gebeurt dat niet goed dan kijken er wat Tweakertjes naar de video en blijft het daar bij.

Ander voorbeeldje: YouTube: Photographers vs. Videographers Epic Battle: Episode IV is een redelijk vergelijkbare video met die van ons (alleen dan een stuk saaier >:) ) maar die is op vrij weinig sites langs gekomen. Gebrek aan promotie naar mijn idee. Dat is iets wat net zo goed met onze video kan gebeuren.

[ Voor 20% gewijzigd door Muthas op 10-12-2011 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Ik volg veel YouTubers die kwalitatief hoge video's afleveren en al een paar jaar meedraaien en toch zijn er zat die maar een paar duizend views per video krijgen.

Ik denk dat er ook wel beetje te luchtig over gedacht wordt qua bekendheid/views nu, volgens mij gaan veel mensen er al vanuit dat je richting de miljoen views gaat afstormen binnen een week tijd :P Maar dat zou nog vies kunnen tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Precies :) Daarom promotie en hopen dat het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Je moet natuurlijk niet vergeten dat het nu niet zomaar iemand is die een filmpje upload. Er zitten zeker 30 mensen in de crew die dit filmpje waarschijnlijk doorsturen naar hun vriendenkring. Buiten die 30 zitten er zeker nog genoeg volgers hier op GoT die het filmpje waarschijnlijk ook wel aan wat vrienden laten zien. Als gemiddeld 10% van de vrienden van vrienden doorstuurt etc.. anyway... you got my point. :+ .

Bovendien, als er nog wat twitteraars zijn die bijvoorbeeld een tweet van iemand van de crew retweeten dat krijg je direct ook alweer flink wat extra (minder directe) exposure :) . Maareh, ik stuur natuurlijk niemand een linkje voordat ik het filmpje eerst zelf eens heb gezien B) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Aloys schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 00:30:
Als gemiddeld 10% van de vrienden van vrienden doorstuurt etc..
...dan ben je veel te goedgelovig :+ Ik heb een kleine 200 mensen op Facebook, maar no way in hell dat er veel meer dan 2 mensen (ja 2, wat dus 1% is) 'm gaan sharen als ik 'm op FB zou zetten.

Het zou best goed uit kunnen pakken, want je hebt vanaf GoT al snel 30-50 mensen die beginnen met verspreiden, maar als je er vanuit gaat dat 10% van je FB-vriendjes 'm ook gaan verspreiden, dan leef je volgens mij in een droomwereld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

Zo...even een lange dag werken en meteen tot diep in de nacht het topic bij lezen... :|
Mn vriendin is niet blij!

Anyway.
Ik vind dat we de eerste film best via GH kunnen laten gaan en mocht het lekker lopen bij deel 2 opnieuw gaan kijken hoe we ermee verder willen.
Mocht het helemaal niet lopen dan gaan we deel 2 gewoon weer lekker zoals deel 1 maken (ik heb die dagen enorm genoten dus of het nu topt of flopt maakt mij niet zo heel veel uit),
Dat er via GH nog geld mee kan worden verdiend is alleen maar handig voor een deel 2...of 3...of deel 75 :*)

* Gutteguttegut droomt al van een mega productie maatschappij ontstaan uit dit leuke en vooral gezellige idee :P

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 00:40

Ch3cker

Testlab Teamlead
..Volgens mij heb ik iets gemist vandaag.. :+

Beetje mosterd na de maaltijd dus.. Maar mijn, persoonlijke, mening is vrij simpel. Nomad heeft uiteraard een punt dat Gerard er iets 'beter' (als in followers erbij krijgen, en daardoor naamsbekendheid, maar absoluut geen financieel voordeel) van wordt. Dat wordt voor zover ik weet ook niet ontkend, en dat is volgens mij juist het hele punt waarom de discussie is opgestart. Keuze is wat mij betreft dus vrij simpel, of laat iedereen niks krijgen (zelfs 'verlies' maken, er is immers geld/tijd ingestoken, doch op een vooraf vrijwillige basis), of post de video op GH zijn YT account, en laat iedereen er een leuke avond (of wellicht iets anders, geen idee wat jullie in gedachten hebben voor de rest) aan overhouden.

Simpele keuze dus, die wat mij betreft onnodig moeilijk is gemaakt. Gewoon lekker zelf beslissen. Alles is immers vooraf vrijwillig gedaan. Mocht er nog een bedankje komen in de vorm van een drankje of een hapje is dat mooi meegenomen, maar dat is dan een leuk extraatje.

/me Ch3cker zou die rode naam nu liever even niet hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Ik vind het ook voorbarig om de video bij t.net te stallen omdat ze mogelijk sponsor willen zijn voor deel 2. Dan hadden we hem ook bij Canon kunnen stallen aangezien de helft van de video is geschoten met hun camera en wellicht ook wel interesse hebben.

Eigenlijk met de rest: knal die video gewoon online (misschien beter voor na het weekend zodat de media er ook op kunnen springen als ze willen) en kijk of er een olievlek ontstaat.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:02
Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-d4qT90Hfzgo/Tgg5byek4XI/AAAAAAAAAFk/9viqku_VVrU/s1024/group_large.jpg

gezellig he jongens :D, wanneer gaan we beginnen met deel 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraveWorld
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ook maar even reageren als belangstellende en verontruste ;) lurker..

- Het hele idee is als een aardigheidje begonnen. De lol van het samen iets gaafs doen.
- Zonde om het te laten verzanden in gekibbel over enkele eventuele centen.
- Maak gewoon een ongesponsord DoubleExposure Youtube accountje aan.
- Vermeld alle deelnemers met hun websites etc... eventueel in volgorde van de tijd/moeite die eraan besteed is.
- Wie een linkje naar het Youtube-filmpje wil sharen: doe dat. Hoe meer, hoe leuker.
- Het viral worden van een filmpje kan je wel willen, maar niet voorspellen...
- Sit back and enjoy.. Hebt plezier van de eventueel pageviews, de reacties, etc...
- Btw: hoe minder commercieel de insteek is, des te meer kans op een positieve respons...
- Nogmaals: geniet van het moois wat jullie gedaan en bewerkstelligd hebben.
- Als een ieder in de credits vermeld is, komen de credits vanzelf wel naar de betrokkenen..

Complimenten voor het idee en het enthousiasme van allen. Maar hou het leuk en relaxed..!

[ Voor 4% gewijzigd door BraveWorld op 10-12-2011 04:26 ]

Dit is geen signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KopjeThee
  • Niet online
citruspers schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 13:51:
Het moet voornamelijk een lollig filmpje worden, en het is natuurlijk een prima excuus om elkaar weer eens te zien. Modjes zijn ook welkom :)
Ik quote dit nog maar eens uit de OP. Wanneer mag je zeggen dat een project met dit doel een succes is? Ik zou zeggen dat het project mislukt is als je 10 miljoen views hebt, maar de crew met ruzie uit elkaar is gegaan (geld/naamsbekendheid verzin het maar). En het is een succes als je 0 views hebt, maar iedereen heeft een leuke tijd gehad en wil graag nog een keer zoiets doen.

[ Voor 3% gewijzigd door KopjeThee op 10-12-2011 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 20-09 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

walletje-w schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 02:40:
gezellig he jongens :D, wanneer gaan we beginnen met deel 2?
+1 :*)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotografie999
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
BraveWorld schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 04:25:

- Het hele idee is als een aardigheidje begonnen. De lol van het samen iets gaafs doen.
- Vermeld alle deelnemers met hun websites etc... eventueel in volgorde van de tijd/moeite die eraan besteed is.
- Wie een linkje naar het Youtube-filmpje wil sharen: doe dat. Hoe meer, hoe leuker.
- Sit back and enjoy.. Hebt plezier van de eventueel pageviews, de reacties, etc...
- Btw: hoe minder commercieel de insteek is, des te meer kans op een positieve respons...
- Als een ieder in de credits vermeld is, komen de credits vanzelf wel naar de betrokkenen..

Complimenten voor het idee en het enthousiasme van allen. Maar hou het leuk en relaxed..!
Helemaal mee eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Stiekem wilde we gewoon dat dit topic weer de volledige aandacht kreeg en dus zijn we begonnen met "rellen", zodat jullie allemaal wakker zouden worden; best handig zo kort voor de release-date ;)

Maar serieus, er is geen ruzie onderling met de crew, dat zie je ook nergens terug in dit topic. Het is een meningsverschil tussen de producers en een admin die niet bij het project betrokken is, dus er is niets aan de hand.

Laten we ons gewoon concentreren op de promotie en de release van de video, dan komt alles goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Inderdaad. Martijn probeerde een punt te maken. Jullie delen dit punt niet, dan is het klaar natuurlijk.

Ik begin overigens ook wel benieuwd te worden. Hopelijk kan ik er de volgende keer bij zijn om boter op de kadetjes kaas te smeren.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GerardHenninger schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 09:58:
Maar serieus, er is geen ruzie onderling met de crew, dat zie je ook nergens terug in dit topic. Het is een meningsverschil tussen de producers en een admin die niet bij het project betrokken is, dus er is niets aan de hand.
En zelfs daarvan is AFAIK geen sprake. De admin in kwestie uitte zijn persoonlijke mening op de vraag die jullie zelf stelden :)
KopjeThee schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 08:49:

Ik quote dit nog maar eens uit de OP. Wanneer mag je zeggen dat een project met dit doel een succes is? Ik zou zeggen dat het project mislukt is als je 10 miljoen views hebt, maar de crew met ruzie uit elkaar is gegaan (geld/naamsbekendheid verzin het maar). En het is een succes als je 0 views hebt, maar iedereen heeft een leuke tijd gehad en wil graag nog een keer zoiets doen.
:Y

offtopic:
Disclaimer: alles dat ik in het zwart (tekst) post in dit topic is op persoonlijke titel. Alles dat ik vanaf nu in het blauw post mogen jullie melden bij Nomad ivm machtsmisbruik :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2011 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:46

Nikeo

Jawelles

Ik werd even ongerust maar de laatste berichten maken me weer wat blijer. Ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 09:28
BraveWorld schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 04:25:

Ook mee eens als buitenstaander!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-09 13:36
KopjeThee schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 08:49:
[...]

zoals al gezegd is er geen ruzie binnen de crew, en mijn oorspronkelijke uitgangspunt voor het filmpje was inderdaad een dagje lol trappen en filmen met tweakers. En dat is 100% geslaagd! :)

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Dus, waar is die link? Volgens mij staat hij allang op Gerard zijn account :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:13
Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 11:29:
offtopic:
Disclaimer: alles dat ik in het zwart (tekst) post in dit topic is op persoonlijke titel. Alles dat ik vanaf nu in het blauw post mogen jullie melden bij Nomad ivm machtsmisbruik :P
Don't handle cases outside your jurisdiction! :+

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
jip_86 schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 12:16:
Dus, waar is die link? Volgens mij staat hij allang op Gerard zijn account :+
Hij stond er eergisteren op om te kijken of Youtube hem goed zou keuren met betrekking tot het geweld/audio/adwords en volgens Youtube zijn er geen problemen met de video. *O*

Inmiddels heb ik de video weer verwijderd ;)

Nog heeeeel even volhouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Hoeveel hits had je in die korte tijd? Of stond hij private.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
De video is nog niet eens online en we zijn al HoT op GoT. Kan ook door de vurige discussie komen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:00
Muthas schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 17:18:
De video is nog niet eens online en we zijn al HoT op GoT. Kan ook door de vurige discussie komen :+
Dan moet je hem nu zo snel mogelijk lanceren ;) Dit is het moment!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Moby schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 15:45:
Hoeveel hits had je in die korte tijd? Of stond hij private.
In 10 secs tijd hadden we 3 hits... Marten, Johan en ik ;)
Hij stond op private idd.
Muthas schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 17:18:
Die Johan wist wel dat zijn vraag veel reacties zou losmaken... slim van hem, want nu zijn we weer populair ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-07 13:06
Hahaha, beginnen we nou stiekem een propagandaoffensief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibylle
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-07-2023
RWJ met zijn =3 spammen om de video the featuren, dat zorgt wel voor hits ;)

Ctrl+k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Sibylle schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 19:56:
RWJ met zijn =3 spammen om de video the featuren, dat zorgt wel voor hits ;)
Alleen is onze video te lang voor in zijn show en daarnaast niet grappig..... (Alhoewel het best leuk is hoe Zandpad dood gaat of hoe Angel00069 Matrix-stijl stoer probeert te doen) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibylle
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-07-2023
GerardHenninger schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 19:57:
[...]

Alleen is onze video te lang voor in zijn show en daarnaast niet grappig..... (Alhoewel het best leuk is hoe Zandpad dood gaat of hoe Angel00069 Matrix-stijl stoer probeert te doen) ;)
soms heeft hij wel van die links naar een video of kanaal: "don't forget to check out this....", weet niet hoe je het voor elkaar krijgt om dat te doen, maar is het proberen waard :P

Ctrl+k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Dinsdagochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Oh ja. Crew, jullie hebben mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Edit-knopt Marten.... Edit-knop!
[/wannabe jvdgeest]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Ik vind dit zo'n speciaal moment dat ik er gewoon een hele post aan wil toewijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
[...]

Nouh! :(

Maarja ik kan de FvS dus niet spammen op dinsdag, aangezien ik maandag les heb.Daarna pas weer in januari!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-07 13:06
Never mind, ingelicht door Marten ;)

[ Voor 84% gewijzigd door Servertje op 10-12-2011 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Nu online
[...]

Ik zit er iedere keer naar te kijken en ben iedere keer weer verbaasd hoe goed ik stil kan staan. :+

edit:
Misschien moet ik maar eens contact opnemen met een impressario. O-)

[ Voor 8% gewijzigd door Jaap-Jan op 11-12-2011 02:58 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:13
Jaap-Jan schreef op zondag 11 december 2011 @ 02:56:
edit:
Misschien moet ik maar eens contact opnemen met een impressario. O-)
Om levend standbeeld te worden? Daar zijn wedstrijden in, dus wie weet (ik weet dit omdat een leerling van mijn school daar Nederlands kampioen in is).

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Laatst online: 00:14
is het mogelijk dat de final versie nog even op de dropbox komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertjuh?
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-09 11:39
ja mag die nog in de dropbox???? please????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Gh0stw4lk3r schreef op zondag 11 december 2011 @ 15:21:
is het mogelijk dat de final versie nog even op de dropbox komt?
Sure, geen probleem, 20 december staat de final in Dropbox ;)
biertjuh? schreef op zondag 11 december 2011 @ 15:32:
ja mag die nog in de dropbox???? please????
Sure, geen probleem, 31 december staat de final in Dropbox ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertjuh?
GerardHenninger schreef op zondag 11 december 2011 @ 23:13:
[...]

Sure, geen probleem, 20 december staat de final in Dropbox ;)

[...]

Sure, geen probleem, 31 december staat de final in Dropbox ;)
hoezo 2 verschillende datums?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

biertjuh? schreef op zondag 11 december 2011 @ 23:24:
[...]

hoezo 2 verschillende datums?
Omdat hij voor die tijd al gereleased wordt gok ik ;-)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-09 13:36
Elke keer als je het vraagt stelt gerard het weer even uit :+

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Nu online
Gerard vertrouwt ons gewoon niet. Hij denkt dat we de final in de nieuwsgroepen gaan gooien voor de officiële release en op die manier miljoenen aan denkbeeldige inkomsten misloopt. Daarna krijgt 'ie nul op het rekest voor een verzoek tot overhandiging van de IP- nummers die de film hebben gedownload, waarna 'ie zich aansluit bij de RIAA en gaat pleiten voor een downloadverbod in Nederland. Hij gaat failliet vanwege de vele rechtzaken waarbij hij continu achter het net vist en raakt aan lager wal. Tot de bedelstaf is hij veroordeeld, het enige wat hij nog heeft zijn de kleren aan zijn lijf: een spijkerbroek en een zwart t-shirt met daarop "I Gerard Henninger."

En daarom zet hij de video niet in de Dropbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Quad schreef op zondag 11 december 2011 @ 23:27:
[...]

Omdat hij voor die tijd al gereleased wordt gok ik ;-)
Correct :)
Jaap-Jan schreef op maandag 12 december 2011 @ 02:21:
Gerard vertrouwt ons gewoon niet. Hij denkt dat we de final in de nieuwsgroepen gaan gooien voor de officiële release en op die manier miljoenen aan denkbeeldige inkomsten misloopt. Daarna krijgt 'ie nul op het rekest voor een verzoek tot overhandiging van de IP- nummers die de film hebben gedownload, waarna 'ie zich aansluit bij de RIAA en gaat pleiten voor een downloadverbod in Nederland. Hij gaat failliet vanwege de vele rechtzaken waarbij hij continu achter het net vist en raakt aan lager wal. Tot de bedelstaf is hij veroordeeld, het enige wat hij nog heeft zijn de kleren aan zijn lijf: een spijkerbroek en een zwart t-shirt met daarop "I Gerard Henninger."

En daarom zet hij de video niet in de Dropbox.
Hahahaha, mafkees.

Iedere Tweaker die onze video illegaal verspreidt zoeken we op d.m.v. IP-nummers, directe lijntjes met ISP's en met behulp van onze vrienden van de Anonymous-groep. Alle users krijgen dan via jvdgeest (mod powerrrr) een ban op Tweakers. Als cadeau krijgen de users dan wel zo'n kek "I Gerard Henninger" shirt. Stichting Brein en de Buma/Stemra staan vervolgens klaar om nog een extra inval te doen, gewoon omdat het kan!

Dus....

Anyway :

Afbeeldingslocatie: http://temp.servervangerard.nl/forum/final_render.jpg
Laatste render?

Mac Pro + Macbook Pro 13" + Macbook Pro 15" staan nu vrolijk met z'n allen te renderen aan de laatste video (ik haat wachten). Dan gaat hij nog even langs de oppermachtige producers en dan is het toch wel tijd om te uploaden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De datum die in de mail is gecommuniceerd is nog steeds correct? Dan moeten we natuurlijk vandaag onze followers een beetje warm maken met de "Morgen komt eindelijk Double Exposure uit! In welke bioscoop kijk je hem? #doubleE" tweets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 08:59:
De datum die in de mail is gecommuniceerd is nog steeds correct? Dan moeten we natuurlijk vandaag onze followers een beetje warm maken met de "Morgen komt eindelijk Double Exposure uit! In welke bioscoop kijk je hem? #doubleE" tweets
Yep, de datum is correct. Qua promotie moet je even bij Marten (Muthas) en Johan (jvdgeest) zijn; die hebben een heel draaiboek in hun hoofd zitten.

Lukt het met de backstage video?

[ Voor 3% gewijzigd door GerardHenninger op 12-12-2011 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LethalInnocence
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
@bouncing_tom

Kan ik uit deze post concluderen dat ie morgen komt?

Canon EOS 30, 100D, 6DII, 7D met 17-500mm, DJI Mavic Pro, Dell XPS13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LethalInnocence schreef op maandag 12 december 2011 @ 09:21:
@bouncing_tom

Kan ik uit deze post concluderen dat ie morgen komt?
Nee, dat kun je niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Twitter is #DoubleE?
Wel trendingtopic proberen te maken hè!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
GerardHenninger schreef op maandag 12 december 2011 @ 08:13:
Mac Pro + Macbook Pro 13" + Macbook Pro 15" staan nu vrolijk met z'n allen te renderen aan de laatste video (ik haat wachten).
Heb ik voor 'n keertje eens meer mac-processing-power dan jij? :)
iMac i7, Mac Pro 4C, Mac Pro 8C, MBP i7 15" :D
Quad schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:58:
Twitter is #DoubleE?
Wel trendingtopic proberen te maken hè!
Ik zou toch voor 'n andere hashtag kiezen, teveel #DoubleE dat niet gerelateerd is aan de video op twitter...

[ Voor 39% gewijzigd door dodge_911 op 12-12-2011 14:05 . Reden: Dubbelpost samengevoegd ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Valt wel mee toch? Die paar aantal tweets moeten wij wel kunnen overspoelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Dodgeje heeft wel een beetje gelijk. Voor de twitter-addicts onder ons : #CanonVsNikon is de hashtag voor de komende maanden ;)

[ Voor 22% gewijzigd door GerardHenninger op 12-12-2011 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

sapphire

Die-hard pruts0r

Wauw al drie tweets onder die hashtag :+

edit 5 !

[ Voor 13% gewijzigd door sapphire op 12-12-2011 15:28 ]

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Zijn er al mensen die een blogje hebben klaarstaan?

"Bla bla bla, die tweede Nikon-Terrorist die doodgaat ben ik... Bla Bla Bla Tweakers community.. Bla Bla" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
ik kwak het alleen op mijn facebook/twitter met begeleidend tekstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Was #DoubleExp niet een leukere tag geweest als #DoubleE al gebruikt wordt voor andere dingen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Voor diegenen die denken who de fuck is @elbertbeverdam die #DoubleE en #CanonVsNikon gebruikt..
Well.. Thats me :P

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Hahn schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:33:
Was #DoubleExp niet een leukere tag geweest als #DoubleE al gebruikt wordt voor andere dingen? :P
#DoubleExp zegt niet zoveel, weinig mensen die daar zomaar op klikken.
#CanonVsNikon nodigt veel meer uit en is duidelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
heb maar alvast een teaser op facebook gezet, met een van de screenies die hier in het topic gepost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
GerardHenninger schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:38:
[...]

#DoubleExp zegt niet zoveel, weinig mensen die daar zomaar op klikken.
#CanonVsNikon nodigt veel meer uit en is duidelijker.
True, maar aangezien er eerst #DoubleE werd gebruikt en CanonVsNikon vrij lang en onpersoonlijk is, dacht ik ik stel wat voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmania
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-09 20:37
Ben zelf niet zo bezig met fotografie maar heb dit topic wel vanaf het begin gevolgd.
Moet zeggen dat ik niet kan wachten op de release en heb al wat tweets geplaatst welke zeker worden geretweet door vrienden van me.
Ik hoop dat er veel belangstelling komt voor dit project en dat er veel positieve reacties komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertjuh?
komt ie vandaag nog wel in de backstage dropbox of komt ie daar ook pas morgen/middernacht vandaag????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deforcer
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-08 15:27
Er wordt iemand ongeduldig. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertjuh?
En of ik ongeduldig wordt, ik was er dan wel niet maar ik wil hem wel zien.... de final dan...

@Gerard, komt ie vandaag nog wel in de dropbox of zeur ik nu te hard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Hahn schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:40:
[...]
True, maar aangezien er eerst #DoubleE werd gebruikt en CanonVsNikon vrij lang en onpersoonlijk is, dacht ik ik stel wat voor ;)
We hadden #DoubleE ook eerst, maar die is inmiddels gekaapt door Micro$soft.... (kut bedrijf is het ook! [/AppleFanboy]). Zou zonde zijn als er MS-achtige ruis door de tweets komt.
Dutchmania schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:42:
Ben zelf niet zo bezig met fotografie maar heb dit topic wel vanaf het begin gevolgd.
Moet zeggen dat ik niet kan wachten op de release en heb al wat tweets geplaatst welke zeker worden geretweet door vrienden van me.
Ik hoop dat er veel belangstelling komt voor dit project en dat er veel positieve reacties komen.
Verbaas me er iedere keer over hoeveel mensen dit volgen. Heb je echt alle pagina's gelezen?
Hoe dan ook, leuk dat je erbij bent!
biertjuh? schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:52:
komt ie vandaag nog wel in de backstage dropbox of komt ie daar ook pas morgen/middernacht vandaag????
Rond etenstijd komt hij in Dropbox, maar ik ga over 5 minuten iedereen uit de Dropbox halen >:)
Gewoon even geduld hebben..... Zet je wekker maar alvast voor 06:00 uur morgenochtend.
Niet zo beetje opvallend ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
GerardHenninger schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:58:
[...]

We hadden #DoubleE ook eerst, maar die is inmiddels gekaapt door Micro$soft.... (kut bedrijf is het ook! [/AppleFanboy]). Zou zonde zijn als er MS-achtige ruis door de tweets komt.
Tja die zagen ons project, en die dachten: "daar slaan wij als MS een slaatje uit!"
[...]

Niet zo beetje opvallend ook ;)
Achter de schermen is het nog veel erger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
[...]

#BOTG was dat trouwens (Battle of the Giants)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertjuh?
* biertjuh? zit op stage te stuiteren in zijn stoel, en heeft niet eens chocola gehad.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmania
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-09 20:37
[...]
Verbaas me er iedere keer over hoeveel mensen dit volgen. Heb je echt alle pagina's gelezen?
Hoe dan ook, leuk dat je erbij bent!

[...]
Heb inderdaad alle pagina's gelezen omdat het me een interessant project leek, en dat is het ook zeker geworden. Ik kan niet wachten op de release ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Dutchmania schreef op maandag 12 december 2011 @ 16:02:
[...]

Heb inderdaad alle pagina's gelezen omdat het me een interessant project leek, en dat is het ook zeker geworden. Ik kan niet wachten op de release ;)
Zelfde hier O-) .

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Hulde!

Gerard wilde al bijna de video vervroegd releasen, maar ik kon hem nog nét tegenhouden. Geduld mensen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertjuh?
Muthas schreef op maandag 12 december 2011 @ 16:03:
Hulde!

Gerard wilde al bijna de video vervroegd releasen, maar ik kon hem nog nét tegenhouden. Geduld mensen! :)
* biertjuh? had gewild dat muthas dat niet had gedaan, hadden we hem al kunnnen zien.
Pagina: 1 ... 23 ... 35 Laatste

Let op:
Behind the scenes is online! Check deze post om de video te bekijken en te lezen hoe je eventueel kan bijdragen aan de promotie!

Double Exposure staat online! Check deze post om de video te bekijken en te lezen hoe je eventueel kan bijdragen aan de promotie!