Released: Tweakers Videoproject Double Exposure en BTS video Overzicht Laatste deel

Pagina: 1 ... 15 ... 35 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMNN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-04 09:57
Wat is het plan om de beelden compleet te krijgen? En hoe worden ze vervolgens verspreid?
Ikzelf heb hier vrijwel alles behalve de beelden die als laatst zijn geschoten. TheJVH heeft een lijstje, als het goed is, met daarop die laatste beelden. Wie heeft die in zijn bezit en wil ze met mij delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-09 14:44
GerardHenninger schreef op maandag 27 juni 2011 @ 11:13:
[...]

Ik heb vannacht nog effe met haar getwitterd.... ik quote "Ik heb m'n ouders maar niet de foto's laten zien...."
;)
hehe maar dat zei die meid van jou al dat had niet helemaal was wat ze verwacht had :)

en ach denk dat het eindresultaat prima toonbaar is voor de ouders en kleinkinders straks :+

en ze heeft er nog een shoot met jou aan overgehouden wat wilt ze nog meer ! >:)

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loser180
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-09 13:44
GerardHenninger schreef op maandag 27 juni 2011 @ 10:59:
[...]

Volgens mij gingen we in Q4 : "Mandy does Tweakers" opnemen....
The Henninger30/300/1000 ;-)

Jouw naam in onder mijn Post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-09 08:00
NMNN schreef op maandag 27 juni 2011 @ 11:14:
Wat is het plan om de beelden compleet te krijgen? En hoe worden ze vervolgens verspreid?
Ikzelf heb hier vrijwel alles behalve de beelden die als laatst zijn geschoten. TheJVH heeft een lijstje, als het goed is, met daarop die laatste beelden. Wie heeft die in zijn bezit en wil ze met mij delen?
Volgens mij gingen we _trickster_ z'n NAS aanvullen met al het materiaal.
Ik heb nu ALLE video + audio, maar mis al het backstage materiaal. Weet jij van wie die Macbook was die naast die van mij stond, want daar stond een mooi Premiere project op.

Wil iedereen mij even mailen/DM'en die z'n backstage materiaal nog NIET heeft ingeleverd, want ik heb nu maar 0,9GB aan backstage materiaal en dat kan nooit alles zijn.

Laat mij dus even weten als je iets hebt en dan verzamel ik dat even. bouncing_tom, jij dus ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMNN
Klopt Henninger, het backstage materiaal is op de PC-laptops verwerkt, en bouncingtom heeft nog heel veel video daarvan maar dat heeft hij zelf nog.
De Mac waar je het over hebt is van TheJVH, maar dat project is in feite onbruikbaar omdat het een schets-project was. Ik heb gebruik gemaakt van een tijdelijke map bij het maken van de grove edit en je zal dus voor iedere clip weer moeten verwijzen naar het origineel, die map is immers verplaatst. Maar wees gerust, als ik alle, ALLE, (!!!ALLLLEEE!!!), footage heb kan ik zo een edit maken die we met zijn allen kunnen bekijken en beoordelen. Ik denk dat dat een goed startpunt is. Vanuit die eerste edit kunnen er ook wat mensen aan het werk gezet worden om te FX'en en dergelijke.

Maar even ter herhaling, The JVH heeft een lijstje met het materiaal (niet-backstage) wat nu nog ontbreekt. Het gaat om hoogstens 4GB. Dat is zo uitgewisseld.

[ Voor 9% gewijzigd door NMNN op 27-06-2011 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nixjuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-07 21:03
Was zeker een geslaagde dag, maar was wel blij toen ik weer thuis was en mijn voeten en kon laten rusten!

Zerocool22 bedankt voor het rijden! Was gezellig.

Kan iemand mij ook even inviten voor de flicker groep?
Nickname op flicker is hetzelfde als hier

Trotse eigenaar van:https://heroesoftomorrow.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
nixjuh schreef op maandag 27 juni 2011 @ 11:56:
Was zeker een geslaagde dag, maar was wel blij toen ik weer thuis was en mijn voeten en kon laten rusten!

Zerocool22 bedankt voor het rijden! Was gezellig.

Kan iemand mij ook even inviten voor de flicker groep?
Nickname op flicker is hetzelfde als hier
Die Flikker groep is gesloten. We moeten even al het backstage materiaal offline houden anders verklappen we terveel. Als ik al het materiaal heb, kan ik het wel in het DoubleE dropbox-mapje gooien, zodat iedereen er alsnog naar kan kijken. Maar dat is exclusief voor GoT-leden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-09 17:03
GerardHenninger schreef op maandag 27 juni 2011 @ 12:00:
[...]

Die Flikker groep is gesloten. We moeten even al het backstage materiaal offline houden anders verklappen we terveel. Als ik al het materiaal heb, kan ik het wel in het DoubleE dropbox-mapje gooien, zodat iedereen er alsnog naar kan kijken. Maar dat is exclusief voor GoT-leden
crew leden, dacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-09 08:47
mee eens, gewoon een dropboxje voor de aanwezige crew. sorry thuisblijvers :(

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nixjuh
Speciaal een flickr account aangemaakt.. haha
Ik was er ook bij hoor.. :P

Lees het wel als er een dropbox is, wil wel zien of ik zelf nog een paar keer leuk op de foto sta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
De bedoeling is nu dat iedereen zijn materiaal bij _trickster_ aflevert, hiervoor worden nog FTP-logins geregeld.

Verder zal er een dropboxje komen waarin alle foto's low-res komen te staan, zodat alle crewleden alvast de foto's kunnen bekijken. Tot de release van de video, willen we eigenlijk zoveel weinig mogelijk materiaal naar buiten brengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Op deze meet heeft blijkbaar een magische bijbelduplicatie plaatsgevonden, ik ging er heen met 1 rol gaffa tape, en kwam met twee halve rollen terug! 8)7
Ook heb ik nog een Canon commandovest :?

Ik heb redelijk wat backstage fotomateriaal van mij, Phehistyr en Powerup, zodra ik de FTP login heb ga ik dat uploaden en waarschijnlijk ook weer downloaden (als backstage producer). Ik heb ook nog wat videomateriaal wat Tom met mijn D90 en fish heeft geschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Laatst online: 05:30
Ik heb ook nog wat foto en video materiaal backstage gemaakt. Enige punt is, mn internetlijn wordt pas op 8 juli opgeleverd. Vorige week ben ik verhuisd namelijk. :+
Misschien dat ik woensdag overdag het e.e.a. kan uploaden, dan zit ik ff tijdelijk weer aan het vaste internet verbonden.

They who buy the dip, deserves the rip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nixjuh
citruspers schreef op maandag 27 juni 2011 @ 12:54:
Op deze meet heeft blijkbaar een magische bijbelduplicatie plaatsgevonden, ik ging er heen met 1 rol gaffa tape, en kwam met twee halve rollen terug! 8)7
Ook heb ik nog een Canon commandovest :?

Ik heb redelijk wat backstage fotomateriaal van mij, Phehistyr en Powerup, zodra ik de FTP login heb ga ik dat uploaden en waarschijnlijk ook weer downloaden (als backstage producer). Ik heb ook nog wat videomateriaal wat Tom met mijn D90 en fish heeft geschoten.
Die tape zal wel van mij zijn, ik ging met 2 rollen heen en zonder rollen terug. :+
Maar dat is geen probleem, het mocht toch op :)

Zou het wel leuk vinden om mijn vriendin en mijn ouders te laten zien hoe het er aan toe ging, want die snappen er nog steeds niets van.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Geen zorgen, de backstage foto's komen als het goed is snel online voor intern gebruik (neem aan dat de producers het daar wel mee eens zijn). Zolang je ze maar niet gaat plaatsen op internetfora en dergelijke, dat zou de PR plannen nogal tegenwerken.

EDIT: gaan we intern nog even overleggen hoe/wat. In de tussentijd heb je altijd nog de foto's op twitter :)

[ Voor 18% gewijzigd door citruspers op 27-06-2011 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _trickster_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 19:59
FTP voor Editors en voor Backstage Materiaal is on-line.

Inloggegevens worden verspreid via Gerard.

dus vind je dat je toegang nodig hebt, en je hebt nog geen DM gekregen ? DM gerard even.

In verband met Potentiele Ruimte tekort wordt de data even verhuist van HDD, sommige data zal op dit moment nog niet zichbaar zijn.

[ Voor 34% gewijzigd door _trickster_ op 27-06-2011 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
citruspers schreef op maandag 27 juni 2011 @ 13:17:
Geen zorgen, de backstage foto's komen als het goed is snel online voor intern gebruik (neem aan dat de producers het daar wel mee eens zijn). Zolang je ze maar niet gaat plaatsen op internetfora en dergelijke, dat zou de PR plannen nogal tegenwerken.
Precies. _trickster_ verzamelt AL het materiaal, dus ook backstage. DM mij voor gegevens.
De leukste foto's (of de selectie die de backstage-maker alleen wil delen op dit moment) gaan naar dropbox.
Iedereen kan hopelijk aan het eind van de dag dus al naar de dropbox-selectie kijken.

Het gaat er in ieder geval om dat _trickster_ wel AL het materiaal heeft.
Als het dan comleet is dan kunnen alle editors het downloaden zodat we z.s.m. aan de slag kunnen....
De backstage editors kunnen zich dan ook bezighouden met de "Making of".

Ik zal de producers straks even vragen (die lezen nu ook vast wel mee) om een lijstje te maken wie wat doet.
Er is dus een groepje "editors" voor de video en een groepje "backstage editors" voor de making of.

[ Voor 14% gewijzigd door GerardHenninger op 27-06-2011 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al mijn backstage videomateriaal momenteel op disk thuis liggen. Als ik de gegevens van de NAS heb zal ik de boel daar naar toe pompen. Als daar dan het overige videomateriaal van anderen ook op staat download ik dat weer zodat ik ALLES heb. Ik heb alleen straks voor de eindmontage ook uiteindelijke echte filmbeelden nodig om wat actuals naast making off perspectieven te zetten. Maar die fase zijn we voorlopig nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

OMG :X Was dat arme kind niet 16 of zo ?? :P
angel00008 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 10:59:
jij bent van plan om die XL aan te schaffen ?

zit nu zelf erg te twijfelen na gisteren het vliegtuigje + beelden van de gopro om ipv van zo'n zwaar ding gewoon de wat lichtere (en veel goedkopere) versie te nemen en daar gewoon 3 go pro's op vast te maken dan heb je een 381 (1080p) of 510 (720p) graden zicht geen gezeur met focus en voor dat soort beelden is een go pro hd prima.
Ook voor een dergelijke setup is een Octocopter simpelweg AWESOME!!! ;)

RC stuff = d:)b
Vliegend RC stuff = d:)b d:)b
Vliegend RC stuff waar je camera onder kan of iets anders : d:)b tot de macht oneindig ... ofzo :P 8) :9~ _/-\o_

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
nero355 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 14:24:
[...]

17 O-)

Oh en Nero, ik kan jouw camera ook wel laten vliegen hoor :+

[ Voor 15% gewijzigd door citruspers op 27-06-2011 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Weet je wat nou het grappige is..... Ik heb MegaMandy overgehaald om ook een GoT account aan te maken en dat heeft vanmorgen ook gedaan. Ze leest dit ook gewoon mee :)

Ze durft alleen niet te reageren......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

Na al die mooie foute ideeën hier kan ik dat enigszins begrijpen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 16:44
GerardHenninger schreef op maandag 27 juni 2011 @ 14:39:
Weet je wat nou het grappige is..... Ik heb MegaMandy overgehaald om ook een GoT account aan te maken en dat heeft vanmorgen ook gedaan. Ze leest dit ook gewoon mee :)

http://tweakers.net/galle...e=MegaMandy&Action=Search
:? :+

Geef haar nickname, kunnen we het profielonderspammen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
nero355 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 14:24:
[...]

[...]

Ook voor een dergelijke setup is een Octocopter simpelweg AWESOME!!! ;)

RC stuff = d:)b
Vliegend RC stuff = d:)b d:)b
Vliegend RC stuff waar je camera onder kan of iets anders : d:)b tot de macht oneindig ... ofzo :P 8) :9~ _/-\o_
jep maarja kost geld he ;)
GerardHenninger schreef op maandag 27 juni 2011 @ 14:39:

ze moet gewoon reageren hoor want volgens mij was de helft banger voor haar dan zij voor hun :+

en voor iedereen die he tnog niet wist ja er waren toch echt 2 vrouwen gisteren... is niet eng :+

tip voor de volgende keer voor de facility crew kijk alvast voor een wc in de buurt of een op locatie voor de mannen is het meestal wel makkelijk maar de dames hebben het op dat gebied toch iets moeilijker ;)

* AjDuLion zit vandaag bij een klant en krijgt net te horen dat de meid die eigenlijk zou komen nu voor de 3e keer dit jaar met een blaas ontsteking zit, gaat weer lekker dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotografie999
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
[Verwijderde gebruiker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Laatst online: 19-09 16:44
Ze is 362 dagen ouder dan ik O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Ohjee... zucht...
Nog meer zucht. Die smiley wordt vanaf nu de meest gebruikte smiley in dit topic..... ;)

In zo'n topic hebben ze allemaal veel te zeggen, maar gisteren werd iedereen ineens stil toen er een (nieuwe) vrouw in ons midden kwam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:57
hehe, was mooi om te zien ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
GerardHenninger schreef op maandag 27 juni 2011 @ 14:53:
[...]

Ohjee... zucht...

[...]

Nog meer zucht. Die smiley wordt vanaf nu de meest gebruikte smiley in dit topic..... ;)

In zo'n topic hebben ze allemaal veel te zeggen, maar gisteren werd iedereen ineens stil toen er een (nieuwe) vrouw in ons midden kwam...
dit dus :)

oh en voor iedereen die nu iets geks in zn hoofd haalt ze is al helemaal bezet (en nee Gerard geen flauw grapje maken nu ik zie je dit lezen en denken...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nixjuh
Haha, profielviews, 3, druk op F5, 43.. Briljant..

En je weet wat er gebeurt als je mandy gaat stalken, spammen of anderszins lastigvalt.. dan krijg je een heel SWAT team op je dak.. :+

[ Voor 58% gewijzigd door nixjuh op 27-06-2011 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotografie999
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
nixjuh schreef op maandag 27 juni 2011 @ 14:58:
Haha, profielviews, 3, druk op F5, 43.. Briljant..
Haha, misschien gaat ze Femme voorbij met 303.471
http://tweakers.net/galle...=Pageviews&orderSort=desc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nixjuh
Ze is mij al bijna voorbij, en ik zit hier al sinds 2005 :'( :9

[ Voor 4% gewijzigd door nixjuh op 27-06-2011 15:03 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Zou iedereen even op willen houden met kwijlen, en je favoriete backstage foto's naar de FTP server willen sturen?

Het fotomonster in Trickster's kelder moet gevoed worden

[ Voor 53% gewijzigd door citruspers op 27-06-2011 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
citruspers schreef op maandag 27 juni 2011 @ 15:03:
Zou iedereen even op willen houden met kwijlen, en je favoriete backstage foto's naar mij willen sturen?

Het liefst gewoon je selectie van raw files, dan upload ik die naar de fileserver, tezamen met de web-versies. Als je zelf de webversies maakt: des te beter.

Ik accepteer Mediafire, Megaupload, Rapidshare, FTPs, webserver links, en Mastercard :+
Mensen mogen (MOETEN) ook gewoon zelf uploaden naar de FTP server van _trickster_, dan hoef jij er niet tussen te zitten. Zou wel leuk zijn als iedereen straks klaar is met werken/studeren en dan naar de foto's op het dropbox account kan bekijken.

1) Mocht je geen Dropbox hebben, maak dan [knip]. Referal links ben ik niet zo blij mee. Nomad: Mocht je geen dropbox hebben, dan ben je tweaker genoeg om hem te downloaden op eigen kracht :)
2) Mail mij (gerard AT gerardhenninger PUNT com) je dropbox email adres en dan zorg ik dat je toegang hebt tot de dropbox folder van onze actiefilm. Vermeld even je Tweakers nickname in de mail.
3) Kwijl op de leuke backstage foto's van MegaMindy

[ Voor 7% gewijzigd door Nomad op 27-06-2011 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
zal eens kijken of ik nog uberhoud wat leuks geschoten heb tijdens het rennen en springen en zweten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
zal ook ff wat op de dropbox gooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Laten we gewoon de ftp van trickster aanhouden, wel zo simpel. Stuur een DM naar GH voor een account.De producers regelen vervolgens wel dat het via Dropbox naar de crew komt. Zie instructies in post van GH hierboven.

[ Voor 15% gewijzigd door Nordlys op 27-06-2011 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-09 13:27
offtopic:
lasharor reactie op Mandy's profiel :')

Zo te zien was het gezellig, maar moet het materiaal nog even ge-edit & gemastered worden.

Ben benieuwd naar het eindresultaat jongens :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
grmbl;, net op de dropbox gegooid :P ik DM GH wel even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
jvdgeest schreef op maandag 27 juni 2011 @ 15:10:
Laten we gewoon de ftp van trickster aanhouden, wel zo simpel. Stuur een DM naar GH voor een account.De producers regelen vervolgens wel dat het via Dropbox naar de crew komt. Zie instructies in post van GH hierboven.
Inderdaad...

De FTP server is voor ALLE (RAW) foto's en is alleen toegankelijk voor al die gezellige mensen die gisteren aanwezig waren.

Dropbox is voor het bekijken van de foto's; toegankelijk voor iets meer mensen (dus ook die tweakertjes die gisteren niet wilde komen. Schaam je!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertjuh?
  • Laatst online: 21:50
@Gerard,

Ik KON niet komen..

* biertjuh? moest dit weekend naar z'n vriendin want die had hem al te lang niet gezien.... O+ O+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Er was inderdaad een gebrek aan bier op de meet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
nee hoor :P was alleen een beetje lauw

[ Voor 55% gewijzigd door Gh0stw4lk3r op 27-06-2011 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Ohja je mag natuurlijk niet op de camera Dolly rijden onder invloed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
ik miste de thee (en koffie voor andere) er was welgeteld 1 verstandig iemand die thermoskan meehad :)

Gh0stw4lk3r had bier mee dat was volgens mij lekker warm geworden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Bullshit ik heb minstens 4 Nikon thermosflessen geteld, waaronder de mijne. Die waren alleen al leeg om 10 uur.

Ongeveer tegelijkertijd met Gerard's aankomst. Hmmmm.....

SERVERTJE! KOFFIE! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
citruspers schreef op maandag 27 juni 2011 @ 15:33:
Bullshit ik heb minstens 4 Nikon thermosflessen geteld, waaronder de mijne. Die waren alleen al leeg om 10 uur.

Ongeveer tegelijkertijd met Gerard's aankomst. Hmmmm.....

SERVERTJE! KOFFIE! :D
ik was mn 24-104 en 70-200 thermosflessen vergeten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

Je gaat Gerard toch geen Nikon-koffie voorschotelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Jawel joh, langzaam krijgen we hem wel over naar de dark side (zonder suiker en melk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
alrightee mijn pics staan in de dropbox en ftp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Goed werk! Ik ben nog steeds aan het uploaden. ADSL 8 mbit down, 1 mbit up....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Die van mij staan er inmiddels ook allemaal op. Doe er wat leuks mee, heren backstage editors. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-07 13:06
Ik heb bij Gerard de code aangevraagd maar hij heeft nog geen reactie gegeven :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Servertje schreef op maandag 27 juni 2011 @ 16:00:
Ik heb bij Gerard de code aangevraagd maar hij heeft nog geen reactie gegeven :(
Dat krijg je als je geen koffie regelt. En dan krijg je nog een uniek cadeau ook... Pfffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 00:36
GerardHenninger schreef op maandag 27 juni 2011 @ 16:02:
[...]

Dat krijg je als je geen koffie regelt. En dan krijg je nog een uniek cadeau ook... Pfffff
Gerard :) Moet ik je nog mailen of kun je de share gewoon even sturen. (zit ook al in de andere share).
NVM inbox lezen volgende keer :P

[ Voor 5% gewijzigd door Zandpad op 27-06-2011 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Zandpad schreef op maandag 27 juni 2011 @ 16:05:
[...]

Gerard :) Moet ik je nog mailen of kun je de share gewoon even sturen. (zit ook al in de andere share).
Ik had jou al uitgenodigd geloof ik.... Heb je geen invite binnen? Mail me anders nog een keer je gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
GerardHenninger schreef op maandag 27 juni 2011 @ 16:06:
[...]

Ik had jou al uitgenodigd geloof ik.... Heb je geen invite binnen? Mail me anders nog een keer je gegevens.
Al binnen :) Eerst je inbox legen Koen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

citruspers schreef op maandag 27 juni 2011 @ 14:37:
Oh en Nero, ik kan jouw camera ook wel laten vliegen hoor :+
Doe maar niet hé ... ik heb de "landingsresultaten" van jouw D90 gezien ... :P

P.S. : Tweaker die tegenover de linker MacBook zat met zijn laptop en rechts van die van Citruspersje heeft als het goed is al mijn backstage data (naam effe kwijt, sorry! :$ ) :

- Foto van "De dame die langskwam" (zogenaamd).
- Video's van de vlucht(en) van het RC vliegtuig met de GoPro eronder O+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMNN
nero355 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 16:19:
[...]

P.S. : Tweaker die tegenover de linker MacBook zat met zijn laptop en rechts van die van Citruspersje heeft als het goed is al mijn backstage data (naam effe kwijt, sorry! :$ ) :

- Video's van de vlucht(en) van het RC vliegtuig met de GoPro eronder O+
^^_trickster_. Maar het GoPro materiaal is wat mij betreft tot nader order alleen beschikbaar voor editors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
he en ik was zo benieuwd naar het materiaal van de go pro rc vlucht ben benieuwd hoe dat zo vliegend eruit ziet (vooral omdat deze niet stil kon staan zoals een helicopter dit doet/kan.

voorlopig heb ik ander gopro materiaal om me mee te vermaken (blijkbaar ook tevaak per ongeluk aangezet :D)

laatste filmpje is dan ook weer echt iets voor mij tempo erin en dan rustig lopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mis ff wat, zouden er nou foto's in de Dropbox moeten staan? Want ik zie niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Ik heb dus video van het vliegtuigje zelf en hoe Gutteguttegut hem probeert op te vangen tijdens de landing :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
nero355 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 16:27:
Ik heb dus video van het vliegtuigje zelf en hoe Gutteguttegut hem probeert op te vangen tijdens de landing :D
dat ging niet helemaal goed geloof ik :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
nero355 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 16:27:
Die heb ik ook, inclusief stuiter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2011 @ 16:27:
Ik mis ff wat, zouden er nou foto's in de Dropbox moeten staan? Want ik zie niks.
Er is een apart dropbox account voor de backstage beelden..... Mail me effe je email adres :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit in een DM, had hem eerder al naar je gemailed voor de project DB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
Zo even wat beelden toegevoegd aan het backstage materiaal, inclusief een stuitert vliegtuig, een vastgebonden bomvest dragend zielig meisje en de slowmo op het dak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 00:40

Ch3cker

Testlab Teamlead
Haha, erg leuk.. profielviews MandySpaan : 206. In 1 dag.. :P

Gelukkig vandaag 'vrij' van werk, ik begin 4 juli pas weer. =]

Agregaat is vanochtend om 6 uur terug gebracht naar Roskam BV (Ben alweer vanaf vanochtend 3 uur wakker, ghehe.)

Ik heb op dit moment vrij weinig aan dropbox toegang, aangezien ik de komende week zeer weinig thuis zal zijn, en gewoonweg geen tijd heb om even rustig alles door te nemen etc.. Heb ook mn camera gisteren niet meegenomen.. (WUT.. Ja.. >< :+) Dus heb helaas ook geen backstage foto's, of je moet de foto's met de telefoon genomen meetellen.

Het was een zeer geslaagde dag zo, al met al, en zeker voor herhaling vatbaar, lijkt me. En dan wellicht ook met wat sponsoring vanuit T.net en wellicht wat andere bedrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMNN
Ik heb hier nog 2GB aan backstage video en fotomateriaal. Inclusief een MP3 van een half uur ofzo. Ik wil er graag vanaf! Is die server(NAS) al online?

Het is materiaal van een D3100 en Flappie. Ohja, en de groepsfoto's.

[ Voor 19% gewijzigd door NMNN op 27-06-2011 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
oh en iemand moet het script even aanpassen want volgens mij word het met de laatste scene een canon commando ipv nikon terrorist (of hebben alleen gerard en ik dat op het laatste moment nog even snel met zn 2en bedacht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
Iemand nog contact gehad met de eigenaar van het pand? Ff checken of alles ok is.
Angel het lijkt mij ook beter dat er een good guy overblijft ipv mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Tja... het kan nog alle kanten op, tis maar net de vraag wie er sex wil met MentalMandy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
:+ lekker droog ook weer.. straks durft ze helemaal niet meer :F

ik ben inpakken en dan richting huis zie straks wel wat er allemaal voor nieuws bijgekomen is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Na een druk weekend ben ik nu heeel even naar de boot om te relaxen. Vanavond kan ik dus pas weer online komen.

Voor degene die ik er gisteren over heb gesproken, het interview dat SlamFM morgen met me wilde wordt verplaatst, zodra ik een nieuwe datum heb laat ik het weten. Uiteraard zal ik dan proberen dit project te pluggen.

BBL ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanochtend inderdaad snel een account aangemaakt, maar lees al mee sinds gisteren. Hahah! Heb simpelweg geen tijd gehad om te reageren, of om meer aan m'n profiel te doen dan het aanmaken. Misschien dat ik daar straks nog even tijd voor heb nadat ik me klaar heb gemaakt om te gaan uit eten met m'n vriend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2011 @ 17:32:
Ik heb vanochtend inderdaad snel een account aangemaakt, maar lees al mee sinds gisteren. Hahah! Heb simpelweg geen tijd gehad om te reageren, of om meer aan m'n profiel te doen dan het aanmaken. Misschien dat ik daar straks nog even tijd voor heb nadat ik me klaar heb gemaakt om te gaan uit eten met m'n vriend. :)
Gezellig! :)
Het slechte is dat je al bijna meer profielviews hebt dan een aantal hier (waaronder ik...) :+

Eet ze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _trickster_
De FTP is nu helemaal on-line, de data van de NAS is nu helemaal gesynchroniseerd met de FTP.

Nog even voor de duidelijkheid.
er zijn 2 toegangsmogelijkheden:

Editors: Volledige Toegang tot alle data
backstage: Toegang Tot Backstage map, vooral om materiaal te uploaden.

Normaals voor toegang moet er contact opgenomen met Gerard.

en het is de bedoeling om nu alle data die je hebt en nog niet op de FTP staat erop te zetten zodat als iedereen dat gedaan heeft, de editors dit kunnen synchroniseren met hun eigen collectie zodat er kan begonnen worden met bewerken.

edit: De server is trouwens 24/7 on-line, en genoeg ruimte, dus laat die data maar komen ! ( Ook vooral Backstage )

[ Voor 9% gewijzigd door _trickster_ op 27-06-2011 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Goed werk trickster! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Sh*t, iets wat ik al eerder had gezien, maar niet over had nagedacht is vandaag gebeurd: de afgelopen twee weken heeft de HKU heel veel gepromoot voor een groot project waar ze mee bezig zijn. Driemaal raden hoe het heet: juist, 'Exposure'. Vriend van me die vroeg naar de naam van Double Exposure legde dus meteen daarmee de associatie. Woops. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Alsof dat schooltje ook maar iets voorstelt bij de schaal van ons project :+

Even serieus: het is een andere naam, het is een lokaal iets, wij richting ons op puur op het online gebeuren en wij zijn gewoon way cooler. Geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMNN
@ trickster. Bedoel je dan mijn FTP? De schijven worden inderdaad wat warm....... (note to self: Fan installeren)
Ik zal zo dadelijk even bekijken of de backstage-foto's die ik heb ook op de NAS aanwezig zijn, mocht dat het geval zijn kan ik ze wegdoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _trickster_
Het gaat op mijn FTP, die FTP server is eigenlijk de on-line versie van de NAS die we hadden staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMNN
Helder, ik ga nu eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _trickster_
De verbinding waar de server aan hangt staat nu nog thuis (120/10mbit) dus het downloaden van de ftp server gaat max met 1250kb/sec maar die wordt gedeeld door iedereen die te gelijk aan het dowloaden is, dus gaat het niet zo snel ? dan is een andere tweaker de bandbreede aan het wegsnoepen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 00:33
_trickster_ schreef op maandag 27 juni 2011 @ 18:32:
De verbinding waar de server aan hangt staat nu nog thuis (120/10mbit) dus het downloaden van de ftp server gaat max met 1250kb/sec maar die wordt gedeeld door iedereen die te gelijk aan het dowloaden is, dus gaat het niet zo snel ? dan is een andere tweaker de bandbreede aan het wegsnoepen :+
Ik ben één van de schuldigen ;) (27GB aan het downloaden..) Zal wel even duren dus, maar ik heb de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubencs
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 15:37
Backstage matariaal, in RAW of JPG ?
Staat mij bij dat jullie Raw willen, ook als deze tussen de 20 en 25 mb zijn?

en ja ook ik ben nu op de server wat bakcstage materiaal aan het binnehalen a 300 kb per sec, nog 50 te gaan.

[ Voor 32% gewijzigd door Rubencs op 27-06-2011 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _trickster_
Rubencs schreef op maandag 27 juni 2011 @ 18:35:
Backstage matariaal, in RAW of JPG ?
Staat mij bij dat jullie Raw willen, ook als deze tussen de 20 en 25 mb zijn?
en ja ook ik ben nu op de server wat bakcstage materiaal aan het binnehalen a 300 kb per sec, nog 50 te gaan.
Opzich mag je de RAW er ook bij zetten hoor, ik zal er voor zorgen dat er genoeg ruimte op de server is, en RAW zou wel erg handig kunnen zijn, bijvoorbeeld als iemand de JPEG's binnenhaalt en van specifieke foto's graag een RAW wil hebben kan hij die ook gewoon van de server aftrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fishlip
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-09 22:23
Ik heb een opzetje gemaakt voor een logo voor Double Exposure.

Uitleg:
Double Exposure > Double X > XX
Nikon (geel) vs Canon (rood)

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads4/4e08b67b3783d/4e08b67b2ef62-double_exposure_klein.jpg

Groter:
http://cl.ly/0J3V1L0v1J2y0N2C0h2m ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMNN
Leuk, maar de kleuren vind ik nu niet 'typisch' Canon of Nikon. Heb hier overigens geen gekalibreerd scherm, daar kan het ook aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
als je trouwens geen vliegtuigje hebt om je GoPro te laten vliegen, zijn er ook andere methoden.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
hehe ik las het vandaag ja vind het nog een wonder dat ie hem terugvond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Trickster, heb jij de folderstructuur aangepast zoals ik had aangegeven? Overleg even met NMNN, hij is up tp date. Zit nu op de boot dus communiceren is wat lastig nu voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMNN
Is up to date! Heb het al bekeken. Alleen de audio-folder heeft nog de oude structuur.
@Trickster, heb ik schrijfrechten? Dan zal ik het aanpassen.Done.

[ Voor 5% gewijzigd door NMNN op 27-06-2011 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _trickster_
@gerard: Ik dacht dat jij even ging onspannen :9 of kreeg je afkickverschijnselen.

@NMNN: Via FTP kan je geloof ik lastig die structuur aanpassen zonder heel veel traffic te genereren.
als je mij even de goeie structuur DM't dan fix ik het hier even lokaal.

Oh blijkbaar kan het dus wel zonder veel moeite ;)

[ Voor 10% gewijzigd door _trickster_ op 27-06-2011 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMNN
Het is al gebeurd. Was niet zo veel, ging lokaal, zie nu wel dat jij nog Panasonic materiaal mist. Ik word helemaal gek! Ik zie door de files de bestanden niet meer. Ik zorg er nu voor dat je het ontbrekende materiaal krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusman
NMNN schreef op maandag 27 juni 2011 @ 19:14:
Het is al gebeurd. Was niet zo veel, ging lokaal, zie nu wel dat jij nog Panasonic materiaal mist. Ik word helemaal gek! Ik zie door de files de bestanden niet meer. Ik zorg er nu voor dat je het ontbrekende materiaal krijgt.
Zal ik het Panasonic materiaal wat mist uploaden? Heb 10mbit upload dus zal niet zo lang duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _trickster_
of ieder de helft, dan gaat het nog sneller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusman
Prima, 88 t/m 138 missen nog. Doe ik 88 t/m 115 en jij 116 t/m 138?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMNN
Het gaat om de bestanden 00088.MTS tot --> 00138.MTS.
@Trickster, ik DM je nu mijn FTP-inlog. Kijk even mee, en check of de mappen synchroon zijn. Ik zie duidelijk dingen over het hoofd.
@ Rusman, doe jij 00088 tm 00113? Doe ik 00113 tm 00138?

LOL! Tegelijk!

[ Voor 3% gewijzigd door NMNN op 27-06-2011 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusman
Upload loopt. Ik schrap 114 en 115 nu als jij ze doet.
Pagina: 1 ... 15 ... 35 Laatste

Let op:
Behind the scenes is online! Check deze post om de video te bekijken en te lezen hoe je eventueel kan bijdragen aan de promotie!

Double Exposure staat online! Check deze post om de video te bekijken en te lezen hoe je eventueel kan bijdragen aan de promotie!