[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 17 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 30.654 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
bram1984 schreef op zondag 19 juni 2011 @ 11:55:
Dan nog. Mijn team en ik werden net volledig onder de voeten gelopen tijdens een potje TDM. Ik speelde voor het eerst op een van de nieuwe maps, en de tegenstander was gewoon te goed. Lijkt me sterk dat de W/L en K/D van mijn team beter is.
Oefening baart kunst?
Als je tegen betere speelt leer je daar toch juist van, ik heb liever een goeie uitdaging!
Overigens baal ik wel meestal als ik dan gewoon lekker ga en er dan 2 teammates onderaan bungelen met scores 2 - 14 ofzo en je daardoor verliest....
Gisteren voor het eerst weer eens geragequit tijdens een potje Demolition, ik werd echt helemaal knetter van mijn domme teammates..ik heb de bom aantal keer geplant maar geen van me teammates wou maar wat verdedigen..liefst speel ik alleen nog maar party's met headset.
Hebben jullie trouwens ook een soort Fallback class?
Als ik soms voor me perks ga en me scores slecht gaan en schakel ik halverwege meestal om naar me " fallback class", oftewel eentje waarmee succes meestal verzekerd is om je score nog beetje glad te trekken!

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Blue-Tiger schreef op zondag 19 juni 2011 @ 03:16:
[...]

Galil en AK, nee dat sowieso niet. Met de Galil ben in potentieel toch veel accurater dan met die AK. Commando / AK vind ik er dan nog iets meer op lijken maar nog steeds niet perfect...
Commando vind ik een heel ander wapen juist en meer qua schiet gevoel op de enfield lijken, zelfde soort recoil.
Gundogan schreef op zondag 19 juni 2011 @ 11:27:
[...]

Black Ops heeft dat ook wel een beetje, maar heeft wapens van 35 damage (met ~900 rpm) en van 40 damage (met 750 rpm) wat dus voor puur bodyshots (wat een grote hoeveelheid van je shots zullen zijn) niet uitmaakt. Verder lijken de 40 damage wapens wat accurater door hun recoil die wat beheersbaarder is.

In MW2 had je wat meer variatie. 30 vs 40 damage en ook in range zat er flink wat verschil (in BO heb je dat nauwelijks), maar je had wel wapens die een beetje nutteloos leken (M16 vs famas en scar vs ak), maar het levelen duurde dan ook wat langer dus ook de 'nutteloze' (die nog steeds prima bruikbaar waren) wapens kregen aandacht. Maarja, leuk hoor die prima balans, maar met alle andere onzin maakte dat ook weinig uit :p

Ze hadden wat meer variatie in Black Ops kunnen doen qua range en misschien de 30 vs 40 damage moeten houden (hoewel ze de verschillen nu terug willen laten komen in recoil, maar of dat altijd het verschil maakt). Op zich is de game in z'n geheel prima in balans ten opzichte van MW2. Ik heb in ieder geval geen super frustrerende situaties meegemaakt die gecreëerd werden door de balans waardoor ik wil stoppen met spelen :)

Btw, de famas gaat een nerf krijgen in de volgende update :o

http://twitter.com/#!/Dav.../status/82017808988377088

[...]

Vodn juist de AK in MW2 super twitchy schieten, het vloog alle kanten op maar om een vage reden vallen tegenstanders toch met bosjes neer. Terwijl de Scar super gecontroleerd schiette.
Ik denk dat het spel niet alleen kijkt naar de score van de vorige game. Misschien worden ook dingen als w/l en k/d ratios meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Rynji schreef op zondag 19 juni 2011 @ 11:20:
Misschien dat die met elkaar in een party zitten?
Afaik is er in Black Ops geen mogelijkheid tot het maken van een party... :?
Sn0wblind schreef op zondag 19 juni 2011 @ 12:43:
[...]
Commando vind ik een heel ander wapen juist en meer qua schiet gevoel op de enfield lijken, zelfde soort recoil.
De AK is gewoon OOAK...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Blue-Tiger schreef op zondag 19 juni 2011 @ 12:47:
[...]
Afaik is er in Black Ops geen mogelijkheid tot het maken van een party... :?
Op de PC niet, op de console wel.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:09

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Sn0wblind schreef op zondag 19 juni 2011 @ 12:43:
Vodn juist de AK in MW2 super twitchy schieten, het vloog alle kanten op maar om een vage reden vallen tegenstanders toch met bosjes neer. Terwijl de Scar super gecontroleerd schiette.
De AK47 heeft veel recoil in z'n model, maar z'n echte recoil is een stuk lager. Dit is in alle CoD's met de AK zo. Daardoor zie je vaak dat je hitmarkers helemaal achter de model verdwijnen. De SCAR en de
Commando hebben volgens mij dezelfde recoil (de Commando sowieso), maar niet zo'n twitchy model recoil. De AK in MW2 schiet ook iets sneller dan de SCAR en daardoor kan de recoil ook wat hoger liggen in langere bursts.

In stats zijn de AK47 en Commando dezelfde wapens behalve in de tijd dat het kost om van wapen te wisselen en te herladen (Commando is iets sneller). De Enfield heeft recoil dat trekt naar de zijkant in plaats van omhoog (hoewel dat best meevalt in praktijk), maar de ironsights lijken inderdaad op die van de Commando + de vuursnelheid is hetzelfde.

[ Voor 19% gewijzigd door Gundogan op 19-06-2011 13:05 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Dennis en zijn AK74 :+
Afbeeldingslocatie: http://totallycoolpix.com/wp-content/uploads/2011/17062011_coolest_pix_week_24/week24_010.jpg

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe , ik ben nog niet bij de AK47 deze prestige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-09 18:17

SG

SG surft naar info hardewaren

Ben zelf niet zoon team speler en noncommicatief.
Dus we spelen wat lekker los in ons "thuis clannetje"
Vind bunnyhop gameplay maar niks. Ben van huis uit milsimgames gewend.
Speel online alleen op de PS3
Hardcore team deadmatch
En als clannetje niet beschikbaar is hardcore free for all.
Om alle peks pro te halen meot ik nog 10 van de 15 flags halen. maar vind CTF maar niks.

Heb 7 custom slots.
* SMG medium short range CQC AK74U met extended mag en snelle classe. run en gun class.
* CQC room claring CQC class. dubbleshot gun Phython met acog. Sterk op short range maar met pistooltje toch ook medium range en acog ook op assault range.
* Asault. G11 met LowPow.scope en AA
* LMG M60 voor het point defence en maaimwerk. AA
* DMR G11 met Highpower scope AA
* Grandeer Ak47 met tube en crossbow en warlord flackjack en hackerpro.
* Black ops AK47 met silencer en extmags

Vind G11 sterk.
Scope is onrustig maar.
48/3 salvo.s is een snelle ractie LMG.
Ook om snel meerdere tegenstanders snel uit te schakelen.
LPscope voor overwegend assault range mappen met rifle respons beter dan sniper rifles.
Je mist beetje longrange maar effectiefer in CQC situaties. En medium range is het toppie.
Gebruik in team verband granadeer en asauld class het vaaks. AK47 en G11 dus.

G11 is voor mij een multi role en multirange wapen.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G11 is ook een geweldig wapen.(bijna hetzelfde als m16) Alleen hij maakt zo'n herrie..
Dus ze horen je al van ver aan komen, dus ik ga meestal liever voor de m16 silenced.
Maar medium long range is de G11 zeker wel de baas. 1 burst is kill.

Mijn favo wapen is tot nu toe nog wel de commando.. weet niet waarom.. maar is gewoon een fantastisch wapen.

Over de Famas.. ik vind het wel jammer dat die niet meer burst is. Was met stipt mijn favo wapen in MW2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 23:14:
G11 is ook een geweldig wapen.(bijna hetzelfde als m16) Alleen hij maakt zo'n herrie..
Dus ze horen je al van ver aan komen, dus ik ga meestal liever voor de m16 silenced.

Mijn favo wapen is tot nu toe nog wel de commando.. weet niet waarom.. maar is gewoon een fantastisch wapen.
G11 werkt prettiger als je close range wilt "vegen". M16 sproeit dan alle kanten op, met de G11 een burst uitvegen op rennende tegenstanders is vaak de halve burst raak en één kill rijker. Daarnaast gaat de terugslag super voorspelbaar omhoog, dus meerdere rennende tegenstanders met één burst unscoped in t hoofd raken gaat ook verbazingwekkend goed.

Commando + silencer geeft ongeveer het zelfde belachelijk stabiele effect, maar dan stilletjes. Naar mijn mening inderdaad beste twee wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:33

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

reemprive schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 14:58:
Lol, Dennis is echt een eindbaas. Gelukkig ben ik dergelijke spelers nooit tegengekomen, ik zou ragequiten.

@black
Ik ben zoals je hebt gezien geswitched naar BFBC2, jij zou echt gestoord worden bij Rush. Als je in je eentje het verschil wil maken is BO toch een betere keuze.

Dit was uiteraard off topic..... :)
wait wut?
Ik ben de eindbaas :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Laatst online: 09-09 18:17

SG

SG surft naar info hardewaren

Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 23:14:

Over de Famas.. ik vind het wel jammer dat die niet meer burst is. Was met stipt mijn favo wapen in MW2
Ik speel hardcore, als geen enemie uav heefd dan zien ze je ook niet en knal je zo 5 enemie voorbij lopers af. Een wat betere tegenstander heefd wel wat vaker UAV dan is het beetje half om.

Heb daarom maar een custom class met silencer.
Als de enemy in een CQC Map veel met flackJacks rond rennen dan schakel ik van granadeer over naar een andere classe met rifle met extended mags.
Gebruik zelden LMG dat is omdat het toch de neiging heb om te rennen en er een .35de van sec duurt om aan te leggen. Tewijl smg .15 en rifles .25. En als je rustig in aanleg moved wordt je al snel geflanked.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik gebruik heel vaak een LMG (Stoner). Light weight (of Scavenger), SoH, Marathon.
Heerlijke combinatie om lekker rond te struinen en te knallen.

De laatste paar dagen gebruik ik toch wel regelmatig een dual wield Skorpion + Light weight, SoH, Marathon. in Nuketown. Als je de lange kant ontwijkt en alleen maar door de huisjes en tussen de vrachtwagen rent dan maak je veel kills en je kunt veel points capturen. :) Afgelopen vrijdag had ik in notime 51-12 6 captures, 1 defends met alleen maar rondrennen. Het lastige is alleen het herladen want als je pech hebt dan zit je op het verkeerde moment met lege magazijnen. Goed, ik kan nog switchen naar mijn CZ75 met rapid fire maar omschakelen kost tijd. :)

Vanavond weer deze class uitmelken. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

NickThissen schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 11:33:
[...]

Kwa freezes heb ik eigenlijk nergens last van, behalve dan in het begin van een map elke keer. Zodra ik een minuutje erin zit is alles voorbij en loopt het prima, geen enkele freeze meer (wel vaak dikke frame drops maar goed, dat kan). Het is echt alleen in het begin waar het spel nog aan het laden is ofzo, en juist als je geen freeze moet krijgen (als je iemand tegen komt) gebeurt het steeds 8)7
Het is echt alsof het spel denkt "shit, er komt iemand het hoekje om en ik heb zijn playermodel nog niet geladen, wacht wacht wacht even laden hoor!". Het is zelfs zo erg dat ik soms een freeze krijg en al weet dat er iemand het hoekje om gaat komen, wat 9/10 keer dan ook zo is (kan toeval zijn :+ )
Heb je shader warming wel aan, en ook de laatste nvidia drivers?

Ik had dit ook, tot een tijdje terug, maar op een gegeven moment is het 100% verdwenen. Ik had het ook altijd als ik een L96A1 had, en dan de eerste keer op een map een schot loste, dan hing het spel heel even.

Als je al shader warming aan hebt en de nieuwste drivers hebt, kun je ook nog proberen cg_brass op 0 te zetten.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Shaderwarming aan? :X
Als ik dat doe dan loopt het helemaal niet meer, sterker nog, ik ken geen mensen die erop vooruitgaan wanneer zij shaderwarming aan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Shaderwarming staat aan ja, als dat uit is is het nog een stuk erger, al lijkt het dan niet in specifieke situaties als 'er komt iemand de hoek om' te zijn, maar dan is het gewoon laggy de eerste minuut in het algemeen.
Nvidia drivers heb ik niet, wel ATI drivers :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen!

Ik speelde dit weekend voor het eerst Black Ops en moet zeggen dat ik het toch wel een leuk spelletje vindt. Nu zit ik er aan te denken om hem zelf ook te kopen maar ik vroeg me af of je veel singleplayer moet spelen om alle wapens ed voor multiplay te unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 10:01:
Hey mensen!

Ik speelde dit weekend voor het eerst Black Ops en moet zeggen dat ik het toch wel een leuk spelletje vindt. Nu zit ik er aan te denken om hem zelf ook te kopen maar ik vroeg me af of je veel singleplayer moet spelen om alle wapens ed voor multiplay te unlocken?
Nee, om wapens voor MP te unlocken moet je MP spelen....

[ Voor 6% gewijzigd door Frentik op 20-06-2011 10:03 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frentik schreef op maandag 20 juni 2011 @ 10:02:
[...]
Nee, om wapens voor MP te unlocken moet je MP spelen....
Hoe unlock je dan alles? -> al beantwoord boven me, thanks
Oh en is het mogelijk om in dat ene sneeuwlevel met die skilift in de skilift te springen?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2011 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Laatst online: 23:09

Mystikal

It never hurts to help!

Ja!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 09:22
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 10:04:
[...]

Hoe unlock je dan alles? -> al beantwoord boven me, thanks
Oh en is het mogelijk om in dat ene sneeuwlevel met die skilift in de skilift te springen?
Jahoor:

Je unlocked steeds meer wapens door in level te stijgen. Bij level 48 kan je met alle wapens spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

mhoogendam schreef op maandag 20 juni 2011 @ 10:38:
[...]

Jahoor:
[video]

Je unlocked steeds meer wapens door in level te stijgen. Bij level 48 kan je met alle wapens spelen.
Misschien er ook ff bij vermelden dat je lightweight moet pakken zdat het wat makkelijk wordt;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delaitinho schreef op maandag 20 juni 2011 @ 10:41:
[...]

Misschien er ook ff bij vermelden dat je lightweight moet pakken zdat het wat makkelijk wordt;)
Ik doe het altijd verkeerd als ik in die skilift wil springen :P is bij mij altijd een gegarandeerde death :(...

Maar vanavond weer lekker knallen?.....
Handen beginnen toch weer te kriebelen na een weekje niet schieten :P ..
Gaan we kijken of we die K/d weer boven de 3 kunnen krijgen :P Is volgens mij in die potjes met jullie gezakt naar zo'n 2.90.....

Maar die skorpion dual wield die hierboven ergens werd vermeld.
Denk dat ik die ook een keertje ga testen.
Heerlijk wapen die skorpion als je rusht. geen recoil. snelle kills. alleen zo weinig kogels..
en ik gebruik nooit scavenger omdat ik 95% van de tijd Ghost Pro gebruik en die andere 5% Flack jacket...
Ghost pro is fijn 8)
Ook een voordeel van de G11. Heel veel kogels 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
delaitinho schreef op maandag 20 juni 2011 @ 10:41:
[...]

Ik heb nooit lightweight nodig gehad om in de lift te kunnen springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Hoeft ook niet maar wil je dat het in 99% van de gevallen lukt dan is LW wel handig. :)
Soms wil ik erin springen en dan donder ik naar beneden en het is heel vervelend als dit meerdere malen gebeurd (je hebt zo van die dagen). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-09 13:47
Count me in .Ik ben er vanaf 4 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

chimera2 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:40:
[...]

Count me in .Ik ben er vanaf 4 uur.
Deze man is er iets later.. Ben 5 uur klaar maar rond 7 pas thuis, eten, chick ff knuffelen.. je kent het wel. :)

Dus rond uurtje of 8 ben ik represent! En tja, het was maar een tip op die LW, ik ga nooit in dat ding zitten.. Kijk wel altijd of er iemand zit (keertje triple gemaakt met S&D) maar zelf ben ik niet zo van de kempi kempi dusssss

back to work! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delaitinho schreef op maandag 20 juni 2011 @ 13:59:
[...]

Deze man is er iets later.. Ben 5 uur klaar maar rond 7 pas thuis, eten, chick ff knuffelen.. je kent het wel. :)

Dus rond uurtje of 8 ben ik represent! En tja, het was maar een tip op die LW, ik ga nooit in dat ding zitten.. Kijk wel altijd of er iemand zit (keertje triple gemaakt met S&D) maar zelf ben ik niet zo van de kempi kempi dusssss

Ja.. ik ga nu eventjes men gips eraf laten halen :*) :*) :*) :*) 8) ..
En dan groot rondje gouda lopen :P ..
Denk dat ik er wel rond een uurtje of 7 weer ben.

Maar na een week niet spelen ben ik toch weer beetje roestig.
het begon lekker met een potje 9/0 team deathmatch (in 2 minuten tijd)
maar daarna was het weer helemaal over...
Ik ga men speelstijl ook helemaal omgooien.
Ik voortaan voor deze klasse
Spas 12
Python dual wield
Ghost Pro
Steady Aim Pro
Marathon Pro
Concussion
Semtex
Tactical Insertion.

Ik ga gewoon lekker voortaan gewoon lekker Shotrunnen 8)...
Geen last meer van second chance...en 99 van de 100 keer ben je short range de baas.
Moet nu alleen nog even de routes vinden zodat ik niet longrange afgeschoten word :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 14:34:
[...]

Ja.. ik ga nu eventjes men gips eraf laten halen :*) :*) :*) :*) 8) ..
En dan groot rondje gouda lopen :P ..
Denk dat ik er wel rond een uurtje of 7 weer ben.
EDIT: lekker man.. moet bevrijdend zijn;)

Dan zou ik twee classes maken:

eentje met FJ+ marathon
eentje met ghost + hacker..

Anders ga je je echt kapot irriteren aan de claymores etc..

[ Voor 42% gewijzigd door delaitinho op 20-06-2011 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smiley topic 2000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
delaitinho schreef op maandag 20 juni 2011 @ 13:59:
[...]

spelen jullie op PSN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

jazeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jazeker :P
Denk normaal gesproken met een stuk of 5 mensen elke avond?

Maar inderdaad kan beter Marathon vervangen door Hacker...had even niet over die claymores naggedacht.
Mag jij me vanavond ff uitleggen hoe jij in godsnaam potjes haalt met ruim 140 kills... Ik kom ongeveer tot de helft. ook dat potje gekeken van jou op stadium... de tandjes zeg...

Heb wel gemerkt vanochtend dat Hotel een perfecte Shotgun map is... ook een double kill gehad met een claymore die ik in de lift had gezet :D

Ook een perfecte afleiding die lift. die lift naar boven toe sturen of beneden. en dan snel omlopen zodat je ze in de rug kan schieten. . . begin Hotel wel leuk te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
als jullie nog een team lid nodig hebben XD ik speel het regelmatig. maar vooral alleen savonds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn0wblind schreef op maandag 20 juni 2011 @ 16:28:
als jullie nog een team lid nodig hebben XD ik speel het regelmatig. maar vooral alleen savonds
voeg mij maar toe. DST-JD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Sn0wblind schreef op maandag 20 juni 2011 @ 16:28:
Kan zijn dat we op drukke avonden wel vol team hebben, maar meestal hebben we nog wel iemand nodig. Dus kom erbij! Heb je wel headset??

Me psn: delaitinho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
zal jullie zo adden, jups heb n headset in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn grootste WTF moment tot nu toe wat betreft dedi's: "You are kicked for using a Commando (assault
rifle)"

:? :| :r :O

Ik dacht laat ik BO anders nog even een kans geven krijg je dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 20:19:
Mijn grootste WTF moment tot nu toe wat betreft dedi's: "You are kicked for using a Commando (assault
rifle)"

:? :| :r :O

Ik dacht laat ik BO anders nog even een kans geven krijg je dit.
Tja niet echt de schuld van BO lijkt me. Je kan ook gewoon op de Treyarch servers spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Topicstarter
bram1984 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 20:45:

Tja niet echt de schuld van BO lijkt me. Je kan ook gewoon op de Treyarch servers spelen.
Inderdaad, of een andere server zoeken

vraagje: BO maakt geen gebruik van de steam cloud, dat betekent dus als ik Steam op een nieuwe PC installeer en BO download ik dan weer van vooraf aan kan beginnen?

[ Voor 25% gewijzigd door Frentik op 20-06-2011 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Laatst online: 09-09 10:50
Frentik schreef op maandag 20 juni 2011 @ 21:38:
[...]

vraagje: BO maakt geen gebruik van de steam cloud, dat betekent dus als ik Steam op een nieuwe PC installeer en BO download ik dan weer van vooraf aan kan beginnen?
Hoe kom je daar bij? Toen ik in amerika zat heb ik BO ook een keer geprobeerd op m'n laptop (werkte niet lekker...) en ik dacht dat ik gewoon m'n classes en rank enzo nog had. Dus het lijkt me dat alles gewoon in de cloud zit.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Net toch een paar hele mooie potjes gespeeld maar ook 2 slechte waar ik blij mocht zijn met een 1 op 1 KD ratio. Toch gaat me KD ratio langzaam omhoog. Nu 2.51 na 5 dagen online spelen ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Topicstarter
NickThissen schreef op maandag 20 juni 2011 @ 21:47:
[...]

Hoe kom je daar bij? Toen ik in amerika zat heb ik BO ook een keer geprobeerd op m'n laptop (werkte niet lekker...) en ik dacht dat ik gewoon m'n classes en rank enzo nog had. Dus het lijkt me dat alles gewoon in de cloud zit.
Als je op de STeam spelpagina kijkt dan staat Steam Cloud niet bij de opties, bij MW2 wel. Maar als het gewoon werkt vind ik het best :)

PS: al je iemand dit in chat ziet typen, waar denk je dan aan? "bind h exe cracked_esp" en vervolgens "oops" .

Afbeeldingslocatie: http://steamcommunity.com/id/frunoreh/screenshot/540645435774377617

Volgens zijn clangenoten hackt hij niet maar had hij dit zomaar ingetypt...helaas was ie daarna heel snel van de server verdwenen dus niet meer mee/tegen gespeeld.

[ Voor 13% gewijzigd door Frentik op 21-06-2011 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
bij mij staat bij BO wel steam cloud, alles word op de single player savegames dan ook gewoon opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:57

codex

Geen OpenAI agent :)

Frentik schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 00:02:
[...]
Als je op de STeam spelpagina kijkt dan staat Steam Cloud niet bij de opties, bij MW2 wel. Maar als het gewoon werkt vind ik het best :)

PS: al je iemand dit in chat ziet typen, waar denk je dan aan? "bind h exe cracked_esp" en vervolgens "oops" .

[afbeelding]

Volgens zijn clangenoten hackt hij niet maar had hij dit zomaar ingetypt...helaas was ie daarna heel snel van de server verdwenen dus niet meer mee/tegen gespeeld.
Ik was benieuwd wat het was, het staat voor extra sensory perception. Met andere woorden, je ziet altijd de tag van je vijanden, ook door muren heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 20:19:
rifle)"
Eigen server. Nooit gezeik.
Of, natuurlijk,
Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/195.122.135.2:3084/b_560_95_1.png
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie nog goed advies voor beginners?
Ik heb de volgende tips hier en daar al opgepikt:
  • Vooral aan de buitenkanten van de kaart blijven
  • Bukken, zodat je een minder groot doelwit bent.
  • Altijd L1 gebruiken voordat je mikt (vizier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseiki
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-07-2023
NickThissen schreef op maandag 20 juni 2011 @ 09:56:
Shaderwarming staat aan ja, als dat uit is is het nog een stuk erger, al lijkt het dan niet in specifieke situaties als 'er komt iemand de hoek om' te zijn, maar dan is het gewoon laggy de eerste minuut in het algemeen.
Nvidia drivers heb ik niet, wel ATI drivers :p
Wat bij mij geholpen heeft is een ATI tool verwijderen die je geïnstalleerd zou kunnen hebben. gamersOSD heet deze. Verwijder deze eens en kijk of het dan beter loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

[...]

Een trol? :)
[...]

Zeker naam aangepast?

En BO maakt gebruik van Treyarch's eigen systeem ipv de steam cloud, heb ik ooit gelezen. (Op een forum, dus neem het niet voor zoete koek.)

[ Voor 28% gewijzigd door MicScott op 21-06-2011 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 08:29:
Hebben jullie nog goed advies voor beginners?
Ik heb de volgende tips hier en daar al opgepikt:
Bukken doe ik zelden, je bent dan veel te traag. Leer jezelf aan om niet na elke kill te reloaden, vooral met extended mags is dit onzin. Reload alleen als je weinig ammo hebt of je op een veilige plek staat.
Als beginner zou ik als wapen voor de FAMAS gaan, met extended mags en/of silencer. Dit is verreweg het meest beginner-friendly wapen.

Ook zou je met flak jacket veel minder dood gaan van bommen en granaten, zeker handig als je net begint. Derde perk hangt ervan af wat je fijn vindt, maar als je last stand neemt gaan mensen op je zeiken.

Ook zou ik voor wat lagere killstreaks gaan zoals Spyplane en CounterSpyplane en een derde naar believen. Met Spyplane en Counterspyplane voeg je heeeeeeeeeel veel tactisch voordeel toe aan je team, en ook aan jezelf, zodat winnen makkelijker wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:59

D4NG3R

kiwi

:)

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 08:29:
Als je tactische gamemodes speelt (hardcore bijv) wel. Anders niet.
Als je tactische gamemodes speelt (hardcore bijv) wel. Anders niet.
Ligt geheel aan de afstand.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:47
van http://twitter.com/#!/JD_2020
Some PS3, PC, and Wii players may experience temporary difficulties connecting right now during a datacenter maintenance window.

[ Voor 6% gewijzigd door KingKoning op 21-06-2011 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mpff gisteren ook al, maar volgens mij lag dit in mijn geval aan kl*te Z*ggo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 10:24:
Mpff gisteren ook al, maar volgens mij lag dit in mijn geval aan kl*te Z*ggo....
Beetje jammer , kan niet eens meer on-line.
Weet iemand hoelang dat ongeveer gaat duren?
never mind.. rond 03:00 P T gaat die weer aan.
dus rond uurtje of 12:00 hierzo.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2011 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 10:55:
[...]

Beetje jammer , kan niet eens meer on-line.
Weet iemand hoelang dat ongeveer gaat duren?
never mind.. rond 03:00 P T gaat die weer aan.
dus rond uurtje of 12:00 hierzo.
Sorry van gister man.. Ik was niet helemaal met koppie erbij. haha
Vriendin liep hele tijd aan me kop te zeuren.. gaat ze fucking naast me zitten en kunfu panda kijken!! echt serieus, WTF..! haha zo kan ik toch niet gamen jongen..

Anyway, werk vandaag thuis dus ik ga vanmiddag de zombie er weer ingooien.. fuck die MP, toch al maanden uitgespeeld..

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
delaitinho schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 12:14:
[...]

Vriendin liep hele tijd aan me kop te zeuren.. gaat ze fucking naast me zitten en kunfu panda kijken!! echt serieus, WTF..! haha zo kan ik toch niet gamen jongen..

Anyway, werk vandaag thuis dus ik ga vanmiddag de zombie er weer ingooien.. fuck die MP, toch al maanden uitgespeeld..

Nee ik was gister goed met zombie's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-09 12:03
Wil weer eens een double exp weekend voor de Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

chimera2 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 12:15:
[...]

Nee ik was gister goed met zombie's :P
haha, jij faalde ook als een mtf...;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delaitinho schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 12:14:
[...]

haha ja kung fu panda gaat voor he :P ..
ga je dan helemaal geen mp meer spelen :P :o ..
ik denk dat ik nog wel 80% van de BO tijd MP ga spelen..

Maar never nooit meer dan k*t ground war spelen.
Veel te druk joh , overal staat wel iemand van de tegenstander
ik beperk me tot 3 speltypes Dom , Head , Dem.

maar dat laaste potje zombie was echt waardeloos. Ronde 3 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
delaitinho schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 12:19:
[...]

haha, jij faalde ook als een mtf...;)
Dank je :| Vanavond maar weer een poteje domination of demolition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fixio schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 12:18:
Wil weer eens een double exp weekend voor de Xbox
Double xp komt 1 juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
  • Laatst online: 01-09 12:03
Thanks!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijft hier nog hangen bij "downloading settings..." en de status site geeft ook nog aan "maintance till 0300PDT" maar het is inmiddels 0348. Echt die ene keer dat ik BO nu al opstart doet die het niet. Prachtig! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 12:51:
Blijft hier nog hangen bij "downloading settings..." en de status site geeft ook nog aan "maintance till 0300PDT" maar het is inmiddels 0348. Echt die ene keer dat ik BO nu al opstart doet die het niet. Prachtig! :D
Hij doet het weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Potje zombies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik je ken joinen.. is goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja joepie! Wel cool om te zien: 26,606 players online haha!
Wel lekker beginnetje.
1ste potje: 32-15
2de potje: 56-8
HC HQ altijd leuk.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2011 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker36
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-08 10:34
Zijn je examens gedaan, wil je wat Black Ops op pc spelen:
The Call of Duty: Black Ops servers are currently offline for scheduled maintenance. Services are expected to resume at 03:00 PDT.
http://www.callofduty.com/blackops/status

Edit: Hij doet 't dus niet bij mij, ook al staat er hierboven dat ie 't wel weer doet...

[ Voor 16% gewijzigd door Tweaker36 op 21-06-2011 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je ken ook lezen voor je post :o

Edit: oh dat is wel vervelend dan :p
Edit2: volgensmij spelen wij alle 3 ps3. Zal PC nog wel niet helemaal in orde zijn, ps3 was ook uur later dan geplanned

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2011 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:02
Wat voor tijd is 03:300 PDT bij ons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
vinom schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 14:19:
Wat voor tijd is 03:300 PDT bij ons?
The World Clock – Time Zone Converter – results

At the specified time, local time in Amsterdam was 9 hours ahead of Los Angeles
Location Local time Time zone UTC offset
Los Angeles (U.S.A. - California) dinsdag, 21 juni 2011, 03:00:00 PDT UTC-7 hours
Amsterdam (Netherlands) dinsdag, 21 juni 2011, 12:00:00 CEST UTC+2 hours

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:02
Oh, maar het werkt nog niet. Er is dan vast iets mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe effectief is camping eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 14:36:
effectief wel. Maar je maakt er niet echt vrienden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
Dat ligt volledig aan je tegenstanders, als ik weet dat er iemand in een hoekje ligt dan gaat er een nade naartoe.
Niet iedereen is helaas zo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
  • Laatst online: 06-01 12:46
Ik camp heel vaak. Maar niet op 1 plek maar een heel stuk. Zodat nades geen zin hebben. Hier kunnen veel mensen niet tegen maar behaal wel heel vaak boven de 30 kills in HC TDM ;)

Campen is ook een kunst.. het is niet zo makkelijk als het lijkt.

De servers zijn weer op gestart voor de PC maar een server joinen lukt me nog niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt campen en campen. Maar het enige echte campen is toch gewoon in een hoekje gaan zitten/liggen zonder enig idee waar iemand is en daar blijven zitten tot er een geluks vogel voorbij loopt.
Ik word ook vaak voor camper uitgemaakt. Maar waarom zou ik gaan rennen als ik je aan hoor komen? Tegenwoordig roept iedereen al snel camper tegen jan en alleman.

Ik zelf ook hoor, daar niet van. Als ik dood geschoten wordt is het eerst wat ik meestal roep camper terwijl dit natuurlijk niet altijd zo is. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
  • Laatst online: 06-01 12:46
Je hebt gelijk. Ik scherm gewoon heel een gebied af. Weet waar ze opduiken en hoor ze vaak al aankomen. Thank god for a good headset.
Vaak ook door mensen uitgemaakt als hacker omdat ik al begin te schieten als ze net nog niet de hoek om zijn.. :P Moet je maar ninja pro als perk hebben hoor.

Achjah.. kvind campers niet zo erg. Noobs heb je dan gelijk dood en betere spelers weten gewoon wat ze doen :) Vind het een leuke uitdaging.

Rot servers.. doen het nog steeds niet perfect op de PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet je behalve afvragen hoe effectief het is, je afvragen hoeveel spelvreugde het je oplevert. Lijkt mij iig niets aan de hele tijd op één plekje zitten.

Het heen en weer rennen tussen(bijv. bij dom) a en b(indien je deze vlaggen gecaptured hebt), je blijft dan in feite op dezelfde plekken binnen de map, is naar mijn mening geen campen... En levert wél spelvreugde en kills op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes mijn totale KDR is nu 2.09 met 44000 kills.
Het gaat heerlijk , ben bijna prestige 12 nu.

Ik hoop eigenlijk dat Battlefield 3 voor de Xbox 360 mijn volgende favoriete shooter gaat worden.
Ik heb het wel een beetje gehad met COD games en ik hoop dat BF3 meer variatie en lol gaat bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 15:21:
[...]

Je moet je behalve afvragen hoe effectief het is, je afvragen hoeveel spelvreugde het je oplevert. Lijkt mij iig niets aan de hele tijd op één plekje zitten.
Inderdaad, ik kan alleen campen als er minstens elke 10 seconden een vijand langskomt, anders word ik het gauw beu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 15:36:

Ik hoop eigenlijk dat Battlefield 3 voor de Xbox 360 mijn volgende favoriete shooter gaat worden.
Ik heb het wel een beetje gehad met COD games en ik hoop dat BF3 meer variatie en lol gaat bieden.
Als je 90% van de tijd stilzit heb je toch geen uberhaupt al geen variatie, ongeacht de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frentik schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 15:42:
[...]
Als je 90% van de tijd stilzit heb je toch geen uberhaupt al geen variatie, ongeacht de game?
_O-
MicScott schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 15:41:
[...]

Inderdaad, ik kan alleen campen als er minstens elke 10 seconden een vijand langskomt, anders word ik het gauw beu.
Ik heb het weleens geprobeerd. Maar ik kan er gewoon niet tegen:gaat vervelen en word er bijna zenuwachtig van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:19
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 15:43:
[...]

_O-

[...]

Ik heb het weleens geprobeerd. Maar ik kan er gewoon niet tegen:gaat vervelen en word er bijna zenuwachtig van.
Idem.. Gotta move, heb het geduld niet. Plus het feit dat ik altijd direct af wordt geschoten op het moment dat ik ook maar probeer te 'campen'. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxhound83
  • Laatst online: 31-08 15:07
Vraag me af of het nog zin heeft om Blops voor de PC te kopen voor die paar maand. Zou Blops compleet uitsterven na de launch van MW3?

En al die mappen kopen. Oi. Wel prijzig voor zo'n korte periode. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 15:36:

maar heoveel tijd heeft dat gekost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
nahja echt kampen doe ik sowieso niet, maar het typische gebied controllen door in 1 omgeving te blijven lopen haal ik vaak wel mosnterlijke kill death rations, maarja afentoe wil je toch rushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
@Rin beertje
@Just_jan
@Delaitinho
Voor mij geen zombie's meer. Wat een kl*te zooi is dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn0wblind schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 21:09:
[...]

maar heoveel tijd heeft dat gekost?
Ik heb nu 18 dagen en 22 uur op de teller. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
@ Rin: is je tobo stuk, of typ je te snel?

@ Dennis: post is een screenshot. Ik geloof er namelijk geen reet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://94.100.115.140/1338200001-1338250000/1338226201-1338226300/1338226254_6_CqWg.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://94.100.124.151/1338200001-1338250000/1338226201-1338226300/1338226291_6_5BeM.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://94.100.121.188/1338200001-1338250000/1338226301-1338226400/1338226334_6_uz_d.jpeg

De 3 onvervalsde bewijsstukken.
Op mijn favoriete console de Xbox 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
bram1984 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 10:11:
@ Dennis: post is een screenshot. Ik geloof er namelijk geen reet van.
Denk eraan dat enkel de uren ingame worden gerekend.
18*24 + 22 = 454 uur playtime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mhoogendam schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 11:18:
[...]

Denk eraan dat enkel de uren ingame worden gerekend.
18*24 + 22 = 454 uur playtime
Klopt , de teller staat op 454 uur.
Bij de 500 krijg ik 10000 xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
Ik doelde erop dat de tijd nog wel eens lijkt alsof je 18 dagen geleden bent begonnen met het spel ipv de daadwerkelijke gameplay tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 22:16
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 10:58:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

De 3 onvervalsde bewijsstukken.
Op mijn favoriete console de Xbox 360.
zo weinig assist? en zo'n lage accuracy...
Ik zit op 3 dagen met 9000 kills en 800 assists.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een accuracy < 10%..... Dat is op zijn zachtst gezegd opvallend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T7D_Sneezy schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 11:25:
[...]

zo weinig assist? en zo'n lage accuracy...
Ik zit op 3 dagen met 9000 kills en 800 assists.
Ik speel bijna alleen hardcore free for all , daar kun je geen assists krijgen.
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 11:43:
Een accuracy < 10%..... Dat is op zijn zachtst gezegd opvallend. :)
Ik speel alleen hardcore en daar ligt de accuracy altijd veel lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Je win/loss rate spreekt wel boekdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 11:58:
Ik speel alleen hardcore en daar ligt de accuracy altijd veel lager.
?
In HC games is mijn accuracy juist vele malen hoger. in SC rag ik met de M60 wild in de richting van vervelende mensen (lage acc.) maar in HC is elke treffer een kill dus daar speel je rustiger, neem je de tijd om je eerste kogel on-target te krijgen en hoor je bijna nooit vol gesproei, maar juist korte salvo's. Tenzij iemand zich achter ene muurtje verstopt. Dan hoor je mijn M60 met Hardened Pro.

Als jij in HC minder accuraat wordt is dat merkwaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:12:
[...]

?
In HC games is mijn accuracy juist vele malen hoger. in SC rag ik met de M60 wild in de richting van vervelende mensen (lage acc.) maar in HC is elke treffer een kill dus daar speel je rustiger, neem je de tijd om je eerste kogel on-target te krijgen en hoor je bijna nooit vol gesproei, maar juist korte salvo's. Tenzij iemand zich achter ene muurtje verstopt. Dan hoor je mijn M60 met Hardened Pro.

Als jij in HC minder accuraat wordt is dat merkwaardig.
Denk er wel aan dat hij op een console speelt he.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als je in de spelerslijst wil, of je hebt een server voor in de lijst, kan je een DM naar Frentik of superbassie sturen. Dit soort aanvragen horen niet in het topic zelf.