Waar het mikken voor je gedaan wordt. Op welke manier wordt de accuracy daar lager door?MicScott schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:13:
Denk er wel aan dat hij op een console speelt he.
Zo simpel is het niet, het is geen aimbot ofzo. Ik kan zelf op de console nog geen olifant op een meter afstand raken. Bovendien kun je met de trigger van de 360 minder makkelijk maar 1 of 2 kogels uit je famas toveren, dus zul je vaker doorschieten als een vijand al dood is, zeker op hardcore.Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:16:
[...]
Waar het mikken voor je gedaan wordt. Op welke manier wordt de accuracy daar lager door?
niet helemaal waar, ik kreeg deze week 5(!) hitmarkers met mijn m60 met hardened pro (door een hekje en een kast ofzo) totdat ik zelf neergemaaid werd door die persoon

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Verwijderd
Ik moet zeggen dat naarmate je het meer speelt de MP steeds leuker wordt al is het niveau voor n00bs als mij nog wel vrij hoog maar goed je leert steeds meer naturrlijk. Favoriete map is tot nu toe Havana al zijn de sneeuwlevels ook wel leuk. Grid vind ik dan weer niks. Geeft wel een voldaan geveol als je mensen neerschiet, vooral als het mensen zijn die wraak op je willen nemen nadat je ze een minuut eerder hebt afgemaakt.
Ik heb trouwens de C4 gekocht. Heeft iemand daar nuttige tips mbt gebruik voor? Hij deed me denken aan de proximity mine uit GoldenEye dus er zijn vast wel goede truukjes mee uit te halen.
Ik heb trouwens de C4 gekocht. Heeft iemand daar nuttige tips mbt gebruik voor? Hij deed me denken aan de proximity mine uit GoldenEye dus er zijn vast wel goede truukjes mee uit te halen.
c4 is leuk om mee achter anderen aan te gaan en ze zo te pakken
vind het niet heel erg nuttig omdat je er zicht op moet hebben om het nuttig te detonaten. maar het is wel leuk om mee te ouwehoeren net zoals de flamethrower
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Verwijderd
Ja, de hardened wallbangerij is niet geheel in orde. Sommige struikjes en houten hekjes halen alle kracht uit je M60, terwijl je door andere stenen muren zó heen popt met je Uzi. Op nuketown kun je beter door het huis heen de spawn leeg maaien dan door de schuttingen...superwashandje schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:26:
[...]
niet helemaal waar, ik kreeg deze week 5(!) hitmarkers met mijn m60 met hardened pro (door een hekje en een kast ofzo) totdat ik zelf neergemaaid werd door die persoon
Maar als je gewoon zonder interventie van kogelwerend gewas iemand raakt is er maar weinig wat niet met één kogel kan doden (mits je een beetje in het midden mikt).
De Claymore is een proximity mine. De C4 moet je zelf triggeren. Handige stunts: gewoon op je vijand smijten en direct triggeren (bonuspunten voor kinky trickshots door ramen etc) en de andere taktiek is natuurlijk die dingen op gekke plekjes verstoppen bij campsites of Domination vlaggen, en zodra je merkt dat dar iemand zit, klik boem.Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:29:
C4 is erg handig om om een hoekje of omhoog door een raam te gooien, je kun hem dan METEEN laten ontploffen door 2x snel achter elkaar op de use knop (of was het de reload knop?) te drukken, en dan heeft de vijand dus geen tijd om weg te rennen.Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:29:
Ik moet zeggen dat naarmate je het meer speelt de MP steeds leuker wordt al is het niveau voor n00bs als mij nog wel vrij hoog maar goed je leert steeds meer naturrlijk. Favoriete map is tot nu toe Havana al zijn de sneeuwlevels ook wel leuk. Grid vind ik dan weer niks. Geeft wel een voldaan geveol als je mensen neerschiet, vooral als het mensen zijn die wraak op je willen nemen nadat je ze een minuut eerder hebt afgemaakt.
Ook is het een prima optie om als je een gedeelte verdedigt, een c4 neer te leggen op de ingang die je niet kunt coveren, want de tegenstander zal 99% de c4 kapotschieten voordat ze doorlopen naar jou, en dus hoor jij 'they destroyed your equipment' en weet je dus dat er van achteren iemand aankomt. Super handig!
Verwijderd
Dankje voor de tip. Ik bedoelde eigenlijk de remote mine uit Goldeneye, met die rode stippen er opVerwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:33:
[...]
De Claymore is een proximity mine. De C4 moet je zelf triggeren. Handige stunts: gewoon op je vijand smijten en direct triggeren (bonuspunten voor kinky trickshots door ramen etc) en de andere taktiek is natuurlijk die dingen op gekke plekjes verstoppen bij campsites of Domination vlaggen, en zodra je merkt dat dar iemand zit, klik boem.
Als je doodgaat, verdwijnen de geplaatste mijnen ed dan trouwens?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2011 12:51 ]
Verwijderd
Ja en nee. Niet zodra je sterft, maar zodra je respawnet. Ik zit dus regelmatig ene paar seconden zinloze killcam te loeren tot ik een hitmarker zie, en een "afterlife" award krijg omdat mijn moordenaar over m'n claymore gehuppeld isVerwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:42:
Als je doodgaat, verdwijnen de geplaatste mijnen ed dan trouwens?
Ik wil wel eens een filmpje zien van jou gamplay, volgens mij zit je alleen maar te campen en dan maak je een filmpje van je killstreak die je behaald hebt.Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 10:58:
De 3 onvervalsde bewijsstukken.
Op mijn favoriete console de Xbox 360.
haha idd, ik deed dit van de week ook bij een c4 van jou en bedacht me terwijl ik schoot dat het niet handig wasMicScott schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:33:
[...]
Ook is het een prima optie om als je een gedeelte verdedigt, een c4 neer te leggen op de ingang die je niet kunt coveren, want de tegenstander zal 99% de c4 kapotschieten voordat ze doorlopen naar jou, en dus hoor jij 'they destroyed your equipment' en weet je dus dat er van achteren iemand aankomt. Super handig!
klopt helemaal, vandaar het woordje helemaalVerwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:33:
[...]
Ja, de hardened wallbangerij is niet geheel in orde. Sommige struikjes en houten hekjes halen alle kracht uit je M60, terwijl je door andere stenen muren zó heen popt met je Uzi. Op nuketown kun je beter door het huis heen de spawn leeg maaien dan door de schuttingen...
Maar als je gewoon zonder interventie van kogelwerend gewas iemand raakt is er maar weinig wat niet met één kogel kan doden (mits je een beetje in het midden mikt).
[ Voor 34% gewijzigd door superwashandje op 22-06-2011 13:24 ]
Ook te zien aan de Win/Loss ratio.Silencex schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 13:22:
[...]
Ik wil wel eens een filmpje zien van jou gamplay, volgens mij zit je alleen maar te campen en dan maak je een filmpje van je killstreak die je behaald hebt.
Begin nou niet weerSilencex schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 13:22:
[...]
Ik wil wel eens een filmpje zien van jou gamplay, volgens mij zit je alleen maar te campen en dan maak je een filmpje van je killstreak die je behaald hebt.
Dan komt hij zo weer met zijn fantastische game play
superwashandje schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 13:23:
[...]
haha idd, ik deed dit van de week ook bij een c4 van jou en bedacht me terwijl ik schoot dat het niet handig wasseconde daarna was ik dood hehe.
[...]
klopt helemaal, vandaar het woordje helemaal

Ik leg hem ook altijd op de meest opzichtige plek die ik kan bedenken zodat de tegenstander hem niet kán missen.
Dan kunnen we weer lachenchimera2 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 13:25:
[...]
Begin nou niet weer![]()
Dan komt hij zo weer met zijn fantastische game play
Verwijderd
Ik win gemiddeld 1 van de 3 potjes.
Dat komt omdat je meestal in een game terecht komt die al begonnen is.
Soms met nog maar 1 minuut op de klok.
Dan kun je niet meer winnen , maar het verlies telt toch mee.
ja ik wist het ook toen ik het deed en ik doe het zelf ook vaak met mijn claymore (die ook af zal gaan als iemand er blind tegenaan loopt wat best vaak gebeurt.)MicScott schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 13:26:
[...]
Ik leg hem ook altijd op de meest opzichtige plek die ik kan bedenken zodat de tegenstander hem niet kán missen.
maar ik doe dan ook wel vaker domme dingen zoals goede spelers blijven proberen neer te halen met de crossbow
Toch wel leuk als je dan met de python (zonder acog want dan zie ik alleen maar minder) op sniper afstand een headshot maakt zoals me gister ook lukte.
Volgens mij heb ik laatst het genoegen gehad in een potje TDM tegen jou, kan dat?Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 14:00:
[BALD] Mindcre8r
Bears and Bulls
Ja als hij alleen FFA speelt heb je al een Loss als je tweede wordt... dus dat is zo gek nog niet....MicScott schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:11:
Je win/loss rate spreekt wel boekdelen.
Dit is verre van waar.... de aimhulp op de console werkt pas als je er zelf al echt helemaal op zit en is vaker een pain in the ass dan een hulp. Wanneer er bijvoorbeeld meerdere targets zijn dan is het een ramp! Veel mensen zetten deze dus ook uit.Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:16:
[...]
Waar het mikken voor je gedaan wordt. Op welke manier wordt de accuracy daar lager door?
Verwijderd
Mja hier wordt ik dus ook helemaal gek van. Maar als ik het uit zet gaat het echt een stuk slechter (doh) wat er weer voor zorgt dat mn controllert bijna in 2en breekt en de game af gaat. Haha!
@dennis een acc van 8% is wel erg laag hoor hey voor HC only.
@dennis een acc van 8% is wel erg laag hoor hey voor HC only.
Heb ik niet echt last van, maar heb soms wel eens dat ik in een potje kom met 90/180 in het verliezende team dan pak ik alle vlagen en dan winnen we nog met 200/191Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 14:00:
damn moet het spel niet kapot saai voor je zijn? 18 dagen en dan relatief zo weinig kills O___OVerwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 10:58:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De 3 onvervalsde bewijsstukken.
Op mijn favoriete console de Xbox 360.
dit is bij mij na 6 dagen

campen is dan echt niet effectief hoor
sorry ik typ vaak idd te snel, ben erachter gekomen daardoor dat veel USB tobo's sommige knoppen niet even snel registreren waardoor je jezelf inhaalt qua letters lijkt wel. moet eigenlijk me posts ook gewoon nalezen.bram1984 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 10:11:
@ Rin: is je tobo stuk, of typ je te snel?
Verwijderd
Dat zou kunnen , soms speel ik weleens HC TDM.mindcre8r schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 14:20:
[...]
Volgens mij heb ik laatst het genoegen gehad in een potje TDM tegen jou, kan dat?
[BALD] Mindcre8r
Verwijderd
Wist ik helemaal niet dat het zo werkt. Is natuurlijk altijd mooi meegenomen nog ff een afterlife kill voor achtergelaten claymore.Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:56:
[...]
Ja en nee. Niet zodra je sterft, maar zodra je respawnet. Ik zit dus regelmatig ene paar seconden zinloze killcam te loeren tot ik een hitmarker zie, en een "afterlife" award krijg omdat mijn moordenaar over m'n claymore gehuppeld is
Python is dan ook al beter dan de gemiddelde sniper rifle om mee te snipensuperwashandje schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 14:04:
[...]
ja ik wist het ook toen ik het deed en ik doe het zelf ook vaak met mijn claymore (die ook af zal gaan als iemand er blind tegenaan loopt wat best vaak gebeurt.)
maar ik doe dan ook wel vaker domme dingen zoals goede spelers blijven proberen neer te halen met de crossbow![]()
Toch wel leuk als je dan met de python (zonder acog want dan zie ik alleen maar minder) op sniper afstand een headshot maakt zoals me gister ook lukte.
Verwijderd
Is dan een waardeloos team als tegenstander. of ben je zó goed?Silencex schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 14:34:
[...]
Heb ik niet echt last van, maar heb soms wel eens dat ik in een potje kom met 90/180 in het verliezende team dan pak ik alle vlagen en dan winnen we nog met 200/191
En ook beter dan de gemiddelde shotgun als je hem dual wieldMicScott schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 15:15:
[...]
Python is dan ook al beter dan de gemiddelde sniper rifle om mee te snipen

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Van als je eigen team een beetje goed verdedigd dan heb je al 2 vlaggen. En als er dan 1/2/3 mensen naar de laatste vlag rennen die ook pakken lukt het wel ja.Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 15:19:
[...]
Is dan een waardeloos team als tegenstander. of ben je zó goed?
En ik zit zelf al tegen de 6000 captures aan ofzo
[ Voor 7% gewijzigd door Silence op 22-06-2011 15:37 ]
Ja dat is waar. Maar als je 90 - 180 achterstaat, zoals je hierboven zegt moet je ze bijna continue vasthouden om nog te winnen.
Als het andere team simpelweg 1 vlag pakt en die met ze allen defend winnen ze nog.
Ik wil niks afdoen aan jouw skills, maar de tegenstander is dan wel bar slecht als ze dat nog weggeven. Echt bar en bar slecht
Als het andere team simpelweg 1 vlag pakt en die met ze allen defend winnen ze nog.
Ik wil niks afdoen aan jouw skills, maar de tegenstander is dan wel bar slecht als ze dat nog weggeven. Echt bar en bar slecht
en je eigen team nog slechter want dat was aan het verliezen met 90-180
Net met Just_jan weer eens potje Kino gedaan.. gewoon level 35 met z'n tweeen! Alhoewel je wel vaak down ging jan;)
Ja meestal wel idd of ze spelen het niet voor de vlaggen en alleen om de kills die kom ik ook vaak zat tegenKingKoning schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 16:14:
Ja dat is waar. Maar als je 90 - 180 achterstaat, zoals je hierboven zegt moet je ze bijna continue vasthouden om nog te winnen.
met z'n 2en is eigenlijk ook beter, maar mooi level, hoelang zijn jullie ermee bezig geweest want toen ik ongeveer zo ver kwam was ik 5 uur bezig ofzo in totaal met 3 anderendelaitinho schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 16:30:
Net met Just_jan weer eens potje Kino gedaan.. gewoon level 35 met z'n tweeen! Alhoewel je wel vaak down ging jan;)
en PS3 controllers zijn niet meer wat het geweest is
mijn 3de en na 10 maanden gebruik

80% van de tijd CoD games
Mensen die CoD op de PC willen spelen moeten even wachten.
Ze zijn met een update bezig, dus alles is offline.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Merkte ik ook net.Pykow schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 17:06:
Mensen die CoD op de PC willen spelen moeten even wachten.
Net even met vrienden op PS3 gespeeld, en merkte echt hoe hard die auto aim eigenlijk werkt. Sniper met ACOG sight en ik hield mijn controller stil. Hij ging plots bewegen naar mijn tegenstander toe, hij was zo ver dat ik hem amper zag
Android developer & dürüm-liefhebber
Verwijderd
Net als anderen al zeggen. Wil jouw prestaties niet tekort doen maar oh oh wat heeft het andere team dan liggen slapen. Zal niet goed voor mijn gemoedstoestand zijn als ik zo'n voorsprong uit handen zou geven....Silencex schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 15:36:
[...]
Van als je eigen team een beetje goed verdedigd dan heb je al 2 vlaggen. En als er dan 1/2/3 mensen naar de laatste vlag rennen die ook pakken lukt het wel ja.
En ik zit zelf al tegen de 6000 captures aan ofzo
Zo en wat heb je met die andere twee gedaan? Agressie op bot gevierd?Sn0wblind schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 16:41:
[...]
met z'n 2en is eigenlijk ook beter, maar mooi level, hoelang zijn jullie ermee bezig geweest want toen ik ongeveer zo ver kwam was ik 5 uur bezig ofzo in totaal met 3 anderen
en PS3 controllers zijn niet meer wat het geweest is
mijn 3de en na 10 maanden gebruik
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind zombies met zen tweeën ook gemakkelijker, met vier mensen word het al snel chaotisch. Met iemand die je goed kent kan je makkelijker taktieken afspreken.
Rond december heb ik mijn nieuwe controller gekocht, en ik speel meestal CoD en die van mij ziet er eigenlijk vrij goed uit.
Als ik zin heb om met iets te gooien, gooi ik meestal met mijn headset die is goedkoper
Zijn er nog PS3'ers die vaak Demolition spelen?
Jij bekijkt precies graag je scoreboard als ik je select knop zo zie!quote: Rinmijn 3de en na 10 maanden gebruik
Rond december heb ik mijn nieuwe controller gekocht, en ik speel meestal CoD en die van mij ziet er eigenlijk vrij goed uit.
Als ik zin heb om met iets te gooien, gooi ik meestal met mijn headset die is goedkoper
Zijn er nog PS3'ers die vaak Demolition spelen?
Meeh, alleen Silo ziet er aardig uit. De zombie map is heel veel close combat en weinig ruimte, dus dat vind ik ook best jammer.
Silo lijkt mij gaaf. Verder is het niet veel bijzonders.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
triggers waren versleten bij beide, 1 was de sixaxis dus die gewoon vervangen na een jaar al begonnen de triggers te piepen bij indrukken van wrijving, bij de 2de begonnen ook de triggers niet meer te registreren wanneer ikz e indrukte, maar bij deze slijten de pookjes gewoon heel snel. Bij vriendne overigens ook. Lijkt wel alsof ze opeens goedkoper gebouwt zijn, mijn PS2 controllers deden het na jaren zoals nieuw nog en geen enkele slijtage plekken te zien.Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 19:57:
Zo en wat heb je met die andere twee gedaan? Agressie op bot gevierd?
gooien doe ik er sowieso niet mee, maar dit is puur slijtage van het vele spelen, meer dan 6 dagen in totaal black ops, 18 dagen mw2, dan nog paar dagen KZ2 en 3 en BC2 heeft het moeten overleven.aarondk1 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 21:06:
I
Jij bekijkt precies graag je scoreboard als ik je select knop zo zie!
de nieuwe maps vind ik er overigens zeer itneressant uit zien. Silo en dat resort golf level zien er leuk uit zo op het eerste gezicht.
vind van escalation convoy en stockpile er sterke maps
[ Voor 7% gewijzigd door Sn0wblind op 22-06-2011 23:09 ]
Da's waar. Het enige wat echt slecht is gedaan bij PS2 controllers zijn overduidelijk de triggers (vooral R2) die super vaak vast zitten. Mijn PS2 controllers zijn amper gebruikt en toch zit bij 1 van de 2 de R2 trigger vast.Sn0wblind schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 23:09:
[...]
... verhaal ... mijn PS2 controllers deden het na jaren zoals nieuw nog en geen enkele slijtage plekken te zien.
Zelfde verhaal bij mijn vriend (maar die heeft er wel vaker op gespeeld)...
Android developer & dürüm-liefhebber
Verwijderd
We hebben er 3 uurtjes over gedaan (hadden verder kunnen komen , als die weapon box een keer mee werkte.)Sn0wblind schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 16:41:
[...]
met z'n 2en is eigenlijk ook beter, maar mooi level, hoelang zijn jullie ermee bezig geweest want toen ik ongeveer zo ver kwam was ik 5 uur bezig ofzo in totaal met 3 anderen
en na 3 uur word alles op een gegeven moment ook een beetje wazig.
Agh morgen voor level 40
EN JA
Ik had ray gun (upgrade) en hk21 upgrade(Die doet na level 25 bar weinig schade...) en heb denk ik minimaal 15 keer python geloot uit die weapon box.
Agh morgen beter
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2011 23:22 ]
Bijna altijd, Quido-25 voeg me maar toe!
Just_Jan , je hebt zeker nieuwe account? Zie je nooit meer online.
Verwijderd
Klopt , dacht dat ik iedereen had toegevoegd.Quido schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 23:21:
[...]
Moet je me maar toevoegen.
DST-JD
Verwijderd
Ik heb ook een redelijk slechte win death ratio.Silencex schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 13:22:
[...]
MAAR dat komt omdat ik nat type 2 heb en ik soms mensen niet direct kan joinen.
Dus dan moet hij mij ingame joinen.
En vaak heeft dat wel 5 pogingen nodig voor we bijelkaar zitten.
dus dan heb je al 5 lossen
(vreemde .. meestal na 1 potje spelen kunnen we elkaar gewoon joinen

en paar pagina's terug zei iemand dat accuracy op consoles laag is?
(Sorry voor de dubbelpost)
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2011 23:32 ]
dat is dan ook zo gigantisch gaar dat joinen en aan het eidn zit je soms al tegen een scoreboard meteen aan te kijken waar je bij in het verliezende team zit, dan baal je wel, word toch meegeteld, terwijl meestal als ik een volle pot mee doe dan wel win, niet altijd natuurlijk.
Heeft elke shooter last van. Iets met kansenSn0wblind schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 23:36:
dat is dan ook zo gigantisch gaar dat joinen en aan het eidn zit je soms al tegen een scoreboard meteen aan te kijken waar je bij in het verliezende team zit, dan baal je wel, word toch meegeteld, terwijl meestal als ik een volle pot mee doe dan wel win, niet altijd natuurlijk.
niet altijd? Aan je win/loss ratio zou ik zeggen ongeveer de helft van de tijd win je (niet).....Sn0wblind schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 23:36:

Originele post: Sn0wblind in "[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 17"
[ Voor 15% gewijzigd door Frentik op 23-06-2011 01:54 ]
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Ook hier vaak Demo...Quido schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 23:21:
[...]
Voeg me maar toe (als dat nog kan): delaitinho
dat bedoel ik dus dat het gaar is, zoveel matches die ik niet afmaak of waa rik in join die verliezend is al (ja ik kap er mee zodra ik weest dat ik host ben, wat nogal vaak is, maar dan kakt nou eenmaal me frame rate zodanig in dat het niet leuk meer is)Frentik schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 01:53:
[...]
niet altijd? Aan je win/loss ratio zou ik zeggen ongeveer de helft van de tijd win je (niet).....
[afbeelding]
Originele post: Sn0wblind in "[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 17"
Verwijderd
Waarom ben je na 6 dagen nog steeds Prestige 2. Of heb je geen zin meer om te prestigen.Sn0wblind schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 14:35:
[...]
damn moet het spel niet kapot saai voor je zijn? 18 dagen en dan relatief zo weinig kills O___O
dit is bij mij na 6 dagen
[afbeelding]
[afbeelding]
campen is dan echt niet effectief hoor
prestige alleen bij double xp weeekendsVerwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 13:36:
[...]
Waarom ben je na 6 dagen nog steeds Prestige 2. Of heb je geen zin meer om te prestigen.
in MW2 was ik prestige 8 en zag er het nut niet echt van in.
Vette, coole, uberhippe, stoere playercards jongen!Sn0wblind schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 14:50:
[...]
prestige alleen bij double xp weeekendsdan kan ik in 1 lange zit al redelijk ver komen, dunno het bied geen voordelen imo prestigen.
in MW2 was ik prestige 8 en zag er het nut niet echt van in.
Je hebt er geen reet aan om te spelen en je XP door de plee te spoelen.. toch?
Ik ben al tijdje p15 dus irriteer me mateloos als ik veel xp haal, lol.
Daarom gewoon zombies!
vanavond zombies?
Verwijderd
hehe had ik ook toen ik de eerste x rond was, ga toch niet prestigen kan ik weer opnieuw beginnen. Maar die xp teller die maar stil blijft staan irriteerde me behoorlijk. Bovendien heb je ook redelijk snel weer fatsoenlijke wapens en de mp5k+RF is ook goed te doen.
Idd binnen 2 uurtjes ben je wel weer level 14 en dan door tot 50 met de famasVerwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 14:59:
hehe had ik ook toen ik de eerste x rond was, ga toch niet prestigen kan ik weer opnieuw beginnen. Maar die xp teller die maar stil blijft staan irriteerde me behoorlijk. Bovendien heb je ook redelijk snel weer fatsoenlijke wapens en de mp5k+RF is ook goed te doen.
Ik ben nu P11 lvl 34 maar weinig tijd om te spelen (nog met school bezig) en begin volgende maand 2 maanden naar vakantie huis in frankrijk.
Verwijderd
Heb je t er goed voorstaan he twee maand in vakantiehuis. Geen internet?Silencex schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:08:
[...]
Idd binnen 2 uurtjes ben je wel weer level 14 en dan door tot 50 met de famas
Ik ben nu P11 lvl 34 maar weinig tijd om te spelen (nog met school bezig) en begin volgende maand 2 maanden naar vakantie huis in frankrijk.
je krijgt idd niet echt extra wapens ofzo. Maar die extra slots voor custom classes vind ik wel chill. Dan kan je altijd ff snel je speelstijl aanpassen.Sn0wblind schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 14:58:
ja heb je ook wel gelijk in, maar het bied niks extras, je krijgt geen nieuwe dingen ofzo, had liever dat systeem van KZ2 en 3 gezien waar levelen gewoon heeeel lang duurt
vanavond zombies?
maar goed je kan aan 5 ook wel genoeg hebben dat lijkt me ook wel.
Nee geen internet anders zit ik heel de dag binnen zeg met vader (wat ook best wel kan kloppen haha)Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:11:
[...]
Heb je t er goed voorstaan he twee maand in vakantiehuis. Geen internet?
Ik ben er rond 9 uur!Sn0wblind schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 14:58:
ja heb je ook wel gelijk in, maar het bied niks extras, je krijgt geen nieuwe dingen ofzo, had liever dat systeem van KZ2 en 3 gezien waar levelen gewoon heeeel lang duurt
vanavond zombies?
WTF!
Start het spel op vandaag (xbox360), zijn alle hardcore playlist aangepast en ze hebben Headquarters eruit gehaald!
Heb ik iets gemist?
Dit is de druppel voor mij, als dit zo blijft is het de laatste keer dat ik nog een COD spel haal, wat een gierige ontwikkelaars zijn het ook..Heb sinds het begin van het spel bijna niks anders gespeeld dan HC HQ en de core spellen zijn helemaal niks aan als je eenmaal hardcore gewend bent..
Wordt een boos mailtje naar ze sturen, dat ze onderdelen toevoegen kan ik me wat bij voorstellen maar waarom gaan ze weer dingen eruit halen
Start het spel op vandaag (xbox360), zijn alle hardcore playlist aangepast en ze hebben Headquarters eruit gehaald!
Dit is de druppel voor mij, als dit zo blijft is het de laatste keer dat ik nog een COD spel haal, wat een gierige ontwikkelaars zijn het ook..Heb sinds het begin van het spel bijna niks anders gespeeld dan HC HQ en de core spellen zijn helemaal niks aan als je eenmaal hardcore gewend bent..
Wordt een boos mailtje naar ze sturen, dat ze onderdelen toevoegen kan ik me wat bij voorstellen maar waarom gaan ze weer dingen eruit halen
Verwijderd
Klopt , de lol is er bij mij de laatste dagen ook vanaf.Andyk125 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 18:06:
WTF!![]()
Start het spel op vandaag (xbox360), zijn alle hardcore playlist aangepast en ze hebben Headquarters eruit gehaald!Heb ik iets gemist?
Persoonlijk wacht ik op Battlefield 3.
Quoi de Black Ops encore un jeu terrible dire.
Suh dude
ik heb echt een andere controller nodig, na 4 uur achter elkaar vallen me handen zowat uit elkaar van kramp 
merk toch el dat zombies ook enigzins veel geluk is of je ver komt.
merk toch el dat zombies ook enigzins veel geluk is of je ver komt.
Verwijderd
Bij mij is de lol er best wel af in de multiplayer als ik alleen speel.Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 18:37:
[...]
Klopt , de lol is er bij mij de laatste dagen ook vanaf.
Persoonlijk wacht ik op Battlefield 3.
Met Friends is het nog wel leuk , en heb je ook wat te lullen ondertussen.
Maar alleen , ik hou het maybe 1 potje vol en dan ga ik me teveel ergeren aan de minpunten van de game.
Zowiezo enige 2 speltypes die mij nog kunnen intereseren zijn Domination en Team Deathmatch.
maar zoals ik al zei met vrienden is het wel leuk. (net tegen een paar grappige Fransen)..
En Zombies .. met 4 personen is het 25% geluk 25 % skills 50% communicatie..
Dat laaste was niet zo goed bij ons , maar in de multiplayer ging het dan wel weer goed.
K/d Omhoog geschoten naar 2.63
op naar de 2.75 morgn
Verwijderd
Ik vind het een beetje freaky dat hij zo'n HOGE win/loss ratio heeft. Als je nie taltijd het winning team joint verlies je gewoon al veel omdat je regelmatig complete randmongolen in je team hebt, na elk free-to-play weekend bulkt m'n server van de prestige0-level14 spelers die in CTF gaan zitten campen en wat die vlaggen in DOM zijn weet ook schijnbaar niemand. Vaak genoeg dat je met 9 caps en 10+ defends plus een hele horde kills verliest omdat je de enige in je team bent die het spel speelde.Frentik schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 01:53:
[...]
niet altijd? Aan je win/loss ratio zou ik zeggen ongeveer de helft van de tijd win je (niet).....
Daar komt nog bij dat als je wel fors aan het buttkicken bent, veel noobs en schreuwerige 15-jarigen er halverwege de brui aan geven, en als ik teams van 3 vs 6 zie dan stap ik om naar het kleinere, verliezende, team.
Ik geloof niet dat mijn win/loss ratio meer dan 25% is. En volgens het spel is m'n langste win streak sowieso 1 (maar die stat is gewoon fuckz0r3d, want ik heb van 't weekend nog 8 FFA potjes op rij gewonnen).
Gisterenvond prestige 10 in gegaan, nog 4 voor ik m'n clantag roze kan maken. Tot level 17 gespeeld zonder classes aan te passen, wat an sich best een uitdaging is gezien de prutswapens die je krijgt. Wel nieuw respect voor de HK21 gekregen, misschien dat ik die maar eens ga gebruiken in plaats van de M60, deze prestige.
Verwijderd
YouTube: Dennis585 - Black Ops Dogs on Hotel by care package
Ik heb nu in totaal 21 keer dogs gehad.
Ik had er graag meer gewild.
Topfilmpje weer!Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 09:43:
Nou, ik zou er niet mee voor een oscar gaan.
Laatste tijd de AUG eens geprobeerd. Bevalt wel met een scope erop, maar ik merk wel dat ik enorm gewend ben aan Ghost pro. Dat zichtbaar zijn voor tegenstanders op een radar is niet echt iets voor mij
De MPL met rapid fire en grip is nu mijn vaste SMG. AK74u zal ik waarschijnlijk meer kills mee maken, vooral op de middenlange/lange afstand, maar up close bevalt ie erg goed
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 09:43:

Waarom speel je trouwens altijd met die klote Enfield?
Ik speel uitsluitend TDM en mijn W/L zit ook ergens rond de 0.90 hoor.Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 09:41:
[...]
Ik vind het een beetje freaky dat hij zo'n HOGE win/loss ratio heeft. Als je nie taltijd het winning team joint verlies je gewoon al veel omdat je regelmatig complete randmongolen in je team hebt, na elk free-to-play weekend bulkt m'n server van de prestige0-level14 spelers die in CTF gaan zitten campen en wat die vlaggen in DOM zijn weet ook schijnbaar niemand. Vaak genoeg dat je met 9 caps en 10+ defends plus een hele horde kills verliest omdat je de enige in je team bent die het spel speelde.
Daar komt nog bij dat als je wel fors aan het buttkicken bent, veel noobs en schreuwerige 15-jarigen er halverwege de brui aan geven, en als ik teams van 3 vs 6 zie dan stap ik om naar het kleinere, verliezende, team.
Ik geloof niet dat mijn win/loss ratio meer dan 25% is. En volgens het spel is m'n langste win streak sowieso 1 (maar die stat is gewoon fuckz0r3d, want ik heb van 't weekend nog 8 FFA potjes op rij gewonnen).
Gisterenvond prestige 10 in gegaan, nog 4 voor ik m'n clantag roze kan maken. Tot level 17 gespeeld zonder classes aan te passen, wat an sich best een uitdaging is gezien de prutswapens die je krijgt. Wel nieuw respect voor de HK21 gekregen, misschien dat ik die maar eens ga gebruiken in plaats van de M60, deze prestige.
[ Voor 65% gewijzigd door bram1984 op 24-06-2011 10:13 ]
Hijs is weer toppie maak nu eens een filmpje dat je gewoon speeltVerwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 09:43:
Verwijderd
Super movie weer dennis!
Haalde gister de challenge 15 keer honden maar dan zonder carepakketjes! Maar goed honden zijn geen hol waard zonder backup!
Haalde gister de challenge 15 keer honden maar dan zonder carepakketjes! Maar goed honden zijn geen hol waard zonder backup!
Gisteren na potje zombies dacht ik "het zal in MP wel niks worden"...Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 10:35:
Super movie weer dennis!
Nou eerste potje gelijk 2x al me streaks achter elkaar (bb, cg, dogs)... Maar ik blijf respect houden voor outsiders zoals Dennis.. wat een fenomeen.. ik denk dat later onze kinderen terugkijken op youtube naar de helden van deze tijd en na de messi's en federers van deze wereld zullen ze ook zoeken op Dennis + crazy ass skilss...
topfilmpje!
haha lijkt me leuker om te zien hoe je die doggs haalt dan die kills die ze maken
hey maar als ik zo kijk op YouTube: Kanaal van dennis585 dan zie ik leeftijd 36?
en overigens staat daar ook bij abbonees: Delaitinho dus 1 iemand die je als messi ziet heb je al!
haha lijkt me leuker om te zien hoe je die doggs haalt dan die kills die ze maken
hey maar als ik zo kijk op YouTube: Kanaal van dennis585 dan zie ik leeftijd 36?
en overigens staat daar ook bij abbonees: Delaitinho dus 1 iemand die je als messi ziet heb je al!
haha, zowiezo... Hij is mijn voorbeeld;)KingKoning schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 11:37:
topfilmpje!
haha lijkt me leuker om te zien hoe je die doggs haalt dan die kills die ze maken![]()
Verwijderd
Mag ik vragen wat er eigenlijk zo bijzonder is aan de filmpjes van Dennis? Ik zie eigenlijk alleen maar korte filmpjes van killstreaks maar niet echt gameplay filmpjes waar je zijn speelstijl kan bekijken en hoe hij tot die killstreaks komt. Als hij echt zo goddelijk is dan zou ik graag wat complete gameplay filmpjes zien om er iets van te kunnen leren. Ik speel zelf aan een hele tijd MW2 en af en toe BO maar ik zuig nog steeds. Op youtube zie ik eigenlijk alleen maar console video's dat volgens mij toch heel anders speelt en quickscopers waar ik verder niks mee heb. Dennis, speel jij ook op console?
je weet toch dat ik stiekem wil leren spelen zoals hem XDdelaitinho schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 11:36:
[...]
Gisteren na potje zombies dacht ik "het zal in MP wel niks worden"...
Nou eerste potje gelijk 2x al me streaks achter elkaar (bb, cg, dogs)... Maar ik blijf respect houden voor outsiders zoals Dennis.. wat een fenomeen.. ik denk dat later onze kinderen terugkijken op youtube naar de helden van deze tijd en na de messi's en federers van deze wereld zullen ze ook zoeken op Dennis + crazy ass skilss...
Inderdaad, maar het zal dan vast ook wel sarcastisch bedoeld zijn, lijkt meVerwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 12:59:
Mag ik vragen wat er eigenlijk zo bijzonder is aan de filmpjes van Dennis? Ik zie eigenlijk alleen maar korte filmpjes van killstreaks maar niet echt gameplay filmpjes waar je zijn speelstijl kan bekijken en hoe hij tot die killstreaks komt. Als hij echt zo goddelijk is dan zou ik graag wat complete gameplay filmpjes zien om er iets van te kunnen leren. Ik speel zelf aan een hele tijd MW2 en af en toe BO maar ik zuig nog steeds. Op youtube zie ik eigenlijk alleen maar console video's dat volgens mij toch heel anders speelt en quickscopers waar ik verder niks mee heb. Dennis, speel jij ook op console?
Zijn er nog actieve PS3 spelers hier?
Kunnen we misschien een keer een party maken!
Vorige pagina of die daarvoor werd er door Ps3 spelers wat info uitgewisseld.Dj-sannieboy schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 13:37:
Zijn er nog actieve PS3 spelers hier?Kunnen we misschien een keer een party maken!
Verwijderd
Paar uurtjes per dag altijd actief op de PS3. Speel meestal domination.
Voeg maar toe: Young-Mo-786
Voeg maar toe: Young-Mo-786
Gewoon bij introductie pagina kijken bij PS3 spelers...Dj-sannieboy schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 13:37:
Zijn er nog actieve PS3 spelers hier?Kunnen we misschien een keer een party maken!
Gotters waar ik vaak mee speel zijn:- Just_jan (heeft ander account nu: dts_jd)
- Chimera2
- RIN_Beertjes (ofzo)
Headset verplicht!
Dames en heren, ik ben eruit.
De mods die er op dit moment zijn weken bevorderend voor mijn speelplezier. Dat er meer mogen komen.
Voor het eerst kreeg ik weer het oude gevoel terug van mods die eerst moesten worden gedownload alvorens er gespeeld kon worden. Protect the king is erg leuk maar lastig. Ik snap alleen niet waarom je spawnt met een handpistool en nadat je bent doodgegaan respawnt met een sniperrifle.
De mods die er op dit moment zijn weken bevorderend voor mijn speelplezier. Dat er meer mogen komen.
Voor het eerst kreeg ik weer het oude gevoel terug van mods die eerst moesten worden gedownload alvorens er gespeeld kon worden. Protect the king is erg leuk maar lastig. Ik snap alleen niet waarom je spawnt met een handpistool en nadat je bent doodgegaan respawnt met een sniperrifle.
Allemaal sarcastisch. Dennis is de grootste prutser die er is. Als je goed op z'n Yt page zoekt, dan kom je filmpjes tegen waarop hij in een hoekje ligt te wachten totdat er toevallig mensen voorbij komen rennen. Z'n W/L is daarnaast dramatisch, dus echt veel winnende potjes zal hij niet op kunnen nemen.Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 12:59:
Het spel begint met 1 koning en 1 ninja (heeft sniper), de rest van de spelers zijn guards die de koning moeten beschermen met hun pistool. Zodra de ninja een guard doodt, wordt hij ook een ninja en spawnt dus ook met sniper rifle. Zo komen er dus steeds meer ninja die als doel hebben om de koning om te leggen.bazs2000 schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 14:36:
Dames en heren, ik ben eruit.
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Praat voor jezelf!! Ik vind zijn filmpjes dolkomisch.bram1984 schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 14:48:
[...]
Allemaal sarcastisch. Dennis is de grootste prutser die er is. Als je goed op z'n Yt page zoekt, dan kom je filmpjes tegen waarop hij in een hoekje ligt te wachten totdat er toevallig mensen voorbij komen rennen. Z'n W/L is daarnaast dramatisch, dus echt veel winnende potjes zal hij niet op kunnen nemen.
Verwijderd
maar maar maar... wanneer krijg ik dan m'n M60?Frentik schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 15:03:
[...]
Het spel begint met 1 koning en 1 ninja (heeft sniper), de rest van de spelers zijn guards die de koning moeten beschermen met hun pistool. Zodra de ninja een guard doodt, wordt hij ook een ninja en spawnt dus ook met sniper rifle. Zo komen er dus steeds meer ninja die als doel hebben om de koning om te leggen.

/me houdt niet van mods.
Het enige dat ik speel naast de normale team-play modes (S&Z uitgezonderd, want ik hou niet van kijken naar campers) is Sticks and Stones. Daar wil ik eigenlijk nog wel een mod voor hebben zodat ik dat in private matches kan spelen, want dat vinden m'n gamende vrienden ook wel leuk, een beetje skillvol met kruisboog en tomahawk elkaar opjagen en fors gefoeter horen als je iemand van de 1e naar de 6e plek knalt enzo
Suchen und zerstörenVerwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 15:38:
[...]
maar maar maar... wanneer krijg ik dan m'n M60?![]()
/me houdt niet van mods.
Het enige dat ik speel naast de normale team-play modes (Z&S uitgezonderd, want ik hou niet van kijken naar campers)
ja klopt is mijn PSNdelaitinho schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 14:22:
[...]
Gewoon bij introductie pagina kijken bij PS3 spelers...
Gotters waar ik vaak mee speel zijn:- Just_jan (heeft ander account nu: dts_jd)
- Chimera2
- RIN_Beertjes (ofzo)
Headset verplicht!
en de headset enzo maakt het leuker maar leid me wel lichtjes af haha
Ik ga eens wat mensen toevoegen dan
"Dichte Mädchen: Suchen und zerstören" zou zo maar eens een officiele titel kunnen zijn;)Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 18:17:
[...]
<pornostem>Ist ja völlig ganz geil ja!</pornostem>
Verwijderd
Weer eentje om te lachen.
Anyway , ik ben weer op een overall KDR van 2.10.
Heerlijk , ik heb de smaak weer te pakken.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Als je in de spelerslijst wil, of je hebt een server voor in de lijst, kan je een DM naar Frentik of superbassie sturen. Dit soort aanvragen horen niet in het topic zelf.
Als je in de spelerslijst wil, of je hebt een server voor in de lijst, kan je een DM naar Frentik of superbassie sturen. Dit soort aanvragen horen niet in het topic zelf.