Ik denk met mij DST-JDOnly schreef op zondag 03 juli 2011 @ 23:36:
Snipen gaat prima op de ps3, mits je maar Hardcore speelt denk ik...
Alleen headshot is instant kill op SC, vandaag raakte ik iemand 2x met PSG-1 en nog niet dood..das erg irritant..lekker HC spelen is het teminste gelijk een kill..
Alleen zit er zo'n vreselijk afwijking ingebouwd bij de L96A1 dat vind ik echt een verschrikkelijk wapen voor op de ps3..WA2000 en de PSG-1 zijn gelukkig wel heerlijk accuraat.
Overigens: Met wie van hier heb ik nou de afgelopen dagen gespeeld op PSN?
En misschien met mij op vrijdag [tuin]Aap_1
Vrijdag vond ik sowieso top! Eerste keer dat ik met Blops in een premade team zat. Lekker heur
MW3: Aap_1
En uiteraard met de baas der bazen..Zlat schreef op maandag 04 juli 2011 @ 13:25:
[...]
En misschien met mij op vrijdag [tuin]Aap_1
Vrijdag vond ik sowieso top! Eerste keer dat ik met Blops in een premade team zat. Lekker heur
Anoniem: 279033
Wat is eigenlijk de beste assault rifle? (ik dacht dat het die catergorie was) Ik speel momenteel nog steeds met M16 maar het zou mij lijken dat de later unlockte geweren beter zouden moeten zijn. Ik heb zelf weinig moeite met de 3-kogels limiet doordat ik gewoon R2 bash als een gek.
Oh en moet zeggen dat de perc scavenger wel fijn was dit weekend, vooral in nuketown.
Oh en moet zeggen dat de perc scavenger wel fijn was dit weekend, vooral in nuketown.
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 279033 op 04-07-2011 13:34 ]
Ik vond de Famas heel prettig, maar deze heeft een nerf gehad. Nu speel ik graag met de AK47 of de Commando. Helaas zijn deze pas laat in het spel beschikbaar.Anoniem: 279033 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 13:34:
Wat is eigenlijk de beste assault rifle? (ik dacht dat het die catergorie was) Ik speel momenteel nog steeds met M16 maar het zou mij lijken dat de later unlockte geweren beter zouden moeten zijn. Ik heb zelf weinig moeite met de 3-kogels limiet doordat ik gewoon R2 bash als een gek.
Je kunt ook de AK47u of Galil gebruiken, is ook zeer gangbaar. Verder gewoon testen wat jij zelf lekker vindt werken.
MW3: Aap_1
Wie ik ??
(En nee je hoeft niet het filmpje te laten zien *schaam*)
[ Voor 14% gewijzigd door chimera2 op 04-07-2011 13:39 ]
Anoniem: 338166
Jongens geen ruzie maken...chimera2 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 13:38:
[...]
Wie ik ??
(En nee je hoeft niet het filmpje te laten zien *schaam*)
Iedereen weet er is maar 1 baas.
en dat is Dennis585.
AK47 veruit me favo wapen op het moment. Paar maanden terug erg veel met commando + silencer, maar op een of andere manier vind ik het nu maar een boutgeweer.Zlat schreef op maandag 04 juli 2011 @ 13:37:
[...]
Ik vond de Famas heel prettig, maar deze heeft een nerf gehad. Nu speel ik graag met de AK47 of de Commando. Helaas zijn deze pas laat in het spel beschikbaar.
Je kunt ook de AK47u of Galil gebruiken, is ook zeer gangbaar. Verder gewoon testen wat jij zelf lekker vindt werken.
Galil + Silencer veruit de meeste kills mee gemaakt.
Ben nu bezig (de minder bekende guns): FAL+ silencer
G11 (beesten-gun.. zo af en toe)
Voor de rest gaat het puur op gevoel!!
WHAHA ik zie nu pas jullie berichten..Anoniem: 338166 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 13:53:
[...]
Jongens geen ruzie maken...
Iedereen weet er is maar 1 baas.
en dat is Dennis585.
Achja, zo'n baas vind ik mezelf niet hoor..;)
En Jan, helemaal mee eens.., dennis is DE man..
+1Anoniem: 170423 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 14:28:
Klopt ik ben de Capo di tutti capi.
PSN ging down toen Dennis de PS3 aanraakte. Zo goed is hij met black ops, maar ze zeiden maar dat PSN gehacked was omdat de wereld die kennis niet aan kan.
Jah dus toch! Was beetje in de war doordat je er 2 hebt
Vanavond ben ik er denk wel weer, heb nu gelukkig geen nachtdienst meer...
Overigens was dat echt helemaaaaaaallll bagger dat joinen met die vinnie...echt vaag dat opeens niks meer lukte!
[ Voor 16% gewijzigd door Only op 04-07-2011 16:35 ]
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Anoniem: 338166
Als ik zo goed was als jou joh.Anoniem: 170423 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 14:28:
Klopt ik ben de Capo di tutti capi.
Dan zou ik meteen meedoen aan competities en toernooien voor geld..
Maybe dat ik dan eindelijk Delaithinho iets vaker zou kunnen verslaan haha
Sarcasme mode off....
Ik deed net een potje search. was heel de game aan de telefoon.. was met men kin de analoge stick aan het besturen en alleen maar schieten (niet richten)met men andere hand..
eindscore 6750
en dan nog lekker ownen
@ Only.. Dat komt helemaal door mij
Maar hierzo heeft die af en toe heel veel moeite om mensen te joinen.
Gisteren was ik zombies aan het spelen met delai.. en kon ik hem helemaal niet horen
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 338166 op 04-07-2011 16:39 ]
Standaard speel ik met de Galil + grenade launchers (ja idd, lekker nooben!!)
Toch met gungame ook wel paar leuke wapens leren kennen
vanavond weer paar potjes ranken, en me neerleggen na een schitterend XPweekend dat het dubbele eraf is, daar krijg ik toch een dubbel gevoel bij!
ohja en ff "ouderwets sinds hele lange tijd MW2 er ff in knallen, alijd leuk!!!!
Toch met gungame ook wel paar leuke wapens leren kennen
vanavond weer paar potjes ranken, en me neerleggen na een schitterend XPweekend dat het dubbele eraf is, daar krijg ik toch een dubbel gevoel bij!
ohja en ff "ouderwets sinds hele lange tijd MW2 er ff in knallen, alijd leuk!!!!
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Anoniem: 361496
Haha zo heeft een paar jaar geleden een kameraad van mij een paar weken lang pro evolution(volgens mij 6 ) gespeeld, omdat ie zijn duim had gebroken. Wat een onnozel gezicht was dat zeg. Het ging m nog aardig of ook wel. Hehe hoe verslaafd kun je zijn.Anoniem: 338166 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 16:37:
[...]
Ik deed net een potje search. was heel de game aan de telefoon.. was met men kin de analoge stick aan het besturen en alleen maar schieten (niet richten)met men andere hand..
Search & Destroy is ook wel lachen trouwens. Speel normaal altijd Domination. Heb nu al 2x gehad dat ik met de Nuketown 24/7 playlist( afgelopen weekend een keer en de vorige double xp weekend ook n x
) in een potje Search kwam, en niet doorhad dat het Search & Destroy was. Dus ik begin het potje gewoon op mijn normale manier. Dus bam volop in de aanval om vervolgens binnen de kortste keren 4 van de 6 tegenstanders neer te poppen waarna het scherm komt dat de eerste ronde is afgelopen, he wtf? Ook niet bij stilstaan waarom ik zoveel punten per kill kreeg
We gaan verder in alweer het 18e deeltje: [Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 18
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is gesloten.
Let op:
Als je in de spelerslijst wil, of je hebt een server voor in de lijst, kan je een DM naar Frentik of superbassie sturen. Dit soort aanvragen horen niet in het topic zelf.
Als je in de spelerslijst wil, of je hebt een server voor in de lijst, kan je een DM naar Frentik of superbassie sturen. Dit soort aanvragen horen niet in het topic zelf.