[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 17 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 30.505 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 393481

Nou ze zijn lekker bezig. Hardcore CTF en HQ zijn verwijderD (grammer-police correction) wat een stelletje kneuzen zeg hey.
HQ is 1 van de weinige dingen die ik speelde en ze slopen het er gewoon uit....

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 393481 op 29-06-2011 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166

Anoniem: 393481 schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 16:50:
Nou ze zijn lekker bezig. Hardcore CTF en HQ zijn verwijdert wat een stelletje kneuzen zeg hey.
HQ is 1 van de weinige dingen die ik speelde en ze slopen het er gewoon uit....
HC HQ WEG!!!! :o op de ps3 :o Dat begon ik net lekker af entoe te spelen met men FAL..
Dat zou zeer spijtig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-03 00:09
waarom gooien ze sowieso speelmodussen weg, al siemand het niet wilt spelen kiest die het toch niet. waarom features uit een game slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Er zit nu een nieuwe correcte spellingmodus in. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gaat inderdaad nergens over. Zeker eerst ff informeren of het wel in mw3 zit. Anders word het toch een twijfelaartje voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
KingKoning schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 15:54:
Ik deed eerst ook altijd heel erg moeilijk met sentry voor ghost Pro maar het is in feite eigenlijk super easy!

Als je zorgt dat je Ghost heb (dúh), Hacker en hardend is het peanuts. Je kan gewoon achter een muurtje gaan staan en dat ding wallbangen. Het moeilijkste is eignelijk nog dat die sentry practisch nooit wordt gebruikt, dus soms ben ik zelfs zo erg dat ik m zelf kies en dan richting enemy's gooi... :P
Toevallig had ik gisteren op HC TD geluk dat iemand van de tegenpartij dat ding op array helemaal bovenop die toren neerzetten, en toevallig was de laatste blijkbaar net gekilled en spawnde ze helemaal ergens anders..dus lekker rustig naar boven en dat ding knifen :P En anders kun je idd denk ik het beste zelf sentry gooien en laten stelen..
Heeft me wel 16 levels gekost voordat ik die sentry weer tegenkwam..
Valt me trouwens wel op hoe kinderachtig sommige clans zijn zeg...vooral als ze dan verliezen..meteen quitten en schelden..bluhh..gisteren had ik dat nog..
Kwam terecht bij MVie crew ofzo..laatste 2 potjes ook in hun team..en ze checken dan meteen de andere clan via combat records..oww bad k/d en stuff..winnen ze eigenlijk 2x achter mekaar dankzij mij en dan nog blijven zeiken op dat andere team camper dit noob that..

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Die recoil van de Famas is nu wel vervelend zeg. Als je een wapen kent ga je erop inspringen hoe je ertegen moet werken. Maar nu kan die opeens een halve meter omhoog stuiteren vanuit het niets. en het reloaden heeft diezelfde kuur als de scar uit MW2. Ga een tikkeltje te vroeg sprinten na het reloaden al zie je letterlijk het magazijn veranderd worden dan blijkt er toch niet herladen te zijn. Super irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Sn0wblind schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 00:59:
Die recoil van de Famas is nu wel vervelend zeg.
Yups. Ben over naar de Aug. Voelt meer aan als de oude Famas als de Famas van nu. :)

Had voorheen altijd een Famas +RDS class voor als het kut ging. WIst ik zeker dat ik een goede class voor elke situatie had. Heb hem maar omgezet maar het is niet meer zo chill als voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279033

Hoe krijg je de pro perks zoals Ghost pro en Hacker Pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:05
Anoniem: 279033 schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 06:57:
Hoe krijg je de pro perks zoals Ghost pro en Hacker Pro?
Om perks op Pro te krijgen moet je een aantal challenges halen terwijl je de betreffende perk geselecteerd hebt.
Je kan bij het samenstellen van je class de perk challenges bekijken in het perk selectie schermpje.

Selecteer in je class bijvoorbeeld "Perk 1", je krijgt nu de lijst met beschikbare perks. Op de PC kan je met de rechtermuisknop de challenges bekijken, op de console zal vast aangegeven worden met welke knop dit kan.

Of je kijkt naar alle challenges via je player card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op ps3 is dit met vierkantje op xbox met X.

Ben nu wel lang bezig met mn perks op pro halen nu HCHQ weg is. :(
In SnD loopt het allemaal niet zon vaart helaas, gister wel een aantal carepackages de lucht uit kunnen knallen! Maar claymore kills is knap lastig allemaal Flackjacket/Hacker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:05
Anoniem: 393481 schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 07:44:
[...]
Maar claymore kills is knap lastig allemaal Flackjacket/Hacker.
Ik gebruik tegenwoordig C4 om de hacker kills mee te halen, gaat een stuk sneller dan claymore.

[ Voor 49% gewijzigd door mhoogendam op 30-06-2011 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 361496

Ja beter, nuketown 24/7 ps3. Hoop dat het een beetje soepeltjes loopt vrijdagavond. Recoil Famas is idd even wennen. Zal het stof ook weer eens van de Aug af poetsen. Helemaal vergeten dat wapen terwijl ik er de eerste twee prestiges toch veel en lekkah mee gelopen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mhoogendam schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 07:56:
[...]

Ik gebruik tegenwoordig C4 om de hacker kills mee te halen, gaat een stuk sneller dan claymore.
Hmm das ook een goeie denk dat ik daar maar is mee ga klooien. Denk dat die bij SnD wel handig kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399

Anoniem: 393481 schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 09:50:
[...]
Hmm das ook een goeie denk dat ik daar maar is mee ga klooien. Denk dat die bij SnD wel handig kan zijn.
in elke modus. Gewoon gooien en afdrukken - werkt ook prima in mele gevechten dus je hoeft er niet mee te campen of te wachten tot er iemand langs loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

Voor het eerst 2 CP's achter elkaar gegooid.

Het fijnste wapen in BO is voor mij de Commando ,
daarmee haal ik een 2.29 kdr gemiddeld.
De AK47 vindt ik ook erg fijn spelen mede door het vierkante reddotsight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10:48
Anoniem: 170423 schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 14:35:
[video]

Potverdikkie wat een bazenfilmpje weer. Ik weet zeker dat niemand maar dan ook niemand ooit een keer 2x CP na elkaar gegooid heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

chimera2 schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 14:39:
[...]

Potverdikkie wat een bazenfilmpje weer. Ik weet zeker dat niemand maar dan ook niemand ooit een keer 2x CP na elkaar gegooid heeft.
Ik weet men god niet wat ik er van moet denken joh :o .
Die claymore kill was wel netjes :P .
Maar ik heb bijna elk potje domination of demo. dat ik 4 of 5 van die pakketjes klaar heb staan om te gooien. maar je mag er maar 3 dus ben je meestal minuut game tijd kwijt omdat je die pakketjes moet oprapen :P

Maar 2 pakketjes poeh poeh R.E.S.P.E.C.T Man 8) en dat je het ook nog zo open in het midden van de map durft neer gooien die pakketje :o en niet ergens rechts achter in die hoek :P .
Wel jammer dat je niet hardline pro aan had staan. :( anders hadden we zometeen weer zo'n geweldig filmpje van een chopper van je kunnen bewonderen :( :+ ..

Maar blijf maar komen met die filmpjes hoor.
We kunnen er allemaal wat van leren. (weet men god niet wat) maar keep up the good work :P

Edit: Wat komt hierna :o dat die 2 RC-XD haalt met hardline aan :o

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 338166 op 30-06-2011 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:30
2 carepackages achter elkaar?! Lees ik dat nou potjandikkie goed?! Man, jij hoort op toernooien duizenden, wat zeg ik, miljoenen euro's te winnen met jou uitstekende manier van spelen! Kneiterharde ownage kerel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10:48
Jan niet liegen. Ik heb jou nog nooit verder zien komen dan 1 cp per potje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

chimera2 schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 15:02:
[...]

Jan niet liegen. Ik heb jou nog nooit verder zien komen dan 1 cp per potje. :)
Nouja :( :( :( :P
dan heb ik 4 opmerkingen. ;)
1 Ik speel tegenwoordig bijna alleen S&D
2:Jij speelt Team deathmatch ik niet... Dus als je dan oppeens gaat spelen dan is het wel ff wennen
en de 3de
wij hebben nog niet zo veel samen gespeeld ;)
en de 4de

Das op men nieuwe account he. Men uber CAMP account.
heb nog paar potjes in men file share staan van Just_jan ;)
Moet je maar ff kijken. volgens mij staat daar zelfs 1 potje met 6 care packages 6 sentry's 6 sam turrets op Grid volgens mij
op die account was ik niet zo'n lafaard die alleen aan het campen was.
Maar daar gaat bij DST-JD ook verandering in komen :P
gewoon normaal in de aanval spelen. (nu weet ik tenminste wel dat ik potjes van 20/0 kan draaien met gemak als ik beetje aan het campen ben :P )
Maar plezier is zo snel weg als je niets aan het doen ben.. Dus daarom maar gewoon weer lekker volop de aanval en let jij dan maar op van het weekend. dan word je gek van die stem in het spel
Friendly sam turret underway
Friendly Care package underway
Friendly Sentry gun underway

en dan zo'n 3 tot 5 keer 8) word tijd dat het campen uitgaat bij mij inderdaad 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
[video]

Dennis, mag ik jouw handtekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-04-2024

M4DMan

Into disorder!

[video]

Dennis, ik zie dat je plezier hebt in Black Ops en dat is het belangrijkst.. Laat mensen hier maar lekker bashen en ga lekker door met je ding doen :)

Commando is een lekkere gun idd maar ook de Galil doet goed zn best!

Spelen mensen hier ook zombie mode? Ben sinds kort weer helemaal hooked, ben gek op de map Ascension :) Zoja, voeg me toe op Steam, username is DeNicola :P Ben er vanavond weer te vinden!

[ Voor 19% gewijzigd door M4DMan op 30-06-2011 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-04 21:58
oeps

[ Voor 135% gewijzigd door Damocles.NL op 30-06-2011 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
[video]

In het begin van Black Ops met Hardline Pro gewoon CP, Sentry en SAM achter elkaar en maar veranderen. Was echt 1 rondje rennen... paar kills maken en hup gooien. Maar lol was er snel af, je netto speeltijd zuigt dan inderdaad hard.

Ook ooit eens wat clips gemaakt met me HD PVR. Binnenkort weer verder mee gaan. Dit is nog van een oude account overigens. Laat maar weten wat jullie er van vinden..

[ Voor 18% gewijzigd door Damocles.NL op 30-06-2011 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18:33

Hupske

AFCA

Als ik speel weet ik mijn god niet wat ik met mijn care package moet doen. Gooi ze altijd dan maar blind over de map de heen. Iemand pakt hem vanzelf wel.

Voor de rest speel ik nu alleen nog maar protect the king of zit ik op onze eigen server van 3M(sniper only).
Op de normale servers heb ik geen enkel plezier meer.
Dat komt mede door de granaten regen, het stomme gespray en het gecamp.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
chimera2 schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 14:39:
[...]

hij moet zijn naam veranderen naar BEEST!, niemand kan dat evenaren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sn0wblind schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 20:08:
[...]

hij moet zijn naam veranderen naar BEEST!, niemand kan dat evenaren!
Dit filmpje vind ik toch ook wel geniaal
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=CceUWBFizeM&feature=related]
:o
lijkt me wel een keer leuk om met het team dat in een echte match uit te proberen.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 338166 op 30-06-2011 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:17

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Anoniem: 338166 schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 20:32:
[...]

[video]
Iemand zou een Jenga mod moeten maken met care packages :D

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]
lijkt me wel een keer leuk om met het team dat in een echte match uit te proberen.
Ik doe dit met mijn broertje vaak onderaan op firing range. Allebei streaks op 4, 5 en 6 en smijten met die pakketjes. Gegarandeerd komt de tegenstander allemaal naar beneden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
Vlak voor Black Ops uit kwam ging ik weleens met een vriend kloten op Wasteland bij Modern Warfare 2. Emergency Airdrop aan en care package etc en dan boosten tot je Emergency Airdrop had. Daarna andere even boosten en zo een paar keer achter elkaar. Dan halverwege de game alles achter elkaar gooien. Af en toe moest je even wachten, maar was wel echt geniaal haha. En ja ik haatte boosters, maar dit was gewoon leuk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

Damocles.NL schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 22:58:
Vlak voor Black Ops uit kwam ging ik weleens met een vriend kloten op Wasteland bij Modern Warfare 2. Emergency Airdrop aan en care package etc en dan boosten tot je Emergency Airdrop had. Daarna andere even boosten en zo een paar keer achter elkaar. Dan halverwege de game alles achter elkaar gooien. Af en toe moest je even wachten, maar was wel echt geniaal haha. En ja ik haatte boosters, maar dit was gewoon leuk. :+
Dus jij bent er zo eentje...Jammer we hadden misschien nog wel een ps3 speler kunnen gebruiken..

@chimera, niet zo veel praatjes over jan, aangezien ik nog een filmpje in me fileshare heb staan special gecompileerd voor jou.. dus pas d'r op! ;)

@jan: je bent echt een ubercamper op je nieuwe account, bedoel.. nu is het wel genoeg geweest aangezien je score per minute echt drama is.. haha

@dennis: als ik homo was zou ik verliefd op je zijn..

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

[...]

[video]
Cool, wij moeten ook vaker dit soort dingen gaan doen. Zag laatst ook een team het volgende doen..

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=QgD8MKxFDf8]

Fucking lachen..
Zal je trouwens nog wat vets laten zien op theater morgen jan..., demolition sniper..:D
had 5 kills in 3 sec: 2x single, double, single.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

delaitinho schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 09:04:
[...]

@chimera, niet zo veel praatjes over jan, aangezien ik nog een filmpje in me fileshare heb staan special gecompileerd voor jou.. dus pas d'r op! ;)
Laat zien! Laat zien!

Gaan er nog mensen naar L.A. in september MW3 spelen en paintballen in nagemaakte mappen uit MW2
:
nieuws: Call of Duty krijgt eigen fanevenement in de VS

De Call of Duty franchise raast maar door en door.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

@jan: je bent echt een ubercamper op je nieuwe account, bedoel.. nu is het wel genoeg geweest aangezien je score per minute echt drama is.. haha

8)
Heb je helemaal gelijk in , het is ook tijd om het weer helemaal om te gooien als ik vanavond men ps3 aanzet.
Maar ik wou gewoon een beetje weten of ik met gemak een steady k/d van 2.75 kon vasthouden. en dat ging ook wel....
Maar ging wel veel ten koste van de points.
Agh denk dat ik toch ga prestigen vanavond.
en dan lekker een avondje en nachtje op nuketown losgaan met flak jacket (Denk dat ik dan weer een heel eind kom 8) )..
maar vanaf nu word het niet meet 95% campen 5% lopen. maar 95%lopen 5 % campen :P 8) e
Jullie zijn vanavond en vanacht zeker allemaal wel on-line?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

delaitinho schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 09:06:
[...]

Cool, wij moeten ook vaker dit soort dingen gaan doen. Zag laatst ook een team het volgende doen..

[video]

Fucking lachen..
Zal je trouwens nog wat vets laten zien op theater morgen jan..., demolition sniper..:D
had 5 kills in 3 sec: 2x single, double, single.. :D
Wil ook zoiets met jullie een keer proberen... Dat zag ik op youtube dat team wat constant in een map de beste hiding spot vind en dan heel het potje met ze`n alle gaat hiden en geen kills maken zodat het potje op 0 - 0 eindigt en de tegenstander helemaal gek word 8)

edit.. Sorry voor dubbel-post beetje stom van me :( (kan komen omdat ik best wel moe ben omdat iemand het nodig vond om me vroeg in de morgen wakker te smsen :( :P ....

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 338166 op 01-07-2011 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-11-2024
Een DM eerder heeft niet gewerkt om in de PS3 spelerslijst te komen, maar ik speel wel regelmatig Blops.
Vaak met mijn vriendin in splitscreen, maar ook in mijn eentje (zoals vanavond, double xp ftw!).

Als ik mee mag spelen, add me: Aap_1

MW3: Aap_1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Zlat schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 13:01:
Een DM eerder heeft niet gewerkt om in de PS3 spelerslijst te komen, maar ik speel wel regelmatig Blops.
Vaak met mijn vriendin in splitscreen, maar ook in mijn eentje (zoals vanavond, double xp ftw!).

Met je vriendin nog wel? Hoe krijg je dat voor mekaar :P Ik add je straks wel ff bij mij iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
[...]

Dus jij bent er zo eentje...Jammer we hadden misschien nog wel een ps3 speler kunnen gebruiken..

@dennis: als ik homo was zou ik verliefd op je zijn..

8)
Nee, ik ben er niet zo een. Ik heb er een schurfthekel aan. Maar als alle lobbies gehacked zijn dan ga je zelf ook weleens kloten. Was in de tijd dat je dus bijna niet meer normaal kon gamen..

Je mag me altijd toevoegen. DM me dan ff voor me PSN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
Only schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 13:07:
[...]

Met je vriendin nog wel? Hoe krijg je dat voor mekaar :P Ik add je straks wel ff bij mij iig.
Tsja, als ik je dat vertel zal ik je moeten vermoorden ;)

Nice, vanavond ben ik in mijn eentje online. Zin om even samen te spelen en te ownen.

(ze vindt het een leuk spel, echt... Beter. Wordt. Het. Niet. 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Only schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 13:07:
[...]

deed ik destijds met mijn ex ook, avonden lang black ops spelen XD

maar ik baal zeg, moet de famas weer helemaal leren kennen, het is gewoon een totaal ander wapen geworden.

Maar de aug vind ik niet zo voor langere afstand, word denk ik dan toch maar weer de commando.

wie gaan er vanaav even PSN onveilig maken?

[ Voor 31% gewijzigd door Sn0wblind op 01-07-2011 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Sn0wblind schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 13:16:
[...]

deed ik destijds met mijn ex ook, avonden lang black ops spelen XD

maar ik baal zeg, moet de famas weer helemaal leren kennen, het is gewoon een totaal ander wapen geworden.

Maar de aug vind ik niet zo voor langere afstand, word denk ik dan toch maar weer de commando.

wie gaan er vanaav even PSN onveilig maken?
Beertjes! Ik denk dat Jan, Ik, koen, bahaya, vinnert ect allemaal wel online zijn..
Denk wel S&D trouwens hoor, of demolition.. heb het niet meer zo op andere modi..
En ik ben er wel pas rond 12 uur, moet zo eerst ff het land door verjaardag van me zuster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
delaitinho schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 13:20:
[...]

Beertjes! Ik denk dat Jan, Ik, koen, bahaya, vinnert ect allemaal wel online zijn..
Denk wel S&D trouwens hoor, of demolition.. heb het niet meer zo op andere modi..
En ik ben er wel pas rond 12 uur, moet zo eerst ff het land door verjaardag van me zuster.
no prob, ik speel het allemaal :) ga wel ff warmdraaien rond 10 uur dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
Ik ben er al vanaf 20.00. PewPewLazergun!
Even prestigen dit weekend, ik hoef nog maar 12 leveltjes.
Eerste keer lvl 50 ben ik vrolijk eeuwig blijven hangen, totdat de verloren xp me toch begon te irriteren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sn0wblind schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 13:23:
[...]

no prob, ik speel het allemaal :) ga wel ff warmdraaien rond 10 uur dan :D
Ik ben er vanaf nu :P tot de laaste ongeveer weggaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Anoniem: 338166 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 13:55:
[...]

Ik ben er vanaf nu :P tot de laaste ongeveer weggaat :P
Add me dan ff op PSN
TomRockanje

Ik ben er vanaf nu en vanaaf tot een uur of half 10 maar..sommige mensen hebben ook nog een baan he!
En de mijne gaat toevallig net de nachtdienst in.... }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Only schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 14:12:
[...]

Add me dan ff op PSN
TomRockanje

Ik ben er vanaf nu en vanaaf tot een uur of half 10 maar..sommige mensen hebben ook nog een baan he!
En de mijne gaat toevallig net de nachtdienst in.... }:O
Ik heb ook een full time baan :P Revalideren :P .
moet je wel waarschuwen. ik heb zo nu en dan heel veel problemen met mensen joinen :P

Heb net wel een geniale nieuwe playercard gemaakt 8) duurde zo'n anderhalf uur. maar dan heb je ook wat 8)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 338166 op 01-07-2011 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Anoniem: 338166 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 14:18:
[...]

Ik heb ook een full time baan :P Revalideren :P .
moet je wel waarschuwen. ik heb zo nu en dan heel veel problemen met mensen joinen :P

Heb net wel een geniale nieuwe playercard gemaakt 8) duurde zo'n anderhalf uur. maar dan heb je ook wat 8)
Jah ik kreeg je ook niet gejoined net..full..error..could not find game.......maar je zit nu in Zombies zie ik..
Invite me anders ff als je een nieuwe zombies gaat doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Only schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 16:25:
[...]

Jah ik kreeg je ook niet gejoined net..full..error..could not find game.......maar je zit nu in Zombies zie ik..
Invite me anders ff als je een nieuwe zombies gaat doen :P
Net tot level 15 Kino met Pistol only >:) :o 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-05 17:06
Zlat schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 13:01:

Heb je op de lijst gezet. :)

Dit weekend BO maar weer eens opstarten. Zo'n double xp weekend is altijd wel ff leuk.

Zat er van de week nog aan te denken om BO ook voor de PS3 te kopen onder druk van vrienden daarop spelen. Maar aangezien ik met MW2 na een uurtje op de PS3 uit frustratie snel de PC-versie opstartte, heb ik daar maar van afgezien... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Vandaag wel een paar aardige potjes gehad, alleen HC blijft me een stuk beter liggen dan SC.
Gungames waren ook wel weer eens leuk om te spelen!
Eens kijken of ik morgenmiddag laat nog wat kan spelen..
Ik dacht trouwens dat jij (Just_jan) me vanmiddag eerst had toegevoegd! Maar blijkbaar is dat iemand anders geweest..weet eigenlijk nog steeds niet precies dat was van hier :PJD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
pcdev Wager match buy-in upped to 3000 CP in #codblackops #PC Restart your game for best results.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
bah wat heb ik zitten schelden op de game vandaag zeg, search n destroy werd flink verpest door het feit da tik constant in de game host ben, en dan draait het echt niet op 60 frames maar eerder 20. Ik krijg het maar niet voor elkaar de nat type op restricted te zetten zodat ik niet elke keer als host uitgekozen word, want ik voel het echt in mijn gameplay. Modern warfare 1 en 2 hadden dit probleem totaal niet bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 400748

Zo na lang op de xbox te hebben gespeeld en over te zijn gegaan op pc gaming ook maar eens even black ops gekocht.. Veel mensen die spelen hier zo te zien, Zoek ook nog wat mensen om mee te spelen . Altijd leuker om met een groep mensen te spelen dan alleen.

Steam : MikexNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sn0wblind schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 02:52:
bah wat heb ik zitten schelden op de game vandaag zeg, search n destroy werd flink verpest door het feit da tik constant in de game host ben, en dan draait het echt niet op 60 frames maar eerder 20. Ik krijg het maar niet voor elkaar de nat type op restricted te zetten zodat ik niet elke keer als host uitgekozen word, want ik voel het echt in mijn gameplay. Modern warfare 1 en 2 hadden dit probleem totaal niet bij mij.
Ervaar precies hetzelfde, het leek bij mij op gelost. Maar met de laatste patch lijkt het weer compleet terug te zijn. Heel jammer. En inderdaad in voorgaande delen nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 393481 schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 12:04:
[...]

Ervaar precies hetzelfde, het leek bij mij op gelost. Maar met de laatste patch lijkt het weer compleet terug te zijn. Heel jammer. En inderdaad in voorgaande delen nergens last van.
Is het op PSN ook zo (zoals op Xbox) dat Second Chancers veel langer met hun main kunnen schieten terwijl ze dood vallen. Ik word er helemaal gek van. Elke keer zie je dat ventje kapot vallen en jezelf een seconde later doodgaan door een main weapon die doorsproeit. Tuurlijk moet ik dan gewoon beter spelen dat die vent niet kan schieten maar het is erg opvallend hoe anders het nu is.

Nu de Famas wat minder is heb ik overigens veel pret met een Galil met Ex mags. Wat een topgun is dat zeg. Sproeide als een dwaas gisteravond. Scavenger vereist, maar multi-sprays galore! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Anoniem: 393481 schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 12:04:
[...]

ik heb het altijd gehad in de game helaas, en ben misntens helft van de tijd host maar gister was het elke match raak. Framerate is ruk (op summit bijvoorbeeld zelfs happerend ruk( lijkt een enorme delay in te zitten dat als je kon zweren dat je al aan het schieten was dat je opeens dood neervalt om nix etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Anoniem: 337891 schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 12:20:
[...]

Is het op PSN ook zo (zoals op Xbox) dat Second Chancers veel langer met hun main kunnen schieten terwijl ze dood vallen. Ik word er helemaal gek van. Elke keer zie je dat ventje kapot vallen en jezelf een seconde later doodgaan door een main weapon die doorsproeit. Tuurlijk moet ik dan gewoon beter spelen dat die vent niet kan schieten maar het is erg opvallend hoe anders het nu is.

Nu de Famas wat minder is heb ik overigens veel pret met een Galil met Ex mags. Wat een topgun is dat zeg. Sproeide als een dwaas gisteravond. Scavenger vereist, maar multi-sprays galore! :)
Volgens mij is dit in elke CoD met last stance zo en ongeacht het platform. Met MW2 op de PS3 heb ik in ieder geval zo al mijn final/last stance challenges gehaald: famas/m16 die nog net even z'n burst doorzet terwijl je in last stance valt = last stance kill }:|

Maarja, misschien zien ze in MW3 wel het licht en verwijderen ze eindelijk ALLE death rewards...

[ Voor 4% gewijzigd door Gundogan op 02-07-2011 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
het vervelendste van last stand vind ik nog de tijdelijke immuunheid de eerste paar frames van de animatie waarin je tegenstander wel kan schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891 schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 12:20:
[...]

Same here. Sinds de update de Galil weer veelvuldig gebruikt. Is toch ook wel een erg fijn wapen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gundogan schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 13:49:
[...]

Volgens mij is dit in elke CoD met last stance zo en ongeacht het platform. Met MW2 op de PS3 heb ik in ieder geval zo al mijn final/last stance challenges gehaald: famas/m16 die nog net even z'n burst doorzet terwijl je in last stance valt = last stance kill }:|

Maarja, misschien zien ze in MW3 wel het licht en verwijderen ze eindelijk ALLE death rewards...
Het valt me juist op dat het erger is geworden. Voor de laatste patch gebeurde het heel sporadisch, nu echt heel vaak. Wat je ook zegt, eerst voornamelijk burst weapons. Nu zie ik volautomatisch halve Famas magazijnen sproeien.

Ook wat je zegt, opzouten met die Last stand, final stand rotzooi. Dood is dood. (al heb ik er normaal nauwelijks problemen mee hoor. Een SCer afknallen is simpel. Het is alleen af en toe irritant dat zijn teamgenoot er aan hobbelt en op je schiet terwijl de genadeschot wordt uitgedeeld. Nog irritanter is dat LSers vlaggen kunnen cappen. :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

In plaats van pron kun je ook gewoon onderstaand filmpje eens bekijken;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 374878

GoT is geen wervingsplaats

[ Voor 92% gewijzigd door PWM op 02-07-2011 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-03 20:09
Ik heb sedert kort een ps3 met oa black ops. Na heel mijn leven enkel nog maar FPS op pc gespeeld te hebben is dit gewoonweg onmogelijk! Hoe kan je nu mikken met die joystick aan een redelijk tempo? Ik vrees dat ik daar niet aan zal kan wennen... Single player zal me nog lukken, maar online zal ik echt zielig slecht zijn vrees ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:54
Met zo'n instelling gaat het al helemaal niets worden he!
Gewoon oefenen, je leert het vanzelf.
Ikzelf heb ook een PC en ben later op de 360 wat shooters gaan spelen, het went vanzelf.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-05 17:06
mngm schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 23:02:
Ik heb sedert kort een ps3 met oa black ops. Na heel mijn leven enkel nog maar FPS op pc gespeeld te hebben is dit gewoonweg onmogelijk! Hoe kan je nu mikken met die joystick aan een redelijk tempo? Ik vrees dat ik daar niet aan zal kan wennen... Single player zal me nog lukken, maar online zal ik echt zielig slecht zijn vrees ik!
Oefenen, oefenen en nog meer oefenen. Dat schijnt te werken.
Ik heb er zelf alleen nooit het geduld voor gehad, dus ik hou het maar bij de PC versie. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
delaitinho schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 16:35:

[video]
hele mooie montage maar lijkt ergens in scene gezet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Sn0wblind schreef op zondag 03 juli 2011 @ 02:19:
[...]

hele mooie montage maar lijkt ergens in scene gezet :S
Het is Grizz. Die speler kan een 'aardig' potje fraggen/trickshotten en als je tegen complete clueless spelers speelt krijg je dit soort dingen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Gundogan schreef op zondag 03 juli 2011 @ 10:21:
[...]

Het is Grizz. Die speler kan een 'aardig' potje fraggen/trickshotten en als je tegen complete clueless spelers speelt krijg je dit soort dingen :p
nahja ik vidn hetnogal gemaakt ogen sommige kills namelijk XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Sn0wblind schreef op zondag 03 juli 2011 @ 12:28:
[...]

nahja ik vidn hetnogal gemaakt ogen sommige kills namelijk XD
Ja klopt wel beetje, ik dacht dat ze op een gegeven moment gewoon tegen vrienden speelde sniper only ofzo.. Desalniettemin wel vet filmpje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:54
Vind dat filmpje heel erg overdreven. Bij bijna alle kills komen er 3+ man op hem afgelopen als zombies, en voor en na elke kill gaat alles in slowmotion. Daarna vliegt de camera weer alle kanten op en vervolgens weer slowmotion en blurry en alles erop.
Ik vind de video te overdreven ge-edit en ik erger me eraan tijdens het kijken.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kijk dan ook naar mijn filmpjes jongens. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
superbassie schreef op zondag 03 juli 2011 @ 00:06:
[...]

Oefenen, oefenen en nog meer oefenen. Dat schijnt te werken.
Ik heb er zelf alleen nooit het geduld voor gehad, dus ik hou het maar bij de PC versie. :+
had ik destijds ook, was een enorm fanatiek pc gamer tot de ps3 met mgs4 uitkwam en ik die toch echt wou spelen, maar binnen een maandje heb je het onder de knie, ik zie de controller ook echt niet als een probleem, enige wat ik mis is dat ik nu niet heel snel een 180graden draai kan maken, iig niet zo snel als met muis maar dat is echt het enige.
delaitinho schreef op zondag 03 juli 2011 @ 12:40:
[...]

Ja klopt wel beetje, ik dacht dat ze op een gegeven moment gewoon tegen vrienden speelde sniper only ofzo.. Desalniettemin wel vet filmpje..
Wel knap dat hij zoveel wapens beheerst natuurlijk. Als ik Jan zijn squirt gun oppak zoals laatst verpest ik mijn killstreaks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heerlijk , ik ben prestige 12 nu.
KDR is 2.11 nu.Ik ben nu meer hardcore team deathmatch/search and destroy aan het spelen.
De vorige prestiges heb ik 95% van de tijd HC free-for-all gespeeld.
Het levelen gaat wel sneller nu moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423 schreef op zondag 03 juli 2011 @ 17:48:
Heerlijk , ik ben prestige 12 nu.
KDR is 2.11 nu.Ik ben nu meer hardcore team deathmatch/search and destroy aan het spelen.
De vorige prestiges heb ik 95% van de tijd HC free-for-all gespeeld.
Het levelen gaat wel sneller nu moet ik zeggen.
Moet je eens core spelen. Meer assists. En vooral: mensen bewegen daadwerkelijk wel eens. Veel harder scoren in core.

@dennis Ik gebruikte het woord harder in zijn betekenis in het Nederlands. Als in sneller. :P

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 03-07-2011 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891 schreef op zondag 03 juli 2011 @ 17:57:
[...]

Moet je eens core spelen. Meer assists. En vooral: mensen bewegen daadwerkelijk wel eens. Veel harder scoren in core.
Klopt , core kan soms wel moeilijker zijn dan hardcore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:24

superwashandje

grofheid alom

delaitinho schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 16:35:

[video]
de hartslag loopt de verkeerde kant op B)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Blegh, vreselijk die 360 quick/no scope kills. En die haperende slowmo beelden is ook niks. En quad kils met een sniper? Ik heb het op de PC nog nooit iemand zien doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

vinom schreef op zondag 03 juli 2011 @ 20:47:
Blegh, vreselijk die 360 quick/no scope kills. En die haperende slowmo beelden is ook niks. En quad kils met een sniper? Ik heb het op de PC nog nooit iemand zien doen..
Sniperen op de PC is ook iets anders/moeilijker dan op de console, vooral door het gebrek aan aim assist. En ik heb ook niet zo op deze overedited montages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Gundogan schreef op zondag 03 juli 2011 @ 21:41:
[...]

Sniperen op de PC is ook iets anders/moeilijker dan op de console, vooral door het gebrek aan aim assist. En ik heb ook niet zo op deze overedited montages.
ik ervaar juist sniperen op de pc als makelijker, kan er op de pc geen reet van, maar hierbij lopen de tegenstanders gewoon min of meer zijn vizier in achter elkaar, denk dat diegene in een echte match gewoon geklaard zou zijn/

zo weer ff BO opstarten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gundogan schreef op zondag 03 juli 2011 @ 21:41:
[...]

Niet dat ik een uber sniper ben maar het is vooral anders en minder moeilijker of makkelijker. Snipen op PC heb je super accuracy door muis besturing. Op de console heb je slechtere controle over je beweging en kun je minder snel rond kijken etc. Daar staat tegenover dat je kan dragscopen vanwege aim-assist (voor de duidelijkheid: als je je crosshair over een tegenstander sleept dan blijft hij ff plakken. Dat merk je doordat de beweging vertraagt. Als je net op dat moment schiet, is het altijd een rake kogel als er geen cover is.) Als je dat eenmaal onder de knie hebt wordt het makkelijk maar het is niet 1,2,3 aan te leren. Althans niet met mijn motoriek. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Anoniem: 337891 schreef op zondag 03 juli 2011 @ 22:46:
[...]

Niet dat ik een uber sniper ben maar het is vooral anders en minder moeilijker of makkelijker. Snipen op PC heb je super accuracy door muis besturing. Op de console heb je slechtere controle over je beweging en kun je minder snel rond kijken etc. Daar staat tegenover dat je kan dragscopen vanwege aim-assist (voor de duidelijkheid: als je je crosshair over een tegenstander sleept dan blijft hij ff plakken. Dat merk je doordat de beweging vertraagt. Als je net op dat moment schiet, is het altijd een rake kogel als er geen cover is.) Als je dat eenmaal onder de knie hebt wordt het makkelijk maar het is niet 1,2,3 aan te leren. Althans niet met mijn motoriek. :P
Sn0wblind schreef op zondag 03 juli 2011 @ 21:46:
[...]

ik ervaar juist sniperen op de pc als makelijker, kan er op de pc geen reet van, maar hierbij lopen de tegenstanders gewoon min of meer zijn vizier in achter elkaar, denk dat diegene in een echte match gewoon geklaard zou zijn/

zo weer ff BO opstarten :D
Hehe, ik had het misschien inderdaad op 'anders' moeten houden :p

Maar ik lees toch vaak dat console spelers behoorlijk veel moeite hebben met snipen op de PC terwijl het op de console wel goed gaat. En zelf merk ik ook dat ik, ondanks dat ik hard zuig met een controller, toch redelijk kan snipen op consoles (in ieder geval minstens even goed als op de PC waar ik een stuk beter op ben in het algemeen). Misschien zijn console spelers ook wat gewilliger om 'gegrizzed' te worden en lopen ze vaker netjes in the open en in een lijntje naar je toe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Gundogan schreef op zondag 03 juli 2011 @ 22:59:
[...]

[...]

Hehe, ik had het misschien inderdaad op 'anders' moeten houden :p

Maar ik lees toch vaak dat console spelers behoorlijk veel moeite hebben met snipen op de PC terwijl het op de console wel goed gaat. En zelf merk ik ook dat ik, ondanks dat ik hard zuig met een controller, toch redelijk kan snipen op consoles (in ieder geval minstens even goed als op de PC waar ik een stuk beter op ben in het algemeen). Misschien zijn console spelers ook wat gewilliger om 'gegrizzed' te worden en lopen ze vaker netjes in the open en in een lijntje naar je toe ;)
het gat is wel groter tussen de goede en de slechte spelers op de PS3 in ieder geval dan de PC, op de PC ligt eht niveau gemmideld iets hoger. Maar dan zijn dan meestal ook gewoon van nature meer hardcore gamers.

Maar ik speel beide tegelijk en mischien dat ik daarom snipen op dePC als prettiger ervaar. Savonds met bekenden op PSN en overdag als ik me verveel in hoorcolleges ofzo op me laptop :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Snipen gaat prima op de ps3, mits je maar Hardcore speelt denk ik...
Alleen headshot is instant kill op SC, vandaag raakte ik iemand 2x met PSG-1 en nog niet dood..das erg irritant..lekker HC spelen is het teminste gelijk een kill..
Alleen zit er zo'n vreselijk afwijking ingebouwd bij de L96A1 dat vind ik echt een verschrikkelijk wapen voor op de ps3..WA2000 en de PSG-1 zijn gelukkig wel heerlijk accuraat.

Overigens: Met wie van hier heb ik nou de afgelopen dagen gespeeld op PSN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Only schreef op zondag 03 juli 2011 @ 23:36:
Snipen gaat prima op de ps3, mits je maar Hardcore speelt denk ik...
Alleen headshot is instant kill op SC,
Niet waar. Alles in borst of hoger is instakill met L96 en PSG (volgens mij ook WA sinds 2 patches op xbox). PSG heeft alleen geen insta-kill in armen itt L96.
vandaag raakte ik iemand 2x met PSG-1 en nog niet dood..das erg irritant.
Onmogelijk. Behalve als je door een ander voorwerp heenschoot voordat je hem raakte.
Alleen zit er zo'n vreselijk afwijking ingebouwd bij de L96A1 dat vind ik echt een verschrikkelijk wapen voor op de ps3..WA2000 en de PSG-1 zijn gelukkig wel heerlijk accuraat.
Hit detection in BO is inderdaad beroerd. Heerlijk scopen op poppetjes die stil liggen op de grond, jij 1 meter er van af en dat het toch als een misser wordt geregistreerd.

@gundogan; had niet het idee dat je zat te pesten hoor. Wilde gewoon mijn mening over snipen op de twee platforms geven. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 03-07-2011 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Anoniem: 337891 schreef op zondag 03 juli 2011 @ 23:39:
[...]
@gundogan; had niet het idee dat je zat te pesten hoor. Wilde gewoon mijn mening over snipen op de twee platforms geven. :)
Had dat idee ook niet hoor :p Het is zeker anders, maar ik hoor vaker dat het moeilijker is op de pc dan makkelijker (en die ervaring heb ik zelf ook een beetje in verhouding hoe ik goed ik ben met de andere wapens op de pc vs console), vandaar anders/moeilijker :D

En was er niet iets met de PSG-1 waardoor ie iets sterker was zonder attachments dan met (zonder ook een one hit kill wapen in de buik en met attachments niet) of is dat inmiddels gepatched?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gundogan schreef op zondag 03 juli 2011 @ 23:58:
[...]

En was er niet iets met de PSG-1 waardoor ie iets sterker was zonder attachments dan met (zonder ook een one hit kill wapen in de buik en met attachments niet) of is dat inmiddels gepatched?
Zoals gezegd ik snipe niet veel. Het was in ieder geval eerst wel zo weet ik uit ervaring. Ik meen dat Treyarch zei dat ze het gepatcht hebben maar vrienden van mij (die wel snipen) geven aan dat het nog steeds werkt. Misschien test ik het straks even in private mode als het niet meezit in reguliere MP. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Anoniem: 337891 schreef op zondag 03 juli 2011 @ 23:39:
[...]

Niet waar. Alles in borst of hoger is instakill met L96 en PSG (volgens mij ook WA sinds 2 patches op xbox). PSG heeft alleen geen insta-kill in armen itt L96.

Ik speel vrijwel altijd met PSG of WA, en daarbij is een schot in de borst niet genoeg op softcore...

[...]

Onmogelijk. Behalve als je door een ander voorwerp heenschoot voordat je hem raakte.

Eerste schot was zuiver borstschot, 2e was door geroosterd tuinhekje heen..vond ik toch wel genoeg eerlijk gezegd..
Maar zoals ik al zei, ik speel wel lekker hardcore, daar is het altijd hit = kill, op de ^*($% last stand mensen na. Ik speel overigens wel altijd met demper.

[...]

Hit detection in BO is inderdaad beroerd. Heerlijk scopen op poppetjes die stil liggen op de grond, jij 1 meter er van af en dat het toch als een misser wordt geregistreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is je probleem. Damage gaat drastisch omlaag als je met suppressor op een sniper speelt. Denk dat we daarom wat langs elkaar heen praatten. Base damage zonder demper is 70. 50 met. Multiplier op borst en hoger voor L96+PSG is 1,5. Dus met demper geen instakill. Daarvoor moet je headshotten. (multiplier = 2 op hoofd en nek).

In HC snipe ik nooit. Gewoon een FAL of M14 met ACOG en je hebt hetzelfde effectieve damage (behalve wallbangs) en je kan rapper schieten met minder recoil. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Anoniem: 337891 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 01:16:
[...]

Dat is je probleem. Damage gaat drastisch omlaag als je met suppressor op een sniper speelt. Denk dat we daarom wat langs elkaar heen praatten. Base damage zonder demper is 70. 50 met. Multiplier op borst en hoger voor L96+PSG is 1,5. Dus met demper geen instakill. Daarvoor moet je headshotten. (multiplier = 2 op hoofd en nek).

In HC snipe ik nooit. Gewoon een FAL of M14 met ACOG en je hebt hetzelfde effectieve damage (behalve wallbangs) en je kan rapper schieten met minder recoil. :P
Snipen doe je dan ook alleen maar om te showen. Een sniper rifle heeft in Hardcore bijna geen toegevoegde waarde over eender wel ander soort wapen. Zelfs een python doet het nog beter op lange afstand.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

YouTube: ‪Dennis585 - Black Ops SnD kills on Hanoi‬‏

Mijn eerste SnD kills filmpje.

Claymore for the win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-04 15:35

Silence

Godlike

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

nee, wel met de crossbow geraakt. 1 pijl was alleen niet genoeg en voordat ik de tweede kon schieten war de chopper al neer.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het zou ook met een flashbang kunnen. Dan ben je een baasje. :P

(moet gewoon iets tegen aan vliegen dat damage doet nadat de heli al flink wat damage heeft gehad..).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Anoniem: 337891 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 10:58:
Het zou ook met een flashbang kunnen. Dan ben je een baasje. :P

(moet gewoon iets tegen aan vliegen dat damage doet nadat de heli al flink wat damage heeft gehad..).
Die site van je ziet er goed uit.. Wie heeft die design gemaakt? Misschien een idee om een ps3 op te zetten.. of issie er al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

superwashandje schreef op maandag 04 juli 2011 @ 10:53:
nee, wel met de crossbow geraakt. 1 pijl was alleen niet genoeg en voordat ik de tweede kon schieten war de chopper al neer.
2 keer is ook niet genoeg. Ik heb weleens 3 of meer crossbowpijlen in een heli geschoten zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

echt waar? c'est tres gay! leek me wel leuk maar loop niet zo vaak met een crossbow rond. alleen om te klooien :P 2 zou toch echt genoeg moeten zijn gezien je maar 2 pijlen krijgt elke keer.

[ Voor 25% gewijzigd door superwashandje op 04-07-2011 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

superwashandje schreef op maandag 04 juli 2011 @ 11:09:
echt waar? c'est tres gay! leek me wel leuk maar loop niet zo vaak met een crossbow rond. alleen om te klooien :P 2 zou toch echt genoeg moeten zijn gezien je maar 2 pijlen krijgt elke keer.
Mensen direct hitten met een crossbow is nog meer humiliating dan een tomahawk. Erg leuk.

YouTube: ‪Black Ops - Xbow Peek-A-Boo‬‏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

ja de meeste kills die ik ermee maak zijn ook wel direct hits. altijd nog erg leuk om te doen maar met mijn skillzz meer luck dan wat anders maar toch :)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als je in de spelerslijst wil, of je hebt een server voor in de lijst, kan je een DM naar Frentik of superbassie sturen. Dit soort aanvragen horen niet in het topic zelf.