Toon posts:

[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 17 Vorige deelOverzichtLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 29.353 views

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-03 16:48
Ok nu heb ik er genoeg van, ik moet weten of dit een grapje is of niet :p
Je filmpje laat 3 dingen zien:
1. Hoe jij zit te campen en letterlijk niet beweegt totdat je iemand ziet
2. Hoe andere mensen spawnen en niet eens bewegen en meteen weer dood gaan door je chopper/dogs (die je nota bene uit een care package krijgt)
3. Hoe andere mensen JOU killen.

Wie wil dat nou zien? Dat ziet de gemiddelde speler zelf al vaak genoeg.

Mijn iRacing profiel

• HugoFR
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-08-2019
dennis585 schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 11:05:
[video]

Weer eentje om te lachen. :9

Anyway , ik ben weer op een overall KDR van 2.10.
Heerlijk , ik heb de smaak weer te pakken.
Hulde _/-\o_ . Heerlijk filmpje (zonder sarcasme!) Tenminste wat anders dan al die 360/trickshot snipernoobs.
NickThissen schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 11:23:
Ok nu heb ik er genoeg van, ik moet weten of dit een grapje is of niet :p
Je filmpje laat 3 dingen zien:
1. Hoe jij zit te campen en letterlijk niet beweegt totdat je iemand ziet
2. Hoe andere mensen spawnen en niet eens bewegen en meteen weer dood gaan door je chopper/dogs (die je nota bene uit een care package krijgt)
3. Hoe andere mensen JOU killen.

Wie wil dat nou zien? Dat ziet de gemiddelde speler zelf al vaak genoeg.
1. Geweldig, je ziet af en toe eens een kill totdat hij een killstreak heeft.
2. Geweldig, vanuit een ander perspectief.
3. Geweldig, ook dit hoort in black ops.

Die montage heeft 'm behoorlijk wat tijd gekost (alles is relatief), hulde voor dennis!!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-02 14:51

5800X3D - RTX3080 - 1440p@270Hz Inventaris

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Call of Duty spelers 8)7

Constant filmpjes maken en denken dat ze pro zijn als ze campen. Túúrlijk dat je dan wat kills haalt, je doet immers het meeste van de tijd geen zak. Het meest lachwekkende is nog dat ze het zelf niet doorhebben >.<

• NickThissen
PixelShooter schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 12:59:
Call of Duty spelers 8)7

Constant filmpjes maken en denken dat ze pro zijn als ze campen. Túúrlijk dat je dan wat kills haalt, je doet immers het meeste van de tijd geen zak. Het meest lachwekkende is nog dat ze het zelf niet doorhebben >.<
Mensen die niet weten waar ze het over hebben 8)7

Constant filmpjes kijken en denken dat iedereen op de hele wereld op die manier speelt. Túúrlijk dat er een paar mensen zijn die zo spelen maar een filmpje van een persoon is niet representatief voor iedereen. Het meest lachwekkende is nog dat ze het zelf niet doorhebben >.<

Even serieus: de filmpjes van dennis zijn absoluut niet representatief voor call of duty spelers, we zitten ons hier met ons allen ook af te vragen waarom hij in godsnaam die filmpjes maakt want ze slaan helemaal nergens op 8)7

[Voor 14% gewijzigd door NickThissen op 25-06-2011 13:12]

Mijn iRacing profiel

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-03 11:08
PixelShooter schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 12:59:
Call of Duty spelers 8)7

Je een match gister moeten zien waar oa Just_Jan en Delainthino en ik in speelden. Daar moest alles op alles gezet worden om uiteindelijk te winnen met maar 4 van de 200 punten verchil in domination, niks campen, gewoon vol in de aanval en met team communicatie proberen punten te veroveren.

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:22

SG

SG surft naar info hardewaren

Contrast kwa skill is zeer groot online. In mijn geval op PSN.
Zelf 250K ranked. Dat zal ergens in het midden zijn.
Soms ben je de hoogste ranked en dan valt het reuze mee om head_on encounter te overleven.
En dat je soms je lang veel kills op dezelfde plek kan maken. Ook al weet het vijndelijke kamp dat je daar bent. Dat is geen campen maar hollding ground.
Maar gisteren zat ik en ons clubje onderaan kwa ranking veek spelers in de 20K tot 100K.
En hun reactie was snel en tactiek flanken en constant uav leek het meer op duck shooting en ik wij waren de duckies.
Paar dagen geleden ook een NL-er met rank 417 even langs gekomen maar te kort om iets zinnings over te zeggen.

Laast op Hotel niemand scoorde boven de 10 Kills ook bij de enemies niet. Dat duidt op een kamperen potje.

Skill wat je Ziet is dat de betere spelers zeer effectief reageren en ook goede tactieken gebruiken meer effectief teamlay tonen, waardoor je zelf heel weinig spelings ruimte hebt en dus snel word afgestrafd als je wat aankloot.

Filmpjes ja ik zou mijn top momenten bij elkaar kunnen rijgen. Maar is mij te veel werk. Mischien dat ik ooit iets op online zet. Maar wie zou dat nou boeien. Een middelmatige speler.

Ik heb dus maar zelden andermans flics gezien.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

• Sn0wblind
je merkt het wel wanneer iemand echt goed is. Maar die ranking hangt ook gewoon teveel van tijd af, heb je onmenselijk veel tijd dan scoor je sowieso.

Naar soms kom je iemand op de killcam tegen die zie je gewoon goed spelen, dan weet je ook gewoon dat die goed is. Ergens stil liggen totdat er iemand voorbij komt is alleen een skill in geduld. Iets wat ik overigens zelf totaal niet heb :D Maar als je in een lastige situatie komt en er 3 uit hun team weet te pakken en weet weg te komen op een mooie manier is skill.

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:21

• Corman
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-03 22:27
Haha die aap uit Toy Story 3 xD

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-05-2022

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Bwergh, de laatste tijd zie je steeds meer aimbotters. Kom je in een server en dan verschijnt er een knakker die in bijvoorbeeld nuketown alleen maar zijn trekker overhaalt en iedereen doodvalt vanwege een headshot. Gister op onze eigen server. Gozer komt binnen en in een mum van tijd staat hij op 60:1 met vrijwel alleen headshots.

Dan ga je zijn profiel bekijken en dan zakt je broek van je kont omdat je ziet dat hij een onmogelijk hoge K/D ratio heeft en dat zijn meest voorname hitzone's het lijf en hoofd zijn. Zo iemand ban je dan en je report hem maar uiteindelijk heb ik het idee dat deze gasten gewoon kunnen doorspelen.

Ook zoiets, via steam werd overduidelijk dat de speler in kwestie een historie heeft met cheaten. Een groot aantal spellen waren bij hem VAC-banned. Ik ben ervoor om bij dat soort spelers het Steam-account per direct te slopen.

Maar dit was er slechts één, het worden er steeds meer en vooral in nuketown of fireringrange omdat het daar zo lekker scoren is.

Krankzinnige muziek vind je hier.

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-07-2021

MicScott

.Grey.

bazs2000 schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 18:22:
Bwergh, de laatste tijd zie je steeds meer aimbotters. Kom je in een server en dan verschijnt er een knakker die in bijvoorbeeld nuketown alleen maar zijn trekker overhaalt en iedereen doodvalt vanwege een headshot. Gister op onze eigen server. Gozer komt binnen en in een mum van tijd staat hij op 60:1 met vrijwel alleen headshots.
Volgens mij komen aimbotters alleen voor op Nuketown :p Ik zie er echt zélden een.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• TheOneAndOnly
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-02 19:40
MicScott schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 18:39:
Volgens mij komen aimbotters alleen voor op Nuketown :p Ik zie er echt zélden een.
Ik speel redelijk veel 24/7 Nuketown TDM, dus mss is het niet helemaal representatief, maar ik deel wel dezelfde mening. Niet helemaal onlogisch, waar kan je snel veel meer kills maken dan in Nuketown?

Verder vermoed ik dat veel (99% ?) van de spelers niet weet dat je anderen kan reporten, iets wat naar mijn idee toch wat meer aandacht aan zou mogen gegeven worden, aangenomen dat er ook wat met de reports gebeurd...

• Just_jan
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-03 17:27
Net na een potje gewoon meteen men ps3 uitgegooi uit frustatie.
Gewoon normaal potje S&D aan het spelen. ging wel lekker...
Tot ik in een potje bij summit terecht kwam
door 3 rcxd geraakt 2 rpg's en 2 tubes. IN S&D dat was de enige speltype wat zonder al die ongein was..
Zijn die "noobs" dat nou ookal aan het verzieken...

Nu moet ik zometeen ook flack jacket gaan dragen in S&D.. slaat toch nergens op??

Zo dat zeikverhaal moest ik even kwijt :P
Denk dat ik morgen even voor 1 dagje killzone 3 weer aangooi :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-03 19:34

Fid3lity

Spectre X

Meer om te huilen dit :') :+

Serieus, waarom blijf je hiermee doorgaan?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sn0wblind
moet zeggen dat het levelen toch wel heel snel gaat in black ops, was maar 2x geprestiged en lette er toen niet zo op maar zit nu binnen 6 uur alweer bijna op de 30.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
dennis585 schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 11:05:
[video]

Weer eentje om te lachen. :9

Anyway , ik ben weer op een overall KDR van 2.10.
Heerlijk , ik heb de smaak weer te pakken.
Jammer dat je aan een K/D van 2.10 helemaal niks hebt als je bijna alle potjes verliest. ;w

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:41
:| serieus ... wtf

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:22

SG

SG surft naar info hardewaren

Sn0wblind schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 15:05:
je merkt het wel wanneer iemand echt goed is. Maar die ranking hangt ook gewoon teveel van tijd af, heb je onmenselijk veel tijd dan scoor je sowieso.
Met veel speel tijd word de ranking juist nauwkeuriger. Een top dag of ramp dag invloed is dan vlink gedempd. Maar houd ook in een zeer geroutineerde getrainde en ervaren spelers. Wat boven op basis talent komt.
Naar soms kom je iemand op de killcam tegen die zie je gewoon goed spelen, dan weet je ook gewoon dat die goed is. Ergens stil liggen totdat er iemand voorbij komt is alleen een skill in geduld. Iets wat ik overigens zelf totaal niet heb :D Maar als je in een lastige situatie komt en er 3 uit hun team weet te pakken en weet weg te komen op een mooie manier is skill.
ik zet de filter op lobby en alltime en staat rank gesorteerd op score / minuut.
Dus niet KDR.
En beide zijn speel tijd onafhankelijk.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sn0wblind
SG schreef op zondag 26 juni 2011 @ 13:32:
[...]

Met veel speel tijd word de ranking juist nauwkeuriger. Een top dag of ramp dag invloed is dan vlink gedempd. Maar houd ook in een zeer geroutineerde getrainde en ervaren spelers. Wat boven op basis talent komt.

[...]

ik zet de filter op lobby en alltime en staat rank gesorteerd op score / minuut.
Dus niet KDR.
En beide zijn speel tijd onafhankelijk.
niet helemaal, het hangt sterk van het gametype af, maar iemand in domination die niet goed speelt maar gewoonv eel punten veroverd zal ook gewoon een hoog gemmidelde hebben, overigens tellen kills ook mee voor de score daarin.

en in black ops maakt het echt bar weinig uit hoelang je het spel al speelt. als je een paar dagen goed de game hebt gespeeld ben je echt niet minder goed dan dat je het 20 dagen gespeeld zou hebben. Ik kijk liever gewoon naar iemand zijn speelstijl dan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dennis585
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:06
bram1984 schreef op zondag 26 juni 2011 @ 11:00:
[...]

Jammer dat je aan een K/D van 2.10 helemaal niks hebt als je bijna alle potjes verliest. ;w
Hoeveel Hardcore free for all potjes win jij gemiddeld dan?
Ga er honderd spelen en zeg daarna hoeveel je daarvan gewonnen heb.

Ik win 1 op de 3 potjes en de 2de plek is zelfs verliezen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 337891

dennis585 schreef op zondag 26 juni 2011 @ 18:36:
[...]

Nee hoor, voor plek 2 en 3 in FFA krijg je geen win maar ook geen loss.

HC FFA is 1 grote campfestijn dus dat kunnen mensen je moeilijk kwalijk nemen. :P

Wil wel een keer meedoen en je WL en KDR ff naar beneden rossen. (Vriendschappelijk bedoeld hoor, zuig behoorlijk in HC, in HC FFA al helemaal, smerig cornercampend tuig in die gamemode. :P).

In ander nieuws wat ik niet voorbij zag komen;EDIT; het kwam wel voorbij. Wijt het aan mijn enthousiasme om Activision wat geld te geven voor nieuwe maps. :)

[Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 26-06-2011 18:41]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dennis585
Anoniem: 337891 schreef op zondag 26 juni 2011 @ 18:39:
[...]

Nee hoor, voor plek 2 en 3 in FFA krijg je geen win maar ook geen loss.

HC FFA is 1 grote campfestijn dus dat kunnen mensen je moeilijk kwalijk nemen. :P

Wil wel een keer meedoen en je WL en KDR ff naar beneden rossen. (Vriendschappelijk bedoeld hoor, zuig behoorlijk in HC, in HC FFA al helemaal, smerig cornercampend tuig in die gamemode. :P).

In ander nieuws wat ik niet voorbij zag komen;EDIT; het kwam wel voorbij. Wijt het aan mijn enthousiasme om Activision wat geld te geven voor nieuwe maps. :)
Plek 2 en 3 is bij ffa echt een loss hoor.

Acties:
  • 0Henk 'm!

dennis585 schreef op zondag 26 juni 2011 @ 18:47:
[...]

Plek 2 en 3 is bij ffa echt een loss hoor.
Hmm, kennelijk dacht ik dat het net zo werkte als in MW2 waar 2 en 3 voldoende was. Net getest en je hebt gelijk. (Expres verliezen in FFA doet pijn, vooral omdat het te simpel is om te winnen. :P)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:21
Zo...we konden nog aardig lang doorgaan, maar het werd wat saai.

Anoniem: 319316

Blue-Tiger schreef op zondag 26 juni 2011 @ 03:02:
[...]

Omdat sommige hier serieus op reageren, dus je vraagt er zelf om.

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-03 15:32

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Frentik schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 15:03:
[...]
Het spel begint met 1 koning en 1 ninja (heeft sniper), de rest van de spelers zijn guards die de koning moeten beschermen met hun pistool. Zodra de ninja een guard doodt, wordt hij ook een ninja en spawnt dus ook met sniper rifle. Zo komen er dus steeds meer ninja die als doel hebben om de koning om te leggen.
Van het weekend (naast het leren) ook PtK gespeeld. Erg verslavend. Als je als guard een ninja omlegt krijg je ook een beter wapen. In Jungle was ik King en campte ik op die rots (sniperplek). Je merkt wel dat je eigenlijk wel weg moet gaan want je guards weten nadat ze ninja zijn geworden gewoon waar je ligt.

Ik heb ook Reversed gun game gespeeld, maar dat zuigde harde. Met een mesje ben je veel sneller als die lompe crossbow. Ik kwam niet verder als die twee. Telekens als je dan een kuisboog had werd je geknived en kreeg je weer een mes. Frustrerend.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• KnetterGek
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21-01-2020

KnetterGek

Is lief, zacht en knuffelig.

Sc0rPi0N schreef op maandag 27 juni 2011 @ 15:01:
Ik heb ook Reversed gun game gespeeld, maar dat zuigde harde. Met een mesje ben je veel sneller als die lompe crossbow. Ik kwam niet verder als die twee. Telekens als je dan een kuisboog had werd je geknived en kreeg je weer een mes. Frustrerend.
Speel een paar rondjes softcore TDM of FFA met een kruisboog class (Scavenger en SoH) om met het ding te oefenen. Als je een beetje kunt mikken (iets waar ik slecht in ben) en een klein beetje je oren open houdt zodat je anderen verrast, in plaats van verrast te worden, iets waar ik goed in ben, dan haal je makkelijk een positieve KDR met het ding. Iets wat zelfs mij lukt.
Dat een uurtje oefenen en dan ass-kicken in Reverse Gun Game.

Of gewoon een uurtje Stick and Stones spelen natuurlijk. Maar dan hebben je vijanden ook alleen maar messen en kruisbogen, dus dat traint je niet goed voor het moment waarop je met je kruisboog een paar campende famastubende lamers moet afmaken. Wat trouwens gaaf is om succesvol te doen.

Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-04-2022

delaitinho

PSN: Delaitinho

Van onze grote vriend Just_jan, er moest gewoon ff een clipje van opgenomen worden;)

Aahjoh, overkomt de beste..

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Wat een kansloos figuur zeg.
dennis585 schreef op zondag 26 juni 2011 @ 18:36:
[...]

Nog nooit gespeeld. Normale FFA is al een en al campen, laat staan hardcore. Wel een ideale gamemode voor jou dus.

Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar je antwoord op onderstaande, waarom in godsnaam?
Blue-Tiger schreef op zondag 26 juni 2011 @ 03:02:
[...]

• Just_jan
delaitinho schreef op maandag 27 juni 2011 @ 15:50:
[video]

Van onze grote vriend Just_jan, er moest gewoon ff een clipje van opgenomen worden;)

En bedankt he... dacht dat ik het een geheim kon houden die blunder :P .
Ik ben er niet zo goed in als ik nog de enige over ben.

Dan schiet je er 2 neer voor je , en dan word je van achter neergeschoten :P .
Agh en die avond ben ik genoeg potjes bovenaan geeindigt volgens mij :P

Morgen ben ik er weer met gamen , Ben vandaag nog beetje druk met het vrouwtje :)

• Sn0wblind
Just_jan schreef op maandag 27 juni 2011 @ 16:49:
[...]

En bedankt he... dacht dat ik het een geheim kon houden die blunder :P .
Ik ben er niet zo goed in als ik nog de enige over ben.

Dan schiet je er 2 neer voor je , en dan word je van achter neergeschoten :P .
Agh en die avond ben ik genoeg potjes bovenaan geeindigt volgens mij :P

Morgen ben ik er weer met gamen , Ben vandaag nog beetje druk met het vrouwtje :)
die was zo gigantisch mooi, je kon me echt oprapen dat moment haha

ik ga vanavond later nog ff, lekker de airco aan. morgen ben ik er ook

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-03 14:38

Satom

Verzamel ervaringen

delaitinho schreef op maandag 27 juni 2011 @ 15:50:
[video]

Ziet er leuk uit, vette pech eigenlijk!

• Just_jan
Vliegtuig02 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 18:38:
[...]
Ziet er leuk uit, vette pech eigenlijk!
Ik zag een doodshoofd achter me , ik hoorde gunfire achter me.
dus de normale reactie is dan kijken what's aan de hand.

dus inderdaad vette pech..
je verwacht het niet echt :P

@Rin. heb ook wel zin in een potje
Maar met 25 tot 30 graden is het beetje te warm.(eindelijk lekker zonnen buiten 8) )
en het Feit dat ik in Duitsland bij men vriendin ben helpt ook niet haha :P
Morgen staan er 2 dingen op het programma.
Level 40 kino halen.
10000 punten halen in 1 pot S&D :P

[Voor 30% gewijzigd door Just_jan op 27-06-2011 18:57]

• Sn0wblind
Just_jan schreef op maandag 27 juni 2011 @ 18:53:
[...]

Ik zag een doodshoofd achter me , ik hoorde gunfire achter me.
dus de normale reactie is dan kijken what's aan de hand.

dus inderdaad vette pech..
je verwacht het niet echt :P

@Rin. heb ook wel zin in een potje
Maar met 25 tot 30 graden is het beetje te warm.(eindelijk lekker zonnen buiten 8) )
en het Feit dat ik in Duitsland bij men vriendin ben helpt ook niet haha :P
Morgen staan er 2 dingen op het programma.
Level 40 kino halen.
10000 punten halen in 1 pot S&D :P
en de rest van het team die de hoop op jou had geschaard meekijken hoe je ten onder ging XD

lol is goed, ik zit lekker binnen met airco aan, mij te warm buiten. vanavond nog even oefenen.

• Crazymonkey
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-03 15:25

Crazymonkey

Gek als een aap ;)

Damn, heb sinds kort last dat BO totaal niet meer loopt.... Driver update helpt ook niet. (HD 5870 Q6600 (3.0)) moet toch genoeg zijn...

• Just_jan
Sn0wblind schreef op maandag 27 juni 2011 @ 19:46:
[...]

en de rest van het team die de hoop op jou had geschaard meekijken hoe je ten onder ging XD

lol is goed, ik zit lekker binnen met airco aan, mij te warm buiten. vanavond nog even oefenen.
Ik denk dat als we die nacht 50 potjes hebben gespeeld dat ik er 20 alleen eindigde :P
en nee dat was niet door het campen :P ..
denk dat ik er zo'n 15 verkloot heb en 5 goed gedaan :P
Maarja oefening baart kunst :9 ..

Vooral op de maps Zoo en Stockpile gaat het goed bij mij in S&D 8) .

vind het alleen irri als je in het aanvallende team zit en gaat campen.
Begrijp me niet verkeerd. (ik ben heb ik gemerkt een 95% uber camper :P ) maar tijdens offense s&D loop ik lekker rond te rennen.
Alleen vaak genoeg dat je bij mensen terecht komt die niets om die bom geven en alleen voor de kills gaan . en dan vaak genoeg dat ze net niet de laaste enemy vinden waarder het een loss round is :(
Altijd mijn tactiek als ik de bom heb.
10 seconden blijven wachten. en dan direct debom planten en dan kijken wie er komt defusen.
Klaar uit... Simpel toch?

• Sn0wblind
ik eindig alleen goed in S&D op maps zoals WMD, Havana etc, heb een scheithekel aan array. Dat was dan ook de match waar ik het voor geen meter deed, samen met nuketown die ik irritant in S&D vind.

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-03 15:32

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Dumbest mod ever : ItsZombiemod

4 spelers worden Zombies met alleen knives (zonder ammo) de rest heeft commando + FT +SPAP en silencer

Diverse maps zin aangepast met als gevolg je door muren heen kun lopen en er ook ineens black holes in mappen zitten ???

Zodra je Zombie een ander killed wordt hij geinfecteerd en wordt ook zombie (soort van PtK)
Enige nadeel is dat je met dat mesje gewoon niets kan. En de andere kant staan bij elkaar te campen ten alles neer te maaien. Zeker als ze ook nog blokkades hebben gemaakt waardoor je maar op 1 manier in de "bunker" kunt komen. Ze staan/liggen gaan allemaal om de zombies met bosjes neer te knallen :-(

Alles bij elkaar is dit gewoon prutswerk.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• KnetterGek

KnetterGek

Sc0rPi0N schreef op maandag 27 juni 2011 @ 23:55:
Dumbest mod ever : ItsZombiemod

4 spelers worden Zombies met alleen knives (zonder ammo) de rest heeft commando + FT +SPAP en silencer

Diverse maps zin aangepast met als gevolg je door muren heen kun lopen en er ook ineens black holes in mappen zitten ???

Zodra je Zombie een ander killed wordt hij geinfecteerd en wordt ook zombie (soort van PtK)
Enige nadeel is dat je met dat mesje gewoon niets kan. En de andere kant staan bij elkaar te campen ten alles neer te maaien. Zeker als ze ook nog blokkades hebben gemaakt waardoor je maar op 1 manier in de "bunker" kunt komen. Ze staan/liggen gaan allemaal om de zombies met bosjes neer te knallen :-(

Alles bij elkaar is dit gewoon prutswerk.
Extra bonuspunten voor degene die nadenkt en roept "maar, er zit toch al een zombie mode in Black Ops?"
Wat een prutsers :+

• Fixio
  • Laatst online: 28-03 16:09
Bijna Prestige 14 !!!!

Nog 7 levels te gaan!...

Oh bedenk me ineens dat vandaag de nieuwe maps uitkomen..
Heb even gekeken maar op xbox.nl is die nog niet uit.

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online
Just_jan schreef op maandag 27 juni 2011 @ 20:12:
[...]

Ik denk dat als we die nacht 50 potjes hebben gespeeld dat ik er 20 alleen eindigde :P
en nee dat was niet door het campen :P ..
denk dat ik er zo'n 15 verkloot heb en 5 goed gedaan :P
Maarja oefening baart kunst :9 ..

Vooral op de maps Zoo en Stockpile gaat het goed bij mij in S&D 8) .

vind het alleen irri als je in het aanvallende team zit en gaat campen.
Begrijp me niet verkeerd. (ik ben heb ik gemerkt een 95% uber camper :P ) maar tijdens offense s&D loop ik lekker rond te rennen.
Alleen vaak genoeg dat je bij mensen terecht komt die niets om die bom geven en alleen voor de kills gaan . en dan vaak genoeg dat ze net niet de laaste enemy vinden waarder het een loss round is :(
Altijd mijn tactiek als ik de bom heb.
10 seconden blijven wachten. en dan direct debom planten en dan kijken wie er komt defusen.
Klaar uit... Simpel toch?
IK WIL OOK
maar heb vergadering tot 20.00 :'(

• Dennis585
JD_2020Josh Olin

Alright folks... #Annihilation is rolling out as we speak on Xbox LIVE (may take time to propagate). I am downloading now, so give it a try!

• Just_jan
Sn0wblind schreef op maandag 27 juni 2011 @ 20:28:
ik eindig alleen goed in S&D op maps zoals WMD, Havana etc, heb een scheithekel aan array. Dat was dan ook de match waar ik het voor geen meter deed, samen met nuketown die ik irritant in S&D vind.
Bij mij is het zo verschillend.
Eerst eindig ik een potje radiation met 500 punten 1 kill 5 death
En potje daarna op Radiation eindigde ik 5500 punten 8 kills 2 plants 1 defuse. 0 deaths
Maar maps die heel veel mensen irritant vinden (radiation , Villa , WMD etc.
Vind ik juist heerlijke maps 8) ..
Ik wil ook lekker potje black ops spelen :( .

Maar met het weer wat vandaag over nederlands raast :( denk ik dat ik nog maar even een dagje bij men vriendin blijf hangen :P (geen zin om ergens op een station te stranden doordat er een boom op de rails ligt :P )

Anoniem: 353061

dennis585 schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 11:13:
JD_2020Josh Olin

Alright folks... #Annihilation is rolling out as we speak on Xbox LIVE (may take time to propagate). I am downloading now, so give it a try!
Ik kan 'm nu ook zien in de game marketplace. Zometeen maar even binnenhalen.

In de in-game store kan ik hem echter nog niet zien. Download via de game marketplace heeft echter uiteraard gewoon gewerkt.

[Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 353061 op 28-06-2011 12:35]

• Fixio
Anoniem: 353061 schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 11:35:
[...]

Ik kan 'm nu ook zien in de game marketplace. Zometeen maar even binnenhalen.
Laat mij maar ook eens gaan kijken hoeveel punten ik nog heb..

Ahh bah 40 punten te weinig

[Voor 5% gewijzigd door Fixio op 28-06-2011 11:58]

NIeuwe maps ff in private gespeeld met wat kornuiten. Vermakelijk. Alleen is het gras op Hazard echt te lelijk voor woorden. Anderzijds kun je wel wildplassen en golfballetjes het water in schieten. :P

• Sssquirrel
  • Laatst online: 01-11-2022
Als ze de stijgende lijn doorzetten wat betreft nieuwe maps ben ik tevreden :) De tot nu toe uitgebrachte dlc-maps vind ik stukken leuker dan de origineel meegeleverde maps. Waarschijnlijk omdat ze wat groter zijn qua omvang...

Minst leuke map mijns inziens blijft NukeTown... Daar spawn je, en word je na 10 stappen in je rug geschoten door een gespawnde tegenstander :?

This is a Rapture reminder..

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-03 14:42
ja ze zijn wel leuk? Ik twijfel een beetje. Heb de vorige 2 mappacks op launchdate gekocht maar speel de laatste tijd niet zo super veel BO meer. Komt mede door de zomer, game een stuk minder laatste maand.

Maar goed, miss is t wel weer leuk voor af en toe, en t gaat natuurlijk vanavond weer onweren/regen/hagelen :P

wie heeft er tijd en zin in een mini-review? :P (ook voor PS3/PC spelers :P)

[Voor 3% gewijzigd door KingKoning op 28-06-2011 15:09]

• Just_jan
KingKoning schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 15:09:
ja ze zijn wel leuk? Ik twijfel een beetje. Heb de vorige 2 mappacks op launchdate gekocht maar speel de laatste tijd niet zo super veel BO meer. Komt mede door de zomer, game een stuk minder laatste maand.

Maar goed, miss is t wel weer leuk voor af en toe, en t gaat natuurlijk vanavond weer onweren/regen/hagelen :P

Nuketown vind ik juist 1 van de leukere maps.
Maar komt ook omdat ik tegenwoordig alleen met men sniper op Nuketown speel :P..
Het is de enige map waarop ik elk speltype leuk vind.
Daarom hoop ik dat er binnenkort weer zo'n Nuketown 24/7 op de ps3 komt 8)

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:39
vind de nieuwe maps ook weer stukje leuker dan de vorige mappack. Vind alleen silo een saaie map, veelste chaotische

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-02 14:51
Nog niet echt een tactiek kunnen bedenken voor de nieuwe zombie map. Tot nu toe met 3 man gespeeld en maar een beetje rond lopen rennen. Heb nog geen goede campplek gevonden.

5800X3D - RTX3080 - 1440p@270Hz Inventaris

Anoniem: 160457

Just_jan schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 15:15:
[...]

Nuketown vind ik juist 1 van de leukere maps.
Maar komt ook omdat ik tegenwoordig alleen met men sniper op Nuketown speel :P..
Het is de enige map waarop ik elk speltype leuk vind.
Daarom hoop ik dat er binnenkort weer zo'n Nuketown 24/7 op de ps3 komt 8)
Kun je voor de consoles ook servers huren dan?

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:18
Anoniem: 160457 schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 16:22:
[...]

Kun je voor de consoles ook servers huren dan?
Nee, maar op de console was er even een 24/7 nuketown playlist. Met uit mijn hoofd: HQ, TDM, DOM en S&D.

• Fixio
Zit een beetje te twijfelen wel of niet de nieuwe maps..

Vond allebei de map packs tegenvallen maar ja misschien is dit filmpje ook wel weer mooier dan het lijkt..

Anoniem: 361496

m4yall schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 16:32:
[...]

Nee, maar op de console was er even een 24/7 nuketown playlist. Met uit mijn hoofd: HQ, TDM, DOM en S&D.
Klopt was tijdens de ene laatste doubel xp weekend. Laatste xp weekend(toen psn weer online kwam) was er weer geen nuketown-server. Kortom geen pijl op te trekken.

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:36
Welke mappack word het meest gebruikt op de PC? Ik heb niet echt zin om 2x 14 euro uit te kakken voor maps die ik nagenoeg nooit speel :P.

gewoon nee.

• KnetterGek

KnetterGek

SanderPS3 schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 16:37:
Welke mappack word het meest gebruikt op de PC? Ik heb niet echt zin om 2x 14 euro uit te kakken voor maps die ik nagenoeg nooit speel :P.
Gewoon skippen. De hoeveelheid mensen die mappacks missen is best groot - als ik m'n server DLC maps laat draaien is ie bij wisseling naar een mappack1 map half leeg, en bij een wissel nar mp2 maps is het totale dooie boel.

Min of meer dezelfde userstats zie je in Wager matches. mappack1 maps komen niet op tijd aan de 6 spelers, mappack2 maps ben ik ineens alleen in de server.

Ik zou dus 2x14 euro in je kontzak houden en lekker de basic maps spelen.

KingKoning schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 15:09:
Veels te warm eigenlijk om te spelen maar heb alle maps nu twee of drie keer in TDM gespeeld. Is altijd erg met campers in het begin (wat ik niet helemaal snap, hoe leer je maps kennen als je campt als een kleine *****?) maar desondanks waren het leuke potten.

muv Hazard. Die moet ik echt gaan leren kennen voordat ik daar lol ga hebben. Werd helemaal gek van het grote open middenstuk waar ik steeds stond en de duizend snipe hoekjes waar de tegenstander stond. Beetje hetzelfde gevoel als op Array dat je echt gedisciplineerd moet flanken als je een goede KD wil hebben. Irritant, ben daar iets te lui voor, vertrouw liever op de dropshot en sneller kunnen schieten. :P

Andere drie maps vond ik in 1 woord vet. Lekker veel routes, veel cover en verschillende sightlines. Ze hebben volgens mij expres wat meer snipe friendly maps gemaakt. Alleen bij Hazard vind ik het doorgeschoten, de andere zijn goed gelukt. Zitten ook wat leuke dingetjes in zoals een straaljager met werkende afterburners en een appel in een soort electropulse machine. Als je erop schiet hoor je de kogels rondzoeven. Golven blijft ook leuk. :)

Vanavond als het gaat onweren en afkoelen maar even domination gaan knallen. Vind ik de beste manier om de maps te leren kennen.

• NickThissen
Hierbij een verzoek voor iedereen die een server huurt... Ik ben bezig met een tooltje dat de server log file uitleest en aan de hand daarvan stats bijhoudt van iedereen in een server (met name aantal kills/deaths per wapen, map, gametype, etc, kan later uitgebreid worden naar de locatie waar je het meeste raakt/geraakt wordt (head, arm, torso etc)). Daarnaast zou ik kunnen inbouwen dat spelers commando's kunnen uitvoeren om hun stats te zien (analoog aan bijv Black Tomato Mod).

Om dit te testen heb ik echter een log file nodig van een server waar veel op gespeeld wordt. Zonder testen gaat het natuurlijk niks worden, maar onze eigen server is helaas meestal leeg dus daar haal ik niet veel data uit... Ik heb dus geen rcon password ofzo nodig, enkel de log file URL.

Als iemand zich beschikbaar wil stellen zou ik dat op prijs stellen :) Nogmaals, ik heb dus geen rcon nodig ofzo, ik kan verder helemaal niks met de logfile dus je hoeft je geen zorgen te maken dat ik je server ga hacken ofzo :p

Voor degene die het niet weten, je log file URL kun je vinden via my.gameservers.com. Even inloggen, op de Info knop naast je server klikken en dan bovenaan 'View Log URL' klikken. (let op, je moet wel 'hoofd admin' zijn anders zie je de url niet).

Alvast bedankt!!

Mijn iRacing profiel

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:23

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Anoniem: 337891 schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 17:10:
[...]

muv Hazard. Die moet ik echt gaan leren kennen voordat ik daar lol ga hebben. Werd helemaal gek van het grote open middenstuk waar ik steeds stond en de duizend snipe hoekjes waar de tegenstander stond. Beetje hetzelfde gevoel als op Array dat je echt gedisciplineerd moet flanken als je een goede KD wil hebben. Irritant, ben daar iets te lui voor, vertrouw liever op de dropshot en sneller kunnen schieten. :P
Hazard is een remake van de WaW map Cliffside en flanken is wel aan te raden als niet-sniper ja of de M16/G11 gebruiken :p

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-03 12:13

Silence

Godlike

Ik wacht met het kopen ervan laatste weken niet veel meer gespeeld ivm school en nog steeds. Nog 1 week en dan ben ik 2 maanden weg en dan komt MW3 alweer bijna.

Inventaris - Steam

• KingKoning
Anoniem: 337891 schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 17:10:
[...]

Veels te warm eigenlijk om te spelen maar heb alle maps nu twee of drie keer in TDM gespeeld. Is altijd erg met campers in het begin (wat ik niet helemaal snap, hoe leer je maps kennen als je campt als een kleine *****?) maar desondanks waren het leuke potten.

Andere drie maps vond ik in 1 woord vet. Lekker veel routes, veel cover en verschillende sightlines. Ze hebben volgens mij expres wat meer snipe friendly maps gemaakt. Alleen bij Hazard vind ik het doorgeschoten, de andere zijn goed gelukt. Zitten ook wat leuke dingetjes in zoals een straaljager met werkende afterburners en een appel in een soort electropulse machine. Als je erop schiet hoor je de kogels rondzoeven. Golven blijft ook leuk. :)

Vanavond als het gaat onweren en afkoelen maar even domination gaan knallen. Vind ik de beste manier om de maps te leren kennen.
haha nou mezelf kennende koop ik hem dus gewoon de eerstvolgende keer dat ik weer is lekker aan het knallen ben :P klinkt iig wel weer leuk. Op zich ook wel leuk om alle maps te hebben.

Het mag overigens geen verrassing meer heten. Maar meldt het toch even:

van http://twitter.com/#!/JD_2020
In celebration of #Annihilation (and Freedom...), #CODBlackOps Double-XP/CP will be July 1 - 5 (10a PT start / end time). #AllPlatforms

KingKoning schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 09:19:
[...]

haha nou mezelf kennende koop ik hem dus gewoon de eerstvolgende keer dat ik weer is lekker aan het knallen ben :P klinkt iig wel weer leuk. Op zich ook wel leuk om alle maps te hebben.

Het mag overigens geen verrassing meer heten. Maar meldt het toch even:

van http://twitter.com/#!/JD_2020

[...]
Beter! als t weer niet al te goed is: op naar Prestige 9(of was t nu 10, pff begin de tel wel n beetje kwijt te raken....)

• chimera2
  • Nu online
Zeker alleen voor de xbox ?

Oh ja, Famas aangepast met laatste xbox patch. Blijft een goed ding hoor alleen niet meer zo enorm goed als hij was.

Recoil kick is verhoogd en onvoorspelbaarder gemaakt. Eerst ging hij bijna altijd naar rechtsboven. Kon je prima full-auto schieten terwijl je de pook rustig naar linksonder hield. Dat lukt niet meer goed.

Centrespeed is verlaagd waardoor het langer duurt voordat de gun zich herstelt van recoil. Betekent: langzamer burstfiren.

Hipfire spread is groter. Dit is in mijn ogen de grootste aanpassing. Hij is nu brak vanuit de heup.

ADS time verhoogd. Merk ik niets van.

Lijkt veel, echter ROF en Damage blijft hetzelfde. Dus nog steeds een top gun. :)

@chimera2

JD_2020 Josh Olin
In celebration of #Annihilation (and Freedom...), #CODBlackOps Double-XP/CP will be July 1 - 5 (10a PT start / end time). #AllPlatforms

[Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 29-06-2011 09:33]

chimera2 schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 09:28:
[...]

Zeker alleen voor de xbox ?
Nah zal toch niet is toch elke keer zowel voor xbox, ps3 en pc?
Anoniem: 337891 schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 09:32:
Oh ja, Famas aangepast met laatste xbox patch. Blijft een goed ding hoor alleen niet meer zo enorm goed als hij was.

Recoil kick is verhoogd en onvoorspelbaarder gemaakt. Eerst ging hij bijna altijd naar rechtsboven. Kon je prima full-auto schieten terwijl je de pook rustig naar linksonder hield. Dat lukt niet meer goed.

Centrespeed is verlaagd waardoor het langer duurt voordat de gun zich herstelt van recoil. Betekent: langzamer burstfiren.

Hipfire spread is groter. Dit is in mijn ogen de grootste aanpassing. Hij is nu brak vanuit de heup.

ADS time verhoogd. Merk ik niets van.

Lijkt veel, echter ROF en Damage blijft hetzelfde. Dus nog steeds een top gun. :)

@chimera2

JD_2020 Josh Olin
Geldt deze aanpassing van de famas alleen voor xbox360, gisteren is t me niet echt opgevallen...

• KnetterGek

KnetterGek

NickThissen schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 18:56:
Hierbij een verzoek voor iedereen die een server huurt... [...]
Alvast bedankt!!
http://cache.www.gametracker.com/server_info/195.122.135.2:3084/b_560_95_1.png
Je hebt een DMmetje.

Anoniem: 361496 schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 09:38:
[...]

Geldt deze aanpassing van de famas alleen voor xbox360, gisteren is t me niet echt opgevallen...
Ik hou de patch notes van andere systemen niet in de gaten. Heb je een update gehad op de PS3? Dit soort aanpassingen worden door patches bereikt. Check anders de hierboven glinkte twitter. :) Normaal gesproken komen patches eerst voor de box.

Anoniem: 337891 schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 09:54:
[...]

Ik hou de patch notes van andere systemen niet in de gaten. Heb je een update gehad op de PS3? Dit soort aanpassingen worden door patches bereikt. Check anders de hierboven glinkte twitter. :) Normaal gesproken komen patches eerst voor de box.
Ach ja is ook zo. Heb gisteren nog geen update gehad dus zal nog wel niet generfed zijn dan.
Bovendien doet de Galil ook goed zijn werk!

[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 361496 op 29-06-2011 11:12]

• KingKoning
Anoniem: 337891 schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 09:32:
Ik moet nog uitgebreid testen maar vind hem nog steeds wel de lekkerste denk ik. Hij ligt gewoon lekker in de "hand" op de 1 of andere manier....

edit:

Ze zijn zelfs misschien nog niet eens klaar met de DLC....

http://www.gamersnet.nl/n...ack_black_ops_in_de_maak/

Dat zou wel verklaren waarom de 3e zo kort op de 2e was. Ze zullen een eventuele 4e immers uiterlijk in augustus kunnen releasen omdat het anders wel erg kort op de nieuwe COD wordt....

Kan ze ook moeilijk ongelijk geven. First Strike was alleen al op de xbox binnen 24 uur 1 miljoen keer gedownload....

[Voor 44% gewijzigd door KingKoning op 29-06-2011 11:43]

• Sssquirrel
  • Laatst online: 01-11-2022
Eerst maar eens wachten op DLC3 voor de PS3 / PC..... iemand een idee wanneer die komt? Zal nog wel even duren aangezien DLC2 'net' uit is... :-(

This is a Rapture reminder..

• Just_jan
Oe dubbel xp dus.
Denk dat ik dan maar weer even op men oude account ga van het weekend om paar keer te prestigen haha.
Zeker niet met een nuketown 24/7 ?

• chimera2
  • Nu online
Just_jan schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 11:53:
Oe dubbel xp dus.
Denk dat ik dan maar weer even op men oude account ga van het weekend om paar keer te prestigen haha.
Zeker niet met een nuketown 24/7 ?
Blijf nou eens gewoon bij 1 account ;)
Ik hoop dat ik een beetje tijd heb omt te gamen en de laatste keer naar level 50 te gaan.
Heb altijd een strijd met mijn zwager. Hij is nu prestige 15 lvl 27 en ik 26. Alleen ik werk 40 uur en hij niet. Hij heeft inmiddels ook al 24 uur meer gespeeld.

chimera2 schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 11:55:
[...]

Blijf nou eens gewoon bij 1 account ;)
Ik hoop dat ik een beetje tijd heb omt te gamen en de laatste keer naar level 50 te gaan.
Heb altijd een strijd met mijn zwager. Hij is nu prestige 15 lvl 27 en ik 26. Alleen ik werk 40 uur en hij niet. Hij heeft inmiddels ook al 24 uur meer gespeeld.
Nou dan is de strijd toch al beslist :)

• chimera2
  • Nu online
ik vind dat ik nog goed mee doe met 24 uur minder speeltijd.

dat bedoel ik, de strijd is al beslist, in jouw voordeel wel te verstaan

• chimera2
  • Nu online
zolang ik nog niet level 50 ben dan is het niet beslist :)

hehe keep the spirit!

• Fixio
Heerlijk Double exp weekend weer op de Xbox..

Nog even de laatste loodjes leggen zodat ik vanavond nog Prestige 14 kan worden.

Dan vrijdag op naar Prestige 15 op Double exp..

Speel voornamelijk Capture the flag - Core

• Sn0wblind
mischien dat ik dit weekend dan nog een x even prestige, maar de prestige 15 ga ik niet meer halen, te lang op huidige prestiges gespeeld, gister weer super mooie matches gehad.

• Just_jan
Sn0wblind schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 13:05:
mischien dat ik dit weekend dan nog een x even prestige, maar de prestige 15 ga ik niet meer halen, te lang op huidige prestiges gespeeld, gister weer super mooie matches gehad.
Als het ff meezit. kan ik vanavond weer meedoen.
Kan ik jullie weer ff lesgeven :P .
(hoe je door je eigen claymore doodgaat :P )
maar nu ff men weekendplannen doorgenomen.
En ik ga weinig van double xp meekrijgen helaas.
Vrijdag Plannen met vriendin 8)
Zaterdag Vrijgezelle feestje.
Zondag Moeders jarig

heb dan alleen soort van Maandag tijd :P

• Sn0wblind
heb ook neit het hele weekend de tijd, maar heb met double xp weekend maar kleine 8 uur nodig om ver te komen :D

• Fixio
Just_jan schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 13:09:
[...]

Als het ff meezit. kan ik vanavond weer meedoen.
Kan ik jullie weer ff lesgeven :P .
(hoe je door je eigen claymore doodgaat :P )
maar nu ff men weekendplannen doorgenomen.
En ik ga weinig van double xp meekrijgen helaas.
Vrijdag Plannen met vriendin 8)
Zaterdag Vrijgezelle feestje.
Zondag Moeders jarig

heb dan alleen soort van Maandag tijd :P
Dat is nog eens balen..

Ja meestal heb ik ook van die weekenden precies wanneer het double exp weekend is.

Maar dit weekend heeft me vriendin weer eens avonddienst _/-\o_ _/-\o_

• KnetterGek

KnetterGek

Fixio schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 13:54:
[...]

Dat is nog eens balen..

Ja meestal heb ik ook van die weekenden precies wanneer het double exp weekend is.

Maar dit weekend heeft me vriendin weer eens avonddienst _/-\o_ _/-\o_
Maar als het dertig graden is dan lig ik met m'n ballen aan het water, m'n neefje en nichtje zwemmen leren en een beetje bikini's gluren. Met dat weer binnen zitten gamen is me té nerdy :+

Wat dat betreft moet de XP omhoog naarmate het weer beter is, zodat je in de zomer ondanks de mindere speeltijd toch aan je XP komt.

KnetterGek schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 14:30:
[...]

Maar als het dertig graden is dan lig ik met m'n ballen aan het water, m'n neefje en nichtje zwemmen leren en een beetje bikini's gluren. Met dat weer binnen zitten gamen is me té nerdy :+

Wat dat betreft moet de XP omhoog naarmate het weer beter is, zodat je in de zomer ondanks de mindere speeltijd toch aan je XP komt.
Ja daar heb je gelijk in als het weer meezit lig ik ook mooi aan het water. Houd dan wel mijn ballen in mijn zwembroek. Ga ik wel s nachts van 1 tot 4 COD spelen.

• NickThissen
Hoe houden jullie eigenlijk bij welke perk challenges je nog moet doen om pro perks te unlocken? Ik neem me bij elke nieuwe prestige voor om er goed op te gaan letten om zo snel mogelijk pro perks te krijgen, maar na een paar potjes ben ik dat altijd compleet vergeten. Ben nu weer level 50 en ik heb geloof ik alleen sleight of hand op pro omdat dat vrijwel vanzelf gaat... Dingen als ghost pro zijn toch verrekte handig maar ik zie nooit kans om met ghost een sentry kapot te maken; tenzij ik zelf een sentry gun krijg en die naar de tegenstanders gooi.

Weten jullie gewoon uit het hoofd welke challenges je met welke perks moet doen of hebben jullie ondertussen altijd dezelfde classes ofzo zodat je gewoon weet met welke class je welke challenges gaat doen..?

Mijn iRacing profiel

• Anoniem: 320196
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Shangri-la zombies: Wat een super vette map! Voor degene die annihilation nog niet hebben gekocht, aanrader! Fijne maps!

• Sn0wblind
KnetterGek schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 14:30:
[...]

XD ik heb een pesthekel aan 30 graden weer, dus dan zit ik binnen met koeling juist aan. doe mij maar 20 graden, maar ik game sowieso voornamelijk snachts

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-03 12:13

Silence

Godlike

NickThissen schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 14:46:
Hoe houden jullie eigenlijk bij welke perk challenges je nog moet doen om pro perks te unlocken? Ik neem me bij elke nieuwe prestige voor om er goed op te gaan letten om zo snel mogelijk pro perks te krijgen, maar na een paar potjes ben ik dat altijd compleet vergeten. Ben nu weer level 50 en ik heb geloof ik alleen sleight of hand op pro omdat dat vrijwel vanzelf gaat... Dingen als ghost pro zijn toch verrekte handig maar ik zie nooit kans om met ghost een sentry kapot te maken; tenzij ik zelf een sentry gun krijg en die naar de tegenstanders gooi.

Weten jullie gewoon uit het hoofd welke challenges je met welke perks moet doen of hebben jullie ondertussen altijd dezelfde classes ofzo zodat je gewoon weet met welke class je welke challenges gaat doen..?
Ja ik heb eigenlijk altijd ghost SoH en marathon of ninja.
Voor ghost kijk ik alleen nog hoeveel vliegtuigen ik uit de lucht moet schieten en als een enemy een sentry gun heeft concentreer ik me helemaal daarop (maakt me niet uit hoevaak ik dood ga:P).
SoH blijf ik gewoon schieten die komt vanzelf wel.
Marathon of ninja heb ik nooit pro want dan moet je capture the flag en demolition doen en die doe ik nooit.

Inventaris - Steam

• Just_jan

Ik weet ondertussen wel wat ik allemaal moet doen voor elke perk.
Maar gebeurt vaak genoeg dat ik denk dat ik een bepaalde classe heb geselecteerd met bijvoorbeeld ghost.
Dat ik een sentry sloop en dat ik dan toch per ongeluk net niet die class aan had staan :P

Maar er zijn maar 5 perks die ik echt gebruik in het spel
Ghost Pro
Hardline Pro
Sleight of Hand Pro
Steady Aim Pro
Hacker Pro.
Vooral ghost en hacker kan ik niet meer zonder mee (speel voornamelijk S&D tegenwoordig)..
En ik ben dan zo'n persoon die alles aan het hacken is van de tegenstander 8)..
Maar terug op je vraag :P ja ik weet het ondertussen wel uit men hoofd :P

• KingKoning
Ik deed eerst ook altijd heel erg moeilijk met sentry voor ghost Pro maar het is in feite eigenlijk super easy!

Als je zorgt dat je Ghost heb (dúh), Hacker en hardend is het peanuts. Je kan gewoon achter een muurtje gaan staan en dat ding wallbangen. Het moeilijkste is eignelijk nog dat die sentry practisch nooit wordt gebruikt, dus soms ben ik zelfs zo erg dat ik m zelf kies en dan richting enemy's gooi... :P

• Just_jan
merk toch wel dat ik bijna veel classen exact dezelfde perks aanheb als in mw2

Cold Blooded - Ghost
Bling - Warlord
Ninja - Ninja
Ik gebruik ook nog maar 4 guns in black ops.
en 2 daarvan gebruik ik warlord bij.
M16 +Silencer + Red dot (vind ik fijn met langere afstanden)
Ak74u Rapid Fire + Silencer (voor de kleine maps met S&D)
g11 (geil wapen is dat toch ook).
En de de squirt gun volgens mijn teamgenoten.
De spas silencer (soms ben je in zo'n rambo mood dat je gewoon lekker gaat rond spassen)
Ik kan niet zo goed met een volautomatische wapen overweg. Vooral niet als ik 50 levels met burst wapen heb geschoten... Gewoon lekker met de G11 1 burst 1 kill.

Ik haalde deze Ghost pro op Havana waar iemand hem op B had gezet. fijn moment was dat..
Ik heb het niet zo op Hardened..Dat vind ik nog steeds de minst nuttige 2de tier perk.
(tenzij demolition op Nuketown en je hele team is met M60 Big ammo alleen maar aan het sproeien op de bom.) Dan is het wel leuk en komisch

Anoniem: 393481

Net moeten updaten @ ps3 patch 1.10 52mb groot.
Hoop dat ze voor de ps3 ook die famas hebben aangepast.
Ff opzoeken het lijstje.

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-07-2022
Leuk, dit topic niet eerder gezien eigenlijk! Ik speel vrij veel Black Ops. Vooral in het weekend (zondag bij gebrek aan Ajax) en 's avonds vaak even een uurtje. Ik speel op de PS3, zit bij een clan en ben vrij goed al zeg ik het zelf. Clan is eigenlijk alleen voor het altijd hebben van goede spelers die online zijn. Nooit gamebattles, daar heb ik geen tijd voor.

Als mensen het leuk vinden om mij toe te voegen op de PS3 dan kan dat! PSN via DM.

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:23

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Just_jan schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 16:05:
Ik heb het niet zo op Hardened..Dat vind ik nog steeds de minst nuttige 2de tier perk.
Ik ben een beetje teleurgesteld met de wallbang mogelijkheden in BO, maar Hardened pro is dan weer heerlijk. Eindelijk geen ik-mikte-op-je-hoofd-maar-omdat-je-me-1-keer-raakte-met-je-proppensproeiertje-is-me-hele-aim-weg fratsen meer waar ik me al sinds CoD1 een beetje aan ergerde :p

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:18
Lees net op de PS3, Nuketown 24/7 playlist :) (voor het double xp weekend only offcourse)

[Voor 32% gewijzigd door m4yall op 29-06-2011 16:43]

• Just_jan
m4yall schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 16:42:
Lees net op de PS3, Nuketown 24/7 playlist :) (voor het double xp weekend only offcourse)
:o Ik weet dat ik ziek ben voor een verjaardag en een vrijgezelle feestje :P
nuketown 24/7 is hell yeah 8)

• Fixio

Je leert het vanzelf uit je hoofd maar google doet ook wonderen.

Met een simpele search naar: Black Ops Perks Wiki kan je al een heleboel vinden.

Tip voor het behalen van Ghost Pro is toch om hacker perk te gebruiken. Je ziet dat ding door muren rood opgloeien als je er dicht genoeg bij staat.
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als je in de spelerslijst wil, of je hebt een server voor in de lijst, kan je een DM naar Frentik of superbassie sturen. Dit soort aanvragen horen niet in het topic zelf.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee