[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 17 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 30.657 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 22:09
Heeft iemand hier al Black Ops gespeeld met de Razer Onza Tournament Controller? Ik ben sterk aan het denken om deze controller te kopen, maar als ik op Google na deze controller zoek zijn de mening sterk verdeeld.
De ene zegt dat hij echt perfect is voor shooters, en de andere site kraakt de controller af met betrekking tot zijn bouwkwaliteit en slechte prestaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KingKoning schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 12:18:
Maar goed, als je zelf met "uiterste souplesse" :') een noobtube op iemand bek gooit en hij gaat niet dood zal dat ongetwijfeld frustrerend zijn. Maar als er iets irritant was in MW2 waren het wel de tubes icm OMA en dat is nu echt top opgelost.
Agree - als je tegenstander een flak jacket aanheeft is de tube alleen nog handig als je directe treffers weet te maken. Dat vervolgens doen met de flakjacketeer's eigen famas met tube die je van z'n gekruisboogde lijk gestolen hebt geeft flink voldoening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
l00pz schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 15:17:
Heeft iemand hier al Black Ops gespeeld met de Razer Onza Tournament Controller? Ik ben sterk aan het denken om deze controller te kopen, maar als ik op Google na deze controller zoek zijn de mening sterk verdeeld.
De ene zegt dat hij echt perfect is voor shooters, en de andere site kraakt de controller af met betrekking tot zijn bouwkwaliteit en slechte prestaties.
Wat is precies het verschil met een standaard 360 controller? Alleen dat je de gevoeligheid kan aanpassen?

Volgens mij kun je dan beter voor een controller van Tuact gaan (ik neem aan dat je 'm voor de 360 wil gebruiken, aangezien op de PC de muis natuurlijk superieur aan alles is), kun je lekker met een muis spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KingKoning schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 12:18:
[...]

[...]

Lol inderdaad. Flackjacket is misschien wel 1 van de beste verbeteringen uit BO tov MW2. Zeker in hele chaotische objective potjes zoals Domination is het soms echt een verademing omdat de tubes je om de oren vliegen.
Maar goed, als je zelf met "uiterste souplesse" :') een noobtube op iemand bek gooit en hij gaat niet dood zal dat ongetwijfeld frustrerend zijn. Maar als er iets irritant was in MW2 waren het wel de tubes icm OMA en dat is nu echt top opgelost.

claymore ipv granaat of semtex ben ik ook niet zon voorstander van. Ik vind het wel prima zo. Je heb 1 claymoretje en die kan je verder ook niet scavengen ofzo. 9/10x liggen die dingen sowieso op standaardplekken en anders kan je met hacker of FlackJacket prima blijven leven.
ik had het over een granaat geen tube. Tube's heb ik ook echt een hekel aan. Maar misschien moet ik inderdaad niet zo bitchen op die flackjacket want tegen de claymores en tubes is het echt een aanwinst vind het alleen jammer dat mijn granaatje ook niet meer werkt, logisch dat wel. En die shit uit mw2 met scav. En clays was ook inderdaad echt nep dus wat dattegaat hebben ze dat goed opgelost, het is alleen jammer dat er naast de claymore (in mijn ogen) verder niks boeiunds tussen de equipment zit. Dus beste oplossing: claymore bij de explosives en explosives niet meer aanvullen middels scav.

Moet ook zeggen dat ik Ghost altijd boven welke andere perk dan ook verkies en heb dus ook nog nooit flackjacket gebruikt. Sinds kort gebruik ik Hacker in plaats van Ninja, want het is wel fijn dat niemand me hoort lopen maar 9 van de 10 mensen spelen zonder surround of spelen met en hebben nog steeds geen flauwbenul vanwaar iemand nou loopt. En dat ik niet meer bij elke bocht in een claymore loop is toch wel heel fijn.

Dus begrijp me niet verkeerd die lame troep uit Mw2 wil ik echt niet terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Frentik schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 13:26:
[...]
Een dag te vroeg dan want woensdag=MW2dag tegenwoordig :P
Echt? vet!

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
bram1984 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 15:44:
[...]

Wat is precies het verschil met een standaard 360 controller? Alleen dat je de gevoeligheid kan aanpassen?

Volgens mij kun je dan beter voor een controller van Tuact gaan (ik neem aan dat je 'm voor de 360 wil gebruiken, aangezien op de PC de muis natuurlijk superieur aan alles is), kun je lekker met een muis spelen.
Je kunt inderdaad de gevoeligheid van de sticks aan passen, hij zou beter in de hand moeten liggen en er zitten enkele extra shoulderbuttons op.

Maar de Tuact is niet echt ideaal voor me, ik speel het namelijk op mijn TV en heb niet echt de ruimte om de "muis" te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik speel ook op een TV (wat dat er verder mee te maken heeft, is me een raadsel maar goed) vanaf de bank (bedoel je dat soms?), en met een kussentje naast je met je muismat erop, kun je prima uit de voeten hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Gundogan schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 14:40:
[...]

Je hebt ook van die insteekkaarten die je in je PC stopt. Die zijn wat goedkoper, maar ik denk dat je voor goede HD beelden alsnog redelijk wat kwijt bent.

En flakjacket pro + tactical mask pro ftw met objective games. Ghost is redelijk goed voor (T)DM als er veel spyplanes zijn, maar anders heb ik liever hardline of scavenger + hoge killstreaks (bij objective games run ik vaak 3-4-5 killstreaks dus hardline en scavenger zijn niet zo nodig voor mij).
Bij team objectives vind ik vooral enigzins teamplay belangirjk, capturen met minimaal 2 tegelijk enzo, verlaagd dan meteen het risico van een granaat :D

Overigens

Iemand een idee voor een goede PS3 controller vervanger? Ben alweer aan mijn 4de toe, speel het zodanig vaak dat ik inkepingen krijg in de analoge sticks, zodanig erg dat het dreigt af te breken over een tijdje :D.

Dus zoek een waardige vervanger die mischien ook iets beter in de handen ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Zie hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
bram1984 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 16:04:
Ik speel ook op een TV (wat dat er verder mee te maken heeft, is me een raadsel maar goed) vanaf de bank (bedoel je dat soms?), en met een kussentje naast je met je muismat erop, kun je prima uit de voeten hoor.
Het was inderdaad vaag omschreven door me, maar ik bedoelde inderdaad vanaf de bank :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
maar is het echt goed spul? zocht eigenlijk gewoon naar een xbox achtige shaped PS3 gamepad met goede analoge sticks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ja hoor, Tuact (voorheen fragnstein) is prima kwaliteit. Veel beter dan FFX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
bram1984 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 17:16:
Ja hoor, Tuact (voorheen fragnstein) is prima kwaliteit. Veel beter dan FFX.
De fragnstein vond ik zelf een ramp namelijk, super veel jitters tijdens het aimen enzo. Een vriend van me had die gekocht en ook direct terug gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Ik ben normaal solo in zombies nooit zo koning, maar dit rondje COTD verliep toch wel even heerlijk. Stom, stond waar ik dood ging even niet op te letten want ik had 20 ook nog wel kunnen halen... Enfin:

Afbeeldingslocatie: http://i994.photobucket.com/albums/af65/Blue-Tiger_album/COTDLVL19SOLO.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:51

beany

Meeheheheheh

nice, die nieuwe map ben ik nog steeds niet verder gekomen dan level 1 :P die stomme kerel uit het water zit steeds in de weg :D

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Ik vind 'm nu serieus geweldig... Als je 'm eenmaal doorhebt is het echt de beste map die ze hebben uitgebracht voor zombies. Het enige wat mist zijn een paar traps, al kun je die stomme kerel wel afschieten vanaf de boot, kwestie van timen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:57

superwashandje

grofheid alom

hehehe, had deze nog niet bekeken: http://www.escapistmagazi...86-Call-of-Duty-Black-Ops

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Blue-Tiger schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 22:41:
Ik vind 'm nu serieus geweldig... Als je 'm eenmaal doorhebt is het echt de beste map die ze hebben uitgebracht voor zombies. Het enige wat mist zijn een paar traps, al kun je die stomme kerel wel afschieten vanaf de boot, kwestie van timen :)
ik vind m ook nice, veel escape routes, moet alleen ngo alle ins en outs van de map vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Ik vind de zombie map ook wel leuk maar er hadden wel wat meer wapens in gemogen... Er zijn gewoon stukken map half zo groot als Kino waar je absoluut geen wapens tegenkomt :/ Bijvoorbeeld onderaan die hoge toren zit nog een deur die naar een verlaten huisje gaat (moet je ook nog eerst door wat water) waar je een perk vind (geen idee welke), maar in die hele kamer, of de hele route ernaartoe, ligt gewoon absoluut niks! En het loopt ook nog dood ook!! Ik heb 2 keer solo gedaan en 2 keer moest ik ontsnappen omdat m'n ammo op was, dus rende ik maar naar zo'n huisje, ik dacht daar is vast iets te vinden, maar de muren waren gewoon leeg... Toen zat ik dus behoorlijk opgesloten zonder ammo...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Topicstarter
beany schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 21:19:
nice, die nieuwe map ben ik nog steeds niet verder gekomen dan level 1 :P die stomme kerel uit het water zit steeds in de weg :D
Die kerel moet je met rust laten.....

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-09 13:47
Gister maar weer is presige gedaan ben nu 14 dus one to go en dan kan ik eindelijk alles op pro halen.
De moeilijkste lijkt mij toch last stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Afbeeldingslocatie: http://fastcache.gawkerassets.com/assets/images/9/2011/06/blopsmaps.jpg

Bron: Kotaku.

Alwéér een DLC? :/

[ Voor 23% gewijzigd door MicScott op 16-06-2011 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chimera2 schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 12:06:
Gister maar weer is presige gedaan ben nu 14 dus one to go en dan kan ik eindelijk alles op pro halen.
Last stand pro is redelijk makkelijk te halen , voor mij tenminste.
Bij elke prestige heb ik voor level 20 last stand pro.
Je moet gewoon snel schieten als je in last stand komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 12:11:
[...]

jij kotm dan waarschijnlijk sowieso wel vaak in last stand mode :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chimera2 schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 12:06:
Die kan in één potje DOM, want je moet een headshot, een bosje revenge kills en ik meen een multikill ofzo in LS? Ik heb Ls een paar keer gedaan in prestiges waar ik eerst alle perks vol wilde hebben, en één keer is LS in één rondje DOm gehaald, weliswaar op nuketown met een eindscore in de 70s maar toch.

Bij mij is het elke keer weer Marathon wat lang duurt, die First Blood kills gaat niet hard en dat vlaggen cappen vind ik helemaal zo'n ellende challenge. Van alle perks waar ik mee speel is dat altijd degene die ik bij level 50+1 nog niet vol heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

kaalplukken.com tel een paar maanden bij op en hij komt voor de pc. Ik heb net gegoogled en daar kwam ik hem ook tegen.

Wel irritant want niet iedereen heeft DLC1 laat staan DLC2.

Hmm : Game 60 euro + 3 x 13,99 = 102 euro !

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn0wblind schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 12:15:
[...]

En jij bent nog nooit dood gegaan in Black Ops? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Sc0rPi0N schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 12:26:
[...]

kaalplukken.com tel een paar maanden bij op en hij komt voor de pc. Ik heb net gegoogled en daar kwam ik hem ook tegen.

Wel irritant want niet iedereen heeft DLC1 laat staan DLC2.

Hmm : Game 60 euro + 3 x 13,99 = 102 euro !
Inderdaad. Ik heb de 2e DLC al niet gekocht, weinig kans dat ik de derde wel ga kopen, maar het gaat zo snel! Bovendien zaten de text strings voor DLC2 maps al in de originele textbestanden, dus dit is al lang zo gepland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:57

superwashandje

grofheid alom

[...]

respect: -1

its possible!

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:09

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Zo, eindelijk wat tijd gevonden om een frag movie in elkaar te flansen. :)

Behold! Mijn zeer bescheiden editing en frag skills ;) :

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=_ZvAzzefS60]

En alweer een mappack... :| (nouja, beetje standaard lijkt me met CoD tegenwoordig: full game + uiteindelijk DLC pakketten voor in totaal dezelfde prijs als de full game -> nieuwe CoD)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:55
Ziet er goed uit. Zitten hele aardige shots tussen en de kills zijn aardig. De intro vond ik daarentegen te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

vinom schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 13:34:
Ziet er goed uit. Zitten hele aardige shots tussen en de kills zijn aardig. De intro vond ik daarentegen te lang.
Filmpje zou eerst wat langer worden, had nu inderdaad wat kunnen knippen in het intro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot op heden nog 0 mappacks aangeschaft en ben er trots op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 12:26:
Bij mij is het elke keer weer Marathon wat lang duurt, die First Blood kills gaat niet hard en dat vlaggen cappen vind ik helemaal zo'n ellende challenge. Van alle perks waar ik mee speel is dat altijd degene die ik bij level 50+1 nog niet vol heb.
Nuketown - CTF, marathon (pro) en rennen maar!

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:12

Silence

Godlike

[...]

Last stand is echt voor noobs, als je dood bent ben je dood je kan geen 2de kans krijgen en de tegenstander dood schieten met 1 kogel (als je goed schiet)
Echt om te janken als mensen last stand gebruiken

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Silencex schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 15:10:
[...]

Last stand is echt voor noobs, als je dood bent ben je dood je kan geen 2de kans krijgen en de tegenstander dood schieten met 1 kogel (als je goed schiet)
Nee dat is juist skill. Je bent echt een noob als je geen LS gebruikt, dan ga je dood en kun je niet eens terugschieten.. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

Sn0wblind schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 12:15:
[...]

+1

p15 alweer een hele tijd, alles pro, zelfs tactical mask... maarrrrrrr last stand niet eens gekocht!!!
wat een ongelofelijke schijtperk... die gasten maai ik bij bosjes neer! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silencex schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 15:10:
[...]

Als je op die manier veel kills maakt en het potje wint is het juist de goeie manier.
Ik krijg zelfs cobra's door last stand te gebruiken.
Je mag het spel toch spelen zoals je wil. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
MicScott schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 15:15:
[...]

Nee dat is juist skill. Je bent echt een noob als je geen LS gebruikt, dan ga je dood en kun je niet eens terugschieten.. ;w
ik vind last stand vooral klote om tegen me te hebben omdat tijdens de val animatie naar het liggen je ze gewoon niet kan raken. is onmogelijk. Dus die mili sec zorgt er soms voor dat je moet herladen en dan word je zo knullig neer gemaaid door een hand pistooltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg dan niks

[ Voor 72% gewijzigd door PWM op 16-06-2011 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Sn0wblind schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 15:28:
[...]

ik vind last stand vooral klote om tegen me te hebben omdat tijdens de val animatie naar het liggen je ze gewoon niet kan raken. is onmogelijk. Dus die mili sec zorgt er soms voor dat je moet herladen en dan word je zo knullig neer gemaaid door een hand pistooltje
Ik heb hem nog nooit gebruikt.. :+ Maar ik vind dat mensen er wel een beetje te veel over zeuren. In HC modus is het trouwens iets anders, want dan ben je écht in een schot van dat pistool dood, meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Maar toch, het kon beter (kan het nog steeds):

Afbeeldingslocatie: http://i994.photobucket.com/albums/af65/Blue-Tiger_album/COTDLVL23SOLO.jpg

:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vraag me af hoe goed die 3e dlc gaat verkopen (waarschijnlijk schokkend goed), mw3 komt eraan, dlc2 is net een maandje uit. Die topmannen bij activision hadden beter boeren kunnen worden want melken kunnen ze als de beste.
al 42 euro aan DLC na deze 3e dlc. dat is bijna meer dan de game bij release (nu is hij al veel goedkoper te krijgen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Kap eens met zeiken over die DLC... Als je het teveel geld vind koop je het toch niet? Niet alsof iemand er hier wakker van zal liggen...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 15:48:
Kap eens met zeiken over die DLC... Als je het teveel geld vind koop je het toch niet? Niet alsof iemand er hier wakker van zal liggen...
ik mag toch gewoon zeggen wat ik vind van het uitmelken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ach beter paar keer 14 euro dan elke maand dat te moeten betalen om online te spelen (zoals WoW :r )

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sc0rPi0N schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 16:20:
Ach beter paar keer 14 euro dan elke maand dat te moeten betalen om online te spelen (zoals WoW :r )
tsja maar de serverkosten van wow zijn dan ook wel wat meer dan black ops, zeker met dedicated servers op de pc en microsoft die de live servers zelf host.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 15:47
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 15:46:
ik vraag me af hoe goed die 3e dlc gaat verkopen (waarschijnlijk schokkend goed), mw3 komt eraan, dlc2 is net een maandje uit. Die topmannen bij activision hadden beter boeren kunnen worden want melken kunnen ze als de beste.
al 42 euro aan DLC na deze 3e dlc. dat is bijna meer dan de game bij release (nu is hij al veel goedkoper te krijgen).
Tja en als je een SP game koopt, zoals L.A. Noire ofzo, betaal je ongeveer 40 á 45 euro bij release, speel je de game in 20 uurtjes uit, en koop je ook DLC in de vorm van extra cases: ben je ook uiteindelijk rond de 80 euro kwijt voor misschien 40 á 50 uurtjes gameplay.

Black Ops heb ik gekocht. Sp had ik binnen 5 a 6 uurtjes, heb nog wat zombies gedaan en heb meer dan 150 uur in de MP zitten.

Game gekocht voor 55 euro + 2x DLC voor rond de 15 = 85 euro voor rond de 170 uur aan gameplay. En ik speel het nog steeds 2 á 3x per week een paar uurtjes.

Ik zie het probleem niet helemaal.... Het is een hobby en daar geef je geld aan uit.
Je moet gewoon voor jezelf de afweging maken: "ga ik nog veel uren in de MP van BO stoppen?" zo nee, dan blijf je je huidige maps spelen tot je er klaar mee bent, zo ja dan koop je hem en krijg je waar voor je geld"
simpel as that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KingKoning schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 16:30:
[...]

Tja en als je een SP game koopt, zoals L.A. Noire ofzo, betaal je ongeveer 40 á 45 euro bij release, speel je de game in 20 uurtjes uit, en koop je ook DLC in de vorm van extra cases: ben je ook uiteindelijk rond de 80 euro kwijt voor misschien 40 á 50 uurtjes gameplay.

Black Ops heb ik gekocht. Sp had ik binnen 5 a 6 uurtjes, heb nog wat zombies gedaan en heb meer dan 150 uur in de MP zitten.

Game gekocht voor 55 euro + 2x DLC voor rond de 15 = 85 euro voor rond de 170 uur aan gameplay. En ik speel het nog steeds 2 á 3x per week een paar uurtjes.

Ik zie het probleem niet helemaal.... Het is een hobby en daar geef je geld aan uit.
Je moet gewoon voor jezelf de afweging maken: "ga ik nog veel uren in de MP van BO stoppen?" zo nee, dan blijf je je huidige maps spelen tot je er klaar mee bent, zo ja dan koop je hem en krijg je waar voor je geld"
simpel as that.
het is nu ook dat ik de 3e dlc van black ops zie maar ik heb het in principe met alle betaalde dlc (de spectops oid. van bad company 2 wat precies niks toevoegde etc.)
en het kan wel een hobby zijn waar je geld in steekt maar als mijn hobby bootjes maken is en ik betaal 100 euro voor een complete bouwset van een replica van een boot dan ga ik toch later ook niet voor 20 euro nog de rest van het schip kopen, dat zou er gewoon bij moeten zitten (ja ik weet het, echt de slechtste vergelijking ooit) maar het komt er op neer dat het gewoon een volledig product moet zijn en niet een product met 10 maps waar er nog 12 bij komen tegen betaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://investor.activisio...tail.cfm?ReleaseID=585487

Het is officieel de maps komen naar de xbox 360 over 12 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Whut? Ecalation is pas beschikbaar op de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dj-sannieboy schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 16:42:
Whut? Ecalation is pas beschikbaar op de PS3.
Dat kwam door de downtime van PSN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 16:34:
[...]

het is nu ook dat ik de 3e dlc van black ops zie maar ik heb het in principe met alle betaalde dlc (de spectops oid. van bad company 2 wat precies niks toevoegde etc.)
en het kan wel een hobby zijn waar je geld in steekt maar als mijn hobby bootjes maken is en ik betaal 100 euro voor een complete bouwset van een replica van een boot dan ga ik toch later ook niet voor 20 euro nog de rest van het schip kopen, dat zou er gewoon bij moeten zitten (ja ik weet het, echt de slechtste vergelijking ooit) maar het komt er op neer dat het gewoon een volledig product moet zijn en niet een product met 10 maps waar er nog 12 bij komen tegen betaling.
Ben blij dat ze uberhaupt met nieuwe maps komen, anders zat je nu nog steeds met de standaard maps. Of dat er nou 10 of 20 zijn, na een jaar ben je ze toch wel zat en dan is het toch fijn als je wat nieuwe maps kunt spelen? Dat dat tegen betaling is vind ik niet meer dan normaal, zoals ik al zo vaak heb gezegd hier lijkt het erop dat niemand snapt hoeveel werk er in gaat zitten om zo'n map te maken... Dan is 14 euro voor 4-5 maps echt niet zoveel hoor..,

Het is niet alsof de maps een verplichting zijn, als je ze niet wil koop je ze niet zo simpel is het. Als je kijkt hoeveel uur je speelt en dat vergelijkt met hoeveel je ervoor betaalt dan is het helemaal niet zo duur. Tenzij je niet zo veel speelt, in dat geval moet je het gewoon niet kopen 8)7

Naar mijn mening mogen ze echter wel eens komen met een aantal nieuwe wapens ofzo (en wat oude wapens eruit flikkeren, en hard!), want die ben ik onderhand echt helemaal beu. De enige wapens die je ziet zijn de Ak74u, Ak47 en Famas. Af en toe komt er nog een L91A sniper voorbij maar die andere snipers kom ik werkelijk nooit tegen... Ik probeer het nog leuk te houden door wat andere wapens te gebruiken en dan wordt ik gewoon uitgemaakt voor 'uzi noob' of 'fal lamer' ... Ja, ga toch fietsen ofzo :(

[ Voor 14% gewijzigd door NickThissen op 16-06-2011 17:15 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
NickThissen schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 17:13:
[...]

Ben blij dat ze uberhaupt met nieuwe maps komen, anders zat je nu nog steeds met de standaard maps. Of dat er nou 10 of 20 zijn, na een jaar ben je ze toch wel zat en dan is het toch fijn als je wat nieuwe maps kunt spelen? Dat dat tegen betaling is vind ik niet meer dan normaal, zoals ik al zo vaak heb gezegd hier lijkt het erop dat niemand snapt hoeveel werk er in gaat zitten om zo'n map te maken... Dan is 14 euro voor 4-5 maps echt niet zoveel hoor..,

Het is niet alsof de maps een verplichting zijn, als je ze niet wil koop je ze niet zo simpel is het. Als je kijkt hoeveel uur je speelt en dat vergelijkt met hoeveel je ervoor betaalt dan is het helemaal niet zo duur. Tenzij je niet zo veel speelt, in dat geval moet je het gewoon niet kopen 8)7

Naar mijn mening mogen ze echter wel eens komen met een aantal nieuwe wapens ofzo (en wat oude wapens eruit flikkeren, en hard!), want die ben ik onderhand echt helemaal beu. De enige wapens die je ziet zijn de Ak74u, Ak47 en Famas. Af en toe komt er nog een L91A sniper voorbij maar die andere snipers kom ik werkelijk nooit tegen... Ik probeer het nog leuk te houden door wat andere wapens te gebruiken en dan wordt ik gewoon uitgemaakt voor 'uzi noob' of 'fal lamer' ... Ja, ga toch fietsen ofzo :(
Nahja naar verhouding is het natuurlijk wel duur. Voor 50 tot 60 euro kocht je de game nieuw bij de release kreeg je een single player campaign, 3 zombie maps en iets van 14 multiplayer.

DIe 3 mappacks samen voor 15 euro per stuk zijn dan wel relatief duur voor alleen addons

Overigens zie ik er ook genoegmet de commando en de galil en die semi automatic sniper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel met de Enfield , AK47 en de Commando.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxhound83
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-08 15:07
NickThissen schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 17:13:
[...]Het is niet alsof de maps een verplichting zijn, als je ze niet wil koop je ze niet zo simpel is het. Als je kijkt hoeveel uur je speelt en dat vergelijkt met hoeveel je ervoor betaalt dan is het helemaal niet zo duur. Tenzij je niet zo veel speelt, in dat geval moet je het gewoon niet kopen 8)7
Hoe meer packs je niet hebt hoe groter de kans dat je steeds uit de lobby geknikkerd wordt. Bovendien spelen er steeds minder mensen de originele maps omdat de speler die de maps kopen ook vaker op nieuwe maps zitten. Dus dit merk je wel degelijk op consoles lijkt mij.

Ik spreek niet uit ervaring. Kan iemand dit bevestigen of ontkrachten?

Het lijkt mij trouwens wel aardig duur, 15 euro voor zo'n map pack. Hoeveel tijd zit er in het ontwikkelen hiervan? Als je bedenkt dat vier map packs neer komt op de prijs van een volledige game (die net nieuw is)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:08
Foxhound83 schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 20:44:
[...]

Hoe meer packs je niet hebt hoe groter de kans dat je steeds uit de lobby geknikkerd wordt. Bovendien spelen er steeds minder mensen de originele maps omdat de speler die de maps kopen ook vaker op nieuwe maps zitten. Dus dit merk je wel degelijk op consoles lijkt mij.

Ik spreek niet uit ervaring. Kan iemand dit bevestigen of ontkrachten?

Het lijkt mij trouwens wel aardig duur, 15 euro voor zo'n map pack. Hoeveel tijd zit er in het ontwikkelen hiervan? Als je bedenkt dat vier map packs neer komt op de prijs van een volledige game (die net nieuw is)...
Ik merk er persoonlijk vrij weinig van, heb beide mappacks maar de oude / originele maps komen ook nog steeds voorbij. Nu moet ik wel zeggen dat ik altijd de random vote doe en ik merk dat ik daar niet meer de enige in ben.

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
de playlisten verschillen van mensen met en zonder als in dat wanneer je de game zonder mappack opstart kom je alleen mensen tegen met diezelfde configuratie. en die geen mpapack halen zijn er genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxhound83
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-08 15:07
Sn0wblind schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 20:54:
de playlisten verschillen van mensen met en zonder als in dat wanneer je de game zonder mappack opstart kom je alleen mensen tegen met diezelfde configuratie. en die geen mpapack halen zijn er genoeg
Ah, dan valt het weer mee. :) :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

YouTube: ‪Call of Duty: Black Ops - Annihilation Multiplayer Preview‬‏ weer nieuwe mappack :| ik stop nu met kopen want die game word wel erg duur zo...

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Volgende keer misschien eerst ff de posts lezen voordat je dit post;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-04-2024

M4DMan

Into disorder!

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 18:44:
Ik speel met de Enfield , AK47 en de Commando.
Nice! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In die volgorde , niet met al die tegelijk. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

delaitinho schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 10:08:
[...]

Volgende keer misschien eerst ff de posts lezen voordat je dit post;)
Jaa ik zag het later ook al staan :p
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 11:39:
[...]

In die volgorde , niet met al die tegelijk. :9
*facepalm* logisch toch

[ Voor 29% gewijzigd door Silence op 17-06-2011 12:01 ]

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

haha dit laat me aan een maatje denken die ook altijd begint te huilen alsie aan het eind van het potje "net zijn chopper heeft"...

Bedoel te zeggen dat het gebasseerd is op randomisatie en dus had er ook ammo in kunnen zitten. Desalniettemin vervelend voor je, maar dan moet je maar eerder je package halen..;)
Om er nu een filmpje van te maken.. tja.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Sc0rPi0N schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 16:20:
Ik weet niet of je een xbox hebt maar dan betaal je ook om elke maand online te zijn.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Je word niet door je CP geowned, je filmpje slaat weer helemaal nergens op. Zoek een leven |:(

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:08
Silencex schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 14:14:
[...]

Ik weet niet of je een xbox hebt maar dan betaal je ook om elke maand online te zijn.
maar dat is geen 15 euro in de maand en je kan dan gelijk meerdere spellen online spelen ipv 1 ;)

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Ik zie nergens dat je uit een B52 geneukt wordt?

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
deze is wel geniaal hoor dennis, YouTube: ‪Dennis585 - Black Ops Blackbird‬‏

net je blackbird launchen en dan geklaard worden door iemand die je zo op je radar op je af ziet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn0wblind schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 19:47:
deze is wel geniaal hoor dennis, YouTube: ‪Dennis585 - Black Ops Blackbird‬‏

net je blackbird launchen en dan geklaard worden door iemand die je zo op je radar op je af ziet komen.
Klopt dat was de eerste keer dat ik een black bird kreeg.
Nadat ik dood was had ik door wat het was en killde ik meteen iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Echt waar? Jij bent echt goed hoor, Dennis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:52

Mystikal

It never hurts to help!

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 20:18:
[...]

Klopt dat was de eerste keer dat ik een black bird kreeg.
Nadat ik dood was had ik door wat het was en killde ik meteen iemand.
Schitterend.. heb je daar wellicht ook een filmpje van? Want het klinkt haast te goed om waar te zijn...

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Jullie zijn gewoon jaloers op Dennis' epische skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Die trolls hier...fantastisch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
het is tenminste niet zo erg als na een match op de PC hier hoe iedereen voor alles word uitgemaakt XD

maar Dennis entertained ons natuurlijk wel, maar ik vraag me af of hij het express doet of serieus is. Kan bijna niet serieus zijn ahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Pff ik begin me nu toch op steeds meer dingen te ergeren. Treyarch heeft een goede poging gedaan om de fouten van MW2 te verbeteren en heeft ook veel goeie dingen toegevoegd (theater mode bijv), maar ze hebben ook wel echt een paar fundamentele steken laten vallen...
- Weapon balance is niet zo best, er zijn gewoon wapens die absoluut beter zijn dan andere in elk aspect, dat mag gewoon niet kunnen...
- Het speelt gewoon niet zo lekker als MW2 vind ik, altijd beetje lag ofzo.
Vooral het feit dat ze 'lazy loading' lijken te gebruiken valt me nu echt steeds meer op... Dat houdt in dat het spel textures/models/etc pas voor de eerste keer inlaadt als ze voor het eerst nodig zijn. Ik weet niet of het echt zo is maar het lijkt er wel op, en dat is toch echt gewoon te belachelijk voor woorden... Ik heb er vanavond eens op gelet, en in elke nieuwe server was het raak: de eerste tegenstander die je tegenkomt moet het spel heel even laden en staat het beeld een halve seconde ofzo stil, en in die halve seconde ben je meteen kansloos (vaak al meteen dood)... Het is echt alsof de playermodels gewoon nog niet ingeladen zijn en dat dat pas gebeurd zodra je iemand voor het eerst ziet. Als dat echt zo is dan snap ik echt niet wie dat ooit verzonnen heeft :/ Lazy loading is handig maar kom op, weet wanneer je het absoluut niet moet gebruiken :/

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Sn0wblind schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 23:00:
het is tenminste niet zo erg als na een match op de PC hier hoe iedereen voor alles word uitgemaakt XD

maar Dennis entertained ons natuurlijk wel, maar ik vraag me af of hij het express doet of serieus is. Kan bijna niet serieus zijn ahaha.
Serieus of niet, ik zit hier in ieder geval met een brede glimlach op het gezicht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

It's all about having fun.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Stiekem vind ik zombies nog het leukste om te spelen, gewoon lekker met 4 personen tegen de rest...
Call of de dead ben ik nog niet echt fan van...level needs some exploring........wel leuk dat nieuwe wapen waarmee je zombies weer menselijk maakt!
Maar liefst blijf ik die Ascension spelen, dat is toch wel zo'n heerlijke zombiemap!
Maarja, skills voor zombies blijven een beetje achter i.v.m. het normale gedeelte..zijn altijd maar weinig mensen online voor een lekker potje zombies..

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

NickThissen schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 00:47:
Pff ik begin me nu toch op steeds meer dingen te ergeren. Treyarch heeft een goede poging gedaan om de fouten van MW2 te verbeteren en heeft ook veel goeie dingen toegevoegd (theater mode bijv), maar ze hebben ook wel echt een paar fundamentele steken laten vallen...
- Weapon balance is niet zo best, er zijn gewoon wapens die absoluut beter zijn dan andere in elk aspect, dat mag gewoon niet kunnen...
- Het speelt gewoon niet zo lekker als MW2 vind ik, altijd beetje lag ofzo.
Vooral het feit dat ze 'lazy loading' lijken te gebruiken valt me nu echt steeds meer op... Dat houdt in dat het spel textures/models/etc pas voor de eerste keer inlaadt als ze voor het eerst nodig zijn. Ik weet niet of het echt zo is maar het lijkt er wel op, en dat is toch echt gewoon te belachelijk voor woorden... Ik heb er vanavond eens op gelet, en in elke nieuwe server was het raak: de eerste tegenstander die je tegenkomt moet het spel heel even laden en staat het beeld een halve seconde ofzo stil, en in die halve seconde ben je meteen kansloos (vaak al meteen dood)... Het is echt alsof de playermodels gewoon nog niet ingeladen zijn en dat dat pas gebeurd zodra je iemand voor het eerst ziet. Als dat echt zo is dan snap ik echt niet wie dat ooit verzonnen heeft :/ Lazy loading is handig maar kom op, weet wanneer je het absoluut niet moet gebruiken :/
Enige wat ik zeker zou veranderen is de AK74 (en eigenlijk ook de MP5) + rapid fire. Dat is een beetje teveel dps zonder dat de recoil oncontroleerbaar wordt. De recoil van de AK74 is gewoon omhoog, dus makkelijk te controleren en hoewel de recoil van de MP5 wat meer naar de zijkant is en wat meer onvoorspelbaar, is het ook prima te doen en maakt rapid fire het niet moeilijker. Zonder rapid fire zijn deze guns wat meer in balans met de shotguns (die trouwens iets consistenter mogen, nu zijn eigenlijk zelfs dual wield Pythons en CZ75's beter in shottie situaties), 30 damage SMG's + rapid fire en zelfs de AR's.
De Famas en AUG zijn de andere guns waar naar gekeken kan worden. Persoonlijk vind ik ze redelijk in balans omdat ze op afstand minder goed zijn dan de AK47 en commando door hun recoil, maar ik zou het interessant vinden hoe deze guns zouden zijn met 30 ipv 35 damage. Ik denk dat mensen ze dan te zwak vinden door de recoil (bedenk dat de 30 damage AR's zoals de ACR en CoD4 M4 in andere CoD's geen recoil hebben en super accuraat zijn, terwijl de 40 damage AR's zich hetzelfde dragen in alle moderne CoD's).
Verder vind ik de balans niet storend. Het is niet zo erg als de SMG dominantie in WaW of de knife/explosive BS in MW2, maar het is geen CoD4/CoD1/CoD2 balans overal.

De performance is wel storend ja (hoewel ik die freezes waar jij het over hebt niet meer heb sinds ze officieel gepatched zijn). Het is gewoon niet zo soepel qua feel en framerate als de andere CoD's. Jammer dat ik WaW (wat er niet zo veel slechter uitziet en qua engine het meest er op lijkt) @ 125fps op 1920x1200 kan spelen met alles op low en BO op dezelfde settings bij lange na niet 125fps constant is @ 1280x800. :N
Waar is mijn directx7 render optie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Gundogan schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 11:02:
[...]

Enige wat ik zeker zou veranderen is de AK74 (en eigenlijk ook de MP5) + rapid fire. Dat is een beetje teveel dps zonder dat de recoil oncontroleerbaar wordt. De recoil van de AK74 is gewoon omhoog, dus makkelijk te controleren en hoewel de recoil van de MP5 wat meer naar de zijkant is en wat meer onvoorspelbaar, is het ook prima te doen en maakt rapid fire het niet moeilijker. Zonder rapid fire zijn deze guns wat meer in balans met de shotguns (die trouwens iets consistenter mogen, nu zijn eigenlijk zelfs dual wield Pythons en CZ75's beter in shottie situaties), 30 damage SMG's + rapid fire en zelfs de AR's.
De Famas en AUG zijn de andere guns waar naar gekeken kan worden. Persoonlijk vind ik ze redelijk in balans omdat op afstand minder goed zijn dan de AK47 en commando door hun recoil, maar ik zou het interessant vinden hoe deze guns zouden zijn met 30 ipv 35 damage. Ik denk dat mensen ze dan te zwak vinden door de recoil (bedenk dat de 30 damage AR's zoals de ACR en CoD4 M4 in andere CoD's geen recoil hebben en super accuraat zijn, terwijl de 40 damage AR's zich hetzelfde dragen in alle moderne CoD's).
Verder vind ik de balans niet storend. Het is niet zo erg als de SMG dominantie in WaW of de knife/explosive BS in MW2, maar het is geen CoD4/CoD1/CoD2 balans overal.

De performance is wel storend ja (hoewel ik die freezes waar jij het over hebt niet meer heb sinds ze officieel gepatched zijn). Het is gewoon niet zo soepel qua feel en framerate als de andere CoD's. Jammer dat ik WaW (wat er niet zo veel slechter uitziet en qua engine het meest er op lijkt) @ 125fps op 1920x1200 kan spelen met alles op low en BO op dezelfde settings bij lange na niet 125fps constant is @ 1280x800. :N
Waar is mijn directx7 render optie? :)
Het stoort me gewoon dat er zo weinig variatie is in de wapens die gebruikt worden. Dat was in MW2 toch anders geloof ik. Daar speelde ik vaak met de scar die ik (nog steeds trouwens) echt ultiem fijn vond schieten (beetje te fijn vaak zelfs) maar andere mensen vonden dat juist weer niet. Hij wordt wel veel gebruikt maar niet zoals de famas in BO bijvoorbeeld. Ik denk dat iedereen de famas wel fijn vind spelen terwijl er toch veel mensen zijn die de scar in MW2 niet fijn vonden. De famas (ik noem steeds deze maar dat is maar een voorbeeld, hetzelfde geldt voor andere wapens, aug, ak74u, etc) is gewoon te 'allround'. Van close range is hij dodelijk want hoge rate of fire. Van long range net zo dodelijk want super accuraat en vrijwel geen recoil. De damage is daarbij precies genoeg om op elke range snel dodelijk te zijn. Hij wint het gewoon vaak van de smg's (uzi's, etc) en zelfs van shotguns op close range omdat een shotgun vaak 2 schoten nodig heeft, en in die tijd heeft de famas makkelijk 10 kogels geschoten waarvan er maar 3 ofzo raak hoeven te zijn.
Daarbij (vind ik zelf dan) dat je met de famas altijd goed kunt schieten, maakt niet uit welke attachment erop zit. Red dot sights, acog sights, silencers, het lijkt allemaal niet uit te maken, waar het verschil met een silencer bijv bij andere wapens veel duidelijker naar voren komt.
Ik zal niet meteen zeggen dat het 'lame' is om een famas te gebruiken, maar ik ben het gewoon moe om iedereen met hetzelfde wapen te zien rondlopen. Nou valt dat op sommige servers ook nog wel mee (je ziet ook veel commando en AK47) maar de smg's bijvoorbeeld zie je werkelijk niemand mee, omdat die gewoon allemaal stuk voor stuk slechter zijn dan de ak74u...
Zelf speel ik nog wel eens met een van die smg's (weet de naam niet, een van de eerste), en dat gaat prima zolang mensen me niet van ver zien aankomen. Als ik een beetje rond sneak en met geluk steeds maar 1 of 2 mensen tegelijk tegen kom haal ik er zo een KD > 3 mee, maar als de tegenstanders wat meer in een groepje staan leg ik het keer op keer af, dan heb je gewoon niet genoeg kogels. Met de ak74u leg ik er soms 3 of 4 achter elkaar neer met een magazijn, dus dat geweer is gewoon echt beter.

Kwa freezes heb ik eigenlijk nergens last van, behalve dan in het begin van een map elke keer. Zodra ik een minuutje erin zit is alles voorbij en loopt het prima, geen enkele freeze meer (wel vaak dikke frame drops maar goed, dat kan). Het is echt alleen in het begin waar het spel nog aan het laden is ofzo, en juist als je geen freeze moet krijgen (als je iemand tegen komt) gebeurt het steeds 8)7
Het is echt alsof het spel denkt "shit, er komt iemand het hoekje om en ik heb zijn playermodel nog niet geladen, wacht wacht wacht even laden hoor!". Het is zelfs zo erg dat ik soms een freeze krijg en al weet dat er iemand het hoekje om gaat komen, wat 9/10 keer dan ook zo is (kan toeval zijn :+ )

[ Voor 8% gewijzigd door NickThissen op 18-06-2011 11:39 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

NickThissen schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 11:33:
[...]

Het stoort me gewoon dat er zo weinig variatie is in de wapens die gebruikt worden.
Tja, mensen zijn gewoon niet zo happig op experimenteren denk ik :p Verder prestige je in BO zo snel dat je vaak toch met dezelfde wapens kan blijven spelen die je aan het begin krijgt (wat helaas de famas en ak47 zijn, beetje vreemd ook dat je zowel de AK47 als commando erg laat krijgt) en daarmee ook verder gaat als je niet meer hoeft te prestigen omdat je gewend bent geraakt aan de famas en ak74 die inderdaad erg allround zijn. Verder vind ik de wapen variatie sowieso niet zo boeiend in de moderne CoD's. Voornamelijk 30 en 40 damage AR's en SMG's, 40 damage LMG's, 70 damage sniper rifles, veel nadruk op volautomatisch en vaak te weinig verschil tussen wapens in dezelfde klasse (SCAR vs AK47, commando vs ak47 en M16 vs MW2famas bijvoorbeeld) waardoor alleen de model iets uitmaakt. WW2 heb ik altijd interessanter gevonden voor wapenbalans en variatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoFR
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-06 23:32
Dennis585.......held _/-\o_ . Ik mag jou wel, moet telkens weer lachen. Jij brengt tenminste humor in dit topic,

Wat famas en andere overpowered wapens betreft, speel gewoon hardcore en je bent er vanaf.
Lekker rondlopen en snipen met m'n python. Heerlijk. En maar uitgescholden worden voor aimbot :+ .
Ik miste sinds MW2 al de deagle, maar de python is net zo geweldig alleen het geluid is ietsje minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
HugoFR schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 12:09:
Dennis585.......held _/-\o_ . Ik mag jou wel, moet telkens weer lachen. Jij brengt tenminste humor in dit topic,

Wat famas en andere overpowered wapens betreft, speel gewoon hardcore en je bent er vanaf.
Lekker rondlopen en snipen met m'n python. Heerlijk. En maar uitgescholden worden voor aimbot :+ .
Ik miste sinds MW2 al de deagle, maar de python is net zo geweldig alleen het geluid is ietsje minder.
Hm ik vind hardcore niet zo leuk jammer genoeg. In CoD4 en WaW speelde ik alleen maar hardcore, daar vond ik het geweldig, in MW2 eigenlijk niet vaak gespeeld (denk omdat je niet echt gamemode kon kiezen in hardcore lobby's, ofzoiets was er toch? En door cheaters...) en in BO vind ik er niets aan. Het lijkt alsof de hardcore mode in CoD4 wat minder hardcore was, daar kon je af en toe nog wel eens een kogel hebben, in BO ben je met elk wapen zoiets in een keer dood. Dan heb je ook nog een enorme spawntijd in TDM wat ik te saai vind, heb geen zin om te wachten, en objective modes zijn te moeilijk om bijv vlaggen te capturen. Het lijkt er op dat men vooral in hardcore denkt "laat die vlaggen maar zitten daar ga ik toch alleen maar dood" en dan ben ik weer in m'n eentje aan het capturen. In softcore lukt dat af en toe nog wel maar in hc is dat gewoon onmogelijk.
Ik weet niet precies wat het is maar in BO vind ik hardcore gewoon echt saai, vind ik wel jammer omdat ik vroeger altijd hardcore speelde.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoFR
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-06 23:32
Nu moet ik toegeven dat ik in HC vooral S&D speel en af en toe eens FFA, de rest is eigenlijk niet te doen in HC. S&D HC in black ops geeft me weer het gevoel terug van COD4 S&D HC. Heb me er redelijk wat uurtjes mee vermaakt.

MW2 was uitermate niet geschikt voor hardcore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouTube: ‪Dennis585 - Black Ops hectic end on Havana‬‏

Hectisch eind op Havana.
Ik had de laatste kill , maar de lastkill cam kun je niet laten zien.
Jammer , misschien in de volgende COD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15
Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 14:29:

Hectisch eind op Havana.
_/-\o_

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Goh, dat was wel even hectisch zeg daar! Ik dacht even dat je het niet zou overleven met die laatste kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:31

codex

Geen OpenAI agent :)

Lol, Dennis is echt een eindbaas. Gelukkig ben ik dergelijke spelers nooit tegengekomen, ik zou ragequiten.

@black
Ik ben zoals je hebt gezien geswitched naar BFBC2, jij zou echt gestoord worden bij Rush. Als je in je eentje het verschil wil maken is BO toch een betere keuze.

Dit was uiteraard off topic..... :)

[ Voor 50% gewijzigd door codex op 18-06-2011 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
reemprive schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 14:58:
Lol, Dennis is echt een eindbaas. Gelukkig ben ik dergelijke spelers nooit tegengekomen, ik zou ragequiten.

@black
Ik ben zoals je hebt gezien geswitched naar BFBC2, jij zou echt gestoord worden bij Rush. Als je in je eentje het verschil wil maken is BO toch een betere keuze.

Dit was uiteraard off topic..... :)
duidelijk, dennis klaart je gewoon keihard aan het eind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 14:29:

Hectisch eind op Havana.
En wat is hier nou precies aan?

hectisch (bn): chaotisch, heftig, onbeheerst, onrustig, woelig
hectisch (bn): druk, gejaagd, koortsachtig
hectisch (bn): teringachtig

[ Voor 14% gewijzigd door Fid3lity op 18-06-2011 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quoteHet stoort me gewoon dat er zo weinig variatie is in de wapens die gebruikt worden. Dat was in MW2 toch anders geloof ik. Daar speelde ik vaak met de scar die ik (nog steeds trouwens) echt ultiem fijn vond schieten (beetje te fijn vaak zelfs)
[/quote]

Ahh de scar wat een fijn wapen was dat zeg! _/-\o_
Ik zie van de smg's de mp5k nog wel redelijk wat rondlopen. Gebruik m zelf ook nog weleens met rapid fire op de kleinere maps. Redelijk wat fijne potjes mee gespeeld. Wel zijn de Famas en ak74+RF veruit de meest gebruikte wapens. Stoor me er gelukkig nog niet aan...

En Dennis 't is dat ik al een goed weekend heb anders zou jij m wel goed hebben gemaakt met je filmpjes!
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
ik mis vooral de variatie van wapen type in Black Ops, Ik vind de Galil en AK bijvoorbeeld zeer veel op elkaar lijken, hetzelfde geld voor de Aug en de Famas.

In MW had elk wapen een ander sterk punt, Tar21 was de famas uit MW2, Scar krachtig per kogel, langzaam maar extreem accuraat, ACR weer juist snel maar minder krachtig per kogel met die zelfde accuraatheid etc etc.

Mis dat wel eeen beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Sn0wblind schreef op zondag 19 juni 2011 @ 03:10:
ik mis vooral de variatie van wapen type in Black Ops, Ik vind de Galil en AK bijvoorbeeld zeer veel op elkaar lijken, hetzelfde geld voor de Aug en de Famas.
Galil en AK, nee dat sowieso niet. Met de Galil ben in potentieel toch veel accurater dan met die AK. Commando / AK vind ik er dan nog iets meer op lijken maar nog steeds niet perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Kan iemand mij uitleggen waarop het spel de teams zó balanceert dat alle mensen met de allerhoogste scores uit de vorige ronde het volgende potje weer bij elkaar zitten? Ik kan daar best gefrustreerd over raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Misschien dat die met elkaar in een party zitten?
Als je een gametype speelt waarbij dit niet kan dan is het gewoon brakke matchmaking waarschijnlijk.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Sn0wblind schreef op zondag 19 juni 2011 @ 03:10:

In MW had elk wapen een ander sterk punt, Tar21 was de famas uit MW2, Scar krachtig per kogel, langzaam maar extreem accuraat, ACR weer juist snel maar minder krachtig per kogel met die zelfde accuraatheid etc etc.

Mis dat wel eeen beetje.
Black Ops heeft dat ook wel een beetje, maar heeft wapens van 35 damage (met ~900 rpm) en van 40 damage (met 750 rpm) wat dus voor puur bodyshots (wat een grote hoeveelheid van je shots zullen zijn) niet uitmaakt. Verder lijken de 40 damage wapens wat accurater door hun recoil die wat beheersbaarder is.

In MW2 had je wat meer variatie. 30 vs 40 damage en ook in range zat er flink wat verschil (in BO heb je dat nauwelijks), maar je had wel wapens die een beetje nutteloos leken (M16 vs famas en scar vs ak), maar het levelen duurde dan ook wat langer dus ook de 'nutteloze' (die nog steeds prima bruikbaar waren) wapens kregen aandacht. Maarja, leuk hoor die prima balans, maar met alle andere onzin maakte dat ook weinig uit :p

Ze hadden wat meer variatie in Black Ops kunnen doen qua range en misschien de 30 vs 40 damage moeten houden (hoewel ze de verschillen nu terug willen laten komen in recoil, maar of dat altijd het verschil maakt). Op zich is de game in z'n geheel prima in balans ten opzichte van MW2. Ik heb in ieder geval geen super frustrerende situaties meegemaakt die gecreëerd werden door de balans waardoor ik wil stoppen met spelen :)

Btw, de famas gaat een nerf krijgen in de volgende update :o

http://twitter.com/#!/Dav.../status/82017808988377088
bram1984 schreef op zondag 19 juni 2011 @ 10:56:
Kan iemand mij uitleggen waarop het spel de teams zó balanceert dat alle mensen met de allerhoogste scores uit de vorige ronde het volgende potje weer bij elkaar zitten? Ik kan daar best gefrustreerd over raken.
Ik denk dat het spel niet alleen kijkt naar de score van de vorige game. Misschien worden ook dingen als w/l en k/d ratios meegenomen.

[ Voor 14% gewijzigd door Gundogan op 19-06-2011 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Dan nog. Mijn team en ik werden net volledig onder de voeten gelopen tijdens een potje TDM. Ik speelde voor het eerst op een van de nieuwe maps, en de tegenstander was gewoon te goed. Lijkt me sterk dat de W/L en K/D van mijn team beter is.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als je in de spelerslijst wil, of je hebt een server voor in de lijst, kan je een DM naar Frentik of superbassie sturen. Dit soort aanvragen horen niet in het topic zelf.