[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 17 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 30.619 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 16:26

Mystikal

It never hurts to help!

Ik draai sinds gisteren black tomato op onze server. Maar kun je hiermee niet mensen kicken vanwege een hoge ping? Zo ja, hoe. Bij alterrcon tool kon dat wel namenlijk.

Komt een update uit, ook al dacht iedereen dat de tool dood was..

Version 0.5.0 - In Progress -Release June 2 or 3rd
  • Auto Upgrade from 0.3.*-0.4.* to 0.5
  • Fix for Error 40006
  • Added t| for tempban for certain works on the language filter, (You can use k|word for kick, t| for tempban, and b|word for ban)
  • Auto Ping Kicker - complete with warns every minute, choose max ping and max warns
  • Support for DLC maps
  • Dlc map integration with updated images
  • Ability to turn DLC maps on or off on a server via Server menu
  • Timeout changed to 2 sec
  • Sentry Gun Auto kick Fix
  • "Server Mode" - disables file logging and reduces on-screen logging, will add more functionality later to reduce program usage. -Will change some advanced settings if used. Slows refresh of online players.
http://blacktomatomod.com/forums/viewtopic.php?f=2&t=473

[ Voor 72% gewijzigd door Mystikal op 31-05-2011 18:46 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399

Mystikal schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 18:37:
Ik draai sinds gisteren black tomato op onze server. Maar kun je hiermee niet mensen kicken vanwege een hoge ping? Zo ja, hoe. Bij alterrcon tool kon dat wel namenlijk.
Ik heb de standaard servervariabele maxping gewoon op 200 gezet, dat werkt volgens mij ook redelijk. automatische pingkicker ziter niet in nog, daarom staat die ook in de lijst komende features in the nieuwe versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06:56
Mod tools BETA will release later today (PST). #codblackops #pc #modtools

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Topicstarter
Mystikal schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 18:37:
Da's toevallig, ik gebruik deze tool ook sinds gister op Tigers #2. Ik draai hem helaas wel vanaf mijn eigen PC omdat ik zelf geen webserver heb :( dus als een tweaker nog ergens een plekje op een webserver heeft ;) Maar het is wel ideaal als je iemand wil kicken enzo, geen gezeur met rcon gewoon !commando en poef.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 11:39
Frentik schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 22:29:
[...]
Da's toevallig, ik gebruik deze tool ook sinds gister op Tigers #2. Ik draai hem helaas wel vanaf mijn eigen PC omdat ik zelf geen webserver heb :( dus als een tweaker nog ergens een plekje op een webserver heeft ;) Maar het is wel ideaal als je iemand wil kicken enzo, geen gezeur met rcon gewoon !commando en poef.
Jammer dat ik geen poorten kan openen op m'n webserver anders had hij op die van mij gekund. Ik heb zelf ook een tijd aan een soortgelijke 'mod' zitten werken (het werkt gewoon door om de zoveel tijd de console text uit te lezen en te parsen) maar m'n webserver kon geen connectie krijgen helaas... Kun je best leuke dingen mee doen zelfs zonder mod tools, al denk ik dat de mod tools een dergelijke tool veel efficienter en makkelijker zullen maken (maar even hopen dat je zoiets inderdaad kunt maken)...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Ik draai hem ook van mijn eigen pc. Wat is het probleem?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Topicstarter
Mystikal schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 22:48:
Ik draai hem ook van mijn eigen pc. Wat is het probleem?
Dat de mod dus alleen aanstaat als mijn PC aanstaat (zeg maar van 20:00 tot 01:00 gemiddeld), vanaf een webserver kan je de tool gewoon 24/7 runnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Als de mod niet 24/7 draait dan heb je gaten in je data en dan zullen alle statistieken als de rank enzo niet kloppen (of in ieder geval niet representatief zijn). Ook zullen de regels van je server wijzigen, mocht je speciale regels ingesteld hebben. Bijvoorbeeld als je autokick op grenade launcher aan hebt staan dan zal dat alleen werken als de mod draait, dus heb je de helft van de dag dat het wel mag en de andere helft dat het niet mag, dat is wel vervelend voor reguliere spelers denk ik.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

clear. maar stats zijn niet interessant (ik sta toch bovenaan) en kicken voor wapens doen we ook niet. ;)

Maar ik snap het probleem, ik zou hem op mijn htpc kunnen draaien, mijn nas zal wel niet werken.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:43

Frostbite

🤦🏻‍♂️

op mijn werk heb ik pc's die 24/7 aanstaan weet niet of je daar iets aan hebt?

[ Voor 6% gewijzigd door Frostbite op 01-06-2011 00:14 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166

delaitinho schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 13:19:
[...]

"war" vond ik in waw echt gruwelijk vet. Dit is natuurlijk utopisch voor ps3?
Verder gaat het geweldig met de COD BO bible :+ NOT
Ik wil best wel verder gaan met die Bible. heb al 2 Onderwerpen gegeven.
Maar weet niet wat je er allemaal in wil hebben. En hoe en dergelijke. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-07 18:26

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

morgen (uhhh vandaag) maar eens aan de mods beginnen ..
ben erg benieuwd wat ik tegenkom ;)

Pink: morgen (vandaag dus)middag effe klooien?
Ik ben rond een uur of half 3 wel wakker (nachtdienst)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Anoniem: 338166 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 02:27:
[...]

Ik wil best wel verder gaan met die Bible. heb al 2 Onderwerpen gegeven.
Maar weet niet wat je er allemaal in wil hebben. En hoe en dergelijke. :P
Check anders het topic van MW2. In de OP staat ook mijn Bible die ik had geschreven/samengesteld (combi van beiden) voor MW2.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-07 14:42
dacht ik gister YES *O* *O* nieuwe mappacks *O* *O*

Denk ik ow k*t de psn store is nog dicht -O- -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Frentik schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 13:38:
Pas een keer roll the dice gedaan, maar had dat na 2 min wel gezien. Irritante stemmen/kleurtjes e.d. hoeft van mij niet. Een mooie map kan ik daarentegen wel waarderen ;)
RC-XD races ook niets voor je? :9

Zelf ook al een aantal mods gespeeld en ze bevallen mij eigenlijk wel :) Ben tegenwoordig meer daar te vinden dan in de reguliere MP...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010

Hupske

AFCA

Ik speel altijd in een Sniper Only server en dan HQ.
En gister zat ik dus in mijn vertrouwde server van [3M] wat overigens ook mijn clan is en had een een heerlijk rondje.

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Black Ops: 82-23 HQ Only Sniper[3M]

Soms moet je ook wat geluk hebben. :*)

De perks die ik altijd gebruik:
- Lightweight Pro
- SoH pro
- Marathon

Met sniper speel ik alleen met variable zoom.

[ Voor 18% gewijzigd door Hupske op 01-06-2011 12:53 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

hupske schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 12:51:
Ik speel altijd in een Sniper Only server en dan HQ.
En gister zat ik dus in mijn vertrouwde server van \[3M] wat overigens ook mijn clan is en had een een heerlijk rondje.

[video]

Soms moet je ook wat geluk hebben. :*)

De perks die ik altijd gebruik:
- Lightweight Pro
- SoH pro
- Marathon

Met sniper speel ik alleen met variable zoom.
Welk sniper wapen is dat? Ik wil me ook eens gaan richten op een sniper rifle. Gewoon wat extra uitdaging ookal zal ik door de zure appel heen moeten bijten voor een lange tijd. Ik heb echt nog 'nooit' een scope gebruikt tijdens het spelen van COD2,4,MW2,BO en het is misschien wel een skill die handig van pas kan komen..

[ Voor 17% gewijzigd door Mystikal op 01-06-2011 13:17 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Dat is de L96A1. Ook de enige sniper die allowed word in de sniper servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

hupske schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 13:17:
Dat is de L96A1. Ook de enige sniper die allowed word in de sniper servers.
Ik was niet van plan te gaan spelen in sniper servers. Waarom is juist deze alleen toegestaan. Is het de beste, de slechtste??

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Is eigenlijk de beste sniper en de andere snipers zijn spray snipers en daar houd men niet van, omdat het niet eerlijk is tegenover de single shot sniper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

hupske schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 13:20:
Is eigenlijk de beste sniper en de andere snipers zijn spray snipers en daar houd men niet van, omdat het niet eerlijk is tegenover de single shot sniper.
Beste sniper als in meeste damage? Wat voor wapen had je als secondary? Ik heb altijd de CZ met extended mags en dat werkt echt super! In goede dagen schiet ik op een gewone server met pistool only gerust 20-25 man af... Mijn linkerwijsvinger is inmiddels erg trigger happy en weet razendsnel te schieten!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Heeft idd de meeste damage, alleen je verbaasd je nog wel hoevaak je een hitmarker hebt.
Secondary wapen gebruik ik nooit aangezien die niet toegelaten word op een sniper server. Je mag er ook niet knifen en Steady aim houden we ook niet van. Alleen een Tomahawk is toegestaan.

Maar op een normale server heb je daar natuurlijk geen last van.

Ik vind sniperen ook het enige wat leuk is aan black ops. De rest is allemaal 1 grote puinhoop van losvliegende kogels waar 50% niet eens weet waar ze eigenlijk op aan het schieten zijn.(dat is mijn mening)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Mystikal schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 13:23:
[...]

Beste sniper als in meeste damage? Wat voor wapen had je als secondary? Ik heb altijd de CZ met extended mags en dat werkt echt super! In goede dagen schiet ik op een gewone server met pistool only gerust 20-25 man af... Mijn linkerwijsvinger is inmiddels erg trigger happy en weet razendsnel te schieten!
Heeft als enige sniper ook damage multipliers als je op de bovenarm raakt. Is dus mogelijk om zonder headshot iemand die langs je rent te one shotten. Met de andere krijg je bijna altijd een hitmarker.

Of het de beste sniper is betwijfel ik. De PSG-1 kent dezelfde multipliers (muv arm dus) en kan sneller schieten. Het zal wel de 'puurste' sniper zijn volgens de elitaire sniper boys. (Krijg in ieder geval altijd messages in de trant van low scope of noob scope als ik met de PSG-1 een rondje goed ga :P)

CZ is erg fijn. Meestal scoor ik meer kills met mijn secondary dan met mijn sniper als ik loop te scopen. :)

ETA alle snipers hebben dezelfde base damage het gaat om de multipliers voor betere 1 shot, 1 kill mogelijkheden.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 01-06-2011 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Duidelijk verhaal! Tnx... Ik zal me er eens op gaan richten en hopelijk het geduld hebben om het te leren. Bij wager vind ik het af en toe wel leuk om even met 3 sniper rifles te schieten. Vandaar dat ik het nu eigenlijk wel onder de knie wil krijgen... Ik schiet nu altijd met de AK74 en dat bevalt me meer dan prima. Maar je wilt wat anders op een gegeven moment. Soort van zelfontplooiing zeg maar... De pistol heb ik gewoon helemaal onder controle. Zo erg dat ik vaak niet voor de reload ga, maar voor de pistol. Omdat dat sneller werkt dan een reload (zonder SOH natuurlijk).

Het is wel vervelend voor mijn KDR, die zal nu serieus gaan droppen... :)

[ Voor 15% gewijzigd door Mystikal op 01-06-2011 13:37 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:39

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Ik snipe eigenlijk alleen op de maps als Jungle en Array omdat die er toch wel het meest geschikt zijn (en je dus niet op sniperonly servers speelt). Met een L96A1 of PSG-1 met variable zoom gaat dat soms nog wel ok zolang je niet massaal gerushed wordt met SMG's. Rest van de mappen levert eigenlijk een hoop frustratie op, voornamelijk omdat ik mezelf nou niet echt nuttig kan maken :p

En Python > *. Revolvers ftw :D

O en volgens was er nog een verschil tussen de L96A1 en de anderen: silenced maakt de L96 nog wel een 1 headshot 1 kill, maar de anderen niet (niet dat je met een slienced sniper wilt spelen tenzij je van veel hitmarkers houdt).

@hieronder: Op Summit kan je ook een beetje snipen als je in de het bovenste gedeelte van het grote middelste gebouw blijft, dat gedeelte waar je via domination C op kan klimmen.

[ Voor 12% gewijzigd door Gundogan op 01-06-2011 13:54 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mystikal schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 13:36:
Duidelijk verhaal! Tnx... Ik zal me er eens op gaan richten en hopelijk het geduld hebben om het te leren. Bij wager vind ik het af en toe wel leuk om even met 3 sniper rifles te schieten. Vandaar dat ik het nu eigenlijk wel onder de knie wil krijgen... Ik schiet nu altijd met de AK74 en dat bevalt me meer dan prima. Maar je wilt wat anders op een gegeven moment. Soort van zelfontplooiing zeg maar... De pistol heb ik gewoon helemaal onder controle. Zo erg dat ik vaak niet voor de reload ga, maar voor de pistol. Omdat dat sneller werkt dan een reload (zonder SOH natuurlijk).

Het is wel vervelend voor mijn KDR, die zal nu serieus gaan droppen... :)
Ik zou zeggen, als je je KDR enigszins wil beschermen, begin op maps met lange sightlines. Array is prima, net als Discovery. Cracked zit ook wel goed in elkaar. Firing range kan als je goed oplet op de spawns. Summit zou ik laten voor wat het is als je een normale score wil. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02-07 13:11

superwashandje

grofheid alom

ik vind het snipen ook altijd wel leuk alleen heb ik heel vaak dat ik zeker weet dat ik raak schiet en ik niet eens een hitmarker krijg. zo super irritant is dat. mijn ping ligt meestal tussen de 30 en de 60 dus dat lijkt het me ook niet. komt er dus meestal op neer dat ik veel kills met mijn secondary maak :P

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

superwashandje schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 13:54:
ik vind het snipen ook altijd wel leuk alleen heb ik heel vaak dat ik zeker weet dat ik raak schiet en ik niet eens een hitmarker krijg. zo super irritant is dat. mijn ping ligt meestal tussen de 30 en de 60 dus dat lijkt het me ook niet. komt er dus meestal op neer dat ik veel kills met mijn secondary maak :P
Als je hem later terug kijkt in theater mode, dan valt je waarschijnlijk op dat de kogel waarvan je dacht dat die raak zou zijn gewoon de grond in vliegt 20 meter voor de persoon.

Helaas is dit spel soms zo krom als maar kan.

Voor de rest lijkt me het juist het best om te beginnen in een sniper server om het te leren. Daar word je namelijk niet direct overhoop geknalt door automatische wapens en heb je ook geen last van airstrikes, choppers en gunship etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 11:17
Als je nou filmt hoe je die honden gehaald hebt, in plaats van random dog kills is wat interessanter ;)

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Topicstarter
en wel 4 kills! wow, je score gelijk verdubbeld dus! :F
Anoniem: 170423 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 14:47:
Tot nu toe haal ik ze als ik geluk heb uit een camppackage.
Ik ben wel van plan om een keer dogs als killstreak zelf te kiezen.
:+

[ Voor 85% gewijzigd door Frentik op 01-06-2011 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rynji schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 14:45:
[...]

Als je nou filmt hoe je die honden gehaald hebt, in plaats van random dog kills is wat interessanter ;)
Tot nu toe haal ik ze als ik geluk heb uit een carepackage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Anoniem: 170423 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 14:47:
[...]

Tot nu toe haal ik ze als ik geluk heb uit een carepackage.
Wat heb je nu allemaal ingesteld staan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hupske schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 14:54:
[...]

Wat heb je nu allemaal ingesteld staan dan?
Nu spyplane , care package en cobra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Anoniem: 170423 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 15:27:
[...]

Nu spyplane , care package en cobra.
Geef eens je volledige setup van perks en wapens. Daarnaast welke spelmod je speelt. Misschien kunnen we je wat tips geven..

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mystikal schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 15:50:
[...]

Geef eens je volledige setup van perks en wapens. Daarnaast welke spelmod je speelt. Misschien kunnen we je wat tips geven..
Hardcore free for all.

Enfield met red dot sight.
Makarov met enhanced sight.
Frag , willy pete en claymore
Hardline , sleight of hand pro en last stand pro.

Ik speel bijna altijd die modi en heb een win/loss ratio van 0.48.
Dus bijna 1 van de 2 potjes win ik en soms kom je in een spel met maar weinig tijd over op de klok en dan
win je natuurlijk niet meer. :'(

Kill/death ratio is 2.05 op het moment met 39000 kills op de teller. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Anoniem: 170423 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 16:02:
[...]

Hardcore free for all.

Dus bijna 1 van de 2 potjes win ik en soms kom je in een spel met maar weinig tijd over op de klok en dan

toon volledige bericht
Met die stats ga ik je niets wijsmaken :Y).

Alleen de carepackage is me niet helemaal duidelijk. Nu speel ik 'nooit' FFA, maar die carepackage lijkt me niet echt handig toch? Of gebruik je het als 'bait'?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Anoniem: 170423 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 16:02:
[...]

Hardcore free for all.

toon volledige bericht
2+ K/D en een 0.48 W/L ratio in FFA (is trouwens niet 1 potje winnen uit 2, want dat is een 1:1 ratio toch)? Ik denk dat je te passief bent en je daardoor te snel achter loopt met je frags omdat je niemand tegenkomt (hoewel het meer is dat niemand jou tegenkomt ;) ). Meer rondlopen is aan te raden, haal je ook sneller hogere killstreaks zonder afhankelijk te zijn van je carepackage.

[ Voor 12% gewijzigd door Gundogan op 02-06-2011 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Wat? en dan plaats je zulke filmpjes?
Ik net bij mij in combat record en zag dat ik 571 potjes de meeste kills heb gehad. Terwijl zo beetje al me vrienden in de lijst maar 73 keer ofzo hebben staan.
(playercard, combat record, career en daarvan personal best)

Ben benieuwd wat jullie hebben.

[ Voor 11% gewijzigd door Hupske op 01-06-2011 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02-07 13:11

superwashandje

grofheid alom

win loss ratio is dat de ratio die je ziet als je op je playercard klikt eerste scherm? 0.93 bij mij :P KDR van 1.17 die vooral sommige potjes hoog ligt en andere potjes heel laag omdat ik weer aan het kloten ben ofzo hehe.

net een potje gungame gespeeld. begon erg goed totdat ik de dubbele scorpion kreeg en ben daar lang blijven hangen tot ik van de 1e naar de 4e of 5e plek ging terwijl de nummer 1 toen al met de crossbow liep. toen ik eenmaal daarlangs was ging het weer snel omhoog totdat ik uiteindelijk won :). best geinig om af en toe te doen

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Heb net mijn eerste potje roll the dice gewonnen. Dikke lol dit. >:)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=gKMKd5k7e4Q&feature=player_detailpage]

[ Voor 46% gewijzigd door Ruffzz op 01-06-2011 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
hupske schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 14:43:
[...]

Als je hem later terug kijkt in theater mode, dan valt je waarschijnlijk op dat de kogel waarvan je dacht dat die raak zou zijn gewoon de grond in vliegt 20 meter voor de persoon.

Helaas is dit spel soms zo krom als maar kan.
Het kan nog sterker: een hitmarker krijgen terwijl de kogel duidelijk zo'n 5 meter boven de persoon gaat. In de replay zie je duidelijk de 'streep' van de kogel en zelfs waar de kogel inslaat (een goeie 10 meter achter de tegenstander), en toch krijg ik echt een hitmarker 8)7
Zie: YouTube: ‪CoD: Black Ops - Strange hitmarker‬‏

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

NickThissen schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 21:46:
[...]

Het kan nog sterker: een hitmarker krijgen terwijl de kogel duidelijk zo'n 5 meter boven de persoon gaat. In de replay zie je duidelijk de 'streep' van de kogel en zelfs waar de kogel inslaat (een goeie 10 meter achter de tegenstander), en toch krijg ik echt een hitmarker 8)7
Zie: YouTube: ‪CoD: Black Ops - Strange hitmarker‬‏
Haha, dit spel is echt ongelooflijk! maar het is ook wel weer hilarisch om het terug te zien.

@Ruffzz:
Hoe speel je in zo mod dan? volgens mij heb ik veel dingen gemist 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Niet online
hupske schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 22:37:
[...]

Haha, dit spel is echt ongelooflijk! maar het is ook wel weer hilarisch om het terug te zien.

@Ruffzz:
Hoe speel je in zo mod dan? volgens mij heb ik veel dingen gemist 8)7
Gewoon kijken onder unranked servers. (serverbrowser)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net een nieuwe BB gehaald in een CG op Convoy door auto ontploffingen. Echt puur geluk maar wel gaaf. :P

Op Firing Range en Nuketown let ik er op (althans probeer ik erop te mikken) maar is het nog nooit gelukt om er veel kills mee te maken. Nu gewoon per toeval. En het hielp dat de tegenstander dacht dat Convoy een tweedehandse autodealer is kennelijk. :P

@ APC_Ice Blackbird. Al zou een nieuwe telefoon nooit vervelend zijn. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 02-06-2011 02:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-07 18:26

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Anoniem: 337891 schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 01:53:
Net een nieuwe BB gehaald in een CG op Convoy door auto ontploffingen. Echt puur geluk maar wel gaaf. :P

Op Firing Range en Nuketown let ik er op (althans probeer ik erop te mikken) maar is het nog nooit gelukt om er veel kills mee te maken. Nu gewoon per toeval. En het hielp dat de tegenstander dacht dat Convoy een tweedehandse autodealer is kennelijk. :P
BB? eerste wat in me op kwam was BlackBerry :P

[ Voor 5% gewijzigd door ApC_IcE op 02-06-2011 01:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Ruffzz schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 22:45:
[...]

Gewoon kijken onder unranked servers. (serverbrowser)
Yes nice! ik heb ook een paar potjes roll the dice gespeeld en het is idd wel leuk.
Daarnaast heb ik ook Hide and Seek gespeeld en dat vind ik nog wel het meest geniale :P Alleen je moet wel verdomd lang wachten als je snel gevonden bent :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:18
Jaja mensen, een free weekend. Opgepast, want ik kom met mijn n00bt00b de servers vervuilen >:)

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik vond die mods ook wel lache moet ik zeggen, maar ze hebben eigenlijk allemaal wel een flaw. Bij hide en seek moet je inderdaad lang wachten als je snel gevonden bent. Bij protect the king (dat vond ik wel gaaf) is het eigenlijk alleen leuk als je de koning bent, etc. Ik vond protect the king eerst ook leuk als guard en ninja maar toen ik een keer koning werd vond ik dat toch veel leuker, lekker verstoppen op het begon en paar kills met je crossbow maken, dan is het nog easy, maar langzaam komen er meer en meer ninja's en uiteindelijk was ik nog alleen tegen 23 ninja's, als een gek rond aan het sprinten steeds arrows achter me schieten haha, ging nog best goed ook maar 5 minuten overleven is wel lang, niet gelukt...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:42
haarbal schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 10:59:
Jaja mensen, een free weekend. Opgepast, want ik kom met mijn n00bt00b de servers vervuilen >:)
ik ga me ook maar eens wagen aan deze game. Heb na cod2/cod4 geen cod games meer gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsg
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-07 19:08
heb net een paar uur roll the dice priv match gehost, blijkbaar ben je dan ok publick -.-

mja bestleuk 30 man op die maps, alleen is nuke er echt wel over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-06 22:31
Nog een tip voor de serveradmins: de nieuwe DLC is wederom gratis als je een server huurt. Volgens steam is hij over een uur te spelen.

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsg
RemcoINC08 schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 18:34:
Nog een tip voor de serveradmins: de nieuwe DLC is wederom gratis als je een server huurt. Volgens steam is hij over een uur te spelen.
idd, per server weer.

maar het zou erg zijn moesten de admins hier nog niet achter zijn 20mei fzo kregen we de mail al. en een server moest voor die datum aangekocht zijn.

download in 3 min :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-06 22:31
larsg schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 18:57:
[...]

idd, per server weer.

maar het zou erg zijn moesten de admins hier nog niet achter zijn 20mei fzo kregen we de mail al. en een server moest voor die datum aangekocht zijn.

download in 3 min :P
haha ja dat is wel zo ja, maar ik denk toch maar ff melden want las eigenlijk helemaal niks over die DLC

-edit- je kan hem nu downloaden

[ Voor 3% gewijzigd door RemcoINC08 op 02-06-2011 19:01 ]

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsg
ik hoop dat de download wat sneller gaat als vorige keer, dat was echt een ramp. duurde 2u voordat je kon spelen -.-

steam & treyacrh lijken hun lesje nog niet geleerd te hebben en die preload niet door te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-07 14:56
Ik start net de download op 2MB, dus qua traagheid valt het mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 23:16

beany

Meeheheheheh

reemprive schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 20:07:
Ik start net de download op 2MB, dus qua traagheid valt het mee.
Ik heb hem al bijna binnen. Het valt dus erg mee.

Of ze hebben meer capaciteit ingezet, of de verkopen vallen vies tegen ;)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Je download hem van de steam-servers , het maakt niet uit welke game of programma je download. Allemaal van dezelfde server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Maps zijn wel redelijk, maar niet heel erg indrukwekkend. Alleen Hotel verdwaal ik... die is vrij groot.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Niet iedereen heeft dat geluk, ik zit gewoon fijn met 6 tot 10 KB/s te werken. -O- Al 3 verschillende regio's geprobeerd, dus daar ligt het niet aan. (Of de hele Euregio is geblessed met een crap verbinding. :F )

Hoe vinden jullie de mods trouwens? Lees daar maar weinig over, terwijl het mij een grote aanwinst voor BO lijkt. Nou weet ik dat de mod tools nog niet uitzijn, maar toch. Protect The King is mijn favoriet, maar dat is kwalitatief ook de beste naar mijn mening.

*edit: Spoke too soon, de Steam servers zijn me nu wel goed gezind.

[ Voor 6% gewijzigd door Sagaris op 02-06-2011 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Hoe overleef je die nieuwe zombie map eigenlijk? En dan bedoel ik... level 1 -O-

Knakker komt uit het water, loopt wat te rotzooien met bliksem en dood ben ik.

En hoe speel ik die protect the king?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkiepleur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-08-2021

bakkiepleur

Zwart zonder Suiker

DLC2 binnen en server (*PARBO*) draait nu alleen DLC2 maps.

Moet zeggen geniet er weer van O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
DLC kwam bij mij met 6,2 MB/s binnen, mag niet klagen dus :)
Vind het best leuke maps moet ik zeggen! Ze zijn voor domination wel erg gefocused op punt B, maar in deze maps vind ik dat niet zo erg omdat er genoeg cover is. In een map als Havana vind ik domination bijvoorbeeld een drama. Iedereen zit rond punt B te campen en er is totaal geen cover, dus niemand probeert uberhaupt B te pakken... Bij Hotel bijvoorbeeld is er ook genoeg mogelijkheid tot campen bij B, maar die plaatsen zijn allemaal recht voor je (dus gemakkelijk om te zien en mensen neer te halen) en je hebt genoeg cover in de buurt, dus daar heb ik er niet veel last van.

Straks de zombie map maar eens proberen, ben benieuwd!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NickThissen schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 20:59:
DLC kwam bij mij met 6,2 MB/s binnen, mag niet klagen dus :)
Vind het best leuke maps moet ik zeggen! Ze zijn voor domination wel erg gefocused op punt B, maar in deze maps vind ik dat niet zo erg omdat er genoeg cover is.
Succes met Convoy Domination. In mijn ervaring een grote ramp wat betreft cover om B. Die is er namelijk gewoon niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Ik wacht nog even net de aankoop, even de reacties aanhoren. (of iemand moet een free key hebben:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Topicstarter
beany schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 20:33:
Knakker komt uit het water, loopt wat te rotzooien met bliksem en dood ben ik.
Die knakker moet je met rust laten :P maar het kan wel (zoek@youtube voor kill george romero).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsg
ik vind het het leuke maps moet de zombie nog proberen.

allemaal groot wel das handig!

convoy is een leuke rush map
hotel langerekte map, liften zijn er maar nuttig? zal altijd wel een clay voorgezet worden
stockpile sneeuwmap Siberië, best leuk centraal gebouw, 5 ingangen 2 afsluitbaar.
zoo, kak map, een map die vol met campers gaat zitten niet mijn favoriet

over het algemeen zijn de maps wel mooi gemaakt dat moet ik ze nageven, je ziet er een verhaal in das altijd leuk

ook leuk lachwekkend ding gevonden in convoy
Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/n50nbq.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-06 21:16

mickjuh

Good news everyone!

vinom schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 21:55:
Ik wacht nog even net de aankoop, even de reacties aanhoren. (of iemand moet een free key hebben:P)
Waar kan je op Steam een steam code opgeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsg
mickjuh schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 08:27:
[...]

Waar kan je op Steam een steam code opgeven?
knopje spellen, klik daarop.
komt er een menu naar beneden, product activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh

mickjuh

Good news everyone!

larsg schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 10:35:
[...]

knopje spellen, klik daarop.
komt er een menu naar beneden, product activeren.
Bedankt, had het ondertussen ook al gevonden :) Via Twitter was er een gratis code voor DLC weggegeven maar heb begrepen dat deze inmiddels al niet meer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsg
ah die van pcdev, met 2 ontbrekende cijfers/letters

die staat er toch al een paar dagen op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh

mickjuh

Good news everyone!

Nee, die van JD_2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Niet online
Nu ben ik er echt klaar mee. Dit is al de 2e keer dat ik alle stats en classes ben verloren. En weer terug naar prestige 1

[ Voor 14% gewijzigd door Ruffzz op 03-06-2011 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsg
das irri, maar er was toch ene workaround voor gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

Altijd zo leuk als de tegenstander achter je aan komt rennen en denkt dat je hem niet gezien hebt..
Pwnd! 8)

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Guy gets powned by C4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
delaitinho schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 12:55:
Altijd zo leuk als de tegenstander achter je aan komt rennen en denkt dat je hem niet gezien hebt..
Pwnd! 8)

[video]
Nice _/-\o_

Die 'taktiek' werkt inderdaad heel erg goed, ik gebruik het ook heel vaak, gewoon wegrennen als iemand je aankijkt net alsof je em niet gezien hebt, 99% van de tijd komen ze als een gek achter je aan sprinten. Vooral met shotgun geeft dat altijd zo'n voldoening, even het hoekje om rennen, 2 seconden wachten en meteen als hij het hoekje om komt (geloof me, hij komt wel), SPLAT vol in z'n gezicht 8)
Maar een C4 gooien is nog beter haha!

Als ik zelf iemand zie wegrennen op die manier ga ik altijd via de andere kant. Twee mogelijkheden: hij rent echt weg (hij had je niet gezien of hij is gewoon bang voor je :9), in dat geval kom je em gauw genoeg tegen en kun je hem verwachten. Of hij probeert hetzelfde truukje en dan zul je hem ergens in een hoekje vinden, wachtend tot jij door een deur komt :P

[ Voor 19% gewijzigd door NickThissen op 03-06-2011 13:29 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

Meer mensen die dit weekend gratis gebruik maken van de black ops multiplayer weekend actie van steam? :P
vind het wel een goede actie, alleen denk ik niet dat ik het ga kopen. Ik vind het toch wel een beetje een simplistische run&gun game. Al zijn die wager matches wel echt een goede toevoeging.

Wel jammer trouwens dat er weer dedicated servers zijn, nu moet ik weer uren lopen zoeken naar een goede server zonder vage regels als "no rpg" "knife only" "24/7 map dinges" etc.

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bekijk op YouTube
Dennis585 - Black Ops B52 coming in on nuketown

Een B52 op Nuketown.

Ik vind het alleen jammer dat je maar 30 seconden filmpjes op youtube kunt zetten.
Dit zou langer moeten/kunnen.Misschien komt dat in de volgende COD wel.

Iemand meer info hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 387913

beany schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 20:33:
En hoe speel ik die protect the king?
Unranked server list pakken,
filteren op Mods en hopen dat er 1tje tussen staat.
Verder is de modus echt dood eenvoudig en ontzettend gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsg
Ik host NU een game roll the dice.

wie wil kan joinen.
steam: thebench457
of unranked serverlist: [WaP] test field MOD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkiepleur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-08-2021

bakkiepleur

Zwart zonder Suiker

Dit weekend nog double xp? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Topicstarter
Probeer het eens op de PC....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dantheman94
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:28
iemand zin in een potje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423 schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 15:16:
[video]

Een B52 op Nuketown.

Ik vind het alleen jammer dat je maar 30 seconden filmpjes op youtube kunt zetten.
Dit zou langer moeten/kunnen.Misschien komt dat in de volgende COD wel.

Iemand meer info hierover?
30 seconden is ook de max voor andere spellen die naar Youtube kunnen uploaden (o.a. Dirt3). Denk dat het een afspraak is met Youtube om te voorkomen dat er enorme bestanden waar niemand naar kijkt worden geupload. :P

Langere filmpjes zul je met je PC moeten maken. Om gameplay van console naar PC te brengen heb je een capture card nodig. Een goede kost ~200 Euro.

Over filmpjes gesproken hier mijn eerste poging met een Stakeout. Raar ding. Soms hitmarkers op 2 meter, soms kills op 20 meter. (Lach niet op mijn epic knife fail met opvolgende epic mis schiet fail.) Allemaal 1 streak, heb moeten vooruitspoelen etc om het binnen 30 sec te houden. :)

Bekijk op YouTube
exactor it - Fun with a Stakeout - One streak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-07 13:11
Aangezien je dit weekend gratis Black Ops online kon spelen heb ik het vanmorgen maar is geprobeerd maar 1 ding valt wel heel erg op..
Iedereen lijkt zo slecht te zijn? Ik heb nog nooit een Call of Duty op de PC gespeeld maar ik liep mijn eerste matches al rond met K/D ratios van 3+ met 20+ kills :P
Dat terwijl ik gewoon rond ren met een standaard begin class met een MP5K en 9/10 keer ben ik gewoon aan het sprayen omdat ADS weinig nut lijkt te hebben..

Achja misschien ligt het er aan dat ik Call of Duty gewend ben op de Xbox 360, mijn Razer DeathAdder is namelijk wel een stukje sneller en preciezer als zo'n controller natuurlijk, qua sensitivity op de computer staat het ongeveer even snel als maximale sensitivity op de consoles, alleen bij de consoles raak je dan helemaal de controle kwijt en bij de PC met een goede muis niet.

Toch best vermakelijk om als beginner met de standaard classes meerdere keren achter elkaar (ruim) bovenaan te staan :)
Ik ga het spel waarschijnlijk alleen niet aanschaffen, ik vind CoD games altijd vrij overpriced als je ziet dat veel topgames voor véél minder te koop staan.

[ Voor 7% gewijzigd door Redblader op 03-06-2011 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

[b][message=36157519,noline]

Toch best vermakelijk om als beginner met de standaard classes meerdere keren achter elkaar (ruim) bovenaan te staan :)
Ik ga het spel waarschijnlijk alleen niet aanschaffen, ik vind CoD games altijd vrij overpriced als je ziet dat veel topgames voor véél minder te koop staan.
ik heb het vandaag ook geprobeerd,(ben er eigenlijk nu wel weer op uitgekeken) maar ik ging juist heel erg slecht alleen maar negatieve scores 8)7

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Geachte Tryarch/Activision/Steam/Valve,

Wilt u in de toekomst geen free weekends meer organiseren of alleen openzetten voor FFA/TDM? Objective gamemodes zijn nogal.... 'minder leuk' nu. Een verplichte half uur durende introductie video waarin de niet-TDM/FFA gamemodes worden uitgelegd kan ik ook mee leven.

mvg,

gefrustreerde objective mode CoD speler die nu gezellig met rondrennende kleuters moet spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gundogan schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 20:11:
Geachte Tryarch/Activision/Steam/Valve,

Wilt u in de toekomst geen free weekends meer organiseren of alleen openzetten voor FFA/TDM? Objective gamemodes zijn nogal.... 'minder leuk' nu. Een verplichte half uur durende introductie video waarin de niet-TDM/FFA gamemodes worden uitgelegd kan ik ook mee leven.

mvg,

gefrustreerde objective mode CoD speler die nu gezellig met rondrennende kleuters moet spelen
Haha. Ik merkte precies dit toen er een tijd terug een gratis weekend Xbox Live was. Zo veel noobs. (Volgens mij is het dit weekend weer gratis Live weekend. :'( ) Het is ernstig. De objective games van CoD zijn zo simpel. Moet je eens voorstellen hoe een gratis weekend Brink of TF2 er uit zou zien. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3E3A37
  • Laatst online: 09-04 22:07
Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn met het volgende probleem. Na het prestige level behaald te hebben worden mijn XP punten niet meer opgeteld. Inmiddels ben ik ruim 15 matches verder maar hij telt telkens weer opnieuw op naar 1.

[img]http://imageshack.us/photo/my-images/232/screenxs.png/]Afbeeldingslocatie: http://img232.imageshack.us/img232/5514/screenxs.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Je moet wel eerst prestige gaan ;)
Volgens mij staat dat bij je combat record.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3E3A37
  • Laatst online: 09-04 22:07
Bedankt voor je reactie. Dit was het inderdaad. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:40
Net ook even de game geprobeerd ivm free weekend via steam. Speel de game op een macbook pro 15'' 2011, draait soepel op max 1280x800 zonder aa. maar vind de game niet lekker spelen, mijn fps komt niet onder de 35 maar het voelt alsof het op 20 fps loopt. kan gewoon niet lekker aimen met deze game. Beetje jammer had hem anders miss wel gekocht. vind de gameplay zelf namelijk wel oke. maarja als het voelt alsof ik 20 fps run hoeft het niet van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-07 14:56
Dennis, jouw filmpjes blijven episch....

Zo grappig om een recording te zien van een inkomende killstreak, daar zijn er pas een miljard van voorbij gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Topicstarter
swoutr schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 22:13:
Net ook even de game geprobeerd......macbook pro 15'' 2011, draait soepel op max 1280x800 zonder aa. maar vind de game niet lekker spelen, mijn fps komt niet onder de 35 maar het voelt alsof het op 20 fps loopt.....
Dus jij vindt een fps van 35-40 soepel spelen? Zet de settings eens wat lager zodat je fps niet onder de 60 komt, dan pas kan je (redelijk) soepel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

reemprive schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 22:38:
Dennis, jouw filmpjes blijven episch....

Zo grappig om een recording te zien van een inkomende killstreak, daar zijn er pas een miljard van voorbij gekomen.
Zo een jeugdige enthousiasme moet inderdaad aangemoedigd worden. Dennis volgende keer graag een filmpje van hoe je zelf dogs haalt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166

delaitinho schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 12:55:
Pwnd! 8)

[video]
Lekker filmpje hoor.
Ik start Black ops binnenkort ook wel weer op (ondertussen stuk of 100 invites staan in men inbox van afgelopen 2 dagen)
Maar Mass effect 2 gekregen(eindelijk keer een goed cadeautje van vriendin) En moet ik nu eerst even mass effect 1 uitspelen voor het verhaal en dan 2 uitspelen. en dan weer multiplayeren van Black ops...

Jammer genoeg is het niet echt makkelijk om 2 games tegelijk te spelen :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399

Anoniem: 337891 schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 23:31:
[...]
Zo een jeugdige enthousiasme moet inderdaad aangemoedigd worden. Dennis volgende keer graag een filmpje van hoe je zelf dogs haalt. :P
Jeugdig enthousiasme? Obvious Troll is voor jou niet obvious genoeg? Je gelooft toch niet echt dat er in de hele wijde wereld ook maar één mens is die die filmpjes zelfs maar minimaal interessant vindt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User321
  • Laatst online: 21-05 23:33
hahaa, net via een raadseltje van @pcdev gratis de 2e DLC verkregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Nice, ik ben nog hard op zoek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Lol, gekicked worden omdat je een grim reaper gebruikt... Dat had ik nog nooit meegemaakt. Het zit me ook niet mee vandaag, eerst word ik al gekicked omdat ik een tube op een geweer had. Niet eens gebruikt ofzo, ik selecteer die class en meteen zodra ik spawn ben ik gekicked... Leuk hoor... Doe dan kicken als je hem gebruikt, daar kan ik nog mee leven, maar meteen kicken is echt onzin, ik was niet eens van plan em te gebruiken, hij zat toevallig op de FAL die ik even wilde gebruiken.
Andere server maar gezocht (ja, je bent gek als je denkt dat ik even de tube eraf haal en terug ga, zo'n server kom ik niet meer) en daar krijg ik in m'n carepackage een grim reaper --> kick...

Even serieus, hoe vaak kom je een grim reaper tegen? Ik heb em echt pas 20 keer gezien ofzo sinds het spel uit is, voor iets wat zo weinig voorkomt ga je toch niet kicken? :F

Mijn iRacing profiel

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als je in de spelerslijst wil, of je hebt een server voor in de lijst, kan je een DM naar Frentik of superbassie sturen. Dit soort aanvragen horen niet in het topic zelf.