[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 17 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 30.655 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 21:14:
[...]

Ik erger me juist altijd dood aan mensen die eindigen met 15 kills 30 deaths 10 captures.
Dan heb je maybe heel veel punten per minuut. maar je draagt niet veel bij aan het teamtotaal omdat je dan toch heel veel punten achter staat vanwege al die deaths.
Dat vetgedrukte volg ik niet helemaal. Je haalt punten in Domination door vlaggen te bezitten niet door kills. Als jij beter verdedigt dan hoeft je arme teamgenoot niet 10 keer te cappen. Die actieve cappers halen nooit een fatsoenlijke KD omdat je kwetsbaar bent op een vlag.

Overigens heb ik een hekel aan random teamgenoten die de derde vlag cappen hoor. Ze verpesten mijn spawnkillfeestje grondig. Volg gewoon je argument niet helemaal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 22:16:
[...]

Dat vetgedrukte volg ik niet helemaal. Je haalt punten in Domination door vlaggen te bezitten niet door kills. Als jij beter verdedigt dan hoeft je arme teamgenoot niet 10 keer te cappen. Die actieve cappers halen nooit een fatsoenlijke KD omdat je kwetsbaar bent op een vlag.

Overigens heb ik een hekel aan random teamgenoten die de derde vlag cappen hoor. Ze verpesten mijn spawnkillfeestje grondig. Volg gewoon je argument niet helemaal. :)
Je krijgt toch juist punten tot 200 voor de kills die je maak? Of heb ik nou al jaren het verkeerde idee van domination. (mocht ik het verkeerd hebben dan telt het onderstaande niet :P )

En als ik aan het verdedigen ben op bijvoorbeeld Jungle Dan krijgen ze als ik Spawn op C C en B echt niet te pakken die Defend ik altijd wel goed.

Maar zoals je al zegt , dan is er altijd wel een random persoon die het in zijn hoofd haalt om ook A te cappen. En dan beginnen meestal de problemen omdat je niet meer weet waar ze spawnen :P

Ik heb zoiets al je 2 vlaggen bezit , Dan ga ik lekker rondlopen tussen 2 vlaggen en camperflanken. krijg je redelijk wat kills. Je gaat heel weinig dood. Dus je draagt bij aan de totaal kills.. je gaat niet dood dus je draagt niet bij aan de totaal kills van tegenstander... Toch?

En als Actieve capper kan je wel degelijk een goede k/d halen. Alleen veel mensen rennen er vaak Rambo style naar toe en ja dan heb je snel al een negatief k/d.... als je gewoon langs de flank ernaar toe loopt en kijkt of alles clear is. en dan cappen en een goede positie kiest. is er niets aan de hand..

Maar het is maar hoe je het bekijkt.
Als je kijkt naar Team Deathmatch.
Als er 2 mensen dat spelen.
De ene met eindstand van 10-0
En de andere met 20-15

Wie heeft het dan beter gedaan?
Ik denk dan op deze manier.
De 1ste heeft 1000 punten binnengehaald en 0 verloren. +1000
De 2de heeft 2000 punten binnengehaald en 1500 verloren dus +500.
Dus de 1ste heeft in het in het teambelang het beste gedaan :9
(is het nog een beetje logisch :P ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Kills tellen niet mee voor de punten in domination, dat was al sinds MW1 (cod2??) al... Je krijgt elke 3 seconden (ongeveer) 1 punt per vlag dat jouw team bezit (maximaal 3 per 3 seconden dus). Kills zijn alleen nodig om mensen te stoppen met cappen.

Ik zal niet zeggen dat een hoge K/D altijd zegt dat je niet met het spel bezig bent, maar vaak is dat wel zo. Als iemand 5-30 K/D heeft en 10 captures dan is hij beter dan iemand met 0 captures (en whatever K/D). Tenzij je team zo goed mee werkt dat het niet nodig is om vaak te capturen natuurlijk (als iemand 10 captures heeft geeft dat ook wel aan dat de tegenstanders veel punten gejat hebben, er zijn immers maar 3 vlaggen...)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:09

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 22:30:
[...]

Je krijgt toch juist punten tot 200 voor de kills die je maak? Of heb ik nou al jaren het verkeerde idee van domination. (mocht ik het verkeerd hebben dan telt het onderstaande niet :P )
200 persoonlijke punten voor de defense frag, dus als je een cap voorkomt. Rest is 50 en je krijgt ook nog wat extra's volgens mij als je een frag maakt dichtbij een objective of ie van jou is of niet.

En caps en defenses zeggen ook vrij weinig als je niet het verloop van de game weet. Als iemand met 0 caps en 0 defenses een smerige spawnlock in leven houdt waardoor je makkelijk wint, heeft ie goed z'n best gedaan. Maar het kan ook zijn dat ie alleen maar rond heeft gerend voor de frags zonder te cappen wanneer het moest en z'n team verliest. Winnen telt, je eigen stats komen later wel :p

Btw, ligt het aan mij of zijn er veel meer try-hard rapid fire AK74u en famas de laatste tijd. Of moet ik gewoon minder kloten met vage wapens combo's :X (heb nu wel elke keer van: fine, ik haal de commando wel te voorschijn :/ ) (wat een beest van een wapen blijft dat toch met z'n 0.0 recoil >:) )

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 22:35:
Kills tellen niet mee voor de punten in domination, dat was al sinds MW1 (cod2??) al... Je krijgt elke 3 seconden (ongeveer) 1 punt per vlag dat jouw team bezit (maximaal 3 per 3 seconden dus). Kills zijn alleen nodig om mensen te stoppen met cappen.

Ik zal niet zeggen dat een hoge K/D altijd zegt dat je niet met het spel bezig bent, maar vaak is dat wel zo. Als iemand 5-30 K/D heeft en 10 captures dan is hij beter dan iemand met 0 captures (en whatever K/D). Tenzij je team zo goed mee werkt dat het niet nodig is om vaak te capturen natuurlijk (als iemand 10 captures heeft geeft dat ook wel aan dat de tegenstanders veel punten gejat hebben, er zijn immers maar 3 vlaggen...)
Dan heb ik toch jaren het verkeerde idee gehad van Domination :o en ik speel het toch echt vaak :P .
Agh ken gebeuren.

En die 10 captures was maar een voorbeeld he :P .....
Maarja je redt het niet in een game zonder camperflankers en ook niet zonder objective takers..
Ik pak 99 van de 100 keer alleen een objective als ik er in de buurt ben. ik ga er niet speciaal naar toe.
Dat geef ik dan wel eerlijk toe. Ik hou gewoon meer van het verdedigen dan het aanvallen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 22:38:
[...]
Btw, ligt het aan mij of zijn er veel meer try-hard rapid fire AK74u en famas de laatste tijd. Of moet ik gewoon minder kloten met vage wapens combo's :X (heb nu wel elke keer van: fine, ik haal de commando wel te voorschijn :/ ) (wat een beest van een wapen blijft dat toch met z'n 0.0 recoil >:) )
op de XBox iig wel. Daar kom ik echt alleen maar dropshottende tryhards tegen de laatste tijd. (who am I kidding ik dropshot ook af en toe als ik niet te lui ben om door te drukken op dat pookje.) Maar we laten ons niet kisten toch? Ik speel iig door met de minder populaire gunnetjes. :)
_
Crossbow heb ik wel op moeten geven ben niet verder gekomen dan 7 en zie het ook niet lukken eerlijk gezegd. Misschien nieuw idee tijd? Makkelijke: Dogs met pistol only graag.)

__
Domination puntentelling; per tijdseenheid (4 seconden meen ik maar weet niet zeker) krijg je 1 punt per vlag dat je hebt). Heb jij er 2 en de tegenstander 1 staat het 4-2 na 8* seconden. Heb jij er twee en de tegenstander nul dan staat het 4-0 na 8* seconden. Daarom hoor je mensen roepen dat ze een triple cap nodig hebben als ze te ver achterstaan op het einde van het potje. Bijvoorbeeld twee vlaggen in bezit maar een achterstand van 149-175 (tegenstander heeft nog 25 nodig maar jij krijgt in die tijd maar 50 punten. Dus wint hij 199-200). Ja ja, CoD is zo simpel nog niet, je moet af en toe rekenen! Suck it BF. :) (Dit is ironie)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2011 22:47 . Reden: ontbrekende lettertjes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 22:40:
[...]

Dan heb ik toch jaren het verkeerde idee gehad van Domination :o en ik speel het toch echt vaak :P .
Agh ken gebeuren.

En die 10 captures was maar een voorbeeld he :P .....
Maarja je redt het niet in een game zonder camperflankers en ook niet zonder objective takers..
Ik pak 99 van de 100 keer alleen een objective als ik er in de buurt ben. ik ga er niet speciaal naar toe.
Dat geef ik dan wel eerlijk toe. Ik hou gewoon meer van het verdedigen dan het aanvallen. :P
Je zult me ook nooit op basis van score alleen horen zeggen of iemand wel of niet goed meespeelt. Dat kun je aan de score vaak niet zien. Hoewel 0 captures en 0 defends wel een aanduiding is dat er iets niet klopt kan het ook inderdaad zijn dat hij goed de tegenstanders tegen houdt. Het kan ook gebeuren dat hij 38 keer geprobeerd heeft een punt te pakken maar steeds niet gelukt is (daarom zou ik ook willen zien hoe vaak je geprobeerd hebt, naast hoe vaak het gelukt is, bijv captures: 2/9).
Of iemand wel of niet goed meespeelt is vaak meteen duidelijk als je met hem speelt. Iemand die goed meespeelt zal altijd proberen vlaggen te capturen als hij achter staat (minder dan 2 vlaggen in zijn team). Iemand die alleen voor de kills gaat vind het meestal wel welletjes en gaat een beetje rondlopen / campen en loopt vaak zelfs het punt gewoon voorbij zonder het te pakken.... |:(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 22:44:
[...]

Je zult me ook nooit op basis van score alleen horen zeggen of iemand wel of niet goed meespeelt. Dat kun je aan de score vaak niet zien. Hoewel 0 captures en 0 defends wel een aanduiding is dat er iets niet klopt kan het ook inderdaad zijn dat hij goed de tegenstanders tegen houdt. Het kan ook gebeuren dat hij 38 keer geprobeerd heeft een punt te pakken maar steeds niet gelukt is (daarom zou ik ook willen zien hoe vaak je geprobeerd hebt, naast hoe vaak het gelukt is, bijv captures: 2/9).
Of iemand wel of niet goed meespeelt is vaak meteen duidelijk als je met hem speelt. Iemand die goed meespeelt zal altijd proberen vlaggen te capturen als hij achter staat (minder dan 2 vlaggen in zijn team). Iemand die alleen voor de kills gaat vind het meestal wel welletjes en gaat een beetje rondlopen / campen en loopt vaak zelfs het punt gewoon voorbij zonder het te pakken.... |:(
Soms doe ik dan wel even er voorbij lopen.
Maar dat doe ik meer omdat de teegenstander dan hoort. We are losing A... Dan komen er altijd even een paar die er dichtbij zijn :P die snel afknallen en dan capturen..
Dat bedoelde ik ook met tactisch capturen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champion16
  • Laatst online: 11-09 10:43
hai mensen, sinds kort heb ik een eigen server. Genaamd: Dutch. Ik heb al een pm gestuurd om mijn server op de lijst te krijgen. Als jullie een avondje tweakers onder elkaar willen dan stel ik mijn server graag beschikbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:57

codex

Geen OpenAI agent :)

Daar zat ik gisteren in met Eindbaas, Dem Nuketown staat hij op toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

NickThissen schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 22:44:
[...]

+1, helemaal mee eens, hoevaak er wel niet van die giertjes zijn die als je het punt bijna hebt voorbij rennen en nog ff stiekem een capture meepakken terwijl ik daar met me flack jacket pro mezelf lig op te offeren. En dan halen ze het vaak ook nog in hun hoofd om te zeggen: "aah shit, net te laat"...

Om nog even op de eeuwige discussie terug te komen: ik moord vaak het hele team uit waardoor me buddies vaak makkelijk punten kunnen pakken. Mocht dit niet het geval zijn, dan ga ik juist voor de captures.
Ben het met just_jan eens dat het irritant is als mensen 10 captures hebben, dat betekent eigenlijk dat ze er geen reet van begrijpen, want meestal zijn het de mensen die als een dolle van punt naar punt blijven rennen met hun ak74u...

Gisteren trouwens paar potjes S&D gespeeld met crossbow only, heb me kapot gelachen, triple kills alles..

ps.: @just_jan; NOOOOBBB! komt hij ergens achter hoor... wat dacht je, dat het potje dan verbazingwekkend lang duurde met mijn 40/50/60 kills? haha 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Gisteren sinds tijden BO weer is opgestart op mijn PS3. Waarom gaat het altijd lekker als je een tijdje niet gespeeld hebt?

Viel me op dat ik veel in lobbies terecht kwam waain veel beginners zaten, dus wellicht ging het daarom ook wel goed. :+

Wel de eerste keer dat ik 5 kills met 1 semtex haalde op het begin van een potje TDM op Nuketown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

delaitinho schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:09:
Om nog even op de eeuwige discussie terug te komen: ik moord vaak het hele team uit waardoor me buddies vaak makkelijk punten kunnen pakken. Mocht dit niet het geval zijn, dan ga ik juist voor de captures.
Ben het met just_jan eens dat het irritant is als mensen 10 captures hebben, dat betekent eigenlijk dat ze er geen reet van begrijpen, want meestal zijn het de mensen die als een dolle van punt naar punt blijven rennen met hun ak74u...
Als je als een dolle blijft rennen dan zul je wel een aantal captures op jouw naam hebben maar zelden veel. Als je met een teammate als een dolle gaat rondrennen naar de capturepoints dan zal de kans groter zijn dat deze dan worden gecaptured.

In beide gevallen ben je imho gewoon bezig met het spel want je bent aan het capturen. In het tweede geval ben je nog aan het samenwerken ook. Er is maar één doel van domination en dat is dat je captionpoints in handen krijgt en houdt. Als er mensen zijn die veel captures op hun naam hebben dan zal dit eerder betekenen dat de rest van het team beroerd verdedigt.

Ik vind dit maar een rare discussie, gaan we nu ook al spelers afzeiken die wel met de objectives bezig zijn. :?

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

bazs2000 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:38:
Ik vind dit maar een rare discussie, gaan we nu ook al spelers afzeiken die wel met de objectives bezig zijn. :?
Eerder spelers afzeiken die domination niet helemaal doorhebben waardoor de games chaotisch en random worden en je misschien een zekere winst weg kan gooien. Objective minded spelen is niet de hele tijd de flags cappen. Dat hoeft alleen maar als het nodig is: je hebt minder dan 2 vlaggen en je voorsprong is te klein om te winnen of je achterstand is te groot om te winnen met 2 vlaggen. Voor de rest gewoon lekker 2 vlaggen houden en spawnlocken (en die niet breken zoals sommige 'slayer' minded spelers ook wel eens doen). Is ook goed voor je zomg-k/d-ratio en killstreaks.

[ Voor 5% gewijzigd door Gundogan op 26-05-2011 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Gundogan schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:45:
[...]

Eerder spelers afzeiken die domination niet helemaal doorhebben waardoor de games chaotisch en random worden en je misschien een zekere winst weg kan gooien. Objective minded spelen is niet de hele tijd de flags cappen. Dat hoeft alleen maar als het nodig is: je hebt minder dan 2 vlaggen en je voorsprong is te klein om te winnen of je achterstand is te groot om te winnen met 2 vlaggen. Voor de rest gewoon lekker 2 vlaggen houden en spawnlocken (en die niet breken zoals sommige 'slayer' minded spelers ook wel eens doen). Is ook goed voor je zomg-k/d-ratio en killstreaks.
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Topicstarter
+1 voor Gundogan

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Gundogan schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:45:
Daar ben ik het wel mee eens, maar ik kreeg echt het gevoel dat de discussie zich richtte op spelers met veel captures op hun naam. Aan de hand van het aantal captures kun je gewoon niet zeggen hoe iemand speelt. Noch kun je zeggen dat een spelers aan die punten is gekomen doordat hij met regelmaat de derde capturepoint capt en zo het eigen team frustreert doordat de tegenstander @random spawnt. :)

Snap je dan ook mijn punt? :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

bazs2000 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:57:
[...]

Daar ben ik het wel mee eens, maar ik kreeg echt het gevoel dat de discussie zich richtte op spelers met veel captures op hun naam. Aan de hand van het aantal captures kun je gewoon niet zeggen hoe iemand speelt. Noch kun je zeggen dat een spelers aan die punten is gekomen doordat hij met regelmaat de derde capturepoint capt en zo het eigen team frustreert doordat de tegenstander @random spawnt. :)

Snap je dan ook mijn punt? :)
Tuurlijk, altijd fijn als er objective-runners erbij lopen en bij een double xp weekend snap ik dat heel goed. Maarrrr, het gaat er idd om dat sommige mensen het gewoon niet begrijpen. Niet dat we nu de hele wereld kunnen veranderen maar we kunnen allicht een tweaker-minded filosofie oprichten;)

Lijkt me zowiezo wel tof om eens een objective-guide te maken met z'n allen. Voor demo/dom/s&d kunnen we best een document/pdf/powerpoint met daarmee favo classes en favo strategy van spelers bespreken.
Niet alleen hebben noobs er wat aan, maar misschien dat de wat gevorderde speler er ook nog zijn profijt mee haalt.

Dus, animo voor? Zal ik van iedereen de favo classes + tactiek bewaren (dm) zodat ik er een soort van "holey bible" van ga maken?? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Heb je tijd over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

haha, ik ga het niet alleen maken.
En nee, samen met stage lopen op schiphol (3 uur reizen per dag) en mijn scriptie + tennistoernooien/competitie heb ik totaal geen tijd over.

Ik weet ook niet of het daarmee binnen een week af is, of binnen een maand, maar je moet toch een hobby hebben. Daarbij heeft onderzoek uitgewezen dat mensen die druk zijn, alleen nog maar meer dingen doen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn op youtube veel 360 draaiende sniper kiddies te vinden. Maar ook gasten als Tmartn. Hij heeft een boel tactische filmpjes gemaakt waaronder een paar interactieve met multiple choice opties. Best de moeite waard om te bekijken. De interactieve vind je hier (de rest kunnen jullie vast zelf vinden::) ): YouTube: ‪Interactive Breaking Down Black Ops #3 (Start - Round 1 of 8)‬‏

Hij heeft een hoop Black Ops 101.

Verder wel een leuk idee om een gids te maken. Wel lastig om op papier te krijgen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:44:
Er zijn op youtube veel 360 draaiende sniper kiddies te vinden. Maar ook gasten als Tmartn. Hij heeft een boel tactische filmpjes gemaakt waaronder een paar interactieve met multiple choice opties. Best de moeite waard om te bekijken. De interactieve vind je hier (de rest kunnen jullie vast zelf vinden::) ): YouTube: ‪Interactive Breaking Down Black Ops #3 (Start - Round 1 of 8)‬‏

Verder wel een leuk idee om een gids te maken. Wel lastig om op papier te krijgen denk ik.
je kunt in het document ook links opnemen naar youtube pagina's. Die ene gast is ook wel fijn, kom ff niet op zijn naam, maar hij maakt altijd weapon guides (speelt op xdoos).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bedoelt vast xboxahoy. Is helaas gestopt. :(

Verder is woodysgamertag wel prima, vooral zijn eerdere video's. Veel gepraat over waarom hij bepaalde dingen doet. Nu zit hij voornamelijk over de liefde te mijmeren en zijn persoonlijkheid te ventileren. Leuk voor hem maar als ik opinie wil lees ik wel een Vrij Nederland of HP/De Tijd. :)

Link naar youtube is een goed plan. Moeten we alleen wel PC gamers laten filmen of mensen met capture cards in de aanslag hebben. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2011 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:44:

Tmartin en Woodysgamerstag (hoewel hij een stuk minder is geworden de laatste tijd zoals exactor it al zegt) zijn zeker aan te raden.

Ben verder al bezig om wat spawnlock areas te arceren (of zijn er al zulke plaatjes in omloop?) + mooie locaties om de spawnlock in leven te houden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Een guide is niet nodig, als ik speel met de Tigers(Black en Superwashand) hebben we 1 taktiek bij Domination. B pakken en vasthouden, geen communicatie nodig want eigenlijk gaat dit altijd goed. Bij B blijven altijd een paar spelers hangen, de rest loopt in de linies tussen de A/B of A/C. Als we in verschillende teams zitten wordt het lastiger, maar in hetzelfde team in verliezen en zeldzaamheid. Je kunt er ook meer van maken dan het is.

Met Eindbaas heb ik een Nuketown strategie waardoor we nogal wat vijanden maken, vooral bij Demolition en Domination. Eigenlijk defenden we elkaar bij caps en plants/defends waardoor het voor tegenstanders erg moeilijk wordt om tegen ons te spelen, bij choppers vliegt de 1 en de ander jaagt alle tegenstanders weg uit de beschutting. Bloedirritant, maar wel lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig dat de discussie wordt aangezwengelt(is dat een woord?) over het cappen van de derde vlag. Wat heb ik mij daar aan irriteren in het double xp-weekend. Op zulke momenten begrijp ik niet waarom ik nog steeds geen headset heb gekocht. (al weet ik niet of deze mensen hierop zullen reageren.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Dat is een woord ja, alleen omdat het in de deelwoordvorm is, schrijf je het met een D op het einde (zwengelde). ;)

Headsets worden door onbekenden altijd gemute, dus dat heeft niet veel zin. Het is jammer dat je op de console geen sjablonen kunt maken die je vanuit het pauze menu snel kunt kiezen.

edit: Nu ik er zo over nadenk; waarom eigenlijk niet? Zou ideaal zijn als je met vreemden speelt. Headsets worden dan toch gemute, zoals ik al aangaf. Dan kun je toch enigszins communiceren zonder dat het irritant wordt.

[ Voor 71% gewijzigd door bram1984 op 26-05-2011 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach ja is ook zo, ik leer zoveel op dit forum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb iig al vast een filmpje van waar je kunt spawnlocken op Summit. En vooral hoe je het niet moet uitvoeren. Dit gebeurde ook nog 2 keer in dat potje. :P

(soorry gundogan, had mn tryhard class aan:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Aardige faal op het einde. :P

Als je overigens tegen een team met een beetje verstand speelt, dan werkt dit amper. Die weten na 1 kill dat je daar zit en dan ben je er geweest. Dan nog hopen dat er geen spyplanes rond vliegen, iets wat op Summit vaak het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:12:
Aardige faal op het einde. :P

Als je overigens tegen een team met een beetje verstand speelt, dan werkt dit amper. Die weten na 1 kill dat je daar zit en dan ben je er geweest. Dan nog hopen dat er geen spyplanes rond vliegen, iets wat op Summit vaak het geval is.
Heh. Je kan achter dat pillaar ding prima verstoppen hoor. Ook kun je een stukje naar beneden lopen voor cover. Dan weten zij waar ik ben, maar ik weet ook waar zij zijn. Zij komen allemaal zonder cover naar je toe. Het liefst doe je het in combinatie met een teamgenoot in de garage/aan de zijkant van de garage maar nooit voorbij de lijn van de twee gebouwen (vanwege spawnflip). Je kan ze oneindig vasthouden ook al zijn ze goed (als je zelf snel schiet en gebruik maakt van cover). :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Tja flashbang en een paar semtexen in de hoek gooien, en ik heb je daar zo weg hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:10:
Ik heb iig al vast een filmpje van waar je kunt spawnlocken op Summit. En vooral hoe je het niet moet uitvoeren. Dit gebeurde ook nog 2 keer in dat potje. :P
Ik loop iets minder ver door, mijn favo spawnlock plek (als mijn team B/C heeft) is op de trap net voor de loopbrug, je kan dan zowel de gastjes die op jouw plek de hoek omkomen pakken als degene die via de liftstation naar buiten springen. Tevens sta je dicht genoeg bij B om daar semtex naar binnen te gooien mocht het nodig zijn ;) En indien de enemy C captured ben je ook nog redelijk vlot bij A om deze te cappen, alhoewel A/B niet mijn fav combinatie is op deze map en ik liever B/C verdedig.
bram1984 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:12:
Vanwege de spyplanes gebruik ik 90% van de tijd mijn ghost class (silencer op AR, Ghost en Ninja perk), ook handig als er choppers vliegen en door de silencer ben ik niet zichtbaar op radar en dat in combinatie met je positie na iedere kill 2 tot 3 meter verplaatsen werkt best wel goed :P De andere 10% zijn vaak in het begin van de match waar ik mijn flak jacket class gebruik om zsm B te cappen.

[ Voor 36% gewijzigd door Frentik op 26-05-2011 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:10:

[video]

(soorry gundogan, had mn tryhard class aan:P)
Dit kan bij Demolition wel, bij domination niet. Erg grappig, want ik leg me tactical insertion ook altijd daar neer, maar ik loop dan net iets meer naar voren (achter die heftruck) zodat, als ik weer spawn, ik ze eerst ff voorbij laat lopen en er gewoon achter aan ren. Aangezien ik niet wil dat in de killcam naar voren komt dat ik mooi dat ding neer leg.

@frentik: combineer flack jacket met ninja/marathon, en ghost met hacker. Daarmee haal je maximaal resultaat en word je niet gepownd door fucking claymores

verder denk ik niet dat de guide dan bedoeld is voor de meer ervaren speler, alhoewel ik nog altijd denk dat er altijd ruimte voor verbetering is. Maar dat de guide voornamelijk een overzicht wordt van classes, maps + looproutes, equipement (hoe strategisch te gebruiken) etc. 8)

EDIT: Ok, het volgende is het idee:

MAPS
-layout/info
-spawnpoints demo/dom/capture fag
-gun recommendations
-strategy different game modi
WEAPONS
-weapon charts
-the right feeling (with guns)
-combine the right perks
KILLLSTREAKS
-killstreak charts
-anti-killstreaks
-combin with game-modi
TIPS/TRICKS
-nade spots
-camp spots
-youtube links (xboxahoy, hutch, onlyusemyblade)

Toevoegingen??????
We kunnen het met z'n allen maken, in het engels, zodat we het online kunnen gooien en respect in the community krijgen. Niet dat het daarom gaat, maar zou toch leuk zijn? Keer wat maken met z'n allen ipv altijd bitchen en terugkomen op dezelfde topics... 8)

[ Voor 22% gewijzigd door delaitinho op 26-05-2011 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://uk.faqs.ign.com/articles/114/1141347p1.html

Heb hier iets handigs voor killstreaks in teamverband

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Tja ik gebruik tegenwoordig de SR-71 als killstreak. Mensen onderschatten dit echt enorm. Je helpt je team er echt gigantisch mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Awesome! Zit wel een kern van waarheid in. Probeer met onze groep is dat sommige mensen altijd killstreaks aanhebben maar niet eens halen (choppers en dat soort prut) waardoor ik meestal maar gewoon ga slopen. Vaak genoeg blackbird aangezet maar de waardering is er nooit. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delaitinho schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 14:53:
[...]

Awesome! Zit wel een kern van waarheid in. Probeer met onze groep is dat sommige mensen altijd killstreaks aanhebben maar niet eens halen (choppers en dat soort prut) waardoor ik meestal maar gewoon ga slopen. Vaak genoeg blackbird aangezet maar de waardering is er nooit. 8)7
Het is zo leuk als je met een team speelt. Vanaf de 1e BB is het meestal alleen maar BB de rest van de pot. Expres doodgaan nadat je je hoogste killstreak binnenhebt hebt en opnieuw beginnen. :) En hoezo waardering nodig hebben? Moeten ze je zeggen hoe awesome je bent? Gaat erom dat je je team naar de overwinning helpt, of ze t weten of niet. Het is voor jezelf ook een nuttige. Haal vaak zat meer kills door een BB dan ik in een CG zou kunnen maken...

Wie BB onderschat is toch niet erg snugger denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delaitinho schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 14:53:
[...]

Bij mij is het altijd zo.
Als ik chopper en dogs heb geselecteerd kom ik meestal tot een streak tot 5 a 6.
Als ik napalm en turret heb geselecteerd kom ik meestal tot een streak van 10 tot 15 :(

Ik heb altijd standaar
Maar ik vind dat we die killstreak tactis moeten gebruiken bij de Dutch Special Tactics 8) Standaard 8)!...

O ook nog een ander leuk linkje http://www.1up.com/features/call-duty-black-ops-multiplayer
Is wel meer voor nieuwkomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Topicstarter
delaitinho schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:56:
Toevoegingen??????
We kunnen het met z'n allen maken, in het engels, zodat we het online kunnen gooien en respect in the community krijgen. Niet dat het daarom gaat, maar zou toch leuk zijn? Keer wat maken met z'n allen ipv altijd bitchen en terugkomen op dezelfde topics... 8)
Dus bij deze gaan we beginnen met de [GoT] Black Ops Strategy Guide? :P Misschien een google docs projectje van maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Frentik schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 14:59:
[...]
Dus bij deze gaan we beginnen met de [GoT] Black Ops Strategy Guide? :P Misschien een google docs projectje van maken?
Ok deal!

Dus nu zitten daar in:
-ik zeg de gek
-frentik
-just_jan

wie nog meer?

@exactor it: nee ik wil niet horen hoe awesome ik ben, maar je moest eens weten wat er gebeurd als ik een keer niet op plek 1 verschijn. Als ik 40/50 kills maak kijkt niemand meer op. De tijd dat ik die waardering nodig had is wel alweer 10 jaar geleden. Ik weet dat ik goed ben in shooters, maar als je 25 bent vind je de waardering op je werk wel iets belangrijker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

For a Flagrunner
Lightweight/Steady Aim/Marathon, along with an SMG with Lightweight to make your general movement speed faster. Marathon allows you to sprint for a longer time and will let you hustle around the map, which is helpful for grabbing or intercepting flags. Since you'll be focused on moving around, Steady Aim will complement your speed by allowing you to be a decent shot even when you're not aiming down the scope.

For a Gunner
A light machinegun (LMG) is nice but it chews up ammunition and takes a long time to reload, so combine that with Scavenger/Sleight of Hand. Scavenger helps keep up your bullet supply while Sleight of Hand will help counteract the time needed to load an entire ammunition belt when reloading. Throw in the Ninja Perk as well, because it's awesome to become a mobile self-sufficient machinegun that can sneak up behind people.

For Bomb Techs
Flak Jacket/Warlord/Tactical Mask with a shotgun or an assault rifle with Sabotage/Domination/Headquarters to have fixed locations for objectives. Objectives tend to get bombarded with grenades or napalm fire for area denial, and Flak Jacket will basically let you shrug off most any grenade explosion that's not a direct hit. If someone tries to toss in Nova Gas grenades, Tactical Mask will help you breathe while arming/defusing/capturing. We just put in Warlord as the Tier 2 perk to give your weapon-of-choice additional attachment options to make up for how defensive and placement-centered your other Perks are.

For the Happy Camper
When you find a nice spot to stay at during your gaming session, don't budge. In order to minimize the amount of people that actually discover your camping strategy, use the Ghost Perk so you're invisible to aircraft, turrets, red crosshairs, and your name. Since you're camping you'll most likely prefer to snipe. Because there's no quick-scoping in the game, we suggest you make use of the Scout Perk -- you'll have a longer duration to steady your aim. And finally, depending on what you prefer, we suggest Ninja for undetected audible movement or Tactical Mask to protect you from those that want to use their special grenades against you.

For the Warmonger
Want to encourage your team to do their best? Equip the Hardline Perk to earn those Killstreaks much faster -- trust us, the more havoc you create on the battlefield, the better. Also, make sure to use the Spy Plane Killstreak. The more intel your team has on the enemy, the more likely your team gets those kills. We also like the Warlord Perk, so use a M16 Flamethrower and Grenade Launcher for short and long distance executions. Because you'll be on the front lines, equip Second Chance for that last kill before you die.

Toch leuk al die verschillende sites waar overal een klein beetje staat.
We maken gewoon 1 grote uber Guide 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 15:16:
Toch leuk al die verschillende sites waar overal een klein beetje staat.
We maken gewoon 1 grote uber Guide 8)
Vol bagger.
We also like the Warlord Perk, so use a M16 Flamethrower and Grenade Launcher for short and long distance executions. Because you'll be on the front lines, equip Second Chance for that last kill before you die.
Afgezien van de ban wegens tubing, flaming en Last Standing, is het niet mogelijk undermount attachments te dubbelen met de Warlord perk. Je kunt dus geen m16 met tube en flamer hebben.

Kweenie waar je dit vandaan gecopy-paste hebt maar ik geloof niet dat hier veel zinnigs in staat (Scout perk? gebruikt iemand die ooit überhaupt op welke wijze dan ook?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:19
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 22:26:
[...]

Kweenie waar je dit vandaan gecopy-paste hebt maar ik geloof niet dat hier veel zinnigs in staat (Scout perk? gebruikt iemand die ooit überhaupt op welke wijze dan ook?)
Ik als lousy fast aim sniper soms wel.. Hoewel het snel aimen steeds beter gaat op kortere afstanden is scout af en toe wel nodig op de langere...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 22:26:
[...]

Vol bagger.

[...]

Heb het op mijn snipe class zodat ik snel kan switchen naar pistol (andere perks hebben toch nul zin op een sniper) en op een van mijn AR class'. Pak ik een gun van de vloer en heb ik een soort insta-reload. Werkt best goed. Wist je trouwens dat Scout ook equipment selectment tijd halveert en ook killstreak inroep tijd? Niet echt een verkeerde perk ook al is de main benefit vrijwel zinloos. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scout is de meest ondergewaardeerde perk van B O..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 09:22
PC Patch 1.09 is live now. #codblackops #pc
Call of Duty: Black Ops Update Released
Product Update - Valve
Updates to Call of Duty: Black Ops have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The major changes include:

Call of Duty: Black Ops
  • Added support for mods in preparation for the upcoming tools release.
  • Addressed various MP & Zombie exploits.
  • Improved memory utilization in MP.
  • Improved DLC filter in server browser – you can now hide any servers running content you do not own.
  • Corrected issue which sometimes required repurchase of emblems or clan tags on weapons.
  • Address some cases in which player could not receive Zombie invites.
  • Replaced RPG with Grim Reaper in Gun Game Wager Match.
  • Fine-tuned napalm and bombing-run damage indoors.
  • Prevented rare invulnerability issue.
  • Demolition bombs can no longer explode and be defused at the same time.
  • Spy plane now activates in One in the Chamber in all cases.
  • The “Sprint Kills” challenge for Steady Aim perk now rewards the player with the correct number of kills.
  • Addressed a rare issue where a hacked camera spike would not function properly if the hacker also had a camera spike that was destroyed.
  • Recording a clip with the speed mode for 2 cameras set to .1 will no longer increase in speed when switching perspectives back and forth.
  • Improvements to Zipline functionality when viewed in Theater mode.
  • Settings from custom games are all cleared and no longer carry over from one custom match to another.
  • Nova gas will now affect players that are standing over their tactical insertion.
  • Hardcore players who kill another teammate in Second Chance now lose the proper amount of points.
  • Calling in a Chopper Gunner immediately after getting shot down in a Gunship will no longer end the Chopper Gunner run prematurely.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mhoogendam schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 07:38:
[...]
  • Calling in a Chopper Gunner immediately after getting shot down in a Gunship will no longer end the Chopper Gunner run prematurely.
is dit niet al in een eerdere patch "verholpen"? beetje raar om het nog een keer exact hetzelfde neer te zetten. sorry ging om ps3 patch waar dit al stond
wel leuk dat er nu mod tools komen, voegt toch wat toe.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2011 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 09:22
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 07:42:
[...]

is dit niet al in een eerdere patch "verholpen"? beetje raar om het nog een keer exact hetzelfde neer te zetten. sorry ging om ps3 patch waar dit al stond
wel leuk dat er nu mod tools komen, voegt toch wat toe.
Nee dat was deze denk ik:
  • Addressed an issue with calling in Chopper Gunner / Gunship immediately after being shot down from a previous one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:57

superwashandje

grofheid alom

geen idee of het een bug is maar ik merkte gisteravond ineens dat mijn emblem op de FAL in spiegelbeeld staat. is dit al meerdere mensen opgevallen?

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

delaitinho schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 15:04:
[...]

Ok deal!

Dus nu zitten daar in:
-ik zeg de gek
-frentik
-just_jan

wie nog meer?
* Fid3lity steekt zijn vinger op! O-)

... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Tijdens het spelen op een nuke only server kreeg ik plotseling dit in mijn gezicht geduwd ...
Afbeeldingslocatie: http://s1.postimage.org/2arikwyh0/2011_05_27_00001.jpg
wtf ?

[ Voor 22% gewijzigd door Ruffzz op 27-05-2011 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

update van 345 mb lekker :)

Ik ga ook eens kijken,

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:02
Komt Tweakers aanstaande donderdag, net zoals de vorige keer, nog met een leuk presentje ?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-07 10:16

joskuiper

PapaCooper

Ik was prestige 14, level 50
Ik ga uit de huidige game en koop golden camo.
Ga weer ingame en wordt meteen gekicked

Ga weer ingame en blijf ingame MAAR:

Ben ineens prestige 1 en level 1 !!
En de killstreaks: mortar / napalm en huey blijf ik wel gewoon houden!

Wie weet hoe dit kan? ik zou niet weten wat ik er aan moet doen!

pc restart, steam restart, steam opnieuw ingelogd, niks werkt!!

edit:
- Systeem herstel gedaan naar eergisteren, ook geen effect.
- Schijfruimte is sowieso ook geen enkel probleem.

[ Voor 13% gewijzigd door joskuiper op 28-05-2011 17:23 ]

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Topicstarter
Sc0rPi0N schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 13:54:
update van 345 mb lekker :)

Ik ga ook eens kijken,
Het is o.a. de voorbereiding voor de MOD tools, aldus http://store.steampowered.com/news/?appids=42710 , en wat andere fixes:

Call of Duty: Black Ops "Patch Notes" - May 27, 2011
  • Added support for mods in preparation for the upcoming tools release.
  • Addressed various MP & Zombie exploits.
  • Improved memory utilization in MP.
  • Improved DLC filter in server browser â&#128;" you can now hide any servers running content you do not own.
  • Corrected issue which sometimes required repurchase of emblems or clan tags on weapons.
  • Address some cases in which player could not receive Zombie invites.
  • Replaced RPG with Grim Reaper in Gun Game Wager Match.
  • Fine-tuned napalm and bombing-run damage indoors.
  • Prevented rare invulnerability issue.
  • Demolition bombs can no longer explode and be defused at the same time.
  • Spy plane now activates in One in the Chamber in all cases.
  • The "Sprint Kills" challenge for Steady Aim perk now rewards the player with the correct number of kills.
  • Addressed a rare issue where a hacked camera spike would not function properly if the hacker also had a camera spike that was destroyed.
  • Recording a clip with the speed mode for 2 cameras set to .1 will no longer increase in speed when switching perspectives back and forth.
  • Improvements to Zipline functionality when viewed in Theater mode.
  • Settings from custom games are all cleared and no longer carry over from one custom match to another.
  • Nova gas will now affect players that are standing over their tactical insertion.
  • Hardcore players who kill another teammate in Second Chance now lose the proper amount of points.

[ Voor 76% gewijzigd door Frentik op 28-05-2011 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper

joskuiper

PapaCooper

joskuiper schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 16:56:
Ik was prestige 14, level 50
Ik ga uit de huidige game en koop golden camo.
Ga weer ingame en wordt meteen gekicked

Ga weer ingame en blijf ingame MAAR:

Ben ineens prestige 1 en level 1 !!
En de killstreaks: mortar / napalm en huey blijf ik wel gewoon houden!

Wie weet hoe dit kan? ik zou niet weten wat ik er aan moet doen!

pc restart, steam restart, steam opnieuw ingelogd, niks werkt!!

edit:
- Systeem herstel gedaan naar eergisteren, ook geen effect.
- Schijfruimte is sowieso ook geen enkel probleem.
Nu blijk ook ineens ook geen enkele server meer te kunnen vinden!
Alles staat goed in filter om juist alles weer te geven.
Hij geeft wel aan hoeveel servers er beschikbaar zijn, maar er komt er niet één in beeld :S

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
joskuiper schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 17:53:
[...]

Nu blijk ook ineens ook geen enkele server meer te kunnen vinden!
Alles staat goed in filter om juist alles weer te geven.
Hij geeft wel aan hoeveel servers er beschikbaar zijn, maar er komt er niet één in beeld :S
Heb ik ook gehad. Uiteindelijk weer terug op level 1 van de laatste prestige level die ik had bereikt. Helaas zijn wel al mijn player stats verloren gegaan. Balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ik zit nu even die intro door te lezen. en die klopt niet.
Ghost
Undetectable by Spy Planes and Blackbirds
PRO: Avoid targeting from aircraft, IR scopes, and Sentry Guns. No red name or crosshair when targeted

Volgens mij Ben je gewoon zichtbaar voor blackbird hoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Alleen counter-spyplane 'stopt' de Blackbird :)

En de jammer als je in in z'n radius bevindt neem ik aan.

[ Voor 10% gewijzigd door Gundogan op 29-05-2011 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:19
Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 21:50:
Maar ik zit nu even die intro door te lezen. en die klopt niet.
Ghost
Undetectable by Spy Planes and Blackbirds
PRO: Avoid targeting from aircraft, IR scopes, and Sentry Guns. No red name or crosshair when targeted

Volgens mij Ben je gewoon zichtbaar voor blackbird hoor?
Klopt ben je ook. Volgens mij is Ninja pro toch de perk die je moet hebben om onzichtbaar te zijn voor BB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Exactor volgens mij zat je vrijdag in dezelfde game als ik, Stadium....Dacht dat ik best aardig ging, maar jij haalde even rustig mijn cijfers verdubbeld :) Hoop dat ik komende week wat meer online ben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

deze week de game maar eens boven water gehaald, voor wat afwisseling en voor de eerste keer ging het een keer goed.

zit pas op level 27, omdat ik potjes kreeg met veel killstreaks begon ik weer een hekel aan de game te krijgen.
Ik hoef niet 1ste te staan, maar ik wil ook niet neer gehaald worden door Overpowerd killstreaks.
er is nog steeds geen mode om dit uit te zetten.
Ja kan wel, maar dan ben je aan de goden overgelaten of je FFA of TDM speelt.

ik speel met de M16 + silancer of met Famas, weet nog steeds niet wat de beste set is maar goed.

games als Brink die pas uitgekomen is heb ik al 8 uur gespeeld terwijl de Cod urenteller op 10 uur is blijven hangen ;) cheaters en killstreaks hebben de game voor mij verpest.

Daarnaast merk ik gewoon hoeveel voordeel je hebt met een goede headset :S alles lijkt veel makkelijker

[ Voor 19% gewijzigd door Pykow op 29-05-2011 12:19 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper

joskuiper

PapaCooper

Ruffzz schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 20:04:
[...]

Heb ik ook gehad. Uiteindelijk weer terug op level 1 van de laatste prestige level die ik had bereikt. Helaas zijn wel al mijn player stats verloren gegaan. Balen.
Ben inmiddels ook weer terug gezet ja. Nu weer prestige 14 level 1.
En alle stats weg, kreeg net ineens Career record 400 kills ofzo (ben inmiddels lvl 20).
Mooi balen, geen idee wat me totaal career nu is! Slechte zaak van steam / treyarch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Pykow schreef op zondag 29 mei 2011 @ 12:17:
games als Brink die pas uitgekomen is heb ik al 8 uur gespeeld terwijl de Cod urenteller op 10 uur is blijven hangen ;) cheaters en killstreaks hebben de game voor mij verpest.
Cheaters vallen wel mee toch? Heb het spel 290uur mp gespeeld (pc) en eigenlijk weinig tot vrijwel geen last gehad van cheaters. Als je killstreaks e.d. niet tof vind dan moet je barebones eens proberen.
Met een headset ben je inderdaad dik in het voordeel, je kan goed horen waar iemand vandaan gaat komen.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m4yall schreef op zondag 29 mei 2011 @ 10:22:
[...]

Klopt ben je ook. Volgens mij is Ninja pro toch de perk die je moet hebben om onzichtbaar te zijn voor BB?
Geen enkele perk maakt je onzichtbaar voor de Blackbird. Het enige wat een beetje helpt is decoy's gebruiken. Je ziet dan dezelfde pijlen bij de decoy's op de mini-map. Kan best verwarrend zijn.

@Xenergy Was je stiekem gejoind. Zat het eerste potje bij je tegenstander, was naarstig op zoek, maar kon je nergens vinden. :)

ETA gisteren nog een vermakelijk potje TDM gehad. De tegenstanders waren kennelijk een clan en hadden allemaal Second Chance Pro. Dat was in het begin irritant omdat ze in twee groepen van drie rondhuppelden en elkaar revivden. Daarna werd het lachwekkend. Op een gegeven moment stonden wij 1 punt voor en lagen ze alle 6 in SC. Ze bleven ook liggen wachten op een revive en mijn team schoot ze niet af. Twintig seconden later hadden we gewonnen door tijdsverloop. Ik lachte me dood. Na de pot gingen ze ook ouderwets lopen schelden dat we noob waren. Potje daarna Famas+Ex mags in de ultratryhard class. Heerlijk om quad sprays te maken terwijl je weet dat ze aan het vloeken zijn. :)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2011 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:40
joskuiper schreef op zondag 29 mei 2011 @ 12:43:
[...]

Ben inmiddels ook weer terug gezet ja. Nu weer prestige 14 level 1.
En alle stats weg, kreeg net ineens Career record 400 kills ofzo (ben inmiddels lvl 20).
Mooi balen, geen idee wat me totaal career nu is! Slechte zaak van steam / treyarch.
Het mooiste is dat het al sinds het begin er in zit, ik speelde het net na release met paar maatjes en paar werden heletijd gereset/terug geranked.
Kreeg zelfs andere stats en ook bij recent games hele andere games.

Paar zijn gelijk gestopt met het spel, ik heb het ook nog eens laatst gehad.. het heeft iig wel iets te maken met cancelen van connect/disconnect en wie weet wat er mis gaat.

Je kan ook niemand contacten van de makers over dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Rynji schreef op zondag 29 mei 2011 @ 13:13:
[...]

Cheaters vallen wel mee toch? Heb het spel 290uur mp gespeeld (pc) en eigenlijk weinig tot vrijwel geen last gehad van cheaters. Als je killstreaks e.d. niet tof vind dan moet je barebones eens proberen.
Met een headset ben je inderdaad dik in het voordeel, je kan goed horen waar iemand vandaan gaat komen.
valt mee ? ik heb de game nu weer 2 uur gespeeld en je raad het al.
5 wallhackers tegen gekomen. Die hebben gewoon een score van 100 kills en 0 deaths

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

op de pc? ik ben er in totaal nu een keer 5 tegengekomen ofzo in 300 uur. ik vind het ook wel meevallen in vergelijking met mw2 iig.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Ja valt reuze mee op de PC. Alleen drukke Nuke Only servers zijn afentoe trekpleisters. Dan wel aimbotters, zal ook wel een wallhack bij zitten maar dat is het minst lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Laatst online: 02-05 19:15
Weet iemand hier misschien (uit ervaring) hoeveel CoD points het kost om op alle wapens alle attachments te hebben, alle perks te hebben, enz.?

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Tja pas geleden nog iemand met de M60 die gewoon random kon schieten en allemaal headshots maakte.\Heb hem gereport en filmpje van gemaakt.

Verder vallen sommige wel op door de hoge score maar veel last heb ik er niet van gehad.

Zat laatst op een server (gelijk toegevoegd aan favorieten) waar de spelers over een kick konden voten.
!votekick <player> kon je ingeven en als dan de meerderheid !y ingaf dan was het byebye player :)
Ge-wel-dig! alleen daarom toegevoegd. (was nu nog een testje) maar zo kun je wel de eikels eraf gooien

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Topicstarter
Pykow schreef op zondag 29 mei 2011 @ 14:25:
[...]

valt mee ? ik heb de game nu weer 2 uur gespeeld en je raad het al.
5 wallhackers tegen gekomen. Die hebben gewoon een score van 100 kills en 0 deaths
Dus in 12 uur spelen kom jij net zoveel wallhackers tegen dan ik in 400 uur? Ik denk eerder dat je dan net heeeeeeeeel veel pech hebt gehad of je vindt iets te snel dat andere hacken. Dus ik zou zeggen post eens een theater filmpje van zo'n hacker (volgens jou dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net heb ik dit spel ook gekocht voor de PS3 en na het installeren ervan blijft het spel 'haken' bij het hoofdmenu ( Press Start button). Ik druk op start, maar hij reageert er niet op.

De muziek gaat wel door, en het geluid ook.... Iemand enig idee?

Edit:
Probleem gevonden, het zat in de ontvanger van de afstandsbediening. Die stond als controller 1 dus dat was de reden.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2011 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_x007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:50
Frentik schreef op zondag 29 mei 2011 @ 23:27:
[...]
Dus in 12 uur spelen kom jij net zoveel wallhackers tegen dan ik in 400 uur? Ik denk eerder dat je dan net heeeeeeeeel veel pech hebt gehad of je vindt iets te snel dat andere hacken. Dus ik zou zeggen post eens een theater filmpje van zo'n hacker (volgens jou dan).
Het aantal hackers wat je tegen komt ligt volgens mij heel erg aan twee factoren:
1) wanneer je speelt: op zaterdag overdag en door de weeks na schooltijd en voor 23:00 kom je de meeste tegen.
2) wat voor server / gamemode: bijna alle cheaters die ik ben tegengekomen waren in HC DOM Nuketown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Topicstarter
Mr_x007 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 11:11:
Het aantal hackers wat je tegen komt ligt volgens mij heel erg aan twee factoren:
1) wanneer je speelt: op zaterdag overdag en door de weeks na schooltijd en voor 23:00 kom je de meeste tegen.
2) wat voor server / gamemode: bijna alle cheaters die ik ben tegengekomen waren in HC DOM Nuketown.
Ik voldoe aan beide criteria en toch zie ik weinig hackers. Ik denk eerder dat pykow te snel hackers ziet, vandaar dat ik wel eens theaterfilmpjes wil zien van zo'n hacker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

kan ik een theaterfilmpje nog terug kijken dan ?
want ik heb wel een killcam actie, waarbij je kan zien dat hij aimt op een huisje en zelfs voordat ik me kop naar buiten doe ben ik al dood. In die kill cam zag je gewoon dat die me aan het volgens was waar ik liep, dwars door de muur.

Zal eens kijken of ik het kan opnemen nog.

@mr_x007
Wanneer ik speel ? Natuurlijk speel doordeweeks voor 23:00 uur. Als je s'ochtend op moet ga je niet na 11 uur s'avonds nog gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001

Mystikal

It never hurts to help!

Pykow schreef op maandag 30 mei 2011 @ 12:59:
@mr_x007
Wanneer ik speel ? Natuurlijk speel doordeweeks voor 23:00 uur. Als je s'ochtend op moet ga je niet na 11 uur s'avonds nog gamen.
Roep dat nu niet te hard... :P

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 15:28

@mr_x007
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

want ik heb wel een killcam actie, waarbij je kan zien dat hij aimt op een huisje en zelfs voordat ik me kop naar buiten doe ben ik al dood. In die kill cam zag je gewoon dat die me aan het volgens was waar ik liep, dwars door de muur.

Zal eens kijken of ik het kan opnemen nog.

@mr_x007
Tegenstander had niet toevallig Spyplane of Blackbird?
En wat je zegt is heel verstandig, helaas gedraag ik mij niet altijd even verstandig, waardoor ik de volgende dag nog weleens wat suffig om me heen kijk, oh ja zit op me werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Topicstarter
Ja, dat kan.
spyplane, blackbird of veel gebruikte route die je loopt
Hangt ervan af hoe vroeg je op moet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Bloodhaund ofzo iets als ik me goed kan herinneren.
ik zal vanavond eens even kijken of ik het terug kan vinden, maar het was weer de zoveelste keer dat ik er 1 tegen kwam.

half 9 eruit, maar als ik zo laat nog achter me pc ga zitten dan is me hoofd niet echt rustig en kom ik moeilijk in slaap ,dus kijk ik gewoon lekker MTV en Comedy central in de nacht haha

[ Voor 10% gewijzigd door Pykow op 30-05-2011 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

Pykow schreef op maandag 30 mei 2011 @ 16:59:
Bloodhaund ofzo iets als ik me goed kan herinneren.
ik zal vanavond eens even kijken of ik het terug kan vinden, maar het was weer de zoveelste keer dat ik er 1 tegen kwam.

half 9 eruit, maar als ik zo laat nog achter me pc ga zitten dan is me hoofd niet echt rustig en kom ik moeilijk in slaap :P
half 8 eruit hier en probeer meestal rond half 12 te stoppen de avond ervoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Als Pykow alleen HC Dom Nuketown speelt kan het wel kloppen. Er is 1 server waar een stuk of 4 hackers elke dag wel aanwezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

ik speel alleen maar TDM of HQ en liever ook geen HC want zo goed ben ik niet :P
het was volgens mij wel nuketown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Pykow schreef op maandag 30 mei 2011 @ 18:21:
ik speel alleen maar TDM of HQ en liever ook geen HC want zo goed ben ik niet :P
het was volgens mij wel nuketown.
Gewoon nuketown vermijden, toch geen leuke map met 6v6 of meer en killstreaks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:03

tha_crazy

Mafketel

zit nu even op kantoor, maar de mod tools zouden vandaag beschikbaar zijn
weet iemand of die ondertussen al op steam te krijgen zijn, vannacht om 2 uur nog niet in ieder geval :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn al redelijk wat MOD´s speelbaar.

heb me al best vermaakt met "roll the dice" en "war"
Roll the dice: je krijgt bij iedere spawn een soort van perk de je automatisch verkrijgt.
Kan zijn dat je in brand vliegt (zonder nadelige gevolgen) of x aantal seconden onzichtbaar etc etc zijn in ieder geval meer dan 100 verschillende dingen.

En "war" is denk ik gebaseerd op world at war, is een domination match met 5 CP, maar die moeten in vaste volgorde veroverd worden.
Is zeer vermakelijk.

Geen idee hoe die mannen al zo snel aan de mod tools zijn gekomen, want die mods draaien al wel een weekje of zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:31:

Roll the dice: je krijgt bij iedere spawn een soort van perk de je automatisch verkrijgt.
Kan zijn dat je in brand vliegt (zonder nadelige gevolgen) of x aantal seconden onzichtbaar etc etc zijn in ieder geval meer dan 100 verschillende dingen.

En "war" is denk ik gebaseerd op world at war, is een domination match met 5 CP, maar die moeten in vaste volgorde veroverd worden.
Is zeer vermakelijk.

Geen idee hoe die mannen al zo snel aan de mod tools zijn gekomen, want die mods draaien al wel een weekje of zo
"war" vond ik in waw echt gruwelijk vet. Dit is natuurlijk utopisch voor ps3?
Verder gaat het geweldig met de COD BO bible :+ NOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:00
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:31:

Is zeer vermakelijk.

Moet je die mods zelf installeren? als ik in de public server lijst kijk, en ik filter op mods aan, dan zie ik 0 servers. is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Je moet wel bij Unranked server tab kijken anders zal je ze inderdaad niet vinden.

Ik heb ook al meerdere mods gedaan zoals isnipe,slowmotion sniping,protect the king, alien vs. marines en roll the dice.... behoorlijk vermakelijk :D

hier kan je de meeste mods vinden...

http://www.itsmods.com/forum/Forum-Mod-Releases.html

Hier kan je zien hoe je die mods upload naar een gameservers server
http://www.mapmodnews.com...ers-servers#Uploading_Mod

de meeste mods komen van dezelfde persoon die ze gemaakt had voor mw2... Azumikkel
http://www.youtube.com/mpkiller100
Dacuuu schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 13:19:
[...]

Moet je die mods zelf installeren? als ik in de public server lijst kijk, en ik filter op mods aan, dan zie ik 0 servers. is dit normaal?

[ Voor 19% gewijzigd door falcon123 op 31-05-2011 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Klinkt wel leuk die mods, maar ik vraag me af hoe je ze maakt? De mod tools zouden binnenkort komen inderdaad, maar ze zeiden voor de release al dat die waarschijnlijk niet veel konden... Dus ik verwacht niet dat je daar makkelijk een mod mee kan maken die meer doet dan andere skins oid laden...
Ik had wel een paar leuke ideetjes. Weet iemand toevallig waar ik wat informatie zou kunnen vinden over het maken van die mods?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Topicstarter
Pas een keer roll the dice gedaan, maar had dat na 2 min wel gezien. Irritante stemmen/kleurtjes e.d. hoeft van mij niet. Een mooie map kan ik daarentegen wel waarderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Laatst online: 01:40
NickThissen schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 13:35:
Klinkt wel leuk die mods, maar ik vraag me af hoe je ze maakt? De mod tools zouden binnenkort komen inderdaad, maar ze zeiden voor de release al dat die waarschijnlijk niet veel konden... Dus ik verwacht niet dat je daar makkelijk een mod mee kan maken die meer doet dan andere skins oid laden...
Ik had wel een paar leuke ideetjes. Weet iemand toevallig waar ik wat informatie zou kunnen vinden over het maken van die mods?
Is allemaal textbased, moet je youtube even op mods vinden staan wel paar tutorials.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Op 31 mei zal via STEAM de CoD: Black Ops Mod Tools worden vrijgegeven.

Het gaat hier wel om de BETA versie van de Mod Tools voor Call of Duty: Black Ops.

Maar op dit moment zit het bekende Radiant er nog niet bij. Maar Treyarch wil nog bekijken of Radiant in de volgende Mod Tools versie kan worden bijgevoegd.

Tot dusver zit in het Mod Tools pakket :

Launcher.
Asset Manager.
EffectsEd.
AssetViewer.
Maya 2009 Exporter Plugins.
Reference materials: Maya src files, scripts, example mods, xmodel exports, texture assets.

-update-

Ook Radiant komt eraan, maar enkele technische moeilijkheden zorgen voor vertraging.
http://www.mapmodnews.com...=Mod-Tools-voor-Black-Ops

op die itsmod forum website staan ook verschillende tools om je bijv. te helpen met spawnen of plaatsen van custom objecten zoals bunkers etc..

[ Voor 9% gewijzigd door falcon123 op 31-05-2011 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
falcon123 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 13:40:
[...]

http://www.mapmodnews.com...=Mod-Tools-voor-Black-Ops

op die itsmod forum website staan ook verschillende tools om je bijv. te helpen met spawnen of plaatsen van custom objecten zoals bunkers etc..
Heb er niet veel verstand van, maar als ik dat lijstje zo zie lijkt het me inderdaad dat je alleen wat models / textures / effecten kunt aanpassen, en dus niets van nieuwe gamemodes maken ofzo... Maps maken heb je sowieso Radiant voor nodig dus dat zal binnenkort misschien wel kunnen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ze juist veel moeite zullen nemen om JUIST GEEN maps te laten maken.
Dit is namelijk waar ze geld voor vragen bij de DLC, een paar mapjes, en iets met de zombies.

Met Mod tools die maps kunnen bewerken of creeeren, zijn er vast in No-time replica maps die waarschijnlijk beter zijn als de DLC versies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champion16
  • Laatst online: 11-09 10:43
hallo, ik speel black ops op de pc. Ik vroeg me af of je de filmpjes in theater mode kan bewerken enz.. en op youtube kan zetten. Ik vroeg me ook af waar de filmpjes zijn op de pc. Ik kan ze namelijk niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 16:15:
Ik denk dat ze juist veel moeite zullen nemen om JUIST GEEN maps te laten maken.
Dit is namelijk waar ze geld voor vragen bij de DLC, een paar mapjes, en iets met de zombies.

Met Mod tools die maps kunnen bewerken of creeeren, zijn er vast in No-time replica maps die waarschijnlijk beter zijn als de DLC versies...
Hm, dat klopt misschien wel, het zou me niet verbazen als we nooit map tools zullen zien (ze zullen het dan wel op "technische problemen" houden). Aan de andere kant denk ik dat je het maken van een map nu een beetje onderschat. De DLC maps namaken kwa vorm is misschien nog wel te doen maar kwa looks gaat daar echt HEEL veel tijd in zitten. Nu zullen veel spelers misschien niets geven om de looks (vooral de meer competitieve spelers) maar ik vind het altijd ook wel belangrijk hoe een map eruit ziet. Het merendeel van de custom maps in CoD4 en later zijn gewoon blokkendozen met hier en daar een andere texture.. Ja sorry hoor maar zo'n map geef ik niet eens een kans, daar ben ik al op uitgekeken voordat ik uberhaupt een kill heb gemaakt.

Misschien dat decompile tools tegenwoordig beter werken, maar toen ik wel eens een map maakte voor Wolfenstein Enemy Territory (zelfde basis engine, zelfde mapping tools in principe) kon je bestaande maps vrij lastig aanpassen. Je kunt ze wel decompilen (naar een formaat omzetten dat je kunt wijzigen) maar daardoor ging cruciale informatie verloren zoals de texture coordinaten (waardoor ALLE textures scheef zitten) en nog wat meer belangrijke dingen. Dus even de DLC maps decompilen en gratis weggeven zal er niet in zitten.
champion16 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 17:36:
hallo, ik speel black ops op de pc. Ik vroeg me af of je de filmpjes in theater mode kan bewerken enz.. en op youtube kan zetten. Ik vroeg me ook af waar de filmpjes zijn op de pc. Ik kan ze namelijk niet vinden.
Je kan de filmpjes rechtstreeks naar Youtube uploaden (toch? op de xbox in ieder geval wel), maar dan heb je slechte kwaliteit en geen bewerkings mogelijkheid. Je kunt ze ook afspelen in Theater mode, en dan met Fraps (of een vergelijkbaar programma) opnemen in HD kwaliteit. Je kunt de opgenomen video's daarna gewoon bewerken hoe je wil (Sony Vegas, Adobe After Effects, etc) en uploaden.
De filmpjes staan niet op je PC (het zijn namelijk geen filmpjes maar echte replays van alle actie in de hele map, waardoor je ook rond kan vliegen en dingen kan zien die je tijdens het spelen niet zag) maar op de servers van Treyarch ergens. Je komt er in ieder geval alleen aan door de Theater mode.

[ Voor 10% gewijzigd door NickThissen op 31-05-2011 18:20 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.callofduty.com/elite

Net binnen via de mail.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als je in de spelerslijst wil, of je hebt een server voor in de lijst, kan je een DM naar Frentik of superbassie sturen. Dit soort aanvragen horen niet in het topic zelf.