[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 17 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 30.659 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 12:14:
Lol, gekicked worden omdat je een grim reaper gebruikt... Dat had ik nog nooit meegemaakt. Het zit me ook niet mee vandaag, eerst word ik al gekicked omdat ik een tube op een geweer had. Niet eens gebruikt ofzo, ik selecteer die class en meteen zodra ik spawn ben ik gekicked... Leuk hoor... Doe dan kicken als je hem gebruikt, daar kan ik nog mee leven, maar meteen kicken is echt onzin, ik was niet eens van plan em te gebruiken, hij zat toevallig op de FAL die ik even wilde gebruiken.
Andere server maar gezocht (ja, je bent gek als je denkt dat ik even de tube eraf haal en terug ga, zo'n server kom ik niet meer) en daar krijg ik in m'n carepackage een grim reaper --> kick...

Even serieus, hoe vaak kom je een grim reaper tegen? Ik heb em echt pas 20 keer gezien ofzo sinds het spel uit is, voor iets wat zo weinig voorkomt ga je toch niet kicken? :F
Annoying Kiddy Admins, aka AKAs, kicken voor de gekste onzin. Die moet je niet proberen te begrijpen, die moet je gewoon voor irritant verklaren en een andere server zoeken. Maar, na zoveel tijd zou je toch een forse list favorites moeten hebben waar je gewoon kunt spelen zoals je wilt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Nja, ik snap gewoon even de redenering niet. Dat je mensen voor tubes gaat kicken kan ik inkomen, als je dat gewoon echt vervelend vind en te slecht bent om er iets tegen te doen. Tubes komen gewoon veel voor (nou ja, in BO valt het nog mee). Maar een grim reaper komt toch serieus nooit voor? Kun je die 1 keer per 38 potjes dat je erdoor gekilled wordt niet even op je tanden bijten en niet meteen kicken?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User321
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-07 14:10
Ik kom dat ook steeds vaker tegen idd, maar dan vooral met claymores :/
meestal zijn die kicks geautomatiseerd adhv logfiles met AlterRcon of B3 (bigbrotherbot)..
zodra je dan een kill maakt met een fnfal_gl_mp ben je de lul, zelfs als je nooit de gevreesde gl_fnfal_mp afschiet.

blijkbaar kun je dus ook de m220_tow_mp aanvinken, en heeft ie dat ook gedaan.. beetje flauw idd, gezien je die alleen maar uit CP's kan krijgen, en dan nog zeer zelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Grim reapers, je krijgt ze bijna nooit en als je er één hebt dan is het (verschilt per map) nog een hele kunst om er een kill mee te maken. Sommige admins zijn te treurig voor woorden en als ik op een server speel en ik zie dat er iemand om een kansloze reden wordt gekicked dan ben ik ook weg. Geen zin in om ook om zoiets gekicked te worden.

Een blacklist zou ik wel ingebouwd willen zien, om servers op te zetten waar ik nooit meer zou willen komen. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:52

Mystikal

It never hurts to help!

Gisteren weer een ban gekregen op een Nederlandse Server... GR Blackcats ALL Maps. Ongelovelijk, ik was nog geen 1 ronde in hun server samen met 2 anderen RFFN-ers. Ik sta op 23-2 op Firing Range tijdens een potje demo, wordt ik gekicked, blijkt het later een ban te zijn. Mijn mede RFFN-ers hebben nog om uitleg gevraagd, maar er kwam niet echt antwoord. Alleen de opmerking:"Hoezo, heb je er een probleem mee".

Gek wordt ik van die gasten!

Daarnaast nog wel een leuke score op Nuketown gehaald met de Spas: 139-45 met als killsstreaks. Sam Turret, Napalm en Airstrike. Appeltje eitje >:)

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de game nu even kunnen proberen (gratis dit weekend), en moet zeggen dat de game niet tegenvalt, je hoort zoveel van mensen dat BC2 zoveel beter is. Nu is dat ook wel zo alleen vind ik Black Ops zo'n slechte game nog niet, best vermakelijk, en het heeft zo zijn elementen die BC2 dan weer niet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:31

codex

Geen OpenAI agent :)

Ik ben klaar met Black Ops, vind het niet boeiend meer de laatste weken. Wacht wel op MW3, kijken wat dat gaat brengen. In de tussentijd heb ik andere dingen te doen in mijn spare time :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:58
Heb je de DLC dan niet? Dat zou toch weer de nodige uurtjes moeten opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3253/5800554857_9384965d21.jpg

Ik vond deze ook nog wel leuk.. De score per minuut van de laatste week. Pink voor jou geen reden om al te stoppen, je scoort als een malle!

KDR van 1:64, dat valt me eerlijk gezegd nog steeds een beetje tegen.

[ Voor 14% gewijzigd door Mystikal op 05-06-2011 20:30 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

vinom schreef op zondag 05 juni 2011 @ 19:56:
Heb je de DLC dan niet? Dat zou toch weer de nodige uurtjes moeten opleveren.
Ik vond de vorige DLC al niets aan, ga die fout niet nogmaals maken. Black Ops is ook voor mij even schluss. Tijd om wat meer tijd aan de X360, PS3 en het tekenblok te spenderen.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Puik filmpje weer, Dennis585!! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mystikal schreef op zondag 05 juni 2011 @ 20:13:
[afbeelding]
KDR van 1:64, dat valt me eerlijk gezegd nog steeds een beetje tegen.
Dat doe je beter dan ik. 1.62. Dat terwijl ik al weken nooit lager dan 2.2 scoor in wekelijkse TDM leaderboard en een flink stuk hoger in Domination (speel nooit Demo omdat ik spawntrappen in Dom leuker vind :P). Heb erg moeten wennen aan BO en heb veel te veel met brakke guns gespeeld voor de uitdaging. En ook voor zo hoog mogelijke SPM gegaan om snel door te prestigen. Had liever 40-30 dan 10-0. Daar pluk ik nu de zure vruchten van met mn 15e prestige en lage KD. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 15:16:
[video]

Een B52 op Nuketown.

Ik vind het alleen jammer dat je maar 30 seconden filmpjes op youtube kunt zetten.
Dit zou langer moeten/kunnen.Misschien komt dat in de volgende COD wel.

Iemand meer info hierover?
niet om een flame war ofzo te beginnen maar je weet da tniemand die filmpjes iets boeit, het is geen filmpje dat volzit met uber skills of geweldige actie, maar een onder de maats presterende killstreak, steek die tijd in oefenen in plaats van je tijd daarmee te verdoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

bazs2000 schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 20:23:

Een blacklist zou ik wel ingebouwd willen zien, om servers op te zetten waar ik nooit meer zou willen komen. :)
ik zou wel graag weer gewoon "match making" terug willen zoals op consoles, dat werkt prima, en heb je ook geen gedoe met servers die door 10 jarige kinderen worden geregeerd.

btw die 'snelle server zoek" optie werkt echt voor geen meter, ik krijg 9/10 keer een "server full" error. Ook vervelend trouwens dat je geen wachtrij hebt, zodat je automatisch joined als er plek is op een server. lijkt me toch een kleine moeite om zo iets in te bouwen lijkt me 8)7

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K

10K

10.000

....

[ Voor 157% gewijzigd door 10K op 05-06-2011 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:56

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

reemprive schreef op zondag 05 juni 2011 @ 19:27:
Ik ben klaar met Black Ops, vind het niet boeiend meer de laatste weken. Wacht wel op MW3, kijken wat dat gaat brengen. In de tussentijd heb ik andere dingen te doen in mijn spare time :)
Ik heb beetje hetzelde, daarom switch ik de laatste tijd weer terug naar Modern Warfare 2 (en ik wacht stiekem op duke nukem :P)

Het blijft toch spannend om in je CG te zitten en bijna je nuke te hebben en dan piep piep, "Tactical nuke ready, Turn the key" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 21:20:
[...]

Dat doe je beter dan ik. 1.62. Dat terwijl ik al weken nooit lager dan 2.2 scoor in wekelijkse TDM leaderboard en een flink stuk hoger in Domination (speel nooit Demo omdat ik spawntrappen in Dom leuker vind :P). Heb erg moeten wennen aan BO en heb veel te veel met brakke guns gespeeld voor de uitdaging. En ook voor zo hoog mogelijke SPM gegaan om snel door te prestigen. Had liever 40-30 dan 10-0. Daar pluk ik nu de zure vruchten van met mn 15e prestige en lage KD. :P
Ik speel ook teveel objective based, en rush erg veel waardoor mijn killstreak niet zo hoog is. Maar ik heb hetzelfde als jou, ik scoor bijna altijd ook dik dubbele cijfers met af en toe een matige pot ertussen.

Ik had gisteren op Villa nog een van mijn sterkste potten ooit, met een zooi mooie pistol kills op het eind. Ik wilde nog een filmpje maken, maar ik krijg om de een of andere reden geen geluid als ik de 4 avi's join van fraps. Snap er niets van, maar wil er geen tijd meer aan besteden. Ik eindigde op 54-8 of iets dergelijks.

Ik ben ook wel benieuwd naar je points per minute? Dat zegt in principe meer dan de kills...

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:50
Ok, afgelopen weekend gebruik kunnen maken van Steam Free Weekend. En ik moet zeggen, het is me 100% meegevallen. T.o.v. CoD MW2, vind ik black ops, zowel visueel als hoe het spel in elkaar steekt beter. De gameplay ervaring, ondanks dat ik erg sceptisch was over killstreak rewards als die explosieve buggy is me goed bevallen, en wat me opviel is dat ik vrijwel het hele weekend geen last heb gehad van cheaters, of ik heb het niet in de gaten gehad. Ben wel eens in een gebouw neergeschoten geworden door de muur maar dat kan ook gewoon blind geluk van de tegenstander zijn geweest (of een perk waar ik niets vanaf weet).

Ik neig ernaar om het te kopen maar ben er nog niet over uit, de prijs die steam vraagt vind ik dan weer te duur zelfs met korting en BF3 lonkt... we wachten nog even, maar het was leuk afgelopen weekend >:)

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Ik merk dat ik meer speel uit routine de laatste tijd en er na 2 potjes wel klaar mee ben. Op zich qua score gaat het aardig, maar de motivatie is een beetje weg. Heb het bij MW2 ook wel gehad, maar toen kwam het pas een maand voor Black Ops. Overal gezien vond ik MW2 toch leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

reemprive schreef op maandag 06 juni 2011 @ 08:52:
Ik merk dat ik meer speel uit routine de laatste tijd en er na 2 potjes wel klaar mee ben. Op zich qua score gaat het aardig, maar de motivatie is een beetje weg. Heb het bij MW2 ook wel gehad, maar toen kwam het pas een maand voor Black Ops. Overal gezien vond ik MW2 toch leuker.
Maar waarom dan. Ik vind het in de basis eigenlijk niets schelen? Het is toch 'exact' hetzelfde spel. Of het moeten de maps zijn... Ik mis de vertrouwde mapjes als Crash bijvoorbeeld ook wel. Die goede oude COD4 maps...

Nieuwe maps nog steeds niet gespeeld trouwens... Ik kom elke keer in een server zonder de nieuwe maps.. :P

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

reemprive schreef op maandag 06 juni 2011 @ 08:52:
Ja dat heb ik de laatste tijd ook. Speel ik 1 of 2 potjes en heb ik ook wel weer genoeg gezien. Ben daarna achter BF BC2 gegaan om een beetje aan de besturing te wennen voor BF 3 straks :P

Ik moet wel zeggen dat als een vriend van me online is, we zo een paar uur BO kunnen spelen. Hebben ook beide de nieuwe maps niet gekocht omdat de vorige erg tegen gevallen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K

10K

10.000

wanneer is het gratis weekend eigenlijk afgelopen? ik kan nog steeds spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

amerikaanse tijd, dus vanavond kan je niet meer spelen

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 09:22
10K schreef op maandag 06 juni 2011 @ 09:20:
wanneer is het gratis weekend eigenlijk afgelopen? ik kan nog steeds spelen :)
http://store.steampowered.com/app/42700/
Buy Call of Duty: Black Ops

SPECIAL PROMOTION! Offer ends in 09:42:04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Mystikal schreef op maandag 06 juni 2011 @ 08:55:
[...]

Maar waarom dan. Ik vind het in de basis eigenlijk niets schelen? Het is toch 'exact' hetzelfde spel. Of het moeten de maps zijn... Ik mis de vertrouwde mapjes als Crash bijvoorbeeld ook wel. Die goede oude COD4 maps...

Nieuwe maps nog steeds niet gespeeld trouwens... Ik kom elke keer in een server zonder de nieuwe maps.. :P
Ik vond de killstreaks en de wapens in MW2 leuker. Snipen is bijvoorbeel echt niet meer te doen in Black Ops. Ja, strikt genomen gaat het wel, maar je haalt er nooit zoveel kills mee als met eender welk andere wapen en je wordt eigenlijk gedwongen te campen. Ik heb ook ruim 2x zo veel uren uit MW2 dan BO. Het is wel een goed spel hoor, daar niet van, maar het bleef me wat minder lang boeien. Misschien ligt het er ook wel aan dat ik me in objective based games zoals demo en domi altijd zo enorm erger aan het slechte team, terwijl in MW2 we vaak met de tigers in lobbies daar niet zo veel over te klagen hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mystikal schreef op maandag 06 juni 2011 @ 08:44:
[...]

Ik speel ook teveel objective based, en rush erg veel waardoor mijn killstreak niet zo hoog is. Maar ik heb hetzelfde als jou, ik scoor bijna altijd ook dik dubbele cijfers met af en toe een matige pot ertussen.

Ik had gisteren op Villa nog een van mijn sterkste potten ooit, met een zooi mooie pistol kills op het eind. Ik wilde nog een filmpje maken, maar ik krijg om de een of andere reden geen geluid als ik de 4 avi's join van fraps. Snap er niets van, maar wil er geen tijd meer aan besteden. Ik eindigde op 54-8 of iets dergelijks.

Ik ben ook wel benieuwd naar je points per minute? Dat zegt in principe meer dan de kills...
Ja, dat van objectives ken ik. Als mijn team slim/goed speelt haal ik enorme scores. Scores als 50-5 zijn geen uitzondering. Als we steeds opnieuw moeten cappen dan lukt dat wat minder omdat ik wel altijd voor de overwinning speel. Kan erg slecht tegen mijn verlies en vind een win belangrijker dan een KDR. :) Dat heeft ook veel potjes 30-30 opgeleverd.

In TDM van vorige week was KDR 2.3 met een SPM van 330 (All-time ligt SPM hoger maar KDR stukken lager). In Domination is het rond de 240 of 250. KDR kan ik daar niet zien maar ik zie een berg kills. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

MicScott schreef op maandag 06 juni 2011 @ 10:20:
[...]

Ik vond de killstreaks en de wapens in MW2 leuker. Snipen is bijvoorbeel echt niet meer te doen in Black Ops. Ja, strikt genomen gaat het wel, maar je haalt er nooit zoveel kills mee als met eender welk andere wapen en je wordt eigenlijk gedwongen te campen. Ik heb ook ruim 2x zo veel uren uit MW2 dan BO. Het is wel een goed spel hoor, daar niet van, maar het bleef me wat minder lang boeien. Misschien ligt het er ook wel aan dat ik me in objective based games zoals demo en domi altijd zo enorm erger aan het slechte team, terwijl in MW2 we vaak met de tigers in lobbies daar niet zo veel over te klagen hadden.
Ja, ik ben het wel met je eens, daar niet van. Het samenspelen is zoveel lastiger geworden en dat is gewoon irritant. Ik vind het zo irritant om tegen RFFN te spelen omdat die mijn speelstijl en tactiek kennen. Ik gebruik altijd tac inserts en die liggen op vaste plaatsen. Alleen mijn teamgenoten weten waar die liggen, zooo irritant.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Gewoon met een clubje spelen zoals in mw2 (party maken en game starten) werkt niet meer in Black ops. Een gemiste kans imo. Gisteren ook weer een paar keer bij het verkeerde team belandt en gewoon niet kunnen switchen. :(

Zeker in Demo op Firing Range was echt gewoon een drama. Tig campers in je team of gewoon slechte spelers in verband met het gratis weekend. Na twee tellen waren in ronde 2 al de bombs geplant en er is ook maar niemand die probeert te defusen.... Ik ben er toen ook mee gestopt (het had gewoon geen zin op die manier)

En dan nog commentaar krijgen omdat je in de laatste seconden niets meer doet. (Boeiuh)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Inderdaad, zo kenmerkend voor BO. Geen teamplay, al probeer ik altijd bij elke spawnronde mensen even aan te geven dat we voor A of B gaan. Zodat we in ieder geval nog met een 'soort van groepje' bij A of B aankomen. Maar dan nog zie je een berg mensen toch 'linksaf' slaan. Terwijl als je gewoon volle bak met je team op A of B afloopt je die gewoon capped. Aangezien bij de tegenstanders dezelfde malloten zitten, die ook niet samen spelen!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Maja, straks bij MW3 zitten we allemaal weer te zeuren over absurd hoge pings en elkaar weer eens niet kunnen joinen in de party...ik weet wel wat ik dan liever heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

vinom schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:19:
Maja, straks bij MW3 zitten we allemaal weer te zeuren over absurd hoge pings en elkaar weer eens niet kunnen joinen in de party...ik weet wel wat ik dan liever heb.
Ik ook, het party systeem dat op dedicated servers van Acti/IW werkt zodat je niet gebonden bent aan p2p connecties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Topicstarter
MicScott schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:28:
Ik ook, het party systeem dat op dedicated servers van Acti/IW werkt zodat je niet gebonden bent aan p2p connecties!
Ze zouden ook beide opties in kunnen bouwen: een server browser en p2p matchmaking. En voor parties moet het ook wel mogelijk zijn om het teamindelingsscript op servers te herschrijven zodat steam vrienden bij elkaar in 1 team komen.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
MicScott schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:28:
[...]

Helaas kunnen we hier alleen maar 's nachts van dromen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help wie kan mij helpen? Toen ik net BO opstarten kwam ik er in de server achter dat ik weer prestige 0 lvl 1 was. Heb toen gelijk het spel afgesloten en steam. Na opnieuw aanmelden was dit niet verandert. Wat moet ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 16:17:
Help wie kan mij helpen? Toen ik net BO opstarten kwam ik er in de server achter dat ik weer prestige 0 lvl 1 was. Heb toen gelijk het spel afgesloten en steam. Na opnieuw aanmelden was dit niet verandert. Wat moet ik doen?
Even het forum doornemen. Het is al tig-keer behandeld, gemeld en opgelost. Daarnaast moet je daarvoor minimaal in het problemen topic zijn en niet in het algemene Black Ops topic.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 12:16:
[...]

Annoying Kiddy Admins, aka AKAs, kicken voor de gekste onzin. Die moet je niet proberen te begrijpen, die moet je gewoon voor irritant verklaren en een andere server zoeken. Maar, na zoveel tijd zou je toch een forse list favorites moeten hebben waar je gewoon kunt spelen zoals je wilt?
Dit weekend ben ik van een FFA server gekickd omdat ik niet direct uit level 50 in Prestige ging. "Dan ga je maar op unranked spelen" en voem, raus mit der Knet.
Wat een randmongolen zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

De wapens in MW2 voelen lekkerder aan, sniperrifles kan je het bijvoorbeeld goed mee opnemen tegen AR. Het feit dat je met een groep in party's kunt spelen, het kunnen halen van een nuke, leukere killstreaks en een modern aanvoelend spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 16:45:
[...]

Dit weekend ben ik van een FFA server gekickd omdat ik niet direct uit level 50 in Prestige ging. "Dan ga je maar op unranked spelen" en voem, raus mit der Knet.
Wat een randmongolen zeg.
o_0 net wanneer je dacht dat je alle achterlijke redenen om te kicken wel hebt gehad.
reemprive schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:01:
De wapens in MW2 voelen lekkerder aan, sniperrifles kan je het bijvoorbeeld goed mee opnemen tegen AR. Het feit dat je met een groep in party's kunt spelen, het kunnen halen van een nuke, leukere killstreaks en een modern aanvoelend spel.
De nukes zitten er trouwens niet meer in, las ik.

[ Voor 33% gewijzigd door MicScott op 06-06-2011 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Het spel begint bij mij nu al te vervelen, MW2 vond ik vanwege de slechte matchmaking en cheaters prut maar de gameplay was fantastisch. Vanwege de gameplay heb ik het gespeeld totdat BO uitkwam.

BO heeft wel een aardige gameplay en is wat eerlijker omdat een killstreak niet kan meetellen voor een killstreak waar meer kills voor nodig zijn, die moet je nu echt zelf bij elkaar knallen. BO vind ik minder om de volgende punten:

Er zitten veel wapens in maar veel wapens zijn kreupel waardoor deze slechts in geoefende handen goed kunnen worden gebruikt. Als je van de wapens weet wat de tekortkomingen zijn dan kom je een heel eind maar er zijn een aantal wapens die geen tekortkomingen lijken te hebben waardoor deze overal en altijd inzetbaar zijn.

- AK74u: Een allround wapen die het in vrijwel alle situaties goed doet en bovendien schiet als een AR, dit wapen is zonder grip niet geschikt voor de lange afstand.
- AUG: Een allround wapen die het ook in vrijwel alle situaties goed doet, alleen op de zeer korte afstand is deze niet handig.
- Galil: Iets minder krachtig maar ook overal inzetbaar.

De drie wapens hebben nog iets met elkaar gemeen en dat is de zuiverheid waarmee je schiet. Er zijn meer wapens die zuiver schieten maar die missen dan weer kracht (Skorpion is mijn inziens zo'n voorbeeld).

Maar goed, dat is niet de reden dat ik BO niet meer zo leuk vind, met die wapens gaat het altijd goed en ook met de andere wapens speel ik omdat het dan een uitdaging wordt en dat is leuker dan alleen maar voor de kills gaan. :)

Nee, de werkelijke reden is de teamplay en de manier waarop spelers zich gedragen in het spel. Het lijkt erop dat BO nu dezelfde kant op gaat als MW2 want er wordt meer dan ooit gecampt en hoeveel spelers van een team gaan er echt voor de objectives? Gister met de eigen vriendengroep op onze server gespeeld en alle andere spelers die erbij kwamen gingen campen of alleen voor de kills.

Op het toppunt staan er twee spelers (ik zat bij deze spelers in het team) in de buurt van A (was in het bezit van de tegenpartij) (Nuketown Domination) te campen. Wij hadden op dat moment alleen B en die spelers hadden makkelijk A kunnen cappen. Maar nee, gewoon campen. :{

Dit was een extreem voorbeeld en dat heeft maar kort geduurd alleen staat dit niet op zichzelf.

Een andere reden is dat je gekicked wordt om de meest vage redenen die niet eens iets met het spel te maken hebben. Zit je op een knife-only server dan snap ik dat je wordt gekicked als je iemand overhoop schiet met een AR. Kom je in een server waar geen regels op worden gehanteerd (geen regels als in: het wordt niet duidelijk gemaakt via messages of server info) en je wordt gekicked omdat je een claymore plant dan is dat treurig. Komt ook vaak voor.

Ik speel het spel louter met vrienden maar de glans is eraf. Helemaal toen mijn stats waren gereset en ik alleen mijn prestigeniveau nog had. Alles moest weer opnieuw, volgens het spel heb ik nu 20 uur gespeeld, volgens Steam is dat 171 uur. Jammer, ik kan niet meer terugkijken hoe ik het heb gedaan en dat is wel jammer.

Ik heb mijn hoop een beetje gevestigd op de mods al voelt het als mosterd na de maaltijd. MW3 komt in november en dan ontstaat er weer een run op dat spel. BO gaat leeglopen en het aantal servers zal dalen en dan sterft het een stille dood. Dan heb je zometeen een aantal prachtige mods (die zullen zeker worden gemaakt) maar een tekort aan spelers. Ik zie het er niet van komen dat voor dit spel de mogelijkheid komt dat je zelf een spel kan hosten.

De laatste tijd speel ik nog maar één keer per week een paar uurtjes, iets langer geleden was dit nog 2x of 3x per week. Misschien is het wel omdat ik ouder word, misschien is het iets anders, wie zal het zeggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:11
het ging de eerst potjes best of niet Delaitinho?
Vanmiddag weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

chimera2 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 09:32:
het ging de eerst potjes best of niet Delaitinho?
Vanmiddag weer?
haha ik wist dat ik op me werk nog wel ff op tweakers terecht kon...
Ja was ok, moet eerlijk toegeven dat ik best zoog.. maar dat is dan ook alleen maar omdat ik bij demolition pas tevreden ben als ik meer dan 100 kills maak.

Die engelse gasten waren ook lachen. Ik ben nu op me werk, dus ik ben er vanavond rond uurtje of 7. Me vriendin vliegt voor paar dagen naar barcelona dus ik heb het rijk voor me alleen. Geen gezeik of ik ff een aflevering lie to me wil kijken ofzo;)

Vrijdag lekker thuis en morgen denk ik vrij. Zit alleen te twijfelen om een nieuw accountje te maken want ben al p15level50 en heb al 11 gouden cammo's...

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
delaitinho schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:35:
[...]

haha ik wist dat ik op me werk nog wel ff op tweakers terecht kon...
Ja was ok, moet eerlijk toegeven dat ik best zoog.. maar dat is dan ook alleen maar omdat ik bij demolition pas tevreden ben als ik meer dan 100 kills maak.

Die engelse gasten waren ook lachen. Ik ben nu op me werk, dus ik ben er vanavond rond uurtje of 7. Me vriendin vliegt voor paar dagen naar barcelona dus ik heb het rijk voor me alleen. Geen gezeik of ik ff een aflevering lie to me wil kijken ofzo;)

Vrijdag lekker thuis en morgen denk ik vrij. Zit alleen te twijfelen om een nieuw accountje te maken want ben al p15level50 en heb al 11 gouden cammo's...

8)
het ene potje ging best en daarna weer niet :S mijn hoogste is 60 volgens mij maar zal is beter mijn best doen :).vandaag ben ik er alleen van 4 tot een uur of 6 morgen avond heb ik wel de tijd. en lie to me op zijn tijd is ook wel is leuk. Maar een sub account kan geen kwaad. Dat had ik ook bij mw2 als je op het eind ben dan heb je niks meer om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bazs2000 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 08:14:
Er zitten veel wapens in maar veel wapens zijn kreupel waardoor deze slechts in geoefende handen goed kunnen worden gebruikt. Als je van de wapens weet wat de tekortkomingen zijn dan kom je een heel eind maar er zijn een aantal wapens die geen tekortkomingen lijken te hebben waardoor deze overal en altijd inzetbaar zijn.

- AK74u: Een allround wapen die het in vrijwel alle situaties goed doet en bovendien schiet als een AR, dit wapen is zonder grip niet geschikt voor de lange afstand.
- AUG: Een allround wapen die het ook in vrijwel alle situaties goed doet, alleen op de zeer korte afstand is deze niet handig.
- Galil: Iets minder krachtig maar ook overal inzetbaar.

De drie wapens hebben nog iets met elkaar gemeen en dat is de zuiverheid waarmee je schiet. Er zijn meer wapens die zuiver schieten maar die missen dan weer kracht (Skorpion is mijn inziens zo'n voorbeeld).
Dit was in MW2 natuurlijk ook wel het geval, een paar wapens waren ook nét effe te sterk of te goed zodat je eigenlijk alleen die guns tegen je gebruikt krijgt - met name de G18s en UMP. De wapens met een handicap, waar je een beetje beter je best mee moet doen, zie je vrijwel niemand gebruiken - en de G18 + tube lamballen geragen zich als 15-jarige kutjes die alles voor noobs en negers en joden etc uitschelden.
Dat is in Bops iets minder, want iemand die zich als een eikel gedragt verdwijnt met één snel commando uit de server.

De killstreaks in MW2 vond ik trouwens fenomenaal klote - nukes werden vooral gebruikt door cheaters, boosters en campers, en de ergernis dat een klein streakje naar de harrier vervolgens de choppergunner oplevert en dat vervolgens je nuke veroorzaakt - die airrapes verpestten het spel, terwijl in Bops de killstreaks lastiger te halen zijn en, met uitzondering van de hondjes, niet overdreven vernietigend mits iemand een Strela meeneemt.
Een andere reden is dat je gekicked wordt om de meest vage redenen die niet eens iets met het spel te maken hebben. Zit je op een knife-only server dan snap ik dat je wordt gekicked als je iemand overhoop schiet met een AR. Kom je in een server waar geen regels op worden gehanteerd (geen regels als in: het wordt niet duidelijk gemaakt via messages of server info) en je wordt gekicked omdat je een claymore plant dan is dat treurig. Komt ook vaak voor.
Dit is idd volkomen kut. Je eigen server hosten is hier een oplossing voor, en of dat er met MW3 weer in zit, geloof ik nog niet. Als je geen eigen server host is het hebben van geen dedicated servers misschien een voordeel?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2011 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reemprive schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:01:
daar ben ik het mee eens, vind de wapens van dezelfde klasse in BO maar minimale verschillen hebben terwijl dat naar mijn idee in mw2 meer verschilt.
vooral het party gebeuren is wel het voordeel in mw2. toch vind ikd at iwnet wel beetje crappy, connecten duurt best lang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Gisteren een leuk Dom potje op Stockpile. In dat gebouw zitten en inzoomen (G11 + Low Scope) op het gebouw waar telkens vijanden uit kwamen lopen. Binnen 1 minuut had ik al mijn CP / SR71 / Chopper Gunner :D _/-\o_

Zal vanavond even filmpje maken :D

[ Voor 8% gewijzigd door Frostbite op 07-06-2011 11:14 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vooral het nadeel aan BO vind ik de graphics.. Ze hebben overal specular op gegooid (GLANS) waardoor vooral bij minder mooi textures de game heel onnatuurlijk eruit ziet. Misschien letten veel mensen er niet op, of komt het omdat ik uber lang cod games speel en ook maps heb gemaakt, maar de graphics zijn crap bij BO.
Vooral de vloer textures zijn in vergelijking met cod2 zelfs verneukt of dan zie je opeens een onwijs onscherp afgeraffeld kastje in een kamer staan en dan denk je.. waarom?..

En met graphics bedoel ik ook lagg tijdens het spelen. Ik heb een dikke game pc maar toch is black ops op z'n mooist spelen irritanter dan welk spel dan ook op hoge graphics.

De single player is leuk, erg leuk, maar veel te makkelijk. De wapens staan overal letterlijk voor je klaar en dood kan je bijna niet. De multiplayer is heel goed uitgedacht, daar heb ik respect voor. Vooral dat ze voor de PC extra research hebben gedaan.. alleen zijn ze vergeten de cod2/cod4 community aan te spreken en bijv een promod achtige modus te maken? Zodat er competetive wat te doen is in black ops en ze niet laf wat fun(noob)mods gaan jatten. Treyarch heeft wat mij betreft te weinig geleerd van WaW en moeten nog inzien dat oa hun graphics mensen niet aanstaan (lettertype, kleurenschema's e.d. allemaal dof/grauw/deprimerend)

De wapens zijn inderdaad unbalanced btw, met een aku kan ik iedereen pakken die ik maar wil (kwa range) en vooral de geluiden van wapens klinken nep en hol. Dat hoor je wel met je G35 headset. Maarja, MW3 wordt beter hoop ik? Als het iig een pc naar console port is en niet andersom..

Maar voor casual gamers/nieuwelingen (alsvan; ik ben 14 en ga een schietspel spelen) is het vast leuk. Je vermoord wat mensen door in een hoekje steeds op ze te wachten en ervan te genieten hoe clueless de tegenstanders zijn, je krijgt allemaal beloningen waarmee je nog meer mensen kan vermoorden, hebt de beste wapens gekocht en dat dus heel veel x per week.

(respect als je net als ik 1 wapen kocht en de rest van je geld uitgaf aan plaatjes en na een week stopte met spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:26:
De single player is leuk, erg leuk, maar veel te makkelijk. De wapens staan overal letterlijk voor je klaar en dood kan je bijna niet. De multiplayer is heel goed uitgedacht, daar heb ik respect voor. Vooral dat ze voor de PC extra research hebben gedaan.. alleen zijn ze vergeten de cod2/cod4 community aan te spreken en bijv een promod achtige modus te maken? Zodat er competetive wat te doen is in black ops en ze niet laf wat fun(noob)mods gaan jatten. Treyarch heeft wat mij betreft te weinig geleerd van WaW en moeten nog inzien dat oa hun graphics mensen niet aanstaan (lettertype, kleurenschema's e.d. allemaal dof/grauw/deprimerend)
Er kunnen nu toch (pro)mods (what's in a name :X) gemaakt worden door de community, er zijn dedicated servers en je kan zonder killstreaks/perks spelen (Barebones) dus volgens mij staat niks competetive gameplay in de weg. En wat betreft kleuren, die community mods staan bol van de irritante kleurenschema's niet alleen ingame maar ook in de menu's. Nee, geef mij maar de standaard kleuren voor chatten en player names.
De wapens zijn inderdaad unbalanced btw, met een aku kan ik iedereen pakken die ik maar wil (kwa range) en vooral de geluiden van wapens klinken nep en hol. Dat hoor je wel met je G35 headset. Maarja, MW3 wordt beter hoop ik? Als het iig een pc naar console port is en niet andersom..
Klopt, het geluid is "anders" dan in MW2 maar dat was bij WaW vs MW1 ook al zo. Ik vind het niet echt storend en juist met een koptelefoon op of het volume wat harder komt er nog aardig geluid uit.
Maar voor casual gamers/nieuwelingen (alsvan; ik ben 14 en ga een schietspel spelen) is het vast leuk. Je vermoord wat mensen door in een hoekje steeds op ze te wachten en ervan te genieten hoe clueless de tegenstanders zijn, je krijgt allemaal beloningen waarmee je nog meer mensen kan vermoorden, hebt de beste wapens gekocht en dat dus heel veel x per week.
Nee hoor, ook voor volwassen is het best leuk. Je vermoord iedere avond wat mensen, het liefst van die spelers die zichzelf beter vinden dan anderen en het liefst met een ak74u rondlopen.
(respect als je net als ik 1 wapen kocht en de rest van je geld uitgaf aan plaatjes en na een week stopte met spelen)
Dit is echt de meest onzinnige opmerking in 17 delen BO, respect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frentik schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:28:
[...]

[...]
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

@zondvloed Je hoeft het niet te spelen hoor. Dan blijf je toch bij Mw2 ? Persoonlijk knal ik dus liever in BlackOps dan tussen de aimbotters in MW2.

En campers blijf je overal houden dat heeft niets met BO te maken. Dat doen sommige al sinds dat ze kunnen multiplayen.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het pijnlijke aan de unbalanced wapens in Bops is dat het wel vele male beter gebalanceerd is dan in MW2 - je ziet bijna elke type AR en de meeste SMGs wel gebruikt worden ondanks dat de aku drastisch overpowered is en de famas eigenlijk te sterk op medium range.

Dat de graphics vijf jaar terug al niet baanbrekend waren lijkt me geen discussiepunt. En de campers... daar hadden we in Doom op LAN al last van, en dat werd natuurlijk niet beter toen het internet zich ermee kwam bemoeien en je niet meer naar de andere kant van de computerkamer kon lopen om je glas cola bij de camper in z'n nek te gieten.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2011 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:30
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:26:
Vooral de vloer textures zijn in vergelijking met cod2 zelfs verneukt of dan zie je opeens een onwijs onscherp afgeraffeld kastje in een kamer staan en dan denk je.. waarom?..
Ik speel mijn shooters voornamelijk voor gameplay. Een onscherp kastje zie ik niet eens. Ik ben op zoek naar hoofdjes die ik kan raken...
Misschien zijn de graphics inmiddels een beejte outdated maar dat is imo niet zo relevant als de gameplay nog goed is. Daarnaast zie ik ook echt niet het verschil met MW2 qua graphics. De maps zijn wat anders waardoor het anders oogt maar volgens mij is MW2 echt niet veel beter.

ALs je MW2 beter vindt. Dan speel je die toch? Als je de COD's van IW beter vindt dan wacht je toch een jaartje? Je hoeft niet elk jaar die nieuwe COD te kopen... je kan ook elk jaar de COD van IW of juist die van 3arch kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Nee hoor, ook voor volwassen is het best leuk. Je vermoord iedere avond wat mensen, het liefst van die spelers die zichzelf beter vinden dan anderen en het liefst met een ak74u rondlopen.
Bring it on... >:) Ik ben volwassen, ik voel mezelf beter :P , en ik loop bijna altijd met de AK74u rond... :+
_/-\o_ _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Mystikal op 07-06-2011 14:33 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-09 20:57

superwashandje

grofheid alom

KingKoning schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:17:
[...]
ALs je MW2 beter vindt. Dan speel je die toch? Als je de COD's van IW beter vindt dan wacht je toch een jaartje? Je hoeft niet elk jaar die nieuwe COD te kopen... je kan ook elk jaar de COD van IW of juist die van 3arch kopen.
in principe ben ik het met je eens maar MW2 is gewoon nauwelijks meer te spelen met al die laffe zakken die het spel verpesten door hun "speelstijl" (lees: cheat/camp/tube)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Tja cheaters is idd wel een gaar probleem bij MW2. Helaas speelt dat mee in de discussie...

Maar goed in mijn ogen, als je ook zoveel last heb van die tubers kan je toch echt beter BO spelen...
Daar is de tube een stuk minder overpowered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Frentik

Ik vind MW2 beter, maar deze speel ik nooit meer sinds niemand gebanned lijkt te worden en het lang duurt voordat je wapens unlockt ;-) Cod4 doe ik áls ik nog cod speel. En met jou bedoel ik dan een casual gamer? Lees volgende keer wat beter, ik legde uit wat ik met nieuwelingen bedoelde.

Pro/pam-mod is een mod welke onnodige fps zuigers uit de game haalt, zorgt dat iedereen bepaalde wapens kan kiezen (+ wat andere dingen, google maar) zodat de game meer balanced is. Dat is altijd de core geweest van call of duty competetive mods omdat daarmee normaal wars gespeeld kunnen worden.

De CASUAL gamer, oftewel de gamer die niet voor de uitdaging gaat in team verband, DIE vind het vast wel leuk met al die rewards. Die hoeft geen pro/pam-mod. Snap je mijn mening nu wat meer?

En cod2 op z'n mooist is zeker niet lelijk hoor, probeer maar eens. Met kleuren schema's bedoel ik niet eens de menu's, maar de texture/environment combinatie. Deze vind ik niet mooi. De kleuren van de tekst en lettertypes vind ik ook crap, maar dat is maar het menu en wat dingen die aangeven hoeveel kogels e.d. je nog hebt; dus dat maakt mij niet zo heel veel uit.

En ik snap best dat overal de geluiden anders zijn, maar ik heb het over de kwaliteit ervan en niet over dat het verschillend is dan bij cod4 (want dat is logisch bij een andere developer). De kogels klinken gewoon veel minder mooi maar fúnctioneel is het geluid ja. Maar dat is bij bijna elke shooter zo..

Deze laatste opmerking was bedoeld als een knipoog naar de oneindig useless opties die ik vind dat black ops heeft. Ik had zelf namelijk snel genoeg een ton aan 'centjes' waar ik gewoon niks mee wist te doen. Wat ik nodig had om mensen te killen had ik allang gekocht, dus kocht ik maar alle plaatjes. Ik kreeg een beetje een uitgespeeld-spel gevoel. Maarja, ik verwacht inderdaad niet van je dat je dat uit 1 zin kan halen als je fan/casual genieter ( ;-) ) bent van black ops.

@andere;
Als je graphics op zn hoogst kan spelen en bijvoorbeeld reviews leest van mensen die er verstand van hebben (daar heb ik niet mijn mening vandaan en ik zeg hierbij ook niet dat ik er verstand van heb, maar ik vind wel dat ik er méér van heb dan de replier) is BO echt een afkappertje kwa graphics. Op het eerste gezicht mooi voor een spel, maar absoluut géén vooruitgang! Zeker niet voor de fps die erbij komt kijken, dat kon veel strakker en beter worden ge-engineert (goed getypt?). En ja; dit is dezelfde engine maar dit spel is totaal anders gebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

KingKoning schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:01:
Tja cheaters is idd wel een gaar probleem bij MW2. Helaas speelt dat mee in de discussie...

Maar goed in mijn ogen, als je ook zoveel last heb van die tubers kan je toch echt beter BO spelen...
Daar is de tube een stuk minder overpowered.
Grappige constatering: gisteren 3x een tube achter elkaar op me smoel gehad met demolition en had gelijk een veeeeel hogere irritatie dan bij mw2. Wellicht omdat ik me daar ook wel eens vies maakte met OMA en tubes. Flack jacket pro is mijn vriend en wordt een steeds betere vriend van me, gister iedereen huilen als er weer een napalm over een bombsite vloog, terwijl ik lekker rennend door het vuur rende als een duveltje uit het doosje kwam ik uit het vuur en schoot ik iedereen een paar kogeltjes door hun hoofdje met me L96A1. BAM 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:40
Al die mini machine guns vindt ik zielig, je hoeft er niet eens voor te mikken om iemand close range te killen.. doe mij maar gewoon galil/ak/commando/famas..

De mensen die die uzi's ect gebruiken springen ook altijd de hoek om en als ze iemand zien, irritante figuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Minaaj schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:07:
Al die mini machine guns vindt ik zielig, je hoeft er niet eens voor te mikken om iemand close range te killen.. doe mij maar gewoon galil/ak/commando/famas..

De mensen die die uzi's ect gebruiken springen ook altijd de hoek om en als ze iemand zien, irritante figuren.
WTF, je kan op eens niets meer gebruiken. Als je naar iedereen zin moet spelen, dan krijgen we een lijst wat we not done vinden:
-AK74u
-Spas
-Famas
-Uzi

Dan heb je nog perks en equipment wat 'not done' is:
-Last Stand
-Claymore
-Nova
-Tac Knive

Ik heb nooit, maar dan ook NOOIT enige ergenis van bovenstaande wapens, perks of equipment. Of welke andere combi dan ook. Als je zo loopt te ergeren aan bepaalde facetten, dan weet je er blijkbaar niet goed genoeg mee om te gaan. 8)7

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-09 20:57

superwashandje

grofheid alom

Mystikal schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:11:
[...]
Ik heb nooit, maar dan ook NOOIT enige ergenis van bovenstaande wapens, perks of equipment. Of welke andere combi dan ook. Als je zo loopt te ergeren aan bepaalde facetten, dan weet je er blijkbaar niet goed genoeg mee om te gaan. 8)7
ik wel: last stand (second chance :P) maar ik speel dan ook alleen HC waar het een superirritante perk is als je met 1 kogel al dood bent.

oh en op een of andere manier is de claymore in blops ook irritanter dan in mw2 maar niet zo erg dat het eruit moet ofzo. in MW2 vond ik het echter wel beter te doen.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Minaaj schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:07:

Dat is de bedoeling bij close range wapens (mini machine guns zoals jij ze noemt).. Dat maakt het zegmaar realistisch omdat je in het echt heus niet van zelfs zo dichtbij mis gaat schieten hoor..

De zwakheid van deze uzi mensen is ook lange afstand. Als je rond de map gaat rennen met een AK, dan snap ik best dat je het verlies van een uzi. Met een ak moet je voor mid-long range gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:40
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:16:
[...]

Dat is de bedoeling bij close range wapens (mini machine guns zoals jij ze noemt).. Dat maakt het zegmaar realistisch omdat je in het echt heus niet van zelfs zo dichtbij mis gaat schieten hoor..

De zwakheid van deze uzi mensen is ook lange afstand. Als je rond de map gaat rennen met een AK, dan snap ik best dat je het verlies van een uzi. Met een ak moet je voor mid-long range gaan
Ja maar heel veel mensen spelen alleen maar met die wapens omdat ze anders te langzaam zijn, en dan nog quake 3 style ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat is waar de cod4 community eerst ook last van had, daar zijn er zegmaar maps welke vaste tactieken hebben. Deze tactieken kon je dus bekijken met een demo ervan en steeds meer SMG's (small machine gun) gingen met hun aku naar de tegenstander rushen om ze te vermorzelen. In de mod promod is de range van aku's ietjes lager gezet zodat ze minder ver kunnen schieten maar dat was al zo.

Wat de assault rifles en snipers ertegen deden, was dat ze die mappen uit hun hoofd kennen maar belangrijker nog; ze hadden meer skill nodig en dat kregen ze. Ik wil je niet slecht noemen, maar om ze te verslaan is dus om zelf beter te worden en op de voorspelbaarheid van de SMG's in te spelen. (naast het feit dat aku's een beetje overpowered zijn in black ops kwa range en de kogels wat langzamer eruit gaan waardoor er minder recoil is en een ak zn kogel te snel eruit gaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Minaaj schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:29:
[...]

Ja maar heel veel mensen spelen alleen maar met die wapens omdat ze anders te langzaam zijn, en dan nog quake 3 style ook.
En die gasten worden hard geownd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou best graag een stijl Quake 3 mod zien,
spawnen met handpistooltje, en dan vast punten waar weapon of boost pickups liggen...

Vind Quake 3 namelijk nog altijd de beste online competitie shooter ooit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:06:
spawnen met handpistooltje, en dan vast punten waar weapon of boost pickups liggen...

Haha zo zie je maar weer. BO vs MW2. en Quake 3 vs CS. Discussie zal oneindig gevoerd kunnen worden :P

in mijn ogen is CS nl. de beste competatieve shooter ooit. speel het nog steeds af en toe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Mystikal schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:11:
[...]

WTF, je kan op eens niets meer gebruiken. Als je naar iedereen zin moet spelen, dan krijgen we een lijst wat we not done vinden:
-AK74u
-Spas
-Famas
-Uzi

Dan heb je nog perks en equipment wat 'not done' is:
-Last Stand
-Claymore
-Nova
-Tac Knive

Weet je hoe gaaf het is om met een potje demolition je killstreaks te halen met knife-only?
Tac knive was bij MW2 wel iets te overpowered.. nu moet ik nog enigszins sneaky zijn.. 8)

Jongens, eeuwige discussie. Misschien eens van de andere kant bekijken; wees blij dat er zoveel variatie in die games zit DAT we erover kunnen bitchen. Als het de "perfecte" game zou zijn, zou het toch ook maar saai worden? Think about it... Als je een chick hebt die perfect hebt? Wat is perfect dan? Ik hou er van om af en toe eens te bitchen op elkaar.. leer je mekaar van kennen 8)

Gegroet, de filosoof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delaitinho schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:14:
[...]

Weet je hoe gaaf het is om met een potje demolition je killstreaks te halen met knife-only?
Tac knive was bij MW2 wel iets te overpowered.. nu moet ik nog enigszins sneaky zijn.. 8)

Jongens, eeuwige discussie. Misschien eens van de andere kant bekijken; wees blij dat er zoveel variatie in die games zit DAT we erover kunnen bitchen. Als het de "perfecte" game zou zijn, zou het toch ook maar saai worden? Think about it... Als je een chick hebt die perfect hebt? Wat is perfect dan? Ik hou er van om af en toe eens te bitchen op elkaar.. leer je mekaar van kennen 8)

Gegroet, de filosoof
De Perfecte chick.. (i like it :P ) Ben meteen aan het dagdromen :P ... (kom uit tussen een combo van Yvonne strahovski90% & Summer Glau 10%) :P

Bedankt he :( !!! Nou heb ik heel de dag die image in men hoofd :o :P :o

MAAR On-topic... Tac Knife was geniaal... Kan me nog een potje mw2 Wasteland voor me halen waar ik tot een Nuke kwam door alleen maar rondjes te rennen over de map 8).. Is me daarna ook nooit meer gelukt maar toch :P

In black ops Knife ik echt bijna nooit iemand..Ik heb meestal pas men vinger op de knife button als ik al een knife tussen men ribben heb :9 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

De oplossing als je je irriteert aan de 74u of Famas: HC spelen.

Bij HC zijn al die voordelen ineens verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:06:
@Frentik

Ik vind MW2 beter, maar deze speel ik nooit meer sinds niemand gebanned lijkt te worden en het lang duurt voordat je wapens unlockt ;-) Cod4 doe ik áls ik nog cod speel. En met jou bedoel ik dan een casual gamer? Lees volgende keer wat beter, ik legde uit wat ik met nieuwelingen bedoelde.
Ja ik voelde me aangesproken want ik vind mezelf een casual gamer aangezien ik niet competitief speel maar (bijna) dagelijks voor de lol.
Pro/pam-mod is een mod welke onnodige fps zuigers uit de game haalt, zorgt dat iedereen bepaalde wapens kan kiezen (+ wat andere dingen, google maar) zodat de game meer balanced is. Dat is altijd de core geweest van call of duty competetive mods omdat daarmee normaal wars gespeeld kunnen worden.
Ach man, een tijdje terug hadden we hier ook zon pam/promod fan (qdhannes of zoiets) en de game wordt er nu niet echt spannender van en zoals ik al zei, met de barebones optie ben je redelijk back to basic.En pam heb ik genoeg gespeels in cod2 dus ik ken het wel hoor, geen google voor nodig.
De CASUAL gamer, oftewel de gamer die niet voor de uitdaging gaat in team verband, DIE vind het vast wel leuk met al die rewards. Die hoeft geen pro/pam-mod. Snap je mijn mening nu wat meer?
Nee nog steed niet, ik als casual gamer speel eigenlijk alleen maar in teamverband het is alleen jammer dat niet iedereen dat doet maar dat was helaas ten tijde van cod2 al zo. Toen speelde ik vnml HQ en daar had je ook genoeg lui die ergens in een hoekje gingen zitten met hun BAR/sten/mp40 whatever, niks leuker dan die te pakken met je kar98/nagant. Casual betekend niet dat je niet weet hoe je een objeective based game speelt.
Deze laatste opmerking was bedoeld als een knipoog naar de oneindig useless opties die ik vind dat black ops heeft. Ik had zelf namelijk snel genoeg een ton aan 'centjes' waar ik gewoon niks mee wist te doen. Wat ik nodig had om mensen te killen had ik allang gekocht, dus kocht ik maar alle plaatjes. Ik kreeg een beetje een uitgespeeld-spel gevoel. Maarja, ik verwacht inderdaad niet van je dat je dat uit 1 zin kan halen als je fan/casual genieter bent van black ops.
Nou uit die laatste zin, kon ik anders genoeg halen hoor, oh promod god _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:28:
[...]

De Perfecte chick.. (i like it :P ) Ben meteen aan het dagdromen :P ... (kom uit tussen een combo van Yvonne strahovski90% & Summer Glau 10%) :P

MAAR On-topic... Tac Knife was geniaal... Kan me nog een potje mw2 Wasteland voor me halen waar ik tot een Nuke kwam door alleen maar rondjes te rennen over de map 8).. Is me daarna ook nooit meer gelukt maar toch :P

In black ops Knife ik echt bijna nooit iemand..Ik heb meestal pas men vinger op de knife button als ik al een knife tussen men ribben heb :9 :(
En jij bedankt, ga ik die chicks opzoeken op me werk.. Staat me baas ineens achter me (met frans accent) "Thierry, what arrrre you doe-ing?" 8)

Ohja, en eindelijk sinds jaren een fototje toegevoegd.. Me nickname;) Mr napster..

ONtopic: HC speel ik nooit omdat me vriendjes dat allemaal niet aandurven.
En knifen op mw2 was peanuts... vooral op highrise, jezus wat kon je daar killstreaks halen.. Op wasteland idd ook wel eens gedaan kon je zo een groepje tubers/snipers pakken aan de andere kant;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delaitinho schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:44:
[...]

En jij bedankt, ga ik die chicks opzoeken op me werk.. Staat me baas ineens achter me (met frans accent) "Thierry, what arrrre you doe-ing?" 8)

Ohja, en eindelijk sinds jaren een fototje toegevoegd.. Me nickname;) Mr napster..

ONtopic: HC speel ik nooit omdat me vriendjes dat allemaal niet aandurven.
En knifen op mw2 was peanuts... vooral op highrise, jezus wat kon je daar killstreaks halen.. Op wasteland idd ook wel eens gedaan kon je zo een groepje tubers/snipers pakken aan de andere kant;)
Hey maar die Yvonne is wel jammie he :P.. pfffff. je had tegen je baas moeten zeggen That's my girlfriend 8) :P . had je meteen promotie gekregen >:) :P

Maar weer on-topic. Hardcore vind ik juist ook leuk.
Ik ben 99 van de 100 keer diegene die de 1ste kogel afvuurt.
Maar ik ben niet zo goed tegen mensen die constant diven , zigzaggen , jumpen.
Dus als ik hardcore speel. heb ik ze meestal altijd 8)

En een goed speltype voor de FAL 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:06:
@andere;
Als je graphics op zn hoogst kan spelen en bijvoorbeeld reviews leest van mensen die er verstand van hebben (daar heb ik niet mijn mening vandaan en ik zeg hierbij ook niet dat ik er verstand van heb, maar ik vind wel dat ik er méér van heb dan de replier) is BO echt een afkappertje kwa graphics. Op het eerste gezicht mooi voor een spel, maar absoluut géén vooruitgang! Zeker niet voor de fps die erbij komt kijken, dat kon veel strakker en beter worden ge-engineert (goed getypt?). En ja; dit is dezelfde engine maar dit spel is totaal anders gebouwd.
Graphics van een spel zijn niet eens zo interessant, wat wel interessant is (en dat haal jij al aan) is de manier waarop het is neergezet. Er zitten toeters en bellen in het spel die je bijna niet terug zult zien maar de performance drastisch naar beneden trekken. De framerate kan ook niet echt hoog lijkt wel.

Mijn PC, alles standaard, spel: 1680x1050 @ 0xAA = 98fps gemiddeld.
Mijn PC, processor +300Mhz, geheugen +300Mhz spel: 1680x1050 @ 0xAA = 102fps gemiddeld.

Nu is dit wel vreemd voor een spel dat meer aan brute rekenkracht heeft dan aan de videokaart maar als ik de videokaart (HD4870) maximaal overklok (het uiterste waarbij het maar net stabiel blijft) dan draait het spel met dezelfde overgeklokte setup op 105fps.

Dat is dus op de resolutie 1680x1050, lager dan de resolutie waar ik normaliter op speel. Als ik op mijn eigen resolutie speel (1900x1200 @ 2xAA) dan geeft diezelfde overgeklokte setup een fps van 82. :?

Mijn buurman met een 6-core AMD en een snellere videokaart brengt het er niet veel beter vanaf aangezien hij op 1900x1200 en 2xAA op een fpx van 107 gemiddeld uit komt.

Ik kan nog vele combinaties proberen maar er zijn gewoon geen grote verschillen in de framerate te krijgen en dat is zeer vreemd. Het lijkt wel of er ergens een bottleneck zit maar als dit zal gelden voor mijn PC dan snap ik dit, voor de PC van mijn buurman snap ik dit niet omdat dit een high-performance PC is waar mijn PC bij in het niet valt. Toch levert die PC slechts een paar schamele FPS extra op. Maar goed, hoeveel maanden heeft het geduurd voordat het spel eindelijk normaal liep bij de meeste spelers? Nog steeds zitten er haperingen in het spel die los staan van de PC waar het op draait, er zitten een paar brakke zaken in die men niet oplost.

Na de patch werkt mijn Audigy 1 geluidskaart niet meer met het spel, voor de patch was alles nog dik in orde. Nu gebruik ik de ingebouwde geluidskaart van mijn G510 toetsenbord wat echt beroerd klinkt in vergelijking met de Audigy 1.

Iedere keer dat ze iets oplossen dan introduceren ze weer een paar nieuwe bugs. Dit was al voorspeld nadat werd aangekondigd dat Treyarch het spel ging maken maar het bleek toch de harde realiteit. Hoe zal het zometeen met de ondersteuning zijn? Ik begin toch wel mijn vertrouwen te verliezen in de spellenbakkers en de uitgevers. Ze lijken zich meer te bekommeren om de inkomsten en minder om de spelers zelf. Maar goed, ik wil dit niet nog meer op een klaagzang gaat lijken dan het al doet.

Vanaf november mogen wij het weer met lobby's doen, ik ga nu niet meer meteen het spel kopen, eerst maar een paar maanden wachten en dan pas koop ik het, of niet. Geen zin meer in brakke toestanden waardoor party's niet normaal een spel kunnen joinen etc.

Met BO kun je op de PC ook niet meer met jouw eigen vrienden in één partij zitten. Je mag altijd tegen eigen vrienden spelen, leuk hoor als je als clan bezig bent. Zit je via Teamspeak lekker te kletsen over de tegenstander dan geef je onbedoeld toch tips aan de tegenpartij. Maar goed, het blijft nog aanmodderen en zogezegd, wellicht dat het met de mods gaat goedkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:06:

Zou leuk zijn voor FFA/TDM :) (wat ik nu in CoD nou niet echt interessant vind omdat je alles al hebt en dus nergens naar toe moet in de map)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was een potje Convoy aan het terugkijken om te zien hoe dom ik liep met een M14 (had teveel deaths door onvoorzichtigheid) toen ik dit tegenkwam. Zo pakken we corner campers dus aan. :) Ik keek voor de grap hoe lang hij er al lag. Werkelijk waar van 0:10 tot 2:40, op de in-game timer, lag hij daar te chillen. Hoe heb je zo lol?

en hoezo zag ik hem daar neit liggen, heeft misschien ook wel met de hoeveelheid deaths te maken :P

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2011 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:28:
[...]

Ahh Strahovski das zeker niet verkeerd, wordt tijd dat ze een keer uit de kleren gaat in Chuck :9~

on-topic: Van 't weekend is het weer double xp weekend dacht ik(voor ps3), zit hier ook weer een nuketown 24/7 server bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 09:14:
[...]

Ahh Strahovski das zeker niet verkeerd, wordt tijd dat ze een keer uit de kleren gaat in Chuck :9~

on-topic: Van 't weekend is het weer double xp weekend dacht ik(voor ps3), zit hier ook weer een nuketown 24/7 server bij?
WHY ?? :N er weer een dubble xp weekend en ik ben er weer is niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chimera2 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 09:22:
[...]

WHY ?? :N er weer een dubble xp weekend en ik ben er weer is niet :(
Ik ook alleen maar vrijdag(mits het mooi weer wordt). Dus dat wordt vrijdag maar even tot in de vroege uurtjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@bazs2000

Inderdaad, als je naar mijn computer kijkt (zie inventaris) heb ik ook een aardige killer pc.. Speciaal gekocht omdat ik vond dat mijn pc de nieuwere spellen niet meer aan kon.. Nou geloof me, ik haal nauwelijks (zoals je al aangeeft net als je buurman) 125 steady. Ik haal soms niet eens de 70.. dat is gewoon slecht voor een spel. Helemaal als je bedenkt dat ik bij de hoogste kwaliteit vs de laagste kwaliteit totaal géén fps verschil haal! Dat klopt toch niet? Ik heb hiervoor zelfs zinloze help topics gemaakt op tweakers en mijzelf voor schut gezet.. bleek gewoon aan het spel te liggen.. tsja..

Ik twijfel ontzettend of ik MW3 koop.. is de nieuwe community launcher goed? Wordt MW3 beter dan BO? Ik twijfel om te wachten op het nieuwe spel van respawn entertainment (de orginele cod makers die infinity ward uit zijn gestapt). Maarja, we zullen wel zien.. Ik vind BO iig een grote flop en dan bedoel ik dus ook de gameplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 09:45:
@bazs2000

Inderdaad, als je naar mijn computer kijkt (zie inventaris) heb ik ook een aardige killer pc.. Speciaal gekocht omdat ik vond dat mijn pc de nieuwere spellen niet meer aan kon.. Nou geloof me, ik haal nauwelijks (zoals je al aangeeft net als je buurman) 125 steady. Ik haal soms niet eens de 70.. dat is gewoon slecht voor een spel. Helemaal als je bedenkt dat ik bij de hoogste kwaliteit vs de laagste kwaliteit totaal géén fps verschil haal! Dat klopt toch niet? Ik heb hiervoor zelfs zinloze help topics gemaakt op tweakers en mijzelf voor schut gezet.. bleek gewoon aan het spel te liggen.. tsja..

Ik twijfel ontzettend of ik MW3 koop.. is de nieuwe community launcher goed? Wordt MW3 beter dan BO? Ik twijfel om te wachten op het nieuwe spel van respawn entertainment (de orginele cod makers die infinity ward uit zijn gestapt). Maarja, we zullen wel zien.. Ik vind BO iig een grote flop en dan bedoel ik dus ook de gameplay
Tuurlijk, iedereen is het er over eens dat die hele engine van BO zeer slecht geprogrammeerd is. Sta je op havana en kijk je de straat door, drops naar 44FPS. Ik heb mijn hele pc vernieuwd puur voor BO en het is wel beter geworden, maar nog steeds niet top. Ik heb zelf een q9550, 6870. Ik verwacht dat ik MW3 gewoon weer zeer vlot zal draaien, aangezien die code gewoon veel beter was.

Respawn Entertainment. Volgens mij is daar nog helemaal NIETS over bekend. Is die rechtszaak met Activision uberhaupt al geweest?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Mystikal schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 09:55:
[...]
Respawn Entertainment. Volgens mij is daar nog helemaal NIETS over bekend. Is die rechtszaak met Activision uberhaupt al geweest?
Volgens mij zijn de advocaten nog druk met alle zooi vooraf. Het zal nog wel even duren voordat die echt gevoerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

17 juni ofzo last ik op wikipedia. Ik weet niet of dat dan inclusief uitspraak is e.d. maar ik hoop dat deze mannen snel weer aan de slag kunnen. :) Ik denk dat ze wel al bezig zijn met een concept van een nieuw spel.. of een nieuwe engine? Ze kunnen moeilijk niks doen.

Maar we moeten weer ontopic over BO praten :p

Ik raad het niemand aan te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 09:14:
[...]

Nee johhh. nu is het nog soort van mysterie van wat er nou onder die kleren zit :P 8) ..
Als ze nou uit de kleren gaat , ken ik in de toekomst geen film meer van der kijken zonder dat ik aan iets anders denk :P ..en ze is 1 van de beste actrices van het moment. dus doe maar nog niet :P
Ze ziet er al jammie genoeg uit in Chuck en The Canyon 8)
(Zei ik dat, moet niet gekker worden. :| :o )

Wow dat was erg offtopic. :D :P (ff spoilerknop vergeten, anders had ik het daarin gezet)
dan maar even on-topic 8)
Alweer double xp 8) dat is zeker niet verkeerd.
Lekker weer met de groep op nuketown met de m60 sproeien 8) :D
6 mensen met de m60 demolition . en maar sproeien met dat ding :o je maakt de tegenstanders helemaal gek. :D uiteraad wel met hardened zodat je gewoon lekker door de muren door kan blijven sproeien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^^^ Haha ja daar heb je gelijk in. The Canyon ken ik niet, vanavond direct maar even binnenhalen :). Of ze de beste actrice zou ik zo niet zeggen, maar dat ze lekkah is staat als een dikke paal boven water.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Is de nieuwe download eigenlijk een beetje de moeite waard? Is ie bijvoorbeeld beter/minder dan First Strike?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:42:
^^^^ Haha ja daar heb je gelijk in. The Canyon ken ik niet, vanavond direct maar even binnenhalen :). Of ze de beste actrice zou ik zo niet zeggen, maar dat ze lekkah is staat als een dikke paal boven water.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Is de nieuwe download eigenlijk een beetje de moeite waard? Is ie bijvoorbeeld beter/minder dan First Strike?
Persoonlijk vind ik Hotel en Convoy goede maps, voor zover ik gameplay heb kunnen zien. First strike is leuk, voornamelijk stadium, dus ik ga nieuwe pack gewoon halen... Die tijd dat ik me er weer mee kan vermaken weegt wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja First Strike is wel leuk inderdaad met name Stadium, Berlin Wall. Discovery vind ik wat minder. En ik kan potdimme helemaal niet meer op de vierde komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:06:
Ja First Strike is wel leuk inderdaad met name Stadium, Berlin Wall. Discovery vind ik wat minder. En ik kan potdimme helemaal niet meer op de vierde komen!
Kowloon!

Ik vind de maps in Escalation ook goed, Zoo en Stockpile zijn imho supermappen door de vele wegen die naar iedere locatie lopen, Convoy is iets lastiger vanwege locatie "B", Hotel vind ik het minst leuk om te spelen in (HC) DOM om dat vanwege de layout (lang en smal) er iets teveel gecamped wordt.

In het algemeen vind ik de DLC mappen net iets beter uitgedacht dan de originele mappen in de game dus wat mij betreft zeker de moeite waard. En dan laten we de zombie map nog buiten beschouwing maar die is ook goed !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach sjezus ja hoe kon ik die nu vergeten! Kan me moeilijk gaan verschuilen achter het tijdstip :)

Maar kowloon is ook wel een leuke map. Hoewel ik daar hele lekkere potjes heb gespeeld maar ook hele kl*te potjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:38:
Ach sjezus ja hoe kon ik die nu vergeten! Kan me moeilijk gaan verschuilen achter het tijdstip :)

Maar kowloon is ook wel een leuke map. Hoewel ik daar hele lekkere potjes heb gespeeld maar ook hele kl*te potjes.
Als er in kowloon een goed team tegen je is pakken ze je vanuit elk raampje..
Convoy lijkt me juist vanwege B een heerlijke map om te snipen.

fuck, moet aan me scriptie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 19:19
delaitinho schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:45:
[...]

fuck, moet aan me scriptie :P
:X fijne dingen....

Dit weekend maar eens kijken of ik dan toch prestige 3 in kan gaan. Double XP is wel relaxed om snel bij lvl 20 te komen. Aangezien ik nog maar lvl 41 ben gaat het denk ik moeilijk worden met de beperkte tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m4yall schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:08:
[...]

:X fijne dingen....

Dit weekend maar eens kijken of ik dan toch prestige 3 in kan gaan. Double XP is wel relaxed om snel bij lvl 20 te komen. Aangezien ik nog maar lvl 41 ben gaat het denk ik moeilijk worden met de beperkte tijd...
In een avondje double xp kan je makkelijk van level 41 naar level 50 gaan.
Als dan nog 1 goed lang potje demo doet daarna kom je makkelijk van level 1 naar level 15 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Paar weken was het nog Double XP weekend. Ben toen redelijk snel binnen een paar potjes naar lvl 14 geschoten. Daarna ging het ook hard omdat je voor elke scheet punten krijgt.

Sinds gisteren ben ik beland op lvl 50 en zou ik weer kunnen prestigen. Maar voorlopig niet. Van P5 naar P6 is niets meer dan een icoontje. Pas van 6 naar 7 krijg je er weer een class bij.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
Ligt het aan mij of is het bijna onmogelijk om een potje Zombie's: Acsension te doen, telkens "Migrating Hosts" of dan zitten er mensen bij die gewoon niet op "Ready Up" drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dogs op hotel.

Toch wel de beste killstreak voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Dit is heel OT, maar ff aan de mensen met wie ik met regelmaat speel: ik ben verkast naar BFBC2 op mijn oude account met dezelfde naam als mijn nickname op Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

reemprive schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 08:37:
Dit is heel OT, maar ff aan de mensen met wie ik met regelmaat speel: ik ben verkast naar BFBC2 op mijn oude account met dezelfde naam als mijn nickname op Tweakers.
Pink, have fun en wellicht zien we elkaar bij BF3/MW3 weer!
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 08:34:
Dogs op hotel.

[video]
Sorry, dat ik je uit een droom help.. maar dit slaat nergens op... Het is en een slecht filmpje en een slechte killstreak... Het is niet interessant om de honden te zien, het is interessant om te zien hoe je daar bent gekomen.

Ik zit al 2 avonden te kl@ten om een filmpje omline te gooien. Ik krijg het niet voor elkaar. Ik neem hem bij theather op via fraps. Vervolgens zijn dat 4 avi's van 2 gieg per stuk. Die wil ik converteren, maar heb geen goed programma gevonden. Iemand suggesties?? Om de een of andere reden concerteert het geluid niet lekker.

Hoe doen jullie dat?

[ Voor 17% gewijzigd door Mystikal op 09-06-2011 09:17 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, met mijn hyperprofi supertoffe videobewerkingspakket.
Windows Movie Maker.

Daar gaat het het beste mee, het is gratis, en ik heb er met FRAPS filmpjes nog nooit problemen mee ondervonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:12

Silence

Godlike

Dogs op hotel.

[video]
haha die heb ik dagelijks wel. Niet echt speciaal.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Dogs op hotel.

[video]
heb je dan echt niks nuttigs te doen? Zo speciaal zijn al je filmpjes niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer ik net een filmpje te maken van een spy plane op Jungle blijkt dat theater mode spy planes niet weergeeft bij het afspelen. :( Was anders wel redelijk epic geweest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Mystikal schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 09:16:
[...]

Ik zit al 2 avonden te kl@ten om een filmpje omline te gooien. Ik krijg het niet voor elkaar. Ik neem hem bij theather op via fraps. Vervolgens zijn dat 4 avi's van 2 gieg per stuk. Die wil ik converteren, maar heb geen goed programma gevonden. Iemand suggesties?? Om de een of andere reden concerteert het geluid niet lekker.

Hoe doen jullie dat?
Inderdaad Windows Movie maker! Neem dan in game op met 1280 x 720 (oid) en je hebt prima youtube 720p materiaal.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als je in de spelerslijst wil, of je hebt een server voor in de lijst, kan je een DM naar Frentik of superbassie sturen. Dit soort aanvragen horen niet in het topic zelf.