Oh, wij hadden gister juist een top avond.
Aangezien we aankomende week een guildmeet hebben en we daar gedurende een paar dagen wel onze Omnotron heroic strat gaan verzinnen (onder het genot van) gaan we deze week voor een maximale clear.
Gisteren stond BWD op het programma.
Omnotron, zoals gezegd, nog niet op heroic geprobeerd, dus die tikten we als eerste maar even om (in balance gear, waaaaaar is m'n regen?!) Vervolgens Magmaw HC. Hebben we nog niet zo lang neer, geeft ons normaliter altijd wel een paar wipes. Maar gister niet. Oneshot. On a roll, goede focus, dus door naar Maloriak HC. Jammergenoeg verlies je daar dan de focus doordat je het gevecht wilt resetten als je geen spawn hebt voor Dark phase. En dus ook een paar domme wipes. Vervolgens een wipe doordat Maloriak tijdens Dark phase de MT melee't. Wat? Zucht. Try erop gaat goed, tot we vlak in P2 onze MT zomaar ge-oneshot zien worden. Grote paniek, combat res van mij op de topDPS maar geen Innervate voor hem, dus gemakeerd. Maar we hebben een mage. En die tankt de laatste 2M HP in z'n eentje. Spell steal ftmfw! \o/ Zelden een zo bizarre kill meegemaakt, en mogelijk verschijnt die op youtube, puur voor de lol

Oh, en waarom de MT dood neerviel? Shield broken. Voor de pull zei hij nog dat hij 'm wel repareerde na de volgende reset. Maar die kwam er dus nooit
Volkomen hyped up door naar Atramedes. Oneshot. Te makkelijke baas. Makkelijker dan Al'Akir

Looten, en door naar Chimaeron. Wat suffe wipejes door missende focus bij een healer (verkeerde spells waardoor Slime victims dood neervielen) en bij mij (hoezo stacken tijdens Feud, nergens voor nodig!

) maar de eerste de beste P2 een eenvoudige kill. Kan me nog steeds niet voorstellen waarom we daar nou 150+ wipes op hebben gehad, maargoed, zo gaat dat
Ondanks mijn aansporing toch maar Nef op normal afgemaakt. We hadden niet onze standaard healer setup, waardoor het verschuiven van rollen voor wat mana issues zorgde, maar nadat we dat opgelost hadden weer een smooth kill. En een half uur voor raid einde klaar. Nom.