WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Voor de AH Goblins hier: jullie kennen vast wel Undermine Journal (waarop je kan zien hoe de prijzen op US realms evolueren, messages kan krijgen als bepaalde items gepost worden, etc.). Er is een EU speler aan een vergelijkbaar project begonnen (tis sowieso beperkter, want hij is niet zo gek, zoals die underminer, om een berg chars aan te maken om de AHs constant te volgen, hij vraagt om uploads van Auctioneer data). Uiteraard nog early beta, maar toch: http://wowtrader.org.uk/server.php
Allen daarheen, en als gekken data files uploaden, jongens! Essentiele informatie dit (kan je tenminste eindelijk voor alles geschiedenis van prijzen zien, en niet alleen voor de dingen die je met MarketWatcher volgt).
EDIT: ach ja, waarschijnlijk belangrijk PTR nieuws voor IEDEREEN:
VPs zullen in JPs geconverteerd worden bij 4.2 (dat wist iedereen al),
wat je mss niet weet is dat indien je boven de 4000 JPs uitkomt daardoor, dat die dan NIET beschikbaar zullen zijn (géén "soft cap" zoals bij de launch van dit systeem) maar direct zullen worden omgezet in gold (47s per punt, blijkbaar). Bron. Dat betekent dus dat, indien je JP capped bent (zoals ongeveer iedereen), dat je moet MAKEN dat je VP uitgegeven zijn voor 4.2, want dat je zuurverdiende VP anders linea recta in gold veranderen. Ook degenen die zoals ik aan het sparen zijn voor een laatste "groot" item (2.2k), moeten zich OF haasten, of zorgen dat ze "ruimte" hebben binnnen hun JPs.
[ Voor 31% gewijzigd door DexterBelgium op 08-06-2011 06:40 ]
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
Vind ik wel redelijk om te vragen voor dure items. Er zijn er ook een boel die het gratis voor je maken. Dus een beetje aftasten..Twylight schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 00:29:
wat is een goede/redelijke prijs om te vragen om landslide/windwalker/power torrent te enchanten als iemand anders de mats brengt? Lijkt me dat je daar wel meer dan 50g voor kan vragen toch?
http://hawvie.deviantart.com/
Ik denk dat het dan vooral belangrijk is om te weten wanneer de patch 4.2 live gaat.DexterBelgium schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 06:18:
EDIT: ach ja, waarschijnlijk belangrijk PTR nieuws voor IEDEREEN:
VPs zullen in JPs geconverteerd worden bij 4.2 (dat wist iedereen al),
wat je mss niet weet is dat indien je boven de 4000 JPs uitkomt daardoor, dat die dan NIET beschikbaar zullen zijn (géén "soft cap" zoals bij de launch van dit systeem) maar direct zullen worden omgezet in gold (47s per punt, blijkbaar). Bron. Dat betekent dus dat, indien je JP capped bent (zoals ongeveer iedereen), dat je moet MAKEN dat je VP uitgegeven zijn voor 4.2, want dat je zuurverdiende VP anders linea recta in gold veranderen. Ook degenen die zoals ik aan het sparen zijn voor een laatste "groot" item (2.2k), moeten zich OF haasten, of zorgen dat ze "ruimte" hebben binnnen hun JPs.
Het is gewoon idioot hoe snel je weer JP-capped bent. ik zorg er altijd voor dat als ik in de buurt van de 4000 punten kom, er dan weer gewoon een tas bloemen er voor koop. Maar is wel een bericht waar veel mensen overeen lezen dus zal de guild hierover vanavond maar eens informeren.
is er tevens bekend of er binnenkort epic gems op de markt komen ? ben momenteel druk bezig om mijn tokens op te sparen (mis nog de helft van de recipies maar die verkopen toch niet en niemand in guild vraagt erom) voor als het gaat komen ik meteen de meeste aan kan schaffen.
[ Voor 9% gewijzigd door sabriel op 08-06-2011 08:24 ]
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Gister niet veel boeiends gedaan, even wat guildies door Grim Batol heroic geholpen en daarna een Argaloth 25 op mijn pala getanked. Het was rustig in de guild dus ben ik daarna maar even op mijn mage gelogged voor een random. Ben inmiddels level 38, dus ik kan water gaan maken! Yay!
Omdat er nog geen raids gepland waren voor komende reset heb ik in ieder geval een raid voor vanavond op de kalender gezet. Rodie, inschrijven dus!
Ik zal ff kijken, maar goed dat je het zegt.hulkie schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 09:13:
Goede morgen,
Gister niet veel boeiends gedaan, even wat guildies door Grim Batol heroic geholpen en daarna een Argaloth 25 op mijn pala getanked. Het was rustig in de guild dus ben ik daarna maar even op mijn mage gelogged voor een random. Ben inmiddels level 38, dus ik kan water gaan maken! Yay!
Omdat er nog geen raids gepland waren voor komende reset heb ik in ieder geval een raid voor vanavond op de kalender gezet. Rodie, inschrijven dus!
Verwijderd
Wat lijkt jullie een aannemelijke datum dat p4.2 live gaat?
zelf gok ik nog een week of 2 (begin juli)
@Dexterbelgium --> thxs goed om te weten. mijn plan was wel om ver boven de cap van 4K uit te komen met de valor conversie en dan met jp's alle DK dps items te kopen. helaas... nou ja dan heb ik straks 4K jp's en een berg gold ... mij ook best.
oh ja als bedrijfeconoom heb ik een sterk gevoel dat er straks heel snel heel veel gold te verdienen valt met o.a BS. gisteren alvast even wat grondstoffen voor truegold ingekocht en een aantal truegold bars
Dit weekend als de bliksem BS gaan lvl-en op mij DK en dan die orbs farmen als een dolle. (die droppen toch heel vaak? zelf zie ik ze vrijwel nooit omdat ik geen professies heb die ze gebruiken)
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2011 09:57 ]
De Orbs droppen bij de laatse boss van een Hc dungeon.Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 09:50:
Dit weekend als de bliksem BS gaan lvl-en op mij DK en dan die orbs farmen als een dolle. (die droppen toch heel vaak? zelf zie ik ze vrijwel nooit omdat ik geen professies heb die ze gebruiken)
Verwijderd
Tornado's van links met opening aan de rand, van rechts met opening bij Al'akir in het midden een ice patch en een knock back op het moment dat je eigenlijk naar de openingen moet lopen. Uiteindelijk kies je er voor om maar van de rand te springen, alwaar je een lightening over je heen krijgt gevolgd door een tweede als je net weer op het platform staat. En dat dus continu! Dezelfde groep die vorige week nog een paar keer in P2 kwam met 10 man komt nu ineens niet met meer dan 5 man in P2 als ze d'r al komen. Wat een schijt boss.
En dan nog posts lezen dat RNG niet bestaat, en dat je dan maar beter moet spelen. Spelers die al heroics doen en andere normal bosses zonder al te veel problemen, maar gewoon dagen wipen op Al'akir... Die boss gaat één keer down voor de achievement en het gedaan hebben en daarna dus nooit meer.
Persoonlijk vind ik het nog vroeg voor 4.2. Het lijkt of ZA/ZG er nog maar pas is. Niet dat ik ze ondertussen nog niet beu ben.Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 09:50:
Mogguh mensen.
oh ja als bedrijfeconoom heb ik een sterk gevoel dat er straks heel snel heel veel gold te verdienen valt met o.a BS. gisteren alvast even wat grondstoffen voor truegold ingekocht en een aantal truegold bars
Wat craften betreft, ik vrees dat ik een paar living embers ga missen.
waarschijnlijk 29 juni, want pvp seizoen 9 is afgelopen op 22 juniVerwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 09:50:
Mogguh mensen.
@Dexterbelgium --> thxs goed om te weten. mijn plan was wel om ver boven de cap van 4K uit te komen met de valor conversie en dan met jp's alle DK dps items te kopen. helaas... nou ja dan heb ik straks 4K jp's en een berg gold ... mij ook best.
Ik weet van gekkigheid niet meer wat ik met conquestpoints moet doen....Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 09:02:
Of je ruilt valor in voor conquestpoints.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Edit:
Moet het afgelopen PVP seizoen iets zeggen dan? Het is eerder zo geweest dat het einde PVP seizoen was en dat er nog lang na niets nieuws kwam.
[ Voor 21% gewijzigd door Juok op 08-06-2011 10:28 ]
Maar goed, dat het arena seizoen eindigd wil opzich niet zoveel betekenen, het is vaker gebeurt dat een patch niet gereleased werd als het arena seizoen klaar was. Zelf ben ik wel redelijk klaar nu met de raids, we hebben sinds november vorig jaar geen nieuwe raid content meer gehad en ik begin me flink te vervelen in BWD/BoT/TFW ook al hebben we nog lang niet alle bosses gedaan op heroic en dat zal ons ook echt niet gaan lukken voordat 4.2 released...mmo-champion:
When is Patch 4.2?
According to the End of Arena Season 9 Announcement it looks like the patch will be deployed on June 21st, with the new season starting the week after.
Nu, in dit geval lijkt het me wél een erg sterke aanwijzing, en ik reken dus op patch day 22 juni 2011. WoWinsider en MMO-Champ lijken hetzelfde te doen.Thysiej schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 10:38:
[...]
Maar goed, dat het arena seizoen eindigd wil opzich niet zoveel betekenen, het is vaker gebeurt dat een patch niet gereleased werd als het arena seizoen klaar was. Zelf ben ik wel redelijk klaar nu met de raids, we hebben sinds november vorig jaar geen nieuwe raid content meer gehad en ik begin me flink te vervelen in BWD/BoT/TFW ook al hebben we nog lang niet alle bosses gedaan op heroic en dat zal ons ook echt niet gaan lukken voordat 4.2 released...
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
Op die manier heb ik straks 4K JP (of x JP + y spillover VP) en 2.7K JP van de conversie terug vanuit HP.
Waardeloze conversie verhouding 0.66 x 0.66: 0,44, maar toch een manier om straks snel volledig 3 items t11 aan te schaffen.
"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."
Verwijderd
Ik weet niet hoe je aan deze items moet komen, maar ik gok in eerste instantie ook niet op die craftable 378 items, maar op 365 wapens. veel mensen zullen deze denk ik meteen willen kopen (daar ga ik vanuit) zodat ze met een goed team eigenlijk meteen kunnen gaan raiden in p4.2bbc schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 10:18:
[...]
Wat craften betreft, ik vrees dat ik een paar living embers ga missen.
weet niet wat de prijzen zijn op jullie servers, maar bij mij gaat die soulblades gewoon nog weg voor 12K. (was eerst ruim 20K) gok zelf dat ik een aantal van die nieuwe BS wapens zo voor 30K kwijt kan de eerste dagen
prio 1 is zelf een paar van die items maken voor mijn toons, maar wat handelen lijkt mij ook wel leuk.
Dit was mijn plan ook.bras schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 11:26:
Wat de vp, jp discussie betreft. Om te zorgen dat ik niet cap ruil ik ze tegenwoordig om naar honor points, totdat die ook capped op 4K.
Op die manier heb ik straks 4K JP (of x JP + y spillover VP) en 2.7K JP van de conversie terug vanuit HP.
Waardeloze conversie verhouding 0.66 x 0.66: 0,44, maar toch een manier om straks snel volledig 3 items t11 aan te schaffen.
trouwens hc dungeosn worden straks echt lachwekkend met die gear.. ze zijn nu al lachwekkend, maar straks slaat het echt denk ik nergens meer op
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2011 11:33 ]
Dus dan gaan mensen expres in 333/346 gear rondrennen zodat ze snel en makkelijk de VP kunnen vangen? Over Lost City doe ik ongeveer 20 minuutjes (15 met een goede groep). ZA/ZG doe ik echt langer overNuyi schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 11:39:
Ik ben al maanden niet meer in een Heroic Dungeon geweest uberhaubt.... die content heb ik gedaan pre-nerf in blue 333/green gear, toen was het uitdagend. Ik vind het wel prima zo, van mij hoeven die dingen niet uitdagend te blijven, hoef niet 2 jaar door dezelfde dungeons en 2 jaar lang op moeten letten voor 70 domme VP's, die ze gewoon eraf moeten halen en alleen toekennen aan lvl appropriate dungeons... maaja casual lovers bij Blizz...
Verwijderd
inruilen voor valorpoints ? lolhmr schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 10:22:
[...]
Ik weet van gekkigheid niet meer wat ik met conquestpoints moet doen....
Verwijderd
komend weekend ga ik met mijn nieuwe farmertje (prot warrior) voor het eerst in maanden een normal doen 3 keer ofzo en daarna hc'tjes.
@ Thysiej doe jij nog steeds zo lang over za/zg? meeste groepen die ik de laatste tijd heb gehad ging het allemaal redelijk snel. za --> 50 min zg 40-50 min. je kan ook best veel skippen in beide dungeons zodat het allemaal wat efficiënter gaat.
ZG duurt ietsjes langer maar idd ook goed binnen 40 te doen.
Maargoed een wipe en je kunt er zo alweer 5 mins bij optellen, de meeste winst zit simpelweg in niet wipen
Bnet pindle#2913
Om heel eerlijk te zijn heb ik ZG nog niet eens gedaan, ZA één keer. Ik vind dungeons een beetje nutteloos als ik al in hogere gear rondloop en ik had in het geval van ZG geen zin om 260triljoen keer te whipen in het begin. net als jij ben ik momenteel bezig met een prot warrior alt, mijn main is een prot pala. Het schakelen tussen pala en warrior is wel ff een verschilletje, vind het wel leuk moet ik zeggen. Ben nu net in de WOTLK content gekomen, tanken gaat best goed moet ik zeggen. Ff snel 85 worden, paar normals doen en miss wat epics kopen, die kosten nu toch niets meer :-)Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 11:59:
zelfde hierzo.. ik zit eigenlijk alleen nog maar in za/zg en raids.
komend weekend ga ik met mijn nieuwe farmertje (prot warrior) voor het eerst in maanden een normal doen 3 keer ofzo en daarna hc'tjes.
@ Thysiej doe jij nog steeds zo lang over za/zg? meeste groepen die ik de laatste tijd heb gehad ging het allemaal redelijk snel. za --> 50 min zg 40-50 min. je kan ook best veel skippen in beide dungeons zodat het allemaal wat efficiënter gaat.
Lekker zijn is een gave :)
Verwijderd
Helaas moet ik constateren dat de runs in die instances gewoon buitensporig veel tijd kosten en je bet 7 oude heroics kan doen voor valor points en 359 items kopen.
ZA gaat meestal nog wel, maar 2 uur voor een PuG ZG is niet ongewoon. Het begint al bij boss 1, waar doorgaans de helft van de groep vervangen wordt na tig wipes omdat men niet tussen de lijntjes kan blijven/van shit weg kan lopen. Als je daar klaar bent ben je 20 minuten verder. Bloodlord gaat dan wel goed, maar panther boss is een drama omdat er altijd wel idioten zijn die vol de boss gaan nuken, hoe vaak je ook zegt dat eerst de panthers moeten. Vervolgens cauldron dude drama, mensen die re laat bij de groene zijn, in de vuurlijn blijven staan dps die adds volkomen negeert.
Om vervolgens bij Jindo te komen, alwaar men overal staat behalve bij de chains. God wat spelen er toch een hoop idioten dit spel.
Ja, behalve items met een rating requirement, die zullen niet meer te koop zijn.Thrillseeka schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:10:
hoe zit het eigenlijk met pvp gear? word alle 365 gear straks verkocht voor honor points? inclusief wapens en wands?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2011 13:14 ]
Sommige spelers kunnen gewoon weg ook niet spelen om de manier hoe jij speel, ze hebben een bunker voor het hoofd zitten
Het positieve hieraan is, toen ik begon was ik de idioot. Nu vragen ze mij om advies
Dus ja de idioten van vroeger zijn nu de betere en de pro's van vroeger vervelen zich de neten.
uurtje lukt wel, alleen de 45 min voor ik er in ben begin ik al niet eeens aanJ.Christ schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:19:
Twee uur voor een ZA herioc? Dan zit je absoluut niet in een goeie groep! Ik speel holy priest en doe er meestal één uurtje over en dan ligt het zeker aan de tank en dps die je mee hebt.
Sommige spelers kunnen gewoon weg ook niet spelen om de manier hoe jij speel, ze hebben een bunker voor het hoofd zitten
Sterker nog, ik heb met mijn hunter de ZA beer via de LFG tool gewonnen met +/- 4 minuten over op de timer...je moet wel stront mazzel hebben dat je de juiste groep treft. Guildruns doe ik niet aangezien niemand zin heeft in ZA/ZG of de oude heroics (want waarom zou je ze uberhaubt doen als je als raider in ilv > 360 stuff rond loopt).J.Christ schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:19:
Twee uur voor een ZA herioc? Dan zit je absoluut niet in een goeie groep! Ik speel holy priest en doe er meestal één uurtje over en dan ligt het zeker aan de tank en dps die je mee hebt.
Nu heb ik de oude en de nieuwe ZA beer. De oude wint natuurlijk qua looks en niks is leuker om deze te parkeren naast een speler met de nieuwe ZA beer in SW. Meestal gaan ze weg enzo..

[ Voor 6% gewijzigd door vhal op 08-06-2011 13:47 ]
deadsy33 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:45:
[...]
Sterker nog, ik heb met mijn hunter de ZA beer via de LFG tool gewonnen met +/- 4 minuten over op de timer...je moet wel stront mazzel hebben dat je de juiste groep treft. Guildruns doe ik niet aangezien niemand zin heeft in ZA/ZG of de oude heroics (want waarom zou je ze uberhaubt doen als je als raider in ilv > 360 stuff rond loopt).
Nu heb ik de oude en de nieuwe ZA beer. De oude wint natuurlijk qua looks en niks is leuker om deze te parkeren naast een speler met de nieuwe ZA beer in SW. Meestal gaan ze weg enzo..
Verwijderd
haha jij hebt wel erg veel pech gehad dan. dergelijke gedrag heb ik eigenlijk alleen in de eerste week van za/zg meegemaakt. Wat trouwens al die noobies doen bij die eerste boss in zg maakt mij niets uit zolang de healer maar blijft leven.. heb die een keer vanaf 80% tot Kill solo gedaan met alleen de healerVerwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:13:
Om vervolgens bij Jindo te komen, alwaar men overal staat behalve bij de chains. God wat spelen er toch een hoop idioten dit spel.
tactics bij de laatste boss in zg zijn wel erg belangrijk en leg dit altijd eerst duidelijk uit.
100% pug one shot tactic is: beweeg als 1 groep, bescherm de healer (prio 1) en eerst de linker kant dan de andere. Vaak geef ik de healer een ster boven zijn hoofd omdat het lastig te zien is met die adds. Als je zelf tankt en merkt dat het echt hersenloze zijn, dan zelf gewoon vol adds killen na elke chain die breekt. dit gevecht gaat echt alleen om die adds.. de rest is pure afleiding.
ZA heb ik eigenlijk nog nooit problemen gehad en vind deze dungeon erg leuk omdat ik hier vroeger in de tijd van TBC raidleader was.
Verder als je samen met 2 of 3 guildies gaat scheelt ook vaak heel veel. zeker als dit een healer/tank combi is. Heb in deze setup nog nooit een pug gehad die een beetje bijdehand ging doen.
Kortom je hebt denk ik echt bad luck gehad

Laatst hadden we ook een groep met +- 20k dps overall minimaal, op bossfights deden een mage en hunter 30-40k dps... op packs ook tussen de 25 en 45... we stonden in 20 mins weer buiten
Het kan wel degelijk maar je hebt eerst 10 crappy pugs voordat je zoiets tegenkomt
Bnet pindle#2913
Verwijderd
Ik ben tank he, instant queue. Alleen helpt dat je weinig als je van die idioten krijgt. Als je healer niet uit de aoe effecten loopt of de groene culdron gebruikt, dan volgt de groep al snel. En als de dps het loodje legt dan duren de gevechten gewoon te lang en gaat je healer oom.Mektheb schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:44:
[...]
uurtje lukt wel, alleen de 45 min voor ik er in ben begin ik al niet eeens aan
ik ben helaas dpsVerwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:57:
[...]
Ik ben tank he, instant queue. Alleen helpt dat je weinig als je van die idioten krijgt. Als je healer niet uit de aoe effecten loopt of de groene culdron gebruikt, dan volgt de groep al snel. En als de dps het loodje legt dan duren de gevechten gewoon te lang en gaat je healer oom.
Die mount haal ik wel al ik me gear verbeterd heb
Die 3 avonden ik raid en daar heb je het wel mee gehad, dat komt zodra de tempratuur buiten daalt weer
Dat zegt hij toch ook? Pug!J.Christ schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:19:
Dan zit je absoluut niet in een goeie groep!
Ik heb constant het gevoel achter de feiten aan te hobbelen met mijn professions, het scheelt dat ik nog niet zo veel alts op 85 heb maar bijvoorbeeld leatherworking, ik kan er maar niet achter komen hoe je daar geld mee zou kunnen verdienen. Pristine hides verkopen niet echt, de epics staan ondertussen onder de prijs van de mats op de AH etc. Mijn scribe was natuurlijk net te laat met de glyphs om niet bij de groep mensen te horen die 150k gold verdienden een paar maanden terug en hoort nu bij de groep die de glyphs keer op keer na 48 uur terug krijgt van de AH en tegen de tijd dat ik Darkmoon Cards kan maken is 4.2 er

Gelukkig verkopen de cloths, leathers, ores en bloemetjes redelijk
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
De crappy pugs zijn dan ook gelijk gasten met ungemmed/unenchanted gear, 7k dps en clueless tanks/healers.porn* schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:49:
[...]
![]()
Laatst hadden we ook een groep met +- 20k dps overall minimaal, op bossfights deden een mage en hunter 30-40k dps... op packs ook tussen de 25 en 45... we stonden in 20 mins weer buiten
Het kan wel degelijk maar je hebt eerst 10 crappy pugs voordat je zoiets tegenkomt
Maakt mij niet uit, het duurt soms wat langer maar je komt soms 'special persons' tegen tijdens zo'n run,
Het enige waar ik me kwaad om kan maken is het simpelweg ignoren van vragen in /party. Als ik als tank vraag of iedereen de Jindo tactics weet (met een basic uitleg enzo) en geen reactie krijg, ga ik er van uit dat iedereen ze wel weet.
Maar...uiteraard is er dan wel zo'n josti die na een wipe doodleuk in /p vermeldt 'sorry, dont know tactics". Op zo'n moment is het wel een double facepalm voor mij...ik vraag me af wat sommige mensen aan het doen zijn naast het spelen van WoW (zal wel iets met youpron,spankwire,redtube zijn enzo..)
WoW - SC2 replay's - Serie's kijken en ondertussen vast wel SmSedeadsy33 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:24:
[...]
De crappy pugs zijn dan ook gelijk gasten met ungemmed/unenchanted gear, 7k dps en clueless tanks/healers.
Maakt mij niet uit, het duurt soms wat langer maar je komt soms 'special persons' tegen tijdens zo'n run,
Het enige waar ik me kwaad om kan maken is het simpelweg ignoren van vragen in /party. Als ik als tank vraag of iedereen de Jindo tactics weet (met een basic uitleg enzo) en geen reactie krijg, ga ik er van uit dat iedereen ze wel weet.
Maar...uiteraard is er dan wel zo'n josti die na een wipe doodleuk in /p vermeldt 'sorry, dont know tactics". Op zo'n moment is het wel een double facepalm voor mij...ik vraag me af wat sommige mensen aan het doen zijn naast het spelen van WoW (zal wel iets met youpron,spankwire,redtube zijn enzo..)
Hehe ja al 2x een timed run verneukt doordat de healer ff afk ging. Dan zeg je ok, meestal zeggen ze toch 1 min afk. Om vervolgens na 5 min nog niet terug te zijn... daar krijg ik pas kickneigingen van (en al voor 5 min geloof medeadsy33 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:24:
[...]
De crappy pugs zijn dan ook gelijk gasten met ungemmed/unenchanted gear, 7k dps en clueless tanks/healers.
Bnet pindle#2913
Ik zit zo vaak tv te kijken, boek te lezen, iets te tekenen of even de pispot te vullendeadsy33 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:24:
[...]
Gister weer een clean kill gehad op Al'akir, dit is echt de makkelijkste boss in de huidige raiding content. Je moet alleen op tijd anticiperen op de tornado's en knock back.Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 10:17:
Bah, gisteren Al'akir geprobeerd. Enige boss die ik nog niet heb gedaan op normal. Wat een drama is dat zeg......
Je moet voor de lightning alleen wel een goeie spread in acht nemen. Enige waar veel mensen falen is fase 3, veel spelers kunnen blijkbaar niet in 3d denken.
Ik wil Al'Akir op heroic neer krijgenden85 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:50:
[...]
Gister weer een clean kill gehad op Al'akir, dit is echt de makkelijkste boss in de huidige raiding content. Je moet alleen op tijd anticiperen op de tornado's en knock back.
Je moet voor de lightning alleen wel een goeie spread in acht nemen. Enige waar veel mensen falen is fase 3, veel spelers kunnen blijkbaar niet in 3d denken.
Lekkere kort door de bocht opmerkingden85 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:50:
[...]
Gister weer een clean kill gehad op Al'akir, dit is echt de makkelijkste boss in de huidige raiding content. Je moet alleen op tijd anticiperen op de tornado's en knock back.
En 3D denken en 3D doen in een wereld die op een 2D scherm wordt geprojecteerd is ook gewoon lastig. Ik kan heel goed 3D denken, ben ruimtelijk heel goed aangelegd, maar in WoW is 3D visueel soms gewoon tricky. Als ik in Vahj'ir redelijk ver ben uitgezoomd en een mob is me aan het melee'en zie ik soms echt niet of die mob nou voor me staat, achter me staat of zelfs onder me hangt. Kan ik nog zo goed 3D denken, maar een 2D scherm kan dat nou eenmaal niet perfect weergeven.
Wat niet wil zeggen dat het bij Al'Akir zo nauw is. Als je beneden begint en naar boven vliegt moet dat over het algemeen wel duidelijk zijn. Tenzij mensen uit Australië komen natuurlijk
In stormwind / oggrimar. Dan naar de nieuwe gebieden, alle greenies zijn beter dan wat je nu hebt waarschijnlijk. Je kan ook geen nieuwe dungeons doen als je ilvl te laag is.Darth Malak schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:48:
Hmm... begin weer een klein beetje interesse te krijgen in wow.. Ben ongeveer 1 1/2 a 2 jaar gelden gestopt met hunter, paly, dk, shammy, warrior op lvl 80 met iets van lvl 230 (?) ofzo gear (ben ik vergeten)... Maar als ik dit topic zo bekijk zo'n beetje geen idee waar ik zou moeten beginnen.
Het gevecht is wel degelijk makkelijk te noemen. Een fout mag je best maken in de normal versie van het gevecht. Je kan best een keer in de whirlwind komen zonder dood te gaan. Al is het natuurlijk beter om van het platform te springen (als je echt niet meer kan ontwijken).Blistimo schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:14:
[...]
Lekkere kort door de bocht opmerkingDat het jullie gemakkelijk afgaat betekent het nog niet dat het de makkelijkste encounter is...
Fase 1 duurt echt heel kort je hoeft maar 2 whirlwinds te dodgen en maximaal 2 knock backs. Daarna is het echt faceroll in fase 2, je hoeft alleen maar achter de tank te gaan staan en een beetje whirlwinds dodgen en adds killen.
En fase 3 is gewoon goed opletten.
Als iemand in je raid faalt dan vervang je hem toch? Gaat hij/zij maar lekker super mario bros spelen als hij/zij het te moeilijk vind.
Al'Akir is ook irritant, maar buiten het irritante om wel het makkelijkst. Als je mensen hebt die falen op de squall lines - dan wordt het dus inderdaad heel vervelend (maar come on, het is ook echt weer geen prince of persia platform pittigheid he!). Maar: pop eventueel heroism in P1. Hoe sneller je in P2 bent, hoe simpeler het gevecht wordt.Blistimo schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:14:
[...]
Lekkere kort door de bocht opmerkingDat het jullie gemakkelijk afgaat betekent het nog niet dat het de makkelijkste encounter is... Feit is dat de foutmarge erg klein is, en feit is dat het een gevecht is waar heel veel persoonlijke keuzes doorslaggevend kunnen zijn. Dat jullie daar kennelijk allemaal erg goed in zijn is natuurlijk leuk voor jullie, maar ik denk toch dat jullie daarin een uitzondering zijn. Wij hebben een priest die nogal vaak de weg kwijt is. Hij faalt vaak op de Squall lines. En dan gaat het vaak fout. Dat vind ik persoonlijk vrij onvergeeflijk, en dus kan je de encounter daarom alleen al niet gemakkelijk noemen.
En 3D denken en 3D doen in een wereld die op een 2D scherm wordt geprojecteerd is ook gewoon lastig. Ik kan heel goed 3D denken, ben ruimtelijk heel goed aangelegd, maar in WoW is 3D visueel soms gewoon tricky. Als ik redelijk ver ben uitgezoomd en een mob is me aan het melee'en zie ik soms echt niet of die mob nou voor me staat, achter me staat of zelfs onder me hangt. Kan ik nog zo goed 3D denken, maar een 2D scherm kan dat nou eenmaal niet perfect weergeven.
Wat niet wil zeggen dat het bij Al'Akir zo nauw is. Als je beneden begint en naar boven vliegt moet dat over het algemeen wel duidelijk zijn. Tenzij mensen uit Australië komen natuurlijk
En P3 is inderdaad irritant. WoW is gewoon klote met 3D. Wat mij betreft fietsen ze dat er ook helemaal uit. Al die encounters die daar mee werkten waren en zijn irritant.
[ Voor 4% gewijzigd door rodie83 op 08-06-2011 15:30 ]
Doe maar wat dailies voor wat gear.
Collega's vonden het wel tijd voor een random BG. Natuurlijk het vele gescheld van noob dit en dat. en dan gewoon niet luisteren. iedereen moet toch z'n eerste potje ooit doen.
Hoe zou jij je voelen als je iets voor eerst doet, en dan meteen afgekraakt worden.
Weet ik veel dat ik resilliance nodig heb. Nu ik dat weer ga ik ook respeccen, en een extra glyph's halen..
We gaan dus vanavond met de guild een random BG doen, bestaande uit een orclock, Blood elf rogue, orc warrior, mage, tauren druid
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Sinds wanneer kan dit dan?! En wat is de taxBlistimo schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 16:57:
Conquest > Valour heeft een tax, maar is wel mogelijk. Valour > Conquest is 1:1.
*baalt dat hij 3 alts niet gecapped heeft gister indien dit zo is...!!!
[ Voor 13% gewijzigd door hmr op 08-06-2011 17:03 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Relax people! Ik lul maar weer eens uit m'n nek!
[ Voor 9% gewijzigd door Blistimo op 08-06-2011 17:19 ]
Verwijderd
Ja helaas gaat iedereen er altijd maar vanuit dat je alles perfect weet, ook al toon je inzet om het te leren. Natuurlijk is het ook wel eens andersom. Dat iemand er totaal geen kaas van gegeten heeft en hoog van de toren gaat blazen om de ander maar voor te zijn en de schuld bij een ander te leggen.Dj Neo Ziggy schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 17:00:
Zo zondag eindelijk 85 geworden... En nu....
Doe maar wat dailies voor wat gear.
Collega's vonden het wel tijd voor een random BG. Natuurlijk het vele gescheld van noob dit en dat. en dan gewoon niet luisteren. iedereen moet toch z'n eerste potje ooit doen.
Hoe zou jij je voelen als je iets voor eerst doet, en dan meteen afgekraakt worden.
Weet ik veel dat ik resilliance nodig heb. Nu ik dat weer ga ik ook respeccen, en een extra glyph's halen..
We gaan dus vanavond met de guild een random BG doen, bestaande uit een orclock, Blood elf rogue, orc warrior, mage, tauren druid
De essentie is wel uiteindelijk dat iedereen bar weinig geduld met elkaar heeft en luistert naar diegene met de grootste bek. Als je dan wat vraagt om iets (zeker) te weten dan ben je gelijk de sjaak en een noob, want er moet een timed run gedaan worden of iemand heeft weinig tijd etc etc.
Maar als die collega's je al kennen waarom lopen ze dan op je te schelden ? Ze weten toch wel wat ze aan je hebben ? of zijn het meer vage kennissen ?
[ Voor 86% gewijzigd door Helza op 08-06-2011 17:29 ]
Alle guilds beschikken immers over meer dan voldoende raiders om een faalboot te vervangen...den85 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:23:
[...]
Als iemand in je raid faalt dan vervang je hem toch? Gaat hij/zij maar lekker super mario bros spelen als hij/zij het te moeilijk vind.
Gister Halfus Hc wederom down gekregen, dit keer met 3 healers, 2 tanks. Vorige keer gekozen voor een 3-3 setup, maar dat was deze week niet mogelijk. Onze dk-tank zag het wel zitten om 3 drakes vanaf de start te tanken en dat ging hem goed af. Was even zoeken naar de balans qua healing, maar daarna lag Halfus toch redelijk snel. Daarna BoT op normaal leeggetrokken, BH gedaan en gecalled. Kijken of we zondag een Chimaeron Hc en/of Maloriak Hc kunnen doen.
Verder nog even kort op mijn nieuwe alt-projectje gezeten aka mijn 1e tankervaring in de vorm van mijn warrior. Nu level 49, maar we levelen rustig door.
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Gisteren weer een memorabel moment meegemaakt in een pug.
Werd als disc priest zijnde bijna gekicked omdat ik volgens de rest teveel gebruik maakte van smite...
Nog geprobeerd uit te leggen hoe het werkt maar mocht niet baten. slechts een wipe gehad en dat kwam doordat een hunter de add + de flame boss pullde! argh! hier kon ik niet tegenop healen.. voor de rest wel wat dode dpsers maar dat was meestal hun eigen fout, tot slot neede de tank nog op die int trinket welke dropt van de laatste boss met als opmerking: "need for vendoring ok? xD"
Op zo'n momenten heb je t wel weer even gehad met pugs!
Verwijderd
gisteren weinig tijd gehad. was ff aan het questen in highlands op mijn farmertje toen iemand een tank vroeg voor CoC.. het farmertje is een war tank lvl 84 in totale crap gear, maar d8 why not.. 5 min daarna een flinke bak exp erbij
Daarna nog wat quests en dailies gedaan en ik sta nu op 96% op lvl 84
Heb nu 3 tanks (pala, DK en war) DK staat zonder enige twijfel voor mij op 1. DS mechanisme in combi met andere unieke DK skills vind ik gewoon masterlijk. Pala heb ik sinds de WoG nerf niet meer aangeraak en bakt alleen nog maar vissen. Zit er over te denken hier een healer van te maken straks in p4.2.
De war tank heeft wel een paar leuke tricks, maar ik moet het allemaal nog wat optimaliseren. Merk dat ik tijdens wat langere gevechten een goede rage dump skill moet hebben.. nu gebruik ik dan vaak cleave omdat shield slam, revenge en devastate erg weinig rage gebruiken als je ze goed timed. VR is echt een bizzare skill zit nu op lvl 84 en hij health echt voor iets van 50K. grote groepen tanken vind ik daarom juist zo leuk.. het is gewoon net overleven tot 1tje nekkie is en dan VR
Shockwave met deze war op een groep spelers die "taken" zijn bij Cho gall lijkt mij leuk om te testen. denk dat je ze met 1 shockwave echt allemaal bevrijd
Kortom best leuke tank class de war. doel van deze farmer is/was om straks in fury/arms binnen 1 sec een croc of ander irritant beest bij een mine/herb te kunnen killen, maar misschien ga ik er straks ook wel wat p4.1 raids mee tanken.. die zijn straks toch kinderlijk simpel geworden.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2011 10:28 ]
[sarcasme aan]tsjiller schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 09:58:
Goedemorgen,
Gisteren weer een memorabel moment meegemaakt in een pug.
Werd als disc priest zijnde bijna gekicked omdat ik volgens de rest teveel gebruik maakte van smite...
Nog geprobeerd uit te leggen hoe het werkt maar mocht niet baten. slechts een wipe gehad en dat kwam doordat een hunter de add + de flame boss pullde! argh! hier kon ik niet tegenop healen.. voor de rest wel wat dode dpsers maar dat was meestal hun eigen fout, tot slot neede de tank nog op die int trinket welke dropt van de laatste boss met als opmerking: "need for vendoring ok? xD"
Op zo'n momenten heb je t wel weer even gehad met pugs!
Dat ie need op de trinket is toch logisch?!?! De tank was natuurlijk uber pro en speelt als sinds vanilla wow, dus mogen jullie van geluk spreken dat jullie in dezelfde dungeon mogen zijn. Daarnaast zijn jullie een keer gewiped, wat dus niet de schuld was van de tank, maar van de groep. Dus moet ie een item needen om zijn repairs te betalen... DUH [sarcasme uit]
Normal BWD, waar echt alles al tijden op farm staat en vervolgens bij élke baas (behalve Maloriak) wipen om de meest suffe redenen. Ik was er aan het einde van de avond goed klaar mee. Wipen prima, maar niet achter elkaar op farmcontent om vervolgens de hele avond te doen over vijf bazen.
Enne Hulk, wat is er gebeurd met de andere raidcore? Heb de indruk dat we tegenwoordig opgescheept zitten met wat minder intelligente en goede spelers dan een maandje terug.
Zal wel komen doordat iedereen wat klaar is met de huidige content. Het wordt gewoon saai. Ik heb zelf ook veel zin in 4.2, nieuwe bazen, nieuwe loot, nieuwe kansen.
Ik ben benieuwd hoeveel raids we de rest van de week nog zullen hebben. Ik gok hoogstens 1 maar waarschijnlijk geen als ik zie hoe de voorgaande weken zijn gegaan. Wel jammer want ik wil graag nog Nef neer krijgen voor de volgende patch er is. Ik denk dat het echt wel moet lukken als we de juiste mensen mee kunnen krijgen. Heb nu ook maar een frost spec genomen als mage juist voor het kiten van de adds in de eerste fase (en wat extra damage reduction voor electrocutes).
Dat was inderdaad niet best gister. Ik had de raid er natuurlijk pas dinsdagavond op gezet. Dat is veel te kort van te voren. Mark en Dennis zijn in de tussentijd niet online geweest, iemand die net een baby heeft gekregen, drie mensen met computer problemen… Dan heb je al snel een wat mindere groep. De enige speler die we recentelijk zijn verloren is eigenlijk Umit.
Maar de focus was belabberd. Harry (die priest) heeft al tijden niet meer geraid en volgens mij waren flink wat mensen andere dingen aan het doen tijdens de raid (sjon bijvoorbeeld…). Ik callde de raid ook niet voor niets een half uur voor de eindtijd. Op zijn 5 bazen in een kleine 2 uur niet heel slecht, maar de manier waarop was gewoon ruk.
Komende tijd hebben we ook weer vakanties enzo, we moeten maar een beetje kijken hoe het loopt. Maar ben t met je eens dat gister niet voor herhaling vatbaar is.
Nog 11k te gaan voor mij :<Thrillseeka schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 10:40:
Zo eindelijk mijn Molten core rep op exhaltedWas best een lange grind.
Uiteindelijk Chim HC niet neer, paar keer een crappy PH2 waarin de tanks snel gegibbed werden, yay... als dan ook de helft van de dps "oops ff" vergeten hun iceblocks/deterrence/whatever op te zetten tsja... maar gecalled door lack of focus.
Bnet pindle#2913
Het mooiste is: de laatste 100 ofzo krijg je louter en alleen van het killen van Ragnaros. Be warned
Precies, we zien wel. Timing van Blizz met 4.2 is in dat opzicht te slecht voor woorden, maar goedhulkie schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 10:49:
Ey Rodie,
Dat was inderdaad niet best gister. Ik had de raid er natuurlijk pas dinsdagavond op gezet. Dat is veel te kort van te voren. Mark en Dennis zijn in de tussentijd niet online geweest, iemand die net een baby heeft gekregen, drie mensen met computer problemen… Dan heb je al snel een wat mindere groep. De enige speler die we recentelijk zijn verloren is eigenlijk Umit.
Maar de focus was belabberd. Harry (die priest) heeft al tijden niet meer geraid en volgens mij waren flink wat mensen andere dingen aan het doen tijdens de raid (sjon bijvoorbeeld…). Ik callde de raid ook niet voor niets een half uur voor de eindtijd. Op zijn 5 bazen in een kleine 2 uur niet heel slecht, maar de manier waarop was gewoon ruk.
Komende tijd hebben we ook weer vakanties enzo, we moeten maar een beetje kijken hoe het loopt. Maar ben t met je eens dat gister niet voor herhaling vatbaar is.
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
SnelMik! schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 11:13:
Sowieso de inhoud van 4.2 vind ik relatief karig. Het is maar de vraag hoe snel je daar weer op uit gekeken bent en hoe lang we dan moeten wachten voor nieuwe raidcontent.
Teminste we moeten eerst nog questlines doen etc zoals isle of qualdanas geloof ik.
Maar ja het zijn 14 bazen in blizzards ogen 7 bosses normal en heroic.
Niet dat heroic voor mij iets te betekenen heeft, maar het hele concept van 1instance per tier vindt ik maar niks, had gehoopt ze daar toch niet op terug kwamen.
Maar dus wel
Zijn ook nog zat andere dingen te doen toch.
Vraagje trouwens, welke lvling guide is volgens jullie de beste voor archeology en blacksmitting.?
Er staan er namelijk een aantal op internet.
Kga skinning van mijn dk afgooien en er maar bs voor nemen(ja kweet het wtfbbq skinning op dk?).
En wil archeology op mijn lock met alchemy.
Aangezien we aankomende week een guildmeet hebben en we daar gedurende een paar dagen wel onze Omnotron heroic strat gaan verzinnen (onder het genot van) gaan we deze week voor een maximale clear.
Gisteren stond BWD op het programma.
Omnotron, zoals gezegd, nog niet op heroic geprobeerd, dus die tikten we als eerste maar even om (in balance gear, waaaaaar is m'n regen?!) Vervolgens Magmaw HC. Hebben we nog niet zo lang neer, geeft ons normaliter altijd wel een paar wipes. Maar gister niet. Oneshot. On a roll, goede focus, dus door naar Maloriak HC. Jammergenoeg verlies je daar dan de focus doordat je het gevecht wilt resetten als je geen spawn hebt voor Dark phase. En dus ook een paar domme wipes. Vervolgens een wipe doordat Maloriak tijdens Dark phase de MT melee't. Wat? Zucht. Try erop gaat goed, tot we vlak in P2 onze MT zomaar ge-oneshot zien worden. Grote paniek, combat res van mij op de topDPS maar geen Innervate voor hem, dus gemakeerd. Maar we hebben een mage. En die tankt de laatste 2M HP in z'n eentje. Spell steal ftmfw! \o/ Zelden een zo bizarre kill meegemaakt, en mogelijk verschijnt die op youtube, puur voor de lol
Volkomen hyped up door naar Atramedes. Oneshot. Te makkelijke baas. Makkelijker dan Al'Akir
Ondanks mijn aansporing toch maar Nef op normal afgemaakt. We hadden niet onze standaard healer setup, waardoor het verschuiven van rollen voor wat mana issues zorgde, maar nadat we dat opgelost hadden weer een smooth kill. En een half uur voor raid einde klaar. Nom.
Zo ja welke server?
Zat te denken om opnieuw te starten nu ik wat meer tijd heb.
Ach met een soort Ulduar vind ik het nog tot daar aan toe. Wat dat betreft spant ToC de kroon, hoe saai is het om 5 rondes lang in een en dezelfde stomme arena te staan. Wat dat betreft mogen we eigenlijk blij zijn met 2 raid instances nu? Meestal maar 1 per tier? Magoed dan nog idd ben je er vrij snel op uitgekeken.Mektheb schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 11:16:
[...]
Snelzeer snel.
Teminste we moeten eerst nog questlines doen etc zoals isle of qualdanas geloof ik.
Niet dat heroic voor mij iets te betekenen heeft, maar het hele concept van 1instance per tier vindt ik maar niks, had gehoopt ze daar toch niet op terug kwamen.
Maar dus wel
Bnet pindle#2913
op outland is er een tweaker guild,maar die is weer wat dood geloof ikAwaken1 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 11:33:
Is er eigenlijk al een tweakers guild?
Zo ja welke server?
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
nee dit is gelukkig niet meer zo.. je gaat op 1 baas naar maximaal 20999/21000 en dan de volgende boss die je doet krijg je die 1 rep. Of igg ik dingde exhalted toen ik die grote baas met 2 honden adds kilde(waar je naar beneden moet springen).rodie83 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 11:04:
[...]
Het mooiste is: de laatste 100 ofzo krijg je louter en alleen van het killen van Ragnaros. Be warned
Verwijderd
dit weekend ga ik deze http://www.wow-profession...-blacksmithing-guide.html een beetje hanteren voor BS. 100% vasthouden aan zoeits is natuurlijk stompzinnig, maar het geeft wel een indicatie welk type ore/bars je moet hebben en in welke aantallen.Juok schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 11:22:
Hmmm, kmoet nog beginnen aan de normale raids dus geen probleem voor mij.
Zijn ook nog zat andere dingen te doen toch.
Vraagje trouwens, welke lvling guide is volgens jullie de beste voor blacksmitting.?
Er staan er namelijk een aantal op internet.
verder gewoon flink wat cash als je geen zin hebt om te farmen.
suc6
Tailoring bijvoorbeeld heeft een aantal dingen waarbij je met een paar dusts weer een hoop levels omhoog kan zonder dat je onzinnige hoeveelheden bolts moet hebben. Het is een leuke leidraad maar het beste kijk je gewoon ook zelf welke recepten er zijn en welke mats er nodig zijn.
Wel makkelijk aan zo'n guide is dat het vaak de breakpoints noemt waarop recepten 3 of 5 punten geven
Rhàshan - Aditu Sunlock
Ik ben bang dat een nieuwe poging tot oprichten van een GoT-guild alleen gaat slagen als er een groot aantal totaal nieuwe mensen bij wordt betrokken, die geen andere WoW-verplichtingen hebben. Maar da's vrijwel niet meer te doen
Verwijderd
oei.. dan hoop ik dat je een hele grote berg met gold hebt klaarliggen... bs lvl-en als je alles moet gaan inkopen gaat een hele dure worden. vervelende is ook dat die drops van die volatile's (geen life) behoorlijk zijn aangepast.Juok schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 12:02:
Alleen hopen dat die ores een beetje op ah staan, kheb geen gathering chars meer. Mining is zo vervelend om up te krijgen. Skinning is de enigste die wel te doen is, maar daar verdien ik noppes meer aan.
Mm toen ik het haalde (paar weken/maanden terug) kreeg ik die laatste 1 rep alleen van Ragnaros.Thrillseeka schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 11:48:
[...]
nee dit is gelukkig niet meer zo.. je gaat op 1 baas naar maximaal 20999/21000 en dan de volgende boss die je doet krijg je die 1 rep. Of igg ik dingde exhalted toen ik die grote baas met 2 honden adds kilde(waar je naar beneden moet springen).
Ik ben in ieder geval voor.Blistimo schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 12:02:
Tweakers guilds zijn tot nu toe nooit echt een lang leven beschoren gebleven. De alliance en horde guilds die bij de game launch in 2005 zijn opgestart hebben nog het langst overleefd, maar zijn bij mijn weten voor TBC al gedisband. Er zijn nog wat pogingen geweest tot opstarten van nieuwe GoT-guilds op nieuwe servers, maar de mensen die daar aan deel hebben genomen hadden altijd ergens een main op een andere server, waardoor er altijd een terugval plaatsvond.
Ik ben bang dat een nieuwe poging tot oprichten van een GoT-guild alleen gaat slagen als er een groot aantal totaal nieuwe mensen bij wordt betrokken, die geen andere WoW-verplichtingen hebben. Maar da's vrijwel niet meer te doen
Dan begin ik opnieuw als mensen interesse hebben.
Mining is ook vrij simpel, er is echt belachelijk veel ore te vinden, je moet alleen weten waar
Installeer in ieder geval de Gathermate-addon (en diens database, en importeer die in-game), dan zie je op je (mini- en gewone) map waar de spawn-locaties zitten zodat je een goede koers kunt plotten
No matter welke gathering profession, als je het samen doet met levellen moet je wel erg veel voorbij lopen wil je (zelfs full heirloomed en met guild bonus) te weinig tegen komen om het profession bij te houden
Rhàshan - Aditu Sunlock
Op Outland is er Tweakers guild, maar die is een beetje dood aan het gaan geloof ikAwaken1 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 11:33:
Is er eigenlijk al een tweakers guild?
Zo ja welke server?
double post

[ Voor 3% gewijzigd door Nibbz op 09-06-2011 13:04 ]
13:37
Mik! schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 11:13:
Sowieso de inhoud van 4.2 vind ik relatief karig. Het is maar de vraag hoe snel je daar weer op uit gekeken bent en hoe lang we dan moeten wachten voor nieuwe raidcontent.
Mektheb schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 11:16:
Snelzeer snel.
Maar dus wel
Ben bang dat men snel uitgekeken/klaar is met Firelands. 7 bosses is gewoon net te weinig imo. Leuk dat ze er net als TotC veel om heen maken, maar dat ben je na x maanden ook zat.porn* schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 11:40:
Ach met een soort Ulduar vind ik het nog tot daar aan toe. Wat dat betreft spant ToC de kroon, hoe saai is het om 5 rondes lang in een en dezelfde stomme arena te staan. Wat dat betreft mogen we eigenlijk blij zijn met 2 raid instances nu? Meestal maar 1 per tier? Magoed dan nog idd ben je er vrij snel op uitgekeken.
Ulduar had nog 13 bosses en sommigen hadden al een soort HEroic mode, niet echt te vergelijken.
En ik ben bang dat 4.3 daarna ook nog wel even op zich laat wachten, helemaal als Deathwing daarin de endboss zou zijn. Is ook al aangegeven dat er daar weer een Legendary inzit, lijkt me sterk dat ze 2 ervan snel na elkaar uitbrengen.
Maar we zullen zien, ben een beetje pessimistisch aangelegd
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Ja dat weet ik, daarom vroeg ik naar een goede guide.Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 12:07:
[...]
oei.. dan hoop ik dat je een hele grote berg met gold hebt klaarliggen... bs lvl-en als je alles moet gaan inkopen gaat een hele dure worden. vervelende is ook dat die drops van die volatile's (geen life) behoorlijk zijn aangepast.
Dan kan ik van te voren alle mats gaan inkopen en dan knal ik t in één keer door.
Heb ik met engineering ook gedaan en die was ergh pittig.
En die volatile's kan ik met alchemy maken. Ben al stacks life aan t verzamelen (is 3.50g p life eigenlijk cheap)?
Maar ik ben nog op zoek naar PvP-ers (Disc Priests) die me wat handige tips kunnen geven.
Iemand hier die veel PvP-ed?
Wat een avond gister op mijn alt priestje in BoT en BWD, Offspec chest geloot, Twinkle Mixxer Upper wand, Theresa's Booklight wand, Theralion Mirror, Chogal Ring, en natuurlijk de broodnodige valor's
hmr is weer blij
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Die wand heb ik nog NOOIT zien droppen voor mijn mainspec.hmr schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 13:36:
Ik pvp wel veel op me priest, rogue en paladus vraag maar raak!
Wat een avond gister op mijn alt priestje in BoT en BWD, Offspec chest geloot, Twinkle Mixxer Upper wand, Theresa's Booklight want, Theralion Mirror, Chogal Ring, en natuurlijk de broodnodige valor's
hmr is weer blij
Vraag 2: Wij speelden Warrior/Disc tegen een (frost) Mage en Priest, Mages zijn knap irritant met hun slowing down e.d. Hoe daar op in te spelen. Zelf probeerde ik de Priest te mana burnen maar dat ging niet echt goed.
Vraag 3: Heeft dispellen zin? Bij een van de potjes, dispelde in mijn Warrior de hele tijd door maar dan gaat de manapool heel snel leeg, iemand tips?
Vraag 4: Wat te doen als je twee DPS-er krijgt en deze vol op de Priest gaan (ik dus)?
Ik wordt er echt chagrijnig van dat er zo vreselijk weinig necklaces in het spel. Ondertussen loop ik in half heroic gear rond en ik zit nog steeds met een blauwe neck...hulkie schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 13:55:
[...]
Die wand heb ik nog NOOIT zien droppen voor mijn mainspec.
Heb je de 4 piece bonus van de mooncloth set al? Hiermee ben je veel mobieler tegen classes als warriors! Zorg ook dat je hem goed gebruikt! EssentieelMaduth schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 14:03:
Vraag 1: In Arena (2vs2) ... heb ik een keer gezien dat een Disc Priest mijn Warrior door het veld kitte/kitde (of hoe je dat schrijft). Tevens kon de Priest zijn metgezel (DK) healen waardoor het bijna onmogelijk was om deze twee te verslaan. Hoe kan je goed een tegenstander kiten als Disc?
Mages zijn heeel vervelend vooral omdat ze je warrior behoorlijk kunnen kiten en vast zetten! Zorg dat je warrior zoveel mogelijk dispelled en blijf LoSen bij de mage. Het is wachten op een opening maar zeker geen makkelijke match voor jullie!Vraag 2: Wij speelden Warrior/Disc tegen een (frost) Mage en Priest, Mages zijn knap irritant met hun slowing down e.d. Hoe daar op in te spelen. Zelf probeerde ik de Priest te mana burnen maar dat ging niet echt goed.
Doeloos dispellen heeft geen zin! Dispel de nodige dingen, bij tegenstanders fearward endergelijke! en bij je eigenwarrior vooral slows enzo maar doeloos dots dispellen indien het neit ECHT nodig is heeft ook niet veel zinVraag 3: Heeft dispellen zin? Bij een van de potjes, dispelde in mijn Warrior de hele tijd door maar dan gaat de manapool heel snel leeg, iemand tips?
Pop cooldowns en maak gebruik van je medespeler, het is ook zijn taak om tegenstanders van jou af te "peelen"! Overleef de eerste burn en bewaar je trinket voor echt leven of dood situaties! Warrior gebruik vooral leap, stun, disarm, fear etc zodat jij meer tijd hebt! Aanval niet altijd de best verdediging! Vooral tegen 2 dps moet je outlasten!Vraag 4: Wat te doen als je twee DPS-er krijgt en deze vol op de Priest gaan (ik dus)?
*ik heb de waarheid niet in pacht dus correct me if im wrong ;D
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Zoals ik in mijn vorige post zei denk ik er misschien over om maar weer eens verder te gaan na een paar jaar afwezigheid... Maar de voornaamste reden dat ik het toen totaal gehad was met de game was het idiote haantjes gedrag en 8-jarige attitude van 80% van de spelers die waarschijnlijk in werkelijkheid toch echt de volwassen leeftijd hebben. "je zuigt dit, je zuigt dat.", "Pro dit, pro dat"... Het is een fokking spelletje lol... Zou plezierig tijdverdrijf moeten zijn buiten de werkelijke harde wereld zonder alteveel gezeik aan je kop.Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 17:27:
[...]
Ja helaas gaat iedereen er altijd maar vanuit dat je alles perfect weet, ook al toon je inzet om het te leren. Natuurlijk is het ook wel eens andersom. Dat iemand er totaal geen kaas van gegeten heeft en hoog van de toren gaat blazen om de ander maar voor te zijn en de schuld bij een ander te leggen.
De essentie is wel uiteindelijk dat iedereen bar weinig geduld met elkaar heeft en luistert naar diegene met de grootste bek. Als je dan wat vraagt om iets (zeker) te weten dan ben je gelijk de sjaak en een noob, want er moet een timed run gedaan worden of iemand heeft weinig tijd etc etc.
Maar als die collega's je al kennen waarom lopen ze dan op je te schelden ? Ze weten toch wel wat ze aan je hebben ? of zijn het meer vage kennissen ?
Maar als ik zo de posts hier lees krijg ik het gevoel dat dat in ieder geval niet veranderd is. of zijn er wel realms en daarbij guilds te vinden die je niet meteen de huid beginnen vol te schelden?
[ Voor 5% gewijzigd door Darth Malak op 09-06-2011 14:26 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
hallo.. je laat je toch niet beïnvloeden door van die trieste 8 jarige kneusjes of mensen die zich zo gedragen? Het is een illusie om te denken dat deze er nu niet meer zijn t.o.v. de periode dat jij nog speelde... wat zou de reden moeten zijn dat het nu anders is?Darth Malak schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 14:24:
[...]
Maar als ik zo de posts hier lees krijg ik het gevoel dat dat in ieder geval niet veranderd is. of zijn er wel realms en daarbij guilds te vinden die je niet meteen de huid beginnen vol te schelden?
Op dit forum staan zowel positieve als negatieve zaken vermeld over het hedendaagse WoW. Lees/ interpeteer het zoals je wilt en maak dan een keuze.
Zelf beleef ik veel lol aan de game, maar ik heb het "oude" wow (TBC) wel helemaal los gelaten. Na mijn terugkomst (3 weken voor cata) vergeleek ik het huidige wow met zoals het nu is en werd ik daar echt niet vrolijk van. Mijn instelling is nu wat anders en vind ik het goed/leuk tijdverdrijf.... 10keer beter dan tv kijken imo.
Tijd technisch zou het naar mijn mening nu instappen helemaal niet verkeerd zijn. Net na launch was cata best nog uitdagend en zelfs hc dungeons konden behoorlijk lang duren. Inmiddels is veel van dit generft en straks kan je in p4.2 in no time in echt uber OP spul rondlopen voor dungeons.
Scheldpartijen heb ik nauwelijks nog meegemaakt, maar dat ligt denk ik ook wel een beetje aan jezelf. Heb heel veel gepugged en als ik van die 8 jarige kneusjes in mijn groep heb dan moet je gewoon ff goed duidelijk zijn... beleeft want anders gaat het sowieso fout, maar wel duidelijk. 9 van de 10 keer gaat het dan goed of ze worden bij de eerste de beste keer door de groep gekicked.
Dit topic is gesloten.