Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 244 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste
Acties:
  • 45.438 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Bedankt voor de goeie inzichten :) Heb je een advies voor me?... Heb dus zo'n 5 classes allemaal lvl 80, de meeste in voor die tijd epic gear maar is waarschijnlijk allemaal iets van 250 ofzo, al moet ik zeggen dat ik dat niet eens zeker weer aangezien ik mijn chars op wowhead / armory niet meer kan zien.

En idd.. van TV krijgen wordt je tegenwoordig helemaal niet vrolijk van hehe

[ Voor 11% gewijzigd door Darth Malak op 09-06-2011 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbc
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-05 15:49

bbc

Juok schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 11:22:
Vraagje trouwens, welke lvling guide is volgens jullie de beste voor archeology en blacksmitting.?
Er staan er namelijk een aantal op internet.
Kga skinning van mijn dk afgooien en er maar bs voor nemen(ja kweet het wtfbbq skinning op dk?).
En wil archeology op mijn lock met alchemy.
Wat archeology betreft, spullen beginnen farmen tot je 100 punten hebt en daarna pas beginnen onderzoeken, want vanaf 100 krijg je niks meer voor het opgraven van stuff.
Archeology is zoals first aid, cooking en fishing, kan je gewoon op elk char nemen. Daarnaast heb je nog steeds twee main professions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 373674

Ik zou even kijken wat je het leukste lijkt om te doen dps/heal/tank. en of je pve of pvp wilt gaan doen.
daarna kan je dan je classe gaan lvl-en die je het leukste lijkt. gear zou ik mij totaal geen zorgen over maken. op 85 doe je een paar dungeon en koopt wat op de AH en je kan HC gaan doen.

Als je characters al lvl 80 zijn dan is het echt een koud kunsje om ze naar 85 te halen. Zorg wel ff dat je in een guild zit die de extra exp bonus hebben en als je nog mensen kent die je wat gold kunnen geven dan kan je ook nog een cloak/helm kopen waarmee je meer exp krijgt (hier heb je misschien wel guild rep voor nodig)

dus van voor af aan beginnen is echt totaal geen sprake. in 2 dagen gamen ben je 85 en met een beetje casual spelen zeker in 1 week.

Wat nog wel een issue kan zijn, zijn de lange wachttijden in de DF tool voor dps. zelf zou ik dit persoonlijk niet trekken, maar heb de luxe dat ik tanken gewoon het leukste in de game vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Anoniem: 373674 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 15:05:
op 85 doe je een paar dungeon en koopt wat op de AH en je kan HC gaan doen.
Zeg dat nou niet :) Beste doe je gewoon normale dungeons totdat je de fights doorhebt. Tabbard equipen zodat je rep opbouwt voor de rep-rewards en als je de fights en je nieuwe character / rotation / priority list eenmaal snapt, _dan_ ga je HC's doen :)

HC's zijn echt een stukje lastiger dan normals, dus om jezelf en je mede-groepsgenoten een hoop frustratie te besparen kun je het beste zorgen dat je je class en de dungeons een beetje snapt voordat je er heen gaat :)

Edit: Uiteraard gaat het weer richting WotLK-faceroll als je eenmaal ilvl 359 equipped hebt, maar aan de onderkant van het spectrum, voor mensen die er nog niet (vaak) geweest zijn is dat heel anders natuurlijk :)

[ Voor 14% gewijzigd door Paul op 09-06-2011 15:19 ]

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juok
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
bbc schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 14:56:
[...]

Wat archeology betreft, spullen beginnen farmen tot je 100 punten hebt en daarna pas beginnen onderzoeken, want vanaf 100 krijg je niks meer voor het opgraven van stuff.
Archeology is zoals first aid, cooking en fishing, kan je gewoon op elk char nemen. Daarnaast heb je nog steeds twee main professions.
Kijk dat soort dingen zijn handig om te weten, (dat het een secundaire proff was wist ik al, maar toch bedankt)
Waar kan ik die 100 dingen het beste opgraven dan? (is er nergens een online guide te vinden?)
bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Nu online

mrsar

waar een sar is,is een wodka

arch kan je op je map vinden (schepje) waar je moet "graven" low level daarin is ook te vinden in low level gebieden :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Anoniem: 373674 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 15:05:
Ik zou even kijken wat je het leukste lijkt om te doen dps/heal/tank. en of je pve of pvp wilt gaan doen.
daarna kan je dan je classe gaan lvl-en die je het leukste lijkt. gear zou ik mij totaal geen zorgen over maken. op 85 doe je een paar dungeon en koopt wat op de AH en je kan HC gaan doen.

Als je characters al lvl 80 zijn dan is het echt een koud kunsje om ze naar 85 te halen. Zorg wel ff dat je in een guild zit die de extra exp bonus hebben en als je nog mensen kent die je wat gold kunnen geven dan kan je ook nog een cloak/helm kopen waarmee je meer exp krijgt (hier heb je misschien wel guild rep voor nodig)

dus van voor af aan beginnen is echt totaal geen sprake. in 2 dagen gamen ben je 85 en met een beetje casual spelen zeker in 1 week.

Wat nog wel een issue kan zijn, zijn de lange wachttijden in de DF tool voor dps. zelf zou ik dit persoonlijk niet trekken, maar heb de luxe dat ik tanken gewoon het leukste in de game vindt.
Kijk dat is nu volgens mij allemaal nieuw... EXP bonus via een guild en via een cloak e.d. Ik stam nog uit de tijd dat ik de HC WOTLK dungeons deed en icecrown nog aan het opbouwen was... Volgens mij ben ik ergens gestopt bij icecrown boss 6 ofzo... Zijn de WOTLK dungeons ook veranderd of moet ik me richten op de nieuwe cataclysm dungeons? Of is het verstandig eerst nieuwe gear e.d. te halen in de oudere WOTLK instances... hehe... voel me echt een complete noob nu... En ja, mijn chars zijn al lvl 80... druid, shammy, warrior, hunter, dk.

En ik zal waarschijnlijk gewoon weer voor PVE gaan... PVP ben ik weer niet hardcore genoeg voor denk ik.

En wat ik het leukste vond was zeker tanken en/of healen maar dat is voorlopig geen optie zolang ik de nieuwe instances, content niet ken :P

[ Voor 7% gewijzigd door Darth Malak op 09-06-2011 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juok
  • Niet online
Mwah, als je een decend geared tank/healer heb, kan je zo beginnen in nieuwe instances. Mijn dk tank was ICC geared en ben meteen dungeons gaan tanken. Er is één baas waar ik op ben gewiped omdat ik de tactics niet kende, de rest is easy tank n spank rly. Altijd eerst ff de party melden dat je nieuw bent, dan krijg je tips waar nodig.

Mijn pala tank had te lage gear voor nieuwe dungeons, dus mocht er niet eens in. En kon alleen wotlk dungeons doen, maja als je anders ff paar quests doet in nieuwe gebieden heb je zo genoeg items.

[ Voor 23% gewijzigd door Juok op 09-06-2011 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Hoewel je met ilvl 264 prima kunt beginnen in Blackrock Caverns en wellicht Throne of the Tides zou ik toch aanraden een questje of 50 te doen in de Cata starter zones voor je een dungeon in duikt. De quest rewards zijn vanaf het begin al ilvl 272, en met name de bak stamina die je op die items wint is prettig als tank om te hebben. Ik weet dat Hyjal in de vierde quest ofzo al een leuke ilvl 272 SP staff dropt die als caster erg prettig om te hebben is. Als DPS zou je eigenlijk zelfs helemaal geen problemen moeten hebben, ervan uitgaande dat je meer dan 1k DPS trekt :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:51
Juok schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 15:47:
[...]

Kijk dat soort dingen zijn handig om te weten, (dat het een secundaire proff was wist ik al, maar toch bedankt)
Waar kan ik die 100 dingen het beste opgraven dan? (is er nergens een online guide te vinden?)
bedankt alvast
Het is niet meer dat je tot 100 kan graven, maar nu tot 50. Je zal gewoon op EK of Kalimdor moeten graven (er zijn 4 digsites per keer beschikbaar).
Zodra je 50 skillpoints hebt, zal je moeten solven.
Tevens kan je niet meer dan 200 fragments van een bepaalde ... hebben. Dus 200 Troll/Fossil fragments etc. Zodra je de 200 nadert, even 1 solven.
Gewone artefacts geven 5 skillups per keer, Rare solvements geven er 15.

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Blistimo schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 17:00:
Hoewel je met ilvl 264 prima kunt beginnen in Blackrock Caverns en wellicht Throne of the Tides zou ik toch aanraden een questje of 50 te doen in de Cata starter zones voor je een dungeon in duikt. De quest rewards zijn vanaf het begin al ilvl 272, en met name de bak stamina die je op die items wint is prettig als tank om te hebben. Ik weet dat Hyjal in de vierde quest ofzo al een leuke ilvl 272 SP staff dropt die als caster erg prettig om te hebben is. Als DPS zou je eigenlijk zelfs helemaal geen problemen moeten hebben, ervan uitgaande dat je meer dan 1k DPS trekt :P
Niet alleen vanwege questrewards, maar ook om je class weer iets in de vingers te krijgen. Er is voor elke class wel wat veranderd, dus niet zo heel verkeerd om weer even te oefenen. Kom je niet helemaal voor verrassingen te staan zodra je een dungeon ingaat. Zeker met het geduld van het grootste deel van de pugs is dat niet verkeerd om te doen ;)

Verder gewoon aangeven dat je nieuw bent, dat je de tacts niet weet. Willen ze je vast wel uitleggen hoe of wat. En natuurlijk zelf initiatief nemen door wat op internet te zoeken naar tacts van verschillende instances. Oh, de regel 'don't stand in shit' geldt nog steeds en interrupt wat je maar kunt interrupten.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mogguh mensen,

gisteren weinig tijd, maar wel even praktisch alle ore omgesmolten naar bars en alles klaargemaakt voor het lvl-en van BS. Man dat was nog een heel gedoe. heb wel meer dan 1200 bars lopen smelten. Alles dat ik tekort kwam gekocht op de AH, want was er wel een beetje klaar mee :P.

Dit weekend mijn DK maar eens even BS geven en vanavond wat dungeons op mijn farmertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:02

Nibbz

Postmaster General

TiMMieJ schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 14:40:
Ik zit ook op Dunemaul Horde side in een guild waar de gemiddelde leeftijd 25+ is en waar elite gedrag uitgesloten word. We raiden casual en vooral voor de fun. Loot word netjes verdeeld en iedereen is er om met elkaar plezier te hebben. De attitude die jij aanhaalt merk je heel af en toe nog in een pug maar wij puggen niet zoveel zeg maar.
Toen wij nog op Deathwing speelde (zelfde battlegroup als Dunemaul) was het altijd huilen als je een tank kreeg die van Dunemaul kwam.. de term "dunemaul tank" (lees: verschrikkelijke tank) was een algeheel begrip op deathwing :p.

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0urit
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-01-2024
Gisteravond een avondje lopen wipen op Magmaw hc 10m. Pittige fight! Heel erg veel movement als ranged DPS. Helaas nog te veel foutjes waardoor we hem niet neer kregen, ook niet echt in de buurt trouwens. Denk de beste try rond de 50%. Helaas. Nog meer mensen die deze fight als Elemental Shaman doen? M'n DPS is veel te laag omdat ik zo veel moet bewegen. Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjiller
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-06 13:39
Nibbz schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 10:18:
[...]

Toen wij nog op Deathwing speelde (zelfde battlegroup als Dunemaul) was het altijd huilen als je een tank kreeg die van Dunemaul kwam.. de term "dunemaul tank" (lees: verschrikkelijke tank) was een algeheel begrip op deathwing :p.
Dit was bij ons (Azuremyst) Hakkar, gruwelijke italianen :P

Vind 't trouwens wel jammer dat er voor de volgende patch niks bijkomt voor inscription.. momenteel de meest waardeloze proff. om wat geld mee te verdienen imho :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-06 18:01

hmr

Heb de laatste tijd toch echt de neiging om een van mijn chars naar horde over te zetten om firelands daar mee mee te maken.. alleen ben ik nog niet helemaal over uit welke van mijn chars het wordt.. Wil eigenlijk het liefst een Goblin hebben omdat deze wel cool eruit zien :p dus dan wordt het mijn Rogue of mijn SP. Nou is de vraag alleen, is er hier op de tweakers com iemand met een leuke ( liefst NL ) horde guild die nog opzoek zijn naar zo'n char ? :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-06 15:52

TiMMieJ

PSN: Orixez

Nibbz schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 10:18:
[...]

Ik zit hier nu een half jaar denk ik en het bevalt mij prima! Zelf tank ik een beetje op mijn alt maar ik heb geen ervaring met een pug tank eigenlijk van dunemaul af. Alles is verder iig prima te doen. Zit zelf in de guild Sentinels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Thx again voor de tips... heb nog steeds niet echt een idee waar ik naar toe moet om wat quest chains op te pakken maar dat zal vast in een wiki ergens wel te vinden zijn :). Mijn chars zitten allemaal aan alli kant. Was gisteren ff aan het kijken wat het kost om 1 char over te halen naar horde.. € 25,= per char... Lol... ze weten nog steeds hoe ze je makkelijk geld afhandig kunnen maken. Wat een belachelijk bedrag zeg voor een handeling die in 2 secs gebeurt is... muja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
tsjiller schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 10:26:
Vind 't trouwens wel jammer dat er voor de volgende patch niks bijkomt voor inscription.. momenteel de meest waardeloze proff. om wat geld mee te verdienen imho :O
hm? Dat is juist een van mijn meest winst gevende dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-06 00:38

NMe

Quia Ego Sic Dico.

HOLY FLAMING KITTIES!!!1

http://wow.joystiq.com/20...e-turns-feral-cats-fiery/

* NMe callt first dibs. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
tsjiller schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 10:26:
Blizzard heeft een fout gemaakt met het nieuwe glyph systeem imo. Als je nieuwe gems nodig hebt moet je ook gewoon nieuwe halen. Zelfde met enchants.
Je kan nu relics maken maar die verkopen slecht. Wat wel redelijk verkoopt zijn Mysterious Fortune Cards
maar het is niet een goudmijn.

Zelf maar weer altje begonnen. Met 2 redenen is het een Paladin geworden. Heb geen farm char voor Mining en Herbing op de server van mijn main. Dus extra run en mount speed is wel lekker om te farmen. Tweede is dat ik heeeel lang al geen Ret meer gespeeld heb (veranderingen in 4.0 waren niet goed imo). Dus nu compleet als Ret naar lvl 81 geleveld. Is nog steeds erg proc gevoelig merk ik. Heb je een goede streak dan top je, krijg je niets ben je zo op tank nivo. Ook zodra je Avenging Wrath krijgt (en dus de Hammer of Wrath spam) schiet je weer omhoog. Maar goed nu lekker naar de 85 toe werken met herbing/mining XP als ik op een dungeon que moet wachten. Zal niet veel questen denk ik, hooguit om de tabards te unlocken.

Mining en Herbing is trouwens erg lekker gold verdienen. Was op lvl 75 al maxed op 525 beiden. Is soms wel tricky met veel hogere mobs. In Hyjal kon ik er 1 tegelijk nog wel hebben. In Uldum en Twilight Highlands moest ik mobs echt ontlopen. Alhoewel Twilight Highlands tot lvl 80 heel erg phased is. Na lvl 80 staan er in eens mobs op plaatsen waar je ze daarvoor niet zag.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankMennink
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-04 11:34
Met inscription haal ik vooral veel geld binnen met de darkmoon cards. Ik farm alle mats zelf, en meestal haal ik gemiddeld 500 gold per kaart op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Feral in de guild linkte het 2 dagen geleden. De hunters zien het ook wel zitten denk ik >:) .
Maar denk dat iedereen met een druid de staff wel wil hebben. ik zou hem graag op mjn druid zien :9~
FrankMennink schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 13:57:
Met inscription haal ik vooral veel geld binnen met de darkmoon cards. Ik farm alle mats zelf, en meestal haal ik gemiddeld 500 gold per kaart op
Nu nog, straks in 4.2 zal dat al een stuk minder worden. Valor points trinkets worden makkelijker om te halen en zijn vaak beter dan de Darkmoon trinkets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankMennink
Zertaxka schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 14:19:
[...]

Feral in de guild linkte het 2 dagen geleden. De hunters zien het ook wel zitten denk ik >:) .
Maar denk dat iedereen met een druid de staff wel wil hebben. ik zou hem graag op mjn druid zien :9~

[...]

Nu nog, straks in 4.2 zal dat al een stuk minder worden. Valor points trinkets worden makkelijker om te halen en zijn vaak beter dan de Darkmoon trinkets.
Ik dacht dat de transform alleen triggerde op het enteren van cat form (volgens mij staat dat op Wowhead)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

FrankMennink schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 14:22:
[...]

Ik dacht dat de transform alleen triggerde op het enteren van cat form (volgens mij staat dat op Wowhead)
Staat zelfs in het artikel dat ik hierboven link. ;)

Maar dat wil niet zeggen dat de andere druids hem niet ook willen hebben voor het cosmetische effect. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankMennink
NMe schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 14:33:
[...]

Maar dat wil niet zeggen dat de andere druids hem niet ook willen hebben voor het cosmetische effect. :)
Het ging meer over de opmerking over de hunter :) Qua stats istie leuk maar je looks veranderen niet ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
FrankMennink schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 14:34:
[...]

Het ging meer over de opmerking over de hunter :) Qua stats istie leuk maar je looks veranderen niet ^^
Rule number 1 in WoW :
Everything is Hunter loot !

Denk dat ze de trial feral een beetje aan het plagen waren >:)

Elke druid kan cat gaan en dus in de fire cat veranderen, ongeacht spec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 12:18

junglebeast

hier staat iets

NMe schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 14:33:
[...]

Yup ben ik blij dat ik een kitty offspec heb. En zoveel kitties zijn er bij ons niet in de guild. :)

Zit sinds deze week in raid team 1. Speelt stukken lekkerder dan in team 2. Het verschil tussen de dps en healers onderling is veel meer in balans. Dus hopelijk gaat Nef ook deze week plat, anders volgende week.
Las ergens dat je als je dps goed zit gewoon met 4 healers kan doen om zo alles makkelijk om te vangen.
Als hebben we goeie 13/14k hps healers inmiddels. Meeste dps zitten tussen 16k en 20k in.

[ Voor 3% gewijzigd door junglebeast op 10-06-2011 14:46 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mwah, wat healing betreft pakt de raid weinig damage in de eerste phase en heb je alleen dikke healing nodig op beide tanks. Mana tide of hymn aan het einde van phase 1 en doorgaan. Phase 2 zou voor alle healers mana-neutraal moeten zijn of zelfs meer mana terug moeten geven van regen dan dat het kost om mensen up te houden. Daarna phase 3 waarin de raid wat meer damage pakt door de snellere opeenvolging van crackles, maar dat kun je redelijk makkelijk opvangen als iedereen het resistance trinket van Tol Barad heeft. ;) Verder is eigenlijk alleen het in leven houden van de offtank eventueel tricky.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

man o man.. ik loop echt rond als een kip zonder kop... Gisteren maar weer geheractiveerd.. Dalaran lijkt een beetje uitgestorven tegenwoordig, was anders toen ik nog speelde. Maar ik heb geen idee waar ik quests e.d. op moet pakken om te beginnen met levelen naar lvl 81. Zit aan alli kant. Voelt alsof ik nooit 5 chars naar lvl 80 geleveled heb :(...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FouT
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-06 19:32
Begin eens in Stormwind naast de AH ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-06 19:28
Paar dagen geleden mijn Paladin gerespecced naar Holy en ben begonnen met normale 5 man dungeons (cata) te healen.

Het gaat redelijk eenvoudig. Bazen zijn doodsimpel sommige trash pulls waar DPS rare dingen doet is nog het meeste werk. Zoals DPS die in area damage blijven staan of een mage die probeert solo een caster af te maken die de tank niet geaggroed krijgt.

Maar dit is slechts normal en wil dus nu HCs en Troll HCs gaan healen. Equipped zit ik op ilvl 342 maar ik vraag me dus af hoe veel moeilijker HCs en Troll HCs zijn.

Dus hoeveel mana regen in combat is geadviseerd etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Lol, ja heb die quest gevonden hehe... duik maar eens in het questen nadat ik de volgende 2 dagen gebruik om al m'n addons weer goed te krijgen. Gebruikte grid, decusive en x-perl veel maar het is amazing hoeveel je vergeet als je 2 jaar niet gespeeld hebt :) Om die zooi te configuren ook enzo... Gelukkig had ik nog iets van 800G in de bank dus in ieder geval vliegen in oud-wow...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
YES eindelijk level 80, nu nog 5 te gaan, en die gaan volgens mij erg lang duren ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:53

Osxy

Holy crap on a cracker

Same, heb de mazzel enige kitty te zijn in de guild :+ En aangezien ik officer ben ga ik stokje voor eventuele applyende druids steken denk ik (A)

Overigens vandaag op een off-avond een ToT4W gedaan, zowaar met een volle mellee dps groep zelfs Al'Akir plat gegooit terwijl er 8 nieuwe mee waren) (10man).

Ook eindelijk me 4s bonus te pakken. Ben happy kitteh.

[ Voor 21% gewijzigd door Osxy op 11-06-2011 01:30 ]

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Osxy schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 01:28:
[...]

Same, heb de mazzel enige kitty te zijn in de guild :+ En aangezien ik officer ben ga ik stokje voor eventuele applyende druids steken denk ik (A)
Enige kitty in de guild? Check. Officer? Check. Applications van andere ferals tegenhouden? Check, maar meer omdat we echt niet nog meer melee kunnen gebruiken dan voor die staff. :+

Heb trouwens wel twee hunters in de guild maar één heeft al gezegd de eerste keer voor mij te passen en de andere is een RL vriend van me, dus die past ook wel. :P
Overigens vandaag op een off-avond een ToT4W gedaan, zowaar met een volle mellee dps groep zelfs Al'Akir plat gegooit terwijl er 8 nieuwe mee waren) (10man).

Ook eindelijk me 4s bonus te pakken. Ben happy kitteh.
Nice, gratz. :) Ik heb alweer een tijdje de complete set waarvan de chest nu ook heroic is, best een fijne set om te zien. Jammer dat de heroic versie lelijker is, IMO. :P

[ Voor 8% gewijzigd door NMe op 11-06-2011 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

NMe schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 01:42:
[...]

Enige kitty in de guild? Check. Officer? Check. Applications van andere ferals tegenhouden? Check, maar meer omdat we echt niet nog meer melee kunnen gebruiken dan voor die staff. :+

Heb trouwens wel twee hunters in de guild maar één heeft al gezegd de eerste keer voor mij te passen en de andere is een RL vriend van me, dus die past ook wel. :P

[...]

Nice, gratz. :) Ik heb alweer een tijdje de complete set waarvan de chest nu ook heroic is, best een fijne set om te zien. Jammer dat de heroic versie lelijker is, IMO. :P
Heeft ff geduurd, kon telkens niet mee op progress nights. Heeft dus ff geduurd tot ik Choggle doodde, stond gelukkig boven aan de epgp lijst.
Moet zeggen dat me dps nu aardig mee komt met de rest, ben benieuwd naar de zojuist aangekondigde buff. Ziet er goed uit!
Zat afgelopen week op Maloriak in de 10man op 23k dps. Pre-4s. Op de eerste plaats voor alle classes die beter scalen....

http://www.mmo-champion.com/content/
http://eu.battle.net/wow/...raenor/fuzzywuzy/advanced
(moet bracer enchant nog upgraden...)

[ Voor 97% gewijzigd door Osxy op 11-06-2011 01:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik ben meestal interrupter op fights waar dat relevant is, kost me toch een heel stuk van mijn DPS. :(

We krijgen trouwens geen buff voor zover ik weet? Zelfs een kleine nerf in onze scaling. Als je tenminste doelt op de PTR patch notes. Ze hebben redelijk wat initiële damage meer laten scalen met je wapen, maar minder met je attack power. Naarmate je betere gear krijgt betekent deze "buff" dus een nerf. ;) Met de gear van nu zou je ongeveer op dezelfde DPS uit moeten komen na 4.2.

Waarom heb je eigenlijk crit naar haste gereforged op Malevolence? Haste is zeker geen slechte stat voor ons, maar crit is beter. :)

[ Voor 12% gewijzigd door NMe op 11-06-2011 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Ik ben ook vaak interupter maar kan het aardig in me rotatie proppen.

Deze buff ;)
Feral
• Druids now gain 1 attack power per point of Strength, down from 2. They continue to gain 2 attack power per point of Agility while in Cat Form or Bear Form. In addition, Cat Form’s scaling rate from gear upgrades was slower than other classes, which was causing them to fall behind in damage with higher item levels. To counter the Strength change and improve scaling, the following changes have been made. All numbers cited are for level-85 druids.
◦ Mangle (Cat) damage has been increased to 540% weapon damage, up from 460%, and bonus damage has been lowered to 302.
◦ Rake initial damage on hit now deals the same damage as each periodic tick (and is treated the same for all combat calculations). Periodic damage now gains 14.7% of attack power per tick, up from 12.6%, and base damage per tick has been lowered from 557 to 56. There is a known issue with Rake’s tooltip being incorrect from this change will be corrected in a future patch.
◦ Ravage damage has been increased to 950% weapon damage, up from 850%, and bonus damage has been lowered to 532.
◦ Savage Roar now grants 80% increased damage to melee auto attacks, up from 50%. The Glyph of Savage Roar remains an unchanged bonus of 5% to that total.
◦ Shred damage has been increased to 540% weapon damage, up from 450%, and bonus damage has been lowered to 302.

Vooral de SR buff heeft flinke invloed. Volgens de eerste calculaties zou dit een DPS increase van 10% moeten betekenen in firelands gear. In onze huidige gear iets minder maar alsnog een buff.
Was wel nodig als je zag hoe belabberd onze scaling was.

Crit naar haste omdat dit volgens al mijn calculaties beter was (gister avond alles naar 0 geforged toen Mew gedraait, 1 reforge gebasseerd op die Mew calculatie, nieuwe Mew draaien en weer 1 reforge, etc etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Het is compleet onlogisch omdat je op andere gear juist haste naar crit gedaan hebt. 8)7

In het lijstje dat je noemt is trouwens alleen die SR buff écht een buff. De rest is domweg een nerf: meer base damage op basis van je wapen, maar minder damage op basis van je AP. Dat maakt volgens mij bijna mastery weer interessanter als stat dan agility, maar dat heb ik nog niet nagerekend. :P Wat deze wijzigingen ook doen, is zorgen dat je met een nieuw wapen ineens een gigantische boost in je DPS krijgt, meer nog dan nu.

[ Voor 14% gewijzigd door NMe op 11-06-2011 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Tijdens de verschillende runs was het bizar dichtbij, ene moment was haste net iets beter andere moment crit iets beter.

Mastery word denk ik juist slechter, de bleeds scalen amper van AP. Dus mastery word minder waard naarmate onze AP toeneemt en daarmee worden haste en crit dus sterker. Met de SR buff verwacht ik dat haste het beste word.

Maar de andere zijn ook lichte buffs.

◦ Shred damage has been increased to 540% weapon damage, up from 450%, and bonus damage has been lowered to 302.

Shred was:
Shred the target, causing 450% damage plus 1490

1713.8 weapon dps in mijn huidige gear in kitty form.
Oude shred: 4,5*1713.8+1490 = 9202,1
Nieuwe shred: 5,4*1713.8+302 = 9556,52

(Weet niet zeker of ik alles goed heb uitgerekend maar dit zou zo moeten zijn)

Even na gezocht, zie onderstaande vanaf fluiddruid.net
quote: ShmooDude
Edit: Numbers will be a bit off because I forgot to account for aggression, oh well... Still a decent sized buff.

Some napkin math (gear is mostly 372 w/ 4pt11):

Shred:

Unbuffed (ignoring RnT + Mangle as they're both percentage buffs):
Weapon Damage = 1725- 2008 (1866.5 avg)
Weapon Damage - 167 AP = 1854.6 avg

4.1 = 450% of 1866.5 + 1490 = 9889.25
4.2 = 540% of 1854.6 + 302 = 10316.84 (+427.59 or 4.3%)

Buffed (stats from Rawr, hopefully I'm doing everything right):
Weapon Damage = 2381.8 avg
Weapon Damage - 699 AP = 2331.9 avg

4.1 = 450% of 2381.8 + 1490 = 12208.1
4.2 = 540% of 2331.9 + 302 = 12894.26 (+686.16 or 5.6%)

Mangle:

Unbuffed:
4.1 = 10034.9
4.2 = 10316.8 (+281.9 or 2.8%)

Buffed:
4.1 = 12405.3
4.2 = 12894.3 (+489.0 or 3.9%)

Rake (I expect this one to be quite large as the initial hit got a HUGE buff):

4.1 = AP * 2.07% + 273 + 557 * 3 + AP * 37.8%
4.2 = 56 * 4 + AP * 58.8%

Unbuffed:
4.1 = 8436.4 (remember this is no mangle and pre-mastery; full duration including initial hit)
4.2 = 9700.8 (+1264.4 or 15.0%)

Buffed:
4.1 = 11311.9
4.2 = 13628.6 (+2316.7 or 20.5%)

Savage Roar (no glyph):

Unbufed:
4.1 = 2799.75
4.2 = 3338.28 (+538.53 or 19.2%)

Buffed:
4.1 = 3572.7
4.2 = 4197.42 (+624.72 or 17.5%)

Rip (for completeness to show the effect of the str nerf):

Both Patches = 56 + 161 * 5 + 10.35% * AP * 8

Unbuffed:
4.1 = 14344.2
4.2 = 14205.9 (-138.3 or -1%)

Buffed:
4.1 = 20315.7
4.2 = 19736.9 (-578.8 or -2.8%)

Going by the following "rough" breakdown (should be close enough for a general idea):
25% Rip
25% Shred
25% Melee + Fury Swipes
20% Rake
5% Mangle
Ignoring FB

25% decreased by 2.8% = 24.3%
25% increased by 5.6% = 26.4%
25% increased by 17.5% = 29.375%
20% increased by 20.5% = 24.1%
5% increased by 3.9% = 5.195%

Total = 109.37%

Or roughly a 9% boost. I was guessing 10% so assuming I did the math right not too shabby. If it goes live as is, I'll be one happy kitty.

[ Voor 96% gewijzigd door Osxy op 11-06-2011 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Geen enkele horde guild dus opzoek naar priest of rogue :p

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:33

Snuffel

Vroem!

Kan iemand mij een scroll of ressurection sturen?
heelvaak at home punt nl

geen 90 dgn :(

[ Voor 14% gewijzigd door Snuffel op 11-06-2011 14:32 ]

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hey mensen.

Zo besloten om met al die regen er maar een WoW dag van te maken. BS staat boven de 500 en heb net BwD gedaan tot aan Neffy. 1 wipe op Mally en de rest allemaal one shots :). Wel beetje *** dat neffy nog steeds echt crap gaat. Heb net als DK tank de adds gedaan en denk dat ik dit ga doen... lijkt mij ook de meest verantwoordelijke taak in dit gevecht.

Over 1 uurte BoT speed run.. we gaan voor 1 uur of minder :P

De mzzls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:34
Grmbl na mn account gestopt te hebben vorige maand wilde ik vandaag een potje SC2 gaan spelen, wrong password, zucht ik dus snel mn password terugveranderd. Viel me op dat ik ineens een maand gametime had? nou ja ik inloggen in wow en ja hoor al mn chars naked. Nou ja ticket aangemaakt en na 35 min had ik alles terug in de mail inc mn gold. Toen ik verder ging kijken stonden er nog wat auctions aan op mn bank char. na alle mail binnengehaald te hebben had ik 204 stacks elementium ore 93 stacks pyrite ore en 90 stacks twilight jasmin.. weer een ticket aangemaakt dat dat er nog opstond. kreeg ik netjes terug dat ze alleen dingen terugzetten die weg waren en niets verwijderden .. nou ja tnx lol oww en ze hadden de moeite genomen mn dr00d naar lvl 85 te lvlen en te voorzien van mining (had al herbing) maar hoe ze zo snel (2 dagen) zoveel mats farmen is me niet helemaal duidelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-06 12:23
Locks schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 22:49:
Grmbl na mn account gestopt te hebben vorige maand wilde ik vandaag een potje SC2 gaan spelen, wrong password, zucht ik dus snel mn password terugveranderd. Viel me op dat ik ineens een maand gametime had? nou ja ik inloggen in wow en ja hoor al mn chars naked. Nou ja ticket aangemaakt en na 35 min had ik alles terug in de mail inc mn gold. Toen ik verder ging kijken stonden er nog wat auctions aan op mn bank char. na alle mail binnengehaald te hebben had ik 204 stacks elementium ore 93 stacks pyrite ore en 90 stacks twilight jasmin.. weer een ticket aangemaakt dat dat er nog opstond. kreeg ik netjes terug dat ze alleen dingen terugzetten die weg waren en niets verwijderden .. nou ja tnx lol oww en ze hadden de moeite genomen mn dr00d naar lvl 85 te lvlen en te voorzien van mining (had al herbing) maar hoe ze zo snel (2 dagen) zoveel mats farmen is me niet helemaal duidelijk..
Simpel: bots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbc
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-05 15:49

bbc

Heb er zo eentje zien vissen in Twilight Highlands. Stukje kust aan de bergen net onder de vuurpoel waar iedereen volatile fire gaat halen. Een paar dungeons gedaan en die stond daar dus roerloos lijntjes uit te werpen, uren aan een stuk. Ik was gestopt na TBC en had gehoopt dat ze ondertussen de bots wel aangepakt zouden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagabonding
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
bbc schreef op zondag 12 juni 2011 @ 15:49:
[...]

Heb er zo eentje zien vissen in Twilight Highlands. Stukje kust aan de bergen net onder de vuurpoel waar iedereen volatile fire gaat halen. Een paar dungeons gedaan en die stond daar dus roerloos lijntjes uit te werpen, uren aan een stuk. Ik was gestopt na TBC en had gehoopt dat ze ondertussen de bots wel aangepakt zouden hebben.
Dat hoeft niet gelijk een bot te betekenen. Dat doe ik ook wel eens. WoW in windowed-mode en vissen en filmpje kijken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Pinata schreef op zondag 12 juni 2011 @ 16:01:
[...]

Dat hoeft niet gelijk een bot te betekenen. Dat doe ik ook wel eens. WoW in windowed-mode en vissen en filmpje kijken. :P
Hoe kan dat :? je moet om de paar seconden klikken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 12:18

junglebeast

hier staat iets

Twylight schreef op zondag 12 juni 2011 @ 16:30:
[...]
Hoe kan dat :? je moet om de paar seconden klikken..
Zo bijv. [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=vjZ15ef76q0]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Hmm.. Maar dan moet je nog wel steeds je muis zelf over de dobber houden toch, of doet die dat ook automatisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Zooo mijn rogue is omgezet naar Horde... Nu alleen nog opzoek naar een leuke guild om Firelands mee te gaan verkennen ( en een pre zou zijn als er een actieve PVP sectie was!! :) ) iemand iets in de aanbieding? ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Misschien handig dat je je server vermeldt, of wil je nog een keer €20 betalen om ook nog van realm te wisselen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Ja das geen probleem :-) daarom had ik server niet vermeld haha! gewoon opzoek naar een leuke guild met wat nederlanders erin, zoals tweakers hier op dit forum!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 13:19
Dat doet de fishing buddy addon ook voor je. Ik had 'm altijd ingesteld op dubbel-rmb. Op die manier wordt vissen nog een béétje dragelijk, want echt heel leuk is fishing 'powerlevellen' niet. Alhoewel er wel wat verbetering in zit, je hoeft nu niet meer heel azeroth, outland en northrend door om fishing te levellen :P. Alleen helpt dat niet als je probeert ook cooking tegelijk te levellen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Niet te geloven.. Al Akir op 3% (930K hp) ongelovelijk was een zooitje in p3. haha snap nu echt waarom veel hier zoiets hebben 1 keer nooit meer. man ik vond het wel een leuk gevecht, maar als die morgen niet neer gaat dan knal ik hem neer in p4.2... ben echt klaar met die ongein.

we hadden 3 pugs bij ons.. best okay gasten, maar de mage flipte helemaal in p3. werd bang etc... en deed daarom precies wat ze niet moest doen :(. boos worden kon niet omdat vrijwel iedereen zoiets had van wtf.. 3d blizz style is verre van ideaal. Heeft iemand tijden het gevecht wel eens de camera positie veranderd?.... dan weer je namelijk helmaal niet meer waar je nu moet meppen.

Daarna om wat stoom af te blazen stonecore Hc ff gedaan.. lol met 3 gasten van de guild.. allemaal dik 357 or meer :P... echt te zielig hoe simpel het nu al is. Ik pulde om te kijken net voor de 3de boss 3 groepen en nog gingen we niet dood... echt straks met 4.2 gear kan je het geblinddoekt spelen.

nou ja hopelijk morgen ToT4w... en daarna nooit meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378118

ik wil graag mijn wow accound mergen samenvoegen met het battle net accound.
Maar hij geeft steeds een foutmelding, maar het kan ook zo zijn dat dit reeds automatisch al gedaan is , maar hoe kun je nou precies zien of je accound al gemerged is?? in de game doet hij het prima en logt ie gewoon in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-05 17:44
Anoniem: 378118 schreef op maandag 13 juni 2011 @ 11:27:
ik wil graag mijn wow accound mergen samenvoegen met het battle net accound.
Maar hij geeft steeds een foutmelding, maar het kan ook zo zijn dat dit reeds automatisch al gedaan is , maar hoe kun je nou precies zien of je accound al gemerged is?? in de game doet hij het prima en logt ie gewoon in.
Als je inlogt op je battle.net account, dan zie je welke wow accounts gekoppeld zijn. Daarnaast, je kunt volgens mij alleen nog maar inloggen met je battle.net account (emailadres).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Anoniem: 373674 schreef op maandag 13 juni 2011 @ 00:47:
Niet te geloven.. Al Akir op 3% (930K hp) ongelovelijk was een zooitje in p3. haha snap nu echt waarom veel hier zoiets hebben 1 keer nooit meer. man ik vond het wel een leuk gevecht, maar als die morgen niet neer gaat dan knal ik hem neer in p4.2... ben echt klaar met die ongein.

we hadden 3 pugs bij ons.. best okay gasten, maar de mage flipte helemaal in p3. werd bang etc... en deed daarom precies wat ze niet moest doen :(. boos worden kon niet omdat vrijwel iedereen zoiets had van wtf.. 3d blizz style is verre van ideaal. Heeft iemand tijden het gevecht wel eens de camera positie veranderd?.... dan weer je namelijk helmaal niet meer waar je nu moet meppen.

Daarna om wat stoom af te blazen stonecore Hc ff gedaan.. lol met 3 gasten van de guild.. allemaal dik 357 or meer :P... echt te zielig hoe simpel het nu al is. Ik pulde om te kijken net voor de 3de boss 3 groepen en nog gingen we niet dood... echt straks met 4.2 gear kan je het geblinddoekt spelen.

nou ja hopelijk morgen ToT4w... en daarna nooit meer :P
P3 is juist simpel!
Bij de start van P3 gelijk naar het plafond "zwemmen", daar huddelen. Op elke nieuwe cloud stukje naar beneden, net genoeg. Als iemand de debuff krijgt die gene lekker opzij zwemmen.
Na 4 clouds zwem je naar de bodem, net boven de permanente cloud. Hier herhaal je het zelfde, elke keer stukje naar boven. Na 4 clouds zijn de bovenste clouds gedespawned en zwem je weer naar de top.
ETC ETC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

uashy schreef op maandag 13 juni 2011 @ 11:41:
[...]

Als je inlogt op je battle.net account, dan zie je welke wow accounts gekoppeld zijn. Daarnaast, je kunt volgens mij alleen nog maar inloggen met je battle.net account (emailadres).
er staat bij:

accound name WOW1

status active (Expires: 15.08.2011 13:30)

Current Game Time Source Free Month

Product Level The Burning CrusadeStandard Edition Regio Europe (EU) World of Warcraft Remote Unsubscribed

er staat niet echt bij dat hij gelinkt is met het battle net accound zodat hij gemerged is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-05 17:44
Volgens mij als je je wow-account in je battle.net account ziet, dan zijn ze toch gemerged? Of ik begrijp je niet goed :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Een account die Wow1 heet is ALTIJD een gekoppelde account.

Legacy accounts die gemerged zijn zullen namelijk de oude accountnaam hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

uashy schreef op maandag 13 juni 2011 @ 16:29:
Volgens mij als je je wow-account in je battle.net account ziet, dan zijn ze toch gemerged? Of ik begrijp je niet goed :) .
Dan heb ik me waarschijnlijk voor niks druk gemaakt.
Dan is mijn wow accound waarschijnlijk al gemerged.
Verder doet ie het ook wel goed.
Ik zal alleen nog even mijn password instellen met letterts en cijfers groot en klein voor het geval dat ze mijn accound hacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Anoniem: 378118 schreef op maandag 13 juni 2011 @ 17:42:
[...]
Dan heb ik me waarschijnlijk voor niks druk gemaakt.
Dan is mijn wow accound waarschijnlijk al gemerged.
Verder doet ie het ook wel goed.
Ik zal alleen nog even mijn password instellen met letterts en cijfers groot en klein voor het geval dat ze mijn accound hacken.
Schaf dan een authenticator aan

*dagboek*
Hectisch weekend voor de guild.
Vrijdag:
Onze guild heeft 2 teams en ik zit in het team dat nu 10/12 gecleared heeft.
De andere groep reset alleen maar weer easy VP en komen niet verder dan 5/12.
Nu we Cho'gal neerhebben beginnen ze te klagen dat we meer moeten roteren (lees: slackers willen loot zonder te leren). Vrijdag vertrok ineens 15 man uit de guild. We hadden iemand gekicked uit de guild en die startte zijn oude guild weer op en ronselde iedereen uit onze guild. Ondanks het feit dat we hadden aangegeven dat het een .... was.
Zaterdag:
Diegene die de guild verlieten komen met hangende pootjes terug. Helaas voor hun waren we juist blij dat we het merendeel kwijtwearen en waren druk bezig om ook alle alts van de pbetreffende personen te verwijderen.
en het mooiste kwam nog: schopten we iemand eruit, komt hij online en zegt in whisper : waarom ben ik gekicked: ik hoefde nog maar een klein beetje voor de mount (ilvl25). Getuige deze replys ben ik zeer tevreden dat we ze gekicked hadden zodat ze ook geen gebruik meer konden maken van onze guildperks.
Zondag:
Een rustige dag voor de guild: zijn naar Ulduar gegaan voor achievement run.
Maandag:
Nef is a bi.... Lijkt erop dat een paar mensen het gevecht totaal niet begrijpen.
P1 is nu volledig onder controle. Geen deats meer door de adds, Maar interrupten P2 blijkt te moeilijk voor alle disrupters. Maar na 1,5 uur whipen gingen de hoofdjes wel heel diep hangen bij sommige. We gaan de focus dus verleggen naar Al' Akir en proberen om Cho'Gal nog een paar keer neer te leggen voordat we terug gaan voor Nef. Helaas maar waar.

Al met al een hectisch weekend maar wel bevredigend. De guild was in tijden niet zo rustig.

*einde dagboek*

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Zondag en maandag een flink aantal attempts gehad op Sinestra, tot de 38% op zondag en 22% op maandag.. zo dichtbij! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

sabriel schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 08:39:
[...]

Onze guild heeft 2 teams en ik zit in het team dat nu 10/12 gecleared heeft.
De andere groep reset alleen maar weer easy VP en komen niet verder dan 5/12.
Nu we Cho'gal neerhebben beginnen ze te klagen dat we meer moeten roteren (lees: slackers willen loot zonder te leren). Vrijdag vertrok ineens 15 man uit de guild. We hadden iemand gekicked uit de guild en die startte zijn oude guild weer op en ronselde iedereen uit onze guild. Ondanks het feit dat we hadden aangegeven dat het een .... was.
Dit is de reden dat ik lutsers zelden uit mijn guild kick. Ik confirm ze gewoon niet meer voor raids, na een tijdje gaan ze vanzelf wel weg. En dan staat hij een stuk minder sterk bij de rest van de guild als hij een zielig verhaal ophangt, hij is immers niet gekickt. :P
Nef is a bi.... Lijkt erop dat een paar mensen het gevecht totaal niet begrijpen.
P1 is nu volledig onder controle. Geen deats meer door de adds, Maar interrupten P2 blijkt te moeilijk voor alle disrupters. Maar na 1,5 uur whipen gingen de hoofdjes wel heel diep hangen bij sommige. We gaan de focus dus verleggen naar Al' Akir en proberen om Cho'Gal nog een paar keer neer te leggen voordat we terug gaan voor Nef. Helaas maar waar.
Nef is makkelijker voor de raid als geheel dan Al'Akir. Dat interrupten is iets waar iedereen gewoon even aan moet wennen, komt vanzelf wel goed. Phase 3 is iets lastiger, zeker als niet de hele raid het resistance trinket van Tol Barad heeft, maar stiekem is het makkelijker dan Al'Akir, waar één fuckup bijna meteen een wipe betekent. ;)

Wij hebben ook een probleem in de guild. Een van onze tanks heeft een lading vrienden die twee dingen gemeen hebben, zonder uitzondering. Ze zijn heel aardig...en ze zuigen als spelers. Dat wist ik van tevoren maar we zaten dermate om spelers verlegen dat we een van zijn vrienden toch een kans gaven. Een mage die het klaarspeelde om minder damage te doen dan de tanks, zonder dat hij doodging in die fight. Eerst voor het gemak maar aangenomen dat het zijn gear was en dat was het voor een deel ook wel. Het andere deel was zijn spec die totaal nergens op sloeg, zijn zuigende glyphs en het feit dat hij niet leek te weten waar hit rating voor is. Inmiddels topt hij de DPS meters als hij stil kan blijven staan, maar zodra er een beetje beweging komt kijken bij de fight dropt hij weer onder de tanks. Resultaat: we nemen hem alleen mee naar farmnights en alleen als we niks beters kunnen krijgen

Nou gingen we donderdag naar BoT toe, Halfus heroic die we pas 2 keer neer hadden. Mage was gesigned, maar no way dat we een heroic konden doen met hem erbij. Heb hem uiteraard niet geconfirmd. Hij zegt "Hmmmmm." in /g en logt uit. Vervolgens een heel drama van die vriend van hem in whispers dat die gast van ons geen eerlijke kans krijgt. :X

In WotLK hadden we een guild met 2 25-man teams, waarvan deze allemansvriend er eentje leidde. Ze hebben maanden lopen wipen op zowel Malygos als Yogg, puur omdat deze jongen zijn vrienden uitnodigt in plaats van een team dat een kans heeft. Dat laat ik ons nu niet gebeuren. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-06 14:03
Morgen,

Als ik aan het recruiten ben voor onze guild krijg ik de laatste tijd steeds vaker de vraag waarom ik dit in het engels doe. Word soms gwn uitgescholde door nederlands dat ik dit doe :S. Is het zo raar om op een engelse realm gwn een engelse recruit in trade te plaatsen voor een nederlandse guild? Ik vind dak me er gwn aan moet houden dat er Engels word gepraat in trade. Dus onder het motto, Engelse realm, praat je engels in trade of general.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Nu online

mrsar

waar een sar is,is een wodka

yup,gewoon engels,al hoop ik dat je in het engels wel normale woorden gebruikt ;) gewoon omdat het beter staat :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Thommmyy schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 10:20:
Morgen,

Als ik aan het recruiten ben voor onze guild krijg ik de laatste tijd steeds vaker de vraag waarom ik dit in het engels doe. Word soms gwn uitgescholde door nederlands dat ik dit doe :S. Is het zo raar om op een engelse realm gwn een engelse recruit in trade te plaatsen voor een nederlandse guild? Ik vind dak me er gwn aan moet houden dat er Engels word gepraat in trade. Dus onder het motto, Engelse realm, praat je engels in trade of general.
Je houdt je gewoon netjes aan de regels, dus degenen die je daarvoor uitschelden zijn niet normaal bezig. In principe als ze ongepaste taal gebruiken kan je ze ignoren en reporten. Ik zou die moeite echter niet nemen en gewoon een zwarte lijst maken voor de guild. Die lui wil je er iig niet bij hebben.

En wat gedrag op de server betreft. Wij kregen een application van der servers bekendste troll. Zegt er in de application nog gewoon bij dat hij dat alleen in algemene channels doet en niet in guildchat.

Dat terwijl hij aangaf de regels te hebben gelezen. Waarin toch echt staat dat trollen niet gewaardeerd wordt en bij herhaald trollen een gkick volgt. Een keer doen we niet moeilijk over, aan de lopende band trollen wel.

Vervolgens als hij geweigerd wordt klagen dat geen enkele raid guild hem aanneemt. Vind je het gek als je 4 jaar lang iedereen hebt lopen vervelen in general en trade en je bij half de server op de ignoe list staat :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-05 16:32

Yintha

We'll stay gold forever

@Thommmyy

Niks meer als normaal, super irritant als ik bijvoorbeeld zweedse of deense recruitment zie.
Op een engelse realm gewoon lekker engels talken in de publieke channels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
Dat dacht iid ook, Ik hou me er ook gwn aan. de recruit gaat zo:
A Dutch Guild lvl18 (The Toothless Donkeys) is looking for Dutchspeaking players, are you looking for a casual and realy nice social Dutch Guild. /w me for more info or Visit www.toothlessdonkeys.nl

Heb er nu maar iets achter geplaats van, Recruiting in English because it is a English realm. of iets wat er op lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
Die knakker die me zat uit te schelden heb had ik vrij snel stil,
Zei tegen hem:
Zeg Knakker wil je ff oprotten met je gezeik, dat jij nou niet snapt dat ik mij gewoon aan het trade/general plolicy hou dat je op een Engelse realm, engels praat in trade/general.

Hij beschuldigde mij dat ik dom was en normaal kon nadenken en dat Nederlanders mijn recruit toch niet zouden begrijpen en dat ze me niet zouden joinen omdat ik slecht zou recruiten. maar goed, na dat ik bovenstaande tegen hem zei was ie wel stil.

Edit:
Typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Nederlanders die geen engels kunnen wil je toch niet in je guild dan ligt het niveau te laag om de 1e quest te doen ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-06 14:34
Yeps, is meestal het begin van het einde voor een realm als er zomaar in een eigen taal geluld wordt in trade. Na een tijdje krijgt de realm een naam van één bepaalde nationaliteit aan te trekken, trekt het ook alleen maar de tards van die groep aan, en gaat de sfeer eraan. Heb het zien gebeuren op Shattered Hand, de "swe?" invasie daar heeft uiteindelijk de Alliance op de realm vlgs mij meer slecht gedaan dan de faction imbalance, en nu begin ik te vrezen dat de realm (tenminste alliance side) aan een slow decline bezig is.

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
Yintha schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 10:44:
Nederlanders die geen engels kunnen wil je toch niet in je guild dan ligt het niveau te laag om de 1e quest te doen ;p
klopt, en de mensen die zeiken er over komen zowiezo al niet in de guild. We zijn een gezellige guild van mensen 20+ met zelf mensen in de 40+.

Vraag ook altijd naar de leeftijd, en kinderachtig gedag word niet getollereerd. We hebben 7 elite members en de GM. We zijn vrij redelijk en gooien iemand er alleen uit als het echt niet door de beugel kan wat iemand gedaan zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

DexterBelgium schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 10:45:
Yeps, is meestal het begin van het einde voor een realm als er zomaar in een eigen taal geluld wordt in trade. Na een tijdje krijgt de realm een naam van één bepaalde nationaliteit aan te trekken.
Trollbane, Dutchbane :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Nme nog opzoek naar mensen voor Firelands? :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
Wij zijn ondertussen 4/13. Chim was (als ik onze RL mag geloven) een let-down qua fightmechanics, en meer een kwestie van ervoor zorgen dat er geen WTFsplat tankdeaths waren dan écht een fight masteren. Denk dat de "easy" HMs nu wel op zijn. Tijd voor serieus werk aan V&T HM, hopen dat onze rogue zich goed voelt!

En, personally, hopen dat ik nog eens een deftige raidspot weet te versieren.

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mogguh mensen,

Thxs voor de Al Akrir tip Osxy. Gisteren had niemand er zin meer in dus we hebben geen poging meer gedaan.

Wel ben ik gisteren even snel wat rep gaan farmen op mijn farmer warrior. GB normal werd het. Normals was ik echt maanden niet meer geweest, maar als normals van nu de hc's van p4.2 gaan worden dan wordt je daar echt helemaal niet vrolijk van. Als crap geared tank sprong ik gewoon in elke groep alleen maar aoe met cleave en thunderclap, shockwave en rend en zero wipes in iets van 6 runs.

1 leuke run met een paar belgen waarbij we het klaarspeelden om na die vlucht met de draken echt bijna alle mobs dood te hebben :D.

farmer item lvl zit op 342 dus bijna rdy voor za/zg dat vind ik nog wel leuk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

hmr schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 11:04:
Nme nog opzoek naar mensen voor Firelands? :)
Wat caster dps is altijd welokm geloof ik. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-06 23:22
Volgende week 4.2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Waarschijnlijk wel ja, ik heb de avonduren op m'n werk alvast geruild : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Ik hoop van niet. We willen Sinestra nog voor de patch neer hebben! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

NMe schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 11:27:
[...]

Wat caster dps is altijd welokm geloof ik. :P
Damn :p juist voor rogue gekozen om te converten naar horde ! Noujah heb een apply gedaan , ik hoor t wel!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-05 22:21

Greebs

inert

Ugh mijn 10 man heroic Al'Akir vid heeft zonder problemen 5 dagen op YouTube gestaan, en nu zou de audio opeens niet meer mogen, moet je zo'n AudioSwap track eronder zetten :x /frustrated

Anyway, nog meer guilds waarbij goed te merken is dat de zomer eraan komt? Wij raiden nog wel, maar merk dat het steeds krapper is qua signups..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juok
  • Niet online
Besloten om voorlopig toch maar skinning te houden op mijn dk, 80g voor een stack leather en 20-25g voor die scales. Eff g's verzamelen en daarna misschien nog BS-lvlen.

Gisteren eindelijk aangekomen op ilvl 329 zodat ik voor hc kon que'en met mijn dk tank(alleen gecheat met pvp neck de rest is tank gear). Met de laatste normals had ik geen moeite meer, behalve met crappy healers, zit op 130k hp unbuffed(niet in dung).
Ik had wel verwacht dat het moeilijker zou zijn, maar dit is wel een beetje te vond ik. Eerste hc word Deathmines en ik krijg zoveel dmg dat ik afentoe bijna dood door de trash ben dus pop de heletijd cd's ... Dit ging zo door tot we de baas dood hadden die de cruel barb dropte en daarna werd de party geleaved.
Nu vraag ik me af of het normaal is dat ik binnen 3 sec bijna dood word geslagen en dat de healer dus gewoon veel meer werk heeft, is mijn gear nog te slecht, of is alleen deathmines zo zwaar?

Edit:
P.s. Komen er eigenlijk nog epic gems(JC) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-05 08:23
Na dat mijn hunter dungeon VP capped was beetjes rare lopen tamen: Ghostcrawler, Kamorla, Terrorpane, Jadefang
rest van rares vind over algemeen lelijker dan de andere dus zo laat ik verlopig wel
Alleen met alle 6 Spirit Beast is mijn pet storage vol :(, wtb more space

Ook met mijn mage weer eens verder gegaan 82 en weer out of rested xp, bah wat gaat dat snel zeg.

Na overleg kunnen swappen naar mijn tank als raiding toon :cheer:, alleen jammer dat friend runs weer op hun gat liggen. dus mijn shaman komt zo niet aan gear.
Maar als de hunter zo aantrekkelijk blijft, zou het wel eens mijn 2de raid toon worden ipv de shaman.

1 ding vind wel jammer dat 4.2 nu zo vlak voor de zomer gaan releasen.

persoonlijk vind ik niet erg als mensen in hun eigen taal recruiten het is tenminsten duidelijk.
Meestal zie je Recruiting Dutch people. en dan stuk nederlandse tekst.

[ Voor 10% gewijzigd door Teunis op 14-06-2011 11:40 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Bomin schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 11:35:
Ugh mijn 10 man heroic Al'Akir vid heeft zonder problemen 5 dagen op YouTube gestaan, en nu zou de audio opeens niet meer mogen, moet je zo'n AudioSwap track eronder zetten :x /frustrated

Anyway, nog meer guilds waarbij goed te merken is dat de zomer eraan komt? Wij raiden nog wel, maar merk dat het steeds krapper is qua signups..
Even googlen, je kan daar bezwaar op maken en dan zon text copy pasten en je hebt weer je eigen muziek : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GosuYuri
  • Laatst online: 25-09-2023
Als je problemen hebt op nef met mensen die interrupten niet snappen (ik ga er ff vanuit dat dat 25 mans is.... 10 mans is dat namelijk echt easy...) dan gewoon een ./say announcer addon aankoppelen zodat ze van elkaar zien wanneer wie interrupt.

Daarnaast in DBM de Electrocute special warning (vocal) eruitgooien, als je Nef door een barriere pushed krijg ej zelfde warning geluid als bij een interrupt, dan interrupten ze op Electrocute en 1 sec later begint ie te casten = You've been owned.

Zijn tips die gewerkt hebben voor m'n guildmates die er moeite mee hadden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-05 08:23
Juok schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 11:37:
...ilvl 329 zodat ik voor hc kon que'en met mijn dk tank(alleen gecheat met pvp neck de rest is tank gear). Met de laatste normals had ik geen moeite meer, behalve met crappy healers, zit op 130k hp unbuffed(niet in dung).
Ik had wel verwacht dat het moeilijker zou zijn, maar dit is wel een beetje te vond ik. Eerste hc word Deathmines en ik krijg zoveel dmg dat ik afentoe bijna dood door de trash ben dus pop de heletijd cd's ... Dit ging zo door tot we de baas dood hadden die de cruel barb dropte en daarna werd de party geleaved.
Nu vraag ik me af of het normaal is dat ik binnen 3 sec bijna dood word geslagen en dat de healer dus gewoon veel meer werk heeft, is mijn gear nog te slecht, of is alleen deathmines zo zwaar?
Afhankelijk van de healer is inderdaad CD maar ook CC een big deal voor startende tanks

DM zou tot en met de boat dudes prima te doen moeten zijn als startende tank.
Maar inderdaad DM is vrij heftig op inc dmg zeker zonder cc. (en ja, veel is daar ook nog eens cc immune :S)

Grim batol, DM, SFK deze zijn vak lastig omdat cc de hp weer reset, of immune ,of alleen undead zijn.

Rest moet prima te doen zolang je maar cced, al is gros al lang weer cc verleerd.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Druids krijgen weer veel te veel liefde van Blizzard.... :(

Niet eerlijk als je zelf geen druid speelt. Wel vet om te zien deze Fire Cat form.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Teunis schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 11:53:
[...]

al is gros al lang weer cc verleerd.
het is zelfs nog erger.. je krijgt gwoon bijna ruzie als je termene als cc gebruikt in een normale hc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixstar
  • Laatst online: 16-06-2011
Rakkerzero schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 11:58:

[video]

Niet eerlijk als je zelf geen druid speelt. Wel vet om te zien deze Fire Cat form.
Dit vindt mijn druid wel fijn! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juok
  • Niet online
Teunis schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 11:53:
[...]

Afhankelijk van de healer is inderdaad CD maar ook CC een big deal voor startende tanks

DM zou tot en met de boat dudes prima te doen moeten zijn als startende tank.
Maar inderdaad DM is vrij heftig op inc dmg zeker zonder cc. (en ja, veel is daar ook nog eens cc immune :S)

Grim batol, DM, SFK deze zijn vak lastig omdat cc de hp weer reset, of immune ,of alleen undead zijn.

Rest moet prima te doen zolang je maar cced, al is gros al lang weer cc verleerd.
Ok, dan kan ik gewoon blijven que'en. Mij valt het juist op dat de meeste wel kunnen cc'en (op een enkeling na, shamans die beweren dat ze nog geen hex hebben op lvl 84), alleen interrupten vinden de meesten heel lastig. Dan gaan ze bijna dood, zonder ook maar iets te interupten en kan ik het werk weer doen, voordat de healer mij vergeet te healen. Dan geef ik de ene een mind freeze en de ander een silence, snel een cd poppen want de healer is de melee met 3% hp aan t uppen.... grrrrr.

[ Voor 3% gewijzigd door Juok op 14-06-2011 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 11:21

[video]

En op MMO champion is het ge QQ over die staff al losgebarsten, of hunters ook op die staff mogen rollen :p

Om eerlijk te zijn, stat wise zou een hunter er best goed gebruik van kunnen maken, ware het niet dat een feral druid er vanwege de pure weapon damage er veel meer aan heeft. (mocht hij bijvoorbeeld de firelands BoE niet al hebben)

Als mijn druid in raiding condition zou zijn (is niet eens 85) zou ik daar alles voor opsparen om dat ding te kunnen krijgen, het oog wil ook wat :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GosuYuri
Gelukkig ben ik er als rogue dit keer niet bij betrokken, DBW de 2e! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[video]

Niet eerlijk? Elke andere class ziet tijdens het raiden zijn hippe nieuwe gear. Een level 10 druid ziet er in cat form echter hetzelfde uit als een level 85 heroic geared druid. Hoe is dat wel eerlijk dan? Blizzard trekt juist eindelijk iets recht. ;)
Nuyi schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 12:13:
Mwah, DBW was voor 6-7 verschillende classes een ubertrinket. Deze staff is leuk voor ferals en hunters. Dat wordt echt geen nieuw DBW-drama. ;)

[ Voor 22% gewijzigd door NMe op 14-06-2011 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 11:21
Nuyi schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 12:13:
Ja, hier dacht ik ook meteen aan. Bij DBW was het ook: De classes die er het meeste profijt van hebben krijgen hem als eerste. Als enhance shaman (redelijk wat spell damage) en retri pala (idem) hoefde je dat ding dus nooit te verwachten.

Dus ik heb zelf de instelling: Feral druids als eerste (mits ze geen vergelijkend wapen hebben) en dan pas de hunters. Dat de staff en cat transform heeft staat hier geheel los van.

Ik heb veelal het idee dat mensen anderen gewoon niets meer gunnen :(
NMe schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 12:14:
[...]
Niet eerlijk? Elke andere class ziet tijdens het raiden zijn hippe nieuwe gear. Een level 10 druid ziet er in cat form echter hetzelfde uit als een level 85 heroic geared druid. Hoe is dat wel eerlijk dan? Blizzard trekt juist eindelijk iets recht. ;)
Ben blij dat iemand het begrijpt :)

Ik heb in WotLK zo veel hoop gehad dat m'n kitty eens liet zien dat ie upgrades had, zoals armor oid... Een kitty extra als dit is gewoon Justice! :D

Nu nog beertjes en uiltjes :)

[ Voor 30% gewijzigd door detheavn op 14-06-2011 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
Moet eerlijk zeggen dat als je door de jaren heen kijkt wat de (feral) druids aan liefde hebben gekregen van staffs van Blizzard (namelijk huilen met de pet op) (geweldige postreeks op WoWInsider daarover deel 1 en deel 2), dat dit een kleine en long overdue cadeautje is dat ze hartelijk verdienen (speel zelf pally, maar heb serieuze sympathie voor alle katachtigen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GosuYuri
Mwah voordeel is wel dat tot nu toe de zaken lastig te puggen waren, pugs heb je vaak last van whining ninja's, in guilds gaat dat toch anders.. wat ben ik blij dat ik al tijden niet gepugged heb, alleen heeeel af en toe als de lockout bijna reset met m'n altje, en als het dan kansloos is leave ik lekker.
Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.