Wanneer ze spelen met spelers zonder heirlooms snappen ze het spel dan wel eerder?
Gaat er niet om of ze het snappen of niet, als jij aan een spel begint en er zijn ineens allemaal mensen met het zelfde level maar 3 keer meer hp en stats dan is de lol er al snel vanaf
Stat importance: Int > Spellpower > Haste > Crit > Mastery.sabriel schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 21:22:
[...]
Voor hoeveel haste gaan jullie eigenlijk ?
Is er een grens waarna jullie overgaan op mastery/crit of gewoon op haste blijven stacken ?
Gale of shadows (346) had ik gelukkig nog in de bank dus 1 trinket is al vervangen.
Zit momenteel op 24.80% en kan over 2h een nieuwe cloak kopen met haste waardoor ik de 25% passeer
Maar bedankt voor de tips alvast, ben er al 1k DPS steady op vooruit gegaan.
Zolang Intellect en Spellpower er niet op achteruit gaan, kan je het beste haste stacken. Er is ook een hele formule achter gevonden. Zolang je boven de 2150 haste zit, zullen al je dots 2 extra ticks geven. (als je Dark Intent hebt)
Als je 3 extra ticks wilt, moet je op de 4440 (50%) zitten. Volgens mij is dit zonder trinkets niet te halen. Maar dit betekent niet dat je op de 2150 haste moet blijven hangen. Des te meer haste je hebt, des te meer Mind Flays je kunt poppen tussen het refreshen van je dots.
Die "Spellpower" mag wel tussen haakjes tegenwoordig, maargoed volgens mij heb ik hier wat gevonden dat bruikbaar is: de haste breakpoints voor een spriest in cata.
Daaruit blijkt dat 1602 al een leuke hasterating is om te hebben en 2141 geeft een extra VT tick (met DI). Haste blijft zoals Kroketje zegt goed bruikbaar, maar die breakpoints zijn wel het belangrijkste en is het daarna misschien ook verstandiger om andere stats wat bij te trekken i.p.v. volledig haste te gaan. Maar dat is wat jezelf wilt en hoe je speelt. Zo heb ik hetzelfde op m'n resto druid, "xxxx" hasterating voor zoveel ticks van je HoTs, eenmaal de tick gehaald kies ik liever weer voor wat extra mastery. Maar voor healing ligt het anders dan voor dps wellicht..
Daaruit blijkt dat 1602 al een leuke hasterating is om te hebben en 2141 geeft een extra VT tick (met DI). Haste blijft zoals Kroketje zegt goed bruikbaar, maar die breakpoints zijn wel het belangrijkste en is het daarna misschien ook verstandiger om andere stats wat bij te trekken i.p.v. volledig haste te gaan. Maar dat is wat jezelf wilt en hoe je speelt. Zo heb ik hetzelfde op m'n resto druid, "xxxx" hasterating voor zoveel ticks van je HoTs, eenmaal de tick gehaald kies ik liever weer voor wat extra mastery. Maar voor healing ligt het anders dan voor dps wellicht..
[ Voor 4% gewijzigd door Freaky Maus op 05-06-2011 12:41 ]
aan iedereen die geinteresseerd is, ik heb net 2 van mijn addons geupdated, en 1 nieuwe gemaakt
dit is het enige WoW forum waar ik kom, dus ik hoop niet dat het als een soort reclame overkomt ..
dit is het enige WoW forum waar ik kom, dus ik hoop niet dat het als een soort reclame overkomt ..

[ Voor 3% gewijzigd door Ketho op 05-06-2011 12:49 ]
Ik heb Zaterdag dan eindelijk "The Exalted" title binnengeharkt 
Eindelijk een soort van visuele erkenning van al die jaren spelen en farmen/grinden/raiden en ik heb besloten dat het ook een perfect einde is voor mijn WoW leventje. Geen zin meer om alts te levelen en op mijn main heb ik nu ook geen goals meer.
Bedankt WoW, it's been fun!
Eindelijk een soort van visuele erkenning van al die jaren spelen en farmen/grinden/raiden en ik heb besloten dat het ook een perfect einde is voor mijn WoW leventje. Geen zin meer om alts te levelen en op mijn main heb ik nu ook geen goals meer.
Bedankt WoW, it's been fun!
En wederom een nieuw alt-projectje in de vorm van mijn warrior. In eerste instantie arm gespecced, maar nu toch omgezet naar prot. Ik level samen met een guildie die een priest aan het levelen is en mijn vriend levelt z'n lock. Lekker relaxed met z'n 3en een beetje dungeons aflopen. Omdat de guild (eindelijk) level 20 is geworden afgelopen week heb ik ook de helm kunnen kopen. Kleine 15 levels verder en ik vind het best grappig. Skype aanzwengelen, queuen en dan lekker chainpullen. Ik begrijp nu wel de frustraties van tanks. Dit is mijn 1e tankchar, ben altijd healer of dps, en dat is toch wel een heel ander verhaal. Mensen die verkeerde mobs aanvallen, vooral leuk als je aan het chainpullen bent, plate dps met tankaspiraties, mensen die mijn chainpull-tempo nog niet voldoende vinden etc etc. Maar goed, op level 45 is het ook niet echt tanken te noemen 
Verder gister een raidavond gehad met een klein beetje katergevoel. Goede setup dus naar Chimaeron Hc gegaan. Redelijk goede hoop dat het te doen zou zijn gezien een vorige avond met tries. Helaas bleek de praktijk toch heel anders te zijn. Het liep voor geen meter. De feuds gingen wel, we hebben twee goede raidcooldowns in de vorm van barrier en mijn spirit link totem (gotta love it). Het probleem zit vooral in het snel omhoog healen van de double-hit/breaktank tijdens feud. Onze dk pakt de 1e en dat levert weinig problemen op door z'n cooldowns en selfhealing, bij de 2e ging het continue mis. Zelfs met een snelle nature swiftness met greater healing wave van mij (60k healing minimaal) en cd bij de tank lukt het niet om hem omhoog te healen. Maar goed, de kill komt wel, alleen we moeten nog net de laatste foutjes eruit slopen.
Wat is shaman healing toch heerlijk bij Chimaeron trouwens. Vooral tijdens feud. Spirit link totem, healing rain en chain heal zorgen ervoor dat de raid binnen no time omhoog gehealed is. Wel merk ik dat mijn mana af en toe krap is, maar dat komt vooral door de combinatie met het healen van de double hit tanks. Volgens mij een van de weinige fights op 10m (zo ver ik gezien heb) waar een shaman echt kan uitblinken.
Verder gister een raidavond gehad met een klein beetje katergevoel. Goede setup dus naar Chimaeron Hc gegaan. Redelijk goede hoop dat het te doen zou zijn gezien een vorige avond met tries. Helaas bleek de praktijk toch heel anders te zijn. Het liep voor geen meter. De feuds gingen wel, we hebben twee goede raidcooldowns in de vorm van barrier en mijn spirit link totem (gotta love it). Het probleem zit vooral in het snel omhoog healen van de double-hit/breaktank tijdens feud. Onze dk pakt de 1e en dat levert weinig problemen op door z'n cooldowns en selfhealing, bij de 2e ging het continue mis. Zelfs met een snelle nature swiftness met greater healing wave van mij (60k healing minimaal) en cd bij de tank lukt het niet om hem omhoog te healen. Maar goed, de kill komt wel, alleen we moeten nog net de laatste foutjes eruit slopen.
Wat is shaman healing toch heerlijk bij Chimaeron trouwens. Vooral tijdens feud. Spirit link totem, healing rain en chain heal zorgen ervoor dat de raid binnen no time omhoog gehealed is. Wel merk ik dat mijn mana af en toe krap is, maar dat komt vooral door de combinatie met het healen van de double hit tanks. Volgens mij een van de weinige fights op 10m (zo ver ik gezien heb) waar een shaman echt kan uitblinken.
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Om even op de eerder shadowpriest topics in te springen zag ik laatst op mmo-champion de ptr kill op ragnaros 25man. Hier had je een pov van de shadowpriest. Hij heeft links en rechts van zijn health bars 2 kleine timers staan met een cd teller. Eentje voor de increased dmg na je mind blast en eentje voor de MB cd. Iemand enig idee welke mod dit is? Forte xcorcist misschien ofzo?
Er zijn er genoeg:TiMMieJ schreef op maandag 06 juni 2011 @ 09:36:
Om even op de eerder shadowpriest topics in te springen zag ik laatst op mmo-champion de ptr kill op ragnaros 25man. Hier had je een pov van de shadowpriest. Hij heeft links en rechts van zijn health bars 2 kleine timers staan met een cd teller. Eentje voor de increased dmg na je mind blast en eentje voor de MB cd. Iemand enig idee welke mod dit is? Forte xcorcist misschien ofzo?
SCT
ShadowTimers
ClassTimers
TellMeWhen
PowerAuras
Ik weet niet welke jij bedoelt, maar deze kunnen allemaal hetzelfde.
Gisteren weer een aantal tries gehad op Sinestra... wat een (in het engels) vrouwtjeshond!
DPS was behoorlijk laag, vooral als je het vergelijkt met vrijdag. Ik moest zelfs smite spammen in phase 1
Maar onze huidige tactic werkt wel beter, in ieder geval is je hele raid niet om zeep geholpen als iemand met de beam dood gaat.... (alleen de helft
)
DPS was behoorlijk laag, vooral als je het vergelijkt met vrijdag. Ik moest zelfs smite spammen in phase 1
Maar onze huidige tactic werkt wel beter, in ieder geval is je hele raid niet om zeep geholpen als iemand met de beam dood gaat.... (alleen de helft
Zelf gebruik ik op zowel mijn hpala als op mijn spriest PowerAuras voor zowel stacks, timers als buffs. Volledig aan te passen aan de eigen wensen, ideaal.
Op mijn spriest: links een stukje circel met het up zijn van en het aantal orbs, onder een stukje circel met het aantal stacks dark evangelism, rechts een stukje circel met het up zijn en de duur van empowered shadow.
Linksonder en rechtsonder trinket UP's met timing, verder eentje voor weapon enchant, cloak enchant en archangel. Alles in een oogopslag
Op mijn paladin een vergelijkbare setup zodat je niet twee verschillende interfaces hoeft te onthouden.
edit: voorts, heroic V&T down
En mijn spriest alt meegesleept voor Halfus, die ook nog eens zo vriendelijk was meteen de chest token te geven. Ook mooi dat ik een groot deel van de DPS prima bij kon houden met twee 349 blues, drie 353 za/zg epic en de rest 359, waarvan maar 2 tier items, terwijl de rest ruim in de 372 zit. Spriest powerrrrrrr
Op mijn spriest: links een stukje circel met het up zijn van en het aantal orbs, onder een stukje circel met het aantal stacks dark evangelism, rechts een stukje circel met het up zijn en de duur van empowered shadow.
Linksonder en rechtsonder trinket UP's met timing, verder eentje voor weapon enchant, cloak enchant en archangel. Alles in een oogopslag
Op mijn paladin een vergelijkbare setup zodat je niet twee verschillende interfaces hoeft te onthouden.
edit: voorts, heroic V&T down

[ Voor 22% gewijzigd door Dutchman! op 06-06-2011 10:08 ]
We spend our years as a tale that is told
Het gaat om de timers links en rechts met de blokjes en tellers uit dit filmpje:Kroketje schreef op maandag 06 juni 2011 @ 09:46:
[...]
Er zijn er genoeg:
SCT
ShadowTimers
ClassTimers
TellMeWhen
PowerAuras
Ik weet niet welke jij bedoelt, maar deze kunnen allemaal hetzelfde.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=JKHsAvxj1FQ]
Nu we het toch over addons hebben:
Ik ben een shaman begonnen, dat loopt als een trein. Alleen nu merk ik dat als je shields ten alle tijde op zijn dat je veel effectiever kan healen. Zeg maar op level 30 hoef ik eigenlijk niets anders te doen dan de shields verversen en af en toe een kleine heal. Ik gebruik nu healbot om te zien welke shields ververst moeten worden. Alleen dat werkt niet echt overzichtelijk. Wat gebruiken jullie om te shields te verversen/in de gaten te houden?
Ik ben een shaman begonnen, dat loopt als een trein. Alleen nu merk ik dat als je shields ten alle tijde op zijn dat je veel effectiever kan healen. Zeg maar op level 30 hoef ik eigenlijk niets anders te doen dan de shields verversen en af en toe een kleine heal. Ik gebruik nu healbot om te zien welke shields ververst moeten worden. Alleen dat werkt niet echt overzichtelijk. Wat gebruiken jullie om te shields te verversen/in de gaten te houden?
http://hawvie.deviantart.com/
In de wow raidframes, zie je ES staan, met de aantal charges erbij. Die geeft (na mijn idee) goed aan wanneer er een nieuwe op moet (shortcut Q = new earthshield). En met water shield, mja, shortcut op E.. die spam ik nogal vaak om nooit zonder WS te zitten.HawVer schreef op maandag 06 juni 2011 @ 10:32:
13:37
Is er trouwens een addon die per spell je crits bijhoudt, wat je hoogste crits zijn voor die bepaalde spell? Lijkt me wel leuk om bij te houden
Verwijderd
Geen idee of hij nog up to date is, maar ik gebruikte daar vroegah altijd Critline voor.Grudgie schreef op maandag 06 juni 2011 @ 10:45:
Is er trouwens een addon die per spell je crits bijhoudt, wat je hoogste crits zijn voor die bepaalde spell? Lijkt me wel leuk om bij te houden
Die is nog up to date.Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 10:48:
[...]
Geen idee of hij nog up to date is, maar ik gebruikte daar vroegah altijd Critline voor.
Ook hiervoor zijn Power Auras op te zetten. Je kunt het zo instellen dat er een visuele marker fade of juist ontstaat zodra een bepaalde buff op je focus target ontbreekt. Op dezelfde manier kun je zo bijhouden of WS op jezelf actief is. Of Riptide of je tank, etc. etcHawVer schreef op maandag 06 juni 2011 @ 10:32:
Old skool Resto shamans zullen trouwens makkelijker hun WS up houden. Die moest je vroeger zo'n beetje iedere 10 seconden verversen, en werd zo'n beetje een standaard rotatie-element
Vond zelf Shields Up wel een goede.HawVer schreef op maandag 06 juni 2011 @ 10:32:
http://wow.curse.com/down...ns/details/shieldsup.aspx
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Goede morgen,
Gister zou een progress raid worden, maar dat ging helaas niet door. Een tank en een dps hadden falende pc’s. Een andere tank meldde zich om onduidelijke reden 1 minuut voor de raid af. Jammer! Als alternatief zijn we BoT ingegaan op normal mode. En om het een beetje spannend te houden met slechts 2 healers. Was nog redelijk goed te doen ook! Zelfs de nieuwe spelers hebben helaas amper loot nodig, bijna alles werd dus geshard. Halfus lag in 2,5 minuut en dat deden we met 1 tank en 2 healers. Was kicke, meteen een World of Logs ranking behaald ook nog! Nummertje 28 wereldwijd als holy priest op Halfus normal 10 met 17,5k hps gemiddeld.
Ook op Cho’Gall heb ik blijkbaar een top 50 ranking gehaald met 14,5k hps gemiddeld. Toch weer een stukje bevestiging dat ik nog iets goed doe op mijn main
En dat met een pvp wand en 346 bracers en geen heroic raid loot.
Hier de logs: http://worldoflogs.com/re...um/healingDone/?enc=kills
Anyway, jammer dat progress niet door kon gaan, wel leuk om wat guildrecords te breken door een healer minder mee te nemen!
Gister zou een progress raid worden, maar dat ging helaas niet door. Een tank en een dps hadden falende pc’s. Een andere tank meldde zich om onduidelijke reden 1 minuut voor de raid af. Jammer! Als alternatief zijn we BoT ingegaan op normal mode. En om het een beetje spannend te houden met slechts 2 healers. Was nog redelijk goed te doen ook! Zelfs de nieuwe spelers hebben helaas amper loot nodig, bijna alles werd dus geshard. Halfus lag in 2,5 minuut en dat deden we met 1 tank en 2 healers. Was kicke, meteen een World of Logs ranking behaald ook nog! Nummertje 28 wereldwijd als holy priest op Halfus normal 10 met 17,5k hps gemiddeld.
Ook op Cho’Gall heb ik blijkbaar een top 50 ranking gehaald met 14,5k hps gemiddeld. Toch weer een stukje bevestiging dat ik nog iets goed doe op mijn main
Anyway, jammer dat progress niet door kon gaan, wel leuk om wat guildrecords te breken door een healer minder mee te nemen!
Volgens mij is dat gewoon power auras!TiMMieJ schreef op maandag 06 juni 2011 @ 10:09:
[...]
Het gaat om de timers links en rechts met de blokjes en tellers uit dit filmpje:
[video]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Is goede oefening inderdaad, zo hebben wij ook vaak (vooral vroeger) enrage timers moeten halen, onze dps was niet zo geweldig toenhulkie schreef op maandag 06 juni 2011 @ 11:25:
Goede morgen,
Ook op Cho’Gall heb ik blijkbaar een top 50 ranking gehaald met 14,5k hps gemiddeld. Toch weer een stukje bevestiging dat ik nog iets goed doe op mijn mainEn dat met een pvp wand en 346 bracers en geen heroic raid loot.
Bnet pindle#2913
Die 17,8k DPS op Cho vond ik van mezelf ook niet onaardighulkie schreef op maandag 06 juni 2011 @ 11:25:
Goede morgen,
Ook op Cho’Gall heb ik blijkbaar een top 50 ranking gehaald met 14,5k hps gemiddeld. Toch weer een stukje bevestiging dat ik nog iets goed doe op mijn mainEn dat met een pvp wand en 346 bracers en geen heroic raid loot.
Het was met twee healers iets trickier, maar goed te doen. Wel moe je de conclusie trekken dat het pas echt interessant wordt qua tijdswinst als je echt goede DPS mee hebt. Want met alle respect voor onze hunter, 12k op Cho schiet niet op. Dan heb je mijn 2,8k alweer nodig om te compenseren dat hij op 15 komt zegmaar
Overigens over de hele instance dus inclusief trash 16,7k DPS gehaald. Wel mooi dat dat het hoogste in de raid was, en ik tijdens de kill van TAC ook nog in m'n healspec zat (waar ik nog heel aardig bij bleef ondanks het feit dat ik in balance gear zat te healen
[ Voor 18% gewijzigd door rodie83 op 06-06-2011 13:41 ]
Inderdaad lekkere dps!rodie83 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 13:36:
[...]
Die 17,8k DPS op Cho vond ik van mezelf ook niet onaardig
Het was met twee healers iets trickier, maar goed te doen. Wel moe je de conclusie trekken dat het pas echt interessant wordt qua tijdswinst als je echt goede DPS mee hebt. Want met alle respect voor onze hunter, 12k op Cho schiet niet op. Dan heb je mijn 2,8k alweer nodig om te compenseren dat hij op 15 komt zegmaar
Overigens over de hele instance dus inclusief trash 16,7k DPS gehaald. Wel mooi dat dat het hoogste in de raid was, en ik tijdens de kill van TAC ook nog in m'n healspec zat (waar ik nog heel aardig bij bleef ondanks het feit dat ik in balance gear zat te healen).
@ Council: Sneaky bastard! We hadden toch gezegd dat je gewoon moest dpsen?
Ik hoop dat we wel snel weer Nef neer halen en een halfus kill binnen slepen!
OP boomkin Sunfire/Shroomspam!rodie83 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 13:36:
[...]
Die 17,8k DPS op Cho vond ik van mezelf ook niet onaardig
Overigens over de hele instance dus inclusief trash 16,7k DPS gehaald. Wel mooi dat dat het hoogste in de raid was, en ik tijdens de kill van TAC ook nog in m'n healspec zat (waar ik nog heel aardig bij bleef ondanks het feit dat ik in balance gear zat te healen).
Afgelopen vrijdag hebben we voor een man of 4 de laatste achievements voor Glory of the Cataclysm Raider afgemaakt, en ik mocht het grootste deel DPSen. Single target bossDPS kwam ik hooguit tot 12k oid, in grotendeels resto gear, of in elk geval gear dat gefocust is op resto stats. Trash daarentegen... Multimob in Solar Eclipse is zoooooooo leuk
Niet gek dat dat generft gaat worden, want er komt geen enkele class in de buurt, misschien op een CD poppende demo warlock na.
Mwhahaha jullie hadden het ook echt niet door! Ik had na de eerste paar tries wel door dat de timing met 6 DPS daar gewoon bar en bar kut is in verband met dat tweede schild. Je komt gewoon onmogelijk lekker uit. Plus iedereen is daar de timings gewend van 5 DPS. Overigens heb ik nog heel wat zitten healen, vooral in P3 had ik best wat te doen hoorhulkie schreef op maandag 06 juni 2011 @ 13:56:
[...]
Inderdaad lekkere dps!
@ Council: Sneaky bastard! We hadden toch gezegd dat je gewoon moest dpsen?Healing is daar totaal geen probleem, dps wel en dan vooral de eerste 2 fases. En t grootste probleem is dan de trigger happy dps die doodleuk 1 target kapot nuked terwijl de andere mob nog veel te veel % leven over heeft.
Ik hoop dat we wel snel weer Nef neer halen en een halfus kill binnen slepen!
Dat viel nog wel mee eigenlijk...maar die 4 part setbonus inclusief veel surge procs daarentegenOP boomkin Sunfire/Shroomspam!
Klopt. Maar dat zit hem niet eens zo hard in die sunfire spam. Die mushrooms doen in solar eclipse gewoon achterlijk veel damage.Niet gek dat dat generft gaat worden, want er komt geen enkele class in de buurt, misschien op een CD poppende demo warlock na.
Neem een groepje van 5 mobs: elke mushroom bij mij in solar eclispe al 11k noncrit. 3 mushrooms x 5 mobs x 11k = 165k damage. Met een 10 seconde CD doen de mushrooms alleen al 16,5K DPS. 3 global CD's verder en je shrooms liggen er weer, heb je nog 7-8 seconden over voor wat dotwerk. Meer mobs is logischerwijs nog hogere DPS. Op de eerste trash groepjes in BoT, vooral die AoE packs schiet ik zo wel eens richting de 40k DPS.
[ Voor 32% gewijzigd door rodie83 op 06-06-2011 14:33 ]
Kitties/SV hunters gezien?Blistimo schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:01:
[...]
OP boomkin Sunfire/Shroomspam!
Afgelopen vrijdag hebben we voor een man of 4 de laatste achievements voor Glory of the Cataclysm Raider afgemaakt, en ik mocht het grootste deel DPSen. Single target bossDPS kwam ik hooguit tot 12k oid, in grotendeels resto gear, of in elk geval gear dat gefocust is op resto stats. Trash daarentegen... Multimob in Solar Eclipse is zoooooooo leukSunfire spreaden, Shrooms, IS spreaden en Sunfire blijven spammen... ik heb mezelf rond de 30k zien hangen, uiteraard hoger als er meer mobs zijn, maar omg wat een absurde DPS.
Niet gek dat dat generft gaat worden, want er komt geen enkele class in de buurt, misschien op een CD poppende demo warlock na.
Bnet pindle#2913
Maar sunfire spam kan in sommige gevallen een 'normale' rotatie ook outdamagen (of ik voer m'n rotatie niet goed uit, dat kan natuurlijk ookrodie83 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:09:
[...]
Klopt. Maar dat zit hem niet eens zo hard in die sunfire spam. Die mushrooms doen in solar eclipse gewoon achterlijk veel damage.
Neem een groepje van 5 mobs: elke mushroom bij mij in solar eclispe al 11k noncrit. 3 mushrooms x 5 mobs x 11k = 165k damage. Met een 10 seconde CD's - alleen de mushrooms doen al 16,5K DPS. 3 global CD's verder en je shrooms liggen er weer, heb je nog 7 seconden over voor wat dotwerk.
Godzijdank wordt de damage van de Shrooms zelf niet generft. Je zult wel goed moeten timen voor optimale DPS, want je DoTs zullen je na 4.2 ook langzaam uit je Eclipse state halen. De burst damage output van de shrooms zal dus redelijk gelijk blijven, maar meer dan twee detonations in 1 Eclipse is waarschijnlijk niet viable meer. Daar tegenover staat dat je Eclipse states sneller achter elkaar gaat krijgen, maar ik weet niet zo goed of dat nou een vooruitgang is of juist een nerf. Niet dat ik er heel veel last van heb, in raids ben ik nog nooit Balance geweest. Maar een heroicje af en toe de DPSmeters toppen (OP TRASH LOL) vind ik toch wel lekker
Ik heb inderdaad op mijn kitty op de grote groepen trash voor Halfus en op de whelp pack op Halfus zelf ver over de 100k gezeten; één keer heb ik zelfs 150k aangetikt.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ik snap wat je bedoeld. Ik cast tijdens loop momenten ook altijd moonfire/sunfire. En als er echt geen ruimte is om stil te staan of consequent te casten dan kan je idd beter overgaan op spam.Blistimo schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:37:
[...]
Maar sunfire spam kan in sommige gevallen een 'normale' rotatie ook outdamagen (of ik voer m'n rotatie niet goed uit, dat kan natuurlijk ook). Ik heb voor de grap op 1 boss alleen maar Sunfire lopen spammen, en dat deed meer DPS dan ik op andere bosses deed. Denk aan P2 van de eerste baas in Deadmines. Je bent constant aan het rennen. Als je daar in Solar Eclipse staat doe je gewoon een berg meer DPS dan wanneer je probeert je normale rotatie uit te voeren.
Godzijdank wordt de damage van de Shrooms zelf niet generft. Je zult wel goed moeten timen voor optimale DPS, want je DoTs zullen je na 4.2 ook langzaam uit je Eclipse state halen. De burst damage output van de shrooms zal dus redelijk gelijk blijven, maar meer dan twee detonations in 1 Eclipse is waarschijnlijk niet viable meer. Daar tegenover staat dat je Eclipse states sneller achter elkaar gaat krijgen, maar ik weet niet zo goed of dat nou een vooruitgang is of juist een nerf. Niet dat ik er heel veel last van heb, in raids ben ik nog nooit Balance geweest. Maar een heroicje af en toe de DPSmeters toppen (OP TRASH LOL) vind ik toch wel lekker
Dat de eclipse states sneller gaan omdat de dot's nu ook meetellen is inderdaad lastig een nerf of buff te noemen. Single target is het imo een buff (zeker met die 4-part T11 bonus in het achterhoofd!), multitarget is het gewoon een keiharde nerf bedoeld om de eclipse spam uit te bannen. Daar kan ik mee leven als mijn single target DPS op een hoger plan komt.
PS als ik de notes kijk is het nu als volgt:
Dat betekend dat er echt maar heel weinig gaat veranderen, behalve dat het hardcore gespam in eclipse niet meer wil.Lunar Shower has been redesigned. When casting Moonfire, the druid gains Lunar Shower. Lunar Shower increases the direct damage done by Moonfire by 15/30/45%, and reduces the mana cost by 10/20/30%. This effect stacks up to 3 times and lasts 3 seconds. While under the effects of Lunar Shower, Moonfire generates 8 Solar Energy, and Sunfire generates 8 Lunar Energy. The amount of Lunar/Solar Energy gained does not change based on the number of points spent in the talent, or stacks of Lunar Shower. Those druids who wish to delay transition in or out of an Eclipse state should now cast the one of their two basic attacks which will not move the Eclipse bar (either Starfire or Wrath).
[ Voor 19% gewijzigd door rodie83 op 06-06-2011 14:52 ]
Pff, kzit nu op lvl 83 met mijn dk en shaman. Ze waren beide ICC 25/10 geared toen ik begon dus dat ging wel lekker. Deed op mijn ele sham al meteen 8-10k dps in dungeons(@80) (single target bosses etc) aoe richting de 12-15k. Maar toen had ik dus nog alleen wotlk gear. Nu heb ik een aantal cata gear pieces en mijn haste is enorm gedropt, t lijkt wel of ik steeds minder dps doe. Kzat gisteravond op de 6-7k dps single target(@83)....Kvind het ook uber saai om 1.7 sec te wachten voor n lightning bolt, maja hoop dat ik @85 beetje haste kan gaan stacken, al wordt dit niet als een van de betere scaling stats gezien. Hoorde ook dat ele shams geen ruk doen in raids? ? Iemand misschien advies?
Mijn tank dk daarentegen heb ik alleen mee gequests tot friendly in hyal de rest dungeons. En de dps neemt enorm toe met elk nieuwe item dat ik verzamel. Zit gemiddeld op de 8-10k (@83) terwijl ik dus de tank ben. Als het zo doorgaat met mijn shaman, dan wordt mijn lock misschien mijn nieuwe caster dps.
Mijn tank dk daarentegen heb ik alleen mee gequests tot friendly in hyal de rest dungeons. En de dps neemt enorm toe met elk nieuwe item dat ik verzamel. Zit gemiddeld op de 8-10k (@83) terwijl ik dus de tank ben. Als het zo doorgaat met mijn shaman, dan wordt mijn lock misschien mijn nieuwe caster dps.
Ik deed op level 80 en 81 ook nog rond de 17k dps single target op bazen in normale instances met een beetje goede groep. Dat daalde al vrij snel tot rond de 7-9k rond level 84-85. Heeft puur te maken met het aantal rating dat je nodig hebt om een procentje extra haste erbij te krijgen. Als je op level 85 een beetje in de gear begint te komen ga je al vrij snel weer de goede cijfertjes tegemoed. Maargoed, het is inderdaad frustrerend dat je achteruit gaat in plaats van vooruit. En dat terwijl je wel ‘vooruit’ gaat met aantal levels!
Volgens mij doen goede elemental shamans prima mee met de andere dpsers hoor. Heb het idee dat alles wel redelijk in balans is. Al gaan hunters vrij vaak wel erg hard.
Volgens mij doen goede elemental shamans prima mee met de andere dpsers hoor. Heb het idee dat alles wel redelijk in balans is. Al gaan hunters vrij vaak wel erg hard.
Dat bedoel ik, maar begreep dat ze dat weer gingen nerfen he? Da's hetzelfde als een Muti rogue Adrenaline Rush geven, ik bedoel komop hadden ze nou niet kunnen bedenken dat dat fout had kunnen gaan?NMe schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:46:[/b]
[...]
Ik heb inderdaad op mijn kitty op de grote groepen trash voor Halfus en op de whelp pack op Halfus zelf ver over de 100k gezeten; één keer heb ik zelfs 150k aangetikt.
Overigens hoe doe je dat met aggro, onze kitties doen dan 30k singeltarget TPS ofzo dat hou ik nooit bij!
Een maat van me speelt ele shammy en doet daar hele goede dps mee. Wel is het zo dat je qua AoE een hoop andere classes voor moet laten gaan. Singletarget doet hij het iig altijd erg goed.Juok schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:01:
Pff, kzit nu op lvl 83 met mijn dk en shaman. Ze waren beide ICC 25/10 geared toen ik begon dus dat ging wel lekker. Deed op mijn ele sham al meteen 8-10k dps in dungeons(@80) (single target bosses etc) aoe richting de 12-15k. Maar toen had ik dus nog alleen wotlk gear. Nu heb ik een aantal cata gear pieces en mijn haste is enorm gedropt, t lijkt wel of ik steeds minder dps doe. Kzat gisteravond op de 6-7k dps single target(@83)....Kvind het ook uber saai om 1.7 sec te wachten voor n lightning bolt, maja hoop dat ik @85 beetje haste kan gaan stacken, al wordt dit niet als een van de betere scaling stats gezien. Hoorde ook dat ele shams geen ruk doen in raids? ? Iemand misschien advies?
Bnet pindle#2913
Mijn ervaring is dat elemental shamans een hele spiky dps hebben, Het ene moment doen ze 6k dps, het andere moment in een keer 10k! Singletarget! Dus het is wat je er zelf van vind..
Mja, achterlijk van ze inderdaad. Swipe wordt inderdaad generft maar alle andere skills blijven hetzelfde. Met die swipe nerf blijf ik alsnog absurde DPS doen.porn* schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:07:
[...]
Dat bedoel ik, maar begreep dat ze dat weer gingen nerfen he? Da's hetzelfde als een Muti rogue Adrenaline Rush geven, ik bedoel komop hadden ze nou niet kunnen bedenken dat dat fout had kunnen gaan?
Oh, op die packs ga ik meestal gewoon dood. Ik maar er een sport van om de tanks daar te pesten en dat weten ze ook.Overigens hoe doe je dat met aggro, onze kitties doen dan 30k singeltarget TPS ofzo dat hou ik nooit bij!
Onze elemental shaman klaagt ook niet. Behalve over AoE.
En haste scaling op lvl 85 is niet zoals het op lvl 80 in full 264 gear was. Maar zo was het ook toen we van TBC naar de eerste tier in WotLK gingen. Omdat je VEEL meer stat/% nadig hebt op lvl 85 vergeleken met lvl 80 worden je casts idd een stuk trager. Op lvl 85, als je n'et gedingd bent zullen ze zelfs een eeuwigheid lijken te duren. Maar naarmate je weer gear verzamelt wordt het langzaam weer wat draaglijker. Maar verwacht niet dat je weer naar 1.nogwat LB casts toegaat voor je in T13/14 zit.
En haste scaling op lvl 85 is niet zoals het op lvl 80 in full 264 gear was. Maar zo was het ook toen we van TBC naar de eerste tier in WotLK gingen. Omdat je VEEL meer stat/% nadig hebt op lvl 85 vergeleken met lvl 80 worden je casts idd een stuk trager. Op lvl 85, als je n'et gedingd bent zullen ze zelfs een eeuwigheid lijken te duren. Maar naarmate je weer gear verzamelt wordt het langzaam weer wat draaglijker. Maar verwacht niet dat je weer naar 1.nogwat LB casts toegaat voor je in T13/14 zit.
Hehe dacht alNMe schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:19:
[...]
Mja, achterlijk van ze inderdaad. Swipe wordt inderdaad generft maar alle andere skills blijven hetzelfde. Met die swipe nerf blijf ik alsnog absurde DPS doen.
[...]
Oh, op die packs ga ik meestal gewoon dood. Ik maar er een sport van om de tanks daar te pesten en dat weten ze ook.Op Halfus doe ik wel voorzichtig en laat ik de tanks eerst aggro bouwen voordat ik los ga.
Maar goed, daar ben ik meestal ook de interrupter op heroic, dus als ik dood ga wipen we waarschijnlijk, en niet alleen vanwege mijn DPS die ze moeten missen.
Ach het lukt best aardig maar ik verlies continue wat mobs, maargoed, ik ben er wel voor dat threat weer boeit! \o/
Bnet pindle#2913
Ik moet zeggen dat ik sowieso vind dat Blizzard echt idioot bezig is met balance (in het algemeen dus, niet alleen van druids
). Sinds Cata is het werkelijk een groot strooi-er-maar-op-los-met-changes feest. Bovendien implementeren ze elke keer dingen waarvan iedereen vantevoren weet: dat gaat OP zijn, om het vervolgens weer knetterhard te nerven.
Ik begin het ondertussen wel irritant te vinden, want bepaalde changes zijn zo "groot" dat het gewoon invloed heeft op de lol die je met je class beleeft. Ik vind het gewoon niveau met de botte blijl voor een game die al zo lang loopt. Dan zou je toch op details moeten bijschaven ipv dat je hele mechanics tussen de contentpatches in aan het omgooien bent.
Ik begin het ondertussen wel irritant te vinden, want bepaalde changes zijn zo "groot" dat het gewoon invloed heeft op de lol die je met je class beleeft. Ik vind het gewoon niveau met de botte blijl voor een game die al zo lang loopt. Dan zou je toch op details moeten bijschaven ipv dat je hele mechanics tussen de contentpatches in aan het omgooien bent.
[ Voor 5% gewijzigd door rodie83 op 06-06-2011 15:49 ]
Mja, als feral heb ik wel het mooiste voorbeeld daarvan denk ik. Blizzard heeft de bleeds voor kitties in het begin van Cata gewoon véél te hoog gemaakt en dat riep ik al sinds de alpha. Vervolgens gaan ze daar totaal niet op in, en komt na vele terechte klachten over feral druids die veel te OP zijn in arena's dan toch eindelijk de nerf-bat. Maar in plaats van dat ze alleen de bleeds te nerfen schopten ze ook maar onze mobiliteit overhoop (doei, uit roots shiften) en haalden ze het nut van een van onze cooldowns weg (eenmalige fear breaker elke 3 minuten, slecht timen = minder DPS). Ik vond PvP al niet leuk maar nu al helemaal niet meer.
Pft wat is er anders dan vanilla? Het is altijd continu proces, dat zegt Blizz ook zelf. Elke patch weer wat nerfs hier en buffs daar, volgens mij is het nu niet anders dan een paar jaar terug.
Wat WEL erg veranderd is, en de reden dat ik gestopt ben met PvP sinds einde vanilla of begin TBC, daartussen ergens, is de manier waarop PvP verloopt. Je kwam class X tegen, countert PERFECT zijn moves, en alleen als je dat deed won je (en anders was je kansloos, rock paper scissors verhaal). Tegenwoordig is het meer rock vs rock vs rock, rock1 doet een aanval, rock2 mist z'n counter, en wooot rock1 wint!!!
Alles afhankelijk van kansen en dat soort trieste zaken daar had ik geen zin meer in. Speelde toen op m'n rogue, probeerde je iemand te blinden die nature res had: wat een feest wat een fest. Of je cheap shots die 20% van de tijd ineens missen, sure. Dit alles op hitcap overigens, expertise was er toen nog niet.
Als ik wilde gokken ging ik wel naar het casino/koop staatslot/whatever, dus ben ik lekker gestopt met PvP.
Magoed my 0.02
Wat WEL erg veranderd is, en de reden dat ik gestopt ben met PvP sinds einde vanilla of begin TBC, daartussen ergens, is de manier waarop PvP verloopt. Je kwam class X tegen, countert PERFECT zijn moves, en alleen als je dat deed won je (en anders was je kansloos, rock paper scissors verhaal). Tegenwoordig is het meer rock vs rock vs rock, rock1 doet een aanval, rock2 mist z'n counter, en wooot rock1 wint!!!
Alles afhankelijk van kansen en dat soort trieste zaken daar had ik geen zin meer in. Speelde toen op m'n rogue, probeerde je iemand te blinden die nature res had: wat een feest wat een fest. Of je cheap shots die 20% van de tijd ineens missen, sure. Dit alles op hitcap overigens, expertise was er toen nog niet.
Als ik wilde gokken ging ik wel naar het casino/koop staatslot/whatever, dus ben ik lekker gestopt met PvP.
Magoed my 0.02
[ Voor 6% gewijzigd door porn* op 06-06-2011 16:12 ]
Bnet pindle#2913
Herkenbaar als warrior... Probleem was CDs stacken, oplossing was kennelijk mobility nerfenNMe schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:48:
Mja, als feral heb ik wel het mooiste voorbeeld daarvan denk ik. Blizzard heeft de bleeds voor kitties in het begin van Cata gewoon véél te hoog gemaakt en dat riep ik al sinds de alpha. Vervolgens gaan ze daar totaal niet op in, en komt na vele terechte klachten over feral druids die veel te OP zijn in arena's dan toch eindelijk de nerf-bat. Maar in plaats van dat ze alleen de bleeds te nerfen schopten ze ook maar onze mobiliteit overhoop (doei, uit roots shiften) en haalden ze het nut van een van onze cooldowns weg (eenmalige fear breaker elke 3 minuten, slecht timen = minder DPS). Ik vond PvP al niet leuk maar nu al helemaal niet meer.

Inzicht lijkt wel eens te ontbreken bij Blizzard. Moet overigens ook zeggen dat ik warrior niet heel boeiend meer vind om te spelen. Tanken is vrij 'traag' geworden en DPSen is weliswaar interessanter dan WotLK, maar toch ook best vaak frustrerend. Jammer ook dat de devs zo slecht luisteren naar hun gebruikers; van Inner Rage hebben we altijd al geroepen dat het crap was en nu pas gebeurd er iets. Heroic Leap is gewoon totale faal en dat weten ze denk ik ook al een tijdje. Tot slot is Rallying Cry als tank ook een beetje jammer met Last Stand.
Heeft iemand trouwens ook meer problemen met rage sinds 4.1? Ik kan niks in de patch notes vinden, maar zeker als tank is het om te huilen. Ook als DPS heb ik het gevoel meer rage problemen te hebben momenteel...
[ Voor 10% gewijzigd door Morrar op 06-06-2011 16:28 ]
Jep had ik ook, moet wel zeggen, sinds ik m'n blauwe crapmace vervangen heb voor die in ZG is het wel een stuk beter (of het is psychischMorrar schreef op maandag 06 juni 2011 @ 16:26:
[...]
Herkenbaar als warrior... Probleem was CDs stacken, oplossing was kennelijk mobility nerfen![]()
Inzicht lijkt wel eens te ontbreken bij Blizzard. Moet overigens ook zeggen dat ik warrior niet heel boeiend meer vind om te spelen. Tanken is vrij 'traag' geworden en DPSen is weliswaar interessanter dan WotLK, maar toch ook best vaak frustrerend. Jammer ook dat de devs zo slecht luisteren naar hun gebruikers; van Inner Rage hebben we altijd al geroepen dat het crap was en nu pas gebeurd er iets. Heroic Leap is gewoon totale faal en dat weten ze denk ik ook al een tijdje. Tot slot is Rallying Cry als tank ook een beetje jammer met Last Stand.
Heeft iemand trouwens ook meer problemen met rage sinds 4.1? Ik kan niks in de patch notes vinden, maar zeker als tank is het om te huilen. Ook als DPS heb ik het gevoel meer rage problemen te hebben momenteel...
Leap is idd belachelijk. JUIST als het een keer ergens handig is, krijg je 100% van de tijd: "No path available". Handig!
Bnet pindle#2913
Met inner rage kan ik persoonlijk niet zoveel. Ik gebruik hem ook eigenlijk nooit.Morrar schreef op maandag 06 juni 2011 @ 16:26:
[...]
Herkenbaar als warrior... Probleem was CDs stacken, oplossing was kennelijk mobility nerfen![]()
Heroic leap is totaal onbruikbaar. In pvp krijg ik 99% van de gevallen, no path available, not usable, out of range Het is mijn letterlijke noodsprong om er voor te zorgen dat ik weer wat heals kan krijgen. Betekent eigenlijk standaard dat als mijn intervene op cooldown is, ik dood ga.
Stackt rallying cry met last stand? Zoja dan is ie i.c.m. enraged regeneration een zeer bruikbare spell.
Ik heb daar eigenlijk niet zoveel last van. Rage genoeg eigenlijk. Ik weet niet of je heroic strike in je rotation hebt zitten. Die is recentelijk een rage dump geworden. Dus die moet je alleen gebruiken als je voldoende rage hebt.Heeft iemand trouwens ook meer problemen met rage sinds 4.1? Ik kan niks in de patch notes vinden, maar zeker als tank is het om te huilen. Ook als DPS heb ik het gevoel meer rage problemen te hebben momenteel...
Mja had ik even kunnen vermelden voor de handigheid; ik ben inderdaad SMF Fury en run (altijd) met iets meer dan 10% hit (armory alhier: http://eu.battle.net/wow/...bloodhoof/morrar/advanced). Meestal was dat prima om m'n rotatie op te kunnen houden en rage te kunnen poolen voor 2x HS tijdens Colossus Smash. Nu is het veel onregelmatiger en veel meer spikey voor m'n gevoel.
Soms lijkt het ook wel alsof er iets aan de hitboxes veranderd is en of mijn warrior soms zomaar met autoattacks stopt, wat rage natuurlijk ook niet ten goede komt.
@HawVer: Inner Rage gebruik ik vooral bij het tanken als ik wel rage ten overvloede heb. Op Halfus HC is het godlike voor Cleave spam en ga je rustig over 30K DPS heen dan. Verder maak ik er weinig gebruik van en al helemaal niet tijdens DPSen.
Heroic Strike weet ik natuurlijk dat het anders is in Cata, maar ik had het nu puur over de verandering van 4.0.6 naar 4.1 waarbij ik meer moeite heb met rage. Ik had eigenlik verwacht dat rage smoother zou zijn na de verandering van Precision (+40% auto attack damage) en de bijbehorende nerf van Mastery.
Verder stackt Last Stand en Rallying Cry niet, was anders te mooi geweest; ze sharen zelfs hun cooldown...
Soms lijkt het ook wel alsof er iets aan de hitboxes veranderd is en of mijn warrior soms zomaar met autoattacks stopt, wat rage natuurlijk ook niet ten goede komt.
@HawVer: Inner Rage gebruik ik vooral bij het tanken als ik wel rage ten overvloede heb. Op Halfus HC is het godlike voor Cleave spam en ga je rustig over 30K DPS heen dan. Verder maak ik er weinig gebruik van en al helemaal niet tijdens DPSen.
Heroic Strike weet ik natuurlijk dat het anders is in Cata, maar ik had het nu puur over de verandering van 4.0.6 naar 4.1 waarbij ik meer moeite heb met rage. Ik had eigenlik verwacht dat rage smoother zou zijn na de verandering van Precision (+40% auto attack damage) en de bijbehorende nerf van Mastery.
Verder stackt Last Stand en Rallying Cry niet, was anders te mooi geweest; ze sharen zelfs hun cooldown...
[ Voor 37% gewijzigd door Morrar op 06-06-2011 17:05 ]
Inner Rage heb ik wel nodig als MT op Sinestra als iedereen full out gaat vanaf het begin
. En het is inderdaad goddelijk op Halfus Hc.
Heroic Leap is wel aardig als je de limitaties goed kent, af en toe heb ik ook nog wel eens <path not available>.
Rallying Cry gebruik je niet als tank, want meestal heb je je Last Stand nodig voor een boss ability. De enige keer dat ik hem gebruik is tijdens Nefarian heroic net voor de 1ste crackle om iedereen iets meer health te geven.
Heroic Leap is wel aardig als je de limitaties goed kent, af en toe heb ik ook nog wel eens <path not available>.
Rallying Cry gebruik je niet als tank, want meestal heb je je Last Stand nodig voor een boss ability. De enige keer dat ik hem gebruik is tijdens Nefarian heroic net voor de 1ste crackle om iedereen iets meer health te geven.
[ Voor 4% gewijzigd door Jerry op 06-06-2011 17:07 ]
Ik heb er wel eens over gedacht om SMF te gebruiken voor PvP. Met name omdat de attack speed lager is. Hoe zit dat qua dmg tov titans grip warriors? Merk je verschil?Morrar schreef op maandag 06 juni 2011 @ 17:00:
Mja had ik even kunnen vermelden voor de handigheid; ik ben inderdaad SMF Fury en run (altijd) met iets meer dan 10% hit (armory alhier: http://eu.battle.net/wow/...bloodhoof/morrar/advanced). Meestal was dat prima om m'n rotatie op te kunnen houden en rage te kunnen poolen voor 2x HS tijdens Colossus Smash. Nu is het veel onregelmatiger en veel meer spikey voor m'n gevoel.
Hmmm, als dat zo is... Dan gaat ie of in de kast, of als healer gebruikt worden, maar ik denk het eerste want ik ben zo een uberslechte healer. Alleen met healbot bak ik er nog iets van, anders vergeet ik mezelf altijd. Ach ja mijn dk is nu wel leuk om te spelen, wat ik in wotlk nog wat minder vond. Heb no zo'n trinket met mastery proc, waardoor ik heerlijke shieldjes krijg. En was altijd al blood in tanking, dus vind het wel fijn dat blizzard van blood de tank tree heeft gemaakt.Blistimo schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:22:
Onze elemental shaman klaagt ook niet. Behalve over AoE.
Geen idee van de actuele stand van zaken maar pakweg een maand terug was het vergelijkbaar.HawVer schreef op maandag 06 juni 2011 @ 17:10:
[...]
Ik heb er wel eens over gedacht om SMF te gebruiken voor PvP. Met name omdat de attack speed lager is. Hoe zit dat qua dmg tov titans grip warriors? Merk je verschil?
Bnet pindle#2913
Jerry misschien heb jij een nuttige tip.
Wij zijn qua progress bij V&T HC. Het geweldige plan van de raidleaders was om mij (enige rogue) dat te laten solo en in de shadowrealm. Het ging me beter af als ik had gedacht, als de boss op zo'n 50% zit heb ik 7/8 van die krengen dood en dat hou ik ook gewoon vol op dat tempo, beste try 35% ofzo.., echter vielen er constant mensen dood neer buiten. (Skillniveau in de guild zelf is vrij groot yawn)
Annyyyway ik ben ff aan het rondkijken of ik een tactic in mekaar kan draaien voor komende week, mijn vraag aan jou is dan ook, stuurde jullie ook puur rogue's naar binnen of 2 teams per dazzling destruction die dan (x aantal?) adds afnuken en dan gtfo.
Wie stonden er bij jullie in P2 op range van de boss, alleen healers zoals tankspot of ook dps?
Hoeveel healers gebruikte jullie?
Thnx voor de moeite mocht je reageren ;-) Ik ga even verder zoeken
Wij zijn qua progress bij V&T HC. Het geweldige plan van de raidleaders was om mij (enige rogue) dat te laten solo en in de shadowrealm. Het ging me beter af als ik had gedacht, als de boss op zo'n 50% zit heb ik 7/8 van die krengen dood en dat hou ik ook gewoon vol op dat tempo, beste try 35% ofzo.., echter vielen er constant mensen dood neer buiten. (Skillniveau in de guild zelf is vrij groot yawn)
Annyyyway ik ben ff aan het rondkijken of ik een tactic in mekaar kan draaien voor komende week, mijn vraag aan jou is dan ook, stuurde jullie ook puur rogue's naar binnen of 2 teams per dazzling destruction die dan (x aantal?) adds afnuken en dan gtfo.
Wie stonden er bij jullie in P2 op range van de boss, alleen healers zoals tankspot of ook dps?
Doe je dat als sub spec? Zoja, doe je dan nog enigsinds goede dps?
Bnet pindle#2913
Ja zonder sub spec val ik daar dood neer, met sub spec kan ik eigenlijk eindeloos doorgaan, hoewel er wel af en toe een pala binnenkomt die me even aftopt.
DPS is niet erg goed, je loopt veel, dodged veel en bent drukker met overleven als DPSen. Ik doe ongeveer 13k DPS. HaT werkt er ook niet als je alleen rondloopt. 13k is echter voldoende om die addjes neer te nuken hoor.
DPS is niet erg goed, je loopt veel, dodged veel en bent drukker met overleven als DPSen. Ik doe ongeveer 13k DPS. HaT werkt er ook niet als je alleen rondloopt. 13k is echter voldoende om die addjes neer te nuken hoor.
Gisteren weer een aantal attempts gehad op Sinestra, we beginnen het goed onder de knie te krijgen, maar waar nu gewoon op gefaalt word zijn de orbs, spelers die te ver van de dispellers rennen en wrack. Laatste attempt staan de healers zo dat we alles kunnen dekken en ik begin er steeds meer vertrouwen in te krijgen. (Sinestra op 40% woot!
) Ik heb gisteren zelfs mijn raid leader wat pissig gemaakt denk ik...
begon vol te lachen om een verkapte opmerking, wat de raid leader niet op prijs kon stellen.
Dagnabbit, gisteren gebenched op HC Maloriak, haalt de guild toch wel "Slayer of Stupid, Incompetent and Disappointing Minions" zonder mij zekers? Tzal aan mij gelegen hebben 
Aaah well, er is altijd volgende week. Hopelijk.
Aaah well, er is altijd volgende week. Hopelijk.
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
Ik heb gisteren discussie gehad met vrouw dat ik onbereikbaar ben als ik wow (ik reageer soms wat later), wow kost teveel tijd, wow kost maandelijks geld en ze heeft liever dat ik er mee stop. Herkennen jullie dat? Ik voel ook weinig voor een regeling oid, omdat je gewoon een uurtje wilt kunnen wow-en als je daar zin in hebt. Hoe gaan jullie daar mee om?
Hehe snap ik maar da's wel heel weinig. Hoopte dat sub stiekem beetje competitief zou zijn tegenwoordig, maar met die complexe rotatie EN de crappy dps zie ik het nut er niet echt van in, naast gimmick fights als HC V&TNuyi schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 09:45:
Ja zonder sub spec val ik daar dood neer, met sub spec kan ik eigenlijk eindeloos doorgaan, hoewel er wel af en toe een pala binnenkomt die me even aftopt.
Wel jammer.
Bnet pindle#2913
Heb gezorgd dat me vriendin ook ging spelen 
Inmiddels heeft ze meer 85'ers dan ikzelf lol.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Verwijderd
Op mijn TG warrior houdt ik de volgende strategieie aan:
* hit tussen de 12% en de 13%
* 26 expertise
Daarna str>crit>mastery>haste
Haste reforge ik dus altijd weg, naar crit>mastery afhankelijk van wat er nog meer op et item zit. Hetzelfde met elke hit die me boven de 13% brengt en expertise boven de 26.
Heel veel guides zeggen dat je boven de 8% hit crit>hit, maar ik weet niet waar die hun rage dan vandaan halen. Pas vanaf 12% heb ik genoeg rage regen om probleemloos mijn specials on cooldown te kunnen gebruiken met regelmatig een HS. met 8% hit heb ik met een beetje pecht niet eens altijd genoeg voor specials on cooldown zonder HS te gebruiken.
* hit tussen de 12% en de 13%
* 26 expertise
Daarna str>crit>mastery>haste
Haste reforge ik dus altijd weg, naar crit>mastery afhankelijk van wat er nog meer op et item zit. Hetzelfde met elke hit die me boven de 13% brengt en expertise boven de 26.
Heel veel guides zeggen dat je boven de 8% hit crit>hit, maar ik weet niet waar die hun rage dan vandaan halen. Pas vanaf 12% heb ik genoeg rage regen om probleemloos mijn specials on cooldown te kunnen gebruiken met regelmatig een HS. met 8% hit heb ik met een beetje pecht niet eens altijd genoeg voor specials on cooldown zonder HS te gebruiken.
Ik kan niet beoordelen hoe jij speelt en reageert, blijkbaar is het "ik reageer iets later" in haar beleving ernstiger anders zou ze er niet over klagen lijkt me. Misschien reageer je vervelender als je zelf denkt?
Weet verder ook niet hoeveel je speelt en wat.... als ik raid hoef je me niet te storen, als ik beetje casual loop te kloten maakt me dat niet uit.
Sub kan veel beter als je niet elke 20 seconden moet lopen naar targets bombs dodgen, breath dodgen, HaT actief door raidmembers.. je kunt het wel laten werken, maar ik heb er ook neit speciaal gear voor, ik gebruik gewoon m'n assa spec meuk. Dus neem dit niet als voorbeeld voor sub spec lol.
Weet verder ook niet hoeveel je speelt en wat.... als ik raid hoef je me niet te storen, als ik beetje casual loop te kloten maakt me dat niet uit.
Sub kan veel beter als je niet elke 20 seconden moet lopen naar targets bombs dodgen, breath dodgen, HaT actief door raidmembers.. je kunt het wel laten werken, maar ik heb er ook neit speciaal gear voor, ik gebruik gewoon m'n assa spec meuk. Dus neem dit niet als voorbeeld voor sub spec lol.
Ze heeft het geprobeerd, tot 44 een warlock geleveld. Alleen was ze op een gegeven moment klaar met grinden en was ze er klaar mee dat ze constant de weg kwijt was.Osxy schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:19:
Heb gezorgd dat me vriendin ook ging spelen
Verwijderd
heheHawVer schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:14:
Ik heb gisteren discussie gehad met vrouw dat ik onbereikbaar ben als ik wow (ik reageer soms wat later), wow kost teveel tijd, wow kost maandelijks geld en ze heeft liever dat ik er mee stop. Herkennen jullie dat? Ik voel ook weinig voor een regeling oid, omdat je gewoon een uurtje wilt kunnen wow-en als je daar zin in hebt. Hoe gaan jullie daar mee om?
ff wat anders.. de zeer casual/slacker guild waar ik in zit lukt het nu ook makkelijk om BoT rond 1 uur en 10 min te farmen daarna doen we dan die conclave. verder hebben we aardig wat wipes gehad op Al'Alkir en was de beste poging rond de 39%. Probleem hier is dat het steeds een wisselnde groep was, waarmee je dan altijd hebt dat die "newbies" p1 echt eerst ff moeten leren. Als tank begin ik dit gevecht echter best te waarderen. denk dat we hem binnen 2 weken wel neer hebben...
dan alleen neffy nog en we staan op 12/12
verder is mijn warrior farmertje bijna 84 en wat is victory rush OP zeg... niet normaal. Ben vanaf lvl 80 prot gegaan en echt nauwelijks dood gegaan. Komend weekend is die wel 85 en dan kan ik mijn DK tank BS geven ipv herbing.... haha en hebben jullie de nieuwe 2handed swaard van 365 al gezien
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2011 10:37 ]
Beste oplossing is vrouw/vriendin vragen of ze een beter idee heeft om de tijd door te komen. Sommige mensen maak je echt niet blij met een avond achter de TV hangen, en in mijn ervaring is mevrouw ook niet te storen als ze dr soapies moet zien. laat mij dan ook met rust als ik even wow speel.Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:24:
[...]
Beste oplossing is een vrouw/vriendin vinden/overhalen om ook te gaan gamen.
Het belangrijkste is zoek iets waar je het beide mee eens kan zijn. Al ga je de hele avond zitten dammen.
Het gaat niet om WoW gok ik, maar de invloed die het heeft. Ik weet dat ik nors kan reageren als ik achter de PC zit terwijl ik dat niet zo bedoel, maar als niemand dat tegen je zegt heb je het niet door en ga je je eigen gedrag normaal vinden. Als ik een raid/tournament match heb dan is dat bekend. Eerlijkheid > alles denk ik zeker naar jezelf. Als je gedrag veranderd als je gamed wat bij mij iig zeker het geval is, omdat ik in focus mode ga dan kan ze dat vervelend vinden en dat kan ik d'r niet kwalijk nemen! Misschien doet zij wel hetzelfde als ze d'r soapie kijkt, betekend niet dat 2x fout 2x goed maakt...
Ik zat gisteren met mijn Mage alt (die geen heirlooms draagt) in een random dungeon met 2 lvl 70's.. een rogue en een warlock en die deden rond de 400-500 dps en ik zit dan rond de 1k.. die doen echt niet iets goed... sowieso valt het me op dat ik best wel de dps top met mijn mage.. i love mage
Dit,DrFlash schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:27:
[...]
Beste oplossing is vrouw/vriendin vragen of ze een beter idee heeft om de tijd door te komen. Sommige mensen maak je echt niet blij met een avond achter de TV hangen, en in mijn ervaring is mevrouw ook niet te storen als ze dr soapies moet zien. laat mij dan ook met rust als ik even wow speel.
Het belangrijkste is zoek iets waar je het beide mee eens kan zijn. Al ga je de hele avond zitten dammen.
Mijn vrouw speelt ook WoW tegenwoordig terwijl ik eigenlijk alweer steeds minder speel, maar de hele avond op de bank tv kijken heb je mij ook absoluut niet mee, verveel me na 15 minuten al dan.
Als ik een boek pak en ga lezen (wat ik ook graag doe) krijg ik te horen dat ik ongezellig ben, dan liever samen gamen
* Ashrah spanks Nuyi
-edit-
Yup, en er blij mee ook.
[ Voor 16% gewijzigd door Ashrah op 07-06-2011 10:40 ]
Jij bent gewoon een saaie lul Onaga lol
[ Voor 9% gewijzigd door GosuYuri op 07-06-2011 10:39 ]
Verwijderd
Hey, don't let the door hit you on the way outVerwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:24:
[...]
hehe.. was vorige week zelfs nog op het nieuws WoW en CoD verslaving bij vooral mannen is een steeds grotere oorzaak van een relatiebreuk. Beste oplossing is een vrouw/vriendin vinden/overhalen om ook te gaan gamen.
Serieus; wat dacht je van gewoon afspraken maken en verder normaal reageren? Als je raids vaste tijden hebben, gewoon afspreken dat je niet bereikbaar bent. Als zij met dr aerobics/pilates/whatever shit bezig is is ze toch ook niet bereikbaar?
En als je af en toe eens een uurtje wat aan het grinden bent, dan stap je op je mount vliegt recht omhoog en je kan een normaal gesprek voeren. In een 5-mans heroic? Dat is zo makkelijk kan je gerust zonder geluid en tegelijk aan de telefoon/een gesprek.
Je kan dr natuurlijk altijd nog een abonnement op de sportschool geven voor de raid avonden
Enige probleem is dat sommigen niet beseffen dat er toch echt geen verschil is tussen thuis een raid of weg bij de sportvereniging. het "je bent toch thuis effect" zal ik het maar noemen.
En de mooiste van allemaal is "kom eens achter die computer vandaan gezellig doen" Vervolgens zit je samen op de bank, zij met een boek of een kansloze talenten jacht en totaal verstoort als je wat zegt. Met als gevolg dat je van ellende ook naar die kansloze talenten jacht kijkt ... nou erg gezellig.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2011 10:43 ]
Ik ken ongeveer hetzelfde verhaal... alleen is het met m'n familie en een headset van mij
ik hoor niets door dat ding, zij staan vaak 5 minuten te schreeuwen en gaan dan pas bedenken dat het sneller is om even mij op de schouder te tikken. Geef ook zo vaak aan van "In plaats van te schreeuwen, loop dan gewoon direct..." nee.. dat moet en zal perse zo moeten. En dan zeggen dat ik liever lui dan moe ben. 
*edit* en nee, ze hebben geen moeite als ik aan het WoWen ben, alleen als ik hun niet goed hoor.
*edit* en nee, ze hebben geen moeite als ik aan het WoWen ben, alleen als ik hun niet goed hoor.
[ Voor 10% gewijzigd door ItMeAedri op 07-06-2011 10:48 ]
Ja dat is het probleem. Ik kan echt niet gamen en actief luisteren tegelijk. Met PVE was ik tank en ik moest mijn best doen om aggro te houden. Nu als pvp moet ik helemaal het koppie erbij houden. Als zij dan een verhaal start kan ik dat echt niet naast elkaar. No way.
Verwijderd
Als je inderdaad een beetje gear/gold hebt en een guild met spelers die dat nu ook hebben dan kan je best efficient raiden (normal niveau) en hoeft wow idd helemaal niet zoveel tijd te kosten.
Mooiste voorbeeld van bovenstaande met de "vrouw problemen" had ik vorige week vrijdag nog met de guild. nadat we BoT en conclave gedaan hadden (1,5 uur ofzo) gingen er een paar weg en kwam er een mage bij die normaal niet echt actief mee gaat. na iets van 45min wipen op Al'Akir liet die weten dat hij ff wat quality time met zijn vrouw moest hebben omdat het anders "fout" ging...:P...
Mooiste voorbeeld van bovenstaande met de "vrouw problemen" had ik vorige week vrijdag nog met de guild. nadat we BoT en conclave gedaan hadden (1,5 uur ofzo) gingen er een paar weg en kwam er een mage bij die normaal niet echt actief mee gaat. na iets van 45min wipen op Al'Akir liet die weten dat hij ff wat quality time met zijn vrouw moest hebben omdat het anders "fout" ging...:P...
Het lijkt me toch dat je kunt aangeven dat ze je nu heel even niet moet storen, maar dat ze de eerste is zodra je klaar bent? Andersom zal het vast ook wel eens voorkomen dat zij met iets bezig is en je haar stoort met een verhaal. Beetje begrip over en weer moet kunnen
Maar goed, gamen is en blijft raar voor veel mensen. Vervang gamen door tv kijken en dan is het opeens niet raar.
Aah well, ik heb hier gelukkig geen last van, speel samen met
Aah well, ik heb hier gelukkig geen last van, speel samen met
Anywayyy iemand nog pointers voor V&T HC? (25)
Sja ik ken de rest van de situatie niet, maar mijn vriendin laat me gewoon. Die heeft ondertussen prima door dat de één het liefst TV kijkt en de ander liever een gamepje speelt. Dat lijkt me overigens ook de normale, wenselijke situatie. Ik bedoel, je bent toch niet élke avond aan het WoWen?HawVer schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:14:
Het wordt natuurlijk een ander verhaal als je 24/7 bezig bent met WoW. Maar dan heb je wel meer om je zorgen over te maken dan alleen je vriendin
[ Voor 3% gewijzigd door rodie83 op 07-06-2011 11:19 ]
Ach, het is maar wat je belangrijker vind. Wow of je relatie. Ben het wel mee eens dat er ruimte moet zijn om elkaar dingen te gunnen maar het moet natuurlijk niet zo zijn dat je samen in 1 kamer zit terwijl ieder zijn eigen ding aan het doen is zonder een woord tegen elkaar te zeggen, 24/7 lang.
In ieder geval, ik raid amper en die half gare heroic dungeons die ik doe met mijn hunter en paladin tank kan ik met twee vingers in mijn neus en de benen op het bureau. Genoeg attention voor haar mocht het nodig zijn en als ze zin heeft in een potje backgammon of wat dan ook dan is het gewoon een kwestie van alt-f4.
Samen WoW spelen is iets wat ik niet wil, moet er niet aan denken om tijdens het eten over WoW te praten. Gelukkig moet ze niks van het spel hebben.
In ieder geval, ik raid amper en die half gare heroic dungeons die ik doe met mijn hunter en paladin tank kan ik met twee vingers in mijn neus en de benen op het bureau. Genoeg attention voor haar mocht het nodig zijn en als ze zin heeft in een potje backgammon of wat dan ook dan is het gewoon een kwestie van alt-f4.
Samen WoW spelen is iets wat ik niet wil, moet er niet aan denken om tijdens het eten over WoW te praten. Gelukkig moet ze niks van het spel hebben.
- Het team dat naar beneden ging voor ons was op onze eerste kill: 2 rogues (sub spec) en 1 mage + pally healer (20 stacks: mage iceblocked, pally bubbled en door tot de volgende 20 stacks daarna niet meer naar beneden). Bij onze tweede kill hadden we 1 rogue (sub) en 2 mages + pally.Nuyi schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 09:05:
Jerry misschien heb jij een nuttige tip.
- In P2 staan er een paar ranged + alle healers op range van de boss (die rennen naar melee groep als ze een meteorite krijgen).
- Wij gebruikten 7 healers
rodie83 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:18:
[...]
Sja ik ken de rest van de situatie niet, maar mijn vriendin laat me gewoon. Die heeft ondertussen prima door dat de één het liefst TV kijkt en de ander liever een gamepje speelt. Dat lijkt me overigens ook de normale, wenselijke situatie. Ik bedoel, je bent toch niet élke avond aan het WoWen?
Het wordt natuurlijk een ander verhaal als je 24/7 bezig bent met WoW. Maar dan heb je wel meer om je zorgen over te maken dan alleen je vriendin
Verwijderd
Heeft iemand een goede link met al die nieuwe 365 items die je kan kopen bij die nieuwe vendors?
Komt me bekend voor.HawVer schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:48:
Ja dat is het probleem. Ik kan echt niet gamen en actief luisteren tegelijk. Met PVE was ik tank en ik moest mijn best doen om aggro te houden. Nu als pvp moet ik helemaal het koppie erbij houden. Als zij dan een verhaal start kan ik dat echt niet naast elkaar. No way.
Mijn ex ging steeds minder spelen en was bezig met andere dingen op de PC.
Als ik dan aan het PvP-en was, vroeg ze wel eens wat waardoor ik wel eens kortaf kon reageren (vooral als je verliest). Kreeg ik een snauw terug om niet agressief te reageren.
PvP-en en vriendin gaan vaak niet samen als je competatief bent aangelegd en je om zeep wordt geholpen door de FotM.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
HawVer: Ken het, mijn vriendin vindt het ook niet altijd even leuk… Op dit moment raid ik twee avonden in de week, de andere avonden kan ik af en toe tussendoor wat spelen, verder probeer ik wow zo veel mogelijk te laten voor wat het is, of aan te zetten als we toch al met andere dingen bezig zijn. TV kijken boeit me minder, dus dan kruip ik al snel even achter WoW, al is het om een beetje te ‘MSNen’.
OmegaSupreme: “het je bent toch thuis effect” – haha, dat argument heb ik ook al vaker genoemd! Geinig.
Gister eigenlijk niet gespeeld, alleen even snel met mijn mage door Maraudon gegaan in een random pug. Was goed te doen en stond binnen 15 minuutjes weer buiten!
OmegaSupreme: “het je bent toch thuis effect” – haha, dat argument heb ik ook al vaker genoemd! Geinig.
Gister eigenlijk niet gespeeld, alleen even snel met mijn mage door Maraudon gegaan in een random pug. Was goed te doen en stond binnen 15 minuutjes weer buiten!
Gelukkig speelt m'n vriendin ook (ze had even een trail gespeelt, wat ze wel leuk vond, en heb haar daarna gelijk een battlechest + gamecard gegeven
). En ze vermaakt zich er nog steeds goed mee, ze vindt vooral Hunter zijn leuk, lekker diertjes verzamelen enzow 
Raid zelf niet, dus dat scheelt misschien wel, en we zijn het wel van elkaar gewend als de een niet zo snel reageert. Soms kijkt zij kookprogramma's en dan duurt het ook even voordat ze doorheeft dat ik tegen d'r praat. En bij mij is het soms zo met gamen.
Raid zelf niet, dus dat scheelt misschien wel, en we zijn het wel van elkaar gewend als de een niet zo snel reageert. Soms kijkt zij kookprogramma's en dan duurt het ook even voordat ze doorheeft dat ik tegen d'r praat. En bij mij is het soms zo met gamen.
M'n vriendin vind het vooral erg als ik vanuit het niets gefrustreerd op WoW loop te schelden. Zoals je die pillars bij Nef niet goed op komt, lag, etc. Krijg ik weer een boze blik vanaf de andere kant van de kamer.
Verder is het geen probleem. Gewoon goede afspraken maken. Als ik duidelijk maak dat ik die avond moet raiden kan ze zich daar gewoon op instellen. Gaat ze lekker dr nagels lakken en met een kop thee op de bank CSI kijken ofzo.
Gisteren trouwens Maloriak hc 10m neergekregen. Leuke fight!
Verder is het geen probleem. Gewoon goede afspraken maken. Als ik duidelijk maak dat ik die avond moet raiden kan ze zich daar gewoon op instellen. Gaat ze lekker dr nagels lakken en met een kop thee op de bank CSI kijken ofzo.
Gisteren trouwens Maloriak hc 10m neergekregen. Leuke fight!
Maak afspraken, je raid 2 keer in de week. 2 avonden waar jij je focus ergens ander op heb.
Wat ik altijd deed was in de 5min breaks of iedere downtime we hadden (we raiden 4 uur per av per uur 1 break) ff een knuffel of gewoon iets zeggen of wat drinken voor allebei pakken, gewoon laten weten dat je weet dat ze er is
Its the little things that counts right ?
Ik ben zelf geen quester/grinder of iets dergelijks, dus op non raid days speelde ik alleen rond de Goede tijden Slechte Tijden en Hart van Nederland een dungeon of een snelle bg. Tenzij ik er geen zin in had, nu is het inmiddels een ex voor 1.5jaar
Nu speel ik idd meer, alleen ben ik meer idle dan dat ik wat doet in WoW zelf..
Reden dat ik inlog buiten raid days is in dit geval een nieuwe gf, guildy alleen uit de UK tho.
Augustus komt ze weer voor een hele maand \o/
Anyways, zorg dat je in de breaks iig wat aandacht heb voor elkaar, kleine dingentjes is in mijn ervaring vaak grote dingen bij de vrouwen en maak gewoon duidelijke afspraken met elkaar. Zonde om een game tussen een relatie te laten komen. Ieder zijn hobby, de mijne had haar knutsel hobby wat ook geld koste sommige maanden meer als de maandelijke contribute van WoW.
iig suc6 ermee, vrouwen blijven uniek hoe lang je ze ook (denkt) kent.
Wat ik altijd deed was in de 5min breaks of iedere downtime we hadden (we raiden 4 uur per av per uur 1 break) ff een knuffel of gewoon iets zeggen of wat drinken voor allebei pakken, gewoon laten weten dat je weet dat ze er is
Its the little things that counts right ?
Ik ben zelf geen quester/grinder of iets dergelijks, dus op non raid days speelde ik alleen rond de Goede tijden Slechte Tijden en Hart van Nederland een dungeon of een snelle bg. Tenzij ik er geen zin in had, nu is het inmiddels een ex voor 1.5jaar
Nu speel ik idd meer, alleen ben ik meer idle dan dat ik wat doet in WoW zelf..
Reden dat ik inlog buiten raid days is in dit geval een nieuwe gf, guildy alleen uit de UK tho.
Augustus komt ze weer voor een hele maand \o/
Anyways, zorg dat je in de breaks iig wat aandacht heb voor elkaar, kleine dingentjes is in mijn ervaring vaak grote dingen bij de vrouwen en maak gewoon duidelijke afspraken met elkaar. Zonde om een game tussen een relatie te laten komen. Ieder zijn hobby, de mijne had haar knutsel hobby wat ook geld koste sommige maanden meer als de maandelijke contribute van WoW.
[ Voor 4% gewijzigd door Derr_Hans op 07-06-2011 13:22 ]
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Mannen ook hoorDerr_Hans schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:20:
Verwijderd
snap er niets van.. vanmorgen zat ik vanuit kantoor ff op de wowhead site en zag daar toen al die nieuwe epics 4.2 staan (craftables etc.) nu kan ik dat allemaal niet meer benaderen 
Normaal een beetje essentiele wow info verzamelen is hier bijna onmogelijk met al die crap die beveiligd is.. gelukkig werkt dit nog wel
Normaal een beetje essentiele wow info verzamelen is hier bijna onmogelijk met al die crap die beveiligd is.. gelukkig werkt dit nog wel
Klik linksboven op de wowhead homepage eens op het linkje naar de PTR-versie van wowhead, ik denk dat dat helpt
Geen ervaring mee
Maar idd, onzin wat ik zeg natuurlijk, mensen zijn uniek niet alleen vrouwen
Feit is wel dat ze meer willen qua aandacht dan ons mannen, een uurtje ala maar een raid avond duurt vaak 3 tot 4 uur. 3 tot 4 uur naar iemands rug kijken een avond lang is niet leuk en vooral niet als er een headset in het spel is waardoor er niet gereageerd wordt. Neem daarom neem elk beetje downtime aan om ff te draaien en wat te zeggen. Boeit niet wat zolang ze weet dat jij weet dat ze er nog is. Dat is mijn ervaring met WoW raiding en de vrouw des huizes.
Jij gunt haar haar plezier dan zou zij ook water bij de wijn moeten doen en jouw je raid night moeten gunnen.
Het is geven en nemen in een relatie.
Andere oplossing, sluit wow aan op de tv maar er een soort RP raid van.
Zij haar soap, jij je raiding en beide gezellig op de bank en geen headset.
Vrouwen meer aandacht? Volgens mij geldt ook dat voor zowel man als vrouw
Tenminste, ik denk niet dat jullie mannen het fijn vinden als je geen aandacht krijgt van je vriendin om wat voor een reden dan ook.
Maar goed, ik kan mij absoluut wel vinden in het stuk 'geven en nemen in een relatie'. Je hebt ieder je eigen ding en je hebt je ding samen en daar moet een balans in te vinden zijn.
Maar goed, ik kan mij absoluut wel vinden in het stuk 'geven en nemen in een relatie'. Je hebt ieder je eigen ding en je hebt je ding samen en daar moet een balans in te vinden zijn.
Verwijderd
thxs man.. dat werkt idd.. zie nog steeds de helft niet, maar tenminste wat hij laad uit de database wat betreft de status kan ik wel zien.Blistimo schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:01:
Klik linksboven op de wowhead homepage eens op het linkje naar de PTR-versie van wowhead, ik denk dat dat helpt
Rogues.Nuyi schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:12:
Anywayyy iemand nog pointers voor V&T HC? (25)
Tuurlijk hebben wij ook aandacht nodig, we zijn niet gevoelloos natuurlijkMik! schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:37:
Vrouwen meer aandacht? Volgens mij geldt ook dat voor zowel man als vrouwTenminste, ik denk niet dat jullie mannen het fijn vinden als je geen aandacht krijgt van je vriendin om wat voor een reden dan ook.
Maar wij zijn denk ik en dit is mijn geheel mijn eigen mening, beter bestand tegen dit probleem als de rollen zou zijn omgedraaid.
Anyways back to WoW
Niet dat ik het laaste woord wil hebben lol maar dit gaat te offtopic
[ Voor 4% gewijzigd door Derr_Hans op 07-06-2011 16:46 ]
Deze tactiek gebruiken wij ook. Wat betreft het team dat naar beneden gaat hebben we precies dezelfde verdeling als Jerry. In het begin hebben we het met 7 healers geprobeerd maar aangezien de awareness van sommige raiders erg matig was (onnodige damage taken etc.) zijn we vaak gewiped rond de 5% op de enragetimer omdat er elke try wel een paar mensen hadden die dood gingen. Vervolgens zijn we met 8 healers gegaan en toen ging alles goed.Jerry schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:33:
[...]
- Het team dat naar beneden ging voor ons was op onze eerste kill: 2 rogues (sub spec) en 1 mage + pally healer (20 stacks: mage iceblocked, pally bubbled en door tot de volgende 20 stacks daarna niet meer naar beneden). Bij onze tweede kill hadden we 1 rogue (sub) en 2 mages + pally.
- In P2 staan er een paar ranged + alle healers op range van de boss (die rennen naar melee groep als ze een meteorite krijgen).
- Wij gebruikten 7 healers
Waar gaat het bij jullie fout Nuyi? Gaan mensen dood aan Blackout, Engulfing Magic friendly fire, Flame Breath -> Shadow Realm?
Verder hebben wij een rotation met Spirit Link Totem en Rallying Cry voor de Blackouts. In sommige gevallen (Blackout net op het einde van een phasechange of net in het begin van een nieuwe phase) hebben we de Blackout target gesuicide en weer geressed of indien Paladin, Bubble en bij een Mage, Ice Block. Weet niet of een Shadow Priest Dispersion daar ook nog op werkt in 25 man heroic.
[ Voor 36% gewijzigd door Lilacrazor op 07-06-2011 17:00 ]
Heb gister de trinket van Atrimedes geloot en Darkmoon; Volcano gekocht en moet zeggen dat mijn dps er toch zeker 3k mee omhoog gaat o.i.d! Zeker een aanrader voor shadowpriests die beetje hikken tegen hun DPS!
http://eu.battle.net/wow/...neptulon/ghnomie/advanced
http://eu.battle.net/wow/...neptulon/ghnomie/advanced
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Sorry maar moet nog eff inhaken, mannen beter bestand daartegen vind ik een beetje verkeerd verwoord. (zelf man overigens) Als mijn vriendin een tijdje op der "hyves" geval bezig is, dan heb ik ook wel zoiets van moet dat nou alweer(maja vind het ook best zinloos). Alleen ik ga niet meteen zeiken, van ooh lekker gezellig ben je.....
Ik ga dan wel iets anders doen. Vrouwen hebben de neiging om meteen alles op tafel te gooien als iets ze niet zint.
Tenminste dat is mijn ervaring.
Ik ga dan wel iets anders doen. Vrouwen hebben de neiging om meteen alles op tafel te gooien als iets ze niet zint.
Mja, wat heb je vervangen is dan de vraaghmr schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:53:
Zeker een aanrader voor shadowpriests die beetje hikken tegen hun DPS!
Ah, die van jou doet niet aan The Silent Treatment zodat je moet gaan gokkenJuok schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:58:
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Is zeker waar.. Waren 2 blue trinkets ene Hymnal ( weet even zo snel niet ) en trinket die procced op dots en spellpower voor terug geeft. zoek straks wel even op!
*moet zeker nog werken aan gear maar is 3rd alt
[ Voor 7% gewijzigd door hmr op 07-06-2011 17:22 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Je bedoelt deze waarschijnlijk? Gale of Shadows. Zelf heb ik dat ding als ik heal met m'n druid. Haste heb ik niet zo heel veel aan, maar voor de rest echt een geweldige trinket voor resto druids...loop altijd met 20stacks rondhmr schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 17:17:
[...]
Is zeker waar.. Waren 2 blue trinkets ene Hymnal ( weet even zo snel niet ) en trinket die procced op dots en spellpower voor terug geeft. zoek straks wel even op!
[..]
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Als ik in Wowhead een item zoek dat als materiaal voor professions wordt gebruikt, dan kan ik daar zien voor welk trade skill level het als reagent dient. Bijv, als ik zoek op een Greather Nether Essence, dan zie ik netjes in het tabelletje dat het item voor Enchanting gebruikt wordt en dat de laatste skillup die je kan krijgen bij het gebruiken van het item op 285 ligt.
Kent iemand een Addon die van een item in je bags, bank of 'hover over' laat zien voor welk profession 'skill up' lvl hij gebruikt kan worden? Ik heb namelijk wel een Addon die weergeeft voor welk profession het kan dienen, maar de skill up lvl's zie je niet.
Kent iemand een Addon die van een item in je bags, bank of 'hover over' laat zien voor welk profession 'skill up' lvl hij gebruikt kan worden? Ik heb namelijk wel een Addon die weergeeft voor welk profession het kan dienen, maar de skill up lvl's zie je niet.
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Dit topic is gesloten.