[CAIWAY] Glasvezel in Wateringse veld Den Haag

Pagina: 1 ... 7 ... 24 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sikkek
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 20:59
Hairball schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 17:10:
[...]

Sorry, maar je hebt de klok horen luiden etc.

Je hebt geheel gelijk als je zegt dat IP Telefonie, Internet en TV van dezelfde PROTOCOL stack gebruik (kunnen) maken (i.e. TCP/IP). Maar dat is dan ook de enige relatie. Ik zou als ik jou was even een search doen op termen als modulatie/ OSI layers en glasvezel technologie (physical layer).
IPTV gebruikt gewoon UDP met IGMP over hetzelfde netwerk als de andere pakketjes (VOIP en data). Ben je niet in de war met coax tv en internet, waar elke zender en ook internet een aparte band heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie bij jou het beeld er zo uit als je download ?

Wij hebben dat in Krimpen ook een tijdje gehad.

Zodra ik wat downloadde, was er geen televisie meer te kijken op de glasvezel.

Maar dat heeft een tijdje geduurd, maand of twee herinner ik me en toen hebben ze iets veranderd waardoor dit niet meer voorkwam.
Als ik dit bij jou zo hoor, staat alles nog niet goed ingesteld bij Caiway denk ik.

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2012 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 08:23
Nee zo slecht ook weer niet. Maar vanavond was het goed. Morgen weer testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:48
Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 21:46:

Als ik dit bij jou zo hoor, staat alles nog niet goed ingesteld bij Caiway denk ik.
Daarom is hij ook een testpersoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
tobitronics schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 22:47:
[...]

Daarom is hij ook een testpersoon ;)
en toch ben ik daar jaloers op :)

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sikkek
Hairball schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 23:30:
[...]

en toch ben ik daar jaloers op :)
En ik ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben helemaal jaloers! Jullie hebben deze hoge snelheden voor een nette prijs.
Wij in Krimpen betalen voor 90/90 pakket maar liefst 101 euro per maand !!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 10:10:
Ik ben helemaal jaloers! Jullie hebben deze hoge snelheden voor een nette prijs.
Wij in Krimpen betalen voor 90/90 pakket maar liefst 101 euro per maand !!! :(
Meen je dar? Dat is toch niet bij Caiway, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazbahadir
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-07-2023
@Hairball Gewoon Caiway hoor.

http://www.caiwayglasveze...mpen/hoofdmenu/allesineen

Ik had dit al eerder gezien en was ook erg bang dat ze dezelfde prijzen bij ons zouden hanteren. Gelukkig niet, ik hoef maar 5 euro meer te betalen voor glasvezel en krijg er veel voor terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hoor. het is gewoon Caiway die de Krimpenaren benadeelt in veel opzichten (gecodeerd basis pakket) en financieel uitknijpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Ik krijg vandaag een fijne A4 envelop met de belovende tekst "Ik ga voor glas". Ik dus helemaal denken dat dit een contract of instructies voor t ophalen van het modem o.i.d. is, blijkt het vuile reclame te zijn om een pakket te kopen :( [rage]IK HEB AL BESTELD JA[/rage]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

tobitronics schreef op donderdag 01 november 2012 @ 17:56:
Ik krijg vandaag een fijne A4 envelop met de belovende tekst "Ik ga voor glas". Ik dus helemaal denken dat dit een contract of instructies voor t ophalen van het modem o.i.d. is, blijkt het vuile reclame te zijn om een pakket te kopen :( [rage]IK HEB AL BESTELD JA[/rage]
Precies mijn sentiment bij thuiskomen vandaag :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ro_meo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:36
houd vol.
Ik had me vooringeschreven en nu staat er dat het niet bestelbaar is.

iOS N3rd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom is het bij jou niet bestelbaar Davar? Woon je in een buitengebied ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ro_meo
Echt raar... nu zie ik opeens bel de klantenservice zodat wij dit voor u kunnen regelen etc.
Ik zit in de tekening in het rode vlak. Net achter de Texaco.

Het waarom weet ik niet. Wel weet ik dat mijn twee buren een brakke aflevering van de aansluiting hadden gehad. Bij mij was alles netjes afgeleverd (hoop ik)

iOS N3rd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
tobitronics schreef op donderdag 01 november 2012 @ 17:56:
Het lijkt er op dat Caiway ook haar klantendatabase niet helemaal goed gebruikt :) Oh, mijn handen kriebelen om dat bedrijf eens onder handen te nemen.

But on-topic: Is er al iemand anders die het pakket (na de eerste golf) ontvangen heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Ongelooflijk ik dacht ik zet win8 erop en ja het is verholpen geen HD die het moeilijk heeft en haal strak 34,5mb/sec. Het lijkt erop dat tv nu ook beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Hairball schreef op donderdag 01 november 2012 @ 18:37:
[...]

Het lijkt er op dat Caiway ook haar klantendatabase niet helemaal goed gebruikt :) Oh, mijn handen kriebelen om dat bedrijf eens onder handen te nemen.

But on-topic: Is er al iemand anders die het pakket (na de eerste golf) ontvangen heeft?
Precies hetzelfde hier haha, me ma smste me. Er is een envelop gekomen van Caiway..

Dus ik helemaal blij, kom ik thuis.. Zucht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is gewoon huis aan huis verspreiding. Heeft niks te maken met wie wat al heeft besteld denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sikkek
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 21:37:
Is gewoon huis aan huis verspreiding. Heeft niks te maken met wie wat al heeft besteld denk ik.
Nee, gewoon geadresseerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 21:37:
Da's eigenlijk wat ik bedoel. Slim database management betekent dat je iedereen die al besteld heeft niets meer hoeft te sturen en bespaar je dus geld mee. Maar ja... daar moet Caiway voor nadenken ;)

Maar goed. Helaas deze week ook weer voorbij zonder taal of teken over de oplevering.

Edit: Nu zakt mijn broek echt af. Nu krijg ik een mailtje van Caiway waar in staat: Hallo, u heeft een voorinschrijving gedaan maar volgens ons heeft u nog geen bestelling gedaan. Ga zo maar weer bellen ZUCHT

EDIT 2: Zojuist gebeld: Antwoord.. ja, dat is een standaard bericht. Nadat de dame even naar de afdeling gelopen was die alles regelt: UW PAKKET IS AL NAAR U VERSTUURD EN ZOU U VANDAAG OF MORGEN MOETEN HEBBEN!!! :D

[ Voor 30% gewijzigd door Ofthewell op 02-11-2012 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazbahadir
Edit: Nu zakt mijn broek echt af. Nu krijg ik een mailtje van Caiway waar in staat: Hallo, u heeft een voorinschrijving gedaan maar volgens ons heeft u nog geen bestelling gedaan. Ga zo maar weer bellen ZUCHT

EDIT 2: Zojuist gebeld: Antwoord.. ja, dat is een standaard bericht. Nadat de dame even naar de afdeling gelopen was die alles regelt: UW PAKKET IS AL NAAR U VERSTUURD EN ZOU U VANDAAG OF MORGEN MOETEN HEBBEN!!!
Je was me voor!!!! Exact hetzelfde gehad. Mail binnen, ik direct boos naar Caiway bellen en het goede nieuws krijgen. Pakket is bij de debiteur en is uiterlijk maandag binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, nou. Ik hoor de mensen van Caiway nog zeggen door de telefoon; . Er is zoveel fout gegaan in Krimpen, maar daar hebben we van geleerd !!

ahum.... ahum... ahum......

Maar jongens, ik hoor graag of je ook de zenders zelf kan nummeren in de favorietenlijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migow
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 06:40
http://www.ikgavoorglas.n...eiding_R2%20(website).pdf
daar staat dat je zelf je favorietenlijst kan maken. Dus dan kun je ze volgens mij ZELF in de juiste volgorde zetten.
Fijn weekend allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
lazbahadir schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 15:34:
[...]

Je was me voor!!!! Exact hetzelfde gehad. Mail binnen, ik direct boos naar Caiway bellen en het goede nieuws krijgen. Pakket is bij de debiteur en is uiterlijk maandag binnen!
WOOT! Jullie zaten toch niet bij die 6 testmensen? Beter krijgen wij hem ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
  • Laatst online: 10:52
Sommige aanmeldingen via de website zijn "door een fout" niet doorgekomen werd mij verteld, dus mijn bestelling stond er niet in en werd er handmatig ingezet.... Typisch Caiway weer!

Dus bel ze om zeker te weten of je echt aangemeld bent, want ze hebben weer eens wat verklooid :(

[ Voor 21% gewijzigd door Dejagan op 02-11-2012 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Kun je dat gewoon zien in mijn caiway?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
tobitronics schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 16:30:
[...]

WOOT! Jullie zaten toch niet bij die 6 testmensen? Beter krijgen wij hem ook!
Nee, ik zat niet bij die testlui. Ik denk dat ze dus een ok hebben gegeven en volgende week zitten we te "glassen" :D

@tobi: Je kun bij je abonnementen zen dat e.e.a. veranderd is. Sterker nog je kunt tot e.e.a. daadwerkelijk geactiveerd is de status van Internet/TV etc niet aanklikken, maar DAT was zoals Caiway het aangegeven had (ik geloof in de handleiding)

[ Voor 27% gewijzigd door Ofthewell op 02-11-2012 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Zucht, ik ook maar even gebeld..

Ze zijn dus echt mondjes maat aan het uitrollen vertelde ze. Het kan wel een aantal werkWEKEN duren.. Dit is gewoon willekeurig, zucht....Kon ook nog niet zien of er al iets in behandeling was bij mij, of iets opgestuurd.

Best gek deze werkwijze. Maar goed ik zal morgen nog een keer bellen en dan kijken wat ze dan zeggen.

EDIT:
Ik heb wel met nummerbehoud gedaan, en jullie? Ik bedenk me net dat dit natuurlijk wel langer gaat duren..

[ Voor 13% gewijzigd door ralph0603 op 02-11-2012 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ro_meo
Vandaag gebeld hoe het nou zit met de aanmeldingen etc.
Ik hoorde toen op de achtergrond dat ze over twee weken een testgroep van 30 willen doen.
En ik als (nog) niet CAIWAY klant pas de aansluiting kan krijgen als de massa-uitrol plaatsvindt.
Toch er op gewezen dat de site eerder een ander suggestie wekte met de vooraanmelding.
Hierop zei ze dat dat bedoeld was om een gevoel te krijgen hoeveel vraag er naar is.

Voorlopig ga ik ze niet meer bellen.

iOS N3rd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Nou het loopt als een kanon kan niet anders zeggen;) Zeer stabiel en snel en pauzeren is best super met tv kijken. Hoop maar dat gauw die app komt voor tv kijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazbahadir
ralph0603 schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 17:00:
EDIT:
Ik heb wel met nummerbehoud gedaan, en jullie? Ik bedenk me net dat dit natuurlijk wel langer gaat duren..
Ik ook, maar ik moet erbij zeggen dat mijn nummerbehoud geldt van Caiway coax naar Caiway glas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

lazbahadir schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 20:09:
[...]

Ik ook, maar ik moet erbij zeggen dat mijn nummerbehoud geldt van Caiway coax naar Caiway glas..
Ja ik ga van KPN --> Caiway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Dat zal het dan waarschijnlijk zijn. Als ervaren projectmanager kan ik wel leven met de stapsgewijze uitrol. Ik kan ook begrijpen dat ze een paar mensen zelf aansluiten om zeker te weten dat dat goed gaat. Waar ik minder respect voor heb is de communicatie om dit project.

Ik heb zelf ook Caiway Coax en heb nummerbehoud daarvoor aangevraagd, maar dit is niets anders dan het omprogrammeren van hun eigen zaakjes. Derhalve geen tijdsremming. Als je van een andere provider komt ben je afhankelijk van de andere provider en ik geloof dat daar maximum tijden voor staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie op de glasvezel net zoveel reagionale zenders als op de coax, dus TV Utrecht, TV Noord-Holland, Omroep Brabant, , etc... , of alleen maar TV West en Den Haag TV ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foritain
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Was gisteren de hele dag weg, geen briefje dus ik was stiekem toch een beetje teleurgesteld, maar als ik dit nu zo lees krijg ik weer goede hoop. Jammer dat ik ze vandaag niet kan bellen om te vragen hoe het met mijn pakketje zit.

Hairball, als je het pakketje hebt, zou ik dan toch even mogen spieken? Ben echt verschrikkelijk benieuwd ondertussen!

En ondanks alle verschillende verhalen ga ik toch -echt- zorgen dat er 24/7 iemand thuis is :D

edit: Toch kunnen bellen! "U bent 1 van de 30 nu", en dat TNT de opdracht heeft het pakketje te bezorgen. Nu is de meneer van TNT altijd keurig dus ik heb -hele- goede hoop. Echter de heer aan te telefoon gaf aan dat hij het uiterlijk dinsdag/woensdag zou verwachten. We zullen zien! Maar tot dusver, goed nieuws! :D

< happy.

[ Voor 26% gewijzigd door Foritain op 03-11-2012 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Foritain schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 10:30:
Was gisteren de hele dag weg, geen briefje dus ik was stiekem toch een beetje teleurgesteld, maar als ik dit nu zo lees krijg ik weer goede hoop. Jammer dat ik ze vandaag niet kan bellen om te vragen hoe het met mijn pakketje zit.

Hairball, als je het pakketje hebt, zou ik dan toch even mogen spieken? Ben echt verschrikkelijk benieuwd ondertussen!

En ondanks alle verschillende verhalen ga ik toch -echt- zorgen dat er 24/7 iemand thuis is :D

edit: Toch kunnen bellen! "U bent 1 van de 30 nu", en dat TNT de opdracht heeft het pakketje te bezorgen. Nu is de meneer van TNT altijd keurig dus ik heb -hele- goede hoop. Echter de heer aan te telefoon gaf aan dat hij het uiterlijk dinsdag/woensdag zou verwachten. We zullen zien! Maar tot dusver, goed nieuws! :D

< happy.
Dus je kan alleen 1 van de 30 zijn als je belt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Foritain schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 10:30:

< happy.,
Natuurlijk kun je komen spieken alhoewel ik denk dat we e. e. a. op dezelfde dag binnen gaan krijgen. Heb je trouwens iemand van de administratie gesproken of de technische helpdesk?

Ik had eigenlijk stiekem gehoopt dat het pakket er vandaag zou zijn (Wat logisch is als ze het gisteren verstuurd hebben). Dat wordt dus nu op zijn vroegst dinsdag, want postnl doet geen pakjes op maandag. Naja die paar dagen is geen ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Kom er net achter dat het abbo inderdaad niet goed staat in mijn caiway. Dat wordt bellen dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat staat er niet niet goed in mijn Caiway?

Je houdt twee klantnummers namelijk,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
tobitronics schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 14:04:
Kom er net achter dat het abbo inderdaad niet goed staat in mijn caiway. Dat wordt bellen dus....
Niet nodig, hoor. DAT betekent dat je aanvraag verwerkt is en dat het pakket naar je verstuurd is.Het gaat ook voor jou gebeuren :) Ik zal even opzoeken waar ik dat gelezen heb.

@4320p Als je aanvraag geaccepteerd en verwerkt is kun je je gegevens binnen Mijncaiway niet meer opvragen. Logisch want je hebt een nieuw abbo wat nog niet geactiveerd is. Dat activeren doe je zelf nadat je de apparatuur aangesloten hebt en je een brief met activatiecode ontvangen hebt.
Hieraan kun je zien dat het pakket en de brief verzonden zijn.

[ Voor 31% gewijzigd door Ofthewell op 03-11-2012 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Hairball schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 14:10:
[...]

Niet nodig, hoor. DAT betekent dat je aanvraag verwerkt is en dat het pakket naar je verstuurd is.Het gaat ook voor jou gebeuren :) Ik zal even opzoeken waar ik dat gelezen heb.
Ik bedoel dat er onder 'mijn abbonementen' gewoon nog steeds mijn oude abbo staat (allesin1 HD relax). Ik zie nergens een vermelding van glasvezel, en buiten de bevestigingsmail heb ik ook nog niks gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
Hairball schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 14:10:
[...]

Bij mij was de hele bestelling via de website niet doorgekomen ook al had ik een bestelbevestiging in mijn email. Dus dat hoeft niet eens per se, volgens de figuren bij de Caiway helpdesk was het een probleem met de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewf2003
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:39
Net twee brieven van Caiway gekregen. In de eerste staat dat ik binnen een week het installatiepakket kan verwachten en dan na 5 werkdagen van de dagtekening van de brief de verbinding kan activeren. Dat zou dus betekenen dat ik as vrijdag met de snelheid van het licht over het internet surf :-)

De tweede brief was een bevestiging van de wijziging van mijn abonnement.

Ik ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
ewf2003 schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 14:18:
Net twee brieven van Caiway gekregen. In de eerste staat dat ik binnen een week het installatiepakket kan verwachten en dan na 5 werkdagen van de dagtekening van de brief de verbinding kan activeren. Dat zou dus betekenen dat ik as vrijdag met de snelheid van het licht over het internet surf :-)

Ik ben benieuwd...
Ben jij al caiway klant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewf2003
jazeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Vraag me dan toch lichtelijk af of het bij mij niet fout is gegaan.... ben ook al caiway klant en zoals ik hierboven al had gezegd zegt mijn caiway doodleuk dat ik alleen nog het oude pakket heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
tobitronics schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 14:21:
[...]

Vraag me dan toch lichtelijk af of het bij mij niet fout is gegaan.... ben ook al caiway klant en zoals ik hierboven al had gezegd zegt mijn caiway doodleuk dat ik alleen nog het oude pakket heb.
Wanneer heb je besteld, en heb je dat via de website gedaan of telefonisch? Misschien dat het inderdaad ook bij jou fout is gegaan helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
skommers schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 14:22:
[...]

Wanneer heb je besteld, en heb je dat via de website gedaan of telefonisch? Misschien dat het inderdaad ook bij jou fout is gegaan helaas...
Via internet, 25 oktober

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewf2003
Dat staat er bij mij ook nog. Ik denk niet dat je daar iets aan kunt zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
Dan zou ik even bellen voor de zekerheid, ik heb toen ook gelijk besteld en dat ging volgens de helpdesk mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
ewf2003 schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 14:18:

Ik ben benieuwd...
Is dat de brief met de activatiecode? De wegen van Caiway zijn ondoorgrondelijk want ik heb zo'n bevestigingsbrief (nog) niet gehad. Zal zo even bij de post kijken.

Ik weet niet meer waar ik dit gelezen heb of dat een Caiwayer dit tegen me gezegd heeft, maar dit zou het traject moeten zijn:

1. Aanvraag Glasvezel via website
2. Bevestigingsmail
3. Verwerking bij Caiway (Mycaiway veranderd)
4. Bevestigingsbrief met activatiecode wordt verstuurd
5. Hardware wordt verstuurd
6. Installatie hardware (door ons zelf of optioneel door derden tegen kosten)
7. Activatie glasvezeldiensten dmv Internet (ongeveer 20-30 minuten)
8. Klaar is Kees :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
skommers schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 14:25:
[...]

Dan zou ik even bellen voor de zekerheid, ik heb toen ook gelijk besteld en dat ging volgens de helpdesk mis.
Kan ik ook de technische helpdesk bellen? Want de klantenservice is nu dicht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
tobitronics schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 14:26:
[...]

Kan ik ook de technische helpdesk bellen? Want de klantenservice is nu dicht :(
Ik heb werkelijk geen idee of die je kunnen helpen, maar je kan het inderdaad proberen... Mij schakelde de gewone helpdesk ook door naar een speciale glasvezelafdeling o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewf2003
Er staat letterlijk:

Uw glasvezelverbinding activeren
u kunt vanaf de vijfde werkdag na dagtekening van deze brief uw verbinding en diensten voor tv, internet en telefonie activeren*. Volg hierbij de stappen in de installatiehandleiding.
Het activeren van uw glasvezelverbinding en diensten duurt circa 20 tot 30 minuten.

* Caiway heeft maximaal vijf werkdagen nodig om de glasvezelverbinding op uw adres technisch voor te bereiden.

Verder staat er geen code in de brief.

[ Voor 4% gewijzigd door ewf2003 op 03-11-2012 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foritain
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Ik had de technische lijn gebeld, en deze heren hebben mij de eerder genoemde informatie gegeven (1 van de 30, TNT heeft de order het pakket af te leveren), echter werd geen activatiebrief o.i.d. genoemd.

En voorlopig ook nog geen pakket vandaag, straks toch nog maar even post controleren. Maar goed, Dinsdag zou nog best ruim binnen de 2 weken zijn, we houden hoop :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
ewf2003 schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 14:40:
Er staat letterlijk:

Uw glasvezelverbinding activeren
u kunt vanaf de vijfde werkdag na dagtekening van deze brief uw verbinding en diensten voor tv, internet en telefonie activeren*. Volg hierbij de stappen in de installatiehandleiding.
Het activeren van uw glasvezelverbinding en diensten duurt circa 20 tot 30 minuten.

* Caiway heeft maximaal vijf werkdagen nodig om de glasvezelverbinding op uw adres technisch voor te bereiden.

Verder staat er geen code in de brief.
Ik heb zojuist even de post opgehaald. Ik heb de brief ook ontvangen. Dat betekent dat we op zijn vroegst vrijdag aan de bak kunnen met glasvezel.
Dit staat overigens in de installatiehandleiding:
"Dan staat in de bevestigingsbrief “Aanvraag Alles-in-1 Glas pakket” die u van Caiway heeft ontvangen, een activeringscode. Deze code heeft u nodig om tijdens het installeren uw glasvezeldiensten te activeren. bewaar deze brief goed!"
Deze brief is toch echt de bevestigingsbrief, maar geen activeringscode te bekennen.

Bij het * staat ook nog: "Caiway heeft maximaal vijf werkdagen nodig om de glasvezelverbinding op uw adres technisch voor te bereiden". Dus wellicht kan e.e.a. eerder.

Ik denk overigens dat Caiway niet helemaal de waarheid heeft gesproken, want als ik het zo lees is het pakket dus nog niet verstuurt. Maar ja, nogmaals. dat weekje is niet zo'n ramp. Er zit vooruitgang in en er is zicht op het eindresultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foritain
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Zoals de meneer aan de telefoon zei; volgens hen heeft de TNT sinds gisteren de opdracht gekregen om het pakket bij de volgende reeks adressen af te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Foritain schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 15:25:
Zoals de meneer aan de telefoon zei; volgens hen heeft de TNT sinds gisteren de opdracht gekregen om het pakket bij de volgende reeks adressen af te leveren.
Ik heb uit interesse nog even gebeld: De activatiecode had in de brief MOETEN staan en dit is niet helemaal goed gegaan. Ik heb de activatiecode via de telefoon gekregen. Dus bel even om problemen te voorkomen!
Het pakket wordt maandag bij TNT aangeboden en zal de volgende dag bij ons thuis zijn.

Ik heb nog even over de techniek gepraat met een hele nette vriendelijke medewerker en die wist mij te vertellen dat er op dit moment toch nog geen daadwerkelijke scheiding van de diverse soorten verkeer gedaan wordt, maar dat dat zeker wel de bedoeling is. (en noodzakelijk!!!)

Leuk weetje: Televisie gebruik ongeveer 15mb van de 300mb die ze per klant gereserveerd hebben. KPN gebruikt zo'n 6mb wist de medewerker me te vertellen. Dit komt de beeldkwaliteit wel ten goede, maar dat betekent ook dat je nooit de maximale 300mb zult halen (wat ik niet zo'n ramp vind).

Daarnaast heb ik ook nogmaals bevestigd gekregen dat er nu een setje van 30 man uitgerold wordt.

Ondanks dat er wat dingen niet goed gaan (noem het maar een 1.0 versie) denk ik wel dat de dames en heren van Caiway op de goede weg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foritain
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Zelfde brief, ook gebeld en activatiesleutel ontvangen. Echter deze keer geen informatie over batches van 30 of wanneer die modems nu werkelijk bij de leveringsdienst verwerkt gaan worden, houden het spannend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Gelukkig voor jullie worden jullie deze week uitgerold waarschijnlijk. Ik heb nog steeds niks gehoord. Maar het zal wel aan het overzetten liggen van telefoonnummer..

Kan ik mezelf niet opgeven als tester :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foritain
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Weet iemand trouwens of de kabel van Modem naar TV direct en ongemoeid moet zijn? Of kan ik dat signaal ook via mn bestaande (gigabit) netwerk doorvoeren. Anders heb ik nog wat werk te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Net ff gebeld, aanmelding staat gewoon goed. Volgens de meneer ben ik gewoon niet geselecteerd voor de 2e testgroep -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Foritain schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 16:47:
Weet iemand trouwens of de kabel van Modem naar TV direct en ongemoeid moet zijn? Of kan ik dat signaal ook via mn bestaande (gigabit) netwerk doorvoeren. Anders heb ik nog wat werk te doen :)
De kabel van modem naar decoder moet minimaal cat5e utp zijn. Het zou mij ook heel mooi uitkomen als ik gewoon mijn standaard Utp netwerk en switch zou kunnen gebruiken. Ik heb mijn twijfels over. Ik ga eerst alles op de voorgeschreven manier aansluiten en als dat allemaal werkt rommelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Zo vandaag een router aan geschaft een Netgear Wndr4000 en het loopt super. Alleen blijft het HD gebeuren niet goed maar dat gaan jullie ook merken tenzij je een SSD HD is je pc of laptop heb. Een heel groot nadeel is ook de afstandsbediening die reageerd heel slecht en het was gister zelfs zo dat er links op het beeld een icoontje kwam en het ging maar niet weg. Ik moest het naar fabrieks instellingen wijzigen weer. En toch sneeuwt het beeld ook met downloaden soms via usenet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

babbi schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 21:00:
Zo vandaag een router aan geschaft een Netgear Wndr4000 en het loopt super. Alleen blijft het HD gebeuren niet goed maar dat gaan jullie ook merken tenzij je een SSD HD is je pc of laptop heb. Een heel groot nadeel is ook de afstandsbediening die reageerd heel slecht en het was gister zelfs zo dat er links op het beeld een icoontje kwam en het ging maar niet weg. Ik moest het naar fabrieks instellingen wijzigen weer. En toch sneeuwt het beeld ook met downloaden soms via usenet.
Is het de afstand bediening of ontvanger? Ik maak namelijk gebruik van universele afstandbediening van Logitech(harmony one)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Afstandsbediening!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, dat hoort echt niet hoor dat je beeld hapert als je download. Als ik jou was zou ik maar met spoed een monteur laten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Verwijderd schreef op zondag 04 november 2012 @ 09:21:
Nou, dat hoort echt niet hoor dat je beeld hapert als je download. Als ik jou was zou ik maar met spoed een monteur laten komen.
Of even afwachten totdat meer mensen het probleem hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
babbi schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 21:00:
Hoe je het wend of keert is dit niet goed. Ik zou zowieso een melding doen bij Caiway want het is gewoon een storing.

Iets heel anders: Caiway vertelde me een aantal maanden geleden dat er ook tablet en phone apps voor Android en iPhone/pad zouden uitkomen om tv mee te kijken. Heeft iemand daar al wat van gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Niks nog maar het komt wel zei Caiway vrijdag tegen mij maar wanneer......?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gok over drie jaar.

Sommige dingen in Krimpen en Loenen beloofde Caiway twee jaar geleden en zijn er nog niet.

Dan lijkt me drie jaar een zeer realistisch tijdspad voor Caiway.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Verwijderd schreef op zondag 04 november 2012 @ 20:52:
Ik gok over drie jaar.

Sommige dingen in Krimpen en Loenen beloofde Caiway twee jaar geleden en zijn er nog niet.

Dan lijkt me drie jaar een zeer realistisch tijdspad voor Caiway.
Ik proef toch wat negatieve gevoelens over Caiway ;)

Ik weet niet hoeveel mensen Caiway bediend met Interactieve tv en glasvezel, maar telefoon en tablet apps maak je volgens mij voor zoveel mogelijk mensen en misschien hebben ze zich daar een minimum voor gesteld. Who knows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Weer testjes gedaan met downloaden en tv kijken samen maar het stoort nog steeds. Elke keer een schok in het beeld zeg maar. Erg irritant maar ik word er over gebeld weer. En het richten met de afstandsbediening naar de decoder blijft een ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een drama zeg!. Ook als de afstandsbedienign niet goed werkt. Gebeurt dat een paar keer, dan laat je zo'n IPTV kastje al snel links liggen.

Niet echt doordacht van Caiway om zo slecht te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Wij werden zojuist door Caiway gebeld. Ze komen de boel woensdag begin van de middag zelf aansluiten. Het einde is dus in zicht. Het pakket zou daadwerkelijk verstuurd zijn. Ik houd jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foritain
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Ik zou vandaag terug gebeld worden. Niet dus. Denk bel er zelf even achteraan. "De meneer die u zou bellen werkte alleen in de ochtend". Daarom ben ik dus niet terug gebeld? Iedereen blijft vriendelijk maar vorige keer dat ik een belletje zou krijgen kreeg ik hem ook iet. Ze wisten niets van het feit dat sommigen mensen gebeld worden door Caiway om langs te komen voor installatie. Enige wat mij kon worden verteld is dat het pakket bij TNT is aangeboden om naar mij te brengen. We zullen het zien morgen?

Ik snap er echt geen ene r... meer van. Weet je zeker dat het Caiway zelf was, en niet een door hun ingehuurd installatiebureau? Krijg er aardig de pest in ondertussen. Ik weet dat het wel komt, en dat het waarschijnlijk snel opgelost is, maar de informatievoorziening is echt !@!@%@%@!%#.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
Foritain schreef op maandag 05 november 2012 @ 13:45:
Ik zou vandaag terug gebeld worden. Niet dus. Denk bel er zelf even achteraan. "De meneer die u zou bellen werkte alleen in de ochtend". Daarom ben ik dus niet terug gebeld? Iedereen blijft vriendelijk maar vorige keer dat ik een belletje zou krijgen kreeg ik hem ook iet. Ze wisten niets van het feit dat sommigen mensen gebeld worden door Caiway om langs te komen voor installatie. Enige wat mij kon worden verteld is dat het pakket bij TNT is aangeboden om naar mij te brengen. We zullen het zien morgen?

Ik snap er echt geen ene r... meer van. Weet je zeker dat het Caiway zelf was, en niet een door hun ingehuurd installatiebureau? Krijg er aardig de pest in ondertussen. Ik weet dat het wel komt, en dat het waarschijnlijk snel opgelost is, maar de informatievoorziening is echt !@!@%@%@!%#.
Ik hou mijn hart vast, zoals het er volgens velen uit ziet is Caiway op veel vlakken nou niet echt een super professioneel geleid bedrijf, vooral de communcatie richting klant is inderdaad om te huilen zo slecht vaak! En inconsistent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Foritain schreef op maandag 05 november 2012 @ 13:45:

Misschien moet ik nog even wat toelichten:
1. Hoe dan ook staat er in de handleiding dat je e.e.a. zelf moet installeren.
2. Ik heb verleden week aangeboden om als "inputgebruiker" te functioneren en daar hebben ze overleg over gehad. Dat vonden ze een goed plan.
3. Ik denk nog steeds dat ze bewust bezig zijn met gecontroleerde uitrol. Als je gebruikers zelf e.e.a. laat aansluiten heb je geen controle over het eindresultaat en nu sluit je aansluitproblemen uit en weet je dat problemen als die er zijn niet daar mee te maken hebben.

Voor jou verandert er niets. Je pakket krijg je morgen, je activatiecode heb je en het enige wat je moet hebben is een go dat e.e.a. geregeld is aan de Caiway kant. Eigenlijk dus zoals de normale procedure is.
Woensdag heb ik zowieso meer info, want ik vraag me natuurlijk raak :D

@skommers Ondanks dat er best wel e.e.a. misgaat heb ik juist het gevoel dat ze wel nadenken over waar ze mee bezig zijn. Dat één van de succesfactoren van een goed project een tevreden klant is moeten ze inderdaad nog even leren. En een tevreden klant kun je krijgen door te communiceren.

Simpel voorbeeld:
Als je een oplever datum hebt van een week en je geeft aan de klant aan dat het 1 1/2 week duurt weet de klant waar hij aan toe is. Als je dan al na een week oplevert is de klant happy (afhankelijk van de kwaliteit van oplvering natuurlijk)
Als je dezelfde klant niets verteld is de klant automatisch unhappy, want mensen willen duidelijkheid..

[ Voor 15% gewijzigd door Ofthewell op 05-11-2012 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foritain
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Eigenlijk is mijn situatie niet anders, behalve dat ik door 2 verschillende medewerkers het antwoord kreeg dat ik terug gebeld zou worden over mijn verzoek om graag testsubject te willen zijn, en uiteindelijk dus niet gebeld eh. Ik vertrouw er echt wel op dat het goed komt, ik uit denk ik meer frustratie over de constant andere verhalen die ik krijg. Caiway medewerkers klinken m.i. echt wel oprecht en ik neem het de mensen echt niet kwalijk, maar iedereen krijgt iets anders te horen.

Wat betreft de handleiding, heb je die toevallig al? In dat geval ben ik wel benieuwd of er nog iets bijzonders in staat?

Ik ben vandaag in ieder geval klaar met de kabels, morgen is er hoe dan ook iemand thuis, dus van mij mag het komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazbahadir
Ik heb ook de brief ontvangen waarin staat dat de glasvezellijn binnen 5 werkdagen na dagtekening van de brief geactiveerd wordt. Opzich redelijk en begrijpelijk maar waar ik dan moe van word is dat de medewerker die ik vorige week vrijdag belde mij vertelde dat de glasvezellijn direct na het aansluiten van de modem geactiveerd en klaar voor gebruik is... *zucht*

Edit: Mail binnen:
Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben u vorige week ten onrechte een e-mail gestuurd aangaande het omzetten van uw reservering op een Alles-in-1 Glas pakket naar een definitieve bestelling. In dit bericht schreven wij dat wij nog geen reactie van u hadden mogen ontvangen.

Dit blijkt niet correct: wij hebben uw bestelling in goede orde ontvangen en zullen deze zo snel mogelijk verwerken.

Zodra uw bestelling verwerkt is, ontvangt u van ons een schriftelijke bevestiging per post.

Onze excuses voor de mogelijke verwarring.

Met vriendelijke groet,

Jacqueline Bierhorst
Commercieel Directeur Caiway
Nou, ze hebben het door..

[ Voor 48% gewijzigd door lazbahadir op 05-11-2012 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Foritain schreef op maandag 05 november 2012 @ 15:52:
Eigenlijk is mijn situatie niet anders, behalve dat ik door 2 verschillende medewerkers het antwoord kreeg dat ik terug gebeld zou worden over mijn verzoek om graag testsubject te willen zijn, en uiteindelijk dus niet gebeld eh. Ik vertrouw er echt wel op dat het goed komt, ik uit denk ik meer frustratie over de constant andere verhalen die ik krijg. Caiway medewerkers klinken m.i. echt wel oprecht en ik neem het de mensen echt niet kwalijk, maar iedereen krijgt iets anders te horen.

Wat betreft de handleiding, heb je die toevallig al? In dat geval ben ik wel benieuwd of er nog iets bijzonders in staat?

Ik ben vandaag in ieder geval klaar met de kabels, morgen is er hoe dan ook iemand thuis, dus van mij mag het komen :)
Installatiehandleiding en gebruikershandleiding staan online op de ikgavoorglas site onder het klantenservice deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Wat zijn we toch eigenlijk een stel kinderen bij elkaar, wachten op Sintercaiway tot hij zijn knecht met kado's stuurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewf2003
Hairball schreef op maandag 05 november 2012 @ 18:26:
Wat zijn we toch eigenlijk een stel kinderen bij elkaar, wachten op Sintercaiway tot hij zijn knecht met kado's stuurt :)
Inderdaad en maar klagen dat Sintercaiway het allemaal zo slecht doet....een project als dit uitrollen is geen kinderspel. Als je nog niet aan de beurt bent heb je gewoon een beetje pech gehad. Volgens mij zijn er tot nu toe maar 6 met een aansluiting. En de rest heeft totaal nog geen reden tot klagen naar mijn mening. Je mag natuurlijk wel teleurgesteld zijn als je niet tot het volgende groepje behoort maar over een tijdje hebben we allemaal toch echt glas. Maar ja we blijven wel Nederlanders.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
ewf2003 schreef op maandag 05 november 2012 @ 18:57:
[...]

Inderdaad en maar klagen dat Sintercaiway het allemaal zo slecht doet....een project als dit uitrollen is geen kinderspel. Als je nog niet aan de beurt bent heb je gewoon een beetje pech gehad. Volgens mij zijn er tot nu toe maar 6 met een aansluiting. En de rest heeft totaal nog geen reden tot klagen naar mijn mening. Je mag natuurlijk wel teleurgesteld zijn als je niet tot het volgende groepje behoort maar over een tijdje hebben we allemaal toch echt glas. Maar ja we blijven wel Nederlanders.... :)
Je hebt wel gelijk, hoor. Voor het eind van het jaar lachen we hier allemaal om (Ik nu al overigens). Het geeft ook een beete aan hoe graag we dit allemaal willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sikkek
Ik heb ook de brief ontvangen, volgens mijnpakket van post.nl krijg ik vanmiddag een pakket van Caiway binnen. Benieuwd of activatie al gaat werken (volgens de brief vanaf komende vrijdag pas)

Overigens heb ik ook nummerportering aangevraagd (budgetphone -> caiway)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Sikkek schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 11:32:
Ik heb ook de brief ontvangen, volgens mijnpakket van post.nl krijg ik vanmiddag een pakket van Caiway binnen. Benieuwd of activatie al gaat werken (volgens de brief vanaf komende vrijdag pas)

Overigens heb ik ook nummerportering aangevraagd (budgetphone -> caiway)
Normaal krijgen wij iets na 11uur pakket post van TNT. Helaas weer niks geweest vandaag.

Blijft in oudenbosch nog stil dus.. Meerdere kennissen van mij hebben ook besteld, maar nog niks vernomen.
Zelfs mijn ma zei gisteren nog, duurt wel lang nu he met Caiway.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foritain
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Ben alsnog netjes gebeld door Caiway. Volgens de track&trace code komt vandaag het pakketje aan. En volgens de medewerker gaat het om 1 van de 30, en zijn er een aantal van deze klanten 'willekeurig' gebeld om een monteur langs te laten komen, echter waarom dat zo is is onbekend.

In ieder geval nieuws, en goed nieuws. So far so good..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sikkek
Ik hoorde net van Caiway dat mijn verbinding morgenochtend in de wijkkast gepatched gaat worden, daarna kan ik activeren. Volgens de post.nl site wordt het pakket tussen 13.30 en 15.30 afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foritain
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Welke wijk is dat precies Sikkek? Volgens Caiway zou ik hier (Parijsplein) al klaar voor de activatie moeten zijn. Overigens vermoed ik dat Hairball dit beter weet, maar volgens mij zou het hier al goed moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Foritain schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 13:14:
Welke wijk is dat precies Sikkek? Volgens Caiway zou ik hier (Parijsplein) al klaar voor de activatie moeten zijn. Overigens vermoed ik dat Hairball dit beter weet, maar volgens mij zou het hier al goed moeten zijn.
Als je morgen aangesloten wordt zullen ze alles bij hun al klaar moeten hebben.

Hoe heb jij eigenlijk je track en trace nummer gekregen?

Ik heb nog geen pakketje ontvangen, maar dat komt meestal diep in de middag. Laten we hopen dat het lukt, want morgen komen ze het aansluiten :D

[ Voor 7% gewijzigd door Ofthewell op 06-11-2012 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sikkek
Foritain schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 13:14:
Hoge veld, Havannasingel. Volgens de mevrouw van Caiway moeten ze voor iedere aansluiting de patch realiseren in een wijkkast.
Hairball schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 13:38:
[...]

Ik heb nog geen pakketje ontvangen, maar dat komt meestal diep in de middag. Laten we hopen dat het lukt, want morgen komen ze het aansluiten :D
Heb geen track & trace nummer, maar heb me aangemeld (al een tijd geleden) voor mijnpakket van post.nl. Dan zie je alle pakketjes die naar je adres onderweg zijn. Ik moet alles overigens zelf aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Sikkek schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 13:44:
[...]

Hoge veld, Havannasingel. Volgens de mevrouw van Caiway moeten ze voor iedere aansluiting de patch realiseren in een wijkkast.

[...]

Heb geen track & trace nummer, maar heb me aangemeld (al een tijd geleden) voor mijnpakket van post.nl. Dan zie je alle pakketjes die naar je adres onderweg zijn. Ik moet alles overigens zelf aansluiten.
Overigens: Het is inderdaad zo dat er "gepatched" moet worden. Of dit een virtuele patch is om een fysieke patch hangt een beetje af van de infrastructuur. Maar in theorie betekent het dat als dit gedaan is dat je alles kan gaan aansluiten.

Heb inmiddels even het track and trace nummer opgevraagd en e.e.a. wordt tussen 17:00 en 19:00 afgeleverd.
Ik zelf twijfel een beetje of ik e.e.a. al ga aansluiten als het pakketje er is of dat ik gewoon lui ga zijn en Caiway het laat doen. het scheelt natuurlijk wel een halve dag glasvezel, he! :)

[ Voor 5% gewijzigd door Ofthewell op 06-11-2012 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foritain
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Hairball schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 13:38:
[...]

Mij is niets verteld over "morgen aangesloten". Volgens Caiway kan ik aan de slag zodra mn pakket er is.

Ik werd gebeld door de medewerker die mij maandag beloofd had terug te bellen. Hij zei dat hij het T&T code voor zich had, maar vanaf daar niet 'normaal' een mail kan versturen. Op mijn verzoek te kijken hoe laat de TNT kwam zei hij iets van 12 tot 19:30. Ik heb me ook even snel aangemeld voor MijnPakket, maar daar staat echter niks bij :(

Meestal komt Meneer de TNT bezorger zo rond een uur of 2, dus voorlopig blijf ik als een waakhond bij de deur zitten met mn pctje :D

Installatie ziet er uit als 5 minuten werk, dus ik denk niet dat ik het kan laten als het zo binnen komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sikkek
Pakket is binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
Foto's a.u.b. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sikkek
U vraagt, wij draaien...

[ Voor 2% gewijzigd door Sikkek op 22-11-2012 09:10 . Reden: Plaatjes verplaatst ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foritain
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Hairball, hoe laat komen ze morgen? T&T Code nu zelf ontvangen en pakketje komt inderdaad vandaag. Patching gaat volgens hen morgen gebeuren en zou na 15:00 moeten werken. Neem aan dat wij tegelijk worden gepatched, lijkt me wel zo logisch. Lijkt me alleen vreemd als de monteur komt voordat Caiway dit heeft uitgevoerd, of het wordt wel een hele korte installatieafspraak?

Ik hou voorlopig Sikkek's post in de gaten, wie weet is dat patchen al gedaan? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazbahadir
Ook maar even gebeld en 3 vragen gesteld..

- T&T nummer
Gekregen. Ik ontvang mijn pakket tussen 15.30 en 18.30
- Activeringscode
Zou ik nog moeten ontvangen. Ik heb haar uitgelegd dat ik die brief die ze bedoeld toch echt heb ontvangen maar er geen activeringscode in staat.
- Activatietijd
Heb haar verteld dat de medewerker die ik vorige week sprak mij vertelde dat er geen activeringstijd was omdat mijn lijn al actief was. Ze vertelde mij dat dat niet zo is en dat ze op haar afdeling verder gaat communiceren om zulke misverstanden te voorkomen.

Ze gaat me later (vandaag) terugbellen voor de activeringscode en om uit te zoeken wanneer de monteur mijn lijn gaat patchen. Ben benieuwd..

Edit: Jezus, Ik druk op 'Verstuur' voor mijn post hierboven en ik word al teruggebeld door Caiway.

- Morgen (!!!) word mijn lijn gepatcht en kan ik na 12.00 gebruik maken van glasvezel.
- Schijnt dat ik geen activeringscode nodig heb omdat ik al klant van Caiway was.

Verder vertelde ze dat als ik problemen zou ondervinden ik direct moest bellen omdat er een speciaal team daarvoor beschikbaar is gesteld.

Gaat het toch nog de goede kant op met Caiway.. *O*

[ Voor 26% gewijzigd door lazbahadir op 06-11-2012 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sikkek
Foritain schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 14:21:
Ik hou voorlopig Sikkek's post in de gaten, wie weet is dat patchen al gedaan? :D
Nee, glasmodem hangt al in de meterkast, maar krijgt nog geen signaal. Patchen moet fysiek door een monteur ter plaatse gebeuren, neem aan dat ze alle aanluitingen in 1 keer pakken...
Pagina: 1 ... 7 ... 24 Laatste