Wow, dank je voor je aanbod

Ik zit in de hoge toren aan het parijsplein. Mocht het niet gaan lukken laat ik het zeker weten!
Ik heb heel even gespiekt naar dat kastje wat cif heeft aangesloten, ik vind het er maar fragiel uit zien, met 2 van die zegeltjes door de wat ik vermoed de aansluitingen gaan zijn, op het oog lijken de aansluitingspunten onderop het kastje nogal erg los te zitten. Is dat bij jullie ook zo?
Ik verwacht overigens niet dat het installeren problemen gaat geven, zeker niet als ze zeggen dat iedereen het zelf zou moeten kunnen, ben vooral bang op ontbrekende of verkeerde signalen o.i.d. Echter gezien ik geen idee heb wat Caiway precies gaat leveren, blijft de installatie nog een beetje een verrassing. In ieder geval probeer ik de komende 2 weken in ieder geval iemand thuis te houden, wil het geen dag missen. Momenteel valt de kabel ca 3-5x per dag weg (voor een minuut of 2) en het frustreerd aardig. Caiway blijft vasthouden dat alles in orde is.
Zodra ik wat heb laat ik het zeker weten, ik wacht het vol spanning af.
Babbi, zou je ons een foto of iets meer info kunnen geven ter voorbereiding? zou super zijn.