Dit wordt op dit moment nog niet bekend gemaakt.Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:43:
@CAIWAY: M.b.t. de TV-ontvanger, welk merk/type is dat?
Omdat CIF de opdrachtgever is voor het aanleggen van het netwerk, zullen we u hiervoor moeten verwijzen naar CIF. Caiway kan u niet helpen of adviseren bij de aanleg van het netwerk.Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 23:19:
Ook op een andere plek Wateringse Veld is een hele straat nog niet klaar vanwege een 'technische obstructie' die al maaanden geleden gemeld was. CIF gaf telefonisch aan het niet meer op te lossen voor het einde van hun project en is geheel niet bereikbaar meer. Hun telefoonnummer schakelt door naar VW telecom en na een optiekeuze 'vragen over de aanleg glas' hoor je een in gesprektoon. Ook ik heb met hulp van Caiway en VWtelecom (die de boel uitvoert blijkbaar namens CIF) uiteindelijk wat mensen die e.e.a. uitzoeken en mij terugkoppelen wanneer dit opgelost gaat worden. Dit moet nog gebeuren overigens.
Ik vind het verbazingwekkend dat geen enkele partij scherp heeft wie deze zaken oplost en op welke termijn. CIF is verantwoordelijk maar ik vermoed dat Caiway - die een deal zal hebben met CIF over wat voor netwerk ze geleverd krijgen (aantallen aansluitingen etc) door CIF om hun diensten op te verkopen - toch ook eens de druk op mag gaan voeren om het HELE wateringse veld -zoals op de kaart aangegeven op cif-glasvezel.nl- fatsoenlijk opgeleverd te krijgen VOOR oktober. Bij Caiway zijn de diensten reeds bestelbaar en anders krijgen ze in oktober een enorm gedoe met op dat moment hun klanten. @Caiway: kunnen jullie hier op reageren?
Verder heb ik dus gezien dat Reggefiber in het noorden van de Wateringse Binnentuinen aansluitingen realiseren bij de nu gebouwde huizen daar. Dat gebied overlapt het CIF gebied; het lijkt er dus op dat op de langere termijn de 2e glasvezel van Reggefiber wordt. Dat zou toch ook voor wat extra tijdsdruk op CIF/Caiway moeten zorgen....
Mike Eggen
Caiway Webcare Team
Twitter @Caiway - fb.com/CaiwayNL - webcare@caiway.nl
Als ik de check doe (op ikgavoorglas.nl) krijg ik als resultaatbabbi schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 07:51:
Even voor de duidelijk voor het Wateringse Veld met betreft het voor inschrijven. Overal staat ik oktober leverbaar en we hebben zelf een brief gehad dat je in September kan bestellen. Moet je nu eens kijken na de check van de postcode check. Nu staat we worden binnen 6 maanden word u aangesloten etc. Dadelijk is het een lokkertje van Caiway om eerst een hoop klanten te verzamelen. Vooraf zie je oktober leverbaar maar check na postcode invoeren eens! Als dat zo is grrrr!!
'Vanaf oktober bieden wij een drietal glasvezelpaketten aan'
Woon aan de Havannasingel
Oktober is toch ook binnen 6 maanden?babbi schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:18:
Klik daarna alvast voorinschrijven en wat lees je erboven.. Dat stond er toen niet.
Volgens mij is dat een standaard stukje tekst die iedereen ziet die zich kan voor inschrijven, daarom staat daar binnen 6 maanden. De postcode check gaat over je eigen locatie en lijkt me dus leidend.
Maar het blijft CaiWay natuurlijk....
Verwijderd
In Krimpen aan den IJssel zijn ook talloze diensten beloofd en vele keren uitgesteld, verschoven of gewoon nooit gekomen :-)
De enige datum die Caiway wel altijd nakomt is het uitschakelen van analoge kanalen. Die klopt altijd precies
En waarom is dat grappig? Er zit toch echt glas in de kabels?babbi schreef op donderdag 06 september 2012 @ 20:38:
Schande ik heb ze gemaild. Bellen doe ik niet aan want dat krijg ik een medewerker aan de lijn die denkt dat er echt glas door de kabels loopt;)
Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.
Verwijderd
Maar vooralsnog is het nog het zelfde liedje als twee jaar geleden bij ons. Verschuiven, beloven, wachten, weer verschuiven. Bepaalde diensten niet beschikbaar.....
Verwijderd
Jeetje hé! Echt elk caiway glas topic (ook die van westland) loop je te vervuilen met het gezeik over Krimpen. Tuurlijk is het ruk en wordt je genaaid door CaiWay, maar het begint onderhand irritant te worden. Ipv de bevindingen van iedereen in wateringse veld / westland te lezen, moet ik door (telkens weer) hetzelfde gezeik heen bladeren.Verwijderd schreef op zondag 09 september 2012 @ 21:33:
Ik vind het ook raar dat Krimpen nog niet op de nieuwe website staat. Zodra ik mijn postcode insla wordt ik gelijk doorgesluisd naar de oude website. Het lijkt me wel zo handig als Caiway alle informatie van al zijn klanten inzake de glasvezel op één website plaatst.
We voelen voor je, maar genoeg is genoeg hoor!
Verwijderd
In dit geval lijkt het mij beter om nog een tijdje dit topic te behouden omdat Wateringse Veld een van de eerste zal zijn die over gaat op glas met de nieuwe decoder e.d. We kunnen dan makkelijker onze bevindingen delen.Verwijderd schreef op maandag 10 september 2012 @ 10:06:
Is het niet beter als we gewoon één topic maken, Caiway glasvezel? Ik zie van de andere aanbieders ook geen aparte topics per woonplaats .
Ik ben het met je eens als het een maal zover is dat een aantal gemeentes is aangesloten het beter is om een nieuw topic te beginnen.
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door babbi op 12-09-2012 09:53 ]
Ik denk dat 4320p goed bezig is, door iedereen op de hoogte te houden van de bedrijfsvoering van Caiway. In Krimpen hebben ze het verpest, en hier lijkt het zelfde te gebeuren. Dar kan geen toeval zijn. Iedereen die dit topic leest en toch overgaat op Caiway glas, die is gewaarschuwd.Spais schreef op maandag 10 september 2012 @ 01:43:
[...]
Jeetje hé! Echt elk caiway glas topic (ook die van westland) loop je te vervuilen met het gezeik over Krimpen. Tuurlijk is het ruk en wordt je genaaid door CaiWay, maar het begint onderhand irritant te worden. Ipv de bevindingen van iedereen in wateringse veld / westland te lezen, moet ik door (telkens weer) hetzelfde gezeik heen bladeren.
We voelen voor je, maar genoeg is genoeg hoor!
Bij mij is er bij Caiway trouwens wel eens iets EERDER gebeurt dan belooft. Echt waar. Mijn afsluiting was namelijk een dag te vroeg
Verwijderd
Als je trouwens naar de nieuwe website staat, zie je alleen nog maar Krimpen en Loenen staan als oud glasvezel gebied. Woerdblok is opeens weggehaald. Misschien dat ze daar al wel de nieuwe pakketten kunnen bestellen ?
Verwijderd
Dat staat er toch niet voor niks? Waterings Veld en Oudenbosch kunnen pakketten bestellen.
Binnen 6 maanden is uw gemeente gereed om aangesloten te worden op glasvezel. U kunt zich nu al voorinschrijven met dit voorinschrijfformulier. Zodra Caiway de diensten in uw gemeente kan leveren, sturen wij u een e-mail, waarin u de bestelling van uw favoriete pakket definitief kunt maken. U plaatst dus nog geen definitieve bestelling, maar reserveert het Alles-in-1 Glas pakket van uw keuze.
Verwijderd
Dacht toch echt dat ze van alle catastrofes in Krimpen geleerd hadden, maar nee :-)
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door babbi op 18-09-2012 19:33 ]
Verwijderd
Bij de aanleg in zijn straat konden ze de kabel niet in de meterkast krijgen. Sindsdien heeft hij nooit meer wat van CIF/Caiway gehoord. ¬_¬
Verwijderd
Daar zitten ook medewerkers van Caiway.
Caiway gebruikers forum
Ook hier!Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:15:
Ga anders ook eens naar het Caiway gebruikers forum.
Daar zitten ook medewerkers van Caiway.
Caiway gebruikers forum
Helaas kan je nu nog niet direct bestellen.babbi schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:03:
Caiway is er al een dag bekend dat we kunnen bestellen? De maand september is dadelijk voorbij.
Wel kan je je al voorinschrijven.
Hierdoor krijg je zodra je daadwerkelijk iets kan bestellen een bericht.
Twitter @Caiway - fb.com/CaiwayNL - webcare@caiway.nl
Houdt hoop voor Oudenbosch
Verwijderd
Verwijderd
Dus neem die folders van Caiway maar met een korrel zout.
[ Voor 27% gewijzigd door tobitronics op 25-09-2012 14:06 ]
Wtf..? De aansluiting is (uiteraard) net nieuw en is al niet meer goed?U heeft onlangs belangstelling getoond voor een Alles-in-1 Glas pakket, waarvoor onze hartelijke dank!
Wilt u straks genieten van onze diensten over glasvezel? Dan moet er nog wel even iets gebeuren aan de glasaansluiting in uw woning. De aansluitingen in uw wijk voldoen namelijk niet geheel aan onze eisen. Om die reden willen wij de glasaansluiting in uw woning graag op korte termijn kosteloos vervangen. Daarmee komt er een iets ander, kleiner type glasaansluiting in uw woning te hangen, die wel helemaal aan onze eisen voldoet.
Wat een prutswerk leveren ze zeg.
O god...... Straks ff kijken of ik m ook heb, typisch caiway dit....lazbahadir schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 14:41:
Vandaag een mail binnen van Caiway
[...]
Wtf..? De aansluiting is (uiteraard) net nieuw en is al niet meer goed?
Wat een prutswerk leveren ze zeg.
Edit: yup, ook hier. Wat een prutswerk zeg
[ Voor 6% gewijzigd door tobitronics op 25-09-2012 15:56 ]
Je wordt ook niet vrolijk als ze het niet doen en we straks allemaal gaan lopen klagen dat de beloofde internet snelheden niet gehaald worden.
Verwijderd
Verwijderd
Ik wacht totdat de eerste aansluiting hier op de forum wordt bevestigd. Dan pas ga ik me druk maken.babbi schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 22:44:
...Zijn er wel al mensen die zelf telefonisch een afspraak hebben gemaakt met dat bedrijf?...
Dit om verdere stress en onnodige spanning te voorkomen
iOS N3rd
Dat zou de 4de keer zijn dat ze bij mij moeten langskomen om hem opnieuw aan te leggen...
Ik dus bellen met Konin en Hartman, die weten nergens van....
Ik bellen met Caiway Helpdesk. Die weten ook nergens van....
En nu ?
Ik heb daarna op de website het algemene nummer gezocht van de vestiging in delft.
Zij wisten van niks, en kenden dat nummer niet eens bij de receptie. Ook wisten ze niks van de mail, ik
heb deze doorgestuurd naar Koning en Hartman, en die gingen het voor mij uitzoeken.
Nog niks van terug gehoord.
Zelfde geld voor de Caiway helpdesk. Ook zij kenden de mail niet, en hebben mij gevraagd deze door te sturen. Na 15 minuten in de wacht te hebben gestaan kwam de helpdesk terug met de melding dat er niks over bekend was en dat ik teruggebeld zou worden.
Nog niet gebeurt.
Verwijderd
Binnen 2 keer overgaan opgenomen, en er was nu bekend waar het over ging.
Afspraak gemaakt voor vervangen glasvezelaansluiting.
Verwijderd
Verwijderd
Het lijkt me dus dat ze op zeer korte termijn de daadwerkelijke contracten moeten gaan aanbieden.
Wat ze me overigens ook wisten te vertellen bij Caiway is dat er primair een iPhone en een iPad app beschikbaar zal zijn om tv mee te kijken en een maand later een Android app.
Xbox Live: Ofthewell NL
Waarom moet android altijd later komen, zo moeilijk is het toch niet *rage*Hairball schreef op zondag 30 september 2012 @ 02:34:
Wat ze me overigens ook wisten te vertellen bij Caiway is dat er primair een iPhone en een iPad app beschikbaar zal zijn om tv mee te kijken en een maand later een Android app.