[CAIWAY] Glasvezel in Wateringse veld Den Haag

Pagina: 1 ... 4 ... 24 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:44

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Yep
Maar als je nu een E4200 koopt, krijg je hoogstwaarschijnlijk een v2. Die is hardwarematig compleet anders, volgens mij hetzelfde intern als een E4500 van Netgear (staat ergens op SmallNetBuilder).

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caiway
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-02-2024

Caiway

Bedrijfsaccount Caiway
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:43:
@CAIWAY: M.b.t. de TV-ontvanger, welk merk/type is dat?
Dit wordt op dit moment nog niet bekend gemaakt.
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 23:19:
Ook op een andere plek Wateringse Veld is een hele straat nog niet klaar vanwege een 'technische obstructie' die al maaanden geleden gemeld was. CIF gaf telefonisch aan het niet meer op te lossen voor het einde van hun project en is geheel niet bereikbaar meer. Hun telefoonnummer schakelt door naar VW telecom en na een optiekeuze 'vragen over de aanleg glas' hoor je een in gesprektoon. Ook ik heb met hulp van Caiway en VWtelecom (die de boel uitvoert blijkbaar namens CIF) uiteindelijk wat mensen die e.e.a. uitzoeken en mij terugkoppelen wanneer dit opgelost gaat worden. Dit moet nog gebeuren overigens.

Ik vind het verbazingwekkend dat geen enkele partij scherp heeft wie deze zaken oplost en op welke termijn. CIF is verantwoordelijk maar ik vermoed dat Caiway - die een deal zal hebben met CIF over wat voor netwerk ze geleverd krijgen (aantallen aansluitingen etc) door CIF om hun diensten op te verkopen - toch ook eens de druk op mag gaan voeren om het HELE wateringse veld -zoals op de kaart aangegeven op cif-glasvezel.nl- fatsoenlijk opgeleverd te krijgen VOOR oktober. Bij Caiway zijn de diensten reeds bestelbaar en anders krijgen ze in oktober een enorm gedoe met op dat moment hun klanten. @Caiway: kunnen jullie hier op reageren?

Verder heb ik dus gezien dat Reggefiber in het noorden van de Wateringse Binnentuinen aansluitingen realiseren bij de nu gebouwde huizen daar. Dat gebied overlapt het CIF gebied; het lijkt er dus op dat op de langere termijn de 2e glasvezel van Reggefiber wordt. Dat zou toch ook voor wat extra tijdsdruk op CIF/Caiway moeten zorgen....
Omdat CIF de opdrachtgever is voor het aanleggen van het netwerk, zullen we u hiervoor moeten verwijzen naar CIF. Caiway kan u niet helpen of adviseren bij de aanleg van het netwerk.

Mike Eggen
Caiway Webcare Team

Twitter @Caiway - fb.com/CaiwayNL - webcare@caiway.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 08:23
Is het al bekend wanneer wij de bestelling mogen voldoen? Ik zie overal september staan maar is er al een datum bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Even voor de duidelijk voor het Wateringse Veld met betreft het voor inschrijven. Overal staat ik oktober leverbaar en we hebben zelf een brief gehad dat je in September kan bestellen. Moet je nu eens kijken na de check van de postcode check. Nu staat we worden binnen 6 maanden word u aangesloten etc. Dadelijk is het een lokkertje van Caiway om eerst een hoop klanten te verzamelen. Vooraf zie je oktober leverbaar maar check na postcode invoeren eens! Als dat zo is grrrr!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sikkek
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:59
babbi schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 07:51:
Even voor de duidelijk voor het Wateringse Veld met betreft het voor inschrijven. Overal staat ik oktober leverbaar en we hebben zelf een brief gehad dat je in September kan bestellen. Moet je nu eens kijken na de check van de postcode check. Nu staat we worden binnen 6 maanden word u aangesloten etc. Dadelijk is het een lokkertje van Caiway om eerst een hoop klanten te verzamelen. Vooraf zie je oktober leverbaar maar check na postcode invoeren eens! Als dat zo is grrrr!!
Als ik de check doe (op ikgavoorglas.nl) krijg ik als resultaat
'Vanaf oktober bieden wij een drietal glasvezelpaketten aan'

Woon aan de Havannasingel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Klik daarna alvast voorinschrijven en wat lees je erboven.. Dat stond er toen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spais
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-08 22:56

Spais

The Spais Melange

babbi schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:18:
Klik daarna alvast voorinschrijven en wat lees je erboven.. Dat stond er toen niet.
Oktober is toch ook binnen 6 maanden? :)

Volgens mij is dat een standaard stukje tekst die iedereen ziet die zich kan voor inschrijven, daarom staat daar binnen 6 maanden. De postcode check gaat over je eigen locatie en lijkt me dus leidend.

Maar het blijft CaiWay natuurlijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Klopt maar lijkt mij zeker sterk dat ze adventeren met September bestellen en Oktober leverbaar en dat pas na 5 maanden ofzo ermee komen. Maar ik kan mij herinneren dat er eerst 1 Oktober stond..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Het is vanaf oktober. 1 Oktober is nergens vermeld. (oudenbosch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Okey, knallen dan maar met die vlotte verbinding:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al welk merk en type IPTV ontvanger Caiway gaat gebruiken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Geen idee. Zo het is september dus de maand dat je kan bestellen wat op hun toegestuurde folder staat. Ik hoop dat ze hun beloftes nakomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Misschien iemand al een mail gehad voor in Oudenbosch of Wateringse veld dat ze al een bestelling kunnen doen op het alles in 1 glaspakket? Als je gereserveerd heb dan.

• babbi
En natuurlijk Caiway kennende met reserveren stond er altijd vanaf oktober leveren wij glas in het Wateringse veld en nu staat er dit najaar. Ik zie het heel somber in dat we het dit jaar krijgen. Het loopt niet op rolletjes daar in die toko:( Die schuiven nog wel verder door, en als je ze belt dan weten ze geen donder

Verwijderd

Wel grappig dat de tekst is aangepast.

In Krimpen aan den IJssel zijn ook talloze diensten beloofd en vele keren uitgesteld, verschoven of gewoon nooit gekomen :-)

De enige datum die Caiway wel altijd nakomt is het uitschakelen van analoge kanalen. Die klopt altijd precies :)

• babbi
Eerst was het 1 oktober dan in oktober en nu in het najaar. Wat een gedoe:(

Verwijderd

O+ En na najaar volgt voorjaar ...... ;w

• babbi
Schande ik heb ze gemaild. Bellen doe ik niet aan want dat krijg ik een medewerker aan de lijn die denkt dat er echt glas door de kabels loopt;)

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Ook bij ons in Oudenbosch is het uitgesteld, dit is toch eigenlijk gewoon lachwekkend te noemen...

• Barre73
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:32
babbi schreef op donderdag 06 september 2012 @ 20:38:
Schande ik heb ze gemaild. Bellen doe ik niet aan want dat krijg ik een medewerker aan de lijn die denkt dat er echt glas door de kabels loopt;)
En waarom is dat grappig? Er zit toch echt glas in de kabels?

Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.

• babbi
Klopt maar ik bedoel het anders. Als ik zou bellen dan weten ze het toch niet. Ze doen niet hun werk goed laat dan die foldertjes achterwegen.

Verwijderd

Ik had toch gehoopt dat het nu allemaal wat beter zou gaan. Caiway heeft zoveel fouten gemaakt in Krimpen dat je zou denken dat ze daar goed van geleerd hebben.

Maar vooralsnog is het nog het zelfde liedje als twee jaar geleden bij ons. Verschuiven, beloven, wachten, weer verschuiven. Bepaalde diensten niet beschikbaar.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Daar ook dus vaak genoeg verschoven. Ach ik heb geen idee wat voor beeld hun hebben in het najaar maar ik er meer vanuit dat er heel snel staat begin 2013:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Als je nu op check status klikt dan staat er voor het Wateringse Veld en Oudenbosch bestellen maar verder kan je nog niet misschien maandag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Waar zie jij dit dan? Ik zie alleen maar voorinschrijven, wat ik al gedaan heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Open een nieuwe exploder en dan check status nu zie je bestellen staan in die kolom. Ik denk dat jou pc de postcode onthoud. Ja eerlijk gezegd vind ik het ook vreemd want je kan nog niet bestellen maar het staat er wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het ook raar dat Krimpen nog niet op de nieuwe website staat. Zodra ik mijn postcode insla wordt ik gelijk doorgesluisd naar de oude website. Het lijkt me wel zo handig als Caiway alle informatie van al zijn klanten inzake de glasvezel op één website plaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Lijkt mij ook, maar ik hoop dat ze de website updaten want bij bestellen staat Oudenbosch en Wateringse veld bestellen. Na check status geklikt te hebben. Trouwens ben nog steeds flink op zoek naar een router die zeker de hoogste snelheid haalt. Ik vind de Wndr4500 van Netgear ook een vlot dingetje. Ook de E4200!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spais
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-08 22:56

Spais

The Spais Melange

Verwijderd schreef op zondag 09 september 2012 @ 21:33:
Ik vind het ook raar dat Krimpen nog niet op de nieuwe website staat. Zodra ik mijn postcode insla wordt ik gelijk doorgesluisd naar de oude website. Het lijkt me wel zo handig als Caiway alle informatie van al zijn klanten inzake de glasvezel op één website plaatst.
Jeetje hé! Echt elk caiway glas topic (ook die van westland) loop je te vervuilen met het gezeik over Krimpen. Tuurlijk is het ruk en wordt je genaaid door CaiWay, maar het begint onderhand irritant te worden. Ipv de bevindingen van iedereen in wateringse veld / westland te lezen, moet ik door (telkens weer) hetzelfde gezeik heen bladeren.

We voelen voor je, maar genoeg is genoeg hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het niet beter als we gewoon één topic maken, Caiway glasvezel? Ik zie van de andere aanbieders ook geen aparte topics per woonplaats .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewf2003
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 21:11
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2012 @ 10:06:
Is het niet beter als we gewoon één topic maken, Caiway glasvezel? Ik zie van de andere aanbieders ook geen aparte topics per woonplaats .
In dit geval lijkt het mij beter om nog een tijdje dit topic te behouden omdat Wateringse Veld een van de eerste zal zijn die over gaat op glas met de nieuwe decoder e.d. We kunnen dan makkelijker onze bevindingen delen.
Ik ben het met je eens als het een maal zover is dat een aantal gemeentes is aangesloten het beter is om een nieuw topic te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Ik begrijp er niks van in het rijtje van bestellen staan 2 plaatsen maar je kan niks doen:(

Verwijderd

Misschien moet je bellen naar Caiway om te bestellen en is de kolom dat je kunt bestellen slechts een hint ?

• babbi
Kan maar met reserveren stond er dat je een email eerst kreeg zodat je kan bestellen. Misschien dat een ander al heeft gebeld? @ Net zelf gebeld maar je krijg een mailtje en na bestelling krijg je het doe het zelf pakket thuis.

[ Voor 28% gewijzigd door babbi op 12-09-2012 09:53 ]

Verwijderd

Ik ben heel benieuwd welk merk en model IPTV ontvanger jullie krijgen in Waterings Veld.

• jroz2001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 11:52
Spais schreef op maandag 10 september 2012 @ 01:43:
[...]

Jeetje hé! Echt elk caiway glas topic (ook die van westland) loop je te vervuilen met het gezeik over Krimpen. Tuurlijk is het ruk en wordt je genaaid door CaiWay, maar het begint onderhand irritant te worden. Ipv de bevindingen van iedereen in wateringse veld / westland te lezen, moet ik door (telkens weer) hetzelfde gezeik heen bladeren.

We voelen voor je, maar genoeg is genoeg hoor!
Ik denk dat 4320p goed bezig is, door iedereen op de hoogte te houden van de bedrijfsvoering van Caiway. In Krimpen hebben ze het verpest, en hier lijkt het zelfde te gebeuren. Dar kan geen toeval zijn. Iedereen die dit topic leest en toch overgaat op Caiway glas, die is gewaarschuwd.

Bij mij is er bij Caiway trouwens wel eens iets EERDER gebeurt dan belooft. Echt waar. Mijn afsluiting was namelijk een dag te vroeg :/

Verwijderd

Wie weet gaat het in Waterings Veld allemaal veel beter!!!

Als je trouwens naar de nieuwe website staat, zie je alleen nog maar Krimpen en Loenen staan als oud glasvezel gebied. Woerdblok is opeens weggehaald. Misschien dat ze daar al wel de nieuwe pakketten kunnen bestellen ?

• babbi
Bestellen gaat helaas nog niet, geen ene wijk.

Verwijderd

Waarom gaat bestellen nog niet? Het staat toch op de website van Caiway ?

Dat staat er toch niet voor niks? Waterings Veld en Oudenbosch kunnen pakketten bestellen.

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik heb even een Wateringse Veld postcode ingeklopt op de site en krijg dezelfde melding als die ik normaliter krijg bij Maassluis:
Binnen 6 maanden is uw gemeente gereed om aangesloten te worden op glasvezel. U kunt zich nu al voorinschrijven met dit voorinschrijfformulier. Zodra Caiway de diensten in uw gemeente kan leveren, sturen wij u een e-mail, waarin u de bestelling van uw favoriete pakket definitief kunt maken. U plaatst dus nog geen definitieve bestelling, maar reserveert het Alles-in-1 Glas pakket van uw keuze.

Systeem specs

• babbi
Het staat er zeker wel bestellen maar ik heb gebeld wat ik aangaf maar je moet wachten op een mail en dan kan je online je pakket bestellen. Het is ook een beetje vreemd het staat er wel in de vierde kolom maar ik heb geen idee wat het kan zijn. Ik begrijp zelf niet waarom het allemaal zo lang moet duren. Alles ligt er toch, daar ga ik vanuit. Voor de gene die hebben reserveert moeten wachten op een mail, en ik ga nog steeds er vanuit dat het bestellen in september gebeurd, anders klopt die brief niet wat we hebben gehad..

Verwijderd

Ik vind het gewoon misleidend. Er staat weer eens iets wat Caiway niet waar maakt.

Dacht toch echt dat ze van alle catastrofes in Krimpen geleerd hadden, maar nee :-)

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Bij ons in Oudenbosch zit nog een dummy in de meterkast.

• babbi
Dat klopt hier ook nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan wordt die dummy bij jullie pas vervangen door iets echt als je een glasvezeldienst afneemt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Nou alleen de bovenkant word vervangen meen ik maar ging het in Krimpen anders dan? Ben benieuwd nog 12 dagen en kijken of Caiway aan zijn woord houd wat betreft bestellen. Maar inderdaad als je de diensten niet afneemt dan blijft het hoe het nu is.

[ Voor 18% gewijzigd door babbi op 18-09-2012 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Krimpen werd de glasvezel modem volledig gemonteerd in je woning. Of je wel of glasvezel diensten ging afnemen maakte niet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Ok hier dus niet ergens wel slim. Van mij mogen ze de boel monteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Ergste is nog dat veel mensen deze site niet lezen en gewoon denken dat ze op 1 oktober glasvezel hebben.

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Een collega van mij die in het Wateringse Veld woont heeft nog helemaal geen aansluiting xD
Bij de aanleg in zijn straat konden ze de kabel niet in de meterkast krijgen. Sindsdien heeft hij nooit meer wat van CIF/Caiway gehoord. ¬_¬

Systeem specs

• babbi
Misschien zelf even bellen... Maar goed ze zijn de snelste niet dat is wel zo.

Verwijderd

Ik zou zeker bellen. Nu wordt het kostenloos in orde gemaakt. Later niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Caiway is er al een dag bekend dat we kunnen bestellen? De maand september is dadelijk voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga anders ook eens naar het Caiway gebruikers forum.
Daar zitten ook medewerkers van Caiway.

Caiway gebruikers forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caiway
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-02-2024

Caiway

Bedrijfsaccount Caiway
Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:15:
Ga anders ook eens naar het Caiway gebruikers forum.
Daar zitten ook medewerkers van Caiway.

Caiway gebruikers forum
Ook hier!
babbi schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:03:
Caiway is er al een dag bekend dat we kunnen bestellen? De maand september is dadelijk voorbij.
Helaas kan je nu nog niet direct bestellen.
Wel kan je je al voorinschrijven.
Hierdoor krijg je zodra je daadwerkelijk iets kan bestellen een bericht.

Twitter @Caiway - fb.com/CaiwayNL - webcare@caiway.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is dus nog niks bekend. Maar dat betekent volgens mij dat oktober het niet wordt ::)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Ja voorinschrijven dat heb ik allang gedaan maar waarom duurt het zo lang allemaal @Caiway? Ik ga er maar vanuit dat het pas volgend jaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewf2003
Vandaag is iemand de glasvezel komen testen. Hij zij dat dit aangekondigt was maar ik wist van niets. Maar ja de aansluiting is goed dus laat maar komen die 300 Mb...

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Hopelijk betekend dat dus dat alle apparatuur in orde is en kunnen ze voor jullie beginnen met het bestellen.

Houdt hoop voor Oudenbosch :)

• babbi
Dat testen is hier weken geleden al gebeurd en inderdaad zonder afspraak. Ik heb geen geloof dat het snel geleverd word. De eerste graafmachine zag ik in Maart/April 2011 in het Wateringse veld. Ze hebben gewoon een gigantische achterstand en het gaat nog langer duren let maar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

;) Ach, de prijzen op de website van Caiway glasvezel kloppen al niet meer voordat je het product kan afnemen, vanwege de BTW verhoging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Nee de prijzen blijven wel gelijk dat heb ik gelezen op hun website. Dat is 1 klein voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohw, dat geldt dan zeker alleen voor de nieuwe glasvezelproducten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Dat weet ik niet, voor de oude glasvezel producten en de kabelinternet geen idee. Ik kan best begrijpen als de abo's in Krimpen stijgen en dat de mensen dan doordraaien:( Die moeten ook gelijk blijven of zelf zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zakken natuurlijk. We betalen nu veels te veel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Zo bijna weer een nieuwe week, even kijken of we deze week kunnen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Haha nou inderdaad ik ga er ook niet vanuit. Maar het zal wel heel raar zijn als het niet gebeurd omdat we allemaal een foldertje hebben gehad en daar staat toch duidelijk in September bestellen. Maar nog een aantal dagen en dan zien we het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joh, ik heb nog folders van Caiway liggen waarin uitzending gemist werd aangegeven als beschikbaar op de glasvezel binnenkort. Die folders zijn van twee jaar terug en we hebben het nog niet.

Dus neem die folders van Caiway maar met een korrel zout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Was niet echt een folder maar een 1zijdig kartonnetje. Maar zo te horen gaan we er maar niet vanuit dat het deze maand daadwerkelijk gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 20:59
2 weken geleden het 75/75 pakket gereserveerd, nu maar hopen dat ze snel leveren..... Woon aan de liemerssingel in de nieuwe Binnentuinen wijk (wateringse veld). Dummy hangt hier al sinds februari ofzo... Verder hebben we een TP-Link Wr1043ND router hangen, deze zal 75/75 (lan) toch makkelijk aan moeten kunnen? Het is een gigabit router per slot van rekening.

[ Voor 27% gewijzigd door tobitronics op 25-09-2012 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazbahadir
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-07-2023
Vandaag een mail binnen van Caiway
U heeft onlangs belangstelling getoond voor een Alles-in-1 Glas pakket, waarvoor onze hartelijke dank!

Wilt u straks genieten van onze diensten over glasvezel? Dan moet er nog wel even iets gebeuren aan de glasaansluiting in uw woning. De aansluitingen in uw wijk voldoen namelijk niet geheel aan onze eisen. Om die reden willen wij de glasaansluiting in uw woning graag op korte termijn kosteloos vervangen. Daarmee komt er een iets ander, kleiner type glasaansluiting in uw woning te hangen, die wel helemaal aan onze eisen voldoet.
Wtf..? De aansluiting is (uiteraard) net nieuw en is al niet meer goed?

Wat een prutswerk leveren ze zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Ja mooi hè ik heb die mail ook gehad en een lachertje is het. Begin echt flink te balen nu:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
lazbahadir schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 14:41:
Vandaag een mail binnen van Caiway

[...]

Wtf..? De aansluiting is (uiteraard) net nieuw en is al niet meer goed?

Wat een prutswerk leveren ze zeg.
O god...... Straks ff kijken of ik m ook heb, typisch caiway dit.... :(

Edit: yup, ook hier. Wat een prutswerk zeg

[ Voor 6% gewijzigd door tobitronics op 25-09-2012 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewf2003
Ook ik heb de mail gehad en ik geef toe echt professioneel lijkt het niet maar om nou gelijk weer alles als prutswerk te bestempelen. Je weet niet wat de reden is waarom de aansluiten moet worden vervangen.
Je wordt ook niet vrolijk als ze het niet doen en we straks allemaal gaan lopen klagen dat de beloofde internet snelheden niet gehaald worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Ik heb ze maar geprobeerd te bellen maar na 45 minuten nog geen opname dus maar de telefoon boos erop gegooid ik wacht hun belletje maar af. Wat ik wel weet dat het bedrijf ook met Reggefiber werkt dus misschien meer keuzes? Ach ik vind het bijzonder raar allemaal het gaat dus veel langer duren:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou juist raar zijn als jullie deze maand al de diensten konden bestellen bij Caiway :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Ja mooi hè, maar ik kreeg die mail en dacht eerst eindelijk bestellen maar na het openen van de mail dacht ik van ja hoor typisch Caiway weer. Bizar allemaal maar toch hoor je er heel weinig mensen erover. Volgens mij maak ik mijn eigen te druk terwijl het niet nodig is. Ach die Dsl lijntje van mij doet het nog prima;) Gewoon maar op een belletje wachten en kijken maar wanneer ze die modems veranderen. Zijn er wel al mensen die zelf telefonisch een afspraak hebben gemaakt met dat bedrijf? Ik kwam er niet doorheen maar volgens mij heeft haasten geen zin ze wachten toch tot iedereen de juiste modem heeft hangen. Ze gaan heus niet voor een paar klanten de boel starten die een afname voor glas doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben benieuwd wat voor modem jullie nu weer krijgen, dus dat systeem met die twee aparte kastjes verdwijnt weer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ro_meo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 10:44
babbi schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 22:44:
...Zijn er wel al mensen die zelf telefonisch een afspraak hebben gemaakt met dat bedrijf?...
Ik wacht totdat de eerste aansluiting hier op de forum wordt bevestigd. Dan pas ga ik me druk maken.
Dit om verdere stress en onnodige spanning te voorkomen :(

iOS N3rd

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:34
Ik heb gisteren ook de mail gehad over een verkeerde glasvezel aansluiting.

Dat zou de 4de keer zijn dat ze bij mij moeten langskomen om hem opnieuw aan te leggen...

Ik dus bellen met Konin en Hartman, die weten nergens van....

Ik bellen met Caiway Helpdesk. Die weten ook nergens van....

En nu ?

• babbi
Hoelang heb je moeten wachten eer dat je Koning & Hartman aan de lijn had? Wisten hun echt van niks meen je dat echt. Begin het zat te worden wat amateurs zeg. Hun hebben toch contact met Caiway?

• ActualFantasy
Het nummer dat in de mail stond nam niet op na een uur over laten gaan.

Ik heb daarna op de website het algemene nummer gezocht van de vestiging in delft.

Zij wisten van niks, en kenden dat nummer niet eens bij de receptie. Ook wisten ze niks van de mail, ik
heb deze doorgestuurd naar Koning en Hartman, en die gingen het voor mij uitzoeken.

Nog niks van terug gehoord.

Zelfde geld voor de Caiway helpdesk. Ook zij kenden de mail niet, en hebben mij gevraagd deze door te sturen. Na 15 minuten in de wacht te hebben gestaan kwam de helpdesk terug met de melding dat er niks over bekend was en dat ik teruggebeld zou worden.

Nog niet gebeurt.

• babbi
Zo echt hè wat een prutzooi dit is niet normaal. Vandaar dat ik zo lang in de wacht stond en geen reactie. Ergste is nog dat ze niks weten zelfs Caiway niet:( Graag horen we meer van jou en wat daar ingodsnaam gaande is!!

Verwijderd

Caiway gaat toch geen mail sturen als er niks bekend is over een verkeerde FTU? Ik snap het effe niet meer hoor.

• ActualFantasy
Net weer het nummer uit de mail geprobeerd.

Binnen 2 keer overgaan opgenomen, en er was nu bekend waar het over ging.

Afspraak gemaakt voor vervangen glasvezelaansluiting.

Verwijderd

vanaf volgende week komen de monteurs de wijk in!!!

• babbi
Nou ze hebben mij ook gebeld en de afspraak staat voor volgende week. Ik vroeg wat voor nummer dat andere was maar het was haar ook niet bekend.

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Hier in Oudenbosch nog geen mail gehad, dus hopelijk is het hier niet nodig.... Vraag dan volgende week gelijk of zij wat meer weten(de monteurs)!

• babbi
Oudenbosch heeft waarschijnlijk de goede modem, hier hangen Genexis teminste de dummy nog.

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Wij hebben nog helemaal niks. Alleen een dummy zonder iets erop.

Verwijderd

Nou ja, er gebeurt nu tenminste iets! Ik weet zeker dat jullie in december kunnen bestellen !!

• ewf2003
Ben net gebeld om een afspraak te maken, was trouwens een 020 nummer. Volgende week donderdag komen ze langs. de agenda begon al aardig vol te lopen zij hij.

• babbi
Okey toch een hoop voorinschrijvingen misschien. Ik denk dat Wateringse Veld de enige gemeente is met foute apparatuur. Maar hoe zal het gaan eerst alle 7500 huishouders een ander modem of vlak na het vervangen kunnen we eindelijk bestellen? Met de eerste optie dan zijn we volgend jaar pas aan de beurt. Want in Krimpen wat ik begrepen heb dan kreeg het hele gebied eerst een modem compleet en dan bestellen?

Verwijderd

Iedereen die al Caiwayklant was in Krimpen kreeg een modem geplaatst in zijn huis. Als je diensten afnam over de glasvezel kreeg je kostenloos twee UTP kabels aangelegd in je huis, 1 voor IPTV en 1 voor internet plus een gratis aangelegd stopcontact in de meterkast als daar nog geen stroom was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
Ik zit ook in Wateringseveld (bij het Parijsplein). Ik heb inmiddels zowel met Caiway als Koning & Hartman contact gehad. Op 4 oktober komen ze de boel hier ombouwen. Caiway wist me te vertellen dat ze midden oktober met de eerste aansluitingen gaan beginnen en die langzaam uitbreiden.
Het lijkt me dus dat ze op zeer korte termijn de daadwerkelijke contracten moeten gaan aanbieden.

Wat ze me overigens ook wisten te vertellen bij Caiway is dat er primair een iPhone en een iPad app beschikbaar zal zijn om tv mee te kijken en een maand later een Android app.

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch wel zonder meerkosten hoop ik ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Zodra iemand zijn aansluiting is omgebouwd: pics or it didn't happen ;)

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Bij ons komen ze 12 oktober :/, eens zien wat er allemaal gedaan moet worden....
Hairball schreef op zondag 30 september 2012 @ 02:34:
Wat ze me overigens ook wisten te vertellen bij Caiway is dat er primair een iPhone en een iPad app beschikbaar zal zijn om tv mee te kijken en een maand later een Android app.
Waarom moet android altijd later komen, zo moeilijk is het toch niet *rage*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Hier komen ze 3 oktober, ben benieuwd hoe snel het allemaal gaat vlotten.
Pagina: 1 ... 4 ... 24 Laatste