[CAIWAY] Glasvezel in Wateringse veld Den Haag

Pagina: 1 ... 21 ... 24 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 08:23
Neyluzz schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 11:33:
Caiway zal binnenkort beginnen met het aanbieden tot max. 400Mb/s :)
Vertel eens hier meer over, je bent nog steeds niet geheel duidelijk geweest hoe kom je hieraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:39
Ik kan daar ook niet heel duidelijk over zijn. Maar het geen wát ik zeg, klopt. Afgezien van de herkomst van de info, wil je nog meer weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadjnt
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-05 11:52
Neyluzz schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 20:30:
Ik kan daar ook niet heel duidelijk over zijn. Maar het geen wát ik zeg, klopt. Afgezien van de herkomst van de info, wil je nog meer weten?
Nou komt een Netflix app beschikbaar voor de Entone? Misschien weet jou geheime tipgever daar ook iets meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
Goeie vraag, ik ga kijken of ik daar antwoord op kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Neyluzz schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 20:30:
Je zegt dat het klopt en binnen hoeveel tijd springen we over naar 400Mbps?
Je bent te zeker van je zaak, ja ik ben al jaren door Caiway de verkeerde wegen uitgestuurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ro_meo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 10:44
Neyluzz schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 16:28:
Een vast IP adres staat ook hoog op mijn lijst, dat zou super zijn. Desondanks, heb ik al sinds januari hetzelfde adres.
Na elke keer dat er een internetstoring was en de modem heb moeten afkoppelen en weer aanzetten heb ik een ander IP nummer gehad.

Heb jij een truuk die ik kan toepassen om mijn IP nummer te behouden ?

iOS N3rd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
Geen truc eigenlijk. Zolang je verbinding binnen een half uur weer online is, blijf je het zelfde adres houden. En dat gaat al erg lang goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:52

krvabo

MATERIALISE!

Zo heb ik inderdaad een jaar lang hetzelfde ip gehouden, totdat de verbinding er een keer 's nachts uitklapte en het modem niet automatisch opnieuw verbinding maakte. (Wat hij nooit doet) Dat zorgde voor een hoop irritatie.

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
Dat is behoorlijk irritant ja. Ik heb eigenlijk altijd verbinding naar huis toe tegenwoordig. Ik heb een eigen domeinnaam, daar heb ik een subdomein ge-cnamed naar een DDNS domeinnaam. Dit werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdej
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 13:26

basdej

OutSystems Consultant

Hebben jullie ook gemerkt dat de snelheid wel 300 mbit is binnen het caiway netwerk, maar als je downloadt/uploadt naar bijvoorbeeld youtube of andere servers dat het meestal niet hoger komt dan 200 mbit?

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 13:44

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Ja, maar dat is op zich niet zo gek. Zo werkt het internet nou eenmaal. Snelheid is altijd hoger binnen het netwerk van de provider, PLUS de providers/hosters met wie ze direct peeren. Ook is er prijs en kwaliteit verschil tussen de verscheidene down/upstream leveranciers (Level3, ATT, HE, Cogent, etcetera) over de wereld.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor infra heeft CAIway/CIF nou uitgerold in Wateringen?

Een collega van me woont er, maar weet niet wat zich in de meterkast bevind.

Hij heeft begrepen de glasvezel in zijn huis zelf te kunnen trekken, dat deze direct op TV settop boxes e.d. kan worden geprikt. Ik denk eerder dat er netwerkkabels of coax kabels worden getrokken.

Is het in Wateringen vergelijkbaar zoals in Waalre (plaatje) of Bleiswijk (plaatje) ? m.a.w. maakt CAIway in Wateringen gebruik van een DPON?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2014 14:44 . Reden: Bedankt voor de info Neyluzz ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
In Wateringen wordt geen gebruik gemaakt van DPON. Er liggen dus 2 vezels naar elke woning. Daarop wordt een Genexis Titanium Live aangesloten.

NTU
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/a34VQcA.png

FTU
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4m2f99R.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
Ik heb vandaag een brief mogen ontvangen dat Caiway per 1 mei HBO levert. Officlele brief van Caiway. Prijs: € 15,- per maand.. Daarnaast heb ik een email ontvangen dat de Entone weer geupdate wordt en dat het zappen dan sneller wordt.

Vraagje voor jullie: Ik heb op 7 November 2012 mijn glasvezel geactiveerd gekregen. Ik zit dus al over het jaar abbo heen. Ik betaal dus nog de € 70,- per maand. Heeft iemand al geprobeerd zijn abbo om te zetten naar de € 60,- euro per maand abbo die ze nu aanbieden? (Ik weet dat dit me zenders kost, maar dat kan me niet schelen)

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Er zijn meerdere mensen die dat al gedaan hebben, zelfs nog tijdens dat hun jaarcontract nog niet was verlopen. Daarmee ga je wel een nieuw jaarcontract aan, maar afgezien van de televisie zou het verder niets moeten veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knackje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:11
Is er ook een overzicht welke zenders je dan gaat missen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
knackje schreef op woensdag 02 april 2014 @ 13:04:
Is er ook een overzicht welke zenders je dan gaat missen?
https://www.caiway.nl/sit...vooru#watverandertervooru

Selecteer wat je nu hebt, en ze laten je zien wat er verandert :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 00:15
Er gaan aardig wat zenders uit, best jammer aangezien je eigenlijk verwacht meer zenders te krijgen elk jaar i.p.v. minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
Ik heb ze niet geteld, maar het schijnt dat er 10 bijkomen. In totaal dus 70 zenders waarvan 29 in HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch mis ik de HD versies van alle Film1 en HBO zenders. En Eurosport 2 wordt nog steeds niet de Nederlandse versie van doorgegeven en ook nog eens niet in HD. Ze hebben nog genoeg te verbeteren hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2014 @ 12:18:
Toch mis ik de HD versies van alle Film1 en HBO zenders. En Eurosport 2 wordt nog steeds niet de Nederlandse versie van doorgegeven en ook nog eens niet in HD. Ze hebben nog genoeg te verbeteren hoor.
Da's wat ik mij ook afvroeg. In het overzicht stond dat HBO1 HD is en de andere twee (HBO2/3) niet, terwijl op de HBO site staat dat ze alledrie in HD zijn. Ik zit er over te denken om een HBO abbo te nemen, maar ik ga dat echt niet doen als dat geen HD is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af waar al die afschakeling van analoge kanalen voor nodig is geweest bij Caiway als er nu al niet meer voldoende ruimte is op de coaxkabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 16:26:
Ik vraag me af waar al die afschakeling van analoge kanalen voor nodig is geweest bij Caiway als er nu al niet meer voldoende ruimte is op de coaxkabel.
Wie praat over onvoldoende ruimte? Wellicht zijn er geen deals gesloten voor HD doorvoer vanuit HBO. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Neyluzz schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 17:30:
[...]

Wie praat over onvoldoende ruimte? Wellicht zijn er geen deals gesloten voor HD doorvoer vanuit HBO. ;)
Ik heb Caiway gebeld om mijn abbo om te zetten (over dat drama traject ga ik maar niets zeggen) maar ik heb nog even info over HBO gevraagd. Volgens de medewerker is dat een foutje in de gids en zijn alle drie de kanalen HD. Nou heb ik wel vaker informatie gehad die lager niet klopte. Ik wacht wel tot nadat het daadwerkelijk geleverd wordt. Dan weet ik het zeker. Ik ga geen SD zenders bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan Caiway dan ook eens gelijk alle HD kanalen van Film1 gaan doorgeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Iemand nog wat gehoord over de verhogingen? Caiway is muisstil hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-01 12:38
babbi schreef op maandag 07 april 2014 @ 19:16:
Iemand nog wat gehoord over de verhogingen? Caiway is muisstil hierover.
Waarom stuur je morgen geen tweet naar Webcare. Bellen kan ook. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Een geheel andere vraag: Heeft iemand van jullie een Xbox One en deze geprobeerd te koppelen met de Entone?

Ben een beetje nieuwsgierig of dit werkt (voordat ik alles bij mij los ga koppelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caiway
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-02-2024

Caiway

Bedrijfsaccount Caiway
Hairball schreef op woensdag 09 april 2014 @ 02:41:
Een geheel andere vraag: Heeft iemand van jullie een Xbox One en deze geprobeerd te koppelen met de Entone?

Ben een beetje nieuwsgierig of dit werkt (voordat ik alles bij mij los ga koppelen).
Beste Hairball,

Het is niet mogelijk om andere devices aan de Entone te koppelen.

Met vriendelijke groet,

Harma

Twitter @Caiway - fb.com/CaiwayNL - webcare@caiway.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caiway

Caiway

Bedrijfsaccount Caiway
Verwijderd schreef op maandag 07 april 2014 @ 18:34:
Kan Caiway dan ook eens gelijk alle HD kanalen van Film1 gaan doorgeven?
Dankjewel voor je melding. We hebben je feedback geregistreerd.

Met vriendelijke groet,

Harma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foritain
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Met Caiway gebeld om mijn 150/150 abo van nov 2012 om te zetten naar het nieuwe 150/150 abo (10 euro besparen, tv kijk ik toch niet). Eerste gesprek "nee hoor, geen downgrade kosten u bent uit uw contract", ik nog even nadenken of ik toch 150/150 wil houden, of voor hetzelfde bedrag 300 neem.

Bel ik vorige opnieuw om de aanpassing naar 150/150 door te voeren, geen probleem, geen downgrade kosten, binnen een week geregeld. Krijg ik gisteren, een week later, een belletje van een zeer onbeleefde dame die mij verteld dat ik nu akkoord moet gaan met downgradekosten (19,9nogwat) anders doet ze het niet, en als ik nu akkoord ga voert zij het direct uit.

Er staat mij uit dit topic bij (beetje lastig zoeken) dat andere overstappers van het oudere, duurdere 150/150 naar het nieuwe goedkopere 150/150 contract (Buiten de 1 jaar periode!) geen kosten hebben betaald, correct?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Aangezien je uit je contract bent is het 'per maand opzegbaar', dus downgradekosten zouden er niet mogen zijn nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Belachelijk, maar typisch Caiway. Klantvriendelijkheid is daar ver te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foritain
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

krvabo schreef op donderdag 10 april 2014 @ 12:31:
Aangezien je uit je contract bent is het 'per maand opzegbaar', dus downgradekosten zouden er niet mogen zijn nee.
Dat werd mij eerst 2x ook verteld, maar volgens de laatste dame kon ik nu 20 euro aftikken, of opzeggen en dan administratiekosten betalen voor een nieuw contract. Overigens door andere medewerkers voornamelijk vriendelijk te woord gestaan, het is eerder uitzondering dat regel dat ze niet vriendelijk of beleefd zijn, al lijkt kennis soms nog wel even ver te zoeken ("nee meneer u heeft dan een nieuwe modem nodig" "nee hoor uw modem blijft staan" "nee u moet downgradekosten betalen want u heeft een jaarcontract, oh wacht u bent al uit uw contract" etc etc)

[ Voor 5% gewijzigd door Foritain op 10-04-2014 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Vandaag Caiway gebeld voor de snelheid verhoging maar die gene heeft wat opgevangen maar durfde het niet door te geven. Wat een flauwekul maar weet een Caiway medewerker hier misschien meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Geweldig de nieuwe snelheden staan op de site, ben benieuwd wanneer dat word doorgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Ik gok dat we geen snelheidsverhoging krijgen.

De pakketten die ze nu op de site aan het zetten zijn (want ze zijn er nog mee bezig) hebben een andere naam: G100, etc ipv alles-in-een-standaard. Daarnaast zijn de voorwaarden en prijzen anders voor deze nieuwe pakketten dan dat we nu hebben.

Bellen voor meer dan 10 cent per minuut, en een prijsverhoging van 40 euro per maand naar 42.50 (en waarschijnlijk bij de andere pakketten ook), en minder televisiezenders bij de twee duurste pakketten dan een jaar geleden. Ik blijf nog wel even bij mijn oude voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Staat nog nergens dat het duurder word...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe snelheden bij Caiway:

100, 200 en 400 mbs

https://www.caiway.nl/site/nl/pakketten

prijsverhoging 7,50 euro per maand !! ( als je de Entone wilt gebruiken)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2014 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Nee 2,50e per maand want ik betaal nu 60e. Maar moet je erover bellen dat je 400mb wilt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel typisch dat gebruik van de Entone opeens maandelijks extra geld kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 18:46:
Wel typisch dat gebruik van de Entone opeens maandelijks extra geld kost.
Bij jou is het ook nooit goed he? Haha. IPTV is nog niet volwassen gebleken, en is daarom optioneel. Prima toch? Scheelt je 5 ballen per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
Neyluzz schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 18:56:
[...]
. IPTV is nog niet volwassen gebleken, en is daarom optioneel.
Vind het meer geen kennis in huis hebben bij Caiway. KPN en vrienden hebben toch veel meer aanbod inzake extra diensten. Elk jaar past Caiway hun pakket aan. Lijkt op paniekvoetbal en voor mij een teken van mismanagement.

[ Voor 9% gewijzigd door jeroen028 op 15-04-2014 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neyluzz schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 18:56:
[...]

Bij jou is het ook nooit goed he? Haha. IPTV is nog niet volwassen gebleken, en is daarom optioneel. Prima toch? Scheelt je 5 ballen per maand.
Het scheelt niks! Tot nu toe was de Entone zonder meerkosten inbegrepen voor de klant. Het is dus een prijsverhoging van 5 euro per maand.

Maar ik kijk tot volle tevredenheid over de coaxkabel met mijn smart tv, dus ik mis IPTV totaal niet.

Wij hebben hier in Krimpen nog allemaal een Airties in gebruik. Want de coaxkabel zou bij ons binnen twee jaar buiten gebruik gaan..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foritain
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Ik word echt gek...

Overstappen van mijn oude (het eerste) 150/150 60 euro abo naar het nieuwe (tot vorige week nieuw althans) 150/150 abo van 10 euro minder kost mij 20 euro downgrade kosten.

Overstappen van de oude 70 euro 300/300 naar de nieuwe 52,50 euro 200/200 kost je geen downgrade kosten, want "het is een nieuwe abonnements-vorm dus bestaande klanten hoeven geen downgrade kosten te betalen.", na mijn opmerking dat de eerstgenoemde aanpassing -ook- een nieuw abonnements vorm is (het is tenslotte een heel ander pakket) kreeg ik de verder zeer vriendelijke en begripvolle dame toch niet in staat om de manager even een draai om de oren te geven voor het verzinnen van dit soort onzin opmerkingen.

Ik kan mijn eerste overstap nog aanpassen, dus de 60 euro->50 euro 150/150 change terug laten draaien, en overstappen naar een 52,50 200/200 abo, en dat zou dan ook geen downgrade zijn.

Ik begin helemaal leip te worden van die rare en compleet willekeurige regels die ze er op na houden. Zeker nadat mij -meerdere malen- is verteld dat ik kosteloos na het eerste jaar mijn abo mag aanpassen. Die 20 euro zal mij een worst wezen als dat de regel is, maar de manier waarop je als klant niet correct geinformeerd wordt, en vervolgens belletjes krijgt om om een paar tientjes te zeuren maakt mij uiteindelijk gewoon ongelukkig.

Zou bijna zeggen dat het jammer is dat je in wateringse veld gewoon niets van alternatieven hebt, het enige wat erg positief blijft is de performance van de glasverbindingen zelf. Daarover weinig klagen, dus we tuffen maar door dan.

[ Voor 8% gewijzigd door Foritain op 15-04-2014 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welkom bij Caiway.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Ik heb net gebeld en ga over naar 400/400 maar die decoder hoef ik niet meer want dat ding staat nooit aan. Kosten p/m 62,50e en vanaf 1 mei gaat het in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Moet je daar nog specifiek voor bellen, of gaan alle 300/300 gebruikers automatisch over naar dat 400/400 abbo?

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdej

basdej

OutSystems Consultant

Ik hoop toch dat ze allemaal automatisch overgaan op de nieuwe snelheden, aangezien wij pas NET een abbo hebben bij caiway...

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Ik denk het wel maar ik dacht ik geef het gelijk door en al helemaal voor die 5 Euro extra ik vind het een te grote zet van hun en ik gebruik het toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
Snap alleen niet waarom de Entone ondergeschikt wordt gemaakt. Voor dat mini aanbod interactief neemt niemand dat extra pakket/ apparaat nog af.Het was zo'n perfect apparaat volgens onderzoek van Caiway.
Hebben ze het opgegeven met de Entone????

http://www.totaaltv.nl/ni...glasvezel-tv-decoder.html

[ Voor 17% gewijzigd door jeroen028 op 15-04-2014 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk zelf dat er veel minder mensen blij zijn met de Entone als Caiway had gehoopt. En dat ding kost Caiway toch ook een zwik geld per exemplaar.

Ik ben zelf blij dat Caiway de coaxkabel weer als standaard maakt in de glasvezelpakketten. Ik ga er vanuit dat ze dan ook weer gaan investeren in de coaxkabel en meer HD zenders mogelijk maken in de toekomst.

De nieuwe televisies met ingebouwde digitale kabeltuners kunnen immers steeds meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caiway

Caiway

Bedrijfsaccount Caiway
Foritain schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 19:24:
Ik word echt gek...

Overstappen van mijn oude (het eerste) 150/150 60 euro abo naar het nieuwe (tot vorige week nieuw althans) 150/150 abo van 10 euro minder kost mij 20 euro downgrade kosten.

Overstappen van de oude 70 euro 300/300 naar de nieuwe 52,50 euro 200/200 kost je geen downgrade kosten, want "het is een nieuwe abonnements-vorm dus bestaande klanten hoeven geen downgrade kosten te betalen.", na mijn opmerking dat de eerstgenoemde aanpassing -ook- een nieuw abonnements vorm is (het is tenslotte een heel ander pakket) kreeg ik de verder zeer vriendelijke en begripvolle dame toch niet in staat om de manager even een draai om de oren te geven voor het verzinnen van dit soort onzin opmerkingen.

Ik kan mijn eerste overstap nog aanpassen, dus de 60 euro->50 euro 150/150 change terug laten draaien, en overstappen naar een 52,50 200/200 abo, en dat zou dan ook geen downgrade zijn.

Ik begin helemaal leip te worden van die rare en compleet willekeurige regels die ze er op na houden. Zeker nadat mij -meerdere malen- is verteld dat ik kosteloos na het eerste jaar mijn abo mag aanpassen. Die 20 euro zal mij een worst wezen als dat de regel is, maar de manier waarop je als klant niet correct geinformeerd wordt, en vervolgens belletjes krijgt om om een paar tientjes te zeuren maakt mij uiteindelijk gewoon ongelukkig.

Zou bijna zeggen dat het jammer is dat je in wateringse veld gewoon niets van alternatieven hebt, het enige wat erg positief blijft is de performance van de glasverbindingen zelf. Daarover weinig klagen, dus we tuffen maar door dan.
Beste Foritain,

Ik wil je graag informeren.

Caiway hanteerd tot en met 30 april a.s. downgradekosten. Deze worden berekend wanneer u een abonnement wenst te verlagen.

Per 1 mei, met het live gaan van ons nieuwe portfollio hanteert Caiway geen downgradekosten meer.

Doordat u nog binnen het oude pakket wenste te wijzigen, zijn de downgradekosten van toepassing. Overstappen naar onze nieuwe portfolio worden deze niet meer gehanteerd.

Met vriendelijke groet,

Harma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi om te zien dan de downgradekosten eindelijk vervallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Een vriend van mij vraagt of je het Plus pakket verplicht bent te nemen na die 2 maanden. Je betaald dan 76 maar na 2 maanden is dat toch geen verplichting om te nemen? En ook niet die virus beveiliging.

Ik heb ook nog een vraag voor mijzelf, ik heb vanaf 2012 het snelste abo en altijd 70e betaald naderhand werd dat minder naar 60e maar wel minder zenders maar daar geef ik niet om. Ik heb gister gebeld dat ik het nieuwe snelste abo wilt en dan kon maar dan moet ik wel mijn Entone opsturen en dan ga ik betalen 62,50E. Maar dat is het pluspakket en dat heb ik nooit gehad en wil dat ook niet ik heb het standaard tv aanbod. Die 11,00e extra is voor het pluspakket dus mijn vraag is waarom moet ik het terug sturen?

[ Voor 56% gewijzigd door babbi op 16-04-2014 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
Entone gebruik je voor interactieve tv en dus moet je 5 euries erbij lappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foritain
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Beste Harma,

Gezien ik pas afgelopen Donderdag correct ben geinformeerd over de downgrade kosten (Dus ruim binnen welke bedenktijd er dan ook wettelijk van toepassing is), lijkt het mij geen probleem mijn omzetting gewoon per 1 Mei in te laten gaan (Dan naar het ab. van 52,50?), en deze downgradekosten te laten vervallen? Bij deze geef ik dat dan ook aan, indien nodig kan ik natuurlijk nog even bellen.

Uiteraard is mijn volgende vraag wat de consequentie is dat ik 2 maal niet correct ben geinformeerd bij het aanvragen van de omzetting, en enkel even op de valreep met extra kosten ben geconfronteerd. Achteraf correct of niet, chic is het natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las dat vanaf 1 mei 2014, Caiway geen downgradekosten meer kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caiway

Caiway

Bedrijfsaccount Caiway
babbi schreef op woensdag 16 april 2014 @ 17:26:
Een vriend van mij vraagt of je het Plus pakket verplicht bent te nemen na die 2 maanden. Je betaald dan 76 maar na 2 maanden is dat toch geen verplichting om te nemen? En ook niet die virus beveiliging.

Ik heb ook nog een vraag voor mijzelf, ik heb vanaf 2012 het snelste abo en altijd 70e betaald naderhand werd dat minder naar 60e maar wel minder zenders maar daar geef ik niet om. Ik heb gister gebeld dat ik het nieuwe snelste abo wilt en dan kon maar dan moet ik wel mijn Entone opsturen en dan ga ik betalen 62,50E. Maar dat is het pluspakket en dat heb ik nooit gehad en wil dat ook niet ik heb het standaard tv aanbod. Die 11,00e extra is voor het pluspakket dus mijn vraag is waarom moet ik het terug sturen?
Beste Babbi,

Het afnemen van van het Plus pakket is geen verplichting. Je kan deze stop zetten wanneer je abonnement is geactiveerd. Dit mag via een intern bericht via deze site of door een e-mail te sturen naar webcare@caiway.nl.

Je hebt bij onze nieuwe glasvezelabonnementen de keuze of je de Entone wenst te gebruiken of niet. Wanneer je aangeeft via COAX tv te willen kijken dan mag je de Entone inderdaad retour sturen. Wanneer je de Entone wenst te behouden dan worden er maandelijks € 5,- in rekening gebracht voor de opnamefunctionaliteit.

Met vriendelijke groet,

Harma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caiway

Caiway

Bedrijfsaccount Caiway
Foritain schreef op woensdag 16 april 2014 @ 17:54:
Beste Harma,

Gezien ik pas afgelopen Donderdag correct ben geinformeerd over de downgrade kosten (Dus ruim binnen welke bedenktijd er dan ook wettelijk van toepassing is), lijkt het mij geen probleem mijn omzetting gewoon per 1 Mei in te laten gaan (Dan naar het ab. van 52,50?), en deze downgradekosten te laten vervallen? Bij deze geef ik dat dan ook aan, indien nodig kan ik natuurlijk nog even bellen.

Uiteraard is mijn volgende vraag wat de consequentie is dat ik 2 maal niet correct ben geinformeerd bij het aanvragen van de omzetting, en enkel even op de valreep met extra kosten ben geconfronteerd. Achteraf correct of niet, chic is het natuurlijk niet.
Beste Foritain,

Dat je incorrect bent geinformeerd is zeer vervelend. Mijn excuses hiervoor.

Wanneer je overstapt naar onze nieuwe diensten worden er sowieso geen downgradekosten in rekening gebracht, daarbij is het nieuwe portfolio vanaf 1 mei a.s. mogelijk en dan rekenen we helemaal geen downgradekosten meer.

Met vriendelijke groet,

Harma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Caiway schreef op woensdag 16 april 2014 @ 15:35:
[...]

Beste Foritain,

Ik wil je graag informeren.

Caiway hanteerd tot en met 30 april a.s. downgradekosten. Deze worden berekend wanneer u een abonnement wenst te verlagen.

Per 1 mei, met het live gaan van ons nieuwe portfollio hanteert Caiway geen downgradekosten meer.

Doordat u nog binnen het oude pakket wenste te wijzigen, zijn de downgradekosten van toepassing. Overstappen naar onze nieuwe portfolio worden deze niet meer gehanteerd.

Met vriendelijke groet,

Harma
Hier ben ik nogal pisserig over. Ik heb net mijn abbo omgezet van de initiële 300mb naar de nieuwe 300mb met minder zenders. Niemand heeft ook maar een woord hierover gezegd. Ik had dus een maand kunnen wachten en had nog geld uitgespaard. Doe deze klant eens plezier en kijk eens of je dit terug kunt draaien.

Edit: Na alweer een moeizaam en onprettig contact met de klantenservice heb ik mijn abbo hopelijk weten om te zetten naar het g400 abbo. Waar op dit forum al weken onofficieel bekend was dat er dingen gingen veranderen werd mij glashard verteld dat dit pas vorige week bekend en besloten was. Bah.

[ Voor 14% gewijzigd door Ofthewell op 17-04-2014 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazbahadir
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-07-2023
Ik vind het echt ongeloofelijk hoe slecht eigenlijk alles bij Caiway is geregeld. Ik ben zéér blij dat ik glasvezel thuis heb met een aardig hoge snelheid tegen een redelijke prijs. maar dat is ook alles. Zenders komen en gaan, nieuwe decoders worden stilletjes uitgerold, prijzen worden omhoog gegooit. En dit alles stilletjes en stiekem zonder duidelijke communicatie.

En de klantenservice?? --> dramatisch!!

Ik heb al maanden een instabiele verbinding die op willekeurige tijdstippen wegvalt. Soms gaat het een dag goed, soms heb ik het de hele dag. Heb contact met de klantenservice opgenomen hiervoor. Ik heb uitgelegd dat ik zelf ook IT-er ben en zelf ook ben gaan troubleshooten. Heb de netwerksituatie een beetje uitgelegd (niet zo spannend maargoed). Heb uitgelegd dat ik (uiteraard) een router achter de glasvezelmodel heb hangen (de de glasvezel snelheden aankan).

Probleem= geen internet, routerinterface wel bereikbaar en de rest van het LAN-netwerk ook. Router geeft zelf aan dat er geen internet is, dus geen WAN-verbinding. Soms komt de verbinding van zelf terug en soms moet ik zelf de modem en router resetten om het probleem te verhelpen. (werkt ook niet altijd)

Nu weet ik dat dit natuurlijk aan de router kan liggen. Maar gelukkig heeft Caiway zelf een superrouter (Sitecom) meegeleverd. Dus mijn eigen router vervangen met de Sitecom.

Resultaat na 1 week proberen --> hetzelfde.

Ik heb uiteindelijk zelfs de pc rechtstreeks aan de modem gehangen maar binnen een dag al viel de verbinding weg.

Goed, genoeg troubleshooting lijkt me om uit te sluiten dat het aan de router ligt.

Reactie van medewerker begon met dat het sowiezo niet aan het Caiwaynetwerk kon liggen

"Meneer het is bij glasvezel zo dat het of wel of niet werkt. Zo zit de techniek bij de glasvezellijn in elkaar. "
Uitgelegd, dat de probleem toch niet persé in de lijn hoeft te liggen maar ook bijvoorbeeld in de wijkcentrale, verdeelkasten in het gebouw of gewoon doodsimpel de glasvezel modem kan zijn.

Vervolgens kwam hij met een verhaal dat omdat ik meerdere router achter elkaar zou hebben, dat problemen zou kunnen opleveren. Nu weet ik niet waar hij dit vandaan haalt maar dat heb ik niet, heb hem nogmaals uitgelegd dat ik mijn eigen Netgear router heb vervangen door de Sitecom om uit te sluiten dat het aan de router ligt.

Uiteindelijk geloofde hij me waarschijnlijk niet want hij zei dat als ik een andere router aansluit om de modem, het sowiezo niet werkt ivm de ip-release. Nu heb ik hem weer moeten vertellen dat Caiway een releasetijd van 30min (als het niet veranderd is) heeft. Feit blijft dat ik uiteindelijk een internetverbinding gekregen heb op de Sitecom, dus de ip-release verhaal kan sowiezo niet de probleem van een instabiele verbinding zijn.

Uiteindelijk concludeerde hij aan de hand van zijn bevindingen en ervaringen dat mijn eigen Netgear router waarschijnlijk de problemen veroorzaakte en dat ik contact met Netgear moest opnemen. 8)7 8)7 8)7

Echt, het is toch niet te geloven dat hij met zo'n antwoord komt na dit hele verhaal hierboven. Een discussie van een kwartier volgde zonder resultaat. Ik moest weer wat gaan testen thuis. Ik heb maar ja gezegd en netjes opgehangen. Ik heb hier voorlopig geen zin meer in.

We zijn alweer heel wat weken verder en iedereen thuis zit tegen me te klagen over de verbinding maar met de klantenservice kom ik toch niet tot een oplossing.

Heb in principe niets tegen Caiway, maar jammer, echt jammer dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazbahadir
Ik had trouwens laatst problemen met de Entone. Als ik de stekker erin deed kreeg ik eerst netjes de logo van Entone te zien op me tv maar tijdens de opstart procedure verdween de beeld en kwam ook niet meer terug.

Toen ik de klantenservice belde dacht ik al gelijk dat ik de zelfde medewerker aan de lijn had als de vorige keer met de internetprobleem (zie vorige reactie) maar toen ik uitlegde wat het probleem was en hij met een antwoord kwam wist ik het zeker dat hij het was. Kabel-breuk in de hdmi-kabel |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan je ook veel voorbeelden vertellen van de zeer slechte klantenservice van Caiway.

Als je drie keer op een ander tijdstip dezelfde vraag stelt aan een medewerker, krijg je drie keer een ander antwoord.

Als ze beloven dat je wordt teruggebeld, wordt je gewoon niet teruggebeld. Dit is een aantal keren gebeurd.

Sinds die Caiway helpdesk in Tilburg zit, ( callcenter) is het echt nog slechter dan de vroegere
helpdesk in Naaldwijk.

Onbetrouwbaar, niet hulpvaardig en beloften stelselmatig niet nakomen.

Het is een baggerbende op dit moment; de klantenservice van Caiway.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2014 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Mijn verhaal is helaas ook nog niet over. Zoals gezegd heb ik mijn abbo GEUPGRADE naar de G400 variant en had ik bij de "service"desk medewerker explicieet aangegeven dat ik GEEN behoefte aan hun VEILIG INTERNET 1 product heb.
Vervolgens krijg ik een bevestiging waar VEILIG INTERNET WEL op staat en € 19,95 VERZEND EN ADMINISTRATIEKOSTEN. Ronduit schandalig om twee redenen: 1. Dit hebben ze mij niet gezegd 2. Het is een UPGRADE en daar rekenen ze volgens eigen zeggen geen geld voor.

Dit is de tweede keer in twee weken dat ze me dit flikken. Morgen maar weer bellen. Schande Caiway! Schande!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadjnt
Hairball schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 01:16:
Mijn verhaal is helaas ook nog niet over. Zoals gezegd heb ik mijn abbo GEUPGRADE naar de G400 variant en had ik bij de "service"desk medewerker explicieet aangegeven dat ik GEEN behoefte aan hun VEILIG INTERNET 1 product heb.
Vervolgens krijg ik een bevestiging waar VEILIG INTERNET WEL op staat en € 19,95 VERZEND EN ADMINISTRATIEKOSTEN. Ronduit schandalig om twee redenen: 1. Dit hebben ze mij niet gezegd 2. Het is een UPGRADE en daar rekenen ze volgens eigen zeggen geen geld voor.

Dit is de tweede keer in twee weken dat ze me dit flikken. Morgen maar weer bellen. Schande Caiway! Schande!
Zo al je frustraties kwijt? Lijkt mij handiger om rechtstreeks naar Harma te reageren. Je hoort inderdaad geen administratie kosten te betalen want het is een upgrade. (Staat ook op de website) maar veilig internet krijg je er ook bij, staat ook op de website. Veilig Internet 1 (na 2 mnd € 2,50 p.m.) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migow
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 06:40
En dat veilig internetten, zodra je pakket is omgezet, gewoon bij my caiway uitzetten. Dus dat zal het probleem niet zijn. Gewoon twitteren naar caiway. Daar wordt je wel meteen en GOED geholpen. Tenminste dat is mijn ervaring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Loadjnt schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 10:53:
[...]

Zo al je frustraties kwijt? Lijkt mij handiger om rechtstreeks naar Harma te reageren. Je hoort inderdaad geen administratie kosten te betalen want het is een upgrade. (Staat ook op de website) maar veilig internet krijg je er ook bij, staat ook op de website. Veilig Internet 1 (na 2 mnd € 2,50 p.m.) .
Ik heb inmiddels een mail gestuurd naar Caiway en een telefoontje daar overheen. Antwoord: Het ligt bij de administratie en krijg antwoord via mail terug. Helaas is in het verleden gebleken dat terugmelden niet het sterkste punt is van Caiway. Misschien dat Harma hier inderdaad een rol in kan spelen.

En om even terug te komen op je "frustratie" opmerking. Geen frustratie, maar irritatie. Caiway denkt zich alles te kunnen permitteren omdat er geen vergelijkbaar alternatief is. Als je aan de telefoon het ene zegt en in een bevestigingsmail het andere kun je er donder op zeggen dat je klant geïrriteerd raakt. Als dit meerdere malen voorkomt met hetzelfde bedrijf kun je ook voorstellen dat de irritatie cumulatief wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foritain
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

*zwaait naar de overbuurman*

Mij is van de week ook verteld dat -zelfs bij een downgrade- overstap naar het nieuwe abonnement er geen extra kosten in rekening worden gebracht. (net als Harma hierboven aan geeft, al noemt hij geen administratiekosten, enkel het ontbreken van downgradekosten).

Werkt de verkoopafdeling op commissie ofzo. ;) Na het weekend Caiway maar even bellen over mijn overstap, voel de bui hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat Caiway nog jaren onderaan blijft bengelen in de providermonitor van de Consumentenbond. Is er geen prijs voor slechtste klantenservice?

Ik denk dat Caiway dan zeer hoge ogen gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Op dit moment gebruik in een Netgear WNDR-4000 voor 300MB internet. Is deze geschikt als ik over ga naar 400? Ik haal via ftp bbned speedtest ongeveer 37,5mb/s nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Volgens review op smallnetbuilder niet. Daar blijft de router op zo'n 350Mbit steken. Dat is uiteraard met de standaard firmware, dus misschien kan je er wat sneller uitpersen als er een 3rd party firmware voor beschikbaar is zoals Tomato, OpenWRT of DD-Wrt.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
babbi schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 16:46:
Op dit moment gebruik in een Netgear WNDR-4000 voor 300MB internet. Is deze geschikt als ik over ga naar 400? Ik haal via ftp bbned speedtest ongeveer 37,5mb/s nu.
Eigenlijk wel goed dat je dit even vraagt. Ik ga nu ook even kijken of mijn router (Asus RT-AC66U) die snelheid ook aankan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Ik zat naar deze te kijken, TP-Link Archer C7 Dual Band Gigabit Router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
babbi schreef op zondag 20 april 2014 @ 15:37:
Ik zat naar deze te kijken, TP-Link Archer C7 Dual Band Gigabit Router.
Als ik het me goed kan herinneren was je een tijd geleden toch al met een nieuwe router bezig? Vind je dat niet zonde voor een beetje snelheidswinst waar je eigenlijk niets aan hebt (ik doe het ook alleen maar omdat het cool is ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Ja maar ik wil wel de maximale snelheid eruit halen anders neem ik geen 400MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadjnt
babbi schreef op zondag 20 april 2014 @ 21:24:
Ja maar ik wil wel de maximale snelheid eruit halen anders neem ik geen 400MB.
Bedraad zal een router met een gigabit aansluiting prima voldoen, dan red je de 400Mbit wel. (Niet 400MB).
Draadloos zal wel een probleem worden, of je moet een router met 802.11ac WiFi standaard hebben. Dan vraag ik me ook af of de 400 Mbit wel gehaald wordt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe vaak gaat Caiway hun pakketten nog aanpassen? Caiway is nog erger dan de Telecombedrijven met het wijzigen.

In nog geen jaar 3 keer!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Loadjnt schreef op maandag 21 april 2014 @ 01:00:
[...]

Bedraad zal een router met een gigabit aansluiting prima voldoen, dan red je de 400Mbit wel. (Niet 400MB).
Draadloos zal wel een probleem worden, of je moet een router met 802.11ac WiFi standaard hebben. Dan vraag ik me ook af of de 400 Mbit wel gehaald wordt,
Ik heb een ac router en de maximale snelheid die ik haal als ik bovenop de router zit is max 190Mbit. Ik moet er dan wel bij zeggen dat ik 14 netwerkapparaten heb, waarvan 5 AC devices. Gewoon bedraad zit ik trouwens standaard op 325/325 down.

[ Voor 4% gewijzigd door Ofthewell op 21-04-2014 02:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Nou ik ben benieuwd of de netgear Wndr4000 het red. Gauw 1 mei worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Loadjnt schreef op maandag 21 april 2014 @ 01:00:
[...]

Jij bent in de war met LAN-LAN. Dan halen de meeste gigabit routers wel 930Mbit in tests. Maar wanneer het aankomt op WAN-LAN is dat niet altijd zo. Dan ligt het meer aan de interne SoC van de router.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Ok. Caiway heeft me iets minder boos gemaakt. Ik heb officieel bericht gehad dat ze de verzend en administratiekosten NIET in rekening gaan brengen en....... het lijkt alsof het abbo al actief is:

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/3453054745.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Morgen even testen ook;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Getest nu net maar hier nog de oude abo speed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
babbi schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 05:58:
Het kan zijn dat je administratief nog het oude pakket hebt. Misschien dat een reboot helpt, voor het laden van je nieuwe config. Maar of dat werkt, durf ik niet met zekerheid te zeggen.

[ Voor 33% gewijzigd door Neyluzz op 22-04-2014 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
babbi schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 05:58:
Staat je nieuwe abbo wel bij Mycaiway?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Ik had vanmorgen geboot maar het bleef het zelfde. Maar Hairball is jou mijncaiway wel aangepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
babbi schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:00:
Ik had vanmorgen geboot maar het bleef het zelfde. Maar Hairball is jou mijncaiway wel aangepast?
Ja, daar staat het nieuwe abonnement al in. Bij jou niet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Nee nog niet maar had jij doorgebeld? Ik namelijk wel maar Caiway gaf aan dat het per 1 mei bij iedereen dan gebeurd. Vreemd dat het bij jou wel al aangepast is. Wat voor router gebruik je erbij?

[ Voor 68% gewijzigd door babbi op 22-04-2014 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
babbi schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 15:25:
Nee nog niet maar had jij doorgebeld? Ik namelijk wel maar Caiway gaf aan dat het per 1 mei bij iedereen dan gebeurd. Vreemd dat het bij jou wel al aangepast is. Wat voor router gebruik je erbij?
Misschien hebben ze e.e.a. bij mij als test doorgevoerd. Ik krijg soms ook mailtjes die voor een Caiway testgroep zijn. Ik heb een Asus rt-ac66u. Gekozen omdat dit als 1 van de beste uit de tests kwam. Ben er erg tevreden over qua bereik, snelheid en instellingsmogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Ok duidelijk maar wat ga jij nu betalen als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
babbi schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 18:37:
Ok duidelijk maar wat ga jij nu betalen als ik vragen mag?
62,50 per maand. Ik doe niets met die entone en ook niet met die andere toeters en bellen. Misschien ga ik HBO nog wel even proberen, maar alleen als ik van de huidige HBO actie gebruik kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Ok dat ik ga dat ook betalen en zelf geef ik weinig om tv dus coax is zat voor ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn al aanbieders die HBO gratis aanbieden in het basispakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdej

basdej

OutSystems Consultant

Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 23:37:
Er zijn al aanbieders die HBO gratis aanbieden in het basispakket.
En dan? Voor heel veel mensen is HBO niet eens interessant, dus waarom zouden ze dit in het basispakket opnemen? En welke aanbieders zijn dat dan?

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadjnt
basdej schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 23:41:
[...]

En dan? Voor heel veel mensen is HBO niet eens interessant, dus waarom zouden ze dit in het basispakket opnemen? En welke aanbieders zijn dat dan?
Zie http://www.totaaltv.nl/nieuws/16013/tweak-introduceert-sparql-tv-aanbod-met-hbo-in-basispakket.html

Welgeteld 1 aanbieder in Nederland op dit moment,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat geeft wel aan, dat 15 euro per maand dus veel te duur is voor HBO. Caiway mag de prijs van HBO weleens snel laten zakken. Anders prijst het zich uit de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:51:
Dat geeft wel aan, dat 15 euro per maand dus veel te duur is voor HBO. Caiway mag de prijs van HBO weleens snel laten zakken. Anders prijst het zich uit de markt.
Of 15 euro te duur is is aan de consument om te bepalen. Voor zover ik weet is de prijs die je bij Caiway betaalt nauwelijks anders als bij andere providers. (Met uitzondering van actieprijzen).
Ik ga, als HBO de 50% korting voor 3 maanden actie nog heeft, eens kijken of HBO het geld waard is. Dan pas kan je er over oordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdej

basdej

OutSystems Consultant

Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:51:
Beetje overdreven hoor, die provider heeft het pas sinds 2 of 3 dagen, en je vind nu al dat caiway het daardoor in het basispakket MOET doen? Caiway moet helemaal niets, wees blij dat ze het uberhaupt aan zijn gaan bieden.

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazbahadir
Volgens mij geeft de wijziging in het televizieaanbod je het recht om je abbonement op te zeggen.

Ter info :)
quote: Caiway
Wilt u weten wat dit voor u betekent?
Kijk hier wat de wijzigingen voor u betekenen. Mocht deze wijziging voor u helaas een aanleiding zijn om uw abonnement op te zeggen, dan kan dit kosteloos tot 10 mei 2014 via onder meer onze Klantenservice via 088 22 49 111. bron
Pagina: 1 ... 21 ... 24 Laatste