[CAIWAY] Glasvezel in Wateringse veld Den Haag

Pagina: 1 ... 19 ... 24 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbakker070
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 23-05-2024
tobitronics schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 21:02:
[...]

Welke wijk? Ik heb ook zeer veel last van dit probleem namelijk...
Waterlandsingel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De oorzaak kennen ze vast wel. De oplossing zal wel teveel geld kosten.

Dus jullie telefoons blijven fluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdej
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 13:26

basdej

OutSystems Consultant

Verwijderd schreef op maandag 01 juli 2013 @ 20:09:
De oorzaak kennen ze vast wel. De oplossing zal wel teveel geld kosten.

Dus jullie telefoons blijven fluiten.
bron graag, want andres is dit niet meer dan klinkklare onzin. :F

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen bron. Het is mijn gevoel opgebouwd uit veel eerdere ervaringen met Caiway.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-01 12:38
Oeiii,

Dat wordt als negatief gezien hier.
Vraag ook even o.a. waar de App voor Android, tv kijken op pc en minimaal 10 zenders op uitz. gemist is.

O ja dat vind gebruiker Loadjnt niet belangrijk, het gaat om de speedtest. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 08:23
Even een opmerking. Ik heb sinds oktober 2012 het snelste pakket waar ik 70e voor betaal. Een vriendin van mij heeft het middelste pakket en ze betaald 60e. Maar ze wilde toch het snelste sinds vrijdag en even een belletje en hup geregeld dus voor 60e het snelste pakket. Bizar voor woorden dat de gene die gelijk het snelste pakket hadden wel een jaar lang 70e moet betalen. Hoe gaat het na een jaar moet je contact opnemen met Caiway dat je het veranderd wilt hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij kan je nu ook je contract veranderen hoor, Babbi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 15:48
babbi schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 09:59:
Even een opmerking. Ik heb sinds oktober 2012 het snelste pakket waar ik 70e voor betaal. Een vriendin van mij heeft het middelste pakket en ze betaald 60e. Maar ze wilde toch het snelste sinds vrijdag en even een belletje en hup geregeld dus voor 60e het snelste pakket. Bizar voor woorden dat de gene die gelijk het snelste pakket hadden wel een jaar lang 70e moet betalen. Hoe gaat het na een jaar moet je contact opnemen met Caiway dat je het veranderd wilt hebben?
Die nieuwe van 60 euro is weer anders dan de oude van 70. Ik geloof er een aantal zenders uit zijn en het gratis bellen 's avonds en weekend, dus het is geen directe prijsverlaging o.i.d.

Dus kijk eerst daar even naar als dat je uitmaakt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Ik weet dat maar ik heb niks aan die extra zenders. Ik wil 60e betalen meer niet. Klopt geen ruk van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
babbi schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 12:35:
Ik weet dat maar ik heb niks aan die extra zenders. Ik wil 60e betalen meer niet. Klopt geen ruk van.
Dan zou ik inderdaad even een belletje plegen want het is op z'n minst apart dat die keuze niet wordt voorgelegd aan mensen die 't 10 euro per maand kan schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apart is nog zachtjes uitgedrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Nou inderdaad ze hadden toch een keuze kunnen doorbrieven? Ik geef heel weinig om tv alleen gtst met het vrouwtje en voetbal:) Dat tientje mag van mij eraf. Maar met het duurste abo kan je zeker na een jaar pas veranderen. Ik vind het niet kloppen dan had ik ook maar een middelste abo genomen voor 60E als ik dit had geweten. Dan had ik nu een 300MB abo voor 60e gehad. Persoonlijk vind ik dit oplichterij als het zo is. Niet vergelijken met een gsm abo want dat veranderd niet in een jaar dan weet je vooral wat je neemt.

[ Voor 53% gewijzigd door babbi op 02-07-2013 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazbahadir
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-07-2023
Heeft niets met oplichterij of wat dan ook te maken. Het gaat erom (zoals hiervoor al uitgelegd) dat je een jaarcontract hebt afgesloten met Caiway. Dat de prijzen/abonnementen/acties gedurende je contract veranderen heeft niets met jou te maken. Jij bent akkoord gegaan met 70 piek en daar zal je het een jaar mee moeten doen. Dat je vriendin mag upgraden moet je zien als een gunst van Caiway, omdat het een win-win situatie is. (geldt ook voor mij, mocht ook upgraden)

Zou je het dan ook geen probleem vinden als de nieuwe abonnementen 10 euro duurder zouden zijn, en Caiway deze prijsverhoging direct doorvoerde naar jou?

Bovenstaande heeft trouwens niks met Caiway te maken, dit geldt bij elke provider.

Als bestaande klanten automatisch mee zouden doen met nieuwe acties, mag Ziggo 1.27 miljoen tablets opsturen naar bestaande klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Precies, maar sommige users grijpen elke mogelijkheid aan om maar te blijven zeiken (ja, die je in eeeeeeeeeeeeeeeeeeelk caiway gerelateerd topic ziet)

[ Voor 7% gewijzigd door Fietsbel op 02-07-2013 23:24 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Niks met zeiken te maken. Het is gewoon zo de gene die een lager Abo hadden krijgen wel voordeel mits ze alleen internet gesteld zijn. Het heeft gewoon met geld te maken. Welke provider doet dit soort domme dingen om na ongeveer 8 maanden de boel om te draaien en alles aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
Fietsbel schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 23:23:
Precies, maar sommige users grijpen elke mogelijkheid aan om maar te blijven zeiken (ja, die je in eeeeeeeeeeeeeeeeeeelk caiway gerelateerd topic ziet)
Precies Fietsbel.

Zeiken mag alleen als Caiway beloftes niet nakomt of diensten waarmee wordt geadverteerd niet uitvoert.
Ik vind persoonlijk het vorige abonnement beter.
Ik wil best ruilen met je hoor Babbi dat je morgen weer teruggezet wordt voor onbepaalde tijd naar 50mb/s

[ Voor 28% gewijzigd door jeroen028 op 03-07-2013 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazbahadir
Het is een mega-operatie voor Caiway om toe te treden op het glasvezel markt. Dat ze ook nog is relatief klein zijn helpt ook niet mee.

Het gaat in test-fases, waarin onder andere gepeild wordt wat de ervaringen zijn van de klanten. Misschien zijn er veel klanten geweest die de vele kanalen onnodig vonden.

Ik heb toen de glasvezel pakketten net uit waren ook geklaagt dat ik onnodig veel kanalen had die ik never nooit zou kijken en ik het liefst andere pakketten zou willen zien (minder maar betere kanalen, of prijswijziging).

Overigens heeft Caiway het recht om in september de paketten weer om te gooien.
Kijk hier voor de Aanvullende- en Actievoorwaarden.
Alle genoemde actie- en abonnementsprijzen gelden tot en met 31 augustus 2013. In Markelo en Stokkum zorgt Caiway in samenwerking met Cogas ervoor dat u het televisiesignaal via de kabel ontvangt. Dit kan alleen als uw woning is voorzien van een coaxaansluiting op het netwerk van Cogas. U ontvangt van Cogas een maandelijkse factuur. Dit bedrag wordt in mindering gebracht op de factuur van Caiway.
Feit blijft wel dat Caiway beloftes niet nakomt en met diensten adverteerd die niet geleverd worden. Dit valt ook niet te ontkennen en ook niet goed te praten. Maar dit is een heel andere discussie en betekent niet dat als je eenmaal boos op Caiway bent alles wat ze doen moet gaan afkraken.

Dat is (geloof ik) ook wat Fietsbel bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Klopt, ik keur ook niet alles goed wat Caiway doet. Ik heb zelf ook gegronde klachten; multiscreen app, ontbrekende handleidingen, 2x foute installatie van het glasvezelkastje, caiway niet m;n simpele vragen beantwoord (wat doe ik met m;n oude kabelmodem) en ga zo maar door. Dat mensen ontevreden zijn en hun ervaringen posten is niks mis mee, echter maken sommige gebruikers er een sport van om hun gal in elk Caiway topic te spuwen en grijpen alles aan om zich maar negatief te kunnen uiten.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
Glasvezel bestaat al 3 jaar bij Caiway in Krimpen. Dezelfde fouten, beloftes worden gemaakt.
3 jaar lang na kunnen denken.
Nog steeds is het glasvezel niet aangepast in Krimpen zoals bij jullie.

Ik zou je weleens willen zien in mijn situatie teruggezet worden naar 50mb/sen niks meer horen in je woonplaats van Caiway. En zeg niet dat gebeurt nooit.

Niet negatief maar helaas realistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
Fietsbel schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 13:48:
Klopt, ik keur ook niet alles goed wat Caiway doet. Ik heb zelf ook gegronde klachten; multiscreen app, ontbrekende handleidingen, 2x foute installatie van het glasvezelkastje, caiway niet m;n simpele vragen beantwoord (wat doe ik met m;n oude kabelmodem) en ga zo maar door. Dat mensen ontevreden zijn en hun ervaringen posten is niks mis mee, echter maken sommige gebruikers er een sport van om hun gal in elk Caiway topic te spuwen en grijpen alles aan om zich maar negatief te kunnen uiten.
Ik ben het wel met je eens. Caiway komt een aantal afspraken NIET na, maar de meeste van de zaken die ik hier heb doen het gewoon. Mijn 300mb verbinding haalt die snelheid gewoon, mijn tv heeft prima beeld.
Mijn hoofdklacht mbt Caiway zou de manier waarop ze "service" bieden zijn.

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Nog steeds weet ik niet wat te doen na een jaar als je wilt veranderen naar bijvoorbeeld van het snelste pakket en dan ook naar het 300mb Abo alleen voor 60e?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staatslot
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-09 09:58
Gisteren het installatiepakket binnengekregen, maar er zit geen wifi router bij?
Wel een glasmodem, waarop ook WPS / WiFI icoontjes staan, maar niks daarover in de handleiding... En als ik de ervaringen hier lees, zou er een losse Wifi router bij moeten zitten, toch?

edit;
als het deze is, https://www.caiway.nl/sit...nternet/draadloosinternet, dan weet ik zeker dat ik hem niet heb ontvangen :)

[ Voor 24% gewijzigd door Staatslot op 04-07-2013 07:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sikkek
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 20:59
Staatslot schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 07:30:
Gisteren het installatiepakket binnengekregen, maar er zit geen wifi router bij?
Wel een glasmodem, waarop ook WPS / WiFI icoontjes staan, maar niks daarover in de handleiding... En als ik de ervaringen hier lees, zou er een losse Wifi router bij moeten zitten, toch?
Welk pakket voor welke prijs heb je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staatslot
Sikkek schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 09:50:
[...]

Welk pakket voor welke prijs heb je besteld?
Hoogste pakket, met nieuwe actievoorwaarden (60 euro p/m).
Net gebeld, mevrouw aan de telefoon gaf aan dat ze al veel meer was gebeld en wat blijkt... Caiway stuurt de router apart en een aantal dagen later op. Staat helaas nergens aangegeven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Wat bedoelen ze hier nu weer mee:
Dit was mijn vraag aan hun: Ik heb nu vanaf oktober 2012 het snelste alles in 1 abbonament. Vanaf oktober wil ik na dat jaar een ander abbonament op glas. Hoe gaat dat in zijn werking?

Hun antwoord: Indien u adres geschikt is voor glasvezel kunt het al bestellen ongeacht het jaarcontract dat u heeft.

U betaald eenmalig administratie en verzendkosten van €19,95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdej
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 13:26

basdej

OutSystems Consultant

waarschijnlijk dat je gewoon kunt bestellen om over te stappen.

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
Ben benieuwd of je dan voor die 19.95 een hd decoder + wifi router krijgt ook? Dan is 't geen slecht idee zeker met de -10 euro per maand prijs.

Trouwens wel extreem raar dat ze nog steeds worstelen met het "fluitende telefoon"-probleem, ze konden het bij mij wel permanent oplossen binnen een minuut toen ik belde en dat is nu bijna een jaar geleden..... }:O

[ Voor 43% gewijzigd door Dejagan op 06-07-2013 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Ja ok maar gaat dat nu al in als ik het bestel of pas in oktober? En waarom moet ik 19,95E betalen omdat ik toch het duurste abo van 60E nu neemt. Nu betaal ik 70E.

[ Voor 43% gewijzigd door babbi op 06-07-2013 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
Ik heb werkelijk geen idee, vroeger ging zo'n overstap de volgende factuurmaand gelijk in maar in dit geval zou ik het niet zo zeker weten. Het is gewoon heel vaag dat we een jaarcontract hebben en ze dan halverwege het jaar de boel compleet op de schop gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Ja lekker duidelijk zijn ze he? En als ik 1200 draai dan nemen ze niet op en ik heb het idee dat ze op schiphol staan om een vliegtuig binnen te loodsen.(keuze menu) Ik snap die mail niet waarom geen duidelijk antwoord. Weer dat vreemde gedoe:( Als ik het aanklik dan moet ik het zelfde invullen als voorheen en dat klopt denk ik niet. Dadelijk dubbele kosten daar zie ik ze ook voor aan. Als er nou staat ABO wijziging bestaande glas klanten maar welnee.

[ Voor 37% gewijzigd door babbi op 06-07-2013 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuurlijk niet. Wat had je anders verwacht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbakker070
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 23-05-2024
[b][message=40522917,noline]Trouwens wel extreem raar dat ze nog steeds worstelen met het "fluitende telefoon"-probleem, ze konden het bij mij wel permanent oplossen binnen een minuut toen ik belde en dat is nu bijna een jaar geleden..... }:O
probleem had ik pas geleden ook, fluit en erge ruis. had een paar keer gebeld toen konden ze me niet helpen.

Had vorige week een klacht geplaatst op klacht.nl. Werd dezelfde dag nog gebeld door Caiway en nu (een week later) is het probleem opgelost en krijg ik 2 maanden (telefonie) geld terug.
https://www.klacht.nl/cai...j-alles-in-een-glasvezel/

Prima opgelost en goeie service van Caiway. Mag ook weleens gezegd worden.

[ Voor 6% gewijzigd door mbakker070 op 08-07-2013 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Zo vandaag maar het nieuwe pakket besteld, ik betaal al 8 maanden 70E maar je kan het toch om laten zetten naar 60E. Ik krijgt ook de router en een aparte decoder. Dit is persoonlijk want ik heb niks aan die extra zenders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
babbi schreef op maandag 08 juli 2013 @ 19:20:
Zo vandaag maar het nieuwe pakket besteld, ik betaal al 8 maanden 70E maar je kan het toch om laten zetten naar 60E. Ik krijgt ook de router en een aparte decoder. Dit is persoonlijk want ik heb niks aan die extra zenders.
Das goed om te weten, waren die kosten nog in rekening gebracht voor de overstap of was het uiteindelijk toch gratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Nee helaas 19,95e kost het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:24
Ik heb vandaag een welkome verassing op mijn deurmat gekregen: een brief van caiway waarin werd vermeld dat de pakketen veranderen en dat ik daarom gratis mijn snelheid verdubbeld krijg! (150 ipv 75) :D En dat zonder verdere wijzigingen in zenders, kosten en/of apparatuur. Eindelijk een tegemoetkoming na al die kinderziektes d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadjnt
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-05 11:52
tobitronics schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 13:00:
Ik heb vandaag een welkome verassing op mijn deurmat gekregen: een brief van caiway waarin werd vermeld dat de pakketen veranderen en dat ik daarom gratis mijn snelheid verdubbeld krijg! (150 ipv 75) :D En dat zonder verdere wijzigingen in zenders, kosten en/of apparatuur. Eindelijk een tegemoetkoming na al die kinderziektes d:)b
Deze brief lag bij mij vandaag ook in de bus. De nieuwe snelheid is uiterlijk 1 augustus beschikbaar. Ik was al tevreden, nu dubbel tevreden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
Ben benieuwd wat ze dan doen als je al 150/150 of 300/300 hebt, nog geen brief hier.

[ Voor 33% gewijzigd door Dejagan op 13-07-2013 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vistajevski
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:53
Je zou voor de aardigheid eens moeten proberen of je snelheid wellicht al verhoogd is (via speedtest.caiw.net).

Na de pakketwijzigingen van begin juni heb ik een mailtje naar Caiway gestuurd met de vraag wanneer mijn snelheid verdubbeld werd (ik had Glas Basis, en Glas Standaard = Glas Basis met dubbele internetsnelheid). Een reactie heb ik nooit gehad, niet via de mail en niet per post. Maar mijn snelheid was ineens wel verdubbeld, en ook volgens mijncaiway heb ik nu een ander, "nieuw" abonnement.

De communicatie van caiway laat in dit geval te wensen over. Als ik kijk hoe ze de overstap van bestaande klanten na de nieuwe pakketten opgepakt hebben krijg ik de indruk dat ze dit eigenlijk helemaal niet van plan waren, en een beetje overrompeld zijn door de (negatieve) reacties op de pakketwijzigingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
De 300 klanten krijgen niks te horen, je moet zelf contact opnemen als je minder wilt betalen maar tevreden bent met minder zenders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Vistajevski schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 19:58:
Je zou voor de aardigheid eens moeten proberen of je snelheid wellicht al verhoogd is (via speedtest.caiw.net).

Na de pakketwijzigingen van begin juni heb ik een mailtje naar Caiway gestuurd met de vraag wanneer mijn snelheid verdubbeld werd (ik had Glas Basis, en Glas Standaard = Glas Basis met dubbele internetsnelheid). Een reactie heb ik nooit gehad, niet via de mail en niet per post. Maar mijn snelheid was ineens wel verdubbeld, en ook volgens mijncaiway heb ik nu een ander, "nieuw" abonnement.

De communicatie van caiway laat in dit geval te wensen over. Als ik kijk hoe ze de overstap van bestaande klanten na de nieuwe pakketten opgepakt hebben krijg ik de indruk dat ze dit eigenlijk helemaal niet van plan waren, en een beetje overrompeld zijn door de (negatieve) reacties op de pakketwijzigingen.
Yep hij is nu al opgehoogd! geen idee waarom ze dan 1 augustus zeggen maar ik ben blij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

DvE

ORA-00000

tobitronics schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 21:36:
[...]

Yep hij is nu al opgehoogd! geen idee waarom ze dan 1 augustus zeggen maar ik ben blij :D
Omdat er staat uiterlijk per 1 augustus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Ok maar nu dat je Abo omhoog gaat en veranderd krijg je de router en decoder nog? Ik ga 60e betalen maar krijg beide gratis alleen 19,95 extra kosten. Tenminste dat zei de helpdesk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt nu per 1 augustus de instapsnelheid 150 mb/s ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Verwijderd schreef op zondag 14 juli 2013 @ 13:19:
Wordt nu per 1 augustus de instapsnelheid 150 mb/s ?
Nee ze hebben gwn alles 10 euro omlaag gedaan, waardoor het goedkoopste pakket toen nu het middelste pakket is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staatslot
Ik heb een 300/300 abonnement, met sitecom router..
Mijn ervaring is echter dat ik met dat ding ertussen maximaal 100mbit haal (up en down), terwijl als ik mn pc er direct aan hang dan zit ik netjes op 300..

Zijn er meer mensen met die ervaringen, of zijn er hier ook mensen die gewoon met die sitecom de volle 300 mbit trekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04:28

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Welk model? De X4 die je van Caiway krijgt (althans, volgens mij is dat het model die optioneel meegeleverd wordt)?

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staatslot
Blisterin_Bull schreef op zondag 14 juli 2013 @ 14:20:
Welk model? De X4 die je van Caiway krijgt (althans, volgens mij is dat het model die optioneel meegeleverd wordt)?
Ja klopt, het model dat bij de nieuwe abonnementen wordt geleverd (X4 N300)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Zeg staatslot had jij voorheen al de snelste Abo waar je 70e voor betaalde? Omdat je de sitecom heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staatslot
Nee kreeg glas pas kortgeleden eindelijk opgeleverd, dus ging direct naar het 60euro abonnement met de sitecom..

Ik heb helaas even geen andere router om te testen, maar het lijkt er echt op of die sitecom gewoon niet toereikend is voor de 300/300 snelheid.. Hij stopt echt op 100mbit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Kijk eens of er een firmware update is voor de router en doe eens een reset naar fabrieksinstellingen en voer je instellingen opnieuw in.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staatslot
Blisterin_Bull schreef op zondag 14 juli 2013 @ 15:14:
Kijk eens of er een firmware update is voor de router en doe eens een reset naar fabrieksinstellingen en voer je instellingen opnieuw in.
Firmware update gedownload, maar mislukt. Geeft een foutmelding die vaker voorkomt bij dit model, zal hem zo nog even posten.

Fabrieksinstellingen teruggezet maar dat heeft geen effect.

edit:
de melding was; ERROR: header check error, please check your firmware.
Dat betekent dat Caiway een eigen variant heeft, en je dus geen standaard firmware kunt downloaden.

Ik ben dus gewoon benieuwd of er meer mensen zijn met hetzelfde ding die wel de 300 mbit halen, want dan moet het probleem in mijn router zitten. Maar eerlijk gezegd betwijfel ik dat..

[ Voor 29% gewijzigd door Staatslot op 14-07-2013 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Ik vind het heel vreemd met die router moet je zeker de volle mep halen.
Verwissel je utp kabel eens die van router naar pc gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazbahadir
Ik haal 330/330 via de Sitecom. De Sitecom is wel ingesteld als AP achter mijn Netgear, weet niet of dat uit zou moeten maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Als dat bedraad is, maakt dat niet uit omdat je geen gebruik maakt van dat wifi gedeelte van de sitecom.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even je ''hardware-versnelling'' op je router aanpassen dan draait hij als het goed is wel volledige snelheid bedraad.
'' Cloud '' functie mag overigens uit in een Sitecom. Deze is vaak niet zinvol op een basic netwerk en kan vertraging veroorzaken.
.
Je zal wel even moeten inloggen op het 192.168. x x netwerk van de router.
( gebruikersnaam / wachtwoord )

Ontkoppel daarna je router van de stroom voor 10 min en log daarna nogmaals in op netwwrk 192.168. x.x . Waarschijnlijk ontvang je nu een firmware-update.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2013 23:34 . Reden: details ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Daarnaast geen instellingen zoals Block Filters en QoS gebruiken. Anders werkt hardware versnelling niet meer :D

[ Voor 3% gewijzigd door Blisterin_Bull op 15-07-2013 05:06 ]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staatslot
Verwijderd schreef op zondag 14 juli 2013 @ 23:30:
Even je ''hardware-versnelling'' op je router aanpassen dan draait hij als het goed is wel volledige snelheid bedraad.
'' Cloud '' functie mag overigens uit in een Sitecom. Deze is vaak niet zinvol op een basic netwerk en kan vertraging veroorzaken.
.
Je zal wel even moeten inloggen op het 192.168. x x netwerk van de router.
( gebruikersnaam / wachtwoord )

Ontkoppel daarna je router van de stroom voor 10 min en log daarna nogmaals in op netwwrk 192.168. x.x . Waarschijnlijk ontvang je nu een firmware-update.
Wilde je tips uitvoeren, Cloudfunctie stond idd al uit.
Maar het is echt een vreemd apparaat, ik mis nu opeens de helft van de tabbladen.
Zowel in IE als firefox, ook na cntrl F5..

Na restart nu weer de tabjes terug..
Hardware acceleratie staat aan, QOS stond al uit.

Snelheid blijft tegen de 100..
Zal nog eens andere kabels proberen

Kabels gewisseld, andere switch ertussen blijft hetzelfde resultaat...

Ik heb firmware versie 2.1, is dat voor Caiway de meest recente?

[ Voor 15% gewijzigd door Staatslot op 15-07-2013 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal je vraag even uitzetten naar Sitecom. Kom ik op terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staatslot
Top, thanks! ik ga nog proberen mijn pc nogmaals direct achter mijn te hangen.
Tot nu toe kon ik met een oude router die ik had, een linksys, met dezelfde kabels namelijk nog 150 mbit/s halen, maar omdat de sitecom geen ipconfig release kan doen krijgt mijn pc/router geen ip adres als ik wissel.. Dat kost elke keer de nodige keren vloeken..

Maar het lijkt er nu zelfs op of het ook bij caiway zit omdat ik gisteren na het meerdere malen te hebben geprobeerd eindelijk mijn oude router achter het modem heb kunnen hangen haalde ik ook maar 90 mbit/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je bent niet op CAT5 aan het werken..ipv CAT5e of hoger ?

De firmware die op de Sitecom wordt geleverd is de Caiway firmware en de meest recente.

[ Voor 120% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2013 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Ik heb een tijdje geleden de perikelen van mijn buurmans Internet verbinding hier verteld. Even een update:

Inmiddels heeft BAM de glasvezel bij hem afgemonteerd, getest en als opgeleverd gemeld aan CAIWAY. Hij had daarna direct zijn glasvezel verbinding aangevraagd en zijn door met spullen is twee en een halve week geleden afgeleverd. En toch heeft hij nog geen werkende glasvezel verbinding :)

En ja hoor. Daar gaan we weer.
Nadat alles aangesloten was heeft hij de activatie procedure geprobeerd te doorlopen. Ergens in deze procedure wordt gevraagd om zijn adres te verifiëren. Aangezien hij, net zoals ik, op de Laan van Waterings veld woont heeft hij nee moeten antwoorden bij de vraag of zijn adres ergens op de Athenesingel was. ZUCHT.

Natuurlijk Caiway gebeld en het hele verhaal uitgelegd en die riepen dat ze een monteur op pad zouden sturen omdat er wel verkeerd gepatched zou zijn. De persoon in kwestie zou hierover terugbellen en je raadt het al..... dit is nooit gebeurd. Hierna is er nog 4 maal contact geweest met Caiway met iedere keer hetzelfde spelletje: We gaan uitzoeken wat de status is!! Echt waar? Ja, meneer ECHT WAAR. Geen van de keren is er teruggebeld en de status na een week is dus nog steeds onduidelijk. Mijn buurman moet wel gaan betalen, maar heeft geen glasvezelverbinding. Waar ik in November nog alle begrip had voor de opstartproblemen van glasvezel in onze wijk is dit nu omgeslagen in totale verbazing hoe een bedrijf zo ontzettend de weg kan zijn.

Hierbij tel ik mijn ervaringen van vandaag even op. Ik doe elke dag even een speedtest (zowel als zelfbevrediging als controle) en vandaag was opeens mijn Internet verbinding geen 300mb meer, maar 150mb. Hoe ik ook testte en waar ik ook testte 150mb was het maximum.

Caiway gebeld en de eerste persoon die ik aan de lijn kreeg zei: Dit ligt aan u. Dan moet u maar geen router gebruiken! Dit gaat nooit de maximale snelheid opleveren en uw router in een slechte kwaliteit router (Ahum: Cisco/Linksys EA6500). Na diverse malen de uiterst onvriendelijke medewerker uit gelegd te hebben dat vanaf November ALLE speedtest met deze router 320mb/320mb als resultaal opleverden ben ik na de volgende keer "nee, het ligt aan u en de router" uit mijn slof geschoten (wat ik zeer zelden doe)
Vervolgens ging ze toch maar even navraag doen en je raad het al.... verbinding verbroken! Weer gebeld, andere medewerker, weer navraag, weer verbroken. Idem voor de derde keer.
De vierde keer kreeg ik eindelijk een medewerker aan de lijn die wist waar hij mee bezig was. Lijn getest, aanpassing in het modem gedaan, modem gereset en voila.... snelheid weer op het oude niveau.
Dat heeft me twee uur en heel veel ergernis gekost.

Onbegrijpelijk die klanten "service" van Caiway!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caiway
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-02-2024

Caiway

Bedrijfsaccount Caiway
Hairball schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 01:10:
Ik heb een tijdje geleden de perikelen van mijn buurmans Internet verbinding hier verteld. Even een update:

Inmiddels heeft BAM de glasvezel bij hem afgemonteerd, getest en als opgeleverd gemeld aan CAIWAY. Hij had daarna direct zijn glasvezel verbinding aangevraagd en zijn door met spullen is twee en een halve week geleden afgeleverd. En toch heeft hij nog geen werkende glasvezel verbinding :)

En ja hoor. Daar gaan we weer.
Nadat alles aangesloten was heeft hij de activatie procedure geprobeerd te doorlopen. Ergens in deze procedure wordt gevraagd om zijn adres te verifiëren. Aangezien hij, net zoals ik, op de Laan van Waterings veld woont heeft hij nee moeten antwoorden bij de vraag of zijn adres ergens op de Athenesingel was. ZUCHT.

Natuurlijk Caiway gebeld en het hele verhaal uitgelegd en die riepen dat ze een monteur op pad zouden sturen omdat er wel verkeerd gepatched zou zijn. De persoon in kwestie zou hierover terugbellen en je raadt het al..... dit is nooit gebeurd. Hierna is er nog 4 maal contact geweest met Caiway met iedere keer hetzelfde spelletje: We gaan uitzoeken wat de status is!! Echt waar? Ja, meneer ECHT WAAR. Geen van de keren is er teruggebeld en de status na een week is dus nog steeds onduidelijk. Mijn buurman moet wel gaan betalen, maar heeft geen glasvezelverbinding. Waar ik in November nog alle begrip had voor de opstartproblemen van glasvezel in onze wijk is dit nu omgeslagen in totale verbazing hoe een bedrijf zo ontzettend de weg kan zijn.

Hierbij tel ik mijn ervaringen van vandaag even op. Ik doe elke dag even een speedtest (zowel als zelfbevrediging als controle) en vandaag was opeens mijn Internet verbinding geen 300mb meer, maar 150mb. Hoe ik ook testte en waar ik ook testte 150mb was het maximum.

Caiway gebeld en de eerste persoon die ik aan de lijn kreeg zei: Dit ligt aan u. Dan moet u maar geen router gebruiken! Dit gaat nooit de maximale snelheid opleveren en uw router in een slechte kwaliteit router (Ahum: Cisco/Linksys EA6500). Na diverse malen de uiterst onvriendelijke medewerker uit gelegd te hebben dat vanaf November ALLE speedtest met deze router 320mb/320mb als resultaal opleverden ben ik na de volgende keer "nee, het ligt aan u en de router" uit mijn slof geschoten (wat ik zeer zelden doe)
Vervolgens ging ze toch maar even navraag doen en je raad het al.... verbinding verbroken! Weer gebeld, andere medewerker, weer navraag, weer verbroken. Idem voor de derde keer.
De vierde keer kreeg ik eindelijk een medewerker aan de lijn die wist waar hij mee bezig was. Lijn getest, aanpassing in het modem gedaan, modem gereset en voila.... snelheid weer op het oude niveau.
Dat heeft me twee uur en heel veel ergernis gekost.

Onbegrijpelijk die klanten "service" van Caiway!
Beste Hairball,

Je verhaal is onthutsend en zeker niet hoe Caiway haar dienstverlening voorstaat.

Kan je via een PB of via een e-mail aan webcare@caiway je adresgegevens doorgeven?

Met vriendelijke groet,

Harma

Twitter @Caiway - fb.com/CaiwayNL - webcare@caiway.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sikkek
Het is me afgelopen weekend gelukt om met 2 managed switches (1 x Zyxel GS1910-24 in de meterkast en 1 x Netgear GS108E in het audio/video meubel) door middel van VLANs internet en IPTV door 1 utp kabel te sturen! Configuratie was eigenlijk best eenvoudig, resultaat is een kabel minder die van de ene kant van de kamer naar de andere liep voor IPTV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@staatslot:

Wie weet is daar iets te vinden.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2013 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staatslot
Verwijderd schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 16:20:
@staatslot:

Kun je mij per mail je postcode + huisnummer sturen dan kunnen ze je duplexmode van het modem op afstand uitlezen. Wie weet is daar iets te vinden.

Mail: info@optimizer.co.nl
Zojuist verstuurd..

Ter info voor de rest (mijn verhaal lijkt op het eind van het verhaal van Hairball).
Ik heb mn modem de hele dag uitgezet, net pas aangedaan en mn pc er direct opgehangen.
Wederom slechts 100 mbit/s.. Kortom, wellicht ligt het probleem helemaal niet in de sitecom router maar wordt er ergens geknepen in mijn verbinding..

Ik heb mn hoop op Optimizer.co.nl gevestigd voor nu..

edit; wonderbaarlijk maar de verbinding werkt nu opeens (ook via de router) weer naar behoren... :?

[ Voor 7% gewijzigd door Staatslot op 17-07-2013 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadjnt
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-05 11:52
[b][message=40575517,noline]Staatslot schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 18:10[/

Ik heb mn hoop op Optimizer.co.nl gevestigd voor nu..
Voor de zekerheid kan je de UTP kabel, direct van de glasvezel modem aan je laptop hangen. Haal je hiermee wel de volle snelheid dan ligt het zeker aan de router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Vraagje aan @Caiway: kan je voor mij bekijken hoe het met mijn bestelling is? Ik had al glas maar ik heb een nieuwe aanvraag gedaan voor de nieuwe pakketten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knackje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:29
babbi schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 20:09:
Vraagje aan @Caiway: kan je voor mij bekijken hoe het met mijn bestelling is? Ik had al glas maar ik heb een nieuwe aanvraag gedaan voor de nieuwe pakketten.
Jij hebt toch ook vrij recent glasvezel gekregen? Kan je de nieuwe pakketten dan bestellen ook al zit je nog binnen het 1 jarige contract? Ik wil ook wel 300/300 voor het zelfde geld :)

Laat maar, net in een post van jouw gelezen dat het dus kan. Morgen dus maar eens bellen!

[ Voor 9% gewijzigd door knackje op 17-07-2013 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vooralsnog werkt je verbinding. :)

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2013 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
He had je het over mijn vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caiway
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-02-2024

Caiway

Bedrijfsaccount Caiway
babbi schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 20:09:
Beste babbi,

We gaan graag na wanneer we je glasvezelbestelling gaan leveren. Kan je via een PB je adresgegevens doorgeven? Je mag ook een e-mail sturen naar webcare@caiway.nl.

Met vriendelijke groet,

Harma

Twitter @Caiway - fb.com/CaiwayNL - webcare@caiway.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Caiway schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 13:15:
[...]

Beste babbi,

We gaan graag na wanneer we je glasvezelbestelling gaan leveren. Kan je via een PB je adresgegevens doorgeven? Je mag ook een e-mail sturen naar webcare@caiway.nl.

Met vriendelijke groet,

Harma
Message verstuurd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Idem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Nou wat zijn ze toch vlot met antwoorden maar niet heus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
babbi schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 23:02:
Nou wat zijn ze toch vlot met antwoorden maar niet heus..
Geef ze nog even. Weekend nu en ik betwijfel of ze elke dag dit forum in de gaten houden.

Ik kijk het ook even tot dinsdag aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Ik vraag mijn eigen toch af wat de bestaande klanten krijgen die nu 70E betalen en dadelijk 60e. Ik zag in mijncaiway dat ik ben gedowngrade en dan 60E ga betalen maar moet ze trekken wel 19,95E van je rekening zag ik? Waarvoor is dat nu weer dan omdat je 10E minder ga betalen? Dus downgraden met met snelste abo gaat geld kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Downgraden heeft altijd geld gekost. Ook met kabel.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuluman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 07:30

Zuluman

German -Zulu -Russian -Dutch

Beld mijn vrouw verleden week mij op werk op dat er een medewerker van CIF/BAM voor de deur staat. Hij moest er even bij. Hij zei dat de glasvezel te kort was. heu? zei ik. Ze hadden alles geinstalleerd en het was getest. en nu is het te kort? hebben ze liggen klooien in de kast ofzo? bij mij is er niks veranderd. heel vreemd. Mijn vrouw was het goed zat. Hij zou direkt terugkomen maar uiteindelijk zijn ze niet terug gekomen. erg vreemd verhaal.

Zag ook laatst een kast met glasvezelaansluitingen op de wateringse binnentuinen open staan zonder dat er ergens een cif/bam medewerker/busje was te zien. Kwam van mijn werk rond 17:30.

6.000Wp > Oost/West 4800Wp + Zuid 1200Wp / Enphase M250x13+M215x7 / 12xLG Bifacial 300Wp +8x Longi 300Wp PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Wat een figuren daar bij Caiway pff. Eerste keer dat ik belde dan zou ik een gratis router krijgen en ook een decoder alleen die 19,95E downgrade kosten wat helemaal nergens opslaat. Ik dacht ik bel ze terug na 2 weken nee meneer u krijgt geen decoder alleen de router. Nou komt het mooie ik belde ze net weer omdat ik een brief heb gehad dat de router wat later komt maar het was een bestelling. Ik vertrouwde dat niet en de dame zei dat ik geen gratis router krijg maar hij kost me 29,95E en dan ook nog eens die downgrade kosten. Volgens mij hebben ze daar een zonnesteek opgelopen en ik wil geen router en zeker niet omdat ik er nu wel voor moet betalen. Wat gaat het daar toch langs elkaar heen zeg niet normaal meer:( Wat een bullshit toch zeg 19,95E voor downgrade kosten ik vind dat stelen van een klant. Waarom niet gewoon 60E vanaf augustus en dan geen kosten. Hun veranderen die zooi toch!!! De gene die een lager abo heeft die word gratis overgezet naar dubbele snelheid. De gene die nu 70E betalen moeten 19,95E verzendingkosten betalen voor wat???
:( :(

[ Voor 8% gewijzigd door babbi op 25-07-2013 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Het is inderdaad raar, maar zo is het altijd al geweest bij de meeste providers. Upgraden (door klant of door provider) is altijd gratis, en bij downgrade betaal je dus bijna altijd "administratie kosten" (lulz). Maar dat gehannes over router kosten of verzendkosten is inderdaad maf/zonnesteek :D

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Slaat nergens op dit doen ze alleen omdat je 10E minder betaald per maand. Krijg de snelste abo 600/600mb internet nee toch? Het is geen downgrade eigenlijk want je snelheid blijft het zelfde. Het is oplichterij!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Er zijn toch minder TV zenders in het nieuwe aanbod? Dus downgrade. Je moet wel het algehele plaatje zien, niet alleen de internet snelheid. ^_^

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Owja joh plaatje in hun voordeel. Ik had hier nog meer geschreven van de sitecom router betreft maar ze hebben het weggehaald want ik draaide door. Dat bedrijf wil even 56e afschrijven terwijl ik niks heb besteld alleen ik zou de gratis router en decoder krijgen. Nu moet ik betalen teminste dat zag ik op mijncaiway. Eerst gratis 2 weken geleden toen ik belde en van de week nee alleen de router en nu betalen ruim 50e. Als ze het afschrijven de router dan donder ik dat ding bij hun persoonlijk door de ramen heen. Want dit accepteer ik niet meer. Ow en de boeven hebben toch 70e afgeschreven ipv 60. Oplichters!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sikkek
babbi schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 06:13:
Owja joh plaatje in hun voordeel. Ik had hier nog meer geschreven van de sitecom router betreft maar ze hebben het weggehaald want ik draaide door. Dat bedrijf wil even 56e afschrijven terwijl ik niks heb besteld alleen ik zou de gratis router en decoder krijgen. Nu moet ik betalen teminste dat zag ik op mijncaiway. Eerst gratis 2 weken geleden toen ik belde en van de week nee alleen de router en nu betalen ruim 50e. Als ze het afschrijven de router dan donder ik dat ding bij hun persoonlijk door de ramen heen. Want dit accepteer ik niet meer. Ow en de boeven hebben toch 70e afgeschreven ipv 60. Oplichters!
Rustig tot 10 tellen..... ;)

Het is wel een downgrade: minder TV zenders, ook geen gratis bellen 's avonds en in het weekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
ere wie ere toekomt!

Na mijn post hier over de perikelen van mijn buurman en de reactie daarop van Harma van Caiway is er daadwerkelijk iets gedaan. Het heeft nog wat voeten in de aarde gehad maar sinds vandaag heeft mijn buurman zijn werkende glasvezelverbinding.

Niet dankzij Caiway, maar met name dankzij Harma's inzet. Daarom: Chapeau Harma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat je eens zou kunnen proberen Babbi, is een klacht plaatsen op www.klacht.nl

Caiway heeft daar het hoogste oplossingspercentage van allemaal !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Ik ben gister geweest in de Caiway shop geweest en de klacht voor gelegd. Ze vonden het heel vreemd dat bestaande klanten met het hoogste abo 19,95E downgrade kosten moet betalen. Zelf daar zeggen nee dat klopt niet van je verlaagd je abo niet. De gene die het ook heeft betaald vecht voor je geld want het klopt niet. het is geen downgrade dat hebben ze toegegeven. Antw Caiway:
Wanneer een klant binnen een jaarcontract zijn abonnementsvorm wil aanpassen naar een LAGER ABONNAMENT, dan worden er downgrade kosten in rekening gebracht.
Dat is conform de abonnementsspecificatie waarmee u zelf akkoord bent gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
babbi schreef op zondag 28 juli 2013 @ 13:57:
Ik ben gister geweest in de Caiway shop geweest en de klacht voor gelegd. Ze vonden het heel vreemd dat bestaande klanten met het hoogste abo 19,95E downgrade kosten moet betalen. Zelf daar zeggen nee dat klopt niet van je verlaagd je abo niet. De gene die het ook heeft betaald vecht voor je geld want het klopt niet. het is geen downgrade dat hebben ze toegegeven. Antw Caiway:
Wanneer een klant binnen een jaarcontract zijn abonnementsvorm wil aanpassen naar een LAGER ABONNAMENT, dan worden er downgrade kosten in rekening gebracht.
Dat is conform de abonnementsspecificatie waarmee u zelf akkoord bent gegaan
Formeel hebben ze daar ook wel gelijk in. Maar het is wel weer een bevestiging hoe klungelig Caiway met haar beleid omgaat. Als je je abbo's die een paar maanden oud zijn gaat omzetten kun je de vraag stellen of ze überhaupt wel goed nagedacht hadden. Daarnaast begrijpen ze niet dat het je bestaande klanten laat fronsen over hoe ze je me ze omgaat.
Als Caiway een behoorlijke marketing afdeling gehad zou hebben zouden ze kostenloos hebben laten omzetten. Dat geeft een positief gevoel en klanttevredenheid. Dat betekent dat de klanten coulanter worden en niet bij ze weg zullen gaan ALS er ooit een andere optie komt.

Ik vraag mij echt af of Caiway ECHT goede service wil leveren, maar gewoon niet kan (groeiend bedrijf, dezelfde mensen) of dat ze ZEGGEN dat ze goede service willen leveren, maar dit gewoon niet willen of belangrijk genoeg vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Hairball je heb zelfs voor 101% gelijk maar zo is het wel. Bij mij zakte echt een berg stront in m'n schoenen toen ik die afschrijving zag van 19,95E. Als ik dit allemaal had geweten vooraf dan had ik het middelste abo genomen dan is het kosteloos. En zelfs een upgrade naar 300MB.
Belachelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had toch gehoopt met die nieuwe directeur van Caiway dat het allemaal wat klantvriendelijker zou worden, maar het is nog steeds bagger als ik het zo lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
Verwijderd schreef op zondag 28 juli 2013 @ 21:38:
Ik had toch gehoopt met die nieuwe directeur van Caiway dat het allemaal wat klantvriendelijker zou worden, maar het is nog steeds bagger als ik het zo lees.
Afdeling marketing van Caiway komt naar Krimpen toe om uitleg te geven wegens hun jarenlange wanprestatie en dus begint het allemaal klantvriendelijker worden. :Y
Je kunt je ook afvragen waarom mensen in Den Haag hun jaarcontract wilde omzetten. Caiway staat in hun recht. Geduld is het motto. 8)7 |:(

[ Voor 7% gewijzigd door jeroen028 op 28-07-2013 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
jeroen028 schreef op zondag 28 juli 2013 @ 21:59:
[...]

Afdeling marketing van Caiway komt naar Krimpen toe om uitleg te geven wegens hun jarenlange wanprestatie en dus begint het allemaal klantvriendelijker worden. :Y
Je kunt je ook afvragen waarom mensen in Den Haag hun jaarcontract wilde omzetten. Caiway staat in hun recht. Geduld is het motto. 8)7 |:(
Da's precies mijn punt. Formeel en juridisch gezien hebben ze dat ook, maar soms kun je "gelijk hebben" en toch op basis daarvan op de minst slimme manier handelen. Dit schaadt Caiway meer dan dat die 19 euro ze oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Ik eis echt dat geld terug hoe dan ook! Maar ik hoor te weinig mensen klagen hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
babbi schreef op maandag 29 juli 2013 @ 00:50:
Ik eis echt dat geld terug hoe dan ook! Maar ik hoor te weinig mensen klagen hierover.
Ik klaag er niet over omdat ik liever andere dingen zie: Bijvoorbeeld multiscreen op Android. Het is schunnig dat ze dat beloofd hebben en nog niet geregeld.

Als dat en een behoorlijk aantal zenders daar op geregeld is vind ik het prima.
Ik kijk trouwens al die extra zenders in het "oude" abbo ook niet en die 10 euro per maand minder zou wel leuk zijn. Toch weer 120 euro per jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Echt ongelooflijk Caiway jullie lichten echt de boel op:( Met thuiskomst vanmiddag lag er een doos op tafel van jullie met een router daarin en toch ook nog eens 57,70E afgeschreven van mijn rekening terwijl ik geen router wilde en jullie mij de belofte gaven via het forum en ook persoonlijk Caiway Naaldwijk dat het niet ging gebeuren de afschrijving. En ook de 19,95E waar ik over belde 2 weken geleden kreeg ik terug geboekt en ik kreeg ook een bel van jullie dat het niet klopte de downgrade kosten en dat werkt verrekend met de volgende incasso rekening. Ik belde vanmiddag en het was niet juist ingevoerd en al helemaal niet doorgeven dat ik het verrekende bedrag terug kreeg. Ik ben zeer teleurgesteld dat jullie 57,70E en dan ook nog eens die 19,95E van mijn rekening afboekte terwijl jullie zeiden het gebeurd niet:( Jullie zijn heel oneerlijk bezig en zeker tegen deze klant:( Verwacht nou niet dat ik die router gelijk terug stuur, ik wil eerst mijn centen terug!! :(

[ Voor 4% gewijzigd door babbi op 10-08-2013 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Zuluman schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 11:49:
Beld mijn vrouw verleden week mij op werk op dat er een medewerker van CIF/BAM voor de deur staat. Hij moest er even bij. Hij zei dat de glasvezel te kort was. heu? zei ik. Ze hadden alles geinstalleerd en het was getest. en nu is het te kort? hebben ze liggen klooien in de kast ofzo? bij mij is er niks veranderd. heel vreemd. Mijn vrouw was het goed zat. Hij zou direkt terugkomen maar uiteindelijk zijn ze niet terug gekomen. erg vreemd verhaal.

Zag ook laatst een kast met glasvezelaansluitingen op de wateringse binnentuinen open staan zonder dat er ergens een cif/bam medewerker/busje was te zien. Kwam van mijn werk rond 17:30.
Kan wel kloppen, bij mij in de binnentuinen zie ik ook wel eens open kasten met een busje erbij maar zonder werknemers. Verder zijn ze 1.5 maand geleden geweest omdat bij ons inderdaad de kabel te kort was, maar daar kregen we van te voren ook bericht over via post. Het vervangen van de glasvezel loste heel wat problemen op.
Hairball schreef op maandag 29 juli 2013 @ 12:04:
[...]

Ik klaag er niet over omdat ik liever andere dingen zie: Bijvoorbeeld multiscreen op Android. Het is schunnig dat ze dat beloofd hebben en nog niet geregeld.

Als dat en een behoorlijk aantal zenders daar op geregeld is vind ik het prima.
Ik kijk trouwens al die extra zenders in het "oude" abbo ook niet en die 10 euro per maand minder zou wel leuk zijn. Toch weer 120 euro per jaar :)
10 maanden inmiddels en alleen nog maar multiscreen voor ios 6 wat inmiddels al outdated dreigt te raken. KOM JE BELOFTES NA CAIWAY!!!!! Om nog maar niet te spreken van het veranderen van de pakketten binnen 1 jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caiway en beloftes nakomen? Dat kan je wel op je buik schrijven. In Krimpen en Loenen kunnen we daar inmiddels een boek over schrijven wat dikker is dan de bijbel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Verwijderd schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 09:47:
Caiway en beloftes nakomen? Dat kan je wel op je buik schrijven. In Krimpen en Loenen kunnen we daar inmiddels een boek over schrijven wat dikker is dan de bijbel!
Zo erg jammer dat 2 jaar geleden de rechter een stokje stak voor de open kabelmarkt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Anderen die ook de update voor hun entone hebben ontvangen? Enig idee wat deze verbetert?
Pagina: 1 ... 19 ... 24 Laatste