[CAIWAY] Glasvezel in Wateringse veld Den Haag

Pagina: 1 ... 18 ... 24 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
babbi schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 18:07:
Maar ik begrijp er geen ene ruk van, komen er nu wel nieuwe pakketten.

"In gebieden waar Caiway op dit moment al van glasvezel gebruikmaakt – waaronder de Haagse wijk Wateringse Veld en Krimpen aan den IJssel – gaat Caiway volgende maand al nieuwe Alles-in-1-pakketten met sneller internet aanbieden"

Ergens heel duidelijk of komt Webcare weer met wat anders?
Volgens mij kun je met die zin alle kanten op. Misschien een campagne voor mensen die glas nog niet KONDEN krijgen en dus is het nieuw voor ze OF nieuwe pakketten voor iedereen. We zien het wel, zou ik zeggen.

EDIT 30/5/2013: Kreeg vandaag een mailtje dat er nieuwe firmware is voor de Entone om het ding klaar te maken voor Pathe thuis en Uitzending gemist in HD. Nou nog tv op de Android tablet en pc en ik ben happy.

[ Voor 13% gewijzigd door Ofthewell op 30-05-2013 18:51 ]

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 08:23
Caiway al wat duidelijk wat voor abo's er komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-09 04:28

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Het is nog niet Juni, en dan nog kan het tot eind Juni duren voor de aap uit de mouw komt ;)

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Staat begin maar we wachten af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadjnt
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-05 11:52
Hairball schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 18:29:
[...]

EDIT 30/5/2013: Kreeg vandaag een mailtje dat er nieuwe firmware is voor de Entone om het ding klaar te maken voor Pathe thuis en Uitzending gemist in HD. Nou nog tv op de Android tablet en pc en ik ben happy.
"Daarnaast kunt u binnenkort zelf bepalen of u de blauwe display van uw tv-ontvanger aan- of uitzet." Ben ik ook wel blij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-01 12:38
De nieuwe pakketten komen dus na 13 juni en houdt alleen Video on Demand in.
Jullie hebben een mail gekregen aangekondigd door webcare.

Dus die nieuwe snelheden komen niet alleen kunnen jullie de nieuwsgroep/torrents verwijderen van je pc want je krijgt nu video on demand.

Makkelijk he |:( :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Lekker bijdehand er staat nieuwe pakketten met hogere snelheden. Video on demand wat heb ik daaraan? Je moet er voor betalen. En newsgroepen verwijderen waarom dat, daar staat alles. Geen goede belofte maar ik heb geen mail gehad, kan iemand dat neerzetten hier. Ik had liever een alleen internet gewilt en een hoge snelheid. Ik heb hier geen fluit aan kost je alleen meer.

[ Voor 25% gewijzigd door babbi op 01-06-2013 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Check je caiway hoofd emailadres;
http://caiway.gebruikers....wthread.php?thread_id=839

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
Luister en huiver.
Die 300mbps hou je zeker de komende 3 jaar. Is ook voldoende.
Alleen voor Krimpen en ook Loenen zijn dit nieuwe snelheden.
Denk je nou echt dat die directeur alles op detailniveau weet?
Wij krijgen binnenkort de brief met een mooi verhaal in Krimpen over ongelooflijke snelheden.

Maar je vindt Video on demand niks begrijp ik???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Nee wat ik begreep kost dat geld, downloaden en binnen 10 minuten heb je een film voor niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadjnt
babbi schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 13:33:
Nee wat ik begreep kost dat geld, downloaden en binnen 10 minuten heb je een film voor niks.
Er zijn genoeg mensen die niet begrijpen hoe torrents werken of downloaden via nieuwsgroepen. Video on Demand is gewoon een videotheek en ik denk dat er genoeg mensen zijn die daar gebruik van gaan maken, ik hoop dat het aanbod dan wel in HD kwaliteit beschikbaar komt, tegen een redelijke prijs. Vroegah was het gewoon normaal om een filmpje te halen in de videotheek :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Persoonlijk vind ik het helemaal niks. 500/600 MBps had voor mij veel leuker geweest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdej
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 13:26

basdej

OutSystems Consultant

babbi schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 16:19:
Persoonlijk vind ik het helemaal niks. 500/600 MBps had voor mij veel leuker geweest..
ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom 300/300 te langzaam is voor jou, en 500/500 of 600/600 wel snel genoeg ;)

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Het is ook vreselijk snel maar hoe ze het beschreven het klopt niet. Persoonlijk heb ik niks aan die video zooi maar voor anderen misschien wel. Bellen doe ik niet via caiway. Meer snelheid is altijd welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-09 12:24
Ik heb zojuist een brief gekregen van cif dat mijn glasvezelaansluiting wordt gerealiseerd terwijl ik al sinds november glasvezel heb :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

babbi schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 18:40:
Het is ook vreselijk snel maar hoe ze het beschreven het klopt niet. Persoonlijk heb ik niks aan die video zooi maar voor anderen misschien wel. Bellen doe ik niet via caiway. Meer snelheid is altijd welkom.
Sla je alles op naar ssds dan? De meeste harde schijven gaan snelheden boven de 600Mbit niet weg kunnen schrijven. Een vriend van mij heeft een dedicated server (recent model van HP) met 2x2TB hdd's verbonden met 1000Mbit/1Gbit. Als hij download komt hij niet hoger als 61MB/s. Laat staan wanneer je download van usenet (wat in feite zeer veel kleine text bestandjes zijn die omgezet worden naar binaire bestanden) ^_^

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tobitronics schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 19:20:
Ik heb zojuist een brief gekregen van cif dat mijn glasvezelaansluiting wordt gerealiseerd terwijl ik al sinds november glasvezel heb :?
Misschien krijg jij een tweede aansluiting in je huis voor nop ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ro_meo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:07
tobitronics schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 19:20:
En ik wacht op die "wonderbrief" :(

iOS N3rd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staatslot
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-09 09:58
Ik wacht ook op die magische brief.. heb nog gwbeld voor mijn adres was nog geen planning bekend maar men zei voor de bouwvak moet alles gerealiseerd zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nieuwe glasvezelpakketten van Caiway worden tien euro per maand goedkoper.....

http://www.telecompaper.c...oor-glasvezelcoax--948576

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:51:
De nieuwe glasvezelpakketten van Caiway worden tien euro per maand goedkoper.....

http://www.telecompaper.c...oor-glasvezelcoax--948576
Dat geldt hopelijk ook voor bestaande klanten met de huidige aansluitingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuurlijk! Ze kunnen toch moeilijk jou tien euro meer per maand laten betalen voor hetzelfde product dan jouw buurvrouw ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Staatslot schreef op zondag 02 juni 2013 @ 17:41:
Ik wacht ook op die magische brief.. heb nog gwbeld voor mijn adres was nog geen planning bekend maar men zei voor de bouwvak moet alles gerealiseerd zijn
Voor de mensen die zich afvroegen waarom ik als bestaande glasvezelklant zo'n brief kreeg: ze hadden kennelijk de hele straat ingepland n.a.v. onderhoudswerkzaamheden in de wijkkast, bij sommigen hebben ze het nu pas geinstalleerd en bij de rest gecheckt of alles goed was. Wat bleek, nadat ze al 2x waren (1ste keer foute afmontageunit) geweest in oktober/november om een en ander te monteren hebben ze de 2e keer de glasvezel niet in een luchtdichte buis gestopt en lag deze zelfs een cm onder het kastje bloot om aan te raken, wat vele storingen veroorzaakte (vliegtuigtoon, wegvallende verbinding etc.). Dat is nu opgelost en het werkt allemaal weer zoals het hoort, maar wel slordig zeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazbahadir
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-07-2023
Die 10 euro per maand minder is voor mij een goede reden om naar 300MB te gaan! Hopelijk voeren ze die prijsverlaging ook direct door naar huidige klanten ipv dat we er met veel geklaag en gezeur erachteraan moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Ik ga morgen eens bellen voor die nieuwe tarieven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie boffen maar. Krimpen en Loenen doen weer niet mee met deze nieuwe tarieven omdat we maar 1 pakket hebben van 50 mb/s .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
ralph0603 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:34:
Ik ga morgen eens bellen voor die nieuwe tarieven!
Dat ga ik ook maar even doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
Als je goed kijkt en vergelijkt is het gewoon een verkapte prijsverhoging.
Nu glastotaal 70 euro en 110 zenders,29 Hd en bellen 's avonds gratis.

Nieuwe pakket 60 euro + zenders pakket experience 10,90 (60 zenders)+ bellen 's avonds 5,20

Dus nu ga minimaal 76,10 betalen bij een vergelijkbaar aanbod.
Forse stijging van de prijs, typisch Caiway dit al na 6 maanden door te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:51

krvabo

MATERIALISE!

Je hebt gelijk, ze hebben 50 zenders uit het basispakket gehaald van de twee duurste abo's en de prijs 10 euro naar beneden geschopt. Wil je de tv-zenders er bij dan betaal je 11 euro extra.

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Vanaf wanneer gaat het in dat je 10euro minder betaald? Ik woon in het Wateringse veld en betaal nu 70e al vanaf oktober. Krijg je dan ook nog de gratis router?

[ Voor 50% gewijzigd door babbi op 11-06-2013 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
babbi schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 12:34:
Krijg je dan ook nog de gratis router?
_O- _O- _O- _O- _O-
Wat denk je zelf Babbi??

[ Voor 23% gewijzigd door jeroen028 op 11-06-2013 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je krijgt volgens mij ook gratis een digitale ontvanger voor je tweede televisie. Dus je hebt recht op twee pakketjes Babbi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Ja ok maar vanaf wanneer is het lager de prijs? Jeroen het is maar een vraag he maar geen duidelijk antwoord..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
babbi schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 16:40:
Jeroen het is maar een vraag he maar geen duidelijk antwoord..
Was ironisch bedoeld hoor. :Y
Tuurlijk krijg je geen router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Is dat zo maar waarom niet dan en geen Decoder extra?

[ Voor 80% gewijzigd door babbi op 11-06-2013 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Vandaag even gebeld, ik kon nog niet overstappen omdat ik een jaar abonnement heb(logisch). Maar ze vertelde inderdaad dat ik er dan op achteruit ga omdat je zenders gaat missen etc.(niet dat ik die kijk). Maar ik houd het wel in de gaten, november loopt mijn jaar contract af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazbahadir
Ik heb vanmiddag maar naar Caiway gebeld, ipv allerlei aannames te maken.

Heb ze uitgelegd dat ik sinds de pilot al glasvezel gebruiker ben en dat ik gezien heb dat er sinds vandaag nieuwe paketten zijn. ik vroeg of dat direct voor bestaande klanten gaat gelden. Nee, was in eerste instantie het antwoord, waar ik wel van schrok. Zonder eerst de discussie aan te gaan vroeg ik door of dat ook het geval was als ik me pakket zou upgraden (wacht ik al van plan was), na 10 minuten gewacht te hebben zei ze dat ik wel kon upgraden naar de nieuwe paketten. De medewerkster zelf wist zelf eigenlijl niet veel over de nieuwe paketten en voorwaarden. Na elk vraag moest ze het navragen voordat ze het kon beantwoorden.

Ik ga er wel op achteruit wat betreft het zenderaanbod, maar die zenders mogen me gestolen worden.

Ik krijg trouwens ook gewoon die Wifi router gratis thuisgestuurd. Niet dat ik het zal gebruiken, maar heb er recht op

Achteraf gezien, kan ik het wel begrijpen dat de nieuwe tarieven niet voor de huidige klanten gelden. Het zijn immers andere paketten met andere voorwaarden en prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Belachelijk dus weer waarom zetten ze het niet over voor de oudere klanten? Dus dat houd in dat ik pas vanaf oktober sinds ik glas heb die 10E korting krijg maar wel met minder zenders? Na een jaar een nieuwe aanvraag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Zo raar is dat niet hoor. Je bent een contract aangegaan voor 1 jaar, onder die voorwaarden.
Ze zouden wel gek zijn om hun hele klantenbestand 10 euro per maand korting te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Raar is het wel want waarom kunnen klanten wel upgraden binnen een jaar naar de hoogste nieuwe pakket? Dit heeft met geld te maken en is puur oplichterij! Of van laag naar de middelste? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazbahadir
Raar is het wel want waarom kunnen klanten wel upgraden binnen een jaar naar de hoogste nieuwe pakket?
Dit heeft niks met Caiway te maken. Bij elke provider of het nou Ziggo is of een telecomprovider als T-Mobile kan je voor contracteinde altijd upgraden maar nooit downgraden.

Pure logica lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Maar hoe zit het dan na een jaar? Ik heb nu de 300MB voor 75E maar wil dat behouden ook na een jaar. Moet ik het dan opzeggen en dan een nieuwe abo aanvragen of kan ik dan zo overstappen naar de 300MB voor 60E? En krijg ik dan nog de router en de Decoder voor de tweede tv? Eigenlijk is het geen downgraden maar een prijslaging met de nodige zender verlies.

[ Voor 13% gewijzigd door babbi op 11-06-2013 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazbahadir
Punt is niet echt het down of upgraden. Het gaat erom dat je een contract van een jaar hebt afgesloten met Caiway. Je bent dan gedurende dat jaar eraan verbonden. Dat Caiway het laat upgraden moet je wat mij betreft zien als een gunst, jij hebt er baat bij en zij hebben er baat bij, vandaar dat ze het ook toelaten wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
lazbahadir schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 21:39:
Punt is niet echt het down of upgraden. Het gaat erom dat je een contract van een jaar hebt afgesloten met Caiway. Je bent dan gedurende dat jaar eraan verbonden. Dat Caiway het laat upgraden moet je wat mij betreft zien als een gunst, jij hebt er baat bij en zij hebben er baat bij, vandaar dat ze het ook toelaten wat mij betreft.
Daar heb je inderdaad gelijk in. Ik kan hier ook wel mee leven ware het niet dat Caiway van haar kant ook niet geheel levert wat afgesproken is. (bijvoorbeeld multiscreen en tv kijken op Android)

Als Caiway maar niet automatisch de "korting" doorvoert en zenders weghaald is er niet zoveel aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadjnt
Hairball schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 02:39:
[...]

Daar heb je inderdaad gelijk in. Ik kan hier ook wel mee leven ware het niet dat Caiway van haar kant ook niet geheel levert wat afgesproken is. (bijvoorbeeld multiscreen en tv kijken op Android)

Als Caiway maar niet automatisch de "korting" doorvoert en zenders weghaald is er niet zoveel aan de hand.
Het feit dat ze nu nog steeds adverteren met het Multiscreen kijken via Tablet devices wordt onderhand wel erg irritant. Voor de Ipad is een app beschikbaar maar daar houdt het wel bij op. Hoe lang kan je op de website volhouden dat er aan gewerkt wordt? Zet dan op de website, voor Android devices NIET beschikbaar punt. Je kan dan toch beter eerlijk zijn dan een aantal ontevreden klanten. Ik kan me nu ook wel voorstellen dat de mensen hier met een android tablet het nu toch wel echt zat gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
Loadjnt schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 13:01:

Het feit dat ze nu nog steeds adverteren met het Multiscreen kijken via Tablet devices wordt onderhand wel erg irritant. Voor de Ipad is een app beschikbaar maar daar houdt het wel bij op. Hoe lang kan je op de website volhouden dat er aan gewerkt wordt? Zet dan op de website, voor Android devices NIET beschikbaar punt. Je kan dan toch beter eerlijk zijn dan een aantal ontevreden klanten. Ik kan me nu ook wel voorstellen dat de mensen hier met een android tablet het nu toch wel echt zat gaan worden.
Ach in Krimpen heeft er al 3 jaar gestaan dat uitzendinggemist zou komen zelfs elke keer door webcare bevestigd. Teksten als "we werken er hard aan" 8)7
Maar ja wij wachten nog steeds. Het verbaast mee niet hoor.
Ik heb geleerd op de Caiwaywebsite eerst de kleine letters onderaan te lezen dan pas de grote letters.
Tip van de dag zou ik zeggen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Hoe zit het na het aflopen van je contract na een jaar? Moet je het opzeggen en dan weer aanvragen voor het nieuwe pakket van 60e? Ik betaal tot oktober 70e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazbahadir
quote: Caiway Webcare
We hebben geconstateerd dat in recente artikelen in de pers onjuiste berichtgeving heeft plaatsgevonden m.b.t. snelheden van glas vanaf juni.

Caiway zal in juni inderdaad komen met nieuwe Alles-in-1 Glas pakketten, maar deze zullen niet de hoogst mogelijke snelheden van glas bevatten.
Tevens wordt er in sommige artikelen ten onrechte gemeld dat vanaf juni op het glasvezelnetwerk van Krimpen aan de IJssel de nieuwe pakketten leverbaar zijn.
Het netwerk in de gemeentes Krimpen & Loenen zal aan het einde van 2013 na grootschalige opwaardering gereed zijn om (net als in alle andere glas gebieden) de nieuwe pakketten te kunnen leveren.

Helaas is het voor ons niet mogelijk gebleken om deze onjuiste berichtgeving in de betreffende nieuwsmedia te rectificeren.

Wij bieden onze excuses aan voor de mogelijk verwarring die hierdoor is ontstaan.

Arjan in 't Hout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staatslot
Ik heb de magische brief inmiddels ook ontvangen, maar wat is nu eigenlijk de gang van zaken? CIF trekt de glasverbinding en daarna moet ik Caiway bellen om te vragen of ze t aansluiten of heb ik na t bezoek van CIF meteen een werkende verbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Staatslot schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 07:26:
Ik heb de magische brief inmiddels ook ontvangen, maar wat is nu eigenlijk de gang van zaken? CIF trekt de glasverbinding en daarna moet ik Caiway bellen om te vragen of ze t aansluiten of heb ik na t bezoek van CIF meteen een werkende verbinding?
Wat ik begrepen heb is de procedure als volgt:
1. Bam (de onderaannemer) realiseert de fysieke glasvzelaansluiting
2. Wanneer dit gedaan en getest is wordt de aansluiting als "gereed" gemeld.
3. De klant (jij dus) kan nu pas de Internetverbinding aanvragen.

Ook al heb je eerder aangegeven zo'n verbinding te willen hebben zou ik niet uitgaan van Caiway. Ze hebben al eerder bewezen geen of op zijn minst een slechte registratie van dit soort dingen bij te houden. Ik zou het zekere voor het onzekere nemen en via de IKGAVOORGLAS site je aanvraag doen. Als je nog gebruik wilt maken van de oude deal moet je ze daarna nog even bellen en vertellen dat je in die periode e. e. a. al aangevraagd hebt en dat zij in gebreke zijn gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ro_meo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:07
Ik wacht ook al iets van 8..9 maanden
Van het care-team zelfs een verzoek gehad om mijn gegevens wederom achter te laten etc.
Maar tot op heden niets meer vernomen..

Wie heeft het correcte nummer van BAM ? naar wie/welke afdeling moet ik vragen ?

iOS N3rd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedrogist
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:50
Sinds vandaag is de dienst Pathe actief, is het uitzetten van de klok een mogelijkheid en kan men uitzending gemist terug kijken in full-hd indien het als full-hd is uitgezonden. Ze maken vorderingen. Echter is de entone bij het switchen van kanalen niet meer vooruit te branden. Ik krijg echt het idee alsof hij vastloopt. Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadjnt
dedrogist schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 22:46:
Sinds vandaag is de dienst Pathe actief, is het uitzetten van de klok een mogelijkheid en kan men uitzending gemist terug kijken in full-hd indien het als full-hd is uitgezonden. Ze maken vorderingen. Echter is de entone bij het switchen van kanalen niet meer vooruit te branden. Ik krijg echt het idee alsof hij vastloopt. Hebben meer mensen hier last van?
Hier hetzelfde probleem, het switchen tussen verschillende kanalen kost nu 15 sec. Dit was 1 à 2 sec. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedrogist
Loadjnt schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 23:08:
[...]

Hier hetzelfde probleem, het switchen tussen verschillende kanalen kost nu 15 sec. Dit was 1 à 2 sec. :|
Nou dan had ik liever de updates niet gehad. Dit is echt zo irritant..... Lijkt me toch niet zo moeilijk om voordat je iets uitrolt een kwaliteitscontrole uit te voeren om op die manier je eind gebruiker niet met dit soort problemen op te schepen. #fail @Caiway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadjnt
dedrogist schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 23:19:
[...]

Nou dan had ik liever de updates niet gehad. Dit is echt zo irritant..... Lijkt me toch niet zo moeilijk om voordat je iets uitrolt een kwaliteitscontrole uit te voeren om op die manier je eind gebruiker niet met dit soort problemen op te schepen. #fail @Caiway
Dat is ook zo, uitzending gemist en Pathé werken goed zo te zien. Kan me niet voorstellen dat dit niet eerder is opgemerkt. Eerst maar eens de glasmodem resetten, misschien haalt dat wat uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazbahadir
Ik heb er ook last van, heb alles al een paar keer gereset zonder resultaat. Naast het langzaam zappen heb ik ineens ook last van vastlopende zenders. Als ik dan naar een zender kijk blijft de beeld en geluid om de 5 minuten een paar (tot soms wel 30 seconden) vast lopen/hangen. De Entone reageert verder wel dus het is niet dat heel het kastje vastloopt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedrogist
lazbahadir schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 23:53:
Ik heb er ook last van, heb alles al een paar keer gereset zonder resultaat. Naast het langzaam zappen heb ik ineens ook last van vastlopende zenders. Als ik dan naar een zender kijk blijft de beeld en geluid om de 5 minuten een paar (tot soms wel 30 seconden) vast lopen/hangen. De Entone reageert verder wel dus het is niet dat heel het kastje vastloopt..
Ik heb het ook op het Caiway forum gepost. En Optimizer.co zal het gaan doorspelen aan Caiway. hopelijk wordt het snel opgepakt en verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Helaas ook de zapproblemen. Daarnaast is die afstandsbediening nog steeds een draak. Hetzelfde geldt voor de hele menustructuur van dat apparaat, maar da's persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

15 seconden zaptijd? Dat is echt niet meer normaal!

En toch zappen jullie zo als het goed is :

Afbeeldingslocatie: http://www.entone.com/assets/Image/Couple2_getty_imh00909076.jpg

Althans volgens de website van Entone zelf......

Ik schrik hier wel van hoor. Wij hebben deze problemen met de Airties IPTV ontvanger nooit gehad bij Caiway. Ik vraag me steeds meer af of die Entone wel zo'n goede keus is geweest van Caiway.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2013 07:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadjnt
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 07:33:

Ik schrik hier wel van hoor. Wij hebben deze problemen met de Airties IPTV ontvanger nooit gehad bij Caiway. Ik vraag me steeds meer af of die Entone wel zo'n goede keus is geweest van Caiway.
Met zo`n foto schieten we niet op, dat is natuurlijk allemaal verkoop :P Voor de software update werkte de Entone bij mij prima. Wat mij al opviel is dat het resetten van de Entone gisteravond ook al zo traag verliep. Het synchroniseren van de klok en het connecten van het netwerk ging ook erg traag. Alsof het probleem meer aan de kant van Caiway ligt dan de Entone zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die foto is ook laconiek bedoeld, maar ik vind het vreselijk dat Caiway dit zijn klanten aandoet. Ik lees al berichten over zaptijden van meer dan 20 seconden.

Ik stel me zo voor dat niemand zo'n ontvanger lang wil gebruiken. De tranen schieten spontaan in je ogen van ellende.

Ik snap ook niet dat Caiway zoiets niet eerst grondig test voordat ze het loslaten op hun klanten.

Een grotere antireclame voor die Entone kan je creëren.

En eenmaal een slechte ervaring is moeilijk te herstellen.

Het beeld bij de klant blijft vaak hangen.

Ik denk als mensen zo'n box hadden gekocht in de winkel dat bijna iedereen em al lang gillend had teruggebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
wat is de nieuwe FW versie (nummer) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier ook. Zappen duurt gemiddeld zon 8 seconden met de entone . Als je van kanaal overschakeld kun je eerst koffie inschenken voordat het kanaal zichtbaar is. Ik dacht eerst dat het kastje niet goed was, maar dit schijnt normaal te zijn. Als je alle kanalen door wilt zappen ben je een dag bezig???? Die entone is echt vrij beroerd wat dat betreft. Vooral de traagheid is dramatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 07:33:

[afbeelding]

Althans volgens de website van Entone zelf......

zo kun je zappen, maar heb je wel een aardig lamme arm gezien de tijd die de entone erover doet om te reageren. Ik denk ook dat de hardware gewoon bulk, goedkoop uit de folder is gekocht (via een aanbesteding??) en nooit echt is getest. De hardware is gewoon veel te traag. Ik verwacht ook niet dat ze dit met software updates kunnen oplossen. :X :X :X

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2013 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lazbahadir schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 23:53:
klopt deze problemen hier ook. Geluid loopt niet altijd synchroon met het beeld en blijft soms zonder reden ineens hangen. Alleen uit en aanschakelen helpt dan. dit is volgens mij wel een software probleem, want dit was niet zo voor de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staatslot
davar schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 22:34:
Ik wacht ook al iets van 8..9 maanden
Van het care-team zelfs een verzoek gehad om mijn gegevens wederom achter te laten etc.
Maar tot op heden niets meer vernomen..

Wie heeft het correcte nummer van BAM ? naar wie/welke afdeling moet ik vragen ?
Dit nummer stond bij mij op de brief;
088-2433887

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De drama's met de Entone worden steeds groter als ik het zo lees.

Volgens mij kan Caiway beter teruggaan naar Airties of kijken naar een ander merk zoals Dune.

Want als ik dit zo lees is het kommer en kwel zonder einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadjnt
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 20:12:
De drama's met de Entone worden steeds groter als ik het zo lees.

Volgens mij kan Caiway beter teruggaan naar Airties of kijken naar een ander merk zoals Dune.

Want als ik dit zo lees is het kommer en kwel zonder einde.
Hoe kom je daar nu bij, er zijn problemen maar het is niet kommer en kwel. Het zappen gaat nu alweer een stuk beter trouwens. Ik ben benieuwd of andere mensen dat ook ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
@Loadjnt.

Misschien moet je eens verder kijken op andere forums iov alleen deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadjnt
jeroen028 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 21:59:
@Loadjnt.

Misschien moet je eens verder kijken op andere forums iov alleen deze.
Oh ja op het caiway forum zeker, daar kunnen ze al helemaal klagen _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedrogist
Loadjnt schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 20:21:
[...]

Hoe kom je daar nu bij, er zijn problemen maar het is niet kommer en kwel. Het zappen gaat nu alweer een stuk beter trouwens. Ik ben benieuwd of andere mensen dat ook ervaren.
Het zappen gaat inderdaad beter dan gisteravond maar nog niet zoals voor de uitrol van de Pathe dienst. Verder ben ik overigens gewoon tevreden over het apparaat. Wel ervaar ik 's avonds meer storingen (freezen beeld, geschuffeld beeld) dan overdag en zeker dan een maand of 5 geleden. Herkenbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
Loadjnt schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 22:20:
[...]

Oh ja op het caiway forum zeker, daar kunnen ze al helemaal klagen _/-\o_ .
Mijncaiway.nl dan ????

Dus jij vindt dat mensen in Krimpen onterecht klagen. Lekker makkelijk praten kun je.
Je leeft waarschijnlijk in je eigen wereld en gedachtes. ;w :( 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door jeroen028 op 14-06-2013 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
weet iemand eigenlijk hoe ik in contact kan komen met de technische helpdesk dienst van caiway? vroeger stond het op de website maar tegenwoordig staat er een mooi wit vlak.... ik wil namelijk klagen over een aantal zaken die gewoon nog steeds niet of niet goed werken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er wordt omschreven als de stroom wordt verwijderd voor 2 minuten van de entone en deze weer opnieuw opstart het probleem verholpen kan zijn van het trage zappen.

Graag hoor ik of dit inderdaad ook bij jullie zo werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

tobitronics schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 23:09:
weet iemand eigenlijk hoe ik in contact kan komen met de technische helpdesk dienst van caiway? vroeger stond het op de website maar tegenwoordig staat er een mooi wit vlak.... ik wil namelijk klagen over een aantal zaken die gewoon nog steeds niet of niet goed werken :(
https://www.caiway.nl/site/nl/klantenservice/contact

1200 (gratis indien via caiwaylijn) of 088 2249 111
maandag t/m vrijdag van 8.30 -21.00 uur
Zaterdag van 8.30 -17.00 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:37
De Entone was hier ook traag als dikke stront na de update, hem even van de stroom gehaald en nu is het de gewone langzaamheid van 2 a 3 seconden i.p.v. 10. Ben benieuwd of dat zo blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadjnt
Dejagan schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 14:55:
De Entone was hier ook traag als dikke stront na de update, hem even van de stroom gehaald en nu is het de gewone langzaamheid van 2 a 3 seconden i.p.v. 10. Ben benieuwd of dat zo blijft.
Inderdaad hier hetzelfde verhaal, nog steeds niet erg vlot maar wel goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@dedrogist.
Heb je al eens een andere UTP kabel (nog beter goede RJ45 connectors) geprobeerd i.v.m. het bevriezen van je beeld.
Eerder heb ik klanten gehad waar ik de RJ45 heb vervangen die daardoor geen problemen meer hebben.
Het kan ook gebeuren als de ''twist'' in de UTP kabel is verdraaid waardoor storingen kunnen ontstaan.

Het is het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuluman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 07:30

Zuluman

German -Zulu -Russian -Dutch

Ze hebben bij mij vandaag de definitieve aansluiting geplaatst. Deze heeft 2 lijnen. 1 is voor CAIW en 2 zal in de toekomst worden verhuurd aan "derden" vertelde de technische medewerker mij. Ik wacht geduldig totdat ik via lijn 2 een aansluiting kan krijgen. :-)

6.000Wp > Oost/West 4800Wp + Zuid 1200Wp / Enphase M250x13+M215x7 / 12xLG Bifacial 300Wp +8x Longi 300Wp PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Dat zal de eerste 5 jaar niet gebeuren. Bron? Technische medewerkers die het bij mij aangesloten hebben, in het verleden behaalde resultaten (Krimpen/Loenen) en gezond verstand (investeringen moeten terug verdiend worden).

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuluman

Zuluman

Als je wil snel (terug)verdienen als CIF doe je het juist wel. gewoon verhuren. die 2e lijn. inkomsten zijn inkomsten en CAIW ≠ CIF. CAIW heeft wel aandelen in CIF. Over die periode: iemand anders vertelde mij dat het 1 jaar zou zijn, maar ach dat is allemaal onbevestigde hear-say. En mocht het idd 5 jaar zijn. Ik vindt het best zo zonder. Ik heb genoeg van monopolie posities en werk daar gewoon niet aan mee. zo zit ik vast aan Eneco stadsverwarming en CAIW. wat nou keuze? concurrentie is gezond. houdt je scherp. en dat is CAIW allesbehalve.

[ Voor 9% gewijzigd door Zuluman op 20-06-2013 14:13 ]

6.000Wp > Oost/West 4800Wp + Zuid 1200Wp / Enphase M250x13+M215x7 / 12xLG Bifacial 300Wp +8x Longi 300Wp PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
Blisterin_Bull schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 13:35:
Dat zal de eerste 5 jaar niet gebeuren. Bron? Technische medewerkers die het bij mij aangesloten hebben, in het verleden behaalde resultaten (Krimpen/Loenen) en gezond verstand (investeringen moeten terug verdiend worden).
Nou ik weet het niet hoor. Ik dacht dat Cif minimaal 3 jaar nodig had om de investering eruit te halen. Tevens is het nu 3 jaar geleden voor Krimpen/ Loenen en en het is een verliesgevend project geweest.Nu moet het weer aangepast worden waar Cif niet vrolijk van wordt.
Zouden wij ook dit jaar bij de aanpassing een 2e aansluiting krijgen voor o.a. Vodafone???
De interesse is er geweest van Vodafone in overname van Caiway en deze wil ook uitbreiden.

Altijd goed als je iets kan vergelijken. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Het getal 5 jaar haalde ik sarcastisch uit de lucht ^_^

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbakker070
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 23-05-2024
heb al sinds ik van vakantie terug ben last van enorme storing op mijn telefoon. Onmogelijk om te bellen.
Heb het aangemeld bij caiway en ze gaan het uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuluman

Zuluman

Deze is bij mij donderdag geinstalleerd.

Afbeeldingslocatie: http://i184.photobucket.com/albums/x242/zuluman8/20130622_225006_zps800dcc79.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staatslot
Ik heb ook een aansluiting inmiddels, blijkbaar moet er nogmaals een monteur komen om het daadwerkelijk aan te sluiten en de verzegeling verbreken..

Ik wacht nu wederom, dit maal op het pakket en daarna weer op de monteur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadjnt
Staatslot schreef op zondag 23 juni 2013 @ 09:23:
Ik heb ook een aansluiting inmiddels, blijkbaar moet er nogmaals een monteur komen om het daadwerkelijk aan te sluiten en de verzegeling verbreken..

Ik wacht nu wederom, dit maal op het pakket en daarna weer op de monteur..
Ik dacht ook dat er nog een monteur zou komen voor de daadwerkelijke aansluiting maar dat was niet het geval. Als je het pakket hebt ontvangen kan je het zelf aansluiten en moet je zelf de verzegeling verbreken. Er zit een duidelijke gebruiksaanwijzing in de doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Klopt je mag zelf de verzegeling verbreken tijdens het aansluiten. en het aansluiten is ook gewoon echt piece of cake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staatslot
Oh ok mij werd verteld dat er echt nog iemand langs moest komen..
Dat scheelt 1x wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Bij mij kwamen ze 3 keer. Eerste keer de simpele aansluiting, de tweede keer een cif en reggefiber kerel voor quality check van de aansluiting (waardes opnemen) en de laatste keer kwam er in de avond een studente die weet ik veel met de dummy houder deed en een foto nam van het geheel.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazbahadir
Vandaag even gekeken of de snelheidsverhoging (mbt pakket ugrade) is doorgevoerd, heb namelijk de wifi-router zaterdag ontvangen.

Met een speedtestje haal ik nu 323/323. Zeer mooie waardes vind ik. De ontvangen Sitecomrouter maar als acces-point boven ingesteld.

Probleem die ik had met de Entone is volgens mij ook verholpen, gisteren tijdens het tv kijken geen happeringen meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

Bij ons hebben we ook de Entone met een 150/150 verbinding. Nu hebben we iedere dag precies om 0:00 uur dat het beeld op blokjes gaat. Zijn er meer mensen die die hebben (en/of eens willen kijken of ze dit hebben om 0:00 uur)

Ik heb niet het idee dat het, het signaal is, want Internetten gaat om 0:00 uur gewoon goed.

Afbeeldingslocatie: http://upload.luppie.net/images/2013/06/24/2013-06-13_000055.th.jpg

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadjnt
Luppie schreef op maandag 24 juni 2013 @ 11:43:
Bij ons hebben we ook de Entone met een 150/150 verbinding. Nu hebben we iedere dag precies om 0:00 uur dat het beeld op blokjes gaat. Zijn er meer mensen die die hebben (en/of eens willen kijken of ze dit hebben om 0:00 uur)

Ik heb niet het idee dat het, het signaal is, want Internetten gaat om 0:00 uur gewoon goed.

[afbeelding]
Ik heb hier hetzelfde probleem. Het is alleen niet altijd het geval. Bij mij staat het beeld stil en als ik de Entone opnieuw uit/aan zet is het probleem weer verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie al gekeken door een andere/nieuw CAT kabel direct aan te sluiten van modem tot entone of dit het probleem verhelpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

Loadjnt schreef op maandag 24 juni 2013 @ 13:04:
[...]

Ik heb hier hetzelfde probleem. Het is alleen niet altijd het geval. Bij mij staat het beeld stil en als ik de Entone opnieuw uit/aan zet is het probleem weer verholpen.
Bij mij helpt het wisselen van kanalen ook. Maar toch wel vreemd dat dit om 0:00 uur gebeurd.

Caiway geeft aan niks aan mijn verbinding te kunnen zien, maar zelf denk ik aan een Entone probleem.
Als er nog meer mensen zijn (en/of die de komende dagen ook om 0:00 uur willen kijken) dan kan ik die bevindingen ook aan Caiway doorgeven. Hoe meer mensen hoe meer "vreugd"

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luppie schreef op maandag 24 juni 2013 @ 22:51:
[...]

Bij mij helpt het wisselen van kanalen ook. Maar toch wel vreemd dat dit om 0:00 uur gebeurd.

Caiway geeft aan niks aan mijn verbinding te kunnen zien, maar zelf denk ik aan een Entone probleem.
Als er nog meer mensen zijn (en/of die de komende dagen ook om 0:00 uur willen kijken) dan kan ik die bevindingen ook aan Caiway doorgeven. Hoe meer mensen hoe meer "vreugd"
Weet niet of je ook handmatig de tijd in de Entone kan zetten (de mijne staat namelijk in de doos onder in de kast), maar mocht dit zo zijn... zou je eens kunnen proberen om de tijd 10 minuten vooruit of achteruit te zetten en kijken of de Entone het dan ook om 0:00 uur doet (Entone tijd dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbakker070
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 23-05-2024
ik kan nog steeds niet bellen, krijg hevige ruis en opstijgende vliegtuigen.

vandaag weer gebeld met Caiway:

C: Hallo, wat kan ik voor u doen
ik: Ik kan al een week niet bellen
C: wat vervelend maar het probleem is bekend bij ons
ik: dus.....
C: er zijn in uw wijk meerdere mensen met hetzelfde probleem
ja, en...
C: we zijn er mee bezig om het op te lossen
ik: hoe lang gaat het nog duren?
C: Kan ik u helaas niet vertellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
mbakker070 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 20:22:
ik kan nog steeds niet bellen, krijg hevige ruis en opstijgende vliegtuigen.

vandaag weer gebeld met Caiway:

C: Hallo, wat kan ik voor u doen
ik: Ik kan al een week niet bellen
C: wat vervelend maar het probleem is bekend bij ons
ik: dus.....
C: er zijn in uw wijk meerdere mensen met hetzelfde probleem
ja, en...
C: we zijn er mee bezig om het op te lossen
ik: hoe lang gaat het nog duren?
C: Kan ik u helaas niet vertellen
Welke wijk? Ik heb ook zeer veel last van dit probleem namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geloof me, als Caiway zegt er wordt aan gewerkt maar we weten niet wanneer het opgelost is kan het wel jaren duren.
Ik spreek uit ervaring !

Ondertussen zou ik weigeren de normale prijs te betalen. Caiway levert tenslotte een wanprestatie naar jullie. Als dat ruis en gesuis, dat is toch gewoon te zot voor woorden !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vistajevski
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:43
Ze zijn er i.d.d. al een hele tijd mee bezig om het op te lossen. Ik had/heb het telefonieprobleem ook regelmatig. Opnieuw opstarten van het modem helpt dan wel (een tijdje). Ik vraag me wel af of ze nu al een idee hebben wat de oorzaak is.
Pagina: 1 ... 18 ... 24 Laatste